[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.009 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37
ik heb de laatste tijd dat CP lekker werkt maar sickbeard pakt in alle bronnen behalve mijn spotweb.
ik draai het package van martijn op mijn synology, maar ook de github versie master branch geeft hetzelfde. SB draai ik een up to date dev branch van nivong

iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

code:
1
2
3
4
5
2014-04-15 07:35:33 SEARCHQUEUE-BACKLOG-258744 :: Error loading Spotweb URL: http://spotweb.domein/api?apikey=apisleutel&limit=100&t=tvsearch&season=2&rid=31672&maxage=400&cat=5030%2C5040
2014-04-15 07:35:33 SEARCHQUEUE-BACKLOG-258744 :: No data returned from http://spotweb.domein/api?apikey=apisleutel&limit=100&t=tvsearch&season=2&rid=31672&maxage=400&cat=5030%2C5040

2014-04-15 07:32:27 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load Spotweb RSS feed: syntax error: line 1, column 44
2014-04-15 07:32:27 FINDPROPERS :: Error trying to load Spotweb XML data

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat krijg je als je de URL zelf opent in de browser? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
de newznab pagina die de spotweb wiki ook beschrijft.
allemaal van dit soort items: hoewel het resultaat er niet tussen te vinden is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<item>
<title>Bones S09E21 720P HDTV X264-REMARKABLE</title>
<guid isPermaLink="false">muVoMCFtx2sn7ZMUwRe76@spot.net</guid>
<link>
http://spotweb.domein/api?t=g&id=muVoMCFtx2sn7ZMUwRe76@spot.net&apikey=apikey
</link>
<pubDate>Tue, 15 Apr 2014 06:33:38 +0200</pubDate>
<category>Beeld > x264HD</category>
<enclosure url="http://spotweb.domein/api?t=g&id=muVoMCFtx2sn7ZMUwRe76@spot.net&apikey=apisleutel" length="1462049149" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="category" value="2000"/>
<newznab:attr name="category" value="2040"/>
<newznab:attr name="category" value="5000"/>
<newznab:attr name="size" value="1462049149"/>
<newznab:attr name="poster" value="karma@spot.net"/>
<newznab:attr name="comments" value="0"/>
</item>
CptChaos schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:16:
Wat krijg je als je de URL zelf opent in de browser? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je URL en API-key staan nog open en bloot tussen <link> en </link>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Mss is die url ook het probleem gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nee, want de code die hier staat is het resultaat van een XML-file op díe server. :) Het is meer ter voorkoming van misbruik door derden. RemcoXP doet er daarom ook verstandig aan nu, om zijn API-key aan te passen.

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53

Nitai

Live the life you love.

schumi2004 schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:40:
[...]

Waarom laat je SAB dit doen?
Ik zou van de sorting opties afblijven in SAB en alleen van SB gebruiken als je dit wilt.
Het kan namelijk niet en/en
Altijd al door Sabnzbd laten doen, toen Sickbeard er nog niet was, dus bij het installeren van Sickbeard eigenlijk Sickbeard er naast geinstalleerd en het zo gelaten. Hoe dan ook, het is wel vreemd dat het de laatste tijd niet meer goed werkt. Het heeft jaren goed gewerkt. Ik ben nog niet toegekomen om het door Sickbeard te laten doen (werk, drukte etc.). Van het lange weekend maar eens Sickbeard aan het werk zetten. En ik weet dat het niet beiden tegelijk kan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 15-04-2014 13:26 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
CptChaos schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:03:
Subs zou ik sowieso al niet zoeken op release group. Kwaliteit + gebruikte codec is voldoende om een sub te vinden die perfect in sync is. In ieder geval met Auto Sub (Bootstrapbill) gaat dat goed. Nu alleen nog opensubtitles.org terug in Auto Sub, zoals addic7ed ook toegevoegd is.
Daar zal ik eens naar kijken, maar ik heb met regelmaat dat ik bv een release heb gedl zonder de voorstukjes van vorige afleveringen en dat de subs deze wel hebben en dus een paar minuten verkeerd lopen. Vandaar dat ik op de release naam zoek.

[ Voor 3% gewijzigd door BlaBla1973 op 15-04-2014 14:01 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostTheHost
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik gebruik de laatste versie van de nivong branch van Sickbeard, waarbij ik de NzbToMedia scripts gebruik voor post-processing.

Als een download faalt wordt dit netjes doorgegeven aan Sickbeard, en komt de aflevering in Sickbeard op 'failed' te staan. Vervolgens duurt het echter onwijs lang voor er een nieuwe nzb/torrent gedownload wordt van desbetreffende aflevering. Als ik handmatig de aflevering nogmaals op 'wanted' zet is er echter binnen no-time een nieuwe aflevering gevonden...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het lijkt me een dingetje met Sickbeard, maar ik kan geen instellingen vinden die hier iets mee te maken lijken te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Ik heb ineens een vreemd probleem met Couchpotato.

Mijn Wanted en Manage lijst daarvan zijn de omschrijvingen van de films ineens bijna allemaal in het Frans en ik krijg dit niet meer goed. Een enkele is in het Engels.

Ik heb de films verwijderd uit Couchpotato en daarna couchpotato herstart en alles opnieuw toegevoegd maar krijg direct weer de tekst in het Frans terug.

