Ik gebruik nog steeds de fork van Nivong voor Sickbeard. Zit hier inmiddels failed download handeling in? Kan in de commits dit niet echt terug vinden...
Verwijderd
Heeft iemand een CP link / versie suggestie met welke ik het best kan installeren op mijn Raspberry Pi met Openelec aangezien ik geen Git kan draaien...
Ik heb NZBget vandaag aangepast qua instellingen, waarna na lang wachten de suggestie kwam zelf te reloaden. Dit gedaan: Error: 503 Service Unavailable.
Package is gestopt en is met Uitvoeren niet meer aan te krijgen.
Is de enige optie Verwijderen en alles opnieuw instellen en queque'n?
Volgens mij wel toch als ik dit lees?Muncher schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:29:
Ik gebruik nog steeds de fork van Nivong voor Sickbeard. Zit hier inmiddels failed download handeling in? Kan in de commits dit niet echt terug vinden...
https://github.com/mr-ora...7b458daba244df56a693a7e16
https://github.com/mr-ora...58472f65925109dc26f3603ba
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Klopt dit zit er in
, maak ik zelf ook gebruik van inmiddels op mijn "XPenology"
Dat is de branch van mr-orange, ik gebruik die van nivong die op mr-orange gebaseerd is. In zijn commits zie ik ze niet staan:Sepp14 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:18:
[...]
Volgens mij wel toch als ik dit lees?
https://github.com/mr-ora...7b458daba244df56a693a7e16
https://github.com/mr-ora...58472f65925109dc26f3603ba
https://github.com/nivong/Sick-Beard/commits/Dutch
Hallo mensen van het goede leven,
Ik heb nu al een tijdje Couchpotato, sickbeard(for torrents) en headphones draaien op mijn Synology nas.
Dit gaat allemaal super smooth en behalve de wat trage verwerking van zoekopdrachten niet te klagen.(dit komt overigens doordat de Synology niet echt super geschikt is voor dat soort applicaties gok ik zo.)
Nu viel mij laatst alleen iets vervelends op.
Als ik in sickbeard aangeef dat hij afleveringen van Dr Who moet downloaden, gaat dat allemaal goed. hij snatched de torrents, en haalt de bestanden netjes binnen met downloadcenter(blackhole methode).
Dan komt echter de postprocessing, voordat sickbeard de aflevering netjes verwerkt komt daar couchpotato langs en die "denkt" dat het een film van Dr Who betreft en neemt het op in de Film directory(zoals aangegeven in de Couchpotato postprocessor), hierdoor kan sickbeard er niet meer bij.
Is er een manier om te voorkomen dat Couchpotato de bestanden van Dr Who overneemt?
alvast bedankt!
Ik heb nu al een tijdje Couchpotato, sickbeard(for torrents) en headphones draaien op mijn Synology nas.
Dit gaat allemaal super smooth en behalve de wat trage verwerking van zoekopdrachten niet te klagen.(dit komt overigens doordat de Synology niet echt super geschikt is voor dat soort applicaties gok ik zo.)
Als ik in sickbeard aangeef dat hij afleveringen van Dr Who moet downloaden, gaat dat allemaal goed. hij snatched de torrents, en haalt de bestanden netjes binnen met downloadcenter(blackhole methode).
Dan komt echter de postprocessing, voordat sickbeard de aflevering netjes verwerkt komt daar couchpotato langs en die "denkt" dat het een film van Dr Who betreft en neemt het op in de Film directory(zoals aangegeven in de Couchpotato postprocessor), hierdoor kan sickbeard er niet meer bij.
Is er een manier om te voorkomen dat Couchpotato de bestanden van Dr Who overneemt?
alvast bedankt!
Klinkt alsof je films en series in dezelfde map laat terechtkomen na het downloaden. Kan je dit niet laten scheiden door downloadcenter? Dus bijv. gedownloade series naar de map /downloads/series welke je door sickbeard laat beheren en de map /downloads/films waar couchpotato de baas is. Dit is hoe de meeste mensen het hier doen, maar meestal in combinatie met NZB's en de nzbtomedia scripts.Pmleader schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:49:
Hallo mensen van het goede leven,
alvast bedankt!
Ik gebruik nu een tijdje Sickbeard TPB (mr orange fork) op een windows 7 machine en alles werkt prima, maar elke keer als hij wil updaten geeft hij een 404 error dat kan ik zien in cmd schermpje. HIj probeert volgende locatie op te halen
https://api.github.com/re...s?per_page=100&sha=master
En dat werkt dus ook niet, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Heb het voor nu al opgelost door clone te maken van de git en die er over heen te kopieren (alles staat daarna nog goed) even kijken of die dan ook de volgende keer fouten geeft of niet.
https://api.github.com/re...s?per_page=100&sha=master
En dat werkt dus ook niet, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Heb het voor nu al opgelost door clone te maken van de git en die er over heen te kopieren (alles staat daarna nog goed) even kijken of die dan ook de volgende keer fouten geeft of niet.
[ Voor 42% gewijzigd door WeAreLegion op 14-01-2014 19:33 ]
Downloadcenter kan geen onderscheid maken tussen de verschillende soorten torrents/downloads.Muncher schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:54:
[...]
Klinkt alsof je films en series in dezelfde map laat terechtkomen na het downloaden. Kan je dit niet laten scheiden door downloadcenter? Dus bijv. gedownloade series naar de map /downloads/series welke je door sickbeard laat beheren en de map /downloads/films waar couchpotato de baas is. Dit is hoe de meeste mensen het hier doen, maar meestal in combinatie met NZB's en de nzbtomedia scripts.
Is er misschien een manier om 2 instanties te laten draaien van downloadcenter?
EDIT: Ik bedoel natuurlijk download station niet center..
