[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Jorgen schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:52:
Toch wel: package center > instellingen > beta > ja ik wil beta versies zien
Dat gaat alleen op voor de beta packages van synology. De instelingen knop bovenaan zegt niets over community sources.

Om bij synocommunity beta packages te krijgen moet je de url van de source aanpassen naar: http://packages.synocommunity.com/?beta=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Is er al een manier om de Mono Package op een DS413 te installeren?

Ik heb ook de http://packages.synocommunity.com/?beta=1 toegevoegd in mijn packagecenter en zie ook geen Mono staan.

[ Voor 47% gewijzigd door jdwrist op 07-09-2014 22:34 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:49
De makers van NzbDrone willen de naam gaan veranderen (nu er ook torrent support is) en de community mag suggesties leveren: http://forums.nzbdrone.co...-and-want-your-input/1871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

job schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:06:
[...]

Dat gaat alleen op voor de beta packages van synology. De instelingen knop bovenaan zegt niets over community sources.

Om bij synocommunity beta packages te krijgen moet je de url van de source aanpassen naar: http://packages.synocommunity.com/?beta=1
Dat heb ik net aangepast, maar dan nog komen Drone en Mono niet voor in de lijst. Vreemd. Morgen maar eens verder kijken.

SB gaat nu trouwens ook ineens aan de haal met ruim 360 (!!!) Duitse en Franse episodes. Kennelijk werkt die ignorelijst niet altijd even goed, maar dat lees ik ook her en der op andere forums. Nu hebben ze het daar dan vooral over het handmatig invullen van de ignore-opties in het configbestand, maar dat kan natuurlijk net zo goed via de webinterface zelf (aangezien ze dan ook 1-op-1 terecht komen in de config).

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

job schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:06:
[...]

Dat is allang niet meer het geval. SynoCommunity gebruikt al maanden diezelfde setting.
Jorgen schreef op maandag 08 september 2014 @ 01:06:
[...]

Dat heb ik net aangepast, maar dan nog komen Drone en Mono niet voor in de lijst. Vreemd. Morgen maar eens verder kijken.
Mono doet het niet op elke chipset. Misschien werkt het gewoon niet op je NAS en wordt het daarom gefilterd.

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 08-09-2014 01:45 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

NMe schreef op maandag 08 september 2014 @ 01:44:
[...]

Dat is allang niet meer het geval. SynoCommunity gebruikt al maanden diezelfde setting.
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar voor de zekerheid toch geprobeerd.
[...]

Mono doet het niet op elke chipset. Misschien werkt het gewoon niet op je NAS en wordt het daarom gefilterd.
Hmm, dat zou het natuurlijk kunnen zijn. Ik heb een DS413 met een FREESCALE QorIQ CPU op 1.07 GHz. Een recent model dus. Ook draai ik de laatste DSM-versie: DSM 5.0-4493 Update 4.
Via deze pagina op Synology.com wordt het (helaas) duidelijk: Er bestaat kennelijk geen package van Mono voor de 413. Jammer, want daarmee kan ik dus ook geen NZBdrone gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Jorgen op 08-09-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookoloco
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11-2020
Goedendag,
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem, ik had nzbget 13.0 stable draaien op mijn synology ds214play en alles werkte naar behoren. Nu wilde ik om fakes te voorkomen het fakedetector.py script gaan gebruiken maar hiervoor moest ik de testing versie van nzbget installeren. Deze staat bij de beta packages versie 14.0 r1103-5. Eerst heb ik de oude nzbget verwijderd en daarna de testing versie geinstalleerd zonder verdere problemen. Alleen wanneer ik nu de applicatie open via dsm krijg ik de melding: Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden. Er word namelijk geprobeerd om http://ipadresnas:5000/webman/://ipadresnas:9876/ te openen. Door handmatig adres aan te passen kom ik natuurlijk wel op de webinterface en couchpotato en sickbeard maken wel gewoon normaal verbinding alleen zou ik het graag willen aanpassen dat de webinterface normaal geopend word. Weet iemand wat ik kan doen om het aan te passen ( behoorlijke leek speaking )
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Nicap

Tsssk....

Jorgen schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:54:
[...]

Met of zonder spaties?
Daar kan ik dan de wanted en ignore lijst weer op aanpassen.
Zonder spaties. Als je WEB-DL doet of WEB DL ziet CP het als twee woorden blijkbaar. Hij kent alleen het & teken als scheiding.

Blijkbaar kijkt CP ook of de hele woorden tussen . (punten) staan, anders was hij met allen WEB ook wel geignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Tweet van CouchPotato, 18u geleden.
Looking into the issue where WEB-DLs are marked as "high quality" HD releases. It's getting annoying ;)
https://twitter.com/CouchPotatoApp/status/508688582601895936

[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-09-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Jorgen schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:59:
[...]

Dat dacht ik eigenlijk ook, maar voor de zekerheid toch geprobeerd.

[...]

Hmm, dat zou het natuurlijk kunnen zijn. Ik heb een DS413 met een FREESCALE QorIQ CPU op 1.07 GHz. Een recent model dus. Ook draai ik de laatste DSM-versie: DSM 5.0-4493 Update 4.
Via deze pagina op Synology.com wordt het (helaas) duidelijk: Er bestaat kennelijk geen package van Mono voor de 413. Jammer, want daarmee kan ik dus ook geen NZBdrone gebruiken.
Datzelfde probleem heb ik dan bij deze dus ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat wel erg jammer is, want ik wilde NZBdrone toch graag een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jorgen schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:59:
[...]

