Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
wat staat er in de debug logs ?
gebruik je wel de laatste versie want er is een tijdje geleden een fix geweest voor de snelheid issue.
die had ik namelijk ook aangekaart over het cpu gebruik
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
De nas staat vrijwel continue op 100% load.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Weet jij misschien of het ook mogelijk is om handmatig een torrent te downloaden en die dan door nzbdrone te laten verwerken? Heb al gezocht, maar kan er niets over vinden. En als ik die zelf in de factory folder ga gooien, gaat het denk ik niet werken toch?SpaceK33z schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:29:
[...]
Dat kan ik ook bevestigen.
NZBdrone heb ik nu een tijdje in gebruik en werkt tot nu toe echt super. De hele interface is echt extreem snel en series toevoegen gaat ook een stuk simpeler / sneller dan bij Sick Beard.
Wat betreft postprocessing is het wat overzichtelijker dan sickbeard: NZBdrone houdt de download-dir (Drone Factory) in de gaten en doet z'n ding als daar iets staat, oftewel als SAB klaar is. Je hoeft in SAB dus niet in te stellen dat ie aan NZBdrone vertelt dat ie klaar is.
Als ik het goed begrijp zou dat wel eens kunnen werken als de torrent in de Drone Factory komt, dus.Kalua schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:47:
[...]
Weet jij misschien of het ook mogelijk is om handmatig een torrent te downloaden en die dan door nzbdrone te laten verwerken? Heb al gezocht, maar kan er niets over vinden. En als ik die zelf in de factory folder ga gooien, gaat het denk ik niet werken toch?
Requirements voor het script:
lsof en awk
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| #!/bin/sh # ### BEGIN INIT INFO # Provides: megasearch # Required-Start: $local_fs $network $remote_fs # Required-Stop: $local_fs $network $remote_fs # Should-Start: $NetworkManager # Should-Stop: $NetworkManager # Default-Start: 2 3 4 5 # Default-Stop: 0 1 6 # Short-Description: starts instance of megasearch # Description: starts instance of megasearch using start-stop-daemon ### END INIT INFO DAEMON=${PYTHON_BIN-/usr/bin/python} APPDIR="directory to megasearch where mega2.py is present" start() { ${DAEMON} ${APPDIR}/mega2.py daemon > /dev/null 2>&1 } stop() { PORT=$(awk -F "=" '/port/ {print $2}' ${APPDIR}custom_params.ini) kill -9 `lsof -i :$(echo ${PORT}) -t` } restart() { stop sleep 2 start } case "$1" in start) start;; stop) stop;; restart) restart;; *) echo $"Usage: $0 {start|stop|restart}" exit 3 esac exit 0 |
Ik ga op zoek naar de port info in de config en vervolgens kill ik alle processen die naar die port luisteren. Ik kon geen correcte pid krijgen bij het starten van de command.
Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Is het ook mogelijk om net als bij SB, afleveringen op skipped te zetten of in elk geval zorgen dat deze niet meer gedownload worden???
Dit ook voor oudere afleveringen van een huidige serie.
weet iemand dit?
Status "monitored" aanpassen: als die uit staat, gebeurt er niets met de betreffende afleveringen. Kan ook per serie tegelijk met knop "season pass", dan kun je bijvoorbeeld kiezen om alleen het laatste seizoen te laten monitoren.Buzzie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:10:
Wat ik nog niet helemaal kan vinden bij NZBdrone.
Is het ook mogelijk om net als bij SB, afleveringen op skipped te zetten of in elk geval zorgen dat deze niet meer gedownload worden???
Dit ook voor oudere afleveringen van een huidige serie.
weet iemand dit?
https://github.com/NzbDro...oring-Series-and-Episodes
Probleem 1.
PriorityMonitor Unable to verify priority: Access denied
Als ik op de fout klik in de log dan krijg ik onderstaand te zien.
Heb maar 1 serie erin staan.
Kan er niets over vinden.
1
2
3
4
5
6
7
| Exception System.ComponentModel.Win32Exception: Access denied at System.Diagnostics.Process.set_PriorityClass (ProcessPriorityClass value) [0x00000] in <filename unknown>:0 at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.Diagnostics.Process:set_PriorityClass (System.Diagnostics.ProcessPriorityClass) at NzbDrone.Common.Processes.ProcessProvider.SetPriority (Int32 processId, ProcessPriorityClass priority) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NzbDrone.Host.PriorityMonitor.EnsurePriority (System.Object sender) [0x00000] in <filename unknown>:0 |
Kijk ik bij info --> Health
No issues with your configuration
Probleem 2.
Wat mij ook opvalt is dat ik net een nieuwe serie toevoeg als test Bad Teacher.
Daar zijn 2 afleveringen voor beschikbaar. Hij download alleen afl 2 en afl 1 doet hij niets mee.
Dan klik op ik op het vergrootglas naar Afl 1 en dan pakt hij hem direct op en komt hij netjes binnen.
Als 2de test nog een serie toegevoegt en exact hetzelfde. Hij pakt alleen automatisch de laatste aflevering.
Iemand een idee waar NZBdrone dit niet automatisch oppakt. Kan natuurlijk zelf de zoekopdracht starten maar dat vindt ik dan wel de kracht van SB dan zodra je iets toevoegd alles automatisch gestart wordt.
[ Voor 95% gewijzigd door MikeOO op 02-05-2014 10:00 ]
¯\_(ツ)_/¯
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Denk dat ik het allemaal door heb, heb een serie toegevoegd en alles staat op juiste plaats maar nu lijkt hij niet mijn indexer te gebruiken voor het zoeken van episodes.
