[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.976 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

Ik gebruik autosub en daar gaat het goed mee,
Hoe SR het toepast weet ik niet.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
B2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:04:
Iemand ervaring met het downloaden van subtitels vanuit sickrage? Ondanks dat er duidelijk subtitels voor de gewenste quality (web-dl) op addic7ed staan vind sickrage geen enkele subtitle.

Nog even een testje gedaan door Engels toe te voegen als taal : die worden dus wel gevonden. Het lijkt er dus op dat het downloaden van Nederlandse ondertiteling vanaf addic7ed niet goed gaat. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
SR maakt nog steeds gebruik van een sickbeard subliminal port van alweer paar jaar geleden. Is in de tussentijd niet veel aan verbeterd. Die zal idd geen subs van addic7ed vinden.

Mmm zie wel dat addic7ed er wel in zit.. Alleen is er aan die provider niks gedaan sinds afgelopen april. En dat was alleen een kleine aanpassing.

Daarbij heb ik net snel even door de code gekeken, en lijkt het er op dat "nl" niet tussen de supported languages staat voor die provider.

[ Voor 16% gewijzigd door KontI op 09-10-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje 085
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 17:13
Ik heb nu al een tijdje een synology 212+ I.C.M Cp en NZB drone wat ik hiermee binnenhaal dowload ik via downloadstation van de synology dit gaat prima echter ik merk vaak dat er in mijn download station staat ;

Penny.Dreadful.S01E06.1080p.BluRay.x264-ROVERS.nzb gereed 100%

En wanneer ik dan in de betreffende map kijk staan er alleen maar 213217-0.vol0+1.par2 bestanden in.

Nou is mijn vraag, gaat het uitpakken niet goed (meestal word dat al aangegeven in downloadstaion) of is de source gewoon niet goed?
Ook in de logfiles vind ik niks terug betreffende deze map alles lijkt goed te zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zet mijn vraag even hier neer, want het heeft direct verband met de packages zoals in de topictitel ;)

Zijn er mensen die beta 5.1 hebben en de package python hebben uitgeschakeld (aangezien die als core is toegevoegd in 5.1)? Draaien de packages ook zonder verdere problemen?

Ik heb nog steeds last van een Video Station wat niet goed indexeert, maar zal dit weekend maar ff de hele DB wegmiepen en opnieuw beginnen met indexeren.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:11
BtM909 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:05:

Zijn er mensen die beta 5.1 hebben en de package python hebben uitgeschakeld (aangezien die als core is toegevoegd in 5.1)? Draaien de packages ook zonder verdere problemen?
Hmm nee dat gaat niet omdat Phyton van de Synocommunity apps bij mijn weten direct worden aangesproken, als ik phyton wil verwijderen dan meldt hij dat alle Synocommunity apps niet functioneel zullen worden.

Ik denk dat het nog even tijd nodig heeft totdat de apps de native python aanroepen ipv de package.

[ Voor 9% gewijzigd door stormfly op 10-10-2014 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:43
Zal vermoeddelijk nooit gaan gebeuren.

De synocommunity heeft bewust gekozen voor een eigen python package en om niet die van Synology te gebruiken, omdat Synology nogal achterliep met updates.
Waarom zouden ze nu heel veel energie gaan steken om al die packages die python gebruiken te gaan ombouwen en weer het risico lopen dat Synology achter gaat lopen. Nu hebben ze het zelf in de hand.

PS je kunt rustig meerdere python's op je Synology hebben draaien.
Er is ook al versie 3 beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Ben(V) op 10-10-2014 16:15 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het mogelijk om Sick Beard (Pistachitos' fork) en Sick Rage (Stable branch) dusdanig in te stellen, dat zij éérst via usenet proberen een download binnen te halen en later pas via torrent gaan grabben? Of doen zij dat al 'by default'? :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 11-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
Ben(V) schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:13:
Zal vermoeddelijk nooit gaan gebeuren.

De synocommunity heeft bewust gekozen voor een eigen python package en om niet die van Synology te gebruiken, omdat Synology nogal achterliep met updates.
Waarom zouden ze nu heel veel energie gaan steken om al die packages die python gebruiken te gaan ombouwen en weer het risico lopen dat Synology achter gaat lopen. Nu hebben ze het zelf in de hand.
SynoCommunity was eerder met het Python package dan Synology, er was indertijd dus weinig te kiezen.

Er is in de loop van de tijd verschillende keren bekeken of er gebruik kon worden gemaakt van het Synology package, maar dat liep stuk: er missen nogal wat modules en libraries die nodig zijn voor de packages die Python gebruiken. De modules en libraries die wel in het Synology package zitten, zijn voor een (groot) deel verouderd, dus dat schiet ook al niet op.

Door relatief recente vernieuwingen in Python packaging zou het in theorie mogelijk moeten zijn om gebruik te maken van de Synology Python en dan per package de nodige modules te laden...het staat op m'n planning om er eens naar te kijken, maar het heeft een lage prio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Synology is om de een of andere reden heel terughoudend in het installeren van software die er IMO best standaard op zou mogen staan. En dan komen ze eindelijk met packages, lopen ze jaren achter. De Mono-package die sinds kort in hun eigen beta-channel staat is nog een 2.x-variant, terwijl Mono al heel lang in de 3.x-versies zit.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik merk dat de laatste SR-dev een stuk sneller is, eerst bleef SR zelfs om de zoveel tijd vasthangen maar dat is nu weg, nu nog betere support voor ondertiteling want ik krijg heel veel niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:36:
Is het mogelijk om Sick Beard (Pistachitos' fork) en Sick Rage (Stable branch) dusdanig in te stellen, dat zij éérst via usenet proberen een download binnen te halen en later pas via torrent gaan grabben? Of doen zij dat al 'by default'? :)
Bij Sickrage is het een kwestie van de indexers in de gewenste volgorde plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:33:
Synology is om de een of andere reden heel terughoudend in het installeren van software die er IMO best standaard op zou mogen staan. En dan komen ze eindelijk met packages, lopen ze jaren achter. De Mono-package die sinds kort in hun eigen beta-channel staat is nog een 2.x-variant, terwijl Mono al heel lang in de 3.x-versies zit.
offtopic:
Ik persoonlijk geef de voorkeur aan losse packages voor niet-kritische software. Dat Python nu geïntegreerd wordt is wsl vanwege een van de nieuwe functionaliteiten van DSM5.1, ik kan er geen andere reden voor verzinnen. Het is trouwens nog steeds een losse SPK file, maar deze wordt meegeleverd en automatisch geïnstalleerd tijdens de DSM 5.1 update.