[ Voor 4% gewijzigd door Pmleader op 14-01-2014 20:27 ]
Zijn er meer mensen die geen films meer binnen krijgen in Couchpotato vanuit IMDB? Krijg de volgende melding in mijn log, ook na een herinstallatie:
Snap die HTTP error 404 niet helemaal... Als je die url copy/paste krijg je netjes een .csv bestand dus de url die hij wilt openen lijkt mij goed...
code:
1
2
3
4
5
6
| 01-14 20:43:17 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdb.com/list/export?list_id=watchlist&author_id=ur41627826, params: [] 01-14 20:43:17 INFO [tato.core._base.scheduler] Scheduling "searcher.all", cron: day = *, hour = 18, minute = 3101-14 20:43:18 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://couchpota.to/api/messages/?last_check=1384713000, params: [] 01-14 20:43:18 INFO [tato.core._base.scheduler] Scheduling automation.add_movies, interval: hours = 12, minutes = 0, seconds = 001-14 20:43:18 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in IMDB: http://www.imdb.com/list/export?list_id=watchlist&author_id=ur41627826 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout) HTTPError: HTTP Error 404: Not Found |
Snap die HTTP error 404 niet helemaal... Als je die url copy/paste krijg je netjes een .csv bestand dus de url die hij wilt openen lijkt mij goed...
Ik zou gewoon aan de slag gaan met transmission (torrents) of nzbget (usenet).Pmleader schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:34:
Downloadcenter kan geen onderscheid maken tussen de verschillende soorten torrents/downloads.
Is er misschien een manier om 2 instanties te laten draaien van downloadcenter?
EDIT: Ik bedoel natuurlijk download station niet center..
Die kan wel netjes onderscheid maken door downloads categorieën mee te geven.
Bedankt voor je reactie!job schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Ik zou gewoon aan de slag gaan met transmission (torrents) of nzbget (usenet).
Die kan wel netjes onderscheid maken door downloads categorieën mee te geven.
Ik ga maar eens knutselen met transmission dan!
Kan dat met transmission ook dan
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 14-01-2014 22:29 ]
Helaas toch maar verwijderd.remcoboy1479 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:15:
Ik heb NZBget vandaag aangepast qua instellingen, waarna na lang wachten de suggestie kwam zelf te reloaden. Dit gedaan: Error: 503 Service Unavailable.
Krijg nu de melding: Poort 6789 die voor dit pakket is geconfigureerd wordt gebruikt door een andere service of is voorbehouden voor systeemgebruik. Schakel de service die het conflict veroorzaakt uit of neem contact op met de ontwikkelaar om de configuratie van het pakket te wijzigen.
Waar kan ik dit nakijken?
Port 6789 is de standaard port van NZBGet.remcoboy1479 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:09:
[...]
Helaas toch maar verwijderd.
Krijg nu de melding: Poort 6789 die voor dit pakket is geconfigureerd wordt gebruikt door een andere service of is voorbehouden voor systeemgebruik. Schakel de service die het conflict veroorzaakt uit of neem contact op met de ontwikkelaar om de configuratie van het pakket te wijzigen.
Waar kan ik dit nakijken?
Heb je je Synology al herstart?
Voortaan eerst service stoppen en daarna verwijderen
Na een herstart zou die melding weg moeten blijven Remco.
Iemand enig idee voor mijn vraag een stukje hierboven??
Iemand enig idee voor mijn vraag een stukje hierboven??
Ja
Slim is het dan wel om ook de intermediate dir op te geven, omdat ie anders het nog te downloaden bestand al aan gaat maken in je uiteindelijke dir, en dan kan CP en SB niet zo goed tegen.
Hmm... Daar nog eens naar kijken dan... Had dat nog niet gevonden met deTransmission methode. Wel in NZBGet.
Dat was het probleem juist, service aanzetten ging niet meerMikeyMan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:21:
Voortaan eerst service stoppen en daarna verwijderen
Herstart is bezig, ben benieuwd..
Kan iemand met uitleggen wat dit betekent precies in dat clintonhall/transmission stuk :
useLink = Set to hard for physical links, sym for symbolic links, move to move, and no to not use links
uselink van wat? het gedownloade spul? en wat bedoelen ze hierin met hard? want als het binnen is moet het gewoon copied worden van plaats a naar plaats b bij mij.
Update: Found it
uselink = hard to allow hard-linking of files quicker and less harddisk used, if download and final location are on the same hard-disk set uselink = no to use normal copy options. Any movement across hard disks / network MUST use "no"
useLink = Set to hard for physical links, sym for symbolic links, move to move, and no to not use links
uselink van wat? het gedownloade spul? en wat bedoelen ze hierin met hard? want als het binnen is moet het gewoon copied worden van plaats a naar plaats b bij mij.
Update: Found it
[ Voor 26% gewijzigd door tcviper op 15-01-2014 09:43 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Verwijderd
ja zit erin, zie ook eerste post van hier en 2e pagina van de commits.Muncher schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:53:
[...]
Dat is de branch van mr-orange, ik gebruik die van nivong die op mr-orange gebaseerd is. In zijn commits zie ik ze niet staan:
https://github.com/nivong/Sick-Beard/commits/Dutch
Werkt prima hoorMikeyMan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:55:
Hmm... Daar nog eens naar kijken dan... Had dat nog niet gevonden met deTransmission methode. Wel in NZBGet.
Voor wie gebruik maakt van de SynoCommunity package source voor Synology, is het misschien handig om te weten dat HTPC-Manager nu als package te installeren is.
Goed om te zien trouwens dat de dev tree van HeadPhones flinke updates heeft gekregen de afgelopen dagen. Eindelijk worden er weer een hoop problemen actief aangepakt
.
Iemand?! Ik kom er nog steeds niet uit namelijkwillem1509 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:11:
Even een vraagje mbt couchpotato... Ik heb spotweb draaien op mijn mac en bij couchpotato ingesteld dat dit de enige provider is waar hij moet kijken. Ik heb als preferred words: externe, QoQ staan en ingesteld dat ik 720 of 1080 wil.
Tot voor kort deed hij dit helemaal goed en haalde hij films binnen met deze kwaliteit en van deze posters/spotters,alleen nu gebeurt het volgende. Als hij een film vindt die aan de voorwaarden voldoet, download hij deze, maar wanneer deze is gedownload geeft hij aan dat het een R5 is ipv een 720/1080 film.
http://f.cl.ly/items/1j2A...2014-01-08%2022.49.55.png
http://f.cl.ly/items/0Z11...2014-01-08%2022.50.10.png
Verder was ik benieuwd hoe het kan dat als ik een film (Nieuwe jackass in 1080p) zoek met couchpotato dat hij deze niet vind, terwijl ik hem wel in mijn spotweb kan zien.. Voldoet deze dan niet aan het zogenaamde criteria van 720 of 1080p.
