[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kalua schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:45:
Nee zelfde api key.. heb mijn config namelijk terug gezet. Trouwens ook alles uit mediadog verwijderd en opnieuw erin gezet, maar helaas ook dat hielp niet.
Mmm dat is wel vreemd. heb je al geprobeerd gewoon nieuwe key te generere en die in te vullen? :) Gewoon om even te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:46
hmm, heb even in de github history gekeken en zie dat ze da API deels herschreven hebben.. jammer, vond mediadog echt ver uit de beste app.. ik ga maar een andere zoeken dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er meer mensen die last hebben met het downloaden/processen van Wheeler Dealers?
Klopt echt niets van bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
MikeyMan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:25:
Zijn er meer mensen die last hebben met het downloaden/processen van Wheeler Dealers?
Klopt echt niets van bij mij!
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)
- Repository versie (Main of andere fork).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Snap ik, maar volgens mij is dat hier niet van toepassing.

Ze worden gedownload, en ook geprocessed, alleen sluiten de bestanden niet aan bij de namen/omschrijvingen. Lijkt me niet iets wat uit de logs volgt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:15
Hmmm volgens mij heb je gelijk, krijg bij de TVRage versie nu ook bij alle indexers dit:

2014-04-24 12:22:12 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: DB error: table womble_s_index has no column named indexerid
2014-04-24 12:22:12 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: table womble_s_index has no column named indexerid
2014-04-24 12:22:12 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: DB error: table sick_beard_index has no column named indexerid
2014-04-24 12:22:12 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: table sick_beard_index has no column named indexerid

Vraag me af hoe dat nu weer op te lossen...

Update: Opgelost:
stop sickbeard, delete your cache.db, start sickbeard, fixed

Lijkt er trouwens op dat echel0n subliminal heeft gefixt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door tcviper op 24-04-2014 12:34 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
toch de overstap maar gemaakt naar Echel0n. :)
ondanks dat met sickbeard.db en config.ini alles over is, toch maar even alle instellingen nagelopen en nu alle shows een mass-update gegeven, want ik miste ook de show banners/foto's.
tot nu toe lijkt het allemaal prima, en hoef ik niet meer terug naar de TPB versie.
kan sichbeard trouwens niet meer in Ezrss zoeken? ik had het met de TPB versie ook al dat ik vaak errors zie in de log van Ezrss met een fout dat ie de RSS url niet kan laden./.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

MikeyMan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:50:
Snap ik, maar volgens mij is dat hier niet van toepassing.

Ze worden gedownload, en ook geprocessed, alleen sluiten de bestanden niet aan bij de namen/omschrijvingen. Lijkt me niet iets wat uit de logs volgt toch?
Bij Fast 'n Loud, ook een Discovery serie, heb ik dit ook gehad. Bij een aantal afleveringen nummers en titels die totaal niet lijken te kloppen. Ik heb het gewoon genegeerd en ben lekker gaan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Ondersteund die Echel0n versie ook Push a lot om notificaties naar mijn Windows Phone te sturen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

In de readme.md van Echolon staat :
Sick Beard

SickBeard-TVRage is currently in beta release stage. There may be severe bugs in it and at any given time it may not work at all.

Sick Beard-TVRage is a PVR for torrent and newsgroup users. It watches for new episodes of your favorite shows and when they are posted it downloads them, sorts and renames them, and optionally generates metadata for them. It retrieves show information from theTVDB.com and TVRage.com.

!!! Please before using this with your existing database (sickbeard.db) please make a backup copy of it and delete any other database files such as cache.db and failed.db if present, we HIGHLY recommend starting out with no database files at all to make this a fresh start but the choice is at your own risk !!!

Misschien hebben jullie dat over het hoofd gelezen en krijgen jullie daarom problemen met de database.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:01
Sepp14 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:41:
[...] Misschien hebben jullie dat over het hoofd gelezen en krijgen jullie daarom problemen met de database.
Ik had alleen sickbeard.db en config.ini overgekopieerd. Dat resulteerde in een melding dat er een bepaalde kolom niet in een tabel zat. Dus zelfs als je dat opvolgt kan je problemen krijgen. Ben zelf maar clean begonnen met alleen de config.ini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:51:
[...]

