Zou dat manage torrent eigenlijk al moeten werken wat in deze nieuwe releases zit?
Even een vraagje over SB TPB van schumi2004,
Als ik SB aanzet duurt het 30 min voor dat hij iets vindt en begint te downloaden.
Nu heb ik gezien waarom dat zolang duurt, omdat hij van alle search engines de RSS feed afgaat, daar staan zelfs series bij die ik niet in mijn lijst heb staan.
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen en dat hij alleen de shows zoekt die ik in mijn lijst heb staan, maw zodat hij sneller gaat zoeken.
Als ik SB aanzet duurt het 30 min voor dat hij iets vindt en begint te downloaden.
Nu heb ik gezien waarom dat zolang duurt, omdat hij van alle search engines de RSS feed afgaat, daar staan zelfs series bij die ik niet in mijn lijst heb staan.
code:
1
2
3
4
5
| 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Adding item from RSS to cache: River.Cottage.To.The.Core.S01E01.HDTV.x264-C4TV 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Cache lookup found 0, using that 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Checking the cache to see if we already know the tvdb id of Geordie Shore 2013-10-18 10:51:53 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Adding item from RSS to cache: Geordie.Shore.S07E05.720p.HDTV.x264-C4TV 2013-10-18 10:51:44 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Couldn't figure out a show name straight from the DB, trying a regex search in |
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen en dat hij alleen de shows zoekt die ik in mijn lijst heb staan, maw zodat hij sneller gaat zoeken.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Nou, het werkt nu wel ja sinds laatste update van S TPB maar nu is weer het probleem dat renamen nergens opslaat. Ipv de Release group er juist in te zetten zoals DIMENSION maakt sickbeard er nu gewoon overal SICKBEARD van. Misschien toch maar es Rename Episodes nu uitgooien.
[ Voor 10% gewijzigd door tcviper op 18-10-2013 11:25 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Er moet een snelkoppeling in je startmenu verschijnen meen ik.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:41:
Goede morgen!
Gister ben ik ook bezig geweenst met het installeren van CouchPotato en SickBeard op mijn Windows 8 HTPC. Nu had ik SABnzbd al en ook SickBeard werkt perfect, echter krijg ik CouchPotato niet goed geïnstalleerd.
Het installatie proces verloopt vlekkeloos, maar wanneer ik daarna het programma probeer op te starten gebeurd er niks. Er verschijnt geen icoontje rechts onder in het beeld en ook wordt er geen proces opgestart. Ik heb al geprobeerd het programma te verwijderen en opnieuw te installeren, echter bij en uninstalleren krijg ik de melding dat somige componenten handmatig moeten worden verwijderd.
- Heeft er iemand ervaring met dit probleem?
- Weten jullie welke mappen op welke locaties ik moet verwijderen om CouchPotato helemaal van mijn computer te verwijderen?
Ander kan je(dacht ik) CP bereiken in je browser door te surfen naar localhost:5050.
Ik geloof dat dit enkel zo is wanneer SickBeard een release pakt van Sick Beard Index. Ik kan verkeerd zitten, maar ik geloof dat het zoiets was.tcviper schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:24:
Nou, het werkt nu wel ja sinds laatste update van S TPB maar nu is weer het probleem dat renamen nergens opslaat. Ipv de Release group er juist in te zetten zoals DIMENSION maakt sickbeard er nu gewoon overal SICKBEARD van. Misschien toch maar es Rename Episodes nu uitgooien.
Sowieso laat ik nooit iets renamen, XBMC pakt het prima op zo en Subliminal/AutoSub pakt zo altijd de juiste ondertiteling op.
Ja ik stop dat renamen nu toch ook maar eens
Wat die series betreft die jij niet hebt, dat is gewoon de feed die hij uitleest om z'n DB te vullen met beschikbare releases.gielie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:03:
Even een vraagje over SB TPB van schumi2004,
code:
1 2 3 4 5 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Adding item from RSS to cache: River.Cottage.To.The.Core.S01E01.HDTV.x264-C4TV 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Cache lookup found 0, using that 2013-10-18 10:51:54 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Checking the cache to see if we already know the tvdb id of Geordie Shore 2013-10-18 10:51:53 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Adding item from RSS to cache: Geordie.Shore.S07E05.720p.HDTV.x264-C4TV 2013-10-18 10:51:44 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Couldn't figure out a show name straight from the DB, trying a regex search in
Overigens is iemand bezig geweest het failed download mechaniek om te zetten naar de nieuwe XML style hier https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/pull/355
Als die eenmaal gemerged is zal ik stoppen met de mijne of ik zet een nieuwe op waarin ik wil proberen alle andere aanpassingen via GUI aan te kunnen doen.
Zelfde als Notoriousss
Hoe komt het dat nu alle series die worden gedownload de bestandsnamen hernoemd worden met Sickbeard erin????
Serie.S07E04.The.Raiders.Minimization.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv word nu Serie.S07E04.The.Raiders.Minimization.1080p.Sickbeard.mkv
Hoe kan ik dit uitzetten, ik wil gewoon de orginele bestandsnaam behouden maar dat blijkt niet meer te werken na de SB update.
@Schumi ik gebruik niet de Sickbeard index search engine dus daar ligt het niet aan.
Als ik in de logs kijk van NZBget zie ik dit:
Fri Oct 18 2013 19:01:01 nzbToSickBeard: 19:01:01|INFO Moving file from /volume1/Downloads/nzbget/dst/tv/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv to /volume1/Media/Series/Serie Naam/Season 07/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity-SiCKBEARD.mkv
Hoe komt het dat nu alle series die worden gedownload de bestandsnamen hernoemd worden met Sickbeard erin????
Serie.S07E04.The.Raiders.Minimization.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv word nu Serie.S07E04.The.Raiders.Minimization.1080p.Sickbeard.mkv
Hoe kan ik dit uitzetten, ik wil gewoon de orginele bestandsnaam behouden maar dat blijkt niet meer te werken na de SB update.
@Schumi ik gebruik niet de Sickbeard index search engine dus daar ligt het niet aan.
Als ik in de logs kijk van NZBget zie ik dit:
Fri Oct 18 2013 19:01:01 nzbToSickBeard: 19:01:01|INFO Moving file from /volume1/Downloads/nzbget/dst/tv/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv to /volume1/Media/Series/Serie Naam/Season 07/Serie.naam.S07E05.The.Workplace.Proximity-SiCKBEARD.mkv
[ Voor 134% gewijzigd door Samplex op 18-10-2013 21:34 ]
LOL nzbToMedia voegt een "." toe achter de folder naam, geeft aan dat het geen media files kan vinden (logisch, folder bestaat niet), en verwijderd vervolgens de folder zonder de punt erachter 
Of is het gewoon een punt dat de zin afsluit? Wat het ook is, er zat wel degelijk een .mkv in..
(Zie regel 21)
Ik heb zonet nzbToMedia vers van github gepulled. Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Nevermind: heb de 'dev' branch gepulled en het werkt nu.