Als ik manual search doe geeft deze 0,0 maar als ik op site kijk staat ie er gewoon netjes.
/edit:
Mmmm crap
Newznab error detected: API Disabled
Het je wel het schuifje bij de Indexer op YES staan. Lijkt mij wel maar even voor de zekerheid.schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:56:
Beetje vaag dat NzbDrone
Denk dat ik het allemaal door heb, heb een serie toegevoegd en alles staat op juiste plaats maar nu lijkt hij niet mijn indexer te gebruiken voor het zoeken van episodes.
Als ik manual search doe geeft deze 0,0 maar als ik op site kijk staat ie er gewoon netjes.
/edit:
Mmmm crap
Gebruik zelf 2 indexers waarvan 1 Spotweb en daar draait het prima mee.
Ja schuifje staat aan, zo slim ben ik nog welMikeOO schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:58:
[...]
Het je wel het schuifje bij de Indexer op YES staan. Lijkt mij wel maar even voor de zekerheid.
Gebruik zelf 2 indexers waarvan 1 Spotweb en daar draait het prima mee.
Denk dat ik maar een issue aan maak want lijkt aan provider te liggen
/edit
Via nzbmegasearch werkt het wel, opgelost voor nu.
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 02-05-2014 11:03 ]
Welke opties mis je dan.tcviper schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:56:
Nou nzbdrone is inderdaad zeer cool maar ik ben voor nu toch nog heel even op sickbeard tvrage terug omdat het toch net wat meer opties enzo heeft en het lijkt erop dat ie vannacht prima gewerkt heeftFf alle opties open laten he
Voordeel van NZBdrone vindt ik toch wel dat alles direct werkt. Geen gedoe met ingewikkelde Post Processing scripts. Alles draait in 1x. Failure downlown kreeg ik een SB nooit echt werkend en met NZBdrone gewoon werken.
Alleen bovengemelde "probleempje" dan
Het enige wat mist is denk ik ondertitels maar dat vangt Autosub perfect op.
Zou mooi zijn als Films toevoegen ook mogelijk wordt dan is het helemaal top.
Daar ging ik ook al vanuitschumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:00:
[...]
Ja schuifje staat aan, zo slim ben ik nog wel
Denk dat ik maar een issue aan maak want lijkt aan provider te liggen
Jawel, dat hoort wel te werken. Ik download ook heel soms handmatig iets en zet het dan gewoon in de factory folder. Zolang NzbDrone ook naar die serie / aflevering aan het zoeken is, zou hij die gewoon moeten detecteren.Kalua schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:47:
[...]
Weet jij misschien of het ook mogelijk is om handmatig een torrent te downloaden en die dan door nzbdrone te laten verwerken? Heb al gezocht, maar kan er niets over vinden. En als ik die zelf in de factory folder ga gooien, gaat het denk ik niet werken toch?
Thanks !!!BoardCrusher schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:25:
[...]
Status "monitored" aanpassen: als die uit staat, gebeurt er niets met de betreffende afleveringen. Kan ook per serie tegelijk met knop "season pass", dan kun je bijvoorbeeld kiezen om alleen het laatste seizoen te laten monitoren.
https://github.com/NzbDro...oring-Series-and-Episodes
edit: gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 02-05-2014 13:23 ]
PreciesMikeOO schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:03:
[...]
Daar ging ik ook al vanuitmaar ja soms zie je een klein ding toch over het hoofd.
Bedenk me net wel dat ik toch een belangrijke functie mis in NzbDrone, XBMC library update functie. Je kan notifications sturen maar een update library niet na download complete of zie ik het over het hoofd?
/edit
Das appart, wanneer ik XBMC selecteer voor tweede keer staat het er wel bij

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 02-05-2014 12:07 ]
Heb 'download propers' maar even uitgevinkt.
Weet iemand of [ettv] (ExtraTorrent ?) soms hun torrents als proper/repack tagt ??
Als al hun releases zo zijn op de ignore lijst zetten
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
2014-05-02 12:02:35 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: int() argument must be a string or a number, not 'NoneType'
2014-05-02 12:02:04 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching SpotWeb, skipping: int() argument must be a string or a number, not 'NoneType'
2014-05-02 12:02:02 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: int() argument must be a string or a number, not 'NoneType'
2014-05-02 12:02:00 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching NZB.su, skipping: int() argument must be a string or a number, not 'NoneType'
Hmmm, ik heb die meldingen ook zie ik, maar hij werkt verder wel als een trein...?Mr Magic schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
Die echel0n versie is nog wel buggy, nu opeens weer deze errors:
[...]
¯\_(ツ)_/¯
Dan gebruik je denk ik net als ik DogNZB. Die hebben sinds een paar weken de API naar een subdomein verplaatst. Je moet dus even de URL aanpassen in je tools.schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:56:
Beetje vaag dat NzbDrone
/edit:
Mmmm crap
https://dognzb.cr/board/i...l-please-switch-and-test/
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Inderdaad, thanks.Anthirian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Dan gebruik je denk ik net als ik DogNZB. Die hebben sinds een paar weken de API naar een subdomein verplaatst. Je moet dus even de URL aanpassen in je tools.
https://dognzb.cr/board/i...l-please-switch-and-test/
Welke versie? Want er zijn er tweeMr Magic schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
Die echel0n versie is nog wel buggy, nu opeens weer deze errors:
[...]
Sorry, deze errors kwamen uit de TVRage versie.mvds schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:06:
[...]