Ik had alleen sickbeard.db en config.ini overgekopieerd. Dat resulteerde in een melding dat er een bepaalde kolom niet in een tabel zat. Dus zelfs als je dat opvolgt kan je problemen krijgen. Ben zelf maar clean begonnen met alleen de config.ini
Ik kreeg die error ook maar na updaten naar nieuweste versie (via github) en opnieuw proberen werkte het wel naar behoren. Misschien dat het voor jou nu ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
WeAreLegion schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:03:
[...]
Ik kreeg die error ook maar na updaten naar nieuweste versie (via github) en opnieuw proberen werkte het wel naar behoren. Misschien dat het voor jou nu ook opgelost is.
Meh, had alles al weggegooid en opnieuw toegevoegd via directoty-scan. Had het geluk dat ik toch al laatst door de series heen ben gelopen en heb gekeken wat ik daadwerkelijk nog ga kijken. Toen bleven er maar 6 over van de 30 dus was zo gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29
@nivong: ga jij nu de mr-orange branch van SickBeard weg is nog overstappen naar een andere branch voor jouw versie? De SickBeard-TVRage branch van echel0n misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:28
Mr Magic schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:38:
@nivong: ga jij nu de mr-orange branch van SickBeard weg is nog overstappen naar een andere branch voor jouw versie? De SickBeard-TVRage branch van echel0n misschien?
Hoop ook stiekum dat @nivong dit gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Echel0n geeft nu de melding : "Local branch is ahead of master. Automatic update not possible." :-D

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Ik zie veel mensen praten over bepaalde branches. Nogal onhandig om 133 pagina's te lezen om te weten welke verschillen er tussen branches zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

midgetspy = oorspronkelijke versie van sickbeard
mr-orange fork = heeft de mogelijkheid tot torrents toegevoegd (maar deze versie bestaat niet meer)
nivong fork = is grotendeels gelijk aan de mr-orange versie maar heeft als leuke eigenschap dat je ook NL series kan downloaden.

In zo'n fork kunnen weer verschillende branches bestaan.Zo is de standaard branch de master branch. Andere branches worden meestal gebruikt voor het testen van nieuwe toevoegingen, en zou ik niet zo snel installeren.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 27-04-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
job schreef op zondag 27 april 2014 @ 00:14:
midgetspy = oorspronkelijke versie van sickbeard
mr-orange fork = heeft de mogelijkheid tot torrents toegevoegd (maar deze versie bestaat niet meer)
nivong fork = is grotendeels gelijk aan de mr-orange versie maar heeft als leuke eigenschap dat je ook NL series kan downloaden.

In zo'n fork kunnen weer verschillende branches bestaan.Zo is de standaard branch de master branch. Andere branches worden meestal gebruikt voor het testen van nieuwe toevoegingen, en zou ik niet zo snel installeren.
En de "Echolon" fork/branch? Dit is eentje die ik voorbij zie komen net boven mij berichten.
Maar als ik de originele installeer. Kan ik toch ook gewoon Belgische series downloaden? Wat is dan het verschil met die nivong fork ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Sven_Vdb schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:37:
[...]
En de "Echolon" fork/branch? Dit is eentje die ik voorbij zie komen net boven mij berichten.
Die heb ik net geinstalleerd, is de 'opvolger' van mr_orange.
Maar als ik de originele installeer. Kan ik toch ook gewoon Belgische series downloaden? Wat is dan het verschil met die nivong fork ...
Dat snap ik ook niet zo goed ; ik kan SB gewoon laten zoeken (via TheTVDB) naar Flikken, Windkracht 10 etc. Als er torrents zijn, zal downloaden ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

De fork met nl c.q. Vlaams ondersteuning kijkt ook in andere categorieën foreign bijvoorbeeld waar ze worden gepost. Die ander doen dat niet tenzij je het zelf toevoegt als je weet waar je dat moet doen

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Die van echel0n, tvrage werkt perfekt gebruik em inmiddels 3 dagen: https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage

En ik kan hier ook gewoon NL series mee downloaden dus...

[ Voor 21% gewijzigd door tcviper op 27-04-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Sepp14 schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:45:
De fork met nl c.q. Vlaams ondersteuning kijkt ook in andere categorieën foreign bijvoorbeeld waar ze worden gepost.
Da's waarschijnlijk alleen interessant voor Usenet ? Ik gebruik alleen Torrents en daar heb ik dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goner schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:59:
[...]

Da's waarschijnlijk alleen interessant voor Usenet ? Ik gebruik alleen Torrents en daar heb ik dat niet nodig.
Klopt, dat heb je met torrents niet. Die zoekt gewoon op naam op de grote sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mits goed gepost door de uploader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het overstappen van nieuwsgroepen naar torrents icm met coachpotato en sickbeard. Voor beide heb ik de configuratie klaar alleen zit ik nog met het volgende. Als CP een film heeft gedownload via torrents dan krijgt deze status seeding. Ik wil ook seeden omdat ik een private tracker gebruik, CP is zo geconfigureerd dat ik eerst een ratio van 1 of 40 uur moet seeden voordat de torrent verwijderd mag worden. Ideaal want zo hoef ik zelf de torrents niet te onderhouden. Maar het probleem is dat ik de film nog niet zie XMBC terwijl CP XBMC wel direct update als ik een film via nieuwsgroepen download. Ik denk dus dat CP wacht tot de torrent een ratio van 1 heeft of 40 uur geseed heeft.