Of is het gewoon een punt dat de zin afsluit? Wat het ook is, er zat wel degelijk een .mkv in..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| 18:00:53|INFO ==================== 18:00:53|INFO TorrentToMedia V8.5 18:00:53|INFO MAIN: Loading config from /home/galip/.sabnzbd/scripts/autoProcessMedia.cfg 18:00:53|DEBUG arg 0 is: /home/galip/.sabnzbd/scripts/TorrentToMedia.py 18:00:53|DEBUG MAIN: Received Directory: /home/galip/Downloads/Complete/tv | Name: The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 | Category: 18:00:53|DEBUG SEARCH: Found Category: tv in directory structure 18:00:53|INFO SEARCH: Determined Category to be: tv 18:00:53|INFO SEARCH: Found torrent directory /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 in category directory /home/galip/Downloads/Complete/tv 18:00:53|INFO MAIN: Download is a directory 18:00:53|DEBUG MAIN: Scanning files in directory: /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:00:53|INFO MAIN: Found video file .mkv in /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264.mkv 18:00:53|INFO COPYLINK: target file already exists. Nothing to be done 18:00:53|INFO FLATTEN: Flattening directory: /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:00:53|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:00:53|DEBUG MAIN: Connecting to transmission: http://localhost:9091 18:00:53|DEBUG MAIN: Stoping torrent The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 in transmission while processing 18:00:58|DEBUG MAIN: Deleting torrent The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 from transmission 18:01:03|DEBUG MAIN: Calling autoProcess script for successful download. 18:01:03|INFO MAIN: Calling Sick-Beard to post-process: The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:01:03|INFO Loading config from /home/galip/.sabnzbd/scripts/autoProcessMedia.cfg 18:01:03|WARNING No media files found in directory /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264. Processing this as a failed download 18:01:03|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch 18:01:03|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow SB to process newly extracted files 18:02:08|DEBUG Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264&failed=True&dirName=%2Fhome%2Fgalip%2FDownloads%2FComplete%2Ftv%2FThe.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264&quiet=1 18:02:08|INFO Processing folder /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:02:08|INFO TV_DOWNLOAD_DIR: 18:02:08|INFO Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config. 18:02:08|INFO Deleting failed files and folder /home/galip/Downloads/Complete/tv/The.Legend.of.Korra.S02E07.Beginnings.Pt.1.720p.WEBRip.AAC2.0.H.264 18:02:08|INFO MAIN: All done. |
(Zie regel 21)
Ik heb zonet nzbToMedia vers van github gepulled. Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Nevermind: heb de 'dev' branch gepulled en het werkt nu.
[ Voor 35% gewijzigd door MisterLBP op 19-10-2013 18:37 ]
Bij mij werkt nzbtomedia wel goed met NZB files maar als iets via torrent (transmission) binnen komt vanuit sickbeard, dan download ie het wel mooi maar er word niks gecopied/moved.
Dat probleem heb ik ook nog steeds. Komt omdat bij mij op mijn Synology op een 1 of andere manier python scripts niet aangeroepen worden helaas. Kan er de vinger nog niet achter krijgen waarom hij niet start. Alles al geprobeerd m.b.t. rechten enzovoorts.tcviper schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:03:
Bij mij werkt nzbtomedia wel goed met NZB files maar als iets via torrent (transmission) binnen komt vanuit sickbeard, dan download ie het wel mooi maar er word niks gecopied/moved.
Ligt blijkbaar dus niet alleen aan je NAS want op Ubuntu OS werkt het ook niet.
Weet iemand ook weer wat in HD quality setting zit bij TPB SB? want ik probeer eigenlijk om HDTV zoveel mogelijk te mijden en meer web-dl en bluray, mits iemand anders een betere oplossing weet.
HD in TPB SB is volgens mij vooral HDTV, HD720P, HD1080P, 1080P BR en WEB-DL 1080P
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
vraagje, als nzbtomedia aan SB doorgeeft dat een download gefaild is, dan moet SB de episode toch weer op wanted zetten?
nzbtomedia roept deze url aan:
http://localhost:8888/home/postprocess/processEpisode?nzbName=The+Walking+Dead+S04E01+HDTV+x264-ASAP%5Bettv%5D&failed=True&dirName=%2Fmnt%2Fdata3%2Fdownloads%2Ftv%2FThe+Walking+Dead+S04E01+HDTV+x264-ASAP%5Bettv%5D&quiet=0
als ik de quiet=0 verander in 1 en zelf de pagina opvraag krijg ik dit resultaat.
probleem is nu dat de episode op snatched blijft staan.
ik draai "https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/"
nzbtomedia roept deze url aan:
http://localhost:8888/home/postprocess/processEpisode?nzbName=The+Walking+Dead+S04E01+HDTV+x264-ASAP%5Bettv%5D&failed=True&dirName=%2Fmnt%2Fdata3%2Fdownloads%2Ftv%2FThe+Walking+Dead+S04E01+HDTV+x264-ASAP%5Bettv%5D&quiet=0
als ik de quiet=0 verander in 1 en zelf de pagina opvraag krijg ik dit resultaat.
code:
1
2
3
4
5
6
| Postprocessing results Processing folder /mnt/data3/downloads/tv/The Walking Dead S04E01 HDTV x264-ASAP[ettv] TV_DOWNLOAD_DIR: Failed download detected: (The Walking Dead S04E01 HDTV x264-ASAP[ettv], /mnt/data3/downloads/tv/The Walking Dead S04E01 HDTV x264-ASAP[ettv]) Error: release name is invalid: Processing failed: (The Walking Dead S04E01 HDTV x264-ASAP[ettv], /mnt/data3/downloads/tv/The Walking Dead S04E01 HDTV x264-ASAP[ettv]): |
probleem is nu dat de episode op snatched blijft staan.
ik draai "https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/"
Wat mijn versie betreft zou ik willen voorstellen te switchen naar die van mr-orange aangezien het failed download handling nu ook daar in zit https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/pull/360
Mijn fork ervan heeft niet veel toegevoegde waarde nu.
Switchen kan op zich heel makkelijk door de version.py aan te passen naar de Branch naam die je draaien wilt (Main = ThePirateBay / Develop = Pistachitos)
En (voor gemak) de hele versionChecker.py hier
Ik zal voorlopig niet veel meer aan mijn fork doen. Heb nog wel de huidige mr-orange branch opnieuw geforked om te zien of ik de ideeen die ik heb en wat er nog in Dutch versie zit de moeite is om uit te voeren/mee te nemen.
Switchen kan op zich heel makkelijk door de version.py aan te passen naar de Branch naam die je draaien wilt (Main = ThePirateBay / Develop = Pistachitos)
Ik zal voorlopig niet veel meer aan mijn fork doen. Heb nog wel de huidige mr-orange branch opnieuw geforked om te zien of ik de ideeen die ik heb en wat er nog in Dutch versie zit de moeite is om uit te voeren/mee te nemen.
Super bedankt voor alles in ieder geval Schumi :)!schumi2004 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:52:
Wat mijn versie betreft zou ik willen voorstellen te switchen naar die van mr-orange aangezien het failed download handling nu ook daar in zit https://github.com/mr-orange/Sick-Beard/pull/360
Als ik het goed begrijp moet ik dus even SickBeard uitzetten, die 2 files omwisselen met die van Mr Orange en ik ben good to go?
Ja, na opstarten zou ie moeten klagen over unknown versie en een update zou vervolgens voldoende moeten zijn.Notoriousss schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:00:
[...]
Super bedankt voor alles in ieder geval Schumi :)!
Als ik het goed begrijp moet ik dus even SickBeard uitzetten, die 2 files omwisselen met die van Mr Orange en ik ben good to go?
En in ergste geval een re-install
Schumi bedankt voor alle goede zorg, ik snap helemaal dat je een stapje terug doet.schumi2004 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:52:
Ik zal voorlopig niet veel meer aan mijn fork doen.
Hulde
Hulde
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Die van pistachitos dus beste?
