[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Ik vraag me af hoe ik voor elkaar krijg dat NzbDrone niet TheTVDB gebruikt voor bepaalde series.
American Dad kan ik zo niet goed downloaden en die oplossing zou er wel in moeten zitten, lees ik via Google. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Laatst werden er twee films binnengeharkt via Sabnzbd die wanneer ze uitgepakt werden er een slash (/) in de bestandsnaam zat (ik zit op OpenElec). XBMC pakt vervolgens het bestand niet en moet dan moeilijk via SSH het bestand renamen. Is hier een handigere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SidewalkSuper schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:25:
Ik vraag me af hoe ik voor elkaar krijg dat NzbDrone niet TheTVDB gebruikt voor bepaalde series.
Die optie is er niet en gaat er ook niet komen. Ze gebruiken trouwens voor de meeste dingen niet TVDB maar Trakt voor zover ik weet, maar Trakt gebruikt weer TVDB dus dat maakt niet heel veel uit. Ik ben zelf wel bezig met het voorwerk aan een TVDB-concurrent die naast handmatige edits ook data aggregeert van andere sites maar dat staat nog niet eens in de kinderschoenen. :P Ik word in elk geval ook goed ziek van TVDB.
American Dad kan ik zo niet goed downloaden en die oplossing zou er wel in moeten zitten, lees ik via Google. :)
Even de serie handmatig refreshen wil nog wel eens helpen, maar uiteraard alleen als de serie wél goed in TVDB en Trakt staat.

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 22-09-2014 15:34 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
AD komt via scene-telling uit. TheTVDB gebruikt die telling niet.
Het verschilt dus precies 1 seizoen. Zo zoekt NzbDrone / SB naar S11 terwijl S10 uit komt.

Wat raar dat het er niet is, er is zelfs een American Dad opmerking in de faq te vinden.
https://github.com/NzbDrone/NzbDrone/wiki/FAQ
How does NzbDrone handle scene numbering issues (American Dad!, etc)?

NzbDrone relies on TheXEM, a community driven site that lets users create mappings of shows that the scene (the people that post the files) and TheTVDB (which typically follows the network's numbering). There are a number of shows on there already, but its easy to add another and typically the changes are accepted within a couple days (if they're correct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SidewalkSuper schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:06:
AD komt via scene-telling uit. TheTVDB gebruikt die telling niet.
Het verschilt dus precies 1 seizoen. Zo zoekt NzbDrone / SB naar S11 terwijl S10 uit komt.
Dat mag voor Drone geen issue zijn, want op TheXEM staat alles op absolute passthrough. Scene eps worden dus op hun absolute episodenummer gelinkt aan TVDB-episodes. Zolang de absolute afleveringsnummers op TVDB ingevuld worden boeit het dus niet hoe de scene of TVRage telt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hmmm, nu werkt het wel bij NzbDrone, vaag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan hebben die absolute nummers niet goed gestaan bij TVDB. Daar was vorige week ook al gezeik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dank voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Vreemd issue met SickBeard (Synology - Main repo (denk ik)) Het post processing script lijkt niet altijd te werken. Ik krijg soms de volgende melding: "Exit(255) ERROR: In order to run this script manually you must specify a watch_dir in autoProcessTV.cfg". Verschillende andere files worden dan weer wel goed verwerkt.

Uit het debug log word ik niet wijzer:

nzbToSickBeard V5.1
Invalid number of arguments received from client.
Running autoProcessTV as a manual run...
Loading config from /volume1/video/scripts/autoProcessMedia.cfg
ERROR: In order to run this script manually you must specify a watch_dir in autoProcessTV.cfg

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Dit heeft niet direct iets te maken met nzbdrone,..., maar is er een manier om van mijn folder in nzbdrone of couchpotato het bestand direct te openen bv met command prompt, maar niet bij bestanden en dan daarboven invullen, of vlc bestand openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stel die vraag nog eens maar dan in het Nederlands? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
NMe schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:54:
Stel die vraag nog eens maar dan in het Nederlands? :P
ja, hebt gelijk was niet zo duidelijk, maar dus als ik een aflevering bv: in nzbdrone wil bekijken van suits, dan duw ik op die aflevering en dan krijg ik een "adres" waar hij staat, die vul ik dan in bij bestanden en computers waar je dus alles kunt bekijken, daarboven heb je zo een balkje waar je een adres kan invullen en dan doe ik daar paste en dan enter om telkens een aflevering te openen, maar is er niet een sneller manier om je aflevering te openen? Of ben ik gewoon heel blind en staat er ergens play? }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Ik gebruik daar Plex voor. NZBDrone is alleen om de series te downloaden.
Met Plex kun je ze (via je browser, of via een player op Windows/Linux) bekijken.

Linkje: https://plex.tv/

[ Voor 11% gewijzigd door rally op 23-09-2014 08:48 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Of XBMC bijv.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

thibautb schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:09:
[...]

ja, hebt gelijk was niet zo duidelijk, maar dus als ik een aflevering bv: in nzbdrone wil bekijken van suits, dan duw ik op die aflevering en dan krijg ik een "adres" waar hij staat, die vul ik dan in bij bestanden en computers waar je dus alles kunt bekijken, daarboven heb je zo een balkje waar je een adres kan invullen en dan doe ik daar paste en dan enter om telkens een aflevering te openen, maar is er niet een sneller manier om je aflevering te openen? Of ben ik gewoon heel blind en staat er ergens play? }:O }:O }:O
Heel veel mensen hebben Drone (of Sickbeard) niet op hetzelfde systeem draaien als waarop ze naar de gedownloade media kijken. Tenzij ze een hele streamingdienst in gaan bouwen in een downloadapplicatie ga je nooit vanuit Drone direct naar je bestand door kunnen klikken. Je zou eventueel kunnen kijken of er een GreaseMonkey-script of iets dergelijks voor te schrijven valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Laatst online: 06-09 07:41
CK3v1N schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:05:
Vreemd issue met SickBeard (Synology - Main repo (denk ik)) Het post processing script lijkt niet altijd te werken. Ik krijg soms de volgende melding: "Exit(255) ERROR: In order to run this script manually you must specify a watch_dir in autoProcessTV.cfg". Verschillende andere files worden dan weer wel goed verwerkt.