Mijn vraag is of je met CP een torrent kan downloaden en dat deze daarna direct in XBMC afgespeeld kan worden en dat je de torrent nog blijft seeden. Het liefste zonder een kopie te maken van het bestand of handmatige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 20:56
tcviper schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:36:
Die van echel0n, tvrage werkt perfekt gebruik em inmiddels 3 dagen: https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage

En ik kan hier ook gewoon NL series mee downloaden dus...
Zie hier nu meerdere mensen overstappen op die van echel0n. Aangezien ik mr-orange op mijn Synology heb draaien zit ik er ook aan te denken om over te stappen.
Nu is die van echel0n een soort van opvolger, ik neem aan dat torrents downloaden via bv PirateBay e.d. ook gewoon werkt? Dus dat het niet via private trackers hoeft?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
Waarom worden al deze forks niet gewoon 1 main? Zou het toch veel makkelijker maken voor iedereen?
Als je nu bepaalde dingen wil moet je gaan kiezen voor iets specifiek.

Na het downloaden in SABnzbd en het uitvoeren van de processing krijg ik volgende fout. Samenwerking met Sick Beard.

In de logging zelf is niks te zien. Maar dit staat bij de history...

'python' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

[ Voor 47% gewijzigd door Sven_Vdb op 27-04-2014 23:19 . Reden: Toevoegen error ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

arjen9551 schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:27:
[...]
Nu is die van echel0n een soort van opvolger, ik neem aan dat torrents downloaden via bv PirateBay e.d. ook gewoon werkt? Dus dat het niet via private trackers hoeft?
Werkt precies hetzelfde ...
Ik heb m'n SynoCommunity package SB Custom + mr_orange verwijderd, Custom opnieuw geinstalleerd met echel0n fork, instellingen precies zo gezet als voorheen (screenshots bewaard) en daarna m'n tv-series laten scannen. Liep verder vanwaar ik gebleven was ...
Was even doorklikken, maar had gelezen dat doorgaan met oude config.ini en sickbeard.db nogal problemen kan opleveren, dus ben van scratch begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
Hallo allemaal,ik heb de sb van echelon ook geinstaleerd en tot vanochtend liep die prima.
Nu echter kan ik hem alleen starten door in de juiste map te gaan staan en via cli [command]python -d SickBeard.py[/command] te geven.
Echter zodra ik mijn command scherm sluit stopt ook sb ermee,hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik hem 1 x maar hoef op te starten en daarna gewoon blijft draaien?Ook als mijn server opnieuw opstart.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:26
Op het eind van je command moet je dan " &" zetten, dan start ie als background proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
SidewalkSuper schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:39:
Op het eind van je command moet je dan " &" zetten, dan start ie als background proces.
Ok en dan blijft ie gewoon draaien op mijn nas als dei ook gereboot word?
Helaas geprobeerd maar no luck,hij is gewoon weer niet te vinden na dat command

[ Voor 12% gewijzigd door ikkeenjij36 op 28-04-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:26
wel zonder de aanhalingstekens he :)
na reboot draait ie dan natuurlijk niet zomaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Moet zeggen dat die echelon versie wel super traag is het met zoeken van dingen daar had ik met andere geen last van. Maar goed misschen dat dat nog verholpen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:06
WeAreLegion schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:52:
Moet zeggen dat die echelon versie wel super traag is het met zoeken van dingen daar had ik met andere geen last van. Maar goed misschen dat dat nog verholpen word.
Dat had ik dus ook.. ik vond het zo traag dat ik nivong's versie er maar weer op gezet heb. Dan maar even geen updates, ik wacht wel even af en probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Ga ook weer over van echelon naar nivong.

Teveel dingen die niet echt lekker lopen op dit moment.

Als ik een backlog start van een nieuwe serie download hij soms maar 1 aflevering. Dan moet ik weer de backlog starten en pakt hij weer 1.
Zoeken gaat inderdaad traag.

Van nivong nooit last van en draait uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Werkt prima hier hoor, echel0n is 24/7 bezig om te updaten dus geef em aub even de tijd. Het gros werkt allemaal nu en alles vliegt bij mij nu al net zo snel binnen als voorheen. Wat je het beste kunt doen is de .cache bestanden deleten en em dan opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Is de TBP fork nog steeds actief? Of is die inmiddels ook obsolete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 12:34
mvds schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:21:
Is de TBP fork nog steeds actief? Of is die inmiddels ook obsolete?
Die is mee opgenomen in de Echel0n fork dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Echel0n werkt hier zonder problemen, merk niet dat bepaalde dingen traag zijn.
Het enige - maar dat had ik ook al eens bij mr_orange - is dat hij nu 2 keer een PROPER heeft ge-snatched terwijl er niets mis is met de eerste download. Geen repacks of zo ... geen idee waarom hij denkt dat het nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Goner schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:44:
Echel0n werkt hier zonder problemen, merk niet dat bepaalde dingen traag zijn.
Het enige - maar dat had ik ook al eens bij mr_orange - is dat hij nu 2 keer een PROPER heeft ge-snatched terwijl er niets mis is met de eerste download. Geen repacks of zo ... geen idee waarom hij denkt dat het nodig was.
De kans is redelijk groot dat je dit aangevinkt hebt staan bij de instellingen van SB.
Als iemand een serie online zet met daarin de tag "Proper" of "Repack" dan zal SB deze downloaden....ongeacht of deze echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Echel0n draait hier ook probleemloos. Elke dag toch weer enkele afleveringen die keurig binnengehaald worden.