Wat is nu de beste en makkelijkste manier om die 2 files updaten?
Heb ze net zitten editen via mc maar dat werkt niet....
Heb ze net zitten editen via mc maar dat werkt niet....
[ Voor 31% gewijzigd door BlaBla1973 op 21-10-2013 21:32 ]
Computer nr 486 denk ik..
Volgens mij moet je met git ook nog iets doen om te switchen naar ThePirateBay. no idea how.
Got it: git checkout ThePirateBay
or not: You are ahead of Pistachitos. Update not possible.
Schumi je explanation van gewoon die version.py wijzigen is niet genoeg en git checkout ThePirateBay werkt ook niet echt geweldig blijkbaar
Oplossing oude zooi removen en opnieuw clonen met git clone https://github.com/mr-orange/Sick-Beard.git .
Schumi je explanation van gewoon die version.py wijzigen is niet genoeg en git checkout ThePirateBay werkt ook niet echt geweldig blijkbaar
Oplossing oude zooi removen en opnieuw clonen met git clone https://github.com/mr-orange/Sick-Beard.git .
[ Voor 84% gewijzigd door tcviper op 21-10-2013 21:57 ]
Hier op mijn Syno werk het iig wel, maar wellicht gewoon eraf en opnieuw erop een idee?tcviper schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:32:
Volgens mij moet je met git ook nog iets doen om te switchen naar ThePirateBay. no idea how.
Schumi bedank voor al je werk.
Ik heb de laatste dagen gepreerd wijs te worden uit de main code
Zou jij misschien kunnen helpen om een funtie/optie/moegelijkheid aan SB toe te voegen om meerdere download directorys(autoprocess.TV.downloaddir heet die volgens mij in de code) op te geven die SB standaard moet scannen/doorzoeken/processen.
Zeg bv. eentje voor de (transmission) torrent en eeentje elk voor de NZBget,voor Sabnzd en de 4e voor de Blackhole.
Want nu kan ik alleen of de Torrent dir of allen de sabnzbd erin zetten voor processing.
en ik wil de (complete) downlaods toch per programma/downloadmanier gescheiden houden om altijd te kunne overzien welk programma de fout in gaat bij het downloaden.
Ik gebruik nu de main en de TPB vbersie naast elkaar op mijn synology trouwens.
Alvast bedankt voor elke reactie.
Ik heb de laatste dagen gepreerd wijs te worden uit de main code
Zou jij misschien kunnen helpen om een funtie/optie/moegelijkheid aan SB toe te voegen om meerdere download directorys(autoprocess.TV.downloaddir heet die volgens mij in de code) op te geven die SB standaard moet scannen/doorzoeken/processen.
Zeg bv. eentje voor de (transmission) torrent en eeentje elk voor de NZBget,voor Sabnzd en de 4e voor de Blackhole.
Want nu kan ik alleen of de Torrent dir of allen de sabnzbd erin zetten voor processing.
en ik wil de (complete) downlaods toch per programma/downloadmanier gescheiden houden om altijd te kunne overzien welk programma de fout in gaat bij het downloaden.
Ik gebruik nu de main en de TPB vbersie naast elkaar op mijn synology trouwens.
Alvast bedankt voor elke reactie.
Tijdens het installeren van CP Server op mijn Synology hebben we de complete wantedlist van CP op mijn computer gekopieerd naar CP Server op de NAS. Dit werkte aanvankelijk goed, maar de lijst bleek te groot (700+ films) en dat zorgde voor enorme vertragingen in CP Server. De meeste films heb ik al via de interface van CP Server kunnen verwijderen, maar nu kan ik verschillende films niet meer benaderen in CP en dus ook niet verwijderen. Kan iemand me vertellen waar ik de complete wantedlist van CP Server op mijn NAS kan vinden, zodat ik alle films handmatig via Windows of Diskstation kan selecteren en deleten?
Your Friendly Neighborhood Moderator
hmm probeer dus te switchen van tpb naar de master branch.
Draai sickbeard op Ubuntu, volgens mij doe ik alleen niet echt iets helemaal goed
Heb het volgende gedaan:
1) git checkout -b master
2) git sudo git branch --set-upstream-to=origin master
3)git pull
Krijg de melding dat SB al up to date is. Als ik intik " git branch --track" krijg ik het volgende te zien
username@ubuntu:~/.sickbearddutch$ git branch --track
dutch-tpb
* master
Iemand een idee wat ik ben vergeten?
Draai sickbeard op Ubuntu, volgens mij doe ik alleen niet echt iets helemaal goed
Heb het volgende gedaan:
1) git checkout -b master
2) git sudo git branch --set-upstream-to=origin master
3)git pull
Krijg de melding dat SB al up to date is. Als ik intik " git branch --track" krijg ik het volgende te zien
username@ubuntu:~/.sickbearddutch$ git branch --track
dutch-tpb
* master
Iemand een idee wat ik ben vergeten?
Ik stel voor dat je opnieuw begint net als ik dus met een nieuwe directory en dan:
git clone https://github.com/mr-orange/Sick-Beard.git .
Mijn database files van SB stonden in andere dir dus dat werkt gewoon.
[ Voor 21% gewijzigd door tcviper op 22-10-2013 15:06 ]
Heb ik ook gedaan. Sickbeard uitgezet, map veranderd naar SickbeardBAK, git clone en restarten maar. Werkt prima. Ik moet zeggen dat je voor nu even nzbtomedia wel even aan moet passen. Ik kreeg een 404 error bij postprocessen. Zodra ik in de config file failed_fork en delete_failed op 0 had gezet, werkte het weer prima. Geloof dat failed downloads in de Pichtachios branch zit nu en zeer binnenkort in de normale versie.tcviper schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:05:
Ik stel voor dat je opnieuw begint net als ik dus met een nieuwe directory en dan:
Klopt dit ongeveer Schumi
CorrectNotoriousss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Heb ik ook gedaan. Sickbeard uitgezet, map veranderd naar SickbeardBAK, git clone en restarten maar. Werkt prima. Ik moet zeggen dat je voor nu even nzbtomedia wel even aan moet passen. Ik kreeg een 404 error bij postprocessen. Zodra ik in de config file failed_fork en delete_failed op 0 had gezet, werkte het weer prima. Geloof dat failed downloads in de Pichtachios branch zit nu en zeer binnenkort in de normale versie.
Klopt dit ongeveer Schumi?
als ik een verse clone maak van mr-orange kan ik dan de
- sickbeard.db
- config.ini
- cache folder
meenemen van schumi's versie?
- sickbeard.db
- config.ini
- cache folder
Yes! Heb ik vanmiddag ook gedaan. Werkt prima.GoVegan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:03:
als ik een verse clone maak van mr-orange kan ik dan de
- sickbeard.db
- config.ini
- cache folder
jups klopt was er net ook achter gekomen, moest nog wel even in nzbtomedia failed_fork op 0 zetten, en dan werkt het weer als een zonnetje.Notoriousss schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:33:
[...]
Yes! Heb ik vanmiddag ook gedaan. Werkt prima.
Hallo, ik kom niet uit een probleem dat ik heb.
Ik heb op mijn QNAP couchpotato + sickbeard + spotweb draaien. Spotweb gisteren nog een git pull gedaan. Zowel Couchpotato als Sickbeard zijn geïnstalleerd via de QPKG van SL1000
Couchpotato heeft auto update en is de laatste weken meerderen keren geupdate. Sickbeard doet ook auto updaten (zit in de package voor Qnap).
