[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.979 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KiefDelicious schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:18:
[...]

Top, dit was een kickje in de juiste richting, al duurde het even voordat het lampje ging branden 8)7

Blijkt, nzbdrone had dus geen rechten op de recycling bin.

thx!
Soms heb ik van die briljante momentjes. :+
Caelorum schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:55:
Misschien even voorstellen op https://trello.com/b/MadvFKy4/nzbdrone ? Als die er niet al tussenstaat...
https://trello.com/c/gwz5wiAo/350-indexer-prioritization ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:15
Maar dit is weer net iets anders. Indexers heeft het ook wel wat mee te maken, maar dit is gewoon puur op basis van hoe te downloaden. Dus torrents voor usenet of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is niet net iets anders. Ze willen indexers kunnen prioritiseren boven andere indexers. En trackers zijn binnen deze context ook "indexers". Waarom zouden ze moeite doen om in te kunnen stellen dat torrents altijd voor usenet moeten gaan of andersom terwijl je er veel meer aan hebt om per indexer te kunnen instellen wat je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
NMe schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:00:
Het is niet net iets anders. Ze willen indexers kunnen prioritiseren boven andere indexers. En trackers zijn binnen deze context ook "indexers". Waarom zouden ze moeite doen om in te kunnen stellen dat torrents altijd voor usenet moeten gaan of andersom terwijl je er veel meer aan hebt om per indexer te kunnen instellen wat je wil?
Dit lijkt me ook al een zeer goede optie. Geen release gevonden die voldoet aan alle criteria in indexer1, zoeken in indexer2, indexer3...
Zit dit nu al in de develop branch?
Het disablen van rss of search zit er al even in, maar dit is permanent.

[ Voor 5% gewijzigd door wars op 29-09-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik draai al tijden succesvol SB (tpb) in combo met CP en sabnzbd op mijn Mac Mini en hoewel ik weet dat die tpb editie niet meer wordt ondersteund, heb ik tot nu toe geen foutmeldingen gekregen.

Tot ik nu dit te zien krijg terwijl er mijn inziens niets veranderd is aan de HTPC.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit oplos?
Ben niet zo handig met OSX :(
2014-09-28 09:56:15 MAIN :: git version returned : Agreeing to the Xcode/iOS license requires admin privileges, please re-run as root via sudo., treat as error for now
2014-09-28 09:56:15 MAIN :: /usr/local/git/bin/git version returned : /bin/sh: /usr/local/git/bin/git: No such file or directory, treat as error for now
2014-09-28 09:56:15 MAIN :: No git specified, can't use git commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Iemand een idee hoe ik "verified accounts" kan uitzetten in NzbDrone.
Ik probeer Nieuwe Buren toe te voegen, maar als ik in de debug log kijk zie ik dat ie niks kan vinden doordat ie op Kickass alleen naar verified zoekt.

Zou goed zijn als je per quality aan kan vinken verified ja of nee.

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 29-09-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:37

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Met nzb komt hij zo binnen. Geen payserver btw

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Das ook nog een ideetje ja lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wars schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:19:
[...]

Zit dit nu al in de develop branch?
Nee, en de Trello card is low prio, dus dat kan ook nog wel even duren. Dat gezegd hebbende pakken ze vaker ook spul uit de low prio-kolom op als dat even snel tussendoor kan, maar ik vermoed zelf dat dit een vrij grote wijziging is dus daar zullen ze vast goed voor moeten gaan zitten en de tijd nemen.

Overigens zit er momenteel even niks in develop dat niet al in master zit, ze hebben dit weekend een grote master-release gedaan geloof ik. Zie de lege "in develop"-kolom op Trello. :)
SidewalkSuper schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:49:
Iemand een idee hoe ik "verified accounts" kan uitzetten in NzbDrone.
Ik probeer Nieuwe Buren toe te voegen, maar als ik in de debug log kijk zie ik dat ie niks kan vinden doordat ie op Kickass alleen naar verified zoekt.

Zou goed zijn als je per quality aan kan vinken verified ja of nee.
Ik vermoed dat dat te maken heeft met de slechte API die KickAss biedt. Taloth maakte daar een tijdje terug wat opmerkingen over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Sommige series vindt nzbdrone niet. Zoals de nieuwste serie Hollands Hoop die geeft hij aan als Strooker and Hoop .
Zoek ik hem in SB tpb vindt hij hem wel. Had al een nfo gemaakt met een verwijzing naar tvdb maar dat doet hij ook niet.
Is dit op te lossen door iets simpels? Anders zoek ik die wel even handmatig steeds

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Sepp14 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:23:
Sommige series vindt nzbdrone niet. Zoals de nieuwste serie Hollands Hoop die geeft hij aan als Strooker and Hoop .
Zoek ik hem in SB tpb vindt hij hem wel. Had al een nfo gemaakt met een verwijzing naar tvdb maar dat doet hij ook niet.
Is dit op te lossen door iets simpels? Anders zoek ik die wel even handmatig steeds
Je kan toch ook TVDB id opgeven voor nieuwe serie als je hem toevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Drone kan alleen spul vinden dat ook in Trakt staat. En dat staat Hollands Hoop niet. Je kan het wel zelf toevoegen, zie https://github.com/NzbDro...o-nzbdrone-its-on-thetvdb ;) Eventueel zoeken via tvdb:277966 als je anders niks vindt.

edit:
Trakt is goed verkloot met die serie. Misschien moet je even bij Trakt support vragen of ze dat kunnen fixen. :P

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 29-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Had al een nfo gemaakt met tvdb id. Maar als hij de info haalt via Trakt dan houdt het op. Dan is het afwachten tot iemand het toevoegt of ikzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

The joker lacht mij gewoon uit op die pagina
Why so serious ;)

Edit: excuus voor dubbelposten. Het is maandag

[ Voor 28% gewijzigd door Sepp14 op 29-09-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Is er een manier om een andere gebruikersnaam te maken voor een vriend van mij bij plex dat die mijn series kan bekijken, zag wel ergens staan bij plex van vrienden, maar vind nergens in het programma zelf... Of ben ik gewoon blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15
Hij moet zelf gewoon een account aanmaken bij plex, en dan kun jij op de website onder jou account jouw libary(ies) delen

