[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

M.v.Veelen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:08:
[...]
In ZNBget heb ik als Destdir: /mnt/pools/A/A0/Media/
Maar met de categorie tv wordt dit uiteindelijk /mnt/pools/A/A0/Media/tv dus dat is dan eigenlijk niet goed omdat SB dezelfde map /mnt/pools/A/A0/Media/tv gebruikt? Als ik kijk naar de inhoud van de mappen, dan is tijdens het downloaden de gebruikte map wel degelijk /mnt/pools/A/A0/Media/tv door NZBget. Ik zou dan dus beter een extra map kunnen aanmaken zoals bijv. /mnt/pools/A/A0/Media/temp ?
Nou, ik zou het nog sterker zeggen, als je het niet doet, dan gaat het simpelweg niet (goed) werken :)

Volgens mij is dat ook de standaardinstelling van nzbget. De Destdir zou in mijn geval de /volume1/downloads/completed worden, en samen met de categorieën dus /volume1/downloads/completed/movies (deze scant CP) en /volume1/downloads/completed/series (deze scant SB).

En inderdaad zou ik de Tmpdir (zo heet ie geloof ik) dan /volume1/downloads/incomplete maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:55
mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:28:
[...]

Nou, ik zou het nog sterker zeggen, als je het niet doet, dan gaat het simpelweg niet (goed) werken :)

Volgens mij is dat ook de standaardinstelling van nzbget. De Destdir zou in mijn geval de /volume1/downloads/completed worden, en samen met de categorieën dus /volume1/downloads/completed/movies (deze scant CP) en /volume1/downloads/completed/series (deze scant SB).

En inderdaad zou ik de Tmpdir (zo heet ie geloof ik) dan /volume1/downloads/incomplete maken.
Ik leg het even naast die van jou, zodat ik niet teveel settings hoef aan te passen of mappen hoef aan te maken:

NZBget:

mvds: Destdir = /volume1/downloads/completed
moi : Destdir = /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/

mvds: TempDir = /volume1/downloads/incomplete
moi : TempDir = /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads//tmp

mvds: categorie = series
moi : categorie = tv

Sick-Beard:

mvds: TV Download dir = /volume1/downloads/completed/series
moi : TV Download dir = /mnt/pools/A/A0/Media/tv

mvds: default dir voor de series = ??
moi : default dir voor de series = /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/

Maar.....dan heb ik het (op de paden na) dan toch niet anders dan bij jou? Zit het 'm dan niet simpelweg in het postprocessen ?

Edit: overigens wel vreemd, want als ik tijdens het downloaden ga kijken, dan zie ik dat de download plaatsvindt in de map /mnt/pools/A/A0/Media/tv (daar komen alle .par bestanden e.d. in terecht) en NIET in /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads//tmp en je zou verwachten dat het toch juist in deze laatste map terecht zou komen. Toch?

[ Voor 10% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-01-2014 14:07 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

M.v.Veelen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:58:
Edit: overigens wel vreemd, want als ik tijdens het downloaden ga kijken, dan zie ik dat de download plaatsvindt in de map /mnt/pools/A/A0/Media/tv (daar komen alle .par bestanden e.d. in terecht) en NIET in /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads//tmp en je zou verwachten dat het toch juist in deze laatste map terecht zou komen. Toch?
Zowel in je path hierboven als in dit stukje heb je dubbel // staan moet dat niet een enkele zijn zoals de rest ??

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Klopt, dat is een typo van mezelf omdat ik het wilde verduidelijken. In NZBget staat namelijk ${MainDir}/tmp en ik had ${MainDir} vervangen, maar de dubbele / over het hoofd gezien. Het staat dus als volgt:

MainDir = /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/
TempDir = ${MainDir}/tmp

Of denk je dat NZBget er dan automatisch toch een dubbele / van maakt? Moet ik bij MainDir de / achter 'Downloads' verwijderen?

Edit: geprobeerd zonder de / op het eind, maar dat maakt niets uit helaas. Zal eens het pad 'hard' ingeven.

[ Voor 11% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-01-2014 14:14 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dir voor de series is bij mij /volume1/video/Series ;)

Maar volgens mij gaf jij in een eerdere post al aan inderdaad dat nzbget download naar de /mnt/pools/A/A0/Media/tv map. Dus er staat een instelling niet goed in nzbget. Die gebruikt standaard volgens mij iets van 4 mappen?

DestDir, bij jou /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/
TempDir, bij jou /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads//tmp <<< hier staat een / teveel tussen voor de tmp!!!
QueueDir, bij jou ??? (optioneel. Maar zou ik een /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/queue voor aanmaken als je de queue wilt op laten slaan)
NzbDir, bij jou ??? (optioneel, als je in deze dir een nzb gooit dat pakt nzbget die automatisch op en gaat hem downloaden, let op, dit gaat dan zonder categorie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:16:
Dir voor de series is bij mij /volume1/video/Series ;)

Maar volgens mij gaf jij in een eerdere post al aan inderdaad dat nzbget download naar de /mnt/pools/A/A0/Media/tv map. Dus er staat een instelling niet goed in nzbget. Die gebruikt standaard volgens mij iets van 4 mappen?

DestDir, bij jou /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/
TempDir, bij jou /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads//tmp <<< hier staat een / teveel tussen voor de tmp!!!
QueueDir, bij jou ??? (optioneel. Maar zou ik een /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/queue voor aanmaken als je de queue wilt op laten slaan)
NzbDir, bij jou ??? (optioneel, als je in deze dir een nzb gooit dat pakt nzbget die automatisch op en gaat hem downloaden, let op, dit gaat dan zonder categorie!)
Ik heb nu bij TempDir ingegeven: /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/tmp en de map tmp ge-chmod op 777

QueueDir : /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/queue
NzbDir : /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/nzb
DestDir : /mnt/pools/A/A0/Media

Edit:

en na een herstart van NZBget gaat ie toch weer in de /mnt/pools/A/A0/Media/tv map de tijdelijke bestanden zetten. In de /tmp map zie ik ook allemaal (genummerde) bestanden verschijnen, maar dan van 0Kb ....??
Es kijken of na een reboot van de NAS e.e.a. misschien wel goed gaat. Ik heb alle mappen op 777 ge-chmod overigens.

Edit: nee, helaas. Alles nog steeds naar de /mnt/pools/A/A0/Media/tv map tijdens het downloaden. Pffff......

Edit: ik heb net de InterDir (die leeg was bij mij) ingevuld met : /mnt/pools/A/A0/Media/Downloads/tmp en nu wordt de download eerst in de /tmp map gezet. Eens kijken of hij daarna in de /mnt/pools/A/A0/Media/tv map terecht komt.

Edit: hmmm....tijdens het uitpakken komt er al e.e.a. in de tv map terecht: /mnt/pools/A/A0/Media/tv/Revolution.2012.S02E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION met daarin dan weer een map '_unpack'. Het is dus al iets beter, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling, toch?

[ Voor 28% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-01-2014 14:43 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:03

Sherlock

No Shit

Is er intussen een manier om SB een terugkoppeling te geven dat een bepaalde NZB niet goed is? Zoals het bij CP bijvoorbeeld werkt, dat je daarna een andere kunt zoeken?