Sinds enige tijd lijkt Couchpotato niks meer te kunnen vinden op imdbid basis bij Spotweb.
1. wat werkt wel:
a. http://nas01/spotweb/api?t=c komt netjes terug met een xml pagina met de categorieën.
b. Sickbeard vindt netjes zijn series. Ook als ik een string kopieer/plak dan komt er een xml pagina tevoorschijn.
c. spotnet haalt 2x per dag nieuwe spots binnen.
2. Wat werkt niet
a. Couchpotato vindt niks via de Spotweb api.
In de logfiles geeft hij enkel aan dat hij niks vind voor de films. Wanneer ik de url plak in de browser (http://nas01/spotweb/api?t=movie&imdbid=0770828&apikey=xxxx&extended=1) met echte api key.
krijgt ik als result:
<error code="300" description="No such item"/>
Wanneer ik zoek op Man of Steel in Spotweb, krijg ik een stuk of 20 resultaten terug. Dit heb ik ook geprobeerd met The Hobbit.
Met het zoeken kom ik alleen uit bij issue #1767 uit februari en andere meldingen uit januari. Als ik de genoemde fixes opzoek in mijn Spotweb dir, zijn ze allemaal netjes toegepast.
Ik heb op mijn QNAP couchpotato + sickbeard + spotweb draaien. Spotweb gisteren nog een git pull gedaan. Zowel Couchpotato als Sickbeard zijn geïnstalleerd via de QPKG van SL1000
Couchpotato heeft auto update en is de laatste weken meerderen keren geupdate. Sickbeard doet ook auto updaten (zit in de package voor Qnap).
Sinds enige tijd lijkt Couchpotato niks meer te kunnen vinden op imdbid basis bij Spotweb.
1. wat werkt wel:
a. http://nas01/spotweb/api?t=c komt netjes terug met een xml pagina met de categorieën.
b. Sickbeard vindt netjes zijn series. Ook als ik een string kopieer/plak dan komt er een xml pagina tevoorschijn.
2. Wat werkt niet
In de logfiles geeft hij enkel aan dat hij niks vind voor de films. Wanneer ik de url plak in de browser (http://nas01/spotweb/api?t=movie&imdbid=0770828&apikey=xxxx&extended=1) met echte api key.
krijgt ik als result:
Wanneer ik zoek op Man of Steel in Spotweb, krijg ik een stuk of 20 resultaten terug. Dit heb ik ook geprobeerd met The Hobbit.
Met het zoeken kom ik alleen uit bij issue #1767 uit februari en andere meldingen uit januari. Als ik de genoemde fixes opzoek in mijn Spotweb dir, zijn ze allemaal netjes toegepast.
het lijkt er wel op dat ik een soortgelijke error het in SB Version: alpha (ThePirateBay) :martjah schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:48:
Hallo, ik kom niet uit een probleem dat ik heb.
1. wat werkt wel:
2. Wat werkt niet
krijgt ik als result:
2013-10-23 00:37:26 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269586 :: Error loading My Own spotweb URL: http://192.168.131.244/sp...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-23 00:37:26 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269586 :: No data returned from http://192.168.131.244/sp...xage=1200&cat=5030%2C5040
op een DS1512+ (3GB) met spotweb,SB & CP dus op dezelfde syno en 2 IP poorten : 192.168.131.240 & 192.168.131.244. EEn paar weken terug had ik ook al locahost en 127.0.0.1. al geprobeerd.
Bij mij werkt failed downloads niet, ik gebruik de alpha Pistachitos versie, en daar heb ik het zelfde, failed op 0 anders werkt pp niet.
Een ander irritant dingetje wat in de MrOrange versie niet zit is het handmatig instellen van de subs kwa tijd, dit staat standaard op 1 uur, bij de schumi versie was dit in te stellen in UI, nu heb ik het in de init_py veranderd wat met elke update weer teniet gedaan wordt.
Ik kom er net achter dat mijn CP geen ondertitels download terwijl dit wel staat ingesteld. Is dit een bekend probleem of gaat er bij mij iets fout? Als ik in mijn logs kijk kom ik alleen deze regel tegen als ik zoek op subtitle: [ couchpotato.core.loader] Loading plugin: subtitle
To dare is to do
Prima, doe ik dat.tcviper schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:05:
Over xdm
Ben de laatste tijd erg druk geweest en heb niet zoveel kunnen doen en testen.
Iemand anders ervaringen? Of iemand die een status update kan geven?
De TV serie Person of Interest stond bij mij na seizoen 2 op cancelled. Ik kwam er toevallig achter dat al een tijdje S3 bezig is. Sickbeard zag dit pas na een handmatige Force full update van POI. Is dit een bug? SB zou dit toch zelf moeten zien?
👉🏻 Blog 👈🏻
Dit 'probleem' had ik ook, en met mij vele anderen. Mijn sickbeard bak staat 24/7 aan dus dat was het probleem niet.kraades schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:32:
De TV serie Person of Interest stond bij mij na seizoen 2 op cancelled. Ik kwam er toevallig achter dat al een tijdje S3 bezig is. Sickbeard zag dit pas na een handmatige Force full update van POI. Is dit een bug? SB zou dit toch zelf moeten zien?
Misschien dat na een show cancelled is deze voor altijd wordt genegeerd. Klinkt wel logisch bij nader inzien...
👉🏻 Blog 👈🏻
Offtopic:
Zijn er mensen die de gratis versie van Avast draaien? Draai de versie 8.0.1483 en dacht vandaag hem te upgrade naar versie 9. Mijn sickbeard tpb kreeg ik niet aan de gang erdoor. Hij kon de pagina niet vinden in mijn browser.
Versie eraf gegooid en reinstal van versie 8 en draait weer goed de sickbeard. Iemand bekend met dit fenomeen van de nieuwe versie van Avast?
Zijn er mensen die de gratis versie van Avast draaien? Draai de versie 8.0.1483 en dacht vandaag hem te upgrade naar versie 9. Mijn sickbeard tpb kreeg ik niet aan de gang erdoor. Hij kon de pagina niet vinden in mijn browser.
Versie eraf gegooid en reinstal van versie 8 en draait weer goed de sickbeard. Iemand bekend met dit fenomeen van de nieuwe versie van Avast?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nu zeg je wat. Dit kan ook wel eens zo zijn. Shows waar nog geen uitzenddatum van bekend is, daar staat gewoon geen uitzend datum bij.kraades schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:21:
Misschien dat na een show cancelled is deze voor altijd wordt genegeerd. Klinkt wel logisch bij nader inzien...
Maar ze gooien nog al is wat data door elkaar daar, zie het volgende.
Under the dome krijg een s02
The bridge US krijgt een s02
Crossing lines krijgt een s02
Graceland krijgt een s02
Maar alleen bij under the dome staat de info goed

Die staan allemaal op TheTVDB nog op 1 seizoen vandaar...
👉🏻 Blog 👈🏻
Dat word automatisch aangepast zodra het nieuwe komt hoor 
Denk dat dat van Person of interest een bugje was
[ Voor 31% gewijzigd door tcviper op 24-10-2013 09:12 ]
Dat kan ik me niet voorstellen, want ik heb ook shows die op cancelled stonden die de eerste 2 of 3 afleveringen niet meer opgehaald hebben. Na een geforceerde update van de show werkt het wel weer.