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 06:46

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

DaMoUsYs schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:56:
Hij moet zelf gewoon een account aanmaken bij plex, en dan kun jij op de website onder jou account jouw libary(ies) delen
Hiervoor moet je volgens mij wel Plex pass hebben. (betaald account)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15
Om te delen heb je geen Plex Pass nodig
Een collega van mij heeft zijn server ook met mij gedeeld en die is ook geen Plex Pass user

[ Voor 54% gewijzigd door DaMoUsYs op 29-09-2014 17:21 ]

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-08 13:55
ik heb couchpotato op een synology ds213+ staan en heb de laatste tijd veel last van het feit dat de interface in safari blank blijft. Ik druk op de link naar couchpotato en halverwege het laden doet hij niets meer. als ik couchpotato afsluit en opnieuw opstart werkt het weer.

Hebben meer mensen hier last van / een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Ik heb zojuist, na een berg prullen, NZBget en Sickrage werkend gekregen op mijn NAS. Het ziet er naar uit dat het uiteindelijk werkt zoals je mag verwachten. ;)

Loop wel tegen een klein irritatiepuntje aan, wat ik zo 1-2-3 niet getackeled krijg. Op de NAS is een bestaande directory structuur, met een directory "Series". Daarin subfolders met namen van series, en daarin weer subfolders met seizoenen. Sickrage downloadt mooi een NZB en zet deze in de watchfolder van NZBget 11. Nzbget pakt deze op, en download datgene wat ie moet downloaden, naar de "series" folder.
In Sickrage heb ik een categorie meegegeven, "series", welke binnen NZBget correspondeert met de "series" categorie en dito downloadfolder. Je raadt het al, ik wil graag de individuele downloads in de juiste serie folder hebben. Nog eens gegroupeerd in de subfolders op seizoen zou helemaal tof zijn, maar is geen must. Ben al blij dat het werkt.

Mijn idee was om in SickRage per serie een aparte categorie te maken, en deze te laten meegeven richting NZBget, waar je dus ook meerdere categorieen hebt. Alleen.. SickRage kent naar mijn weten maar 1 globale categorie schijnbaar. Dus mijn idee gaat helaas niet werken. Dan blijft over of handmatig elke keer folders verplaatsen, of iets met postprocessing scripts vanuit NZBget? Ik heb al even naar het VideoSort postprocessing script gekeken welke e.e.a. zou moeten kunnen wat ik wil (http://nzbget.net/VideoSort) maar ik kan er veder weinig concrete voorbeelden van vinden m.b.t. hoe dit dan verder in te stellen is. Heb het Python script reeds op de goede plaats gezet, maar de eerste probeeractie resulteert in een download welke compleet foetsie is. :D Altijd fijn..

Als iemand een betere suggestie heeft hoe dit aan te vliegen of concreet weet hoe e.e.a. in te stellen in bijv. Videosort dan sta ik open voor suggesties. :P

Edit: Had ik eerder moeten posten. Het is inmiddels gelukt via de videosort PP.. :D Truuk is om daar de "seriesdir" volledig op te geven.. Category1.Name variabelen slikt ie schijnbaar niet. En bij Seriesformat even op te letten. %sn/Season geeft weliswaar serienaam/season, maar Linux is case sensitive.. In eht verleden de serie folders aangemaakt in kleine letters, terwijl NZBget/Sickbeard schijnbaar de voorkeur geeft aan Hoofd Letters bij series. Zit je dus met dubbele folders. Even foldernamen van bestaande series aanpassen lijkt het op te lossen. :D

[ Voor 13% gewijzigd door xxxneoxxx op 29-09-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Je kan ook gewoon sickrage laten post processen. Die zorgt er dan voor dat alles in de juiste mappen komt, ff nzbget to sickbeard instellen en klaar. Weet niet of nzbtomedia al standaard bij je nzbget zit maar anders even downloaden en in de ppscripts map van nzbget gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
NZBtomedia staat er idd al op. Zitten inderdaad een hoop scripts bij, maar deze "ziet" sickbeard niet qua postprocessing dus daar zal ik vast nog e.e.a mee moeten doen - allicht over kopiëren. Gisteren ontdekt dat failed download handling ook niet echt werkt dus zal daar nog even verder in duiken. Thanks voor het meedenken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:50:
Gotham (2014) is geen bekende serie. Drone kent die als Gotham, zonder jaartal. Dat kun je oplossen door de serie in TheXEM een alias te geven, ofwel door de lijst met scene exceptions te laten uitbreiden via het daarvoor bedoelde formulier. Dat laatste lost je probleem volgens mij niet direct op, dat kan een paar dagen duren.
Ik heb ook problemen met het binnen halen van de Q.o.Q releases met NZBDrone. Sinds NZBDrone met verschillende talen kan werken binnen de profielen, dacht ik zo alleen de Q.o.Q releases binnen te halen. Ik weet dat sommige deze absoluut niet willen, maar dat zou niet moeten uitmaken.
Ik vond deze oplossing en ben zo vrij geweest om een hele lijst via het formulier in te vullen.
MAARRRR.... tot mijn verbazing, als je kijkt in de scene exceptions worden deze wijzingen NOOIT uitgevoerd, want de beheerder schijnt het een "Bad Naming" te vinden en wil de DB niet vervuilen met deze toevoegingen.
Quote voor bijvoorbeeld "Arrow (2013)": "Not polluting our DB with this since it's not the original year"
Ik heb voor seizoen 3 van Arrow, "ARROW (2014)" toegevoegd, voordat deze als "Unknown Series" wordt gekenmerkt door NZBDrone, deze zal op basis van de commentaar van de beheerder nooit toegevoegd worden :'(

