[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, ik heb toch een gemakkelijkere manier gevonden om al mijn settings van CP Server naar CP Server Custom te krijgen: gewoon allebei installeren en per pagina knippen en plakken. Er worden momenteel 2 films gedownload via CP Custom, dus het lijkt allemaal goed te werken. Straks even checken of het echt gelukt is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
schumi2004 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:59:
Heb zelf alleen Mono en NZBDrone voor 88f6281 maar eigenlijk horen dit soort NAS specifieke vragen in ander topic thuis ;)
Ik dacht: laat ik ook NZBDrone eens installeren!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
The following NEW packages will be installed:
  libgdiplus libmono-accessibility2.0-cil libmono-accessibility4.0-cil libmono-c5-1.1-cil libmono-cairo2.0-cil libmono-cairo4.0-cil libmono-cecil-private-cil libmono-cil-dev libmono-codecontracts4.0-cil libmono-compilerservices-symbolwriter4.0-cil libmono-corlib2.0-cil
  libmono-corlib4.0-cil libmono-cscompmgd8.0-cil libmono-csharp4.0a-cil libmono-custommarshalers4.0-cil libmono-data-tds2.0-cil libmono-data-tds4.0-cil libmono-db2-1.0-cil libmono-debugger-soft2.0-cil libmono-debugger-soft4.0-cil libmono-facades-system-collections-cil
  libmono-facades-system-collections-concurrent-cil libmono-facades-system-componentmodel-annotations-cil libmono-facades-system-componentmodel-cil libmono-facades-system-componentmodel-eventbasedasync-cil libmono-facades-system-diagnostics-contracts-cil
  libmono-facades-system-diagnostics-debug-cil libmono-facades-system-diagnostics-tools-cil libmono-facades-system-dynamic-runtime-cil libmono-facades-system-globalization-cil libmono-facades-system-io-cil libmono-facades-system-linq-cil
  libmono-facades-system-linq-expressions-cil libmono-facades-system-linq-parallel-cil libmono-facades-system-linq-queryable-cil libmono-facades-system-net-networkinformation-cil libmono-facades-system-net-primitives-cil libmono-facades-system-net-requests-cil
  libmono-facades-system-objectmodel-cil libmono-facades-system-reflection-cil libmono-facades-system-reflection-extensions-cil libmono-facades-system-reflection-primitives-cil libmono-facades-system-resources-resourcemanager-cil libmono-facades-system-runtime-cil
  libmono-facades-system-runtime-extensions-cil libmono-facades-system-runtime-interopservices-cil libmono-facades-system-runtime-numerics-cil libmono-facades-system-runtime-serialization-json-cil libmono-facades-system-runtime-serialization-primitives-cil
  libmono-facades-system-runtime-serialization-xml-cil libmono-facades-system-security-principal-cil libmono-facades-system-servicemodel-http-cil libmono-facades-system-servicemodel-primitives-cil libmono-facades-system-text-encoding-cil
  libmono-facades-system-text-encoding-extensions-cil libmono-facades-system-text-regularexpressions-cil libmono-facades-system-threading-cil libmono-facades-system-threading-tasks-cil libmono-facades-system-threading-tasks-parallel-cil
  libmono-facades-system-xml-readerwriter-cil libmono-facades-system-xml-xdocument-cil libmono-facades-system-xml-xmlserializer-cil libmono-http4.0-cil libmono-i18n-cjk4.0-cil libmono-i18n-mideast4.0-cil libmono-i18n-other4.0-cil libmono-i18n-rare4.0-cil
  libmono-i18n-west2.0-cil libmono-i18n2.0-cil libmono-i18n4.0-all libmono-ldap2.0-cil libmono-ldap4.0-cil libmono-management2.0-cil libmono-management4.0-cil libmono-messaging-rabbitmq2.0-cil libmono-messaging-rabbitmq4.0-cil libmono-messaging2.0-cil
  libmono-messaging4.0-cil libmono-microsoft-build-engine4.0-cil libmono-microsoft-build-framework4.0-cil libmono-microsoft-build-tasks-v4.0-4.0-cil libmono-microsoft-build-utilities-v4.0-4.0-cil libmono-microsoft-build2.0-cil libmono-microsoft-build4.0-cil
  libmono-microsoft-csharp4.0-cil libmono-microsoft-visualc10.0-cil libmono-microsoft-web-infrastructure1.0-cil libmono-microsoft8.0-cil libmono-npgsql2.0-cil libmono-npgsql4.0-cil libmono-opensystem-c4.0-cil libmono-oracle2.0-cil libmono-oracle4.0-cil libmono-peapi2.0-cil
  libmono-peapi4.0-cil libmono-posix2.0-cil libmono-posix4.0-cil libmono-rabbitmq2.0-cil libmono-rabbitmq4.0-cil libmono-relaxng2.0-cil libmono-relaxng4.0-cil libmono-security2.0-cil libmono-sharpzip2.6-cil libmono-sharpzip2.84-cil libmono-sharpzip4.84-cil
  libmono-simd2.0-cil libmono-simd4.0-cil libmono-sqlite2.0-cil libmono-sqlite4.0-cil libmono-system-componentmodel-composition4.0-cil libmono-system-componentmodel-dataannotations4.0-cil libmono-system-configuration-install4.0-cil libmono-system-core4.0-cil
  libmono-system-data-datasetextensions4.0-cil libmono-system-data-linq2.0-cil libmono-system-data-linq4.0-cil libmono-system-data-services-client4.0-cil libmono-system-data-services4.0-cil libmono-system-data2.0-cil libmono-system-data4.0-cil libmono-system-design4.0-cil
  libmono-system-drawing-design4.0-cil libmono-system-drawing4.0-cil libmono-system-dynamic4.0-cil libmono-system-enterpriseservices4.0-cil libmono-system-identitymodel-selectors4.0-cil libmono-system-identitymodel4.0-cil libmono-system-io-compression-filesystem4.0-cil
  libmono-system-io-compression4.0-cil libmono-system-ldap2.0-cil libmono-system-ldap4.0-cil libmono-system-management4.0-cil libmono-system-messaging2.0-cil libmono-system-messaging4.0-cil libmono-system-net-http-formatting4.0-cil libmono-system-net-http-webrequest4.0-cil
  libmono-system-net-http4.0-cil libmono-system-net4.0-cil libmono-system-numerics4.0-cil libmono-system-reactive-core2.1-cil libmono-system-reactive-debugger2.1-cil libmono-system-reactive-experimental2.1-cil libmono-system-reactive-interfaces2.1-cil
  libmono-system-reactive-linq2.1-cil libmono-system-reactive-platformservices2.1-cil libmono-system-reactive-providers2.1-cil libmono-system-reactive-runtime-remoting2.1-cil libmono-system-reactive-windows-forms2.1-cil libmono-system-reactive-windows-threading2.1-cil
  libmono-system-runtime-caching4.0-cil libmono-system-runtime-durableinstancing4.0-cil libmono-system-runtime-serialization-formatters-soap4.0-cil libmono-system-runtime-serialization4.0-cil libmono-system-runtime2.0-cil libmono-system-runtime4.0-cil
  libmono-system-servicemodel-discovery4.0-cil libmono-system-servicemodel-routing4.0-cil libmono-system-servicemodel-web4.0-cil libmono-system-servicemodel4.0-cil libmono-system-serviceprocess4.0-cil libmono-system-threading-tasks-dataflow4.0-cil
  libmono-system-transactions4.0-cil libmono-system-web-abstractions4.0-cil libmono-system-web-applicationservices4.0-cil libmono-system-web-dynamicdata4.0-cil libmono-system-web-extensions-design4.0-cil libmono-system-web-extensions4.0-cil
  libmono-system-web-http-selfhost4.0-cil libmono-system-web-http-webhost4.0-cil libmono-system-web-http4.0-cil libmono-system-web-mvc1.0-cil libmono-system-web-mvc2.0-cil libmono-system-web-mvc3.0-cil libmono-system-web-razor2.0-cil libmono-system-web-routing4.0-cil
  libmono-system-web-services4.0-cil libmono-system-web-webpages-deployment2.0-cil libmono-system-web-webpages-razor2.0-cil libmono-system-web-webpages2.0-cil libmono-system-web2.0-cil libmono-system-web4.0-cil libmono-system-windows-forms-datavisualization4.0-cil
  libmono-system-windows-forms4.0-cil libmono-system-windows4.0-cil libmono-system-xaml4.0-cil libmono-system-xml-linq4.0-cil libmono-system-xml-serialization4.0-cil libmono-system2.0-cil libmono-tasklets2.0-cil libmono-tasklets4.0-cil libmono-wcf3.0-cil libmono-web4.0-cil
  libmono-webbrowser2.0-cil libmono-webbrowser4.0-cil libmono-webmatrix-data4.0-cil libmono-windowsbase3.0-cil libmono-windowsbase4.0-cil libmono-winforms2.0-cil libmono2.0-cil libnunit-cil-dev libnunit2.6-cil nzbdrone sqlite3
0 upgraded, 203 newly installed, 0 to remove and 18 not upgraded.
Need to get 34.3 MB of archives.
After this operation, 102 MB of additional disk space will be used.

