Volgens mij hoef je nzbtomedia niet te updaten. nzbget word namelijk met eigen scripts geïnstalleerd. Misschien is dat ook het probleem. Verwijs je wel naar de juiste script dir? Namelijk die van nzbget zelf.
Volgens mijn alleen de dev versie nzbtomedia heeft auto update functie
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
De nzbtomedia script zat niet in de installatie. Ik heb hem van github (of sourceforge) geplukt.
Ik ga even verder puzzelen...
http://www.deyterra.com
Klopt, maar als je NZBGet hebt, en je update die, dan update hij zelf ook nzbtomedia mee. Die staat namelijk in een subdit van NZBGet.TRaSH schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:24:
Volgens mijn alleen de dev versie nzbtomedia heeft auto update functie
Oh? Vreemd, ik heb tot nu toe steeds de scripts erbij gehad. In een subdir van nzbget zelf die volgens mij scripts heet ofzo.rally schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:13:
De nzbtomedia script zat niet in de installatie. Ik heb hem van github (of sourceforge) geplukt.
Ah... zie nu wat er "mis" is. Gebruik versie 13 
Zitten slapen tijdens het downloaden denk ik.
Ga vanavond versie 12 installeren. Ben er van overtuigd dat dit het probleem oplost.
Ga vanavond versie 12 installeren. Ben er van overtuigd dat dit het probleem oplost.
Zou even wachten met verwijderen want SynoCommunity is aan het overgaan naar een nieuwe server en packages zijn dus niet beschikbaar. En hoe lang het duurt is altijd afwachten.rally schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:19:
Ah... zie nu wat er "mis" is. Gebruik versie 13
Het is een Windows installatie, dus niet echt afhankelijk van de Synocummunity 
Dat is trouwens één van de redenen om de boel van mijn Synology af te migreren. De Synocommunity is de laatste tijd behoorlijk onbetrouwbaar. Wellicht dat de nieuwe server het probleem oplost, maar ik heb er een hard hoofd in
Wellicht zijn ze aan het ondergaan aan hun eigen succes?
Dat is trouwens één van de redenen om de boel van mijn Synology af te migreren. De Synocommunity is de laatste tijd behoorlijk onbetrouwbaar. Wellicht dat de nieuwe server het probleem oplost, maar ik heb er een hard hoofd in
rally schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:46:
Het is een Windows installatie, dus niet echt afhankelijk van de Synocummunity
offtopic:
Sorry, maar da's natuurlijk onzin
SynoCommunity is dit jaar nog niet down geweest, buiten deze serververhuizing, en op DSM4.3 heb je dit jaar nog geen issue gehad vziw.
De twee issues die zijn opgetreden, hadden beide te maken met wijzigingen die Synology heeft doorgevoerd aan Package Center code in DSM5.
Toegegeven, het eerste issue duurde (te) lang door onbeschikbaarheid van de serverbeheerder. Aan de andere kant presteerde Synology het de codewijzigingen pas met DSM5.0 final door te voeren, en niet tijdens de betaperiode. Als vervolgens iedereen massaal overstapt naar de final, tja, dan ga je problemen zien.
Sorry, maar da's natuurlijk onzin
De twee issues die zijn opgetreden, hadden beide te maken met wijzigingen die Synology heeft doorgevoerd aan Package Center code in DSM5.
Toegegeven, het eerste issue duurde (te) lang door onbeschikbaarheid van de serverbeheerder. Aan de andere kant presteerde Synology het de codewijzigingen pas met DSM5.0 final door te voeren, en niet tijdens de betaperiode. Als vervolgens iedereen massaal overstapt naar de final, tja, dan ga je problemen zien.
Dr. Bean: Dat is waar. Het is i.i.g. in mijn preceptie minder betrouwbaar geweest, maar wellicht niet helemaal objectief van mijn kant.
Ik heb mijn probleem met de scripts opgelost. Gewoon een enorme sukkel door over de Windows Binaries download heen te lezen
Nu wel de juiste binaries gedownload, het gehele read-me document goed gelezen EN (m.b.v. Google) de batch-files aangepast en nu werkt alles als een droom.
Omdat ik de installaties al enkele malen had gedaan heb ik er gewoon te snel doorheen "gebanjerd".
Ik heb mijn probleem met de scripts opgelost. Gewoon een enorme sukkel door over de Windows Binaries download heen te lezen

Nu wel de juiste binaries gedownload, het gehele read-me document goed gelezen EN (m.b.v. Google) de batch-files aangepast en nu werkt alles als een droom.
Omdat ik de installaties al enkele malen had gedaan heb ik er gewoon te snel doorheen "gebanjerd".
Ik heb bij sommige NZBs dat Sick Beard de bestanden hernoemt naar iets raars in plaats van de gewone naam van de NZB te behouden. Ik heb geen renaming aanstaan. Draai SB en SAB up to date op Mac OS 10.9.2.
http://pastebin.com/gxQnJzBU
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hm volgens mij hernoemt hij ze niet, maar heeft het bestand gewoon die rare naam. Heeft te maken met de takedowns en de pogingen deze te omzeilen door de afleveringen rare benamingen te geven. Dit kun je oplossen door gebruik te maken van postprocessen en het script van CRXdelSol.. die hernoemt het MKV bestand dan naar het bestand van de nzb (de juiste benaming dus)Exotic schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:37:
Ik heb bij sommige NZBs dat Sick Beard de bestanden hernoemt naar iets raars in plaats van de gewone naam van de NZB te behouden. Ik heb geen renaming aanstaan. Draai SB en SAB up to date op Mac OS 10.9.2.
Of het hernoemen in Sickbeard inschakelen.willem1509 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Hm volgens mij hernoemt hij ze niet, maar heeft het bestand gewoon die rare naam. Heeft te maken met de takedowns en de pogingen deze te omzeilen door de afleveringen rare benamingen te geven. Dit kun je oplossen door gebruik te maken van postprocessen en het script van CRXdelSol.. die hernoemt het MKV bestand dan naar het bestand van de nzb (de juiste benaming dus)
Ben nu ochtendje bezig met NZBdrone en het werkt goed alleen jammer dat je niet met preferred words kan werken zoals bij Sickbeard (of kan dat wel?) Het werkt super alleen soms is hij toch een beetje in de war.
Als ik aangeef dat ik liever 720 wil dan gebeurt het toch best vaak dat hij een aflevering van SDTV download i.p.v. de 720 versie hoewel ze tegelijk beschikbaar zijn.
Als ik aangeef dat ik liever 720 wil dan gebeurt het toch best vaak dat hij een aflevering van SDTV download i.p.v. de 720 versie hoewel ze tegelijk beschikbaar zijn.
