[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
CRXDelSol schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Medelijden met je dat ie jou gaat doen ......
Heb niks met dit van doen te maken maar kwam gisteren ook een mijn inziens verkeerd geformuleerd antwoord tegen :P http://forum.xbmc.org/sho...36&pid=1605772#pid1605772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
EJPostema schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:42:
[...]

Ja heb ik ook gehad, heb nu bij automation het wat strenger ingesteld, gaat nu weer goed (imdb top 250 stond aangevinkt) maar cm trok zich er niks van aan dat het films ouder dan 2 jaar waren
Ik heb niet eens automation aanstaan, hij zou nooit op eigen hachje films mogen downloaden.
Ik verwacht dat het dan deze "bug" is...

[ Voor 21% gewijzigd door Splendid op 21-01-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

CRXDelSol schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Medelijden met je dat ie jou gaat doen ......
Wasn't me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 16:50
Om terug te komen op de essentie van de vraag :+

Als ik ooit de skin af krijg en hij werkt zoals het hoort en meerder mensen het leuk vinden zal ik eventueel gaan pushen naar de sickbeard repo. Maar dan zal er ook iets van een skin selectie menu in SickBeard moeten komen. Momenteel is het alleen maar mogelijk om met 1 skin te draaien. Deze zou dus in plaats van komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 21-01-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Kun je ook ergens handmatig aangeven welke nzb van series Sickbeard doorstuurt naar nzbget?
Hij doet namelijk steeds dezelfde downloaden die failt omdat niet alle bestanden beschikbaar zijn op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
De versie van nivong heeft failed download handling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee hoe nzbget omgaat met de servers?

Ik heb nu drie servers:
- Ziggo is natuurlijk het snelste, maar heeft een limiet van 60gb.
- Pureusenet is wat trager, maar onbeperkt en met hoge retentie
- XS News als backup

Nu had ik ziggo op 0 gezet, Pureusenet op 1 en XS News op 2.

Echter; hoewel er foutmeldingen van Ziggo terugkwamen (IVM limiet bereikt), ging hij niet verder met pureusenet. Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
The servers are ordered by their level. NZBGet first tries to download an article from one (any) of level-0-servers. If that server fails, NZBGet tries all other level-0-servers. If all servers fail, it proceeds with the level-1-servers, etc.

Put your major download servers at level 0 and your fill servers at levels 1, 2, etc..

Several servers with the same level may be defined, they have the same priority.
Misschien wordt de foutcode die Ziggo teruggeeft niet goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat zou kunnen; er komt een nederlandstalige foutmelding terug, misschien is dat het issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
MikeyMan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:34:
Iemand enig idee hoe nzbget omgaat met de servers?

Ik heb nu drie servers:
- Ziggo is natuurlijk het snelste, maar heeft een limiet van 60gb.
- Pureusenet is wat trager, maar onbeperkt en met hoge retentie
- XS News als backup

Nu had ik ziggo op 0 gezet, Pureusenet op 1 en XS News op 2.

Echter; hoewel er foutmeldingen van Ziggo terugkwamen (IVM limiet bereikt), ging hij niet verder met pureusenet. Hoe zit dit?
Wat de volgorde betreft werkt het net iets anders.
Kan helaas nu niet uitgebreid beschrijven hoe de dev het mij destijds uitgelegd heeft (zal snel mail zoeken waar het in stond) maar zet ze beide maar op 1 en je beste op 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, wat is beste :)

Ziggo is in feite het snelst, indien beschikbaar. Maar die kapt ermee bij 60gb.
Zou eigenlijk handig zijn als je daar ook een instelling voor hebt. Tot 60gb Ziggo gebruiken, daarna de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
MikeyMan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:04:

Zou eigenlijk handig zijn als je daar ook een instelling voor hebt. Tot 60gb Ziggo gebruiken, daarna de rest.
Heb de mail gevonden echter is er nog een setting bijgekomen waarbij je onder 1 noemer 2 accounts van dezelfde provider kunt toevoegen of moet toevoegen maar das voor later.

Ik plak ff de hele mail hier en merk ook gelijk dat ik verkeerd was in server level settings, excuses.
there is an important difference in NZBGet and SAB config. In SAB you have defined fill-servers but not in NZBGet.

In the previous log it looked like you had fill-servers in NZBGet (ServerX.Level > 0). Have you changed the config between first and second tests?

Using your previous log I have actually found a bug made in one recent change (r579) - article download could be cancelled when waiting for a free connection on a second-(or higher)-level news server.
Fixed in r598. Please update.
This bug however should not be the reason of your failed download.

I think the reason is how news servers are configured for backup.
In SAB you have 6 servers:

Main servers:
newszilla6.xs4all.nl
reader.ipv6.xsnews.nl

Fill-servers:
reader.xsusenet.com
news.ziggo.nl
weathergirl-ipv6.tele2.net
free.tweaknews.nl

I don't know exactly how fill servers work in SAB but in NZBGet there is one weakness about server Levels:
when downloading an article the program peaks any one server from the current level. If server reports "article not found" error, the program increases the level and tries again using another server. It does NOT try all servers at the same level but only one of them (any one depending what connection were free at the moment).

If you define all fill-servers on level 1 - only one of this servers will be used for a particular article.

To make sure the program tries all servers they must be defined on different levels.

Example:

Main Servers:
Server1.Host: newszilla6.xs4all.nl
Server1.Level=0
Server2.Host: reader.ipv6.xsnews.nl
Server2.Level=0

Main servers used as fill servers:
Server3.Host: newszilla6.xs4all.nl
Server3.Level=1
Server4.Host: reader.ipv6.xsnews.nl
Server4.Level=2

Fill servers:
Server5.Host: reader.xsusenet.com
Server5.Level=3
Server6.Host: news.ziggo.nl
Server6.Level=4
Server7.Host: weathergirl-ipv6.tele2.net
Server7.Level=5
Server8.Host: free.tweaknews.nl
Server8.Level=6

Level-1 (Server3) and Level-2 (Server4) are the same servers as main Level-0 servers. Having them defined as higher level servers ensures the program tries both of them although one of them can be tried two times then (that's a trade off).

It's recommended to order fill servers according to their reliability - better servers on lower levels.

It would be better of course if the program were trying every server on the same level before going upper levels but it can't be easily fixed. A total rework of server/connection management is needed for that and I don't actually know how to achieve this without performance degradation. I'll figure something out some day may be.

