[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Heb SB Custom (echel0n) draaien op een Synology. Onder Notifications in SB aangevinkt dat ik graag notifications van snatch/download wil zien via de Syno notifier, maar helaas ... heeft iemand dat werkend gekregen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

TRaSH schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:49:
Ik moet wel zeggen dat de dev van sickrage snel is met fixes en vragen beantwoorden.
Ook werkt hij samen met de dev van nzbtomedia.
Maar inderdaad ben het wel eens met sommige reacties hier.
Nzbdrone is wel wennen en ik vind het instellen wel wat lastiger.
Allemaal een kwestie van wennen volgens mij.
Ik hoop wel dat nzbdrone nzbtomedia support krijgt.
Zit een hoop opties in wat ik wel fijn vind.
Reverse name, random name fixes en hij checkt of de file ook in orde is.
Volgens mij kan NZBDrone het meeste gewoon zelf, zonder gebruik van scripts. Ik heb geen scripts erin zitten, en failed handling en dergelijke doet ie gewoon automatisch. En checken of de file in orde is doet ie ook. Dus ik zie geen meerwaarde in nzbtonzbdrone eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
mvds schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:
[...]

Volgens mij kan NZBDrone het meeste gewoon zelf, zonder gebruik van scripts. Ik heb geen scripts erin zitten, en failed handling en dergelijke doet ie gewoon automatisch. En checken of de file in orde is doet ie ook. Dus ik zie geen meerwaarde in nzbtonzbdrone eigenlijk
De grootste meerwaarde van scripts is dat NZBdrone je harde schijven niet elk uur gaat scannen (of hoe je het ook maar instelt). Voor de rest is het niet echt nodig, maar dat was met de TPB versie niet anders.

Enige wat wel handig is, is het renamen van files. Als de namen bijvoorbeeld omgekeerd of gecodeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij scant NZBDrone de harde schijf niet, maar logt ie in bij NZBGet en haalt ie daar de status uit. Zo lijkt het wel tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:49:
Ik moet wel zeggen dat de dev van sickrage snel is met fixes en vragen beantwoorden.
Ook werkt hij samen met de dev van nzbtomedia.
Maar inderdaad ben het wel eens met sommige reacties hier.
Nzbdrone is wel wennen en ik vind het instellen wel wat lastiger.
Allemaal een kwestie van wennen volgens mij.
Ik hoop wel dat nzbdrone nzbtomedia support krijgt.
Zit een hoop opties in wat ik wel fijn vind.
Reverse name, random name fixes en hij checkt of de file ook in orde is.
Volgens mij werkte alle devs samen met clinton (nzbtomedia) niet op dezelfde manier als echel0n maar mr_orange deed ook samen issues verhelpen.
mvds schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:52:
[...]

Maar het is nog steeds jammer dat NZBDrone het nodig heeft ;)
True, niks aan toe te voegen.
/edit
Toch wel eigenlijk. Het is jammer dat MONO nodig is maar tegen mijn verwachtingen in is het super snel. Had zelf een behoorlijk resource verbruik verwacht maar ik ben verbaasd over het huidige verbruik.
mvds schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:
[...]

Ik nu eigenlijk ook niet meer.
EJPostema schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:00:
[...]

De grootste meerwaarde van scripts is dat NZBdrone je harde schijven niet elk uur gaat scannen (of hoe je het ook maar instelt). Voor de rest is het niet echt nodig, maar dat was met de TPB versie niet anders.

Enige wat wel handig is, is het renamen van files. Als de namen bijvoorbeeld omgekeerd of gecodeerd zijn
Waarom ik nu denk van niet is omdat volgens mij NzbDrone elke seconden checked (default Drone Factory Interval value) voor een release maar alleen als er een download aan de gang is.
In NzbDrone kun je de download voortgang van iig NZBGet volgen en alleen dan checked hij volgens mij de download dir, is er geen download lopende dan doet NzbDrone dus niks integenstelling tot SickBeard waar de watchdir (Bij NzbDrone de Drone Factory folder) default elke uur gescanned werd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 16-05-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:51
Goner schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:
Heb SB Custom (echel0n) draaien op een Synology. Onder Notifications in SB aangevinkt dat ik graag notifications van snatch/download wil zien via de Syno notifier, maar helaas ... heeft iemand dat werkend gekregen ??
Ik heb gebruik Syno notifier zelf niet maar heb je in de instellingen van de Syno notifier aangegeven hoe je een bericht wilt krijgen? Zo ja, heb je ook gecheckt dat Syno notifier berichten van SB doorgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Waarom ik nu denk van niet is omdat volgens mij NzbDrone elke seconden checked (default Drone Factory Interval value) voor een release maar alleen als er een download aan de gang is.
In NzbDrone kun je de download voortgang van iig NZBGet volgen en alleen dan checked hij volgens mij de download dir, is er geen download lopende dan doet NzbDrone dus niks integenstelling tot ScikBeard waar de watchdir default elke uur gescanned werd ;)
Ah ok, dat wist ik nog niet. Eens kijken of dat met SAB ook zo is. Anders maar ff overstappen naar NZBget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:06:
[...]
In NzbDrone kun je de download voortgang van iig NZBGet volgen en alleen dan checked hij volgens mij de download dir, is er geen download lopende dan doet NzbDrone dus niks integenstelling tot SickBeard waar de watchdir (Bij NzbDrone de Drone Factory folder) default elke uur gescanned werd ;)
Ik vind dat een hele nette manier, maar het zou NOG netter zijn, als ie dat alleen zou doen bij het opstarten van NZBDrone, en vervolgens alleen als ie uit NZBGet vist, dat er een download klaar is. (Of als je handmatig laat zoeken, als dat kan tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

avec_style schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Ik heb gebruik Syno notifier zelf niet maar heb je in de instellingen van de Syno notifier aangegeven hoe je een bericht wilt krijgen? Zo ja, heb je ook gecheckt dat Syno notifier berichten van SB doorgeeft?
Eh, als je de Notifier niet gebruikt hoe krijg je dan meldingen van het systeem ?? :?

Synology Notifier is the notification system of Synology DSM

Je kunt niet aangeven van wie/wat je berichten wilt ontvangen, voor zover ik kan zien. Je krijgt ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 01:11
Heb NZBDrone ook eens geprobeerd. Ziet er goed uit, werkt ook beter dan Sickbeard. Maar het grootste nadeel vind ik nog dat torrents niet support worden. Ik zal 't nog wel meer gaan testen. Hangt ook geheel af van 't NZB indexer aanbod wat teveel wisselt momenteel en daardoor wat irritant is geworden. Zou niet de 1e indexer zijn waar ik VIP wordt om vervolgens weer plat te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xs4me schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:43:
Heb NZBDrone ook eens geprobeerd. Ziet er goed uit, werkt ook beter dan Sickbeard. Maar het grootste nadeel vind ik nog dat torrents niet support worden. Ik zal 't nog wel meer gaan testen. Hangt ook geheel af van 't NZB indexer aanbod wat teveel wisselt momenteel en daardoor wat irritant is geworden. Zou niet de 1e indexer zijn waar ik VIP wordt om vervolgens weer plat te gaan.
Tja met indexers kan ik je niet helpen (zie ook topic notice) maar ik ben er van overtuigd dat er torrent support inkomt.
Verder heb ik vandaag nog een handige feature gevonden in NzbDrone. Als je een serie delete dan delete ie op verzoek ook de files on disk, rete handig ;)

En nu movie support erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die files on disk removal mogen ze bij Sickbeard/rage ook wel implementeren zolang NZBDronge geen torens doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:26:
[...]