Hoe kan het dan wel gerealiseerd worden?
Ik maak gebruik van een sh script die eerst PySabRename.py uitvoert en daarna nzbToNzbDrone.py, is het jaartal er tussen uit te slopen d.m.v. een script? Ik werk op OSX 10.9 met Sabnzbd+

[ Voor 4% gewijzigd door Bas Post op 30-09-2014 08:46 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:15
jaartal zou niet moeilijk moeten zijn. Zoek gewoon naar " (4xcijfer)" en sloop dat hele stuk er tussenuit. Met wat regex zou dat wel mogelijk moeten zijn, maar dat ligt wel een beetje aan welke taal je het wil doen.
Voor bash kan je kijken naar het eerste antwoord hier: http://stackoverflow.com/...using-regular-expressions die met behulp van sed. Dus iets als sed -e 's/pattern/replacement/g'

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 30-09-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Bas Post schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:42:
[...]
Quote voor bijvoorbeeld "Arrow (2013)": "Not polluting our DB with this since it's not the original year"
Ik heb voor seizoen 3 van Arrow, "ARROW (2014)" toegevoegd, voordat deze als "Unknown Series" wordt gekenmerkt door NZBDrone, deze zal op basis van de commentaar van de beheerder nooit toegevoegd worden :'(
2013 is ook niet het originele jaar dat het uitgezonden werd, dat is namelijk 2012.
Als je het allemaal goed wil hebben moet je de heren van QoQ misschien wat bijles geven zodat ze hun namingconventie op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
schumi2004 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:48:
[...]

2013 is ook niet het originele jaar dat het uitgezonden werd, dat is namelijk 2012.
Als je het allemaal goed wil hebben moet je de heren van QoQ misschien wat bijles geven zodat ze hun namingconventie op orde hebben.
Dat zal een gebed zonder eind worden denk ik...

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Bas Post schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:02:
[...]

Dat zal een gebed zonder eind worden denk ik...
Maar wel de manier lijkt me. Het is natuurlijk de omgekeerde wereld om dan maar de database te gaan aanpassen om dat releases verkeerd getagged worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bas Post schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:42:
[...]

Ik heb ook problemen met het binnen halen van de Q.o.Q releases met NZBDrone. Sinds NZBDrone met verschillende talen kan werken binnen de profielen, dacht ik zo alleen de Q.o.Q releases binnen te halen. Ik weet dat sommige deze absoluut niet willen, maar dat zou niet moeten uitmaken.
Ik vond deze oplossing en ben zo vrij geweest om een hele lijst via het formulier in te vullen.
MAARRRR.... tot mijn verbazing, als je kijkt in de scene exceptions worden deze wijzingen NOOIT uitgevoerd, want de beheerder schijnt het een "Bad Naming" te vinden en wil de DB niet vervuilen met deze toevoegingen.
En terecht. De hele scene gebruikt ofwel géén jaartallen in hun release names, ofwel het jaartal waarin de eerste aflevering uitgezonden werd. QoQ wil daar zonodig van afwijken. Moeten ze zelf weten, maar dan gaat geen enkele tool ermee overweg kunnen om die serie goed binnen te halen zonder de deuren wagenwijd open te zetten voor false positives.

Waarom wil je per se QoQ-releases? Die repacken alleen releases van andere groepen met wat subs erbij als ik het goed begrijp. Kun je beter die originele release pakken en zelf de subs erbij downloaden vanuit XBMC ofzo.
Hoe kan het dan wel gerealiseerd worden?
Ik maak gebruik van een sh script die eerst PySabRename.py uitvoert en daarna nzbToNzbDrone.py, is het jaartal er tussen uit te slopen d.m.v. een script? Ik werk op OSX 10.9 met Sabnzbd+
Domweg het jaartal eruit slopen werkt niet, want er zijn ook releases die juist wél terecht jaartallen gebruiken, bijvoorbeeld Doctor Who (2005). Dan zou je script al moeten connecten met de SQLite-database van NzbDrone of met de API van Trakt of TVDB om te checken of er een serie bestaat met dat jaartal en zo nee, het jaartal strippen. Maar ook dan ben je er niet, want Doctor Who (2014) van QoQ zou dan Doctor Who (2005) moeten worden, niet Doctor Who zonder jaartal...

Met andere woorden: vrijwel geen beginnen aan.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 30-09-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Gebruik gewoon NZBdrone/SB om te downloaden en Autosub om subs down te loaden, hoef je ook geen half ralle, opnieuw ge-encode releases te downloaden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Nieuwe feature in sickrage geïmplementeerd: IMDB watchlist support.

Voegt automatisch de series die je in je imdb watchlist hebt staan toe, adhv de IMDB csv export url. Dus vergelijkbaar met Couch. Hij neemt je standaard instellingen over, behalve dat hij het anime vinkje uit zet.
Als je standaard shows als "wanted" toevoegd, neemt hij dat over.

[ Voor 28% gewijzigd door KontI op 30-09-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Arfman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:55:
Gebruik gewoon NZBdrone/SB om te downloaden en Autosub om subs down te loaden, hoef je ook geen half ralle, opnieuw ge-encode releases te downloaden.
Werkt autosub nog goed , want volgens mij is deze afhankelijk van de API van bierdopje ?
Ik heb het net geïnstalleerd en het valt mij de 1e serie al niet kan vinden.
2014-09-30 12:42:47,668 ERROR getShowid: showid not found for The Blacklist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
Deze moet je hebben: https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/
GoT topic: [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Da's een remake die verschillende sites gebruikt met een enorm verbeterde UI.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb nu ook een leuke met transmission.
Heb een vijftal downloads staan, welke ik in een bepaalde map wil hebben:

Volgens transmission staan ze hier:
/volume1/downloads/dst
En dat is precies waar ik ze wil hebben.
Echter; ik kan de bestanden met geen mogelijkheid vinden. Iemand enig idee waar ik nog kan zoeken?

Gaat om een Synology Nas trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
MikeyMan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:42:
Heb nu ook een leuke met transmission.
Heb een vijftal downloads staan, welke ik in een bepaalde map wil hebben:

Volgens transmission staan ze hier:

[...]

