[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:55:
Zelf gebruik ik nog Sickbeard, maar is het mogelijk om in NzbDrone alleen de NL releases te downloaden of NL subs erbij te zoeken?
NZBDrone kan zelf geen subs zoeken (zoals de SickBeard fork) Maar NZBDrone ondersteund inderdaad gewoon NL Series. Of bedoel je dat je alleen series wilt waar al NL ondertiteling bij zit (zoals de QoQ releases?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:56:
[...]

NZBDrone kan zelf geen subs zoeken (zoals de SickBeard fork) Maar NZBDrone ondersteund inderdaad gewoon NL Series. Of bedoel je dat je alleen series wilt waar al NL ondertiteling bij zit (zoals de QoQ releases?)
Ik bedoel inderdaad de series waar de ondertitels al bij zitten. Sickbeard kan het wel, maar dat heb ik ook nooit goed werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
WeAreLegion schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Denk dat je dat alleen kan oplossen door zoek tijd te verhogen van series/backlog omdat ie dat toch moet controlleren van de schijf. Bij nzbdrone kan je interval instellen scannen van de folder waar hij het download.

Dus als jij zeg maar snachts alles zoekt via nzbdrone en sabnzbd download het en zet het in een map en je stelt in dat hij om de 12 uur die map scanned dan zal hij in de tussen tijd niet veel doen.

Weet niet zeker of je dat bedoelt maar denk het wel :)
Dat weet ik ook niet zeker. ;)

Ik had in SB de zoektijd al eens verhoogd van 60 naar 360 minuten, maar dat bleek voor de schijfactiviteit niets uit te maken, alleen duurde het veel langer voor hij een episode die hij bij de eerste scan 's nachts had gemist opnieuw ging zoeken. Verder staat de watch directory nu op een USB stick, maar dat heeft ook geen invloed op de schijfactiviteit.

Andere programma's zoals autosubBB scannen ook regelmatig, maar tussendoor gaan de schijven dan wel op standby, alleen als SB actief is gebeurt dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Zijn er al packages van NZBDrone voor een Synology apparaat beschikbaar? Ik lees momenteel her en er voornamelijk dat het er nog niet is of net in ontwikkeling is.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Arethusa schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:21:
Zijn er al packages van NZBDrone voor een Synology apparaat beschikbaar? Ik lees momenteel her en er voornamelijk dat het er nog niet is of net in ontwikkeling is.
Volgens mij alleen voor de handige mensen onder ons. Er is geen kant en klare versie die je zo uit een repository kan trekken zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Headphones en Sickbeard hebben zich al wel nuttig gemaakt, maar met CouchPotato heb ik nog weinig nuttigs kunnen doen. Heb voor m'n gevoel te weinig controle over wat hij download. Daarnaast komen er te weinig interessante films uit en is het niet zo erg dat even handmatig te bekijken. Dus CouchPotato ga ik denk ik weer verwijderen.

Heb de pakketten ook ingesteld op eenmaal per 12 uur zoeken, ipv eenmaal per uur. Anders staat de Synology Diskstation constant aan en zoveel veranderd er niet eens per dag, dus waarom de programma's standaard zo vaak zoeken is me nog een raadsel.

Jammer dat ik niet alles binnen krijg met Sickbeard, moet toch te vaak zelf zoeken en moet dus af en toe even alles terugzetten en meteen XMBC vertellen dat ik ze dus al gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
drfruit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:06:
[...]

Dat weet ik ook niet zeker. ;)

Ik had in SB de zoektijd al eens verhoogd van 60 naar 360 minuten, maar dat bleek voor de schijfactiviteit niets uit te maken, alleen duurde het veel langer voor hij een episode die hij bij de eerste scan 's nachts had gemist opnieuw ging zoeken. Verder staat de watch directory nu op een USB stick, maar dat heeft ook geen invloed op de schijfactiviteit.

Andere programma's zoals autosubBB scannen ook regelmatig, maar tussendoor gaan de schijven dan wel op standby, alleen als SB actief is gebeurt dat nooit.
Probeer je logs van sickbeard ook eens op de USB te laten schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

CouchPotato downloadt wat jij hem vertelt: je wanted list of, als je dat wilt, elke film van een bepaalde site (IMDB) die meer dan x beoordelingen heeft en daarbij gemiddeld hoger dan x,x scoort. Vrij simpel in mijn ogen.

SickBeard zoekt zo vaak omdat door de recente trend in takedowns de bestanden vrij rap weer van usenet verdwijnen. Als jij maar eens per 12 uur zoekt kan dat meteen je laatste probleem verklaren.

Overigens is het voor harde schijven beter om 24 uur per dag aan te staan. Constant aan en uit zorgt voor veel meer slijtage.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

TheNephilim schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:28:
Headphones en Sickbeard hebben zich al wel nuttig gemaakt, maar met CouchPotato heb ik nog weinig nuttigs kunnen doen. Heb voor m'n gevoel te weinig controle over wat hij download. Daarnaast komen er te weinig interessante films uit en is het niet zo erg dat even handmatig te bekijken. Dus CouchPotato ga ik denk ik weer verwijderen.

Heb de pakketten ook ingesteld op eenmaal per 12 uur zoeken, ipv eenmaal per uur. Anders staat de Synology Diskstation constant aan en zoveel veranderd er niet eens per dag, dus waarom de programma's standaard zo vaak zoeken is me nog een raadsel.

Jammer dat ik niet alles binnen krijg met Sickbeard, moet toch te vaak zelf zoeken en moet dus af en toe even alles terugzetten en meteen XMBC vertellen dat ik ze dus al gezien heb.
Misschien een betere indexer gebruiken dan? Ik weet niet of jij exotische series kijkt, maar ik krijg toch meestal gewoon alles netjes binnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bedankt voor de tip, dutchgio, maar gezien de opmerking van Arfman denk ik dat ik het toch maar laat draaien zo. Zat al te twijfelen of het eigenlijk wel verstandig was, mede gelet op het geluid dat gepaard gaat met het op standby gaan van de schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:22
mvds schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:23:
[...]

Volgens mij alleen voor de handige mensen onder ons. Er is geen kant en klare versie die je zo uit een repository kan trekken zover ik weet.
Hoezo niet ? https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-42748569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 22:21

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

[...]

Dat is weer een plus voor NZBdrone zie ik de ondersteuning van NL series.
Nu nog het torrentsupport. Maar volgens mij zijn ze daar wel druk mee bezig als hier kijk.
Volgens mij heeft het wel veel potentie getuige jullie reacties ook.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Schumi aangezien jij ook inmiddels al tijdje met NZBDrone werkt weet jij ook hoe je de series kan renamen naar het volgende format?

Ik gebruik nu: Serie - s00e00 - Titel - Quality - Releasegroup.mkv / The Blacklist - s01e21 - Berlin - HD TV - DIMENSION.mkv

Echter zag ik dat NZBDrone de quality op HDTV720 zette ipv de gebruikelijke "HDTV" zoals hierboven o.i.d. Levert dit ook problemen op met Autosub om eventueel subs te laten zoeken?