Standaard installatie van SAB, SB en CP, onder Windows 7 overigens.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

M.v.Veelen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Edit: hmmm....tijdens het uitpakken komt er al e.e.a. in de tv map terecht: /mnt/pools/A/A0/Media/tv/Revolution.2012.S02E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION met daarin dan weer een map '_unpack'. Het is dus al iets beter, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling, toch?
Zou kunnen dat het wel klopt hoor :) Ik weet niet of nzbget eerst de unpack doet in de tempdir, en daarna het hele bestand verplaatst naar de destdir, of het uit te pakken bestand aanmaakt in de destdir. Het lijkt erop dat ie het laatste doet, maar dat zou gewoon normaal gedrag kunnen zijn. Zeker als je werkt met verschillende schijven wel wenselijk. Want anders zou ie op schijf 1 uitpakken, en het dan moeten verplaatsen naar schijf 2. Nu zou ie het bestand meteen op schijf 2 aanmaken en scheelt het tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sherlock schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:12:
Is er intussen een manier om SB een terugkoppeling te geven dat een bepaalde NZB niet goed is? Zoals het bij CP bijvoorbeeld werkt, dat je daarna een andere kunt zoeken?

Standaard installatie van SAB, SB en CP, onder Windows 7 overigens.
Dat kan, mits je een versie van SB gebruikt die failed handling heeft. Die van mr-orange doet dat bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Zou kunnen dat het wel klopt hoor :) Ik weet niet of nzbget eerst de unpack doet in de tempdir, en daarna het hele bestand verplaatst naar de destdir, of het uit te pakken bestand aanmaakt in de destdir. Het lijkt erop dat ie het laatste doet, maar dat zou gewoon normaal gedrag kunnen zijn. Zeker als je werkt met verschillende schijven wel wenselijk. Want anders zou ie op schijf 1 uitpakken, en het dan moeten verplaatsen naar schijf 2. Nu zou ie het bestand meteen op schijf 2 aanmaken en scheelt het tijd.
Ok, ik heb hier wel vrede mee. SB ziet ook dat hij gesnatched is, dus dat is ook goed.

Alleen wordt het .mkv bestand nu nog steeds niet naar de map /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows (waar ik alle series heb staan) verplaatst, en dat is nu juist ook waar ik ze wil hebben (en ze voorheen ook werden geplaatst) en waar Autosub de afleveringen controleert op eventueel nog benodigde subs. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar, waar gaat het mis?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Instelling in SB van de serie zelf goed? Want dat is de instelling die bepaald waar het mkv bestand heengaat tijdens de scan & process. Staat volgens mij in de postprocessing instellingen van SB als ik me niet vergis.

SB heeft een standaardmap, bij mij dus die /volume1/video/Series waar hij zelf alle series in neerzet, dus stel ik wil House toevoegen, dan wijs ik de standaardmap (/volume1/video/Series) aan, en maakt hij zelf daarin een map House aan. En afhankelijk van je instellingen maakt hij dan wel of niet per seizoen en/of aflevering een nieuwe map aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Dat kan, mits je een versie van SB gebruikt die failed handling heeft. Die van mr-orange doet dat bijvoorbeeld :)
Wow, dat zou wel super zijn! Kan dat ook gewoon onder Windows? Ik heb namelijk een beetje het idee dat alle "niet-standaard" zaken niet voor de Windows versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:48:
Instelling in SB van de serie zelf goed? Want dat is de instelling die bepaald waar het mkv bestand heengaat tijdens de scan & process. Staat volgens mij in de postprocessing instellingen van SB als ik me niet vergis.

SB heeft een standaardmap, bij mij dus die /volume1/video/Series waar hij zelf alle series in neerzet, dus stel ik wil House toevoegen, dan wijs ik de standaardmap (/volume1/video/Series) aan, en maakt hij zelf daarin een map House aan. En afhankelijk van je instellingen maakt hij dan wel of niet per seizoen en/of aflevering een nieuwe map aan.
Als ik als voorbeeld de serie Revolution neem:

De standaardmap is Location: /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/ en daarin worden alle mappen aangemaakt voor de series. Dit heeft ook altijd wel goed gewerkt volgens mij.
Als ik nu de serie House zou toevoegen, maakt hij zelf de map Location: /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/House aan. En daar zouden dan telkens de afleveringen in moeten komen. Helaas gebeurt dat niet (meer).

Waar kan ik de instellingen bekijken / veranderen die bepalen of er per seizoen een nieuwe map moet worden aangemaakt, want misschien zit de fout daar?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Sherlock schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
[...]

Wow, dat zou wel super zijn! Kan dat ook gewoon onder Windows? Ik heb namelijk een beetje het idee dat alle "niet-standaard" zaken niet voor de Windows versie zijn.
Ja dat kan mits je python installeert zie deze how-to

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Dankzij de Isellens repo, sinds een paar dagen nu alles als een zonnetje draaien op mijn XBMC / OpenElec machine.
Is echt een verademing t.o.v. mijn NAS, alles werkt nu veel sneller en soepeler.

Nu ben ik alles nog wel een beetje aan het finetunen, en zo constateerde ik dat CouchPotato niet de Nederlandse versies binnenhaalt (Bijv. QoQ).

Als test heb ik bij Global Filters het volgende ingesteld:

nl subs, dutch, nl

Maar alsnog trekt hij gewoon "engelse" releases binnen.
Zijn er manieren om dit verder te finetunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

M.v.Veelen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Als ik als voorbeeld de serie Revolution neem:

De standaardmap is Location: /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/ en daarin worden alle mappen aangemaakt voor de series. Dit heeft ook altijd wel goed gewerkt volgens mij.
Als ik nu de serie House zou toevoegen, maakt hij zelf de map Location: /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/House aan. En daar zouden dan telkens de afleveringen in moeten komen. Helaas gebeurt dat niet (meer).

Waar kan ik de instellingen bekijken / veranderen die bepalen of er per seizoen een nieuwe map moet worden aangemaakt, want misschien zit de fout daar?
Die instellingen kom je tegen bij de rename instellingen, waar je door middel van variabelen als %S en %E enzo je pad kan opbouwen. Ik heb iets van "Season %S/%SN - S%S02E%E02 - %EN ofzo daar staan, wat dus aangeeft dat ie voor elk seizoen een nieuwe map maakt met als naam Season x en dan in die map de afleveringen neerzet met als "opmaak" <serienaam> - SxxEyy - <afleveringnaam>

Heb je ook al in je log gekeken of er geen meldingen staan die aan kunnen geven waarom er niks verplaatst word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

dx5314 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:27:
Dankzij de Isellens repo, sinds een paar dagen nu alles als een zonnetje draaien op mijn XBMC machine.
Is echt een verademing t.o.v. mijn NAS, alles werkt nu veel sneller en soepeler.

Nu ben ik alles nog wel een beetje aan het finetunen, en zo constateerde ik dat CouchPotato niet de Nederlandse versies binnenhaalt (Bijv. QoQ).

Als test heb ik bij Global Filters het volgende ingesteld:

nl subs, dutch, nl

Maar alsnog trekt hij gewoon "engelse" releases binnen.
Zijn er manieren om dit verder te finetunen?
Moet je niet in plaats van nl subs, nl&subs hanteren? Staat me zoiets bij van toen ik in een grijs verleden een keer de handleiding las. Als je meerdere woorden in een zoekterm wilt gebruiken dat ze dan dmv de & aan elkaar gekoppeld moesten worden.