En dat is precies waar ik ze wil hebben.
Echter; ik kan de bestanden met geen mogelijkheid vinden. Iemand enig idee waar ik nog kan zoeken?

Gaat om een Synology Nas trouwens.
Misschien een relatief pad? Ten opzichte van de transmission home folder?
Anders op console inloggen en een search doen naar die dir dst.. find / -name dst -type d.
Of anders een find op één van de file names.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks voor de input, met find gevonden waar de bestanden stonden.
Bleek een autorisatie-issue te zijn.

De mappen onder DST waren geautoriseerd, de DST map zelf niet.

Enige waar ik nu nog mee worstel is dat de downloads in Transmission blijven staan, en dat er wat rommel achterblijft na de post-processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
eureka18 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:14:
ik heb couchpotato op een synology ds213+ staan en heb de laatste tijd veel last van het feit dat de interface in safari blank blijft. Ik druk op de link naar couchpotato en halverwege het laden doet hij niets meer. als ik couchpotato afsluit en opnieuw opstart werkt het weer.

Hebben meer mensen hier last van / een oplossing hiervoor?
Probeer het eens met een andere browser of het probleem dan ook aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Zucht. Na 2 dagen prullen met de nzbtomedia scripts gaat dat idee maar even in de ijskast. Consequent, bij iedere download, gaat de nzbtosickbeard postprocessing en email fout op de NAS. Er staat vast ergens een setting fout o.i.d., maar na meerdere verschillende online guides gevolgd te hebben, met allemaal verschillende settings, zie ik het niet meer.

Ik weet dat je bij de postprocessing ook de logger.py mee kunt laten lopen. Misschien wil deze wel wat meer info weggeven WAT er nu fout gaat.... Waar schrijft deze zijn logging weg?

Edit: bij een Zyxel NAS staat Python vanwege Fonz Fun Plug op een andere plek.. Scripting aanpassen naar de juiste locatie wil wel eens helpen na het handmatig updaten van een script.

[ Voor 15% gewijzigd door xxxneoxxx op 01-10-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
[Drone]
Ik heb enkele seizoenen van The big bang theory is SD staan (1,2 en 3) maar ik wil dat de nieuwe in 720p worden gedownload dus ik heb het 720p profiel geselecteerd hiervoor. Maar gisteren heeft hij voor 12GB aan 720p materiaal binnen gehaald voor S02, logisch want de cut off staat op 720p.

Kan ik dat voorkomen, want ik ben perfect gelukkig met de 420p kwaliteit van de vorige seizoenen.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In Sickbeard kan je seizoenen en losse afleveringen op ignore/archived zetten. Wellicht dat je zoiets ook in NZBdrone doen kunt, zodat ze niet nog eens gedownload worden in 720p.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
I know, maar vind het niet zo onmiddellijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
A1AD schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Google en Wiki's zijn soms toch best handig!
https://github.com/NzbDro...oring-Series-and-Episodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 17:14
A1AD schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:25:
Er staat een schildje voor iedere aflevering. Die is standaard grijs/zwart. Dat kun je uitvinken, dan zoekt hij niet meer naar de aflevering. Dit kan je overigens ook per seizoen doen. Voordat je het seizoen 'openklikt' staat links bovenin de balk zo'n zelfde schildje. Dat kun je vanzelfsprekend ook uitvinken. Zo zoekt hij naar geen enkele aflevering meer in het betreffende seizoen.

Makkelijker dan je denkt, niewaar?

typo

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sickrage heeft een facelift gehad. Ziet er wel aardig uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Duvel_33 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Makkelijker dan je denkt, niewaar?
:) Inderdaad, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Nieuwe skin voor sickrage, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
http://i.imgur.com/VBjDsHj.png
http://i.imgur.com/LP4ooJU.png
http://i.imgur.com/q8uBvXN.png

Je kan hem vinden in de dev branch

[ Voor 12% gewijzigd door KontI op 02-10-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
[SR]
Ik gebruikte altijd de simpele lijstweergave, maar nu zijn de andere opties ook bruikbaar en snel genoeg.
Vooral de Calendarweergave voor Coming Episodes vind ik handig. Je ziet in één oogopslag de komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Wat is op dit moment de best onderhouden / actuele fork van Sick Beard in combinatie met TPB? Ik heb zelf helaas geen toegang tot NZB zonder een pay account af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En daarbij zijn ze nu met een taggingsysteem bezig. Volgens mij (ik weet het niet zeker) willen ze uiteindelijk ook quality profiles aan tags kunnen verbinden, en tags kun je weer koppelen aan series of seizoenen. Dat zou het ook oplossen. Maar daar heb je nu nog niks aan. :+

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

CU2morO schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:16:
Wat is op dit moment de best onderhouden / actuele fork van Sick Beard in combinatie met TPB? Ik heb zelf helaas geen toegang tot NZB zonder een pay account af te sluiten.
Tsja, daar verschillen de meningen nogal over ... ik gebruik zelf SickBeard Custom met Sickrage fork, doet alles wat ik wil.

drfruit schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:42:
Sickrage heeft een facelift gehad. Ziet er wel aardig uit zo.
Ik zie na de meest recente update geen nieuwe dingen ... wat bedoel je precies ?

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 03-10-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Goner schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ik zie na de meest recente update geen nieuwe dingen ... wat bedoel je precies ?
Zoals Kontl al opmerkte, zit de nieuwe skin nu alleen nog in de dev branch.

Als je een recente Sickrage hebt, kun je de dev branch uitproberen via General > Advanced Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ah, had even gemist dat het de dev was ... :o
Ziet er gelikt uit hoor (ben geswitched naar dev)

drfruit schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:06:
Vooral de Calendarweergave voor Coming Episodes vind ik handig. Je ziet in één oogopslag de komende week.
Is die nieuw ? Viel me gelijk op bij bekijken van mogelijkheden ; heel mooi !!