Welke versie? Want er zijn er tweeStandaard SB en SB TVRage
ik snap Github volgens mij nog niet helemaal, want ik kan geen "normale" versie vinden. Als ik bij Github Echel0n opzoek, kom ik hier uit: https://github.com/echel0n. Bij de repositories zie ik dan wel een TVrage-sickbeard (met een master en een dev) maar geen andere "normale" sickbeard.mvds schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:51:
Ik heb sterk het vermoeden dat de meeste mensen die hier klagen dus die TVRage versie gebruiken, en de mensen die zeggen geen problemen te hebben, de normale versie gebruiken.
Wat snap of doe ik verkeerd?
Echel0n heeft geen "normale" SB.mvds schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:51:
Ik heb sterk het vermoeden dat de meeste mensen die hier klagen dus die TVRage versie gebruiken, en de mensen die zeggen geen problemen te hebben, de normale versie gebruiken.
Idd, het gaat hier over de enige echte TV-Rage. En ik klaag niet, maar constateer net ook die foutmeldingen en verder haalt ie alles netjes binnen voor me.
Ik wou alleen dat ik NzbDrone kon installeren op mijn NAS om er in ieder geval eens mee te stoeien. Het is denk ik te lastig om hiervoor alles bij elkaar te harken wat ik nodig heb om het te kunnen draaien.
¯\_(ツ)_/¯
Toch even dit antwoord naar voren halen.Kalua schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:01:
voor zover ik het begrijp houdt NZBdrone zelf nzbget in de gaten, je hebt dus geen postprocessing files nodig o.i.d. Ben het er wel mee eens dat het ontzettend onduidelijk is en het nergens echt staat uitgelegd.
Als NZBDrone het allemaal zelf bijhoud, waarom is er dan een optie voor post-processing in nzbToMedia (NZBGet)?
Wat doet dat dan?
Ik snap je vraag niet helemaal.. postprocessing in nzbget hoef je niet te gebruiken en nzbtomedia al helemaal niet. Nzbdrone scant(?) de download map en handelt zelf alles af volgens mij.schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:29:
[...]
Toch even dit antwoord naar voren halen.
Als NZBDrone het allemaal zelf bijhoud, waarom is er dan een optie voor post-processing in nzbToMedia (NZBGet)?
Wat doet dat dan?
Ik heb post-processing nog wel even nodig maar wat ik niet snap is waarom er een optie voor nzbdrone in nzbtomedia zit als dit helemaal niet nodig is? Ik vraag wel even aan clinton denk ikKalua schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:11:
[...]
Ik snap je vraag niet helemaal.. postprocessing in nzbget hoef je niet te gebruiken en nzbtomedia al helemaal niet. Nzbdrone scant(?) de download map en handelt zelf alles af volgens mij.
/edit:
Heb het zonder PP gedaan maar toen bleef een episode in de download dir staan ipv dat ie gemoved werd naar uiteindelijke locatie. Straks nog eens wat testen doen.
Iets anders, wat is de search interval bij nzbdrone? Heb nu al een hele poos een serie erin staan maar er gebeurt verder niks.
[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 02-05-2014 19:27 ]
Als je in nzbdrone kijk dan zie je bij settings hide staan als je die op show zet krijg je meer opties. Daar kan je Factory instellen dat is de map waar nzbget ze bijvoorbeeld neer zet. Je kan ook hier instellen hoevaak hij in die map moet kijken (bij mij 1 minuut) en je kan ook instellen hoevaak hi moet zoeken voor series om de 10 minuten of 15 minuten.schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:39:
[...]
Ik heb post-processing nog wel even nodig maar wat ik niet snap is waarom er een optie voor nzbdrone in nzbtomedia zit als dit helemaal niet nodig is? Ik vraag wel even aan clinton denk ik
/edit:
Heb het zonder PP gedaan maar toen bleef een episode in de download dir staan ipv dat ie gemoved werd naar uiteindelijke locatie. Straks nog eens wat testen doen.
Iets anders, wat is de search interval bij nzbdrone? Heb nu al een hele poos een serie erin staan maar er gebeurt verder niks.
Als series blijven staan en je heb dit ingesteld kan het zijn dat een aflevering verkeerde naam heeft dat gebeurde bij mij vandaag zat een spelfout in (op alle index sites).
Top, dacht dat dat iets was om menu te verbergenWeAreLegion schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:37:
[...]
Als je in nzbdrone kijk dan zie je bij settings hide staan als je die op show zet krijg je meer opties. Daar kan je Factory instellen dat is de map waar nzbget ze bijvoorbeeld neer zet. Je kan ook hier instellen hoevaak hij in die map moet kijken (bij mij 1 minuut) en je kan ook instellen hoevaak hi moet zoeken voor series om de 10 minuten of 15 minuten.
Als series blijven staan en je heb dit ingesteld kan het zijn dat een aflevering verkeerde naam heeft dat gebeurde bij mij vandaag zat een spelfout in (op alle index sites).
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Geen idee of dat mag maar goedAnthirian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:03:
Als je dat lijstje dan ook meteen even meepost scheelt het anderen weer werk
-RP
-REenCO
VOSTFR
vostfr
HebSubs
hebsubs
-mSD
-msd
COMPULSiON
-AFG
AVIGUY
Nieuwe toevoegen gaat gewoon per regel
Thanks.WeAreLegion schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:09:
[...]
Geen idee of dat mag maar goedeven Hide op Show zetten en dan bij Indexers onderaan dit er in zetten:
-RP
-REenCO
VOSTFR
vostfr
HebSubs
hebsubs
-mSD
-msd
COMPULSiON
-AFG
AVIGUY
Nieuwe toevoegen gaat gewoon per regel. Niet alles zal bij elke indexer voor komen maar goed kan geen kwaad om ze er bij te zetten
.