Dan heb je toch echt een instelling niet goed staan want ik krijg alleen HDTV/Web-DL binnen. Volgorde aanpassen van de quality profile en zorgen dat SD uitgevinkt is.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Als ik hem uitvink, worden sommige afleveringen niet gedownload ;Stcviper schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:15:
Dan heb je toch echt een instelling niet goed staan want ik krijg alleen HDTV/Web-DL binnen. Volgorde aanpassen van de quality profile en zorgen dat SD uitgevinkt is.
ik heb het nu zo staan:

Maar dat moet toch betekenen dat de 720 versie eerder wordt gedownload dan de SDTV?
Een voorbeeld:

Hij download de SDTV ipv de hdtv:S
Je hebt SDTV aangevinkt dus die zal hij ook downloaden.willem1509 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:47:
[...]
Als ik hem uitvink, worden sommige afleveringen niet gedownload ;S
ik heb het nu zo staan:
[afbeelding]
Maar dat moet toch betekenen dat de 720 versie eerder wordt gedownload dan de SDTV?
Een voorbeeld:
[afbeelding]
Hij download de SDTV ipv de hdtv:S
Deze uitvinken en hij zal geen SDTV meer downloaden.
Overigens als jij de cutoff al bij HDTV-720P hebt staan dan kan je de WEB-DL wel uitvinken want die zal hij niet gaan downloaden volgens deze instellingen.
Ok tnx.. heb het aangepast, maar het blijft raar dat hij SDTV eerder download (hoewel deze lager staat) dan HDTV toch? Dat terwijl beiden beschikbaar zijn.Buzzie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Je hebt SDTV aangevinkt dus die zal hij ook downloaden.
Overigens als jij de cutoff al bij HDTV-720P hebt staan dan kan je de WEB-DL wel uitvinken want die zal hij niet gaan downloaden volgens deze instellingen.
Als je RAW HD ipv SD- TV HDTV-720P aan vinkt dan zal hij toch eerst die doen en dan pas de Web-DL versie? Of werkt NZB drone anders dan SB.Buzzie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Je hebt SDTV aangevinkt dus die zal hij ook downloaden.
Die vervangt de mindere quality.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zo werkt dat vogelsn mij in nzbdrone nietSepp14 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:01:
[...]
Als je RAW HD ipv SD- TV HDTV-720P aan vinkt dan zal hij toch eerst die doen en dan pas de Web-DL versie? Of werkt NZB drone anders dan SB.
Die vervangt de mindere quality.
De laatste weken op m'n MBP valt Python om de haverklap uit, waardoor sickbeard ook uitvalt (autosub gek genoeg niet). Ik krijg telkens deze crashlog: http://pastebin.com/R7iFfNdr
Ik heb een autostart-scriptje voor sickbeard, dus met 1 druk op de knop start ie weer op. Maar ik download voornamelijk snachts en drukken op de knop gaat dan niet.
Verder iemand hier last van? Enige oplossing? Ik had gegoogled naar dit probleem, en kwam op een semi-oplossing d.m.v. wat regeltjes in Terminal. Dat leek te werken maar het is nu weer terug bij af.
Ik heb een autostart-scriptje voor sickbeard, dus met 1 druk op de knop start ie weer op. Maar ik download voornamelijk snachts en drukken op de knop gaat dan niet.
Verder iemand hier last van? Enige oplossing? Ik had gegoogled naar dit probleem, en kwam op een semi-oplossing d.m.v. wat regeltjes in Terminal. Dat leek te werken maar het is nu weer terug bij af.
@ Korumera
Voor- of nadeel dat is maar net hoe je het bekijkt. Maar duidelijk nu.
Voor- of nadeel dat is maar net hoe je het bekijkt. Maar duidelijk nu.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als het goed is wel hoor(tekst van het vraagtekentje erachter):WeAreLegion schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:27:
[...]
Zo werkt dat vogelsn mij in nzbdrone niethij download gewoon wat hij tegen komt als eerste en vervang niet SD met HD zoals SB dat doet
Hij zou dus wel de hogere kwaliteit moeten pakken als die ook beschikbaar is.Qualities higher in the list are more preferred. Only checked qualities will be wanted.
Klopt, hij zou de beste kwaliteit moeten downloaden volgens https://github.com/NzbDrone/NzbDrone/wiki/Quality-ProfilesKalua schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:35:
[...]
Als het goed is wel hoor(tekst van het vraagtekentje erachter):
[...]
Hij zou dus wel de hogere kwaliteit moeten pakken als die ook beschikbaar is.
Maar download ie later ook de 720p niet (bij download ie eerste de 720p en vervangt die later door de 1080p versie).
En toch snap ik het niet helemaal
Ik snap de eerste 2 scenarios, de laatste snap ik echter niet. Als de cutoff gehaald is, waarom download ie dan nog steeds de bluray?HDTV 720p
Default HDTV 720p profile.
Allowed
Bluray 720p WEBDL 720p HDTV 720p
Cutoff
WEBDL 720p
Scenario 1
No existing file exists. if NzbDrone finds a WEBDL 720p release it would grab it.
Scenario 2
Existing file exists at HDTV 720p. If a Bluray720p release is found it will be grabbed because the cutoff has not been met
Scenario 3
Existing file exists at WEBDL 720p. If a Bluray720p release is found it will be grabbed because the cutoff has been met.
[ Voor 39% gewijzigd door MeNTaL_TO op 06-05-2014 22:01 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geen idee hoe en wat precies. Gebruik nu TPB versie en de dev stopt er mee. Verwees door naar een andere branche/fork en die werkte naar wat ik vernam niet stabiel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aha, dat zal dan wel de Echel0n fork zijn gok ik zo. Er gaan verschillende verhalen over die fork/branch. Ik draai de TVRage versie, en die haalt wel afleveringen binnen, alleen heb ik wel het idee dat het allemaal erg stroperig gaat. Terwijl sommigen zeggen dat ze niks meer binnen krijgen na verloop van tijd.Tsurany schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:18:
[...]
Geen idee hoe en wat precies. Gebruik nu TPB versie en de dev stopt er mee. Verwees door naar een andere branche/fork en die werkte naar wat ik vernam niet stabiel.
Doet die echel0n/SickRage versie ook aan nederlandse ondertitels? Ik draai nu de Sick Beard ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb) maar ik ben op zoek naar betere failed-download afhandeling.
Draai er gewoon autosubs naast en laat de buildin subs downloader voor wat het isGoku33 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:20:
Doet die echel0n/SickRage versie ook aan nederlandse ondertitels? Ik draai nu de Sick Beard ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb) maar ik ben op zoek naar betere failed-download afhandeling.