NFO bestanden bij de Films zijn allemaal in NL.

Snap niet waar dit ineens vandaan komt en hoe ik dit weer goed kan krijgen.
Iemand tips?

Tweede "probleem" hij pakt hij regelmatig een verkeerde film.
Voorbeeld met de film: HER.

Nu heeft hij o.a onderstaande al binnengehaald en de lijst is nog langer.
Nu begrijp ik dat de filmtitel ook voorkomt in onderstaande namen.

Book of Esther
NHL 31-12-2013 Rangers vs Panthers
NFL 22-12-2013 Saints vs Panthers
NFL 01-12-2013 Buccaneers vs Panthers (720p HD MKV)
NFL 18-11-2013 Patriots vs Panthers (720p HD MKV)
AC/DC - Let there be Rock (1980/2013)

Iemand een tip hiervoor om dit goed te krijgen. Ik blokkeer de film dan en laat hem opnieuw zoeken maar inmiddels heeft hij al 10 verschillende dingen gevonden en schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostTheHost
  • Laatst online: 12-09 21:02
MikeOO schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:42:
Ik heb ineens een vreemd probleem met Couchpotato.

Mijn Wanted en Manage lijst daarvan zijn de omschrijvingen van de films ineens bijna allemaal in het Frans en ik krijg dit niet meer goed. Een enkele is in het Engels.
Draait je Couchpotato Server? Check dan dit bericht eens:
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=3&t=2043&start=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Bedankt dat was inderdaad het probleem. _/-\o_

Begrijp nu ook waarom het ineens in het Frans was. Ik had problemen met Python waardoor ik o.a Couchpotato opnieuw moest installeren. Als je dan voor Couchpotato Custom Server kiest dan is er standaard al een GIT ingevuld en deze vergeten aan te passen naar de juiste. Doe je dit niet dan krijg je dus Franse film omschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
gedaan! bedankt!
CptChaos schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:45:
Nee, want de code die hier staat is het resultaat van een XML-file op díe server. :) Het is meer ter voorkoming van misbruik door derden. RemcoXP doet er daarom ook verstandig aan nu, om zijn API-key aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
Wie o wie heeft er geupdate naar de laatste nzbtomedia dev branch/files?
Werkt het bij diegene die dat gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
IK, voor zover ik weet wel.
ik pas de instellingen aan via nzbget ipv los in de config.
schumi2004 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:10:
Wie o wie heeft er geupdate naar de laatste nzbtomedia dev branch/files?
Werkt het bij diegene die dat gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoXP schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:40:
IK, voor zover ik weet wel.
ik pas de instellingen aan via nzbget ipv los in de config.

[...]
Heb het probleem al gevonden als je schoon begint, de logs dir werd niet aangemaakt waardoor het zo'n beetje niks deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Hoe hebben jullie CP ingesteld om 3D films te kunnen downloaden? Ik heb nu een extra category gemaakt "3D SBS" met als required woord Half-SBS. Bij het toevoegen van een film die ik in 3D wil kies ik de gewenste quality en dan category 3D SBS. Ik krijg alleen niets binnen. ik heb het getest met een film die ik handmatig kan vinden op kickass.to, de naamgeving is correct en de filesizes kloppen ook.

ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
lexi schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:59:
Hoe hebben jullie CP ingesteld om 3D films te kunnen downloaden? Ik heb nu een extra category gemaakt "3D SBS" met als required woord Half-SBS. Bij het toevoegen van een film die ik in 3D wil kies ik de gewenste quality en dan category 3D SBS. Ik krijg alleen niets binnen. ik heb het getest met een film die ik handmatig kan vinden op kickass.to, de naamgeving is correct en de filesizes kloppen ook.

ideeën?
Sowieso zonder debug logs helemaal niks.
En plak die logs op pastebin of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik heb sinds een paar dagen sickbeard geinstalleerd op mijn Synology.( Mr-orange piratebay versie )
Nu heb ik het probleem dat als een download gefailed is( door takedown ) sickbeard geen nieuwe download.

Nzbget geeft prima door aan sickbeard dat hij gefailed is en dat wordt ook aangegeven in sickbeard. Maar als ik dan op dat zoek icoontje achter de gefailde aflevering klik gaat hij weer dezelfde download downloaden :?

Terwijl er in de zoekresultaten die in de log voorbij komen nog veel meer keuze is. Ook staat de gefailde download in het lijstje met gefailde downloads. Maar toch blijft sickbeard die te downloaden. 8)7

Nu heb ik gelezen dat sommige mensen met Mr-orange pistachinos het probleem niet hebben. Maar ik vraag mij of dat het probleem oplost.

Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tomcool schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:20:
Ik heb sinds een paar dagen sickbeard geinstalleerd op mijn Synology.( Mr-orange piratebay versie )
Nu heb ik het probleem dat als een download gefailed is( door takedown ) sickbeard geen nieuwe download.

Nzbget geeft prima door aan sickbeard dat hij gefailed is en dat wordt ook aangegeven in sickbeard. Maar als ik dan op dat zoek icoontje achter de gefailde aflevering klik gaat hij weer dezelfde download downloaden :?

Terwijl er in de zoekresultaten die in de log voorbij komen nog veel meer keuze is. Ook staat de gefailde download in het lijstje met gefailde downloads. Maar toch blijft sickbeard die te downloaden. 8)7

Nu heb ik gelezen dat sommige mensen met Mr-orange pistachinos het probleem niet hebben. Maar ik vraag mij of dat het probleem oplost.