Uit het debug log word ik niet wijzer:

nzbToSickBeard V5.1
Invalid number of arguments received from client.
Running autoProcessTV as a manual run...
Loading config from /volume1/video/scripts/autoProcessMedia.cfg
ERROR: In order to run this script manually you must specify a watch_dir in autoProcessTV.cfg
Ok ik ben er achter gekomen dat dit te maken heeft met de name van de file. De folder heeft de correcte benaming (bv Serie.S01.E02.Name) maar de file zelf heet bv yehndiszndgc.mkv

Hoe zorg ik ervoor dat SickBeard er toch nog in slaagt het post processing script uit te voeren?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan eventueel in je downloadclient een postprocessingscriptje toevoegen dat de files die je gedownload hebt doorloopt en de grootste file hernoemt naar de naam van de folder en daar de extensie van de file aan plakt. Misschien de naam van de NZB nemen in plaats van de folder, geen idee of je die beschikbaar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
meer mensen met nzbget 13.0 waarbij de postscripts niet werken/zichtbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Kijk even of je scripts wel in de goede dir. staan. Voorheen stonden deze op een andere locatie. In nzbget 13.0 is dit volgens mij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Neefdave schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:53:
Kijk even of je scripts wel in de goede dir. staan. Voorheen stonden deze op een andere locatie. In nzbget 13.0 is dit volgens mij veranderd.
K thx. :) heb ook even voor de zekerheid de laatste scripts binnengehaald. Nu ff in de gaten houden of het weer werkt :)

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Meer mensen waarbij Sick Beard de episode info van Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. niet bijwerkt en vervolgens dus ook niet download?? Ik zie dat deze info wel beschikbaar is bij thetvdb.com. Waar zou het dan aan kunnen liggen dat dit bij Sick Beard niet wordt bijgewerkt?

"Be brave, don't shave"

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Tiestor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:08:
Meer mensen waarbij Sick Beard de episode info van Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. niet bijwerkt en vervolgens dus ook niet download?? Ik zie dat deze info wel beschikbaar is bij thetvdb.com. Waar zou het dan aan kunnen liggen dat dit bij Sick Beard niet wordt bijgewerkt?
Welke SickBeard? Er zijn meerdere versies in omloop :) MIsschien wel handig om dat erbij te vermelden.

• Tiestor
mvds schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:08:
[...]

Welke SickBeard? Er zijn meerdere versies in omloop :) MIsschien wel handig om dat erbij te vermelden.
Oh ja, altijd handig.. Deze volgens mij is dit de 'gewone' Sick Beard (Alpha Master)? Of kan ik ergens anders nog makkelijk terug zien welke dit is? Draai het overigens op een Synology DS414.

"Be brave, don't shave"

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Bij mij kwam ie vanmorgen gewoon netjes binnen :) ligt misschien aan je indexers?

• Tiestor
Dat zou zo maar kunnen, maar een aantal anderen kwamen wel gewoon binnen.. Moet ook toegeven dat als ik zelf kijk ik 'm zo snel nergens kan vinden..

"Be brave, don't shave"

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Tiestor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:12:
[...]

Oh ja, altijd handig.. Deze volgens mij is dit de 'gewone' Sick Beard (Alpha Master)? Of kan ik ergens anders nog makkelijk terug zien welke dit is? Draai het overigens op een Synology DS414.
Krijg hem met de Mr Orange versie ook netjes binnen. Zou je log in SB eens bekijken.

• Tiestor
Hmm, na een forced refresh van de show info zie ik in ieder geval de thetvdb.com info in Sick Beard terug. Dat is een begin. Maar een download vindt ie nog niet.. Dat heeft waarschijnlijk met mijn indexer(s) te maken.. Ik gebruik een eigen spotweb, welke om de 30 minuten update en daar is inderdaad geen download beschikbaar. En ik gebruik de Sick Beard Index. Welke gebruiken jullie?

"Be brave, don't shave"

• Deef_K
Tiestor helaas mogen we dat niet bespreken zie ook de topicwarning.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan ligt het inderdaad hoogstwaarschijnlijk aan je indexer(s).

• Tiestor
@Neefdave: Je hebt gelijk, even niet bij stil gestaan en uiteraard logisch.. Ik ga zelf wel even verder kijken, weet iig waar het aan ligt :)

EDIT: Fixed it ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tiestor op 24-09-2014 15:42 ]

"Be brave, don't shave"

• thibautb
krijgt iemand van jullie person of interest season 4 ep 1 binnen , gebruik use...C.a.l.er, als je begrijpt wat ik bedoel ivm met richtlijnen, en maar krijg altijd een bestand dat niet volledig is binnen, ligt het aan mij of m'n index site, of mn news provider, en als je het wel binnenkrijgt zou je dan je indexer eens willen doorsturen via pm, bedankt!

(sorry als ik een van de richtlijnen breek)

• SidewalkSuper
^ 720p versie
code:
1
Completed at 02:22:12 on woensdag 24 september 2014

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook via DM wordt het niet gewaardeerd als mensen elkaar helpen met warez. ;) Daar gelden in principe dezelfde regels als op het forum.

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
drfruit schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:53:
Sickrage biedt uitgebreide ondersteuning voor anime. Ik volgde eigenlijk nooit anime, totdat ik al die mogelijkheden in SR ontdekte.

