Eh.....mag 0.7.16 ookAnthirian schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:42:
[...]
Volgens mij heb je een heel oude versie van SAB geïnstalleerd. Inmiddels zitten we al op 0.7.12 namelijk.
Anthirian schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:42:
Volgens mij heb je een heel oude versie van SAB geïnstalleerd. Inmiddels zitten we al op 0.7.12 namelijk.
Jullie hebben het over Sabnzb, daar heb ik idd versie 0.7.16 van.
Bovenstaande 0.5.7 is Autosub, en dat is wel degelijk de nieuwste (als je Alpha 0.5.8 niet meerekend).
Als ik het goed begrijp is de deze Sickbeard eigenlijk het meest compleet/beste, eens kijken of ik de Sickbeard die ik nu heb kan overzetten op die.
Dan kan ik kijken of hij donderdag/vrijdag de eerste test met 'Nederland van Boven' doorstaat.
EDIT: bovenstaande SickBeard geïnstalleerd. Moet nog wel even goed alles nakijken want alles is niet vlot over gegaan.
Daarna:
- Zorgen dat .qpkg center op Qnap weer aan/uit-knop weergeeft voor Autosub en SickBeard (die van Sick is verdwenen bij deze overschakeling naar Nivong)
- Zorgen dat Autosub en SickBeard automatisch starten.
- Bovenstaande probleem met het niet downloaden van subs door Autosub verhelpen.
Ik blijf nog wel even bezig...
EDIT #2: nog wat geprobeerd; 3D toevoegen aan Couchpotato.
Heb het volgende gedaan:
Maar dat werkt niet. Ik zie geen 3D tussen de qualities staan...I followed these directions and have never had it mess up once for me and I get a TON of 3D movies (all that are available in it).
1) couchpotato/core/plugins/quality/main.py, add this line to the qualities array:
,{'identifier': '3d', 'hd': True, 'size': (3500, 40000), 'label': '3D', 'alternative': ['3d','hsbs','sbs','half'], 'allow': ['1080p'], 'ext':['mkv', 'm2ts', 'ts']}
2) Open AppData/Roaming/CouchPotato/couchpotato.db in a SQLite DB Browser, find the quality table, and add the following entry:
id: 12, identifier: 3d, label: 3D, order: leave blank, size min: 3500, size max: 40000
3) Restart. Now you should be able to add a 3D quality profile on the qualities page in the CouchPotato app
[ Voor 47% gewijzigd door Piet91 op 12-11-2013 19:27 ]
Wat bij mij irritant is dat er steeds minder geautomatiseerd gaat, mede omdat ik vaak bijvoorbeeld Q.o.Q releases pak, en die afleveringen van series e.d. een hash als bestandsnaam geeft met vervolgens Windows tips om het te kunnen renamen met Par.
Maar bij mij staat alles op Unix, dus hoe kan ik ervoor zorgen, dat als Sab het heeft gedownload, dat Sickbeard met die bestanden uit de voeten kan.
Irritant dat ik elke keer weer naar dat ding moet SSH'en omdat ie weer een gehashte release heeft gepakt.
Maar bij mij staat alles op Unix, dus hoe kan ik ervoor zorgen, dat als Sab het heeft gedownload, dat Sickbeard met die bestanden uit de voeten kan.
Irritant dat ik elke keer weer naar dat ding moet SSH'en omdat ie weer een gehashte release heeft gepakt.
Couchpotato zoekt bij mij gelemaal niks. Ik heb een synology NAS 213j en heb Sabnzb icm met couchpotato daarop geïnstalleerd. Ik heb alles via een handleiding ingesteld, alles staat gewoon goed, maar CP wil gewoon niet zoeken en krijgt Sabnzb dus ook geen Nzb binnen. Alles opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet. Titel zoekt hij dus wel, die voeg ik toe aan wanted, maar vervolgens gebeurd er niks meer. Iemand een idee wat ik over het hoofd heb gezien? (providers staan goed ingesteld)
Whole lot of stars ***
Kijk eens in je log, daarin kan je wel zien of Couchpotato probeert te zoeken en of er dan iets fout gaat.Rudios schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:00:
Couchpotato zoekt bij mij gelemaal niks. Ik heb een synology NAS 213j en heb Sabnzb icm met couchpotato daarop geïnstalleerd. Ik heb alles via een handleiding ingesteld, alles staat gewoon goed, maar CP wil gewoon niet zoeken en krijgt Sabnzb dus ook geen Nzb binnen. Alles opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet. Titel zoekt hij dus wel, die voeg ik toe aan wanted, maar vervolgens gebeurd er niks meer. Iemand een idee wat ik over het hoofd heb gezien? (providers staan goed ingesteld)
En wat heb je bij je searchsettings staan? om de hoeveel uur/dagen moet couchpotato naar films zoeken?
Volgens mij staat dat standaard ingesteld om middennacht. Dus misschien moet je even geduld hebben
In mijn log staat:
Verder staan de titels nog op 'still not available'. Lijkt dus alsof hij helemaal niks doet, ook niet als ik force. Heb ook de uren verkort om te zoeken, geen resultaat. Ik heb bv Skyfall erin staan, ik neem aan dat deze wel al uit is in 720p?
En deze komt veelvuldig voor:[ couchpotato.core.event] Error in event "schedule.cron", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler
return handler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/scheduler/main.py", line 53, in cron
'job': self.sched.add_cron_job(handle, day = day, hour = hour, minute = minute)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/apscheduler/scheduler.py", line 346, in add_cron_job
start_date=start_date)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/apscheduler/triggers/cron/__init__.py", line 44, in __init__
field = field_class(field_name, exprs, is_default)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/apscheduler/triggers/cron/fields.py", line 29, in __init__
self.compile_expressions(exprs)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/apscheduler/triggers/cron/fields.py", line 58, in compile_expressions
self.compile_expression(exprs)
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/apscheduler/triggers/cron/fields.py", line 69, in compile_expression
(expr, self.name))
ValueError: Unrecognized expression "" for field "hour"
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir=None, debug=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)
---[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in NzbIndex: https://www.nzbindex.com/...1&max=250&age=1000&more=1 Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
HTTPError: HTTP Error 503: Service Temporarily Unavailable
Verder staan de titels nog op 'still not available'. Lijkt dus alsof hij helemaal niks doet, ook niet als ik force. Heb ook de uren verkort om te zoeken, geen resultaat. Ik heb bv Skyfall erin staan, ik neem aan dat deze wel al uit is in 720p?
[ Voor 99% gewijzigd door Rudios op 13-11-2013 20:33 ]
Whole lot of stars ***
Dat laatste die veelvuldig voor komt is logisch, die RSS feed is niet beschikbaar, krijg je namelijk ook een fout op als je die in je browser doet:
https://www.nzbindex.com/...1&max=250&age=1000&more=1
https://www.nzbindex.com/...1&max=250&age=1000&more=1
Waarom zou die dan niet beschikbaar zijn?
Whole lot of stars ***
Ik ben nou geloof ik écht de boel aan het verkloten op m'n NAS.
- Autosub start niet automatisch op en ontbreekt aan startknop (zo'n ding als hier).