Denk het ook.. hier ging dat ook zonder problemen.tcviper schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:11:
Dat word automatisch aangepast zodra het nieuwe komt hoor
Ik heb een probleempje met de season mappen die sickbeard zou moeten creeeren maar niet doet...
Bij post processing in de config staat een map ingesteld:
/volume1/downloaded/Sickbeard Series
En renaming staat aan.
Bij de tv series toevoegen heb ik flat folders NIET aangevinkt.
Toch blijft alles in de downloads dir hangen...
En renaming staat aan.
Heb je al eens geprobeerd om de spatie in de folder weg te halen? Ik heb zelf geen idee of Sickbeard hier rekening mee houdt, maar veel software gaat hier de mist in. Als dat niet werkt moet je even in de logs kijken en de error(s) copy/pasten.dfrenner schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:44:
Ik heb een probleempje met de season mappen die sickbeard zou moeten creeeren maar niet doet...
En renaming staat aan.
Door handmatig "post processing" te runnen, zet hij de bestanden nu wel in die map, maar niet op basis van seizoenen...SpaceK33z schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:11:
Heb je al eens geprobeerd om de spatie in de folder weg te halen? Ik heb zelf geen idee of Sickbeard hier rekening mee houdt, maar veel software gaat hier de mist in. Als dat niet werkt moet je even in de logs kijken en de error(s) copy/pasten.
Dus in de map "sickbeard series" staan alle afleveringen van alle seizoenen...
Daar wil ik eigenlijk mappen in per seizoen en daar de bijhorende afleveringen in...
Ik dacht dat Sickbeard dat zelf kon regelen...
als je sabnzbd gebruikt kun je daar aangeven dat hij het in seizoensmappen(bijv. %sn/Season %s/%sn.S%0sE%0e.%en.%ext ) doet met de sabtosickbeard.py.dfrenner schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:07:
[...]
Door handmatig "post processing" te runnen, zet hij de bestanden nu wel in die map, maar niet op basis van seizoenen...
Dus in de map "sickbeard series" staan alle afleveringen van alle seizoenen...
Daar wil ik eigenlijk mappen in per seizoen en daar de bijhorende afleveringen in...
Ik dacht dat Sickbeard dat zelf kon regelen...
In sickbeard wel renamen uitzetten,
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Iemand die weet hoe ik dit kan doen? Of hoe ik de complete userfolder oid verwijder, zonder alle instellingen opnieuw te moeten doen (als dat bijv. mogelijk is)?Jorgen schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:37:
Tijdens het installeren van CP Server op mijn Synology hebben we de complete wantedlist van CP op mijn computer gekopieerd naar CP Server op de NAS. Dit werkte aanvankelijk goed, maar de lijst bleek te groot (700+ films) en dat zorgde voor enorme vertragingen in CP Server. De meeste films heb ik al via de interface van CP Server kunnen verwijderen, maar nu kan ik verschillende films niet meer benaderen in CP en dus ook niet verwijderen. Kan iemand me vertellen waar ik de complete wantedlist van CP Server op mijn NAS kan vinden, zodat ik alle films handmatig via Windows of Diskstation kan selecteren en deleten?
Zover ik weer staat alles in een database.Jorgen schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:18:
[...]
Iemand die weet hoe ik dit kan doen? Of hoe ik de complete userfolder oid verwijder, zonder alle instellingen opnieuw te moeten doen (als dat bijv. mogelijk is)?
CP stoppen via Package Center in DSM
couchpotato.db verwijderen of hernoemen.
locatie kan verschillen per installatie maar kijk hier eens
/volume1/@appstore/couchpotatoserver/var
CP weer starten en dan kun je alles weer toevoegen.
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik daar? Via Windows Verkenner en via FileStation lukt het me niet.
Ik ben enigzins in de war. Ik begrijp dat Schumi gaat stoppen (of althans minderen) met zijn fork. Welke fork kan ik het beste dan nu gaan gebruiken?
https://github.com/mr-orange/Sick-Beard (Pirate Bay Branche)
of
https://github.com/SickBeard-Team/Sick-Beard (Master Branche)
In beide gevallen ben ik volgens mij de ondersteuning voor NL series kwijt. Kan iemand dit bevestigen?
of
In beide gevallen ben ik volgens mij de ondersteuning voor NL series kwijt. Kan iemand dit bevestigen?
Ik maak al tijden gebruik van usenet, maar ik kom sinds afgelopen week om de hoek kijken met programma's als Sick Beard en CouchPotato. Ik heb Sick Beard nu (goed) ingesteld, deze handelt zowel handmatige als automatische downloads goed af, zet de gedownloade afleveringen in de juiste map met een juiste benaming, etc. Nu wil ik dit min of meer ook met CP, alleen wil ik bij deze enkel handmatige downloads door CP laten afhandelen (hernoemen en in juiste map zetten, download zet ik zelf aan in NZBGet). Maar nou vraag ik mij af of dit wel kan?
Ik download met NZBGet en heb in de instellingen aangegeven dat die iedere download naar SB en CP doorstuurt. Met SB gaat dit dus goed, alleen bij CP niet. Ik heb in de instellingen gekeken van CP, maar daar kom ik eigenlijk niet echt verder. Log van NZBGet. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik download met NZBGet en heb in de instellingen aangegeven dat die iedere download naar SB en CP doorstuurt. Met SB gaat dit dus goed, alleen bij CP niet. Ik heb in de instellingen gekeken van CP, maar daar kom ik eigenlijk niet echt verder. Log van NZBGet. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik zou de Pirate Bay branch pakken en eventueel zelf de NL patch toepassen?Muncher schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:30:
Ik ben enigzins in de war. Ik begrijp dat Schumi gaat stoppen (of althans minderen) met zijn fork. Welke fork kan ik het beste dan nu gaan gebruiken?
of
Heb zelf al wel weer een nieuwe branch opgezet (schone kloon van mr-orange waar nu ook failed download handling in zit maar dan iets beter, dat was destijds grootste verschil naast NL support) maar was eigenlijk niet van plan hier nog heel veel tijd aan te gaan besteden eerlijk gezegd.
Het zou mooi zijn als mr-orange bv de scene exceptions en categorieën van SB configureerbaar maakt vanuit GUI (wat ik van plan was te bewerkstelligen) dan heb je echt alleen maar die van mr-orange nodig en kan iedereen hem aanpassen zoals hij wil.
+ versionChecker.pytcviper schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:32:
Dank je, ga ik dat doet. Wat doet failed-download precies? En heb je toevallig een handleiding liggen over hoe mensen die dat willen de NL patch kunnen toepassen? Zal je een boel DM's schelenschumi2004 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 07:54:
[...]
Ik zou de Pirate Bay branch pakken en eventueel zelf de NL patch toepassen?
Heb zelf al wel weer een nieuwe branch opgezet (schone kloon van mr-orange waar nu ook failed download handling in zit maar dan iets beter, dat was destijds grootste verschil naast NL support) maar was eigenlijk niet van plan hier nog heel veel tijd aan te gaan besteden eerlijk gezegd.
Het zou mooi zijn als mr-orange bv de scene exceptions en categorieën van SB configureerbaar maakt vanuit GUI (wat ik van plan was te bewerkstelligen) dan heb je echt alleen maar die van mr-orange nodig en kan iedereen hem aanpassen zoals hij wil.
Ik heb headphones geïnstalleerd en probeer nu mij eigen muziekfolder te syncen. Klusje wat best lang duurt en ook telkens niet goed gaat. Nu weet ik dat Headphones zelf een mirror heeft, werkt deze echt beter?