Je zou kunnen kijken of je zelf Mono kan builden, maar ik vermoed zomaar dat het met die chipset blijkbaar niet kan, want anders was er vast wel een package voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lijkt mij op zich ook, want met zo'n recent model zijn er vast meer mensen in geïnteresseerd. Raar dat er voor een "zwakker model" zoals de 413j wel een package bestaat, maar ook dat zal wel weer aan de soort chipset liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nicap schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:58:
[...]

Zonder spaties. Als je WEB-DL doet of WEB DL ziet CP het als twee woorden blijkbaar. Hij kent alleen het & teken als scheiding.

Blijkbaar kijkt CP ook of de hele woorden tussen . (punten) staan, anders was hij met allen WEB ook wel geignored.
Ik begrijp je opmerking over punten niet.
CP kijkt toch naar het volgende: woord komma spatie woord enz,dus bijv:

danish, web&dl, mkv

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 08-09-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Jorgen schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:49:
[...]

Ik begrijp je opmerking over punten niet.
CP kijkt toch naar het volgende: woord komma spatie woord enz,dus bijv:

danish, web&dl, mkv
Bijvoorbeeld:
Falcon.Rising.2014.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-RARBG

Ik had dus in eerste instantie bij ignore staan: WEB-DL
Maar met deze ignore haalde hij nog steeds WEB-DL releases binnen.
Blijkt dat CP dus alle tekens, behalve het & teken te ignoren. Dus CP leest het als twee woorden:WEB en DL.
Dat betekent dus dat CP op hele woorden tussen de punten zoekt, anders had het met WEB DL ook wel gelukt.Sorry, kan het niet anders uitleggen. Maar volgens mij is het ook wel erg logisch dat dat zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb net couchpotato en sickbeard gedownload voor windows en couchpotato werkt al perfect samen met utorrent, maar met sickbeard heb ik een paar vraagjes, als die een nieuwe aflevering heeft hoe download die die dan want kan nergens bij instellingen iets vinden van utorrent, en als ik het begin van de serie dus bv seizoen 1 tot 4 wil downloaden hoe moet ik dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Maar ik dacht dat Failed Download automatisch ging gebeuren maar er gebeurt eigenlijk niet veel als er een download mislukt. Mislukt in Sabnzbd en blijft gewoon bij NzbDrone in de Wanted lijst staan. Nzb's worden doorgestuurd naar de API van sabnzbd dus in die richting werkt het. Maar ik zie geen enkele mislukte download staan in het lijstje bij NzbDrone
NzbDrone nam meer dan 50% van het geheugen op mijn Syno in. Omdat ik toch nog een windows server staan heb, heb ik besloten om NzbDrone en SABnzbd op Windows te laten draaien en dan alles naar Syno te laten kopiëren. Heb gewoon backup van de instellingen op Syno geladen in Windows NzbDrone, paar mappen aangepast en nu werkt Failed Download en zo perfect. Vooruitgang van download wordt mooi getoond in NzbDrone. Raar maar ja, het werkt dus zal me er verder geen vragen bij stellen ;)

Denk dat ik binnenkort toch eens torrent support ga proberen. Bepaalde zaken kunnen enkele uren nadat ze op Sunny verschijnen al niet meer gedownload worden

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nicap schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:07:
[...]

Bijvoorbeeld:

Blijkt dat CP dus alle tekens, behalve het & teken te ignoren. Dus CP leest het als twee woorden:WEB en DL.
Dat betekent dus dat CP op hele woorden tussen de punten zoekt, anders had het met WEB DL ook wel gelukt.Sorry, kan het niet anders uitleggen. Maar volgens mij is het ook wel erg logisch dat dat zo werkt.
Oh, op die fiets... :)

Ik had het over de manier van opstellen van de wanted/ignore lijst en jij over hoe CP naar woorden in releases kijkt.

Hoe zou jij dan de wanted en ignore lijst opstellen, met bovenstaande kennis:
WEB&DL (zonder spaties) of WEB & DL (met spaties)?
En wel met komma's en spaties tussen de afzonderlijke woorden, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:30

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Draai de NZBDrone-master versie. Ben er positief over verrast.
Indexer Spotweb en een tweetal andere ingesteld op de SB manier (categorie 5020,5030 etc.)
Profiles ingesteld op SD, Dutch en cutoff op Raw HD ingesteld
Afgelopen vrijdag kwam de eerste nl serie meteen binnen na uitzending
Maar voor een vlaamse serie werkt deze instelling niet. Die ziet hij niet.

Nu heb ik, als test, deze ingesteld als SD Flemish, en de cut of ook op Raw HD. Doen jullie dat ook voor nl en vlaamse series een apart profile maken ervoor? Evt ook voor bepaalde release groepen.

In SB kon je prefered words instellen maar die instelling zie ik niet in NZBDrone

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 17:14
Aangezien ik afgelopen zondag niet veel te doen had ben ik aan de slag gegaan met NZBdrone. Dat werkt echt een stuk beter dan Sickbeard moet ik zeggen. Op een of andere manier worden er veel meer afleveringen gevonden dan in Sickbeard.

Wel loop ik nog tegen een aantal dingen aan die ik nog niet helemaal begrijp. Ik heb overigens de afgelopen dagen gespendeerd om circa 50 pagina's van dit topic door te nemen en dat heeft me al veel opgeleverd.

Ik ben er alleen nog niet achter wat ik nu het beste kan doen wat betreft de instellingen van de Dronefactory.