En autist als ik ben wil ik dan natuurlijk alle episodes ook gaan renamen naar dit nieuwe format 8)7 O-)
Sepp14 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:36:
[...]

Nu nog het torrentsupport. Maar volgens mij zijn ze daar wel druk mee bezig als hier kijk.
Volgens mij heeft het wel veel potentie getuige jullie reacties ook.
Sickbeard kan ook gewoon met NL series overweg?

[ Voor 22% gewijzigd door Senaxx op 12-05-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Senaxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Schumi aangezien jij ook inmiddels al tijdje met NZBDrone werkt weet jij ook hoe je de series kan renamen naar het volgende format?

Ik gebruik nu: Serie - s00e00 - Titel - Quality - Releasegroup.mkv / The Blacklist - s01e21 - Berlin - HD TV - DIMENSION.mkv

Echter zag ik dat NZBDrone de quality op HDTV720 zette ipv de gebruikelijke "HDTV" zoals hierboven o.i.d. Levert dit ook problemen op met Autosub om eventueel subs te laten zoeken?

En autist als ik ben wil ik dan natuurlijk alle episodes ook gaan renamen naar dit nieuwe format 8)7 O-)

[...]

Ik zou dat zelf met sabnzbd doen :) (als je dat gebruikt) ik liep daar ook tegen aan bij nzbdrone en laat dat nou sickbeard doen voor dat hij het in map zet die nzbdrone uitleest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
WeAreLegion schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:04:
[...]

Ik zou dat zelf met sabnzbd doen :) (als je dat gebruikt) ik liep daar ook tegen aan bij nzbdrone en laat dat nou sickbeard doen voor dat hij het in map zet die nzbdrone uitleest
Ik gebruik geen sabnzbd, maar NZBGet. En ik zou graag post-processing af laten handelen door NZBDrone of Sickbeard zoals ik het nu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Senaxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:05:
[...]

Ik gebruik geen sabnzbd, maar NZBGet. En ik zou graag post-processing af laten handelen door NZBDrone of Sickbeard zoals ik het nu doe.
nzbget ben ik zelf weer vanaf gestapt maar die kan het volgens mij ook :) en de rest van post processing word ook gedaan door nzbddrone bij mij zet het netjes in mapje en noem maar op tis alleen het renamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 22:21

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

[...]

De fork van Nivong wel (welk ik gebruik), de originele van Midgetspy niet. En de fork van mr orange ook niet
Ik haal uit je verhaal dat NZBdrone het wel standaard overweg mee kan?

Edit// toevoeging: welk ik gebruik

[ Voor 8% gewijzigd door Sepp14 op 12-05-2014 19:08 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Ok, ik besloot m'n Syno NAS te upgraden zonder te weten dat SynoCommunity dus plat ligt :S
Alles leeg en clean en ik denk, alles weer even netjes opzetten. Maar dat gaat lastig zo.

Zijn er (up-to-date) gecompileerde packages te vinden van Sickbeard, Sabnzdb, couchpotato enzo? Of moet ik echt wachten totdat SynoComm weer online is? (kan best nog even duren begrijp ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sepp14 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:36:
Met de juiste fork (als hij er nog is) kan dat met Sick-Beard ook. :)

NZBDrone bestaat volgens mij ook al langer dan SickBeard, toen ik het destijds probeerde, kreeg ik het niet echt lekker aan de praat en vond SickBeard veel fijner werken. Ik zie mezelf dan ook niet zo heel gauw overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CptChaos schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:35:
[...]
Met de juiste fork (als hij er nog is) kan dat met Sick-Beard ook. :)

NZBDrone bestaat volgens mij ook al langer dan SickBeard, toen ik het destijds probeerde, kreeg ik het niet echt lekker aan de praat en vond SickBeard veel fijner werken. Ik zie mezelf dan ook niet zo heel gauw overstappen.
nzbddrone is nu wel makkelijker dan SickBeard hoor :) was paar klikken en het werkte (op windows althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Binnenkort maar eens kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

WeAreLegion schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:39:
[...]

nzbddrone is nu wel makkelijker dan SickBeard hoor :) was paar klikken en het werkte (op windows althans).
Op Linux is het iets moeilijker, maar de installatie guide op de Github pagina maakt het heel duidelijk (voor Ubuntu althans).

Nzbdrone is echt heerlijk snel en ook veel duidelijker (vind ik) qua interface dan Sickbeard. Plus voortgang van het downloaden zien is ook heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
[...]

[...]

Dat is een beetje tricky ja. Hij pakt namelijk de quality van zichzelf HDTV720 in dit geval. Wat je kan doen is een nieuwe quality groep maken en anders cheaten door renaming static te maken zoals ik doe voor SD
{series.title}.s{season:00}e{episode:00}.{episode.title}.hdtv.x264-{release group}
/edit
Is wel een dingetje met propers ben ik bang.
Original filename/releasename gaat hem helaas nog niet worden zoals ik bij SB deed maar dat mag de pret niet drukken, releasenames zijn aardig dicht in de buurt van origineel nu dus vind prima.
/edit2:
Zelf quality group maken werkt niet, hij pakt de quality title van quality definitions. Deze hernoemen werkt wel.

Verder heeft dat voor subs icm AutoSubs geen problemen, ik check daar op release group onder andere en loopt nog steeds als vanouds.
Senaxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:05:
[...]

Werkt prima post-processing met nzbget en nzbdrone. Vroige week en ervoor met clinton nog het 1 en ander recht gezet hierin. Wel dev versie pakken.

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 13-05-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Synology heb ik Sickbeard - The PirateBay geinstalleerd. Wanneer ik een episode opzoek krijg ik een melding: "Error while attempting to snatch <episodename>, check your logs.

Ik heb alleen een blackhole ingesteld.

Weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Al in de log gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen errors:

014-05-12 19:57:36 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from magnet:?xt=urn:btih:4ce33934ca60d6b4df9c3395da2062a0544425e1&dn=Banshee+S02E08+720p+HDTV+x264-2HD+[eztv]&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80&tr=udp://tracker.publicbt.com:80&tr=udp://tracker.istole.it:6969&tr=udp://tracker-ccc.de:6969&tr=udp://open.demonii.com:1337
2014-05-12 19:57:36 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of banshee.s02e08.720p.hdtv.x264-2HD is HD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
[b]schumi2004 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:31:[/b
[...]

Werkt prima post-processing met nzbget en nzbdrone. Vroige week en ervoor met clinton nog het 1 en ander recht gezet hierin. Wel dev versie pakken.
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:19:
Geen errors:

014-05-12 19:57:36 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from magnet:?xt=urn:btih:4ce33934ca60d6b4df9c3395da2062a0544425e1&dn=Banshee+S02E08+720p+HDTV+x264-2HD+[eztv]&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80&tr=udp://tracker.publicbt.com:80&tr=udp://tracker.istole.it:6969&tr=udp://tracker-ccc.de:6969&tr=udp://open.demonii.com:1337
2014-05-12 19:57:36 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of banshee.s02e08.720p.hdtv.x264-2HD is HD TV
Een magnet-link? Download sickbeard die zelf? Dat lijkt me een klus voor je torrent-client.
Maar dat is weer een beetje lastig bij blackhole....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:09
[...]