Hebben meer mensen last van dit probleem?
Kijk eens tussen de issues op github van mr-orange, je bent niet de eerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
schumi2004 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:23:
[...]

Kijk eens tussen de issues op github van mr-orange, je bent niet de eerste ;)
mmm, ik zie het.

heeft iemand anders toevallig een goede fork van sickbeard die wel werkt met failed downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:59
tomcool schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:36:
[...]

mmm, ik zie het.

heeft iemand anders toevallig een goede fork van sickbeard die wel werkt met failed downloads?
Ik draai de Pistachitos versie en die heeft erook last van, ik weet niet hoever nivong is met zijn fork.

Tja de oude versie van schumi2004 werkte bij mij nog het beste, misschien tijd om er weer wat tijd in te steken????? ;-)

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:00:
[...]

Ik draai de Pistachitos versie en die heeft erook last van, ik weet niet hoever nivong is met zijn fork.

Tja de oude versie van schumi2004 werkte bij mij nog het beste, misschien tijd om er weer wat tijd in te steken????? ;-)
Gaat hem niet worden voorlopig, stokje is overgedragen aan nivong.

/edit:
Hoop eigenlijk dat XDM en/of NZBDrone filnik omhoog schieten met hun ontwikkelingen zodat SB en/of CP verleden tijd zijn.
Snak echt naar een all-in-one tool met niet teveel poespas.

[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 16-04-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
voor series snap ik het maar wat is er mis met CP?

en what about CP waar movies en series in geregeld worden.
schumi2004 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:16:
[...]

/edit:
Hoop eigenlijk dat XDM en/of NZBDrone filnik omhoog schieten met hun ontwikkelingen zodat SB en/of CP verleden tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoXP schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:11:
voor series snap ik het maar wat is er mis met CP?

en what about CP waar movies en series in geregeld worden.

[...]
CP heeft hier wel eens dat ie geen nieuwe releases pakt behalve na een restart , interface soms log.
En zou het zelf prettig vinden als alles in 1 app zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 19:15
Gebruikt iemand van jullie nog een programmaatje op pc/mac om oudere tv series te matchen op subs van opensubtitles etc toevallig? Bedacht me net dat ik een zooi aan oudere seizoenen nog heb staan zonder subtitles en dat dat met autosub geen goed idee is, iemand tip voor handig progje dat goed werkt (OSX indien mogelijk)?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Laatst online: 06-11-2023
tcviper schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:34:
Gebruikt iemand van jullie nog een programmaatje op pc/mac om oudere tv series te matchen op subs van opensubtitles etc toevallig? Bedacht me net dat ik een zooi aan oudere seizoenen nog heb staan zonder subtitles en dat dat met autosub geen goed idee is, iemand tip voor handig progje dat goed werkt (OSX indien mogelijk)?
Ik gebruik al enige tijd http://subtitlesapp.com/, werkt ideaal, maar jammer genoeg niet automatisch... (voor zover ik weet).

Makkelijkste is om even de .nfo bestanden om te zetten naar .mkv extensie en die in het programma te zuigen. Hij zoekt namelijk op titel van de bestandsnaam in mkv/avi/mov formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Greenfielt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:42:
[...]

Ik gebruik al enige tijd http://subtitlesapp.com/, werkt ideaal, maar jammer genoeg niet automatisch... (voor zover ik weet).

Makkelijkste is om even de .nfo bestanden om te zetten naar .mkv extensie en die in het programma te zuigen. Hij zoekt namelijk op titel van de bestandsnaam in mkv/avi/mov formaat.
Ja die had ik ook al es gebruikt maar krijg vaak subs die niet in sync zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Subsmarine voor Mac OSx ( http://www.cocoawithchurros.com/subsmarine.php ) heb ik nog weleens gebruikt. Gaat prima, je kunt het een poosje gratis gebruiken. Alleen wel even de juiste subs selecteren als je twijfelt en achteraf ook even de subs checken. Handige tool voor als je (heel) veel subs zoekt voor oude(re) series.

[ Voor 8% gewijzigd door M.v.Veelen op 16-04-2014 14:19 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
schumi2004 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:02:
[...]

Sowieso zonder debug logs helemaal niks.
En plak die logs op pastebin of iets dergelijks ;)
Ah je kunt het log niveau uitbreiden. Heeft geholpen, requeired woord Half-SBS werkt niet omdat in de zoekresultatem de leestekens weggelaten worden. Dus nu is het requiered Half, SBS geworden en dat werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:16:
[...]

/edit:
NZBDrone ziet er inderdaad erg goed uit.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee waar mr-orange zijn branche heen is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:01
Geen idee, maar zie dat het nog iemand is opgevallen (of ben jij dat?) -> http://sickbeard.com/foru...353805e2a11ca340ec4173536
Ben benieuwd.. want welke branch moet ik dan gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Zo te zien hier naar toe:
https://github.com/Pistachitos

Blijkbaar gaan ze een nieuw iets maken.
Right now we are analising the option of a "sickbeard remake" so we are going to stop implementing further enhancements. Only fixing critical issues.