Overigens, Synology heeft een paar weken geleden Mono 3.4.0 uitgebracht. Weer te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mono 3.4.0 heeft een kritische bug die ervoor zorgt dat Drone data kan verliezen en bovendien is de memory management in 3.4 dermate slecht dat Drone je geheugen volstampt. 3.6 en hoger hebben die problemen niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:42:
Mono 3.4.0 heeft een kritische bug die ervoor zorgt dat Drone data kan verliezen en bovendien is de memory management in 3.4 dermate slecht dat Drone je geheugen volstampt. 3.6 en hoger hebben die problemen niet meer. :P
Nouja, SC heeft 3.6 ook nog niet op de repository staan, dus voorlopig is het net alsof Synology up to date is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

drfruit schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:19:
Bij Sickrage is het een kwestie van de indexers in de gewenste volgorde plaatsen.
Dat is bij Sick Beard ook, maar ik bedoel meer, of ik instellen om eerst via usenet te proberen en later pas via Torrent of als de download via usenet gefaald is. Niet de indexers onderling.
TweakJerommeke schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:25:
Ik merk dat de laatste SR-dev een stuk sneller is, eerst bleef SR zelfs om de zoveel tijd vasthangen maar dat is nu weg, nu nog betere support voor ondertiteling want ik krijg heel veel niet binnen.
Voor subs kun je beter AutoSub Bootstrap Bill gebruiken. Subliminal, wat meekomt met diverse SB forks en SR, werkt gewoon niet goed meer en wordt tevens ook niet meer onderhouden.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 11-10-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dr. Bean schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:50:
[...]

Nouja, SC heeft 3.6 ook nog niet op de repository staan, dus voorlopig is het net alsof Synology up to date is :+
Repositories zijn voor neptweakers. :+ https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-53181568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
offtopic:
Ja, die link ken ik wel...Als de 5.x toolchains zijn opgenomen in spksrc, en we hebben de packages online staan, dan kan dat onhandelbaar grote issue eindelijk eens dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
Dat is bij Sick Beard ook, maar ik bedoel meer, of ik instellen om eerst via usenet te proberen en later pas via Torrent of als de download via usenet gefaald is. Niet de indexers onderling.
De indexers zijn juist de manier om die volgorde te bepalen.

Als je al je NZB-indexers bovenaan zet, wordt eerst geprobeerd een nzb te downloaden en pas als dat niet lukt komen de torrents aan de beurt. Bij mij gaat 98% via usenet. Alleen failed downloads komen na een paar pogingen bij torrents terecht. Een uitzondering zijn oude afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

CptChaos schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
Voor subs kun je beter AutoSub Bootstrap Bill gebruiken. Subliminal, wat meekomt met diverse SB forks en SR, werkt gewoon niet goed meer en wordt tevens ook niet meer onderhouden.
Hmmm moet zeggen dat SR het bij mij prima doet met de subs. Van alle series die ik tot nu toe aangemaakt heb met SR heeft hij bij bijna alles de subs gevonden.

Alleen jammer dat de UPC Horizon box geen subs ondersteund. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Ik wilde een vraag stellen over de search providers maar dat blijkt niet te zijn toegestaan. Ik hoop dat ik mijn vraag alsnog kan stellen, mag dat niet, hoor ik het graag.

Ik heb drie usenet providers (Eweka [Retentie ruim 2000 dagen], pureusenet [Retentie ruim 1100 dagen] en sunnyusenet [Retentie ruim 900 dagen]) en gebruik omgwtfnzbs, Usenet-Crawler, Sick Beard Index, Womble's Index en NZBStars. Voor hele simpele afleveringen van bijv. The Big bang Theory, mislukken gewoon (missen delen in de download), en het gebeurt nu al ruim 3 weken dat ik niks kan binnen trekken voor welke tv show dan ook.

Hebben meer mensen daar last van? Hebben jullie tips? Ervaringen? Ik lees de reply's in dit topic een beetje maar zie het niet echt vaak voorbij komen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DMCA-takedowns, doe je niks aan behalve later nog eens proberen. Buiten dat kunnen we je er hier niet mee helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
NMe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:09:
DMCA-takedowns, doe je niks aan behalve later nog eens proberen. Buiten dat kunnen we je er hier niet mee helpen. ;)
Thanks. Had aan die mogelijkheid nog niet gedacht.

Blijft tenslotte een gratis dienst, buiten usenet om.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duskwither
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:32
DMCA takedowns kunnen een reden zijn. Lijkt me een simpele check in de logging van je download tool. Mochten DMCA takedowns idd het probleem zijn zou je kunnen proberen de zoek interval te verkleinen.

Er zijn overigens nog legio andere mogelijke oorzaken, check ook hiervoor de logging van je download tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

NMe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:09:
Niet later, juist eerder zijn. Sneller zoeken en vaker per uur zoeken :)

En torrent backup ftw!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsurany schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

Niet later, juist eerder zijn. Sneller zoeken en vaker per uur zoeken :)

En torrent backup ftw!
Ik scan 5x per uur en loop er nog regelmatig tegenaan. Als ik 2 uur later dezelfde NZB probeer werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

NMe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Ik scan 5x per uur en loop er nog regelmatig tegenaan. Als ik 2 uur later dezelfde NZB probeer werkt het wel...
Dat heb ik ook wel eens. Dat komt waarschijnlijk dus omdat de server waar jij het weghaalt nog niet hememaal gesynced is met de nzb. De indexer heeft de nzb dus al wel, maar nog niet alle servers hebben de bestanden.

Dus te snel en te vaak is ook niet goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duskwither
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:32
NMe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Maar dit staat dan toch los van DMCA takedowns, of begrijp ik je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Bedankt voor alle informatie. Los van het feit dat we het hier niet mogen bespreken vraag ik mij af ondanks een DMCA dat een bestand toch in sabnzbd komt te staan en dan 1 of meerdere onderdelen van de nzb niet kan downloaden. Als een DMCA heeft plaats gevonden neem ik aan dat je de hele nzb niet eens kan downloaden?

Ik ga mijn scantijden maar eens aanpassen. Deze staan nog op de standaard waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Het gebruik van failed downloads wil ook nog wel eens helpen. Als een bepaalde nzb er dan (nog) niet compleet op staat, wordt een andere gebruikt, of een torrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:45
iRicardo schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:19:
[...] Als een DMCA heeft plaats gevonden neem ik aan dat je de hele nzb niet eens kan downloaden?[...]
De DMCA gaat niet over de nzb, maar over de daadwerkelijke bestanden. Die worden opgeknipt in tientallen stukken en op de server opgeslagen. Elk van de usenetservers haalt 1 van die stukken weg en zo wordt het bestand "offline" gehaald. Als je dan meerdere servers hebt is de kans vrij groot dat alle stukken weer kunnen worden gedownload en zo het bestand dat je wilde hebben weer in elkaar kan worden gezet.
Dat is zo'n beetje wat er gebeurt in niet-technische taal en ook niet 100% correct ^^ (want dit laat complete par buiten beschouwing).

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 12-10-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag de synology ds214play en heb sickbeard en sbnget geïnstalleerd.

Ik kan perfect series toevoegen ook vind sickbeard zijn download en stuurt hij deze door naar nzbget.
Hier komt hij ook bij downloads te staan. Maar hier loopt het miss.
Na een 5 tal minuten geeft hij "Cancelling hanging download.........." in de log files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:37:
Ik heb sinds zaterdag de synology ds214play en heb sickbeard en sbnget geïnstalleerd.

Ik kan perfect series toevoegen ook vind sickbeard zijn download en stuurt hij deze door naar nzbget.
Hier komt hij ook bij downloads te staan. Maar hier loopt het miss.
Na een 5 tal minuten geeft hij "Cancelling hanging download.........." in de log files.
Beste kun je Google hiervoor gebruiken icm de foutmelding.
https://www.google.nl/sea...ei=3788VOb_L6yK8Qek4oGgCA

De eerste twee resultaten geven allebei dezelfde oorzaak. Er klopt iets niet in je serverinstellingen bij NZBget en je nieuwsgroepprovider waardoor je deze melding kan krijgen.

