[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.016 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
Nike84 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:46:
Ik ben een leek in python (we zullen daar al mee beginnen :))
Ik zou pySabRename_win en daarna nzbToSickBeard willen uitvoeren, hoe kan ik dit best doen?
Momenteel heb ik onderstaande, maar dan lijkt enkel de eerste te starten:
code:
1
2
3
4
import pySabRename_win
import nzbToSickBeard
pySabRename_win
nzbToSickBeard
Zou iemand me kunnen helpen, of me in de goede riching zetten aub?
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:07:
[...]

Kan je even je scene exeption aangegevne? dan zet ik hem erin bij iedereen
Kan ik ze hier gewoon doorgeven? Ik ben er ook nog een paar tegen gekomen, dan zoek ik ze even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Sepp14 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:39:
XDM kan dat ook op een My Book live?
Hoe is de ondersteuning voor de nl series en nl films in XDM
Ik zie wel Goodreads als provider.
Specifieer NL series en films?
Er zit een regex module in waar je heel veel mee kunt doen, ben op moment van schrijven wat verschillende regexes aan het maken welke aan mijn wensen voldoet dus lijkt me wel mogelijk te zijn.

Verder zit ik alleen met een klein vervelend dingetje en dat is wanneer een download mislukt, dan wordt deze niet verwijderd door XDM, dit zal ZNBget moeten afhandelen en dat is wel even een dingetje voor me.
Dus als iemand toevallig een Post-Processing script heeft om failed downloads in NZBget te verwijderen dan graag, dus alle files etc welke bij de failed download horen.

Verder ben ik ervan overtuigd dat ik CP en SB met gemak kan dropppen voor mijn behoefte althans.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 17-02-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

schumi2004 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:16:
[...]

Ik zie wel Goodreads als provider.
Specifieer NL series en films?
Er zit een regex module in waar je heel veel mee kunt doen, ben op moment van schrijven wat verschillende regexes aan het maken welke aan mijn wensen voldoet dus lijkt me wel mogelijk te zijn.
Nl series zoals in de dutch branch van Nivong bedoel ik.
Met NL films heb ik ooit in CP wat aanpassingen gedaan , ook via dit forum, maar dat resulteerde niet in dat hij de films vond en downloaden. Hij bleef zoeken terwijl ze er wel waren.

Goodreads is voor ebooks. My Book live is een NAS :) Denk dat daar een verwarring aan het ontstaan is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sepp14 op 17-02-2014 10:30 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sepp14 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:29:
[...]

Nl series zoals in de dutch branch van Nivong bedoel ik.
Met NL films heb ik ooit in CP wat aanpassingen gedaan , ook via dit forum, maar dat resulteerde niet in dat hij de films vond en downloaden. Hij bleef zoeken terwijl ze er wel waren.

Goodreads is voor ebooks. My Book live is een NAS :) Denk dat daar een verwarring aan het ontstaan is :)
Ah lol inderdaad. Denk als je Python hebt draaien dat het geen probleem moet zijn.

Wat NL series betreft kun je zelf Newznab categorieen toevoegen , dus ook de NL categorieen en dan werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik wacht het af hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Voorlopig hou ik het op de oude situatie. Maar volg het wel. Dank je wel

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Voor de mensen die spotweb willen gebruiken in XDM heb ik een werkende plugin gemaakt https://github.com/avdstelt/XDM-plugins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:14
Kan ik ergens in xdm aangeven wat de plek is waar me series en movies staan zodat hij die kan indexeren?

Dat is het enige echte waar ik tegen aanloop. En natuurlijk een music plugin waar je alleen artiest toevoegt zodat hij alle albums gaat zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sepp14 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:43:
Ik wacht het af hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Voorlopig hou ik het op de oude situatie. Maar volg het wel. Dank je wel
Het werkt opzich prima. Wat ik persoonlijk opgelost wil hebben is:
- aan de NZBget kant het verwijderen van failed downloads.
- newznab servers op basis van XML toevoegen ipv JSON only. Downloaden gaat namelijk niet als provider geen JSON support.
- keep original filename voor (Episode) file moving/renaming.

Allemaal geen schokkende dingen maar maakt het voor mij wel compleet.
Het werkt namelijk verder gewoon prima, ook mijn NAS trekt het prima. Waar ik met SB en/of CP wel eens wat hikjes merkte in mijn LiveTv stream heb ik dat met XDM tot nu toe niet.
slommer schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:49:
Kan ik ergens in xdm aangeven wat de plek is waar me series en movies staan zodat hij die kan indexeren?

Dat is het enige echte waar ik tegen aanloop. En natuurlijk een music plugin waar je alleen artiest toevoegt zodat hij alle albums gaat zoeken :)
Wordt aan gewerkt https://github.com/lad1337/XDM-main-plugin-repo/issues/18
avdstelt schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:46:
Voor de mensen die spotweb willen gebruiken in XDM heb ik een werkende plugin gemaakt https://github.com/avdstelt/XDM-plugins
Top, dat maakt het aantal te gebruiken providers al wat groter.

Edit:
Ik zou hem aan de wiki toevoegen ;)
https://github.com/lad1337/XDM/wiki

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 17-02-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
schumi2004 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:49:
[...]

- newznab servers op basis van XML toevoegen ipv JSON only. Downloaden gaat namelijk niet als provider geen JSON support.
Mijn spotweb plugin werkt op XML basis. Ik kan eens kijken om een newznab plugin op XML basis te maken, moet niet zo heel veel anders zijn als de spotweb plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
avdstelt schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:56:
[...]

Mijn spotweb plugin werkt op XML basis. Ik kan eens kijken om een newznab plugin op XML basis te maken, moet niet zo heel veel anders zijn als de spotweb plugin.
Zou geweldig zijn. Dan zijn namelijk nzbmegasearch etc ook te gebruiken.

Edit:
Aangezien ik op moment niet veel bezigheden heb maar eens proberen of ik zelf een plugin kan maken welke failed downloads delete van disk.

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 17-02-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
schumi2004 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:57:
[...]

Zou geweldig zijn. Dan zijn namelijk nzbmegasearch etc ook te gebruiken.