Ik vind trouwens regelmatig nieuwe mogelijkheden in SR, die helaas niet altijd duidelijk worden gecommuniceerd, en hier al helemaal niet. Zo zag ik dat er nu ook een aparte tab is waar je kunt wisselen tussen de master en de dev branch. Kwam goed uit, want er zijn de laatste dagen wat problemen met de daily search, maar die lijken in de laatste dev versie te zijn verholpen.
Klopt.. Ik ben zelf ook een fork gestart om wat meer controle te hebben over de commits/merges die gedaan worden. Ben nu ook lekker zelf aan het devven.

Laatste Master/Dev branch is weer aardig stable. Volgende features zijn er recent bij gekomen:
- Meer controle over de categorien die gebruikt worden bij newznab searches. Deze kan je nu zelf instellen. Dit staat los van de categorien die op de achtergrond gebruikt worden voor "foreign" en "sport" shows. Je kan nu b.v. het afvalbakje "other/unknow" ook meenemen in de zoekopdracht.
- Verbeterde newznab zoekopdrachten waardoor newznab providers als nZEDb en spotweb beter werken i.c.m. anime shows
- Threading voor het parallel doen van searches voor de verschillende providers.
- Manual Searches, blokkeren niet meer de hele webapplicatie. Nu zie je een klokje wanneer je een search "queued". Ook wanneer er al een "daily" search draait en je start een "manual" search zie je die nu als queued.
- Mogelijkheid om handmatig "daily" en "backlog" searches te starten/beheren.
- Tokyotoshokan.info toegevoegd
- .. nog veel meer, maar daar heb ik niet direct aan meegeholpen, dus weet de details ook niet.

Er zijn nog wat issues m.b.t. het downloaden van Season packs.. maar daar wordt aan gewerkt. :+

• KontI
Tiestor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:08:
Net ff in sickrage getest, maar daar snatched hij wel.. ff los van of het een goede versie is..
Echter heb ik hem net toegevoegd? Dus weet niet of dat je probleem wel is.

Downloading a result from Usenet-Crawler at https://www.usenetprovide...sfdsafdsafdsafdsafdsaffsd
17:38:26 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-263365 :: Saved result to D:\Series\blackhole\Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S02E01.720p.HDTV.x264-KILLERS.nzb

[ Voor 4% gewijzigd door KontI op 24-09-2014 17:42 ]

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

ik weet niet wie de blacklist bijhoud,
maar denk dat hij in iedergeval iets moet verwijderen uit de lijst
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/20140924-wyjp-47kb.jpg
het woord TS,
denk zowieso dat 2 letters dingen niet in de blacklist moeten

[ Voor 15% gewijzigd door TRaSH op 24-09-2014 21:37 ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ehm. Die blacklist heb je zelf als het goed is ingesteld? ;)

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ja maar iemand hier heeft een blacklist samen gesteld van een verzameling van andere mensen hier als ik me niet vergis.
en daar heb ik ook een gedeelte van gebruikt

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat was AFAIK een lijst voor CouchPotato, niet voor SB of Drone. Toch? :?

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
A1AD schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:52:
[...]

Helemaal juist... Drone start echt wel onder die gebruiker enkel niet onder de juiste group. Ik maak vooral gebruik van de groepen om de rechten toe te kennen aan verschillende gebruikers. De drone gebruiker was wel toegevoegd aan die bepaalde groep maar het startup script heeft een setgid welke ik volledig over het hoofd gezien had.

Thanks ieder voor mij in de juiste richting te duwen :)
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. Alleen ik gebruik niet het startupscript waar A1AD naar verwijst. Ik heb namelijk de package van de synocommunity geïnstalleerd. Deze werkt voor zover ik weet met het start-stop-status script

Mijn NZBDrone doet het verder perfect (Completed Download Handling aan en geen Factory map ingesteld), download alles netjes en zet het netjes op de juiste plaats, alleen de redownload (720p vervangen voor 1080p) pakt hij niet op, deze komen uiteraard in dezelfde map terecht als de orginele download. Maar alleen bij de re-download krijg ik onderstaande melding?
Couldn't import episode /volume1/downloads/nzbdrone/Gotham.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI.mkv/Gotham.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI.mkv: Access to the path is denied.

Exception
System.UnauthorizedAccessException: Access to the path is denied.
at System.IO.File.Move (System.String sourceFileName, System.String destFileName) [0x00000] in <filename unknown>:0
at NzbDrone.Common.Disk.DiskProviderBase.MoveFile (System.String source, System.String destination, Boolean overwrite) [0x00000] in <filename unknown>:0
at NzbDrone.Core.MediaFiles.RecycleBinProvider.DeleteFile (System.String path) [0x00000] in <filename unknown>:0
at NzbDrone.Core.MediaFiles.UpgradeMediaFileService.UpgradeEpisodeFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.EpisodeFile episodeFile, NzbDrone.Core.Parser.Model.LocalEpisode localEpisode, Boolean copyOnly) [0x00000] in <filename unknown>:0
at NzbDrone.Core.MediaFiles.EpisodeImport.ImportApprovedEpisodes.Import (System.Collections.Generic.List`1 decisions, Boolean newDownload, NzbDrone.Core.Download.DownloadClientItem historyItem) [0x00000] in <filename unknown>:0
Al zet ik de gehele map "/volume1/downloads/nzbdrone" en onderstaande chmod 0777 werkt het nog steeds niet. Ik heb ook al de map waar het start-stop-status script in staat "var\packages\nzbdrone\scripts" chmod 0775 gegeven. Daarnaast de user: nzbdrone en de groep: users (of groep: root, maakt geen verschil) op beide mappen en onderliggende rechten gegeven.

Ik kom er niet uit, vooral niet omdat dus de originele download wel gewoon netjes uit de map gepakt word en verwerkt.

Hopelijk kan iemand mij helpen

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Sinds veel mensen in dit topic overgestapt zijn naar NZBDrone hierbij toch even een vraag omdat ik toch een probleem ervaar met de torrent versie van NZBDrone. Ik heb dit al aangekaart op het NZBDrone forum, en die geven ook aan dat het momenteel een limitatie is van NZBDrone.