Ik neem overigens de gok compleet over te gaan op NzbDrone. Eens zien of het presteert
/edit:
Het is mij overigens ook al duidelijk waarom er in nzbtomedia nzbdrone pp is.
SB had ook zoiets (en CP) ook dat ie je download dir gaat scannen om de zoveel tijd of er iets nieuws is. Had er toen al een hekel aan want wil niet dat welke app dan ook continue mijn disks gaat lopen upspinnen. Ik geef zelf wel aan met downloader app of iets klaar is of niet en daarom zit er dus nzbdrone in nzbtomedia
Interval op 0 in NzbDrone en gewoon via NZBGet informeren of iets gedownload is of niet
[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 02-05-2014 22:51 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Geef me eens een lijstje van Scandinavische series, probeer ik ze in NzbDroneKrisp schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:32:
Inmiddels begin ik me wel te irriteren aan het feit dat echel0n niet een internationale versie lijkt te hebben. Ik kijk graag naar Scandinavische series, maar daarvan laad Sick Beard consequent de Amerikaanse/Britse variant van, danwel helemaal niet. Alleen Arvingerne draait vreemd genoeg weer wel, maar pas sinds kort.
/edit:
Bug gevonden in custom episode naming. Blijft zeuren om verkeerd format
/edit2':
Als je Show op Hide zet en weer terug zie je het juiste format.
Een voorbeeld:
{Series.Title}.S{season:00}E{episode:00}.{Episode.Title}.{Quality.Title}-{Release Group}
Wat er dus mist in custom met Show is de S en E tag
[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 03-05-2014 02:04 ]
Geen idee of het aan mijn instellingen ligt maar gebruik nu SB voor de torrents en nzbdrone voor nzb. De laatste gebruikt nzbget waar ik niets aan heb veranderd na het over gaan naar nzbdrone. Echter merk ik nu dat een betere aflevering van een serie die beide gedownload zijn met nzbdrone dat de mindere kwaliteit niet verwijderd wordt.
Hebben jullie dit ook??
Het enig wat ik kan vinden in NZBDrone is bij Media Management --> Knopje Hide op Show zetten en daar bij Media Managment --> Download Propers op YES zetten.Buzzie schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:53:
Ik heb ook een vraag over nzbdrone.
Geen idee of het aan mijn instellingen ligt maar gebruik nu SB voor de torrents en nzbdrone voor nzb. De laatste gebruikt nzbget waar ik niets aan heb veranderd na het over gaan naar nzbdrone. Echter merk ik nu dat een betere aflevering van een serie die beide gedownload zijn met nzbdrone dat de mindere kwaliteit niet verwijderd wordt.
Hebben jullie dit ook??
Meer mogelijkheden zijn er volgens mij niet om een slechtere te laten vervangen door een betere.
Wat handig is om even een keer handmatig te zoeken dan zie je snel waarom het niet gaat.schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:39:
[...]
Ik had aan de hand van de door mij eerder geplaatste handleiding de Quality Definitions ingesteld.
Nu wilde hij een aflevering maar niet mee pakken terwijl ik in in de log kon zien dat deze wel werden gevonden maar geen reden waarom hij deze niet download.
Handmatig zoeken van de aflevering opgestart en daar kreeg ik netjes te zien dat de aflevering niet voldeed aan de min & max ingestelde bestandsgrote. Dus deze direct maar weer aangepaste naar hogere waarders en dan pakte hij hem wel netjes op.
Voordeel vindt ik wel dat je dus vaak ergens op kunt klikken en dan zie je daar een resultaat. Werkt soms handiger dan het doorspitten van logfiles.
Denk aan Wallander en The Killing. Dit zijn beide series met een Engelstalige equivalent, waar hij consequent voor kiest. Ook als ik de originele naam invoer pakt hij ze niet. Nu download ik ze handmatig, maar ook dan worden de bestanden niet herkend.schumi2004 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:20:
[...]
Geef me eens een lijstje van Scandinavische series, probeer ik ze in NzbDrone
Overigens heeft Plex hier ook moeite mee.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Ja die had ik gezien. Maar het gaat in dit geval niet om een proper of repack maar van 720p hdtv naar 720p web-dl. Dit werd met sickbeard geregeld via post processing van nzbget en nzbtosickbeardMikeOO schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:30:
[...]
Het enig wat ik kan vinden in NZBDrone is bij Media Management --> Knopje Hide op Show zetten en daar bij Media Managment --> Download Propers op YES zetten.
Meer mogelijkheden zijn er volgens mij niet om een slechtere te laten vervangen door een betere.
Dat zit volgens mij niet in nzbddrone, hij download gewoon wat jij aangeeft, in sickbeard heb je dan de optie voor archive waar je ander format instelt.Buzzie schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:59:
[...]
Ja die had ik gezien. Maar het gaat in dit geval niet om een proper of repack maar van 720p hdtv naar 720p web-dl. Dit werd met sickbeard geregeld via post processing van nzbget en nzbtosickbeard
ah ik had niet de nieuwste nzbToMedia, maar ik krijg pp niet aan de praat met nzbdrone, script zegt dat alles okee is, maar nzbDrone geeft dan de volgende melding:schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:23:
/edit:
Het is mij overigens ook al duidelijk waarom er in nzbtomedia nzbdrone pp is.