Hoor graag wat ervaringen voordat ik $10 overmaak.
Hoor graag wat ervaringen voordat ik $10 overmaak.
Ik zie in je log dat je een film download van Inge2222/SimplyReleases. Zij verwerken hier (bijna)nooit de movie-id in zodat Couchpotato niet herkent welke film het is. Daarom kan CP het niet goed verwerken volgens mij. Wellicht andere versie van Grown Ups downloaden:)mauricedb schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:39:
Ik maak al tijden gebruik van usenet, maar ik kom sinds afgelopen week om de hoek kijken met programma's als Sick Beard en CouchPotato. Ik heb Sick Beard nu (goed) ingesteld, deze handelt zowel handmatige als automatische downloads goed af, zet de gedownloade afleveringen in de juiste map met een juiste benaming, etc. Nu wil ik dit min of meer ook met CP, alleen wil ik bij deze enkel handmatige downloads door CP laten afhandelen (hernoemen en in juiste map zetten, download zet ik zelf aan in NZBGet). Maar nou vraag ik mij af of dit wel kan?
Was even puur voor het testen. Deze was niet zo groot 
Maar ik heb het idee dat de communicatie tussen NZBGet en CP niet goed is, omdat ie bijv de volgende melding geeft:
Waiting for 65 seconds to allow CPS to process newly extracted files.
Dit gebeurt niet bij SB, daar schuift ie de download gewoon door naar SB en die handelt 't dan verder af en NZBGet markeert 'm dan als succesvol.
Maar ik heb het idee dat de communicatie tussen NZBGet en CP niet goed is, omdat ie bijv de volgende melding geeft:
Waiting for 65 seconds to allow CPS to process newly extracted files.
Dit gebeurt niet bij SB, daar schuift ie de download gewoon door naar SB en die handelt 't dan verder af en NZBGet markeert 'm dan als succesvol.
Failed download zorgt ervoor dat bij een mislukte download er naar een nieuwe gezocht word net zoals CP dat doet.Muncher schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Dank je, ga ik dat doet. Wat doet failed-download precies? En heb je toevallig een handleiding liggen over hoe mensen die dat willen de NL patch kunnen toepassen? Zal je een boel DM's schelen
Je moet wat files aanpassen en dan heb je het belangrijskte wel voor NL series.
1) https://github.com/schumi...providers/newznab.py#L194
2) https://github.com/schumi...providers/newznab.py#L304
3) https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/pull/1/files
Dat soort aanpassingen moet je via Putty of WinSCP doen.Jorgen schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:11:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik daar? Via Windows Verkenner en via FileStation lukt het me niet.
Aanpassingen gaan op systeem niveau en daar kom je niet bij met Windows Verkenner of FileStation.
[ Voor 15% gewijzigd door MikeOO op 28-10-2013 12:04 ]
Ik heb opeens problemen met post processing bij CP.
Ik had de scripts van clinton hall ooit eens gedownload. Paar dagen geleden heb ik de scripts opnieuw gedownload via een git pull (zodat ik ze makkelijker kan updaten). Deze staan in een andere directory.
Config file gekopieerd en de directory veranderd in SAB.
SAB geeft nu het volgende aan
Lijkt me eerder dat CP niet meer zn werk doet en dat verder wel alles goed zit. heb de config file nagelopen, alles moet nog goed staan. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
Ik had de scripts van clinton hall ooit eens gedownload. Paar dagen geleden heb ik de scripts opnieuw gedownload via een git pull (zodat ik ze makkelijker kan updaten). Deze staan in een andere directory.
Config file gekopieerd en de directory veranderd in SAB.
SAB geeft nu het volgende aan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 11:37:04|INFO ==================== 11:37:04|INFO nzbToCouchPotato V8.5 11:37:04|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 11:37:04|INFO Loading config from /home/.../nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 11:37:04|INFO Found movie id tt1606389 in name 11:37:04|INFO Found movie id 115 in CPS database for movie tt1606389 11:37:05|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 11:38:10|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 11:38:10|INFO renamer scan started on CouchPotatoServer for The.Vow.2012.1080p.AVCHD.AC3.x264-DVD5.cp(tt1606389).nzb 11:40:10|WARNING The movie does not appear to have changed status after 2 minutes. Please check CouchPotato Logs 11:40:10|INFO MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script. |
Lijkt me eerder dat CP niet meer zn werk doet en dat verder wel alles goed zit. heb de config file nagelopen, alles moet nog goed staan. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
Verwijderd
Weet iemand een goed tooltje voor het automatisch downloaden van subtitles voor films. Ik heb al naar subliminal zitten kijken. Zuo graag iets hebben als Auto-Sub dus met automatisch scannen van een folder en eventueel met een web interface.
Het moet kunnen draaien op Ubuntu.
Alvast bedankt.
Het moet kunnen draaien op Ubuntu.
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 16:07 ]
Verwijderd
Auto-sub voor Ubuntu? Indien dit enkel voor tv-shows is kan je eens kijken naar de post-processing opties van CP.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 16:17 ]
Verwijderd
Ja ik had naar die post-processing gekeken. Enkel als de subs nog niet beschikbaar zijn heb ik er niks aan. Ik iets hebben dat daarna eventueel nog blijft zoeken.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:16:
Auto-sub voor Ubuntu? Indien dit enkel voor tv-shows is kan je eens kijken naar de post-processing opties van CP.
en subliminal moet je als ik het goed heb begrepen met de hand laten zoeken.
Is geen echte goede tool voor, gewoon releases zoeken met subs of subscene.com 
Indien je een mac hebt: http://subtitlesapp.com/ geen idee voor Windows of Linux.
Indien je een mac hebt: http://subtitlesapp.com/ geen idee voor Windows of Linux.
[ Voor 73% gewijzigd door tcviper op 28-10-2013 16:51 ]
subliminal kun je eventueel middels een cronjob elke dag laten lopen.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:26:
[...]
en subliminal moet je als ik het goed heb begrepen met de hand laten zoeken.
Wat is op het moment de beste combinatie betreffende branches met Sick-Beard en NzbToMedia?
Ik wil graag een branch met foutenafhandeling en TPB.
Ik zit momenteel op Mr-Orange (Pistachitos) en weet niet welke branch ik van NzbToMedia er het beste bij kan pakken aangezien deze nu ook een dev-TPB branch heeft.
Ik wil graag een branch met foutenafhandeling en TPB.
Ik zit momenteel op Mr-Orange (Pistachitos) en weet niet welke branch ik van NzbToMedia er het beste bij kan pakken aangezien deze nu ook een dev-TPB branch heeft.
Ik heb gewoon de master van mr-orange aka TPB met de normale nzbtomedia en dat werkt prima.
Verwijderd
Ben op dit moment bezig om het NL gedeelte weer in de nieuwe branche te verwerken, zodra schumi dit goedkeurt zal het gepusht worden.
Gaat voornamelijk om de QoQ fix (zit een beetje met een codecs/container issue)
PR is open: https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/pull/4
edit: en verwerkt.
Als er nog mensen problemen hebben met een show die QoQ coverd en die niet gevonden/gedownload word door SB. Laat even hier een issue achter:
https://github.com/nivong/sb_tvdb_scene_exceptions
Als er nog mensen problemen hebben met een show die QoQ coverd en die niet gevonden/gedownload word door SB. Laat even hier een issue achter:
https://github.com/nivong/sb_tvdb_scene_exceptions
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 19:42 ]
Even voor de duidelijkheid.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:27:
Ben op dit moment bezig om het NL gedeelte weer in de nieuwe branche te verwerken, zodra schumi dit goedkeurt zal het gepusht worden.