Ik ben begin vorige week overgegaan op de Echel0n fork, en vanaf het begin problemen gehad, vooral met het downloaden van NZB's en met de snelheid (uiteraard vanaf scratch opnieuw begonnen). Maar na een berg updates afgelopen weekend moet ik zeggen dat al mijn problemen zijn opgelost. Hij is weer lekker snel en ook nzb doet hij weer prima.mvds schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:15:
[...]
Aha, dat zal dan wel de Echel0n fork zijn gok ik zo. Er gaan verschillende verhalen over die fork/branch. Ik draai de TVRage versie, en die haalt wel afleveringen binnen, alleen heb ik wel het idee dat het allemaal erg stroperig gaat. Terwijl sommigen zeggen dat ze niks meer binnen krijgen na verloop van tijd.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is er hier iemand die verstand heeft van Headphones.
Ik kreeg het niet werkend met Python op me PC met Windows 8.1
Heb Python 3.4 for WIndows geïnstalleerd.
Als ik vanuit CMD Headphones.py prbeer uit te voeren dan krijg ik een foutmelding:
File "headphones.py", line 86
Print "Daemonize not supported under Windows, starting normally"
Syntax error: invalid syntax
Ben geen held in Python.
Iemand die me kan helpen hiermee?
Ik kreeg het niet werkend met Python op me PC met Windows 8.1
Als ik vanuit CMD Headphones.py prbeer uit te voeren dan krijg ik een foutmelding:
File "headphones.py", line 86
Print "Daemonize not supported under Windows, starting normally"
Syntax error: invalid syntax
Ben geen held in Python.
Iemand die me kan helpen hiermee?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
crzyhiphopazn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:22:
https://github.com/rembo1...241#issuecomment-24474966Use python 2.7.x
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Anyone?Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:19:
Ik ben aan het overstappen van nieuwsgroepen naar torrents icm met coachpotato en sickbeard. Voor beide heb ik de configuratie klaar alleen zit ik nog met het volgende. Als CP een film heeft gedownload via torrents dan krijgt deze status seeding. Ik wil ook seeden omdat ik een private tracker gebruik, CP is zo geconfigureerd dat ik eerst een ratio van 1 of 40 uur moet seeden voordat de torrent verwijderd mag worden. Ideaal want zo hoef ik zelf de torrents niet te onderhouden. Maar het probleem is dat ik de film nog niet zie XMBC terwijl CP XBMC wel direct update als ik een film via nieuwsgroepen download. Ik denk dus dat CP wacht tot de torrent een ratio van 1 heeft of 40 uur geseed heeft.
Mijn vraag is of je met CP een torrent kan downloaden en dat deze daarna direct in XBMC afgespeeld kan worden en dat je de torrent nog blijft seeden. Het liefste zonder een kopie te maken van het bestand of handmatige acties.
Ik doe iets niet goed met Couchpotato, maar ik weet niet wat.
Handmatig download ik meestal van TPB de 1080p YIFY versie van een film, omdat deze vrij klein van formaat zijn, goed afspelen in XBMC en toch een behoorlijke kwaliteit hebben.
Nu ben ik dus CP aan het uitproberen en probeer met de vereiste: 'YIFY & 1080p' er voor te zorgen dat de juiste versie wordt gedownload. Heb de minimale bestandsgroottes drastisch naar beneden gezet (1000MB) en hij mag op vrijwel alle formaten zoeken.
Resultaat is echter: nada, noppes, niets!
Doe ik alleen 'YIFY' als required dan komt hij met de 720p versie op de proppen.
Als ik die blokkeer, nadat hij deze gevonden heeft, dan vindt hij verder niets.
Wat doe ik fout?
Handmatig download ik meestal van TPB de 1080p YIFY versie van een film, omdat deze vrij klein van formaat zijn, goed afspelen in XBMC en toch een behoorlijke kwaliteit hebben.
Nu ben ik dus CP aan het uitproberen en probeer met de vereiste: 'YIFY & 1080p' er voor te zorgen dat de juiste versie wordt gedownload. Heb de minimale bestandsgroottes drastisch naar beneden gezet (1000MB) en hij mag op vrijwel alle formaten zoeken.
Doe ik alleen 'YIFY' als required dan komt hij met de 720p versie op de proppen.
Wat doe ik fout?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Je kan mijns inziens beter de normale SD versie downloaden dan zo'n 1080p transcode van YIFY in 1,5gig gepropt, dramatisch zien die eruit.
Ben je gelijk van je probleem af
Ben je gelijk van je probleem af
code:
1
2
3
| 2014-05-02 03:53:52 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /tank/media/Series/Family Guy/Seth MacFarlane's Cavalcade of Cartoon Comedy.avi into a valid episode 2014-05-02 03:53:52 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /tank/media/Series/Family Guy/Family Guy Presents Seth and Alex's Almost Live Comedy Show.avi into a valid episode 2014-05-02 03:53:52 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /tank/media/Series/Family Guy/Family Guy - Stewie Griffin- The Untold Story.avi into a valid episode |
Ongeveer 1x per dag krijg ik deze errors in mijn error log. Dit zijn specials die buiten het beheer van sickbeard vallen. Hoe zorg ik er voor dat hij stopt met deze files proberen te indexeren en iedere dag een nutteloze error melding aanmaakt?
Door ze de goeie bestandsnaam te geven, moet je ff kijken welke seizoens- en episodecode bij die episodes horen.
Hoort geen seizoens / episode code bij. Ik wil gewoon dat sickbeard ze negeert.
Dat was hem inderdaad. Goed om te horen dat er aardig wat progressie is. Ik kijk het nog even een maand aan en ga dan eens kijken of overstappen de moeite waard isMagic schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:19:
[...]
Ik ben begin vorige week overgegaan op de Echel0n fork, en vanaf het begin problemen gehad, vooral met het downloaden van NZB's en met de snelheid (uiteraard vanaf scratch opnieuw begonnen). Maar na een berg updates afgelopen weekend moet ik zeggen dat al mijn problemen zijn opgelost. Hij is weer lekker snel en ook nzb doet hij weer prima.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er hoort wel een code bij, heb al ff voor je gekeken, die laatste 2 zijn S00E15 en S00E01.CU2morO schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:22:
Hoort geen seizoens / episode code bij. Ik wil gewoon dat sickbeard ze negeert.
Die eerste hoort niet officieel bij Family Guy, dus die moet je zelf ff namen, ik zou zeggen noem hem S00E999
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-05-2014 19:24 ]
Thanks. Jammer dat ik nu toch van de officiele release namen moet afwijken.
Toch wel een tekortkoming van sickbeard... maar goed, naamgeving en sickbeard zijn nooit goede vrienden geweest
Toch wel een tekortkoming van sickbeard... maar goed, naamgeving en sickbeard zijn nooit goede vrienden geweest
Nouja, die ene 2 zijn gewoon officiële Family Guy episodes, dus die hoor je ook zo te noemen. Dat is de officiële releasenaam. Dan pakt XBMC en dergelijke ze trouwens ook goed op. Wil ik juist geen tekortkoming noemen, hoe moet je ze anders identificeren.