Moet je dit nog ergens instellen? heb smeris in de lijst staan maar download niet met volgende melding:
code:
1
Not English

Zit op de develop lijn met versie 2.0.0.1455

[ Voor 4% gewijzigd door slommer op 12-05-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh wel dus, maar niet voor de mijne dan ;) (QorIQ, ik heb een DS413)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

iemand hier de RenameMedia script gebruikt ism nzbget ?
wil hem graag gebruiken voor de random letters filename releases.
maar ik krijg de volgende foutmelding

Mon May 12 18:53:45 2014 INFO Executing post-process-script RenameMedia.sh for The.Mentalist.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Welcome to Git (version 1.8.4-preview20130916)
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Run 'git help git' to display the help index.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Run 'git help ' to display help for specific commands.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: grep: Trailing backslash
Mon May 12 18:53:55 2014 ERROR RenameMedia: Directory D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\tv\Serie.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI not in allowed D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\, skipping.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO Post-process-script RenameMedia.sh for The.Mentalist.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI skipped

ik heb gecontroleerd en de allowed dir staat op:
D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
xs4me schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:40:
Ok, ik besloot m'n Syno NAS te upgraden zonder te weten dat SynoCommunity dus plat ligt :S
Alles leeg en clean en ik denk, alles weer even netjes opzetten. Maar dat gaat lastig zo.

Zijn er (up-to-date) gecompileerde packages te vinden van Sickbeard, Sabnzdb, couchpotato enzo? Of moet ik echt wachten totdat SynoComm weer online is? (kan best nog even duren begrijp ik)
Hier staan er een aantal.
https://www.dropbox.com/s...AABHlfR7fvQGr8VwBat-xgyWa
of
http://synology.w01.eu/

bron: https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En juist degene die ik wil hebben (SickBeard) staat er niet tussen :P
Maar de overige (voor mijn arch) heb ik even gesaved naar mijn DropBox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

TRaSH schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:51:
iemand hier de RenameMedia script gebruikt ism nzbget ?
wil hem graag gebruiken voor de random letters filename releases.
maar ik krijg de volgende foutmelding

Mon May 12 18:53:45 2014 INFO Executing post-process-script RenameMedia.sh for The.Mentalist.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Welcome to Git (version 1.8.4-preview20130916)
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Run 'git help git' to display the help index.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: Run 'git help ' to display help for specific commands.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO RenameMedia: grep: Trailing backslash
Mon May 12 18:53:55 2014 ERROR RenameMedia: Directory D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\tv\Serie.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI not in allowed D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\, skipping.
Mon May 12 18:53:55 2014 INFO Post-process-script RenameMedia.sh for The.Mentalist.S06E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI skipped

ik heb gecontroleerd en de allowed dir staat op:
D:\ServerFolders\SABnzbd-Complete\
Ik gebruik hier VideoSort script voor.

En dan bij seriesformat: %dn/%dn.ext gebruiken. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 12:34
Voor diegene die van Sickbeard-TvRage zijn overgestapt, sinds de laatste paar commits doet hij zijn werk weer naar behoren. Hij vindt terug zo goed al alles, zowel in backlog als manual search.
Ik vermoed dat het ook alleen nog maar zal beteren van hieruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Klein dingetje gevonden met NzbDrone, hij doet een beetje vervelend op moment dat er een repack/proper uitkomt. Waarschijnlijk een combinatie van post-processing en nzbdrone maar dit ging niet helemaal goed.
Vervelende is ook dat je aan de releasename niet zien kunt of je nu een proper hebt of niet aangezien er geen proper/repack aan file naam toegevoegd wordt.
Maar een topic aangemaakt op nzbdrone forum en bij clinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

MaakmeGek schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:09:
[...]

Ik gebruik hier VideoSort script voor.

En dan bij seriesformat: %dn/%dn.ext gebruiken. Werkt perfect.
Die optie gebruikte ik ook,
Maar dat geeft weer issues met reverse name script,
Voor bv QoQ releases.
Daar zijn de dirs van in random volgorde en dan maakt hij er weer een zooitje van.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Verwijder

[ Voor 97% gewijzigd door TRaSH op 13-05-2014 12:24 . Reden: dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
mvds schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:37:
[...]

Als je meerdere kwaliteiten geselecteerd hebt, dan zal ie steeds een betere downloaden totdat hij de kwaliteit van de archive heeft bereikt. Dus als je HDTV en 720p WEB-DL als initiele download instelt, en 720p BluRay als archiveer kwaliteit, dan zal ie eerst de HDTV pakken, die vervangen voor de 720p WEB-DL en die weer vervangen voor de 720p BluRay versie
Hoe zit dit nou precies. Ik heb als initial download HDTV en 720 WEB-DL aangeklikt en als Archive 720 WEB-DL en 1080 WEB-DL ingesteld. Nu heb ik verschillende series in sickbeard staan en heb hier ook de kwaliteitseisen aangepast naar bovenstaande. Het rare is dat hij niet de HDTV afleveringen vervangt voor de 720 of 1080 web dl versies. Hij doet eigenlijk helemaal niets:S

Geldt dit dus alleen voor nieuwe afleveringen die sickbeard zal downloaden en (indien noodzakelijk) opnieuw zal downloaden in aangegeven archive kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dus.. Ik had sickbeard even geuninstalled omdat ik een error had waar niets meer aan gedaan werd (fork is weg :( ). Maar... nu kan ik uberhaupt geen Sickbeard fork meer installeren omdat http://packages.synocommunity.com/ down is... Ik wil graag alles goed geinstalleerd hebben voordat de nieuwe nas er is zodat ik nu op de oude nog even kan testen en op de nieuwe alles netjes in 1x kan installeren :)

Opzoek hier naar iemand die de Sickbeard-custom-spk misschien heeft, lees ik over NZBDrone als sickbeard vervanger. Kan hier wat info van geplaatst worden op de openingspost (het is heel wat achteruit lezen om hier wat duidelijk over te krijgen)? En wie kan mij uitleggen hoe ik dit progamma installeer (synology S212J nu, straks Synology 414)? Ik zie dat ze zelf wat spk's online hebben gezet (https://dl.dropboxusercon...5/spk/nzbdrone/index.html) maar ik heb echt geeeeen idee welke ik moet hebben?

tnx :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anita op 13-05-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Misschien blijft ie in een lus hangen. Je hebt voor initial en archive dezelfde kwaliteit geselecteerd. Misschien kan ie daar niet tegen. Ik zou (als ik jou was) in jouw geval de 720 WEB-DL weghalen bij de initial en die alleen bij de archive neerzetten.

Maar bij mij werkt het eigenlijk prima. Hij begint met HDTV, vervangt die voor 720p WEB-DL (beide initial) en later vervangt ie die weer voor de 720p BluRay versie. En dan stopt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anita schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:08:
Dus.. Ik had sickbeard even geuninstalled omdat ik een error had waar niets meer aan gedaan werd (fork is weg :( ). Maar... nu kan ik uberhaupt geen Sickbeard fork meer installeren omdat http://packages.synocommunity.com/ down is.