SB had ook zoiets (en CP) ook dat ie je download dir gaat scannen om de zoveel tijd of er iets nieuws is. Had er toen al een hekel aan want wil niet dat welke app dan ook continue mijn disks gaat lopen upspinnen. Ik geef zelf wel aan met downloader app of iets klaar is of niet en daarom zit er dus nzbdrone in nzbtomedia
Interval op 0 in NzbDrone en gewoon via NZBGet informeren of iets gedownload is of niet
1
| Couldn't evaluate decision on /volume1/downloads/dst/drone/Hell.On.Wheels.S03E03.Range.War.1080p.REPACK.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD/Hell.On.Wheels.S03E03.Range.War.1080p.REPACK.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD.mkv: Media file does not exist: /volume1/downloads/dst/drone/Hell.On.Wheels.S03E03.Range.War.1080p.REPACK.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD/Hell.On.Wheels.S03E03.Range.War.1080p.REPACK.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD.mkv |
terwijl bij nzbget dus alles goed gaat inclusief nzbtonzbdrone script.
Heb jij dit wel werkend gekregen?
http://pastebin.com/Hi4J58gD
Zojuist uitgeprobeerd en mijn NZBDrone heeft nu de laatste (master) versie
Geen idee of dit in een script kan, eventueel via cronjob, maar mocht iemand daar wel de kennis voor hebben dan zijn daar wel genoeg mensen blij mee denk ik zo.
Thanks.....misschien dat het nu goed gaat met nzbtonzbdrone pp script van clinton hallWeAreLegion schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Dat zit volgens mij niet in nzbddrone, hij download gewoon wat jij aangeeft, in sickbeard heb je dan de optie voor archive waar je ander format instelt.
[ Voor 30% gewijzigd door Buzzie op 03-05-2014 18:52 ]
Heb al mijn shows toegevoegd en dat ging eigenlijk vrij eenvoudig. Heb sickbeard ook nog draaien incl. nzbtomedia sickbeard script en heb in nzbdrone postprocessing ook aangezet. Ben benieuwd of deze twee elkaar niet gaan bijten. Heb in SB de shows nog niet op pauze gezet.
Zie dat Schumi2004 al nzbtodrone gebruikt, morgen maar eens even opzoeken bij clinton kan ik direct kijken of de andere scripts ook een update kennen en dan binnen drone de boel naar 0 zetten.
Zojuist heb ik deze opnieuw geinstalleerd en geconfigureerd, maar bij de renamer loop ik tegen een probleem aan. Ik krijg een "grijs" scherm waarna ik geen folders kan selecteren. Ook handmatig ingeven lukt niet.
Ik heb het met zowel IE als FF geprobeerd, maar geen success
Iemand hier die een oplossing heeft?

http://www.deyterra.com
Ben er ook mee bezig geweest met NzbDrone PP maar hier wil het nog niet lukken.Buzzie schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:49:
Op de volgende pagina heb ik een korte handleiding gevonden om NZBDrone te updaten als je deze geinstalleerd hebt op je Synology NAS.
http://pastebin.com/Hi4J58gD
Zojuist uitgeprobeerd en mijn NZBDrone heeft nu de laatste (master) versie
Geen idee of dit in een script kan, eventueel via cronjob, maar mocht iemand daar wel de kennis voor hebben dan zijn daar wel genoeg mensen blij mee denk ik zo.
[...]
Thanks.....misschien dat het nu goed gaat met nzbtonzbdrone pp script van clinton hall
/edit
Hier updater in script vorm.
https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-41888882
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 04-05-2014 11:45 ]
2014-05-04 11:38:59 INFO No results found from http://www.nzbzombie.com for Metallica S&M 1999
2014-05-04 11:38:51 INFO Parsing results from http://www.nzbzombie.com
2014-05-04 11:38:51 ERROR Request raise HTTP error with status code: 404
2014-05-04 11:38:51 INFO Parsing results from Headphones Indexer
2014-05-04 11:38:51 INFO Searching for "Metallica - S&M" since it is marked as wanted
Mijn HeadPhones Indexer geeft een 404 aan, meerdere mensen hier last van? HP kan nu nauwelijks nog albums vinden.
url gecheked?FicoF schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:49:
2014-05-04 11:38:59 INFO No more results found for: Metallica - S&M
2014-05-04 11:38:59 INFO No results found from http://www.nzbzombie.com for Metallica S&M 1999
2014-05-04 11:38:51 INFO Parsing results from http://www.nzbzombie.com
2014-05-04 11:38:51 ERROR Request raise HTTP error with status code: 404
2014-05-04 11:38:51 INFO Parsing results from Headphones Indexer
2014-05-04 11:38:51 INFO Searching for "Metallica - S&M" since it is marked as wanted
Mijn HeadPhones Indexer geeft een 404 aan, meerdere mensen hier last van? HP kan nu nauwelijks nog albums vinden.
Weet iemand hoe je deze neppe downloads kan filteren? Het zijn steeds andere groepen en titels waar het bij gebeurd. Of weet iemand dat dit echt een 'nieuwe' codec is die je nodig hebt (kan me niet voorstellen)?
Install the codecs from the /Codec/ Directory.
steeds vaker. Van de laatste 15 films +- een 7 films welke niet afspeelbaar zijn. in de logging kun je terug vinden dan CP de exe file verwijderd heeft. Verwacht dat dat een virus installer is oid...
Ik kan ze makkelijk herkennen binnen plex omdat plex niets met de bestanden kan en derhalve geen resolutie kan bepalen. waarna ik ze handmatig verwijder
Nadeel is echter dat ik ze dan weer moet opvoeren binnen cp. Waarna hij dezelfde bestanden mogelijk opnieuw download.
Kan er mogelijk in cp in de nabewerking gescanned worden op codec en vervolgens de hele folder verwijderen als hij iets vindt?