[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-05-2014 19:30 ]
Kort vraagje tussendoor, ik heb sickbeard i.c.m. sabnzbd draaien op mijn (synology) NAS. Alles werkt naar behoren behalve dat hij van that 70's show het eerste seizoen niet verplaatst. Het gehele seizoen heeft die netjes gedownload, gerepareerd e.d. Sickbeard plaatst het normaliter in de definitieve locatie (video/series). Dit doet die wel netjes voor het tweede seizoen maar niet voor het eerste, iemand een idee hoe dit kan?!
In de logs&errors komen geen fouten voor, Sickbeard laten rescannen, force full update en restarten lost het probleem niet op.
In de logs&errors komen geen fouten voor, Sickbeard laten rescannen, force full update en restarten lost het probleem niet op.
En als je manual postprocessing voor het betreffende seizoen doet, inclusief 'move' actie?
Zo gezegd, zo gedaan.
Thanks zal het vanavond uittesten zodra me PC opnieuw geïnstalleerd is.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mag ik bij je probleem aanhaken? Ik heb sinds deze week dat hij alle episodes in de download map laat staan. Ik heb alles opgeschoond, verwijderd en actueel gemaakt.lowlandcrap schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:16:
Kort vraagje tussendoor, ik heb sickbeard i.c.m. sabnzbd draaien op mijn (synology) NAS. Alles werkt naar behoren behalve dat hij van that 70's show het eerste seizoen niet verplaatst. Het gehele seizoen heeft die netjes gedownload, gerepareerd e.d. Sickbeard plaatst het normaliter in de definitieve locatie (video/series). Dit doet die wel netjes voor het tweede seizoen maar niet voor het eerste, iemand een idee hoe dit kan?!
Vandaag zie ik dat er weer twee episodes in de download map staan. Als ik op manual post-processing druk dan worden ze wel goed verplaatst.
Ik heb niets veranderd en kan ook geen optie vinden die dit zou kunnen beïnvloeden...
Denk probeer eens Nzbdrone, maar wat een start... Wil ik bestaande series toevoegen, moet je 1 voor 1 alle series aan gaan klikken?? En dan staat de quality profile standaard ook eens SD. Dus eerst een paar honderd keer klikken voor je bestaande series erin staan? Of zie ik iets over het hoofd?
Je moet inderdaad voor de bestaande series 1x klikken per serie.Exocet schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:38:
Denk probeer eens Nzbdrone, maar wat een start... Wil ik bestaande series toevoegen, moet je 1 voor 1 alle series aan gaan klikken?? En dan staat de quality profile standaard ook eens SD. Dus eerst een paar honderd keer klikken voor je bestaande series erin staan? Of zie ik iets over het hoofd?
Het quality profile moet je van te voren aanmaken. Als je die dan bij de 1e serie selecteert, dan veranderd het voor de overige series.
Overigens is het juist goed dat je alle series 1 voor 1 moet toevoegen, want sommige worden verkeerd gedetecteerd (zo werd Top Gear UK bij mij gezien als US en The Office US voor UK). Voornamelijk bij Nederlandse series gaat het mis overigens.
Dus ben wel blij dat ik ze even kon nalopen.
Ik heb nu sickbeard en sabnzbd opnieuw moeten installeren omdat ik een andere server heb.
Ik heb nu alleen het probleem dat sickbeard eerst netjes de download aanbied, sab deze netjes download, daarna sabtosickbeard.exe netjes draait. Downloads komen ook op de goede plek terecht alleen laat hij de download ook staan in de sabnzbd downloads/complete/ map blijft staan. Hoe zorg ik dat hij deze delete?
Ik heb nu alleen het probleem dat sickbeard eerst netjes de download aanbied, sab deze netjes download, daarna sabtosickbeard.exe netjes draait. Downloads komen ook op de goede plek terecht alleen laat hij de download ook staan in de sabnzbd downloads/complete/ map blijft staan. Hoe zorg ik dat hij deze delete?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
"Keep original files" bij post-process uitvinken. Gebruik zelf Linux dus weet niet of dat gaat werken met sabtosickbeard.exe.Damian schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:45:
Ik heb nu sickbeard en sabnzbd opnieuw moeten installeren omdat ik een andere server heb.
Ik zit nu te kijken en mijn CP omgeving renamed wel netjes movies en verplaatst ze ook netjes. Maar download dus niet altijd een subtitle.
Na wat onderzoek blijkt dat deze subtitle in NL (nog) niet beschikbaar is.
Ik dacht, dan laat ik CP opnieuw zoeken naar een subtitle. Maar deze functie is er helemaal niet. Alleen 'search after move'.
Is er nog een andere manier om dit te configureren?
Na wat onderzoek blijkt dat deze subtitle in NL (nog) niet beschikbaar is.
Ik dacht, dan laat ik CP opnieuw zoeken naar een subtitle. Maar deze functie is er helemaal niet. Alleen 'search after move'.
Is er nog een andere manier om dit te configureren?
- The Neo and Only -
Inderdaad, viel nog wel mee.rally schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:46:
[...]
Je moet inderdaad voor de bestaande series 1x klikken per serie.
Het quality profile moet je van te voren aanmaken. Als je die dan bij de 1e serie selecteert, dan veranderd het voor de overige series.
Overigens is het juist goed dat je alle series 1 voor 1 moet toevoegen, want sommige worden verkeerd gedetecteerd (zo werd Top Gear UK bij mij gezien als US en The Office US voor UK). Voornamelijk bij Nederlandse series gaat het mis overigens.
Dus ben wel blij dat ik ze even kon nalopen.
Werkt voor de rest prima en snel. Enige wat voor mij nog onhandig is , is dat er maar 1 status voor downloaden is (monitoring). Ik delete meestal afleveringen als ik die gezien heb, maar dan ziet Nzbdrone die als missing en gaat die dan weer downloaden. Dan moet ik dus handmatig van monitoring afhalen.
Als je hide op show zet krijg je meer opties. daar zit ook de optie bij ignore when deleted. Dan heb je dat probleem niet meer. Je moet ze dan wel deleten vanuit nzbdroneExocet schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:25:
[...]
Inderdaad, viel nog wel mee.
Werkt voor de rest prima en snel. Enige wat voor mij nog onhandig is , is dat er maar 1 status voor downloaden is (monitoring). Ik delete meestal afleveringen als ik die gezien heb, maar dan ziet Nzbdrone die als missing en gaat die dan weer downloaden. Dan moet ik dus handmatig van monitoring afhalen.