Tja met indexers kan ik je niet helpen (zie ook topic notice) maar ik ben er van overtuigd dat er torrent support inkomt.
Verder heb ik vandaag nog een handige feature gevonden in NzbDrone. Als je een serie delete dan delete ie op verzoek ook de files on disk, rete handig ;)

En nu movie support erin :P
Movies zou inderdaad super zijn. Muziek erbij mag ook. 1 plek voor al je zooi :) Bovendien heeft Headphones nooit goed gedraaid bij mij. Weer een nieuwe poging gedaan vandaag, maar nog steeds weinig betrouwbaar - haalt dingen binnen dat je denkt, eh? Dat zocht ik niet hoor. Plus post-processen lijkt hij niet te doen.

Remove from disk feature is ook erg handig inderdaad.

Vind 't mooi werken. Alleen laatste jaar toch betere resultaten behaald met Torrents. Heb nu een zooi gratis indexers ingesteld, kijken hoe stabiel 't loopt. Vooralsnog komt 24 afl. 3 wel binnen, maar de 1e 2 nog niet. Maar kan ook net weer een API Hit beperking zijn. Kijken morgen wel weer :)

[ Voor 11% gewijzigd door xs4me op 16-05-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xs4me schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Movies zou inderdaad super zijn. Muziek erbij mag ook. 1 plek voor al je zooi :) Bovendien heeft Headphones nooit goed gedraaid bij mij. Weer een nieuwe poging gedaan vandaag, maar nog steeds weinig betrouwbaar - haalt dingen dat je denkt, eh? Dat zocht ik niet hoor. Plus post-processen lijkt hij niet te doen.

Remove from disk feature is ook erg handig inderdaad.

Vind 't mooi werken. Alleen laatste jaar toch betere resultaten behaald met Torrents. Heb nu een zooi gratis indexers ingesteld, kijken hoe stabiel 't loopt. Vooralsnog komt 24 afl. 3 wel binnen, maar de 1e 2 nog niet. Maar kan ook net weer een API Hit beperking zijn. Kijken morgen wel weer :)
Krijg echt sterk het vermoeden dat het aan de nzb indexers ligt. Ik download zo'n beetje de meest voor de hand liggende series zonder problemen via usenet (gratis ook nog) en heb 0,0 last van takedowns of incompletes. Dat was een tijdje terug wel anders met het verdwijnen van nzbmatrix (heb een waardige vervanger), toen werd het rustig en toen begon het weer maar tegenwoordig staat mijn torrent mechaniek gewoon uit.

Neemt niet weg dat ik ook graag torrent support zou willen, je weet maar nooit.
Overigens is dat delete from disc wel een beetje tricky. Ik heb namelijk XBMC extra fanart en tunes laten zoeken en die hebben andere user rechten gekregen waardoor het Drone niet lukt alles weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm weer iets nieuws met SickBeard Rage... Elke keer als ik inlog is SB gestopt en moet ik hem weer starten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

nou ik ben ook over naar nzbdrone,
was effe wat aan het klooten met tortoisegit en had iets met clean gedrukt en wiste eigenlijk alles wat in de sickrage directory zat wat niet in de git staat.
mooie schone start waar ik geen zin in had.
dus vandaar de overstap.
enigste wat ik niet werkend krijg ik MegaSearch.
heb het eigenlijk het zelfde ingevuld als ik deed met sick,
maar drone geeft bij mij een foutmelding
ik heb het daarna nog eens handmatig proberen in te voeren evt copy/paste foutje uit te sluiten.
volgens de forum van nzbdrone zou MegaSearch moeten werken
zou even niet weten waar het nog meer aan kan liggen.
als ik de link in een browser copieer dan krijg ik een blanco page.
zou bijna zeggen dat dat drone het verkeerd gebruikt

---
Details
An error occurred while processing feed. http://flask-megasearch.r...rid=18967&season=3&ep=24: Newznab error detected: Missing parameter

Exception
NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabException: Newznab error detected: Missing parameter
bij NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabPreProcessor.Process(String source, String url) in m:\BuildAgent2\work\328d72309b633a8\src\NzbDrone.Core\Indexers\Newznab\NewznabPreProcessor.cs:regel 32
bij NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabParser.PreProcess(String source, String url) in m:\BuildAgent2\work\328d72309b633a8\src\NzbDrone.Core\Indexers\Newznab\NewznabParser.cs:regel 76
bij NzbDrone.Core.Indexers.RssParserBase.Process(String xml, String url) in m:\BuildAgent2\work\328d72309b633a8\src\NzbDrone.Core\Indexers\RssParserBase.cs:regel 32
bij NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabParser.Process(String xml, String url) in m:\BuildAgent2\work\328d72309b633a8\src\NzbDrone.Core\Indexers\Newznab\NewznabParser.cs:regel 45
bij NzbDrone.Core.Indexers.FetchFeedService.Fetch(IIndexer indexer, IEnumerable`1 urls) in m:\BuildAgent2\work\328d72309b633a8\src\NzbDrone.Core\Indexers\IndexerFetchService.cs:regel 124
---
mvds schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 09:43:
Hmm weer iets nieuws met SickBeard Rage... Elke keer als ik inlog is SB gestopt en moet ik hem weer starten :(
dat probleem had ik ook al laatste tijd,
ook steeds vaker dat hij lijkt te crashen bv na een automatische update ofzo.
daarom dat ik nu met nzbdrone aan het stoeien ben.

[ Voor 8% gewijzigd door TRaSH op 17-05-2014 09:50 . Reden: reactie op mvds ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55
Megasearch werkte bij mij ook niet echt lekker, dus ik heb alles maar weer in NZBdrone gestopt en Megasearch uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:46
weet iemand hoe dit gefixt kan worden?
mijn log staat helemaal vol: tvrage dev laatste versie.
code:
1
2
3
2014-05-17 11:13:52 SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379- :: DB error: table history has no column named showid
2014-05-17 11:02:23 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248742- :: DB error: table history has no column named showid
2014-05-17 11:02:05 DAILYSEARCHER :: DB error: table history has no column named showid

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ben je pas overgestapt ?
dit lijkt op een probleem die er was als je een overstap deed van bv mr-orane naar sickrage.
gloof dat je de cache.db moest verwijderen en dan restarten,
of de hele database opnieuw in laden.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou nog even wachten met die overstap, want er is op dit moment een ingrijpende verandering bezig van de dev versie van sickrage. Mogelijk komt er dit weekend een stabiele versie die dan naar de master kan.