Zou dus beginnen met deze gegevens goed te controleren en evt eerst de gegevens te testen met bv Grabit op je PC. ALs de downloads dan goed gaan neem je deze gegevens over naar NZBGet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Is er al enig nieuws of dat Mono in de nabije toekomst ook beschikbaar gaat worden voor de Syno's met Qoriq Architecture?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat verschillende series niet de juiste bestandnaam hebben.
Ik maak gebruik van sickrage en nzbget op een synology ds214 met de laaste updates.

Hij zet de .mkv's wel in de juiste map en zelfs het juiste seizoen, maar vervolgens heb ik bestanden als 40af99f7400e22365a7d588998d32f3dd1588992.extensie. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

o.a. nzbtomedia gebruiken
er is ook een losse script die dat kan verhelpen.
staat hier in de topic die gebruikt dan de naam van de directory die waarschijnlijk wel goed is

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Mijn couchpotato maakt continu .ignore files aan wanneer er gerenamed en verplaatst moet worden. Heb dit al sinds enkele versies geleden maar nog steeds geen verbetering. Ik heb niets in men settings aangepast. Ik krijg dan onderstaande lijn error maar zelfs als ik de map verwijder dan krijg ik die error opnieuw. Ik gebruik enkel folder renaming in de vorm van <namethe> (year).
Kan iemand me helpen?

[tato.core.plugins.renamer] Failed renaming the file "hocus.pocus.1993.720p.bluray.x264-hd4u.mkv" : Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer.py", line 600, in scan
self.moveFile(src, dst, use_default = not is_torrent or self.fileIsAdded(src, group))
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer.py", line 795, in moveFile
raise Exception('Destination "%s" already exists' % dest)
Exception: Destination "/volume1/video/movies/Hocus Pocus (1993)" already exists

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
B2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:02:
Ik gebruik sinds kort sickrage en nzbtomedia op mijn nieuw ingerichte (linux) nas. Hiervoor gebruikte ik sickbeard zonder postprocessing script.

Wat ik wil is dat het nzbtomedia script alleen de status op downloaded zet in sickrage, niks meer en niks minder. Wat ik nu zie is dat er iets in sickrage getriggerd wordt wat er voor zorgt dat er postprocessing plaats vind (renaming, kopiëren in seizoensmap e.d.) zonder dat ik een enkel vinkje aan heb staan in sickrage.

Kan iemand dit verklaren, of nog beter, mij aangeven wat ik er aan kan doen?
Nog even met sabToSickBeard.py getest, maar deze heeft hetzelfde resultaat. Naast dat de status netjes op downloaded komt wordt er ook renaming getriggerd.
Zoek even op RenameMedia in dit topic.

Path naar PPScript voor NZBGet13 icm Synology is: /usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts

Ben er zelf ook mee bezig.

Nu het script is ingesteld snap ik iets niet.

Ik download een aflevering en na uitpakken in NZBGet krijgt deze de naam

P.0404.720pHDTV.X264REPACKPROPERDIMENSION.mkv

Mapnaam is: Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION

Vragen
Waarom krijgt deze niet de naam van de folder.
Hoe bepaald RenameMedia dat is hernoemd moet worden.
Wat is de functie van de optie: Force renaming to NZB name bij de instellingen van het script.
De werking kan in wel raden maar wat is het verschil om dit op No/Yes te zetten.

Logfile
code:
1
2
3
4
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Cleaning up Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    No renamed files found for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Checking renamed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Unpack for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful

[ Voor 41% gewijzigd door MikeOO op 16-10-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kan iemand mij wellicht verder helpen aan een recente git spotweb fork?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Nivali schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:36:
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat verschillende series niet de juiste bestandnaam hebben.
Ik maak gebruik van sickrage en nzbget op een synology ds214 met de laaste updates.

Hij zet de .mkv's wel in de juiste map en zelfs het juiste seizoen, maar vervolgens heb ik bestanden als 40af99f7400e22365a7d588998d32f3dd1588992.extensie. Hoe kan ik dit oplossen?
https://github.com/Blauwbek/pySabRename

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over NzbDrone (DS214+).

Ik gebruik het al een aantal maanden naar volle tevredenheid, alle nieuwe afleveringen worden keurig binnen gehengeld.

Wat nu ineens niet (meer) lijkt te werken; oudere afleveringen. Vandaag heb ik bijvoorbeeld de serie 'American Horror Show' toegevoegd. Eerste drie seizoenen 'geskipped'. Hij heeft direct na het toevoegen de laatste aflevering (S04E02) naar SAB gestuurd. Echter staat S04E01 nog op 'missing'.

-Toggled monitored status is aangevinkt.
-Als ik manual search selecteer vind hij 12 resultaten die voldoen aan het quality profile (er staan geen uitroeptekens achter met 'rejected release').
-Het volgende staat vandaag een aantal keer in de log:

DownloadDecisionMaker Processing 35 reports 5:35pm
FetchFeedService Finished searching OZnzb.com for [American Horror Story : S04E01]. Found 8 5:35pm
FetchFeedService Finished searching Nzb.su for [American Horror Story : S04E01]. Found 9 5:35pm
FetchFeedService Finished searching Omgwtfnzbs for [American Horror Story : S04E01]. Found 6 5:35pm
FetchFeedService Finished searching Dognzb.cr for [American Horror Story : S04E01]. Found 12 5:35pm
NzbSearchService Searching 4 indexers for [American Horror Story : S04E01] 5:35pm

Heeft iemand enig idee waarom hij één van de (vele) gevonden S04E01 niet automatisch doorstuurt naar SAB?

Hetzelfde geldt voor een oudere aflevering van het huidige seizoen van The Big Bang Theory. Ik had deze verwijderd van mijn NAS, NzbDrone gaf hem aan als missing maar pakte hem niet meer automatisch op (terwijl er genoeg aanbod was bij een manual search). Ik heb de aflevering wel succesvol kunnen doorsturen via een manual push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Debug logging aanzetten in je settings, even een automatic search doen en dan kijken wat er in je logs staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:53:
Debug logging aanzetten in je settings, even een automatic search doen en dan kijken wat er in je logs staat.
Dat is het vreemde, als ik 'Automatic Search' selecteer pakt hij succesvol de episode op en stuurt hem door naar SAB.