[ Voor 69% gewijzigd door Goner op 03-10-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Stomme vraag over Sick Beard & notifications naar de Synology Indexer

Sick Beard kan geen notificaties meer sturen naar m'n Synology indexer. Ik heb de stappen van https://sickrage.tv/forum...r-from-sb?p=1861#post1861 geprobeerd (zijn eerste optie), maar dat lost het probleem niet op.

Zijn er meer mensen die dit probleem ook sinds kort hebben? Lijkt wel dat het is begonnen sinds de laatste update van Video Station.

Zit nog niet op 5.1 beta overigens.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
@Goner

Geen idee of die Calendar view al bestond, maar ik heb hem pas ontdekt met de nieuwe skin van Sickrage.

Enige nadeel is dat je de net gemiste episodes niet meer ziet, maar dat is een kwestie van snel even terug naar een andere view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Vrij nieuw met Sickbeard, en ook al werkt het allemaal goed nu, loop ik toch tegen wat dingetjes aan die ik op mijn oude manier niet had. Tot een paar weken geleden keek ik als ik wakker werd op mijn telefoon op nzb.su en vinkte ik de releases aan die ik wilde, downloade ze dan in dropbox en sabnzbd begon met downloaden. Vrijwel nooit problemen met het niet binnen kunnen halen van een release. Sinds de overstap naar sickbeard heb ik in ene meer moeite met het binnenhalen van content. CRC errors of niet kunnen uitpakken, CRC lijkt opgelost door quickcheck uit te zetten in sabnzbd, maar ik vraag me af hoe het kan dat ik er nu in ene meer last van heb. Was meestal tussen 9 en 10 dat ik via mijn telefoon de downloads starte, en nu grijpt hij de releases dus eerder en zou je verwachten dat het allemaal beter zou moeten gaan. Sickbeard scanned om de 78 minuten. Is dat te lang en zit ik net in een schaduw gebied kwa takedowns? Coucpotato scanned om de 50 minuten en daar heb ik geen enkel probleem met uitpakken/errors?

wel gemerkt dat nzbs.in te snel content op zijn site zet (nzb al geindexed maar file wordt nog geupload) maar bij .su moet dat allemaal gewoon goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Mijn CP required lijst heeft een nieuwe toevoeging:
SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO, PSYCHD, BRMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
De renamer van CouchPotato pakt tegenwoordig nog amper films uit mijn Downloaded folder. Ik heb ze al gerenamed met de tt-code van imdb, maar ze blijven er mooi staan. Er worden ook geen .ignore's aangemaakt. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Hoe vol staat je downloaded folder? En staan er ook series etc in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Logfiles bekeken?

Downloaded dir heeft goeie rechten?

CP als eens opnieuw gestart? Als ik ooit eens manueel een download wil toevoegen pakt ie het met een restart gelijk en begint ie met renamen.

[ Voor 10% gewijzigd door SidewalkSuper op 04-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Downloads folder staat niet absurd vol. Er staan geen series in. Restarten al meerdere malen geprobeerd en er zijn geen updates.

Deze fout staat regelmatig in de logs, maar kan er niet veel mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
10-04 15:47:33ERROR[   couchpotato.core.event] Error in event "release.for_media", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
  File "/volume2/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 15, in runHandler
    return handler(*args, **kwargs)
  File "/volume2/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/release/main.py", line 552, in forMedia
    doc = db.get('id', r.get('_id'))
  File "/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/database_super_thread_safe.py", line 43, in _inner
    res = f(*args, **kwargs)
  File "/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/database.py", line 942, in get
    raise RecordNotFound(ex)
RecordNotFound: Location '6f5d5a00d2d34077ba4ab07985ef67e0' not found
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/couchpotatoserver-custom.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer data_dir=/volumeUSB1/usbshare/CouchPotato/Data desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir=None, debug=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver-custom/var/couchpotatoserver-custom.pid', quiet=False)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Maak een paar foto's van je instellingen of neem ze over en herinstalleer CP eens compleet.
En dan bedoel ik alle config-bestanden enzo ook verwijderen, misschien moet je dat manueel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

BtM909 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:03:
Stomme vraag over Sick Beard & notifications naar de Synology Indexer
Werkt bij mij (ik heb die thread op forum gestart destijds) nog steeds met die laatste suggestie :
chmod 710 /usr/syno/etc/preference/admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarna toch verder niks hoeven herstarten? Want het werkt bij mij na die aanpassing ook nog steeds niet. Wie is de Owner/Group op die dir en bestanden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

voor /usr/syno/etc/preference/admin ?

drwx--x--- 2 admin users 4096 Oct 5 04:44 admin

en daarin

-rw-rw-rw- 1 root users 38170 Oct 5 12:51 dsmnotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SidewalkSuper schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:49:
Mijn CP required lijst heeft een nieuwe toevoeging:
SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO, PSYCHD, BRMP
De lijst met Prefered / ignored zoektermen voor CP en SB is weer aangepast en up to date.

Suggesties of verbeteringen? Geef ze even door in dit topic of via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Dan heb ik nog wel een paar SPARKS en CINEFILE zijn leuk maar voor kwaliteit heb ik er nog wel een paar

voor prefered/required dus
CRiSC, DON, EbP, FANDANGO, GRYM, KILLERS, LEGi0N, RightSiZE, SbR, TayTO, VietHD

persoonlijk zou ik
CINEFILE, PublicHD, SPARKS
uit de prefered lijst halen. Het zijn voornamelijk 0 day releases en die lijkt me niet dat je het een hogere status wilt geven als je voor hogere kwaliteit encodes wilt gaan.

voor de ignored
YIFY
al zou je er niet te maken mee hoeven te krijgen.

Daarnaast is het CtrlHD en NTb

[ Voor 32% gewijzigd door Hakker op 06-10-2014 00:29 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:51
NzbDrone heeft bij mij wat moeite met het parsen van multi-episode release. (*S04E01E02 HDTV x264-LOL)
Dus die blijft in de downloadfolder hangen.