Zelf ben ik na een week opnieuw proberen gisteren toch weer teruggegaan naar mr orange. De laatste versie van echel0n zette mijn NAS op 100 procent CPU-gebruik zonder dat er echt iets gebeurde, en het duurde telkens vele minuten om de Show List pagina te tonen. Het is leuk dat er zoveel tijd in wordt gestoken en dat alles opnieuw wordt geprogrammeerd, maar het is nog niet helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

van mr-orange heb ik nog een backup hier,
moet alleen geupdated worden met zijn database.
maar ik kijk even aan hoe nzbdrone werkt.
mis eigenlijk alleen nog torrent support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:24
Hallo vd week mn server opnieuw opgezet.
De standaard dingen draaien en ook headphones sinds gisteren.
Ik kan artiesten invoeren maar dan aan de achterkant waar je normaal klikt add this artist krijg ik nu view at musicbrainz.
Ik heb artiesten toegevoegd door op de artiest te klikken en staan nu in de overview.
Echter wordt er niks binnengehaald.
Het draait nu al 3 dagen maar niks.
Ben donateur van headphones en heb die al mirror en ook 4 verschillende newznab's.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Net NZBDrone bijgewerkt naar de laatste Develop versie en er zit nu een ook update functie in voor Linux/OSX
Hierbij kun je dan ook nog kiezen voor de ingebouwde versie of dat je het via een eigen script wil laten uitvoeren ivm stoppen en starten services.

Het wordt steeds beter.

[ Voor 33% gewijzigd door MikeOO op 18-05-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:24
Nzb drone werkt niet op freebsd,tenminste ik krijg het niet draaiende.
Via het forum dit geprobeerd
code:
1
mono --trace Nzbdrone.exe

en daar kwam dit uit
code:
1
# mono --trace Nzbdrone.exe [0x801806400: 0.00000 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)([System.OutOfMemoryException: 0x801c009a0], 0x7fffffffe8b0, 0x0, 0x119e0, ) [0x801806400: 0.00123 1] ENTER: System.OutOfMemoryException:.ctor (string)(this: 0x801c009a0[System.OutOfMemoryException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00968:Out o f memory], ) [0x801806400: 0.00143 2] ENTER: System.SystemException:.ctor (string)(this:0x801 c009a0[System.OutOfMemoryException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00968:Out of mem ory], ) [0x801806400: 0.00148 3] ENTER: System.Exception:.ctor (string)(this:0x801c009a0 [System.OutOfMemoryException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00968:Out of memory], ) [0x801806400: 0.00150 3] LEAVE: System.Exception:.ctor (string) [0x801806400: 0.00151 2] LEAVE: System.SystemException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00151 1] LEAVE: System.OutOfMemoryException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00152 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] [0x801806400: 0.00161 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)([System.NullReferenceExceptio n:0x801c00ad0], 0x7fffffffe8b0, 0x0, 0x11d20, ) [0x801806400: 0.00162 1] ENTER: System.NullReferenceException:.ctor (string)(thi s:0x801c00ad0[System.NullReferenceException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00a38:A null value was found where an object instance was required], ) [0x801806400: 0.00163 2] ENTER: System.SystemException:.ctor (string)(this:0x801 c00ad0[System.NullReferenceException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00a38:A null v alue was found where an object instance was required], ) [0x801806400: 0.00164 3] ENTER: System.Exception:.ctor (string)(this:0x801c00ad0 [System.NullReferenceException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00a38:A null value w as found where an object instance was required], ) [0x801806400: 0.00165 3] LEAVE: System.Exception:.ctor (string) [0x801806400: 0.00188 2] LEAVE: System.SystemException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00193 1] LEAVE: System.NullReferenceException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00194 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] [0x801806400: 0.00205 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)([System.StackOverflowExceptio n:0x801c00bc0], 0x7fffffffe8b0, 0x0, 0x11da0, ) [0x801806400: 0.00207 1] ENTER: System.StackOverflowException:.ctor (string)(thi s:0x801c00bc0[System.StackOverflowException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00b40:T he requested operation caused a stack overflow.], ) [0x801806400: 0.00208 2] ENTER: System.SystemException:.ctor (string)(this:0x801 c00bc0[System.StackOverflowException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00b40:The requ ested operation caused a stack overflow.], ) [0x801806400: 0.00209 3] ENTER: System.Exception:.ctor (string)(this:0x801c00bc0 [System.StackOverflowException Nzbdrone.exe], [STRING:0x801c00b40:The requested operation caused a stack overflow.], ) [0x801806400: 0.00210 3] LEAVE: System.Exception:.ctor (string) [0x801806400: 0.00211 2] LEAVE: System.SystemException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00211 1] LEAVE: System.StackOverflowException:.ctor (string) [0x801806400: 0.00212 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) :runtime_invoke _void__this___object (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] Cannot open assembly 'Nzbdrone.exe': No such file or directory. [0x801807400: 0.00350 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)([System.Threading.Thread:0x800 a78010], 0x0, 0x7fffffbfdc90, 0x0, ) [0x801807400: 0.00357 1] ENTER: System.Threading.Thread:Finalize ()(this:0x800a7 8010[System.Threading.Thread Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00363 2] ENTER: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize ()(this:0x800a78010[System.Threading.Thread Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00364 2] LEAVE: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize () [0x801807400: 0.00364 1] LEAVE: System.Threading.Thread:Finalize () [0x801807400: 0.00365 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] [0x801807400: 0.00366 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)([System.Threading.InternalThre ad:0x800a7c010], 0x0, 0x7fffffbfdc90, 0x0, ) [0x801807400: 0.00372 1] ENTER: System.Threading.InternalThread:Finalize ()(this :0x800a7c010[System.Threading.InternalThread Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00379 2] ENTER: (wrapper managed-to-native) System.Threading.Int ernalThread:Thread_free_internal (System.Threading.InternalThread,intptr)([Syste m.Threading.InternalThread:0x800a7c010], 0xd0c03, ) [0x801807400: 0.00380 2] LEAVE: (wrapper managed-to-native) System.Threading.Int ernalThread:Thread_free_internal (System.Threading.InternalThread,intptr) [0x801807400: 0.00381 2] ENTER: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize ()(this:0x800a7c010[System.Threading.InternalThread Nzbdron e.exe], ) [0x801807400: 0.00382 2] LEAVE: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize () [0x801807400: 0.00382 1] LEAVE: System.Threading.InternalThread:Finalize () [0x801807400: 0.00383 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] [0x801807400: 0.00406 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)([System.Runtime.Remoting.Conte xts.Context:0x800a780c0], 0x0, 0x7fffffbfdc90, 0x0, ) [0x801807400: 0.00414 1] ENTER: System.Runtime.Remoting.Contexts.Context:Finaliz e ()(this:0x800a780c0[System.Runtime.Remoting.Contexts.Context Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00415 1] LEAVE: System.Runtime.Remoting.Contexts.Context:Finaliz e () [0x801807400: 0.00415 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0] [0x801807400: 0.00416 0] ENTER: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)([System.Threading.Thread:0x800 a78068], 0x0, 0x7fffffbfdc90, 0x0, ) [0x801807400: 0.00417 1] ENTER: System.Threading.Thread:Finalize ()(this:0x800a7 8068[System.Threading.Thread Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00417 2] ENTER: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize ()(this:0x800a78068[System.Threading.Thread Nzbdrone.exe], ) [0x801807400: 0.00418 2] LEAVE: System.Runtime.ConstrainedExecution.CriticalFina lizerObject:Finalize () [0x801807400: 0.00418 1] LEAVE: System.Threading.Thread:Finalize () [0x801807400: 0.00419 0] LEAVE: (wrapper runtime-invoke) object:runtime_invoke_v irtual_void__this__ (object,intptr,intptr,intptr)[OBJECT:0x0]