Maar als ik die zélf start vind deze wel ondertitels.
- Ik heb standaard SickBeard ingewisseld voor die van [url="Nivong"]https://github.com/nivong/Sick-Beard[/url]. Dat draait nu ook maar heeft ook geen 'startknop' in qpkg center van Qnap.
- Sickbeard geeft bij het zoeken naar ondertitels de volgende error:
Ik kom van alles tegen; iets van Python-lxml, PIP, Beautifulsoup, guessit en wat nog meer.
Ik heb al geprobeerd door m.b.v. SSH py26-lxml te installeren (wat gelukt is) maar nog krijg ik dezelfde error. (ondertussen draait er al python 2.6, 2.7 en deze lxml versie; lijkt me ook niet de bedoeling).
Heeft iemand een idee en kan helpen? Want op deze manier heb ik zin om de hele boel maar te verwijderen en weer terug te gaan naar standaard Sickbeard en geen Sickbeard-NL of Autosub.
Moet ik maar handmatig subs downloaden.
Want bovendien geeft Sab sinds een tijdje (nog voordat ik met Autosub/Sickbeard ging kloten) ook al errors:
Dit lijkt een skinprobleem te zijn; zal wel samenhangen dat ik soms zo'n rare interface krijg, zoals hier.
- Autosub start niet automatisch op en ontbreekt aan startknop (zo'n ding als hier).
Maar als ik die zélf start vind deze wel ondertitels.
- Ik heb standaard SickBeard ingewisseld voor die van [url="Nivong"]https://github.com/nivong/Sick-Beard[/url]. Dat draait nu ook maar heeft ook geen 'startknop' in qpkg center van Qnap.
- Sickbeard geeft bij het zoeken naar ondertitels de volgende error:
code:
1
| WARNING SUBLIMINAL :: Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required |
Ik kom van alles tegen; iets van Python-lxml, PIP, Beautifulsoup, guessit en wat nog meer.
Ik heb al geprobeerd door m.b.v. SSH py26-lxml te installeren (wat gelukt is) maar nog krijg ik dezelfde error. (ondertussen draait er al python 2.6, 2.7 en deze lxml versie; lijkt me ook niet de bedoeling).
Heeft iemand een idee en kan helpen? Want op deze manier heb ik zin om de hele boel maar te verwijderen en weer terug te gaan naar standaard Sickbeard en geen Sickbeard-NL of Autosub.
Moet ik maar handmatig subs downloaden.
Want bovendien geeft Sab sinds een tijdje (nog voordat ik met Autosub/Sickbeard ging kloten) ook al errors:
code:
1
| [13/Nov/2013:23:18:42] Traceback (most recent call last): File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SABnzbdplus/cherrypy/_cpwsgi.py", line 79, in setapp s, h, b = self.get_response() File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SABnzbdplus/cherrypy/_cpwsgi.py", line 219, in get_response response = self.request.run(meth, path, qs, rproto, headers, rfile) File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SABnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 579, in run raise cherrypy.TimeoutError() TimeoutError |
Dit lijkt een skinprobleem te zijn; zal wel samenhangen dat ik soms zo'n rare interface krijg, zoals hier.
[ Voor 24% gewijzigd door Piet91 op 13-11-2013 23:33 ]
Verwijderd
Is het ook mogelijk om CouchPotato alleen naar films van bepaalde release groepen te laten zoeken? Ik download namelijk altijd alleen de QoQ releases
Verwijderd
Zo simpel kan het zijn. Thanks!Caelorum schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:02:
Je kan QoQ aan de required filter toevoegen. Dan download die alleen releases met QoQ er in.
Ik juist niet, die zijn niet automatisch te downloaden via Spotweb door die URL die ze gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:51:
Is het ook mogelijk om CouchPotato alleen naar films van bepaalde release groepen te laten zoeken? Ik download namelijk altijd alleen de QoQ releases
En als ik het handmatig download, kunnen CouchPotato en SickBeard niks met de download omdat ze gehashte filenames gebruiken, en ik wil alles geautomatiseerd, dus heb ik niks aan QoQ.
Verwijderd
Ik zat er net over na te denken en dat gaat inderdaad niet werken om die reden. Tenzij er NZB index sites beschikbaar zijn waarop alle QoQ releases gepost worden?CRXDelSol schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:26:
[...]
Ik juist niet, die zijn niet automatisch te downloaden via Spotweb door die URL die ze gebruiken.
En als ik het handmatig download, kunnen CouchPotato en SickBeard niks met de download omdat ze gehashte filenames gebruiken, en ik wil alles geautomatiseerd, dus heb ik niks aan QoQ.
Nee helaas, en daarnaast heb ik ook een interne server met spotweb erop gehost, maar QoQ releases zijn gewoon niet te doen. Moet ik elke keer nog steeds alles handmatig doen, heeft ie weer wat gedownload, kijk ik in de download, enkel een tekst bestand, moet ik alsnog zelf naar spotweb en de boel aanklikken, zelf uitpakken, hernoemen en doen.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:33:
[...]
Ik zat er net over na te denken en dat gaat inderdaad niet werken om die reden. Tenzij er NZB index sites beschikbaar zijn waarop alle QoQ releases gepost worden?
Verwijderd
Ok niet handig... Dan gaan we gewoon films van de eerste de beste release groep downloaden en zelf NL subs er onder zetten
Je kan wel Dutch en NLSub in je preferred lijst zetten. Heb gemerkt dat dat al behoorlijk wat ondertitel zoeken scheelt
Gewoon alleen de officiële releases pakken van SPARKS, ALLiANCE, etc, niet die hobbygroepjes. Die releases worden ook door QoQ gebruikt, en daar is dan meestal ook vrij makkelijk een losse sub voor te vinden.
Ik heb de API van spotweb aangepast, series downloaden standaard alleen NL subs, en films geven in CouchPotato de releases aan met [NL] als die release NL subs heeft, dan zie ik gelijk of ze NL subs hebben of niet.Caelorum schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:48:
Je kan wel Dutch en NLSub in je preferred lijst zetten. Heb gemerkt dat dat al behoorlijk wat ondertitel zoeken scheelt
Wellicht vanavond forceren dat CouchPotato ook alleen NL sub resultaten krijgt van spotweb.
Heb ik gedaan door de API aan te passen en te laten checken of de spot voorkomt in de Spotweb categorie van NL Subs ingebakken of los enzo.
Verwijderd
Caelorum schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:48:
*knip*SidewalkSuper schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:51:
Gewoon alleen de officiële releases pakken van SPARKS, ALLiANCE, etc, niet die hobbygroepjes. Die releases worden ook door QoQ gebruikt, en daar is dan meestal ook vrij makkelijk een losse sub voor te vinden.
[ Voor 38% gewijzigd door Rupie op 14-11-2013 18:45 ]
Ik wil niet vervelend zijn, maar:
- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
[ Voor 57% gewijzigd door Rupie op 14-11-2013 18:45 ]
Ik gebruik al jaren Sick Beard, maar de laatste tijd heb ik met de standaard versie steeds vaker dat zaken niet kloppen.
Nu lees ik steeds vaker dat die custom versies een stuk beter werken.