Thanks python 2.7.6 did the trick.
versie 3 wekrt inderdaad niet.
Nu uitvogelen hoe het werkt.
Niemand die een andere suggestie heeft dan probeer een 'normale' SD-versie?Tripl3 D schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:50:
Ik doe iets niet goed met Couchpotato, maar ik weet niet wat.
Wat doe ik fout?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik draai nu een paar dagen NZBdrone, maar ik mis eigenlijk toch nog wel een aantal dingen:
- Als een serie op monitored staat, download hij wel de nieuwste aflevering die zojuist is uitgezonden, maar niet de voorgaande afleveringen. Dit moet ik handmatig doen.
- Als ik een aflevering heb gedownload van bijv Two and a half men in 720HDtv en later komt er een webDL beschikbaar, dan download hij deze betere versie niet automatisch, hoewel ik web-dl wel heb ingesteld als cut-off
Betreft Sickbeard Echel0n master:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik alleen webdl downloads binnenkrijg? Ik heb het nu standaard op HD720 gezet, maar dan varieert het vaak tussen hdtv en webdl720 en wil eigenlijk alleen maar webdl.. Alvast bedankt!
- Als een serie op monitored staat, download hij wel de nieuwste aflevering die zojuist is uitgezonden, maar niet de voorgaande afleveringen. Dit moet ik handmatig doen.
- Als ik een aflevering heb gedownload van bijv Two and a half men in 720HDtv en later komt er een webDL beschikbaar, dan download hij deze betere versie niet automatisch, hoewel ik web-dl wel heb ingesteld als cut-off
Kan iemand mij uitleggen hoe ik alleen webdl downloads binnenkrijg? Ik heb het nu standaard op HD720 gezet, maar dan varieert het vaak tussen hdtv en webdl720 en wil eigenlijk alleen maar webdl.. Alvast bedankt!
[ Voor 20% gewijzigd door willem1509 op 09-05-2014 16:11 ]
Quality instellen op Custom en dan in het vakje Initial 720p en/of 1024p WEB-DL kiezen (meerdere regels kun je selecteren m.b.v. de Ctrl-toets).willem1509 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:54:
Ik weet het ff niet meer. Er gaat iets mis sinds 2 dagen en ik weet niet waar het nu aan ligt.
Ik heb m'n NAS 2 dagen geleden een herstart moeten geven omdat hij was vastgelopen (ik vergde even teveel van hem) en sinds die tijd zie ik in NZBget de volgende foutmelding:
Dit wachtwoord is het wachtwoord dat ik voor de diverse sites (NZBget, Autosub, Sickbeard, enz.) gebruik en is NIET het wachtwoord dat nzbget ingesteld heeft staan in de settings. Ik heb inmiddels SIckbeard helemaal opnieuw geinstalleerd en dacht dat het goed ding, maar zie net toch weer deze foutmelding verschijnen. Kan het dan nog aan NZBget liggen? Dat ik die opnieuw moet installeren?
Ik heb m'n NAS 2 dagen geleden een herstart moeten geven omdat hij was vastgelopen (ik vergde even teveel van hem) en sinds die tijd zie ik in NZBget de volgende foutmelding:
code:
1
| Request received on port 6999 from 192.168.0.124, but username or password invalid (nzbget:wachtwoord) |
Dit wachtwoord is het wachtwoord dat ik voor de diverse sites (NZBget, Autosub, Sickbeard, enz.) gebruik en is NIET het wachtwoord dat nzbget ingesteld heeft staan in de settings. Ik heb inmiddels SIckbeard helemaal opnieuw geinstalleerd en dacht dat het goed ding, maar zie net toch weer deze foutmelding verschijnen. Kan het dan nog aan NZBget liggen? Dat ik die opnieuw moet installeren?
¯\_(ツ)_/¯
Sorry vraag was niet helemaal compleet:)Mr Magic schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:28:
[...]
Quality instellen op Custom en dan in het vakje Initial 720p en/of 1024p WEB-DL kiezen (meerdere regels kun je selecteren m.b.v. de Ctrl-toets).
Kan ik instellen in sickbeard dat hij hdtv download en dat wanneer een webdl beschikbaar is, deze wordt gedownload?
Ja, je kunt dat onder Custom instellen. Je kunt dmv de CTRL of SHIFT toets ingedrukt te houden meer selecties maken.willem1509 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:33:
[...]
Sorry vraag was niet helemaal compleet:)
Kan ik instellen in sickbeard dat hij hdtv download en dat wanneer een webdl beschikbaar is, deze wordt gedownload?
¯\_(ツ)_/¯
Als je in Nzbget het wachtwoord zelf even opnieuw invult bij Settings --> Security.M.v.Veelen schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:29:
Ik weet het ff niet meer. Er gaat iets mis sinds 2 dagen en ik weet niet waar het nu aan ligt.
code:
1 Request received on port 6999 from 192.168.0.124, but username or password invalid (nzbget:wachtwoord)
Daarna Reload klikken zodat hij de nieuwe instellingen gebruikt.
Daarna in SB dit wachtwoord even opnieuw invullen en check gelijk of je Portnummer nog klopt aangezien het poortnummer niet het standaard poortnummer is van Nzbget. Als je dit zelf aangepast hebt dan klopt het natuurlijk maar anders gaat daar iets niet goed.
Check ook of je toevallig in de DSM firewall niet iets blokeer.
Check ook de firware
Als je meerdere kwaliteiten geselecteerd hebt, dan zal ie steeds een betere downloaden totdat hij de kwaliteit van de archive heeft bereikt. Dus als je HDTV en 720p WEB-DL als initiele download instelt, en 720p BluRay als archiveer kwaliteit, dan zal ie eerst de HDTV pakken, die vervangen voor de 720p WEB-DL en die weer vervangen voor de 720p BluRay versiewillem1509 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:33:
[...]
Sorry vraag was niet helemaal compleet:)
Vwb de wachtwoorden heb ik gedaan. De poort heb ik inderdaad zelf aangepast en dat staat ook verder wel goed. Alleen vraag ik me nu af of het probleem in NZBget zit of juist in iets anders. Nouja, afstrepen dan maar......MikeOO schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:37:
[...]
Als je in Nzbget het wachtwoord zelf even opnieuw invult bij Settings --> Security.
Daarna Reload klikken zodat hij de nieuwe instellingen gebruikt.
Daarna in SB dit wachtwoord even opnieuw invullen en check gelijk of je Portnummer nog klopt aangezien het poortnummer niet het standaard poortnummer is van Nzbget. Als je dit zelf aangepast hebt dan klopt het natuurlijk maar anders gaat daar iets niet goed.
Check ook of je toevallig in de DSM firewall niet iets blokeer.