Ik was eigenlijk niet van plan dit voort te zetten maar meer voor persoonlijk gebruik.
Als jij het stokje nu eens overneemt nivong dan kan ik mijn energie aan andere zaken besteden zoals bv studie en het thuis front
Ik heb nog wel wat zaken welke ik gedaan wil hebben en uiteindelijk naar mr-orange zal pushen aangezien, zoals ik al eerder aangaf, het belangrijkste er nu in zit bij mr-orange en dat is failed download handling (althans voor mij belangrijk)
Verwijderd
Houd het in dat je ook die dutch branche niet meer up to date zal houden met mr-orange zijn branche? Anders wil ik gerust het stokje wel over pakken.schumi2004 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:40:
[...]
Even voor de duidelijkheid.
Ik was eigenlijk niet van plan dit voort te zetten maar meer voor persoonlijk gebruik.
Als jij het stokje nu eens overneemt nivong dan kan ik mijn energie aan andere zaken besteden zoals bv studie en het thuis front
Ik heb nog wel wat zaken welke ik gedaan wil hebben en uiteindelijk naar mr-orange zal pushen aangezien, zoals ik al eerder aangaf, het belangrijkste er nu in zit bij mr-orange en dat is failed download handling (althans voor mij belangrijk)
Hallo
Dit is voor het eerst dat ik iets via een forum probeer te achterhalen excuses als ik iets fout doe. Maar kan nergens mijn vraag terugvinden.
Ik heb sinds kort een synology ds414.
Nu heb ik sickbeard erop staan en wil deze graag via torrent leech.org laten dowloaden. (heb account ect)
De rss feed ingevoerd in sickbeard wat geen fouten geeft. download station werkt wel via rss feed van TL.
Echter als ik dus een aflevering van een serie handmatig wil zoeken in sickbeard geeft hij een error dat hij niets kan vinden. Als ik in log kijken geeft sickbeard een regel aan dat hij gezocht heeft. Als ik dan deze episode zoekregel in torrent leech kopieer vind hij ook niets. Bijvoorbeeld:
2013-10-28 23:28:51 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Homeland - 3x05 - The Yoga Play
als je in torrentleech zoekt op Homeland - 3x05 - The Yoga Play vind hij ook niets.
Je moet homeland s03e05 doen of iets dergelijks en je hebt meteen een hit.
Wie heeft hier verstand van en kan mij verder helpen? bijna 1000 euro gespendeerd en krijg het genees zoals ik wil.....
Met vriendelijke groet,
Patrick
Dit is voor het eerst dat ik iets via een forum probeer te achterhalen excuses als ik iets fout doe. Maar kan nergens mijn vraag terugvinden.
Ik heb sinds kort een synology ds414.
Nu heb ik sickbeard erop staan en wil deze graag via torrent leech.org laten dowloaden. (heb account ect)
De rss feed ingevoerd in sickbeard wat geen fouten geeft. download station werkt wel via rss feed van TL.
Echter als ik dus een aflevering van een serie handmatig wil zoeken in sickbeard geeft hij een error dat hij niets kan vinden. Als ik in log kijken geeft sickbeard een regel aan dat hij gezocht heeft. Als ik dan deze episode zoekregel in torrent leech kopieer vind hij ook niets. Bijvoorbeeld:
2013-10-28 23:28:51 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Homeland - 3x05 - The Yoga Play
als je in torrentleech zoekt op Homeland - 3x05 - The Yoga Play vind hij ook niets.
Je moet homeland s03e05 doen of iets dergelijks en je hebt meteen een hit.
Wie heeft hier verstand van en kan mij verder helpen? bijna 1000 euro gespendeerd en krijg het genees zoals ik wil.....
Met vriendelijke groet,
Patrick
Probeer eens een andere bron dan torrent leech
Welke sickbeard versie gebruik je nu?SirPatrick89 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:44:
In de versie die ik gebruik (mr-orange - the pirate bay versie) hoef je geen rss feeds in te vullen voor torrentleech. Daar vul je de username/password combinatie in.
En als ik zo de source code doorkijk lijk ik op te maken dat als je gebruik maakt van de voorgeprogrammeerde torrentleech provider er gezocht wordt met s03e05
[ Voor 72% gewijzigd door job op 29-10-2013 00:26 ]
Precies en succesVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:43:
[...]
Houd het in dat je ook die dutch branche niet meer up to date zal houden met mr-orange zijn branche? Anders wil ik gerust het stokje wel over pakken.
Verwijderd
Misschien handig om de eerste post even aan te passen.
@ iedereen. Vanaf nu is de nieuwe SB (met nl ondersteuning) hier te vinden:
https://github.com/nivong/Sick-Beard
Issues kunnen gewoon in github geplaatst worden. Ook als je merkt dat er geen QoQ releases worden gedownload van bepaalde series laat dit even weten.
Wat zit hier meer in dan de ThePirateBay versie van mr-orange?Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Issues kunnen gewoon in github geplaatst worden. Ook als je merkt dat er geen QoQ releases worden gedownload van bepaalde series laat dit even weten.
Als je een korte guide zou kunnen schrijven over hoe te switchen van schumi's branch naar die van jou zou je echt een baas zijnVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Ik ben een redelijke digibeet, maar heb via een goede howto Sickbeard en SAB werkend gekregen op mijn DS209II+. Nu werkt dat perfect, echter is mijn internet verbinding verdubbeld van 60 naar 120Mbit en krijg ik die snelheid nooit uit mijn DS 209II+.
Via de package center heb ik NZBget geinstalleerd en toen naar een howto gezocht. Ik heb gelezen dat met V11 van NZBget het niet meer nodig is om scripts in te stellen maar ik zoek toch een howto om dit alles goed in te stellen. Ik kan deze echter niet vinden.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Via de package center heb ik NZBget geinstalleerd en toen naar een howto gezocht. Ik heb gelezen dat met V11 van NZBget het niet meer nodig is om scripts in te stellen maar ik zoek toch een howto om dit alles goed in te stellen. Ik kan deze echter niet vinden.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Kun je nu zelfVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Opzich niet zo heel veel behalve dan dat er nu extra newznab cats bij gekomen zijn (even simpel gezegd) waar vooral NL series in te vinden zijn.Smultie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:03:
[...]
Wat zit hier meer in dan de ThePirateBay versie van mr-orange?
Voordeel is dat als je deze nodig hebt je het nu niet handmatig hoeft aan te passen als je mr-orange zn branch gebruikt.
Failed download handling zit nu ook in de mr-orange branch? En dat is de officiele master toch?
Officiele master is volgens mij nog altijd die van midgetspy of hij moet ondertussen gestopt zijnmvds schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:58:
Failed download handling zit nu ook in de mr-orange branch? En dat is de officiele master toch?
haha f*ck ben dus geswitched naar de master branch van midgetspyschumi2004 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Officiele master is volgens mij nog altijd die van midgetspy of hij moet ondertussen gestopt zijn

vanavond maar weer even switchen
EDIT: Midgetspy is overigens nog steeds ermee bezig
[ Voor 7% gewijzigd door EJPostema op 29-10-2013 12:09 ]
Haha oke, die moet ik dus niet hebben. mr-orange it isschumi2004 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Officiele master is volgens mij nog altijd die van midgetspy of hij moet ondertussen gestopt zijn
Klopt, maar dit kan je handmatig veranderen, zie een paar posts naarboven. Of dus de versie van schumi blijven gebruiken. Die wordt doorontwikkeld door nivongmvds schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Haha oke, die moet ik dus niet hebben. mr-orange it isDie heeft dus wel failed download handling, maar geen ondersteuning voor NL toch?