Welke NZB versie kunnen jullie mij aanraden?
https://github.com/nivong/Sick-Bearddx5314 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:14:
Ik gebruik al jaren Sick Beard, maar de laatste tijd heb ik met de standaard versie steeds vaker dat zaken niet kloppen.
Heb ik ook last van. Wat ik wil proberen is de timeout settings van SBTPB aan te passen zodat hij spotweb de kans geeft om de url te laden.Dr.Jake schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 02:28:
[...]
het lijkt er wel op dat ik een soortgelijke error het in SB Version: alpha (ThePirateBay) :
2013-10-23 00:37:26 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269586 :: Error loading My Own spotweb URL: http://192.168.131.244/sp...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-23 00:37:26 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269586 :: No data returned from http://192.168.131.244/sp...xage=1200&cat=5030%2C5040
op een DS1512+ (3GB) met spotweb,SB & CP dus op dezelfde syno en 2 IP poorten : 192.168.131.240 & 192.168.131.244. EEn paar weken terug had ik ook al locahost en 127.0.0.1. al geprobeerd.
Weet iemand in welk bestand deze setting zit? En het pad naar dit bestand?
Alvast bedankt.
Edit:
Nvm.. gevonden! https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/issues/384 schijnt sinds 2 weken verborgen te zitten in de config.ini.
[ Voor 6% gewijzigd door Bender1411 op 15-11-2013 13:21 ]
Haha, dat ik er op zo'n manier moet achterkomen dat er een nieuwe versie is. Mijn update checker zal wel stuk zijn.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Sinds gisteren gebruik ik 'ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tp)' en heb ik tot vanmiddag succesvol kunnen downloaden. Wanneer ik nu echter een paar afleveringen uit de backlog probeer te starten krijg ik de onderstaande error
Ik maak gebruik van twee index sites. Eén heb ik vanmiddag toegevoegd maar daarbij krijg ik exact dezelfde error. Bij onderstaande kon ik eerder vandaag en gisteren wel succesvol downloaden.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik maak gebruik van twee index sites. Eén heb ik vanmiddag toegevoegd maar daarbij krijg ik exact dezelfde error. Bij onderstaande kon ik eerder vandaag en gisteren wel succesvol downloaden.
Weet iemand hoe dit kan?
(URL even weggepoetst)2013-11-15 15:12:09 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: No data returned from ************************
2013-11-15 15:12:09 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Error loading OZnzb URL: ************************
2013-11-15 15:12:09 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: URL error [Errno -2] Name or service not known while loading URL ************************
2013-11-15 15:11:29 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Searching for stuff we need from The Big Bang Theory season 7
2013-11-15 15:11:27 INFO CP Server Thread-10 :: Seeing if we need any episodes from The Big Bang Theory season 7
2013-11-15 15:11:27 INFO CP Server Thread-10 :: Sending backlog for The Big Bang Theory season 7 because some eps were set to wanted
Sinds ongeveer 2 weken zit ik op de git van Nivong voor SB dutch-TPB. Is dit nog steeds de juiste? Daarvoor was er om de dag wel een update op te halen, nu al 2 weken niets. Klopt dat?
Verder krijg ik af en toe deze errors die zich herhalen:
Het gaat om 'specials' die niet via SB gedownload zijn en wat mij betreft ook niet door SB beheert hoeven te worden. Hoe kan ik ze deze laten negeren? Werk met een mappenstructuur van /serienaam/season 1/episode.mkv
Tot slot krijg ik nog steeds af en toe deze errors in mijn log:
Verder krijg ik af en toe deze errors die zich herhalen:
code:
1
2
3
| 2013-11-10 03:15:49 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Data/Series/Family Guy/Family Guy - Stewie Griffin- The Untold Story.avi into a valid episode 2013-11-10 03:15:48 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Data/Series/Family Guy/Seth MacFarlane's Cavalcade of Cartoon Comedy.avi into a valid episode 2013-11-10 03:11:28 SHOWQUEUE-REFRESH :: No episode number found in /volume1/Data/Series/The IT Crowd/The.IT.Crowd.S04.The.Last.Byte.PROPER.HDTV.x264-TLA.mp4, ignoring it |
Het gaat om 'specials' die niet via SB gedownload zijn en wat mij betreft ook niet door SB beheert hoeven te worden. Hoe kan ik ze deze laten negeren? Werk met een mappenstructuur van /serienaam/season 1/episode.mkv
Tot slot krijg ik nog steeds af en toe deze errors in mijn log:
code:
1
2
3
| 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching ThePirateBay, skipping: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings. |
Voor geintereseerd ik ben bezig met een extension voor Firefox en Chrome (later volgen meer browsers):
Chrome: https://chrome.google.com...jncojldfclaicaomboafaiong
Firefox: https://addons.mozilla.or...ons/?page=1#version-0.9.4
Nu draait er geen cronjob.
Er is een reden dat dit onder "advanced" staat. Als je niet weet wat je in moet vullen, zou ik er afblijvenRudios schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:25:
In mijn log staat:
ValueError: Unrecognized expression "" for field "hour"
[ Voor 31% gewijzigd door RuudBurger op 15-11-2013 15:54 ]
Het is me even onduidelijk hoe ik het configureren moet aangezien CP op ander systeem draait als de addon installed is. Zal er vanavond eens dieper in duiken.RuudBurger schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:51:
Voor geintereseerd ik ben bezig met een extension voor Firefox en Chrome (later volgen meer browsers):
[...]
Er is een reden dat dit onder "advanced" staat. Als je niet weet wat je in moet vullen, zou ik er afblijven
Quote hem dan ook nietNotoriousss schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:46:
[...]
Ik wil niet vervelend zijn, maar:
[...]
Naar het systeem toe gaan (de couchpotato pagina), en vervolgens de knop indrukken zodat ie hem aan je installatie koppelt.schumi2004 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:41:
[...]
Het is me even onduidelijk hoe ik het configureren moet aangezien CP op ander systeem draait als de addon installed is. Zal er vanavond eens dieper in duiken.
[...]
Quote hem dan ook niet
Daarnaast toffe add-on. Ziet er al gelikter uit dan de andere plugins
[ Voor 10% gewijzigd door Xaero op 15-11-2013 20:18 ]
Ja kwam ik ook later achter, lekker snugger hehe
Dat ging makkelijker als gedacht maar verder kan ik er nog niet veel mee, iets voor morgen maar.Xaero schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:17:
[...]
Naar het systeem toe gaan (de couchpotato pagina), en vervolgens de knop indrukken zodat ie hem aan je installatie koppelt.
Daarnaast toffe add-on. Ziet er al gelikter uit dan de andere plugins. Zelfde ondersteuning qua site's?
tsjah al;s je filters en watchlistst goed staan valt er voorlopig niet veel te adden
werkt overigens prima.
hoe zit het eigenlijk met het TV gedeelte? is dat al in een stabiele werkbare fase?
hoe zit het eigenlijk met het TV gedeelte? is dat al in een stabiele werkbare fase?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ondersteuning is inderdaad hetzelfde, hij gebruikt gewoon de CP api dus als er updates zijn, werken die ook (bijna) direct in de extension.