Check ook de firware

Edit: sinds m'n laatste post hier geen melding meer gezien. Ik hoop dat het zo blijft
[ Voor 5% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-05-2014 17:36 ]
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Nee hoeft niet. Gooi alle specials in een map Extras. Ik heb gewoon alles per seizoen in een map en bij bv Family Guy ook een map met extras, die worden dan niet gescand. In SB heb ik dan alle specials op ignored staan.CU2morO schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:27:
Thanks. Jammer dat ik nu toch van de officiele release namen moet afwijken.
En even iets anders.
Omdat Mr Orange gestopt is en ik de branch van Echel0n wilde installeren had ik mijn huidige SB versie gedeïnstalleerd. Echter kwam ik er toen pas achter dat de Sickbeard Custom package op mijn Synology verdwenen is, en ik dus niet meer mijn eigen git kan selecteren. Simpel de git path aanpassen in de vers geïnstalleerde torrent versie werkt ook niet, die kan ik niet eens updaten. Heeft iemand toevallig de package ergens liggen?
code:
1
| 2014-05-10 11:04:49 CP Server Thread-7 :: Retrieved version from https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/tarball/ThePirateBay is corrupt, can't update |
Logisch, want hij is gestopt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 11:06 ]
Kijk eens aan , helemaal goed nu!WeAreLegion schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:58:
[...]
Als je hide op show zet krijg je meer opties. daar zit ook de optie bij ignore when deleted. Dan heb je dat probleem niet meer. Je moet ze dan wel deleten vanuit nzbdrone
Hij download over het algemeen prima de series. Echter met 1 serie heb ik wel een issue. Hij download 'm niet als ik manual zoek, zie ik dit in de log voorbij komen:
code:
1
2
3
| MissingEpisodeSearchService Episode search completed. 0 reports downloaded. DownloadDecisionMaker Processing 2 reports FetchFeedService Finished searching nzbplanet for [serie]. Found 2 |
Als ik handmatig de serie zoek op nzbplanet vind ik 'm ook en ook op de juiste kwaliteit (webdl 720p) en zo staat de serie ook ingesteld, maar hij besluit dus om 'm niet te downloaden. Is er manier om dit te achterhalen? Ik heb de log level al op trace gezet, maar dan krijg ik niet meer informatie in de log files.
Gek, ik had verwacht weer een paar series binnen te hebben gehaald, maar zie nu alleen dit in het log van NZBget:
En er is niets binnengehaald. Watskeburt?
Edit: misschien heeft iemand een tip over hoe ik het beste kan testen of Sickbeard nog op de juiste manier de NZB's doorstuurt naar NZBget en of deze laatste dan netjes alles download? Misschien een serie die ik even als test kan gebruiken ofzo? Ik ga een week op vakantie en zou niet willen dat alles stil blijft staan als ik weg ben.....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| O Sat May 10 2014 07:22:04 Collection Believe.S01E08.Together.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI removed from history INFO Sat May 10 2014 07:01:03 Collection Two.and.a.Half.Men.S11E21.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD removed from history INFO Sat May 10 2014 07:01:03 Collection The.Vampire.Diaries.S05E20.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS removed from history INFO Sat May 10 2014 06:40:02 Collection Revolution.S02E19.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS removed from history INFO Sat May 10 2014 06:29:31 Collection Hawaii.Five-0.2010.S04E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION removed from history INFO Sat May 10 2014 05:58:00 Collection Elementary.S02E21.The.Man.With.The.Twisted.Lip.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI removed from history INFO Sat May 10 2014 05:58:00 Collection Grimm.S03E20.720p.HDTV.X264-DIMENSION removed from history INFO Sat May 10 2014 05:47:30 Collection Anger.Management.S02E59.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS removed from history |
En er is niets binnengehaald. Watskeburt?
Edit: misschien heeft iemand een tip over hoe ik het beste kan testen of Sickbeard nog op de juiste manier de NZB's doorstuurt naar NZBget en of deze laatste dan netjes alles download? Misschien een serie die ik even als test kan gebruiken ofzo? Ik ga een week op vakantie en zou niet willen dat alles stil blijft staan als ik weg ben.....
[ Voor 13% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-05-2014 13:35 ]
¯\_(ツ)_/¯
Wat ook kan helpen is in NZBDrone even handmatig zoeken ipv automatische. Je krijg dan wel goed te zien wat er gebeurt.Exocet schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:44:
[...]
Kijk eens aan , helemaal goed nu!
Hij download over het algemeen prima de series. Echter met 1 serie heb ik wel een issue. Hij download 'm niet als ik manual zoek, zie ik dit in de log voorbij komen:
code:
1 2 3 MissingEpisodeSearchService Episode search completed. 0 reports downloaded. DownloadDecisionMaker Processing 2 reports FetchFeedService Finished searching nzbplanet for [serie]. Found 2
Als ik handmatig de serie zoek op nzbplanet vind ik 'm ook en ook op de juiste kwaliteit (webdl 720p) en zo staat de serie ook ingesteld, maar hij besluit dus om 'm niet te downloaden. Is er manier om dit te achterhalen? Ik heb de log level al op trace gezet, maar dan krijg ik niet meer informatie in de log files.
Je klikt dus bij een aflevering niet op het vergrootglas maar op het pijltje ernaast en kies voor handmatig.
Ook niet direct de alle aflevering zoeken starten maar 1. Zo kreeg ik ook netjes te zien dat de gevonden niet aan de doo mij ingesteld voorwaarde voldeden.
Hmmm, het lijkt toch te werken. Misschien dan geen enkele aflevering geweest die hij hoefde te downloaden? We zullen het afwachten.
Tijdens mijn tour door de diverse settings viel me op dat ik bij Manage Searches de volgende foutpagina krijg:
Nog meer mensen met deze melding? Of werkt het bij jullie gewoon....?
Tijdens mijn tour door de diverse settings viel me op dat ik bij Manage Searches de volgende foutpagina krijg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/sickbeard/webserve.py", line 206, in index t.backlogRunning = sickbeard.searchQueueScheduler.action.is_backlog_in_progress() # @UndefinedVariable File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/sickbeard/search_queue.py", line 145, in is_backlog_in_progress for cur_item in self.queue + [self.currentItem]: TypeError: unsupported operand type(s) for +: 'instance' and 'list' Powered by CherryPy 3.2.0rc1 |
¯\_(ツ)_/¯
Ja. Er is een kleine aanpassing nodig in het bestand search_queue.py in de map sickbeard binnen je SickBeard-TV-Rage map. Hier staat wat je moet veranderen. (Het komt erop neer dat je ergens .queue moet toevoegen; de tweede aanpassing was in mijn geval niet nodig.)M.v.Veelen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:26:
Hmmm, het lijkt toch te werken. Misschien dan geen enkele aflevering geweest die hij hoefde te downloaden? We zullen het afwachten.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/sickbeard/webserve.py", line 206, in index t.backlogRunning = sickbeard.searchQueueScheduler.action.is_backlog_in_progress() # @UndefinedVariable File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/SickBeard-TVRage/sickbeard/search_queue.py", line 145, in is_backlog_in_progress for cur_item in self.queue + [self.currentItem]: TypeError: unsupported operand type(s) for +: 'instance' and 'list' Powered by CherryPy 3.2.0rc1
Aha, heb het net aangepast en na een herstart van SB werkt die pagina weer gewoon. Thanks!