:|. Ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:48:
http://packages.synocommunity.com/?beta=1

overigens is google je grootste vriend bij dit soort vragen.
Ik kon hem niet vinden met google, ook niet op de synocommunity site, maar wellicht verkeerd gezocht. Dank je, ik voeg de repo toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goed, films laten zich weer toevoegen en worden gedownload. De eerste is in elk geval goed binnen.
Nu alleen nog ontdekken waarom mijn library niet in de manage-sectie te voorschijn wil komen. Alles staat goed ingesteld, de films worden ook gescand, maar komen niet te voorschijn in CP custom. Anyway, we komen weer steeds dichter bij het doel: een werkende CP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zijn er nog ontwikkelingen op het gebied van XDM. Lees er weinig over in het topic hier. Zijn er überhaupt mensen die het gebruiken en wat zijn hun ervaringen. Is het al een redelijk alternatief voor SB en CP.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
Muncher schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:16:
[...]

Ik dacht: laat ik ook NZBDrone eens installeren!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
The following NEW packages will be installed:
  libgdiplus libmono-accessibility2.0-cil libmono-accessibility4.0-cil libmono-c5-1.1-cil libmono-cairo2.0-cil libmono-cairo4.0-cil libmono-cecil-private-cil libmono-cil-dev libmono-codecontracts4.0-cil libmono-compilerservices-symbolwriter4.0-cil libmono-corlib2.0-cil
  libmono-corlib4.0-cil libmono-cscompmgd8.0-cil libmono-csharp4.0a-cil libmono-custommarshalers4.0-cil libmono-data-tds2.0-cil libmono-data-tds4.0-cil libmono-db2-1.0-cil libmono-debugger-soft2.0-cil libmono-debugger-soft4.0-cil libmono-facades-system-collections-cil
  libmono-facades-system-collections-concurrent-cil libmono-facades-system-componentmodel-annotations-cil libmono-facades-system-componentmodel-cil libmono-facades-system-componentmodel-eventbasedasync-cil libmono-facades-system-diagnostics-contracts-cil
  libmono-facades-system-diagnostics-debug-cil libmono-facades-system-diagnostics-tools-cil libmono-facades-system-dynamic-runtime-cil libmono-facades-system-globalization-cil libmono-facades-system-io-cil libmono-facades-system-linq-cil
  libmono-facades-system-linq-expressions-cil libmono-facades-system-linq-parallel-cil libmono-facades-system-linq-queryable-cil libmono-facades-system-net-networkinformation-cil libmono-facades-system-net-primitives-cil libmono-facades-system-net-requests-cil
  libmono-facades-system-objectmodel-cil libmono-facades-system-reflection-cil libmono-facades-system-reflection-extensions-cil libmono-facades-system-reflection-primitives-cil libmono-facades-system-resources-resourcemanager-cil libmono-facades-system-runtime-cil
  libmono-facades-system-runtime-extensions-cil libmono-facades-system-runtime-interopservices-cil libmono-facades-system-runtime-numerics-cil libmono-facades-system-runtime-serialization-json-cil libmono-facades-system-runtime-serialization-primitives-cil
  libmono-facades-system-runtime-serialization-xml-cil libmono-facades-system-security-principal-cil libmono-facades-system-servicemodel-http-cil libmono-facades-system-servicemodel-primitives-cil libmono-facades-system-text-encoding-cil
  libmono-facades-system-text-encoding-extensions-cil libmono-facades-system-text-regularexpressions-cil libmono-facades-system-threading-cil libmono-facades-system-threading-tasks-cil libmono-facades-system-threading-tasks-parallel-cil
  libmono-facades-system-xml-readerwriter-cil libmono-facades-system-xml-xdocument-cil libmono-facades-system-xml-xmlserializer-cil libmono-http4.0-cil libmono-i18n-cjk4.0-cil libmono-i18n-mideast4.0-cil libmono-i18n-other4.0-cil libmono-i18n-rare4.0-cil
  libmono-i18n-west2.0-cil libmono-i18n2.0-cil libmono-i18n4.0-all libmono-ldap2.0-cil libmono-ldap4.0-cil libmono-management2.0-cil libmono-management4.0-cil libmono-messaging-rabbitmq2.0-cil libmono-messaging-rabbitmq4.0-cil libmono-messaging2.0-cil
  libmono-messaging4.0-cil libmono-microsoft-build-engine4.0-cil libmono-microsoft-build-framework4.0-cil libmono-microsoft-build-tasks-v4.0-4.0-cil libmono-microsoft-build-utilities-v4.0-4.0-cil libmono-microsoft-build2.0-cil libmono-microsoft-build4.0-cil
  libmono-microsoft-csharp4.0-cil libmono-microsoft-visualc10.0-cil libmono-microsoft-web-infrastructure1.0-cil libmono-microsoft8.0-cil libmono-npgsql2.0-cil libmono-npgsql4.0-cil libmono-opensystem-c4.0-cil libmono-oracle2.0-cil libmono-oracle4.0-cil libmono-peapi2.0-cil
  libmono-peapi4.0-cil libmono-posix2.0-cil libmono-posix4.0-cil libmono-rabbitmq2.0-cil libmono-rabbitmq4.0-cil libmono-relaxng2.0-cil libmono-relaxng4.0-cil libmono-security2.0-cil libmono-sharpzip2.6-cil libmono-sharpzip2.84-cil libmono-sharpzip4.84-cil
  libmono-simd2.0-cil libmono-simd4.0-cil libmono-sqlite2.0-cil libmono-sqlite4.0-cil libmono-system-componentmodel-composition4.0-cil libmono-system-componentmodel-dataannotations4.0-cil libmono-system-configuration-install4.0-cil libmono-system-core4.0-cil
  libmono-system-data-datasetextensions4.0-cil libmono-system-data-linq2.0-cil libmono-system-data-linq4.0-cil libmono-system-data-services-client4.0-cil libmono-system-data-services4.0-cil libmono-system-data2.0-cil libmono-system-data4.0-cil libmono-system-design4.0-cil
  libmono-system-drawing-design4.0-cil libmono-system-drawing4.0-cil libmono-system-dynamic4.0-cil libmono-system-enterpriseservices4.0-cil libmono-system-identitymodel-selectors4.0-cil libmono-system-identitymodel4.0-cil libmono-system-io-compression-filesystem4.0-cil
  libmono-system-io-compression4.0-cil libmono-system-ldap2.0-cil libmono-system-ldap4.0-cil libmono-system-management4.0-cil libmono-system-messaging2.0-cil libmono-system-messaging4.0-cil libmono-system-net-http-formatting4.0-cil libmono-system-net-http-webrequest4.0-cil
  libmono-system-net-http4.0-cil libmono-system-net4.0-cil libmono-system-numerics4.0-cil libmono-system-reactive-core2.1-cil libmono-system-reactive-debugger2.1-cil libmono-system-reactive-experimental2.1-cil libmono-system-reactive-interfaces2.1-cil
  libmono-system-reactive-linq2.1-cil libmono-system-reactive-platformservices2.1-cil libmono-system-reactive-providers2.1-cil libmono-system-reactive-runtime-remoting2.1-cil libmono-system-reactive-windows-forms2.1-cil libmono-system-reactive-windows-threading2.1-cil
  libmono-system-runtime-caching4.0-cil libmono-system-runtime-durableinstancing4.0-cil libmono-system-runtime-serialization-formatters-soap4.0-cil libmono-system-runtime-serialization4.0-cil libmono-system-runtime2.0-cil libmono-system-runtime4.0-cil
  libmono-system-servicemodel-discovery4.0-cil libmono-system-servicemodel-routing4.0-cil libmono-system-servicemodel-web4.0-cil libmono-system-servicemodel4.0-cil libmono-system-serviceprocess4.0-cil libmono-system-threading-tasks-dataflow4.0-cil
  libmono-system-transactions4.0-cil libmono-system-web-abstractions4.0-cil libmono-system-web-applicationservices4.0-cil libmono-system-web-dynamicdata4.0-cil libmono-system-web-extensions-design4.0-cil libmono-system-web-extensions4.0-cil
  libmono-system-web-http-selfhost4.0-cil libmono-system-web-http-webhost4.0-cil libmono-system-web-http4.0-cil libmono-system-web-mvc1.0-cil libmono-system-web-mvc2.0-cil libmono-system-web-mvc3.0-cil libmono-system-web-razor2.0-cil libmono-system-web-routing4.0-cil
  libmono-system-web-services4.0-cil libmono-system-web-webpages-deployment2.0-cil libmono-system-web-webpages-razor2.0-cil libmono-system-web-webpages2.0-cil libmono-system-web2.0-cil libmono-system-web4.0-cil libmono-system-windows-forms-datavisualization4.0-cil
  libmono-system-windows-forms4.0-cil libmono-system-windows4.0-cil libmono-system-xaml4.0-cil libmono-system-xml-linq4.0-cil libmono-system-xml-serialization4.0-cil libmono-system2.0-cil libmono-tasklets2.0-cil libmono-tasklets4.0-cil libmono-wcf3.0-cil libmono-web4.0-cil
  libmono-webbrowser2.0-cil libmono-webbrowser4.0-cil libmono-webmatrix-data4.0-cil libmono-windowsbase3.0-cil libmono-windowsbase4.0-cil libmono-winforms2.0-cil libmono2.0-cil libnunit-cil-dev libnunit2.6-cil nzbdrone sqlite3
0 upgraded, 203 newly installed, 0 to remove and 18 not upgraded.
Need to get 34.3 MB of archives.
After this operation, 102 MB of additional disk space will be used.