[ Voor 44% gewijzigd door Ankh op 17-04-2014 15:51 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ankh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:51:

[...]
Updated 6 months ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Is de github van Mr-Orange offline? Ik krijg plots een melding in sickbeard dat ik moet updaten. Maar als ik vervolgens github bezoek zijn daar geen bestanden meer te vinden van sickbeard pirate :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ankh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:51:

[...]
Nope, hebben helemaal niks met elkaar te maken.

/edit:
Heb het idee dat ie er helemaal klaar mee is. Misschien toch maar NzbDrone gebruiken hoewel deze niet voor mijn arch 88f6281 op DSM4.3 beschikbaar lijkt te zijnn :(

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 17-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Net NzbDrone geinstalleerd op Ubuntu Server. Dat ik dat niet eerder heb gedaan zeg! Installatie was heel makkelijk en NzbDrone is merkbaar sneller dan Sickbeard. Verder kun je vanuit NzbDrone ook de vooruitgang van downloads zien en komt er over een tijdje ondersteuning voor films downen :). Daarnaast is de interface ook heel veel prettiger en met name duidelijker.

Wel jammer dat 'ie niet subtitles automatisch download, maar dat kun je vrij makkelijk 'fixen' door Subliminal elk uur te laten draaien in een cronjob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:14:
[...]

Heb het idee dat ie er helemaal klaar mee is.
Hoe kom je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat nzbdrone is toch Windows? Om mono nu te moeten draaien op linux hmmmm.
Es ff wachten denk ik, kijken wat er gebeurt, sowieso zou Couch toch ook series gaan doen?

[ Voor 38% gewijzigd door tcviper op 17-04-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Omdat je niet per-ongeluk een branch verwijderd! ;)
Plus heeft ie al een keer eerder aangegeven te willen stoppen.
tcviper schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:26:
Es ff wachten denk ik, kijken wat er gebeurt, sowieso zou Couch toch ook series gaan doen?
Die hoop heb ik al opgegeven. Nu mss toch maar full over op XDM

[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 17-04-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

tcviper schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:26:
Wat is er erg aan Mono draaien op linux? Tuurlijk, het is 80mb groot en dat is niet heel prettig, maar voor de rest werkt NzbDrone echt heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik denk dat ik even wacht op de Couchpotato TV series update, ze zijn er hard mee bezig: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits/tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SpaceK33z schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:51:
[...]

Wat is er erg aan Mono draaien op linux? Tuurlijk, het is 80mb groot en dat is niet heel prettig, maar voor de rest werkt NzbDrone echt heel snel.
Maar niet op DSM4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ruud van Couchpotato is toch echt wel bezig met TV series voor Couch :) En het is een NLer dus dat mag toch wel wat credit krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Beetje raar dat toch dit, maargoed et zijn toch 100en forks van sb? Misschien kunnen we daar ook wel iets mee. Of kan nivong mergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:42:

Die hoop heb ik al opgegeven. Nu mss toch maar full over op XDM
Hoe krijg ik XDM geïnstalleerd op m'n DS213? Ik zie hem niet in het overzicht van synocommunity in Package Center. Volgens de website is het een private beta.

Okay, toevoegen van http://packages.synocommunity.com/?beta=1 als source in Package Center is genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Smultie op 18-04-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Ik ben net twee weken weg geweest en Couchpatato hernoemt mijn films opeens niet meer.

Als download gebruikt ik NZBget, voorheen toen het nog wel werkte stonden erbij messages in nzbget dat Couch verbinding had gemaakt om een check, deze doet hij nu niet meer. NZBs worden wel afgeleverd wanneer couch een snatch heeft.

Heb de log van Couch erbij gepakt, staan geen foutmeldingen die te maken hebben het hernoemen?

http://pastebin.com/3Y6867xQ

[ Voor 98% gewijzigd door Zaratrass op 18-04-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@manii , zie roze venster

Voor de rest, denk dat de branch van echel0n wel een goed alternatief is https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Trouwens wat is mis met de officieele normale development versie van sickbeard? https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/commits/development

Zo te zien loopt die ook hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik draai sinds dag en dag Sickbeard Custom op mijn Synology NAS.
Nu sinds vorige week blijven al mijn nieuwe episodes op "wanted" staan.
Ook al wijzig ik de search provider volgorde, toch worden er geen episodes meer gevonden...
Iemand aan gelijkaardig probleem?

Dan nog een bijkomende vraag ivm post processing.
Graag hou ik gewoon de originele release naam maar wel in subfolders.
Momenteel gebruik ik als naming "Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext", is het mogelijk dit aan te passen zodat de originele naam gewoon bewaard blijft maar ik toch subfolders per seizoen gebruik?
Ik heb me al suf gezocht op internet achter een antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
tcviper schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:27:
Trouwens wat is mis met de officieele normale development versie van sickbeard? https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/commits/development

Zo te zien loopt die ook hard?
Volgens mij (correct me if I'm wrong) heeft die nauwelijks of geen ondersteuning voor torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
manii schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:15:
Ik ben net twee weken weg geweest en Couchpatato hernoemt mijn films opeens niet meer.

Als download gebruikt ik NZBget, voorheen toen het nog wel werkte stonden erbij messages in nzbget dat Couch verbinding had gemaakt om een check, deze doet hij nu niet meer. NZBs worden wel afgeleverd wanneer couch een snatch heeft.