Iemand een idee hoe verder te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Krijg net GoT S04E07 binnen met SB ; een .rar met een password. Jaja ...

Benieuwd hoe die ratten dat voor elkaar krijgen. Heb alleen EZTV, KAT, TvTorrents en Piratebay als providers en normaal is dat altijd goed spul ...
code:
1
2014-05-18 15:36:51 INFO     DAILYSEARCHER:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[ThePirateBay] :: Found result Game.of.Thrones.S04E07.HDTV.x264-ASAP[eztv] at magnet:?xt=urn:btih:9510c5f5a39b4c721004b86c6f12960583db643a&dn=Game.of.Thrones.S04E07.HDTV.x264-ASAP[eztv]&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80&tr=udp://tracker.publicbt.com:80&tr=udp://tracker.istole.it:6969&tr=udp://open.demonii.com:1337

[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 18-05-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Goner schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:02:

Benieuwd hoe die ratten dat voor elkaar krijgen. Heb alleen EZTV, KAT, TvTorrents en Piratebay als providers en normaal is dat altijd goed spul ...
code:
1
2014-05-18 15:36:51 INFO     DAILYSEARCHER:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[TvTorrents]:[ThePirateBay] :: Found result Game.of.Thrones.S04E07.HDTV.x264-ASAP[eztv] at magnet:?xt=urn:btih:9510c5f5a39b4c721004b86c6f12960583db643a&dn=Game.of.Thrones.S04E07.HDTV.x264-ASAP[eztv]&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80&tr=udp://tracker.publicbt.com:80&tr=udp://tracker.istole.it:6969&tr=udp://open.demonii.com:1337
Really? Kat en Piratebay hebben goed spul? Het gros daarvan is zooi, je kunt beter een aantal private trackers gebruiken, die filteren meestal goed uit.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Goner schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:02:

code:
1
Apart. Hier staat die aflevering op "unaired". Sb zoekt er dus niet naar. Dat scheelt een hoop fakes.
Ik kan hem zelfs niet handmatig op wanted zetten.

Gebruik je een add-on of fork maybe? Dan is dit imo gewoon een bug

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RocketKoen schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:51:
[...]
Gebruik je een add-on of fork maybe? Dan is dit imo gewoon een bug
Yep, SB Custom met de echel0n/tvrage fork ...
Gemeld op SB forum en update/fix is gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pff, ik begin een beetje moe te worden van SickRage... Kan elk uur zo'n beetje SB opnieuw starten, en ik kan de config niet aanpassen, want dan zit ik oneindig naar een please wait te kijken als ik op wil slaan :(

De master als dev fork gebruiken is NIET slim heren....

[ Voor 12% gewijzigd door mvds op 18-05-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:36:
Pff, ik begin een beetje moe te worden van SickRage... Kan elk uur zo'n beetje SB opnieuw starten, en ik kan de config niet aanpassen, want dan zit ik oneindig naar een please wait te kijken als ik op wil slaan :(

De master als dev fork gebruiken is NIET slim heren....
Hoezo opnieuw opstarten??
Ik had van de week er een probleem mee omdat ze wat waren vergeten om toe te voegen maar verder draait het prima....auto update staat aan en heb nergens problemen mee.
Blijf het gebruiken totdat NZBDrone de versie uitbrengt met Torrents.
De sites en clients die ik gebruik zijn al toegevoegd dus laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Buzzie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:39:
[...]

Hoezo opnieuw opstarten??
Ik had van de week er een probleem mee omdat ze wat waren vergeten om toe te voegen maar verder draait het prima....auto update staat aan en heb nergens problemen mee.
Blijf het gebruiken totdat NZBDrone de versie uitbrengt met Torrents.
De sites en clients die ik gebruik zijn al toegevoegd dus laat maar komen.
Hij stopt er steeds mee... zonder melding in de log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:43:
[...]

Hij stopt er steeds mee... zonder melding in de log.
welke versie gebruik je?? als in welke commit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Buzzie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:44:
[...]

welke versie gebruik je?? als in welke commit
f4b71b720379efd63c234328e2ee8f4c884cc303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:47:
[...]

f4b71b720379efd63c234328e2ee8f4c884cc303
en sinds wanneer heb je die problemen dan??
je gebruikt nu in elk geval de laatste versie van plus minus 30 minuten geleden
en gebruik je het op een Synology?
Anders zou ik de ZIP even downloaden en uitpakken en vervolgens alles copieren naar je NAS met WinSCP
Wel eerst de package stoppen en naderhand weer starten.

Zo heb ik mijn toenmalige probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op een Synology inderdaad, en die problemen heb ik sinds vrijdag ofzo denk ik... Ik zal het eens proberen...

[edit] alles opnieuw geupload, maakt geen verschil...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Update Failed
Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information.

2014-05-18 21:16:02 CP Server Thread-8 :: git pull origin master returned : From git://github.com/echel0n/SickRage
 * branch            master     -> FETCH_HEAD
error: Your local changes to the following files would be overwritten by merge:
    sickbeard/network_timezones.py
Please, commit your changes or stash them before you can merge.
Aborting
Updating f4b71b7..b842185

[ Voor 80% gewijzigd door mvds op 18-05-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:56:
Op een Synology inderdaad, en die problemen heb ik sinds vrijdag ofzo denk ik... Ik zal het eens proberen...

[edit] alles opnieuw geupload, maakt geen verschil...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Update Failed
Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information.