:|. Ik wacht nog even.
Mono zeker?
Package alleen al is een associale 80MB+ groot alleen om een exe op je Syno te kunnen runnen.
Snap ergens niet waarom er voor die opzet gekozen is bij NZBDrone, maar kan aan mij liggen.
Sepp14 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:43:
Zijn er nog ontwikkelingen op het gebied van XDM. Lees er weinig over in het topic hier. Zijn er überhaupt mensen die het gebruiken en wat zijn hun ervaringen. Is het al een redelijk alternatief voor SB en CP.
Het functioneert ansich prima echter zijn er wel wat kleine dingen waar mee tweakers over zouden kunnen vallen. In mijn geval bv dat ik niet voor de originele filename kiezen kan bij downloads. Voor mij een nogo maar voor andere weer niet.
Zijn allemaal kleine dingetjes waar we mee verwend zijn met de huidige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:05
Ik maak al een tijdje gebruik van Couchpotato maar heb sinds 4 April 2014 ineens erg veel last van fake releases. Onderstaand een lijstje

Members only: Fake movie release
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Grotendeels komen deze van de volgende scrapers:
Members only: Scapers

Nu heb ik inmiddels het vinkje in Couchpotato "Search for movies even before there is a ETA" weer uitgezet wat natuurlijk al grotendeels helpt. Maar helaas niet helemaal. Daarnaast heb ik bovenstaande scrapers uitgezet. Zoals jullie zien zijn de titels compleet random met als overeenkomst 3 random letters aan het einde. De films zelf hebben allemaal de wmv extentie, dat staat alleen niet in de titel dus hij filtert het er niet uit als ik wmv toevoeg aan "ignored words".

Mijn vraag is, hebben jullie dit ook al ervaren? Het lijkt erop dat er een fanatieke poster aan de gang is (BREIN??) die alleen maar fakes post. Dit gebeurt natuurlijk al jaren, maar nog nooit heb ik er ineens zoveel last van gehad. Ik zou niet weten wat ik hier nog meer aan kan doen, behalve alle films in SABNZB automatisch gepauzeerd toe te voegen en dan handmatig kijken of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Persoonlijk werk ik alleen met required words, dat omdat ik niet de scene releases wil, maar juist kwaliteitsreleases. Dit kan je natuurlijk ook gebruiken om wel scene groepen toe te voegen. Het is alleen een beste lijst die je dan er in moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
Amelandbor schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:14:
Persoonlijk werk ik alleen met required words, dat omdat ik niet de scene releases wil, maar juist kwaliteitsreleases. Dit kan je natuurlijk ook gebruiken om wel scene groepen toe te voegen. Het is alleen een beste lijst die je dan er in moet zetten.
Heb je een voorbeeld van de required words die jij gebruikt? En krijg je daarmee alle films binnen? Ik gebruik wel de Preferred words, namelijk:

nl, NL, MA, SRT, QUSTOM, DTS-HD, Knorloading, Bra-HDdje, ST-, dutch, DTS, TrueHD, NLSubs, Q.o.Q, SubZZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Degene die ik gebruik heb je niet zoveel aan aangezien die maar zelden op usenet komen. Maar je kan vast wel ergens een lijstje krijgen van scene groepen. Kijk eens op een predb bij films, daar vind je veel dezelfde namen terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Ik wil alleen de kwaliteit van scene releases, niet die repacked meuk van custom groepen. Daar gebruik ik mijn required words voor. :)
Duurt soms wat langer voor ik een release heb, want al die custom groepen gebruiken tig sources (waar je vaak niet van weet of ze wel goed zijn), maar dat neem ik maar op de koop toe.

Zo is er nu al een mindere kwaliteit custom release van Lone Survivor uit, die wil ik dus niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-04-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteren de "pirate bay" versie van Sickbeard geïnstalleerd op mijn servertje. Werkt best leuk. Alleen de ondertitels werken niet helemaal lekker. Hij downloadt allemaal .gz bestanden die dat eigenlijk niet zijn, als ik de bestanden bekijk staat er een website in waaruit ik kan opmaken dat ik niet ingelogd ben en dat ik teveel aan het binnenharken ben :S ik kan alleen nergens inloggegevens invullen in Sickbeard?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Settings > search providers
En dan de vinkjes aanzetten, waarna je inloggegevens krijgt.
Volgens mij is er ook een apart menu voor ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Ik wil alleen de kwaliteit van scene releases, niet die repacked meuk van custom groepen. Daar gebruik ik mijn required words voor. :)
Duurt soms wat langer voor ik een release heb, want al die custom groepen gebruiken tig sources (waar je vaak niet van weet of ze wel goed zijn), maar dat neem ik maar op de koop toe.

Zo is er nu al een mindere kwaliteit custom release van Lone Survivor uit, die wil ik dus niet :)
Snap ik, ik ben even aan google naar Scene groups (ook even gekeken op http://predb.me/). Heb er eigenlijk nooit zo actief naar gekeken. Veel van mij films komen van PublicHD. Ik kan alleen niet echt duidelijk vinden wat nou wel/niet een officiële scene group is. Bijvoorbeeld:

Members only: Scene groups?

Iemand een idee waar ik een recent lijstje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Sparks en dimension zijn de enige echte scene groups volgens mij , maar deze kan je allemaal wel toevoegen. Die anderen releasen met minimaal dezelfde kwaliteit waarbij sommigen zelfs betere kwaliteit releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
Amelandbor schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:20:
Sparks en dimension zijn de enige echte scene groups volgens mij , maar deze kan je allemaal wel toevoegen. Die anderen releasen met minimaal dezelfde kwaliteit waarbij sommigen zelfs betere kwaliteit releasen.
Oke, ga ik het zo proberen, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
VeDeTT is ook echt. NL releases.
Ik zou die andere niet toevoegen, al teveel crap mee binnengekregen. Transcodes, slechte kwaliteit rips, R5's als officiele R1's, upscaled, foute AR, etc.

edit:
Voor CP:
SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO, PSYCHD

[ Voor 101% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-04-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:34:
VeDeTT is ook echt. NL releases

edit:
Voor CP:
SPARKS, AMIABLE, REFINED, BLOW, HDEX, HAIDEAF, ALLiANCE, VEDETT, DAA, SINNERS, TRIPS, IGUANA, FELONY, METIS, CINEFILE, AAF, CBGB, JAPHSON, MOOVEE, AN0NYM0US, NODLABS, GECKOS, SECTOR7, SONIDO, PSYCHD
Thx, ik voeg het toe, nog een vraagje. Ik zou graag indien beschikbaar altijd de DTS-HD versie willen hebben. Aangezien PublicHD vaak een DTS-HD versie post. Aangezien DTS-HD niet altijd beschikbaar is werkt dan het volgende bij Required words?