Ik ben echter benieuwd of iemand hier ook een oplossing voor heeft.

Ik gebruik NZBDrone eigenlijk alleen nog met torrent indexers. Alleen deze torrent indexers hebben af en toe ook gerarde releases er in zitten, en dan zit een sample mkv in de root van de torrent. Hier kan NZBDrone niet overweg mee gaan. Als je dit in een setup hebt samen met tranmission bijvoorbeeld dan stalled te torrent op 100%

Nu zou het mooiste zijn als je een soort van post-processing kan doen en de file uitgepakt wordt in dezelfde directory, of nzbdrone alleen maar "uitgepakte" releases laat downloaden. Hebben andere mensen hier ook problemen mee? En eventueel een oplossing voor?

• KontI
Senaxx schreef op donderdag 25 september 2014 @ 02:36:
Nu zou het mooiste zijn als je een soort van post-processing kan doen en de file uitgepakt wordt in dezelfde directory, of nzbdrone alleen maar "uitgepakte" releases laat downloaden. Hebben andere mensen hier ook problemen mee? En eventueel een oplossing voor?
Kan je daar niet de nzbtomedia postprocessing scripts voor gebruiken? Volgens mij pakken die ook rars uit. Anders kan je er zelf nog een scriptje aan vast hangen. B.v. iets als transmission -> eigen script -> nzbtomedia script -> nzbdrone

Check anders: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wiki

[ Voor 5% gewijzigd door KontI op 25-09-2014 08:26 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

NMe schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:49:
Dat was AFAIK een lijst voor CouchPotato, niet voor SB of Drone. Toch? :?
Maar dan nog lijkt het me niet slim om daar dingen van 2 letters aan toe te voegen :) Maar TS (Telesync) is toch vaak ook als Cam aangeduid? En die kan je toch dmv quality instellingen laten filteren?

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 12:17
De laatste tijd werkte PostProcessing niet meer bij me, heb dan de laatste Nzbtomedia scripts in de juiste folder gedropt, nu geeft hij foutmeldingen als:

'nzbToSickBeard: failure' , iemand enig idee wat eraan te doen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heb je de scripts geupdate, maar de config misschien niet? Dat vergeten mensen vaak, bij een update worden er vaak nieuwe opties toegevoegd aan de config, als je dan nog de oude config gebruikt, kan het zijn dat het scripts niet meer werkt omdat ie dus dingen mist in de config.

Even de config uit de update pakken en opnieuw invullen. Dat werkt meestal het beste.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
mvds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:03:
[...]

Maar dan nog lijkt het me niet slim om daar dingen van 2 letters aan toe te voegen :) Maar TS (Telesync) is toch vaak ook als Cam aangeduid? En die kan je toch dmv quality instellingen laten filteren?
Ik zie vaak genoeg TS meuk langs komen van een GB groot waardoor ze gewoon meegenomen worden als die niet in de ignore-lijst zouden staan. Er staat vaak ook nog eens geen CAM bij dus dat gaat niet werken. 2 letter dingen zullen wel moeten al kan je kijken of je hem kan toevoegen als .TS. en -TS- enz...

Telesync is overigens niet hetzelfde als cam. Bij TS wordt het geluid rechtstreeks van de bron opgenomen en bij cam wordt de microfoon van de camera gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2014 09:44 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb gisteren Sickbeard op mijn Synology werkend gekregen (na wat gedoe met rechten)

Ik heb geen nieuwsgroepabbo en wil dus via torrents spul binnen te halen, de standaard torrentsites die sickbeard gebruikt hebben allemaal een login nodig die je alleen op uitnodiging kunt krijgen, dat schiet niet erg op.

Volgens mij kun je sickbeard ook met andere torrent sites gebruiken door 'sickbeard custom' te gebruiken, ik heb gezocht maar hier nog geen bruikbare handleiding (voor een Synology noob :P) voor gevonden, iemand een tip of link naar een handleiding?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• arjen9551
  • Laatst online: 14:25
Chaoss schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:50:
Ik heb gisteren Sickbeard op mijn Synology werkend gekregen (na wat gedoe met rechten)

Ik heb geen nieuwsgroepabbo en wil dus via torrents spul binnen te halen, de standaard torrentsites die sickbeard gebruikt hebben allemaal een login nodig die je alleen op uitnodiging kunt krijgen, dat schiet niet erg op.

Volgens mij kun je sickbeard ook met andere torrent sites gebruiken door 'sickbeard custom' te gebruiken, ik heb gezocht maar hier nog geen bruikbare handleiding (voor een Synology noob :P) voor gevonden, iemand een tip of link naar een handleiding?
SickRage installeren dan. De Git link bij Sickbeard Custom invullen (wordt om gevraagd) en gaan. Verdere configuratie e.d. is precies hetzelfde als bij Sickbeard, alleen dit keer meer opties voor torrents.

n.a.

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:09
Ik weet niet welke fork je geinstalleerd heb maar volgens mij hebben alle forken die torrents ondersteunen wel support voor xxx en yyy aan boord.
Mag hier geen namen noemen maar ik bedoel die twee grootste torrents sites.

[ Voor 24% gewijzigd door Ben(V) op 25-09-2014 10:24 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ok ik ga opzoek naar een SickRage Git link, bedankt voor de tip.

edit: deze duidelijke handleiding gevonden: https://sickrage.tv/forum...-10-steps-on-the-synology

Echter als ik zoek naar 'Git' kan ik alleen 'Git server' vinden, deze heb ik geinstalleerd maar als ik sicbeard custom wil installeren geeft hij aan dat ik eerst "git" moet installeren?