Can you please reconfigure servers and try the same nzb again to test my theory about what had caused the failure? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:13:
Kan iemand me een handje helpen met het volgende?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
2014-01-20 21:08:42 FINDSUBTITLES :: Error occurred when downloading subtitles: Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\sickbeard\tv.py", line 1194, in downloadSubtitles
    subtitles = subliminal.download_subtitles([self.location], languages=need_languages, services=sickbeard.subtitles.getEnabledServiceList(), force=force, multi=True, cache_dir=sickbeard.CACHE_DIR)
  File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\api.py", line 95, in download_subtitles
    subtitles_by_video = list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
  File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\api.py", line 62, in list_subtitles
    service_instance.terminate()
  File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\services\opensubtitles.py", line 100, in terminate
    self.server.LogOut(self.token)
  File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1224, in __call__
    return self.__send(self.__name, args)
  File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1578, in __request
    verbose=self.__verbose
  File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1264, in request
    return self.single_request(host, handler, request_body, verbose)
  File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1312, in single_request
    response.msg,
ProtocolError:

Ik snap dat er 'iets' fout gaat bij het ophalen van ondertitels, en ook nog dat het om subliminal gaat, maar verder wordt ik er niet zo veel wijzer van.
Excuseer de schop, maar zou iemand me een klein schopje ;) in de goede richting kunnen geven?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:43

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

MikeyMan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:04:

Ziggo alleen gebruiken is wel sneller maar vaak niet compleet. Abo wat ik heb is alles 1 extra 150mb/s
Heb daarnaast een pay server, 20mbit.
Is er een recente afl. van een serie die ik volg dan haalt hij hem binnen met 6,0mMB/s en compleet.
Vink ik alleen Ziggo aan dan is de down snelheid erg variabel en vaak niet compleet.
Heb dan ook ziggo en de payserver op actief staan. Dit is dan wel in Sabnzbd.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:11:
[...]
If you define all fill-servers on level 1 - only one of this servers will be used for a particular article.
To make sure the program tries all servers they must be defined on different levels.
You've found a very old email :) The description applies to version 9. The server management was extended in v10. Every server on level is tried before going upper levels.

Just define your (ALL) flat rate servers on level 0 and your block servers on level 1. You may use more levels for block servers if you want to try block servers in a specific order. You can also put slow flat rate servers on upper levels if you don't want to use them all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:42:
[...]

You've found a very old email :) The description applies to version 9. The server management was extended in v10. Every server on level is tried before going upper levels.

Just define your (ALL) flat rate servers on level 0 and your block servers on level 1. You may use more levels for block servers if you want to try block servers in a specific order. You can also put slow flat rate servers on upper levels if you don't want to use them all the time.
Thanks for clarifying things i was expecting that it would be outdated ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net nzbget geinstalleerd en moet zeggen dat het wel erg netjes werkt, denk dat ik toch maar ga overstappen na hele lange tijd van sabnzbd naar nzbget. Vooral geheugen gebruik is erg netjes 60mb van sabnzbd gemiddeld tegen over 5 van nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:42:
[...]

And how do you suggest i set my servers?
As said, i have two free and one paid server.
The ziggo server is free and quite fast, but only limited to 60gb.
I'd like to try this one first, before switching to the Pureusenet server which is paid, but limited to 2,5MB/s.
In extreme circumstances, the other free server could be used, which is quite slow.

Tried to set it to 0 for ziggo, 1 for pure and 2 for xs news, but that won't really work the way i'd like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:22:
[...]
And how do you suggest i set my servers?
As said, i have two free and one paid server.
The ziggo server is free and quite fast, but only limited to 60gb.
I'd like to try this one first, before switching to the Pureusenet server which is paid, but limited to 2,5MB/s.
In extreme circumstances, the other free server could be used, which is quite slow.

Tried to set it to 0 for ziggo, 1 for pure and 2 for xs news, but that won't really work the way i'd like.
The problem with limited server in NZBGet is that NZBGet doesn't have quota management. NZBGet also expects all servers to work and doesn't disable a server if it (temporary) stops working, trying and trying reach it again.

What happen on Ziggo server when the limit is reached? Does it deny authorization or responds with "article not found" for every request?

In the first case (authorization error) NZBGet will retry it forever. This is of course bad and I'm looking into improving this in future version.

In the second case (article not found) NZBGet will try other servers.

I suggest you to put ziggo and pure both on level 0 and xsnews on level 1. Both level 0 servers will be used simultaneously (I understand your paid servers doesn't have volume limit).

If Ziggo ends up with authorization error and NZBGet stuck retying it you would need to open Speed-Limit dialog in NZBGet (click on speed indicator) and disable it. Not very cool, I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
Hallo iedereen,

Ik heb net de laatste update(Requests Module update to version 2.2.0 ) vanmr-ponange's sickbeard-pistachitos op my synology nas gedraaid maar hij gaf aan : Upadte failed am sindsdien wil die niet meer starten .

HELP !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

70 GB aan muziek scannen op een Synology DS414, hoe lang gaat dat duren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:38:
[...]

The problem with limited server in NZBGet is that NZBGet doesn't have quota management. NZBGet also expects all servers to work and doesn't disable a server if it (temporary) stops working, trying and trying reach it again.

What happen on Ziggo server when the limit is reached? Does it deny authorization or responds with "article not found" for every request?

In the first case (authorization error) NZBGet will retry it forever. This is of course bad and I'm looking into improving this in future version.

In the second case (article not found) NZBGet will try other servers.

I suggest you to put ziggo and pure both on level 0 and xsnews on level 1. Both level 0 servers will be used simultaneously (I understand your paid servers doesn't have volume limit).

If Ziggo ends up with authorization error and NZBGet stuck retying it you would need to open Speed-Limit dialog in NZBGet (click on speed indicator) and disable it. Not very cool, I know.
Simple solution would be to disable server when authorization error is found and enable it after a certain period?
Or am i thinking too simple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 12:11
Ik ben bezig om mijn nzbtomedia scripts te updaten (draai nu nog 6.0). Een van de dingen die ik nu moet aangeven is wat voor fork ik draai (https://github.com/clinto...a/wiki/sickbeard-branches)

Ik draai nivong, maar die staat er niet tussen. Wat hebben jullie hier ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Muncher schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:56:
Ik ben bezig om mijn nzbtomedia scripts te updaten (draai nu nog 6.0). Een van de dingen die ik nu moet aangeven is wat voor fork ik draai (https://github.com/clinto...a/wiki/sickbeard-branches)

Ik draai nivong, maar die staat er niet tussen. Wat hebben jullie hier ingevuld?
Ik neem aan dat je vraagt, wat moet JIJ invullen? Heeft voor jou weinig toegevoegde waarde om te weten wat wij allemaal ingevuld hebben ;)

Ik denk dat je TPB in kan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:00
Is die van nivong niet een fork op de Pistachitos branche van mr-orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 01:23:
Simple solution would be to disable server when authorization error is found and enable it after a certain period?
Yeah, that's the right direction. The things are however more complicated since other errors are possible too:
1. server is not reachable (server is down) - this must be distinguished from "no internet connection at all";
2. server may respond with an error "quota reached" but there are no special error code for that in protocol - who knows what the response of server would be? I need example responses;
3. the server shouldn't be disabled after the first error but after a number of errors in a row - settings to define thresholds are needed - for example: if 80% connections to server failed in last 5 minutes - disable it for the next 20 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Ellende, ik dacht ga weer eens the dark knight rises downloaden. Maar hij is deze nu controleren / repareren en hij geeft nu aan dat het nog 10,5 uur gaat duren op mijn ds211+. Nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaero schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:03:
Is die van nivong niet een fork op de Pistachitos branche van mr-orange?
Nee, ik onderhoud beide, de pistachitos fork bij mij is identiek aan die van mr-orange en de dutch fork is identiek aan de Piratebay fork (met hier en daar GUI wijzigingen en NL ondersteuning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestroo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
Wanneer doet sickbeard (dutch) een api search met serienaam (q=) ipv tvrage id (=rid)?? Valt dit dan ook echt nergens in te stellen wat hij moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
Kan ik de Nivong versie ook gebruiken onder windows 8.1? En wat geeft ik dan als processing script op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arbeider schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:55:
Kan ik de Nivong versie ook gebruiken onder windows 8.1? En wat geeft ik dan als processing script op?
Als er iemand is die er een exe voor maakt moet het kunnen maar ik ondersteun dit helaas niet :(
maestroo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:55:
Wanneer doet sickbeard (dutch) een api search met serienaam (q=) ipv tvrage id (=rid)?? Valt dit dan ook echt nergens in te stellen wat hij moet doen..
Snap je vraag niet ? Wat wil je precies dat het kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Een .exe bakken is toch geen must, volgens moet je een python script wel gewoon kunnen runnen onder W8.1?