PublicHD & DTS-HD, PublicHD, Sparks, etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ha, goeie vraag. Ik weet niet of het overweg kan met regexp ofzo.
Als je DTS-HD toevoegt als required krijg je alleen maar DTS-HD, als het als preferred is krijg je het waarschijnlijk nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:41:
Ha, goeie vraag. Ik weet niet of het overweg kan met regexp.
Als je DTS-HD toevoegt als required krijg je alleen maar DTS-HD, als het als preferred is krijg je het waarschijnlijk nooit :)
Idd, naja kwestie van proberen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:34:
VeDeTT is ook echt. NL releases.
Ik zou die andere niet toevoegen, al teveel crap mee binnengekregen. Transcodes, slechte kwaliteit rips, R5's als officiele R1's, upscaled, foute AR, etc.

edit:
Voor CP:
Ik snap niet dat je het bij diegene hebt over slechte kwaliteit terwijl het merendeel in ieder geval betere kwaliteit dan de scene heeft. Als je echt alleen kwaliteit wilt kan je alleen hdmaniacs van dat lijstje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik heb het niet alleen over slechte kwaliteit. Ik heb het over verscheidene dingen, waar slechte kwaliteit er soms één van is. Op deze manier heb ik alles altijd volgens bepaalde kwaliteitsstandaarden, die voor mij perfect zijn.

Veelvoorkomend in mijn ervaring was iig R5 ipv R1 blurays, dat heb ik dus niet op deze manier.

[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-04-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:56:
Ik heb het niet alleen over slechte kwaliteit. Ik heb het over verscheidene dingen, waar slechte kwaliteit er soms één van is. Op deze manier heb ik alles altijd volgens bepaalde kwaliteitsstandaarden, die voor mij perfect zijn.

Veelvoorkomend in mijn ervaring was iig R5 ipv R1 blurays, dat heb ik dus niet op deze manier.
Nou ben ik redelijk kritisch, maar de afgelopen jaren genoeg films uit non-scene groups gekeken. Af en toe een out-off-sync film ertussen maar over het algemeen prima.

BTW, nu we het toch over scene releases hebben. In Sickbeard kan volgens mij niet aangeven dat je alleen bepaalde scené groups wilt hebben toch?

EDIT:
Oh jawel, ik zie nu dat je per show Required Words aan kan geven. Nou ga ik daar ook maar eens mee spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door KiefDelicious op 06-04-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik ben ook redelijk kritisch, maar ik heb nu dus nooit meer issues :p Dus ik verander het ook niet meer denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Tja ga hier geen dikke discussie over voeren, maar juist die standaard zorgt ervoor dat de scene soms waardeloze kwaliteit levert. Niet elke film is hetzelfde en dus slaan die gestandaardiseerde encode settings nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Amelandbor schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:06:
Tja ga hier geen dikke discussie over voeren, maar juist die standaard zorgt ervoor dat de scene soms waardeloze kwaliteit levert. Niet elke film is hetzelfde en dus slaan die gestandaardiseerde encode settings nergens op.
De encode settings zijn niet gestandaardiseerd, het is een bandbreedte waarin het moet vallen. Dus de ene film kan een hogere bitrate hebben dan de andere als dat mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
schumi2004 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:03:
[...]

Mono zeker?
Package alleen al is een associale 80MB+ groot alleen om een exe op je Syno te kunnen runnen.
Snap ergens niet waarom er voor die opzet gekozen is bij NZBDrone, maar kan aan mij liggen.

[...]

Het functioneert ansich prima echter zijn er wel wat kleine dingen waar mee tweakers over zouden kunnen vallen. In mijn geval bv dat ik niet voor de originele filename kiezen kan bij downloads. Voor mij een nogo maar voor andere weer niet.
Zijn allemaal kleine dingetjes waar we mee verwend zijn met de huidige apps.
Volgensmij is er bij de ontwikkeling van NZBDrone ook nooit rekening gehouden dat dit op een unix achtig platform zou moeten draaien. Dat wij het zonodig op een NAS willen draaien is meer ons probleem dan van NZBDrone denk ik.

Ik zelf vindt NZBDrone fantastisch maar nog geen vervanger van SickBeard zolang er geen support voor torrents is. Tijdje geleden ben ik geswitched naar torrent's met sickbeard en zou eigenlijk niet anders meer willen. Alleen de films lopen bij mij nog via newsgroupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
SidewalkSuper schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:19:
[...]

De encode settings zijn niet gestandaardiseerd, het is een bandbreedte waarin het moet vallen. Dus de ene film kan een hogere bitrate hebben dan de andere als dat mooier is.
Maar tot een bepaalde hoogte en het probleem is dat veel releases ook nog aan het minimum zitten om maar zo snel mogelijk die releases eruit te knallen. Ik betwijfel dat er ook test encodes door die gasten worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Senaxx schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:32:
[...]

Ik zelf vindt NZBDrone fantastisch maar nog geen vervanger van SickBeard zolang er geen support voor torrents is. Tijdje geleden ben ik geswitched naar torrent's met sickbeard en zou eigenlijk niet anders meer willen. Alleen de films lopen bij mij nog via newsgroupen.
Schumi refereerde naar een vraag van mijn kant mbt XDM. Ik vroeg of er al mensen ervaring hadden met XDM en hoe ze daar over dachten en werkt.
Mijn vraag is door Schumi beantwoord en ik weet nu dat ik nog bij SB kan blijven. Moet ook wel want ik heb geen Synology ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dutchgio schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:31:
Settings > search providers
En dan de vinkjes aanzetten, waarna je inloggegevens krijgt.
Volgens mij is er ook een apart menu voor ondertitels.
Bij de normale search providers kun je inderdaad inloggegevens invullen maar niet bij de subtitles.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

KiefDelicious schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:02:
[...]
In Sickbeard kan volgens mij niet aangeven dat je alleen bepaalde scené groups wilt hebben toch?

Oh jawel, ik zie nu dat je per show Required Words aan kan geven. Nou ga ik daar ook maar eens mee spelen :)
Gelden daar dezelfde releasegroepen voor als bij films, of moet ik daar op andere groepen letten?

[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 06-04-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
Jorgen schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:06:
[...]

Gelden daar dezelfde releasegroepen voor als bij films, of moet ik daar op andere groepen letten?
Voor zover ik weet zijn dat een aantal andere groepen, sommige zijn wel hetzelfde

Een aantal zijn:

DIMENSION, YFN, ECI, PublicHD, FOV, KINGS, NTB, CTRLHD, ROVERS, BS, YFN, 2HD, REMARKABLE

Geen idee of dit allemaal officiele scene groups zijn, maar deze ken ik iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mooi! Dankjewel.
Dan voeg ik die toe aan de series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 19:15
Vergeet ook KILLERS en ESIR plus ECI niet ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:39
Mooi is dat, dat zei ik een aantal dagen terug al dat dat de oplossing was. 8)

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is het in sickbeard ook mogelijk om engelse subs te downloaden als nederlandse ondertiteling (nog) niet beschikbaar is, en dat er bijvoorbeeld op een later moment opnieuw wordt gezocht, en de engelse sub indien beschikbaar wordt vervangen voor een nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Duvel_33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:29:
[...]

Mooi is dat, dat zei ik een aantal dagen terug al dat dat de oplossing was. 8)
Sorry , kan niet alles bijhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
KiefDelicious schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:17:
[...]

Voor zover ik weet zijn dat een aantal andere groepen, sommige zijn wel hetzelfde

Een aantal zijn:

DIMENSION, YFN, ECI, PublicHD, FOV, KINGS, NTB, CTRLHD, ROVERS, BS, YFN, 2HD, REMARKABLE

Geen idee of dit allemaal officiele scene groups zijn, maar deze ken ik iig :)
Ik dacht slim te zijn door bij required words QUSTOM of NLSubs (van QoQ) erbij te voegen zodat hij alleen afleveringen download van mijn spotweb van het QoQ-team, maar helaas lukt dit niet.. Hij vindt geen passende nzb terwijl toch echt de nieuwe aflevering van GOT door hen is gepost.

Wie weet wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er ook een mogelijkheid om bij het parren een max van 50 of 75% cpu gebruik in te stellen?
Ik had verwacht dat mijn HTPC het wel zou trekken maar tijdens het parren stottert een 720p serie af en toe.
Maar misschien ligt het ook aan mijn geluid, ik weet niet of ik directsound of wasapi moet kiezen

HP dc7800 sff
C2D E6550 @2.33 GHZ
2GB RAM
AMD Radeon 5450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Ik heb eindelijk bijna de failed download handling aan de praat (hoop ik).

Ik loop nu echter nog tegen dit aan:
[code]12:08:28|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch
12:08:28|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
12:08:29|INFO <!DOCTYPE html>
12:08:29|INFO <html>
12:08:29|INFO <head>
12:08:29|INFO <title>404</title>
12:08:29|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
12:08:29|INFO <!--
12:08:29|INFO location.href = "/home/"
12:08:29|INFO //-->
12:08:29|INFO </script>
12:08:29|INFO </head>
12:08:29|INFO <body>
12:08:29|INFO <br/>
12:08:29|INFO </body>
12:08:29|INFO </html>
12:08:29|INFO
12:08:29|INFO Deleting failed files and folder
12:08:29|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.[/code]
De host en port in autoprocessmedia.cfg staan nochtans goed.
Sickbeard dutch is laatste versie, nzbtomedia ook, failed fork=failed (met TBP doet hij het niet)

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Heeft er iemand een goede guide om postprocessing middels nzbToMedia scripts in Transmission aan de praat te krijgen?