Overigens heb ik het idee dat die filters gewoon niet werken hoor, ik heb een extra categorie met kinderfilms gemaakt, waarin ik nl&gesproken als required heb staan, en vervolgens trekt CP nog steeds vrolijk alle tekenfilms binnen met Engels gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Die instellingen kom je tegen bij de rename instellingen, waar je door middel van variabelen als %S en %E enzo je pad kan opbouwen. Ik heb iets van "Season %S/%SN - S%S02E%E02 - %EN ofzo daar staan, wat dus aangeeft dat ie voor elk seizoen een nieuwe map maakt met als naam Season x en dan in die map de afleveringen neerzet met als "opmaak" <serienaam> - SxxEyy - <afleveringnaam>

Heb je ook al in je log gekeken of er geen meldingen staan die aan kunnen geven waarom er niks verplaatst word?
Ik heb bij Episode Naming vanochtend dit gezet:

Name pattern: Custom
%RN

en Strip Show Year aangevinkt.

De logging wilde ik gaan checken maar die is nu leeg, ik wilde even from scratch de logging vastleggen en een aflevering downloaden, maar degene die ik gebruikte (Revolution) is alweer verdwenen en kan niet meer gedownload worden. Zal eens kijken of er een serie is waarbij de take-downs niet zo snel gebeuren en waarmee ik even kan stoeien.....

Edit:

Net de laatste aflevering van Sherlock Holmes nog eens gedownload (helaas is dit nogal een groot bestand dus het duurt langer om te testen) en ik zie geen poging tot verplaatsen. Uit het log (Info) :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
2014-01-09 16:58:45 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
2014-01-09 16:58:36 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information
2014-01-09 16:58:28 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information
2014-01-09 16:58:12 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Usenet-Crawler cache and updating with new information
2014-01-09 16:58:09 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
2014-01-09 16:58:09 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
2014-01-09 16:58:09 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED
2014-01-09 16:49:34 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Sending NZB to NZBget
2014-01-09 16:49:33 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Quality of Sherlock.3x02.The.Sign.Of.Three.720p.HDTV.x264-FoV is HD TV
2014-01-09 16:49:33 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Quality of Sherlock.S03E02.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS is 720p WEB-DL
2014-01-09 16:49:33 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Quality of Sherlock.3x02.The.Sign.Of.Three.720p.HDTV.x264-FoV is HD TV
2014-01-09 16:49:33 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Quality of sherlock.3x02.the.sign.of.three.720p.hdtv.x264-fov is HD TV
2014-01-09 16:49:33 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Quality of Sherlock.S03E02.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS is 720p WEB-DL
2014-01-09 16:49:30 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-176941 :: Searching for stuff we need from Sherlock season 3
2014-01-09 16:49:29 INFO     CP Server Thread-4 :: Seeing if we need any episodes from Sherlock season 3
2014-01-09 16:49:29 INFO     CP Server Thread-4 :: Sending backlog for Sherlock season 3 because some eps were set to wanted

Na een handmatige update (update, rescan en rename aangevinkt) zie ik dit in het log (Info):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2014-01-09 17:05:16 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Trying to clean any empty folders under /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock
2014-01-09 17:05:16 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Renaming file from /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.srt to /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.srt
2014-01-09 17:05:16 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Trying to clean any empty folders under /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock
2014-01-09 17:05:16 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Renaming file from /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv to /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv
2014-01-09 17:05:16 INFO     SHOWQUEUE-RENAME :: Performing rename on Sherlock
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: No new cache images needed, not retrieving new ones
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: Checking & filling cache for show Sherlock
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: 176941: Writing NFOs for all episodes
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: 176941: Loading all episodes with a location from the database
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: 176941: Loading all episodes from the show directory /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock
2014-01-09 17:05:13 INFO     SHOWQUEUE-REFRESH :: Performing refresh on Sherlock

Hij is, als ik het goed zie, aan het renamen / wroeten in de map /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock..... Al zie ik niet dat er ook maar iets is gebeurd (de datum en tijd zijn onaangetast). Daarnaast zie ik geen log entry waaruit blijkt dat hij in de map /mnt/pools/A/A0/Media/tv iets doet of ook maar iets verplaatst naar /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock

[ Voor 73% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-01-2014 17:09 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09-2017
Weet iemand of een QNAP QPKG package bestaat voor Sickbeard - Mr Orange ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:37
Nadat ik net sickbeard werkende heb gekregen (ideaal programma!), wil ik verder met couchpotato.
Helaas heb ik al 2x een herinstall gedaan omdat ie te langzaam laadt, of eigenlijk gewoon niet.

Heb een ds112j met de couch van het synocommunity package.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sjah, die 112j is niet de snelste... Misschien gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
MikeyMan schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:31:
Sjah, die 112j is niet de snelste... Misschien gewoon geduld hebben?
Alles wordt normaal en snel geladen (relatief tot de snelheid van dat ding :)), maar couch blijft gewoon in laden hangen. Gaat niet om geduld helaas.

EDIT: Nu al 11 minuten aan het laden, terwijl SABnzbd wel aan het downloaden is (weliswaar op 662KB/s, maar dat vind ik niet heel erg) en ik daar ook diverse paginas van geladen heb.

[ Voor 21% gewijzigd door remcoboy1479 op 09-01-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb nu bij renaming het volgende gezet: Season %S\%RN

Nu renamed ie wat ik al heb staan in de /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows map naar Season 3/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS

Hij doet verder niet, nada, noppes met de episodes die in de map /mnt/pools/A/A0/Media/tv staan. Hij laat ze gewoon staan.

Edit: ik heb renaming weer teruggezet naar %RN

Ik weet echt niet meer waar ik het nu moet zoeken. Grrrrr |:(

Edit 2: ik heb net, omdat de gedownloade aflevering ook niet meer als 'Downloaded' werd weergegeven, maar als 'Snatched, Sick-Beard opnieuw gestart, en ineens was de aflevering verdwenen uit de /mnt/pools/A/A0/Media/tv directory. Gauw gekeken in de /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock map en ja hoor, daar stond ie ineens!!

Ik verwacht vannacht weer een paar afleveringen van andere series, dus ik hoop dat het vanaf nu goed blijft gaan. Fingers crossed !!

[ Voor 48% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-01-2014 19:24 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik heb Python intussen geinstalleerd, maar hoe nu verder? Moet Cheetah bijvoorbeeld ook geinstalleerd worden? En kan ik mijn huidige instellingen van de standaard SB behouden? Bijvoorbeeld search providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Gewoon de how to volgen die wijst zich echt vanzelf. Vergeeet niet de path variabelen aan te passen.
In dit topic wordt heel veel uitgelegd hoe je de desbetreffende forks zou kunnen instellen
De SB in de how to is icm met torrents. Er is ook een versie waarbij je nl series kunt downloaden. Zie TS ,fork van Nivong.
In deze twee fork kun je meer instellen dan in de standaard versie. Deze maken ook gebruike van failed download handeling.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ok, dus heel de how-to volgen, duidelijk! Eerst huidige versie verwijderen (en services stoppen en verwijderen), of is dat niet nodig?

Heel erg bedankt voor de hulp overigens, in dit megatopic is informatie opzoeken best lastig, zeker als je alleen maar algemene zoektermen weet.

[ Voor 35% gewijzigd door Sherlock op 09-01-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb de log-path van NZBGet veranderd in:

/volumeUSB1/usbshare/nzbget/log/nzbget.log

Maar deze wordt niet aangemaakt. Iemand enig idee hoe dit kan?
Moet ik de 'log' map zelf aanmaken? De andere mappen heeft NZBGet zelf aangemaakt.

Tevens; is het ook mogelijk om twee servers tegelijk te gebruiken voor een bron? Dus een payserver en een ziggo-server tegelijk?