Edit:
Aangezien ik op moment niet veel bezigheden heb maar eens proberen of ik zelf een plugin kan maken welke failed downloads delete van disk.
Ik zal vanavond eens kijken voor de XML versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:48
ben nu lekker aan het spelen met XDM en ik krijg tv en movies aan mijn overzicht toegevoegd.
maar vervolgens downloaden werkt niet.

serieus blijven staan op 0/0 en hierbij heb ik nog geen idee hoe ik dit gewijzigd krijg.
en movies staan als wanted en zoekt hij ook in spotweb (middels de spotweb plugin van avdstelt) maar geen resultaten.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoXP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:53:
ben nu lekker aan het spelen met XDM en ik krijg tv en movies aan mijn overzicht toegevoegd.

serieus blijven staan op 0/0 en hierbij heb ik nog geen idee hoe ik dit gewijzigd krijg.
en movies staan als wanted en zoekt hij ook in spotweb (middels de spotweb plugin van avdstelt) maar geen resultaten.
Je hebt wel de Trakt.tv plugin installed en enabled?
Zo was ik bv TheMovieDB vergeten te activeren voor movies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ja schumi beide geactiveerd. en hij vind ook titels. maar hij stuurd niets naar nzbget dat er gedownload moet worden, want de zoekopdrachten staan zeker in mijn spotweb.
no downloads found for (movie title)

ik heb bewust nog geen andere plugins voor quality en renaming enz zodat het daar nog niet aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoXP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:24:
ja schumi beide geactiveerd. en hij vind ook titels. maar hij stuurd niets naar nzbget dat er gedownload moet worden, want de zoekopdrachten staan zeker in mijn spotweb.
no downloads found for (movie title)

ik heb bewust nog geen andere plugins voor quality en renaming enz zodat het daar nog niet aan kan liggen.
Heb zelf spotweb plugin nog niet getest, zal vanavond wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Nike84 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:20:
[...]

Zou iemand me kunnen helpen, of me in de goede riching zetten aub?

[...]
Kan ik ze hier gewoon doorgeven? Ik ben er ook nog een paar tegen gekomen, dan zoek ik ze even terug.
Kijk even naar de post van CRXDelSol enkele pagina's terug (zie post op woensdag 04 december 2013). Daar legt hij uit hoe je dit kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
Heb dit topic al een aantal maanden niet gevolgd en ik zie nu dat XDM eindelijk wat volwassener is geworden.

Is het het waard om mijn huidige set-up te vervangen door XDM?
Of beter gezegd; wat zijn de voor- en nadelen t.o.v. couch/sick/nzbtomedia in de huidige situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Misschien iets om ook nzbToMedia bij NZBGet te zetten. Hierdoor kan je wat makkelijker Mylar en Headphones configureren binnen NZBGet.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
MisterLBP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:42:
Heb dit topic al een aantal maanden niet gevolgd en ik zie nu dat XDM eindelijk wat volwassener is geworden.

Is het het waard om mijn huidige set-up te vervangen door XDM?
Of beter gezegd; wat zijn de voor- en nadelen t.o.v. couch/sick/nzbtomedia in de huidige situatie?
Aantal posts terug heb ik denk wel wat generieke dingen genoemd om misschien nog even bij het oude te blijven.
Hakker schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:03:
Misschien iets om ook nzbToMedia bij NZBGet te zetten. Hierdoor kan je wat makkelijker Mylar en Headphones configureren binnen NZBGet.
Waarbij? In start post is het al vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nike84
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:14
willem1509 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:56:
[...]

Kijk even naar de post van CRXDelSol enkele pagina's terug (zie post op woensdag 04 december 2013). Daar legt hij uit hoe je dit kan instellen.
Inderdaad, daar ben ik van vertrokken. Hij gebruikt een shell script om beide scripts te starten, maar ik zit nog in een Windows-omgeving, dus ik moet het ofwel met een ander python script, of een batchbestand fixen. Met het python scriptje (als je het al zo kan noemen) dat ik gecreëerd heb lijkt hij enkel het eerste script te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een truuk om te voorkomen dat Sickbeard Russische versies van tv series meepakt? Dat probleem heb ik met de 1080p web-dl's van true detective. Heb het nu dus maar op hdtv gezet, maar wellicht is er een manier om dat te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:53:
Heeft iemand hier een truuk om te voorkomen dat Sickbeard Russische versies van tv series meepakt? Dat probleem heb ik met de 1080p web-dl's van true detective. Heb het nu dus maar op hdtv gezet, maar wellicht is er een manier om dat te voorkomen?
Specifieke release groep, ignore words gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:53:
Volgens mij bestaan er ook helemaal geen webdl's voor True Detective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
schumi2004 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:03:
[...]

Geen problemen gehad met een de ingebakken Subliminal?
Daar liep ik destijds tegen aan maar mooi dat je het gefixed heb.
Denk als je je wijzigingen als PR naar mr-orange stuurt hij deze wel op zal nemen of zijn nu anderen OS'en stuk?
Heb nog even getest of er problemen waren met het zoeken naar subs, maar dat lijkt allemaal te werken (iig als ik hem vanuit de webinterface er gelijk bij laat zoeken). Ik heb hier zelf niets voor aangepast dus ben wel benieuwd wat het probleem bij jou was.

Momenteel zit er op een plek nog hard-coded de branch naam die ik er even netjes uit moet halen en laten bepalen om hem als PR aan te bieden.

Wat me trouwens wel opviel aan subliminal met OpenSubtitles is dat hij puur en alleen zoekt met de hash en file length van de episode en niet met bijvoorbeeld de release naam. Dit grapje heeft me een half uur debuggen gekost omdat ik te lui was om een aflevering te laten downloaden en er gewoon een test bestand heb neergezet met de goede naam.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

schumi2004 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:59:
[...]

Specifieke release groep, ignore words gebruiken.
Hoe stel je dat in eigenlijk? Ik vul in scene exception de naam van de releasegroep maar heb het idee dat het niet de juiste manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
remcoXP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:53:

Net even Spotweb met laatste commits van XDM getest en werkt gewoon goed, wat zijn je Video Quality settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 02:10
Ik begrijp de werking van Failed Downloads proces in sickbeard dutch niet helemaal.

Ik heb de vinkjes netjes aangezet in sickbeard en de handelingen uitgevoerd die moeten gewijzigd in sickbeard. En dan zou het toch in principe moeten werken? Of ben ik nu zo'n oen die iets over het hoofd ziet wat er nog moet gebeuren? :P

Verschillende serie afleveringen mislukken, maar vervolgens zie ik niks in de logs terug van sickbeard dat hij dat netjes detecteert. Natuurlijk blijven de betreffende downloads op Snatched staan.

Wie o wie kan mij uitleggen wat ik vergeet of fout doe?