Opzoek hier naar iemand die de Sickbeard-custom-spk misschien heeft, lees ik over NZBDrone als sickbeard vervanger. Kan hier wat info van geplaatst worden op de openingspost (het is heel wat achteruit lezen om hier wat duidelijk over te krijgen)? En wie kan mij uitleggen hoe ik dit progamma installeer (synology)? Ik zie dat ze zelf wat spk's online hebben gezet (https://dl.dropboxusercon...5/spk/nzbdrone/index.html) maar ik heb echt geeeeen idee welke ik moet hebben?

tnx :)
Welke synology heb je? Laten we daar eens mee beginnen :) En je moet dus de versie pakken, die bij jouw synology past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Niet online
mvds schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:12:
[...]

Welke synology heb je? Laten we daar eens mee beginnen :) En je moet dus de versie pakken, die bij jouw synology past.
Ik dacht al dat je die info nodig had, net mijn bericht daarvoor aangepast (synology S212J nu, straks Synology 414) :) Nog steeds geen idee welke matcht :p
*EDIT* herstel: ik zie het al, het gaat om de processor :D bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Anita op 13-05-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
mvds schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:11:
Misschien blijft ie in een lus hangen. Je hebt voor initial en archive dezelfde kwaliteit geselecteerd. Misschien kan ie daar niet tegen. Ik zou (als ik jou was) in jouw geval de 720 WEB-DL weghalen bij de initial en die alleen bij de archive neerzetten.

Maar bij mij werkt het eigenlijk prima. Hij begint met HDTV, vervangt die voor 720p WEB-DL (beide initial) en later vervangt ie die weer voor de 720p BluRay versie. En dan stopt ie.
Pakt hij bij jou ook bestaande afleveringen? Of alleen afleveringen van series die je volgt die net zijn uitgezonden? Ik zal het eens aanpassen. i.i.g bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anita schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:08:
Opzoek hier naar iemand die de Sickbeard-custom-spk misschien heeft, lees ik over NZBDrone als sickbeard vervanger. Kan hier wat info van geplaatst worden op de openingspost (het is heel wat achteruit lezen om hier wat duidelijk over te krijgen)?
Als ik tijd heb vanavond zal ik SP updaten (of nivong moet het doen). Nog meer wat er in moet naast NzbDrone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:26
Anita schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:15:
[...]

Ik dacht al dat je die info nodig had, net mijn bericht daarvoor aangepast (synology S212J nu, straks Synology 414) :) Nog steeds geen idee welke matcht :p
*EDIT* herstel: ik zie het al, het gaat om de processor :D bedankt!
Een DS212j heeft een Marvell Kirkwood ARMv5TE (88F6281)

Onderstaande link is weliswaar een duitse wiki maar geeft wel een prima overzicht.

http://www.synology-wiki....yp_besitzt_mein_System%3F

Edit. Hier een link naar een aantal packages met daar ook een overzicht bij welke synology welk package nodig heeft.
http://download.mavaee.nl/Synology/

[ Voor 11% gewijzigd door Ben(V) op 13-05-2014 17:31 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Probleempje met post-processen van Sickbeard:
Handmatig House Of Cards seizoen 2 gedownload, met ingebakken ondertiteling.
Automatisch pakte die m niet op, dus manual post-processing aangevinkt.
Seizoen is al wel gedownload, door Sickbeard zelf.
'Mark as priority download' heeft geen effect, want het lijkt dat ie ze niet kan koppelen aan een serie.
Normaal is naam van serie, seizoen en aflevering zoals ze nu genoemd zijn wel gewoon goed
Wat gaat hier mis?!

Processing /volume1/downloads/House of Cards Season 2 (2013)/House of Cards.S02E06.avi (None)
Parsed House of Cards.S02E06.avi into House of Cards - S2E6 [ABD: False] [SPORTS: False] [whichReg: ['standard']]
Parsed House of Cards Season 2 (2013) into House of Cards - S2 - (2013) [ABD: False] [SPORTS: False] [whichReg: ['season_only']]
Parsed /volume1/downloads/House of Cards Season 2 (2013)/House of Cards.S02E06.avi into House of Cards - S2E6 - (2013) [ABD: False] [SPORTS: False] [whichReg: ['standard', 'season_only']]
Parsed House of Cards Season 2 (2013) House of Cards.S02E06.avi into House of Cards Season 2 (2013) House of Cards - S2E6 [ABD: False] [SPORTS: False] [whichReg: ['standard']]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:26:
[...]

Een DS212j heeft een Marvell Kirkwood ARMv5TE (88F6281)

Onderstaande link is weliswaar een duitse wiki maar geeft wel een prima overzicht.

http://www.synology-wiki....yp_besitzt_mein_System%3F

Edit. Hier een link naar een aantal packages met daar ook een overzicht bij welke synology welk package nodig heeft.
http://download.mavaee.nl/Synology/
super bedankt Ben(V) :)

Dit even goed geinstalleerd krijgen blijft toch altijd iets vervelends... Was er maar een uber-package die gewoon alles direct goed op elkaar laat werken, die voor mijn part maar 1x per jaar geupdate wordt, voor mensen zoals mij :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Die is er ook wel AnitaD, dat is de synocommunity.

Die zijn echter een tijdje offline omdat ze infrastructuur aan het veranderen zijn.
Komen wel weer terug, maar ondertussen zijn er gelukkig altijd mensen die anderen uit de nood willen helpen, al is dat niet op de luxe manier die de synocommunity ondersteund.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

Anita schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:41:
[...]

super bedankt Ben(V) :)

Dit even goed geinstalleerd krijgen blijft toch altijd iets vervelends... Was er maar een uber-package die gewoon alles direct goed op elkaar laat werken, die voor mijn part maar 1x per jaar geupdate wordt, voor mensen zoals mij :p :+
Met wat graven in de log files kom je er altijd wel uit is mijn ervaring, maar daar moet je maar zin in hebben :)

offtopic:
Laat maar weten als je hulp nodig hebt, heb wel tijd om te helpen prutsen :)
Ik geloof dat ik morgen met nomad bij de studio heb afgesproken, als niet dan kan ik dan even meekijken?

[ Voor 8% gewijzigd door reiker op 14-05-2014 13:31 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Ook maar NZBdrone geinstalleerd. Eerst nog even draaien naast Sickbeard.
Eerste indrukken zijn goed :) Ziet er strak uit en doet lekker zijn ding.

Nu even zorgen dat ik naar de dev versie switch van clinton hall voor post processing. Iemand weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
code:
1
git checkout dev

In de clone van nzbToMedia op jouw machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik weet niet of deze vraag al meer is gesteld maar als dat zo is mijn excuses, maar....

Sinds de laatste update van Sickbeard leverd sickbeard zijn series niet meer af aan nzbget.
Nzbget geeft de volgende melding:

Sickbeard connected to drop of Trophy.Wife.S01E22.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb any moment now.

Maar Sickbeard geeft de volgende error in zijn log:

2014-05-14 19:17:53 SEARCHQUEUE-BACKLOG-264408 :: Connect Error to NZBget: could not add Trophy.Wife.S01E22.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb to the queue

Ik draai al best lang dezelfde setup maar sinds de update krijg ik ineens dit.