[ Voor 21% gewijzigd door MikeyMan op 09-01-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik heb een kleine uitdaging waarvan ik weet dat het MOET kunnen. Ik draai SB op een Synology DS214+, met de nwste versie van SB.

Uitdaging:
Ik laat SB zoeken naar een 720p Web-DL als eerste zoekopdracht, vervolgens zet ik HD-TV en nogmaals 720p Web-DL als secundaire zoekopdrachten.

Nu de uitdaging, een file wordt in Web-DL kwaliteit gezocht, niet gevonden dus dan vind SB hem wel in HD-TV formaat. Dan download hij de HD-TV versie, vervolgens wordt een paar dagen later de Web-DL gevonden. Nu wil het probleem dat de HD-TV variant niet automatisch wordt verwijderd en vervangen door SB (met de zojuist gedownloade Web-DL variant). Terwijl ik dit wel wil uiteraard.

Is dit op te lossen? Ik gebruik Sabnzbd voor het downloaden en uitpakken. Ik vind wel een functie in SB "keep original files" is dit miss de boosdoener? Simpelweg uitzetten en klaar??

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09-2017
Vraagje: hoe stel ik CouchPotato in zodat ie torrents met 'NL Subs' of 'Asian Torrenz' download.

Ik heb in het veld 'required' dit ingegeven: 'NL & Subs, Asian & Torrenz' maar hij vind hierdoor niets, alhoewel dat ze wel bestaan voor sommige films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Sherlock schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:48:
Ok, dus heel de how-to volgen, duidelijk! Eerst huidige versie verwijderen (en services stoppen en verwijderen), of is dat niet nodig?
Niet nodig. Je kunt of de fork versie draaien of de standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:31
colicab85 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:59:
Weet iemand of een QNAP QPKG package bestaat voor Sickbeard - Mr Orange ?
Ik heb ze beide draaien op een oude QNAP (familie) gewoon doormiddel van git clone, en daarna starten in deamon mode

voor de synology gebruikers, nzbget v12 is nu ook via synocommunity beschikbaar

[ Voor 11% gewijzigd door Senaxx op 10-01-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Afgelopen nacht 3 episodes van diverse series binnengekregen via Sick-Beard en deze zijn allemaal keurig netjes na het downloaden naar de uiteindelijke directory gemoved. Wat er nu precies mis is geweest: geen idee, maar ik ben er erg blij mee dat het allemaal weer 100% werkt.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sepp14 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Niet nodig. Je kunt of de fork versie draaien of de standaard
Heb de fork (Sickbeard-Pirate Bay) nu draaiend, hartelijk dank voor de hulp. Zal binnenkort nog wel eens wat kleine aanpassingen moeten/willen doen, maar dat komt tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

M.v.Veelen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:40:
Ik heb nu bij renaming het volgende gezet: Season %S\%RN

Nu renamed ie wat ik al heb staan in de /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows map naar Season 3/Sherlock.S03E02.The.Sign.of.Three.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS

Hij doet verder niet, nada, noppes met de episodes die in de map /mnt/pools/A/A0/Media/tv staan. Hij laat ze gewoon staan.

Edit: ik heb renaming weer teruggezet naar %RN

Ik weet echt niet meer waar ik het nu moet zoeken. Grrrrr |:(

Edit 2: ik heb net, omdat de gedownloade aflevering ook niet meer als 'Downloaded' werd weergegeven, maar als 'Snatched, Sick-Beard opnieuw gestart, en ineens was de aflevering verdwenen uit de /mnt/pools/A/A0/Media/tv directory. Gauw gekeken in de /mnt/pools/A/A0/Media/TV-Shows/Sherlock map en ja hoor, daar stond ie ineens!!

Ik verwacht vannacht weer een paar afleveringen van andere series, dus ik hoop dat het vanaf nu goed blijft gaan. Fingers crossed !!
Wat doet de term %RN? Dat is toch de naam van het bestand zoals ie gedownload is? Dus het klopt dat er niks gerenamed word toch? En ik heb inderdaad ook al een paar keer gehad dat SB (en ook CP) een herstart nodig had om iets met nieuwe settings te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ibidem schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:19:
Ik heb een kleine uitdaging waarvan ik weet dat het MOET kunnen. Ik draai SB op een Synology DS214+, met de nwste versie van SB.

Uitdaging:
Ik laat SB zoeken naar een 720p Web-DL als eerste zoekopdracht, vervolgens zet ik HD-TV en nogmaals 720p Web-DL als secundaire zoekopdrachten.

Nu de uitdaging, een file wordt in Web-DL kwaliteit gezocht, niet gevonden dus dan vind SB hem wel in HD-TV formaat. Dan download hij de HD-TV versie, vervolgens wordt een paar dagen later de Web-DL gevonden. Nu wil het probleem dat de HD-TV variant niet automatisch wordt verwijderd en vervangen door SB (met de zojuist gedownloade Web-DL variant). Terwijl ik dit wel wil uiteraard.

Is dit op te lossen? Ik gebruik Sabnzbd voor het downloaden en uitpakken. Ik vind wel een functie in SB "keep original files" is dit miss de boosdoener? Simpelweg uitzetten en klaar??
Lijkt mij een vreemde volgorde. Je wilt eerst de 720p Web-DL hebben, en deze laten vervangen door de HD-TV versie die een lagere kwaliteit heeft als de 720p Web-DL, of door een 720p Web-DL versie.

Dat vind ik al verwarrend, laat staan dat SB er wat mee zou moeten kunnen. Ik zou niet dezelfde kwaliteiten hergebruiken eerlijk gezegd. Ik heb HD-TV of 720p Web-DL als eerste, en archive met 720p BluRay. Dus oplopend zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
mvds schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:16:
[...]

Wat doet de term %RN? Dat is toch de naam van het bestand zoals ie gedownload is? Dus het klopt dat er niks gerenamed word toch? En ik heb inderdaad ook al een paar keer gehad dat SB (en ook CP) een herstart nodig had om iets met nieuwe settings te doen.
Dat klopt. Ik wil de naam zo houden als dat ie wordt gedownload om zo dmv. Autosub de grootste kans te hebben dat hij de juiste subs erbij download. En vwb. de herstart van Sick-Beard: dit heb ik tijdens het testen juist elke keer gedaan (denk wel rond de 20 keer!), maar de laatste keer zag ik pas dat er een oplossing was. Hahaha, ik durf nu zelfs lastig opnieuw op te starten, want stel je voor dat het ineens niet meer werkt :+

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:43
Meer mensen die de volgende error krijgen sinds vanacht/vandaag?

2014-01-10 12:05:38 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: HTTP Error 404: Not Found

Als ik via browser naar TVDB ga doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:38
Wie kan me helpen.

Ik maak gebruik van sickbeard + utorrent om mijn series binnen te halen. dit gaat goed, behalve sickbeard kan de gedownloade series niet automatich verwerken en in de juiste map plaatsen omdat utorrent de gedownloade serie aan het seeden is.

welke setting moet ik aanpassen dat na het downloaden in utorrent het bestand/map vrijgegeven word om door sickbeard verder te bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
schumi2004 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
Meer mensen die de volgende error krijgen sinds vanacht/vandaag?

2014-01-10 12:05:38 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: HTTP Error 404: Not Found

Als ik via browser naar TVDB ga doet ie het gewoon.
Ik zie die heeeeel soms een keer voorbij komen (kan me 2 keer herinneren), maar heb jij die melding constant dan nu?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
M.v.Veelen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Ik zie die heeeeel soms een keer voorbij komen (kan me 2 keer herinneren), maar heb jij die melding constant dan nu?
Zo'n beetje elke uur als ik goed gekeken heb.
Heb logging leeg gemaakt dus kan niet terug halen maar de eerste 20 errors waren zulke.
Achja, verder werkt het gewoon dus zal wel goed zijn.