Dat NL gebeuren is ook geen rocket science ofzo.
Verwijderd
Je kan inderdaad die van mij pakken, ik zal later de OP updaten met nieuwe info (thanks schumi).mvds schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Haha oke, die moet ik dus niet hebben. mr-orange it isDie heeft dus wel failed download handling, maar geen ondersteuning voor NL toch?
Als er issues zijn meld deze ff in github zelf.
Op dit moment is mr-organge met zijn "test" branche nog aan het testen met de failed download. Zodra deze "klaar is" zal deze in zijn master komen en meteen in mijn dutch branche.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 16:37 ]
Verwijderd
Weet echt niemand dit? Hierdoor is de lijst ontiegelijk lang, het wordt alleen maar erger. Het moet toch ergens in een database staan??Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:28:
Ik heb nu iets wazigs met auto-sub, in veel van de series staat "100" of "800" of "default" dwars door de serienaam. Dit heeft weer tot gevolg dat de hele error log vol loopt, omdat hij die shows niet kan vinden.
Ik kan met geen mogelijkheid die wanted list opnieuw opbouwen, omdat scandisk process ook niet meer start (doordat alle threads vol zijn).
Ik wil gewoon even de hele database met wanted leeggooien. Ik dacht dat dit in database.db zou staan, maar dat verwijderen heeft geen zin. Wat kan ik doen?
Nivong/Schumi/mr.orange
Zou iemand van jullie de mogelijkheid /optie / functionaliteit van meerdere "autopostprocessing folders" kunnen toevoegen aub.
Dan kan Tranmission in zijn eigen map en nbzget/sabnzbd ieder in zijn eigen (sickbeard)map downloaden resp. de complete/success bestanden zetten en SB vindt het toch. Kan CP volgens mij al langer.
Dus dat er gezocht word naar bestanden in meeder mappen dus in de zelf opgehegegen mappen voor elke downloader :
(voor transmission)
/volume1/downloads/transmission/sickbeard
(voor nzbget)
/volume1/downloads/nzbgetcompl/sickbeard
(voor sabnzbd)
/volume1/downloads/sabnzbd/sickbeard
(voor blackhole)
/volume1/downloads/blackhole/sickbeard
Hartelijk Bedankt.
Ik vind dit zeer handing om het handmatig te kunnen fixen als een downalod hangt of op een andere manier niet helemall goed wordt opgevangen.
Zou iemand van jullie de mogelijkheid /optie / functionaliteit van meerdere "autopostprocessing folders" kunnen toevoegen aub.
Dan kan Tranmission in zijn eigen map en nbzget/sabnzbd ieder in zijn eigen (sickbeard)map downloaden resp. de complete/success bestanden zetten en SB vindt het toch. Kan CP volgens mij al langer.
Dus dat er gezocht word naar bestanden in meeder mappen dus in de zelf opgehegegen mappen voor elke downloader :
(voor transmission)
/volume1/downloads/transmission/sickbeard
(voor nzbget)
/volume1/downloads/nzbgetcompl/sickbeard
(voor sabnzbd)
/volume1/downloads/sabnzbd/sickbeard
(voor blackhole)
/volume1/downloads/blackhole/sickbeard
Hartelijk Bedankt.
Ik vind dit zeer handing om het handmatig te kunnen fixen als een downalod hangt of op een andere manier niet helemall goed wordt opgevangen.
[ Voor 48% gewijzigd door Dr.Jake op 29-10-2013 20:38 . Reden: sorry voor de typfouten (schumi) ]
En nu zonder taalfouten?Dr.Jake schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:17:
Nivong/Schumi/mr.orange
Zou iemand van jullie de mogelijkheid /optie / functionaliteiet vanhet gebruik /invoeren meerdere autopostprocessing folders kunnen toevoegen aub.
dan kan tranmission in zijn eigen map en nbzget/sabnzbd ieder in zijn eigen (sickbeard)map downleoden resp. de complete/success bestenden zetten.
Hartelijk Bedankt.
Kan er wel iets van maken maar niet veel
OK .schumi2004 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:18:
[...]
En nu zonder taalfouten?
Kan er wel iets van maken maar niet veel
Sorry. Ik kan niet snel typen als denken.
Zie boven.
[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Jake op 29-10-2013 20:43 ]
Beste allemaal,
Ik wilde eigenlijk een vraag stellen met betrekking tot de volgende bug:
waar ik sinds de 22e last van heb, maar met alle veranderingen rondom de git repo's denk ik niet dat dit heel snel opgelost wordt.
Mocht iemand de oplossing zo weten dan hoor ik het natuurlijk graag, anders wacht ik gewoon rustig af tot er weer één go-to branch is en kijk ik na de update wel of de bug zich daar ook voor doet.
Schumi en anderen, enorm bedankt voor alle energie die jullie er in steken!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 400 Bad Request Unexpected body parameters: dir Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__ raise error HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir') |
waar ik sinds de 22e last van heb, maar met alle veranderingen rondom de git repo's denk ik niet dat dit heel snel opgelost wordt.
Mocht iemand de oplossing zo weten dan hoor ik het natuurlijk graag, anders wacht ik gewoon rustig af tot er weer één go-to branch is en kijk ik na de update wel of de bug zich daar ook voor doet.
Dank, dan switch ik hier heenVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Vergeef me mijn onwetendheid maar wat is het speciale aan de NL ondersteuning en wat zijn "QoQ releases" ?
En vergeef me ook aub. dat ik niet alle 163 pagina van tevoren ga lezen.
Bedankt.
Bedankt.
[ Voor 30% gewijzigd door Dr.Jake op 29-10-2013 21:58 ]
Verwijderd
Op dit moment zie ik het nu hier niet van in, genoeg te vinden lijkt mij zo ?SpaceK33z schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:20:
[...]
Als je een korte guide zou kunnen schrijven over hoe te switchen van schumi's branch naar die van jou zou je echt een baas zijn.
Kort gezegd (uitgaant van linux)
verwijder je opt/sickbeard
git clone die van mij en start.
Update naar de nieuwste sickbeard (https://github.com/nivong/Sick-Beard) issues kan je daar reporten.simonr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:46:
Beste allemaal,
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 400 Bad Request Unexpected body parameters: dir Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__ raise error HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir')
Sorry hier kan (en mogen) wij je niet bij helpenDr.Jake schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:27:
Vergeef me mijn onwetendheid maar wat is het speciale aan de NL ondersteuning en wat zijn "QoQ releases" ?
Bedankt.
het gaat trouwens niet om NL subs ondersteuning (ook wel) maar voornamelijk voor de nederlandse series, dus denk hierbij aan bijvoorbeeld: Flikken Maastricht oid.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 22:31 ]
krijg regelmatig de onderstaande fout meldingen in SB.
kan ik hier wat aan doen of is het niets ernstigs?
ik gebruik de laatste versie van mr-orange
kan ik hier wat aan doen of is het niets ernstigs?
ik gebruik de laatste versie van mr-orange
code:
1
2
| 2013-10-29 12:22:58 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. 2013-10-29 12:22:58 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching ThePirateBay, skipping: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings. |
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]