Op dit moment gebruik ik het script NZBtomedia script in NZBget en heb ik eigenlijk de Dronefactory links laten liggen (ik las dat dit de beste oplossing was ivm het anders vele peilen door de NZBdrone van de Dronefactory fodler). Geen dir ingevuld en de interval voor de vorm op 0 gezet. Downloadhandling staat wel aan.

Eigenlijk werkt dat allemaal prima. Echter blijft er soms een map achter in de map Dronefactoryfolder (eigenlijk mijn complete download map voor NZBdrone). Er staat dan bijvoorbeeld wel een goede file in die eigenlijk na het postprocessen in de goede seasonmap had moeten staan.

Kan ik nu in NZBdrone de Dronefactoryfolder nogmaals laten nakijken en de boel laten postprocessen? Of moet daar de optie van de Dronefactory voor aanstaan?

Ik heb zelf het idee dat ik het een beetje wazig omschrijf, maar ik hoop dat iemand het snapt.

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Je kunt (helaas) een directory-scan niet handmatig forceren, maar je kunt wel even het pad opgeven bij Dronefactory en de interval op 1 zetten. Als het postprocessen klaar is zet je deze weer op 0.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Nicap schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:07:
[...]

Bijvoorbeeld:

Wat zijn de nadelen van een WEB-DL wanneer deze gewoon 1080p ebn bijv 4,5 GB groot is?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 17:14
Puck schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:47:
Je kunt (helaas) een directory-scan niet handmatig forceren, maar je kunt wel even het pad opgeven bij Dronefactory en de interval op 1 zetten. Als het postprocessen klaar is zet je deze weer op 0.
Hmmm, dat vermoeden had ik al. En de optie die je aangaf had ik ook bedacht, maar wellicht kon het handiger.

Is het overigens wel aan te raden om het NZBtomedia script te blijven gebruiken? Of toch gewoon alles door NZBdrone te laten oplossen?

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Kenhas schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:35:
[...]
Denk dat ik binnenkort toch eens torrent support ga proberen.
Heb het een tijdje niet gevolgd, maar betekent dit dat nzbDrone nu ook met torrents en Transmission overweg kan ?
Zo ja, wat zijn de ervaringen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 09-09-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Oggy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:56:
[...]

Wat zijn de nadelen van een WEB-DL wanneer deze gewoon 1080p ebn bijv 4,5 GB groot is?
Compressie is een nadeel van alle WEB-DL's.
1080p's zullen in GB's ook vaak bijna even groot zijn als de 720p's.

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Voor de sickrage gebruikers. Als je merkt dat CPU utilisatie heel hoog is laatste tijd. Dit is een bug (master en dev), waar momenteel aan gewerkt wordt. Je kan dit tijdelijk verhelpen door je cache.db te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

KontI schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:23:
Voor de sickrage gebruikers. Als je merkt dat CPU utilisatie heel hoog is laatste tijd. Dit is een bug (master en dev), waar momenteel aan gewerkt wordt. Je kan dit tijdelijk verhelpen door je cache.db te verwijderen.
alweer |:(

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Jorgen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:24:
[...]

Oh, op die fiets... :)

Ik had het over de manier van opstellen van de wanted/ignore lijst en jij over hoe CP naar woorden in releases kijkt.

Hoe zou jij dan de wanted en ignore lijst opstellen, met bovenstaande kennis:
WEB&DL (zonder spaties) of WEB & DL (met spaties)?
En wel met komma's en spaties tussen de afzonderlijke woorden, neem ik aan.
Ik heb nu:
blabla, WEB&DL, blabla

En dat werkt. Met spaties niet getest, maar het lijkt me dat dat ook zou moeten werken.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
KontI schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:23:
Is in de commits van Sep 06, 2014 opgelost lijkt me (zie iets staan over CPU usage fix bij searching).

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nicap schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:22:
[...]

Ik heb nu:
blabla, WEB&DL, blabla

En dat werkt. Met spaties niet getest, maar het lijkt me dat dat ook zou moeten werken.
Tussen "blabla," en "WEB&DL" heb je in elk geval wel spaties staan, zoals je het nu neerzet.

Ik heb mijn wanted/ignored lijst even gecheckt of de WEB&DL er goed instaat. -> WEB&DL staat er bij mij niet in, omdat ik die releases normaal gesproken wel accepteer. Webrips en webcaps had ik er al wel instaan, op de door jouw genoemde manier en voor de zekerheid ook de mogelijkheden daarvan.. (WEBCAP, WEB&Cap, WEB-Cap, WEBRIP, WEB&Rip, WEB-Rip)

[ Voor 25% gewijzigd door Jorgen op 10-09-2014 00:23 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Duvel_33 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:08:
Eigenlijk werkt dat allemaal prima. Echter blijft er soms een map achter in de map Dronefactoryfolder (eigenlijk mijn complete download map voor NZBdrone). Er staat dan bijvoorbeeld wel een goede file in die eigenlijk na het postprocessen in de goede seasonmap had moeten staan.
Je factory moet je niet instellen op dezelfde map waarin je downloads sowieso al terecht komen. Als daar iets geks gebeurt met de timing van je Drone Factory blijft er inderdaad van alles staan.

Als CDH aan staat en je download wordt niet verplaatst, dan gaat de Drone Factory hem ook niet oppikken. Grote kans dat de filename van je release dan een fout bevat waardoor Drone het bestand niet herkent. In dat geval zul je zelf even die filename moeten fixen naar iets dat Drone wél kan snappen. De filename veranderen naar de foldernaam zal in de meeste gevallen genoeg zijn, want als Drone de NZB heeft kunnen vinden dan zal die foldernaam wel kloppen.
Goner schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:20:
[...]