Iets anders. Zijn er meer die nzbmegasearch gebruiken?
Viel me op als je SD als quality settings gebruikt in SB hij niks lijkt te vinden met nzbmegasearch en als ik deze disable en op oude manier doe (singel entry per newznab server) het weer werkt.

Edit:
Denk dat ik het gevonden heb.
Als je een serie toevoegd aan SB via Trakt.tv Watchlist functie en deze is niet bekend bij TVDB (bv Transporter De Series) dan krijg je schijnbar deze meldingen.
Lijkt opgelost te zijn nu.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 10-01-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:07
Ik heb een gek probleem met CP waar ik niet uit kom.
Ik heb altijd CP gedraaid op mijn mediacentre en heb nu een synology NAS gekocht waar ik het ook ga draaien. Heb het helemaal ingesteld en alles werkt prima. Nu heb ik een film (pacific rim bij deze) welke hij op mijn nas maar 1 exemplaar van vindt (nu is deze toevallig buiten de rententie van mijn nieuwsserver, anders had ik het nieteens gemerkt). Voer ik dezelfde film echter in op mijn oude installatie op mijn media centre dan vindt hij tientalle releases. Ik heb alles settings nagelopen en ze zijn identiek. Nu zijn het niet dezelfde versies, maar er zit zo'n verschil in de releases die hij vindt. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik vind met m'n NAS installatie 1 release op een nzb site waar ik lid ben. Op de andere installatie vind ik meer dan 1 release van die site en vind ik ook releases op TPB en KAT oa.
Als ik andere films zoek dan vindt hij ook gewoon torrents, maar bij deze ene niet.... :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 22:40
Ik begin onderhand gek te worden maar ik krijg het downloaden en verplaatsen van tv-series maar niet goed. Mijn complete downloads blijven staan in volume1/downloads/complete/Sickbeard maar worden niet verplaats naar volume1/videos/serie/seizoen/bestandsnaam.ext

Zou iemand die het werkend heeft zo vriendelijke willen zijn om zijn sickbeard instellingen en nbzget instellingen hier plaatsen dmv plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Neefdave schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:32:
Ik begin onderhand gek te worden maar ik krijg het downloaden en verplaatsen van tv-series maar niet goed. Mijn complete downloads blijven staan in volume1/downloads/complete/Sickbeard maar worden niet verplaats naar volume1/videos/serie/seizoen/bestandsnaam.ext

Zou iemand die het werkend heeft zo vriendelijke willen zijn om zijn sickbeard instellingen en nbzget instellingen hier plaatsen dmv plaatjes?
Uit startpost Best Practice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Handige uitleg, tnx.

2) Gebruikers rechten
- Voor een overzicht van de gebruikers gebuik het commando cat /etc/passwd
- Aanpassen van een folder gaat met het commando chown -R <gebruikersnaam>:<group> /path/naar/folder
- Of met bijvoorbeeld met WinSCP via folder properties.

Kan dit ook via de dsm worden ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet zeggen dat ik na een paar weken stoeien en finetunen m'n sickbeard en couchpotato installaties aardig aan de gang heb met nzbget.

Maar headphones ben ik wat minder tevreden over. Vind dat er best veel albums niet gevonden worden (in de artiesten-overzichten al). Bijvoorbeeld Alabama Shakes. Hebben twee albums, maar ik zie er maar ééntje. Queen mist er ook 4.

Tevens krijg ik best veel foutmeldingen met nzbget, zoals "ERROR, SENDING NZB TO NZBGET".
Vind tevens de webinterface tergend traag.

Overigens wellicht nog een leuke app voor in de startpost, NZB360:
Google Play: NZB 360
Ontwikkelaar is erg vlot met reageren, dus das ook een pre!

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 11-01-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Ik heb nu sabnzbd en sickbeard (TPB versie) draaien op mijn nieuwe synology ds114.

Ik krijg echter vele foutmeldingen waaronder veel van deze:

POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode

Iemand een goeie tip ? Ik kan namelijk niet zien WELKE show het is.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wellicht evident, maar dat is dan toch degene die in je downloadmap achterblijft?

Heb je de series uberhaupt in SB staan?

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 11-01-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

legalr schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Wie kan me helpen.

Ik maak gebruik van sickbeard + utorrent om mijn series binnen te halen. dit gaat goed, behalve sickbeard kan de gedownloade series niet automatich verwerken en in de juiste map plaatsen omdat utorrent de gedownloade serie aan het seeden is.

welke setting moet ik aanpassen dat na het downloaden in utorrent het bestand/map vrijgegeven word om door sickbeard verder te bewerken?
als ik me niet vergis,
moet je in sickbeard instellen dat hij copy doet en niet moved,
enigste is dat je daarna zelf moet gaan opruimen

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoboy1479 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:37:
[...]

Handige uitleg, tnx.

2) Gebruikers rechten
- Voor een overzicht van de gebruikers gebuik het commando cat /etc/passwd
- Aanpassen van een folder gaat met het commando chown -R <gebruikersnaam>:<group> /path/naar/folder
- Of met bijvoorbeeld met WinSCP via folder properties.

Kan dit ook via de dsm worden ingesteld?
Ben bang van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Even een vraagje mbt couchpotato... Ik heb spotweb draaien op mijn mac en bij couchpotato ingesteld dat dit de enige provider is waar hij moet kijken. Ik heb als preferred words: externe, QoQ staan en ingesteld dat ik 720 of 1080 wil.

Tot voor kort deed hij dit helemaal goed en haalde hij films binnen met deze kwaliteit en van deze posters/spotters,alleen nu gebeurt het volgende. Als hij een film vindt die aan de voorwaarden voldoet, download hij deze, maar wanneer deze is gedownload geeft hij aan dat het een R5 is ipv een 720/1080 film.

http://f.cl.ly/items/1j2A...2014-01-08%2022.49.55.png

http://f.cl.ly/items/0Z11...2014-01-08%2022.50.10.png

Verder was ik benieuwd hoe het kan dat als ik een film (Nieuwe jackass in 1080p) zoek met couchpotato dat hij deze niet vind, terwijl ik hem wel in mijn spotweb kan zien.. Voldoet deze dan niet aan het zogenaamde criteria van 720 of 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:07
Arh, Kom er echt helemaal niet uit. Zoals hierboven vermeld ( Maverick in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" ) een nieuwe installatie van Couchpotato. Nu heb ik 2 installaties op 2 apparaten draaien binnen hetzelfde netwerk. De ene vindt 100en release van films terwijl de andere er soms maar 1 vindt. Het stomme is dat hij er dan 1 van een bepaalde site vindt, terwijl de andere er van meerdere sites vindt, maar ook van die ene site meer dan 1 release.
het enige verschil is de versie, de gene die het niet goed doet loopt op de laatste versie, de ander loopt maanden achter. beide laatste versie zie ik nu, alleen de ene windows installatie andere van source (klopt dit?)
Ik heb alles settings nagelopen en het is 1 op 1 gelijk.
Waar kan dit nu aan liggen :?

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick op 11-01-2014 17:01 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:57:
Moet zeggen dat ik na een paar weken stoeien en finetunen m'n sickbeard en couchpotato installaties aardig aan de gang heb met nzbget.