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 25-09-2014 10:58 ]

• avec_style
  • Laatst online: 12:12
Chaoss schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:27:
Ok ik ga opzoek naar een SickRage Git link, bedankt voor de tip.

edit: deze duidelijke handleiding gevonden: https://sickrage.tv/forum...-10-steps-on-the-synology

Echter als ik zoek naar 'Git' kan ik alleen 'Git server' vinden, deze heb ik geinstalleerd maar als ik sicbeard custom wil installeren geeft hij aan dat ik eerst "git" moet installeren?
dat is een aparte package. Volgens mij ook te verkrijgen via de repository van Synocommunity.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat snap ik maar als ik zoek kan ik alleen 'Git server' vinden, geen idee of dat hetzelfde is maar sickbeard blijft zeggen dat 'Git' nodig is.

• arjen9551
  • Laatst online: 14:25
Chaoss schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:03:
Dat snap ik maar als ik zoek kan ik alleen 'Git server' vinden, geen idee of dat hetzelfde is maar sickbeard blijft zeggen dat 'Git' nodig is.
Volgens deze website: https://synocommunity.com/packages

Zou er ook een package met 'normale' git tussen moeten zitten.

n.a.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

Chaoass, niet de zoek functie gebruiken (die zoekt alleen in synologys eigen packages), maar onderaan kiezen voor de community packages.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

duh 8)7 thanx had inderdaad de search gebruikt, had niet bedacht dat die de community niet meepakt.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Caelorum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:41:
[...]

Ik zie vaak genoeg TS meuk langs komen van een GB groot waardoor ze gewoon meegenomen worden als die niet in de ignore-lijst zouden staan. Er staat vaak ook nog eens geen CAM bij dus dat gaat niet werken. 2 letter dingen zullen wel moeten al kan je kijken of je hem kan toevoegen als .TS. en -TS- enz...

Telesync is overigens niet hetzelfde als cam. Bij TS wordt het geluid rechtstreeks van de bron opgenomen en bij cam wordt de microfoon van de camera gebruikt.
Ik zal dit in overweging nemen voor de prefere-en-ignore-lijst.
Kijkt CP alleen naar een lettercombinatie, dan zul je inderdaad dingen gaan missen, zoals bijv. Fats Domino (ik weet dat dit een muzikant is en géén film...), etc.. Als CP kijkt naar een combi als compleet woord, dan maakt het niet uit.

• demon326
  • Laatst online: 12-09 12:17
mvds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:31:
Heb je de scripts geupdate, maar de config misschien niet? Dat vergeten mensen vaak, bij een update worden er vaak nieuwe opties toegevoegd aan de config, als je dan nog de oude config gebruikt, kan het zijn dat het scripts niet meer werkt omdat ie dus dingen mist in de config.

Even de config uit de update pakken en opnieuw invullen. Dat werkt meestal het beste.
Ik heb via het config scherm eventjes de scripts opnieuw geactiveerd via de selectbox, of is er soms een file die ik best even verwijderd en opnieuw laat aanmaken? :)

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Ik heb alles al doorgespit, maar kom er niet echt mee verder. Ik merk bij sommige series de laatste tijd dat er geen Nederlandse ondertitels worden gevonden op de bekende sites door Autosub & Sickbeard. Als ik dan in m'n spotweb kijk of op andere sites, zie ik dat bijv. QoQ wel series met ondertiteling post, alleen die kan NZBdrone dan weer niet downloaden omdat het volgens hen een onbekend profiel heeft. Weet iemand hier de oplossing, zodat alleen releases van QoQ worden gedownload net zoals je in Couchpotato dit kunt instellen.

Zie screenshot hieronder voor uitleg:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2h1c0a10051X1P1k3Z0z/Image%202014-09-25%20at%203.25.45%20PM.png

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gotham (2014) is geen bekende serie. Drone kent die als Gotham, zonder jaartal. Dat kun je oplossen door de serie in TheXEM een alias te geven, ofwel door de lijst met scene exceptions te laten uitbreiden via het daarvoor bedoelde formulier. Dat laatste lost je probleem volgens mij niet direct op, dat kan een paar dagen duren.

• Tiestor
KontI schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:40:
[...]

Net ff in sickrage getest, maar daar snatched hij wel.. ff los van of het een goede versie is..
Echter heb ik hem net toegevoegd? Dus weet niet of dat je probleem wel is.

Downloading a result from Usenet-Crawler at https://www.usenetprovide...sfdsafdsafdsafdsafdsaffsd
17:38:26 INFO::SEARCHQUEUE-MANUAL-263365 :: Saved result to D:\Series\blackhole\Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S02E01.720p.HDTV.x264-KILLERS.nzb
Mijn probleem bleek tweeledig te zijn.. In eerste instantie werd de info van thetvdb.com niet geupdate waardoor Sickbeard niet werd bijgewerkt, en vervolgens kwam het bestand niet te voorschijn in mijn eigen indexer (nog steeds niet overigens). Sickbeard had dus niets om te snatchen. Na het toevoegen van een extra indexer was het probleem verholpen. Thanks voor het checken iig :)

"Be brave, don't shave"

• willem1509
NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:50:
Gotham (2014) is geen bekende serie. Drone kent die als Gotham, zonder jaartal. Dat kun je oplossen door de serie in TheXEM een alias te geven, ofwel door de lijst met scene exceptions te laten uitbreiden via het daarvoor bedoelde formulier. Dat laatste lost je probleem volgens mij niet direct op, dat kan een paar dagen duren.
Hm Gotham is redelijk bekend volgens mij, maar maakt niet uit. Ik heb het ook even bekeken bij de series Suits, Game of Thrones en The Blacklist.. en bij alle afleveringen van QoQ is het niet te downloaden met NZBdrone omdat het programma het aanmerkt als unknown series:S

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

willem1509 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:27:
[...]

Hm Gotham is redelijk bekend volgens mij, maar maakt niet uit. Ik heb het ook even bekeken bij de series Suits, Game of Thrones en The Blacklist.. en bij alle afleveringen van QoQ is het niet te downloaden met NZBdrone omdat het programma het aanmerkt als unknown series:S
Je begrijpt me niet. ;) Gotham is bekend, maar Gotham (2014) is niet een serie die Drone kent. De oplossing daarvoor noemde ik hierboven.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Zou mooi zijn als Drone met een white/preferred list werkt, dat hits met bv QoQ voorrang geeft.
Nu is er alleen een blacklist geloof ik.