[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 19-02-2014 02:14 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goedemorgen,

Ik heb sinds kort op een zestal downloads in nzbget de volgende error:

Internal error: invalid state in post-processor

Kan er niet veel over vinden. Iemand enig idee wat hieraan te doen?
Draait op een synology de414 met dsm5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
White_Collar schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 02:14:
Ik begrijp de werking van Failed Downloads proces in sickbeard dutch niet helemaal.

Ik heb de vinkjes netjes aangezet in sickbeard en de handelingen uitgevoerd die moeten gewijzigd in sickbeard. En dan zou het toch in principe moeten werken? Of ben ik nu zo'n oen die iets over het hoofd ziet wat er nog moet gebeuren? :P

Verschillende serie afleveringen mislukken, maar vervolgens zie ik niks in de logs terug van sickbeard dat hij dat netjes detecteert. Natuurlijk blijven de betreffende downloads op Snatched staan.

Dit probleem had ik eerst ook. Hij ging niet over op torrents nadat de nzb was gefaald. De oplossing is om sabToSickbeard als post processing script instellen in Sab en dan werkt de failed download handling wel.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:13:
Volgens mij bestaan er ook helemaal geen webdl's voor True Detective.
Het zijn ook geen web-dl's, maar die russen noemen hem kennelijk zo :(

Ik ga het config.ini bestand wel aanpassen als ik er vaker last van krijg, zie dat daar de ignore words zitten. Ik wist niet dat die bestonden trouwens, weer wat geleerd. Al hoop ik het nooit meer nodig te hebben.

Ik heb een halve episode van true detective in het russisch zitten kijken omdat ik dacht dat het zich in Rusland afspeelde, vond het al zo apart dat ze allemaal Russisch spraken :F

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
White_Collar schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 02:14:

Debug log
Sepp14 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:13:
[...]

Hoe stel je dat in eigenlijk? Ik vul in scene exception de naam van de releasegroep maar heb het idee dat het niet de juiste manier is.
config.ini (Wat Verwijderd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" eigenlijk al zei)

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 19-02-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Eigenlijk zet je in ignore words de release groep die je niet wilt hebben?
En ik maar zoeken naar een veld wat ik moet invullen of aanvinken om de release groep in te stellen bij de serie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sepp14 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:30:
[...]

Eigenlijk zet je in ignore words de release groep die je niet wilt hebben?
En ik maar zoeken naar een veld wat ik moet invullen of aanvinken om de release groep in te stellen bij de serie. ;)
Yes, per serie kun je ook iets doen maar nog nooit gebruikt en heeft andere functie als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
wie van jullie gebruikt nzbmegasearch als input voor couch/sick of htpcmanager?
htpcmanager werkt overigens helemaal niet welke nezsnab bron ik ook toevoeg.
maar nzbmegasearch werkt wel, maar of hij lekker doorgeeft vraag ik me af.

ik zag superveel potentie in dat pakketje, alleen pillow ontwikkelt er niet echt meer aan. en er zijn nog genoeg issues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Heeft iemand ook last van dat bepaalde afleveringen als corrupt binnengehaald worden? Ik probeer net True Detective (2014) afleveringen binnen te hengelen, maar faalt constant. Heb verschillende providers geprobeerd, usenet-crawler, fastnzb.info, nzbplanet etc. Bij sommigen zie ik juiste bestandsgrootten maar download ie met een ubertrage snelheid, maar haalt m wel snel binnen. Bij anderen haalt ie 20kb binnen en zegt ie: download is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
dat wijst vaak op een takedown request. De content is van de nieuwsgroepen gehaald in opdracht van de maker of belanghebbende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Is/zijn er een provider(s) die daar niet zoveel last van heeft/hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Mogelijke oplossing voor de nzbtoCouchpotato failed met Synology en NZBGet12:

- Stop nzbget
- SSH naar je synology,

cd /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/ppscripts/
rm -r nzbToMedia

env GIT_SSL_NO_VERIFY=true git clone http://github.com/clinton-hall/nzbToMedia.git
(Als dit niet werkt, zoals bij mij, Download dan de .zip, pak deze uit, rename de map nzbToMedia-master naar nzbToMedia.
Upload deze via FTP naar je NAS en mv deze dan naar /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/ppscripts/

cd /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia
chmod 777 *.*
chown -R nzbget /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia
Start NZBGet

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Vaag. Mijn couchpotato heeft een tijd lang prima gewerkt, maar nadat hij afgelopen week 3 updates automatisch heeft geïnstalleerd gaat er wat mis met de aanvullende bestanden na het post-processen van een film. De film zelf en de nfo file zijn prima. Maar subtitles, fanart.jpg en folder.jpg (cover) zijn corrupt.
Voorbeeld van een subtitle bestand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1
00:00:51,467 --> 00:00:54,660
- áéìéðâñ -
- âáåì òéøåðé -

2
00:01:03,443 --> 00:01:04,673
.äéé, çáø

3
00:01:07,113 --> 00:01:08,823
.çëä ø÷ øâò

4
00:01:11,233 --> 00:01:12,523
?ìàï àúä äåìê

5
00:01:14,463 --> 00:01:15,803
?ìàï àúä îðñä ìäâéò

Wel de juiste structuur, maar geen tekst in een bestaande taal...

fanart.jpg en folder.jpg zijn beiden slechts 4172 bytes en verder niet leesbaar.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

EDIT:
Een reboot van de totale server zorgt ervoor dat de afbeeldingen weer goed gaan. Subtitle blijft een probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Goku33 op 20-02-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
IJburger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:59:
Heeft iemand ook last van dat bepaalde afleveringen als corrupt binnengehaald worden? Ik probeer net True Detective (2014) afleveringen binnen te hengelen, maar faalt constant. Heb verschillende providers geprobeerd, usenet-crawler, fastnzb.info, nzbplanet etc. Bij sommigen zie ik juiste bestandsgrootten maar download ie met een ubertrage snelheid, maar haalt m wel snel binnen. Bij anderen haalt ie 20kb binnen en zegt ie: download is voltooid.
Heb ik ook gehad bij True Detective. Ik hoorde vorige week van deze serie en heb hem toen toegevoegd bij SB, de eerste 3 afleveringen kon ik moeilijk binnenhalen en moest ik echt handmatig zoeken naar een goede NZB, omdat de snelheid elke keer daalde naar 3kb (take down). De nieuwe aflevering kon ik gelukkig wel binnenhalen door SB om het uur te laten zoeken naar nieuwe afleveringen. Dan ben je de vaak de take down requests voor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 08:25
Tweakers,

Ik gebruik sickbeard met transmission op mijn synology. Ik krijg nu telkens in transmission 'error:input/output en dan de locatie van de file' . Mijn watchfolder heb ik op een usb stick ivm de HD spindown. Ik heb al van alles geprobeerd en opgezocht maar ik kom er niet uit.