Wel 1 vraag: hebben jullie ook de melding "Local branch is ahead of master. Automatic update not possible." ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:06
M.v.Veelen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:59:
Echel0n draait hier ook probleemloos. Elke dag toch weer enkele afleveringen die keurig binnengehaald worden.

Wel 1 vraag: hebben jullie ook de melding "Local branch is ahead of master. Automatic update not possible." ?
een van mijn problemen was juist dat als ik probeerde te updaten ("je loopt zoveel commits achter"), het updaten niet lukt (hij blijft staan op "sickbeard shutting down" o.i.d.), dus updaten lukte op die manier ook niet. Een ander probleem was dat zodra ik alle series had toegevoegd, het daadwerkelijk ophalen van de informatie niet leek te lukken, ik kreeg wel de hoofdpagina met al mijn series maar alle series blijven op "updating" hangen (met dat ronddraaiende logootje).

Overigens mss interessant om te melden dat ik het op een Synology draai (met de laatste DSM-update van afgelopen week), geldt dat toevallig ook voor anderen die problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Nee, bij mij laadt hij de startpagina wel goed. Het herstarten lukt niet altijd omdat hij dan blijft staan op 'starting', maar als ik na een minuutje handmatig naar de startpagina ga, dan werkt het prima.

Zojuist een herstart gegeven en ik heb nu deze melding in m'n log. Moet ik daar iets mee???

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2014-04-29 13:08:06 CHECKVERSION :: "/opt/bin/git" pull origin master returned : From https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage
 * branch            master     -> FETCH_HEAD
CONFLICT (modify/delete): tests/tests.py deleted in dbee4b6dbf58862925be9fe55640702b75130b2f and modified in HEAD. Version HEAD of tests/tests.py left in tree.
Auto-merging sickbeard/tvcache.py
CONFLICT (content): Merge conflict in sickbeard/tvcache.py
Auto-merging sickbeard/providers/rsstorrent.py
CONFLICT (content): Merge conflict in sickbeard/providers/rsstorrent.py
Automatic merge failed; fix conflicts and then commit the result.
2014-04-29 13:07:59 CHECKVERSION :: Local branch is ahead of master. Automatic update not possible.

De melding over de update heb ik opgelost door SB te stoppen en het commando

code:
1
git reset --hard HEAD~

in te geven via SSH en daarna SB weer te starten.

[ Voor 7% gewijzigd door M.v.Veelen op 29-04-2014 14:08 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
Heb net een verse git clone gedaan van de echel0n TVrage git, maar bij het opstarten komt hij direct al met

code:
1
2014-04-29 15:18:28 MAIN :: DB error: no such table: db_version

hij lijkt dus nog helaas niet helemaal goed te zijn, al zie ik dat er wel heel hard aan gewerkt wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 29-04-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

oddy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:13:
[...]

Die is mee opgenomen in de Echel0n fork dacht ik
Ja oke, maar word er nog actief ontwikkeld aan de TBP fork? Of ligt dat stil, ik ga niet overstappen naar een andere fork als de huidige nog steeds werkt en meeloopt in de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
mvds schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:11:
[...]