Maar headphones ben ik wat minder tevreden over. Vind dat er best veel albums niet gevonden worden (in de artiesten-overzichten al). Bijvoorbeeld Alabama Shakes. Hebben twee albums, maar ik zie er maar ééntje. Queen mist er ook 4.

Tevens krijg ik best veel foutmeldingen met nzbget, zoals "ERROR, SENDING NZB TO NZBGET".
Vind tevens de webinterface tergend traag.

Overigens wellicht nog een leuke app voor in de startpost, NZB360:
Google Play: NZB 360
Ontwikkelaar is erg vlot met reageren, dus das ook een pre!
Ben een beetje verder aan het rommelen geweest... Er wordt op zich van alles gedownload, maar hij doet er vervolgens niets mee... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:49

HaTe

haat niet

HaTe schreef op maandag 06 januari 2014 @ 02:39:
Is er niemand die reverse proxy op IIS gebruikt in combinatie met uTorrent? Ik krijg het niet aan de praat helaas.
Ik heb het soort van werkende. Ik moest alleen nog de variabele "HTTP_AUTHORIZATION" aan de "allowed server variable list" toevoegen bij URL Rewrite. Nu werkt het wel, maar de webui komt niet voorbij de "Loading..." pagina.. Na een tijdje geeft hij aan dat hij uTorrent niet kan bereiken.

edit:
Omg, waarom vind ik altijd de oplossing als ik net op een forum vraag. De oplossing is om de webui.zip in the appdata/roaming/uTorrent map te wijzigen. In de webui.js staat 2x /gui, welke je dan kan veranderen naar de url die je bij je reverse proxy gebruikt, in mijn geval /uTorrent

Awesome :)

[ Voor 23% gewijzigd door HaTe op 12-01-2014 17:42 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Nu alles vrijwel volautomatisch pruttelt vroeg ik me af of er een postprocessing script bestaat die de downloads die zijn voorzien van een ondertiteling kunnen renamen EN verplaatsen naar een andere folder.

Dus: in de map TV-Shows/Elementary staat op een gegeven moment de .mkv: Elementary.S02E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv en een poosje later verschijnt Elementary.S02E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt
Op dat moment is deze download echt klaar, en zou ik deze graag willen renamen naar de afleveringsnaam die bijv. wordt gebruikt op Bierdopje.com, dus in de vorm:

Elementary S02E13 All in the Family.mkv
Elementary S02E13 All in the Family.srt

En dat deze dan vervolgens naar de definitieve map (in mijn geval) Series/Elementary/Seizoen 2/ wordt gemoved.

Ik vraag misschien wel heel veel, maar misschien is er iemand die al een (deel van deze) oplossing hiervoor heeft :) ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:15
Maverick schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:59:
Arh, Kom er echt helemaal niet uit. Zoals hierboven vermeld ( Maverick in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" ) een nieuwe installatie van Couchpotato. Nu heb ik 2 installaties op 2 apparaten draaien binnen hetzelfde netwerk. De ene vindt 100en release van films terwijl de andere er soms maar 1 vindt. Het stomme is dat hij er dan 1 van een bepaalde site vindt, terwijl de andere er van meerdere sites vindt, maar ook van die ene site meer dan 1 release.
het enige verschil is de versie, de gene die het niet goed doet loopt op de laatste versie, de ander loopt maanden achter. beide laatste versie zie ik nu, alleen de ene windows installatie andere van source (klopt dit?)
Ik heb alles settings nagelopen en het is 1 op 1 gelijk.
Waar kan dit nu aan liggen :?
Downloaders heeft ook invloed op wat hij zoekt. Als je geen downloader voor torrents hebt ingesteld, zoekt hij er ook niet naar.
Ook kan je aangeven of je beide wil zoeken, of eerst Usenet en daarna Torrents (of andersom). Dit kan je vinden onder "basics".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

M.v.Veelen schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:19:
Nu alles vrijwel volautomatisch pruttelt vroeg ik me af of er een postprocessing script bestaat die de downloads die zijn voorzien van een ondertiteling kunnen renamen EN verplaatsen naar een andere folder.

Dus: in de map TV-Shows/Elementary staat op een gegeven moment de .mkv: Elementary.S02E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv en een poosje later verschijnt Elementary.S02E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt
Op dat moment is deze download echt klaar, en zou ik deze graag willen renamen naar de afleveringsnaam die bijv. wordt gebruikt op Bierdopje.com, dus in de vorm:

Elementary S02E13 All in the Family.mkv
Elementary S02E13 All in the Family.srt

En dat deze dan vervolgens naar de definitieve map (in mijn geval) Series/Elementary/Seizoen 2/ wordt gemoved.

Ik vraag misschien wel heel veel, maar misschien is er iemand die al een (deel van deze) oplossing hiervoor heeft :) ?
Dat doet SickBeard toch gewoon voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
MikeyMan schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:22:
[...]

Dat doet SickBeard toch gewoon voor je?
Nee. Als ik SB laat renamen, dan vindt Autosub niet de juiste subs meer. Het gaat er dus om dat nadat de sub is gedownload er wordt geconstateerd dat de download "echt" klaar is, dat dan pas de boel wordt gerenamed en gemoved.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oh, ja, ik gebruik helemaal geen subs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort een FreeNAS bak waarop ik SB en SABnzbd draai. Alles werkt, behalve het nzbToMedia script. In SAB krijg ik de volgende foutmelding (sterretjes zelf aangepast):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
18:34:26|INFO    nzbToSickBeard V8.5
18:34:26|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
18:34:26|INFO    Loading config from /media/SABnzbd/processing scripts/nzbToMedia-master/autoProcessMedia.cfg
18:34:26|INFO    FLATTEN: Flattening directory: /media/SABnzbd/Series/*****
18:34:26|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: /media/SABnzbd/Series/*****
18:34:26|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
18:34:26|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
18:34:26|ERROR   Unable to open URL
Traceback (most recent call last):
  File "/media/SABnzbd/processing scripts/nzbToMedia-master/autoProcess/autoProcessTV.py", line 197, in processEpisode
    urlObj = myOpener.openit(url)
  File "/media/SABnzbd/processing scripts/nzbToMedia-master/autoProcess/autoProcessTV.py", line 52, in openit
    return urllib.FancyURLopener.open(self, url)
  File "/usr/local/lib/python2.7/urllib.py", line 208, in open
    return getattr(self, name)(url)
  File "/usr/local/lib/python2.7/urllib.py", line 345, in open_http
    h.endheaders(data)
  File "/usr/local/lib/python2.7/httplib.py", line 969, in endheaders
    self._send_output(message_body)
  File "/usr/local/lib/python2.7/httplib.py", line 829, in _send_output
    self.send(msg)
  File "/usr/local/lib/python2.7/httplib.py", line 791, in send
    self.connect()
  File "/usr/local/lib/python2.7/httplib.py", line 772, in connect
    self.timeout, self.source_address)
  File "/usr/local/lib/python2.7/socket.py", line 553, in create_connection
    for res in getaddrinfo(host, port, 0, SOCK_STREAM):
IOError: [Errno socket error] [Errno 8] hostname nor servname provided, or not known
18:34:26|INFO    MAIN: A problem was reported in the autoProcessTV script.