Iemand een idee???

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:57
remcoXP schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:47:
wie van jullie gebruikt nzbmegasearch als input voor couch/sick of htpcmanager?
htpcmanager werkt overigens helemaal niet welke nezsnab bron ik ook toevoeg.
maar nzbmegasearch werkt wel, maar of hij lekker doorgeeft vraag ik me af.

ik zag superveel potentie in dat pakketje, alleen pillow ontwikkelt er niet echt meer aan. en er zijn nog genoeg issues :(
Gebruik het al maanden en werkt perfekt in SB en CP voor mij.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:43:
Goedemorgen,

Ik heb sinds kort op een zestal downloads in nzbget de volgende error:

Internal error: invalid state in post-processor

Kan er niet veel over vinden. Iemand enig idee wat hieraan te doen?
Draait op een synology de414 met dsm5.
Iemand enig idee?

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Ik maak al een tijd succesvol gebruik van de combinatie CP en NZBget 11.0.. tot deze ochtend..
CP download nu een NZB file van 1kb. De inhoud van de nzb:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<error code="500" description="Request limit reached"/>

de download begint niet (logisch)... maar waarom CP deze NZB dan download? Iemand een idee of hier iets tegen te doen is?

Daarnaast een 2e vraag. Ik wil graag upgraden van NZBget 11.0 naar 12.0. Ik ben echter in het bezit van een qnap en heb nog geen qkpg file gezien van NZBget 12.0. Iemand ervaring?

Verwijderd

Vledderos schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:08:
Ik maak al een tijd succesvol gebruik van de combinatie CP en NZBget 11.0.. tot deze ochtend..
CP download nu een NZB file van 1kb. De inhoud van de nzb:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<error code="500" description="Request limit reached"/>

de download begint niet (logisch)... maar waarom CP deze NZB dan download? Iemand een idee of hier iets tegen te doen is?

Daarnaast een 2e vraag. Ik wil graag upgraden van NZBget 11.0 naar 12.0. Ik ben echter in het bezit van een qnap en heb nog geen qkpg file gezien van NZBget 12.0. Iemand ervaring?
CP kan gewoon de NZB file vinden alleen zodra hij wilt downloaden krijgt hij pas een error (dit is na de actie downloaden). En neem aan dat de error vrij duidelijk is ;)

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 08:25
Ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en heb xdm op mijn debian homeserver geïnstalleerd met een aantal plugins, waaronder spotweb, movies, tv-shows etc.

Nu is het zo, dat ik Sabnzbdplus, Couchpotato en Sickbeard al prima heb draaien en die doen het ook goed.

Wat ik mis is dat xdm dus niet laat zien wat er al aanwezig is aan tv-show en movies, of is daar een aparte plugin voor? Of kun je dar ergens instellen?
Sickbeard en Couchpotato doen dat namelijk wel.

[ Voor 3% gewijzigd door DJvL op 20-02-2014 10:18 ]

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

• schumi2004
DJvL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:17:
Ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en heb xdm op mijn debian homeserver geïnstalleerd met een aantal plugins, waaronder spotweb, movies, tv-shows etc.

Nu is het zo, dat ik Sabnzbdplus, Couchpotato en Sickbeard al prima heb draaien en die doen het ook goed.

Wat ik mis is dat xdm dus niet laat zien wat er al aanwezig is aan tv-show en movies, of is daar een aparte plugin voor? Of kun je dar ergens instellen?
Sickbeard en Couchpotato doen dat namelijk wel.
Wordt aan gewerkt, had ik ook een dingetje mee
https://github.com/lad133.../18#issuecomment-35194394

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Wat bedoelt hij met?
Since there is no such database for normal tv shows we would need to parse the file name
Er is toch al een database gelijk aan TVDB en of TV rage?

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 08:25
Ook maar even gereageerd.

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

• schumi2004
Sepp14 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:42:
Wat bedoelt hij met?

[...]

Er is toch al een database gelijk aan TVDB en of TV rage?
Wat hij bedoelt is dat XDM zelf geen DB bij houdt en dus afhankelijk is van de info ontvangen van diverse sources.

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

:) dank voor uitleg

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Goku33 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:28:
Vaag. Mijn couchpotato heeft een tijd lang prima gewerkt, maar nadat hij afgelopen week 3 updates automatisch heeft geïnstalleerd gaat er wat mis met de aanvullende bestanden na het post-processen van een film. De film zelf en de nfo file zijn prima. Maar subtitles, fanart.jpg en folder.jpg (cover) zijn corrupt.
Voorbeeld van een subtitle bestand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1
00:00:51,467 --> 00:00:54,660
- áéìéðâñ -
- âáåì òéøåðé -

2
00:01:03,443 --> 00:01:04,673
.äéé, çáø

3
00:01:07,113 --> 00:01:08,823
.çëä ø÷ øâò

4
00:01:11,233 --> 00:01:12,523
?ìàï àúä äåìê

5
00:01:14,463 --> 00:01:15,803
?ìàï àúä îðñä ìäâéò

Wel de juiste structuur, maar geen tekst in een bestaande taal...

fanart.jpg en folder.jpg zijn beiden slechts 4172 bytes en verder niet leesbaar.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

EDIT:
Een reboot van de totale server zorgt ervoor dat de afbeeldingen weer goed gaan. Subtitle blijft een probleem.
Ik heb sinds deze week mn eerst synology nas. Uiteindelijk draaien CP, SB en SABnzbd goed. Maar dit probleem met ondertiteling heb ik ook. Ik wil niet eens dat couchpotato onderiteling erbij zet. Staat dan ook niet aangevinkt.

• MisterLBP
Voor de lol maar eens sick-bead en cp verwijderd om het opnieuw te installeren, maar kan nu door de bomen het bos niet meer zien :')

welke branch van mr-orange's fork kan ik nou het beste nemen?

• job
  • Laatst online: 09:39

job

Ik zou gewoon kiezen voor ThePirateBay branch.
Dat is de stable branch als het ware.

[ Voor 58% gewijzigd door job op 20-02-2014 19:41 ]

• MisterLBP
En wat houdt de Pistachitos-Subliminal branch in dan?

Dacht dat dat al standaard ingebouwd was.