Gewoon Python downloaden, en ergens cheetah vandaan halen, heeft voor mij wel 'ns gewerkt (op Windows 7, is een tijdje geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:56:
Een .exe bakken is toch geen must, volgens moet je een python script wel gewoon kunnen runnen onder W8.1?

Gewoon Python downloaden, en ergens cheetah vandaan halen, heeft voor mij wel 'ns gewerkt (op Windows 7, is een tijdje geleden)
Yes dat kan prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hebben meer mensen met een reverse-proxy voor deze apps op een synology geupgrade naar DSM 5 beta?

Alles lijkt prima te werken, behalve dus reverse-proxy. Het lijkt er op dat men Apache vervangen heeft voor HTTPD, wat volgens mij eigenlijk hetzelfde is, echter deze tutorial werkt niet meer:

http://synology.brickman.nl/apache

Ik heb in /etc/httpd/conf/httpd.conf-user wel dezelfde wijzigingen doorgevoerd, echter lijkt dat de hele webserver down te brengen (behalve dan dsm zelf, die heeft zijn eigen config)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:33
de porten werken nog wel maar de vhosts tutorial van brickman is helaas niet helemaal kloppend meer.
hopelijk kan hij of iemand met verstand van dit spul een update doen :)
Magic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:43:
Hebben meer mensen met een reverse-proxy voor deze apps op een synology geupgrade naar DSM 5 beta?

Alles lijkt prima te werken, behalve dus reverse-proxy. Het lijkt er op dat men Apache vervangen heeft voor HTTPD, wat volgens mij eigenlijk hetzelfde is, echter deze tutorial werkt niet meer:

Ik heb in /etc/httpd/conf/httpd.conf-user wel dezelfde wijzigingen doorgevoerd, echter lijkt dat de hele webserver down te brengen (behalve dan dsm zelf, die heeft zijn eigen config)

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Precies, het werkte juist zo lekker met die proxy, meteen alles over SSL met een simpel certificaatje. Nu is het even behelpen met het essentiele te port-forwarden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 23-01-2014 19:22 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Bij het aanklikken van diverse items in sickbeard krijg ik :
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 2982, in comingEpisodes
return _munge(t)
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 122, in _munge
return unicode(string).encode('utf-8', 'xmlcharrefreplace')
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
return getattr(self, mainMethName)()
File "_services_sabnzbdplus_data_sickbeard_data_interfaces_default_comingEpisodes_tmpl.py", line 96, in respond
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1615, in _handleCheetahInclude
self._CHEETAH__cheetahIncludes[_includeID].respond(trans)
File "_services_sabnzbdplus_data_sickbeard_data_interfaces_default_inc_top_tmpl.py", line 707, in respond
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1377, in varExists
valueFromSearchList(self.searchList(), varName.replace('$', ''), autoCall)
NotFound: cannot find 'header'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Gisteren maar weer eens CP geupdate naar nieuwe versie en heb er nu al spijt van.
Ik zie nu voor tweede keer dat CP niet de releases tussentijds oppikt, hij zoekt dus niet pas wanneer er een restart/update gedaan is (direct 9 items in queue)
Dit is al de tweede keer dat me dit opvalt en heb het bij iemand anders ook gezien.

Ook heb ik NzbToMedia geupdate omdat anders PP niet zou werken en dat lijkt nog te zijn, althans NZBget zegt dat PP mislukt is maar CP zegt dat ie downloaded is.

Kan nu alleen niet bij mijn log files komen dus weet niet wat er mis is.
Maar het meest irritante vind ik wel dat CP niet meer download maar dat alleen doet als er een restart plaatsvind :(

Edit:
SSH toegang lijkt te werken en ik zie dat ze wel in juiste destination folder moved zijn en dat voor de subs er geen language tags meer toegevoegd worden :(

Edit2:
Fout log gevonden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
07:24:05|INFO    ====================
07:24:05|INFO    nzbToCouchPotato V9.0
07:24:05|INFO    MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
07:24:05|INFO    Script triggered from NZBGet, starting autoProcessMovie...
07:24:05|INFO    Loading config from /volume1/@appstore/scripts/ppscripts/autoProcessMedia.cfg
07:24:05|INFO    Found movie id tt1211956 in name
07:24:05|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/media.list/?status=active&limit_offset=50,0
07:24:07|INFO    Found movie id 444 in CPS database for movie tt1211956
07:24:07|DEBUG   Looking for status of movie: 444 - with release sent to clientAgent: nzbget and download_id: a2bc75290d2756117f55600ba7498a43
07:24:07|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/media.get/?id=444
07:24:08|DEBUG   This movie is marked as status active in CouchPotatoServer
07:24:08|DEBUG   Found a single release with download_id: a2bc75290d2756117f55600ba7498a43 for clientAgent: NZBGet. Release status is: snatched
07:24:08|INFO    Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files
07:25:13|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/renamer.scan/?media_folder=/volume1/downloads/dst/movies/Escape.Plan.2013.720p.BluRay.DTS.x264-PublicHD.cp(tt1211956)&downloader=NZBGet&download_id=a2bc75290d2756117f55600ba7498a43
07:27:13|ERROR   Unable to open URL
  File "/volume1/@appstore/scripts/ppscripts/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 291, in process
    urlObj = urllib.urlopen(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 87, in urlopen
    return opener.open(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 208, in open
    return getattr(self, name)(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 346, in open_http
    errcode, errmsg, headers = h.getreply()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 1117, in getreply
    response = self._conn.getresponse()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 1045, in getresponse
    response.begin()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 409, in begin
    version, status, reason = self._read_status()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 365, in _read_status
    line = self.fp.readline(_MAXLINE + 1)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 476, in readline
    data = self._sock.recv(self._rbufsize)
IOError: [Errno socket error] timed out
07:27:13|INFO    MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script.

Iemand een idee?

[ Voor 71% gewijzigd door schumi2004 op 24-01-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Headphones; het ziet er zo leuk uit en in de basis werkt het best wel. Maar het matchen van je mappen/bestanden met de bibliotheek is echt een ramp. Hij struikelt al over "River of Tears" vs. "River Of Tears". Als je dan de bestandsnaam wijzigt zodat beiden "of" zijn (zonder hoofdletter), dan wil hij nog niks herkennen.

Vandaag (als ik tijd heb) maar eens met een tagger aan de slag, al is het eigenlijk veel te veel werk met een tool als deze.

Ook het downloaden wil 9 van de 10 keer niet. Als je denkt; "hij is aan het downloaden, nice". Dan blijken de gedownloade bestanden .exe of .bin te zijn en dus fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Hmm daar heb ik eigenlijk nooit last van en ik gebruik het al meer dan een jaar. Misschien verschilt jouw muziekcollectie dusdanig van de mijne dat er bij jou wel problemen zijn. Ook heb ik nog nooit fakes gedownload, al moet ik wel zeggen dat ik enkel Newznabservers gebruik en heel af en toe een torrent. Ik meende dat de fakes vooral veroorzaakt worden door sites als binsearch en nzbindex

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Schumi2004, hier ook. Heb autoupdate aan staan, en na een herstart van mijn server gaat ie vaak pas films binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:37:
Gisteren maar weer eens CP geupdate naar nieuwe versie en heb er nu al spijt van.
Ik zie nu voor tweede keer dat CP niet de releases tussentijds oppikt, hij zoekt dus niet pas wanneer er een restart/update gedaan is (direct 9 items in queue)
Dit is al de tweede keer dat me dit opvalt en heb het bij iemand anders ook gezien.