Enig idee hoe ik NzbDrone zover kan krijgen dat de file toch geïmporteerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat formaat ziet er prima uit, aangenomen dat de serienaam in orde is. Is dat de filename of de foldername? En in het laatste geval: is het bestand in die folder net zo goed te parsen of zit daar een fout in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:08

B2

wa' seggie?

Ik gebruik sinds kort sickrage en nzbtomedia op mijn nieuw ingerichte (linux) nas. Hiervoor gebruikte ik sickbeard zonder postprocessing script.

Wat ik wil is dat het nzbtomedia script alleen de status op downloaded zet in sickrage, niks meer en niks minder. Wat ik nu zie is dat er iets in sickrage getriggerd wordt wat er voor zorgt dat er postprocessing plaats vind (renaming, kopiëren in seizoensmap e.d.) zonder dat ik een enkel vinkje aan heb staan in sickrage.

Kan iemand dit verklaren, of nog beter, mij aangeven wat ik er aan kan doen?
Nog even met sabToSickBeard.py getest, maar deze heeft hetzelfde resultaat. Naast dat de status netjes op downloaded komt wordt er ook renaming getriggerd.

[ Voor 13% gewijzigd door B2 op 06-10-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
NMe schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:04:
Dat formaat ziet er prima uit, aangenomen dat de serienaam in orde is. Is dat de filename of de foldername? En in het laatste geval: is het bestand in die folder net zo goed te parsen of zit daar een fout in?
Heb wat pogingen gedaan om de filenames aan te passen en opnieuw te postprocessen:

Origineel:

code:
1
2
3
4
5
[Homeland.S04E01E02.HDTV.x264-LOL] Failed to import:
homeland.40102.hdtv-lol.mp4
- Unable to parse file
homeland.40102.hdtv-lol.sample.mp4
- Unable to parse file

Poging 1:

code:
1
2
3
4
5
homeland.S040102.hdtv-lol.mp4
- Unable to parse file
homeland.S040102.hdtv-lol.sample.mp4
- Unable to parse file

Poging 2:

code:
1
2
3
4
5
homeland.S0401-02.hdtv-lol.mp4
- Unable to parse file
homeland.S0401-02.hdtv-lol.sample.mp4
- Unable to parse file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RudolfR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Heb wat pogingen gedaan om de filenames aan te passen en opnieuw te postprocessen:

Origineel:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file

Poging 1:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file

Poging 2:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file
Hoe staat de multi episode configureerd in Drone?
Meen dat je advanced moet aantikken bij settings.

Dacht dit ook gehad te hebben en zodra ik de settings in drone gelijk zette aan de file (of vice-versa) werkte het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

RudolfR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Origineel:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file

Poging 1:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file

Poging 2:

code:
1
2
3
4
5
- Unable to parse file
- Unable to parse file
Probeer ook eens de "E" te gebruiken om aan te geven waar de episode-nummering begint (dat mis ik in je aanpassingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 08:37
Gebruik inmiddels al vele jaren sickbeard en couchpotato + sabnzbd en spotweb op mijn debian htpc. Echter, 1 probleem krijg ik niet opgelost. Na een movie rename / move actie van couchpotato, staan de rechten op mijn bestanden / mappen als root:root 755. Ik wil dit graag naar 777 krijgen, zodat ik direct uit XBMC een film kan verwijderen van de pc indien nodig... Maar waar sabnzbd netjes een 'file permissions' functie heeft, kan ik dit bij couchpotato niet vinden.... Iemand die me hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
roeleboel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Probeer ook eens de "E" te gebruiken om aan te geven waar de episode-nummering begint (dat mis ik in je aanpassingen)
Volgens mij doet ie dat al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
De mapnaam had dat al, de naam van de videobestanden niet inderdaad. Even proberen.
Dat heeft geholpen. Dank voor de aanwijzingen.

Heb niet vaak te maken met multi-episode afleveringen, en met drone was dit voor het eerst. _/-\o_
Tot op heden erg tevreden over de applicatie, werkt erg soepel allemaal. :*)

[ Voor 58% gewijzigd door RudolfR op 06-10-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

RudolfR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:50:
De mapnaam had dat al, de naam van de videobestanden niet inderdaad. Even proberen.
Dat bedoelde ik inderdaad :)

Vraagje van mijn kant: hoe forceer je een dergelijke post-processing in nzbdrone? (ik kan het niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ik trigger dat opnieuw vanuit de history van nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

RudolfR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:59:
Ik trigger dat opnieuw vanuit de history van nzbget.
Vandaar dat ik het niet kon vinden (gebruik sabnzbd) :) toch maar eens tijd zoeken om over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Sinds vandaag of gisteren laadt m'n CP ineens niet meer in de browser. Zal wel weer 's wat mis gaan in de DB ofzo. Laatste wat ik volgens mij gedaan heb voordat 't mis ging was films aan m'n IMDB watchlist toegevoegd. Wellicht dat daar iets tussen zat wat CP niet leuk vond. Auto updating staat bij mij uit, juist om dit soort shizzle te voorkomen.

Voorheen als 't mis ging een complete herinstall en dan was 't wel weer opgelost, maar dan ben je wel weer je config enzo kwijt en daar heb ik niet weer zin in.

Hoe kan ik 't beste de boel fixen en m'n config behouden (als 't even kan ook m'n DB uiteraard)? Ik heb met Putty eens in m'n settings.conf gekeken, maar die leek leeg (met vi)? (ik ben dan ook geen expert en doe 't met behulp van Google)

Thx

[ Voor 21% gewijzigd door xs4me op 06-10-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
meer mensen waarbij NZBDrone uit het niets oude afleveringen download?

heb van t weekend alles opnieuw opgezet en ik zie opeens oude seizoenen verschijnen die ik nooit heb aangevinkt om te zoeken. gebeurt op willekeurige momenten met willekeurige series.

zit op de laatste versie (2.0.0.2064) van de master branch.

verder nog steeds uiterst tevreden :)

[ Voor 6% gewijzigd door MisterLBP op 06-10-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee hoe ik sickbeard en transmission beter samen kan laten werken? Het downloaden gaat goed, maar transmission blijft vol met downloads staan. Niet zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe kan ik torrent clients en torrent indexes instellen bij NZBDrone? Ik draai al de torrents fork maar ik zie bij options enkel mogelijkheden om usenet clients en usenet indexers toe te voegen. Moet dit nog handmatig via config files?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje 085
  • Laatst online: 02-09 17:13
Iemand ook al niet kunnen inloggen bij Addic7d toevallig??

