Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Zoals jullie vast en zeker weten is bierdopje gesloten en daardoor ook AutoSub niet meer bruikbaar.
Nu zou ik graag een SickBeard branch willen gebruiken met subliminal geïntegreerd, maar weet niet welke ik moet gebruiken kan iemand mij zeggen welke Fork/Branch geschikt is.
Blijft SickBeard met Subliminal zoeken naar subs, ook na het downloaden van een aflevering?
BP on the move!!!
Verwijderd
Ik dacht deze https://github.com/mr-orange/Sick-BeardBas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:03:
Goedemiddag, even een vraag hier van mij, Ik maak gebruik van SickBeard, Sabnzbd+ en AutoSub voor mijn series en subs op een MacMini, ik heb 3 versies van SickBeard gebruikt, als eerste de binary voor mac van deze website http://sickbeard.lad1337.de, maar omdat deze niet meer uptodate is, ben ik overgeschakeld naar de originele Master van midgetspy en sinds 1 week de development branch van midgetspy.
Zoals jullie vast en zeker weten is bierdopje gesloten en daardoor ook AutoSub niet meer bruikbaar.
Nu zou ik graag een SickBeard branch willen gebruiken met subliminal geïntegreerd, maar weet niet welke ik moet gebruiken kan iemand mij zeggen welke Fork/Branch geschikt is.
Blijft SickBeard met Subliminal zoeken naar subs, ook na het downloaden van een aflevering?
Toevallig heb ik deze vanmiddag geprobeerd, maar voor zover ik kon zien, maakt deze alleen gebruik van torrents en dus piratebay, ik wil eigenlijk alleen gebruik maken van nzb's
Edit:
Ik zie nu pas dat je nzb's search moet aanvinken

Hoe kan ik mijn bestaande SickBeard installattie overzetten naar deze Fork? En wordt deze Fork ook up-to-date gehouden met Midgetspy's Master/Development commits?
Sorry voor deze N00b vragen
[ Voor 26% gewijzigd door Bas Post op 27-11-2013 16:13 ]
BP on the move!!!
Autosub kun je schrappen. Bierdopje (waar Autosub zwaar op leunt) is er mee gestoptBas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:03:
Goedemiddag, even een vraag hier van mij, Ik maak gebruik van SickBeard, Sabnzbd+ en AutoSub voor mijn series en ....
nieuws: Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na sommatie van Stichting Brein
http://www.deyterra.com
Daarom mijn vraag ook.rally schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:15:
[...]
Autosub kun je schrappen. Bierdopje (waar Autosub zwaar op leunt) is er mee gestopt
nieuws: Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na sommatie van Stichting Brein
Ik zoek dus naar een alternatief binnen SickBeard met ondertitel integratie in de vorm van een Fork met Subliminal, maar ik zie Forks van Schumi, Mr-Orange, die weer Forks van elkaar hebben, dan weer Subliminal die los te downloaden is enz.
Ik zou graag SickBeard willen hebben die naar srt's blijft zoeken, ook na het downloaden van een aflevering en een notificatie stuurt zodra de srt gedownload is. Dit zou in mijn situatie WAF approved zijn
BP on the move!!!
tldr; kan je Subliminal makkelijk en snel runnen op windows? Zo nee, zijn er andere programmetjes die makkelijk en snel subs downloaden? Voorkeur voor Nederlandse subs, maar Engelse is ook goed.
PS) ik maak geen gebruik van sickbeard maar van NzbDrone
[ Voor 15% gewijzigd door Renzzie op 27-11-2013 16:21 ]
Ik heb nu Sickbeard fork TPB draaien, die download nu inderdaad automatisch SRT's en via Pushover krijg ik automatisch notificaties op mijn telefoon wanneer hij een nieuwe download heeft voltooid en wanneer de SRT binnen is.Bas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:19:
[...]
Daarom mijn vraag ook.
Ik zoek dus naar een alternatief binnen SickBeard met ondertitel integratie in de vorm van een Fork met Subliminal, maar ik zie Forks van Schumi, Mr-Orange, die weer Forks van elkaar hebben, dan weer Subliminal die los te downloaden is enz.
Ik zou graag SickBeard willen hebben die naar srt's blijft zoeken, ook na het downloaden van een aflevering en een notificatie stuurt zodra de srt gedownload is. Dit zou in mijn situatie WAF approved zijn
Eerste vracht aan notificaties kwam net binnen. Iets hoger in dit topic staat een korte tutorial hoe je die nieuwe fork kan installeren ( eitje ). Alleen je database e.d. van de voorgaande versie heb ik niet over kunnen nemen dus een groot deel heb ik overnieuw moeten configureren. Ook in SABNZBD+ die ineens bij de categorie "TV" geen runscript meer zag.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Heel basic:Bas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:19:
[...]
Daarom mijn vraag ook.
Mr Orange (failed handling, subtitles, mooie lay out):
- Pistachitos branch is de dev versie
- TPB is de stable versie
Schumi2004 (failed handling, subtitles, mooie layout en NL serie support):
- TBP (ligt stil nu)
Nivong (fork van Mr Orange met failed handling, subtitles en NL serie support)
- TPB
Kortom, ga voor Mr Orange's TBP voor de beste meest up to date versie of kies voor Nivong's versie met NL support, maar die loopt wel wat achter op de TBP van Mr Orange.
Super bedankt voor deze heldere opsomming!Notoriousss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:31:
[...]
Heel basic:
- TBP (ligt stil nu)
- TPB
Kortom, ga voor Mr Orange's TBP voor de beste meest up to date versie of kies voor Nivong's versie met NL support, maar die loopt wel wat achter op de TBP van Mr Orange.
Ik ga is stoeien met de TBP branch van Mr Orange. Nu nog alleen zoeken in deze topic hoe ik mijn bestaande SickBeard installatie kan overhevelen.
BP on the move!!!
Heb je de standaard versie? Dan heb je waarschijnlijk pech. Ik zou je settings even opslaan (root folder van sickbeard onder settings.ini), maar je database zul je opnieuw moeten laten genereren aangezien die net wat anders is vergeleken met de standaard versie.Bas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:36:
[...]