Ja oke, maar word er nog actief ontwikkeld aan de TBP fork? Of ligt dat stil, ik ga niet overstappen naar een andere fork als de huidige nog steeds werkt en meeloopt in de updates.
TPB repo is compleet verwijderd, wordt dus niets meer aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Buzzie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:05:
[...]
De kans is redelijk groot dat je dit aangevinkt hebt staan bij de instellingen van SB.
Als iemand een serie online zet met daarin de tag "Proper" of "Repack" dan zal SB deze downloaden....ongeacht of deze echt is.
Ik heb "Replace original download with "Proper/Repack" if nuked?" inderdaad aangevinkt, bewust. Maar voor zover ik kan zien zijn de downloads geen proper/repack.
Zal die tags eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Echel0n kent nog wel wat problemen, zie het volgende:
AA
AAAttributeError: 'sqlite3.Connection' object has no attribute 'action'
AA self.connection.action("DELETE FROM [" + providerName + "] WHERE name = ?", [cur_orphan["name"]])
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/tvcache.py", line 66, in __init__
AA return CacheDBConnection(self.providerID)
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/tvcache.py", line 81, in _getDB
AA myDB = self._getDB()
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/tvcache.py", line 165, in _getLastUpdate
AA if datetime.datetime.today() - self.lastUpdate < datetime.timedelta(minutes=self.minTime):
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/tvcache.py", line 191, in shouldUpdate
AA if not self.shouldUpdate():
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/tvcache.py", line 103, in updateCache
AA self.cache.updateCache()
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/providers/generic.py", line 204, in searchRSS
AA curFoundResults = curProvider.searchRSS()
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/search.py", line 190, in searchForNeededEpisodes
2014-04-29 21:33:46 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: 'sqlite3.Connection' object has no attribute 'action'
2014-04-29 21:33:46 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching PublicHD, skipping: 'sqlite3.Connection' object has no attribute 'action'
Geen idee wat het is overigens, maar qua downloaden pakt hij zeker niet alles op. Dat gold overigens ook voor mr-orange, dus ik zie vooral geen verbetering in plaats van dat het minder wordt. :)

Edit: verder lijkt de version-check een beetje kapot te zijn:
2014-04-29 20:13:56 CHECKVERSION :: Exception generated in thread CHECKVERSION: Error binding parameter 0 - probably unsupported type.
Op de achtergrond werkt hij wel, dus ik wacht de volgende update wel af.

[ Voor 7% gewijzigd door Krisp op 29-04-2014 22:02 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb hier beide problemen niet. Dat eerste lijkt mij ook meer aan database vervuiling liggen. Gebruik je toevallig de database van een andere branch ofzo? Dat je dus niet opnieuw bent begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb de database inderdaad meegenomen, net als de instellingen. Cache heb ik wel geleegd. Wellicht kan ik de database weer eens opnieuw aanmaken. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Je geeft zelf het antwoord: de database is hetgeen waardoor je die foutmeldingen hebt. Ik heb geen van die meldingen en het draait prima bij mij. Ik merk ook niet dat hij iets niet oppakt, dus ook daar gaat niets mis bij mij.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Krisp schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:58:
Echel0n kent nog wel wat problemen, zie het volgende:
[...]

Op de achtergrond werkt hij wel, dus ik wacht de volgende update wel af.
Ik heb gister ook ge"upgrade" naar de echel0n versie. Ik heb de oude verwijderd en vanaf scratch opnieuw begonnen, van de settings uiteraard even een screenshotje gemaakt.

Op het eerste oog lijkt hij prima te werken, echter download hij niks. Wanneer ik een manual search doe vind ik in het log:

SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result ***.S**E**.720p.HDTV.X264-***** at http://lolo.sickbeard.com/getnzb/****.nzb&i=0&r=

Echter wordt er niets gedownload/doorgestuurd naar sabnzbd. er verschijnt ook een kruisje bij het item. Torrents doet hij prima echter :s

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 30-04-2014 08:23 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
Magic schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:17:
[...]

Ik heb gister ook ge"upgrade" naar de echel0n versie. Ik heb de oude verwijderd en vanaf scratch opnieuw begonnen, van de settings uiteraard even een screenshotje gemaakt.

Op het eerste oog lijkt hij prima te werken, echter download hij niks. Wanneer ik een manual search doe vind ik in het log:

SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result ***.S**E**.720p.HDTV.X264-***** at http://lolo.sickbeard.com/getnzb/****.nzb&i=0&r=

Echter wordt er niets gedownload/doorgestuurd naar sabnzbd. er verschijnt ook een kruisje bij het item. Torrents doet hij prima echter :s
Ik draai de echel0n versie al een aantal dagen zonder problemen maar vandaag constateer ik ook bovenstaande.
zet ik nzb search uit dan werkt het met torrents prima.
herstart van SB maakt niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29
Krisp schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:29:
Ik heb de database inderdaad meegenomen, net als de instellingen. Cache heb ik wel geleegd. Wellicht kan ik de database weer eens opnieuw aanmaken. :)
Ik had ook die sqlite3 foutmeldingen in echel0n. Heb toen cache.db weggegooid en herstart en nu is het weer goed.