Er wordt gewerkt aan TV, maar zoals ik al had aangegeven is het een hoop werk (dat zien de mensen die erop zitten nu ook). Dus ergens 2014 zal er wel iets stabiels komen
Er wordt gewerkt aan TV, maar zoals ik al had aangegeven is het een hoop werk (dat zien de mensen die erop zitten nu ook). Dus ergens 2014 zal er wel iets stabiels komen
klopt
Heb je post-processing aanstaan? En welke map staat die. Het lijkt er op dat je nu de tv download dir gelijk hebt aan de locatie van je series. klopt dat?Het gaat om 'specials' die niet via SB gedownload zijn en wat mij betreft ook niet door SB beheert hoeven te worden. Hoe kan ik ze deze laten negeren? Werk met een mappenstructuur van /serienaam/season 1/episode.mkv
kwestie van de searchproviders uitschakelen, en opnieuw inschakelen. En kijk bij search options of je usenet/torrents wel hebt ingeschakeld/uitgeschakeld (naar gelang je wilt).Tot slot krijg ik nog steeds af en toe deze errors in mijn log:
code:
1 2 3 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching ThePirateBay, skipping: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. 2013-11-07 03:05:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
Verwijderd
Hoe zijn jullie ervaringen met het automatisch downloaden van NL ondertiteling door CouchPotato?
Er zijn bij mij vandaag 4 films gedownload die al langer uit zijn maar hij heeft er geen NL ondertiteling bij gezet en ik kan er in de logs niks over vinden.
Er zijn bij mij vandaag 4 films gedownload die al langer uit zijn maar hij heeft er geen NL ondertiteling bij gezet en ik kan er in de logs niks over vinden.
Ik heb een Windows os en heb vanavond gezocht naar een manier om ook Nederlandse series zoals overspel, wie is de mol en Penoza te downloaden. Ik krijg alleen episodes niet gedownload, iemand suggesties?
Edit: staat in de startpositie van deel 3!
Edit: staat in de startpositie van deel 3!
[ Voor 11% gewijzigd door knights16 op 16-11-2013 23:10 ]
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Er komt in mijn 'Movies' map naast de .mkv ook nog een bestand '**.idx' en '**.sub'. Zijn die perse nodig en kunnen die niet automatisch worden verwijderd? ''Cleanup leftover files after successful rename.'' staat aangevinkt.
De film wordt wel gewoon gedownload en verplaatst naar de map 'Movies'11-17 02:39:55 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.sub" to "/volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.sub"11-17 02:39:55 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.sub, Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 709, in moveFile
os.chmod(dest, Env.getPermission('file'))
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.sub'
11-17 02:39:55 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.mkv" to "/volume1/mediaplayer/Movies/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.mkv"11-17 02:39:55 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/mediaplayer/Movies/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.mkv, Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 709, in moveFile
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volume1/mediaplayer/Movies/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.mkv'
11-17 02:39:55 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.idx" to "/volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.idx"11-17 02:39:55 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Failed setting permissions for file: /volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.idx, Traceback (most recent call last):
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volume1/mediaplayer/Movies/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.idx'
11-17 02:39:55 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "/volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.nl.srt" to "/volume1/mediaplayer/Movies/mud.2012.1080p.bluray.x264-sparks.nl.nl.srt"11-17 02:39:55 INFO [tato.core.plugins.renamer] Deleting folder: /volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)11-17 02:39:55 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Couldn't remove empty directory /volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179): Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/renamer/main.py", line 786, in deleteEmptyFolder
os.rmdir(folder)
OSError: [Errno 39] Directory not empty: '/volume1/downloads/complete/CouchPotato/Mud.2012.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1935179)'
Er komt in mijn 'Movies' map naast de .mkv ook nog een bestand '**.idx' en '**.sub'. Zijn die perse nodig en kunnen die niet automatisch worden verwijderd? ''Cleanup leftover files after successful rename.'' staat aangevinkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 09:53 ]
.idx en .sub zijn ondertitelingsbestanden. Verwijder je deze dan heb je geen ondertiteling meer. Tenzij er ook al ondertiteling in de gewenste taal geïntegreerd is in het .mkv bestand.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 17-11-2013 10:28 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:50:
Hoe zijn jullie ervaringen met het automatisch downloaden van NL ondertiteling door CouchPotato?
Zojuist twee films opnieuw gedownload (zelfde titels) en nu voegt hij wel netjes NL ondertiteling (.srt) toe. Iemand enig idee waarom dit gister bij deze titels niet werkte?sjaool schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:26:
.idx en .sub zijn ondertitelingsbestanden. Verwijder je deze dan heb je geen ondertiteling meer. Tenzij er ook al ondertiteling in de gewenste taal geïntegreerd is in het .mkv bestand.
Als de .idx en .sub ook ondertitel bestanden zijn, kunnen die niet automatisch verwijderd worden aangezien ik aan de .srt genoeg heb?
wat is er zo anders in deze release ?
kan namelijk niet echt een changelog vinden of een vergelijking wat bij deze beter is dan de gewone versie.
ben hem nu net aan het uitproberen,
volgende bevindingen
wel mooi dat hij nzb en torrents kan en subs downloaden.
maar ik mis nog wel wat extra tweaks zoals alleen web-dl versies,
[ Voor 23% gewijzigd door TRaSH op 17-11-2013 11:30 . Reden: bevindingen ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Weet iemand of de Nivong versie anders is dan Pistachitos.
Die 2e heb ik nu namelijk draaien, ziet er goed uit.
Maar ik las ergens dat Nivong en Pistachitos samengevoegd gaan worden?
Ik zie door de bomen het bos niet met die forks
Weet iemand wellicht waarom mijn NZB Unity bij alles op "Testing Connection" blijft staan?
Ik vermoed dat mijn Host verkeerd is, en ik neem aan dat deze functie een statisch IP vereist (als setting in je router?). Ik heb er nu staan "10.0.0.5", omdat ik via WIFI op 't zelfde netwerk zit, dit zou toch gewoon moeten werken?
Welke "search providers" raden jullie aan m.b.t. SickBeard, CouchPotato en Headphones.
Volgens mij heb ik de laatste headphones versie op mijn Synology staan, maar er zit helaas nog geen optie in voor gratis search providers.
Ik ben opzoek naar een manier om me ergens (gratis) te registreren voor nzbs.org/newznab/omgwtfnzbs, of waan ik me dan in 't rijtje naïeve mensen?
Ik vermoed dat mijn Host verkeerd is, en ik neem aan dat deze functie een statisch IP vereist (als setting in je router?). Ik heb er nu staan "10.0.0.5", omdat ik via WIFI op 't zelfde netwerk zit, dit zou toch gewoon moeten werken?
Welke "search providers" raden jullie aan m.b.t. SickBeard, CouchPotato en Headphones.
Volgens mij heb ik de laatste headphones versie op mijn Synology staan, maar er zit helaas nog geen optie in voor gratis search providers.
Ik ben opzoek naar een manier om me ergens (gratis) te registreren voor nzbs.org/newznab/omgwtfnzbs, of waan ik me dan in 't rijtje naïeve mensen?