[ Voor 2% gewijzigd door niq op 25-09-2014 16:40 . Reden: typo ]

• Deef_K
Dat is zeker een gemis inderdaad.

• willem1509
NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:29:
[...]

Je begrijpt me niet. ;) Gotham is bekend, maar Gotham (2014) is niet een serie die Drone kent. De oplossing daarvoor noemde ik hierboven.
hm oke..logisch:) maar als ik jouw redeneringen invoer bij mijn Sickbeard (mr orange) opstellingen waar je zelf scene exceptions kan invoeren. (ja die draai ik naast NZBdrone), dan voeg ik bij scene exceptions Gotham (2014) toe, maar dan vind hij hem nog steeds niet..

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3526223M3V0y3z1D1O1F/Image%202014-09-25%20at%204.43.56%20PM.png

Begrijp ik het nou goed dat zowel sickbeard als ook nzbdrone niet goed kan omgaan met de releases van QoQ of heeft iemand het hier wel werkend?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is niet bepaald een standaardformaat voor een releasenaam, dus het zou best eens daaraan kunnen liggen.
niq schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:31:
Zou mooi zijn als Drone met een white/preferred list werkt, dat hits met bv QoQ voorrang geeft.
Nu is er alleen een blacklist geloof ik.
Staat wel op hun roadmap, maar ze willen het beter aanpakken dan het blokkeren van woorden volgens mij. Hun parser herkent de naam van de releasegroep, dus die kunnen ze gewoon specifiek filteren. Als je dan Dimension-releases wil blacklisten dan kun je nog steeds afleveringen met "Dimension" in de titel downloaden zonder dat die geblacklist worden.

[ Voor 73% gewijzigd door NMe op 25-09-2014 17:02 ]

• SidewalkSuper
QoQ is pure aids qua geautomatiseerd binnenhalen. Ik skip ze gewoon.

Ik snap sowieso niet dat die gasten niet gewoon lekker al die subs op Addic7ed pleuren en iedereen erheen verwijzen. Kost ze 1000x minder moeite, de subs zijn makkelijk aanpasbaar naderhand als er fouten ontdekt worden en ze zijn veel minder interessant om te pakken voor BREIN etc.

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 25-09-2014 17:19 ]

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:07

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Misschien doen ze dat juist niet omdat ze niet aan de criteria van addic7ed "willen" voldoen.
Ze hebben veel subs op de site, addic7ed, maar ze zijn ook arrogant, mijn persoonlijke mening.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• schumi2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Sepp14 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:51:
Ze hebben veel subs op de site, addic7ed, maar ze zijn ook arrogant, mijn persoonlijke mening.
offtopic:
Niet alleen die van jouw ;)

• KiefDelicious
KiefDelicious schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:24:
[...]

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. Alleen ik gebruik niet het startupscript waar A1AD naar verwijst. Ik heb namelijk de package van de synocommunity geïnstalleerd. Deze werkt voor zover ik weet met het start-stop-status script

Mijn NZBDrone doet het verder perfect (Completed Download Handling aan en geen Factory map ingesteld), download alles netjes en zet het netjes op de juiste plaats, alleen de redownload (720p vervangen voor 1080p) pakt hij niet op, deze komen uiteraard in dezelfde map terecht als de orginele download. Maar alleen bij de re-download krijg ik onderstaande melding?

[...]

Al zet ik de gehele map "/volume1/downloads/nzbdrone" en onderstaande chmod 0777 werkt het nog steeds niet. Ik heb ook al de map waar het start-stop-status script in staat "var\packages\nzbdrone\scripts" chmod 0775 gegeven. Daarnaast de user: nzbdrone en de groep: users (of groep: root, maakt geen verschil) op beide mappen en onderliggende rechten gegeven.

Ik kom er niet uit, vooral niet omdat dus de originele download wel gewoon netjes uit de map gepakt word en verwerkt.

Hopelijk kan iemand mij helpen
Kickje, niemand die me in de juiste richting kan wijzen?

• willem1509
Misschien doen ze dat juist niet omdat ze niet aan de criteria van addic7ed "willen" voldoen.
Yeah tot voor kort kon ik bij de meeste series gewoon via auto-sub de ondertitels binnenhengelen, maar ik heb bij steeds meer series problemen ermee. Sommige doen het nog wel goed, maar hoop toch wel stiekem dat QoQ de ondertiteling op addic7ed of soortgelijke website zal knallen zodat auto sub ze binnen kan halen. nu loop ik elke keer handmatig afleveringen te downloaden omdat m'n vriendin weigert series te kijken zonder nederlands ondertiteling:S

Dat is toch niet helemaal de bedoeling van een geautomatiseerd systeem :F

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KiefDelicious schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:16:
[...]

Kickje, niemand die me in de juiste richting kan wijzen?
Heb je de recycling bin aangezet in Drone?

• KiefDelicious
NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:44:
[...]

ja, die staat aan. maar re-downloads blijven gewoon in de nzbdrone download map staan.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

mvds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:03:
[...]

bij nzbdrone gaat hij het aanpassen dat hij alleen op hele woorden gaat kijken dus niet in 1 woord
dus Agents word dan niet rejected maar .TS. wel

trouwens voor de mensen die nzbToMedia gebruiken en nzbdrone,
clinton-hall is bezig om het samen te laten werken met CDH

[ Voor 11% gewijzigd door TRaSH op 25-09-2014 19:13 ]

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik heb een vraag. NZBDrone is nog niet net als Sickbeard in staat om een map aan te maken speciaal voor de aflevering en daar de betreffende videofile in te plaatsen. Dat je de onderstaande indeling krijgt.

