[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik werk enkel met torrents, voor zowel sicbkeard als couchpotato en mijn bestanden worden toch verplaatst & renamed. Gebruik het wel nog maar 2 a 3 dagen en heb nog niet echt veel gedownload dus misschien heb ik gewoon geluk gehad? :p
Enige probleem dat ik nog heb is dat de originele bestanden ook blijven bestaan. Denk dat ze die bestanden niet kunnen verwijderen omdat de torrent nog seed, moet dus nog eens iets zoeken dat automatisch de torrent uit utorrent removed als de download compleet is zodat de film/serie bestanden ook weg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Buzzie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:38:
Iemand het volgende wel is meegemaakt?

Ik maak gebruik van SabNZBD 0.7.16 en heb Supernews als provider.
Omdat ik sinds het begin van het TV Seizoen vaak meldingen krijg dat ik xx parts te kort kom heb ik, om te testen, een block account genomen bij tweaknews.

Nu is er vandaag een serie gedownload maar deze is dus niet compleet binnen gekomen. Ik zie wel dat er vandaag van mijn block account gebruik is gemaakt maar de aflevering is dus niet compleet gemaakt.

Als ik de aflevering in zijn geheel download via mijn block account komt hij gewoon compleet binnen.

de provider van mijn block account staat als backup server aangevinkt in SabNZBD
even een bump van mezelf.
niemand die dit ook heeft (meegemaakt) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

kryptz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:39:
Ik werk enkel met torrents, voor zowel sicbkeard als couchpotato en mijn bestanden worden toch verplaatst & renamed. Gebruik het wel nog maar 2 a 3 dagen en heb nog niet echt veel gedownload dus misschien heb ik gewoon geluk gehad? :p
Enige probleem dat ik nog heb is dat de originele bestanden ook blijven bestaan. Denk dat ze die bestanden niet kunnen verwijderen omdat de torrent nog seed, moet dus nog eens iets zoeken dat automatisch de torrent uit utorrent removed als de download compleet is zodat de film/serie bestanden ook weg kunnen.
Bij mij werkt het ook (vrijwel) perfect met torrents, ondanks dat er steeds wordt gezegd dat torrents slechter werken, downloadt CP elke keer feilloos een 8gb 1080p film via torrents en krijg ik met SB elke keer mooi de nieuwe episodes van series in 720p - soms 1080p - binnen.

Het origineel bestand kan CP en SB ook verwijderen. Dit kun je ergens instellen in de instellingen. Standaard kopiëren CP en SB namelijk de gedownloade film naar de gewenste locatie, maar dit kun je ook veranderen naar 'move'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik zit met een rechten probleem als sabnzbd een download heeft afgerond zullen de rechten aangepast worden naar 777, zodra sickbeard de postprocessing actie uitvoerd naar een andere map verplaatsen worden de rechten aangepast naar 660, maar binnen sickbeard zie ik geen instellingen met file/folder rechten. Waar kan ik deze vinden?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:23
Ja dat heb ik dus sinds kort ook dat probleem Hari-Bo.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Nog een bugje gevonden in Dutch TPB:

Als je handmatig een episode gaat zoeken via dat vergroot glas gaat ie wel ronddraaien maar gebeurt er verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
hallo Medetweakers,

Heeft iemand van jullie ooit de tvdb cache (folder) (va sickbeard (the pirate bay)handmatig leeg gemaakt ?
(Heb ik gedaan op aanrdaen van een errormelding warin dat stond om te proberen)

Ik gisteravond wel. En ik heb er 881 bestanden die goed waren voor meer dan 340 GB uit verwijderd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
Hari-Bo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 06:54:
Ik zit met een rechten probleem als sabnzbd een download heeft afgerond zullen de rechten aangepast worden naar 777, zodra sickbeard de postprocessing actie uitvoerd naar een andere map verplaatsen worden de rechten aangepast naar 660, maar binnen sickbeard zie ik geen instellingen met file/folder rechten. Waar kan ik deze vinden?
Me too !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
maar trouwens ik kamp nog steeds met dit probleem :
2013-10-10 09:30:48 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 2
2013-10-10 04:43:10 SEARCHQUEUE-BACKLOG-267261 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:43:10 SEARCHQUEUE-BACKLOG-267261 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:41:32 SEARCHQUEUE-BACKLOG-257655 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:41:32 SEARCHQUEUE-BACKLOG-257655 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:40:10 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269646 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:40:10 SEARCHQUEUE-BACKLOG-269646 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:36:52 SEARCHQUEUE-BACKLOG-250487 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-10 04:36:52 SEARCHQUEUE-BACKLOG-250487 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040

localhost ipv. 127.0.0.1 had ik al geprobeert net als de echte interne IP adressen (met en zonder extra HTTP/web poort 9van de synology).