Staat gewoon in de topicstartTRaSH schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:25:
[...]
kan namelijk niet echt een changelog vinden of een vergelijking wat bij deze beter is dan de gewone versie.
Oftewel, hij is afgeleid van de mr-orange versie, en die is weer afgeleid van de midgetspy versie (originele).Deze fork is gebaseerd op deze versie/fork.
Wat is er dan aangepast:
- Nederlands Series Support (Newznab providers, nzbX)
- Andere kleur voor snatched releases.
- Diverse verbeteringen bug-fixes.
- Custom Scan and Process interval (met dank aan Cloud).
- Custom Subtitle Search interval (met dank aan Cloud).
- Aangepast Scene Exceptions gericht op NL gebruikers (met dank aan nivong)
- Email notification support (is ondertussen opgenomen in mr-orange zijn fork)
scripts
[ Voor 10% gewijzigd door job op 17-11-2013 20:21 ]
Ja PP staat aan. Download dir is /volume1/Data/Downloads/ en TV Series dir is /volume1/Data/Series/job schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:31:
[...]
Heb je post-processing aanstaan? En welke map staat die. Het lijkt er op dat je nu de tv download dir gelijk hebt aan de locatie van je series. klopt dat?
De specials in kwestie (waar ik de error logs over krijg) staan gewoon netjes in de Series dir, niet in downloads.
dx5314 schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:38:
[...]
Weet iemand of de Nivong versie anders is dan Pistachitos.
Die 2e heb ik nu namelijk draaien, ziet er goed uit.
Maar ik las ergens dat Nivong en Pistachitos samengevoegd gaan worden?
Ik zie door de bomen het bos niet met die forks
In het kort eigenlijk maar wat kleine dingentjes welke het voor NL releases makkelijker maken. Zie commits hierTRaSH schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:25:
[...]
ben hem nu net aan het uitproberen,
volgende bevindingen
wel mooi dat hij nzb en torrents kan en subs downloaden.
maar ik mis nog wel wat extra tweaks zoals alleen web-dl versies,
https://github.com/nivong/Sick-Beard/commits/Dutch
- Aangepaste quality check
- Andere scene exceptions (QoQ)
- Extra newznab categorieen waar vaak ook NL shows in te vinden zijn.
That's it.
Is er ook een mogelijkheid dat je alleen web-dl download ipv hdtv.
Of zoals bij de gewone sickbeard dat je je eigen keus kan doen ?
Of zoals bij de gewone sickbeard dat je je eigen keus kan doen ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Quality: Custom? 
Bij het toevoegen serie kun je quality instellen en dan pak je custom en stel je daar puur WEB-DL/Bluray in.
Of, indien je al je huidige series wilt veranderen ga je naar Manage > Mass update, vink alles aan dan Edit Selected en hetzelfde als boven.
Houd er wel rekening mee dat web-dl meestal wat achter loopt op HDTV.
Bij het toevoegen serie kun je quality instellen en dan pak je custom en stel je daar puur WEB-DL/Bluray in.
Of, indien je al je huidige series wilt veranderen ga je naar Manage > Mass update, vink alles aan dan Edit Selected en hetzelfde als boven.
Houd er wel rekening mee dat web-dl meestal wat achter loopt op HDTV.
[ Voor 47% gewijzigd door tcviper op 18-11-2013 12:23 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Laatste tijd waren zelfs in torrents de web dl versies er eerder dan de hdtv. Maar zal wel puur toeval geweest zijn
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zal wel een moment van verstandsverbijstering hebben gehad.
Het zelfde als met de gewone versie
Het zelfde als met de gewone versie

QoQ releases zijn bij mij anders nog steeds een drama.schumi2004 schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:58:
[...]
[...]
In het kort eigenlijk maar wat kleine dingentjes welke het voor NL releases makkelijker maken. Zie commits hier
https://github.com/nivong/Sick-Beard/commits/Dutch
- Aangepaste quality check
- Andere scene exceptions (QoQ)
- Extra newznab categorieen waar vaak ook NL shows in te vinden zijn.
That's it.
Afleveringen van hun blijven in de voltooide downloads map hangen, daarvan moet ik elke keer handmatig de MKV erbij zoeken, die verplaatsen naar de map van de specifieke serie met S0XE0X.mkv als bestandsnaam.
Misschien ga ik hier uiteindelijk zelf een shellscript voor maken die dat veranderd in een goede benaming en dan tegen sickbeard aan gooit.
Homeland? Homeland word nu eerder uitgegeven in canada. Vandaar dat de web dls eerder zijn.Sepp14 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:28:
Laatste tijd waren zelfs in torrents de web dl versies er eerder dan de hdtv. Maar zal wel puur toeval geweest zijn
Nee The blacklist, Elementary en CSI waren het een aantal keer.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als je een andere release van sickbeard installeert hou je dan wel alle settings en de database?
Dan wil ik wel de nivong versie proberen, dat klinkt goed.
Of iemand een andere fork die beter is?
Beste manier om het te installeren? Direct in python of downloaden?
Hangt van de fork af. Je zal hoe dan ook zelf die database even apart moeten houden en na een nieuwe install terugzetten. Of het al dan niet werkt hangt voor zover ik weet af van of er al dan niet dingen gewijzigd zijn in de database.Impstoker schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:12:
Als je een andere release van sickbeard installeert hou je dan wel alle settings en de database?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb op m'n Qnap config.ini, autoprocesstv.cfg, sickbeard.db en de cache folder backup van gemaakt.Impstoker schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:12:
Sickbeard uitgezet, vervolgens alle bestanden/mappen verwijderd onder de map 'SickBeard', de nieuwe fork als .zip gedownload en uitgepakt in de map 'SickBeard'. Bovenstaande 3 bestanden en map teruggeplaatst en SickBeard weer gestart.
Probleemloos alles overgenomen; hij moet wel je series weer binnenhalen (hij lijkt niet alle gedownloade afleveringen te pakken) maar settings e.d. zijn prima overgegaan.
Jammer is alleen dat ik subtitels niet aan de praat krijg; dit gezeur dus waar blijkbaar niemand anders last van heeft:
code:
1
| WARNING SUBLIMINAL :: Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required |
Waardoor voor mij de overstap nutteloos is op het nu wél downloaden van NL-series na...
Zag net nieuwe update van Sickbeard TPB edition (mr-orange) binnenkomen met failed download handling eindelijk erin
Vraag me nu af of scripts als nzbtomedia van clinton hall nu nog nut hebben aangezien Sickbeard nu alles ingebouwd heeft. Iemand enig idee?
Edit: Never mind
[ Voor 95% gewijzigd door Protax op 18-11-2013 20:14 ]
Die heeft zeker wel zin, is nog steeds een must imo. nzbToMedia is niet voor failed download handling maar om aan SB door te geven dat er een nieuwe release binnen is en SB het dan verder afhandeld, renaming, juiste folder structuur en marked as completed enz.tcviper schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:26:
Zag net nieuwe update van Sickbeard TPB edition (mr-orange) binnenkomen met failed download handling eindelijk erinVraag me nu af of scripts als nzbtomedia van clinton hall nu nog nut hebben aangezien Sickbeard nu alles ingebouwd heeft. Iemand enig idee?
