[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Ortep schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
[...]

Nee, dat gaat alleen maar werken als je alles op een hele grote berg gooit en vanuit daar ook de series kijkt. Ik vind dat totaal onpraktisch, het is voor mij hetzelfde als alle bankafschriften, belasting aanslagen, en verzekeringspolissen opbergen onder de P van papier.

Ik zoek de series met SB, die geeft ze door aan NZBget en die download ze. Op dat moment vind ik dat de download nog niet af is. Een download is pas af als er een ondertitel bij is. Dus die worden (werden) opgezocht door autosub. Dat kan nog wel een week of langer duren. Als die er is, is alles compleet.
Maar ik wil de complete downloads niet tussen de incomplete hebben. Ik heb dan immers geen enkel idee wat er wel en wat er niet van ondertitel is voorzien. Dus zodra er een ondertitel is, wordt die samen met de videofile gerenamed en van .info en verplaatst naar de definitieve plaats waar XBMC hem dan kan zien. Voordeel is dat als ik iets in XBMC zie dat het dan ook echt compleet is. Bovendien is nog heel eenvoudig na te gaan welke afleveringen nog een ondertitel nodig hebben. Dat zijn de afleveringen die nog in de SB directory staan.

Als ik dus alles laat scannen vind hij heel veel ook gewoon helemaal niet. Die zijn immers al verplaatst. Bovendien gooi ik alles wat ik al gezien heb gewoon weg. Anders zou ik 20 keer zoveel ruimte nodig hebben. En dat zou blijven groeien. Gewoon alles even 'tijdelijk' weer in de SB directory zetten gaat dus ook niet werken
Dat is bij een normale upgrade geen enkel probleem. Hij houdt zijn database intact. Ik heb zelfs een tijdje geleden heel mijn Syno omgebouwd en opnieuw ingericht, maar dat was alleen een zaak van SB installeren en dan zijn database overschrijven met de oorspronkelijke. Dan heb je gewoon alle settingen en de status weer terug.
Ik heb Autosub nu vervangen door Subliminal (package voor Synology) en hierdoor kan ik op jou mannier ook blijven werken. Subs aanzetten in SB werkt goed maar dan moet je idd deze afleveringen ook al plaatsen terwijl ze nog niet compleet zijn.

Ik werk op een zelfde mannier maar nooit problemen mee als ik weer eens Sickbeard omgooi naar een andere branch. Ik bewaar alleen mij Config.ini en de rest bouwt hij netjes weer op. Degene die hij niet goed verwerkt maar wel heb gezien zet ik op Archive en probleem opgelost. Hooguit dat je alleen de aflveringen die nog in je download map staan en wachten op een SUB even aanpassen in SB.

Deze week nog een swtich gemaakt van SB en opnieuw begonnen. Kost je echt niet zoveel tijd en met ene oude blijven werken terwijl deze weinig wordt bijgewerkt is ook niet alles. Tevens kan je database meestal niet mee omdat bij een andere branch hier soms meer velden in de DB in worden gezet en die mis je in de oude database.

Tevens is het probleem dat je eigenaar van de bestanden bij het kopieeren van Sickbear worden aangepast naar ROOT en meestal krijg (ik) je het niet voor elkaar om dit weer goed te zetten. CHMOD wil dit niet aanpassen omdat hij de gebruiker niet kan vinden.

Alles bij elke ben je dan toch veel tijd kwijt en gaat het het snelste om alleen de inhoud van Config.ini te kopieeren naar de nieuwe en dan SB te starten en hoe je niet alles opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draxo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik ben nu al ff bezig om failed download handling aan de praat te krijgen maar het wil nog niet echt lukken.
Ik gebruik mr-orange/TPB versie op windows 7 64 bit met nzbToMedia nzbToSickBeard V8.5.

Het post process script geeft de volgende fout :

Waiting for 30.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
09:43:41|INFO <!DOCTYPE html>
09:43:41|INFO <html>
09:43:41|INFO <head>
09:43:41|INFO <title>404</title>
09:43:41|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
09:43:41|INFO <!--
09:43:41|INFO location.href = "/"
09:43:41|INFO //-->
09:43:41|INFO </script>
09:43:41|INFO </head>
09:43:41|INFO <body>
09:43:41|INFO <br/>
09:43:41|INFO </body>
09:43:41|INFO </html>

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Amelandbor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:24:
[...]

Je kan gewoon automatisch missing episodes op archived zetten.
Juist ja, dat is dus precies wat ik veel werk noem. Het zijn er honderden waar je over praat. Als je een serie toevoegt die nu zijn 7e seizoen is ingegaan met 13 afleveringen per seizoen zijn dat al 78 afleveringen voor de eerste 6 jaren. Die heb ik dan compleet (gehad) Als ik dan ergens in seizoen 4 zit met kijken heb seizoen 1,2 en 3 al totaal verwijderd en bv. 4 delen van seizoen 4. Dan staan er dus nog 9 afleveringen van 4 en heel seizoen 5 en 6 uit het zicht van SB.
Mogelijk zijn er al 5 aflevering van seizoen 7 geweest. Maar daar zijn er dan al weer 3 van een ondertitel voorzien en ze staan op de uiteindelijke plaats. Dan staan er nog 2 in het zicht van SB, die ziet hij dus. Maar er staan er ook nog 8 op wanted. Wat daar voor zat moet ik dus uitschakelen, maar welke zijn het. Dat SB ze niet ziet, wil niet zeggen dat ik ze niet heb. Ze staan alleen op de definitieve plaats. Dat moet ik dus voor iedere serie en voor ieder jaar uitzoeken.

Niet echt eenvoudig.
MikeOO schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:28:
Ik heb Autosub nu vervangen door Subliminal (package voor Synology) en hierdoor kan ik op jou mannier ook blijven werken. Subs aanzetten in SB werkt goed maar dan moet je idd deze afleveringen ook al plaatsen terwijl ze nog niet compleet zijn.
Ik gebruik inmiddels ook subliminal.
Het hoeft geen probleem te zijn dat de video files laat staan als je SB gebruikt. Zodra je een ondertitel hebt laat je een script lopen dat ze uit het zicht van SB zet. BV dan pas op de definitieve plaats
Degene die hij niet goed verwerkt maar wel heb gezien zet ik op Archive en probleem opgelost. Hooguit dat je alleen de aflveringen die nog in je download map staan en wachten op een SUB even aanpassen in SB.
Dat is dus veel werk, tenzij je maar 3 series kijkt of zo
Deze week nog een swtich gemaakt van SB en opnieuw begonnen. Kost je echt niet zoveel tijd en met ene oude blijven werken terwijl deze weinig wordt bijgewerkt is ook niet alles.
Waarom moet hij worden bijgewerkt? Doet hij het niet dan?
Het enige waar ik voor keek is dat ik met de 'nieuwe' versies mogelijk ook een keer via een torrent kan downloaden. Maar tot nu toe werkt alles prima via nieuwsgroepen. Ik mis nooit wat
Tevens is het probleem dat je eigenaar van de bestanden bij het kopieeren van Sickbear worden aangepast naar ROOT en meestal krijg (ik) je het niet voor elkaar om dit weer goed te zetten. CHMOD wil dit niet aanpassen omdat hij de gebruiker niet kan vinden.
Ik heb dat nog nooit via de CLI gedaan. Het kan gewoon via de web interface. Gewoon de properties opzoeken en dan zeggend at iedereen er bij mag. Dat scheelt je heel veel gegraaf in de Linux rechten hel

[ Voor 43% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 10:49 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Ortep schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:39:
[...]

Juist ja, dat is dus precies wat ik veel werk noem. Het zijn er honderden waar je over praat. Als je een serie toevoegt die nu zijn 7e seizoen is ingegaan met 13 afleveringen per seizoen zijn dat al 78 afleveringen voor de eerste 6 jaren. Die heb ik dan compleet (gehad) Als ik dan ergens in seizoen 4 zit met kijken heb seizoen 1,2 en 3 al totaal verwijderd en bv. 4 delen van seizoen 4. Dan staan er dus nog 9 afleveringen van 4 en heel seizoen 5 en 6 uit het zicht van SB.
Mogelijk zijn er al 5 aflevering van seizoen 7 geweest. Maar daar zijn er dan al weer 3 van een ondertitel voorzien en ze staan op de uiteindelijke plaats. Dan staan er nog 2 in het zicht van SB, die ziet hij dus. Maar er staan er ook nog 8 op wanted. Wat daar voor zat moet ik dus uitschakelen, maar welke zijn het. Dat SB ze niet ziet, wil niet zeggen dat ik ze niet heb. Ze staan alleen op de definitieve plaats. Dat moet ik dus voor iedere serie en voor ieder jaar uitzoeken.

Niet echt eenvoudig.
Tja dit is natuurlijk ook niet de standaard manier waarop sickbeard werkt, dus voor jouw specifieke geval zal het iets meer werk zijn.

Persoonlijk zou ik er ook gewoon voor kiezen om de subtitles later erbij te laten zoeken of (wat ik doe) gewoon aan het begin van een aflevering in xbmc op de subtitle knop drukken en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is er een manier om een grotere waarborging te hebben dat Subliminal echt alleen bijvoorbeeld de sub voor een WEB-DL download? Ik heb het idee dat eea niet goed gaat, via addic7ed zie ik dat bijvoorbeeld de LOL of Dimension versies gedownload zijn, terwijl ik toch echt enkel WEB-DL download.

En dan bedoel ik anders dan de score, want 60% vind ik nou niet echt veel.