Ook heb ik NzbToMedia geupdate omdat anders PP niet zou werken en dat lijkt nog te zijn, althans NZBget zegt dat PP mislukt is maar CP zegt dat ie downloaded is.

Kan nu alleen niet bij mijn log files komen dus weet niet wat er mis is.
Maar het meest irritante vind ik wel dat CP niet meer download maar dat alleen doet als er een restart plaatsvind :(

Edit:
SSH toegang lijkt te werken en ik zie dat ze wel in juiste destination folder moved zijn en dat voor de subs er geen language tags meer toegevoegd worden :(

Edit2:
Fout log gevonden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
07:24:05|INFO    ====================
07:24:05|INFO    nzbToCouchPotato V9.0
07:24:05|INFO    MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
07:24:05|INFO    Script triggered from NZBGet, starting autoProcessMovie...
07:24:05|INFO    Loading config from /volume1/@appstore/scripts/ppscripts/autoProcessMedia.cfg
07:24:05|INFO    Found movie id tt1211956 in name
07:24:05|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/media.list/?status=active&limit_offset=50,0
07:24:07|INFO    Found movie id 444 in CPS database for movie tt1211956
07:24:07|DEBUG   Looking for status of movie: 444 - with release sent to clientAgent: nzbget and download_id: a2bc75290d2756117f55600ba7498a43
07:24:07|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/media.get/?id=444
07:24:08|DEBUG   This movie is marked as status active in CouchPotatoServer
07:24:08|DEBUG   Found a single release with download_id: a2bc75290d2756117f55600ba7498a43 for clientAgent: NZBGet. Release status is: snatched
07:24:08|INFO    Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files
07:25:13|DEBUG   Opening URL: http://localhost:5082/api/123456789123456789/renamer.scan/?media_folder=/volume1/downloads/dst/movies/Escape.Plan.2013.720p.BluRay.DTS.x264-PublicHD.cp(tt1211956)&downloader=NZBGet&download_id=a2bc75290d2756117f55600ba7498a43
07:27:13|ERROR   Unable to open URL
  File "/volume1/@appstore/scripts/ppscripts/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 291, in process
    urlObj = urllib.urlopen(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 87, in urlopen
    return opener.open(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 208, in open
    return getattr(self, name)(url)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 346, in open_http
    errcode, errmsg, headers = h.getreply()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 1117, in getreply
    response = self._conn.getresponse()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 1045, in getresponse
    response.begin()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 409, in begin
    version, status, reason = self._read_status()
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 365, in _read_status
    line = self.fp.readline(_MAXLINE + 1)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 476, in readline
    data = self._sock.recv(self._rbufsize)
IOError: [Errno socket error] timed out
07:27:13|INFO    MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script.

Iemand een idee?
ga naar: http://url//settings/searcher/ dan advanced even aanvinken en kijken of je:
Run On Launch hebt aangevinkt (of afgevinkt)
Verder heb ik bij de volgende opties dit:
day: *
Hour: */2 (elke 2 uur)
Minute: 9 (< zorg dat dit random blijft zodat niet iedereen zijn CP een aanvraag doet zodat de sites plat liggen die je gebruikt om te zoeken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Anthirian schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:52:
Hmm daar heb ik eigenlijk nooit last van en ik gebruik het al meer dan een jaar. Misschien verschilt jouw muziekcollectie dusdanig van de mijne dat er bij jou wel problemen zijn. Ook heb ik nog nooit fakes gedownload, al moet ik wel zeggen dat ik enkel Newznabservers gebruik en heel af en toe een torrent. Ik meende dat de fakes vooral veroorzaakt worden door sites als binsearch en nzbindex
Vooral het niet matchen stoort me mateloos. Dat met hoofdletters is nog het meest vervelend en dat je na het aanpassen van folder niet handmatig aan kunt geven dat dít hem is.

Maar goed, vanavond maar weer eens klooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:10:
[...]

ga naar: http://url//settings/searcher/ dan advanced even aanvinken en kijken of je:
Run On Launch hebt aangevinkt (of afgevinkt)
Verder heb ik bij de volgende opties dit:
day: *
Hour: */2 (elke 2 uur)
Minute: 9 (< zorg dat dit random blijft zodat niet iedereen zijn CP een aanvraag doet zodat de sites plat liggen die je gebruikt om te zoeken!)
Run on Launch lijkt mij een extra search bij een restart, de cronjob settings zijn dan nog steeds van toepassing.
Wat dan overblijft is Search After Add, ook daarvan weer een extra search na toevoegen en ook weer behoud van cronjob settings.

Het is ook begonnen imo na de 3e laatste update van CPS, zwaar irritant iig.

Edit:
Even de log bekeken maar staat niks bijzonders in , hij is gewoon spontaan gestopt met zoeken.
Even debugging maar aangezet.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 24-01-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Welke subtitle plugin gebruiken jullie in sickbeard?

Ik heb heel vaak dat bij family guy bijvoorbeeld de ondertiteling erbij is van modern family, het klopt bijna nooit.
Gaat overigens om engelse subs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:32

Nicap

Tsssk....

Ik heb de laatste tijd weer steeds vaker dat series niet compleet downloaden. Recente voorbeelden zijn Revolution WEB-DL en Banshee HDTV. Krijg ze niet compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Dat ligt eerder aan je usenet provider dan aan Sb...welke gebruik je?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik hoor ook van vrienden dat met Eweka Banshee een dag later niet meer compleet is te downloaden. Ik heb eigenlijk altijd de PC wel aan, dus heb ik eigenlijk geen problemen. Ik heb het vermoeden dat vooral HBO nog actief aan DMCA verzoeken doet, terwijl de rest van de zenders het wel weer best lijkt te vinden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xost schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:27:
Schumi2004, hier ook. Heb autoupdate aan staan, en na een herstart van mijn server gaat ie vaak pas films binnen halen.
Zie nu je post pas, ben dus niet de enige.

Misschien nog maar een issue aanmaken op github.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Even een vraag over Headphones; moet je na het wijzigen van de i3d tags helemaal opnieuw scannen, of is 'refresh artist' genoeg?

Met een tagger heb ik namelijk de tags aangepast, maar hij geeft nog aan dat ik bepaalde (echt een heleboel) albums niet heb. Schiet niet echt op zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 16-09 19:32

Nicap

Tsssk....

renzo4000 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:21:
Dat ligt eerder aan je usenet provider dan aan Sb...welke gebruik je?
Eweka, die voldeed tot nu toe prima. Ik hoop niet dat het erger wordt, want dan moet ik iets anders regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is er hier iemand die bij gebrek aan commits op de sickbeard-animebranch maar de developmentbranch daarvan heeft draaien? Is het de moeite van het compleet opnieuw installeren van Sickbeard waard om daarop over te stappen? Mijn eigen anime-fork wordt voorlopig even niks, heb het te druk. :P
Nicap schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:21:
Ik heb de laatste tijd weer steeds vaker dat series niet compleet downloaden. Recente voorbeelden zijn Revolution WEB-DL en Banshee HDTV. Krijg ze niet compleet.
Ik heb dat ook wel eens. Grappig genoeg werkt het ineens wel als ik zelf handmatig de NZB in SABnzbd zet met de juiste categorie. Geen idee waar dat door komt.