Hier doet het zoeken naar nieuwe series het niet meer.. Meer mensen er last van? Gebruik de mr-orange pistachitos branch.
Nu nog een bump naar productie... Headphones is de enige die het echt bagger doet hierNotoriousss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:58:
Goed om te zien trouwens dat de dev tree van HeadPhones flinke updates heeft gekregen de afgelopen dagen. Eindelijk worden er weer een hoop problemen actief aangepakt.
Ik heb een probleem met Ubuntu, Sick Beard en Transmission op mijn nieuwe NAS.
Sick Beard kan de bestanden die Transmission download niet oppikken en verplaatsen in de download mappen. Waarschijnlijk een permission setting die niet goed staat.
Alles in mijn media dir /tank/media is van mijn lokale systeem user 'admin'.
Alle rechten op de folders, inclusief de download folder staan op 775
Transmission kan netjes in deze folder bestanden wegschrijven met 775 (folders) en 664 (bestanden). Eigenaar blijft dan wel debian-transmission van deze folders en bestanden.
Sickbeard kan deze niet oppikken of wegschrijven. Gebruiker sickbeard heeft dus geen rechten in deze folders.
gebruikers 'admin', 'debian-transmission' en 'sickbeard' behoren allemaal tot de extra groep 'media'. Ik had gehoopt dat ze daardoor allemaal gebruik konden maken van de files die group permissions ingesteld hadden... dat blijkt dus helaas niet zo te zijn.
Zelfs als ik met SSH naar de download folder ga en het volgende probeer:
sudo -u sickbeard touch /tank/media/Downloads/bla.txt
dan krijg ik een permission denied...
Hoe los ik dit op?
Sick Beard kan de bestanden die Transmission download niet oppikken en verplaatsen in de download mappen. Waarschijnlijk een permission setting die niet goed staat.
Transmission kan netjes in deze folder bestanden wegschrijven met 775 (folders) en 664 (bestanden). Eigenaar blijft dan wel debian-transmission van deze folders en bestanden.
Sickbeard kan deze niet oppikken of wegschrijven. Gebruiker sickbeard heeft dus geen rechten in deze folders.
gebruikers 'admin', 'debian-transmission' en 'sickbeard' behoren allemaal tot de extra groep 'media'. Ik had gehoopt dat ze daardoor allemaal gebruik konden maken van de files die group permissions ingesteld hadden... dat blijkt dus helaas niet zo te zijn.
Hoe los ik dit op?
als ik mij niet vergis staat er bij de quality pagina onderaan een lijstje met minimale bestands grote per kwaliteit. Is het misschien zo dat die 1080p jackass release niet aan die grote voldoet?willem1509 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:53:
[...]
Iemand?! Ik kom er nog steeds niet uit namelijk
En anders even kijken bij woorden die een release perse moet hebben of welke genegeerd moeten worden, misschien ketst hij daar op af?
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, en flink lopen klooien om het aan de gang te krijgen. Uiteindelijk de user gewijzigd waarmee Transmission opgestart wordt. Dit kun je doen door in /etc/init/transmission-daemon.conf de user en groep te wijzigen waarmee Transmission start. Heb het zelf naar root gezet, zodat Transmission als root gestart wordt, en er dus geen rechten issue meer mag zijn.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:49:
Hoe los ik dit op?
Voor Sickbead kan de SB_USER in /etc/default/sickbeard aangepast worden, waarna Sickbeard als die betreffende user zal starten.
[ Voor 3% gewijzigd door Upper op 16-01-2014 07:51 ]
Ik heb een probleem met het binnenhalen complete seizoenen waarbij alle afleveringen in 1 archive zijn gestopt. Bijv. ik wil SerieX seizoen 2 downloaden. Ik zet deze op wanted in Sickbeard en deze vind braaf een nzb voor SerieX.S02.720p.Blueray.Bla. Deze release bestaat uit 50 rar bestanden. Als ik deze open met een archive manager, zie ik keurig staan SerieX.S02E01.720p.Blueray.Bla, SerieX.S02E02.720p.Blueray.Bla, etc. Wanneer Sabnzb+ klaar is met downloaden en deze doorgeeft aan nzbtomedia (master branch), hou ik maar 1 file over, namelijk SerieX.S02E01.720p.Blueray.Bla.mkv. Dit mkvtje is dan meestal de eerste aflevering die in het archive zat. De enige workaround die ik heb gevonden, is door deze serie te downloaden en vervolgens zelf handmatig uit te pakken... Maar dat moet toch handiger kunnen lijkt me? Iemand enig idee?
Ik draai overigens de boel op Xubuntu 13.10, Sickbeard is de branche van Nivong en nzbtomedia is de meest recente versie, net als Sabnzbd+.
** Edit: het probleem zat in episode renaming. Stond op %RN. Heb episode renaming uitgezet en nu werkt het perfect!
Ik draai overigens de boel op Xubuntu 13.10, Sickbeard is de branche van Nivong en nzbtomedia is de meest recente versie, net als Sabnzbd+.
** Edit: het probleem zat in episode renaming. Stond op %RN. Heb episode renaming uitgezet en nu werkt het perfect!
[ Voor 5% gewijzigd door Muncher op 17-01-2014 11:46 ]
Dit zou eigenlijk wel moeten werken, ervan uitgaande dat de group owner wel uiteraard 'media' is voor /tank/media en alles eronder. Dus als transmission iets aanmaakt dat het staat op naam van user debian-transmission en groep media bijvoorbeeld.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:49:
.....
.....
....
....
Ik heb al een tijdje lopen zoeken, maar ik kan er maar niet echt uit komen... Als een aflevering 'missed' is bij 'Coming Episodes', dan blijft deze aflevering een aantal dagen daar staan. Ik dacht drie of vier dagen. Is het ook mogelijk om die dagen langer te maken?
Dus met andere woorden: in hoeverre is het mogelijk om het aantal dagen te veranderen zodat 'missed' episodes in 'coming episodes' langer in het lijstje blijven staan?