Series Folder\Season Folder\Episode Folder\Episode File

Kan dit bijvoorbeeld ook door NZBget worden gedaan? En zo ja hoe?

• schumi2004
laserboy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:19:
Ik heb een vraag. NZBDrone is nog niet net als Sickbeard in staat om een map aan te maken speciaal voor de aflevering en daar de betreffende videofile in te plaatsen. Dat je de onderstaande indeling krijgt.

Series Folder\Season Folder\Episode Folder\Episode File

Kan dit bijvoorbeeld ook door NZBget worden gedaan? En zo ja hoe?
Heb het nog iemand zien doen/willen maar snap de toegevoegde waarde er niet van?

Toelichting?

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
schumi2004 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:32:
[...]

Heb het nog iemand zien doen/willen maar snap de toegevoegde waarde er niet van?

Toelichting?
Dat ik het wat overzichtelijker vind, zeker als naast de videofile ook nog een Engelse en Nederlandse ondertiteling erbij wordt geplaatst. Alles in grote map dumpen vind ik wat minder. Zie het meer als een luxe dan als een ongemak.

Dan nog een andere vraag. Mijn Autosub geeft Error-meldingen omdat vermoedelijk deze applicatie geen schijfrechten heeft over dei map die door NZBDrone is aangemaakt. Is dit een logische verklaring? En hoe los ik dat op?

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Vorige week kom ik terug van vakantie, blijkt SABnzbd niet meer te werken. Pagina wil niet laden en stopzetten en opnieuw uitvoeren werkte niet. Dan maar opnieuw installeren. Zo gebeurt echter krijg ik nu telkens de foutmelding dat de nabewerking mislukt omdat hij de bestemmingsmap niet kan aanmaken (abewerking van Edge.of.Tomorrow.2014.720p.BRRip.XviD.AC3-REFiLL.cp(tt1631867) mislukt (Kan bestemmingsmap /CouchPotato/Edge.of.Tomorrow.2014.720p.BRRip.XviD.AC3-REFiLL.cp(tt1631867) niet maken)
Alle topics dit ik over dit probleem heb gelezen, komen op hetzelfde neer: check de machtigingen van de map in Synology. Daar had ik niks verandert, maar ook na extra controle staan, naar mijn weten, de machtigingen goed ingesteld. Toch blijf ik het probleem houden. Ik heb al vanalles geprobeerd. Zelfs alle mappen verwijderd en opnieuw degedeelde map 'downloads' aangemaakt.
Hieronder een paar screens van mijn instellingen. Weet iemand waar ik overheen kijk?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LehdM4Nl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q0q6JFZl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8SCUsUel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/51MZTIrl.jpg

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

laserboy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:36:
[...]
Dat ik het wat overzichtelijker vind, zeker als naast de videofile ook nog een Engelse en Nederlandse ondertiteling erbij wordt geplaatst. Alles in grote map dumpen vind ik wat minder. Zie het meer als een luxe dan als een ongemak.
Je kan ook gewoon een fatsoenlijke mediaspeler gebruiken? :P

Hoe je het op kan lossen op jouw manier weet ik verder ook niet. Of in elk geval niet zolang Drone het niet ondersteunt.

• SidewalkSuper
Waaruit blijkt dat?
Het maakt me niet echt uit of het op Addic7ed komt of een andere site, maar je snapt mijn punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

SidewalkSuper schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:18:
QoQ is pure aids qua geautomatiseerd binnenhalen. Ik skip ze gewoon.

Ik snap sowieso niet dat die gasten niet gewoon lekker al die subs op Addic7ed pleuren en iedereen erheen verwijzen. Kost ze 1000x minder moeite, de subs zijn makkelijk aanpasbaar naderhand als er fouten ontdekt worden en ze zijn veel minder interessant om te pakken voor BREIN etc.
Hun subs kan je gewoon vinden op een andere subtitle site.
Worden praktisch gelijk released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:07

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Offtopic:
Voorbeeld: http://www.addic7ed.com/s...cklist/2/1/Lord_Baltimore
De woorden :"Works with DIMENSION -- TRANSLATORS: Translate the hardcoded lines ( _ ), or you'll get banned""

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Nicap

Tsssk....

Sepp14 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:02:
[...]

Offtopic:
Voorbeeld: http://www.addic7ed.com/s...cklist/2/1/Lord_Baltimore
De woorden :"Works with DIMENSION -- TRANSLATORS: Translate the hardcoded lines ( _ ), or you'll get banned""
Is dat niet omdat ze het gewoon allemaal strak willen hebben en alles op dezelfde manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nicap schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:25:
[...]

Is dat niet omdat ze het gewoon allemaal strak willen hebben en alles op dezelfde manier?
Nope. Ik heb het een poos terug ook al eens aangehaald betreffende hun arrogantie.
Hun forum doorlezen geeft ook al een mooi beeld hoe ze denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 11:47
TRaSH schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:55:
[...]

Hun subs kan je gewoon vinden op een andere subtitle site.
Worden praktisch gelijk released
Ik neem aan dat je het dan hebt over opensubtitles? zo ja, dan is ontbreken ze daar toch vrij vaak.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Momenteel ben ik aan het kijken of ik Sickbeard ga vervangen door NZBdrone op mijn Synology. Maar klopt het dat versie 2.0.0.1397-1 (nog) geen torrent ondersteuning heeft, of kan ik deze updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:51
Ik heb NZBDrone 2.0.0.1861 en daar zit nog geen torrentsupport in.
Volgens mij zit dat allemaal nog in de ontwikkelbranch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Moet je torrents branch aanzetten in de advanced settings en dan ff updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Als je de beta optie aanvinkt kun je volgens mij nzbdrone met torrent ondersteuning downloaden.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

van D schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:29:
Momenteel ben ik aan het kijken of ik Sickbeard ga vervangen door NZBdrone op mijn Synology. Maar klopt het dat versie 2.0.0.1397-1 (nog) geen torrent ondersteuning heeft, of kan ik deze updaten?
Wauw, da's wel een hele oude build. Ik zou sowieso eens updaten. ;) Installeer deze twee packages even over je oude heen, je settings blijven gewoon bewaard: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-53181568

Torrentsupport zit inderdaad allemaal nog in een losse branch en hoewel je daarnaartoe kan switchen zou ik je dat willen afraden als je dat niet daadwerkelijk doet met de gedachte dat je betaspul aan het testen bent. Wat torrents betreft is nog niet alles dat ze af willen hebben af en die branch is in theorie iets minder stabiel dan de masterbranch.