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 24-01-2014 20:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
schumi2004 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:16:
[...]

Zie nu je post pas, ben dus niet de enige.

Misschien nog maar een issue aanmaken op github.
Hmm, door je post maar eens getest, vond het al verdacht dat er zo weinig binnen kwam
Na een herstart tich films gevonden, cp zou bij mij altijd om middernacht moeten zoeken.

Oh en nog even ongegeneerd een quote van mezelf, iemand?
EJPostema schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:20:
Welke subtitle plugin gebruiken jullie in sickbeard?

Ik heb heel vaak dat bij family guy bijvoorbeeld de ondertiteling erbij is van modern family, het klopt bijna nooit.
Gaat overigens om engelse subs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteac
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 16:53
Hmm, ik kan het renaming van files niet stoppen lijkt het...

Ik heb Rename Episodes uit staan bij de Post - Processing, maar hij blijft nieuwe downloads renamen naar een ander formaat.
ik wil nl. met auto-sub gaan werken maar die pikt deze renames niet op dus ik weet niet wat ik moet doen nu want hij blijft gewoon renamen..

hier een debug logje: http://pastebin.com/1XnxwSH1
ik draai deze fork: https://github.com/nivong/Sick-Beard

[ Voor 16% gewijzigd door Anteac op 24-01-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
EJPostema schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:35:
[...]

Hmm, door je post maar eens getest, vond het al verdacht dat er zo weinig binnen kwam
Na een herstart tich films gevonden, cp zou bij mij altijd om middernacht moeten zoeken.

[...]
Alles behalve opensubtitles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 18:41
Kan iemand mij vertellen welke versie ik van Sickbeard moet gaan draaien?

Op dit moment staat deze versie ThePirateBay Dutch Edition (dutch-pistachitos) op mijn synology maar hier krijg ik geen updates meer voor binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als er niks stuk is heb je toch geen updates nodig? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
EJPostema schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:35:
[...]

[...]
Probeer eens een verandering in de minuten aan te geven (Searcher) en eventueel Debug aan. Ik heb net de logs gechecked en het lijkt weer te functioneren. (Kan ook aan nieuwe update gelegen hebben)

Edit:
Nu even die search interval van je Trakt list slopen, elk uur checken gaat me te ver ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 25-01-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samplex schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:20:
Kan iemand mij vertellen welke versie ik van Sickbeard moet gaan draaien?

Op dit moment staat deze versie ThePirateBay Dutch Edition (dutch-pistachitos) op mijn synology maar hier krijg ik geen updates meer voor binnen...
https://github.com/nivong/Sick-Beard
Mijn fork is op dit moment de meest up to date versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
duiveltje666 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:13:
Bij het aanklikken van diverse items in sickbeard krijg ik :

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 2982, in comingEpisodes
return _munge(t)
File "/tank/zfsguru/services/10.0-001/sabnzbdplus/data/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 122, in _munge
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
File "_services_sabnzbdplus_data_sickbeard_data_interfaces_default_comingEpisodes_tmpl.py", line 96, in respond
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1615, in _handleCheetahInclude
self._CHEETAH__cheetahIncludes[_includeID].respond(trans)
File "_services_sabnzbdplus_data_sickbeard_data_interfaces_default_inc_top_tmpl.py", line 707, in respond
File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-freebsd-10-amd64.egg/Cheetah/Template.py", line 1377, in varExists
valueFromSearchList(self.searchList(), varName.replace('$', ''), autoCall)
NotFound: cannot find 'header'
Ditzelfde probleem heb ik ook in de versie van Nivong als ik de serie "The Pacific" aanklik... Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Is het eventueel mogelijk om deze serie handmatig uit de database te gooien en opnieuw toe te voegen?

Heb nog geen bestanden staan van The Pacific.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:59
Ik heb sickbeard, nZEDb ... en ik krijg die 2 niet met elkaar aan het babbelen.

code:
1
2
2014-01-26 16:12:57 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Authentication error: Your API key for zilnZEDb is incorrect, check your config.
2014-01-26 16:12:57 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.

Die API key is echter WEL correct.

Ik heb de API key al een keer opnieuw laten genereren, de gehele server gerestart, sickbeard config manueel nagekeken, de juiste API sleutel staat er in.
Wanneer ik ook manueel zoek http://192.168.2.3/nZEDb/...5000%2C5020%2C5030%2C5040
word deze gewoon keurig gevonden ... Die API key is dus goed ... lijkt me
(resultaat)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<rss xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:newznab="http://www.newznab.com/DTD/2010/feeds/attributes/" version="2.0" encoding="utf-8">
<channel>
<atom:link href="http://192.168.2.3/nZEDb/www/api" rel="self" type="application/rss+xml"/>
<title>Zils nZEDb</title>
<description>Zils nZEDb API Results</description>
<link>http://192.168.2.3/nZEDb/www/</link>
<language>en-gb</language>
<webMaster>(Zils nZEDb)</webMaster>
<category/>
<image>
<url>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/themes/Default/images/logo.png
</url>
<title>Zils nZEDb</title>
<link>http://192.168.2.3/nZEDb/www/</link>
<description>Visit Zils nZEDb - Just another usenet indexer</description>
</image>
<newznab:response offset="0" total="3"/>
<item>
<title>
How.I.Met.Your.Mother.8x14.La.Maledizione.Dell.Anello.ITA.DLMux.x264-NovaRip
</title>
<guid isPermaLink="true">
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/365b264a47aee0dc8b953bf0f574429c53e66f73
</guid>
<link>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/365b264a47aee0dc8b953bf0f574429c53e66f73.nzb&i=1&r=sleuteltje
</link>
<comments>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/365b264a47aee0dc8b953bf0f574429c53e66f73#comments
</comments>
<pubDate>Sun, 26 Jan 2014 15:29:00 +0100</pubDate>
<category>TV > Foreign</category>
<description>
How.I.Met.Your.Mother.8x14.La.Maledizione.Dell.Anello.ITA.DLMux.x264-NovaRip
</description>
<enclosure url="http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/365b264a47aee0dc8b953bf0f574429c53e66f73.nzb&i=1&r=sleuteltje" length="31718" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="category" value="5000"/>
<newznab:attr name="category" value="5020"/>
<newznab:attr name="size" value="31718"/>
</item>
<item>
<title>
How.I.Met.Your.Mother.8x14.La.Maledizione.Dell.Anello.ITA.720p.DLMux.h264-NovaRip
</title>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/ee410af54097806bb19bdd627d592bde5ec9319f
</guid>
<link>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/ee410af54097806bb19bdd627d592bde5ec9319f.nzb&i=1&r=sleuteltje
</link>
<comments>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/ee410af54097806bb19bdd627d592bde5ec9319f#comments
</comments>
<description>
How.I.Met.Your.Mother.8x14.La.Maledizione.Dell.Anello.ITA.720p.DLMux.h264-NovaRip
</description>
<enclosure url="http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/ee410af54097806bb19bdd627d592bde5ec9319f.nzb&i=1&r=sleuteltje" length="98700" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="size" value="98700"/>
</item>
<item>
<title>
</title>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/149c87b00360c1f7f84e2b0fdab5ae93d8b1e90f
</guid>
<link>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/149c87b00360c1f7f84e2b0fdab5ae93d8b1e90f.nzb&i=1&r=sleuteltje
</link>
<comments>
http://192.168.2.3/nZEDb/www/details/149c87b00360c1f7f84e2b0fdab5ae93d8b1e90f#comments
</comments>
<description>
</description>
<enclosure url="http://192.168.2.3/nZEDb/www/getnzb/149c87b00360c1f7f84e2b0fdab5ae93d8b1e90f.nzb&i=1&r=sleuteltje" length="743052360" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="size" value="743052360"/>
</item>
</channel>
</rss>

Wat gaat er DAN mis?