Super bedankt voor deze heldere opsomming!
Ik ga is stoeien met de TBP branch van Mr Orange. Nu nog alleen zoeken in deze topic hoe ik mijn bestaande SickBeard installatie kan overhevelen.
Jammer dat dit project abandoned lijkt, want er zit best potentie in.
Zitten nog zoeksites als BTJunkie en ISOhunt tussen en hij herkent geen HD.
Zie onderstaande log:
27-nov-2013 @ 17:44:
Zoekresultaten voor Homeland - Seizoen: 3, Aflevering: 1: "Tin Man is Down"
---------------
Gevonden:
1. http://torrent.zoink.it/Homeland.S03E01.HDTV.x264-ASAP.[eztv].torrent
2. http://torrent.zoink.it/Homeland.S03E01.WEBRip.x264-KYR.[eztv].torrent
3. http://torrent.zoink.it/Homeland.S03E01.720p.x264-HOMELAND.[eztv].torrent
4. http://torrent.zoink.it/Homeland.S03E01.x264-HOMELAND.[eztv].torrent
---------------
Afgewezen:
1. Aflevering is niet in HD kwaliteit: 720p & HD not present in torrent title
2. Aflevering is niet in HD kwaliteit: 720p & HD not present in torrent title
3. Aflevering is niet in HD kwaliteit: 720p & HD not present in torrent title
4. Aflevering is niet in HD kwaliteit: 720p & HD not present in torrent title
---------------
Gedownload:
Geen torrents gedownload
------------------------------------

It is better to be roughly right, than precisely wrong.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Kan de mr-orange fork van Sickbeard ook via nieuwsgroepen downloaden? Ik heb hem vanmiddag even geprobeerd maar ik zag die functie niet zo snel staan.
Dat had ik vanmiddag ook, maar onder de settings kan NZB aanvinken en dan kan je de searchproviders aanvinken. Ik maak namelijk geen gebruik van TPB dus die heb search torrents uitgevinktEagleman7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:14:
Nu sprak de automatishe subtitle functie in mr-orange zijn sickbeard fork mij wel aan ( gebruik nu nog mijn eigen script met post-processing en cronjobs ) alleen nu had ik de volgende vraag:
Kan de mr-orange fork van Sickbeard ook via nieuwsgroepen downloaden? Ik heb hem vanmiddag even geprobeerd maar ik zag die functie niet zo snel staan.
BP on the move!!!
Ik heb nu de development branch van Midgetspy, dus wat te doen dan?Notoriousss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:14:
[...]
Heb je de standaard versie? Dan heb je waarschijnlijk pech. Ik zou je settings even opslaan (root folder van sickbeard onder settings.ini), maar je database zul je opnieuw moeten laten genereren aangezien die net wat anders is vergeleken met de standaard versie.
BP on the move!!!
Naar die van Mr Orange switchen, even je settings.ini kopiëren in je SickBeard root naar een andere plek. Die van Mr Orange installeren (welk platform gebruik je?).Bas Post schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:18:
[...]
Ik heb nu de development branch van Midgetspy, dus wat te doen dan?
Mr Orange TPB branch ondersteunt sowieso NZB én Torrents. SickBeard is sowieso oorspronkelijk gemaakt voor NZB dus die functie zit er sowieso in
Verwijderd
Oke, thanks! Wellicht handig voor in de OP?Notoriousss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:31:
[...]
Heel basic:
- TBP (ligt stil nu)
- TPB
Torrents heb ik in de standaard Sickbeard nooit aan de praat gekregen, bijv. geen support voor TPB. Is dat in de Mr Orange fork wel te doen?
En eigenlijk moet ik het helemaal opnieuw installeren, inclusief ALLE series e.d. opnieuw toevoegen inclusief configuratie daarvan? Dat zie ik nog niet zo zitten....
Failed handling spreekt me enorm aan, ik ga nu dan elke keer zelf verder op zoek naar een andere release op News servers, als dat niet lukt gaan de Torrents aan. Kortom, dat kan handiger.
Wellicht noobvragen, maar het heeft aardig wat tijd om dit allemaal werkend te krijgen en heb geen zin om weer een dag aan het knutselen te zijn. Ik mis vooral een overzichtje inclusief readme, als dat er is.
Ergens in de OP staat een best practice document, heb je daar wat aan?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:16:
[...]
Oke, thanks! Wellicht handig voor in de OP?
Torrents heb ik in de standaard Sickbeard nooit aan de praat gekregen, bijv. geen support voor TPB. Is dat in de Mr Orange fork wel te doen?
En eigenlijk moet ik het helemaal opnieuw installeren, inclusief ALLE series e.d. opnieuw toevoegen inclusief configuratie daarvan? Dat zie ik nog niet zo zitten....
Failed handling spreekt me enorm aan, ik ga nu dan elke keer zelf verder op zoek naar een andere release op News servers, als dat niet lukt gaan de Torrents aan. Kortom, dat kan handiger.
Wellicht noobvragen, maar het heeft aardig wat tijd om dit allemaal werkend te krijgen en heb geen zin om weer een dag aan het knutselen te zijn. Ik mis vooral een overzichtje inclusief readme, als dat er is.
Verwijderd
Er staat alleen dat er een best practice document komt...? Ik zie hem nergens?schumi2004 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:24:
[...]
Ergens in de OP staat een best practice document, heb je daar wat aan?
In mijn geval: Ik heb nu Sickbeard standaard, kan ik gewoon de Sickbeard Mr Orange fork eroverheen knallen en config terug zetten? Ik zal dan wellicht opnieuw series moeten toevoegen, maar de SabNZBD-postprocess scripts werken nog wel bijv.?
Verwijderd
Oke, ik heb dit al gedaan, Sickbeard Mr Orange gedownload en op mijn NAS gezet. Ik had een SH-script voor de "standaard" versie, welke de daemon opstart, benodigd voor Sickbeard. Dit werkt natuurlijk weer niet voor de Mr Orange fork. Nergens staat in de readme hoe ik het op moet starten.... Ik kom er niet uit, iemand?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:29:
[...]