• schumi2004
MisterLBP schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:43:
En wat houdt de Pistachitos-Subliminal branch in dan?

Dacht dat dat al standaard ingebouwd was.
Volgens mij had je in de commits kunnen zien dat het een poging is naar de meest recente subliminal versie te gaan!

• MisterLBP
schumi2004 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:54:
[...]

Volgens mij had je in de commits kunnen zien dat het een poging is naar de meest recente subliminal versie te gaan!
zag wel dat de laatste commit 3 weken geleden was, dus vond het al raar :P
heb verder geen flauw benul van subliminal versies.
maar goed Pistachitos it is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
Heb de XML versie van de XDM newznab plugin aan mijn repo toegevoegd heb hem even snel met nzbmegasearch getest en lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worlds666
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 16:04
Ik wil graag overstappen van SAB naar NZBGet om een betere snelheid te halen op mijn Synology maar loop tegen het volgende probleem aan in Sickbeard Custom (Pistachitos) i.s.m. NZBGet 12 (Synocommunity);

Ik krijg in SB de melding: Please check your NZBget host and port (if it is running). NZBget is not responding to this combination.

Nu heb ik reeds gevonden dat in de settings van SB bij NZBget HOST:PORT de volgende instelling moet worden gemaakt: localhost:6789 maar zodra ik dit invoer en op save klik zie ik dat dit bij een refresh van de pagina weer op http://localhost:6789/ staat.

Zie ik iets over het hoofd? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
avdstelt schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:04:
Heb de XML versie van de XDM newznab plugin aan mijn repo toegevoegd heb hem even snel met nzbmegasearch getest en lijkt te werken.
Top, misschien hernoemen naar NewznabXML om conflicten te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Worlds666 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:03:
Ik krijg in SB de melding: Please check your NZBget host and port (if it is running). NZBget is not responding to this combination.

Nu heb ik reeds gevonden dat in de settings van SB bij NZBget HOST:PORT de volgende instelling moet worden gemaakt: localhost:6789 maar zodra ik dit invoer en op save klik zie ik dat dit bij een refresh van de pagina weer op http://localhost:6789/ staat.
Gek, aangezien beide opties zouden moeten werken.
Je zou localhost eens kunnen vervangen door 127.0.0.1, maar dat zou niet moeten hoeven.

Voor de duidelijkheid: 127.0.0.1 & localhost werken alleen als nzbget op dezelfde server draait als sickbeard.
Je hebt nzbget dus op dezelfde server draaien als sickbeard?
En zeker weten dat nzbget draait? Je kan nzbget bereiken via je browser op poort 6789?

[ Voor 11% gewijzigd door job op 23-02-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worlds666
job schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:37:
[...]

Gek, aangezien beide opties zouden moeten werken.
Je zou localhost eens kunnen vervangen door 127.0.0.1, maar dat zou niet moeten hoeven.

Voor de duidelijkheid: 127.0.0.1 & localhost werken alleen als nzbget op dezelfde server draait als sickbeard.
Je hebt nzbget dus op dezelfde server draaien als sickbeard?
En zeker weten dat nzbget draait? Je kan nzbget bereiken via je browser op poort 6789?
Dank voor je reply Job.

nzbget en sickbeard draaien beide op mijn Synology. nzbget werkt verder naar behoren (dl'en nzb's) en ook via de browser is deze bereikbaar op poort 6789. Het vervangen van localhost in 127.0.0.1 biedt helaas geen oplossing. Nog andere ideeën? Zou het kunnen liggen aan de versie sickbeard (Pistachitos)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Wachtwoord heb je ook correct ingevoerd?
sickbeard geeft aan dat het standaard wachtwoord tegbzn6789 is, maar dat is met de synocommunity package niet waar.

Anders zou je inderdaad ook eens de ThePirateBay branch kunnen proberen, dat is zegmaar de stable branch.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 23-02-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worlds666
job schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:35:
Wachtwoord heb je ook correct ingevoerd?
sickbeard geeft aan dat het standaard wachtwoord tegbzn6789 is, maar dat is met de synocommunity package niet waar.

Anders zou je inderdaad ook eens de ThePirateBay branch kunnen proberen, dat is zegmaar de stable branch.
Net sickbeard custom ThePirateBay branch geïnstalleerd en draait als een trein! In deze versie blijft HOST:PORT ook gewoon staan zoals je het opgeeft. Dank voor je hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
schumi2004 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Top, misschien hernoemen naar NewznabXML om conflicten te voorkomen?
Ok heb hem renamed je kunt hem updaten via XDM zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Ik heb sinds kort een Synology DS412+ , tot nu toe erg tevreden maar ik loop met Sabnzb tegen het volgende probleem aan :

Ik krijg steeds de melding :
Kan map /volume1/downloads/incomplete niet aanmaken

Op de NAS ben ik als admin ingelogd, met dat zelfde account heb ik ook de shared folder downloads aangemaakt.

Heb met Chown -R admin:administrators /volume1/downloads al een keer opnieuw de owner gezet maar ook dat helpt niet.

Mischien iemand een idee ? Ik heb de laatste beta van DSM 5.0 draaien.

mvg
Nos

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Die map moet je, als ik het me goed herinner, handmatig aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Ook met het handmatig aanmaken werkte het niet.
Heb het uiteindelijk verholpen met chmod.

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Edit.. al opgelost..

Maakte gebruik van oude nzbtomedia

[ Voor 92% gewijzigd door willem1509 op 25-02-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Sickbeard TPB (mr-orange) | Ubuntu

Sinds een tijdje staat er bovenaan Sickbeard: You are ahead of ThePirateBay. Update not possible.
Terwijl ik in werkelijkheid meer dan 100 commitments achter lig.

Enig idee wat ik moet doen om weer updates te kunnen ontvangen? Liefst met behoud van instellingen en DB natuurlijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Whatson op 25-02-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ben ik de enige die een probleem heb met het opslaan van de ignore words in Sickbeard (Piratebay versie)??
Hij blijft bij mij op het moment blanco, ondanks ik toch op opslaan heb geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Whatson schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:45:
Enig idee wat ik moet doen om weer updates te kunnen ontvangen? Liefst met behoud van instellingen en DB natuurlijk :)
Heb dat ook eens gehad en normaal gesproken zou dat na een nieuwe commit opgelost moeten zijn.
Mr.orange is vrij actief de laatste dagen, dus ik zou gewoon eens een nieuwe update proberen.