Heb het een tijdje niet gevolgd, maar betekent dit dat nzbDrone nu ook met torrents en Transmission overweg kan ?
Zo ja, wat zijn de ervaringen ?
Torrents werken prima, en praten met Transmission gaat ook perfect. Maar ze hebben nog niet veel trackers ingebouwd en de torrentsupport zit vooralsnog in een aparte branch, niet eens in develop. Ik zou nog even afwachten tenzij je heel dringende redenen hebt om over te stappen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 10-09-2014 12:07 ]

• SidewalkSuper
nzbdrone werkt als een trein met torrents voor mij, alleen ik mis thepiratebay momenteel best wel!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog steeds niemand die toevallig ook issues heeft met het toevoegen van series in sickbeard? Zijn intussen wat meer meldingen terug te vinden her en der, maar nog niet voor elkaar gekregen om een oplossing te vinden!

Zie het nog niet ,zitten om op nzbdrone over te stappen. Liever een oplossing voor de search timeout in sickbeard?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

2 issues heb ik wel:

Soms wordt een serie niet herkend (omdat er nog geen serie-info op thetvdb.com staat) en voegt hij uiteindelijk alleen een map voor de serie toe en doet hij verder niets.
Soms wil hij überhaupt niets toevoegen en dat zie ik doordat er geen voorbeeldmap/locatie genoemd staat voor de nieuwe serie. Op die plaats staat dan "aeiou".

Dit gebeurt allebei niet vaak.

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
CRXDelSol schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:08:
[...]

Is in de commits van Sep 06, 2014 opgelost lijkt me (zie iets staan over CPU usage fix bij searching).
Deze fout is er opnieuw ingeslopen. Heb je alleen last van als je update hebt gedaan van iets na 25 augustus.

Oorzaak komt waarschijnlijk door nieuwe functionaliteit waarbij Torrent rss feeds iedere x min de resultaten lokaal opslaan in cache, welke op een later moment gebruikt kan worden om een backlog search te doen. Die cache wordt ook gebruikt bij de periodieke searches (daily searches).

Deze functionaliteit wordt op het moment herschreven. Vermoed één dezer dagen in dev. En niet veel later master.

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Ben ik de enige die hier last van heeft of is er nu een mogelijkheid om met categorieën te werken, als je torrents download? Via NzbGet is dat easy, maar ik heb nog geen enkele torrent downloader gevonden die dit kan. Iemand een idee of dit überhaupt mogelijk is?

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door A1AD op 11-09-2014 11:57 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

MikeyMan schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:30:
Nog steeds niemand die toevallig ook issues heeft met het toevoegen van series in sickbeard?
Nope ... zowel nieuwe als bestaande (reeds folder aanwezig) gaat goed.
NMe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:05:
[...nzbDrone...]
Ik zou nog even afwachten tenzij je heel dringende redenen hebt om over te stappen. ;)
Nee, absoluut niet. Maar ik ben een beetje software-junk, dus wil er wel 's mee spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 11-09-2014 13:13 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jeroen_76 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:52:
Ben ik de enige die hier last van heeft of is er nu een mogelijkheid om met categorieën te werken, als je torrents download? Via NzbGet is dat easy, maar ik heb nog geen enkele torrent downloader gevonden die dit kan. Iemand een idee of dit überhaupt mogelijk is?
Er zijn volgens mij een paar clients die het kunnen, maar het zijn er niet veel. Ik weet wel dat NzbDrone support voor categoriën in Transmission bijvoorbeeld gaat simuleren door alle torrents die Drone verstuurt in een specifieke subfolder te downloaden. Die subfolder fungeert dan als categorie.
Goner schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:11:
[...]

Nee, absoluut niet. Maar ik ben een beetje software-junk, dus wil er wel 's mee spelen.
Nouja, de develop- en torrentbranches zijn allebei verbazend stabiel. Maar je moet ze niet draaien als je je niet vooraf bewust bent van het feit dat je met develop een betatester bent en met de tijdelijke torrentbranch zelfs een alphatester. Toen ik voor het eerst de torrentbranch installeerde kreeg ik Transmission niet eens gekoppeld omdat ik een nicheprobleem had, en dat heeft een van de developers vervolgens opgelost nadat ik hem toegang gaf tot mijn setup om het direct te kunnen debuggen. :) Intussen werken torrents perfect en downloadt Drone meer series via torrents dan via nieuwsgroepen.

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 15:31
jeroen_76 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:52:
Ik heb hierover geschreven op de XPenology fora. A.d.h.v. filebot kan je toch met categories werken in Transmission; http://xpenology.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=3267

~ beware of misinformation.

• A1AD
[NzbDrone]
Ben ik de enige met deze melding? Ik vind dus ook niets via torrent

[code]
KickassTorrents http://kickass.to/tv/?rss...ield=time_add&sorder=desc The remote server returned an error: (403) Forbidden.
[/code]

En werkt weer...

[ Voor 6% gewijzigd door A1AD op 12-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 15:36
Ik wil graag in Nzbget een RSS feed toevoegen maar heb even geen idee hoe ik aan de juiste URL moet komen.

In Spotweb download ik elke dag een aflevering van Masterchef Australie en deze is te vinden als zoektekst Masterchef Australie deel. Aangezien het handig is als dit automatisch gaat wil ik RSS hiervoor gebruiken.
Ik wil ze downloaden van een specifiek gebruiker in Spotweb.