MIsschien dat je geen XML support hebt. Is PyXML wel gëinstalleerd? En welke python versie gebruik je?Piet91 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:07:
[...]
Jammer is alleen dat ik subtitels niet aan de praat krijg; dit gezeur dus waar blijkbaar niemand anders last van heeft:
code:
1 WARNING SUBLIMINAL :: Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ik heb ondertussen Python, Python2.6, Python2.7 en py26-lxml geïnstalleerd.imdos schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:34:
[...]
MIsschien dat je geen XML support hebt. Is PyXML wel gëinstalleerd? En welke python versie gebruik je?
Dat van XML / LXML o.i.d. kwam ik inderdaad tegen, maar ook zaken als PIP, Beautifulsoup en weet ik wat nog meer.
Ben het overzicht ondertussen wel zo ongeveer kwijtgeraakt in wat ik allemaal moet installeren.
[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 18-11-2013 20:55 ]
Misschien eens beginnen met deinstalleren en zorgen voor een goede stabiele basis. PIP is voor package management en geen must. die andere voor soap berichten is ook niet per sé nodig. Ik zou toch gokken op PyXML...Piet91 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:54:
[...]
Ik heb ondertussen Python, Python2.6, Python2.7 en py26-lxml geïnstalleerd.
Dat van XML / LXML o.i.d. kwam ik inderdaad tegen, maar ook zaken als PIP, Beautifulsoup en weet ik wat nog meer.
Ben het overzicht ondertussen wel zo ongeveer kwijtgeraakt in wat ik allemaal moet installeren.
Krijg je geen fout als je in python het volgende invoert?
code:
1
| import xml.dom.ext.reader; |
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Hmm, heeft niet zoveel zin gok ik. Zie ze beide ook verschijnen bij processen van de Qnap.imdos schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:15:
Misschien eens beginnen met deinstalleren en zorgen voor een goede stabiele basis.
Mooi. Dat scheelt weer.PIP is voor package management en geen must. die andere voor soap berichten is ook niet per sé nodig.
Ben niet zo heel handig met zoiets.Ik zou toch gokken op PyXML...
Krijg je geen fout als je in python het volgende invoert?
code:
1 import xml.dom.ext.reader;
Met SSH naar de juiste map gaan (genaamd Python) en daar die opdracht geven?
En als PyXML niet geïnstalleerd is; hoe krijg ik die?
Weet dat dat via SSH kan, (zo ook Py26-lxml geïnstalleerd), maar wat moet ik doen/hebben voor PyXML?
[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 18-11-2013 22:56 ]
Kan iemand mij vertellen op welk moment er via Sick Beard ondertitels worden gedownload.
Ik heb tijden gebruik gemaakt van AutoSub, maar met deze "nieuwe" installatie van Sickbeard wil ik dat een proberen.
Ik kan losse ondertitels downloaden, maar wordt dit script bijv. dagelijks afgetrapt?
Ik heb tijden gebruik gemaakt van AutoSub, maar met deze "nieuwe" installatie van Sickbeard wil ik dat een proberen.
Ik kan losse ondertitels downloaden, maar wordt dit script bijv. dagelijks afgetrapt?
Bij mij gebeurt dat direct na het downloaden.dx5314 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:03:
Kan iemand mij vertellen op welk moment er via Sick Beard ondertitels worden gedownload.
Ok even in de gaten houden.CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:37:
[...]
Bij mij gebeurt dat direct na het downloaden.
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als de ondertitel nog niet beschikbaar is.
Ik raak het spoor een beetje bijster met alle mogelijke forks. Ik wil graag NL-series kunnen downloaden en failed download handeling hebben in mijn versie. Ik gebruik nzbtomedia voor postprocessing.
Ik heb twee korte vragen:
1. Ik draai op dit moment de dutch-tpb versie van Nivong. Is dit nog steeds de meest geschikte/meest onderhouden branche voor NL-series en failed download handeling?
2. Ik merk nu dat wanneer Sickbeard een serie binnenhaalt via Sabnzbd+ en deze faalt (bijv. omdat de release niet compleet is), Sickbeard niet zoekt naar een alternatief (bijv. via een andere search provider of bijv. torrents ipv nzb). Weet iemand hoe ik dit kan activeren?
Excuses als deze vragen al gestelt zijn in dit topic, ik heb wel vantevoren gezocht. Misschien tijd om een deel 4 aan te maken en de OT bij te werken? (wil ik graag aan meeschrijven als dat nodig is)
1. Ik draai op dit moment de dutch-tpb versie van Nivong. Is dit nog steeds de meest geschikte/meest onderhouden branche voor NL-series en failed download handeling?
2. Ik merk nu dat wanneer Sickbeard een serie binnenhaalt via Sabnzbd+ en deze faalt (bijv. omdat de release niet compleet is), Sickbeard niet zoekt naar een alternatief (bijv. via een andere search provider of bijv. torrents ipv nzb). Weet iemand hoe ik dit kan activeren?
Excuses als deze vragen al gestelt zijn in dit topic, ik heb wel vantevoren gezocht. Misschien tijd om een deel 4 aan te maken en de OT bij te werken? (wil ik graag aan meeschrijven als dat nodig is)
Volgens mij doet SB dit op het moment van het hernoemen. Hij gebruikt hier dan ook de volledige naam bij van de download, dus niet de naam na het hernoemen. Als de ondertitel niet gevonden kan worden op het moment van downloaden, omdat ie er nog niet is bijv. dan zou Autosub deze alsnog op een later moment moeten oppikken wanneer ie wel beschikbaar komt. Volgens mij doet SB dan niet meer.dx5314 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:53:
[...]
Ok even in de gaten houden.
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als de ondertitel nog niet beschikbaar is.
Jongens persoonlijk raad ik jullie aan om de Sickbeard TPB edition te gebruiken van mr-orange die werkt gewoon goed en ik krijg er alles mee binnen
https://github.com/mr-orange/Sick-Beard
[ Voor 3% gewijzigd door tcviper op 19-11-2013 14:14 ]
Klinkt goed, maar ik zie zo snel even niet hoe ik die op mijn media center moet krijgen. Bestanden lijken niet op wat ik nu gebruik.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nivong is eigenlijk dezelfde versie dan de andere dutch-tbp versie van mr-oranje. Failed download handling zit hier op dit moment nog niet in. Dat moet nog gemerged worden vanuit de dutch-tpd versie, waar het sinds een dag in zit. Dus als je NL-series wil is Nivong de meest geschikte versie. Bijna niet anders dan de mr-orange versieMuncher schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:09:
Ik raak het spoor een beetje bijster met alle mogelijke forks. Ik wil graag NL-series kunnen downloaden en failed download handeling hebben in mijn versie. Ik gebruik nzbtomedia voor postprocessing.
Zoals ik hierboven ook al schreef, failed download handling zit er nog niet in, maar zal spoeding komen.Muncher schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:09:
Ik kan mijn CouchPotato niet meer upgraden, krijg met de controle naar update de melding.