Heb de log van Couch erbij gepakt, staan geen foutmeldingen die te maken hebben het hernoemen?

http://pastebin.com/3Y6867xQ
Net Couch herstart. Nu wel een paar keer melding in NZBGet gehad dat couch connected to check status. Toen ik weer wat downloads erin zetten wordt er niets meer gecontroleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Smultie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:16:
[...]

Volgens mij (correct me if I'm wrong) heeft die nauwelijks of geen ondersteuning voor torrents.
Volgens mij is dat nu wel het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
tcviper schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:31:
[...]

Volgens mij is dat nu wel het geval ;)
Dan gaan we die toch even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja alleen even uitzoeken of ik van thepiratebay op een manier naar de default (development) kan gaan van midgetspy zelf zonder alles weer opnieuw te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nou, geen ondersteuning voor TPB en kat.ph, dat begint alvast lekker. Verder alleen .torrent ondersteuning via Black Hole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Hmmm, maar kun je de dbase gebruiken?

btw waarom zou je ook TPB/Kat willen gebruiken? Zit je niet in een private torrent site?
Ik gebruik nu een combo tussen nzb en torrents maar alles is geen public sites.

[ Voor 65% gewijzigd door tcviper op 18-04-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
tcviper schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:52:
Hmmm, maar kun je de dbase gebruiken?

btw waarom zou je ook TPB/Kat willen gebruiken? Zit je niet in een private torrent site?
Ik gebruik nu een combo tussen nzb en torrents maar alles is geen public sites.
Ik zit inderdaad niet in een private torrent gebeuren. Heb daar ook niet per se behoefte aan, ik krijg alles nu wel binnen via de standaard kanalen.

Ik blijf voorlopig ook gewoon TPB-editie draaien, doet het eigenlijk gewoon goed.
Heb alleen "check for update" even uitgezet, zodat ik daar geen errors van krijg.

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 18-04-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja, voorlopig kan die blijven draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb Sickbeard geïnstalleerd. Op zich werkt alles, maar vaak "snatched" hij een NZB die niet meer bestaat op mijn nieuwsservers. Het lijkt alsof Sickbeard niet naar alternatieve NZBs zoekt als een aflevering niet gedownload kan worden. Hoe stel ik in dat als een ep niet gedownload kan worden dat hij dan automatisch naar alternatieve NZBs (desnoods SD kwaliteit) gaat zoeken en downloaden?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb bij kwaliteit daarom "any" ingesteld staan. Ik nam aan dat dit betekende dat hij gewoon doorzocht totdat hij überhaupt 1 aflevering gevonden had, in welke kwaliteit dan ook. Dit leidt er trouwens vrijwel altijd toe dat hij 720p of hogere kwaliteit afleveringen vindt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruinpeople
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-02 07:41
Even een vraag aan kenners.
Ik zou willen gebruik maken van couchpotato, sickbeard en headphones, met transmission'enkel torrent dus) om ze op te halen. Voor de moment gebruik ik de watch directory functionaliteit van transmission om deze automatisch te laten starten. Het probleem waar ik nu mee kamp is dat deze downloads allemaal in dezelfde map toekomen.
Hoe kan ik best voor zorgen dat muziek, films en series gescheiden worden? In couchpotato en sickbeard kan ik laten auto-moven, maar dan moet ik dezelfde directory (transmission completed) ingeven. Komen deze dan niet in elkaars vaarwater tijdens de post-processing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:25:
@manii , zie roze venster

Voor de rest, denk dat de branch van echel0n wel een goed alternatief is https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage
Ik krijg deze versie niet aan de praat, hij kan geen series vinden die ik wil toevoegen.
code:
1
2
2014-04-21 12:32:13 DEBUG    CP Server Thread-5 :: Can't load the metadata file from u'/volume2/Movies/HDseries/The Blacklist/tvshow.nfo', it doesn't exist
2014-04-21 12:32:13 DEBUG    CP Server Thread-5 :: Can't load the metadata file from u'/volume2/Movies/HDseries/The Blacklist/tvshow.nfo', it doesn't exist

Ik krijg geen error log alleen een melding in de debug.
Iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere goede versie met failed download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat lijken me de permissies van die map/files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
SidewalkSuper schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:59:
Dat lijken me de permissies van die map/files.
Hij heeft gelijk dat de map nog niet bestaat, ik wil hem juist toevoegen, permissie staat goed naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
gielie schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:12:
[...]

Hij heeft gelijk dat de map nog niet bestaat, ik wil hem juist toevoegen, permissie staat goed naar mijn idee.
Ik denk dat je het daar toch in moet zoeken.
Heb deze versie vrijdag ook geinstalleerd en vandaag nog dezelfde serie toegevoegd aan SB.
Die ook meteen ging downloaden e.d.

met de versie is dus niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
gielie schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:34:
[...]

Ik krijg deze versie niet aan de praat, hij kan geen series vinden die ik wil toevoegen.
code:
1
2

Ik krijg geen error log alleen een melding in de debug.
Iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere goede versie met failed download?
Ik had soortgelijke problemen vorige week na een nieuwe installatie. Alles leek verder goed te staan qua rechten en toch kon SB geen mappen aanmaken.
Oorzaak was bij mij dat ik per abuis Python van Synology had geïnstalleerd ipv de versie van Synocommunity vanuit Package Center.