¯\_(ツ)_/¯
ik heb sinds een paar dagen dat sickbeard geen episode lijsten meer krijgt van de tvdb heeft iemand een idee waar het aan kan liggen ?
Bestaat er een mogelijkheid om release groepen toe te voegen aan SB? Ik heb regelmatig dat de releasegroep niet herkend word en dan moet ik handmatig de files aanpassen. Beetje irritant.
Je kan bij series (als je edit doet) volgens mij required of perfered gebruiken daar zet je dan de namen in van de release groupen dan zal die er wel naar zoeken denk ik.mvds schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:32:
Bestaat er een mogelijkheid om release groepen toe te voegen aan SB? Ik heb regelmatig dat de releasegroep niet herkend word en dan moet ik handmatig de files aanpassen. Beetje irritant.
Weet iemand of couchpotato, na het downloaden van een betere kwaliteit ook de oude kan verwijderen of verplaatsen? Ik zo veel mogelijk blu-ray's overhouden uiteindelijk....
Heb net de laatste commits gedaan (SB Custom echel0n) en nu valt me op dat onder Scene # geen episode nummers meer staan, bijv. 3x21 ... er staat nu overal 0x0.snipeer schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:30:
ik heb sinds een paar dagen dat sickbeard geen episode lijsten meer krijgt van de tvdb heeft iemand een idee waar het aan kan liggen ?
Is dat wat je bedoelt ??
Er staat nu ook opeens op de hoofdpagina : You are using BETA software.
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 12-05-2014 10:26 ]
Als ik zo de repo changes doorloop zijn ze bezig af te scheiden van SickBeard. Ze zijn bezig de hele code door te lopen en overal Sickbeard te veranderen in Sickrage en ze verwijzen nu ook naar http://sickrage.tv ipv http://sickbeard.com.Goner schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Heb net de laatste commits gedaan (SB Custom echel0n) en nu valt me op dat onder Scene # geen episode nummers meer staan, bijv. 3x21 ... er staat nu overal 0x0.
Is dat wat je bedoelt ??
Er staat nu ook opeens op de hoofdpagina : You are using BETA software.
Weet niet wat ik er van moet vinden eigenlijk.
Hoog tijd dat we over kunnen naar NZBDrone 
Maar beetje vreemde actie, zomaar de naam veranderen van iets waar je zelf niet de auteur van bent.
Maar beetje vreemde actie, zomaar de naam veranderen van iets waar je zelf niet de auteur van bent.
Verwijderd
iemand enig idee hoe je de benaming (renaming) overneemt van SB naar NZBdrone? snap niet helemaal hoe dat werkt daar...
Ik heb misschien het e.e.a. gemist, maar waarom zou ik over moeten stappen naar NZBDrone ipv SABnzbd?mvds schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:27:
Hoog tijd dat we over kunnen naar NZBDrone
Hoe kan je naar de andere fork laten verbinden? (linux command)
Sickbeard TPB staat nog naar de mrOrange fork te kijken, ik wil deze graag veranderen naar de Echel0n fork to laten verbinden.
Sickbeard TPB staat nog naar de mrOrange fork te kijken, ik wil deze graag veranderen naar de Echel0n fork to laten verbinden.
SABnzbd heeft niks te maken (behalve dat het download) met NZBDrone, NZBDrone is een vervanging voor SickbeardB2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:37:
[...]
Ik heb misschien het e.e.a. gemist, maar waarom zou ik over moeten stappen naar NZBDrone ipv SABnzbd?
[ Voor 4% gewijzigd door tcviper op 12-05-2014 12:52 ]
Volgens mij kan dat niet en moet je heel SB Custom verwijderen en opnieuw installeren om dan een andere fork te kunnen kiezen. Hou er wel rekening mee dat het nu een slecht moment is om te doen, synocommunity is down en je kan dus niks installeren.dCY schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
Hoe kan je naar de andere fork laten verbinden? (linux command)
Je moet helemaal niksB2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:37:
[...]
Ik heb misschien het e.e.a. gemist, maar waarom zou ik over moeten stappen naar NZBDrone ipv SABnzbd?
Helaas is NZBDrone ook niet een 100% match voor mij, want ik wil wel graag torrent support erin hebben.
Als je torrents wilt gebruiken, kun je toch gewoon de fork van mr orange blijven gebruiken? Dat er geen updates meer voor komen, wil niet zeggen dat het opeens niet meer werkt.
Ik ben van de week ook een tijdje teruggegaan vanwege problemen met Sickrage. Later leken die opgelost, maar vanmorgen was er weer een probleem. Er was niets gedownload en er waren 44 nieuwe commits. Na de update wilde Sickrage niet meer opstarten, maar handmatig herstarten bracht uitkomst. Voorlopig draait het weer prima, maar mr orange blijft paraat voor noodgevallen.
Ik ben van de week ook een tijdje teruggegaan vanwege problemen met Sickrage. Later leken die opgelost, maar vanmorgen was er weer een probleem. Er was niets gedownload en er waren 44 nieuwe commits. Na de update wilde Sickrage niet meer opstarten, maar handmatig herstarten bracht uitkomst. Voorlopig draait het weer prima, maar mr orange blijft paraat voor noodgevallen.
Meer tweakers waarbij Sickbeard Echelon fork niet meer download?
Zojuist ge-update naar de laatste versie.
Maar bijvoorbeeld Game Of Thrones had ie vanochtend al binnen moeten hebben, maar is er nog altijd niet. En zo mis ik wel meer afleveringen van de afgelopen dagen.
Helemaal onderaan de pagina staat bij de backlog: 15-05-2014?!
Volgens mij was dit eerder altijd een countdown-tijd....
Search instellingen staan verder ongewijzigd.
Maar bijvoorbeeld Game Of Thrones had ie vanochtend al binnen moeten hebben, maar is er nog altijd niet. En zo mis ik wel meer afleveringen van de afgelopen dagen.