Alternatief is alle bestanden backuppen, opnieuw installeren en database en config terugzetten.
Al heb ik daar toch vaak veel gedonder mee gehad.
dCY schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:10:
Ben ik de enige die een probleem heb met het opslaan van de ignore words in Sickbeard (Piratebay versie)??
Hij blijft bij mij op het moment blanco, ondanks ik toch op opslaan heb geklikt.
Probeer het eens met een andere browser.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 26-02-2014 19:56 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb ongeveer een jaar of 2 een HTPC met openelec (laatste versie) en gebruikt NZBSuite voor Sabnzb, couchpatato enz. Dit heeft altijd goed gewerkt tot een aantal weken/maanden geleden. Het lijkt erop dat hij veel minder goed (dus soms gebeurd het wel, en soms moet ik ze triggeren) de series download en update dan daarvoor.

Ik heb geen betaalde searchprovider -enkel de standaard nzb's.org- (wel payserver voor newsgroup) en ik heb ook nooit zelf actief iets aan de suite geupdate.

Wat kan de oorzaak zijn?
Misschien staat het in de vele pagina's van dit en vorige topic, maar ik kan het niet vinden

[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 27-02-2014 11:22 ]

www.casarodriguillo.com

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Pinin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:37:
Wat kan de oorzaak zijn?
Misschien staat het in de vele pagina's van dit en vorige topic, maar ik kan het niet vinden

en... weet iemand een redelijke search provider die gratis en momenteel open voor registratie is?
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!

• schumi2004
Whatson schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:45:
Sickbeard TPB (mr-orange) | Ubuntu

Sinds een tijdje staat er bovenaan Sickbeard: You are ahead of ThePirateBay. Update not possible.
Terwijl ik in werkelijkheid meer dan 100 commitments achter lig.

Zelf iets aangepast zeker?

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

SpaceK33z schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:25:
[Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!]
[...]
o.k. excuus, mijn post is aangepast ik zie niet waar deze melding staat btw, volgens mij niet in TS want die heb ik doorgelezen en staat ook heel wat over searchproviders. |:( grut, ik zie het nu groot in het roze vlak staan, helemaal over het hoofd gezien :$
Anyway iemand een mogelijk antwoord op mijn anderevraag

[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 27-02-2014 11:30 ]

www.casarodriguillo.com

• schumi2004
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/wT3MuJjw.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 27-02-2014 11:31 ]

• job

job

dCY schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:10:
Ik heb je enkele posts geleden aangeraden om het met een andere browser te proberen.
Ik zie nu echter een nieuwe commit waarmee het probleem dat jij beschrijft opgelost moet zijn, even updaten zou dus ook een oplossing voor je kunnen zijn :).
Pinin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:26:
Anyway iemand een mogelijk antwoord op mijn anderevraag
De afgelopen maanden zijn er aardig wat nzbindexers meegestopt. Dat zou een reden kunnen zijn. Kijk eens in de logs wat er allemaal gebeurt als je handmatig zoekt.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 27-02-2014 12:10 ]

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik ben mijn transmission cleanup script aan het verbeteren en wat extra condities aan het toevoegen zodat bepaalde torrents in Transmission netjes opgeruimd worden na het seeden.

Op dit moment is het zo als hij zijn seeding target van 4.0 haalt de torrent netjes op gepauzeerd gaat staan en als deze op gepauzeerd staat mag de torrent + data uit de seeding directory verwijderd worden.

Maar deze seeding target wordt niet altijd gehaald en ik laat mijn script 1 keer in de week draaien zodat het lijstje lekker opgeruimd wordt. Die keren dat er dan net die ene dag een torrent gestart is al wel compleet is maar bijvoorbeeld nog niet aan het seeding is geslagen neem ik voor lief.

Ik wil een soort extra condities toevoegen in het script waarmee als er aan voldaan wordt ook de torrent uit Transmission wordt verwijderd.

1 conditie is extra check voor ratio.
Ik haal de ratio op van de torrent op met:

code:
1
DL_RATIO=`$INSTALLPATH/bin/transmission-remote $HOST:$PORT --auth=$USERNAME:$PASSWORD --torrent $TORRENTID --info | grep "Ratio: " | sed -e 's/  Ratio: //'`

Hier komt netjes de ratio van terug van de torrent. Deze vergelijk ik met een variabele torrent $Ratio om te zien of deze groter of gelijk aan is met:

code:
1
if [ "$DL_COMPLETED" != "" ] && [ "$DL_RATIO" -ge "$RATIO" ]; then

Maar als ik het script dan uitvoer komt er de uitput terug dat de $DL_RATIO een bad number is.

sh: 2.4: bad number

Waarschijnlijk door het greppen en sed is het een varchar geworden waar hij denk ik niet mee kan rekenen. Hoe is dit eventueel aan te passen zodat ik wel een vergelijking kan doen?

Hele scriptje voor de makkelijkheid is hier

Edit..
terwijl ik nu dus helemaal uit typ en nog eens opnieuw ga redeneren ben ik met een (soort van) oplossing gekomen. Probleem zat hem in de decimalen, op hele getallen gaat het prima.

Aangepaste script hier

Nu nog een extra max aantal dagen seeding toevoegen....

[ Voor 10% gewijzigd door Senaxx op 27-02-2014 13:08 ]

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

job schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Ik heb je enkele posts geleden aangeraden om het met een andere browser te proberen.
Ik zie nu echter een nieuwe commit waarmee het probleem dat jij beschrijft opgelost moet zijn, even updaten zou dus ook een oplossing voor je kunnen zijn :).

[...]

De afgelopen maanden zijn er aardig wat nzbindexers meegestopt. Dat zou een reden kunnen zijn. Kijk eens in de logs wat er allemaal gebeurt als je handmatig zoekt.
Sorry, het heeft niet geholpen om een andere browser te gebruiken, heb iets zwaardere methode gedaan en dat is een backup terug te zetten.
Helaas was het een backup van de gehele Hyper-V machine.. Dus na het recoveren ging het als een gek tig afleveringen queen en downloaden..
Na enig opschoonactie draait het weer als een zonntje..

Ik durf allleeen nog geen update uit te voeren van Sickbeard.. ik lig nu iets van 39 verandering achter...
Ik wacht nog wel een tijdje met updaten.

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:52
Ik krijg de afgelopen tijd, compleet out of the blue, de volgende foutmelding in SABnzbd na het downloaden van een serie aflevering:
/usr/bin/env: python2: No such file or directory
Afgelopen maandag werkte het nog prima (sabToSickbeard.py) en in de tussentijd is er niets veranderd, op updates voor SickbeardTPB na. Ik heb wat gezocht op Google maar kon alleen iets vinden dat het misschien met de permissies te maken had, maar wat ik heb gecheckt had allemaal root permissions.