Python verwijderd incl SB en overige pakketten. Stopzetten was helaas niet voldoende bij mij.
Opnieuw Python maar nu van Synocommunity en overige pakketten geïnstalleerd en de vage problemen waren verholpen.

Check dus even voor de zekerheid als je Python gebruikt welke versie je hebt. In Package Center erop klikken en je ziet de maker erbij staan vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Meer mensen hier die na een update van DSM (Synology) alle settings bij CP Server Custom opnieuw moesten invoeren?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hebben mensen hier misschien al ervaring met NZBdrone? Ik hoor er steeds meer over en hoewel Sickbeard zijn werk goed doet bij nieuwe episodes is het een draak om mee te werken bij backlogs, omdat die afleveringen vaak geDMCA't (of hoe het ook heet) zijn. Je mist dan de failed downloadhandling nogal, die NZBdrone wel schijnt te ondersteunen.

Maar goed, voordat ik een overstapje wil wagen wil ik wel eerst even weten of het wat is, of het stabiel is, enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
Als failed download handling het belangrijkste argument is om over te stappen, zou je kunnen overwegen om een andere branch van sickbeard te proberen, bijv. die van nivong die in deze thread vaak voorbij komt.

Met NZBDrone heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Wat is er mis met de huidige, laatste versie van de mrorange versie van SB? Kijk, ik ben ook wel van de (nieuwe) ontwikkelingen en updates, maar weet niet goed welke versie nu nog actief verder wordt ontwikkeld en welke nu voor mij de beste keus is. Het werkt op dit moment prima bij mij, maar wil natuurlijk niet op een gegeven moment achter gaan lopen.

Ik draai de mrorange versie en gebruik (nog) niet de torrent-functie. Ook gebruik ik niet de failed downloads-functie of de subtitles-functie, maar ben ik wel weer erg gecharmeerd van de grafische weergave van de series. Dit in tegenstelling tot de standaard lijstweergave van de originele SB.

Als iemand helder uiteen kan zetten welke versie dan voor mij geschikt is en welke nog verder ontwikkeld wordt: graag. Misschien dat ik dan een switch ga maken :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
M.v.Veelen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:36:
Wat is er mis met de huidige, laatste versie van de mrorange versie van SB? Kijk, ik ben ook wel van de (nieuwe) ontwikkelingen en updates, maar weet niet goed welke versie nu nog actief verder wordt ontwikkeld en welke nu voor mij de beste keus is. Het werkt op dit moment prima bij mij, maar wil natuurlijk niet op een gegeven moment achter gaan lopen.

Ik draai de mrorange versie en gebruik (nog) niet de torrent-functie. Ook gebruik ik niet de failed downloads-functie of de subtitles-functie, maar ben ik wel weer erg gecharmeerd van de grafische weergave van de series. Dit in tegenstelling tot de standaard lijstweergave van de originele SB.

Als iemand helder uiteen kan zetten welke versie dan voor mij geschikt is en welke nog verder ontwikkeld wordt: graag. Misschien dat ik dan een switch ga maken :)
Bij mij werkt de failed download functie van sickbeard niet. En dat is toch wel erg vervelend als ik in de logs kan zien dat er 5 verschillende downloads zijn van die aflevering en dat sickbeard toch telkens alleen de ene probeert te downloaden die net een takedown heeft :(

En je kan ook niet handmatig forcen om die aflevering te downloaden. Wat bijvoorbeeld met couch wel kan _/-\o_

Maar zal vanavond is kijken naar die fork die aangeraden is een paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
tomcool schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:47:
[...]

Bij mij werkt de failed download functie van sickbeard niet. En dat is toch wel erg vervelend als ik in de logs kan zien dat er 5 verschillende downloads zijn van die aflevering en dat sickbeard toch telkens alleen de ene probeert te downloaden die net een takedown heeft :(

En je kan ook niet handmatig forcen om die aflevering te downloaden. Wat bijvoorbeeld met couch wel kan _/-\o_

Maar zal vanavond is kijken naar die fork die aangeraden is een paar posts terug
Ik heb dit al aangekaart, hij houd op een of andere manier geen rekening met de failed versie en probeert hem doodleuk opnieuw. Ik draai overgins de SickBeard-TVRage versie van echel0n, die is verre van perfect nog.

De reden dat ik de Mr.orange versie nier meer draai is omdat ik opnieuw moest beginnen na een crash, en de versie van Mr.orange is niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Mr Orange is ermee gestopt, hij raadt zelf nu idd de Echel0n versie aan
https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SidewalkSuper schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:07:
Mr Orange is ermee gestopt, hij raadt zelf nu idd de Echel0n versie aan
https://github.com/echel0n/SickBeard-TVRage
Waar heb je dat gelezen?

Wel jammer dat ie z'n branch niet beschikbaar heeft gelaten om een fork van te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:11:
[...]

Waar heb je dat gelezen?