[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Jake op 10-10-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
tcviper schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:36:
Ja dat heb ik dus sinds kort ook dat probleem Hari-Bo.
Schijnt niet sickbeard gerelateerd te zijn, vreemd want na sabnzbd is alleen sickbeard nog diegene die wat doet met deze data.

http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=7211

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:21
Dr.Jake schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:00:
[...] Ik gisteravond wel. En ik heb er 881 bestanden die goed waren voor meer dan 340 GB uit verwijderd !
Nog nooit, maar net even gekeken naar de grootte van mijn cache folder en het hele ding is maar 11MB. Zit er misschien iets fout in de TPB fork? 340GB is namelijk nogal groot voor wat plaatjes en serie metadata..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Dr.Jake schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:00:
hallo Medetweakers,

Heeft iemand van jullie ooit de tvdb cache (folder) (va sickbeard (the pirate bay)handmatig leeg gemaakt ?
(Heb ik gedaan op aanrdaen van een errormelding warin dat stond om te proberen)

Ik gisteravond wel. En ik heb er 881 bestanden die goed waren voor meer dan 340 GB uit verwijderd !
Huh? Dat is wel heel erg veel.. Dat is ruim 400 MB per bestand gemiddeld.

De tvdb map zou vooral inhoud/headers moeten cache van tvdb aanroepen (showupdates).. gezien dat voornamelijk tekst is zou het niet veel mogen zijn. Bij mij, terwijl sickbeard echt al een tijdje draait: (1e = aantal bestanden, 2e = size)

sickbeard@HTPC:~/data/cache$ find . -type f | wc -l
436
sickbeard@HTPC:~/data/cache$ du -sh .
17M 

Hele data map is maar 53 MB hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
tcviper schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:00:
Nog een bugje gevonden in Dutch TPB:

Als je handmatig een episode gaat zoeken via dat vergroot glas gaat ie wel ronddraaien maar gebeurt er verder niks.
Dit is al een tijdje zo. Tijdelijke "fix" is de aflevering selecteren en bovenaan de status veranderen naar "Wanted".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:12
Sickbeard draait en werkt perfect, maar The Bridge (Broen/Bron) wil hij voor geen mogelijkheid binnenhalen...
Ik zie hem overal staan en vind m ook met de zoekfunctie van Download Station bijvoorbeeld, maar Sickbeard weigert gewoon.

Hebben jullie enig idee / tips?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 23:29
BBBrt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:15:
Sickbeard draait en werkt perfect, maar The Bridge (Broen/Bron) wil hij voor geen mogelijkheid binnenhalen...
Ik zie hem overal staan en vind m ook met de zoekfunctie van Download Station bijvoorbeeld, maar Sickbeard weigert gewoon.

Hebben jullie enig idee / tips?

Bedankt alvast!
Die releases hebben gewoon niet de goede naam om gevonden te worden, niks aan te doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:47

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Hij pakt hem bij mij wel gewoon, Heb wel de scene exceptions aangepast naar de releases. Pak hem zelf via torrents en nzb.

[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 10-10-2013 19:54 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ah, scene exceptions ja, logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Het is de eerste hit die ik krijg als ik zoek op Broen... beetje raar dat ie m dan niet kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
De serie heet Bron volgens de releases, dacht ik.

Het handigste is dan een scene exception aan te vragen bij Sickbeard, zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen.
http://sickbeard.com/foru...c.php?f=4&t=2227&start=30

TheTVDBID: 252019
Original Name: The Bridge (2011)
Exception Name: Bron/Broen
Bron
Broen

Release example: Bron.S02E03.SWEDiSH.720p.HDTV.x264-xD2V
Broen.S02E03.DANiSH.720p.HDTV.x264-TVBYEN

[ Voor 79% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-10-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Vergeet ook niet de ignore words in de config. Ik heb swedish en evnetueel danish er uit gehaald.

Bij scene exceptions heb ik The bridge staan Bron Broen en de naam van de release groep

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpaceK33z schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Bij mij werkt het ook (vrijwel) perfect met torrents, ondanks dat er steeds wordt gezegd dat torrents slechter werken, downloadt CP elke keer feilloos een 8gb 1080p film via torrents en krijg ik met SB elke keer mooi de nieuwe episodes van series in 720p - soms 1080p - binnen.

Het origineel bestand kan CP en SB ook verwijderen. Dit kun je ergens instellen in de instellingen. Standaard kopiëren CP en SB namelijk de gedownloade film naar de gewenste locatie, maar dit kun je ook veranderen naar 'move'.
Welke guide heb je hiervoor gebruikt?
Wil namelijk torrents gebruiken ter aanvulling maar krijg de post processing niet werkende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Welke guide heb je hiervoor gebruikt?
Wil namelijk torrents gebruiken ter aanvulling maar krijg de post processing niet werkende
Ik heb hier de 'standaard' guides van CouchPotato (zie onder) en Sick Beard voor gebruikt. Mijn NAS (Readynas Duo v2) draait Debian. Om alles te laten werken moest ik wel eerst Python 2.6 en Python-Cheetah installeren. Verder heb ik nog de 'non-free' versie van het 'unrar' pakket geïnstalleerd.