Maar hij doet het dus niet 'uit zichzelf' (zonder dat ik een opdracht geef) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Iemand een idee? Ik zie nu ook bij alle andere releases dat er ignore files worden aangemaakt door CP en er is geen enkele setting veranderd.
Hier even een ander voorbeeld
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10-16 09:04:09INFO[tato.core.plugins.renamer] Scanning media folder /volume1/Varia/Sabnzbd/complete/movies/dallas.buyers.club.2013.720p.bluray.x264-sparks.cp(tt0790636)...
10-16 09:04:24INFO[tato.core.plugins.scanner] Found 1 movies in the folder /volume1/Varia/Sabnzbd/complete/movies
10-16 09:04:24ERROR[tato.core.plugins.renamer] Missing `cd` or `cd_nr` in the renamer. This will cause multi-file releases of being renamed to the same file. Please add it in the renamer settings. Force adding it for now.
10-16 09:04:25INFO[hpotato.core.plugins.base] Opening url: get http://www.omdbapi.com/?i=tt0790636, data: []
10-16 09:04:25INFO[hpotato.core.plugins.base] Opening url: get https://api.couchpota.to/info/tt0790636/, data: []
10-16 09:04:25INFO[hpotato.core.plugins.base] Opening url: get http://api.themoviedb.org/3/movie/tt0790636?api_key=xxx&append_to_response=alternative_titles, data: []
10-16 09:04:26INFO[ie.providers.info.omdbapi] Found: Dallas Buyers Club (2013)
10-16 09:05:01ERROR[31mError consuming task ListTask(Movie(/volume1/Varia/Sabnzbd/complete/movies/dallas.buyers.club.2013.720p.bluray.x264-sparks.cp(tt0790636)/dallas.buyers.club.2013.720p.bluray.x264-sparks.mkv), language_set([Language(English)]), podnapisi, ServiceConfig(True, /usr/local/couchpotatoserver-custom/var/cache))
UNKNOWNUNKNOWN[31mError consuming task ListTask(Movie(/volume1/Varia/Sabnzbd/complete/movies/dallas.buyers.club.2013.720p.bluray.x264-sparks.cp(tt0790636)/dallas.buyers.club.2013.720p.bluray.x264-sparks.mkv), language_set([Language(Dutch; Flemish)]), podnapisi, ServiceConfig(True, /usr/local/couchpotatoserver-custom/var/cache))
tboheeren schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:03:
Mijn couchpotato maakt continu .ignore files aan wanneer er gerenamed en verplaatst moet worden. Heb dit al sinds enkele versies geleden maar nog steeds geen verbetering. Ik heb niets in men settings aangepast. Ik krijg dan onderstaande lijn error maar zelfs als ik de map verwijder dan krijg ik die error opnieuw. Ik gebruik enkel folder renaming in de vorm van <namethe> (year).
Kan iemand me helpen?

[tato.core.plugins.renamer] Failed renaming the file "hocus.pocus.1993.720p.bluray.x264-hd4u.mkv" : Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer.py", line 600, in scan
self.moveFile(src, dst, use_default = not is_torrent or self.fileIsAdded(src, group))
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver-custom/var/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer.py", line 795, in moveFile
raise Exception('Destination "%s" already exists' % dest)
Exception: Destination "/volume1/video/movies/Hocus Pocus (1993)" already exists

[ Voor 39% gewijzigd door tboheeren op 16-10-2014 19:02 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Je MOET een filename invullen. als je dezelfde filename wilt houden gebruik dan <original>.<ext>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
MikeOO schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:06:
[...]
Ik download een aflevering en na uitpakken in NZBGet krijgt deze de naam

P.0404.720pHDTV.X264REPACKPROPERDIMENSION.mkv

Mapnaam is: Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION

Vragen
Waarom krijgt deze niet de naam van de folder.
Weet je zeker dat je het script goed hebt geupload of gepaste? Ik kan dit niet reproduceren.
Tweede vraag: wat staat er in je NZBGet log?
Hoe bepaald RenameMedia dat is hernoemd moet worden.
Wat is de functie van de optie: Force renaming to NZB name bij de instellingen van het script.
Series: als hij geen S01E01-achtig formaat kan vinden, of als ForceRename aan staat.
Films: als hij geen tt-nummer kan vinden, of als ForceRename aan staat.
Logfile
code:
1
2
3
4
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Cleaning up Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    No renamed files found for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Checking renamed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Thu Oct 16 2014 10:09:16    Unpack for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
Dit is niet log output van RenameMedia. Die heeft steeds "[INFO/WARNING/ERROR]" als prefix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
roderickvd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:54:
[...]

Weet je zeker dat je het script goed hebt geupload of gepaste? Ik kan dit niet reproduceren.
Tweede vraag: wat staat er in je NZBGet log?

Dit is niet log output van RenameMedia. Die heeft steeds "[INFO/WARNING/ERROR]" als prefix.
Bestand is goed gekopieerd en rechten staan verder ook goed. Alles volgens de instructies van het bestand uitgevoerd.

De logfile is van NZBGet en is het enige wat als foutmelding staat vermeld.
Het komt maar af en toe voor dat ik een bestand met vreemde tekens krijgt dus lastig om te testen of alles goed werkt.

Moet nog even uitzoeken dit process zelf te starten met Putty zodat ik zelf kan testen en niet hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Aangezien er geen log output van RenameMedia in voorkomt, vermoed ik dat het script helemaal niet wordt aangeroepen. Ik raad je aan om je NZBGet post-processing settings te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:44:
Iemand enig idee hoe ik sickbeard en transmission beter samen kan laten werken? Het downloaden gaat goed, maar transmission blijft vol met downloads staan. Niet zo netjes.
Iemand enig idee? Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
roderickvd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:36:
Aangezien er geen log output van RenameMedia in voorkomt, vermoed ik dat het script helemaal niet wordt aangeroepen. Ik raad je aan om je NZBGet post-processing settings te controleren.
Inderdaad vergeten om in NZBGet bij PostScript het script te activeren. Had ScriptOrder aangepast en nooit meer aan PostScripts gedacht.

Hij wordt nu wel gestart maar snap alleen niet waarom hij de Categorie.TV en Movie niet kan vinden en loopt daar nog op fout.

In NZBGet heb ik een Categorie met de naam TV en Movies en alles namen incl evt hoofdletters gelijk gemaakt op alle mogelijke plekken en zelf de mappen onder Compleet die naam gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2118042/3.jpg

NZBGet Log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Collection Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION added to history
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Cleaning up download queue for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Unpausing download after post-process-script
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    RenameMedia: /usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts/RenameMedia.sh: line 23: Category.Movies=Movies: not found
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    RenameMedia: /usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts/RenameMedia.sh: line 20: Category.TV=TV: not found
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Fri Oct 17 2014 16:37:52    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Fri Oct 17 2014 16:37:49    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
@MikeOO
Welke logging is dit?
Er is van nzbToMedia ook een logging waar je soms meer uit halen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
schumi2004 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:59:
@MikeOO
Welke logging is dit?
Er is van nzbToMedia ook een logging waar je soms meer uit halen kunt.
Dit is de logging van NZBGet, heb ik even aangepast :) .
nzbToMedia gebruik ik niet maar het losse script RenameMedia.

Het gaat mijn puur om het hernoemen van de vreemde bestanden af en toe.

[ Voor 14% gewijzigd door MikeOO op 17-10-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Maar als je bv xbmc of plex gebruikt dan heb je dat probleem toch niet echt want je moet nooit naar die bestanden kijken, voor de rest raad ik eigenlijk eerder aan om nzbdrone te gebruiken, veel beter om bestanden te ordenene en ook een vele mooiere interface!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
MikeOO schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:57:
NZBGet Log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Collection Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION added to history
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Cleaning up download queue for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Unpausing download after post-process-script
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    RenameMedia: /usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts/RenameMedia.sh: line 23: Category.Movies=Movies: not found
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    RenameMedia: /usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts/RenameMedia.sh: line 20: Category.TV=TV: not found
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Fri Oct 17 2014 16:37:53    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Fri Oct 17 2014 16:37:52    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Fri Oct 17 2014 16:37:49    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
Regelnummers 20 en 23 moet je niet editen. De configuratie verloopt puur via NZBGet, niet via het script. Kortom, hekje voor regels 20 en 23 weer terugplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:08:
[...]