Ik heb in mijn settings.json de volgende regels opgenomen:
code:
1
2
    "script-torrent-done-enabled": true, 
    "script-torrent-done-filename": "/usr/local/nzbToMedia/TorrentToMedia.py"

Ik draai Transmission onder user root, dus rechten zou het probleem niet moeten zijn.

Als een torrent gereed is gebeurd er echter niets, geen postprocess.log te vinden in deze directory.

Relevante data uit autoProcessMedia.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### sbCategory - category that gets called for post-processing with SB
sbCategory = series
host = localhost
port = 8082
username = 
password =
###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
web_root =
ssl = 0
delay = 0
wait_for = 5
watch_dir =
fork = default
delete_failed = 0
nzbExtractionBy = Downloader
Torrent_ForceLink = 1

[Torrent]
###### clientAgent - Supported clients: utorrent, transmission, deluge, rtorrent, other
clientAgent = transmission 
###### useLink - Set to hard for physical links, sym for symbolic links, move to move, and no to not use links (copy)
useLink = hard
###### outputDirectory - Default output directory (categories will be appended as sub directory to outputDirectory)
outputDirectory = /volume1/downloads/torrents-complete/
###### Other categories/labels defined for your downloader. Does not include CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, Mylar categories.
categories = series 
###### A list of categories that you don't want to be flattened (i.e preserve the directory structure when copying/linking.
noFlatten = pictures,manual
###### uTorrent Hardlink solution (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
uTorrentWEBui = http://localhost:8090/gui/
uTorrentUSR = your username
uTorrentPWD = your password
###### Transmission (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
TransmissionHost = localhost
TransmissionPort = 9091 
TransmissionUSR = xxxxxx 
TransmissionPWD = xxxxxx
#### Deluge (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with deluge. Note that the host/port is for the deluge daemon, not the webui)
DelugeHost = localhost
DelugePort = 58846
DelugeUSR = your username
DelugePWD = your password
deleteOriginal = 0

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ah, bekend probleem :P Waarschijnlijk roept ie het script wel aan, maar kan ie het niet uitvoeren omdat hij python niet kan vinden :) Wat je heel simpel kan doen is om in het begin van het bestand het volledige pad naar python te gebruiken. Dus ergens staat iets van... ehh eigenlijk geen idee wat er precies staat, maar het is iets van # ! python (zeg maar wat) en dat moet dan worden iets van # ! /.../.../python

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:49:
Ah, bekend probleem :P Waarschijnlijk roept ie het script wel aan, maar kan ie het niet uitvoeren omdat hij python niet kan vinden :) Wat je heel simpel kan doen is om in het begin van het bestand het volledige pad naar python te gebruiken. Dus ergens staat iets van... ehh eigenlijk geen idee wat er precies staat, maar het is iets van # ! python (zeg maar wat) en dat moet dan worden iets van # ! /.../.../python
Beter is denk gewoon om Python in PATH te zetten, ben je er voor altijd vanaf mocht je weer een dergelijk script hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Nike84 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:15:
Ik heb eindelijk bijna de failed download handling aan de praat (hoop ik).

Ik loop nu echter nog tegen dit aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
12:08:28|INFO    The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch
12:08:28|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
12:08:29|INFO    <!DOCTYPE html>
12:08:29|INFO    <html>
12:08:29|INFO        <head>
12:08:29|INFO            <title>404</title>
12:08:29|INFO            <script type="text/javascript" charset="utf-8">
12:08:29|INFO              <!--
12:08:29|INFO              location.href = "/home/"
12:08:29|INFO              //-->
12:08:29|INFO            </script>
12:08:29|INFO        </head>
12:08:29|INFO        <body>
12:08:29|INFO            <br/>
12:08:29|INFO        </body>
12:08:29|INFO    </html>
12:08:29|INFO    
12:08:29|INFO    Deleting failed files and folder 
12:08:29|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

De host en port in autoprocessmedia.cfg staan nochtans goed.
Sickbeard dutch is laatste versie, nzbtomedia ook, failed fork=failed (met TBP doet hij het niet)

Heeft iemand een idee?
Opgelost, het moest de Pistachitos fork zijn in autoprocess.cfg ipv failed.

[ Voor 20% gewijzigd door Nike84 op 13-04-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

schumi2004 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:58:
[...]

Beter is denk gewoon om Python in PATH te zetten, ben je er voor altijd vanaf mocht je weer een dergelijk script hebben.
Ik heb nu het volgende gedaan:
code:
1
PATH="$PATH:/usr/local/python/bin"

Dat helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
C@SP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:44:
[...]
Ik heb nu het volgende gedaan:
code:
1
PATH="$PATH:/usr/local/python/bin"

Dat helpt helaas niet.
Eh, is het voor unix/linux niet:
PATH="$PATH":/usr/local/python/bin
? (let op de quotes en uiteraard in ~/.bashrc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Ik zit op een Synology, volgens mij klopt het wel:

code:
1
2
ATHENA> echo $PATH
/opt/bin:/opt/sbin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/python/bin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:58:
[...]

Werkt dat inmiddels dan bij een Synology? Ik meen ergens gelezen te hebben (en zelf ook gemerkt) dat wanneer je dat doet, het nog steeds niet werkt. Bij mij werkte het alleen als ik het in het script verwerkte met het hele pad.

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 08-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Bij mij vooralsnog niet. Ook krijg ik het niet aan de praat als ik het pad in het script opneem.

Ik zit erover te denken om DSM opnieuw te installeren en stap voor stap weer alles op te bouwen; ook het benaderen van spotweb via sickbeard werkt niet meer na installatie van DSM 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

C@SP schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:17:
Bij mij vooralsnog niet. Ook krijg ik het niet aan de praat als ik het pad in het script opneem.

Ik zit erover te denken om DSM opnieuw te installeren en stap voor stap weer alles op te bouwen; ook het benaderen van spotweb via sickbeard werkt niet meer na installatie van DSM 5.
Wat je eigenlijk wil weten is of het script wel uitgevoerd word. Bij mij was dat namelijk niet zo. Als je niks in de logfiles ziet, dan is de kans groot dat het script wel aangeroepen word, maar niet uitgevoerd kan worden omdat ie dus python niet kan vinden. Ik ga eens kijken wat ik in het script heb staan.

Heb je wel de rechten goed staan? transmission moet wel rechten hebben om in die directory te komen, en het script aan te roepen natuurlijk. Ik heb voor tranmission een nieuwe script dir aangemaakt, en alleen transmission volledige rechten gegeven daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:27:
[...]

Werkt dat inmiddels dan bij een Synology? Ik meen ergens gelezen te hebben (en zelf ook gemerkt) dat wanneer je dat doet, het nog steeds niet werkt. Bij mij werkte het alleen als ik het in het script verwerkte met het hele pad.
Hier destijds wel. Had het wel voor zowel root als normal user aangepast.

Probleem met Transmission is is dat het Python PATH niet goed zit, ik heb een eigen versie draaien waarin ik dit aangepast heb/had.
Heb het destijds aangegeven bij Diaoul maar is niks meegedaan dus heb het maar gesloten.

https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/720

/edit:
Als je dus dsm-control.sh aanpast op je Synology voor Transmission heb je er geen last meer van.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 09-04-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Na aanschaf van een DS214+ probeer ik de boel weer werkend te maken. Valt soms niet mee want alles draait al jaren prima en nog moet je gaan spitten hoe bepaalde zaken ook al weer moesten.

Probleem waar ik even niet uitkom.

NZBget en Couchpotato werken prima en volgende op de lijst is Sickbeard.

Sickbeard Custom geïnstalleerd via Package Center en daar de fork van MrOrange-Pistachitos geïnstalleerd.

Nu gaat alles goed bestaande series zijn weer toegevoegd en wilde nog even een nieuwe serie gaan toevoegen.

Zodra ik deze toevoeg geeft Sickbeard een error
CP Server Thread-2 :: Unable to create the folder /volume1/video/series/Rectify, can't add the show

Nu heb ik even op de hele map video 777 rechten gegeven maar hij blijft deze melding geven.
Normaal geef je de gebruiker rechten in de betreffende folder via DSM maar de accounts die door de packages worden aangemaakt zijn nergens terug te vinden.