Ik draai op een Synology en draai Sickbeard Nivong. Mijn NAS is al ge-reboot geweest.

Als jullie mij op weg kunnen helpen graag!

Gr Daniel

PS ik lees nu ook wat over nzbdrone dat dat iets zou zijn. Heeft deze dezelfde functies als Sickbeard?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:01:
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag al meer is gesteld maar als dat zo is mijn excuses, maar....

Sinds de laatste update van Sickbeard leverd sickbeard zijn series niet meer af aan nzbget.
Nzbget geeft de volgende melding:

Sickbeard connected to drop of Trophy.Wife.S01E22.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb any moment now.

Maar Sickbeard geeft de volgende error in zijn log:

2014-05-14 19:17:53 SEARCHQUEUE-BACKLOG-264408 :: Connect Error to NZBget: could not add Trophy.Wife.S01E22.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb to the queue

Ik draai al best lang dezelfde setup maar sinds de update krijg ik ineens dit.

Ik draai op een Synology en draai Sickbeard Nivong. Mijn NAS is al ge-reboot geweest.

Als jullie mij op weg kunnen helpen graag!

Gr Daniel

PS ik lees nu ook wat over nzbdrone dat dat iets zou zijn. Heeft deze dezelfde functies als Sickbeard?
De error is vrij duidelijk alleen de oorzaak niet echt. Welke updat heb je het over?
En ja, NZBDrone heeft (mits als je met torrents werkt) veel dezelfde functionaliteit als Sickbeard. Hierin kan je ook series toevoegen en automatisch laten downloaden door je torrents naar NZBGet te laten sturen.

Voor NZBDrone ben je wel 2 packages nodig die er moeten zijn voor jou Synology NAS. Je moet de Mono package en de NZBDrone package hebben. Kijk hier welke archtectuur jou Synology processor heeft, en kijk of er packages beschikbaar zijn hier: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-42748569

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 15-05-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Senaxx schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:54:
[...]
De error is vrij duidelijk alleen de oorzaak niet echt. Welke updat heb je het over?
En ja, NZBDrone heeft (mits als je met torrents werkt) veel dezelfde functionaliteit als Sickbeard. Hierin kan je ook series toevoegen en automatisch laten downloaden door je torrents naar NZBGet te laten sturen.

Voor NZBDrone ben je wel 2 packages nodig die er moeten zijn voor jou Synology NAS. Je moet de Mono package en de NZBDrone package hebben. Kijk hier welke archtectuur jou Synology processor heeft, en kijk of er packages beschikbaar zijn hier: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-42748569
Juist niet ;) NZBGet kan niks met torrents. En NZBDrone doet niks met torrents. Ik denk dat je nzb bestanden bedoelde.... Dan klopt het verhaal ja.

Maar ik heb gisteren NZBDrone in een VM geprobeerd, wat een heerlijk pakket zeg! Snel, licht en de UI ziet er erg gelikt uit. En ik snap niet hoe NZBDrone weet dat een download mislukt is, want ik heb daar niks voor ingestelt dmv scripts ofzo. Het lijkt wel of ie die status gewoon rechtstreeks uit NZBGet oppikt ofzo :?

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 15-05-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:54:
[...]

Ik heb onlangs een aantal updates gedaan van Sickbeard zelf. Ik kliep nog hee lwat commits achter maar nu geen verbinding meer met NZBGET. Ik kan ook nergens vinden wat daar de oorzaak van zou zijn.
Volgens de logs maakt Sickbeard dus wel verbinding om een nzb af te geven maar lukt vervolgens alsnog niet.

Ik gebruik inderdaad alleen usenet en geen torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Laatst online: 14:09
mvds schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Juist niet ;) NZBGet kan niks met torrents. En NZBDrone doet niks met torrents. Ik denk dat je nzb bestanden bedoelde.... Dan klopt het verhaal ja.

Maar ik heb gisteren NZBDrone in een VM geprobeerd, wat een heerlijk pakket zeg! Snel, licht en de UI ziet er erg gelikt uit. En ik snap niet hoe NZBDrone weet dat een download mislukt is, want ik heb daar niks voor ingestelt dmv scripts ofzo. Het lijkt wel of ie die status gewoon rechtstreeks uit NZBGet oppikt ofzo :?
Je hebt een login ingevuld voor nzbget. Daar haalt hij alle info vandaan. Je kan ook heel mooi op de wanted page zien hoever je downloads in nzbget zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad ik gebruik enkel usenet, maar is nzbclone kwa functionaliteit hetzelfde als sickbeard? Ook alles in de juiste mappen plaatsen en en hernoemen, en eventueel ondertitels downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk dat je NZBDrone bedoelt... ;)
Ik gebruik zelf alleen SB, maar van wat ik lees heeft NZBDrone grotendeels dezelfde functionaliteit, ja.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:47:
Ik denk dat je NZBDrone bedoelt... ;)
Ik gebruik zelf alleen SB, maar van wat ik lees heeft NZBDrone grotendeels dezelfde functionaliteit, ja.
Inderdaad ik bedoelde NZBDrone haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

slommer schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:42:
[...]
Je hebt een login ingevuld voor nzbget. Daar haalt hij alle info vandaan. Je kan ook heel mooi op de wanted page zien hoever je downloads in nzbget zijn.
Dat werkt echt als een tierelier! Ik zag inderdaad ook een balkje meelopen met de download enzo. Mooi man, zo zou SB ook moeten werken, ipv met scripts en dergelijke!
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:43:
[...]
Inderdaad ik gebruik enkel usenet, maar is nzbclone kwa functionaliteit hetzelfde als sickbeard? Ook alles in de juiste mappen plaatsen en en hernoemen, en eventueel ondertitels downloaden?
Het downloaden van ondertitels doet ie niet, maar verder kan ie hetzelfde als SickBeard inderdaad. Het instellen ervan is even spelen met settings tot je bereikt hebt wat je wilt. Ik ben er gisteren een kwartiertje mee bezig geweest, en toen had ik het precies zoals SB werken (op de ondertitels na dan) maar man, als je NZBDrone vergelijkt met SB dan is NZBDrone echt een Ferrari en SB een Hummer.

Het werkt sneller, en het ziet er vele malen mooier uit. En ik vind het veel meer informatie geven over de status van downloads. Ik zou zonder twijfel onmiddelijk overstappen als NZBDrone voor mijn Synology zou uitkomen. Helaas is die kans erg klein, aangezien er geen Mono is voor de QorIQ CPU van mijn DS413. En voor zover ik hoorde, gaat die er niet komen ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:53:
[...]

Dat werkt echt als een tierelier! Ik zag inderdaad ook een balkje meelopen met de download enzo. Mooi man, zo zou SB ook moeten werken, ipv met scripts en dergelijke!

[...]