Er staat alleen dat er een best practice document komt...? Ik zie hem nergens?
In mijn geval: Ik heb nu Sickbeard standaard, kan ik gewoon de Sickbeard Mr Orange fork eroverheen knallen en config terug zetten? Ik zal dan wellicht opnieuw series moeten toevoegen, maar de SabNZBD-postprocess scripts werken nog wel bijv.?
Oke, volgens mij gaat het wel werken, hij draait ineens op een andere poort... Terwijl ik config wel over heb gezet. Hij doet het nu zo te zien
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 21:11 ]
Verwijderd
Mijn branche loopt gelijkt aan Mr orange zijn branche en is dus altijd up to date, wil je de dev branche van mr-orange dan kan dat ook via mijn fork, ik houd alles bij.Notoriousss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:31:
[...]
Heel basic:
- TBP (ligt stil nu)
- TPB
Zag op spotweb alweer nieuwe posts van QoQ.
Verwijderd
Error: Unable to get Transmission Authentication, check your config!
URL staat goed, ik heb username + password geprobeerd van web access, ook die uit settings (rpc username + password), rpc staat aan in config, niks helpt. Als ik een rpcuser en rpcpass gebruik, krijg ik melding dat username + password niet correct zijn....
Via Google word ik niks wijzer.
@tcviper : Heb jij hier al een oplossing voor? Ik krijg dezelfde meldingen namelijktcviper schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:41:
Iemand al oplossing voor deze onzin die sinds vannacht speelt bij alle downloads (clintonhall):
Traceback (most recent call last):
File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py", line 116, in <module>
import autoProcess.migratecfg as migratecfg
File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcess/migratecfg.py", line 168
section = "ASCII"
^
IndentationError: unindent does not match any outer indentation level
Iets beter kijkenVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:29:
[...]
Er staat alleen dat er een best practice document komt...? Ik zie hem nergens?
Best Practice Document (Handleiding)
(Let op, document is niet af! Voorlopig gebasseerd op post-processing)
Document hier
NOTE: Je kunt opmerkingen in het document plaatsen bij het geen niet duidelijk is of er in zou moeten. Op deze manier dragen we allemaal ons steentje bij om het perfecte document te maken voor iedereen.
Het is mij vooral om de failed handelingen te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door MaceNL op 28-11-2013 07:22 ]
Makkelijkste is de SickBeard Custom package te gebruiken.MaceNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:16:
Ik heb sickbeard geinstalleerd via de SynoCommunity wat moet ik aanpassen om van deze :Nivong (fork van Mr Orange met failed handling, subtitles en NL serie support) gebruik te maken ?
Het is mij vooral om de failed handelingen te doen.
Ok top ga ik die proberenschumi2004 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:27:
[...]
Makkelijkste is de SickBeard Custom package te gebruiken.
1
2
| XBMC JSON response: {u'jsonrpc': u'2.0', u'id': 1, u'result': u'OK'} CP Server Thread-5 :: Contacting XBMC (with auth header) via url: http://192.168.X.X:80/jsonrpc |
Maar XBMC doet er niets mee. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Omdat ik een programma zoek die niet allerlei forks heeft die functionaliteit toevoegen die het origineel al had kunnen hebben, die je pas geinstalleerd krijgt door nog eens 2 andere programma's te installeren en die eerst te gebruiken.tcviper schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:56:
Waarom al die troep software proberen als Sickbeard (TPB)/Couchpotato gewoon goed werkt en prima functioneert met zowel Torrents als NZB?
git pull draaien voor nzbtomedia scriptsBuzzie schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:17:
[...]
@tcviper : Heb jij hier al een oplossing voor? Ik krijg dezelfde meldingen namelijk
Huh? Je hebt toch maar 1 versie nodig daar zit alles in hoor voor Sickbeard?Tripl3 D schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:09:
[...]
Omdat ik een programma zoek die niet allerlei forks heeft die functionaliteit toevoegen die het origineel al had kunnen hebben, die je pas geinstalleerd krijgt door nog eens 2 andere programma's te installeren en die eerst te gebruiken.
https://github.com/mr-orange/Sick-Beard
Vroeger was mijn setup alsvolgt:
Sickbeard -> SabNZB met Catorgory TV -> SabNZB Tv -> Zet in Dir Download -> Autosub checked die dir en download de missende subs.
Daarna verplaatste ik de episode zodra hij compleet was met de ondertitel naar de correcte folder, van de serie.
Nu moet ik ook post-proccesing gaan doen maar eens kijken hoe dan werkt volgens mij moet ik eerst eens me series instellingen nakijken want mijn serie structuur is het volgende:
- Series A
-- Season x
-- Season y
- Serie B
-- Season x
-- Season y
Uitzoek werk :
- Subtitles ( incl providers )
- Post-Processing ( move naar correcte dir )
en het liefst wil ik ze pas moven als er Subtitles zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 28-11-2013 09:57 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ah top, dat wist ik helemaal niet dat je 'm meteen recht trok. Wellicht dat ik dan die van jou installeer, toch altijd handig om NL ondersteuning te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:34:
[...]
Mijn branche loopt gelijkt aan Mr orange zijn branche en is dus altijd up to date, wil je de dev branche van mr-orange dan kan dat ook via mijn fork, ik houd alles bij.
Ja dat is mogelijk....die komt in een aparte map.joppe113 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:32:
Ik draai nu de standaard versie van sickbeard maar ik wil ook graag naar een fork toe. Kan ik eerst ook via package center die custom sickbeard er bij installeren en 2 instanties naast elkaar laten lopen?
wel kan het zijn dat je handmatig in de config de poort moet aanpassen
Ik draai nu met de standaard Windows Sickbeard, als ik naar een andere Fork wil, dan moet ik ook Python op m'n WHS2011 machine gaan installeren? Ik draai Subliminal nu vanaf m'n laptop, daar heb ik Python al wel op draaien.
bij mij 8083joppe113 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:53:
Ok, en welke poort zou dat dan moeten zijn?
Kun je invullen wat je wilt zolang die poort maar niet in gebruik is.