2014-05-18 21:16:02 CP Server Thread-8 :: git pull origin master returned : From git://github.com/echel0n/SickRage
 * branch            master     -> FETCH_HEAD
error: Your local changes to the following files would be overwritten by merge:
    sickbeard/network_timezones.py
Please, commit your changes or stash them before you can merge.
Aborting
Updating f4b71b7..b842185
verwijder sickbeard/network_timezones.py of hernoem dit bestand en probeer dan nog eens te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hij update wel, maar saved nog steeds de config niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:48:
Kijk eens in de log.
klinkt als een rechten probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
Auto ondertitel download support zou ook wel fijn zijn voor nzbdrone. Vooralsnog lijkt dat de enige echte reden om niet over te stappen. En je moet een download niet een paar keer stoppen, want dan raakt hij de weg kwijt en wil hij die versie niet meer downloaden. Zelfs niet manual, overschrijft hij 'm weer met een andere (mindere) release. Maargoed, dat deed ik alleen in 't begin om wat dingen te testen, dus normaal geen last van denk.

Headphones maar weer uninstalled. Heb dat nog nooit (goed) werkend aan de praat gekregen. En was nu weer een zooitje. Download 't zelf wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door xs4me op 18-05-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

xs4me schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:24:
Auto ondertitel download support zou ook wel fijn zijn voor nzbdrone. Vooralsnog lijkt dat de enige echte reden om niet over te stappen. En je moet een download niet een paar keer stoppen, want dan raakt hij de weg kwijt en wil hij die versie niet meer downloaden. Zelfs niet manual, overschrijft hij 'm weer met een andere (mindere) release. Maargoed, dat deed ik alleen in 't begin om wat dingen te testen, dus normaal geen last van denk.
Dat zou inderdaad heel fijn zijn, maar ondertitels downloaden kan ook heel goed met AutoSub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik zou graag de kans krijgen om te spelen met NZBDrone, maar dan moet er eerst een mono package komen voor mijn DS413 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:51
Goner schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:41:
[...]

Eh, als je de Notifier niet gebruikt hoe krijg je dan meldingen van het systeem ?? :?

Synology Notifier is the notification system of Synology DSM

Je kunt niet aangeven van wie/wat je berichten wilt ontvangen, voor zover ik kan zien. Je krijgt ze gewoon.
kijk eens in de control panel en dan onder notifications. Daar kun je instellen hoe je een melding wilt ontvangen en van welke activiteiten je een melding wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
SpaceK33z schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:49:
[...]

Dat zou inderdaad heel fijn zijn, maar ondertitels downloaden kan ook heel goed met AutoSub.
Draait dat weer goed dan? Heb er maandenlang ellende mee gehad. Crashte steeds na paar minuten of gaf allerlei andere problemen. Zal 'm weer 's proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53
Ik ben over naar NZBDrone. Was uiteindelijk een stuk makkelijker dan ik had gedacht en deze draait tenminste wel stabiel. Daarnaast nog een bijkomend voordeel dat deze niet last had van de notification spam die Sickbeard wel had. Die, inclusief alle forks en branches, vonden het nodig de hele pagina vol te spammen, in IE11, met dat er een manual search was mislukt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

xs4me schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Draait dat weer goed dan? Heb er maandenlang ellende mee gehad. Crashte steeds na paar minuten of gaf allerlei andere problemen. Zal 'm weer 's proberen dan.
Tot nu toe op mijn Ubuntu 14.04 server draait het al een week perfect. Het heeft al meer dan 200 subtitles gedownload in het Engels en Nederlands, tot nu toe foutloos :). Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn 'setup' als nu (zit nog wel met smart te wachten op de film support voor NzbDrone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:27
mvds schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:48:
Ik heb hetzelfde probleem op sommige pagina's. Ik heb uiteindelijk een aanpassing die hij niet wilde saven maar handmatig gedaan door 'nano config.ini' te gebruiken. Heel gek, want het is geen rechtenprobleem omdat het op andere pagina's weer wel lukt. En soms blijft het rondje draaien en blijkt achteraf dat e.e.a. wel degelijk is opgeslagen.

Ik ben trouwens gistermiddag wel helemaal from scratch weer begonnen en kwam er toen ook achter dat hij in een andere map ging installeren (voorheen was dit Sick-BeardTVRage en nu is dit ineens de map SickRage). Het draait zo te zien goed en vanmorgen is de eerste aflevering gedownload. Het enige dat ik heb gebruikt van de oude versie is de sickbeard.db en ook de images van de diverse series die ik al had. Bij een totale update kwamen die plaatjes namelijk niet binnen 8)7

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

M.v.Veelen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:24:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem op sommige pagina's. Ik heb uiteindelijk een aanpassing die hij niet wilde saven maar handmatig gedaan door 'nano config.ini' te gebruiken. Heel gek, want het is geen rechtenprobleem omdat het op andere pagina's weer wel lukt. En soms blijft het rondje draaien en blijkt achteraf dat e.e.a. wel degelijk is opgeslagen.

Ik ben trouwens gistermiddag wel helemaal from scratch weer begonnen en kwam er toen ook achter dat hij in een andere map ging installeren (voorheen was dit Sick-BeardTVRage en nu is dit ineens de map SickRage). Het draait zo te zien goed en vanmorgen is de eerste aflevering gedownload. Het enige dat ik heb gebruikt van de oude versie is de sickbeard.db en ook de images van de diverse series die ik al had. Bij een totale update kwamen die plaatjes namelijk niet binnen 8)7
Probleem is dat er geen uitleg is hoe je de config file handmatig moet aanpassen. Vreemd is ook dat elke handmatig gedane instelling overschreven lijkt te worden door SB. Bijvoorbeeld de instellingen voor NZBGet, ik stel het adres (dns naam en poort) in en als ik dan SB weer start en de instelling bekijk, zie ik dat ie weer vrolijk leeg is, terwijl ik deze dus handmatig in de file heb gezet.

En sommige instellingen lijken aan de file toegevoegd te worden door SickBeard zelf. Bijvoorbeeld wil ik een nzb indexer gebruiken. Daarvan worden de instellingen pas zichtbaar als je het zoeken op nzbs aan hebt gezet. Ik kan dat aanzetten, vervolgens gegevens van de indexer invullen, maar ik kan de wijzigingen niet opslaan. Die instellingen kom ik ook niet tegen in de config file.

Heel irritant allemaal, door alles tegelijk te willen hebben ze heel de basis van SickBeard kapot gemaakt. En zo krijgen ze steeds meer gebruikers tegen zich. Het gemak is weg... En daar gaat het toch om bij SickBeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Is het Sickbeard waar je een probleem mee hebt of de fork SickRage? Want met Sickbeard is volgens mij vrij weinig mis, maar met SickRage momenteel zowat alles omdat ze de master branch als development branch gebruiken en inderdaad alles tegelijkertijd willen toevoegen.