Het downloaden van ondertitels doet ie niet, maar verder kan ie hetzelfde als SickBeard inderdaad. Het instellen ervan is even spelen met settings tot je bereikt hebt wat je wilt. Ik ben er gisteren een kwartiertje mee bezig geweest, en toen had ik het precies zoals SB werken (op de ondertitels na dan) maar man, als je NZBDrone vergelijkt met SB dan is NZBDrone echt een Ferrari en SB een Hummer.

Het werkt sneller, en het ziet er vele malen mooier uit. En ik vind het veel meer informatie geven over de status van downloads. Ik zou zonder twijfel onmiddelijk overstappen als NZBDrone voor mijn Synology zou uitkomen. Helaas is die kans erg klein, aangezien er geen Mono is voor de QorIQ CPU van mijn DS413. En voor zover ik hoorde, gaat die er niet komen ook :(
Ik heb even nagekeken en mijn DS110j heeft een ARMv5TE Processor maar ik kan niet vinden of daar een mono package voor is en welke ik dan moet hebben.
Graag zou ik deze installeren om te kijken of ik Sickbeard kan uitsluiten. Ondertitels is het probleem niet zo want dat kan ik ook met XBMC doen als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:24:
[...]

Ik heb even nagekeken en mijn DS110j heeft een ARMv5TE Processor maar ik kan niet vinden of daar een mono package voor is en welke ik dan moet hebben.
Graag zou ik deze installeren om te kijken of ik Sickbeard kan uitsluiten. Ondertitels is het probleem niet zo want dat kan ik ook met XBMC doen als het moet.
En er is nog altijd AutoSub :)

En ja, die is er, in dit overzicht kan je zien dat jij een 88F6281 CPU hebt, en dan is in dit lijstje een mono package voor te vinden.

Overigens waren deze twee overzichten zeer recent nog gepost, dus even naar beneden scrollen, en je had het zelf al kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:59:
[...]

En er is nog altijd AutoSub :)

En ja, die is er, in dit overzicht kan je zien dat jij een 88F6281 CPU hebt, en dan is in dit lijstje een mono package voor te vinden.

Overigens waren deze twee overzichten zeer recent nog gepost, dus even naar beneden scrollen, en je had het zelf al kunnen vinden ;)
Hartelijk Dank!! Ik zal vanavond eens gaan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik probeer Sickbeard Custom te installeren op een Synology 211j met de volgende gegevens:

Fork URL: https://github.com/echel0n/SickRage
Fork branch: master

Maar ik krijg de melding: Incorrect fork

Wat doe ik nou fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Danielson schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:20:
Ik probeer Sickbeard Custom te installeren op een Synology 211j met de volgende gegevens:

Fork URL: https://github.com/echel0n/SickRage
Fork branch: master

Maar ik krijg de melding: Incorrect fork

Wat doe ik nou fout? :?
Probeer

code:
1
https://github.com/echel0n/SickRage.git

eens.

Mocht je een branche moeten invoeren "Master".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Helaas, zelfde melding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Ik vermoed dat hun wat problemen hebben.

Ik kon hem weer updaten en daarna startte SB niet meer op.
Ook starten via de package center van mijn DS geeft de melding failed to start :(

@Schumi2004 Was jij al wat wijzer geworden met betrekking tot de post processing in combinatie met NZBGet en nzbtonzbdrone script?

[ Voor 26% gewijzigd door Buzzie op 15-05-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Zojuist ook tegen dit probleem aangelopen.
Is inmiddels gecorrigeerd (ze hadden een lib vergeten)

Je zult even een git pull moeten doen om Sickbeard weer werkend te ktijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Smultie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:28:
[...]

Probeer

code:
1
https://github.com/echel0n/SickRage.git

eens.

Mocht je een branche moeten invoeren "Master".
Je moet wel "master" invoeren. Linux is case sensitive
Heb je wel eerst git geinstalleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Ben(V) op 15-05-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ook maar eens Nzbdrone aan het bekijken,
moet zeggen dat ik het eigelijk niet makkelijker vind dan Sickbeard.
Sickbeard heb ik eigenlijk blindelings jaren geleden kunnen opzetten.
met NzbDrone moet ik toch echt af en toe de wiki erbij nemen.
nu nog kijken hoe ik NzbToMedia er op werkend kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TRaSH schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:20:
ook maar eens Nzbdrone aan het bekijken,
moet zeggen dat ik het eigelijk niet makkelijker vind dan Sickbeard.
Sickbeard heb ik eigenlijk blindelings jaren geleden kunnen opzetten.
met NzbDrone moet ik toch echt af en toe de wiki erbij nemen.
nu nog kijken hoe ik NzbToMedia er op werkend kan krijgen
Ik zou er nog even mee wachten en het nzbdrone zelf laten doen, werkt opzich ook prima.
Er wil zo nu en dan nog wel eens wat fout gaan, zo had ik vandaag ook een serie waar niks mee aan de hand was maar post-processing liep toch stuk.
Ook propers en repacks gaat nog niet helemaal lekker lijkt het.
Buzzie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:19:
...

@Schumi2004 Was jij al wat wijzer geworden met betrekking tot de post processing in combinatie met NZBGet en nzbtonzbdrone script?
En zie ook reply na mij. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:44
schumi2004 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:25:
[...]

Ik zou er nog even mee wachten en het nzbdrone zelf laten doen, werkt opzich ook prima.
Er wil zo nu en dan nog wel eens wat fout gaan, zo had ik vandaag ook een serie waar niks mee aan de hand was maar post-processing liep toch stuk.
Ook propers en repacks gaat nog niet helemaal lekker lijkt het.
Idd, post-processing werkt nog voor geen meter met nzbToMedia & Nzbdrone. De ene pakt ie wel, de andere weer niet. Laat het nu inderdaad maar weer door Nzbdrone scannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wie kan het beste m'n series laten post processen? Nu doet Sabnzbd het voor mij (in combinatie met Sickbeard). Dat werkt voor mij prima.Ik heb nzbdrone geinstalleerd, die kijkt naar m'n complete folder van Sabnzbd, maar daar gaat nzbdrone waarschijnlijk niks vinden om te postprocessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Coenen schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:46:
Wie kan het beste m'n series laten post processen? Nu doet Sabnzbd het voor mij (in combinatie met Sickbeard). Dat werkt voor mij prima.Ik heb nzbdrone geinstalleerd, die kijkt naar m'n complete folder van Sabnzbd, maar daar gaat nzbdrone waarschijnlijk niks vinden om te postprocessen.
En waarom gaat ie daar niks vinden dan volgens jouw?
Als de release er blijft staan pakt NzbDrone hem netjes op. Hangt er een PP script achter voor SB dan gaat dat niet werken nee.

Ik heb hier een nieuwe categorie aangemaakt voor NzbDrone en in het begin 1 serie in NzbDrone gezet en dan gaat de rest vanzelf (mijn download folder heeft wel losse categorie folders, daar kijkt Drone dan in)

Ik was echter al heel snel over met mijn hele collectie, heeft nog geen 24 uur geduurd.