Thanks....maar ik heb de zip bestand gedownload en die naar mijn bak gekopieerd.tcviper schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:24:
[...]
git pull draaien voor nzbtomedia scriptsnieuwe update fixed het.
Dit heb ik begin van de week nog gedaan.
enig idee wanneer die update dan gedaan is?
https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/tree/devBuzzie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
[...]
Thanks....maar ik heb de zip bestand gedownload en die naar mijn bak gekopieerd.
Dit heb ik begin van de week nog gedaan.
enig idee wanneer die update dan gedaan is?
11 uur geleden. De mainbranch heeft ie zo te zien al een maand niet geüpdatet.
Korte zoektocht leert mij dat op dit moment de nl srt file, in tegenstelling tot Bierdopje (t/m 26-11-13), voor Homeland, Covert Affairs en The Good Wife niet voor elke aflevering beschikbaar is (addic7ed, OpenSubtitles).drfruit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
Is er hoop dat de onder Windows installeerbare versie van SB nog wordt uitgebreid met subtitleondersteuning? Of dat er een vergelijkbaar Windows-installatiepakket komt van een van de andere forks?
Ik denk echt dat dit kwestie van tijd is, dan zullen die vertaal teams heus wel pushen naar opensubs en hopelijk komt podnapsi ook nog erbij in sickbeard.
[ Voor 65% gewijzigd door tcviper op 28-11-2013 13:04 ]
thankssNotoriousss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
[...]
https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/tree/dev
11 uur geleden. De mainbranch heeft ie zo te zien al een maand niet geüpdatet.
werkt weer perfect
Het gaat uiteraard niet om de meest recente afleveringen....tcviper schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:51:
wsmaal, die komen er vanzelf op, gewoon even geduld hebben(bierdopje was gewoon snelst).
Ik denk echt dat dit kwestie van tijd is, dan zullen die vertaal teams heus wel pushen naar opensubs en hopelijk komt podnapsi ook nog erbij in sickbeard.
Probeer ze eens met deze te vinden http://subtitlesapp.com/wsmaal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:28:
[...]
Het gaat uiteraard niet om de meest recente afleveringen....
Is even behelpen tot er een goede oplossing komt
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Toevallig gisteravond geprobeerd en weer verwijderd ;-)Sepp14 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:33:
[...]
Probeer ze eens met deze te vinden http://subtitlesapp.com/
Is even behelpen tot er een goede oplossing komt
Ik installeer op mijn Ubuntu desktop (gebruik ik vrijwel nooit meer) mr-orange..
Ik heb ook uiteindelijk gekozen voor de vork van Nivong ipv mr orange, is uiteindelijk toch hetzelfde alleen als voordeel als ik ooit GTST moet downloadenNotoriousss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:19:
[...]
Ah top, dat wist ik helemaal niet dat je 'm meteen recht trok. Wellicht dat ik dan die van jou installeer, toch altijd handig om NL ondersteuning te hebben.
Werkt wel aardig hoor de subtitels support
Ik heb toch nog een vraagje hierover, blijft SickBeard zoeken naar ondertitels op het moment dat deze nog niet gevonden zijn? En wat is dan de interval van zoeken naar subs? Kan je dat ergens zien of instellen?
[ Voor 17% gewijzigd door Bas Post op 28-11-2013 14:23 ]
BP on the move!!!
Het was even zoeken, want ik vond wel wat beschrijvingen om dit aan de praat te krijgen, maar die werken allemaal weer anders en de commandline-opdrachten eindigden meestal met een foutmelding.
Ik heb nu een snelkoppeling met deze opdracht:
C:\Python27\Scripts\subliminal.exe -l EN NL -c C:\Temp Y:\
De map waarin al mijn series staan (in mijn geval Y:\) wordt met deze opdracht recursief gescand en alle nog niet aanwezige Engelse en Nederlandse ondertitels worden binnengehaald. Het is wat overkill, maar het werkt tenminste.
De ondertitel van de laatste POI heb ik nog niet, ben ik te snel of gaat er nog wat mis bij mij?
Nu doe ik nog niets met processing. Na de download controleerde ik de ondertitels die via Autosub binnenkwamen en verplaatste ze dan naar de een andere lokatie waar alles staat wat een ondertitle heeft. DIt is ook de plek die uiteindelijk in Sickbeard staat ingesteld voor de database. Dit is iets meer werk maar zo zie ik in XBMC ook alleen de dingen waarvan ik zeker weet dat er ondertitels bij zitten.
Zover ik weet is er geen opties om daarop een filter te hebben.
Met de functie in Sickbeard gaat hij zoeken naar ondertitels als deze nog in de download folder staan die in sickbeard staat ingesteld of alleen als ze op de plaats komen waar alle series uiteindelijk komen te staan.
Dit stukje is mij niet echt duidelijk.
Update
Hij pakt dus de de database folder. Als ik daar een aflevering in zet dan wordt deze zichtbaar voor het zoeken naar ondertitels.
Zie nu alleen dit in de log staan als ik zoek naar een ondertitel. Wat betekenen de Statussen.
2013-11-28 16:54:22 DEBUG CP Server Thread-10 :: 269602: No subtitles downloaded for episode 1x3
2013-11-28 16:54:22 DEBUG CP Server Thread-10 :: STATUS IS 404
2013-11-28 16:54:22 DEBUG CP Server Thread-10 :: 269602: Saving episode details to database
2013-11-28 16:54:19 DEBUG CP Server Thread-10 :: 269602: Downloading subtitles for episode 1x3
2013-11-28 16:54:19 DEBUG CP Server Thread-10 :: 269602: No subtitles downloaded for episode 1x2
2013-11-28 16:54:19 DEBUG CP Server Thread-10 :: STATUS IS 3204
[ Voor 44% gewijzigd door MikeOO op 28-11-2013 16:51 ]
Google geeft me daarbij ook geen tips. Mijn OS is Windows 2012 R2, mocht dat nog wat uitmaken.C:\Python27\python.exe: can't find '__main__' module in 'subliminal'.
Ik heb namelijk sterk het idee, doordat ik Subliminal stand-alone niet goed werkend krijg, het ook niet zal werken vanuit Sick-Beard (ik heb de Mr. Orange fork geïnstalleerd om die te testen).