[ Voor 98% gewijzigd door CH4OS op 30-11-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Amelandbor schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:32:
Tja dit is natuurlijk ook niet de standaard manier waarop sickbeard werkt, dus voor jouw specifieke geval zal het iets meer werk zijn.
Het is wel degelijk de manier waarop SB werkt. Hij zoekt iets wat je wilt hebben en hij meld het aan bv NZBGET of SBNZBD daarna haalt die het op en zet het neer waar je wilt. Wat je daarna doet is je eigen keuze. SB is dan ook op de hoogte dat je het hebt gekregen en gaat nooit meer op zoek. Ook niet als jet het daarna weggooit of verplaatst.
Ik heb nooit begrepen waarom sommige mensen alles zonder enig systeem op een grote berg wil gooien. Zoals ik al eerder zei in mijn ogen is het hezelfde als je oude kranten, bankafschriften, belasting papieren en verzekerings polissen in een hele grote doos smijten op volgorde van binnekomst en dan zeggen dat je een archief hebt. Ja, dat klopt, alles opgeborgen onder de P van papier. Ik heb nu juist een NAS om alles netjes georganiseerd te bewaren. Je gooit de vakantie foto's van 5 jaar toch ook niet door elkaar in één grote directory?
Persoonlijk zou ik er ook gewoon voor kiezen om de subtitles later erbij te laten zoeken of (wat ik doe) gewoon aan het begin van een aflevering in xbmc op de subtitle knop drukken en downloaden.
Ik zoek de subtitels er ook later bij. Dat deed autosub voor me en nu doet subliminal nu voor me. En als die er dan zijn, dan is de download compleet en beschikbaar om te kijken.
Ik vind het volkomen achterstevoren om vanuit XBMC de subtitels te moeten zoeken als ik iets opstart. En dan maar hopen dat er een is en dat het ook nog een keer de juiste sync heeft. Om in de papier analogie te blijven: Als je de polis van de reisverzekering nodig hebt graaf je die op want je weet dat die ongeveer op 15 cm van onderen ligt. Daarna moet je alle aanvullingen ook nog ergens uit de stapel vissen. En hopen dat ze ook wel op de stapel zijn gegooid.
Als ik iets in XBMC zie staan dan weet ik dat het OK is. En het gaat niet alleen om mij, er zijn ook anderen in huis die er gebruik van maken. Moet ik die mensen dan allemaal leren dat ze misschien wel kunnen kijken maar dat ik geen garantie heb dat er een ondertitel is? En dat hij misschien wel komt als ze op knopje xyz drukken, maar tja...misschien werkt het ook wel niet
En we hebben net kunnen zien dat het heel erg nuttig is om van te voren de ondertitels er bij te halen. Bierdopje was plotseling uit de lucht. Als ik pas was gaan zoeken op het moment dat ik ging kijken zou ik voor bijna alles de ondertitels missen. Dat komt vast wel weer in orde maar via een andere weg.

SB is voor mij een zoeksysteem, geen opbergsysteem. Daar heb ik nu XBMC voor. SB heeft er ook helemaal geen last van dat ik dingen weggooi of ergens anders neer zet. Ook bij upgraden of her installeren van SB is het geen probleem. Hij blijkt alleen een probleem te zijn als je naar een andere forks gaat. Er is geen migratie pad. Voor mij dus een reden om te zeggen..jammer...gaan we niet doen. Het enige waar ik naar keek of er een fork was die torrents kon vinden. Ondertietels zouden een leuk extraatje zijn maar het hoeft van mij niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ortep schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:08:
[...]

Ik heb nooit begrepen waarom sommige mensen alles zonder enig systeem op een grote berg wil gooien. Zoals ik al eerder zei in mijn ogen is het hezelfde als je oude kranten, bankafschriften, belasting papieren en verzekerings polissen in een hele grote doos smijten op volgorde van binnekomst en dan zeggen dat je een archief hebt. Ja, dat klopt, alles opgeborgen onder de P van papier. Ik heb nu juist een NAS om alles netjes georganiseerd te bewaren. Je gooit de vakantie foto's van 5 jaar toch ook niet door elkaar in één grote directory?
Ik snap niet echt wat je bedoelt, al mijn afleveringen staan zoals eerder al gezegd gewoon in mapjes per serie per seizoen. Dus ik weet niet wat daar een grote map aan is. Ik heb ze zelfs onderverdeeld in meerdere soorten zoals docu's en talkshows.

Wat betreft die ondertiteling kan ik op zich wel inkomen, heb alleen het xbmc systeem bij mijn ouders net zo geïnstalleerd en die kunnen het ook prima gebruiken terwijl die voor de rest de ballen verstand ervan hebben. Het enige probleem is soms inderdaad dat er nog geen ondertiteling is, maar dan kiezen ze gewoon een andere serie waar die al wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Amelandbor schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:15:

Ik snap niet echt wat je bedoelt, al mijn afleveringen staan zoals eerder al gezegd gewoon in mapjes per serie per seizoen. Dus ik weet niet wat daar een grote map aan is. Ik heb ze zelfs onderverdeeld in meerdere soorten zoals docu's en talkshows.
Natuurlijk staat het in losse mapjes, maar er staan complete en niet complete dingen door elkaar. Ik heb het al eerder gezegd, voor mij is een download pas compleet als _alles_ er is. Dus hij is niet compleet als er geen ondertitel is. En als het in losse mappen staat is het zelfs nog erger om te zoeken want je hebt werkelijk geen idee welke dingen we wel of geen ondertitel hebben. Als het echt in een grote directory stond zou je snel kunnen scannen en dan zie je heel veel dingen waarvan het eerste deel van de naam gelijk is aan die van de volgende. Die zijn dus compleet. Staat er een enkele naam, dan moet je je gaan afvragen of er wel een ondertitel bij moet....of dat het misschien niet nodig is
Zoek jij in jouw systeem maar eens op welke afleveringen van welke series van welk seizoen er een ondertitel hebben of niet. En of ze er wel geen nodig hebben omdat hij misschien in het Nederlands is.

Bij mij is alles wat onder de SB directory staat 'niet compleet' en heeft geen ondertitel. Die 22 dingen die ik op dit moment heb zijn makkelijk in de gaten te houden.
Ik keek net even in mijn XBMC/series share, daarin staan 436 afleveringen van van alles, maar ik weet zeker dat ze ondertitels hebben. Daar hoef ik niet over na te denken

Soms blijft een ondertitel lang weg omdat bv je automatische tool hem om wat voor reden dan ook niet kan vinden. Dat zie ik heel snel en dan kan ik even met de hand kijken wat er loos is en wat ik kan aanpassen.

En nogmaals: De gebruikers van het systeem weten zeker dat alles werkt en hoeven zich niet af te vragen waarom ze geen ondertitel hebben. Want dat gejammer krijg je al heel snel als ze bv een serie echt intens volgen. Dus komende nacht wordt er iets opgehaald en de volgende mogen zien ze het in XBMC staan. Dan willen ze gelijk kijken, het staat er immers. Je mag drie maal raden wie er gezeur aan zijn hoofd krijgt omdat er nog geen ondertitel is.

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ok, snap nu je probleem. Maar het is ook wel lichtelijk overdreven om een andere setup als een grote berg te typeren omdat er alleen geen ondertiteling bij staat.

Ik zag trouwens dat de TPB fork ook ondertitelings ondersteuning heeft, dus dan kan je misschien wel snel vinden wat er nog qua ondertiteling mist. Maar in jouw geval zou dat niks uitmaken aangezien jij je series pas verplaatst zodra de ondertiteling er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Amelandbor schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:33:
Ik zag trouwens dat de TPB fork ook ondertitelings ondersteuning heeft, dus dan kan je misschien wel snel vinden wat er nog qua ondertiteling mist. Maar in jouw geval zou dat niks uitmaken aangezien jij je series pas verplaatst zodra de ondertiteling er is.
Daar draait het voor mij niet om. Mijn probleem is niet dat de TPB fork wel of geen ondertitels kan vinden, Dat maakt me niets uit. Ik heb een systeem en dat werkt prima voor mij.

De enige reden dat ik TBP zou willen proberen is omdat hij blijkbaar torrents aan kan. Ik wil de mogelijkheid open houden daar op terug te vallen als er een keer iets niet te vinden is op de nieuwsgroepen.

Mijn probleem is dat ik niet eenvoudig van fork kan wisselen omdat de database niet over te zetten is.
Dat zou ook niet kunnen als ik jouw systeem zou hebben. Want scannen van de directory werkt niet. TBP heeft immers geen idee of een missende aflevering betekent dat hij hem nog moet ophalen of dat hij er niet is omdat ik hem al gezien heb en daarna verwijderd omdat ik hem niet meer nodig heb. Ik moet dus voor iedere serie kijken wat er al is, wat er al gekeken is en wat er nog moet worden opgehaald.

En ja, ik weet dat het kan als ik er maar tijd en moeite in steek...maar ik heb nu een goed werkend systeem waar zelden of nooit problemen mee zijn. Het is geen hobby project waarbij ik iedere week een paar dingen tweak en dan eens ga kijken of het 0.011234 seconden sneller kan of dat ik deze week toch een andere directory structuur beter vind. Het is min of meer een productie systeem. Als ik er aan ga sleutelen en het blijkt een week uit de lucht te zijn omdat het toch niet zo simpel bleek, of er raken afleveringen zoek omdat ik ze over het hoofd zag, dan ben ik degene die te horen krijgt: Blijf er toch met je vingers van af....waarom moet je altijd alles veranderen en waarom kunnen wij nu niet meer eenvoudig kijken naar wat we willen zien. Jij ook altijd met dat geklooi

Als ik ga veranderen wil ik een duidelijk migratie pad en ook een fall back voor als het mis loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:10
Ortep schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:27:
[...]

Natuurlijk staat het in losse mapjes, maar er staan complete en niet complete dingen door elkaar. Ik heb het al eerder gezegd, voor mij is een download pas compleet als _alles_ er is. Dus hij is niet compleet als er geen ondertitel is. En als het in losse mappen staat is het zelfs nog erger om te zoeken want je hebt werkelijk geen idee welke dingen we wel of geen ondertitel hebben. Als het echt in een grote directory stond zou je snel kunnen scannen en dan zie je heel veel dingen waarvan het eerste deel van de naam gelijk is aan die van de volgende. Die zijn dus compleet. Staat er een enkele naam, dan moet je je gaan afvragen of er wel een ondertitel bij moet....of dat het misschien niet nodig is
Zoek jij in jouw systeem maar eens op welke afleveringen van welke series van welk seizoen er een ondertitel hebben of niet. En of ze er wel geen nodig hebben omdat hij misschien in het Nederlands is.

Bij mij is alles wat onder de SB directory staat 'niet compleet' en heeft geen ondertitel. Die 22 dingen die ik op dit moment heb zijn makkelijk in de gaten te houden.
Ik keek net even in mijn XBMC/series share, daarin staan 436 afleveringen van van alles, maar ik weet zeker dat ze ondertitels hebben. Daar hoef ik niet over na te denken

Soms blijft een ondertitel lang weg omdat bv je automatische tool hem om wat voor reden dan ook niet kan vinden. Dat zie ik heel snel en dan kan ik even met de hand kijken wat er loos is en wat ik kan aanpassen.

En nogmaals: De gebruikers van het systeem weten zeker dat alles werkt en hoeven zich niet af te vragen waarom ze geen ondertitel hebben. Want dat gejammer krijg je al heel snel als ze bv een serie echt intens volgen. Dus komende nacht wordt er iets opgehaald en de volgende mogen zien ze het in XBMC staan. Dan willen ze gelijk kijken, het staat er immers. Je mag drie maal raden wie er gezeur aan zijn hoofd krijgt omdat er nog geen ondertitel is.
Kwestie van opvoeden ;)

Ken het fenomeen maar als er geen ondertitel is dan is ie er niet, punt!