Ben nu al de hele dag aan het zoeken maar ik zie het even niet meer en hoop dat iemand even een zetje kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
MikeOO schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:52:
Na aanschaf van een DS214+ probeer ik de boel weer werkend te maken. Valt soms niet mee want alles draait al jaren prima en nog moet je gaan spitten hoe bepaalde zaken ook al weer moesten.

Sickbeard Custom geïnstalleerd via Package Center en daar de fork van MrOrange-Pistachitos geïnstalleerd.

Nu gaat alles goed bestaande series zijn weer toegevoegd en wilde nog even een nieuwe serie gaan toevoegen.

CP Server Thread-2 :: Unable to create the folder /volume1/video/series/Rectify, can't add the show

Nu heb ik even op de hele map video 777 rechten gegeven maar hij blijft deze melding geven.
Normaal geef je de gebruiker rechten in de betreffende folder via DSM maar de accounts die door de packages worden aangemaakt zijn nergens terug te vinden.

Ben nu al de hele dag aan het zoeken maar ik zie het even niet meer en hoop dat iemand even een zetje kan geven.
Welke user heeft er nu rechten op de folder "series" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
MikeOO schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:52:

Als je naar configuratiescherm -> gedeelde map --> dubbelklik op de map series --> machtigingen gaat wat staat daar dan? Ik heb het voor alle gebruikers gewoon op lezen/schrijven gezet. Of misschien bij de andere instellingen een verkeerd vinkje gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Ik heb een gedeelde map Video en daar heb ik zowel Admin en mijn gebruikersaccount als de Admin en User groep lees en schrijfrechten geven.

Hoe kan ik zien met welk account Sickbeard wordt gestart.
Ik snap niet waarom Sickbeard geen rechten heeft op die map.
Als Usersgroep R/W rechten heeft krijgt Sicbeard deze dan ook automatisch.

Update:
Uiteindelijk nogmaals chmod -R 777 /volume1/video/* uitgevoerd en nu werkt het wel.

Vreemde is dat ik met WinSCP dit ook al had gedaan 8)7

[ Voor 114% gewijzigd door MikeOO op 09-04-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

MikeOO schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:29:
Ik heb een gedeelde map Video en daar heb ik zowel Admin en mijn gebruikersaccount als de Admin en User groep lees en schrijfrechten geven.

Ik snap niet waarom Sickbeard geen rechten heeft op die map.
Als Usersgroep R/W rechten heeft krijgt Sicbeard deze dan ook automatisch.

Update:
Uiteindelijk nogmaals chmod -R 777 /volume1/video/* uitgevoerd en nu werkt het wel.

Vreemde is dat ik met WinSCP dit ook al had gedaan 8)7
Zou je in je init script moeten kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:22

job

MikeOO schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:29:
die wordt gestart met de user sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzke
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:28
Hey
zal je even helpen
Het probleem is bij transmission dat hij niet echt weet waar je python staat, zodat hij het TorrentToMedia.py bestand niet kan uitvoeren.
Je kan dit oplossen door:
Installeer winscp op je pc. Hiermee kan je dan via ssh inloggen op je nas.
Dus ssh moet aan staan op je nas (configuratiescherm - Terminal en SMNP). Zet hier een vinkje bij 'SSH-service inschakelen"

Nu start je winscp op, en verbind je via ssh met het ip adres van je nas. Je login is root, en het wachtwoord is hetgene wat je gebruikt voor admin.

Als je gaat kijken wat er in torrenttomedia.py staat in eerste lijn: #!/usr/bin/env python
Dit verwijst naar je busybox in je nas.
Ik heb dit opgelost door de eerste regel aan te passen naar #!/usr/bin/python
Nu navigeer je naar /usr/bin direcotory.
Hier maak je dan een symlinke naar python aan
Meestal staat python in deze dir: /usr/local/python/bin/python
Dus eenmaal je in /usr/bin directory bent in winscp, rechts klikken, en dan Nieuw - Koppeling aanklikken.
Naam koppeling doe je : python
Koppeling verwijst naar: /usr/local/python/bin/python
en na enkele tellen zal je in /usr/bin een nieuwe koppeling python zien staan.

Nu kan je rap eens testen of het lukt door volgende cmd in te voeren:
/usr/bin/python /usr/local/nzbToMedia/TorrentToMedia.py
Dit zal dan een manuele run geven van TorrentTomedia, en de log zal ervan zal je dan terug vinden in /usr/local/nzbToMedia

En nog iets:
in je autorprocessmedia.cfg onder torrent sectie heb je dit staan: outputDirectory = /volume1/downloads/torrents-complete/
Output directory moet eigenlijk een tijdelijke directory zijn. Het script gebruikt dit om de originele torrent hier naar te copieren, en van daaruit verder te werken.
Want je kan het zo instellen dat je torrent ook blijft seeden, dus het originele bestand moet blijven staan.
Neem als outputdirectory iets van: /volume1/downloads/torrents-temp
C@SP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:14:
Heeft er iemand een goede guide om postprocessing middels nzbToMedia scripts in Transmission aan de praat te krijgen?

Ik heb in mijn settings.json de volgende regels opgenomen:
code:
1
2
    "script-torrent-done-enabled": true, 
    "script-torrent-done-filename": "/usr/local/nzbToMedia/TorrentToMedia.py"

Ik draai Transmission onder user root, dus rechten zou het probleem niet moeten zijn.

Als een torrent gereed is gebeurd er echter niets, geen postprocess.log te vinden in deze directory.

Relevante data uit autoProcessMedia.cfg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### sbCategory - category that gets called for post-processing with SB
sbCategory = series
host = localhost
port = 8082
username = 
password =
web_root =
ssl = 0
delay = 0
wait_for = 5
watch_dir =
fork = default
delete_failed = 0
nzbExtractionBy = Downloader
Torrent_ForceLink = 1

[Torrent]
###### clientAgent - Supported clients: utorrent, transmission, deluge, rtorrent, other
clientAgent = transmission 
###### useLink - Set to hard for physical links, sym for symbolic links, move to move, and no to not use links (copy)
useLink = hard
###### outputDirectory - Default output directory (categories will be appended as sub directory to outputDirectory)
outputDirectory = /volume1/downloads/torrents-complete/
###### Other categories/labels defined for your downloader. Does not include CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, Mylar categories.
categories = series 
###### A list of categories that you don't want to be flattened (i.e preserve the directory structure when copying/linking.
noFlatten = pictures,manual
###### uTorrent Hardlink solution (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
uTorrentWEBui = http://localhost:8090/gui/
uTorrentUSR = your username
uTorrentPWD = your password
###### Transmission (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
TransmissionHost = localhost
TransmissionPort = 9091 
TransmissionUSR = xxxxxx 
TransmissionPWD = xxxxxx
#### Deluge (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with deluge. Note that the host/port is for the deluge daemon, not the webui)
DelugeHost = localhost
DelugePort = 58846
DelugeUSR = your username
DelugePWD = your password
deleteOriginal = 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 20:00
Ik krijg in SB de volgende melding

2014-04-09 19:54:33 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load Spotweb RSS feed: mismatched tag: line 44, column 2

Maar kan vooralsnog geen oplossing vinden, iemand hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

buzzke schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:47:
Hey
zal je even helpen
Het probleem is bij transmission dat hij niet echt weet waar je python staat, zodat hij het TorrentToMedia.py bestand niet kan uitvoeren.
Je kan dit oplossen door:
Installeer winscp op je pc. Hiermee kan je dan via ssh inloggen op je nas.
Dus ssh moet aan staan op je nas (configuratiescherm - Terminal en SMNP). Zet hier een vinkje bij 'SSH-service inschakelen"

Nu start je winscp op, en verbind je via ssh met het ip adres van je nas. Je login is root, en het wachtwoord is hetgene wat je gebruikt voor admin.

Als je gaat kijken wat er in torrenttomedia.py staat in eerste lijn: #!/usr/bin/env python
Dit verwijst naar je busybox in je nas.
Ik heb dit opgelost door de eerste regel aan te passen naar #!/usr/bin/python
Nu navigeer je naar /usr/bin direcotory.
Hier maak je dan een symlinke naar python aan
Meestal staat python in deze dir: /usr/local/python/bin/python
Dus eenmaal je in /usr/bin directory bent in winscp, rechts klikken, en dan Nieuw - Koppeling aanklikken.
Naam koppeling doe je : python
Koppeling verwijst naar: /usr/local/python/bin/python
en na enkele tellen zal je in /usr/bin een nieuwe koppeling python zien staan.