Nav Mindwalker in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a." miste ik argparse nog, die geïnstalleerd (pip install argparse) en dat lijkt te helpen, ik mis alleen nog de juiste syntax om Subliminal aan te sturen (zo lijkt het).
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 28-11-2013 17:24 ]
Verwijderd
Dit werkt wel op de computer, maar als ik de bestanden overzet naar mn ipod werkt dit niet, die accepteert alleen maar Show.Name.S01E01.Pilot.srt
Is dit ergens mogelijk om te veranderen? Zo niet, dan verander ik ze wel telkens manueel.
Voor de rest werkt sickbeard heel goed!
Verwijderd
Heeft iemand hier een oplossing voor?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:39:
Ik krijg deze error als ik Transmission wil configureren:
Error: Unable to get Transmission Authentication, check your config!
URL staat goed, ik heb username + password geprobeerd van web access, ook die uit settings (rpc username + password), rpc staat aan in config, niks helpt. Als ik een rpcuser en rpcpass gebruik, krijg ik melding dat username + password niet correct zijn....
Via Google word ik niks wijzer.
Ik heb dit probleem ook gehad. Ik zou even moeten kijken of ik dat configuratief heb opgelost of met een herstart van één van de applicaties. Maar dat ik kan vanavond pas weer checken...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:28:
[...]
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Verwijderd
Ik heb het voor nu als volgt gefixt:DarkKnight schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:31:
[...]
Ik heb dit probleem ook gehad. Ik zou even moeten kijken of ik dat configuratief heb opgelost of met een herstart van één van de applicaties. Maar dat ik kan vanavond pas weer checken...
rpc-authentication-required op false
username en password leeg
de URL in SB moet eindigen op /rpc, dus http://localhost:9091/transmission/rpc in mijn geval.
Verwijderd
1
2
| "script-torrent-done-enabled": true, "script-torrent-done-filename": "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/autoProcessTV/TorrentToMedia.py", |
Ik heb TorrentToMedia.py gedownload van hier:https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/blob/master/TorrentToMedia.py
Ik weet niet of dat de goede is? In de Transmission log staat:
1
2
3
| [19:31:29.742] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Complete (torrent.c:2058) [19:31:31.762] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Calling script "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/autoProcessTV/TorrentToMedia.py" (torrent.c:2016) [19:32:22.262] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Scrape error: Connection failed (announcer.c:1259) |
Dat Scrape error is volgens mij wat anders (ook andere c-file). Waarom werkt dit niet? In Sickbeard staat de serie namelijk nog steeds op snatched. Moet ik het TorrentToMedia.py script niet nog opgeven waar de downloads e.d. staan?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 19:46 ]
Ik had gister hetzelfde, ik gebruik nu een dos prompt, en ga dan naar C:/python27/scriptsCptChaos schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:12:
Zijn er hier mensen, die subliminal werkend hebben op hun Windows machine? Ik kom wel een tweakblog tegen uit 2011, die heb ik gevolgd, maar veel dingen lijken veranderd te zijn, dus die werkt niet geheel meer. Ik heb na wat omwegen uiteindelijk setup.py install kunnen doen, maar als ik nu subliminal -l nl F:\Series doe (ik heb mijn series op die disk in die map staan), dan krijg ik alleen maar
[...]
Google geeft me daarbij ook geen tips. Mijn OS is Windows 2012 R2, mocht dat nog wat uitmaken.
Ik heb namelijk sterk het idee, doordat ik Subliminal stand-alone niet goed werkend krijg, het ook niet zal werken vanuit Sick-Beard (ik heb de Mr. Orange fork geïnstalleerd om die te testen).
Nav Mindwalker in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a." miste ik argparse nog, die geïnstalleerd (pip install argparse) en dat lijkt te helpen, ik mis alleen nog de juiste syntax om Subliminal aan te sturen (zo lijkt het).
Dan doe ik "subliminal.exe -l EN NL -c C:\Temp R:\"
Ik heb mijn series op de R drive staan. Als ik dit doe dan lijkt er even niks te gebeuren, maar er is wel netwerk activiteit. Na een tijdje zie je wat gebeuren.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij moet je de hele package van nzbToMedia hebben. Daar zit ook een bestand autoProcessMedia.cfg bij en daar moet je dan het een en ander in configureren.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:32:
Ik heb nu Transmission aan de praat, torrents komen vanuit Sickbeard in Transmission, maar post processing werkt nog niet. Ik heb het zo ingevuld als in de handleiding:
code:
1 2 "script-torrent-done-enabled": true, "script-torrent-done-filename": "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/autoProcessTV/TorrentToMedia.py",
Ik heb TorrentToMedia.py gedownload van hier:https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/blob/master/TorrentToMedia.py
Ik weet niet of dat de goede is? In de Transmission log staat:
code:
1 2 3 [19:31:29.742] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Complete (torrent.c:2058) [19:31:31.762] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Calling script "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/autoProcessTV/TorrentToMedia.py" (torrent.c:2016) [19:32:22.262] The.Big.Bang.Theory.S07E09.720p.HDTV.X264-DIMENSION [PublicHD] Scrape error: Connection failed (announcer.c:1259)
Dat Scrape error is volgens mij wat anders (ook andere c-file). Waarom werkt dit niet? In Sickbeard staat de serie namelijk nog steeds op snatched. Moet ik het TorrentToMedia.py script niet nog opgeven waar de downloads e.d. staan?
2013-11-28 22:00:15.852211 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: HTTP Error 302: The HTTP server returned a redirect error that would lead to an infinite loop.
Kwam het online, na een rondje Googlen, weinig tegen. Weet iemand wat het kan zijn?
Edit: krijg de zelfde melding ook met Couchpotato

[ Voor 7% gewijzigd door acehighhugo op 28-11-2013 23:14 ]
Staat toch echt dat jetcviper schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:25:
[...]
