drfruit schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:53:
Sickrage biedt uitgebreide ondersteuning voor anime. Ik volgde eigenlijk nooit anime, totdat ik al die mogelijkheden in SR ontdekte.
Ik vind trouwens regelmatig nieuwe mogelijkheden in SR, die helaas niet altijd duidelijk worden gecommuniceerd, en hier al helemaal niet. Zo zag ik dat er nu ook een aparte tab is waar je kunt wisselen tussen de master en de dev branch. Kwam goed uit, want er zijn de laatste dagen wat problemen met de daily search, maar die lijken in de laatste dev versie te zijn verholpen.
Klopt.. Ik ben zelf ook een fork gestart om wat meer controle te hebben over de commits/merges die gedaan worden. Ben nu ook lekker zelf aan het devven.
Laatste Master/Dev branch is weer aardig stable. Volgende features zijn er recent bij gekomen:
- Meer controle over de categorien die gebruikt worden bij newznab searches. Deze kan je nu zelf instellen. Dit staat los van de categorien die op de achtergrond gebruikt worden voor "foreign" en "sport" shows. Je kan nu b.v. het afvalbakje "other/unknow" ook meenemen in de zoekopdracht.
- Verbeterde newznab zoekopdrachten waardoor newznab providers als nZEDb en spotweb beter werken i.c.m. anime shows
- Threading voor het parallel doen van searches voor de verschillende providers.
- Manual Searches, blokkeren niet meer de hele webapplicatie. Nu zie je een klokje wanneer je een search "queued". Ook wanneer er al een "daily" search draait en je start een "manual" search zie je die nu als queued.
- Mogelijkheid om handmatig "daily" en "backlog" searches te starten/beheren.
- Tokyotoshokan.info toegevoegd
- .. nog veel meer, maar daar heb ik niet direct aan meegeholpen, dus weet de details ook niet.
Er zijn nog wat issues m.b.t. het downloaden van Season packs.. maar daar wordt aan gewerkt.