Nu kan je rap eens testen of het lukt door volgende cmd in te voeren:
/usr/bin/python /usr/local/nzbToMedia/TorrentToMedia.py
Dit zal dan een manuele run geven van TorrentTomedia, en de log zal ervan zal je dan terug vinden in /usr/local/nzbToMedia

En nog iets:
in je autorprocessmedia.cfg onder torrent sectie heb je dit staan: outputDirectory = /volume1/downloads/torrents-complete/
Output directory moet eigenlijk een tijdelijke directory zijn. Het script gebruikt dit om de originele torrent hier naar te copieren, en van daaruit verder te werken.
Want je kan het zo instellen dat je torrent ook blijft seeden, dus het originele bestand moet blijven staan.
Neem als outputdirectory iets van: /volume1/downloads/torrents-temp

[...]
Thanks! Nu werkt het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Ik heb sinds kort couchpotato geinstelleerd. En nu wil ik via mijn android telefoon films toevoegen etc etc.
Ik heb de app Couch Forwarder geinstalleerd en overal de juiste instellingen toegevoegd. Echter lijkt het net als of de api van Couchpotato niet werkt. Want er komt geen informatie binnen?

Iemand enig idee hoe ik de api kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
CrazyFool schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:35:
Ik heb sinds kort couchpotato geinstelleerd. En nu wil ik via mijn android telefoon films toevoegen etc etc.
Ik heb de app Couch Forwarder geinstalleerd en overal de juiste instellingen toegevoegd. Echter lijkt het net als of de api van Couchpotato niet werkt. Want er komt geen informatie binnen?

Waarom gebruik je niet IMDB Watchlist of Trakt.tv watch list?
Heb je meteen een backup van je wanted list bij een eventuele reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Is ansich een goeie tip! Zal ik ook eens even bekijken.

Maar ik gebruik deze app ook voor Sickbeard, en alles bij elkaar in 1 app is toch wel erg handig.

[ Voor 11% gewijzigd door CrazyFool op 10-04-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
CrazyFool schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:30:
Is ansich een goeie tip! Zal ik ook eens even bekijken.

Maar ik gebruik deze app ook voor Sickbeard, en alles bij elkaar in 1 app is toch wel erg handig.
trakt.tv kan je ook een series toevoegen die SB uitleest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:19
Heeft iemand tips over hoe ik de subliminal plugin aan sickbeard toevoeg (ik gebruik de windows versie van sickbeard, die is al gecompiled)?

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/185
Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Kan iemand dit even uitleggen?

[ Voor 44% gewijzigd door sdk1985 op 10-04-2014 19:21 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 14-09 13:43
Welke repo van Sickbeard (met Pirate Bay) moet ik gebruiken? Die van schumi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
sdk1985 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:56:
[...]
Kan iemand dit even uitleggen?
Simpel. Index sites zijn de sites die je toevoegd in CP, SB, enz. zodat ze weten welke bestanden er op de usenet servers te vinden zijn. Die mag je niet bespreken (want enorm grijs gebied en topic vervuiling) en invites vragen voor prive indexers mag ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
EJPostema schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:34:
[...]

trakt.tv kan je ook een series toevoegen die SB uitleest
En movies voor CP ;)

En als app zou je SeriesGuide kunnen gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 10-04-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
schumi2004 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:56:
[...]

En als app zou je SeriesGuide kunnen gebruiken.
:Y
Top programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Laatst online: 22:29
sdk1985 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:56:
Heeft iemand tips over hoe ik de subliminal plugin aan sickbeard toevoeg (ik gebruik de windows versie van sickbeard, die is al gecompiled)?
Dan moet je Sickbeard from source (python) draaien. Ik vond Subliminal voor geen meter werken, Auto-sub werkt veel beter.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RubenDJ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:37:
[...]

Dan moet je Sickbeard from source (python) draaien. Ik vond Subliminal voor geen meter werken, Auto-sub werkt veel beter.
Subliminal heeft in verleden uitstekend gewerkt maar tegenwoordig is het een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vannacht weer een aantal fakes binnengekregen via CP. Misschien maar eens mijn preferred words vervangen door required words, of toch een betere indexer zien te vinden. Qua series loopt het bijna altijd perfect en dat met dezelfde indexers. Dat blijf ik toch apart vinden.

Ook raar: de "you might like these"-suggesties blijven terugkomen als ik aangeef dat ik ze al gezien heb en ze niet toegevoegd moeten worden.

CP werkt weer, maar toch ook niet helemaal lekker zoals het hoort.

[ Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 11-04-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Laatst online: 30-08 06:25
CrazyFool schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:35:

Je geeft zelf aan "overal de juiste instellingen toegevoegd"...moet je niet ergens een api sleutel toevoegen oid? Dat vergeten mensen nog wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 17:59
Ik ga het nog een keer proberen, ik krijg failed download handling niet aan de praat icm met nzbget 12 en SB Pistachitos branch.
Dit is de log uit nzbget maar in SB komt geen failed melding binnen.
Wie ziet er zo snel wat hier mis gaat of gebruik ik de verkeerde branch?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Collection Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee added to history
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Unpausing queue after post-process-script
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee successful
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Deleting failed files and folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Trying to use folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO TV_DOWNLOAD_DIR: /volume2/Downloads/tv
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Processing folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's Pistachitos branch
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING No media files found in directory /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee. Processing this as a failed download
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet, starting autoProcessTV...
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|ERROR MAIN: Nothing to post-process: destination directory /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee doesn't exist. Setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING MAIN: Unpack failed, setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING MAIN: Par-repair failed, setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO nzbToSickBeard V9.2
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO ====================

==============================================================================

Opgelost;

bleek dat nzbget de dir al verwijderde voordat postprocessing plaats kon vinden, zodoende kreeg SB geen failed signaal terug.

[ Voor 3% gewijzigd door gielie op 11-04-2014 21:37 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:50:
[...]

Simpel. Index sites zijn de sites die je toevoegd in CP, SB, enz. zodat ze weten welke bestanden er op de usenet servers te vinden zijn. Die mag je niet bespreken (want enorm grijs gebied en topic vervuiling) en invites vragen voor prive indexers mag ook niet.
Is dit hele topic nu niet ineens grijs, zo niet zwart gebied, met de nieuwe downloadwet in NL? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat heb ik me nu ook al meerdere keren afgevraagd.
Volgens mij is het zo dat je best over de maximum snelheid van een Ferrari mag praten, zonder dat je er daadwerkelijk 275 mee op de A12 rijdt. Wanneer de vergelijking opgaat, mag je dus best praten over het gebruik van CP en co., zonder dat je downloadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anita schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:41:
[...]
Is dit hele topic nu niet ineens grijs, zo niet zwart gebied, met de nieuwe downloadwet in NL? :p
Zwart niet, grijs wellicht ook niet. Usenet op zich is ook niet illegaal, alleen 99% van de content die je er mee kan binnenhalen. Als jij CP, SB en Headphones alleen gebruikt voor content waar geen copyright/auteursrecht op zit of die expliciet is vrijgegeven om gratis te mogen worden gedownload en verspreid dan is er niets aan de hand.
Al weten we allemaal wel dat dat niet is waar je deze programma's voor gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
gielie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:25:
Ik ga het nog een keer proberen, ik krijg failed download handling niet aan de praat icm met nzbget 12 en SB Pistachitos branch.
Dit is de log uit nzbget maar in SB komt geen failed melding binnen.
Wie ziet er zo snel wat hier mis gaat of gebruik ik de verkeerde branch?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Collection Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee added to history
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Unpausing queue after post-process-script
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee successful
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Deleting failed files and folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Trying to use folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO TV_DOWNLOAD_DIR: /volume2/Downloads/tv
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Processing folder /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's Pistachitos branch
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING No media files found in directory /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee. Processing this as a failed download
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet, starting autoProcessTV...
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|ERROR MAIN: Nothing to post-process: destination directory /volume2/Downloads/tv/Game.of.Thrones.S03.E10.Mhysa.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-CyTSuNee doesn't exist. Setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING MAIN: Unpack failed, setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|WARNING MAIN: Par-repair failed, setting status "failed"
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO nzbToSickBeard V9.2
INFO    Fri Apr 11 2014 13:21:01    nzbToSickBeard: 13:21:01|INFO ====================

==============================================================================

Opgelost;

bleek dat nzbget de dir al verwijderde voordat postprocessing plaats kon vinden, zodoende kreeg SB geen failed signaal terug.
En hoe heb je dat opgelost?
Volgens mij heb ik dat zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Heeft iemand dit ook (gehad)? Sindskort renamed Sabnzbd+ bepaalde tv series niet correct. Ik draai Sabnzbd+ 7.11 op een Ubuntu machine. Heb nog geen tijd gehad om in de logs te duiken.