Nu kan ik een mijn browser onderstaande url laden en krijg ik netjes de afleveringen te zien. Maar als ik deze in NZBget zet krijg ik een foutmelding dat de URL niet juist is.

http://192.168.0.xxx/spot...sortby=stamp&sortdir=DESC

Mogelijk dat ik mijn API key erbij moet zetten maar kan weinig vinden hoe de URL dan moet worden of hoe je vanuit Spotweb de juiste URL kan krijgen.

Foutmelding in NZBget log

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag html line 1
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag br line 54
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag form line 56
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag input line 57
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag input line 58
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Premature end of data in tag input line 59
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: input line 60 and html
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: fieldset line 61 and body
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: dl line 62 and div
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: dd line 64 and form
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: dd line 67 and fieldset
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: dd line 69 and dl
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: input line 69 and dd
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: input line 67 and dd
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: input line 64 and dd
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: body line 45 and div
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: div line 47 and p
error   Fri Sep 12 2014 09:20:26    Error parsing rss feed: Opening and ending tag mismatch: p line 48 and strong
error   Fri Sep 12 2014 09:19:15    Failed to parse rss feed

Update

Met knip en plak werk gelukt om het samen te stellen wat werkt.

code:
1
http://192.168.0.xxx/spotweb/?page=rss&&search[tree]=&search[value][]=Title:%3D:%22masterchef+australie+deel%22&&sortby=stamp&sortdir=DESC@spot.net&apikey=<vul hier je API code van Spotwebaccount in>

[ Voor 57% gewijzigd door MikeOO op 12-09-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Gebruiken jullie eigenlijk allemaal vpn's? Want met de ease of use van deze programma's ga je toch wel heel veel gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:44:
Gebruiken jullie eigenlijk allemaal vpn's? Want met de ease of use van deze programma's ga je toch wel heel veel gaan downloaden.
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Veel downloaden = mogelijk "doelwit" van anti piracy clubs (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen van de antipiracyclubs in Nederland of België heeft bij mijn weten interesse om individuele downloaders aan te pakken, dus dat lijkt me weinig zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Oke, heb ooit eens op school de politie langs gehad die kwamen zeggen dat als je een pirate deed en je dat vaak deed je werd opgemerkt door de politie en dan werd opgepakt en dat ze dat al vaak gedaan hebben dus vroeg mij gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:09:
Oke, heb ooit eens op school de politie langs gehad die kwamen zeggen dat als je een pirate deed en je dat vaak deed je werd opgemerkt door de politie en dan werd opgepakt en dat ze dat al vaak gedaan hebben dus vroeg mij gewoon af.
Ik citeer: "Wij hebben het veel te druk om achter gans België te zitten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
A1AD schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:04:
[...]

Ik citeer: "Wij hebben het veel te druk om achter gans België te zitten"
offtopic:
Ze hebben anders tijd zat om langs de weg te slapen, hier in NL iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik download alles versleuteld via SSL. Daarnaast zijn individuele gebruikers niet interessant voor de piraterijpolitie dus ik maak me geen zorgen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Arfman schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:56:
Ik download alles versleuteld via SSL.
Ow, jij zit veilig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

In ieder geval minder onveilig dan alles onversleuteld binnenhalen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:48

Ypho

Allround Nerd

Niet per sé "veilig", maar het wordt erg lastig om te bewijzen dat jij "illegaal" materiaal downloadt.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ypho schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:08:
[...]

Niet per sé "veilig", maar het wordt erg lastig om te bewijzen dat jij "illegaal" materiaal downloadt.
Definieër lastig ;)

Ik download helemaal niks via SSL mede omdat de gratis providers dit niet actief hebben en anderzijds om dat het me geen reet interesseert.

Ik ben van mening dat wanneer je abnormaal boven normaal verbruik zit (en de providers weten dat) en je daarnaast ook nog eens SSL traffic heb je alleen maar meer kans maakt op een mooi briefje.
De standaard argumenten die bij politie gebruikt worden bij staandehouding zoals: "ik had haast" gaan echt niet op in mijn ogen.

Kort samen gevat. download je extreem veel en daarnaast ook nog eens via SSL dan HEB je iets te verbergen punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

NMe schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:07:
Geen van de antipiracyclubs in Nederland of België heeft bij mijn weten interesse om individuele downloaders aan te pakken, dus dat lijkt me weinig zinvol.
Nu nog niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach er is toch al aangegeven dat individuelen niet vervolgd gaan worden? Zou me er niet te druk om maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zet vast je alluhoedje op zou ik zeggen.
Zolang ik nog geen meldingen zie (en die merk je snel genoeg) dat er iemand een mooi briefje op de mat heeft gehad zoals dat in DE gaat dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Maar dan nog wekt mijn bovenstaande situatie argwaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:17:
[...]

Zet vast je alluhoedje op zou ik zeggen.
Zolang ik nog geen meldingen zie (en die merk je snel genoeg) dat er iemand een mooi briefje op de mat heeft gehad zoals dat in DE gaat dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Maar dan nog wekt mijn bovenstaande situatie argwaan ;)
Och welnee, zo'n vaart zal het niet lopen. Maar ik heb al eens een mailtje gehad van mijn provider (Long time ago in a galaxy, far far away!). Volgens mij is het voor hun echt een peuleschilletje om te detecteren of iemand veel illegaal download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:21:
[...]