Dat is het vreemde, als ik 'Automatic Search' selecteer pakt hij succesvol de episode op en stuurt hem door naar SAB.

Maar hij doet het dus niet 'uit zichzelf' (zonder dat ik een opdracht geef) 8)7
Ondersteunt je indexer wil RSS-feeds? En heb je Drone vertelt dat hij die feed mag gebruiken? Je kan bij een indexer aangever dat je hem wil gebruiken voor searches en voor RSS. Als je dat laatste niet aanvinkt ga je er niets op vinden. En als Drone niet 24/7 runt ga je dingen missen in die feed en inderdaad handmatig moeten searchen.

Als het dat allemaal niet is: debug loggen aanzetten en wachten tot er een RSS-scan voorbij fietst, dan in je logs kijken of er iets niet opgepikt wordt wat je wel wil oppikken en dan staat er waarschijnlijk bij waarom dat niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
roderickvd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:57:
[...]

Regelnummers 20 en 23 moet je niet editen. De configuratie verloopt puur via NZBGet, niet via het script. Kortom, hekje voor regels 20 en 23 weer terugplaatsen.
Dat was inderdaad de oplossing om de fout weg te halen. Ik had het eerst in het script aangepast en daarna zag ik dat dit via NZBGet kon en was in de overtuiging dat als ik het in NZBGet aanpas het ook daar werd aangepast. Na je reactie kijk je er net even anders naar en zie je de fout inderdaad.

Helaas wil hij het bestand nog steeds niet aanpassen naar de map naam. Hij loopt nu verder wel. Het zal niet goed gaan op "No renamed files found for " terwijl de map naam wel in het goede formaat staat en ik Force ook aan heb staan.

Is dit toeval met dit bestandsnaam. Hoe wordt bepaald dat een bestand hernoemd is?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Collection Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION added to history
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Cleaning up download queue for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Unpausing download after post-process-script
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Move for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Moving completed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Cleanup for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.nfo
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.nfo
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.sfv
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.par2
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.sfv
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.par2
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.nfo
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.nfo
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Cleaning up Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    No renamed files found for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Checking renamed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 07:05
Hallo sinds een paar dagen merk ik dat sickrage niks automatisch zoekt en doorstuurt naar nzbget,en dat nzbdrone niks vindt en doorstuurt naar sabnzbd.
In sickrage geeft ie bijnas bij alles aan no downloads were found for .....
Mijn indexers zijn nog steeds allemaal online en daar kan ik de aflevering die gemist worden wel gevonden worden.
Wie heeft enig idee hoe dit kan?
Draaien op een synology 3612.4493 update 7
Alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als Sickrage en Drone allebei tegelijk stoppen zal het toch echt aan je indexer liggen... Misschien werkt hun RSS-feed niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 07:05
NMe schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 02:36:
Als Sickrage en Drone allebei tegelijk stoppen zal het toch echt aan je indexer liggen... Misschien werkt hun RSS-feed niet meer?
Zover ik weet werk ik niet met rss feeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

kan het zijn dat je tegen je api limiet aanzit ?
kan je nog iets vinden in de logs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
MikeOO schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:15:
[...]
Helaas wil hij het bestand nog steeds niet aanpassen naar de map naam. Hij loopt nu verder wel. Het zal niet goed gaan op "No renamed files found for " terwijl de map naam wel in het goede formaat staat en ik Force ook aan heb staan.

Is dit toeval met dit bestandsnaam. Hoe wordt bepaald dat een bestand hernoemd is?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Collection Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION added to history
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Cleaning up download queue for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Unpausing download after post-process-script
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:57    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Move for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Moving completed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Cleanup for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION successful
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.sfv
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.par2
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file yvx3puoflvvjdpze2ovq6dncx9jj4zzz.sfv
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Deleting file Yvx3pUoFLVvJDPze2ovQ6dncX9JJ4zzZ.par2
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Cleaning up Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    No renamed files found for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
info    Sat Oct 18 2014 10:07:53    Checking renamed files for Person.of.Interest.S04E04.720p.HDTV.x264.REPACK.PROPER-DIMENSION
Ik zie dat RenameMedia nu wel goed wordt aangeroepen, maar nog steeds niets uitvoert. Dat kan komen doordat ForceRename toch nog uit staat, of dat de geconfigureerde categories niet overeenkomen.

Kortom, blijven zoeken, want het is "gewoon" een configuratiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
De laatste tijd vind mijn couchpatato echt niets meer. Na een poosje alleen chinese/koreaanse versies is het nu echt over. Meer mensen met dit probleem? En is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Cyleo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:53:
De laatste tijd vind mijn couchpatato echt niets meer. Na een poosje alleen chinese/koreaanse versies is het nu echt over. Meer mensen met dit probleem? En is hier een oplossing voor?
Check je logfiles van couchpatato dat is altijd stap 1. Zonder logfiles kun je verder niets.
Check je indexers of deze nog wel werken/bestaan. Log in op de sites van de indexer en loop alles na.

Iedereen gebruikt andere indexers en deze bepalen wat je wel en niet vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:16
Vraagje over nzbget.
Wanneer de nzb's gebruikt zijn komen ze in een folder genaamd downloads>nzb. Daar staan de gebruikte nzb als nzb-queued files opgeslagen. Hoe kan ik deze weer veranderen naar de normale nzb files? Om bijvoorbeeld te kunnen gebruiken bij SABnzb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
weet er iemand hoe ik in freenas nzbget en nzbdrone kan laten draaien? Sabnzb vind ik niet zo handig, dat had ik eerst geprobeerd, en sickbeard is echt gewoon onuitstaanbaar irritant en lelijk... (smaken en kleuren verschillen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:08:
[...]

Ondersteunt je indexer wil RSS-feeds? En heb je Drone vertelt dat hij die feed mag gebruiken? Je kan bij een indexer aangever dat je hem wil gebruiken voor searches en voor RSS. Als je dat laatste niet aanvinkt ga je er niets op vinden. En als Drone niet 24/7 runt ga je dingen missen in die feed en inderdaad handmatig moeten searchen.

Als het dat allemaal niet is: debug loggen aanzetten en wachten tot er een RSS-scan voorbij fietst, dan in je logs kijken of er iets niet opgepikt wordt wat je wel wil oppikken en dan staat er waarschijnlijk bij waarom dat niet gebeurt.
Ja, de indexers die ik gebruik ondersteunen RSS en in Drone staat RSS bij de indexers geselecteerd. Bij 'nieuwe' afleveringen is er ook geen probleem, die worden netjes binnen gehaald.

Drone draait 24/7 (op mijn NAS)

Het vreemde is dus dat bijv. EP01 van American Horror Show nog steeds op missing staat. Bij een manual search vind ik genoeg releases die ik kan downloaden. Als ik de opdracht voor een automated search uitvoer stuurt hij de episode direct door naar SAB.