Onderstaand de guide voor Couchpotato:
Install GIT with apt-get install git-core
'cd' to the folder of your choosing.
Run git clone https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git
Then do python CouchPotatoServer/CouchPotato.py to start
To run on boot copy the init script. sudo cp CouchPotatoServer/init/ubuntu /etc/init.d/couchpotato
Change the paths inside the init script. sudo nano /etc/init.d/couchpotato
Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/couchpotato
Add it to defaults. sudo update-rc.d couchpotato defaults
Open your browser and go to: http://localhost:5050/
In /etc/init.d/couchpotato heb ik verder nog RUN_AS=root gezet. Volgens mij hoort dit niet zo, maar alle permissies zijn nu tenminste goed geregeld. Volgens mij heb ik nog wel iets aan de permissies gedaan (standaard naar 777 veranderd), maar ik heb geen idee meer hoe ik dit heb gedaan (en óf ik het wel heb gedaan).

EDIT: Ik lees nu pas dat je het specifiek over post-processing hebt :+. Post-processing met Sick Beard werkt helemaal geweldig door het gebruiken van de dutch-tpb variant van schumi2004. Ik heb daar Transmission eerst goed ingesteld en in Search Settings -> Torrent Search -> 'Transmission Directory' op /volume1/Tijdelijk/Sickbeard gezet. Daarna heb ik in Post-Processing -> 'TV Download Dir' ook op /volume1/Tijdelijk/Sickbeard gezet. Verder deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vXYtoye.png

Couchpotato was wat makkelijker, daarbij heb ik Transmission gewoon ingesteld met als standaard downloadlocatie /volume1/Tijdelijk/Couchpotato en in Settings -> Renamer -> Show advanced settings -> Torrent File Action op Move gezet.

[ Voor 21% gewijzigd door SpaceK33z op 10-10-2013 23:10 . Reden: Stupiditeit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 17:51
Ik ben wat aan het stoeien geweest met de Piraat versie van Sickbeard. Deze heb ik nu prachtig geconfigureerd zodat hij alles na het downloaden naar de series map verplaatst. Toch gaat 1 ding niet goed en dat zijn de subs.

Vaak zijn subs nog niet beschikbaar als de aflevering er al wel is. Bierdopje heeft de volledige bestandsnaam nodig voor de subs. Eigenlijk wil ik nu sickbeard zo instellen dat hij pas de bestanden mag hernoemen en verplaatsen als de subs binnen zijn, maar hoe doe ik dat?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Autosub ondersteund geen postprocessing, dus dat ga je op die manier niet voor elkaar krijgen.

Waarom zo moeilijk? Je kunt SB toch de boel laten hernoemen op een manier dat autosub deze prima herkent voor subs en die later erbij zet??

Of wil je per sé fancy bestandsnamen hebben :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 07:21
rimave schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:10:
Ik ben wat aan het stoeien geweest met de Piraat versie van Sickbeard. Deze heb ik nu prachtig geconfigureerd zodat hij alles na het downloaden naar de series map verplaatst. Toch gaat 1 ding niet goed en dat zijn de subs.

Vaak zijn subs nog niet beschikbaar als de aflevering er al wel is. Bierdopje heeft de volledige bestandsnaam nodig voor de subs. Eigenlijk wil ik nu sickbeard zo instellen dat hij pas de bestanden mag hernoemen en verplaatsen als de subs binnen zijn, maar hoe doe ik dat?
Ik zou de bestandsnaam niet gaan hernoemen. Als je bv XBMC gebruikt dan filtert deze zelf de naam en mocht het gebeuren dat je ondertitel niet juist werkt dan weet je niet meer van welke groep de aflevering is.

Ik hernoem nooit de bestanden en dat werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 11-10-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Je kunt ze wel gewoon renamen, dan gebruik je zoiets als dit:

Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %QN-%RG

En dan krijg je heel mooi:

Season 02/Show Name - S02E03 - HD TV-RLSGROUP.ext

Dat gebruik ik al een jaar nu en autosub pakt dat prima op, in autosub laat ik checkn op rls group en src.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 17:51
Ik ga jullie tips gelijk proberen! Thanks.
Ja, ik hernoemde alles altijd netjes naar serie/ season 1/serienaam S01E01.ext
Maar dan zit dus inderdaad met een autosub probleem en in xbmc met het probleem dat je de juiste subs niet kan vinden. Dan moet je al weer in het sabnzbd log gaan kijken voor de groep. Tja, wat maak ik het mezelf ook weer lastig. :p

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Sepp14 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:31:
Vergeet ook niet de ignore words in de config. Ik heb swedish en evnetueel danish er uit gehaald.

Bij scene exceptions heb ik The bridge staan Bron Broen en de naam van de release groep
Ahh! De ignorelist is nog iets waar ik naar kan kijken. Helemaal vergeten, maar daar zal vast Swedish instaan inderdaad.

Ik denk dat ik Autosub ook maar eens ga proberen. Heb gister Subliminal aangeslingerd maar 6/10 subs die er nu staan zijn Engels... (?)

Als je rename-opties van SB aanpast, past hij dat dan ook meteen toe op alle al gedownloade bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

BBBrt schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Ahh! De ignorelist is nog iets waar ik naar kan kijken. Helemaal vergeten, maar daar zal vast Swedish instaan inderdaad.

Ik denk dat ik Autosub ook maar eens ga proberen. Heb gister Subliminal aangeslingerd maar 6/10 subs die er nu staan zijn Engels... (?)