[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 19-05-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:12:
Is het Sickbeard waar je een probleem mee hebt of de fork SickRage? Want met Sickbeard is volgens mij vrij weinig mis, maar met SickRage momenteel zowat alles omdat ze de master branch als development branch gebruiken en inderdaad alles tegelijkertijd willen toevoegen.
Hier werkt Sickbeard ook gewoon zoals het hoort, snap niet waarom iedereen die andere forks wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

Al tijden tevreden met de fork van nivong, doet netjes alles wat het moet doen. Letterlijk het enige wat ik ooit graag toegevoegd zou willen zien is de mogelijkheid tot handmatig selecteren welke release wordt gedownload, à la Couchpotato.
Tijdje NZBDrone geprobeerd, maar op een of andere manier vind ik dat toch een gedrocht van een programma in vergelijking met Sick Beard :X

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Er zijn wat zaken die niet in de gewone branch zitten, maar wel in die andere branches. Sickrage (de enige echte fork momenteel) is weer zo'n verhaal apart, want die willen zich niet eens meer als een sickbeard branch profileren en zijn enorm veel "verbeteringen" aan het doorvoeren.
Persoonlijk ben ik overgestapt naar NZBDrone. Werkt IMO beter dan al die meuk bij elkaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:12:
SickRage inderdaad...
wars schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Hier werkt Sickbeard ook gewoon zoals het hoort, snap niet waarom iedereen die andere forks wilt gebruiken.
Omdat ik graag ook oude afleveringen van series wil zien, en dan ben ik eigenlijk verplicht om met torrents te werken, en de normale SickBeard versie kan niet goed met torrents overweg. En de versie van mr-orange bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:09:
[...]

Probleem is dat er geen uitleg is hoe je de config file handmatig moet aanpassen. Vreemd is ook dat elke handmatig gedane instelling overschreven lijkt te worden door SB. Bijvoorbeeld de instellingen voor NZBGet, ik stel het adres (dns naam en poort) in en als ik dan SB weer start en de instelling bekijk, zie ik dat ie weer vrolijk leeg is, terwijl ik deze dus handmatig in de file heb gezet.

En sommige instellingen lijken aan de file toegevoegd te worden door SickBeard zelf. Bijvoorbeeld wil ik een nzb indexer gebruiken. Daarvan worden de instellingen pas zichtbaar als je het zoeken op nzbs aan hebt gezet. Ik kan dat aanzetten, vervolgens gegevens van de indexer invullen, maar ik kan de wijzigingen niet opslaan. Die instellingen kom ik ook niet tegen in de config file.

Heel irritant allemaal, door alles tegelijk te willen hebben ze heel de basis van SickBeard kapot gemaakt. En zo krijgen ze steeds meer gebruikers tegen zich. Het gemak is weg... En daar gaat het toch om bij SickBeard.
Het lijkt erop dat je dan SB niet eerst hebt afgesloten. Als SB nog draait en je slaat de config.ini op dan gaan de wijzigingen verloren.

Wat ik heb gedaan: SB stoppen. Eventjes wachten en dan met 'nano config.ini' de wijziging doorvoeren in het bestand en daarna opslaan. Vervolgens SB weer starten en klaar ben je. Ik heb dit eigenlijk alleen hoeven doen voor het interne IP adres (en poort) van mijn NZBGet. Ik kreeg dat via de webinterface niet voor elkaar namelijk.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:35:
Er zijn wat zaken die niet in de gewone branch zitten, maar wel in die andere branches. Sickrage (de enige fork dacht ik) is weer zo'n verhaal apart, want die willen zich niet eens meer als een sickbeard branch profileren en zijn enorm veel "verbeteringen" aan het doorvoeren.
Persoonlijk ben ik overgestapt naar NZBDrone. Werkt IMO beter dan al die meuk bij elkaar ^^
Heb NZBDrone ook al een keer getest, ziet er vooral super goed uit. Maar ik dacht dat ik toen een probleem had met de communicatie tussen NZBDrone en SabNZB als de download klaar was en had geen zin om naar de scripts te kijken. Maar anderzijds, Sickbeard doet wat het moet doen en op m'n pc bekijk ik m'n hele setup via HTPC Manager en op m'n Android via NZB360: beiden bieden een mooi overzicht van alles wat je moet weten (AutoSub integratie zou mooi zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
wars schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:38:
[...]
Heb NZBDrone ook al een keer getest, ziet er vooral super goed uit. Maar ik dacht dat ik toen een probleem had met de communicatie tussen NZBDrone en SabNZB als de download klaar was en had geen zin om naar de scripts te kijken. [...]
NZBDrone gebruikt geen scripts. Het communiceert ofwel direct met Sab via de API of het checkt de download directory waar Sab heen download elke minuut op nieuwe files. Nadat ik mijn indexers had toegevoegd, series had toegevoegd en Sab spul had ingesteld in NZBDrone ging alles meteen goed, incl. failed download handling. Geen gekloot met scripts of andere rare dingen zoals bij Sickbeard.

Enige dat jammer is aan NzbDrone is dat die alleen elke 15min kijkt naar de RSS feed van de trackers. Daar haalt hij zijn informatie uit. Als je dus je PC uitzet voor een paar uur en daarna weer aan zal die niet meteen de nieuwste afleveringen kunnen binnentrekken. Gelukkig kan je met 1 druk op de knop NzbDrone naar alle gemiste afleveringen laten zoeken. Dus dat regelt zich vanzelf wel. Moest bij Sickbeard dat toch ook al doen, omdat die wel eens vergat om te checken.

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 19-05-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ja jongens, heel mooi, maar tot nog toe heeft niemand uitgevogeld hoe ik dit op m'n iX2-DL geïnstalleerd kan krijgen, dus ik moet het nog even met SB doen :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
er komen de laatste tijd nog maar zelden 1080P web-DL versies uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

niet helemaal waar,
maar ze gebruiken vaak niet de gangbare namen.
en je kan ze op .torrent sites vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Paulus07 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:15:
Inderdaad, probeer maar eens een GoT web-DL te vinden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:35
Paulus07 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:15:
Ze zijn moeilijk te vinden als nzb inderdaad. En dan zijn het vaak de QoQ releases en niet de originele, die dan om de een of andere reden niet worden opgepikt door SickBeard/SickRage (met m'n eigen spotweb ingesteld als newsnab server).

Via torrents zijn ze echter nog wel goed te vinden, zelf openbaar via TPB.

Ik download eigenlijk alleen maar 1080p WEB-DL's (tenzij het echt niet anders kan). Daarom zou het wel fijn zijn als Nzbdrone torrent-support krijgt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mr Magic op 19-05-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 12:11
Gisteravond heb ik Sickbeard geïnstalleerd, omdat ik het moe was iedere keer opnieuw handmatig al mijn series bij te houden. Het werkt echt prima, maar ik begrijp niet hoe je ondertitelingen kunt downloaden. Ik lees van alles over Autosub, Subliminal maar ik kan nergens duidelijke tutorial vinden over hoe ik dit kan gebruiken. Blijkbaar werken veel van deze plugins nog met Bierdopje maar die hebben dus geen subs meer. Wie kan me duidelijk uitleggen wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ik alles binnenhaal met ondertiteling?
Ik maak gebruik van de standaard Sickbeard,geïnstalleerd op Windows.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Voor zowel AutoSub en voor SickBeard zijn er prima wiki's te vinden hoor, begin daar eens mee zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mr Magic schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:38:
[...]
Ze zijn moeilijk te vinden als nzb inderdaad. En dan zijn het vaak de QoQ releases en niet de originele, die dan om de een of andere reden niet worden opgepikt door SickBeard/SickRage (met m'n eigen spotweb ingesteld als newsnab server).
[...]
Ik download eigenlijk alleen maar 1080p WEB-DL's (tenzij het echt niet anders kan). Daarom zou het wel fijn zijn als Nzbdrone torrent-support krijgt :)
Toch pakt NzbDrone hier best veel 1080p WEB-DL's. Denk dat het ook enorm ligt aan welke indexers je allemaal gebruikt. Als ik zo in de log kijk is 60% 1080p Web-DL, 30% 1080p bluray zo'n 5% 1080p HDTV en dan de overige is 720p of lager (omdat het oude meuk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
sinds gisteren ook volledig over op NZBdrone. Heb SB nog wel draaien, maar die zoekt niet meer. Denk dat die er binnenkort vanaf kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