Dus met andere woorden: in hoeverre is het mogelijk om het aantal dagen te veranderen zodat 'missed' episodes in 'coming episodes' langer in het lijstje blijven staan?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Is je nieuwe NAS toevallig freenas en deel je de storage met cifs?CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:49:
Zo ja: Vink dan "Inherit Owner" en "Inherit Permissions" eens af op je cifs share.
Zo nee, dan heb ik niets gezegd...
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Dat is inderdaad wel even de moeite waard om te proberen! Op dit moment denk ik dat het iets heel simpels is en dat het niet werkt door mijn gebrek aan kennis van linux... maar zijn er geen security issues door transmission en/of sickbeard als root te runnen?Upper schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 07:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, en flink lopen klooien om het aan de gang te krijgen. Uiteindelijk de user gewijzigd waarmee Transmission opgestart wordt. Dit kun je doen door in /etc/init/transmission-daemon.conf de user en groep te wijzigen waarmee Transmission start. Heb het zelf naar root gezet, zodat Transmission als root gestart wordt, en er dus geen rechten issue meer mag zijn.
Voor Sickbead kan de SB_USER in /etc/default/sickbeard aangepast worden, waarna Sickbeard als die betreffende user zal starten.
Daarnaast, transmission werkt prima met zijn eigen gebruiker! Het is sickbeard (of iig de SB user) die geen rechten lijkt te krijgen in de juiste folders.
Dat was mijn gedachte ook... maar aangezien ik zelfs via SSH met sudo -u sickbeard niets mag in die map gaat er ergens nog iets mis met de permissions (ok, dit bewijst dat het GEEN sickbeard / transmission issue is, maar een config issue. Toch hoop ik op hulpserhat schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:48:
[...]
Dit zou eigenlijk wel moeten werken, ervan uitgaande dat de group owner wel uiteraard 'media' is voor /tank/media en alles eronder. Dus als transmission iets aanmaakt dat het staat op naam van user debian-transmission en groep media bijvoorbeeld.

Maakt het nog uit of 'media' de 'hoofd'-groep is van een user, of een extra groep waaraan hij is toegevoegd? (verschil tussen -G of -g geloof ik)
Veel meer dan alle files chownen met sudo chown -R admin:media hoef ik niet de doen toch?
Nee, FreeNAS is gebaseerd op FreeBSD geloof ik. Ik run gewoon een 'standaard' Ubuntu install op x86 hardware. Toch bedanktA1AD schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Is je nieuwe NAS toevallig freenas en deel je de storage met cifs?
Zo ja: Vink dan "Inherit Owner" en "Inherit Permissions" eens af op je cifs share.
Zo nee, dan heb ik niets gezegd...
[ Voor 5% gewijzigd door CU2morO op 16-01-2014 13:57 ]
Ni
Bij mij doet ie wat ie moet doen, meer opties voor sources zou prettig zijn, dat wel. Maar simpel albumpjes downloaden via neb en torrent werkt prima hier.MikeyMan schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:24:
[...]
Nu nog een bump naar productie... Headphones is de enige die het echt bagger doet hier
Hoofdgroep is degene die ook automatisch geset wordt als een bestand wordt aangemaakt door die ene user als ik mij niet vergis. Als je bijvoorbeeld transmission hebt die als hoofdgroep transmission heeft kan hij die wel chmodden naar 664. Maak dat betekent dat de rest er niet bij kan (of iig geen schrijf/execute rechten hebben), gezien group dan op transmission staat en niet media.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:43:
Dat was mijn gedachte ook... maar aangezien ik zelfs via SSH met sudo -u sickbeard niets mag in die map gaat er ergens nog iets mis met de permissions (ok, dit bewijst dat het GEEN sickbeard / transmission issue is, maar een config issue. Toch hoop ik op hulp)
Maakt het nog uit of 'media' de 'hoofd'-groep is van een user, of een extra groep waaraan hij is toegevoegd? (verschil tussen -G of -g geloof ik)
Veel meer dan alle files chownen met sudo chown -R admin:media hoef ik niet de doen toch?
Een handmatige chown zal dat even wel fixen inderdaad (ervan uitgaande dat je ook voldoende rechten hebt op alle bovenliggende mappen), maar als tranmission dan weer bij nieuw bestanden transmissions als groep gaat setten, zal het wel mis gaan.
Ik draai zelf ook ubuntu met nzbget/sickbeard/couchpotato. Welke allemaal hun eigen users hebben draaien maar wel 1 (hoofd)groep, genaamd downloaders.
[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 16-01-2014 15:11 ]
Dus waarschijnlijk lost het probleem zich op als ik de HOOFD groep van alle betrokken gebruikers 'media' maak en dan éénmalig de mappen goed chownen met admin:media ?
Niemand die mij hier mee kan helpen??
Als je de URL volgt krijg je wel mijn watchlist in csv bestand, maar couchpotato pakt hem niet op... Ook niet na een herinstallatie. Dit heeft eerder wel gewerkt
code:
1
2
3
4
5
| 01-16 06:29:02 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdb.com/list/export?list_id=watchlist&author_id=ur41627826, params: [] 01-16 06:29:03 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in IMDB: http://www.imdb.com/list/export?list_id=watchlist&author_id=ur41627826 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout) HTTPError: HTTP Error 404: Not Found |
Als je de URL volgt krijg je wel mijn watchlist in csv bestand, maar couchpotato pakt hem niet op... Ook niet na een herinstallatie. Dit heeft eerder wel gewerkt
Als je op zoek gaat in github zie je dat gister dit door meerdere mensen geconstateerd is:Robsta86 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:26:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/2715
Blijkbaar moet je sinds kort zijn ingelogd om je watchlist te importeren.
wordt aan gewerkt.....