Wel jammer dat ie z'n branch niet beschikbaar heeft gelaten om een fork van te nemen.
http://sickbeard.com/foru...13&t=8917&start=20#p42621

Als iemand een handige guide kan posten om in Synology te switchen van deze mr-Orange naar Echel0n, houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ik ben net een seconde geswitch naar echelons banch
en draai nzbdrone ernaast met andere nzbget categorie, zodat ze elkaar niet ni de weg zitten.

nzbdron ziet er nice uit. echter mis ik nog wel een paar punten:
- subtitles
- instellen om de hoeveel tijd er gesearched mag worden
- prio's aan providers toekennen
- torrent afhandeling aangezien nzb's steeds vaker sneller kapot zijn
- en als movies zou kunnen zou het helemaaal de bom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
remcoXP schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:18:
ik ben net een seconde geswitch naar echelons banch
Kun je ook aangeven HOE je dat gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

je stopt je huidige sickbeard,
maakt een nieuwe folder aan met een andere naam bv:
Sickbeard-echel0n of SickBeard-TVRage
copieerd de build van echel0n naar je nieuwe folder incl je database.
en je start de nieuwe build.
en je kijkt hoe het draait

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
Of je doet het zo:
code:
1
2
Vanuit je sickbeard clone:
git remote set-url origin git://new.url.here

http://stackoverflow.com/...-repository-uri-using-git

Gek genoeg heeft echel0n/SickBeard-TVRage geen common commits met nivong's branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
RudolfR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:00:
Of je doet het zo:
code:
1
2
Vanuit je sickbeard clone:
git remote set-url origin git://new.url.here

http://stackoverflow.com/...-repository-uri-using-git

Gek genoeg heeft echel0n/SickBeard-TVRage geen common commits met nivong's branch.
URL is bijgewerkt, maar het lijkt alsof er toch nog een referentie naar de oude bestaat:
code:
1
2014-04-22 20:21:00 CHECKVERSION :: git rev-parse --verify --quiet "@{upstream}" returned : fatal: No upstream configured for branch 'ThePirateBay'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Exocet schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:23:
[...]

URL is bijgewerkt, maar het lijkt alsof er toch nog een referentie naar de oude bestaat:
code:
1
2014-04-22 20:21:00 CHECKVERSION :: git rev-parse --verify --quiet "@{upstream}" returned : fatal: No upstream configured for branch 'ThePirateBay'
Waarschijnlijk de version file.
Smultie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:59:
[...]

http://sickbeard.com/foru...13&t=8917&start=20#p42621

Als iemand een handige guide kan posten om in Synology te switchen van deze mr-Orange naar Echel0n, houd ik me aanbevolen.
Thanks.
Kan me zijn reactie ook wel enigszins begrijpen eerlijk gezegd.
Als je af en toe door die issues heen keek plus had ie al eens eerder aangegeven er mee te willen stoppen.

[ Voor 38% gewijzigd door schumi2004 op 22-04-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
In echl0n, zit daar dan zo'n beetje alles in wat ook in de pistachitos branche van mr-orange zit? :+. Iemand die hem al heeft getest? Anders wacht ik nog wel even met switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Wat is er opeens met het switchen van Sickbeard? Heb ik iets gemist? Sickbeard tpb draait hier nog prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

hij mist een paar dingen,
maar dat zijn dingen die mr-orange recent heeft toegevoegd.

maar inderdaad de oude versie draait nog steeds prima.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb de "echel0n/SickBeard-TVRage"-versie ernaast draaien nu. De sickbeard.db en de config.ini gekopieerd (en in de laatste de poort aangepast), en het ziet er goed uit maar de afbeeldingen van de desbetreffende series zijn niet zichtbaar, ik zie alleen de default Sickbeard-posters. Hoe krijg ik dat goed? En, als dit verder hetzelfde is maar nog wel wordt doorontwikkeld, dan blijf ik deze versie gebruiken.

Edit: ik heb een mass update gedaan en 1 plaatje is al aangepast. Nu es kijken of de rest ook nog verandert.
Edit2: lijkt goed te gaan, maar duurt wel ff :P

Anyway, als dit verder OK draait, dan gaat de mrorange er vanaf, want 2 is overdreven ;)

En done....mr Orange eraf en door met de Echel0n, die meteen 1 update gaf nadat ik 'm had geinstalleerd. Hoezo loop je snel achter, hahahaha _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door M.v.Veelen op 23-04-2014 10:34 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

reiker

dan jij!

Nog meer mensen die in hun logs van zowel Sick Beard (nivong) en CouchPotato dit soort errors tegenkomen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
2014-04-23 17:36:51 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching PublicHD, skipping: Exceeded 30 redirects.
2014-04-23 17:36:33 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching KickAssTorrents, skipping: Exceeded 30 redirects.
2014-04-23 17:36:15 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching ThePirateBay, skipping: Exceeded 30 redirects.
2014-04-23 17:35:59 FINDPROPERS :: Exception generated in thread FINDPROPERS: Exceeded 30 redirects.
2014-04-23 17:35:59 CHECKVERSION :: Loading Network Timezones update failed. Unable to get URL: https://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/network_timezones.txt
2014-04-23 17:35:42 CHECKVERSION :: Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: https://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt
2014-04-23 17:35:26 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: http://newshost.co.za/rss/?sec=TV-x264&fr=false

En het gaat maar door... Zowel Sick Beard als CouchPotato halen nog wel series/films binnen, dus wat het probleem nou is :?
Heb niks aan m'n systeem veranderd (Synology 412+), geen instellingen gewijzig of wat ook... Wel beide applicaties opnieuw gestart maar dit verhielp het probleem ook niet. Een Google-zoektocht op deze specifieke error ("exceeded 30 redirects") levert alleen iets van usenet-crawler.com, wat niet gerelateerd lijkt.
Ook de genoemde URLs voor network_timezones.txt, zoneinfo.txt en Womble's Index doen het prima als ik die in m'n browser opzoek.