Veel posts gelezen dat je http:// voor de server moet zetten, dat staat er ook netjes, maar uit pure hufterigheid heb ik getest zonder die http://, en dan krijg je meldingen
code:
1
2
2014-01-26 16:19:44 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading zilnZEDb URL: 192.168.2.3/nZEDb/www/api?ep=14&apikey=sleuteltje&limit=100&t=tvsearch&season=8&rid=3918&maxage=900&cat=5000%2C5020%2C5030%2C5040
2014-01-26 16:19:44 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No data returned from 192.168.2.3/nZEDb/www/api?ep=14&apikey=sleuteltje&limit=100&t=tvsearch&season=8&rid=3918&maxage=900&cat=5000%2C5020%2C5030%2C5040

Ook is me opgevallen dat je als je zelf een config gaat editen sickbeard eerst down moet brengen, dan pas de config editen... doe je het andersom gaat je edit weg.... Daarna weer up brengen.

Ik heb geprobeerd om ook een nieuwe gebruiker aan te maken voor nZEDb
Maar helaas werkt de logout knop niet ...
Via de tablet de pagina openen gaat ook al niet, want hij forceert de URL naar www/nZEDb ... en die bestaat helemaal niet, maar geeft dan ook geen foutmelding of wat dan ook ....

Edit: via omwegen tóch kunnen inloggen op andere account (geen Admin rechten, misschien dat daar de fout zit) ook die geeft de melding dat mijn API key niet correct is.

Edit2: zelfs als ik een compleet idiote API key gebruik in de web URL krijg ik ook resultaten ... 8)7
( http://192.168.2.3/nZEDb/...5000%2C5020%2C5030%2C5040 )

Ik snap er inmiddels geen snars meer van :|

[ Voor 3% gewijzigd door Zilverdael80 op 26-01-2014 16:39 . Reden: extra test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Zojuist de update gedaan op mijn synology.

Kwam tegen in de settings "Scene Exception"
Wat kaarten doorgelopen in mijn lijst, en zag onder andere bij "Wie is de mol " staan 'widm'

Als ik dit doorvoer naar Keuringsdienst van waarde, ( kvw ) is de vindkans dan groter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Is hier een synology package van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 08:24

job

Samplex schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:22:
Is hier een synology package van?
sickbeard-custom package gebruiken, dan kan je zelf opgeven welke versie je wilt.
nivongs versie: https://github.com/nivong/Sick-Beard/

[ Voor 4% gewijzigd door job op 26-01-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
job schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:30:
[...]
sickbeard-custom package gebruiken, dan kan je zelf opgeven welke versie je wilt.
nivongs versie: https://github.com/nivong/Sick-Beard/
@Job kan je wat meer info geven want ik snap niet precies was je bedoeld..
Hoe installeer ik de nivong versie op mijn synology?

[ Voor 7% gewijzigd door Samplex op 26-01-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Je moet de sickbeard-custom package installeren. Daarmee kan je kiezen welke sickbaerd versie je wilt.
http://www.synology-forum.nl/sickbeard/sickbeard-custom/

edit: Ik neem aan dat je de nivong versie wilt omdat je ook nederlandse series wilt downloaden?
Dan kies je als branch: Dutch

[ Voor 48% gewijzigd door job op 26-01-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
job schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:55:
Je moet de sickbeard-custom package installeren. Daarmee kan je kiezen welke sickbaerd versie je wilt.
http://www.synology-forum.nl/sickbeard/sickbeard-custom/

edit: Ik neem aan dat je de nivong versie wilt omdat je ook nederlandse series wilt downloaden?
Dan kies je als branch: dutch
Thanks! Kan ik me settings overnemen van huidige Sickbeard ThePirateBay Dutch Edition (dutch-pistachitos)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Als je nu thepiratebay dutch edition draait, dan maak je toch ook al gebruik van sickbeard-custom?

Anyway, backuppen van je config kan je doen door de config veilig te stellen dmv ssh/telnet/scp, of je maakt gebruik van een backup script: Unomomentodado in "[Synology] Vraag en antwoord" Wel moet je dat script waarschijnlijk aanpassen naar jouw situatie.
Kijk maar wat je het handigste vindt. Als je daar niet uitkomt kan je natuurlijk ook alle belangrijke config settings copy pasten naar een word document, en dan bij de nieuwe installatie terugzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 26-01-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
@Job:

Via de sickbeard custom package krijg ik:

Failed to install the package
Invalid fork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Dan heb je de fork verkeerd ingevuld.
Kijk goed naar het voorbeeld in de link die ik erbij gaf (http://www.synology-forum.nl/sickbeard/sickbeard-custom/).
Daar staat als voorbeeld de link naar de github van mr-orange. Wat je moet doen is die link overnemen en mr-orange vervangen door nivong.
En uiteraard de juiste branch kiezen: Dutch

[ Voor 19% gewijzigd door job op 26-01-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 16-09 16:50
Magic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:43:

http://www.mdevries.org/synology_proxy.html

Deze werkt nog wel bij mij (alleen even getest op auto-sub), alleen ik vindt het echter het nadeel dat ik ze intern niet meer gewoon via ip kan benaderen. Alleen de reverse proxy url werkt dan nog.

En op een 1 of andere manier heb ik dus ook geen S97Apache-user.sh maar alleen nog S97Apache-sys.sh

Na onderzoek kwam ik op het synology forum tegen:
1) /usr/syno/etc/rc.d/S97apache-user.sh is gone, so just use 'httpd -k stop|start|restart'
2) /usr/syno/apache/ has moved to /etc/httpd/
3) .htaccess stopped working, with AllowOverride All enabled in httpd.conf.
4) mod_rewrite seems to stopped working, even with module loaded.
5) PHP doesn't get parsed on Photostation with SSL enabled.
REPLY FROM SYNOLOGY:
You are not able to use AuthUserFile because we do NOT provide mod_auth* by default anymore due to DSM patch size limitation.
We will provide a package which contains optional Apache modules including mod_authn_file. Sorry for your inconvenience.

[ Voor 26% gewijzigd door Senaxx op 27-01-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik heb een vraagje over Couch Potato, dat ik nu voor het eerst (eindelijk!) heb draaien naast Sick Beard en Sabnzbd op de Mac Mini.

Ik snap namelijk niet waarom CP mij blijft vertellen dat een film nog niet beschikbaar is terwijl ik er dan al achter ben dat hij al wel gereleased is.
Voorbeeld is: Hunger games Catching Fire
Stond in mijn 'Wanted' waarbij ik aangaf dat zowel een 720 als 1080P versie goed was en hij vond 'm niet bij m'n usenet provider (.su) waarbij ik dus als ik inlog bij .su kan zien dat bv Catching Fire er al een week geleden op stond!