Waarschijnlijk wel ja. Maar ik weet natuurlijk niet of dit verder effecten heeft op andere processen op je server. Dat kan je zelf het beste inschatten. Anders kan je natuurlijk hoofdgroep desnoods terugzetten etc. Gelukkig is het niet onomkeerbaar. Let ook vooral met het chmod'en op dat mappen execute rechten moeten hebben. Execute op mappen betekent dat je erin mag met de cd commando. Read betekent dat je een filelist kan ophalen als het ware. Je wilt over het algemeen je normale bestanden daarentegen geen execute rechten geven.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:48:
Dus waarschijnlijk lost het probleem zich op als ik de HOOFD groep van alle betrokken gebruikers 'media' maak en dan éénmalig de mappen goed chownen met admin:media ?
Voor de permissies (zo uit mijn hoofd - uit te voeren onder /tank/media - aanname is dat /tank/media en /tank wel de goede rechten al hebben):
- Owner wijzigen op alle bestanden/mappen in huidige map
chown -R admin:media .
- Permissies zetten naar 664 voor bestanden en 775 voor mappen
find . -type f -exec chmod 664 {} \; -o -type d -exec chmod 775 {} \;
Pas de permissies aan als je iets anders dan 664 of 775 wilt gebruiken. Ik gebruik even find zodat hij netjes een verschil maakt tussen bestanden en mappen i.p.v. alles met chmod naar 775 te zetten.
Zet even een 'echo' voor beide chmod commando's als je bang bent dat hij hele enge operaties gaat doen (ter test).. zie je iig welke commando's hij zou uitvoeren afhankelijk van of het een map of bestand is. Neem de commando's goed over. Als je een slash ziet op een onlogische plek bijv. heb ik die bewust toegevoegd, dit hoort zo en is geen foutje.
[ Voor 4% gewijzigd door serhat op 16-01-2014 19:12 ]
Dit zou het wel eens kunnen zijn... Ik ga het proberen, thanks!Kalua schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:48:
Ja niet gaan renamen naar %RN... je hebt namelijk maar 1 release name en alles krijgt die naam..
[ Voor 13% gewijzigd door Muncher op 16-01-2014 20:06 ]
ik gebruik:Muncher schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:03:
[...]
Dit zou het wel eens kunnen zijn... Ik ga het proberen, thanks!
Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP
die staat bij mij net boven custom.
Ik gebruikte ook %RN en had inderdaad hetzelfde probleem. Jammer dat je sickbeard niet kan uitleggen dat je wél met Season folders wilt werken maar dat ie van de bestandsnaam af moet blijven... zonder dat dit soort problemen optreden dus.
In het verleden subtitles moeten missen omdat een door sickbeard aangepaste naam geen subtitles meer vond...
In het verleden subtitles moeten missen omdat een door sickbeard aangepaste naam geen subtitles meer vond...
ahhhh... niet gezien, thanks! Zie nu inderdaad dat wanneer ik uitlog en mijn watchlist wil downloaden imdb een 404 genereert. Hopen dat hier op korte termijn een oplossing voor is.-Gizmo- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:35:
[...]
Als je op zoek gaat in github zie je dat gister dit door meerdere mensen geconstateerd is:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/2715
Blijkbaar moet je sinds kort zijn ingelogd om je watchlist te importeren.
wordt aan gewerkt.....
Ik probeer al een tijdje om Sickbeard in te stellen zodat deze spotweb gebruikt als newznab provider. Nu krijg ik in Sickbeard steeds onderstaande meldingen:
2014-01-17 08:52:27 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No data returned from 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2014-01-17 08:52:27 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Spotweb lokaal URL: 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2014-01-17 08:52:27 WARNING SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error while loading URL 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
Ik heb er wel wat over gevonden op het net maar dat waren vooral situaties waarbij ze problemen hadden met spotweb. Hier werkt de test op url http://server/spotweb/api?t=c prima en ook de url zoals in de error geeft een feed terug.
Iemand een idee waar ik nog verder kan zoeken?
2014-01-17 08:52:27 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No data returned from 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2014-01-17 08:52:27 ERROR SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Spotweb lokaal URL: 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2014-01-17 08:52:27 WARNING SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error while loading URL 10.0.0.4/spotweb/api?apikey=12341234&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
Ik heb er wel wat over gevonden op het net maar dat waren vooral situaties waarbij ze problemen hadden met spotweb. Hier werkt de test op url http://server/spotweb/api?t=c prima en ook de url zoals in de error geeft een feed terug.
Ik gebruik als custom path: Season %0S/%SN - s%0Se%0E - %EN - %QN - %RG en i.c.m. autosub nog nooit een ondertitel hoeven te missen met matching alleen op quality OF releasegroup.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:41:
Ik gebruikte ook %RN en had inderdaad hetzelfde probleem. Jammer dat je sickbeard niet kan uitleggen dat je wél met Season folders wilt werken maar dat ie van de bestandsnaam af moet blijven... zonder dat dit soort problemen optreden dus.
Vaak boeit het niet of het HDTV of hdtv 1080p is of web-dl of web-dl 1080p. En meestal brengt een releasegroup alleen maar HDTV of Web-DL of Bluray uit, dus als je alleen match op releasegroup is ook voldoende om de juiste te krijgen.
In sickbeard dien je hem aan te geven met "http://" voor het adres. Zo geeft hij hem ook aan in mijn log voor zover ik me herinner, mogelijk heb je die er niet voor staan?marcel0672 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:53:
Ik probeer al een tijdje om Sickbeard in te stellen zodat deze spotweb gebruikt als newznab provider. Nu krijg ik in Sickbeard steeds onderstaande meldingen:
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
ik heb overigens twee problemen met nzb360:
sickbeard en spotweb.
ik gebruik vhosts dus: sick.domein
zowel lokaal (ip:port) als extern werkt het niet.
ook spotweb niet.
heeft iemand settings of tips om het wel werkend te krijgen?
sickbeard en spotweb.
ik gebruik vhosts dus: sick.domein
zowel lokaal (ip:port) als extern werkt het niet.
ook spotweb niet.
heeft iemand settings of tips om het wel werkend te krijgen?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik heb anders gewoon niet-hernoemde bestanden in seizoensmappen staan. Je kunt namelijk gewoon per serie aangeven of er seizoensmappen voor moeten worden gemaakt. Als je dat dan eenmaal hebt gedaan voor een nieuwe (!) serie, druk je op set as default en voila.CU2morO schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:41:
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Zijn er meer mensen die last hebben met het selecteren in Headphones?