Ik heb ergens wel iets gelezen dat %fn de boosdoener is in de sorting parameters, maar ik wil graag mijn originele filename behouden zodat het zoeken naar subs beter gaat (doet Sickbeard voor mij).

Instellingen in Sabnzbd+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p5GAwMSdLAN2txMvQX1iH1xy/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aD6nN6idKv5VodkRefBYiy3w/full.png

[ Voor 30% gewijzigd door Nitai op 12-04-2014 10:33 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Is sorting alleen sorteren, of stiekem ook hernoemen?

[ Voor 132% gewijzigd door job op 12-04-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik rename nooit met Sab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 11-09 16:04
Iemand ervaring met deze melding. CP vindt wel NZB`s maar downloaden lukt niet, niet via blackhole en niet via SABnzb?
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/23k6yit.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

job schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:40:
Is sorting alleen sorteren, of stiekem ook hernoemen?
Sorting is inderdaad beiden. Ik ga maar eens kijken of ik het door Sickbeard kan laten hernoemen. Jammer, want het heeft altijd goed gewerkt (meer dan 4 jaar).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 17:59
Buzzie schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:13:
[...]

En hoe heb je dat opgelost?
Volgens mij heb ik dat zelfde
Je moet in nzbget bij Downloadque en dan bij deletecleanup de optie no gebruiken, normaal staat deze op yes om alle de overgebleven bestanden te verwijderen als er iets klaar is of mislukt in ons geval.
code:
1
2
3
4
5
Delete already downloaded files from disk when nzb-file is deleted.

This option defines if downloaded files must be deleted when:
1) download of nzb-file is cancelled (deleted from queue);
2) history record with failure-status (par-failure or unpack-failure) is deleted from history.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Nitai schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:26:
[...]

Sorting is inderdaad beiden. Ik ga maar eens kijken of ik het door Sickbeard kan laten hernoemen. Jammer, want het heeft altijd goed gewerkt (meer dan 4 jaar).
Ik snap het niet helemaal. Je wilt niet hernoemen ivm subtitles, maar toch wil je ook weer wel hernoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
gielie schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:48:
[...]

Je moet in nzbget bij Downloadque en dan bij deletecleanup de optie no gebruiken, normaal staat deze op yes om alle de overgebleven bestanden te verwijderen als er iets klaar is of mislukt in ons geval.
code:
1
2
3
4
5
Delete already downloaded files from disk when nzb-file is deleted.

This option defines if downloaded files must be deleted when:
1) download of nzb-file is cancelled (deleted from queue);
2) history record with failure-status (par-failure or unpack-failure) is deleted from history.
Thanks....ik heb het aangepast.
ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand zo gauw of het mogelijk is om:

Vanaf een client aan te geven dat een film in map A op mijn Synology overgezet moet worden naar map B op mijn Synology? Ik download namelijk via Downloadstation, maar niet alles is een film.

Onder "Renamer" in CP kan ik alleen lokale mappen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:17:
Weet iemand zo gauw of het mogelijk is om:

Vanaf een client aan te geven dat een film in map A op mijn Synology overgezet moet worden naar map B op mijn Synology? Ik download namelijk via Downloadstation, maar niet alles is een film.

Onder "Renamer" in CP kan ik alleen lokale mappen kiezen.
Volgensmij heeft Downloadstation niet de mogelijkheid een script aan te roepen. Dan zal je denk ik toch NZBGet voor nieuwsgroepen of Transmission voor torrents moeten gaan gebruikenn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nitai schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:30:
Heeft iemand dit ook (gehad)? Sindskort renamed Sabnzbd+ bepaalde tv series niet correct. Ik draai Sabnzbd+ 7.11 op een Ubuntu machine. Heb nog geen tijd gehad om in de logs te duiken.

Ik heb ergens wel iets gelezen dat %fn de boosdoener is in de sorting parameters, maar ik wil graag mijn originele filename behouden zodat het zoeken naar subs beter gaat (doet Sickbeard voor mij).

Instellingen in Sabnzbd+
[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom laat je SAB dit doen?
Ik zou van de sorting opties afblijven in SAB en alleen van SB gebruiken als je dit wilt.
Het kan namelijk niet en/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:26
Weet niet zeker of het in dit topic thuis hoort.

Maar ik vraag mij af hoe jullie de series die door sickbeard/sabnzbd gedownload zijn verplaatsen. Ik doe dit tot nu toe altijd met de hand.

Mijn folder structuur ziet er als volgt uit

serie
-Seizoen 1
- - Serienaam S01E01
- - Serienaam S01E01

Nu kan je bin sabnzbd voor elke serie een aparte categorie aanmaken maar dit is niet wat ik wil, aangezien je hier telkens handmatig de categorie moet wijzigen en dit lukt niet omdat de series vaak 's nachts gedownload worden.

Ik zat al te denken om hiervoor een powershell script te schrijven maar dit wordt redelijk complex volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Euh, sickbeard settings > postprocessing al gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Hoe stel je dit precies in dan? Hoef ik alleen de juise share aan te wijzen ( \\nas\series ) en hij zoekt zelf de juiste locatie?

EDIT:
En in sab heb ik ingesteld dat hij naar een specifieke locatie wordt gedownload, dit zal ik dan denk ik uit moeten schakelen?

[ Voor 34% gewijzigd door prekz op 14-04-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:01
als ik jou was zou ik me er even over inlezen, het is heel makkelijk namelijk. Zie hier een voorbeeld hoe ik het heb ingesteld (met nzbget ipv sab)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XA8EAlL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:20
prekz schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:45:
Hoe stel je dit precies in dan? Hoef ik alleen de juise share aan te wijzen ( \\nas\series ) en hij zoekt zelf de juiste locatie?

EDIT:
En in sab heb ik ingesteld dat hij naar een specifieke locatie wordt gedownload, dit zal ik dan denk ik uit moeten schakelen?
Neehoor, dat is prima. Waarschijnlijk heb je een categorie met TvShows, deze categorie moet je kunnen koppelen met een python script. Een bekende is: sabToSickbeard.py

Zodra SAB dan een aflevering heeft gedownload wordt het script aangeroepen. Sickbeard regelt dan de verdere verwerking.
Dit verdient de voorkeur boven de methode 'ScanAndProcess' vanuit Sickbeard, omdat dit automatisch triggert na het downloaden van een aflevering en niet periodiek. Dit kan handig zijn als je wil dat je drives downspinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Bedankt Bartske en RudolfR :)

Ga ik eens verder uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:34
hallo mensen,

ik ben vrij nieuw wat betreft deze programma's en heb dan ook een vraag over de werking van sickbeard.
ik gebruik alpha ThePirateBay versie en heb dit aan mijn utorrent gekoppeld.
Voorzover lijkt alles te werken. heb de searchproviders ingesteld en kan ook series toevoegen, Daar houdt helaas mijn verstand van het programma op.

Alle statussen staan op skipped (klopt dat?) en als ik op manual search klik krijg ik altijd de melding failed.
Hier mis ik dan ook de verdere kennis van de werking van het programma.

iemand enige tips

Iemand een idee wat ik fout doe?

verder lijken het me erg toffe programma's waarbij ik couchpotato wel gewoon werken krijg ;)

dank voor de hulp iig

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij het toevoegen van een serie kan je kiezen welke status de voorgaande afleveringen hebben.
Skipped zorgt er in elk geval voor dat SB deze afleveringen niet allemaal tegelijkertijd gaat downloaden, maar ook weet dat je ze nog niet hebt. Archived betekent dat je ze op een "andere locatie" hebt opgeslagen, maar wel hebt/had. (Dat is de status die ik gebruik voor afleveringen die ik gedeletet heb.)

Je kunt vrij eenvoudig een status direct toekennen bij het toevoegen van een nieuwe serie, af dit later per aflevering (of meerdere tegelijk) wijzigen.

Bij het downloaden wijzigt SB de status vanzelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 14-04-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb de laatste tijd steeds vaker het probleem dat sb met renamen de releasegroup vervangt voor rp,omdat de releases steeds vaker met -rp eindigen. Heeft daar iemand een oplossing voor, want als ik(of mijn vrouw) nu in xbmc op subs zoek,dan staat de release group naam er niet meer bij. Wat makkelijker is ivm synchroon lopen van subs.

[ Voor 7% gewijzigd door BlaBla1973 op 15-04-2014 10:26 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Subs zou ik sowieso al niet zoeken op release group. Kwaliteit + gebruikte codec is voldoende om een sub te vinden die perfect in sync is. In ieder geval met Auto Sub (Bootstrapbill) gaat dat goed. Nu alleen nog opensubtitles.org terug in Auto Sub, zoals addic7ed ook toegevoegd is.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2014 12:04 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]