Huh? Je hebt toch maar 1 versie nodig daar zit alles in hoor voor Sickbeard?
https://github.com/mr-orange/Sick-Beard
nodig hebt.Python 2.6+ and Cheetah 2.1.0+
Volgens mij is Synocommunity link weer down want zie de packages er weer niet tussen staan en gistern nog wel.mvds schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:50:
Package source toevoegen van Synocommunity en dan de Package Subliminal kiezenKind kan de was doen
Update:
Inmiddels is de link weer actief.
[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 29-11-2013 13:58 ]
Nu ben ik door dit forum heen gaan spitten en kwam NZBtoMedia van Clintonhall tegen.
Moet je dit installeren als je de optie Failed Downloads aanzet in SickBeard?
Voor ondertitels, heb ik altijd SickBeard laten renamen, is het verstandig om dit niet meer te doen dan?
Ik heb nu deze instelling: Season 2/Show Name - S02E03 - Ep Name - HD TV.ext en wil dit eigenlijk wel graag houden.
BP on the move!!!
Google Play: Couch Forwarder
[ Voor 7% gewijzigd door makkie ;) op 29-11-2013 11:42 ]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Mwa er zit ook nog een betaalde variant van maar die verwijderd alleen de ads. Ik heb hem igg geinstalleerd zal het eens testen Ik heb hem geinstalleerd eens kijken of het echt zo handig is.makkie ;) schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
Gratis en voor nop.
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 29-11-2013 11:41 ]
Vind je?makkie ;) schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
Misschien een goede voor de frontpage. Ik gebruik naar tevredenheid momenteel op mijn android CouchForwarder voor Couchpotato, Sickbeard, SabNZBd, Headphones en Newznab (Beta) integratie. Gratis en voor nop.
Zo heb je er namelijk nog wel meer, NZB Unity bv
Enigste wat ik geregeld onderweg doe is een film adden aan mijn wanted list omdat iemand die toevallig noemt maar voor series etc gebeurt het niet tot nauwelijks.
Die wanted list is ook nog eens een Trakt.tv of IMDb wanted list (via bv IMDb app op mobiel) wat weer handig is voor het geval CP weer eens crashed en ik de hele DB opnieuw moet opbouwen (wat gelukkig de laatste periode niet meer is voorgekomen)
Maar weet het goed gemaakt. Als jij leuk stukje schrijft zetten we hem er tussen
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2013 11:48 ]
Welke stappen heb jij ondernomen om de subtitles binnen te krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:17:
Ik gebruik de Sickbeard van mr-orange, en de ondertitels werken goed, maar het enige probleem is dat de ondertitels de naam Show.Name.S01E01.Pilot.nl.srt
Dit werkt wel op de computer, maar als ik de bestanden overzet naar mn ipod werkt dit niet, die accepteert alleen maar Show.Name.S01E01.Pilot.srt
Is dit ergens mogelijk om te veranderen? Zo niet, dan verander ik ze wel telkens manueel.
Voor de rest werkt sickbeard heel goed!
Ik heb de optie subtitles aangezet, opensubtitles en a7dicted aangevinkt en de talen engels en dutch ingevuld.
Er worden alleen geen subtitles gedownload en ik zie in de log ook niks terug.
Doe eens een manual search op subs bij een episode, wat zegt ie dan?Exocet schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:57:
[...]
Welke stappen heb jij ondernomen om de subtitles binnen te krijgen?
Ik heb de optie subtitles aangezet, opensubtitles en a7dicted aangevinkt en de talen engels en dutch ingevuld.
@akrisha
Dat gaat helaas (nog) niet, de language tag uit subtitle naming weg halen.
Subtitles History Log downloaded Subtitle on History page?
Het staat gewoon in mijn Info file
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
CouchForwarder
Met CouchForwarder op je Android toestel kun je films toevoegen aan CouchPotato door in de IMDB app deze te sharen naar de app. Naast Couchpotato heeft deze app echter ook ondersteuning voor Sickbeard, Sabnzbd, Headphones en Newznab (Beta).
- Toevoegen films vanuit de IMDB app op je android direct naar de Couch Potato queue door simpel te sharen!
- Beheren van je tv-series en bekijken van de geplande afleveringen via HTTP en HTTPS in Sickbeard
- Beheren van je Sabnzbd downloads bekijken van je download history via http & https
- Beheren van je Headphones artiesten en zien van gedetaileerde informatie betreffende albums
- Zoeken naar downloads via Newznab en deze direct als NZB aan je Sabznbd queue toevoegen om te downloaden.
* Gratis (Met reclame): Google Play: Couch Forwarder Free
* Betaald: Google Play: Couch Forwarder
Android vereist:
2.2 en hoger

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Staat ook aan ja.Sepp14 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
Heb je het hokje wel aangevinkt bij :
Subtitles History Log downloaded Subtitle on History page?
Het staat gewoon in mijn Info file
Ik heb ook de optie geprobeerd om ontbrekende subtitles te vinden, maar hij zegt dat er geen ontbrekende subtitles zijn (die zijn er dus wel).
Als ik tvsubtitles aktiveer krijg ik wel subs binnen maar die matchen totaal niet (out of sync).
[ Voor 39% gewijzigd door tcviper op 29-11-2013 13:43 ]
Staat bij elke serie ook het Subtitle vinkje aan.Exocet schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:30:
[...]
Staat ook aan ja.
Ik heb ook de optie geprobeerd om ontbrekende subtitles te vinden, maar hij zegt dat er geen ontbrekende subtitles zijn (die zijn er dus wel).
Een serie openen in Sickbeard zodat je alle afleveringen te zien krjigt en bovenin op EDIT klikken.
Daar moet het vinkje ook aan staan.
Dus met de engelse subs is het wel goed maar enkel de nl subs vindt hij bijna niet?tcviper schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:40:
Ik heb dat probleem ook vaker met subs downloaden in sickbeard/subliminal, en bij nieuwe afleveringen krijg ik 9 op 10 keer alleen Engelse ondertiteling die gedownload word. Sterker nog hij heeft nog geen een dutch subtitle gevonden sinds ik dat aangezet heb. Gebruik zowel opensubtitles als addic7ed.
Als ik tvsubtitles aktiveer krijg ik wel subs binnen maar die matchen totaal niet (out of sync).