En als je op elk vlak wilt hebben dat iets pas in library of complete gezet mag worden wanneer er een ondertitel is dan succes want dat gaat nog een lastige worden zonder code aan te passen.

Sowieso is de term pas compleet als alles er is een vreemde natuurlijk want dat is een persoonlijke voorkeur.
De release ansich is compleet want hij heeft hem binnen gehaald, hadden er subs bij moeten zitten dan hadden ze die wel bij release gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Amelandbor schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:32:
[...]

Nadeel is als je dan een aflevering wilt kijken en dan blijkt er nog geen sub voor te zijn. Dat is de reden waarom sommiger er voor kiezen om ze pas over te zetten na de definitieve lokatie waar ook XBMC kijken als een aflevering compleet is.

Zelf kijk ik meestal pas een SZ compleet is. Dan heb ik dus div series in XBMC staan die nog niet compleet zijn of waar geen sub nog voor is. Als je aardig wat series volgt dan word het er dan niet overzichtelijker op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

schumi2004 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:39:
[...]
En als je op elk vlak wilt hebben dat iets pas in library of complete gezet mag worden wanneer er een ondertitel is dan succes want dat gaat nog een lastige worden zonder code aan te passen.
Van mij hoeft niemand code aan te passen. Het gebeurt nu ook niet door SB. Dat deed autosub voor me zodra hij wat gevonden had. Of TheRenamer kan het als je die gebruikt.Of een heel simpel los tooltje dat eens per dag scanned en als hij een .srt ziet, pak dan de bijbehorende mkv en verplaats ze. Dat kost 0.1 seconde. Het enige wat ik zoek is een methode om _eenvoudig_ een zeker mijn database om te zetten naar het nieuwe systeem. Het kan echt heel eenvoudig als je bij de oude versie blijft. Geef me een nieuwe syno met een 'kale' SB er op en ik zorg binnen 5 minuten dat hij exact mijn instellingen heeft en ook weet wat er wel en niet is gedownload. Botweg even sickbeard.db en config.ini copieeren en je bent klaar
Sowieso is de term pas compleet als alles er is een vreemde natuurlijk want dat is een persoonlijke voorkeur.
De release ansich is compleet want hij heeft hem binnen gehaald, hadden er subs bij moeten zitten dan hadden ze die wel bij release gedaan ;)
Tsja...dat argument werd ook gebruikt toen het vliegtuig werd uitgevonden. Als God had bedoeld dat mensen konden vliegen dan hadden ze wel vleugels. O-)
Maar het maakt verder niet uit hoe je het noemt. Dingen worden door verschillende groepen geleverd, web-dl Hd-tv BR-rip en ondertitels komen overal vandaan. En voor _mij_ is pas iets compleet als alle losse onderdelen er zijn. Voor iemand uit Denemarken zal het anders zijn. Die wil vast geen NL ondertitels maar DK ondertitels

Als ik een Syno koopt dan zitten er ook geen schijven in. Daar is niets mis mee, die zoek ik zelf uit. Ik eis niet van Synology dat ze er in zitten. Maar ik vind hem echt niet compleet zonder schijven. Pas als die er in zitten dan noem ik hem compleet. :)
Kwestie van opvoeden ;)

Ken het fenomeen maar als er geen ondertitel is dan is ie er niet, punt!
Jij bent zeker niet getrouwd ;) Het is niet echt onmogelijk een discussie met een vrouw te winnen. Maar je leert al snel dat er hele goede redenen zijn waarom je die niet wilt winnen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
@Ortep, hoe zorg jij er dan voor dat nieuwe content automatisch pas zichtbaar is in XBMC als er een subtitle gedownload is? Met het tooltje TheRenamer wat je noemt? Die vraag heb ik onlangs hier ook gesteld, maar het advies om maar engelse subs te gebruiken kan ik inderdaad ook niet mee aankomen bij m'n vrouw.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

RubenDJ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:07:
@Ortep, hoe zorg jij er dan voor dat nieuwe content automatisch pas zichtbaar is in XBMC als er een subtitle gedownload is? Met het tooltje TheRenamer wat je noemt? Die vraag heb ik onlangs hier ook gesteld, maar het advies om maar engelse subs te gebruiken kan ik inderdaad ook niet mee aankomen bij m'n vrouw.
Er zijn verschillende mogelijkheden.
Ik download alles naar een SB directory waarin de series staan met de seizoenen en afleveringen. Dat is mijn download plek. XBMC weet daar niets van en ziet dat ook niet.

Daarna komt het wachten op de ondertitels. Het maakt niets uit of dat 1 uur of 2 maanden duurt.

Autosub was de makkelijkste oplossing, die haalde bij Bierdopje de ondertitels op. En zodra hij ze had liet ik hem de .srt en .mkv files moven naar een andere directory. Daarvoor zou je gelijk de XBMC directory kunnen gebruiken. Dan ben je in één keer klaar. XBMC vindt ze zoddra hij start. Dat werkt dus niet meer, Bierdopje is gestopt met ondertitels, autosub zal niets meer vinden en dus ook niets verplaatsen. Ik gebruik nu even subliminal om de .srt te vinden. Dat is iets lastiger, maar daar komt wel een oplossing voor. Desnoods maak ik een klein scriptje dat kijkt of er een xyz.srt staat ergens en als hij die vindt verplaats hij xyz.* naar de juiste directory.

Ik wilde een extra controle op kwaliteit, dus ik liet Autosub ze even parkeren in een tijdelijke directory. Zo eens in de zoveel tijd startte ik dan TheRenamer http://therenamer.com/ op en die kijkt automatisch in die parkeer directory. Dan komt hij met de standaard benaming van de afleveringen op. Je ziet razend snel of dat de goede namen zijn en of de ondertitels echt wel bij de afleveringen horen. Het zijn er dan maar een stuk of 10, dus dat is secondewerk. Als je over 1 of 2 dingen niet tevreden bent haal je het vinkje voor de naam weg en dan klik je op ok. Dan renamed hij de files en verplaatst ze naar de definitieve plek. Als je wilt zet hij er nog een .nfo bij.

Die extra stap heeft als voordeel dat je fouten voorkomt. Er zijn nogal wat series met identieke namen. Of series met de naam van een film of andersom. XBMC kan daar flink van in de war raken.

Eindresultaat: iemand die via de HTPC/XBMC kijkt kan alleen dingen kiezen waar al ondertitels voor zijn en waarvan de beschrijving klopt.
Het voorkomt ook dat ze iedere dag opnieuw gaan proberen om te kijken of van een serie er al ondertitels zijn. Dat kan echt frustrerend zijn: Opstarten, naar de serie navigeren, kiezen, afspelen en met een beetje pech 3-4 minuten kijken en er dan achter komen dat er geen ondertitels zijn. Vertaalteams slaan nl regelmatig de eerste minuten over omdat dat tijd kost en het toch maar een herhaling is van de vorige afleveringen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
Bedankt voor die uiteenzetting. Wist niet eens dat Autosub ook kon postprocessen. Mijn Autosub keek gewoon in mijn media library. Maar goed die werkt dus niet meer, jammer maar helaas. Dit ging altijd perfect, nooit gezeur met verkeerde ondertitels want aan renamen van de bestandsnamen doe ik niet, dat scheelt echt heel veel qua matching. XBMC toont dat toch allemaal perfect.

Binnenkort maar eens subliminal installeren, heb dat wel eens eerder geprobeerd op Windows maar dat was geen succes, die bakte er niks van. Hopelijk is dat inmiddels wat verbeterd, al vraag ik het me af gezien de reacties in dit topic.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

RubenDJ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:36:
Dit ging altijd perfect, nooit gezeur met verkeerde ondertitels want aan renamen van de bestandsnamen doe ik niet, dat scheelt echt heel veel qua matching. XBMC toont dat toch allemaal perfect.
Ik ben een aantal malen tegen dingen aangelopen waarvan er bv een anime serie was die dezelfde naam had als een 'gewone' serie. Of een serie uit 2013 waarvan een andere versie was uit 2001. Dan kreeg je meestal wel de juiste ondertitels, maar niet altijd de juiste beschrijving in XBMC. Dat gaat tegenwoordig beter omdat ze de jaartallen in de file naam opnemen. Maar niet iedere groep doet dat. Ik kom nog steeds dingen tegen waar ik de ene week XYZ.S01.E04.enz zie en de week er op XYZ(2013).S01E05
Binnenkort maar eens subliminal installeren, heb dat wel eens eerder geprobeerd op Windows maar dat was geen succes, die bakte er niks van. Hopelijk is dat inmiddels wat verbeterd, al vraag ik het me af gezien de reacties in dit topic.
Bij mij werkte het. Maar hij zegt in de meldingen dat hij niets vond. Maar dan toch kreeg ik ondertitels. Grijns...dankzij mijn 'verplaats systeem' is dat ook eenvoudig na te gaan. Er zijn er immers maar een stuk of 20 waar hij (of ik) naar hoeft te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draxo
alweer wat verder met het failed download verhaal, krijg nu de volgende error:

Exception in thread SEARCHQUEUE-RETRY-247897:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Program Files\Python27\lib\threading.py", line 810, in __bootstr
ner
self.run()
File "C:\Program Files\Python27\lib\threading.py", line 763, in run
self.__target(*self.__args, **self.__kwargs)
File "D:\Sick-Beard-ThePirateBay\sickbeard\search_queue.py", line 305, in
ute
for curResult in results:
UnboundLocalError: local variable 'results' referenced before assignment

iemand een idee, dit is met de laatste TPB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:05
Noppesnada schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:08:
Ik heb een jaar geleden sabnzbd en sickbeard werkend gekregen op mijn nas, een NSA310 icm ffp.

De laatste tijd loop ik tegen het probleem aan dat veel series gewoon niet meer binnen gehaald kunnen worden wegens take downs.

Is het mogelijk mijn huidige sickbeard te upgraden naar bijvoorbeeld de fork van Schumi of een andere geschikte zodat ik ook via torrents kan downloaden ?

Ik ben met de vorige installatie erg lang bezig geweest en ben op dit vlak een redelijke noob.

Is er iemand die me een zetje in de goeie richting kan geven ?

Of toch maar een Synology kopen ?

John
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Mijn antwoord op de vorige pagina was eigenlijk bedoeld voor jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Stone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 22:02
Ik zou graag AutoSub blijven gebruiken omdat het in een overzicht weergeeft welke subs ik nog niet heb.