Zonder dat ik opdrachten uitvoer doet hij dus niks. Dit staat er in de log:

DownloadDecisionMaker Processing 45 reports 7:56pm
FetchFeedService Finished searching OZnzb.com for [American Horror Story : S04E01]. Found 8 7:56pm
FetchFeedService Finished searching NZBgeek for [American Horror Story : S04E01]. Found 10 7:56pm
FetchFeedService Finished searching Nzb.su for [American Horror Story : S04E01]. Found 9 7:56pm
FetchFeedService Finished searching Dognzb.cr for [American Horror Story : S04E01]. Found 12 7:56pm
FetchFeedService Finished searching Omgwtfnzbs for [American Horror Story : S04E01]. Found 6 7:56pm
NzbSearchService Searching 5 indexers for [American Horror Story : S04E01] 7:56pm
DiskScanService Completed scanning disk for American Horror Story 7:56pm
DiskScanService Scanning disk for American Horror Story 7:56pm

Hoe kan ik Drone in debug mode laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
roderickvd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Ik zie dat RenameMedia nu wel goed wordt aangeroepen, maar nog steeds niets uitvoert. Dat kan komen doordat ForceRename toch nog uit staat, of dat de geconfigureerde categories niet overeenkomen.

Kortom, blijven zoeken, want het is "gewoon" een configuratiefout.
Tnx werkt nu prima inderdaad. Heb alles opnieuw ingevuld en daarna gaat het wel goed. Waarschinlijk ergens een instellingen niet goed verwerkt.

Er is er 1 niet goed gegaan en mogelijk heb je daar nog een idee over. Hij kapt de directory naam af in stukjes ipv de folder naam als 1 naam te gebruiken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Collection Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION added to history
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Cleaning up download queue for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Unpausing download after post-process-script
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Post-process-script RenameMedia.sh for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: X264-DIMENSION: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: HDTV: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: 720p: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: S04E04: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: Time: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: a: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: Upon: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: /volume2/downloads/complete/tv/Once: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Mon Oct 20 2014 03:20:39    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Move for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Moving completed files for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Cleanup for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
BtM909 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:03:
Stomme vraag over Sick Beard & notifications naar de Synology Indexer

Sick Beard kan geen notificaties meer sturen naar m'n Synology indexer. Ik heb de stappen van https://sickrage.tv/forum...r-from-sb?p=1861#post1861 geprobeerd (zijn eerste optie), maar dat lost het probleem niet op.
Ik weet niet of je nog steeds problemen hebt met synoindex / DS Video Station updates, maar ik had dat wel. Zelfs een fysiek andere SickBeard (SickRage) geprobeerd om notificaties werkende te krijgen, zonder resultaat. Uiteindelijk voor mij de oplossing gevonden: In SabNZBD een post proces scriptje laten draaien...

Ik weet niet of je Sab draait, anders wellicht nog te proberen in Sick post proces.

Werkt bij mij top! Het is jammer dat het zo moet, maar goed - beter iets dan niets.

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-10-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Volgens mij worden er hier twee dingen door elkaar gegooid.
Wat er staat in de die link naar het Sickrage forum gaat over de Synology Notifier.
Dat is heel wat anders dan de Synology Indexer deamon.

Voor het toevoegen van een video aan video station is een message naar de Synology indexer deamon nodig.
Dat is in Sickrage de bovenste van de twee Synology opties van de notifications instellingen.

Deze werkt volgens mij prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Ben(V) op 21-10-2014 13:06 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Klopt dat er soms 2 dingen door elkaar gehaald worden, maar beide werkt niet bij mij. Dus heb ik het zo maar opgelost betreft Synoindex.

Synoindex werkt vanaf de start dat het bestaat voor mij slecht, ongeacht sickbeard versie etc.

[ Voor 9% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-10-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
MikeOO schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 07:46:
[...]
Er is er 1 niet goed gegaan en mogelijk heb je daar nog een idee over. Hij kapt de directory naam af in stukjes ipv de folder naam als 1 naam te gebruiken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Collection Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION added to history
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Cleaning up download queue for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Unpausing download after post-process-script
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Post-process-script RenameMedia.sh for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: X264-DIMENSION: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: HDTV: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: 720p: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: S04E04: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: Time: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: a: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: Upon: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    RenameMedia: find: /volume2/downloads/complete/tv/Once: No such file or directory
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Executing post-process-script RenameMedia.sh for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:42    DeleteSamples: Script triggered from NZBGet Version 13.0.
info    Mon Oct 20 2014 03:20:39    Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Move for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Moving completed files for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION
info    Mon Oct 20 2014 03:20:38    Cleanup for Once Upon a Time S04E04 720p HDTV X264-DIMENSION successful
Dit is een bug: hij gaat niet goed om met de spaties. Zal eens kijken wanneer ik tijd heb dat op te lossen. Deze avonden druk bezig met de verbouwing van de hal en het toilet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
roderickvd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:30:
[...]

Dit is een bug: hij gaat niet goed om met de spaties. Zal eens kijken wanneer ik tijd heb dat op te lossen. Deze avonden druk bezig met de verbouwing van de hal en het toilet :P
Top, rustig aan. Verder werkt hij nu uitstekend.
Mocht je de verbouwing klaar hebben want inderdaad een prio heeft zeker het toilet >:) misschien kun je dan ook nog kijken of hij de map verwijderd die blijft staan. Geen idee of dat veilig te verwijderen is maar geef het gewoon aan.

Stel hij download een aflevering wat na het uitpakken de naam sdfsdfsdf32424.mkv heeft.
Maar bij het uitpakken heeft NZBGet ook een folder aangemaakt met die naam.
\\volume1\downloads\tv\naam nzb\sdfsdfsdf32424

NZBget start jou script en hernoemt dit bestand netjes naar de NZB naam en verplaatst het bestand weer 1 niveau lager dus [b]\\volume1\downloads\tv\naam nzb[/b]

Nu blijft de folder sdfsdfsdf32424 dus achter.

Helemaal niet erg aangezien Autosub bij het vinden van de sub de aflevering verplaatst (via ander script) naar een andere plek en de map verder verwijderd. Maar voor mensen die een andere werkwijze hebben misschien handig.

Gebruik nog wel Sickbeard. Ik wil wel over naar NZBDrone maar heb nog even geen idee hoe ik mij workflow daar op kan aanpassen.

Nu download ik een aflevering in \\volume1\downloads\tv\naam nzb
Als autosub een SRT vindt verplaats hij de aflevering + srt naar: \\volume1\downloads\tv met sub\naam nzb

Ik check of het de juiste SRT is en dat alles goed loopt. Dan pas verplaats ik deze 2 bestanden naar
\\volume1\videos\series\serienaam\seizoen\

Dit kan allemaal automatisch maar ik vindt het prettig dat wat er in de Series map staat ook 100% voorzien is van een ondertitel. Zo weet ik via XBMC dat ik niet iets wil kijken en dan blijkt er geen sub bij te zitten. Bij 2 series niet zo erg maar als je er tig download raak je het overzicht kwijt.

NZBDrone kan alles prima doen en autosub plaats indien nodig de sub erbij.
Alleen zie je dit verder niet terug in XBMC.
Zover ik weet kan je NZBDrone niet zo instellen dat hij de download is een tijdelijk map plaats en dat ik na controle deze zelf verplaats.

Zover ik kon achterhalen krijg je dan problemen met de status van een aflevering dat NZBdrone hem na het download netjes markeert dat de aflevering op schijf staat. Maar dat zou dan de tijdelijke map zijn en als ik deze verplaats is hij hem weer kwijt.

Pffff lastig uit te leggen en daarom blijf ik ook eigenlijk hangen op SB :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
ChuckyDevil schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:13:
Klopt dat er soms 2 dingen door elkaar gehaald worden, maar beide werkt niet bij mij. Dus heb ik het zo maar opgelost betreft Synoindex.