Och welnee, zo'n vaart zal het niet lopen. Maar ik heb al eens een mailtje gehad van mijn provider (Long time ago in a galaxy, far far away!). Volgens mij is het voor hun echt een peuleschilletje om te detecteren of iemand veel illegaal download.
Ik heb ook wel eens een mailtje gehad (en disconnected voor een week) maar dat was omdat ze dachten dat ik een spammer was, een backfill doen op subtitles (nadat je ze allemaal weggegooid heb) en voor elke subtitle (60+ series toen) een mail versturen via provider is niet handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Ik ben dit weekend begonnen met sickbeard en couchpotato te gebruiken, couchpatato werkt prima, maar van sickbeard begrijp ik niets, als ik een show erbij zet dan krijg ik vaak alles op skipped staan, en als ik sickbeard even niet gebruik dan moet ik het opnieuw opstarten en downloaden, wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:31:
Ik ben dit weekend begonnen met sickbeard en couchpotato te gebruiken, couchpatato werkt prima, maar van sickbeard begrijp ik niets, als ik een show erbij zet dan krijg ik vaak alles op skipped staan, en als ik sickbeard even niet gebruik dan moet ik het opnieuw opstarten en downloaden, wat doe ik verkeerd?
Logging checken en mogelijk iets meer over je configuratie vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Ik denk dat het aan mijn sabnzbd ligt, heb dat nooit gebruikt en zie nu dat ik het moet gebruiken, zoek naar een gratis host weet je mss een dergelijke op google vond ik er een paar maar dan kreeg ik een error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Ik heb een probleem met NzbDrone, XBMC en mijn Synology.
Als NzbDrone een folder voor een serie aanmaakt kan ik bij XBMC geen subtitles meer downloaden.

De interface van XBMC geeft geen error, alles ziet eruit alsof het goed gaat alleen worden de subtitles niet getoond.

Als ik via het filesystem kijk in de folder zie ik dat de folder geen subtitels bevat. Dit gebeurd alleen bij folders die NzbDrone aan heeft gemaakt.

Ik neem aan dat dit iets met rechten te maken heeft, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Xfix schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:35:
Ik heb een probleem met NzbDrone, XBMC en mijn Synology.
Als NzbDrone een folder voor een serie aanmaakt kan ik bij XBMC geen subtitles meer downloaden.

De interface van XBMC geeft geen error, alles ziet eruit alsof het goed gaat alleen worden de subtitles niet getoond.

Als ik via het filesystem kijk in de folder zie ik dat de folder geen subtitels bevat. Dit gebeurd alleen bij folders die NzbDrone aan heeft gemaakt.

Je zou onder media management de rechten eens aan kunnen zetten en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:13:
Ik denk dat het aan mijn sabnzbd ligt, heb dat nooit gebruikt en zie nu dat ik het moet gebruiken, zoek naar een gratis host weet je mss een dergelijke op google vond ik er een paar maar dan kreeg ik een error...
Als je met een host een indexer bedoelt, daar mogen we hier niet over praten.
Als je met een host een usenetprovider bedoelt: je eigen internetprovider heeft vaak ook een gratis usenetprovider (meestal langzaam met een lage retentie).

In beide bovenstaande gevallen werkt een betaalde (usenetprovider + indexer) beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Nicap schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:47:
[...]

Je zou onder media management de rechten eens aan kunnen zetten en kijken of dat helpt.
Op welke media management doel je? Die van mn Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xfix schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:35:
De user die XBMC gebruikt rechten geven op de map waar al je series staan. Als dat een Linux-systeem is zul je mogelijk even recursief moeten chmodden, chownen, chgrpen of een combinatie van die drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@thibautb
Sickbeard zet automatisch alle eerder uitgezonden episodes op skipped. Dat moet je dus aanpassen als je de show toevoegt door op next te drukken ipv meteen op add. Je kunt de aangepaste instellingen eventueel als standaard opslaan.

Soms worden ook toekomstige episodes zonder uitzenddatum op skipped gezet, maar dat verandert zodra de datum bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
NMe schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:06:
[...]

De user die XBMC gebruikt rechten geven op de map waar al je series staan. Als dat een Linux-systeem is zul je mogelijk even recursief moeten chmodden, chownen, chgrpen of een combinatie van die drie.
De user die xbmc gebruikt om in te loggen had alle rechten (admin). Ik heb in XBMC ingesteld dat de subs in een aparte folder op de speler zelf opgeslagen moeten worden. Nu werken ze wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Dan nog iets van de NOOB, het lukt nu, maar al m'n downloads verschijnen niet in de folder waar ik zei dat ze moesten gaan... Ze komen nu allemaal in de folder waar sabnzb ze steekt... Gaan ze dan later automatisch naar de geselecteerde folder?

[ Voor 16% gewijzigd door thibautb op 12-09-2014 23:46 ]

• MikeOO
thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:12:
Dan nog iets van de NOOB, het lukt nu, maar al m'n downloads verschijnen niet in de folder waar ik zei dat ze moesten gaan... Ze komen nu allemaal in de folder waar sabnzb ze steekt... Gaan ze dan later automatisch naar de geselecteerde folder?
Je zal dan met PostProcessing moeten gaan werken. PostProcessing zorg voor dit soort handelingen wat er moet gebeuren na een download etc.

Zoek hier in het topic maar naar PostProcessing en je komt voldoende tegen om te lezen.

Of je moet ipv Sickbeard NZBDrone gaan gebruiken. Deze kan dit allemaal automatisch voor je doen.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 13-09-2014 09:03 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sickbeard heeft zelf postprocessing opties en je kan ook nzbtomedia daarvoor gebruiken. Daarvoor heb je dus niet perse Drone nodig.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Xfix schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:58:
[...]