Als je een film toevoegt kan je kiezen voor 'manual pick' ofzo. Krijg je een lijstje te zien met welke releases beschikbaar zijn. Daar kan je dan eentje uit kiezen. Is er niks goed beschikbaar kan je de releases die je niet wil uitschakelen zodat CP die niet pakt en wacht op een betere release.bpee schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:55:
ook hier heb ik dat met de
Install the codecs from the /Codec/ Directory.
steeds vaker. Van de laatste 15 films +- een 7 films welke niet afspeelbaar zijn. in de logging kun je terug vinden dan CP de exe file verwijderd heeft. Verwacht dat dat een virus installer is oid...
Ik kan ze makkelijk herkennen binnen plex omdat plex niets met de bestanden kan en derhalve geen resolutie kan bepalen. waarna ik ze handmatig verwijder
Nadeel is echter dat ik ze dan weer moet opvoeren binnen cp. Waarna hij dezelfde bestanden mogelijk opnieuw download.
Kan er mogelijk in cp in de nabewerking gescanned worden op codec en vervolgens de hele folder verwijderen als hij iets vindt?
IK heb hier oveirgens geen last van. Misschien eens naar een andere indexer kijken?
Ik had de gedachte om dit via Sickbeard (en daarmee ook diverse apps op mijn telefoon) te laten verlopen door de status van de aflevering te verwijderen naar bv. archived (ignored of skipped zou ook kunnen) en hieraan een script voor het verwijderen te koppelen. Het postProcessor gedeelte binnen Sickbeard heeft deze mogelijkheid al want wanneer een betere kwaliteit aflevering wordt gevonden dan wordt de oude met de bijbehorende bestanden verwijderd. Echter is het mij nog niet gelukt om dit gedeelte van het script elders in Sickbeard toe te passen en dat specifiek wanneer de status van de aflevering wordt aangepast.
Er is op github wel pull request geweest (https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/661) wat lijkt te doen wat ik wil, maar ook hierbij krijg ik het niet voor elkaar dit te koppelen aan het aanpassen van de status binnen Sickbeard.
Iemand met meer kennis die dit wel voor elkaar krijgt? Of heeft iemand andere tips om het verwijderen van afleveringen te automatiseren?
afterwatch ofzo
Klinkt als een probleem met python.rally schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:10:
Ik heb een probleem met CouchPotoato voor Windows
Heb je python in je windows environment staan?
https://couchpota.to/foru...814fe48e93e5d2ac10094001a
Lijkt er meer op dat er geen pywin geinstalleerd is.RudolfR schreef op zondag 04 mei 2014 @ 16:50:
[...]
Klinkt als een probleem met python.
Heb je python in je windows environment staan?
https://couchpota.to/foru...814fe48e93e5d2ac10094001a
Check waar ze vandaan komen, binsearch en nzbindex hebben dit vaker. Maar ik zie ook dat er een aantal slecht ingestelde newznab providers zijn die dit doen.Skating_vince schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:13:
De laatste tijd heb ik met Couchpotato op mijn synology dat ik veel binnen krijg, met een mapje Codec met een executable erin. Vervolgens staat er een readme if_you_get_errors.txt (oid), waarin staat dat je bij fouten de installatie uit de Codec map moet uitvoeren. Volgens mij is dat bestand gewoon een virus, maar dat weet ik niet zeker (niet getest). Als je de film probeert af te spelen, krijg je de cover te zien met meestal een foutmelding.
Weet iemand hoe je deze neppe downloads kan filteren? Het zijn steeds andere groepen en titels waar het bij gebeurd. Of weet iemand dat dit echt een 'nieuwe' codec is die je nodig hebt (kan me niet voorstellen)?
PP script lijkt goed te werken maar om 1 of andere reden gooit ie de files weg nog voordat nzbdrone er iets mee mag doen.
Draait er overigens iemand de development branch?
/edit
Volgens mij is nzbdrone ook de weg kwijt hier. krijg met geen mogelijkheid de naming format uitgeschakeld of veranderd.
Ondanks dat ik zeker weet dat het goed is blijft ie deze melding geven:
{series.title}.s{season:00}e{episode:00}.hdtv.x264-{release group}
1
2
| Invalid request Validation failed: -- Must contain season and episode numbers |
[ Voor 55% gewijzigd door schumi2004 op 04-05-2014 20:19 ]
Yup... dat was het. Helemaal overheen gelezen in de how-toRuudBurger schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:30:
[...]
Lijkt er meer op dat er geen pywin geinstalleerd is.
[...]

Alles werkt nu naar behoren. Bedankt voor het inzicht.
Gebruik nu de developer maar merk niet veel verschil al zal dat er zeker zijn maar zal meer achter de schermen zijn.schumi2004 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:34:
Iemand al nzbtomedia postprocessing al werkend met nzbdrone?
PP script lijkt goed te werken maar om 1 of andere reden gooit ie de files weg nog voordat nzbdrone er iets mee mag doen.
Draait er overigens iemand de development branch?
/edit
Volgens mij is nzbdrone ook de weg kwijt hier. krijg met geen mogelijkheid de naming format uitgeschakeld of veranderd.
Ondanks dat ik zeker weet dat het goed is blijft ie deze melding geven:
{series.title}.s{season:00}e{episode:00}.hdtv.x264-{release group}
code:
1 2 Invalid request Validation failed: -- Must contain season and episode numbers
Wel handig is dat je eenvoudig kunt wisselen (via GUI) tussen master en developer en daarna even via jouw gemelde script deze bijwerken.
Ben ook nog aan het testen en nu wil de Failure niet doen terwijl het in het begin wel gewerkt heeft icm NZBget. Ik ga hem even verwijderen en een keer opnieuw installeren en kijken of hij dan weer wil lopen.