Natuurlijk wil ik niet nodeloos de api van bierdopje.com aanroepen. Is het makkelijk om de api-call naar bierdopje uit autosub te halen?

Wie kan hier wat licht op schijnen?

(mocht deze vraag niet in dit topic thuishoren, mijn excuus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:05
Amelandbor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:21:
Gewoon wat vaker zoeken in sickbeard. Ik krijg zo'n beetje alles nog binnen. Of bedoel je oude series? Wat dat betreft kan je niet heel makkelijk upgraden. Dan kan je beter een verse installatie doen met de TPB fork.
Ah, deze was dus voor mij bedoeld.

Het gaat dus vooral om nieuwe afleveringen. Big Bang theory, Boardwalk Empire, Two and a half men, Revolution enz. krijg ik dus niet binnen. Continue failed. Ik heb Sickbeard nu ingesteld staan op iedere 15 minuten zoeken. Sabnzbd geeft aan dat de download failed is en sickbeard zegt dat ie "snatched" is.

Zit daar wellicht nog een fout in ? Sickbeard moet toch opnieuw gaan zoeken als de download mislukt is ?

Ik wil best een verse install doen met TPB fork, maar kan nergens een goede handleiding vinden hoe deze te installeren. Ben destijds lang bezig geweest om het werkend te krijgen

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Noppesnada schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:41:
[...]

Het gaat dus vooral om nieuwe afleveringen. Big Bang theory, Boardwalk Empire, Two and a half men, Revolution enz. krijg ik dus niet binnen. Continue failed. Ik heb Sickbeard nu ingesteld staan op iedere 15 minuten zoeken. Sabnzbd geeft aan dat de download failed is en sickbeard zegt dat ie "snatched" is.

Zit daar wellicht nog een fout in ? Sickbeard moet toch opnieuw gaan zoeken als de download mislukt is ?

Ik wil best een verse install doen met TPB fork, maar kan nergens een goede handleiding vinden hoe deze te installeren. Ben destijds lang bezig geweest om het werkend te krijgen

John
SB installeren is niks bijzonders en de settings ook niet aangezien je die uit je backup haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Noppesnada schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:41:
[...]

John
Vreemnd, ik heb 1x per 60 minuten zoeken en krijg alles gewoon binnen. De NAS staat wel 24/7 aan? Zodat sickbeard ook 's ochtends vroeg zoekt.

Wat betreft download failed, dat zit volgens mij ook niet in de reguliere sickbeard en zit pas sinds vorige week in de TPB fork. Die verse install is verschilt in principe maar op 1 punt van je originele installatie gok ik. Ik neem aan dat het installeren via git commands is gegaan en dan doe je dus ipv:
git clone git://github.com/midgetspy/Sick-Beard.git
git clone git://github.com/mr-orange/Sick-Beard.git

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
Hallo,

Na te hebben gegoogled en dit topic te hebben doorzocht ben ik er nog niet helemaal uit.

Sinds de afgelopen update van sickbeard zijn er enkele search providers weggehaald waardoor er nu geen enkele aflevering automatisch gedownload wordt. (voorheen was het karig maar deed het wel enigzins)

Nu is mijn vraag dus hoe ik precies zo'n search provider moet toevoegen. Als ik ergens een account aanmaakt de website url geef van bijvoorbeeld website A is het http://A.nl en username + api key. Dit hetzelfde bij providers waar geen account of api voor nodig is. Mijn probleem echter is dat er in de error log komt te staan "no nzb found' dit terwijl het op de website, als ik handmatig zoek, wel staat.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

( Op windows 8 )

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

3Stone schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:37:
Ik zou graag AutoSub blijven gebruiken omdat het in een overzicht weergeeft welke subs ik nog niet heb.

Natuurlijk wil ik niet nodeloos de api van bierdopje.com aanroepen. Is het makkelijk om de api-call naar bierdopje uit autosub te halen?

Wie kan hier wat licht op schijnen?

(mocht deze vraag niet in dit topic thuishoren, mijn excuus)
Ik heb hem op eens in de 3 dagen gezet. Dat scheelt al heel wat.

Ik gebruik hem om dezelfde reden als jij ook nog

[ Voor 4% gewijzigd door Ortep op 30-11-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt subliminal op Ubuntu of is de sickbeard van mr-orange een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:46:
hoe werkt subliminal op Ubuntu of is de sickbeard van mr-orange een betere optie.
Die gebruikt ook Subliminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Hoe regelen jullie ondertitels met CouchPotato?
Heb CouchPotato nu lopen en werkt echt super goed, alleen pakt deze de beste release (ook goed), maar altijd zonder NL ondertitels. Deze kan ik dan ook nergens vinden voor het gedownloade bestand. Soms van een andere release wel, maar als ik dan op Spotnet kijk dan zie ik releases met de ondertitels al in (vaak extern .srt in de .rar). Deze zou ik eigenlijk willen vinden met CouchPotato, want nu heb ik bij de 5 downloads die ik heb getest maar 1 sub gevonden die sync loopt. :'(

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 10:15
[lazy mode]

Heeft iemand hier de cronjob voor subliminal die ervoor zorgt dat er 1x per dag gezocht wordt naar EN/NL subs voor films/series die in een bepaalde map staan?

[/lazy mode]

Thanks! :)

Nm, zelf het volgende in een scriptie geduwd:

subliminal -l en -l nl -- padnaarjemapmetseries
subliminal -l en -l nl -- padnaarjemapmetfilms

Denk dat dit ook wel recursive werkt

[ Voor 31% gewijzigd door Muncher op 01-12-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Met de sickbeard fork van mr-orange loop ik tegen het probleem aan dat subtitles met de owner en group root neergezet worden, nu kan ik dus niet meteen kijken naar een serie want ik mag de subtitles niet openen.

Hoe zorg ik er voor dat de subtitles neergezet worden als de owner en group media?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Stone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 22:02
Ortep schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:18:
[...]

Ik heb hem op eens in de 3 dagen gezet. Dat scheelt al heel wat.

Ik gebruik hem om dezelfde reden als jij ook nog
Dank! Heb de scan maar naar 1x per week gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draxo
Heeft iemand hier failed download handling aan de praat voor de laatste TPB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
draxo schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:02:
Heeft iemand hier failed download handling aan de praat voor de laatste TPB versie?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik krijg Subliminal maar niet aan de praat op mijn openmediavault box jammer genoeg dus opzoek naar een andere auto-sub vervanger :S Zijn er al meer alternatieven ?

Subs via SickBeard wil ik eigenlijk alleen op de download map hebben en dat kan je dus weer niet zo instellen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 09:45
Overigens krijg ik NL series gewoon binnen met de TPB versie van Mr-orange ;)
Verliefd op ibiza als serie bijv.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:13:
Overigens krijg ik NL series gewoon binnen met de TPB versie van Mr-orange ;)
Verliefd op ibiza als serie bijv.
Ja sommige wel en andere weer niet. Ligt er maar net aan in welke newznab categorie ze gepost zijn ;)
https://github.com/schumi...ders/newznab.py#L193-L194

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Aaaah :) Ff in de gaten houden dus, ik snap niet dat mr-orange dat niet gewoon open laat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 15:44

zeroday

There is no alternative!

ShadowBumble schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:02:
Ik krijg Subliminal maar niet aan de praat op mijn openmediavault box jammer genoeg dus opzoek naar een andere auto-sub vervanger :S Zijn er al meer alternatieven ?

Subs via SickBeard wil ik eigenlijk alleen op de download map hebben en dat kan je dus weer niet zo instellen
Niet aan de praat krijgen is een groot woord. Ik heb er een paar uur over gedaan omdat er iets specifieks aan subliminal is: pakket opent de mkv om de container en meer te zien, als daar al iets mis gaat crashed subliminal. Ik heb vond zo 3 'foute' mkv's .. dat kostte wat tijd.

Enige probleem wat ik nu nog heb ik dat de kwaliteit nog niet eender is als bij bierdopje
ik heb 'veel' last van ongesyncte bestanden en het feit dat ondanks dat ik zeg dat hij het niet zo moet opslaan : ik krijg de .nl in de subnaam erbij ..

subliminal -m 60 -s --languages nl -c /usr/local/src/subliminal/subliminal.db --providers tvsubtitles podnapisi thesubdb addic7ed --addic7ed-username username --addic7ed-password [password -v --debug "/media/usenet/TV"

-v --debug is voor test doeleinden.
en die -s doet bij mij dus geen ruk .. .nl blijft ie zo opslaan helaas :-(

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:14
Even een vraagje:

Ik gebruik de 'originele' Sickbeard, maar door dat grapje met Bierdopje wil ik graag overstappen naar de SB branch die ondertiteling kan zoeken voor mij. Heb even naar Subliminal gekeken, maar dat leek me lang niet zo gebruiksvriendelijk.

Kan ik zomaar overstappen van Sickbeard original naar de branch met die ondertiteling functie? Welke branch is dat en hoe kan ik dat het beste aanpakken? Lijd ik dan geen dataverlies o.i.d.? M.a.w: kan ik mijn database behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:37:
Aaaah :) Ff in de gaten houden dus, ik snap niet dat mr-orange dat niet gewoon open laat dan.
Nou ja niet zo heel vreemd, foreign en other zijn nu niet de meest gangbare categorieen (t.o.v. sd,hd) voor dit of vind je van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Klopt ja absoluut waar, zou alleen nu nog willen dat het subtitle stuk beter zou werken :(
Krijg nog steeds niks van NL binnen, moet ze nu handmatig binnentrekken vanaf opensubtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:03
tcviper schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
Klopt ja absoluut waar, zou alleen nu nog willen dat het subtitle stuk beter zou werken :(
Krijg nog steeds niks van NL binnen, moet ze nu handmatig binnentrekken vanaf opensubtitles.
Voor sommige series gaat het goed. Echter merk ik dat mr-orange sickbeard fork niet goed met spotweb werkt. De orginele sickbeard ging wel goed. Ben aan het kijken op subliminal ook goed aan de praat krijg op Centos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
Vanwege het verdwijnen van bierdopje ben ik overstapt van de normale Sick-Beard naar de Sick-Beard-Dutch versie van nivong, maar sommige dingen gaat niet echt lekker:
  • Ondertitels worden opgeslagen als ".nl.srt". Ik begrijp het systeem, maar helaas kan m'n media player er niet mee omgaan, dus moet ik een extra scriptje draaien om de .srt file te kopieren.
  • Af en toe staan er opeens .tar.gz files als gedownloade ondertitel. Als ik daarin kijk staat daar HTML code in.
  • Ondanks dat ik de optie "Flat Folder" uit heb staan bij elke serie, worden de nieuwe afleveringen niet in een sub-folder met de naam "Season xx" gezet. De normale Sick-Beard deed dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:55
Mr Magic schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:00:
Vanwege het verdwijnen van bierdopje ben ik overstapt van de normale Sick-Beard naar de Sick-Beard-Dutch versie van nivong, maar sommige dingen gaat niet echt lekker:
  • Ondertitels worden opgeslagen als ".nl.srt". Ik begrijp het systeem, maar helaas kan m'n media player er niet mee omgaan, dus moet ik een extra scriptje draaien om de .srt file te kopieren.
  • Af en toe staan er opeens .tar.gz files als gedownloade ondertitel. Als ik daarin kijk staat daar HTML code in.
  • Ondanks dat ik de optie "Flat Folder" uit heb staan bij elke serie, worden de nieuwe afleveringen niet in een sub-folder met de naam "Season xx" gezet. De normale Sick-Beard deed dat wel goed.
Over die subs, geen idee, XBMC pakt alles wel, al heb ik wel zelf een script moeten schrijven die door sab wordt aangeroepen, en dan vervolgens die nzbToMedia scripts weer aanroept met dezelfde parameters.