Op welke media management doel je? Die van mn Synology?
Sorry, was een beetje onduidelijk. Ik bedoelde het menu item Media Management(onder Settings) in NZBdrone. Je kunt daar rechten aanzetten(advanced optiops).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jorgen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:23:
Sickbeard heeft zelf postprocessing opties en je kan ook nzbtomedia daarvoor gebruiken. Daarvoor heb je dus niet perse Drone nodig.
Klopt, maar Drone doet alles wat Sickbeard ook doet maar dan tien keer beter. Dus waarom zou je niet Drone gebruiken? :P

• thibautb
NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:56:
[...]

Klopt, maar Drone doet alles wat Sickbeard ook doet maar dan tien keer beter. Dus waarom zou je niet Drone gebruiken? :P
Omdat ik sickbeard al helemaal heb ingesteld en het wel tof vind en niet alles opnieuw wil gaan instellen...

• MikeOO
thibautb schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:02:
[...]

Omdat ik sickbeard al helemaal heb ingesteld en het wel tof vind en niet alles opnieuw wil gaan instellen...
Instellen is met 10 min gebeurt dus zo erg is het niet. >:)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

thibautb schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:02:
[...]

Had ik ook toen ik overstapte, maar installeren en instellen duurde niet meer dan 10 minuutjes. Te meer omdat Drone gewoon de API van je downloadclient gebruikt en je dus niet lastig hoeft te doen met folders, postprocessing, enz.

• thibautb
oke, dan ga ik het eens uitproberen..

• schumi2004
NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:06:
[...]

Had ik ook toen ik overstapte, maar installeren en instellen duurde niet meer dan 10 minuutjes. Te meer omdat Drone gewoon de API van je downloadclient gebruikt en je dus niet lastig hoeft te doen met folders, postprocessing, enz.
Mss dat ik die guide die ik ooit gemaakt heb maar eens moet reviewen en NZBDrone erin verwerken alhoewel ze een behoorlijke nette wiki hebben waar het ook allemaal instaat.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
thibautb schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:09:
Ik ken een aantal van die politiemensen in de familie, het type "oude rijkswacht"
één ervan doet inderdaad aan voorlichting op scholen, en roept dat ook.

Het grappigste van het geheel is, is dat het vaak oudere mensen zijn die nét niet fit genoeg meer zijn voor actieve dienst ( leeftijd ) en eigenlijk te jong voor pensioen.
Ik heb regelmatig met twee van hen gesproken in de eindjaren '90 begin 2000 en destijds waren ze overtuigd van het criminele netwerk van Skynet, want er ging daar wel heel veel vuiligheid over en weer .. krapuul ... dat riepen ze graag.

Wees gerust, die agenten hebben nog nooit een school betreden om een 'piraat' af te halen ( ivm teveel downloaden )
Daar ontbreekt gewoon het geld en de tijd voor.

De meeste kans om ontdekt te worden loop je door teveel exposure ( ipadres onversleuteld en uploading ) en net dat verkeerde torrentje binnen te hengelen
( Eyeworks had dat geloof ik gedaan met Nova Zembla als ik me niet vergis )

• thibautb
Heb nzbdrone geinstalleerd maar daar vraagt ie voor een categorie, daar staat tv, maar waar moet ik dat dan veranderen in mijn sabnzbd settings?

• redboyke
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 05:57
NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:56:
[...]

deze reden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oRRmPyu.png

iets waar sickbeard nog nooit last van had.

• MikeOO
thibautb schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:01:
Heb nzbdrone geinstalleerd maar daar vraagt ie voor een categorie, daar staat tv, maar waar moet ik dat dan veranderen in mijn sabnzbd settings?
Bij de instellingen van Sabnzbd.
http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories

Daar maak je ook een categorie TV aan met een plek op je NAS waar je deze wilt hebben na downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door MikeOO op 13-09-2014 15:21 ]

• thibautb
Heb het geïnstalleerd, VEEEL mooier ui dan sickbeard, tot nu toe vind ik het top, ga nu is gaan kijken bij de post processing van nzbdrone;

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

redboyke schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:03:
[...]

deze reden:

[afbeelding]

iets waar sickbeard nog nooit last van had.
kan niet wijs worden wanneer je deze melding krijgt en wat de toedracht is

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• redboyke
TRaSH schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:48:
[...]

kan niet wijs worden wanneer je deze melding krijgt en wat de toedracht is
ik krijg dit constant ik geraak nietmeer op nzbdrone. heb het al 7 keer herinstalled en iedere keer weer problemen op synology terwijl ik met sickbeard nog nooit problemen had.
nzbdrone is extreem gevoelig en als hij bezig is met scannen enzo kan het al leiden tot timeout.
aangezien ik heel veel series heb is nzbdrone heel de tijd bezig lijkt het en kan ik dus niet op de pagina.
zowel op master branch als op develop.
het opstarten alleen al duurt 3min tot http "werkt"
terwijl sickbeard 20sec is. dus nee ben niet echt te spreken over nzbdrone. echt geen sickbeard killer.
maar ik merk wel dat die afleveringen vind dat sickbeard niet vind en anime support is ook cool.
moet gewoon wat stabieler worden. mss ligt het aan mono ofzo ik weet het niet.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb toch echt ook Drone draaien op een Synology-NAS. En het moet stabieler worden? Ik ken geen stabielere open source software dan NzbDrone. :D