Dit zijn de verbeteringen t.o.v de master. Verder terug liet hij niet zien.
Alleen de Dognzg API url was nog steeds de oude. Kan zijn dat ik eerst de master heb geinstalleerd en toen geswitched ben naar de Develop versie.
1
2
3
4
5
6
7
8
| Fixed dognzb API URL Fixed Changing the SSL cert will re-register with the new cert (when running as admin) Fixed Do not require SSL Cert Hash on Linux/OS X New Do not import files inside the EXTRAS folder within a Series Fixed Double periods in filenames will be replaces with a single period New Write PID file to AppData directory on Linux/OS X Fixed Do not search for episodes that were just grabbed via RSS Sync Fixed Set episode guide url for XBMC metadata |
[ Voor 33% gewijzigd door MikeOO op 05-05-2014 09:02 ]
dit is de laatste reactie
maxrogers commented 4 days ago
FYI, for those who would like to download the packages from the synocommunity repo (once they are available.) You need to add /?beta=1 to your synocommunity repo address like so:
packages.synocommunity.com/?beta=1
Ik draai momenteel 2.4.0 op Windows 8.
ALS iemand het al weet, dan zijn het de mensen van synocommunity zelfshoombak schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:48:
weet iemand wanneer de NZBdrone beschikbaar komt in de synocommunity repo?
dit is de laatste reactie
[...]
Je kan ook de SPKs downloaden mits je platform wordt ondersteunt en je de NAS bootstrap hebt.mvds schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:01:
[...]
ALS iemand het al weet, dan zijn het de mensen van synocommunity zelfAl moet ik wel zeggen dat ik er met smart op wacht! Ik wil heb graag proberen.
https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-40871920
En deze dan vervolgens met genoemde methodes in dit topic updaten naar meest recente versie wat vermoedelijk alleen zinvol is als je develop draait.MikeOO schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Je kan ook de SPKs downloaden mits je platform wordt ondersteunt en je de NAS bootstrap hebt.
Bootstrap is volgens mij niet nodig maar kan het mis hebben.MikeOO schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Je kan ook de SPKs downloaden mits je platform wordt ondersteunt en je de NAS bootstrap hebt.
mijn NAS is dat niet en het draait prima.
ook update ging zonder problemen......maar voor wat ik uit me hoofd weet is bovenstaande SPK de laatste versie van de Master Branch
Om een mooie ratio te hanteren moet je de torrent eigenlijk binnen een minuut na publiceren binnen hebben. Lukt dat niet zal je moeten concureren met velen anderen om nog wat te kunnen uploaden.
Is er een manier om de RSS feed van bepaalde providers vaker op te halen? Bijvoorbeeld elke minuut even updaten in plaats van de 10 minuten die ik nu als minimum kan instellen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Code aanpassenTsurany schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:51:
Ik gebruik TPB versie van SickBeard en loop tegen een issue aan. Ik wil graag een private tracker via RSS toevoegen maar deze tracker heeft strenge ratio eisen.
Om een mooie ratio te hanteren moet je de torrent eigenlijk binnen een minuut na publiceren binnen hebben. Lukt dat niet zal je moeten concureren met velen anderen om nog wat te kunnen uploaden.
Is er een manier om de RSS feed van bepaalde providers vaker op te halen? Bijvoorbeeld elke minuut even updaten in plaats van de 10 minuten die ik nu als minimum kan instellen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weet niet of je torrentprovider zo blij wordt dat je hun rss gaat hammeren met een request elke 30 seconden of elke minuut.Tsurany schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:59:
Dan daar maar eens in gaan verdiepen. Hoopte op een makkelijkere oplossing.
In hoeverre loop je tegen een probleem aan? Heeft je torrentprovider de content niet? Krijg je een error? Het is een beetje een vage vraag en ook niet echt gerelateerd aan de applicaties die hier besproken worden.Pixarr schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:56:
Iemand die ook problemen heeft Robocop in WEB-DL binnen te halen met CouchPotato en Torrents?
Ik draai momenteel 2.4.0 op Windows 8.
[ Voor 42% gewijzigd door Senaxx op 05-05-2014 14:48 ]
Torrentproviders hebben wel de content, maar Couchpotato lijkt niet eens te kijken. Als ik een film toevoeg zegt hij alleen:Senaxx schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Weet niet of je torrentprovider zo blij wordt dat je hun rss gaat hammeren met een request elke 30 seconden of elke minuut.
[...]
In hoeverre loop je tegen een probleem aan? Heeft je torrentprovider de content niet? Krijg je een error? Het is een beetje een vage vraag en ook niet echt gerelateerd aan de applicaties die hier besproken worden.
[re.providers.info.omdbapi] Found: RoboCop (2014)
Sommige films pakt hij wel direct, maar The Machine en Kick-Ass 2 bijvoorbeeld ook niet.
Robocop (bijvoorbeeld) werd hier ook niet gesnatched, was een web-dl met stereo geluid, ik wilde een BR Rip, goede reden om die niet te pakken dus
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Is dat de optie, Enable Debugging? Hij haalt helemaal geen één versie binnen, laat staan WEB-DL.cypher21 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:08:
Zet dan uitgebreide logging aan, dan zul je de reden zien waarom een film niet gesnatched wordt.
Robocop (bijvoorbeeld) werd hier ook niet gesnatched, was een web-dl met stereo geluid, ik wilde een BR Rip, goede reden om die niet te pakken dus
deze maakt echter gebruik van onion (tor) netwerk. Is er een manier om deze toch te gebruiken in bijvoorbeeld couchpotato? Iemand ervaring?