Wel iets anders geks nu:
2014-04-30 03:19:09 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename V:\Media\TV\Hawaii Five-0\Season 04\Hawaii.Five-0.S04E01.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS.mkv into a valid episode
En dat met alle afleveringen van deze serie. Terwijl die er al lang op stond voordat ik naar echel0n switchte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Ik zou zeggen meld het even op zijn git.
Hij is vrij actief en hard bezig met het fixen ervan.
En anders gewoon door blijven draaien op die van mr-orange.
Die doet het nog steeds.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik had ook dat echelon versie van morgen niks automatisch had gedownload moest alles met de hand doen, zal zo eens op zijn github kijken of daar al wat over staat en ik ga wel even terug naar mrorange, want ondanks dat ie geen updates meer doet deed ie het eigenlijk wel prima verder :) deze is nog wat te onstabiel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gelukkig hebben meer mensen het probleem, ik vind het geen probleem om beta software te draaien, maar ben niet graag de enige met een specifieke issue ;) Ik ga dr van uit dat het wel gefixed wordt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 30-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

WeAreLegion schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
Ik had ook dat echelon versie van morgen niks automatisch had gedownload moest alles met de hand doen,
Vreemd, ik kreeg vanochtend keurig automagisch een nieuwe episode binnen (Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D).
En er staan ook alweer 12 commits klaar.

(ik gebruik SB Custom package + https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage.git op een Synology met Transmission)

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 30-04-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja denk dat mijn versie gewoon niet goed is. Zal hem wel opnieuw downloaden en kijken of het dan werkt, ben nu even nzbdrone aan het testen toch niks beters te doen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan het misschien zijn dat mensen verschillende versies gebruiken van Echel0ns fork? Je hebt de normale Sick-Beard fork en de Sickbeard TVRage fork. Is het zo dat de ene wel problemen heeft, en de andere niet? MIsschien is het handig om erbij te vermelden welk van de twee forks je gebruikt als je zegt problemen te hebben. (Of zegt ze juist niet te hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb gewoon de master branch gepakt en die werkt prima hier. Wel dus problemen gehad met het migreren van de database, maar nadat ik die gewoon allemaal had weggepleurd en alle series er opnieuw in heb gezet werkt het gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:06:
[...]

Vreemd, ik kreeg vanochtend keurig automagisch een nieuwe episode binnen (Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D).
En er staan ook alweer 12 commits klaar.

(ik gebruik SB Custom package + https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage.git op een Synology met Transmission)
Bij mij ook de TVRage Master, en zowel voor als na de update vanochtend doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik gebruik ook TVrage Master en ook bij mij werd dus niks gedownload :) maar goed ben nu drone aan proberen dat werkt ook wel handig denk ik. En zal straks wel ff sickbeard opnieuw doen maar had laatste versie van mrorange ook bewaard zal alleen ff alles opnieuw moeten scannen maar goed dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb de TVRage versie en tussen gistermiddag en zojuist toch een aantal afleveringen binnen van de diverse series die ik er in heb staan.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nu het geswitch van SB branches behoorlijk speelt zie ik eigenlijk weinig tweakers die volledig over zijn op NzbDrone, nog niet volwassen genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Laatst online: 14:54
schumi2004 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:54:
Nu het geswitch van SB branches behoorlijk speelt zie ik eigenlijk weinig tweakers die volledig over zijn op NzbDrone, nog niet volwassen genoeg?
NzbDrone vind ik persoonlijk niet volwassen genoeg, verder de dep van mono op linux houdt me heel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
Werkt niet op 213+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
is er ergens een overzicht je met alle sickbeard branches en de verschillen daartussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
heb het net helemaal draaien en moet zeggen dat het voor mij prima werkt, ik gebruik geen torrents verder dus dat dat er niet in ziet is prima. Vind het verder wel overzichtelijker dan sickbeard :) ik blijf dit gewoon tijdje draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Kun je ze naast elkaar draaien? Of, in ieder geval dat ze elkaar niet in de weg gaan zitten, NzbDrone installeren en die niet actief naar nzb's / torrents laten zoeken om er even wegwijs in te worden?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
M.v.Veelen schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:34:
Kun je ze naast elkaar draaien? Of, in ieder geval dat ze elkaar niet in de weg gaan zitten, NzbDrone installeren en die niet actief naar nzb's / torrents laten zoeken om er even wegwijs in te worden?
Naast elkaar en 1 serie adden in drone, deze zelfde serie op paused zetten in SB ;)
Of gewoon een enkele nieuwe serie in drone laten monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat schumi2004 zegt inderdaad gewoon even 1 serie proberen. Ik ben er nu even mee aan de gang geweest en vind het eigenlijk best wel fijn werken :) tis echt super overzichtelijk ok dat het geen subtitles download dat doe ik dan wel op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Dan eerst maar eens uitzoeken hoe ik het installeer op m'n NAS. Ben benieuwd.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Draai ook de echel0n fork van SickBeard en ga me maar eens verdiepen in het werkend krijgen van nzbToMedia in combinatie met Sickbeard (nzd/torrent), CouchPotatoServer (nzb/torrent) en SABnzbd+ en Transmission. Het handmatig verplaatsen van de torrent downloads naar de juiste folders is een beetje vervelend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Het ziet er strak uit en werkt goed, maar zo lang er geen torrent support is is het nog geen vervanger voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
kdbruin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:58:
Draai ook de echel0n fork van SickBeard en ga me maar eens verdiepen in het werkend krijgen van nzbToMedia in combinatie met Sickbeard (nzd/torrent), CouchPotatoServer (nzb/torrent) en SABnzbd+ en Transmission. Het handmatig verplaatsen van de torrent downloads naar de juiste folders is een beetje vervelend ;)
Kijk eens naar de post-processing opties van sickbeard, werkt ook prima voor torrent downoads ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kalua schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:24:
[...]