Edit:
Voor zover ik kan zien lijkt het ergens gisteren rond 21:00 uur te zijn begonnen. Daarvoor dit nog nooit gezien, nu herhaalt het zich elk uur (mijn search-interval).

edit 2:
En zo plots als het probleem verscheen, verdween het ook... :? Gisteravond rond 18u is het weer opgehouden. Heeft zo'n 33 uur geduurd dus. Vaag. Maar wel prettig :)

[ Voor 8% gewijzigd door reiker op 25-04-2014 10:43 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Ik dacht gisteren iets vergelijkbaars te hebben (andere fouten die ineens opkwamen bij het zoeken naar een film), maar ik denk een mooie bug in couchpotato gevonden te hebben.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
ERROR [ato.core.helpers.encoding] Unable to decode value "'<?xml version="1.0"..." : Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\[username]\AppData\Roaming\CouchPotato\application\appdata\CouchPotato-2.4.0.win32\couchpotato\core\helpers\encoding.py", line 36, in toUnicode
  File "C:\Users\[username]\AppData\Roaming\CouchPotato\application\appdata\CouchPotato-2.4.0.win32\couchpotato\core\helpers\encoding.py", line 86, in ek
  File "encodings\cp1252.pyc", line 15, in decode
UnicodeDecodeError: 'charmap' codec can't decode byte 0x9d in position 2375: character maps to <undefined>

ERROR [otato.core.providers.base] Failed to parsing Newznab: Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\[username]\AppData\Roaming\CouchPotato\application\appdata\CouchPotato-2.4.0.win32\couchpotato\core\providers\base.py", line 89, in getRSSData
  File "xml\etree\ElementTree.pyc", line 1300, in XML
  File "xml\etree\ElementTree.pyc", line 1642, in feed
  File "xml\etree\ElementTree.pyc", line 1506, in _raiseerror
ParseError: not well-formed (invalid token): line 1, column 40

Bij het zoeken, krijg ik een berg van deze fouten, en het lijkt erop... dat 1 specifieke film daar de boosdoener van is.

Een film met een titel die toevallig precies hetzelfde is als de term die SB en CP gebruiken om een download te starten... alle andere films kunnen gewoon worden gezocht lijkt het, zodra ik deze refresh, komen de errors binnenstromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
TRaSH schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:12:
hij mist een paar dingen,
maar dat zijn dingen die mr-orange recent heeft toegevoegd.

maar inderdaad de oude versie draait nog steeds prima.
Wat is het verschil dan? ;)
Er is zeker geen nieuwe tpb/torrents versie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:05

BoltYes

This is the Way

dutchgio schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:05:
[...]

Wat is het verschil dan? ;)
Er is zeker geen nieuwe tpb/torrents versie? :P
Voor torrents werkt deze prima;

Installeer nu “SickBeard Custom” (let op de toevoeging custom!)
Open SickBeard Custom
Bij “URL” dit invullen: https://github.com/bricky/Sick-Beard
Bij “Branche” dit invullen: “master” (geen hoofdletters gebruiken)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
BoltYes schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:05:
[...]

Open SickBeard Custom
En met sickbeard.db en config.ini kun je je oude set-up makkelijk terugzetten?
Instellingen kan ik wel opnieuw doen, maar alle series opnieuw indexeren(en dat zijn er veel) is eigenlijk geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Die van echel0n (TVRage) werkt prima! :) Zojuist gewoon eroverheen gezet en alles functioneert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:01
Ik kreeg mijn database niet overgezet. Ding klaagde over een kolom die niet aanwezig was. Niet zo'n groot punt, maar was wel even vervelend dat ik de series moest toevoegen. Gelukkig zit er een directory scan ding ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja dat had ik ook als je goed leest heeft ie het over dat de sickbeard providers niet geselecteerd zijn. Dan vink je ze allemaal uit, dan save. Daarna vink je ze weer aan, en save, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
BoltYes schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:05:
[...]

Open SickBeard Custom
Ik zou zelf deze niet zo snel nemen maar die van Echel0n inderdaad. Die werkt prima.
Bovenstaande is ook gestopt met updaten.....laatste update is 5 maanden geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik ben ook over gestapt, maar vind het jammer dat de mediadog app(Google Play: MediaDog) voor android niet werkt met die versie. Wat trouwens wel enigszins vreemd is, want de pistachtos branch werkte altijd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kalua schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:33:
Ik ben ook over gestapt, maar vind het jammer dat de mediadog app(Google Play: MediaDog) voor android niet werkt met die versie. Wat trouwens wel enigszins vreemd is, want de pistachtos branch werkte altijd zonder problemen.
Dat komt misschien omdat de api key is veranderd :) zoek die even op en verander die dan zal het wel werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Nee zelfde api key.. heb mijn config namelijk terug gezet. Trouwens ook alles uit mediadog verwijderd en opnieuw erin gezet, maar helaas ook dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
En huppetee, de Echel0n heeft weer wat updates. Kijk, zo mag ik het graag zien.

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]