De hele handel draait op mijn My Book Live NAS.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmmm weer eens nzbget geinstalleerd. Hoor van meerdere dat die sneller zou zijn. Maar sabnzbd is hier gewoon sneller met downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
beste mensen,

het spijt me dat ik deze vraag moet stellen maar ik kom er niet uit. ik ben nog nieuw in nas gebied :) heb subliminal geinstalleerd op mijn nas (ds214) maar volgens mij doet die niet echt veel. ik heb wat gezocht op internet en zag dat ik task op enable moest zetten maar daarna gebeurd er ook niets? bij directories heb ik "name" downloads en "path" /volume1/downloads" gezet. in map downloads heb ik om te testen paar films gezet (voorbeeld death race) maar ik zie niet veel gebeuren.
moet ik nog wat handelingen doen?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want mijn hersenen hebben bleu screen gekregen 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

ik draai de github versie van sickbeard (mr-orange) Pistachitos
daar heeft de version check altijd gewerkt en kreeg ik een melding als ik achter liep op github,
en kon ik via de browser updaten.
maar een tijdje geleden na een update werkt dat niet meer.
dit is de error die ik krijg van sickbeard in de debug.
code:
1
2
2014-03-02 11:25:11 CHECKVERSION :: "C:\Program Files (x86)\Git\bin\git.exe" rev-parse --verify --quiet "@{upstream}" returned : fatal: HEAD does not point to a branch
2014-03-02 11:25:08 MAIN :: "C:\Program Files (x86)\Git\bin\git.exe" symbolic-ref -q HEAD returned :

als ik via tortoisegit een pull doe dan update hij hem wel.
heb me suf gegoogled maak kan niet echt tot een oplossing komen van dit probleem.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Ik heb op m'n Synology een re-install moeten doen van DSM en de nieuwe versie weet nu niet welke packages ik allemaal al had. Alle folders e.d. zijn er nog wel (/volume1/@appstore/sickbeard-custom).

Kan ik een nieuwe install doen v/d package of worden dan alle settings en database van SB overschreven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
Goner schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:18:
Ik heb op m'n Synology een re-install moeten doen van DSM en de nieuwe versie weet nu niet welke packages ik allemaal al had. Alle folders e.d. zijn er nog wel (/volume1/@appstore/sickbeard-custom).

Kan ik een nieuwe install doen v/d package of worden dan alle settings en database van SB overschreven ?
Veiligste is om die folder(s) even te kopieren naar een andere locatie. De kans is vrij groot dat de huidige data overschreven wordt. Vervolgens package(s) installeren, stoppen in het package center, en de folders weer terugkopieren (voor de zekerheid, de backup even laten staan). Het package daarna weer starten, en controleren.

Trouwens, nu ik erover nadenk: dit werkt wsl niet voor alle packages, bijvoorbeeld als er een MySQL db gebruikt wordt (sb gebruikt een lokale db, dus geen punt). Ik weet niet of die blijven bestaan met een reinstall.
Zorg ten minste dat de user/passwords, als deze aangemaakt moeten worden in de wizards, gelijk zijn aan de oude accounts.
De /volumeX/@appstore/package/var directory is het meest belangrijk, daar staat over het algemeen de data in die je wilt restoren zoals config bestanden, lokale databases, cache en wat niet nog meer.

[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Bean op 02-03-2014 14:45 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dr. Bean schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:32:
[...]
Veiligste is om die folder(s) even te kopieren naar een andere locatie.
Goed plan ! Bedankt.
Wilde eigenlijk alleen settings bewaren, maar heb als proef de Transmission folder even hernoemd naar .old, toen opnieuw geïnstalleerd, gestopt, nieuwe folder hernoemd naar .new en originele folder weer hernoemd.
Tranmission loopt als een zonnetje alsof hij nooit is weggeweest.
Eens kijken of het met SB net zo soepel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Bean
  • Niet online
Goner schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:52:
[...]

Wilde eigenlijk alleen settings bewaren [..]
Zie dan de laatste zin van m'n vorige post. In het geval van Sickbeard ben je het beste af met de gehele /var directory: er staan verschillende db's in, en daarnaast de config.ini met de settings.

Hernoemen van de packagefolder ipv kopieren/backup heeft overigens een (relatief klein) risico: als er een initialisatie van het en of ander plaatsvindt bij de eerste keer opstarten van dat package, dan kan het zijn dat je daarmee alsnog alles terugzet naar defaults. Hangt af van het package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SB draait weer als een zonnetje !
Had het idee dat er niks desastreus kon gebeuren, ik heb immers de oude install-folder, dus als nieuwe installatie niet lukt, verwijder ik die weer en ben ik even ver :+
Dus bestaande folder naar .old hernoemd, Git, Python en SB custom geïnstalleerd en laten starten. Dat was in orde, dus gestopt, folder naar .new hernoemd en originele folder hersteld en package gestart.

Alle settings en database intact, meldde gelijk dat ik 16 commits achterliep, opgehaald en 3 episodes die ik de afgelopen gemist heb, lopen nu binnen via Transmission.
Robuust pakket !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:12:
Hmmm weer eens nzbget geinstalleerd. Hoor van meerdere dat die sneller zou zijn. Maar sabnzbd is hier gewoon sneller met downen :)
Installed via synocommunity package? What device?
I have user reports about slow speed with synocommunity version of NZBGet whereas the optware version is much faster. However no one have made speed tests with both. I can't do testing on my own because I don't own synology devices.

It would be great if you could install the optware version of NZBGet and do the comparison.
You would need to install optware from package center, then follow these instructions for installing NZBGet from optware - http://nzbget.sourceforge.net/Installation_on_Optware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en ook nieuw met sickbeard en pyton.
Ik heb al heel wat gelezen hier en dat heeft me enorm geholpen maar een aantal dingen kom ik niet uit.

Ik had in het begin een normale sickbeard versie geïnstalleerd. Maar omdat ik graag subs wilde heb ik de sickbeard van mr orange erop gezet. Dit heb ik simpelweg gewoon naar Applications gekopieerd en zo heb ik hem weer opgestart.

Ik kom er redelijk uit, maar als ik naar post proces ga krijg ik links boven de volgende melding: pattarn invalid. Hij kan blijkbaar niks opslaan. Hoe los ik dit op?