Het ziet er strak uit en werkt goed, maar zo lang er geen torrent support is is het nog geen vervanger voor mij.
Same here. Ik merk dat steeds meer series last hebben van take down requests, en dan zijn nieuwsgroepen geen betrouwbare bron meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Het installeren van NzbDrone is nog niet zozeer het probleem, maar het starten lukt me niet. Daarnaast zijn er dependencies en ik vraag me af of ik wel zover erin wil duiken om dat geïnstalleerd en aan de praat te krijgen. Dus ik laat het voor nu maar even zo.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Laatst online: 20:09
Ik ben wel over op NzbDrone, het zag er mooi uit en wou het eens proberen. Inmiddels draai ik hem al 2 weken probleemloos, hij lepelt alles netjes binnen. Configureren was een eitje, geen verdere documentatie nodig gehad terwijl ik voor SB toch heel wat research heb moeten doen om het aan de gang te krijgen.

Als newsnab provider gebruik ik mijn eigen Spotweb en downloads gaan via SabNZBd. Geen gezeur met postprocessing scripts, gewoon de categorie toevoegen en de Factory map toewijzen en gaan. NzbDrone houdt zelf die map in de gaten.

Met name de calendar en de manual search zijn hele handige features die SB miet heeft. Daarnaast is het ook heel snel en zit de interface gewoon prima in elkaar. Kan het iedereeen aanraden als je toch geen torrents gebruikt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Sinds de laatste update vraagt Sickbeard ineens een wachtwoord om in te loggen. Die heb ik nooit ingesteld :X iemand enig idee wat het standaard wachtwoord is? Hij zegt: SickBeard maar welke combo ik ook probeer, ik kom er niet in... op m'n Synology ds212j. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met ssh/telnet kun je het uitlezen in he sickbeard config bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RubenDJ schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:06:
[...]

Ik ben wel over op NzbDrone, het zag er mooi uit en wou het eens proberen. Inmiddels draai ik hem al 2 weken probleemloos, hij lepelt alles netjes binnen. Configureren was een eitje, geen verdere documentatie nodig gehad terwijl ik voor SB toch heel wat research heb moeten doen om het aan de gang te krijgen.

Als newsnab provider gebruik ik mijn eigen Spotweb en downloads gaan via SabNZBd. Geen gezeur met postprocessing scripts, gewoon de categorie toevoegen en de Factory map toewijzen en gaan. NzbDrone houdt zelf die map in de gaten.

Met name de calendar en de manual search zijn hele handige features die SB miet heeft. Daarnaast is het ook heel snel en zit de interface gewoon prima in elkaar. Kan het iedereeen aanraden als je toch geen torrents gebruikt.
Ik ben ook net overgestapt onder het mom van Sickbeard deed toch niet wat ik wou. Tot zover lijkt NzbDrone wel supernetjes om te gaan met failed downloads en werkt alles behoorlijk stabiel. Ik zie geen reden tot dusver om terug te gaan. Misschien zelfs een idee om nzbdrone toe te voegen aan de titel van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

spokje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:05:
Sinds de laatste update vraagt Sickbeard ineens een wachtwoord om in te loggen. Die heb ik nooit ingesteld :X iemand enig idee wat het standaard wachtwoord is? Hij zegt: SickBeard maar welke combo ik ook probeer, ik kom er niet in... op m'n Synology ds212j. Iemand enig idee?
Ik heb ook wel eens gehad dat op de config pagina m'n browser automatisch een user en pass had ingevuld, terwijl ik iets anders had gewijzigd en daarna op save had gedrukt. Misschien is zoiets ook bij jou gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm dan dus ook niet op mijn DS413 (Zelfde CPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Robot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 20:58
Wie kan mij vertellen hoe echel0n omgaat met het downloaden van specifieke kwaliteiten?
In de versie waar ik vanaf kom daar kon je instellen dat hij er eerst 1 pakte van willekeurige kwaliteit en daarna bijvoorbeeld alleen de 1080p web-dl als die er was. Ik zie bij echel0n alleen een preferred quality staan. Hoe gaat hij daar mee om, pakt hij alleen die kwaliteit of pakt hij sowieso de eerste die hij kan vinden en dat hij daarna doorgaat tot hij je preferred quality heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BoldHead schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:26:
Wie kan mij vertellen hoe echel0n omgaat met het downloaden van specifieke kwaliteiten?
In de versie waar ik vanaf kom daar kon je instellen dat hij er eerst 1 pakte van willekeurige kwaliteit en daarna bijvoorbeeld alleen de 1080p web-dl als die er was. Ik zie bij echel0n alleen een preferred quality staan. Hoe gaat hij daar mee om, pakt hij alleen die kwaliteit of pakt hij sowieso de eerste die hij kan vinden en dat hij daarna doorgaat tot hij je preferred quality heeft?
Dat kan nog steeds je moet hem alleen op Custom zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
WeAreLegion schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:29:
[...]