Als je rename-opties van SB aanpast, past hij dat dan ook meteen toe op alle al gedownloade bestanden?
In principe wel doet hij dat. Ik heb het staan in Sabnzbd dat hij ze renamed. En dan met het script sabtosickbeard.py voor de verdere postprocessing. Tik maar in het topic renamen en je ziet allerlei verschillende methodes en manieren. Over smaak valt niet te twisten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
Net sickbeard main dit als error gevonden :

2013-10-11 11:42:47 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 11:42:45 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 11:42:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 11:42:41 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:50 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:48 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:46 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:44 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:42 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:40 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 09:45:38 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:53 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:51 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:49 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:47 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:45 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:43 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 07:48:41 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:33 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:31 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:29 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:27 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:25 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:23 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 05:52:21 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 04:01:25 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 04:01:23 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 04:01:21 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 04:01:18 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other
2013-10-11 04:01:16 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Protocol Error: See Other

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpaceK33z schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:00:
[...]

Ik heb hier de 'standaard' guides van CouchPotato (zie onder) en Sick Beard voor gebruikt. Mijn NAS (Readynas Duo v2) draait Debian. Om alles te laten werken moest ik wel eerst Python 2.6 en Python-Cheetah installeren. Verder heb ik nog de 'non-free' versie van het 'unrar' pakket geïnstalleerd.

Onderstaand de guide voor Couchpotato:

[...]

In /etc/init.d/couchpotato heb ik verder nog RUN_AS=root gezet. Volgens mij hoort dit niet zo, maar alle permissies zijn nu tenminste goed geregeld. Volgens mij heb ik nog wel iets aan de permissies gedaan (standaard naar 777 veranderd), maar ik heb geen idee meer hoe ik dit heb gedaan (en óf ik het wel heb gedaan).

EDIT: Ik lees nu pas dat je het specifiek over post-processing hebt :+. Post-processing met Sick Beard werkt helemaal geweldig door het gebruiken van de dutch-tpb variant van schumi2004. Ik heb daar Transmission eerst goed ingesteld en in Search Settings -> Torrent Search -> 'Transmission Directory' op /volume1/Tijdelijk/Sickbeard gezet. Daarna heb ik in Post-Processing -> 'TV Download Dir' ook op /volume1/Tijdelijk/Sickbeard gezet. Verder deze instellingen:
[afbeelding]

Couchpotato was wat makkelijker, daarbij heb ik Transmission gewoon ingesteld met als standaard downloadlocatie /volume1/Tijdelijk/Couchpotato en in Settings -> Renamer -> Show advanced settings -> Torrent File Action op Move gezet.
Thanks dit is al super handig, kan ik die settings al eens gaan vergelijken want ik zie al verschillen :)
Wil je mss ook een overzicht van je nzbtomedia en transmission config plaatsen?
Begrijp die outputdirectory enzo niet helemaal correct denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

Thanks dit is al super handig, kan ik die settings al eens gaan vergelijken want ik zie al verschillen :)
Wil je mss ook een overzicht van je nzbtomedia en transmission config plaatsen?
Begrijp die outputdirectory enzo niet helemaal correct denk ik :/
Zit nzbtomedia standaard in dutch-tpb Sick Beard of Couch Potato? Als dat niet zo is dan gebruik ik het niet :P. In mijn Transmission config staat niks interessants. Op mijn NAS heb ik een folder gemaakt 'Tijdelijk' met daarin de folders 'Couchpotato' en 'Sickbeard'. In CP en SB heb ik daarna gezet dat ze de torrents naar die respectievelijke locaties moeten downloaden. CP snapt automatisch dat de renamer daar dan moet zoeken voor bestanden, en bij SB moet je gewoon de 'TV Download Dir' en 'Transmission Directory' op dezelfde locatie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:36
Sickbeard ziet niet dat het derde seizoen van person of intrest niet bij mij zijn er meer mensen die er last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

mtenbos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:18:
Sickbeard ziet niet dat het derde seizoen van person of intrest niet bij mij zijn er meer mensen die er last van hebben ?
Nee, bij mij zijn de eerste drie episodes gewoon goed gedownload. De 4e komt 15 oktober uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

mtenbos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:18:
Even "force full update" doen (van de serie) en kijken of je backlog niet vol met troep zit, zoals 0x1 afleveringen ect

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Ik draai SABnzbd Versie: 0.7.16 op een 32bits windows 7 systeem in combinatie met de sickbeard dutch-tpb. Voor de terugkopeling naar SB maak ik gebruik van NZBtoMedia 8.5 nu zag ik vanmiddag dat er een WOL mogelijkheid in zit waar ik gebruik van zou willen maken omdat de series tijdelijk op een schijf in mijn desktop staan.