Dat gezegd hebbende: ik draai zelf de torrentbranch en voor mij werkt 'ie prima.

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 26-09-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
NMe schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:02:
[...]

Wauw, da's wel een hele oude build. Ik zou sowieso eens updaten. ;) Installeer deze twee packages even over je oude heen, je settings blijven gewoon bewaard: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-53181568

Torrentsupport zit inderdaad allemaal nog in een losse branch en hoewel je daarnaartoe kan switchen zou ik je dat willen afraden als je dat niet daadwerkelijk doet met de gedachte dat je betaspul aan het testen bent. Wat torrents betreft is nog niet alles dat ze af willen hebben af en die branch is in theorie iets minder stabiel dan de masterbranch.

Dat gezegd hebbende: ik draai zelf de torrentbranch en voor mij werkt 'ie prima.
Haha, ja het is inderdaad een oude (zie ik nu ook). Thanks, ga ik dat eerst doen. En hoe switch ik gemakkelijk naar de torrentbranch?

Edit: ik neem aan op deze manier: https://github.com/NzbDrone/NzbDrone/wiki/Release-Branches

[ Voor 5% gewijzigd door van D op 26-09-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eerst updaten, daarna in je settings Advanced Settings aanzetten, naar de General-tab gaan en onderaan bij Updating "torrents" invullen als branch, uiteraard zonder quotes. Na die ene handmatige update zou Drone trouwens zichzelf moeten kunnen updaten, eventueel automatisch.

Anyway, nogmaals: torrentsupport hebben ze niet helemaal af en hoewel het in mijn situatie met Transmission prima werkt kán het dus zijn dat je nog wat quirks tegenkomt. Als je dat liever niet hebt kun je beter wachten tot die torrentsupport in de master branch zit. :P Je kan namelijk niet echt makkelijk weer van de torrentbranch af stappen als het niet bevalt.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 26-09-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
NMe schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:50:
Eerst updaten, daarna in je settings Advanced Settings aanzetten, naar de General-tab gaan en onderaan bij Updating "torrents" invullen als branch, uiteraard zonder quotes. Na die ene handmatige update zou Drone trouwens zichzelf moeten kunnen updaten, eventueel automatisch.

Anyway, nogmaals: torrentsupport hebben ze niet helemaal af en hoewel het in mijn situatie met Transmission prima werkt kán het dus zijn dat je nog wat quirks tegenkomt. Als je dat liever niet hebt kun je beter wachten tot die torrentsupport in de master branch zit. :P Je kan namelijk niet echt makkelijk weer van de torrentbranch af stappen als het niet bevalt.
Aha, het is gelukt. Bedankt voor je antwoorden. Ik ga het allemaal is inrichten en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:44:
[...]

Top, dit was een kickje in de juiste richting, al duurde het even voordat het lampje ging branden 8)7

Blijkt, nzbdrone had dus geen rechten op de recycling bin.

thx!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
Voor alle Synology + NzbDrone + NZBGet gebruikers:

Ik heb een NZBGet post-processing script gemaakt dat synoindex aanroept na een succesvolle NzbDrone rename. Hiermee komen nieuwe episodes automatisch beschikbaar in de media server. Script is te vinden op: https://github.com/roderi.../nzbget/NzbDroneSynoIndex

Mooiste oplossing zou natuurlijk een NzbDrone notifier zijn. Dat ziet er eenvoudig uit, maar ik heb geen zin om de hele Visual Studio 2013 toolchain te installeren. Wie kan NzbDrone compileren? Ik kan dan de code voor zo'n notifier opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Laatst online: 04-08 09:56
Ik draai nu al even de torrentbranch van nzbdrone, en vroeg me af of er een functie inzit om een voorkeur te geven aan nzbs of torrents. Zou namelijk graag in eerste plaats de torrents willen gebruiken, en indien niet aanwezig, terugvallen op nzbs. Heb nu alle nzb indexers afgezet, want anders komt meestal nzb als eerste hit naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
wars schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:33:
Ik draai nu al even de torrentbranch van nzbdrone, en vroeg me af of er een functie inzit om een voorkeur te geven aan nzbs of torrents. Zou namelijk graag in eerste plaats de torrents willen gebruiken, en indien niet aanwezig, terugvallen op nzbs. Heb nu alle nzb indexers afgezet, want anders komt meestal nzb als eerste hit naar boven.
+1 Maar voorlopig is het nzb before torrent

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Misschien even voorstellen op https://trello.com/b/MadvFKy4/nzbdrone ? Als die er niet al tussenstaat...

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 28-09-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb nu SickRage ingesteld dat deze torrents binnenhaalt met de Download Station, dit gaat goed, maar mijn ingestelde post processing wordt maar niet uitgevoerd?

Scan and Process staat aangevinkt en ingesteld op 10 minuten. Ik zie in de logs geen mislukte pogingen van de post process. Als ik de post processing handmatig start vanuit het overzicht dan werkt deze prima en worden de gedownloade bestanden netjes verplaatst en gerenamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Caelorum schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:55:
Misschien even voorstellen op https://trello.com/b/MadvFKy4/nzbdrone ? Als die er niet al tussenstaat...
Weet het niet meer zeker maar ik dacht het daar gelezen te hebben.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]