Wil wat artiesten verwijderen (die ik nieteens zelf heb toegevoegd
), maar als ik ze selecteer en verwijder krijg ik de melding "You didn't select any artists".
Heb al met een andere browser geprobeerd, maar dit had geen effect.
Wil wat artiesten verwijderen (die ik nieteens zelf heb toegevoegd
dank, ik zie in de config file dat er geen http:// voor stond maar het rare is dat ik dat zelf al een keer heb aangepast.Magic schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:02:
[...]
In sickbeard dien je hem aan te geven met "http://" voor het adres. Zo geeft hij hem ook aan in mijn log voor zover ik me herinner, mogelijk heb je die er niet voor staan?
Het is me al wel vaker opgevallen dat wijzigingen die ik in ini's heb gemaakt zomaar zijn verdwenen, net als nu... ik zette net de socket timeout van sb op 60, controleer het ook nog eens... maar na het herstarten van sb weer staat ie gewoon weer op 30....eens kijken wat er mis gaat.
edit: hmm ook .htaccess kan ik ook niet aanpassen, deze wordt constant overschreven bij het opnieuw starten van spotweb...
edit: jaaaah, het werkt eindelijk, alle applicaties maar even gestopt, aangepast en weer gestart.... het is niet de eerste keer dus weet niet waarom het nu wel lukte maar het werkt
[ Voor 18% gewijzigd door marcel0672 op 17-01-2014 20:41 ]
Iemand enig idee? Aardig storend zo!MikeyMan schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:32:
Ik loop ook tegen een issue aan met couchpotato na een update.
Zie volgende screenshot van de web-interface:
[afbeelding]
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik draai couchpotato custom server op een Synology DS414
Heb ik ook wel eens gehad.
Probeer de volgende stappen, lost het niet op, probeer de volgende:
1. Force refresh op de pagina door CTRL+F5 in te drukken
2. Stop de service en start hem op nieuw vanuit de DSM interface
3. Reboot de hele NAS
4. Reboot de machine waar je nu op zit.
suc6
CouchPotato wil geen nzbs meer naar nzbget sturen. Klaagt over een onjuist wachtwoord.
Het wachtwoord is zeker wel juist, maar als ik het uitzet in nzbget, dan werkt het wel.
Hmm, bekend issue:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/2727
oplossing:
https://github.com/mano3m...706391c3e18da7466bf313069
Het wachtwoord is zeker wel juist, maar als ik het uitzet in nzbget, dan werkt het wel.
Hmm, bekend issue:
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/2727
oplossing:
https://github.com/mano3m...706391c3e18da7466bf313069
Die had ik al geprobeerd...-Gizmo- schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Heb ik ook wel eens gehad.
Probeer de volgende stappen, lost het niet op, probeer de volgende:
1. Force refresh op de pagina door CTRL+F5 in te drukken
2. Stop de service en start hem op nieuw vanuit de DSM interface
3. Reboot de hele NAS
4. Reboot de machine waar je nu op zit.
suc6
Heb het zooitje opnieuw geinstalleerd. Met het terugzetten van de settings, was ook de web-interface weer fucked-up...
Dus maar weer handmatig opnieuw geconfigureerd
Dat is iets wat beets heel goed voor je kan doen.
Headphones maakt gebruik van beets, maar of je dat vanuit headphones ook kunt aansturen, weet ik niet.
http://beets.radbox.org/
Headphones maakt gebruik van beets, maar of je dat vanuit headphones ook kunt aansturen, weet ik niet.
Verwijderd
beste Schumi2004
Ik gebruik al een tijd jouw sickbeard versie, er zijn echter 2 dingetjes die niet werken, en dat is een manual search per episode (vergrootglas) en de flat folders heb ik uit staan maar hij gooit ze toch allemaal in één serie folder dus per seizoen.
Ik heb via git al 2 issues aangemaakt en ik weet dat je nogal actief bent hier, dus ik dacht ik vraag het hier ook gewoon.
Is daar iets aan te doen :-)
Ik gebruik al een tijd jouw sickbeard versie, er zijn echter 2 dingetjes die niet werken, en dat is een manual search per episode (vergrootglas) en de flat folders heb ik uit staan maar hij gooit ze toch allemaal in één serie folder dus per seizoen.
Ik heb via git al 2 issues aangemaakt en ik weet dat je nogal actief bent hier, dus ik dacht ik vraag het hier ook gewoon.
Mjah, das weer een extra tool natuurlijk.RudolfR schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:30:
Dat is iets wat beets heel goed voor je kan doen.
Vind het best een gemis aan Headphones dat je dat niet kunt regelen.
Overigens; ik blijf erbij dat er veel niet goed gaat met het downloaden.Beter gezegd; het parsen na het downloaden. Op de een of andere manier weet ie wel welke albums er gedownload moeten worden, maar ze ook daadwerkelijk wegzetten ho maar.
Ik krijg nu foutmeldingen met couchpotato zowel me nzbtomedia als nzbtocouchpotato:
Iemand een idee? Bestanden worden dus ook niet verplaatst.18:47:00|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later).
18:47:00|INFO Script triggered from NZBGet, starting autoProcessMovie...
18:47:00|INFO Loading config from /usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
18:47:00|INFO Found movie id tt2234155 in name
18:47:00|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api//movie.list/?status=active
18:47:00|ERROR Unable to parse json data for movies
Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/ppscripts/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 61, in get_movie_info
result = json.load(urlObj)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 290, in load
**kw)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 338, in loads
return _default_decoder.decode(s)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 365, in decode
obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end())
File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 383, in raw_decode
raise ValueError("No JSON object could be decoded")
ValueError: No JSON object could be decoded
[ Voor 66% gewijzigd door Deef_K op 19-01-2014 19:09 ]
Je moet nzbToMedia even updaten naar de nieuwste versie (V9.0 of nieuwer). CouchPotato heeft z'n API gewijzigd.Neefdave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:04:
Ik krijg nu foutmeldingen met couchpotato zowel me nzbtomedia als nzbtocouchpotato:
[...]