De 1080 en 720 web-dl komen vrijwel tegelijkertijd uit op torrent.
+1 voor torrent support in nzbdrone.
Om daar alleen sickbeard voor te laten draaien is net iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJPostema schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:59:
sinds gisteren ook volledig over op NZBdrone. Heb SB nog wel draaien, maar die zoekt niet meer. Denk dat die er binnenkort vanaf kan
Ik zou hem gewoon uitzetten ipv verwijderen ;)
Mocht je je ooit bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maar wat is eigenlijk het grote verschil tussen een SB en NZBdrone? Ze houden beide je series bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:56:
Maar wat is eigenlijk het grote verschil tussen een SB en NZBdrone? Ze houden beide je series bij toch?
http://www.reddit.com/r/u...kbeard_vs_nzbdrone_today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe moeilijk zou het zijn om hem zonder mono te krijgen? Voor de devs bedoel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

mvds schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:22:
Hoe moeilijk zou het zijn om hem zonder mono te krijgen? Voor de devs bedoel ik...
Dat is ongeveer van nul af aan herbeginnen...
Een deel van het denkwerk hoeft niet opnieuw gedaan, maar iedere taal heeft zijn eigenschappen & eigenaardigheden waar je doorheen moet, dus dat is meteen een redelijke leercurve als je de nieuwe taal nog niet machtig bent, met daarbij een groot risico op nieuw geintroduceerde fouten omdat bepaalde zaken toch anders gedragen dan je gewend bent in de vorige taal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiscool
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 09:42
Ik heb van de week NzbDrone geinstalleerd. Alles werkt perfect alleen het enige rare is dat hij alles dubbel download.. Heeft aan van jullie een idee waar dat aan zou kunnen liggen? Ben al de hele ochtend aan het zoeken :(

Hier de debug log:
http://pastebin.com/YnhPgRRc

[ Voor 3% gewijzigd door Henkiscool op 21-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou ook eindelijk NZBDrone geinstalleerd en het werkt in principe geweldig, alleen 1 HEEL groot nadeel wat ik niet had met SB.

Ik krijg allemaal maar halve afleveringen binnen. Bestandsgrootte is ook veel kleiner als de normale afleveringen.

Als ik de afleveringen met de hand selecteer dan gaat het wel gewoon goed... maarja daarvoor heb je juist NZBDrone.

Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

hmm,
dit had ik gelezen op hun forum dat heeft te maken dat de downloader nog niet klaar is met uitpakken als nzbdrone begint te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat mijn NZBtoMedia script roet in het eten gooit?

Ik heb nu als test een NZBDrone catergorie aangemaakt waarbij ik een DEST dir invul en geen pp script om te testen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

http://forums.nzbdrone.co...ng-across-network#Item_11

ik zelf gebruik ook nzbtomedia en dat gaat goed,
heb wel de scan uitgezet van nzbdrone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp en ik gebruik nzbtomedia en zet de scan van NZBDrone uit dan moet alles werken? Of moet ik nog meer instellen?

Ik las ook dat je zelf een pp script kunt maken voor NZBDrone maar geen idee hoe dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd met nzbtomedia maar deze doet niks.... de series download doet het ook maar er word niks mee gedaan. Geen rename en geen verplaatsing naar de juiste map.

Ook heb ik geprobeerd om de scan van NZBDrone op 30 minuten te zetten. Dan gaat het ook goed. Het heeft dus echt te maken met een te snelle scan van NZBDrone

Hoe nu op te lossen? Kun je zelf een pp script maken voor je synology nzbget? En ja hoe dan? Of moet ik de nzbtomedia aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heb je wel de versie van nzbtomediamet ondersteuning voor nzbdrone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:18:
Heb je wel de versie van nzbtomediamet ondersteuning voor nzbdrone?
Volgens mij niet..Ik wist niet eens dat ie er was. Ik heb de standaard nzbget 11. Maar ik heb nu een los NZBDrone pp script gedownload en ben er nu mee aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

je moet de dev versie hebben van nzbtomedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ik heb nu een weekje het nzbtomedia script buiten gebruik. Maar volgens mij doet NZBDrone niks nadat de download klaar is. Hij laat heel netjes de status zien en daarna doet hij niks. Als ik dan klik op 'rescan drone factory folder' pikt hij de aflevering op. In settings staat deze periodieke scan uit.

Oftewel je hebt de scripts nog wel nodig. Ik gebruik overigens wel SAB en niet NZBget, misschien dat daar een verschil in zit? Ik zet iig het script weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Laatst online: 12:42
Lijkt me logisch dat hij niets doet als Drone Factory Interval uitzet?
Dan kijkt hij om de X aantal minuten in de map of er wat nieuws is. (of ik zie het verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
slommer schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:13:
Lijkt me logisch dat hij niets doet als Drone Factory Interval uitzet?
Dan kijkt hij om de X aantal minuten in de map of er wat nieuws is. (of ik zie het verkeerd)
Klopt, maar omdat NZBDrone de status uitleest van SAB en NZBGet (je kan de status van je download rechtstreeks zien) dacht ik dat het dus niet nodig was en NZBDrone de folder scant nadat de download klaar is. Volgens mij denken meer mensen dit, vandaar mn bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
ah vind dit juist wel lekker. Ik download op 1 disk en later moved ie het naar me raiddisken.
Als de disken niet in use zijn gaan ze in slaapstaand en scheelt stroom.

Heb hem nu 120min staan maar ga hem nog wel hoger zetten denk ik.
Zeker omdat meeste snachts binnen komen en ik pas na 20uur series ga kijken hoef ik dat niet elke 10minuten te scannen.

Movies en dutch series zou wel prettig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
slommer schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:22:
ah vind dit juist wel lekker. Ik download op 1 disk en later moved ie het naar me raiddisken.
Als de disken niet in use zijn gaan ze in slaapstaand en scheelt stroom.

Heb hem nu 120min staan maar ga hem nog wel hoger zetten denk ik.
Zeker omdat meeste snachts binnen komen en ik pas na 20uur series ga kijken hoef ik dat niet elke 10minuten te scannen.