Ook niet de beste oplossing dus?
makkie ;) schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
Zoiets?
CouchForwarder
Met CouchForwarder op je Android toestel kun je films toevoegen aan CouchPotato door in de IMDB app deze te sharen naar de app. Naast Couchpotato heeft deze app echter ook ondersteuning voor Sickbeard, Sabnzbd, Headphones en Newznab (Beta).
- Toevoegen films vanuit de IMDB app op je android direct naar de Couch Potato queue door simpel te sharen!
- Beheren van je tv-series en bekijken van de geplande afleveringen via HTTP en HTTPS in Sickbeard
- Beheren van je Sabnzbd downloads bekijken van je download history via http & https
- Beheren van je Headphones artiesten en zien van gedetaileerde informatie betreffende albums
- Zoeken naar downloads via Newznab en deze direct als NZB aan je Sabznbd queue toevoegen om te downloaden.
* Gratis (Met reclame): Google Play: Couch Forwarder Free
* Betaald: Google Play: Couch Forwarder
Android vereist:
2.2 en hoger
[afbeelding]
Komt goed, thanks.
Ik heb dezelfde ervaring. Vanmiddag MrOrange/Sick Beard geïnstalleerd (Ubuntu) en werkte direct. Voor deze gelegenheid heb ik enkele recente en oudere afleveringen van Homeland en The Good Wife gedownload. DL van de nl subtitles gebeurt helaas niet.Exocet schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:57:
[...]
Welke stappen heb jij ondernomen om de subtitles binnen te krijgen?
Alle suggesties die nav jouw posting gemaakt zijn zijn geïmplementeerd. Manual search op subs (Download subtitles) wordt weliswaar geaccepteerd (Currently downloading subtitles for this show) maar er gebeurt niets (ook geen foutmelding). In Subtitles plugin zijn Opensubtitles, Addic7cd en TVsubtitles geselecteerd. Bij de laatste 2 staat een sterretje (Web-scraping plugin) waarvan ik de betekenis (nog) niet heb achterhaald.
Werkt prima hier. Probeer ook eens opensubtitles als provider.wsmaal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring. Vanmiddag MrOrange/Sick Beard geïnstalleerd (Ubuntu) en werkte direct. Voor deze gelegenheid heb ik enkele recente en oudere afleveringen van Homeland en The Good Wife gedownload. DL van de nl subtitles gebeurt helaas niet.
Alle suggesties die nav jouw posting gemaakt zijn zijn geïmplementeerd. Manual search op subs (Download subtitles) wordt weliswaar geaccepteerd (Currently downloading subtitles for this show) maar er gebeurt niets (ook geen foutmelding). In Subtitles plugin zijn Opensubtitles, Addic7cd en TVsubtitles geselecteerd. Bij de laatste 2 staat een sterretje (Web-scraping plugin) waarvan ik de betekenis (nog) niet heb achterhaald.
web-scraping is a provider zonder api functionaliteit
Ik probeer mijn letterboxd watchlist te koppelen aan CP maar krijg in de errorlog de volgende melding:
[ couchpotato.core.event] Error in event "automation.get_movies", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.3.1.win32\couchpotato\core\event.py", line 12, in runHandler
File "C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.3.1.win32\couchpotato\core\providers\automation\base.py", line 33, in _getMovies
File "C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.3.1.win32\couchpotato\core\providers\automation\letterboxd\main.py", line 26, in getIMDBids
File "C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.3.1.win32\couchpotato\core\providers\automation\letterboxd\main.py", line 49, in getWatchlist
IndexError: list index out of range
encoding=cp1252 debug=False args=['--quiet'] app_dir=C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.3.1.win32 data_dir=C:\Users\Bart\AppData\Roaming\CouchPotato desktop=<__main__.CouchPotatoApp; proxy of <Swig Object of type 'wxPyApp *' at 0x38a2d08> > options=Namespace(config_file='C:\\Users\\Bart\\AppData\\Roaming\\CouchPotato\\settings.conf', console_log=False, daemon=False, data_dir=None, debug=False, pid_file='C:\\Users\\Bart\\AppData\\Roaming\\CouchPotato\\couchpotato.pid', quiet=True)
Hij haalt dus niets binnen. Heb even zitten zoeken maar kan er eigenlijk niks over vinden dan dat je je watchlist op public moet zetten. iemand enig idee?
Steam: CatBearCow
Ja dit zou ik ook graag willen weten alleen hoe veel moeite we in Subliminal stoppen als deze toch geen NL subs binnen haalt..?MikeOO schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:49:
Kun je Subliminal eigenlijk makelijk zelf bijwerken. Ik zie namelijk dat ze inmiddels al bij versie 0.7.3 terwijl de package zelf nog 6.4.9 is. Zit helaas geen Git Pull bij en zelf de bestand overzetten zou nog kunnen maar dan zal de GUI mogelijk niet meer kloppen met mogelijke nieuwe opties.
Kan je bijvoorbeeld niet autosub ombouwen dat hij niet alleen bij bierdopje zoekt maar ook bij andere?
Het idee bijvoorbeeld SB met nl series ondersteuning
Edit: een 720 web dl sub past ook in een 1080 web dl versie heb ik mij laten vertellen. Waar zit het verschil in qua syncen?
Kan ik altijd een 720 web dl sub pakken voor een 1080 web dl evt.?
[ Voor 34% gewijzigd door Sepp14 op 29-11-2013 20:51 ]
De laatste tijd loop ik tegen het probleem aan dat veel series gewoon niet meer binnen gehaald kunnen worden wegens take downs.
Is het mogelijk mijn huidige sickbeard te upgraden naar bijvoorbeeld de fork van Schumi of een andere geschikte zodat ik ook via torrents kan downloaden ?
Ik ben met de vorige installatie erg lang bezig geweest en ben op dit vlak een redelijke noob.
Is er iemand die me een zetje in de goeie richting kan geven ?
Of toch maar een Synology kopen ?
John
Dat was het inderdaad. Dat vinkje had ik met autosub niet nodigMikeOO schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:43:
[...]
Staat bij elke serie ook het Subtitle vinkje aan.