Komt het dan omdat er bij die versie op .su instaat dat het een imax editie is ofzo en krijg ik hem dan alleen gevonden als ik bij settings "Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes." aanzet?

Klinkt niet fijn namelijk 'lot of fakes' maar als dat de enige manier is om hem films direct te laten vinden bij m'n provider?

edit:
Oh en ja ik ben daar vip, ben netjes ingelogd en gebruik de API correct en hij vindt andere films soms wel gewoon

[ Voor 8% gewijzigd door Nasty Nate op 27-01-2014 13:36 . Reden: Capt. Phillips als voorbeeld weggehaald, ik bedoelde namelijk Dallas Buyers Club maar die staat schijnbaar nog niet op de indexer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Hebben mensen CP & Sickbeard toevallig al draaiend op DSM 5.0 Beta? Ben benieuwd of het daar ook goed op draait, wil namelijk DSM 5.0 Beta testen. Waarbij ik het liefst niet CP & Sickbeard verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nasty Nate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:23:
Ik heb een vraagje over Couch Potato, dat ik nu voor het eerst (eindelijk!) heb draaien naast Sick Beard en Sabnzbd op de Mac Mini.

Ik snap namelijk niet waarom CP mij blijft vertellen dat een film nog niet beschikbaar is terwijl ik er dan al achter ben dat hij al wel gereleased is.
Voorbeeld is: Hunger games Catching Fire
Stond in mijn 'Wanted' waarbij ik aangaf dat zowel een 720 als 1080P versie goed was en hij vond 'm niet bij m'n usenet provider (.su) waarbij ik dus als ik inlog bij .su kan zien dat bv Catching Fire er al een week geleden op stond!

Komt het dan omdat er bij die versie op .su instaat dat het een imax editie is ofzo en krijg ik hem dan alleen gevonden als ik bij settings "Search for movies even before there is a ETA. Enabling this will probably get you a lot of fakes." aanzet?

Klinkt niet fijn namelijk 'lot of fakes' maar als dat de enige manier is om hem films direct te laten vinden bij m'n provider?

edit:
Oh en ja ik ben daar vip, ben netjes ingelogd en gebruik de API correct en hij vindt andere films soms wel gewoon
Denk als je CP een restart geeft hij ze ineens vrolijk binnenhaalt, je zou niet de enige zijn waar dit bij gebeurd is.
1. schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
2. xost in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:37
Krijg NZBget hoger dan 680 kbit. ADSL verbinding van max 8 mbit, via pc draadloos haal ik 5,6 mbit (speedtest.net).

KPN usenetdownloadserver, 2 verbindingen max 680 kbit
Via Sunny usenet 10 met 2 verbindingen haal ik max 490 kbit, met alle 5 max 820.

Als ik cloud station erbij aangooi, haal ik naast deze nzbget snelheid nog 2 mbit met cloudstation. Iemand enig idee waaraan dat kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Elastic
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Beste,

Ik heb couchpotato nu een paar dagen draaien en het werkt prima op 1 ding na. De watchlist van IMDb wordt niet ingeladen. Als ik de watchlist url naar een vriend stuur, die CP ook heeft draaien, dan laad deze zonder problemen in. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?

Ik draai CP samen met SABnzbd op windows 8.
De CP logs geven een HTTP 404 error maar de persoon waaraan ik mijn lijst heb gestuurd ontvangt dezelfde error voor al zijn lijsten en deze laden wel gewoon.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

remcoboy1479 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:17:
Krijg NZBget hoger dan 680 kbit. ADSL verbinding van max 8 mbit, via pc draadloos haal ik 5,6 mbit (speedtest.net).
nzbget geeft snelheden aan in kilobytes (KB). 680 Kilobyte is 5.4 megabit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:37
job schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:45:
[...]
nzbget geeft snelheden aan in kilobytes (KB). 680 Kilobyte is 5.4 megabit.
Hier staat 800 KB/s (= 0,78 mb/s)?

EDIT; Ah, het gaat om de hoofdletter KB.

EDIT2: Toch niet?

Nu de draad helemaal kwijt :)

Got it.

[ Voor 34% gewijzigd door remcoboy1479 op 27-01-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Dj Elastic schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:33:
Beste,

Ik heb couchpotato nu een paar dagen draaien en het werkt prima op 1 ding na. De watchlist van IMDb wordt niet ingeladen. Als ik de watchlist url naar een vriend stuur, die CP ook heeft draaien, dan laad deze zonder problemen in. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?

Ik draai CP samen met SABnzbd op windows 8.
De CP logs geven een HTTP 404 error maar de persoon waaraan ik mijn lijst heb gestuurd ontvangt dezelfde error voor al zijn lijsten en deze laden wel gewoon.

Alvast bedankt
Hier loop ik ook tegen aan... Blijkt te komen doordat je nu ingelogd moet zijn bij IMDB om een watchlist te kunnen downloaden, waardoor CP hem niet binnen kan halen.

Wordt aan een oplossing gewerkt als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
schumi2004 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Denk als je CP een restart geeft hij ze ineens vrolijk binnenhaalt, je zou niet de enige zijn waar dit bij gebeurd is.
1. schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
2. xost in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
Helpt niet, heb al tig keer een reboot gedaan en hoewel hij dan dus rechts onder wel laat zien dat hij een 'search' doet naar een bepaalde film, lijkt hij die film dus niet te vinden op de indexer waar hij dus al een week op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:07
Nasty Nate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Helpt niet, heb al tig keer een reboot gedaan en hoewel hij dan dus rechts onder wel laat zien dat hij een 'search' doet naar een bepaalde film, lijkt hij die film dus niet te vinden op de indexer waar hij dus al een week op staat.
Ik moet zeggen dat ik dit probleem eigenlijk niet eens doorhad totdat jij dit aangaf.
Ik zie nu dat ik ook Hunger Games bij mij nog niet gedownload is.
Misschien is het iets specifieks voor deze film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nasty Nate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Debug log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:10
F*ck, net op Synology een update gedaan en krijg volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2841, in index
    return _munge(t)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 140, in _munge
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
  File "_usr_local_sickbeard_custom_var_SickBeard_gui_slick_interfaces_default_home_tmpl.py", line 325, in respond
IndexError: list index out of range

OPLOSSING:
http://YourSBmachineIP:YourSBmachinePORT/manage/manageSearches/
Click on version check, Should appear a banner with updates. Click on that
banner and SB will update.

[ Voor 6% gewijzigd door Kozzmozz op 28-01-2014 14:13 ]

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Hoe stel ik sickbeard in dat deze eerst 1080p release download, is deze er niet dan kijkt of er een 720p versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Stel initial in op 720p/1080p en archive op 1080p. Dan pakt altijd 1080p als hij die kan vinden. Kan hij deze niet vinden gaat hij voor 720p en blijft hij zoeken naar 1080p.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Al iemand die failed downloads aan de praat heeft met Sickbeard Nivong en NZBget v12?

Update:

Na het aanpassen van de nzbtosickbeard settings in nzbget naar
SBFORK=TPB
sbdelete_failed=1

Werkt het :P

[ Voor 42% gewijzigd door Samplex op 28-01-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heeft iemand ervaring met Sickbeard icm rtorrent?