Synoindex werkt vanaf de start dat het bestaat voor mij slecht, ongeacht sickbeard versie etc.
Ik gebruik Sickrage en heb het zojuist nog even gecontroleerd.
Nadat een download verwerkt is door de postprocessor wordt er een berichtje gestuurt naar de synoindex en verscheen hij in videostation.

Sickbeard verstuurt voert dit commando uit:
/usr/syno/bin/synoindex -a <Filespecs>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ja, nu doe ik hetzelfde maar dan met Sab... op de een of andere manier krijg ik de rechten niet aan de praat / goed voor Sickbeard. Ondanks ik het wel goed heb gezet uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Grrrr blijf maar die postscripts errors houden in nzbget.

Post-process-script nzbToSickBeard.py for NAAM_VAN_SERIE failed

Ik heb deze git gedownload/gebruikt: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia
Die op de nas gezet en in nzbget ingesteld bij de categorien etc https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wiki/nzbget

Maar ik blijf die errors houden met zowel films als series.

Iemand nog een andere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
@ MikeOO

Bekijk je veel "exotische" series ? Bedoel daarmee series waarvoor de ondertitels enkele dagen duren ?

Ik heb zelf ingesteld dat nzbdrone, na het downloaden, het bestand hernoemt (maar nog inclusief de releasegroep en kwaliteit) en dan verplaatst naar mijn "series"-folder volgens de structuur die je zelf ook hebt (\\volume1\downloads\tv\naam nzb\sdfsdfsdf32424).
Ik heb dan Autosub ingesteld met als watchfolder mijn "series"-folder. Dan houdt autosub gewoonweg alles in de gaten. Als je nog veel afleveringen hebt zonder ondertitels zal ie de eerste keer wel redelijk wat werk hebben maar na de eerste keer verloopt alles redelijk vlot. En in autosub zelf kan je dan zien welke ondertitels ie nog te kort heeft. Dan kan je alsnog manueel gaan zoeken en downloaden.

Het is uitzonderlijk als ik voor een bepaalde aflevering de dag erna geen ondertitel heb.Denk de laatste maanden enkel eens met Chicago PD die als Chicago P.D. werd aanzien (of omgekeerd) maar ook dat is snel aangepast in de name mapping van autosub. Zijn wel engelse ondertitels dus die zullen wel sneller zijn dan nederlandstalige

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Paulus07 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:21:
Grrrr blijf maar die postscripts errors houden in nzbget.

Post-process-script nzbToSickBeard.py for NAAM_VAN_SERIE failed

Ik heb deze git gedownload/gebruikt: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia
Die op de nas gezet en in nzbget ingesteld bij de categorien etc https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wiki/nzbget

Maar ik blijf die errors houden met zowel films als series.

Iemand nog een andere suggestie?
Welke branch?
Anders de dev of nightly gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Welke branch?
Anders de dev of nightly gebruiken.
Heb de masterversie. Zal die andere ook eens testen :)

edit: de dev versie geeft ook nog diezelfde error.

[ Voor 10% gewijzigd door Paulus07 op 23-10-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

En al gemeld bij nzbToMedia,
Clinton is erg behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
TRaSH schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:11:
En al gemeld bij nzbToMedia,
Clinton is erg behulpzaam.
Nog niet heb nu nzbget gesloopt denk. Kan er niet meer opkomen vanaf werk :P vanmiddag weer verder testen of vanavond ff thuis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar NzbDrone heet vanaf nu sonarr.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cacao70
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 23:20
Beste Tweakers,

Ik draai al een lange tijd CouchPotato Server, (inmiddels) SickRage en sinds enkele maanden Transmission (i.p.v Sabnzbd).

De setup werkt prima, wat ik echter nog mis is dat de gedownloadde bestanden na het post-processen verwijderd worden. Omdat ik te maken heb met torrents waar ik de ratio wel schappelijk moet houden ( >=1 ), kan ik deze niet verplaatsen. Ik gebruik daarom de "Hard Link" process method. Dit betekent wel dat er in mijn series / tv download map het bestand altijd blijft bestaan.

Nou ben ik op de hoogte van nzbToMedia, ik heb het een paar keer gelezen en ook een paar keer geprobeerd, maar het dringt toch niet zo goed bij me door. Ik wil jullie daarom vragen of jullie me op weg kunnen helpen bij het configureren ervan (ik heb inderdaad op de wiki gekeken, maar toch mis ik wellicht iets).

Mijn downloadstructuur is nu als volgt:

Torrents incompleet: /volume1/torrents/incompleet
Torrents complete: /volume1/torrents/compleet
Torrents from SickRage: /volume1/torrents/tv
Torrents from CouchPotato: /volume1/torrents/films

TV share: /volume1/media/tv
Film share: /volume1/media/films

Hoe zou ik nzbToMedia moeten inrichten dat op z'n minst:
  • Torrents kunnen seeden na het postprocessen
  • Torrents na het voldoende seeden verwijderd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
cacao70 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:58:
..............

Er is een script voor iets dergelijks en staat in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cacao70
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 23:20
schumi2004 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:03:
[...]

Er is een script voor iets dergelijks en staat in de SP
Bedankt, ik ga er even naar kijken. Waar komt de meerwaarde van nzbToMedia dan om de hoek kijken bij het post-processen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
cacao70 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:04:
[...]

Bedankt, ik ga er even naar kijken. Waar komt de meerwaarde van nzbToMedia dan om de hoek kijken bij het post-processen?
Omdat Transmission zelf niet in staat is te communiceren met SB,CP

/edit:
Transmission completed downloads verwijderen na postprocessing met nzbToMedia script
Met dank aan Brackpc is er een script beschikbaar welke na post-processing de completed/idle downloads/files verwijderd wanneer bv upload ratio bereikt is.
Download script hier.

[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 23-10-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

iemand ervaring met newznab+ en het daarbij verwijderen van OUDE releases > bijv. 21 dagen?
Ik werk met de tmux tool om alles te processen
Omdat ik newznab+ in combi met nzbdrone gebruik heb ik niet veel oude data nodig vandaar
maar mijn db blijft momenteel maar groeien ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:12
cacao70 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:58:
Beste Tweakers,

Ik draai al een lange tijd CouchPotato Server, (inmiddels) SickRage en sinds enkele maanden Transmission (i.p.v Sabnzbd).

De setup werkt prima, wat ik echter nog mis is dat de gedownloadde bestanden na het post-processen verwijderd worden. Omdat ik te maken heb met torrents waar ik de ratio wel schappelijk moet houden ( >=1 ), kan ik deze niet verplaatsen. Ik gebruik daarom de "Hard Link" process method. Dit betekent wel dat er in mijn series / tv download map het bestand altijd blijft bestaan.

Nou ben ik op de hoogte van nzbToMedia, ik heb het een paar keer gelezen en ook een paar keer geprobeerd, maar het dringt toch niet zo goed bij me door. Ik wil jullie daarom vragen of jullie me op weg kunnen helpen bij het configureren ervan (ik heb inderdaad op de wiki gekeken, maar toch mis ik wellicht iets).