True that :) Bij mij begint ie ook met de HDTV en als hij de WEB-DL 720p heeft gevonden, vervangt hij de HDTV en vervolgens gaat ie zoeken naar de WEB-DL 1080p en wordt zijn voorganger weer vervangen. Het is maar net welke kwaliteiten je kiest :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Robot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 20:58
WeAreLegion schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:29:
[...]

Ahhh er begint weer iets te dagen... Moet maar even een extra bakkie nemen denk ik 8)7
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
rodie83 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:13:
[...]

Ik ben ook net overgestapt onder het mom van Sickbeard deed toch niet wat ik wou. Tot zover lijkt NzbDrone wel supernetjes om te gaan met failed downloads en werkt alles behoorlijk stabiel. Ik zie geen reden tot dusver om terug te gaan. Misschien zelfs een idee om nzbdrone toe te voegen aan de titel van dit topic?
Ik zal pas over op NZBDrone overgaan als er ook support voor Torrents is. Nu zag ik wel op de NZBDrone pagina dat torrentsupport nu van "Planned" naar "Ongoing" Maar zodra die ondersteuning zal ik denk ik ook overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm hoe meer ik erover lees, hoe meer ik neig naar overstappen, maar dan moet er wel een package komen voor mijn Synology DS413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mvds schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:59:
Hmm hoe meer ik erover lees, hoe meer ik neig naar overstappen, maar dan moet er wel een package komen voor mijn Synology DS413
Zolang er nog geen Mono package is voor de freescale (QorIQ) processor zal dat helaas niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Ben zelf ongeveer 2 maanden overgestapt van Sickbeard naar NzbDrone. Nu ik weer even de laatste pagina's doorblader kan ik alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik de overstap heb gemaakt.

Ik gebruik zelf geen torrents, alleen nieuwsgroepen. Alles wordt prima binnengehaald en heb er nooit een omkijken naar. Interface is ook mooi en de calendar is wel handig. Sinds kort heeft nzb360 ook ondersteuning voor NzbDrone, wat het voor mij helemaal compleet maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ben vandaag ook gestart met nzbdrone te testen (Ubuntu) en moet zeggen dat ik best onder de indruk ben :) Als het goed werkt vannacht dan drop ik misschien sickbeard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wie heeft er al genoeg ervaring met NzbDrone en zou een handje kunnen helpen?
Hoe zit dat met die Drone Factory dir en is post-processing mogelijk bij Nzbget , zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Drone factory die is je Downloads/complete/tv dir waar je download client dus de bestanden neerzet. Ik gebruik het gewoon met sabnzbd dus geen idee over nzbget.
Post processing, wat precies?

[ Voor 19% gewijzigd door tcviper op 01-05-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:16:
Drone factory die is je Downloads/complete/tv dir waar je download client dus de bestanden neerzet. Ik gebruik het gewoon met sabnzbd dus geen idee over nzbget.
Post processing, wat precies?
Nou het is een beetje vaag eigenlijk.
Als ik nieuwe serie toevoeg dan kan ik een path kiezen.
Is dat het path waar het uiteindelijk moet komen of is dat het default path waar nzbget ze plaatst waarna post-processing ze moved naar hun final destination, zoals met SB.

Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Als je nieuwe serie toevoegt dan is het het pad waar het moet komen (final), net zoals in SB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
voor zover ik het begrijp houdt NZBdrone zelf nzbget in de gaten, je hebt dus geen postprocessing files nodig o.i.d. Ben het er wel mee eens dat het ontzettend onduidelijk is en het nergens echt staat uitgelegd.

[ Voor 29% gewijzigd door Kalua op 01-05-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Kalua schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:01:
voor zover ik het begrijp houdt NZBdrone zelf nzbget in de gaten, je hebt dus geen postprocessing files nodig o.i.d. Ben het er wel mee eens dat het ontzettend onduidelijk is en het nergens echt staat uitgelegd.
Dat kan ik ook bevestigen.

NZBdrone heb ik nu een tijdje in gebruik en werkt tot nu toe echt super. De hele interface is echt extreem snel en series toevoegen gaat ook een stuk simpeler / sneller dan bij Sick Beard.
Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]