[ couchpotato.api] Failed doing api request "updater.check": Traceback (most recent call last): File "/CouchPotatoServer/couchpotato/api.py", line 101, in run_handler result = api[route](**kwargs) File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 101, in checkView 'update_available': self.check(force = True), File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 86, in check if self.updater.check(): File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 227, in check self.repo.fetch() File "/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 383, in fetch self._executeGitCommandAssertSuccess(command) File "/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned) GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'fetch' failed in /CouchPotatoServer (128): fatal: Unable to look up github.com (port 9418) (Name or service not known)
Terwijl github wel beschikbaar is.
Mijn provider heeft DNS resolve issues, tijdelijk opendns.
[ couchpotato.api] Failed doing api request "updater.check": Traceback (most recent call last): File "/CouchPotatoServer/couchpotato/api.py", line 101, in run_handler result = api[route](**kwargs) File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 101, in checkView 'update_available': self.check(force = True), File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 86, in check if self.updater.check(): File "/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 227, in check self.repo.fetch() File "/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 383, in fetch self._executeGitCommandAssertSuccess(command) File "/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned) GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'fetch' failed in /CouchPotatoServer (128): fatal: Unable to look up github.com (port 9418) (Name or service not known)
Terwijl github wel beschikbaar is.
Mijn provider heeft DNS resolve issues, tijdelijk opendns.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dank je, dit maakt het wat duidelijker.EJPostema schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:41:
[...]
Nivong is eigenlijk dezelfde versie dan de andere dutch-tbp versie van mr-oranje. Failed download handling zit hier op dit moment nog niet in. Dat moet nog gemerged worden vanuit de dutch-tpd versie, waar het sinds een dag in zit. Dus als je NL-series wil is Nivong de meest geschikte versie. Bijna niet anders dan de mr-orange versie
[...]
Zoals ik hierboven ook al schreef, failed download handling zit er nog niet in, maar zal spoeding komen.
@ Nivong: enig idee wanneer failed download handeling in je fork wordt opgenomen?
Sinds kort heb ik last dat Couchpotato 100% cpu trekt, maar in de standaard logging kan ik niet achterhalen wat het veroorzaakt. Ik heb verscheidene scheduled jobs aangepast met een veel hogere interval maar dat lost niets op.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Draai je windows? Voor de mr-orange & nivong release is geen kant en exe.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:38:
Klinkt goed, maar ik zie zo snel even niet hoe ik die op mijn media center moet krijgen. Bestanden lijken niet op wat ik nu gebruik.
Kijk eens hoe je couchpotato server onder windows installeert, en probeer hetzelfde voor sickbeard: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer
[ Voor 10% gewijzigd door job op 20-11-2013 00:01 ]
Sinds gisteravond zit failed handling in de standaard TPB versie.EJPostema schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:41:
[...]
Nivong is eigenlijk dezelfde versie dan de andere dutch-tbp versie van mr-oranje. Failed download handling zit hier op dit moment nog niet in. Dat moet nog gemerged worden vanuit de dutch-tpd versie, waar het sinds een dag in zit. Dus als je NL-series wil is Nivong de meest geschikte versie. Bijna niet anders dan de mr-orange versie
[...]
Zoals ik hierboven ook al schreef, failed download handling zit er nog niet in, maar zal spoeding komen.
Wat bedoel je met 'standaard TPB versie'?mvds schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:51:
[...]
Sinds gisteravond zit failed handling in de standaard TPB versie.
De versie van mr-orange, dus niet nivongs branchMuncher schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:28:
[...]
Wat bedoel je met 'standaard TPB versie'?
Inderdaad, dus zal wel niet lang duren voordat het ook in the dutch tpb zitmvds schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:51:
[...]
Sinds gisteravond zit failed handling in de standaard TPB versie.
Dat zal ben ik bang wel ff gaan duren voor het in dutch zit, aangezien nivong niet in NL is op het moment
Ik geloof dat die aan de andere kant van de wereld zit
En daar is geen internet?tcviper schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:56:
Dat zal ben ik bang wel ff gaan duren voor het in dutch zit, aangezien nivong niet in NL is op het momentIk geloof dat die aan de andere kant van de wereld zit
No idea
Verwijderd
ik probeer autosub te installeren op mijn Ubuntu server 12.04. Maar ik krijg twee verschillende fout meldingen;
- kan autosub.scheduler niet vinden.
- kan de http server niet starten.
ik heb hem geïnstalleerd via de code.google guide. https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource
maar bij het starten van de service krijg ik deze meldingen. Ik heb hem verplaats naar /opt/ en heb de paden aangepast in /etc/init.d/autosub.
iemand enig idee wat het kan zijn.
ik heb hem geïnstalleerd via de code.google guide. https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource
maar bij het starten van de service krijg ik deze meldingen. Ik heb hem verplaats naar /opt/ en heb de paden aangepast in /etc/init.d/autosub.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
verwijderd ivm overtreding topicrules

[ Voor 69% gewijzigd door vandermark op 20-11-2013 16:45 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Kijk eens in het rode Let op: kader.vandermark schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:10:
Welke search providers zijn nu nog open voor aanmelding voor Sickbeard? het lukt me niet echt er ééntje te vinden
"Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)
- Repository versie (Main of andere fork)."
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Welke tools gebruiken jullie voor het automatisch ophalen van ondertitels voor films?
Voor series gebruik ik autosub, dat werkt perfect. Ik mis eigenlijk een handig programma voor films...
Voor series gebruik ik autosub, dat werkt perfect. Ik mis eigenlijk een handig programma voor films...
Ik gebruik sinds kort de nivong versie van sickbeard,
Bevalt mij goed,
en werkt prima met nzb's.
Nu heeft hij voor het eerst iets gestuurd naar utorrent.
daar is de torrent download van klaar.
maar nu doet sickbeard er niks mee.
dus ik mis nog iets,
even hier wezen zoeken en las iets dat je in de post-processing de download dir van utorrent moet instellen,
maar er staat bij sickbeard dat je dat niet moet instellen als je sabnzbd gebruikt.
wat ik dus nog steeds hoofdzakelijk gebruik.
maar ik had ook iets gevonden over nzbToMedia.
nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen om het door te sturen naar sickbeard dat die er iets mee gaat doen.
Bevalt mij goed,
en werkt prima met nzb's.
Nu heeft hij voor het eerst iets gestuurd naar utorrent.
daar is de torrent download van klaar.
maar nu doet sickbeard er niks mee.
dus ik mis nog iets,
even hier wezen zoeken en las iets dat je in de post-processing de download dir van utorrent moet instellen,
maar er staat bij sickbeard dat je dat niet moet instellen als je sabnzbd gebruikt.
wat ik dus nog steeds hoofdzakelijk gebruik.
maar ik had ook iets gevonden over nzbToMedia.
nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen om het door te sturen naar sickbeard dat die er iets mee gaat doen.
Even goed lezen wat er staat "NOTE: Use only if not using SABnzbd+ post processing."TRaSH schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:25:
[...] maar er staat bij sickbeard dat je dat niet moet instellen als je sabnzbd gebruikt. [...]
Als je gewoon Sab naar een andere directory laat downloaden dan je incomplete directory van Sav en dan die (complete) directory invult bij TV Download Dir en de postprocessing script niet gebruikt in Sab zit je goed. Oh, en uiteraard dan "Scan and process" aanvinken.