Ik heb nu 3 keer in 1,5 week geprobeerd een account aan te maken en in te loggen, hierna gemaild met de beheerders (waar staat dat je binnen 24U reply krijgt) maar tot op vandaag geen succes en ook geen enkele reactie vanaf daar?

Auto-sub werkt niet zo lekker zonder merk ik.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

MisterLBP schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:37:
meer mensen waarbij NZBDrone uit het niets oude afleveringen download?

heb van t weekend alles opnieuw opgezet en ik zie opeens oude seizoenen verschijnen die ik nooit heb aangevinkt om te zoeken. gebeurt op willekeurige momenten met willekeurige series.

zit op de laatste versie (2.0.0.2064) van de master branch.

verder nog steeds uiterst tevreden :)
nee geen last van,
maar misschien zou je even moeten kijken waar je de series op hebt staan
zeg maar die vlaggetjes
Tsurany schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:18:
Hoe kan ik torrent clients en torrent indexes instellen bij NZBDrone? Ik draai al de torrents fork maar ik zie bij options enkel mogelijkheden om usenet clients en usenet indexers toe te voegen. Moet dit nog handmatig via config files?
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20141006-ikoc-112kb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20141006-3jmk-133kb.jpg
peep schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:25:

Ik heb nu 3 keer in 1,5 week geprobeerd een account aan te maken en in te loggen, hierna gemaild met de beheerders (waar staat dat je binnen 24U reply krijgt) maar tot op vandaag geen succes en ook geen enkele reactie vanaf daar?

je kan niet inloggen of je kan geen account maken ?

[ Voor 20% gewijzigd door TRaSH op 06-10-2014 22:09 . Reden: reactie toegevoegd ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb het probleem al gevonden, ik heb hem nieuw geïnstalleerd dus draai een nieuwere versie dan de torrent branche. Dan kan je kennelijk niet switchen. Beetje apart maar vooruit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Weet niet of het oud nieuws is of iedereen inmiddels is overgestapt, maar Sickrage heeft een andere interface gekregen nadat ik de laatste commits heb binnengehaald.
En ook zit 'required words' bij de zoekinstellingen er nu in, al zit dat er mogelijk al langer in, heb al een hele tijd de interface van Sickrage niet meer geopend, draaide prima op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
peep schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:25:

Check, ik probeerde enkele weken geleden een 2de aan te maken zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje 085

Account aanmaken werkt prima echter hierna inloggen werkt niet, hmmm oké misschien heb ik iets met mn dikke vingers verkeerd gedaan nog een keer proberen weer geen geluk "account is niet geactiveerd"

Hierna spam filter en junk folder gecheked niks geen activatie mail oid, dus nogmaals een account aangemaakt met een ander email account en andere inlognaam, helaas zelfde verhaal geen succes.

Als laatste nu 2 een contactmail naar ze gestuurd om het account handmatig te activeren (staat zelfs vermeld op de site) maar tot op heden nog geen reactie en beide account geven aan dat ze niet geactiveerd zijn??

Vandaar mijn vraag misschien zijn ze op vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Laatst online: 28-06 19:48
peep schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:46:

Account aanmaken werkt prima echter hierna inloggen werkt niet, hmmm oké misschien heb ik iets met mn dikke vingers verkeerd gedaan nog een keer proberen weer geen geluk "account is niet geactiveerd"

Hierna spam filter en junk folder gecheked niks geen activatie mail oid, dus nogmaals een account aangemaakt met een ander email account en andere inlognaam, helaas zelfde verhaal geen succes.

Als laatste nu 2 een contactmail naar ze gestuurd om het account handmatig te activeren (staat zelfs vermeld op de site) maar tot op heden nog geen reactie en beide account geven aan dat ze niet geactiveerd zijn??

Vandaar mijn vraag misschien zijn ze op vakantie :P
Klik die activatie link eens in Internet Explorer ;). Ik had het probleem ook dat de activatie niet werkte in Chrome en Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
TRaSH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:06:
[...]
nee geen last van,
maar misschien zou je even moeten kijken waar je de series op hebt staan
zeg maar die vlaggetjes
Je bedoelt 'Monitored'?

Die heb ik op allemaal op aan staan, aangezien er nog steeds wekelijkse afleveringen komen. Het punt is dat ik de afgelopen seizoenen niet hoef te hebben. Nu heeft hij bijvoorbeeld de eerste drie seizoenen van The Big Bang Theory gedownload, terwijl ik alleen het nieuwe seizoen wil volgen ;(

Heb nooit met de vlaggetjes moeten spelen of iets instellen. Snap er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje 085
Notoriousss schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

Klik die activatie link eens in Internet Explorer ;). Ik had het probleem ook dat de activatie niet werkte in Chrome en Firefox.
Ik denk dat je me niet helemaal goed begrijpt, ik krijg dus GEEN activatie link/mail ..... ik heb alleen geprobeerd een aantal maal een account aan te maken en hierna in te loggen.
Overigens krijg ik na het aanmaken wel de melding dat alles goed is gegaan op de website.

Voor de volledigheid heb ik geprobeerd in te loggen in IE,firefox en chrome maar alles wat ik krijg is;

"Your account has not been activated, check your email or contact an administrator"

Beide al een aantal maal gedaan maar helaas ze houden stug vol....... ;)

Roept u maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsurany schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:07:
[...]