Dat script is vooral voor QoQ releases, die zorgt ervoor dat downloads waarbij de filenames enz gehashed zijn worden hernoemd naar een filename waar de juiste data in staat voor sickbeard om te matchen (dus met s0xe0x erin etc) waardoor mijn post-processing nu een succes rate van 98% heeft in plaats van 25%.
Moest elke keer handmatig alles verplaatsen naar de serie mappen en dan met sickbeard rescan-files doen om ze er in te krijgen.

Dus bij mij is het nu helemaal opgelost.

Dat laatste, staan de renaming instellingen bij jouw wel goed?
Dus bij "/config/postProcessing/" zoiets in dat invoerveld:

code:
1
Season %S/S%0SE%0E - %EN

Sample:
Season 2/S02E03 - Ep Name.ext

Multi-EP sample:
Season 2/S02E03E04E05 - Ep Name.ext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hellboy! schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:46:
[...]

Voor sommige series gaat het goed. Echter merk ik dat mr-orange sickbeard fork niet goed met spotweb werkt. De orginele sickbeard ging wel goed. Ben aan het kijken op subliminal ook goed aan de praat krijg op Centos.
Wat is je definitie van origineel? Volgens mij is spotweb recentelijk nog aangepast om het beter te laten werken met verschillende newznab group id's en jij bent nu de eerste sinds langetijd die zegt dat het niet goed meer werkt (of ik heb berichten hierover gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
[...]

Wat is je definitie van origineel? Volgens mij is spotweb recentelijk nog aangepast om het beter te laten werken met verschillende newznab group id's en jij bent nu de eerste sinds langetijd die zegt dat het niet goed meer werkt (of ik heb berichten hierover gemist)
Bij mij werkt (lokaal gehoste) Spotweb prima met Sickbeard en Couchpotato.
Ik had een Spotweb die enkele maanden oud was, en alles liep de soep in, Spotweb geupdated, en nu is alles als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren kan iemand hier even een lichtje opschijnen of ik het zo goed heb :

-> SickBeard ( Download automagisch de running shows ) en stuurt ze naar SabNZB+ catagory
-> SabNZB+ download ze in de catagory waar ik het script sabToSickbeard.py heb staan zodat Sickbeard het verder mag processen.

Volgens mij zou dat hem moeten zijn an sich easy ben benieuwd hoe het werkt en of alles netjes in de juiste folders word geplaatst.

EDIT:

Solved al, SB gerestart en probleem was weg :s

[ Voor 107% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dat zou het moeten zijn inderdaad.
Dus dit traject:

Sickbeard zoekt spot op
Meld dit bij Sab
Sab begint met downloaden op een bepaalde categorie
Die categorie stel je in bij de instellingen naar een bepaalde tijdelijke map en kiest daarbij het script
Sab voert dat script na die tijd uit waarbij dat script weer gekoppeld is aan sickbeard zodat die feedback krijgt en dat de post-processing op uit kan voeren zoals verplaatsen en renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja lijkt ook goed te gaan ben alleen benieuwt of hij ook al checked of een episode al subtitled is of niet maar daar kom ik ben ik bang vanzelf achter *Hij download dus alle subs opnieuw ;) * wel zie ik deze foutmelding nog verschijnen :
2013-12-02 10:00:32 FINDSUBTITLES :: Error occurred when downloading subtitles: Traceback (most recent call last):
File "/opt/Sick-Beard/sickbeard/tv.py", line 1194, in downloadSubtitles
subtitles = subliminal.download_subtitles([self.location], languages=need_languages, services=sickbeard.subtitles.getEnabledServiceList(), force=force, multi=True, cache_dir=sickbeard.CACHE_DIR)
File "/opt/Sick-Beard/lib/subliminal/api.py", line 95, in download_subtitles
subtitles_by_video = list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter)
File "/opt/Sick-Beard/lib/subliminal/api.py", line 62, in list_subtitles
service_instance.terminate()
File "/opt/Sick-Beard/lib/subliminal/services/opensubtitles.py", line 100, in terminate
self.server.LogOut(self.token)
File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1199, in __call__
return self.__send(self.__name, args)
File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1489, in __request
verbose=self.__verbose
File "/usr/lib/python2.6/xmlrpclib.py", line 1243, in request
headers
Geen idee wat ik daaraan moet doen.

EDIT:

Okay blijkbaar move hij alles netjes maar wel naar de Root van de Serie folder van die show nu nog even kijken hoe ik hem in het juiste season mapje krijg.

EDIT2:

Okay als ik ep renaming aanzet met de juiste pattern doet hij ook dat goed, gelukkig :D

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:13:
Ja lijkt ook goed te gaan ben alleen benieuwt of hij ook al checked of een episode al subtitled is of niet maar daar kom ik ben ik bang vanzelf achter *Hij download dus alle subs opnieuw ;) * wel zie ik deze foutmelding nog verschijnen :

[...]

Geen idee wat ik daaraan moet doen.

EDIT:

Okay blijkbaar move hij alles netjes maar wel naar de Root van de Serie folder van die show nu nog even kijken hoe ik hem in het juiste season mapje krijg.

EDIT2:

Okay als ik ep renaming aanzet met de juiste pattern doet hij ook dat goed, gelukkig :D
Had jij er ook last van dat de subtitles als de user root neergezet worden inplaats van de user waar sickbeard onder draait (bij mij media)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Eagleman7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:02:
[...]

Had jij er ook last van dat de subtitles als de user root neergezet worden inplaats van de user waar sickbeard onder draait (bij mij media)?
Nee bij mij zet hij netjes onder de juiste user neer als waar SickBeard onderdraait, blijkbaar heb jij SickBeard dus als root draaien. Check het even door in te loggen op ssh en dan het volgende commando te doen : " ps aux | grep ick"

je output zal dan zoiets zijn

code:
1
sudo -u <USER> -EH nohup python /opt/Sick-Beard/SickBeard.py -q

de -u <USER> is belangrijk, ondanks dat het process onder root draait krijg hij maar de permissions van de user waar hij onder draait.

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
[...]

Ik verwoord het een beetje fout. Als ik alleen spotweb als newznab provider gebruik, kan die meestal weinig tot niks vinden, bijv: The Walking Dead van QoQ

Met sickbeard builtin provider gaat het wel goed.

Met couchpotato gaat het eigenlijk altijd goed.

Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om als jezelf een spot aanklikt in spotweb, dat deze goed geprocessed wordt door sickbeard? Want soms zie ik een goede spot van QoQ die ik wil downloaden en laten processen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:33:
[...]

Ik verwoord het een beetje fout. Als ik alleen spotweb als newznab provider gebruik, kan die meestal weinig tot niks vinden, bijv: The Walking Dead van QoQ

Met sickbeard builtin provider gaat het wel goed.

Met couchpotato gaat het eigenlijk altijd goed.

Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om als jezelf een spot aanklikt in spotweb, dat deze goed geprocessed wordt door sickbeard? Want soms zie ik een goede spot van QoQ die ik wil downloaden en laten processen.

Alvast bedankt.
Gewoon de category veranderen in sabnzb als ie begint te downloaden (en voor ie klaar is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:06:
[...]

Nee bij mij zet hij netjes onder de juiste user neer als waar SickBeard onderdraait, blijkbaar heb jij SickBeard dus als root draaien. Check het even door in te loggen op ssh en dan het volgende commando te doen : " ps aux | grep ick"

je output zal dan zoiets zijn

code:
1
sudo -u <USER> -EH nohup python /opt/Sick-Beard/SickBeard.py -q

de -u <USER> is belangrijk, ondanks dat het process onder root draait krijg hij maar de permissions van de user waar hij onder draait.
root@eagleman:/home/user# ps aux | grep sickbeard

media 2948 0.1 1.1 1896796 185524 ? Sl Dec01 3:57 /usr/bin/python SickBeard.py -q --daemon --nolaunch --pidfile=/var/run/media/sickbeard.pid --datadir=/opt/media/sickbeard --config=/etc/media/sickbeard/config.ini

root 16107 0.0 0.0 9392 944 pts/1 S+ 12:34 0:00 grep --color=auto sickbeard
Dat is dus het rare, hij draait als media maar de subtitles worden neergezet als root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:36:
[...]

Gewoon de category veranderen in sabnzb als ie begint te downloaden (en voor ie klaar is :))
Meestal als je uit de TV series van Spotweb een spot download, heeft Sabnzbd al een categorie gedefinieerd, bij mij gaat ie altijd naar 'tv' dus daar heb ik een categorie voor aangemaakt en die heb ik in sickbeard ingesteld.
Dus of ik uit spotweb het download icoontje aanklik, of manueel/auto vanuit sickbeard, komt altijd in de juiste categorie.

Als je problemen hebt met QoQ (had ik ook bij series heel erg) even zorgen dat je spotweb up-to-date hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Eagleman7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:38:
Dat is dus het rare, hij draait als media maar de subtitles worden neergezet als root.
Hmm nee dus ;) jij laat hem direct onder user media draaien.