[ Voor 68% gewijzigd door Vledderos op 05-05-2014 19:47 ]
Is NZBdrone een alternatief voor SickBeard? Werkt deze ook met torrents?tcviper schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:41:
Nzbdrone zit ik nu eindelijk ook opbevalt prima tot nu toe!
Heel kort antwoord nee, maar ze zijn er wel mee bezigPixarr schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:48:
[...]
Is NZBdrone een alternatief voor SickBeard? Werkt deze ook met torrents?
Oke bedankt. Ik lees wel dat NZBdrone automatisch een nieuwe download als hij een kapotte download tegenkomt. Maar vanwege de takedowns op Usenet gebruik ik nu liever even torrents.WeAreLegion schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:03:
[...]
Heel kort antwoord nee, maar ze zijn er wel mee bezig
Zal morgen NZBdrone uitproberen...
En torrents zijn in principe net zo goed te automatiseren als usenet. Bij mij cleaned hij avond alle torrents die ouder zijn dan twee dagen, werkt super
Gebruik je dan Sickbeard of NZBdrone?Tsurany schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:09:
Ja torrents werken bij mij echt perfect als backup. Mooie zou zijn als een failed usenet download automatisch doorgaat naar torrents. Volgens mij kan die nieuwe fork dat wel maar die schijnt nog wat bugs te hebben.
En torrents zijn in principe net zo goed te automatiseren als usenet. Bij mij cleaned hij avond alle torrents die ouder zijn dan twee dagen, werkt super
Met daarin de instellingen:
• Preferred: 3D
• Required: half, sbs
• Ignored: (is dus leeg)
Bij required heb ik zowel alleen "sbs" alsook alleen "hsbs" geprobeerd.
Films welke ik zoek in de categorie "3D" zoek ik dan op 720p en/of 1080p.
Echter heeft CouchPotato nog geen film kunnen vinden. Terwijl als ik zelf zoek, de films wel vind.
Mijn vraag is dan ook: is er een instelling die ik ben vergeten soms?
Heb je gekeken naar de minimale bestandsgroottes die staan gedefinieerd voor 720p en 1080p?Corvo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:27:
Momenteel heb ik in CouchPotatoServer een categorie ingesteld genaamd "3D".
Met daarin de instellingen:
• Preferred: 3D
• Required: half, sbs
• Ignored: (is dus leeg)
Bij required heb ik zowel alleen "sbs" alsook alleen "hsbs" geprobeerd.
Films welke ik zoek in de categorie "3D" zoek ik dan op 720p en/of 1080p.
Echter heeft CouchPotato nog geen film kunnen vinden. Terwijl als ik zelf zoek, de films wel vind.
Mijn vraag is dan ook: is er een instelling die ik ben vergeten soms?
Wellicht dat dat bijt met degene die je zelf vindt?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Sickbeard. Takedowns nog niet veel last van gehad als je up to date bent maar als je halverwege een seizoen in stapt is een deel al down gehaald. Torrents werken dan nog prima.
Dit wil ik ook nog aan de praat zien te krijgen.Tsurany schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:09:
Ja torrents werken bij mij echt perfect als backup. Mooie zou zijn als een failed usenet download automatisch doorgaat naar torrents. Volgens mij kan die nieuwe fork dat wel maar die schijnt nog wat bugs te hebben.
Heb alleen in de nieuwe fork deze optie nog niet gezien.
Voor de liefhebbers heb ik een handleiding geschreven en bijgewerkt voor Mac osx om Spotweb i.c.m. Couchpotato & Sickbeard te installeren.
https://www.dropbox.com/s...20spotweb%20-UPDATED-.pdf
Veel succes ermee voor degene die hem gebruiken.
Alle gegevens zijn goed ingevuld en het log-file zegt me helemaal niets, behalve dat het misgaat bij deze regel:
No module named autoProcess.migratecfg
Maar ik snap niet helemaal wat dit is en Google kom ik niet echt verder mee.
Iemand hier een idee waar het mis gaat? Het gaat om een installatie op Windows en zowel NZBget als Sickbeard staan op hetzelfde systeem.
INFO 2014-05-06 09:18:04 Executing post-process-script DeleteSamples.py for Family.Guy.S12E19.Meg.Stinks.1080p.Web-DL
INFO 2014-05-06 09:18:04 DeleteSamples: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
INFO 2014-05-06 09:18:04 Post-process-script DeleteSamples.py for Family.Guy.S12E19.Meg.Stinks.1080p.Web-DL successful
INFO 2014-05-06 09:18:04 Executing post-process-script NZBtoSickbeard.py for Family.Guy.S12E19.Meg.Stinks.1080p.Web-DL
INFO 2014-05-06 09:18:04 NZBtoSickbeard: Traceback (most recent call last):
INFO 2014-05-06 09:18:04 NZBtoSickbeard: File "C:\Program Files (x86)\NZBGet\ppscripts\NZBtoSickbeard.py", line 126, in <module>
INFO 2014-05-06 09:18:04 NZBtoSickbeard: import autoProcess.migratecfg as migratecfg
INFO 2014-05-06 09:18:04 NZBtoSickbeard: ImportError: No module named autoProcess.migratecfg
ERROR 2014-05-06 09:18:04 Post-process-script NZBtoSickbeard.py for Family.Guy.S12E19.Meg.Stinks.1080p.Web-DL failed (terminated with unknown status)
INFO 2014-05-06 09:18:04 Executing post-process-script Logger.py for Family.Guy.S12E19.Meg.Stinks.1080p.Web-DL
Nieuwe fork van welke branch bedoel je dan?Tsurany schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:09:
Heb je wel je nzbget en nzbtomedia geüpdate
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]