Iemand een idee? Bestanden worden dus ook niet verplaatst.
schumi update zijn fork al een tijdje niet meer, je zal moeten overstappen op een andereVerwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:42:
beste Schumi2004
Verwijderd
Kloppen je instellingen wel? met de laatste versie 0 problemen tot zo ver (mis alleen email notify)MikeyMan schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:44:
[...]
Mjah, das weer een extra tool natuurlijk.
Vind het best een gemis aan Headphones dat je dat niet kunt regelen.
Overigens; ik blijf erbij dat er veel niet goed gaat met het downloaden.Beter gezegd; het parsen na het downloaden. Op de een of andere manier weet ie wel welke albums er gedownload moeten worden, maar ze ook daadwerkelijk wegzetten ho maar.
Is de headphones van rembo10 weer helemaal up2date? Of kan ik nog beter die andere draaien die hier eerder op 't forum werd genoemd?
https://github.com/theguardian/headphones die dus
https://github.com/theguardian/headphones die dus
[ Voor 17% gewijzigd door WoBBeL op 19-01-2014 21:56 ]
Sjah, zou niet weten wat ik mis kan doen... Het fetchen gaat goed, downloaden ook, maar hij pakt ze vervolgens niet op...Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Kloppen je instellingen wel? met de laatste versie 0 problemen tot zo ver (mis alleen email notify)
Ik ben begonnen om langzaam een bootstrap skin voor Sickbeard te maken. Ik heb alle javascript en css files er uit gesloopt en ben van scratch begonnen met bootstrap en jquery. Ik wil 3 verschillende main layouts gaan maken met dan aan inspiratie aan NZBDrone.
1. Lijst
2. Coverart
3. Lijst met beschrijving
Ik heb de eerste opzet gemaakt (progressbar voor episodes mist nog). Skin is al functioneel en drop down menu's werken ook al. Het geheel laad een stuk sneller dan de default skin moet ik zeggen.

Maar nog nog erg WIP
heb net de eerst paar uurtjes er aan besteed en gekeken hoe de template engine werkt.
1. Lijst
2. Coverart
Ik heb de eerste opzet gemaakt (progressbar voor episodes mist nog). Skin is al functioneel en drop down menu's werken ook al. Het geheel laad een stuk sneller dan de default skin moet ik zeggen.

Maar nog nog erg WIP
[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 20-01-2014 15:38 ]
Dit moet het wel duidelijk maken denk ik https://github.com/schumi2004/NOT_UPDATED_Sick-Beard-DutchVerwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:42:
beste Schumi2004
nivong heb stokje overgenomen dus naar die switchen als je dutch support wilt behouden en anders originele van mr_orange zelf.
Ik wilde eens kijken of ik de mr. Orange aan de praat zou kunnen krijgen icm torrents. Ik weet alleen geen searchproviders toe te voegen, of in ieder geval niet hoe de RSS feed toe te voegen zodat hij het ook accepteert. Iemand een test-voorbeeldje voor me?
¯\_(ツ)_/¯
Hoe werkt de failed download handeling in de Nivong Dutch versie? Ik heb de readme-FailedDownloads.md gevolgd en in Sabnzbd aangepast, maar de episodes blijven op snatched staan. Handmatig de episode op failed zetten zorgt voor wanted>snatched met exact dezelfde episode die dus weer failed.
Je moet in Sabnzbd nog een script selecteren zodat hij aangeeft aan Sickbeard als een download gefaald is...
Kan nu even niet nakijken welke het is, maar volgens mij nzbtosickbeard.py?
Verwijderd
Voor de heren die mijn branche gebruiken (https://github.com/nivong/Sick-Beard) en linux gebruiken (of het init script voor ubuntu, zojuist geupdate vergeet deze zelf niet goed te zetten.
Sabnzbd: Config > Folders > User Folder > Postprocessing Scripts?Robsta86 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:57:
Je moet in Sabnzbd nog een script selecteren zodat hij aangeeft aan Sickbeard als een download gefaald is...
En die map mag alleen nzbtosickbeard.py bevatten denk ik?
Je kunt bij "Categorieën" gewoon aangeven welk script hij moet gebruiken per categorie... Daar kun je dan het betreffende script selecteren.
Heb de boel nog niet zo ingesteld dat ik er van buitenaf bij kan dus kan het nu niet checken voor je
Edit : SabToSickbeard.py gebruik ik...
Heb de boel nog niet zo ingesteld dat ik er van buitenaf bij kan dus kan het nu niet checken voor je
[ Voor 8% gewijzigd door Robsta86 op 20-01-2014 17:31 ]
Check! Gevonden, thanks! nzbtosickbeard stond daar niet bij maar wel Sabtosickbeard (welke in de repo van Nivong staat), die maar eens uitproberen.Robsta86 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:19:
Je kunt bij "Categorieën" gewoon aangeven welk script hij moet gebruiken per categorie... Daar kun je dan het betreffende script selecteren.
Is er ook nog een optie voor torrents? Aangezien ik ook de torrentsupport gebruik.
[ Voor 7% gewijzigd door Zandpad op 20-01-2014 17:44 ]
Ja zie TopicStartZandpad schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:42:
[...]
Is er ook nog een optie voor torrents? Aangezien ik ook de torrentsupport gebruik.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Hallo ik gebruik Nivong zijn fork, nu vindt hij een nederlandse serie niet, na debug log te checken, rss search te checken en dit te vergelijken met een andere serie ben ik tot de conclusie gekomen dat:
- q= niet is ingevuld door de serienaam
- extra parameter rid= met een getal
Na q in te vullen en rid te verwijderen krijg ik wel resultaat.
Kan dit door thetvdb komen?
[ Voor 4% gewijzigd door maestroo op 20-01-2014 19:58 ]
Ik heb deze handmatig geüpdatet maar nu krijg ik een nog grote waslijst maar uiteindelijk nog failed.roderickvd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:27:
[...]
Je moet nzbToMedia even updaten naar de nieuwste versie (V9.0 of nieuwer). CouchPotato heeft z'n API gewijzigd.
http://pastebin.com/efzqKYmH
Failed in NZBGet, maar stiekem wel goed post-processed in CouchPotato? Had ik ook. Probeer weer eens te updaten, is 15 uur geleden opgelost.Neefdave schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:30:
[...]