Voorheen downloade ik altijd via dutplanet series van QoQ. Is er misschien ook iets mogelijk dat ik van nederlandse nzb sites download via sickbeard? Of dat hij alles van QoQ download? Zo heb je alle subs al ingebakken namelijk

Ik gebruik de volgende systemen:
Macbook air osx 10.9.2
Sickbeard mr orange
Sabnzb

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
@Zippygaming

Ik had deze vraag ook een tijd geleden en het heeft me niet heel veel opgeleverd.
Dit heeft met index sites te maken, ik ken zelf geen Newznab/Spotweb sites met NL content en verder mag er jammergenoeg ook niet over gesproken worden.
Het zou ook vrij makkelijk met torrents moeten kunnen maar dit is mij nog niet echt gelukt op mijn Synology(postprocessen krijg ik niet voor elkaar).
Je kan wel Spotweb installeren en als enige indexer gebruiken in Sickbeard, zodoende kan je je QoQ releases binnenhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Earzz op 03-03-2014 12:57 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:02:
Alleen Couchpotato doet raar; hij geeft aan dat er een update is maar hij wil niet updaten. Het geeft de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[potato.core._base.updater] Failed updating via GIT: Traceback (most recent call last):
  File "/share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotato2/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 187, in doUpdate
    self.repo.saveStash()
  File "/share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotato2/libs/git/repository.py", line 427, in saveStash
    self._executeGitCommandAssertSuccess(command)
  File "/share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotato2/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess
    raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned)
GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'stash save' failed in /share/MD0_DATA/.qpkg/CouchPotato2 (1):

*** Please tell me who you are.

Run

git config --global user.email "you@example.com"
  git config --global user.name "Your Name"

to set your account's default identity.
Omit --global to set the identity only in this repository.

fatal: unable to auto-detect email address (got 'admin@QnapTS-212.(none)')
Cannot save the current index state
Werd een beetje moe van die error dus nog een keer naar wezen kijken.

Couchpotato afsluiten, met putty naar de Couchpotato directory gaan; onderstaande invoeren en nu lijkt het goed te gaan. Als ik naar updates zoek wordt er geen gevonden en die oranje balk is weg.
code:
1
git reset --hard

Sommige problemen lijken snel opgelost te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Laatst online: 15-09 19:28
Zijn er hier meer mensen die ignore words in sickbeard niet kunnen opslaan
Het werkte allemaal perfect maar wilde er iets aan toevoegen en nu blijft de balk leeg en als in config.ini van sickbeard kijk staat er ignore words = ""
Ik heb al geprobeerd om via cmd line het config.ini te wijzigingen maar na een reboot van sickbeard is die weer leeg

Systeem : Synology ds214play
Sickbeard versie : nivong

edit :
Na nog wat zoeken kan ik wel in config.ini bij ignore words = german invullen dat laat hij ook zien in sickbeard maar als ik in config.ini bij ignore words = german,french wil sickbeard niet meer opstarten.
Hij lijkt erop dat hij de komma niet leuk vind

Als in sickbeard bij ignore words kijk staat er : Comma separated words to check in episode search. Results containing any word in the list won't be snatched.

Iemand enig idee waar het nu fout loopt, heb sickbeard maar uitgezet anders gaat hij voor 25 series zoeken

[ Voor 39% gewijzigd door _Mitchie_ op 03-03-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:12:
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en ook nieuw met sickbeard en pyton.
Ik heb al heel wat gelezen hier en dat heeft me enorm geholpen maar een aantal dingen kom ik niet uit.

Ik had in het begin een normale sickbeard versie geïnstalleerd. Maar omdat ik graag subs wilde heb ik de sickbeard van mr orange erop gezet. Dit heb ik simpelweg gewoon naar Applications gekopieerd en zo heb ik hem weer opgestart.

Ik kom er redelijk uit, maar als ik naar post proces ga krijg ik links boven de volgende melding: pattarn invalid. Hij kan blijkbaar niks opslaan. Hoe los ik dit op?

Voorheen downloade ik altijd via dutplanet series van QoQ. Is er misschien ook iets mogelijk dat ik van nederlandse nzb sites download via sickbeard? Of dat hij alles van QoQ download? Zo heb je alle subs al ingebakken namelijk

Ik gebruik de volgende systemen:
Macbook air osx 10.9.2
Sickbeard mr orange
Sabnzb

Alvast bedankt!
Ik heb enkele weken geleden een handleiding geschreven voor Mac Osx om Spotweb te installeren zodat je dit kan instellen als indexsite. (Vooral handig bij gebruik van Couchpotato omdat je daar required/preferred words kan instellen zoals QoQ.)

http://f.cl.ly/items/0H1V...0P/Tutorial%20spotweb.pdf

Wellicht heb je hier iets aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:12:
Bekend probleem: http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=5297
oplossing: settings > post processing > episode naming : vink 'custom air-by-date' aan. klik op save. vink 'custom air-by-date' uit en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
Ik heb sinds 2 weken dat sickbeard van sommige series de afleveringen 2x download:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/43154360/sickbeard%20dubbele%20series.PNG

Heeft dit te maken met de PROPER tag die erbij staat? Hij verwijdert die eerdere gedownloade aflevering wel keurig, maar ik vraag me gewoon af hoe dit zit.

Draai sickbeard icm nzbget op een synology DMS 5.0 beta op een DS210j

edit:

http://scenelingo.wordpre...16/what-does-proper-mean/

Ik weet nu wat proper betekent, maar is dit ook waar Sickbeard naar kijkt?

[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 04-03-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Jep. sickbeard zoekt 1 maal per dag naar proper releases om de bestaande te vervangen.

Staat me bij dat je het downloaden van propers ook kan uitschakelen.. maar kan vanaf hier niet inloggen op mijn sickbeard, en het dus niet voor je controleren. Dus kijk eens rond in de instellingen.

[ Voor 60% gewijzigd door job op 04-03-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:36
Dat kan inderdaad, maar ik zou het aanlaten. Propers zijn er niet voor niets, ook al zijn de redenen voor een proper soms onzinnig, soms is de audio niet goed (in sync) o.i.d.

Instelling vind je hier:
Search Settings -> 1e Tabblad (Episode Search) -> Vinkje 'Download Propers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Laatst online: 15-09 19:28
[quote]job schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:07:
[...]

@job

@job

Waar kan ik dat commit ergens vinden want ik heb er nu last van, ik draai de laatste versie van nivong dutch
Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]