Hoe heb je het geïnstalleerd? Via de packages van SynoCommunity? Of heb je zelf Mono en Drone bij elkaar geraapt? Met deze packages werkt het perfect.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik probeer al dagen mijn nzbdrone automatisch op te laten starten op mijn pi. Ondanks de vele methodes die ik vond online is het nog niet gelukt. Heeft iemand hier nog een goede tutorial want nu stopt hij elke keer als ik mijn laptop dichtgooi(ik start via ssh)

• A1AD
SmooK schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:39:
Ik probeer al dagen mijn nzbdrone automatisch op te laten starten op mijn pi. Ondanks de vele methodes die ik vond online is het nog niet gelukt. Heeft iemand hier nog een goede tutorial want nu stopt hij elke keer als ik mijn laptop dichtgooi(ik start via ssh)
Ik heb dit gevolgd.

Edit: Als het echt niet wil lukken dan start je drone gewoon in een screen sessie.

[ Voor 7% gewijzigd door A1AD op 13-09-2014 20:57 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn vrij specifieke instructies voor Drone zelf: https://github.com/NzbDrone/NzbDrone/wiki/Autostart-on-Linux

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Allemaal al geprobeerd, ik krijg dit:

start: Unknown job: nzbdrone

Bedankt voor de snelle reactie

• redboyke
NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:29:
Ik heb toch echt ook Drone draaien op een Synology-NAS. En het moet stabieler worden? Ik ken geen stabielere open source software dan NzbDrone. :D

Hoe heb je het geïnstalleerd? Via de packages van SynoCommunity? Of heb je zelf Mono en Drone bij elkaar geraapt? Met deze packages werkt het perfect.
ja ik had die packages ook al gevonden.
maar heb nu al de packages uitgezet behalve downloadstation,mylar,nzbddrone en sabnzbd en lijkt nu terug te werken. had ook 2 keer mono die van synology en die van synocommunity dus heb die van synology verwijderd.
mariaDB en videostation en java SE, Perl is dat ok om te verwijderen of word dat door iets gebruikt?

python heb ik dubbel maar da's normaal?

hopelijk blijft nzbdrone nu werken buildin updates staan aan.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het probleem is die dubbele Mono geweest. De versie van Synology is nog een 2.x-versie en daar draait Drone niet op. Met 3.6 (van die SynoCommunity release) zou je geen problemen moeten hebben en mag je zelf weten wat je verder voor packages draait. Ik zou wel afblijven van het vooraf geïnstalleerde spul, zeker MariaDB. ;)

• redboyke
NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:56:
Het probleem is die dubbele Mono geweest. De versie van Synology is nog een 2.x-versie en daar draait Drone niet op. Met 3.6 (van die SynoCommunity release) zou je geen problemen moeten hebben en mag je zelf weten wat je verder voor packages draait. Ik zou wel afblijven van het vooraf geïnstalleerde spul, zeker MariaDB. ;)
ok thx heb het terug aangezet.

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 07:05
Hallo ik heb even een noob vraagje en ik weet niet hoe het op te lossen.
Ik zie zowel in de logs van sickrage eo n nzbdrone dat ze geen permission to write hebben,hoe kan ik dit het makkelijkste oplossen zodat al die progs gewoon overal en altijd kunnen schrijven/lezen/deleten?
Ik draai op een syno 3612xs.
Alvast bedankt voor de tips'
edit:foutmelding is erno113 permission denied

[ Voor 6% gewijzigd door ikkeenjij36 op 13-09-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ikkeenjij36 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:11:
Hallo ik heb even een noob vraagje en ik weet niet hoe het op te lossen.
Ik zie zowel in de logs van sickrage eo n nzbdrone dat ze geen permission to write hebben,hoe kan ik dit het makkelijkste oplossen zodat al die progs gewoon overal en altijd kunnen schrijven/lezen/deleten?
Ik draai op een syno 3612xs.
Alvast bedankt voor de tips'
edit:foutmelding is erno113 permission denied
Dan kun het beste een aparte gebruiker aanmaken voor deze programma's
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=6&t=1477

Enige kennis met het werken met Putty is wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

NMe schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:29:

Is deze "bijeengeraapte" mono wel te gebruiken op een Ds413? toch maar eens proberen vanmiddag.

--------------

Nu las ik hier ergens iets over dat de laatste python versie problemen gaf met onze geliefde progjes. Nu ben ik zelf nog niet overgestapt op de laatste versie. Kan ik hier beter nog even mee wachten of is het euvel al verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jokapo schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:45:
[...]

Is deze "bijeengeraapte" mono wel te gebruiken op een Ds413? toch maar eens proberen vanmiddag.
Nee, de 413 heeft een processorarchitectuur waar Mono niet op werkt. Of in elk geval: waar het nog niet op werkend gekregen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Op de github van Mono wordt er wel door verschillende mensen naar gevraagd of er een QorIQ-versie komt (geschikt voor de DS413 dus), maar dat zit er voor zover ik begrijp (voorlopig) in elk geval nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Sinds een paar weken het hele rattenplan geïnstalleerd,
Sabnzbd, Sickbeard, Couchpotato, Transmission QT op een Windows Server 2008 R2 en sinds een paar dagen wordt ik geplaagd door de volgende fout http://imgur.com/GY97QsP. Dit gebeurt wanneer er een film vanuit couchpotato in tranmission wordt gezet. Ik zie wat er fout gaat, heb alleen geen flauw idee hoe ik het moet oplossen.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]