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 15-05-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
Ben inmiddels zelf ook terug op sickbeard (sickrage dan), werkt toch net wat beter allemaal, vooral met de nieuwe opties die er nu inzitten :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:23:
Ben inmiddels zelf ook terug op sickbeard (sickrage dan), werkt toch net wat beter allemaal, vooral met de nieuwe opties die er nu inzitten :)
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Iemand die raar weet voor volgende error in sabnzbd?
Wanneer hij zijn processing moet doen krijg ik hetvolgende..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
03:08:10|INFO    ====================
03:08:10|INFO    nzbToSickBeard V9.2
03:08:10|INFO    MAIN: Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
03:08:10|INFO    Loading config from C:\Downloads\PostProcessingScripts\autoProcessMedia.cfg
03:08:10|INFO    FLATTEN: Flattening directory: C:\Downloads\Complete\24.S03.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
03:08:10|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: C:\Downloads\Complete\24.S03.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264
03:08:10|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's default branch
03:08:10|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
03:08:13|ERROR   Unable to open URL
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Downloads\PostProcessingScripts\autoProcess\autoProcessTV.py", line 208, in processEpisode
    urlObj = myOpener.openit(url)
  File "C:\Downloads\PostProcessingScripts\autoProcess\autoProcessTV.py", line 33, in openit
    return urllib.FancyURLopener.open(self, url)
  File "C:\Python27\lib\urllib.py", line 208, in open
    return getattr(self, name)(url)
  File "C:\Python27\lib\urllib.py", line 345, in open_http
    h.endheaders(data)
  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 969, in endheaders
    self._send_output(message_body)
  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 829, in _send_output
    self.send(msg)
  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 791, in send
    self.connect()
  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 772, in connect
    self.timeout, self.source_address)
  File "C:\Python27\lib\socket.py", line 571, in create_connection
    raise err
IOError: [Errno socket error] [Errno 10061] No connection could be made because the target machine actively refused it
03:08:13|INFO    MAIN: A problem was reported in the autoProcessTV script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01
schumi2004 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:59:
[...]
Ik was echter al heel snel over met mijn hele collectie, heeft nog geen 24 uur geduurd.
Ik denk dat ik er morgen ook maar eventjes voor ga zitten. Net het topic dat over sickrage gaat op het sickbeard forum gelezen en de overall toon van die Echel0n staat mij echt niet aan. Iemand die het weet te presteren om zo'n arrogante ondertoon in zijn posts te stoppen wil ik eigenlijk niets mee te maken hebben. De reden voor een fork van sickbeard kan ik dan nog wel deels begrijpen, maar dat je vervolgens zo reageert op (terechte) kritiek dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:41:
[...]

Ik denk dat ik er morgen ook maar eventjes voor ga zitten. Net het topic dat over sickrage gaat op het sickbeard forum gelezen en de overall toon van die Echel0n staat mij echt niet aan. Iemand die het weet te presteren om zo'n arrogante ondertoon in zijn posts te stoppen wil ik eigenlijk niets mee te maken hebben. De reden voor een fork van sickbeard kan ik dan nog wel deels begrijpen, maar dat je vervolgens zo reageert op (terechte) kritiek dan weer niet.
Puur uit interesse, want een evt. arrogante toon van een dev boeit me niet zo als de software gewoon werkt, maar heb je een voorbeeldje wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zal zo weer even het topic opzoeken, maar is meer een gevoel dat ik kreeg na het lezen van zijn berichten dan echt keiharde voorbeelden. Het had gewoon een nogal hoog "ik heb gelijk"-gehalte en kreeg sterk het idee dat hij zichzelf nogal wat vind.

Nu ik mijn post teruglees lijkt het wel heel erg btw. Het is een hele subtiele ondertoon IMO, maar dat maakt het alleen maar erger. Zal zo even de post opzoeken en dan kan je voor jezelf bepalen of je het met je eens bent of niet, na een aantal pagina's te hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Smultie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:38:
[...]

Puur uit interesse, want een evt. arrogante toon van een dev boeit me niet zo als de software gewoon werkt, maar heb je een voorbeeldje wat je bedoelt?
Ik snap wel wat hij bedoelde. Alleen al dat hij het nodig vind om de naam aan te passen naar SickRage vind ik al te ver gaan. SickBeard is geen creatie van hem, en dat ie een fork begint prima, maar de naam aanpassen van een mooi stuk software wat al jaren bestaat, alsof het jouw eigen creatie is, dat gaat mij ook te ver hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het begint zeg maar met deze comment en zijn reactie erop: http://sickbeard.com/foru...9&t=8725&start=610#p43598
En gaat vervolgens op de volgende pagina verder met een comment van Mr_Orange: http://sickbeard.com/foru...9&t=8725&start=620#p43604

Sowieso snap ik zijn argumenten wel voor het afsplitsen van Sickrage, maar aan de andere kant ook weer totaal niet. Forken van (relatief) grote projecten zonder overleg is over het algemeen not done, maar ok. Daarnaast ben ik het wel eens met iemand in dat topic. In plaats van dat hij nu al die grote features er doorheen drukt, kan hij ook even de tijd besteden om de software stabiel te houden. Is nu al in een paar dagen tijd meerdere dingen kapot gemaakt en weer hersteld in de main-branch. Doe dat lekker in een dev-branch ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31
Caelorum schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:41:
[...]

Net het topic dat over sickrage gaat op het sickbeard forum gelezen en de overall toon van die Echel0n staat mij echt niet aan.
Ik begrijp wel wat je bedoel maar aan de andere kant MrOrange is er cold turkey mee gestopt en heeft zijn repo ook weg gehaald meteen. Hij had hem ook kunnen laten staan zodat mensen deze gewoon konden gebruiken zonder dat SB verder ontwikkeld werd. Nu heeft iemand ineens heel veel aandacht gekregen omdat iedereen overstapt naar Sickrage, dat TVrage had er van mij ook niet ingehoeven.

Ik geef het weinig aandacht, meld problemen als ik die vind en verder moet SB lekker draaien, en vooral autoupdate uitzetten.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Caelorum schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:46:
Het begint zeg maar met deze comment en zijn reactie erop: http://sickbeard.com/foru...9&t=8725&start=610#p43598
En gaat vervolgens op de volgende pagina verder met een comment van Mr_Orange: http://sickbeard.com/foru...9&t=8725&start=620#p43604

Sowieso snap ik zijn argumenten wel voor het afsplitsen van Sickrage, maar aan de andere kant ook weer totaal niet. Forken van (relatief) grote projecten zonder overleg is over het algemeen not done, maar ok. Daarnaast ben ik het wel eens met iemand in dat topic. In plaats van dat hij nu al die grote features er doorheen drukt, kan hij ook even de tijd besteden om de software stabiel te houden. Is nu al in een paar dagen tijd meerdere dingen kapot gemaakt en weer hersteld in de main-branch. Doe dat lekker in een dev-branch ofzo |:(
Zijn reactie op mr_orange is voor mij wel de druppel. Dacht dat het wel meeviel maar het is eigenlijk gewoon triest.