Op zich werkt het allemaal prima de desktop gaat aan en de binnen gehaalde aflevering verschijnt in de juiste map. en SAB geeft aan:
code:
1
01:24:47|INFO MAIN: The autoProcess* script completed successfully. (Meer)

Als ik echter op meer klik zie ik het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
01:21:49|INFO    nzbToMedia V8.5
01:21:49|INFO    Loading WakeOnLan config from C:\Program Files\SABnzbd\Scripts\autoProcessMedia.cfg
01:22:10|INFO    Sending WakeOnLan Magic Packet for mac: xx:xx:xx:xx:xx:xx
01:22:51|INFO    Sending WakeOnLan Magic Packet for mac: xx:xx:xx:xx:xx:xx
01:23:32|INFO    Sending WakeOnLan Magic Packet for mac: xx:xx:xx:xx:xx:xx
01:24:34|WARNING System with mac: 1C:6F:65:84:5B:01 has not woken after 3 attempts. Continuing with the rest of the script.
01:24:34|INFO    MAIN: Loading config from C:\Program Files\SABnzbd\Scripts\autoProcessMedia.cfg
01:24:34|INFO    MAIN: Script triggered from SABnzbd
01:24:34|INFO    MAIN: Calling Sick-Beard to post-process: Bron.S02E01.SWEDiSH.720p.HDTV.x264-xD2V.nzb
01:24:34|INFO    Loading config from C:\Program Files\SABnzbd\Scripts\autoProcessMedia.cfg
01:24:34|INFO    FLATTEN: Flattening directory: D:\Downloads\complete\TV-Series\Bron.S02E01.SWEDiSH.720p.HDTV.x264-xD2V.4
01:24:34|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: D:\Downloads\complete\TV-Series\Bron.S02E01.SWEDiSH.720p.HDTV.x264-xD2V.4
01:24:34|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
01:24:34|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
01:24:47|INFO    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
01:24:47|INFO    "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
01:24:47|INFO    <html>
01:24:47|INFO    <head>
01:24:47|INFO        <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"></meta>
01:24:47|INFO        <title>500 Internal Server Error</title>
01:24:47|INFO        <style type="text/css">
01:24:47|INFO        #powered_by {
01:24:47|INFO            margin-top: 20px;
01:24:47|INFO            border-top: 2px solid black;
01:24:47|INFO            font-style: italic;
01:24:47|INFO        }
01:24:47|INFO    
01:24:47|INFO        #traceback {
01:24:47|INFO            color: red;
01:24:47|INFO        }
01:24:47|INFO        </style>
01:24:47|INFO    </head>
01:24:47|INFO        <body>
01:24:47|INFO            <h2>500 Internal Server Error</h2>
01:24:47|INFO            <p>The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.</p>
01:24:47|INFO            <pre id="traceback">Traceback (most recent call last):
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\cherrypy\_cprequest.py", line 660, in respond
01:24:47|INFO        response.body = self.handler()
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\cherrypy\lib\encoding.py", line 193, in __call__
01:24:47|INFO        self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\cherrypy\_cpdispatch.py", line 25, in __call__
01:24:47|INFO        return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\sickbeard\webserve.py", line 2226, in processEpisode
01:24:47|INFO        result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed)
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\sickbeard\processTV.py", line 237, in processDir
01:24:47|INFO        file_attribute = ek.ek(os.stat, cur_file_path)[0]
01:24:47|INFO      File "C:\Program Files\SickBeard-tpb\sickbeard\encodingKludge.py", line 60, in ek
01:24:47|INFO        result = func(*args, **kwargs)
01:24:47|INFO    WindowsError: [Error 2] Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden: u'D:\\Downloads\\complete\\TV-Series\\Bron.S02E01.SWEDiSH.720p.HDTV.x264-xD2V.4\\bron.s02e01.swedish.720p.hdtv.x264-xd2v.nfo'
01:24:47|INFO    </pre>
01:24:47|INFO        <div id="powered_by">
01:24:47|INFO        <span>Powered by <a href="http://www.cherrypy.org">CherryPy 3.2.0rc1</a></span>
01:24:47|INFO        </div>
01:24:47|INFO        </body>
01:24:47|INFO    </html>
01:24:47|INFO    MAIN: The autoProcess* script completed successfully.

SB laat in de logs niets zien van wat voor fout dan ook maar het HTML gedeelte lijkt me erg veel op de melding die ik tegenkom met de manual post-processing van SB. Nogmaals het werkt allemaal wel prima alleen de melding vanuit SB naar NZBtoMedia lijkt niet helemaal goed te zijn. Het viel me toevallig op vanwege het testen met WOL en zag dat het bij de afleveringen voordat ik WOL instelde ook al niet helemaal goed ging.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Caveman schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

Even "force full update" doen (van de serie) en kijken of je backlog niet vol met troep zit, zoals 0x1 afleveringen ect
Gedaan en hij doet het weer, mijn backlog staat wel veel in hoe kan ik deze leeg maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:36
Zanbee schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:10:
Ik draai SABnzbd Versie: 0.7.16 op een 32bits windows 7 systeem in combinatie met de sickbeard dutch-tpb. Voor de terugkopeling naar SB maak ik gebruik van NZBtoMedia 8.5 nu zag ik vanmiddag dat er een WOL mogelijkheid in zit waar ik gebruik van zou willen maken omdat de series tijdelijk op een schijf in mijn desktop staan.