Welke distro gebruik je ?
Welk versie SB gebruik je ( fork/main/whatever )

Als ik namelijk kijk op mijn Debian based systeem word de start van sickbeard geregeld door de /etc/init.d/ script, hierin staat bij mij dus dat de fileals root gestart moet worden tijdens boot om vervolgens een "sudo -u <USER>" te doen om sickbeard te launchen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
#! /bin/sh

# Author: daemox
# Basis: Parts of the script based on and inspired by work from
#               tret (sabnzbd.org), beckstown (xbmc.org),
#               and midgetspy (sickbeard.com).
# Fixes: Alek (ainer.org), James (ainer.org), Tophicles (ainer.org),
#               croontje (sickbeard.com)
# Contact: http://www.ainer.org
# Version: 3.1

### BEGIN INIT INFO
# Provides:          sickbeard
# Required-Start:    $local_fs $network $remote_fs
# Required-Stop:     $local_fs $network $remote_fs
# Should-Start:      $NetworkManager
# Should-Stop:       $NetworkManager
# Default-Start:     2 3 4 5
# Default-Stop:      0 1 6
# Short-Description: starts and stops sick beard
# Description:       Sick Beard is an Usenet PVR. For more information see:
#                       http://www.sickbeard.com
### END INIT INFO

#Required -- Must Be Changed!
USER="<FILLED IN USER>" #Set Linux Mint, Ubuntu, or Debian user name here.

#Required -- Defaults Provided (only change if you know you need to).
HOST="<FILLED IN IP>" #Set Sick Beard address here.
PORT="8081" #Set Sick Beard port here.

#Optional -- Unneeded unless you have added a user name and password to Sick Beard.
SBUSR="" #Set Sick Beard user name (if you use one) here.
SBPWD="" #Set Sick Beard password (if you use one) here.

#Script -- No changes needed below.
case "$1" in
start)
#Start Sick Beard and send all messages to /dev/null.
cd /opt/Sick-Beard
echo "Starting Sick Beard"
sudo -u $USER -EH nohup python /opt/Sick-Beard/SickBeard.py -q > /dev/null 2>&1 &
;;
stop)
#Shutdown Sick Beard and delete the index.html files that wget generates.
echo "Stopping Sick Beard"
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/" --delete-after
sleep 6s
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop}"
exit 1
esac

exit 0

Dit is dus mijn bootup file ( volgens mij de default zelfs )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:44:
[...]

Hmm nee dus ;) jij laat hem direct onder user media draaien.

Welke distro gebruik je ?
Welk versie SB gebruik je ( fork/main/whatever )

Als ik namelijk kijk op mijn Debian based systeem word de start van sickbeard geregeld door de /etc/init.d/ script, hierin staat bij mij dus dat de fileals root gestart moet worden tijdens boot om vervolgens een "sudo -u <USER>" te doen om sickbeard te launchen.

Dit is dus mijn bootup file ( volgens mij de default zelfs )
Ik gebruik Ubuntu 12.04.
Mr-orange fork van sickbeard.

init.d:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
root@eagleman:/home/robin# cat /etc/init.d/sickbeard
#!/bin/sh
#
### BEGIN INIT INFO
# Provides:          sickbeard
# Required-Start:    $local_fs $network $remote_fs
# Required-Stop:     $local_fs $network $remote_fs
# Should-Start:      $NetworkManager
# Should-Stop:       $NetworkManager
# Default-Start:     2 3 4 5
# Default-Stop:      0 1 6
# Short-Description: starts instance of Sick Beard
# Description:       starts instance of Sick Beard using start-stop-daemon
### END INIT INFO

# Source SickBeard configuration
#if [ -f /etc/default/sickbeard ]; then
#    . /etc/default/sickbeard
#else
#    echo "/etc/default/sickbeard not found using default settings.";
#fi

# Script name
NAME=sickbeard

# App name
DESC=SickBeard

## Don't edit this file
## Edit user configuation in /etc/default/sickbeard to change
##
## SB_USER=         #$RUN_AS, username to run sickbeard under, the default is sickbeard
## SB_HOME=         #$APP_PATH, the location of SickBeard.py, the default is /opt/sickbeard
## SB_DATA=         #$DATA_DIR, the location of sickbeard.db, cache, logs, the default is /opt/sickbeard
## SB_PIDFILE=      #$PID_FILE, the location of sickbeard.pid, the default is /var/run/sickbeard/sickbeard.pid
## PYTHON_BIN=      #$DAEMON, the location of the python binary, the default is /usr/bin/python
## SB_OPTS=         #$EXTRA_DAEMON_OPTS, extra cli option for sickbeard, i.e. " --config=/home/sickbeard/config.ini"
## SSD_OPTS=        #$EXTRA_SSD_OPTS, extra start-stop-daemon option like " --group=users"
##
## EXAMPLE if want to run as different user
## add SB_USER=username to /etc/default/sickbeard
## otherwise default sickbeard is used

## The defaults
# Run as username
RUN_AS=${SB_USER-media}

# Path to app SB_HOME=path_to_app_SickBeard.py
APP_PATH=${SB_HOME-/opt/media/sickbeard}

# Data directory where sickbeard.db, cache and logs are stored
DATA_DIR=${SB_DATA-/opt/media/sickbeard}

# Path to store PID file
PID_FILE=${SB_PIDFILE-/var/run/media/sickbeard.pid}

# path to python bin
DAEMON=${PYTHON_BIN-/usr/bin/python}

# Extra daemon option like: SB_OPTS=" --config=/home/sickbeard/config.ini"
EXTRA_DAEMON_OPTS=${SB_OPTS- --config=/etc/media/sickbeard/config.ini}

# Extra start-stop-daemon option like START_OPTS=" --group=users"
EXTRA_SSD_OPTS=${SSD_OPTS-}
##

PID_PATH=`dirname $PID_FILE`
DAEMON_OPTS=" SickBeard.py -q --daemon --nolaunch --pidfile=${PID_FILE} --datadir=${DATA_DIR} ${EXTRA_DAEMON_OPTS}"

##

test -x $DAEMON || exit 0

set -e

# Create PID directory if not exist and ensure the SickBeard user can write to it
if [ ! -d $PID_PATH ]; then
    mkdir -p $PID_PATH
    chown $RUN_AS $PID_PATH
fi

if [ ! -d $DATA_DIR ]; then
    mkdir -p $DATA_DIR
    chown $RUN_AS $DATA_DIR
fi

if [ -e $PID_FILE ]; then
    PID=`cat $PID_FILE`
    if ! kill -0 $PID > /dev/null 2>&1; then
        echo "Removing stale $PID_FILE"
        rm $PID_FILE
    fi
fi

case "$1" in
    start)
        echo "Starting $DESC"
        start-stop-daemon -d $APP_PATH -c $RUN_AS $EXTRA_SSD_OPTS --start --pidfile $PID_FILE --exec $DAEMON -- $DAEMON_OPTS
        ;;
    stop)
        echo "Stopping $DESC"
        start-stop-daemon --stop --pidfile $PID_FILE --retry 15
        ;;

restart|force-reload)
        echo "Restarting $DESC"
        start-stop-daemon --stop --pidfile $PID_FILE --retry 15
        start-stop-daemon -d $APP_PATH -c $RUN_AS $EXTRA_SSD_OPTS --start --pidfile $PID_FILE --exec $DAEMON -- $DAEMON_OPTS
        ;;
    *)
        N=/etc/init.d/$NAME
        echo "Usage: $N {start|stop|restart|force-reload}" >&2
        exit 1
        ;;
esac

exit 0

[ Voor 17% gewijzigd door Eagleman7 op 02-12-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hmm dat is dus de init.ubuntu file van Mr-Orange inderdaad.

Ik gebruik de oude file ergens van geen idee trouwens waar ik hem dan vandaan heb maar die werkt prima voor mij.

heb je wel het

SB_USER=username to /etc/default/sickbeard

ik zie namelijk nergens je SB_user variable

code:
1
2
3
## The defaults
# Run as username
RUN_AS=${SB_USER-media}

Heb je wel aangepast maar ik zie die logica niet zo als ik eerlijk ben, in /etc/defaults/sickbeard
zou je dus ergens het volgende hebben moeten staan :

SB_USER=media

nu geef je als variable {SB_user-media} mee die ik nogal vreemd vind.

verander het volgende eens

code:
1
2
3
## The defaults
# Run as username
RUN_AS=${SB_USER}

en voeg daarboven dan eens dit toe : SB_USER=media

als je daarna het script start als root zou je moeten zien dat hij als media moeten draaien. Overigens staat het ook in het init script do not change this maar veranderingen in /etc/defaults/sickbeard doen.

dus
1) nano -w /etc/default/sickbeard
2) maak variable SB_USER=media aan direct boven de regel ##The defaults
3) zorg dat de RUN_AS als volgt is RUN_AS=${SB_USER)

[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:40:
[...]

Meestal als je uit de TV series van Spotweb een spot download, heeft Sabnzbd al een categorie gedefinieerd, bij mij gaat ie altijd naar 'tv' dus daar heb ik een categorie voor aangemaakt en die heb ik in sickbeard ingesteld.
Dus of ik uit spotweb het download icoontje aanklik, of manueel/auto vanuit sickbeard, komt altijd in de juiste categorie.

Als je problemen hebt met QoQ (had ik ook bij series heel erg) even zorgen dat je spotweb up-to-date hebt.
Zo heb ik het ook ingesteld, tv is de default voor sickbeard. Processing script wordt dan aangeroepen.
Echter als ik vanuit spotweb een spot laat downloaden komt deze in de tv category en wordt deze geprocessed door sickbeard, dit geeft meestal een failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:57:
Hmm dat is dus de init.ubuntu file van Mr-Orange inderdaad.

Ik gebruik de oude file ergens van geen idee trouwens waar ik hem dan vandaan heb maar die werkt prima voor mij.

heb je wel het

SB_USER=username to /etc/default/sickbeard

ik zie namelijk nergens je SB_user variable

code:
1
2
3
## The defaults
# Run as username
RUN_AS=${SB_USER-media}

Heb je wel aangepast maar ik zie die logica niet zo als ik eerlijk ben, in /etc/defaults/sickbeard
zou je dus ergens het volgende hebben moeten staan :

SB_USER=media

nu geef je als variable {SB_user-media} mee die ik nogal vreemd vind.

verander het volgende eens

code:
1
2
3
## The defaults
# Run as username
RUN_AS=${SB_USER}

en voeg daarboven dan eens dit toe : SB_USER=media

als je daarna het script start als root zou je moeten zien dat hij als media moeten draaien. Overigens staat het ook in het init script do not change this maar veranderingen in /etc/defaults/sickbeard doen.

dus
1) nano -w /etc/default/sickbeard
2) maak variable SB_USER=media aan direct boven de regel ##The defaults
3) zorg dat de RUN_AS als volgt is RUN_AS=${SB_USER)
Volgens de documentatie moet het op de manier hoe ik het doe:

code:
1
2
## SB_USER=         #$RUN_AS, username to run sickbeard under, the default is sickbeard
RUN_AS=${SB_USER-sickbeard}

Ik heb:
code:
1
RUN_AS=${SB_USER-media}

Als ik dit neerzet in de init.d:
code:
1
RUN_AS=${SB_USER-root}

Wordt het gedraaid als root:
code:
1
root     20636 17.2  0.2 1751168 47684 ?       Sl   13:17   0:00 /usr/bin/python SickBeard.py -q --daemon --nolaunch --pidfile=/var/run/media/sickbeard.pid --datadir=/opt/media/sickbeard --config=/etc/media/sickbeard/config.ini

Als ik dan ook subtitles ophaal via sickbeard komen ze ook als root in de map te staan:
code:
1
2
-rw-rw---- 1 root  root   47K Dec  2 13:30 Person of Interest - 3x10 - The Devil's Share 1080p WEB-DL.en.srt
-rw-rw---- 1 media media 1.4G Dec  2 13:00 Person of Interest - 3x10 - The Devil's Share 1080p WEB-DL.mkv

Ik zie nu ook dat als ik als media draai (met precies dezelfde config) dat de subtitles nu wel neergezet worden als media.