Een serie openen in Sickbeard zodat je alle afleveringen te zien krjigt en bovenin op EDIT klikken.
Daar moet het vinkje ook aan staan.
Opensubtitles staat bovenaan.schumi2004 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:37:
[...]
Werkt prima hier. Probeer ook eens opensubtitles als provider.
Met UMPlayer (W7) heb ik getest met o.a. de serie Homeland. UMPlayer betrekt van Opensubtitle slechts voor enkele uitzendingen de correcte nl srt file (bv. S03E07). Orange/Sick Beard DL in mijn geval überhaupt geen srt files. Wellicht dat ik de oorzaak kan achterhalen.
Ik zat ook te kijken naar de TPB fork. Kan je niet je oude database overzetten? Dat zou echt een ramp zijn. Dan moet ik van iedere serie van iedere aflevering met de hand gaan uitzoeken of ik die al hebAmelandbor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:21:
Gewoon wat vaker zoeken in sickbeard. Ik krijg zo'n beetje alles nog binnen. Of bedoel je oude series? Wat dat betreft kan je niet heel makkelijk upgraden. Dan kan je beter een verse installatie doen met de TPB fork.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik heb hem net getest en hij vond er een stel hoor. Hij zegt alleen in de meldingen dat hij het niet doet. Maar als je gewoon een search doet naar .srt inde scan directory dan vind ik ze gewoonSamplex schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:50:
[...]
Ja dit zou ik ook graag willen weten alleen hoe veel moeite we in Subliminal stoppen als deze toch geen NL subs binnen haalt..?
[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 29-11-2013 20:32 ]
Maar je kan sickbeard toch die mappen laten scannen, dan laat die gelijk zien welke je al hebt. Ik ben laatst ook over gestapt naar deze fork. Kost even wat tijd, maar dat valt op zich mee.Ortep schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:28:
[...]
Ik zat ook te kijken naar de TPB fork. Kan je niet je oude database overzetten? Dat zou echt een ramp zijn. Dan moet ik van iedere serie van iedere aflevering met de hand gaan uitzoeken of ik die al heb
Ik heb alleen even genoteerd van te voren welke versie ik had van elke aflevering. Dus bijvoorbeeld een web dl of een bluray versie.
Sommige archiveren seasons die ze al gezien hebben. Heb ook teveel series en matige series waarvan ik heel season gezien delete ik en markeer ik al archived.Amelandbor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:
[...]
Maar je kan sickbeard toch die mappen laten scannen, dan laat die gelijk zien welke je al hebt. Ik ben laatst ook over gestapt naar deze fork. Kost even wat tijd, maar dat valt op zich mee.
Ik heb alleen even genoteerd van te voren welke versie ik had van elke aflevering. Dus bijvoorbeeld een web dl of een bluray versie.
Als je dan DB opnieuw moet doen gaat sabnzbd erg veel downloaden weer
Nee, dat gaat alleen maar werken als je alles op een hele grote berg gooit en vanuit daar ook de series kijkt. Ik vind dat totaal onpraktisch, het is voor mij hetzelfde als alle bankafschriften, belasting aanslagen, en verzekeringspolissen opbergen onder de P van papier.Amelandbor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:
[...]
Maar je kan sickbeard toch die mappen laten scannen, dan laat die gelijk zien welke je al hebt. Ik ben laatst ook over gestapt naar deze fork. Kost even wat tijd, maar dat valt op zich mee.
Ik zoek de series met SB, die geeft ze door aan NZBget en die download ze. Op dat moment vind ik dat de download nog niet af is. Een download is pas af als er een ondertitel bij is. Dus die worden (werden) opgezocht door autosub. Dat kan nog wel een week of langer duren. Als die er is, is alles compleet.
Maar ik wil de complete downloads niet tussen de incomplete hebben. Ik heb dan immers geen enkel idee wat er wel en wat er niet van ondertitel is voorzien. Dus zodra er een ondertitel is, wordt die samen met de videofile gerenamed en van .info en verplaatst naar de definitieve plaats waar XBMC hem dan kan zien. Voordeel is dat als ik iets in XBMC zie dat het dan ook echt compleet is. Bovendien is nog heel eenvoudig na te gaan welke afleveringen nog een ondertitel nodig hebben. Dat zijn de afleveringen die nog in de SB directory staan.
Als ik dus alles laat scannen vind hij heel veel ook gewoon helemaal niet. Die zijn immers al verplaatst. Bovendien gooi ik alles wat ik al gezien heb gewoon weg. Anders zou ik 20 keer zoveel ruimte nodig hebben. En dat zou blijven groeien. Gewoon alles even 'tijdelijk' weer in de SB directory zetten gaat dus ook niet werken
Dat is bij een normale upgrade geen enkel probleem. Hij houdt zijn database intact. Ik heb zelfs een tijdje geleden heel mijn Syno omgebouwd en opnieuw ingericht, maar dat was alleen een zaak van SB installeren en dan zijn database overschrijven met de oorspronkelijke. Dan heb je gewoon alle settingen en de status weer terug.
[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 29-11-2013 21:19 ]
Als ik die mappen invoer in sickbeard ziet hij gewoon welke afleveringen er al zijn. Alleen de map die je gebruikt waar de afleveringen zonder ondertiteling staat zal niet automatisch in de database gezet worden.
Je kan gewoon automatisch missing episodes op archived zetten.slommer schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:08:
[...]
Sommige archiveren seasons die ze al gezien hebben. Heb ook teveel series en matige series waarvan ik heel season gezien delete ik en markeer ik al archived.
Als je dan DB opnieuw moet doen gaat sabnzbd erg veel downloaden weer
NL haalt hij bij mij wel netjes binnen. De eerste keer ondanks dat ik Dutch alleen had ingesteld ging hij alles in het Engels binnenhalen. Dutch verwijderd en opnieuw toegevoerd en Opslaan en daarna werkt hij wel goed.Samplex schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:50:
[...]
Ja dit zou ik ook graag willen weten alleen hoe veel moeite we in Subliminal stoppen als deze toch geen NL subs binnen haalt..?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]