Op zich werkt het allemaal prima de desktop gaat aan en de binnen gehaalde aflevering verschijnt in de juiste map. en SAB geeft aan:

**snip**

SB laat in de logs niets zien van wat voor fout dan ook maar het HTML gedeelte lijkt me erg veel op de melding die ik tegenkom met de manual post-processing van SB. Nogmaals het werkt allemaal wel prima alleen de melding vanuit SB naar NZBtoMedia lijkt niet helemaal goed te zijn. Het viel me toevallig op vanwege het testen met WOL en zag dat het bij de afleveringen voordat ik WOL instelde ook al niet helemaal goed ging.
Je hebt waarschijnlijk in de nzbToMEdia config niet ingesteld dat je sickbeard failed branch gebruikt

[ Voor 64% gewijzigd door Kalua op 12-10-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

mtenbos schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Gedaan en hij doet het weer, mijn backlog staat wel veel in hoe kan ik deze leeg maken?
Mja, ik heb ook nog geen vlugge manier gevonden. Er zit nix anders op dan naar de serie gaan en handmatig de "rode" afleveringen op skipped te zetten.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
Kalua schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Je hebt waarschijnlijk in de nzbToMEdia config niet ingesteld dat je sickbeard failed branch gebruikt
Ik heb failed-fork = 1 in de config staan. Ach het werkt en ga me er ook niet al te druk om maken kijk gewoon niet meer zolang er geen foutmeldingen komen. (wat je niet ziet bestaat niet) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door MikeOO op 12-10-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
MikeOO schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:51:
Iemand toevallig SABnzbd 0.7.16 SPK beschikbaar en die hem even kan delen.

Moest deze even verwijderen en zou hem opnieuw installeren blijkt http://packages.synocommunity.com weer down te zijn door problemen.
Verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Inderdaad je hebt helemaal gelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik krijg met SickBeard Dutch (hier uit dit topic) geen enkele subtitle binnen via bierdopje en addic7ed. De subs zijn wel aanwezig en de filenames matchen exact.

Nu ben ik erachter gekomen dat het komt doordat ik download naar mijn 2e interne HDD op mijn Mac. OS X staat geïnstalleerd op een SSD maar voor downloads, foto's en muziek gebruik ik de 2e interne HDD.

Zodra ik naar de SSD download met exact dezelfde serie, werkt het wel goed. Als ik mijn andere HDD als downloadschijf gebruik, krijg ik deze melding in de debug log:

code:
1
(SUBLIMINAL :: Movie(/Volumes/MediaHDD/TVShows/New Girl/Season 03/New.Girl.S03E01.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-HWD.mkv) is not valid for service addic7ed).

Hoe fixen we dit? ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Executor16 op 13-10-2013 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Executor16 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:52:
Ik krijg met SickBeard Dutch (hier uit dit topic) geen enkele subtitle binnen via bierdopje en addic7ed. De subs zijn wel aanwezig en de filenames matchen exact.

Nu ben ik erachter gekomen dat het komt doordat ik download naar mijn 2e interne HDD op mijn Mac. OS X staat geïnstalleerd op een SSD maar voor downloads, foto's en muziek gebruik ik de 2e interne HDD.

Zodra ik naar de SSD download met exact dezelfde serie, werkt het wel goed. Als ik mijn andere HDD als downloadschijf gebruik, krijg ik deze melding in de debug log:

code:
1
(SUBLIMINAL :: Movie(/Volumes/MediaHDD/TVShows/New Girl/Season 03/New.Girl.S03E01.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-HWD.mkv) is not valid for service addic7ed).

Hoe fixen we dit? ;)
Ik heb hetzelfde als jij en daarom gebruik ik autosub ernaast. Dat regelt het wel allemaal goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
willem1509 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij en daarom gebruik ik autosub ernaast. Dat regelt het wel allemaal goed:)
Klopt, die had ik ook wel draaien maar een groot deel van de web-dl is tegenwoordig voorzien van Engelse subs. Het mooie is dat Sick-Beard deze mkv files scant en zodra er een sub zit ingebakken wordt deze niet nogmaals gedownload. Auto-sub doet dit niet en eindig ik vaak met dubbele subs (1 intern en 1 externe srt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:33

mvds

Totally awesome!

Is het mogelijk om voor bepaalde films in Coutchpotato aangepaste zoekcriteria op te geven? Ik wil namelijk alle "gewone" films in 1080p en Engels DTS maar de kinderfilms Nederlands gesproken, is dat iets wat in te stellen valt? Dat zou een hele fijne feature zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 17-09 16:29
mvds schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:22:
Is het mogelijk om voor bepaalde films in Coutchpotato aangepaste zoekcriteria op te geven? Ik wil namelijk alle "gewone" films in 1080p en Engels DTS maar de kinderfilms Nederlands gesproken, is dat iets wat in te stellen valt? Dat zou een hele fijne feature zijn!
Zal wel door de regen komen, maar daar was ik ook naar op zoek. Iemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:49

JoeBlack2k

I Love Hilary

Transmission:

zet incomplete dir aan

"incomplete-dir": "/home/xbmc/PVR/Downloads/Incomplete",
"incomplete-dir-enabled": true,

zodat Couch niet vervelend doet

dit als cron job:

#!/bin/bash
# @Author Jb2k
# 0 */2 * * * /etc/cron.d/dist-upgrade.sh >> /var/log/updates.log; # 2 hour interval
# 0 */4 * * * /etc/cron.d/dist-upgrade.sh >> /var/log/updates.log; # 4 hour interval

FINISHED=`transmission-remote 8084 -l | grep '100%\|99%\|0%\|Pause'`
IDS=`echo "$FINISHED" | awk -v ORS=',' '{print $1}'`
transmission-remote 8084 -l
transmission-remote 8084 -t$IDS --remove-and-delete

haalt shit weg als het klaar is

ben niet zo'n schrijver anders was ik wel een boek gaan schrijven maar wilde toch even helpen

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Sepp14 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:11:
Draai CP master server van source op W7.
Alleen ik kom er achter dat de nederlandse films niet worden gesnatched.
heb Daglicht, verliefd op Ibiza en leve boerenliefde maar die pakt hij niet. Staan wel in torrents site en op usenet.
Quality instellingen heb ik allemaal standaard staan heb daar niks aan veranderd. torrents gaan bij mij via transmission.
Wat doe ik verkeerd?
Niet netjes maar ik bump mijn eigen even om het onder de aandacht te brengen.
FicoF schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:36:
[...]

Zal wel door de regen komen, maar daar was ik ook naar op zoek. Iemand? :+
.Heb een tijd terug het ook mijn eigen afgevraagd.
Krijg geen enkele nl film binnen via CP. Heb daarom maar CP weer afgegooid. Als er een oplossing/feature is dan wil ik het wel weer een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Laatst online: 17-09 21:49

JoeBlack2k

I Love Hilary

mvds schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:22:
Dat kan:

https://www.dropbox.com/s...3%20at%205.47.17%20PM.png

EDIT:

getest en werkt:

[core.media._base.searcher] Snatched "Ice Age Dawn of the Dinosaurs (2009) DVDRip DivXNL-Team(NL gespr": Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) in DVD-Rip

[ Voor 16% gewijzigd door JoeBlack2k op 13-10-2013 18:11 ]

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

JoeBlack2k schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:48:
[...]

Dat kan:

EDIT:

getest en werkt:

[core.media._base.searcher] Snatched "Ice Age Dawn of the Dinosaurs (2009) DVDRip DivXNL-Team(NL gespr": Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) in DVD-Rip
Mooi! Dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27

Nicap

Tsssk....

JoeBlack2k schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:48:
[...]

Dat kan:

EDIT:

getest en werkt:

Tnx, weer wat geleerd. Wist niet eens dat je categorieën kon aanmaken. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zal het ook weer eens een poging er toe wagen.
Had ook steeds dat hij zomaar een film ging downloaden. Heeft dat te maken met een instelling van de imdb of moviemeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat is de Automation functie van CouchPotato. Je kan daar instellen dat alles boven een bepaalde score gedownload word. Dat heb je waarschijnlijk aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zal er rekening mee houden. Vondt het zwaar irritant. Maar zal we alles op 0 zetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 17-09 16:29
Thanks, gaan we proberen. Werken twitter notifications bij Sickbeard eigenlijk nog wel? Krjig niks binnen itt CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Sickbeard en nzbToMedia werken weeral eens niet meer.

Gebruik deze branch: https://github.com/schumi...rd-Dutch/tree/Pistachitos

Sinds een paar dagen zonder enige tussenkomst van mij werkt het post processing script niet meer. Ik denk mss na een Sickbeard Update? Ik ben al vergeten of ik die uitgevoerd heb.

failed_fork = 1 geeft een 404 error
failed_fork = 0 geeft een internal 500 error message met deze error:

code:
1
2
06:10:01|INFO        if not dirName:
06:10:01|INFO    NameError: global name 'dirName' is not defined

Maar goed hier zijn de logs:

Failed_fork = 1
http://pastebin.com/hkMfqYC0

Failed_fork = 0
http://pastebin.com/VaPHXnpz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dotslasher schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:33:
Sickbeard en nzbToMedia werken weeral eens niet meer.

Gebruik deze branch: https://github.com/schumi...rd-Dutch/tree/Pistachitos

Sinds een paar dagen zonder enige tussenkomst van mij werkt het post processing script niet meer. Ik denk mss na een Sickbeard Update? Ik ben al vergeten of ik die uitgevoerd heb.

failed_fork = 1 geeft een 404 error
failed_fork = 0 geeft een internal 500 error message met deze error:

code:
1
2
06:10:01|INFO        if not dirName:
06:10:01|INFO    NameError: global name 'dirName' is not defined

Maar goed hier zijn de logs:

Failed_fork = 1
http://pastebin.com/hkMfqYC0

Failed_fork = 0
http://pastebin.com/VaPHXnpz
Ik heb de laatste paar dagen helemaal niks eraan gedaan dus tenzij je zelf nzbToMedia geupdate heb kan ik niks anders bedenken waarom het fout gaat.

Heb mijn fork weer gelijk getrokken met mr-orange en hoop dat je probleem hiermee opgelost is en anders wachten tot het opgelost is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
schumi2004 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:02:
[...]