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 20-11-2013 19:59 ]
* schumi2004 roept iets metnzbtomediaCaelorum schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:58:
[...]
Even goed lezen wat er staat "NOTE: Use only if not using SABnzbd+ post processing."
Als je gewoon Sab naar een andere directory laat downloaden dan je incomplete directory van Sav en dan die (complete) directory invult bij TV Download Dir en de postprocessing script niet gebruikt in Sab zit je goed. Oh, en uiteraard dan "Scan and process" aanvinken.
Omdat ik zelf ook benieuwd was naar de mr-orange versie, heb ik geprobeerd het op een win7-machine te runnen, en dat is gelukt. Daarom hieronder een zo simpel mogelijke uitleg om het werkend te krijgen. Let op: ik weet maar zeer beperkt wat ik aan het doen ben dus het kan vast stukken handiger/beter/efficienter, maar dit is in elk geval een start.job schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:00:
[...]
Draai je windows? Voor de mr-orange & nivong release is geen kant en exe.
Kijk eens hoe je couchpotato server onder windows installeert, en probeer hetzelfde voor sickbeard: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer
- download en installeer Python 2.7: http://www.python.org/download/releases/2.7.3/. Ik heb de x64 .msi installer gebruikt, en geinstalleerd naar de standaard-dir C:\Python27\
- download en installeer pywin: http://sourceforge.net/projects/pywin32/files/pywin32/Build%20217/. Gebruik hier versie 2.7, in mijn geval pywin32-217.win-amd64-py2.7.exe
- download cheetah: https://pypi.python.org/pypi/Cheetah/2.4.4, pak de .tar.gz uit naar C:\Python27\Cheetah-2.4.4
- installeer cheetah vanuit de cmdline:
- cd C:\Python27\Cheetah-2.4.4
- c:\Python27\python setup.py install
- ik gebruik geen GIT, maar download de sickbeard-zip van sourceforge: https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/archive/ThePirateBay.zip. Zip uitpakken naar c:\Program Files (x86)\Sick-Beard-ThePirateBay\
- run sickbeard m.b.v python via de cmdline:
- c:\Python27\python "c:\Program Files (x86)\Sick-Beard-ThePirateBay\sickbeard.py"
Na de boel opnieuw geinstalleerd/ingericht te hebben op mijn Synology NAS, krijg ik nu deze melding in SABnzbd als er een nieuwe aflevering is gedownload:
Could not read configuration file: [Errno 13] Permission denied: '/usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg'
De rechten staan als volgt:
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Nog wat extra info, wat betreft mijn configuratie:
http://imgbox.com/g/aqjqC9o9qm
Edit:
Sickbeard klaagt over dit:
2013-11-20 22:54:26 POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir /volume1/data/downloads/complete/tv doesn't exist
Folder bestaat wel degelijk
Could not read configuration file: [Errno 13] Permission denied: '/usr/local/sabnzbd/var/scripts/autoProcessTV.cfg'
De rechten staan als volgt:

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Nog wat extra info, wat betreft mijn configuratie:
http://imgbox.com/g/aqjqC9o9qm
Edit:
Sickbeard klaagt over dit:
2013-11-20 22:54:26 POSTPROCESSER :: Automatic post-processing attempted but dir /volume1/data/downloads/complete/tv doesn't exist
Folder bestaat wel degelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Protax op 20-11-2013 23:02 ]
Update:
Script heb ik uitgezet, zoals ik het voorheen ook altijd had.
Sickbeard klaagt nu ook niet dat de folder niet meer bestaat, dit was een kwestie van de rechten goed zetten.
Echter blijven de afleveringen die zijn gedownload hangen in de complete/tv folder.
Lijkt net of Sick Beard er niets mee wil doen (manual post process gaat wel goed).
Iemand ideeën?
Sickbeard klaagt nu ook niet dat de folder niet meer bestaat, dit was een kwestie van de rechten goed zetten.
Echter blijven de afleveringen die zijn gedownload hangen in de complete/tv folder.
Lijkt net of Sick Beard er niets mee wil doen (manual post process gaat wel goed).
Iemand ideeën?
[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 21-11-2013 10:36 ]
Hmm ik heb gemerkt dat, ook al draai ik nu de failed handling versie van mr-orange, die sinds eergisteren beschikbaar is, er geen rename & move meer gedaan word als er iets klaar is, dus ik heb het maar weer even uitgezet in de nzbtomedia config.
Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb het aangezet zowel in SB als in de autoprocessmedia.cfg
Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb het aangezet zowel in SB als in de autoprocessmedia.cfg
Wat is de exacte (fout)melding die je krijgt?Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:13:
ik probeer autosub te installeren op mijn Ubuntu server 12.04. Maar ik krijg twee verschillende fout meldingen;
Ik draai zelf nivong's fork, icm tranmission for torrents. Wanneer ik in SB kijk in het manage torrents scherm, zie ik daar niets staan (veld is gewoon leeg). Wat zou ik moeten kunnen doen vanuit dit scherm? Heeft iemand dit werkend gekregen?
Verwijderd
lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Compiler.py:1509: UserWarning: 3"Muncher schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:03:
[...]
Wat is de exacte (fout)melding die je krijgt?
Ik draai zelf nivong's fork, icm tranmission for torrents. Wanneer ik in SB kijk in het manage torrents scherm, zie ik daar niets staan (veld is gewoon leeg). Wat zou ik moeten kunnen doen vanuit dit scherm? Heeft iemand dit werkend gekregen?
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's useS*aHomeames option as it is painfully slow with the Python version of NameMapper.*YConfiguld get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.
*\Logu don't have the C version of NameMapper installed! "
maar ik geen idee hoe ik die kan installeren.
Ik gebruiker de renamer functie van CouchPotato naar default file and folder naming, maar de files worden verlpaatst met dezelfde naam als deze gedownload worden en geen rename plaatsvind alleen een move. Bijvoorbeeld FILM.2013.1080p.BluRay.x264-SPARKS.cp(tt1951261)
Welke setting moet je nog meer instellen om renaming werkend te krijgen?
Welke setting moet je nog meer instellen om renaming werkend te krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Hari-Bo op 21-11-2013 11:52 ]
sudo apt-get install python-cheetahVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:32:
[...]
lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Compiler.py:1509: UserWarning: 3"
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's useS*aHomeames option as it is painfully slow with the Python version of NameMapper.*YConfiguld get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.
(bron: https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallUbuntu)
[ Voor 5% gewijzigd door Muncher op 21-11-2013 12:37 ]
"Update:
Lijkt net of Sick Beard er niets mee wil doen (manual post process gaat wel goed)."
Iemand nog ideeën, sta op het punt om weer alles opnieuw te installeren...
Lijkt net of Sick Beard er niets mee wil doen (manual post process gaat wel goed)."
Iemand nog ideeën, sta op het punt om weer alles opnieuw te installeren...
Wat ik heb begrepen uit het cheetah verhaal is dat het voor windows op de pc niet nodig is. Wel als je het op een windowsserver gaat gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:32:
[...]
lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Compiler.py:1509: UserWarning: 3"
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]