Mijn downloadstructuur is nu als volgt:

Torrents incompleet: /volume1/torrents/incompleet
Torrents complete: /volume1/torrents/compleet
Torrents from SickRage: /volume1/torrents/tv
Torrents from CouchPotato: /volume1/torrents/films

TV share: /volume1/media/tv
Film share: /volume1/media/films

Ik gebruik downloadstation voor het downloaden. En deze gaat gewoon vrolijk verder met seeden nadat deze ge post-processed zijn. (ik vermoed dat de gedownloade bestanden misschien ook in de eigen folder ofzo worden opgeslagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
avec_style schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Ik gebruik downloadstation voor het downloaden. En deze gaat gewoon vrolijk verder met seeden nadat deze ge post-processed zijn. (ik vermoed dat de gedownloade bestanden misschien ook in de eigen folder ofzo worden opgeslagen)
Hier werkt het ook icm met verschillende scripts, ik moest alleen hardlink enablen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Kenhas schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:34:
@ MikeOO

Bekijk je veel "exotische" series ? Bedoel daarmee series waarvoor de ondertitels enkele dagen duren ?

Ik heb zelf ingesteld dat nzbdrone, na het downloaden, het bestand hernoemt (maar nog inclusief de releasegroep en kwaliteit) en dan verplaatst naar mijn "series"-folder volgens de structuur die je zelf ook hebt (\\volume1\downloads\tv\naam nzb\sdfsdfsdf32424).
Ik heb dan Autosub ingesteld met als watchfolder mijn "series"-folder. Dan houdt autosub gewoonweg alles in de gaten. Als je nog veel afleveringen hebt zonder ondertitels zal ie de eerste keer wel redelijk wat werk hebben maar na de eerste keer verloopt alles redelijk vlot. En in autosub zelf kan je dan zien welke ondertitels ie nog te kort heeft. Dan kan je alsnog manueel gaan zoeken en downloaden.

Het is uitzonderlijk als ik voor een bepaalde aflevering de dag erna geen ondertitel heb.Denk de laatste maanden enkel eens met Chicago PD die als Chicago P.D. werd aanzien (of omgekeerd) maar ook dat is snel aangepast in de name mapping van autosub. Zijn wel engelse ondertitels dus die zullen wel sneller zijn dan nederlandstalige
Het zijn zeer bekende series maar een NL sub duurt tegenwoordig toch wel even. Vaak is de aflevering met sub er eerder dan de sub zelf >:)

Engelse subs kan altijjd maar geeft de voorkeur aan NL en dat lukt ook wel.

Zoals ik nu werk icm met SB gaat dat ook prima en krijg ik mooi een opsplitsing van wel en geen subs een ieder in een eigen map. Zo kan ik dus snel de afleveringen verplaatsen naar de uiteindelijk map en pakt XBMC deze op.

Mijn probleem is dat ik in XBMC alleen maar afleveringen wil zien die ook echt al een NL sub hebben. Anders wordt het zo onoverzichtelijk en kan ik wel via XBMC de sub downloaden ook.

Maar dan denk je ga even iets kijken en moet je eerst van alles gaan doen en blijkt achteraf dat de sub nog niet te vinden is.

NZBdrone werkt alleen goed als de uiteindelijke map waar de aflevering in moet komen ook daar beschikbaar is. Als ik de aflevering is een tussen map eerst zet weer NZBDrone niet meer dat hij toch al beschikbaar is. Je krijg dan daar weer een onoverzichtelijke structuur.

Het mooiste zou zijn als je in XBMC een vinkje kon aanzetten om alleen afleveringen te zien met een sub.
Alleen wordt dat weer lastig als de sub is ingebouwd in de afleveringen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:14

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb een probleempje.
Zojuist DSM weer geupdate naar de laatste versie.
Na de herstart start alles weer netjes op, behalve SickBeard-Custom (SickRage)

Via SSH een git pull gedaan, kreeg wat foutjes (oa versionChecker.py) welke ik via git overschreven en gemerged heb.
Vervolgens nog eens een git pull, en mooi de opmerking dat ie weer up-to-date is.
Maar alsnog wil SickBeard-Custom niet starten.
Krijg de foutmelding "Kon de pakketservice niet uitvoeren".

Log laat vervolgens niets zien.

Iemand een idee wat ik nu kan doen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
SickRage heeft een mooie back-up functie, dus waarom niet de package verwijderen via DSM en opnieuw installeren? En anders de DB / kapotte installatie hernoemen via SSH en opnieuw installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-10-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ChuckyDevil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:26:
SickRage heeft een mooie back-up functie, dus waarom niet de package verwijderen via DSM en opnieuw installeren? En anders de DB / kapotte installatie hernoemen via SSH en opnieuw installeren.
Doet ie zelf back-uppen, of moet ik dat handmatig doen?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Voor zover ik weet helaas wel handmatig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ChuckyDevil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:41:
Voor zover ik weet helaas wel handmatig inderdaad.
Dan gaat die oplossing ophouden, aangezien ik geen backup heb gemaakt.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Meestal is het dan een rechten probleem. Als je het zelf hebt opgehaald met GIT dan zal alles nu van root zijn in plaats van sickbeard-custom gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ChuckyDevil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:48:
Meestal is het dan een rechten probleem. Als je het zelf hebt opgehaald met GIT dan zal alles nu van root zijn in plaats van sickbeard-custom gebruiker.
Ik heb al wel een vaker een git pull gebruik als handmatige update. Dit ging altijd gewoon goed.
heb met ls -l ook even de map bekeken, maar alles is nog van sickbeard-custom.

Mooi moment om de overstap naar sonarr (NzbDrone) te maken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door HellStorm666 op 24-10-2014 16:04 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:38
Ik ben sinds lange tijd weer is aan het experimenteren met couchpotato icm sabnzb. Nu kan ik bijna geen enkele film afspelen. VLC niet, MXplayer niet, Quicktime niet...
In het bijgevoegde txt file staat dat ik codecs moet installen. Een mooi .exe bestand, maar ik gebruik een mac... iemand tips? Of kan ik in couchpotato aangeven dat bepaalde bronnen overgeslagen moeten worden?

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pietertie schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 07:01:
Ik ben sinds lange tijd weer is aan het experimenteren met couchpotato icm sabnzb. Nu kan ik bijna geen enkele film afspelen. VLC niet, MXplayer niet, Quicktime niet...
In het bijgevoegde txt file staat dat ik codecs moet installen. Een mooi .exe bestand, maar ik gebruik een mac... iemand tips? Of kan ik in couchpotato aangeven dat bepaalde bronnen overgeslagen moeten worden?
Eeuhm ja. Je bent virussen aan het binnen hengelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
Smultie schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 07:03:
[...]
Eeuhm ja. Je bent virussen aan het binnen hengelen...
Nice, maar gauw verwijderen dan...
Nog tips om het wel goed te doen? Kiezen jullie zelf vanuit welke bron je pakt of add je een film en klaar? Zo doe ik het nu...

[ Voor 23% gewijzigd door pietertie op 26-10-2014 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
bij settings / categories kun je bij ignored aangeven welke downloads hij moet negeren.
ik geloof dat die codec virussen door "dsq" worden geupload.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
Webjunkie schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:16:
bij settings / categories kun je bij ignored aangeven welke downloads hij moet negeren.
ik geloof dat die codec virussen door "dsq" worden geupload.
Thanks!. Staat er bij. Bij preferred maar even Sparks gezet. Heb ik goede ervaringen mee.De virusscanner gaf inderdaad aan dat alle .exe bestanden virussen zijn. Gelijk verwijderd.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]