Ik denk dat de subtitles met de user root nog van een paar dagen geleden waren toen ik sickbeard van mr-orange als test draaide met de user root (python sickbeard.py)

Ik denk dat ik dus zelf een beetje gefaald heb :(

[ Voor 15% gewijzigd door Eagleman7 op 02-12-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Eagleman7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:18:

Ik zie nu ook dat als ik als media draai (met precies dezelfde config) dat de subtitles nu wel neergezet worden als media.

Ik denk dat de subtitles met de user root nog van een paar dagen geleden waren toen ik sickbeard van mr-orange als test draaide met de user root (python sickbeard.py)

Ik denk dat ik dus zelf een beetje gefaald heb :(
Ah ik snapte er al niks meer van waarom hij het bij jouw dus niet deed. Terug naar de andere discussie weer ;)

Welke Subtitle leverancier hebben jullie nu in gebruik ? Ik heb er nu 3 in staan namelijk Open/TV/TheSub zijn er nog meer waardevolle alternatieven ?

[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:10:
[...]

Zo heb ik het ook ingesteld, tv is de default voor sickbeard. Processing script wordt dan aangeroepen.
Echter als ik vanuit spotweb een spot laat downloaden komt deze in de tv category en wordt deze geprocessed door sickbeard, dit geeft meestal een failed.
Dit is wss omdat bijv. QoQ filenames gebruikt als hashes waardoor het geen logische naam is waardoor Sickbeard hier niks mee kan.
Zelf heb ik een ander script in Sab ingesteld die wordt aangeroepen, die fixed die QoQ troep, en stuurd vervolgens alles weer verder door naar het oorspronkelijke Sickbeard script die het dan wel kan uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:01:
[...]

Dit is wss omdat bijv. QoQ filenames gebruikt als hashes waardoor het geen logische naam is waardoor Sickbeard hier niks mee kan.
Zelf heb ik een ander script in Sab ingesteld die wordt aangeroepen, die fixed die QoQ troep, en stuurd vervolgens alles weer verder door naar het oorspronkelijke Sickbeard script die het dan wel kan uitpluizen.
Heb jij dit script dat je QoQ troep fixed op je macbook draaien? Dan ben ik reuze benieuwd naar het script:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
willem1509 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:17:
[...]

Heb jij dit script dat je QoQ troep fixed op je macbook draaien? Dan ben ik reuze benieuwd naar het script:)
Naja draait op mijn HTPC, maar maar moet ook op de mac werken.
Ik begin met een bestand genaamd sabToSickbeard.sh

code:
1
2
3
4
5
6
7
#!/bin/sh

# Make sure the files are properly renamed
/home/xbmc/scripts/fixParRename.sh "$@"

# Make it finish the script
/home/xbmc/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py "$@"

Het bovenste script doet de file renaming, en de onderste is het script die ik oorspronkelijk meegaf aan sab.
De code van het bovenste script:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
#!/bin/bash

FULLPATH="$1"
NZBFILE="$2"
JOBNAME="$3"
CATEGORY="$5"
GROUP="$6"
STATUS="$7"

GARBAGE=".nfo .srr .sfv .nzb .jpg .url .URL .gif .txt"

echo "1) Checking path $FULLPATH"
echo ""

cd "$FULLPATH"
echo "2) Try to fix the MKV filename"
echo ""
# Find files which already have season and episode numbering
if [[ `find . -maxdepth 1 -type f -iregex '.*s[0-9]+e[0-9]+.*\.mkv$' | wc -l` == "0" ]]; then
        # No parsed files found, try to find MKV files now
        find "$FULLPATH" -name *.mkv -exec mv {} "$FULLPATH/$JOBNAME.mkv" \;
else
        echo "  No .mkv files to rename."
fi

echo ""

# Cleanup garbage
echo "3) Removing garbage files"
echo ""
for junk in $GARBAGE
do
        echo "  Remove: *$junk"
        find "$FULLPATH" -name "*$junk" -type f -exec rm -f {} \;
done

Eigelijk heeeeel simpel, maar o zo effectief.
Normaal moest ik bijna alle series (die het van QoQ) download handmatig renamen, maar nu heb ik al dagen lang geen enkele rename meer hoeven doen.

Het bestand sabToSickbeard.sh is degene die ik dus koppel in sab aan een categorie, die dan de 2 andere scripts aanroep.

[ Voor 3% gewijzigd door xoniq op 02-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb nog een vraagje. Sickbeard TPB versie, draait nu goed, inclusief subtitles. Alleen worden deze in formaat *.nl.srt, ipv *.srt. Dit snapt mijn PCH niet... Ik had Autosub hier ook anders voor ingesteld, maar kan ik dit ook instellen in SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij krijg je als je meerdere talen geselecteerd hebt, automatisch de taalcode erbij. Als je maar 1 taal hebt geselecteerd, dan laat hij deze weg.

Welke subtitle plugins hebben jullie geselecteerd en welke volgorde hebben jullie ze staan voor een efficiente afhandeling? Ik had alles aangezet, maar kreeg van een paar afleveringen ondertitels van compleet andere afleveringen/series. Deze foute subs kwamen allemaal bij tvsubtitles vandaan, dus die heb ik maar uitgezet.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:35:
[...]

Naja draait op mijn HTPC, maar maar moet ook op de mac werken.
Ik begin met een bestand genaamd sabToSickbeard.sh

code:
1
2
3
4
5
6
7
#!/bin/sh

# Make sure the files are properly renamed
/home/xbmc/scripts/fixParRename.sh "$@"

# Make it finish the script
/home/xbmc/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py "$@"

Het bovenste script doet de file renaming, en de onderste is het script die ik oorspronkelijk meegaf aan sab.
De code van het bovenste script:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
#!/bin/bash

FULLPATH="$1"
NZBFILE="$2"
JOBNAME="$3"
CATEGORY="$5"
GROUP="$6"
STATUS="$7"

GARBAGE=".nfo .srr .sfv .nzb .jpg .url .URL .gif .txt"

echo "1) Checking path $FULLPATH"
echo ""

cd "$FULLPATH"
echo "2) Try to fix the MKV filename"
echo ""
# Find files which already have season and episode numbering
if [[ `find . -maxdepth 1 -type f -iregex '.*s[0-9]+e[0-9]+.*\.mkv$' | wc -l` == "0" ]]; then
        # No parsed files found, try to find MKV files now
        find "$FULLPATH" -name *.mkv -exec mv {} "$FULLPATH/$JOBNAME.mkv" \;
else
        echo "  No .mkv files to rename."
fi

echo ""

# Cleanup garbage
echo "3) Removing garbage files"
echo ""
for junk in $GARBAGE
do
        echo "  Remove: *$junk"
        find "$FULLPATH" -name "*$junk" -type f -exec rm -f {} \;
done

Eigelijk heeeeel simpel, maar o zo effectief.
Normaal moest ik bijna alle series (die het van QoQ) download handmatig renamen, maar nu heb ik al dagen lang geen enkele rename meer hoeven doen.

Het bestand sabToSickbeard.sh is degene die ik dus koppel in sab aan een categorie, die dan de 2 andere scripts aanroep.
Dus bovenstaande script zet je aan een categorie en laat daarna nogmaals e.e.a processen via sickbeard?

Ik ga ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Werkt mooi.
Net een aflevering van Sleepy Hollow gedownload, via spotweb QoQ release. Deze worden in tv category opgepakt, via het bovenstaande script en daarna wordt het postprocessing script afgetraps van sickbeard.

Voor sickbeard zelf heb ik de default category sickbeard.

Dit is een mooie oplossing.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:06:
Volgens mij krijg je als je meerdere talen geselecteerd hebt, automatisch de taalcode erbij. Als je maar 1 taal hebt geselecteerd, dan laat hij deze weg.

Welke subtitle plugins hebben jullie geselecteerd en welke volgorde hebben jullie ze staan voor een efficiente afhandeling? Ik had alles aangezet, maar kreeg van een paar afleveringen ondertitels van compleet andere afleveringen/series. Deze foute subs kwamen allemaal bij tvsubtitles vandaan, dus die heb ik maar uitgezet.
Heb alleen Dutch/Flemish aangevinkt, maar krijg toch de taalcode. Dat wil ik niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:15:
Werkt mooi.
Net een aflevering van Sleepy Hollow gedownload, via spotweb QoQ release. Deze worden in tv category opgepakt, via het bovenstaande script en daarna wordt het postprocessing script afgetraps van sickbeard.

Voor sickbeard zelf heb ik de default category sickbeard.

Dit is een mooie oplossing.

Bedankt.
Mooi dat ik nog iemand blij heb kunnen maken hiermee.
Zulk soort dingetjes bedenk ik als het vrouwtje al op bed ligt en ik nog in de late uurtjes mijn leven makkelijker probeer te maken haha.
Zulke dingen zoals die downloads irriteren me dan zoveel dat ik dan maar zelf een oplossing bedenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:06:
Oke, ik heb nog een vraagje. Sickbeard TPB versie, draait nu goed, inclusief subtitles.
Weer een waarbij het DL van subtitles goed lijkt te werken ;-)

SickBeard Mr Orange (Ubuntu 13.10 virtueel) werkt prima, maar heeft slechts een nl subtitle van Opensubtitles.org gedownload. De configuratie lijkt mij in orde, maar de beschikbare subtitles (nl) van de resterende afleveringen (1 t/m9) van het betreffende seizoen worden niet gedownload.. Het DL van subtitles lukt ook niet via missed subtitle management en download subtitles. De log meldt weliswaar dat de subtitles worden gedownload, maar er gebeurt niets. Omdat SickBeard verder geen enkele foutmelding genereert heeft het geen zin om mijn ervaring voor te leggen aan het sickbeard forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
[quote]Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:11:
[...]