Ik heb deze handmatig geüpdatet maar nu krijg ik een nog grote waslijst maar uiteindelijk nog failed.
http://pastebin.com/efzqKYmH
Kan iemand me een handje helpen met het volgende?
Ik snap dat er 'iets' fout gaat bij het ophalen van ondertitels, en ook nog dat het om subliminal gaat, maar verder wordt ik er niet zo veel wijzer van.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 2014-01-20 21:08:42 FINDSUBTITLES :: Error occurred when downloading subtitles: Traceback (most recent call last): File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\sickbeard\tv.py", line 1194, in downloadSubtitles subtitles = subliminal.download_subtitles([self.location], languages=need_languages, services=sickbeard.subtitles.getEnabledServiceList(), force=force, multi=True, cache_dir=sickbeard.CACHE_DIR) File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\api.py", line 95, in download_subtitles subtitles_by_video = list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\api.py", line 62, in list_subtitles service_instance.terminate() File "C:\Users\$mijnNaam\Sick-Beard-ThePirateBay\lib\subliminal\services\opensubtitles.py", line 100, in terminate self.server.LogOut(self.token) File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1578, in __request verbose=self.__verbose File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1264, in request return self.single_request(host, handler, request_body, verbose) File "C:\Python27\lib\xmlrpclib.py", line 1312, in single_request response.msg, ProtocolError: |
Ik snap dat er 'iets' fout gaat bij het ophalen van ondertitels, en ook nog dat het om subliminal gaat, maar verder wordt ik er niet zo veel wijzer van.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
DIK!! ga je dit ook pushin naar de github van de "originele"?
Senaxx schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:36:
Ik ben begonnen om langzaam een bootstrap skin voor Sickbeard te maken. Ik heb alle javascript en css files er uit gesloopt en ben van scratch begonnen met bootstrap en jquery. Ik wil 3 verschillende main layouts gaan maken met dan aan inspiratie aan NZBDrone.
1. Lijst
2. Coverart
[afbeelding]
Maar nog nog erg WIPheb net de eerst paar uurtjes er aan besteed en gekeken hoe de template engine werkt.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik heb nu een fout met post-processing script icm couch potato. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Zegt:
Zegt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| 10:06:40|INFO ==================== 10:06:40|INFO nzbToCouchPotato V8.5 10:06:40|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 10:06:40|INFO Loading config from /home/erikjan/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 10:06:40|INFO Found movie id tt2007993 in name 10:06:41|INFO Found movie id 278 in CPS database for movie tt2007993 Traceback (most recent call last): File "/home/erikjan/nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py", line 220, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/home/erikjan/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 236, in process initial_status, clientAgent, download_id, initial_release_status = get_status(baseURL, movie_id, clientAgent, download_id) File "/home/erikjan/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 114, in get_status result = json.load(urlObj) File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 290, in load **kw) File "/usr/lib/python2.7/json/__init__.py", line 338, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 365, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/lib/python2.7/json/decoder.py", line 383, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded |
Meer mensen last van het feit dat CouchPotato op eigen houtje films gaat downloaden die ik helemaal niet wil?
Gebruik je die nzbto scripts nou eigenlijk naast de post processing van sb/cp/hp of in plaats van?
In plaats van. Post-processing settings in SB/CP/HP moeten wel "goed" staan, zie wiki: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wikiMikeyMan schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:06:
Gebruik je die nzbto scripts nou eigenlijk naast de post processing van sb/cp/hp of in plaats van?
Ik herken het probleem, heb zelf nog geen oplossing. Zou deze wel graag willen, want na een automatische grasp van mijn muziekdatabase zit er nogal wat ruis tussen.MikeyMan schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:14:
Zijn er meer mensen die last hebben met het selecteren in Headphones?
Wil wat artiesten verwijderen (die ik nieteens zelf heb toegevoegd), maar als ik ze selecteer en verwijder krijg ik de melding "You didn't select any artists".
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Ja heb ik ook gehad, heb nu bij automation het wat strenger ingesteld, gaat nu weer goed (imdb top 250 stond aangevinkt) maar cm trok zich er niks van aan dat het films ouder dan 2 jaar warenSplendid schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:05:
Meer mensen last van het feit dat CouchPotato op eigen houtje films gaat downloaden die ik helemaal niet wil?
Ja zou ik op ten duur ook kunnen gaan doen. Maar moet nog wel het 1 en andere lerenremcoXP schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:15:
DIK!! ga je dit ook pushin naar de github van de "originele"?
[...]
Als het uiteindelijk werkt zal het wel een idee zijn
*editje was wel op zijn plek i.v.m. woordkeuze
[ Voor 5% gewijzigd door Senaxx op 21-01-2014 10:23 ]
Verwijderd
Ja het is afhankelijk van thetvdb als de serie daar niet staat dan bestaat hij niet volgens sickbeardmaestroo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:55:
Hallo ik gebruik Nivong zijn fork, nu vindt hij een nederlandse serie niet, na debug log te checken, rss search te checken en dit te vergelijken met een andere serie ben ik tot de conclusie gekomen dat:
Maar de serie staat er wel, staat ook gewoon bij mijn shows op sickbeard. Ik zie geen verschillen tussen de series, elks lijkt op dezelfde wijze op thetvdb als newznab te staan. Zie niet waar het probleem zit.
Edit: Heb ondervonden dat bij de serie waar het wel lukt, hij op naam zoekt. Bij de serie waar het niet lukt zoekt hij op tvrage id.. maar waarom..
Edit: Heb ondervonden dat bij de serie waar het wel lukt, hij op naam zoekt. Bij de serie waar het niet lukt zoekt hij op tvrage id.. maar waarom..
[ Voor 38% gewijzigd door maestroo op 21-01-2014 00:41 ]
Verwijderd
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/2715Splendid schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:05:
Oh ja joh?Senaxx schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Jou zou ik op ten duur ook kunnen gaan doen.
Medelijden met je dat ie jou gaat doen ......
Whoops... auto-correct ofzo.... of gewoon met teveel dingen tegelijk bezig. Dat moest uiteraard het woordje "Ja" zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]