Heb het probleem al gevonden, ik heb hem nieuw geïnstalleerd dus draai een nieuwere versie dan de torrent branche. Dan kan je kennelijk niet switchen. Beetje apart maar vooruit.
Kun je wel, maar niet automatisch. En dat is ook logisch, want er wordt naar buildnummers gekeken om te zien of je al dan niet een nieuwere versie draait. Een nieuwere versie kan databasewijzigingen hebben en zo'n databasewijziging kan de software onbruikbaar maken bij een downgrade. Dat wil je niet automatisch doen en sowieso niet te makkelijk maken voor de gemiddelde user.

Bedenk ook dat het niet echt de bedoeling is van de software om steeds van branch te switchen. Eigenlijk is er alleen de master- en de developmentbranch. Er zijn en komen niet net zoals bij Sickbeard zesduizend forks.

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 07-10-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

MisterLBP schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Je bedoelt 'Monitored'?

Die heb ik op allemaal op aan staan, aangezien er nog steeds wekelijkse afleveringen komen. Het punt is dat ik de afgelopen seizoenen niet hoef te hebben. Nu heeft hij bijvoorbeeld de eerste drie seizoenen van The Big Bang Theory gedownload, terwijl ik alleen het nieuwe seizoen wil volgen ;(

Heb nooit met de vlaggetjes moeten spelen of iets instellen. Snap er niets meer van.
daar ligt toch je probleem volgens mij,
aangezien je ook per episode en seizoen kan kiezen of je wilt blijven monitoren
of je hebt de episodes deleted en vergeten "Ignore Deleted Episodes" aan te zetten.
en als iemand nou net die episodes weer post dan download hij ze weer als je ze deleted hebt en je bent vergeten die optie aan te zetten.
of je quality setting staat zo ingesteld dat hij betere moet downloaden

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
xs4me schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:10:
Sinds vandaag of gisteren laadt m'n CP ineens niet meer in de browser. Zal wel weer 's wat mis gaan in de DB ofzo. Laatste wat ik volgens mij gedaan heb voordat 't mis ging was films aan m'n IMDB watchlist toegevoegd. Wellicht dat daar iets tussen zat wat CP niet leuk vond. Auto updating staat bij mij uit, juist om dit soort shizzle te voorkomen.

Voorheen als 't mis ging een complete herinstall en dan was 't wel weer opgelost, maar dan ben je wel weer je config enzo kwijt en daar heb ik niet weer zin in.

Hoe kan ik 't beste de boel fixen en m'n config behouden (als 't even kan ook m'n DB uiteraard)? Ik heb met Putty eens in m'n settings.conf gekeken, maar die leek leeg (met vi)? (ik ben dan ook geen expert en doe 't met behulp van Google)

Thx
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:25
peep schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:06:
[...]

Ik denk dat je me niet helemaal goed begrijpt, ik krijg dus GEEN activatie link/mail ..... ik heb alleen geprobeerd een aantal maal een account aan te maken en hierna in te loggen.
Overigens krijg ik na het aanmaken wel de melding dat alles goed is gegaan op de website.

Voor de volledigheid heb ik geprobeerd in te loggen in IE,firefox en chrome maar alles wat ik krijg is;

"Your account has not been activated, check your email or contact an administrator"

Roept u maar 8)7
Ik heb precies hetzelfde hier. Week of wat geleden 2 a 3x account proberen te maken, maar nooit een activatiemail gekregen. Verschillende mailadressen ook geprobeerd. Nog geen zin gehad om hen direct te contacteren, maar zo te horen heeft dat ook weinig zin ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
MoiZie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:45:
Gebruik inmiddels al vele jaren sickbeard en couchpotato + sabnzbd en spotweb op mijn debian htpc. Echter, 1 probleem krijg ik niet opgelost. Na een movie rename / move actie van couchpotato, staan de rechten op mijn bestanden / mappen als root:root 755. Ik wil dit graag naar 777 krijgen, zodat ik direct uit XBMC een film kan verwijderen van de pc indien nodig... Maar waar sabnzbd netjes een 'file permissions' functie heeft, kan ik dit bij couchpotato niet vinden.... Iemand die me hierbij kan helpen?
Settings > General (advanced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Laatst online: 28-06 19:48
peep schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:06:
[...]

Roept u maar 8)7
Ok dat is inderdaad vreemd. Niet goed gelezen.

Ik kreeg overigens met een Hotmail email adres ook nooit een bevestigingsmail, enkel met een Gmail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

dutchgio schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:32:
Weet niet of het oud nieuws is of iedereen inmiddels is overgestapt, maar Sickrage heeft een andere interface gekregen nadat ik de laatste commits heb binnengehaald.
Ah, is de 'master' nu ook over ?? Ik was al geswitched naar 'dev' omdat het er zo mooit uitziet, maar dan ga ik weer naar 'master' (iets minder frequente updates :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje 085
arjen9551 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:25:
[...]

Ik heb precies hetzelfde hier. Week of wat geleden 2 a 3x account proberen te maken, maar nooit een activatiemail gekregen. Verschillende mailadressen ook geprobeerd. Nog geen zin gehad om hen direct te contacteren, maar zo te horen heeft dat ook weinig zin ;)
Notoriousss schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:03:
[...]

Ok dat is inderdaad vreemd. Niet goed gelezen.

Ik kreeg overigens met een Hotmail email adres ook nooit een bevestigingsmail, enkel met een Gmail adres.
Thanks guys that solved it! _/-\o_
De truc is dus om een Gmail account te gebruiken hierna kreeg ik binnen een minuut een activatie link!
Hotmail.com /outlook.com en mn exchange werkmail adres werken dus allemaal schijnbaar niet :9

Gmail is de way to go dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:08

B2

wa' seggie?

Iemand ervaring met het downloaden van subtitels vanuit sickrage? Ondanks dat er duidelijk subtitels voor de gewenste quality (web-dl) op addic7ed staan vind sickrage geen enkele subtitle.

Nog even een testje gedaan door Engels toe te voegen als taal : die worden dus wel gevonden. Het lijkt er dus op dat het downloaden van Nederlandse ondertiteling vanaf addic7ed niet goed gaat. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 38% gewijzigd door B2 op 08-10-2014 21:16 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]