En dan dit:
Bottom line is if someone or you think you can do it better then by all means start coding and offer up your work for FREE like me to the masses cause so far I've seen no one back what they say by action as of yet so prove me wrong but no matter what I and our team will continue the work on this project and there isn't anything out there that'll stop that and nor will I lay down and give up cause some opinionated people don't like the changes made or change at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
Zo gaat het toch overal? Moeten ze helemaal zelf weten, zoals die mr orange gewoon de boel opeens staakt, nee dat is wat lekkers. Ik heb een paar goeie pm's gehad met echel0n en die implementaties zitten er nu in, dus mij hoor je niet klagen. Ik vond het en blijf het jammer vinden dat nzbdrone MONO nodig heeft op linux, wat het een resource hog maakt en buggy hier en daar, plus dat ik merk dat ik met sickbeard gewoon meer opties heb met bijv failed download handling via nzbtomedia, dat werkt gewoon net iets beter. Maar goed, wie weet wat het over een tijdje doet, we houden gewoon alles lekker in de gaten :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:10:
Zo gaat het toch overal? Moeten ze helemaal zelf weten, zoals die mr orange gewoon de boel opeens staakt, nee dat is wat lekkers. Ik heb een paar goeie pm's gehad met echel0n en die implementaties zitten er nu in, dus mij hoor je niet klagen. Ik vond het en blijf het jammer vinden dat nzbdrone MONO nodig heeft op linux, wat het een resource hog maakt en buggy hier en daar, plus dat ik merk dat ik met sickbeard gewoon meer opties heb met bijv failed download handling via nzbtomedia, dat werkt gewoon net iets beter. Maar goed, wie weet wat het over een tijdje doet, we houden gewoon alles lekker in de gaten :)
Wat MONO resource gehalte betreft vind ik het eigenlijk wel meevallen als ik eerlijk ben.

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 16-05-2014 11:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:48:
[...]

Zijn reactie op mr_orange is voor mij wel de druppel. Dacht dat het wel meeviel maar het is eigenlijk gewoon triest.
Tja, heb met veel plezier mr_orange's fork gedraaid, maar de manier waarop hij daar de stekker uit trok verdient ook écht geen prijs.
Apart volk, die devvers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:12:
[...]
Wat MONO resource gehalte betreft vind ik het eigenlijk wel meevallen als ik eerlijk ben.
Sowieso is het afhankelijk van hoeveel mono-based programma's je gebruikt. Hoe meer er draaien hoe kleiner de overhead per programma. Daarnaast als er een beetje fatsoenlijk is ontwikkeld wordt er ook niet excessief meer geheugen gebruikt, omdat de GC alles netjes kan opruimen wanneer het niet meer nodig is (of binnenkort nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Smultie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Tja, heb met veel plezier mr_orange's fork gedraaid, maar de manier waarop hij daar de trekker uit trok verdient ook écht geen prijs.
Apart volk, die devvers :)
De manier van mr_orange verdient inderdaad niet de hoofdprijs. Vind ook belachelijk hoe dat gegaan is. Had dan de branch even laten bestaan zodat er geforked kon worden maar dat kwartje viel niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Was niet over te praten, begrijp ik?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Wat is er allemaal gaande dan met sickbeard?? Ik draai al geruime tijd de normale sickbeard alpha master. Heb er 0 problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:35:
[...]

De manier van mr_orange verdient inderdaad niet de hoofdprijs. Vind ook belachelijk hoe dat gegaan is. Had dan de branch even laten bestaan zodat er geforked kon worden maar dat kwartje viel niet denk ik.
Vind nu ook de reactie van mr_orange ook niet de schoonheidsprijs verdienen. Commentaar leveren op een manier wat hij zelf niet accepteerde en daarom stopte. beetje hypocriet naar mijn mening.

Verder vind ik de Sickrage branch redelijk werken. Dus main line wordt gewoon weg niet snel genoeg geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Ik draai ook nog thepiratebay versie en van dat hele gedoe weet ik niks van. Het is dat ik het toevallig nu hier lees. Maar op moment draait bij mij nog alles goed. Is er een speciale reden dat ik persee moet overstappen naar een andere branch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48
Raven__NL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:27:
Ik draai ook nog thepiratebay versie en van dat hele gedoe weet ik niks van. Het is dat ik het toevallig nu hier lees. Maar op moment draait bij mij nog alles goed. Is er een speciale reden dat ik persee moet overstappen naar een andere branch?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
[...]

Ja klopt :+ foutje in me spelling. ik werk zelf alleen nog maar met torrents, maar houd met een schuin oog wel NZBDrone in de gaten. Ik zag dat Torrent support officieel in ontwikkeling is.

En over SickRage... tja.. houden van de dev maakt me niet helemaal uit. Ben al lang blij dat iemand het opgepakt. Mr_orange heeft ineens zijn GitHub opgedoekt en is vertrokken en gaat daarna nog even schoppen tegen iemand die het oppakt.

Het verdient inderdaad niet de schoonheids prijs hoe alles gegaan. Maar ik kijk er naar zo van "wat zit er voor mij als eindgebruiker in?" Een actieve developer die luistert naar user feedback en ook open staat voor aanpassingen binnen SickBeard.

En het kan inderdaad wel eens zo zijn dat er wat stuk gaat, maar als je hier een melding van doet is er vaak binnen 24 uur een oplossing voor. En het zal vast zo zijn dat ook dit weer eens een keer zal stoppen en weer iemand het zal overnemen en weer anders gaan doen.

Vooralsnog blijf ik gewoon bij SickRage, en zodra NZBDrone ook torrent support heeft zal ik die weer eens gaan bekijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Senaxx op 16-05-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ik moet wel zeggen dat de dev van sickrage snel is met fixes en vragen beantwoorden.
Ook werkt hij samen met de dev van nzbtomedia.
Maar inderdaad ben het wel eens met sommige reacties hier.
Nzbdrone is wel wennen en ik vind het instellen wel wat lastiger.
Allemaal een kwestie van wennen volgens mij.
Ik hoop wel dat nzbdrone nzbtomedia support krijgt.
Zit een hoop opties in wat ik wel fijn vind.
Reverse name, random name fixes en hij checkt of de file ook in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Maar het is nog steeds jammer dat NZBDrone het nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
TRaSH schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:49:
Ik moet wel zeggen dat de dev van sickrage snel is met fixes en vragen beantwoorden.
Ook werkt hij samen met de dev van nzbtomedia.
Maar inderdaad ben het wel eens met sommige reacties hier.
Nzbdrone is wel wennen en ik vind het instellen wel wat lastiger.
Allemaal een kwestie van wennen volgens mij.
Ik hoop wel dat nzbdrone nzbtomedia support krijgt.
Zit een hoop opties in wat ik wel fijn vind.
Reverse name, random name fixes en hij checkt of de file ook in orde is.
In de dev verdie van NZBTomedia zit al nzbdrone. Dit werkt bij mij gewoon. Aangezien het er strakker uit zit zal ik binnenkort alles overzetten naar drone en donder ik de TPB versie eraf.
Raven__NL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:27:
Om een iets uitgebreider antwoord te geven (wat overigens ook terug te lezen is). De ontwikkelaar is ermee gestopt. Dus deze versie zal nooit verder ontwikkeld worden. Wat opzich niet erg is, aangezien alles prima werkt. Dus je hoeft niet over te stappen, al is het wel fijn als iets actief ontwikkeld wordt
Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]