Heeft iemand dit eerder gezien? Waar kan dit aan liggen? Ik heb de instelling van het script drie keer dubbel gecheckt nu. Ik verwacht dat het aan toestemmingen ligt, maar aan de andere kant staat er: "Unable to open URL". Mijn instelling in autoProcessMedia.cfg zijn (sterretjes zelf aangepast):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### sbCategory - category that gets called for post-processing with SB
sbCategory = tv
host = http://192.168.178.8
port = 8081
username = *****
password = *****
###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
web_root =
ssl = 0
delay = 0
watch_dir =
failed_fork = 1
delete_failed = 1

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
host zonder http opgeven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Bedankt! Ok, ik heb http:// verwijderd. Nu krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
18:52:11|INFO    nzbToSickBeard V8.5
18:52:11|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
18:52:11|INFO    Loading config from /media/SABnzbd/processing scripts/nzbToMedia-master/autoProcessMedia.cfg
18:52:11|WARNING No media files found in directory /media/SABnzbd/Incomplete/****. Processing this as a failed download
18:52:11|INFO    The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch
18:52:11|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
18:52:11|INFO    <!DOCTYPE html>
18:52:11|INFO    <html>
18:52:11|INFO        <head>
18:52:11|INFO            <title>404</title>
18:52:11|INFO            <script type="text/javascript" charset="utf-8">
18:52:11|INFO              <!--
18:52:11|INFO              location.href = "/"
18:52:11|INFO              //-->
18:52:11|INFO            </script>
18:52:11|INFO        </head>
18:52:11|INFO        <body>
18:52:11|INFO            <br/>
18:52:11|INFO        </body>
18:52:11|INFO    </html>
18:52:11|INFO    
18:52:11|INFO    Deleting failed files and folder /media/SABnzbd/Incomplete/****
18:52:11|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Een idee wat ik nu nog fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Die had ik ook vandaag toen ik mn NAS opnieuw aan het instellen was. Klopt de poort wel?
Bij mij draait SB op 8083? Je kan ook SABnzbd en Sickbeard even herstarten voor de zekerheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
De poort klopt toch echt ben ik bang. Ik heb SAB en SB opnieuw opgestart, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Heb je toevallig nog een ander idee wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Probeer eens sab to sickbeard py. script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Ik ben mij aan het inlezen om SAB en in eerste instantie SB te installeren op men plex server. Is het tegen de policy om te vragen waar ik meer info kan vinden over nzb indexers en providers. Ik vraag geen exacte namen... ik ben vooral ook benieuwd welke jullie gebruiken, kan dit in een DM?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Ja, sabToSickBeard werkt wel. Heel raar. Ik heb de gegevens uit sabToSickbeard letterlijk gekopieerd en geplakt in autoProcessMedia.cfg, maar krijg weer dezelfde fout. Wat zou dat kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
martynvs schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:16:
Ja, sabToSickBeard werkt wel. Heel raar. Ik heb de gegevens uit sabToSickbeard letterlijk gekopieerd en geplakt in autoProcessMedia.cfg, maar krijg weer dezelfde fout. Wat zou dat kunnen betekenen?
Heb je de reguliere of dev versie draaien van nzbtomedia? De dev versie is up to date, de default versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:54
Ik heb sinds kort mijn raspberry pi opnieuw geinstalleerd met o.a. sickbeard erop. Qua instellingen is alles het zelfde gebleven. Sickbeard plaatst de nzb's in een mapje in /home/pi/share waar mijn sabnzbd server die uithaalt zodra die aan staat (dat is een pc die niet 24/7 aanstaat).

Nu heb ik een probleem dat mijn sickbeard aangeeft dat er een aflevering gedownload is. Ik zie ook in de logs dat hij gedownload is. Maar hij wordt gewoon niet opgeslagen in mijn share map. Ik kan helemaal niks terug vinden hierover.

Komt dit probleem bij iemand bekend voor?

EDIT:
Het wordt nog vreemder: In mijn share map staan alle mappen met series die sickbeard heeft aangemaakt. Maar ik doe een LS commando op mijn sickbeard installatie map en ik zie daar ineens de nzb's staan die gedownload waren...

[ Voor 17% gewijzigd door prekz op 13-01-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:18
Ik heb nu al een tijdje Sickbeard van Mr. Orange draaien en op zich werkt dat prima. Ook de Failed Download handling werkt prima.

Het enige wat niet (goed) lijkt te werken is het downloaden van subtitles. Renamen doe ik niet aan, en via XBMC kan ik wel gewoon de juiste subtitles voor mijn episodes vinden. Waarom kan Sickbeard ze dan niet binnenhalen?

Het gaat trouwens om de Nederlandse ondertitels. Engelse vindt hij wel vaak gewoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Tommiiee op 13-01-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb je hier ook gekeken? [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Nee, maar voor zover ik kan zien zijn er nog geen Linux / Niet-Synology NAS instructies om dit op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tommiiee schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Nee, maar voor zover ik kan zien zijn er nog geen Linux / Niet-Synology NAS instructies om dit op te zetten.
Als je Python draaien kan heb je geen problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Volgens de readme text zou het wel kunnen https://code.google.com/p.../source/browse/README.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Oké, thanks.

Ik ga even een poging doen en als ik er niet uitkom dan meld ik me wel in dat topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

YW en succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
remcoboy1479 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:29:
Nadat ik net sickbeard werkende heb gekregen (ideaal programma!), wil ik verder met couchpotato.
Helaas heb ik al 2x een herinstall gedaan omdat ie te langzaam laadt, of eigenlijk gewoon niet.

Heb een ds112j met de couch van het synocommunity package.

Nog steeds op zoek naar het verlossende antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Staat er iets nuttigs in de logs? Of blijft die juist leeg en/of zie je hem wel CPU gebruiken (dus dat hij blijkbaar wel iets aan het doen is en niet doet alsof)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Couchpotato is inderdaad best wel zwaar zowel qua processorgebruik en geheugen, en de 112j is niet heel erg rap of voorzien van veel geheugen.

Ik ben bang dat dat wel een brug te ver is voor de 112j

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
serhat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:55:
Staat er iets nuttigs in de logs? Of blijft die juist leeg en/of zie je hem wel CPU gebruiken (dus dat hij blijkbaar wel iets aan het doen is en niet doet alsof)?
Geen logs, geen CPU.

Net een stop en start gedaan van de package, nu laadt ie de pagina wel (nog steeds erg langzaam, maar net kreeg ik de grijze achtergrond nog niet eens te zien).
Is er geen lichtere versie beschikbaar?

EDIT: Pagina is net klaar met laden (15:04). Geheugengebruik zit nu rond 80% i.p.v. 62 voor start package. Is de 128MB te upgraden en is dat handig?

[ Voor 13% gewijzigd door remcoboy1479 op 13-01-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

remcoboy1479 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:02:
[...]

Geen logs, geen CPU.

Net een stop en start gedaan van de package, nu laadt ie de pagina wel (nog steeds erg langzaam, maar net kreeg ik de grijze achtergrond nog niet eens te zien).

EDIT: Pagina is net klaar met laden (15:04). Geheugengebruik zit nu rond 80% i.p.v. 62 voor start package. Is de 128MB te upgraden en is dat handig?
Nope, is niet te upgraden :)

En ik heb het op een soortgelijke NAS geprobeerd, en ik vond het ook veel te langzaam draaien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
mvds schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Nope, is niet te upgraden :)

En ik heb het op een soortgelijke NAS geprobeerd, en ik vond het ook veel te langzaam draaien inderdaad.
Misschien dan toch eens voor een nieuwere versie gaan kijken, vanaf welke ds kan ik couch wel zonder problemen draaien?

EDIT: Nu doet ie het weer probleemloos en snel, blijft gek..