Movies en dutch series zou wel prettig zijn :)
Daarvoor de scripts dus. Dan wordt het alleen in werking gezet als het nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
EJPostema schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:24:
[...]
Daarvoor de scripts dus. Dan wordt het alleen in werking gezet als het nodig is
Maar als je veel download en 1x per 6uur scanned lijkt dat me beter als na elke aflevering de copy doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Sickrage fork is nu ook geen fork meer; naast alle namen die al waren veranderd van "sickbeard" naar "sickrage" hebben ze dat nu ook bij het logo rechtsbovenin gedaan, en het ziet er niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het is juist een fork nu ;) Maar dat was het al toen ze de naam veranderen inclusief alle URLs enzo.
[...]a project fork happens when developers take a copy of source code from one software package and start independent development on it, creating a distinct piece of software. The term often implies not merely a development branch, but a split in the developer community, a form of schism.[1][...]
De andere smaakjes van Sickbeard zijn over het algemeen wel compatible met elkaar en de basis, maar ik vermoed dat het al vrij lastig is om vanuit SickRage terug te gaan naar Sickbeard. Laat staan dat het in de toekomst makkelijker wordt om heen en weer te switchen.

[ Voor 72% gewijzigd door Caelorum op 22-05-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
dutchgio schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:45:
Sickrage fork is nu ook geen fork meer; naast alle namen die al waren veranderd van "sickbeard" naar "sickrage" hebben ze dat nu ook bij het logo rechtsbovenin gedaan, en het ziet er niet uit :(
Links boven, en inmiddels is het weer veranderd en ziet het er wel wat leuker uit. De kleuren van de balkjes onder downloads hebben ze ook aangepast. Ach, smaken verschillen en ik vind het er wel goed uitzien hoor.
In ieder geval wordt er wel actief aan gewerkt, ook vwb bugfixes en extra wensen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb liever dat ze zich focussen op fixes, in plaats van extra functionaliteit en kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
Er zitten meerdere devs op dus ik zie het probleem niet, en het logo is totaal iemand anders mee bezig. En het loopt bij mij al een week prima, dus geen idee wat nog 'gefixt' moet worden?

[ Voor 28% gewijzigd door tcviper op 23-05-2014 11:04 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik krijg niks meer binnen, plus dat ik het pakket steeds weer moet starten omdat ie zichzelf afsluit/crasht, ik kan de config file niet fatsoenlijk aanpassen en saven, interface is baggertraag. En ja, ik gebruik de nieuwste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Er worden wel degelijk (snel) fixes gereleased. Bij mij draait het nu toch al een kleine week probleemloos. Misschien niet iets wat je graag wilt, maar bij mij heeft het geholpen: SIckbeard afsluiten en de map hernoemen. Daarna een nieuwe installatie doen en de sickbeard.db naar de nieuwe map kopiëren (en ook de hele inhoud van cache/images). Vervolgens starten en de config doorlopen / aanpassen en dan eens kijken hoe het gaat.

Edit: dat van die traagheid en problemen met opslaan config file had ik namelijk ook en is nu verleden tijd....

[ Voor 11% gewijzigd door M.v.Veelen op 23-05-2014 11:13 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Persoonlijk kan ik het wel waarderen dat iemand de ontwikkeling serieus oppakt en er vaart achter zet, maar hij verliest zo wel een groot deel van de achterban. Ik denk dat dit een geval wordt van 'snel gestart, maar niet ver gekomen'. Imo wil hij te veel zijn eigen stempel erop zetten.

Ik hoop dat CouchPotato binnenkort met serieuze ondersteuning van series komt, dan stap ik waarschijnlijk over. NZBDrone vind ik erg mooi, maar mist nog torrent-support en heeft wat packages nodig die zwaar (lijken te) zijn op een NAS (Synology DS214play).

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Krisp schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:21:
Persoonlijk kan ik het wel waarderen dat iemand de ontwikkeling serieus oppakt en er vaart achter zet, maar hij verliest zo wel een groot deel van de achterban. Ik denk dat dit een geval wordt van 'snel gestart, maar niet ver gekomen'. Imo wil hij te veel zijn eigen stempel erop zetten.

Ik hoop dat CouchPotato binnenkort met serieuze ondersteuning van series komt, dan stap ik waarschijnlijk over. NZBDrone vind ik erg mooi, maar mist nog torrent-support en heeft wat packages nodig die zwaar (lijken te) zijn op een NAS (Synology DS214play).
Ja, ik vind het ook erg jammer dat Mono nodig is, NZBGet is ook in C.NET ontwikkeld, maar heeft het niet nodig, waarom NZBDrone dan wel? Maar als het al slecht draait op jouw DS214Play, hoe zou het dan op andere Synologies draaien? (De 412+ even niet meegeteld) Welke Mono draai je trouwens? De nieuwe (versie 3.x dacht ik) schijnt veel beter te draaien dan de oude 2.x versie.

[ Voor 5% gewijzigd door mvds op 23-05-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Ja, ik vind het ook erg jammer dat Mono nodig is, NZBGet is ook in C.NET ontwikkeld, maar heeft het niet nodig, waarom NZBDrone dan wel? Maar als het al slecht draait op jouw DS214Play, hoe zou het dan op andere Synologies draaien? (De 412+ even niet meegeteld) Welke Mono draai je trouwens? De nieuwe (versie 3.x dacht ik) schijnt veel beter te draaien dan de oude 2.x versie.
Vind het toch bijzonder dat mono slecht draait op een 214play terwijl het als een zonnetje werkt op een veel mindere 211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

mvds schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Ja, ik vind het ook erg jammer dat Mono nodig is, NZBGet is ook in C.NET ontwikkeld, maar heeft het niet nodig, waarom NZBDrone dan wel?
NZBGet is in C++ ontwikkeld, dat is iets totaal anders dan C.NET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

roeleboel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:13:
[...]
NZBGet is in C++ ontwikkeld, dat is iets totaal anders dan C.NET
Mwah, zoveel anders is het nou ook weer niet hoor ;) Maar oke, ik dacht dat ze beiden in C.NET waren ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sowieso bestaat C.NET niet. Als je doelt op C++ voor .Net is het C++/CLI
mvds schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:28:
[...]
Mwah, zoveel anders is het nou ook weer niet hoor ;) Maar oke, ik dacht dat ze beiden in C.NET waren ontwikkeld.
Genoeg verschillen om het porten van een C++/CLI applicatie naar "native" C++ iets niet triviaals te maken :)

[ Voor 70% gewijzigd door Caelorum op 23-05-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

schumi2004 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:02:
[...]

Vind het toch bijzonder dat mono slecht draait op een 214play terwijl het als een zonnetje werkt op een veel mindere 211
Dat zeg ik dan ook niet. ;) Heb er verder geen ervaring mee, maar ik wil gewoon mijn NAS niet nog zwaarder belasten. Mono is weer een package, imo is die onnodig.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]