Sickbeard heeft de torrents door aan rtorrent. Ik heb rtorrent zodanig geconfigureerd dat het netjes tv-series in een aparte map dropt wanneer die volledig binnengehaald zijn, maar ik moet of handmatig in Sickbeard de post-processing in gang zetten, of 'Scan and process' voor de hele map aanvinken, maar bij die laatste stuurt hij elke keer opnieuw weer meldinkjes van al gedownloade dingen, niet alleen van de nieuwe (de map wordt ook gebruikt om series te seeden).

Ik ben dus op zoek naar een manier om rtorrent sickbeard de post-processing te laten triggeren na een voltooide download, zoals blijkbaar bij NZB's het geval is. Dat werkt blijkbaar niet standaard.

Alvast bedankt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Borromini op 28-01-2014 12:19 . Reden: Helderder taalgebruik ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Kozzmozz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:20:
F*ck, net op Synology een update gedaan en krijg volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2841, in index
    return _munge(t)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 140, in _munge
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
  File "_usr_local_sickbeard_custom_var_SickBeard_gui_slick_interfaces_default_home_tmpl.py", line 325, in respond
IndexError: list index out of range
Krijg exaxct dezelfde fout na de update.
Is nog iemand met het probleem
https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/issues/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Samplex schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:25:
Al iemand die failed downloads aan de praat heeft met Sickbeard Nivong en NZBget v12?

Update:

Na het aanpassen van de nzbtosickbeard settings in nzbget naar
SBFORK=TPB
sbdelete_failed=1

Werkt het :P
Ik zie (netjes) niet waar je dit invult
SBFORK=TPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:26
Goed, al een hele tijd gebruik makend van Sickbeard, Couchpotato en Sabnzbd en andere programma's naar volle tevredenheid, wil ik eens gaan rommelen met de postprocess scripts van NZBtoMedia. Echter, wanneer ik in sabnzbd het pad invul waar de scripts staan, en ik sla deze op, wordt de instelling niet opgeslagen, maar is het pad weer leeg als ik de pagina opnieuw bezoek.

Ook wanneer ik de sabnzbd.ini direct wijzig en daar het postprocesscript-pad invul, is deze leeg wanneer sabnzbd weer opgestart wordt.

Wanneer ik andere wijzigingen aanbreng in sab, dan worden deze wel netjes opgeslagen.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alles draait op Ubuntu Server 13.10, en ik gebruik de laatste sabnzbd beta, namelijk versie 7.17b3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbt The Hunger Games:
01-29 00:27:03 INFO [core.media.movie.searcher] Too early to search for [u'1080p', u'720p'], The Hunger Games: Catching Fire

Het gaat hier om een film die op dit moment in de bios draait, dan gaat CP ervanuit dat hij nog niet te downloaden is, dan mis je dus wel lekken (uit te zetten in advanced menu ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
MikeOO schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:40:
[...]

Ik zie (netjes) niet waar je dit invult
SBFORK=TPB
In nzbget onder de optie NZBTOSICKBEARD (deze optie krijg je alleen te zien als je clinton-hall / nzbToMedia hebt geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:30:
mbt The Hunger Games:
01-29 00:27:03 INFO [core.media.movie.searcher] Too early to search for [u'1080p', u'720p'], The Hunger Games: Catching Fire

Het gaat hier om een film die op dit moment in de bios draait, dan gaat CP ervanuit dat hij nog niet te downloaden is, dan mis je dus wel lekken (uit te zetten in advanced menu ergens)
Bij mij heeft hij deze film wel gewoon binnen gehaald. Ik heb ingesteld dat hij mag zoeken voor de officiële release date van de film. (couchpotato geeft zelf aan dat je waarschijnlijk veel valse meldingen krijgt), maar dit los je op door je eigen spotweb te draaien en bij preferred words of bij required wordt bijvoorbeeld invullen dat je alleen films wilt van QoQ releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je geen eigen spotweb draait, maar wel goede providers/searchers hebt en een rijtje preferred/required words; lukt het dan ook?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Borromini schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:11:
Heeft iemand ervaring met Sickbeard icm rtorrent?

Sickbeard heeft de torrents door aan rtorrent. Ik heb rtorrent zodanig geconfigureerd dat het netjes tv-series in een aparte map dropt wanneer die volledig binnengehaald zijn, maar ik moet of handmatig in Sickbeard de post-processing in gang zetten, of 'Scan and process' voor de hele map aanvinken, maar bij die laatste stuurt hij elke keer opnieuw weer meldinkjes van al gedownloade dingen, niet alleen van de nieuwe (de map wordt ook gebruikt om series te seeden).

Ik ben dus op zoek naar een manier om rtorrent sickbeard de post-processing te laten triggeren na een voltooide download, zoals blijkbaar bij NZB's het geval is. Dat werkt blijkbaar niet standaard.

Alvast bedankt :)
Iemand? Rtorrent draait hier op Linux.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
willem1509 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:26:
[...]

Bij mij heeft hij deze film wel gewoon binnen gehaald. Ik heb ingesteld dat hij mag zoeken voor de officiële release date van de film. (couchpotato geeft zelf aan dat je waarschijnlijk veel valse meldingen krijgt), maar dit los je op door je eigen spotweb te draaien en bij preferred words of bij required wordt bijvoorbeeld invullen dat je alleen films wilt van QoQ releases.
Eigen spotweb is niet nodig, QoQ is al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:11

zeroday

There is no alternative!

heeft iemand een paar werkende sickbeard naming configs voor mij?

The Originals - S01E02 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-KiNGS
wil ik graag hebben, dat werkt ook vanuit sabnzbd, echter om de een of andere onverklaarbare reden wil en blijft sickbeard de postprocessing overnemen (en hernoemen) ookal zet ik het uit, en ik kan momenteel niet mijn vinger erachter krijgen waarom sickbeard dit blijft doen

Iemand een idee

a. hoe ik postprocessing voor het renamen van de file uit kan krijgen, want via de frontend werkt het dus even niet .. (errug vaag)

b. hoe ik de naming convention zo kan krijgen dat ik

The Originals - S01E02 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-KiNGS
of
The.Originals.S01E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION

kan krijgen

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Merk net dat ik de laatste Supernatural nog niet binnen heb en zie dit in de SB log :

2014-01-29 20:04:40 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading KickAssTorrents URL:
2014-01-29 20:04:39 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading EZRSS URL:
2014-01-29 20:04:39 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading TvTorrents URL:

krijgen jullie wel gewoon verbinding met Torrent sites ?
Of is dit een wraak-oefening van Brein dat we weer bij de PirateBay mogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:10
Stront vervelend dat series tegenwoordig na een uur al niet meer te downloaden zijn .. Mis een hoop recente episodes van mijn series die pas gereleased zijn, sab begint dan qua snelheid hard terug te lopen, en ja hoor, melding dat deze buiten de server bewaartijd ligt .. *zucht* moet ik enkele keren torrents aanspreken voor een losse episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
CRXDelSol schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:51:
Stront vervelend dat series tegenwoordig na een uur al niet meer te downloaden zijn .. Mis een hoop recente episodes van mijn series die pas gereleased zijn, sab begint dan qua snelheid hard terug te lopen, en ja hoor, melding dat deze buiten de server bewaartijd ligt .. *zucht* moet ik enkele keren torrents aanspreken voor een losse episode.
Het is al eens eerder genoemd, dit verschilt enorm per usenet provider. Tot op heden heb ik hier geen last van (sunny) ... wellicht moet je eens een andere provider proberen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]