[ Voor 7% gewijzigd door remcoboy1479 op 13-01-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Magic schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:55:
Couchpotato is inderdaad best wel zwaar zowel qua processorgebruik en geheugen, en de 112j is niet heel erg rap of voorzien van veel geheugen.

Ik ben bang dat dat wel een brug te ver is voor de 112j
Couchpotato draait prima op een 112j. Ik draai het zelfs op een 110j.
remcoboy1479 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:02:
Zeker weten dat je couchpotato server hebt draaien, en niet de oude couchpotato?
De oude is grijs (wit achtig), de nieuwe is blauw/grijzig.

En als je couchpotato server vol mikt met tientallen films, ja dan wordt het traag inderdaad.
Zie ook de advanced option om 'scan at startup' uit te schakelen.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 13-01-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:27:
Welke versie van couchpotato heb jij? De oude versie (die al tijden niet meer ondersteund is) heeft een grijze achtergrond. De nieuwe, couchpotato server, heeft een blauwe achtergrond.
Hoe heb jij couchpotato geinstalleerd?
Ah, dat klinkt goed. 20130505-3 van de Synocommunity (ben niet bekend met putty en commands).

EDIT: Moet ik de CP Server Custom hebben (20130901-2)?

[ Voor 6% gewijzigd door remcoboy1479 op 13-01-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Nee, je hebt de juiste versie. Datum van de packages is niet interessant.
Je moet alleen wel even controleren of die wel bijgewerkt is naar de laatste versie via de interne updater.
De laatste versie is: 190e1d2c4fb4ce629022fdb50d52e5af354666bf

Custom versie is niet nodig, daarmee krijg je (als je dezelfde branch en fork neem) exact dezelfde versie als je nu ook hebt.

Als je de laatste versie hebt (vergelijk met hierboven) kan het best zijn dat je er gewoon te veel films in hebt staan.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 13-01-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Couchpotato draait prima op een 112j. Ik draai het zelfs op een 110j.

[...]

Zeker weten dat je couchpotato server hebt draaien, en niet de oude couchpotato?
De oude is grijs (wit achtig), de nieuwe is blauw/grijzig.

En als je couchpotato server vol mikt met tientallen films, ja dan wordt het traag inderdaad.
Zie ook de advanced option om 'scan at startup' uit te schakelen.
Op mijn DS209 draaide hij net aan (zowel v1 als v2), geregeld dat hij meer dan 128MB geheugen nam, dat dan wel met 70+ films in de watchlist. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie goed zou draaien op een systeem met 128mb geheugen. Als het wel zo is dan is het goed dat je me corrigeerd :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

70 films heeft mijn pa er nooit ingezet, dat kan wel even heftig worden inderdaad. :)
Maar couchpotato server is sinds de eerste versie wel flink herschreven en sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:33:
Nee, je hebt de juiste versie. Datum van de packages is niet interessant.
Je moet alleen wel even controleren of die wel bijgewerkt is naar de laatste versie via de interne updater.
De laatste versie is: 190e1d2c4fb4ce629022fdb50d52e5af354666bf

Custom versie is niet nodig, daarmee krijg je (als je dezelfde branch en fork neem) exact dezelfde versie als je nu ook hebt.

Als je de laatste versie hebt (vergelijk met hierboven) kan het best zijn dat je er gewoon te veel films in hebt staan.
Heb inderdaad de laatste versie.
Duurt het op je 110j ook erg lang voordat de pagina geladen wordt? Heb hier denk ik zo'n 10 films in de list staan, waarvan ook al enkele gesnatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

10 films moet prima kunnen.
Ik hoop alleen wel dat je nzbget gebruikt om te downloaden. En je kan altijd het aantal threads waarmee je vanaf usenet download wel naar beneden schroeven.

[ Voor 17% gewijzigd door job op 13-01-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:44:
10 films moet prima kunnen.
Ik hoop alleen wel dat je nzbget gebruikt om te downloaden. En je kan altijd het aantal threads waarmee je vanaf usenet download wel naar beneden schroeven.
Heb nu SABnzbd, maar alle downloads staan op pauze tot 22 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Als de donder sab vervangen door nzbget.
Sab neem te veel geheugen in, en zo veel heeft jouw 112j niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:48:
Als de donder sab vervangen door nzbget.
Sab neem te veel geheugen in, en zo veel heeft jouw 112j niet.
Gedaan :)
Is er ergens te zien hoeveel GB er gedownload is op een server?
Zit met een limiet vanwege usenet trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 22:40
Ik moet zeggen dat die handleiding ook wel heel beknopt is maar ook hiermee krijg ik mijn series niet goed verplaatst naar de goede series/seizoen map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

remcoboy1479 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Gedaan :)
Is er ergens te zien hoeveel GB er gedownload is op een server?
Zit met een limiet vanwege usenet trial.
Yep, naar de serverinstellingen gaan, daar staat het bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
mvds schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Yep, naar de serverinstellingen gaan, daar staat het bij :)
Indien je News-Servers bedoeld, heb ik daar al gekeken, kan het niet vinden..

[ Voor 72% gewijzigd door remcoboy1479 op 13-01-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

dat hield sab wel bij inderdaad, maar die heb je verwijderd toch?
Inloggen op de site bij de usenet provider lijkt me dan de oplossing :)

Wellicht is dit ook nog wel interessant voor je om te lezen: Alexji in "[Synology] Packages"
Misschien toch handig om voor de zekerheid de couchpotato custom versie te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
job schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:56:
[...]
dat hield sab wel bij inderdaad, maar die heb je verwijderd toch?
Inloggen op de site bij de usenet provider lijkt me dan de oplossing :)

Wellicht is dit ook nog wel interessant voor je om te lezen: Alexji in "[Synology] Packages"
Misschien toch handig om voor de zekerheid de couchpotato custom versie te installeren.
Dat klopt. Toen zat ik rond de 13GB.

Bedankt voor de tip, heb daar verder gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Notoriousss schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:16:
[...]

Heb je de reguliere of dev versie draaien van nzbtomedia? De dev versie is up to date, de default versie niet.
Ik had de master branch draaien. Daarop de dev versie geinstalleerd, maar die geeft helaas dezelfde foutmelding. Nog een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoboy1479 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:07:
[...]

Dat klopt. Toen zat ik rond de 13GB.

Bedankt voor de tip, heb daar verder gepost.
Als je aan je limiet zit merk je dat denk snel genoeg doordat er niks meer binnen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
aaarg ik wordt hier gek...
Install: ubuntu 12.04 met het lasi script.
De TV series staan op een nas, deze worden gemount via cifs.
Ik kan via ssh met de gebruiker root hier gewoon RW op doen, toch kan ik geen show toevoegen via SB:

code:
1
"2014-01-13 19:57:39 CP Server Thread-6 :: Unable to create the folder /mnt/plexshares/movies/Series/Elementary, can't add the show"

fstab ziet er zo uit:
code:
1
//10.30.52.100/Movies /mnt/plexshares/movies cifs credentials=/home/%gebruikersnaam%/.smbplexcredentials,iocharset=utf8,rw,file_mode=0777,dir_mode=0777 0 0

Wat mis ik hier, wat kan ik nog testen? Volgens mij (en HTOP) start SB als root..

NVM, found it...

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
schumi2004 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:25:
[...]

Als je aan je limiet zit merk je dat denk snel genoeg doordat er niks meer binnen komt ;)
Nope, dat mn paypalrekening geplunderd wordt :)
Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]