Ik gaat er morgen mee aan de slag..

M'n wederhelft wil nu film kijken, dus kan even niet op m'n mac mini aan de slag:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Potverdepotver ik word geflipt van SB (tpb) in python. Dat script blijft maar vastlopen om de paar uur. De originele SB draaide als app perfect. Iemand een idee of ik een soort heartbeat functie kan creëren met automator ofzo? (Ik ben script leek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
CRXDelSol schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:26:
[...]

Mooi dat ik nog iemand blij heb kunnen maken hiermee.
Zulk soort dingetjes bedenk ik als het vrouwtje al op bed ligt en ik nog in de late uurtjes mijn leven makkelijker probeer te maken haha.
Zulke dingen zoals die downloads irriteren me dan zoveel dat ik dan maar zelf een oplossing bedenk.
Ga nog even wat tweaken aan het script. Variabele 3 $JOBNAME, moet ik even het jaar tussen haken verwijderen.

Maar het werkt wel lekker zo ;-)

Voor de rest worden de subs nu opgepakt door sickbeard mr-orange fork. Soms moet je even geduldig zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Verwijder nu alles tussen de haakjes.

JOBNAME=$(echo "$3" | sed 's/([^()]*)//g')

Net even getest met The Walking Dead (2013), QoQ release.

Gaat nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:06:
Oke, ik heb nog een vraagje. Sickbeard TPB versie, draait nu goed, inclusief subtitles. Alleen worden deze in formaat *.nl.srt, ipv *.srt. Dit snapt mijn PCH niet... Ik had Autosub hier ook anders voor ingesteld, maar kan ik dit ook instellen in SB?
Ik heb hetzelfde probleem, Popcorn Hour A200.

Alleen engels wordt gezien, totdat je alle subtitles verwijderd en de nederlandse subtitles veranderd naar *.srt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagleman7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:03:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, Popcorn Hour A200.

Alleen engels wordt gezien, totdat je alle subtitles verwijderd en de nederlandse subtitles veranderd naar *.srt.
Zelfde PCH. Ik verkoop hem binnenkort, dus laat ook maar zitten.

Subtitles downloaden gaat goed, maar soms is de sync niet goed. In Auto-sub kun je op basis van release-name matchen, dat werkte wel perfect. Altijd synced subtitles. Zoiets toevoegen zou relaxed zijn...

Ik heb het script vanuit Transmission naar Sickbeard (post script) niet aan de praat gekregen. Ik laat nu gewoon Sickbeard de completed directory in de gaten houden, dat werkt tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Allemaal overstappen op Plex en problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:55:
Allemaal overstappen op Plex en problem solved :)
En waarom persee plex, xbmc kan het net zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
schumi2004 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:59:
[...]

En waarom persee plex, xbmc kan het net zo goed ;)
Inderdaad XBMC heeft daar ook geen moeite mee.

Weet iemand toevallig ook of Sickbeard (Mr Orange fork) ook ondersteuning kent voor touch screens? De pull down menu's vinden het niet echt fijn om vanaf een touch screen bediend te worden...ze klappen wel open, maar ik kan dan geen selectie doen....het menu klapt weer dicht.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 03-12-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:22
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:00:
Verwijder nu alles tussen de haakjes.

JOBNAME=$(echo "$3" | sed 's/([^()]*)//g')

Net even getest met The Walking Dead (2013), QoQ release.

Gaat nu goed.
Even vraagje, is dit een toevoeging aan het originele scriptje of wijziging?
Ik wil namelijk deze scriptjes ook gaan gebruiken om zeker te weten dat de QoQ releases goed gerenamed worden, met name The Walking Dead.
Wat is de exacte werking van je wijziging/toevoeging? Ik wil leren/begrijpen wat er gebeurd
Zou je misschien de gewijzigde script code kunnen posten?
Bedankt alvast!

EDIT:
Nog een vraag, hoe laat je SickBeard (Fork van Nivong) zoeken naar QoQ releases? Dit zoek ik altijd nog steeds handmatig via SpotLite (Mac)

[ Voor 17% gewijzigd door Bas Post op 03-12-2013 09:49 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:19
Hellboy! schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:29:
[...]
Ga nog even wat tweaken aan het script.
Misschien handig dat je dan ook voor jezelf een blik werpt op pySabRename.
Daar draai ik zelf een licht aangepaste versie van, werkt ook perfect.

Die pakt sommige dingen net wat anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Mirx_NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:25:
[...]

Misschien handig dat je dan ook voor jezelf een blik werpt op pySabRename.
Daar draai ik zelf een licht aangepaste versie van, werkt ook perfect.

Die pakt sommige dingen net wat anders aan.
Wat pakt ie precies anders aan?

// EDIT //

Ik zie dat pySabRename ook rekening houdt met de grootste file uit de map.
Zal deze eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door xoniq op 03-12-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Tis weer zover:

Traceback (most recent call last):
File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py", line 117, in <module>
import autoProcess.autoProcessTV as autoProcessTV
File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessTV.py", line 11, in <module>
from nzbToMediaUtil import *
File "/home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcess/nzbToMediaUtil.py", line 62
if unique == int(0)
^
SyntaxError: invalid syntax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gebruik je de laatste versie van die scripts?
Dus als je 'm opgehaald hebt met GIT in het mapje een 'git pull' doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
ja ik update (git pull) dat 2x per dag om er zeker voor te zijn dat het up to date is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
tcviper schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:06:
ja ik update (git pull) dat 2x per dag om er zeker voor te zijn dat het up to date is ;)
Ik ook, heb dat dan ook in een cronjob staan :-P.
Maar dan weet ik het niet .. Hier werkt het naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Waarom updaten jullie constant? Er is altijd een kans dat iets breekt. Ik doe dat liever 1 keer per week of wanneer ik tijd heb. Zodat ik ook tijd heb om het zelf te fixen desnoods. Hier blijft het nog steeds netjes allemaal doordraaien daardoor.

Ik hou ook wel van de latest greatest, maar zolang er geen hele gekke dingen erin zitten zie ik het nu niet om te updaten elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik merk dat als je te vaak een git pull doet zonder te restarten dat er ook vaak wat mis gaat, daarom stop ik altijd de daemon en dan pas een git pull om vervolgens weer de daemon aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Tommiiee schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:06:
Even een vraagje:

Ik gebruik de 'originele' Sickbeard, maar door dat grapje met Bierdopje wil ik graag overstappen naar de SB branch die ondertiteling kan zoeken voor mij. Heb even naar Subliminal gekeken, maar dat leek me lang niet zo gebruiksvriendelijk.

Kan ik zomaar overstappen van Sickbeard original naar de branch met die ondertiteling functie? Welke branch is dat en hoe kan ik dat het beste aanpakken? Lijd ik dan geen dataverlies o.i.d.? M.a.w: kan ik mijn database behouden?
Wellicht iemand die mijn vragen nog zou kunnen beantwoorden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:29:
Ik merk dat als je te vaak een git pull doet zonder te restarten dat er ook vaak wat mis gaat, daarom stop ik altijd de daemon en dan pas een git pull om vervolgens weer de daemon aan te slingeren.
Maar dit zijn dingen die geen daemon hebben he, slechts zaken zoals die scripts die geupdated worden, spotweb etc.
serhat schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:08:
Waarom updaten jullie constant? Er is altijd een kans dat iets breekt. Ik doe dat liever 1 keer per week of wanneer ik tijd heb. Zodat ik ook tijd heb om het zelf te fixen desnoods. Hier blijft het nog steeds netjes allemaal doordraaien daardoor.

Ik hou ook wel van de latest greatest, maar zolang er geen hele gekke dingen erin zitten zie ik het nu niet om te updaten elke dag.
Maar als het stuk gaat (is bij mij nog niet voorgekomen) dan wordt het ook in de volgende commit vrij snel gefixed lijkt mij.
En als het stukgaat, dan doe ik wel een rollback.
Tot nu toe nooit problemen gehad.
Sowieso doet het updaten ook logging op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Tommiiee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:33:
[...]

Als het slechts een branch is, moet je wel kunnen switchen volgens mij.
Maar stel dat je van de originele repo naar die van Nivong zou gaan, dan is het verstandig om deze nieuw neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Tommiiee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:33:
[...]

Als je nu de originele versie gebruikt dan kun je zover ik weet niet overstappen naar die van Mr Orange/Nivong/Schumi zonder je database opnieuw te laten bouwen.

Settings kun je geloof ik wel meenemen, je moet alleen nog extra zaken invullen omdat deze opties niet in de originele Sickbeard zitten (providers, failed handling, subtitles, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Notoriousss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:23:
[...]

Als je nu de originele versie gebruikt dan kun je zover ik weet niet overstappen naar die van Mr Orange/Nivong/Schumi zonder je database opnieuw te laten bouwen.

Settings kun je geloof ik wel meenemen, je moet alleen nog extra zaken invullen omdat deze opties niet in de originele Sickbeard zitten (providers, failed handling, subtitles, etc).
Klopt, dit had ik ook.
Heb die van Nivong in de eerste instantie naast de originele gezet, beide settings files geopened in een diff applicatie en de instellingen die ik over kon nemen voorzichtig overgenomen, en additionele zaken aangevuld.
Dan die van Nivong opstarten, series opnieuw indexeren en nadat die stabiele was de originele sickbeard echt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Notoriousss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:23:
[...]

//Spuit 11
Zie hierboven

[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 03-12-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Dank voor de antwoorden. Kan ik dan het beste Mr Orange nemen of Nivong, met het gegeven dat ondersteuning voor NL series totaal niet van belang is voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tommiiee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
Dank voor de antwoorden. Kan ik dan het beste Mr Orange nemen of Nivong, met het gegeven dat ondersteuning voor NL series totaal niet van belang is voor mij?
Dan MrOrange nemen als NL support totaal niet van belang is aangezien dat het enige is wat nivong toevoegt aan de MrOrange versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:28:
[...]

Dan MrOrange nemen als NL support totaal niet van belang is aangezien dat het enige is wat nivong toevoegt aan de MrOrange versie
Maar die kan wel gewoon NL subtitles binnenhalen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Tommiiee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
Dan kun je beter die van Mr Orange pakken. Nivong's versie is een fork ervan met NL ondersteuning.

[edit]

Yes, je kunt gewoon Nederlandse ondertiteling downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door Notoriousss op 03-12-2013 11:30 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]