Ook bij mij waren ze niet gedownload, daarna even op het vergrootglasje gedrukt met een force search en ze kwamen netjes binnen. Volgensmij is dit een bekend issue en wordt aan gewerkt.dutchgio schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:15:
Meer tweakers waarbij Sickbeard Echelon fork niet meer download?
Sickrage is inderdaad wel zwaar in ontwikkeling. Elke toevoeging lijkt ook ergens anders weer iets stuk te maken, maar ik heb wel het gevoel dat er naar alle bug die gesubmit worden heel goed geluisterd wordt een ook opgelost wordt.
En wat ik wel tof vindt is dat hij (zoals het nu lijkt) heel erg community gestuurd is. En er gaan hier en daar wel eens wat dingen kapot maar vooralsnog neem ik het voor lief.
**EDIT**
Ik zag dat er net een fix gepushed was, die het zou moeten oplossen
[ Voor 50% gewijzigd door Senaxx op 12-05-2014 13:19 ]
Zojuist weer 2 nieuwe commits, met een fixvoor het niet-downloaden van content:
May 12, 2014
echel0n Fix for backlog and manual searches not being executed
May 12, 2014
echel0n Fix for backlog and manual searches not being executed
Ben zelf afgestapt van SickBeard forks, draai al een poosje NzbDrone en draait echt als een zonnetje.Senaxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Ook bij mij waren ze niet gedownload, daarna even op het vergrootglasje gedrukt met een force search en ze kwamen netjes binnen. Volgensmij is dit een bekend issue en wordt aan gewerkt.
Sickrage is inderdaad wel zwaar in ontwikkeling. Elke toevoeging lijkt ook ergens anders weer iets stuk te maken, maar ik heb wel het gevoel dat er naar alle bug die gesubmit worden heel goed geluisterd wordt een ook opgelost wordt.
En wat ik wel tof vindt is dat hij (zoals het nu lijkt) heel erg community gestuurd is. En er gaan hier en daar wel eens wat dingen kapot maar vooralsnog neem ik het voor lief.
**EDIT**
Ik zag dat er net een fix gepushed was, die het zou moeten oplossen
Lekker snel en doet wat het moet doen.
Enige nadeel zou kunnen zijn torrent support maar daar maakte ik de laatste paar maanden toch al geen gebruik van.
Nu nog films erin en het is compleet.
Helaas heb ik die van mr-orange weggegooid, en als ik hem weer wil installeren wil ie meteen updaten wat niet lukt omdat alles weg is.drfruit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:14:
Als je torrents wilt gebruiken, kun je toch gewoon de fork van mr orange blijven gebruiken? Dat er geen updates meer voor komen, wil niet zeggen dat het opeens niet meer werkt.
Ja, da's balen.mvds schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Helaas heb ik die van mr-orange weggegooid, en als ik hem weer wil installeren wil ie meteen updaten wat niet lukt omdat alles weg is.
Ik heb er wel vertrouwen in dat Sickrage binnen niet al te lange tijd stabiel zal werken.
Ik ben inderdaad ook helemaal over gebruk geen torrents zelf dus dan scheelt het al. Torrent support komt er als goed is wel aan (op forum stond dat ze er mee bezig waren), vind het zelf als een zonnetje draaien D:schumi2004 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Ben zelf afgestapt van SickBeard forks, draai al een poosje NzbDrone en draait echt als een zonnetje.
Enige nadeel zou kunnen zijn torrent support maar daar maakte ik de laatste paar maanden toch al geen gebruik van.
Oh en voor het renamen van de RP files (heruploads) gebruik in in sabnzbd dit bij sorting:
{%s.n}.s%0se%0e.{%e.n}.%ext
[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 12-05-2014 14:46 ]
Jep, nzbdrone krijgt ook torrent support en heb er goed vertrouwen in want het programma werkt echt super geweldig, alles komt precies op tijd binnen en werkt een stuk sneller dan sickbeard so far
Andere alternatieven voor SB zijn er niet echt en helaas is sickrage gewoon bagger op dit moment.
Ja, en hopelijk toch ooit ook dat het een native applicatie wordt ipv via Mono. Het draait nu ook al goed, maar zal toch weer een dependency schelen. Maar NZBDrone werkt inderdaad goed. Maar ik werk eigenlijk alleen nog maar met Torrents.schumi2004 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Ben zelf afgestapt van SickBeard forks, draai al een poosje NzbDrone en draait echt als een zonnetje.
Zodra torrent support er in zit (even de trello card in de gaten houden van NZBDrone) zal ik ook over gaan naar NZBDrone.
Momenteel ben ik wel bezig om de skin van NZBDrone te porten naar Sickbeard en ik moet zeggen dat Sickbeard er wel een stuk sneller van wordt. Momenteel als je in de header kijkt van SickBeard welke externe scripts er bij Sickbeard allemaal aangeroepen wordt vindt ik het niet raar dat het af en toe zo traag is.
ik werk ook alleen maar met torrents, dus ik wacht nog even tot NZBdrone ook torrents ondersteunt 
sickbeard download in ieder geval weer na die update, dus mijn backlog is weer bijgewerkt.
sickbeard download in ieder geval weer na die update, dus mijn backlog is weer bijgewerkt.
Wat ik mis in alle Sickbeard-varianten, is een manier om de schijfactiviteit op mijn NAS te verminderen; zolang SB actief is, gaan de schijven nooit in slaap. Ik zet SB nu handmatig uit als alles voor de dag is gedownload, maar het zou mooi zijn als SB dat zelf kon doen.
Is dit met NzbDrone beter geregeld?
Denk dat je dat alleen kan oplossen door zoek tijd te verhogen van series/backlog omdat ie dat toch moet controlleren van de schijf. Bij nzbdrone kan je interval instellen scannen van de folder waar hij het download.drfruit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:49:
Wat ik mis in alle Sickbeard-varianten, is een manier om de schijfactiviteit op mijn NAS te verminderen; zolang SB actief is, gaan de schijven nooit in slaap. Ik zet SB nu handmatig uit als alles voor de dag is gedownload, maar het zou mooi zijn als SB dat zelf kon doen.
Dus als jij zeg maar snachts alles zoekt via nzbdrone en sabnzbd download het en zet het in een map en je stelt in dat hij om de 12 uur die map scanned dan zal hij in de tussen tijd niet veel doen.
Weet niet zeker of je dat bedoelt maar denk het wel
Verwijderd
Zelf gebruik ik nog Sickbeard, maar is het mogelijk om in NzbDrone alleen de NL releases te downloaden of NL subs erbij te zoeken?
Nee dat kan nietVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:55:
Zelf gebruik ik nog Sickbeard, maar is het mogelijk om in NzbDrone alleen de NL releases te downloaden of NL subs erbij te zoeken?
Ik ging er van uit dat het QoQ releases zijn dan kan het niet
[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 12-05-2014 14:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]