Ik heb de laatste paar dagen helemaal niks eraan gedaan dus tenzij je zelf nzbToMedia geupdate heb kan ik niks anders bedenken waarom het fout gaat.

Heb mijn fork weer gelijk getrokken met mr-orange en hoop dat je probleem hiermee opgelost is en anders wachten tot het opgelost is ;)
ik kan me herinneren dat de laatste update van rond 5 october was ook een merge was. Misschien dat er toen iets misgelopen was.

Moet ik altijd fail_fork = 1 gebruiken bij jouw branch?

Clinton-Hall raadde me aan om 0 te gebruiken:

https://github.com/clinto...190#issuecomment-26227523
I looked at Pistachito's branch and I can't seen any recent updates, but I'm not sure about the history of this branch... ie. did he change the branch that he forked from? In any case, it appears Pistachito's needs failed_fork = 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sepp14 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:46:
Zal er rekening mee houden. Vondt het zwaar irritant. Maar zal we alles op 0 zetten dan
Je kan heel die functie uitzetten hoor :) Gewoon de vinkjes weghalen volgens mij :) Als je alles op 0 zet, download ie juist alles denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

mvds schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:28:
[...]

Je kan heel die functie uitzetten hoor :) Gewoon de vinkjes weghalen volgens mij :) Als je alles op 0 zet, download ie juist alles denk ik ;)
Spreekwoord verder kijken dan de neus lang is? :+
Dank je wel ik zal het eens gaan toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dotslasher schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

ik kan me herinneren dat de laatste update van rond 5 october was ook een merge was. Misschien dat er toen iets misgelopen was.

Moet ik altijd fail_fork = 1 gebruiken bij jouw branch?

Clinton-Hall raadde me aan om 0 te gebruiken:

https://github.com/clinto...190#issuecomment-26227523

[...]
Je moet failed op 1 omdat mijn fork een mix is van mr-orange en van tolstyak's branche is en die laatste is bedenker van het failed download mechaniek en dus daarom een 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Op mijn tweede NAS lopen verschillende packages van synocommunity enkele versies achter. Ik krijg ze niet geupdate via dsm. Iemand een suggestie?
Hoe krijg ik trouwens in dsm 4.3 terug de packages van synocommunity te zien? Ik heb het adres nochtans correct ingesteld.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 08:52
tboheeren schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:20:
Op mijn tweede NAS lopen verschillende packages van synocommunity enkele versies achter. Ik krijg ze niet geupdate via dsm. Iemand een suggestie?
Hoe krijg ik trouwens in dsm 4.3 terug de packages van synocommunity te zien? Ik heb het adres nochtans correct ingesteld.
Je vraag gaat duidelijk over synology packages, je zit dus in het verkeerde topic. Als je het in de juiste had gekeken had je ook kunnen zien dat de repo al een paar dagen down is. :-P

[Synology] Packages

https://twitter.com/SynoCommunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:10
Na de update (dutch-pistachitos) van vandaag werkt mijn nzbtomedia niet meer, iemand enig idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
16:40:58|INFO    ====================
16:40:58|INFO    nzbToSickBeard V8.3
16:40:58|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
16:40:58|INFO    Loading config from /home/mats/nzbToMedia/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
16:40:58|INFO    FLATTEN: Flattening directory: /hdd2/Downloads/TV/Txxx
16:40:58|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: /hdd2/Downloads/TV/Txxx
16:40:58|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
16:40:58|INFO    Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files
16:42:03|INFO    
16:42:03|INFO    <html>
16:42:03|INFO        <head>
16:42:03|INFO            <title>404</title>
16:42:03|INFO            <script type="text/javascript" charset="utf-8">
16:42:03|INFO              <!--
16:42:03|INFO              location.href = ""
16:42:03|INFO              //-->
16:42:03|INFO            </script>
16:42:03|INFO        </head>
16:42:03|INFO        <body>
16:42:03|INFO            <br/>
16:42:03|INFO        </body>
16:42:03|INFO    </html>
16:42:03|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Ook met versie V8.5 hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
mats schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:41:
Na de update (dutch-pistachitos) van vandaag werkt mijn nzbtomedia niet meer, iemand enig idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
16:40:58|INFO    ====================
16:40:58|INFO    nzbToSickBeard V8.3
16:40:58|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
16:40:58|INFO    Loading config from /home/mats/nzbToMedia/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
16:40:58|INFO    FLATTEN: Flattening directory: /hdd2/Downloads/TV/Txxx
16:40:58|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: /hdd2/Downloads/TV/Txxx
16:40:58|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
16:40:58|INFO    Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files
16:42:03|INFO    <html>
16:42:03|INFO        <head>
16:42:03|INFO            <title>404</title>
16:42:03|INFO            <script type="text/javascript" charset="utf-8">
16:42:03|INFO              <!--
16:42:03|INFO              location.href = ""
16:42:03|INFO              //-->
16:42:03|INFO            </script>
16:42:03|INFO        </head>
16:42:03|INFO        <body>
16:42:03|INFO            <br/>
16:42:03|INFO        </body>
16:42:03|INFO    </html>
16:42:03|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Ook met versie V8.5 hetzelfde probleem.
Net even getest en ik heb hetzelfde probleem. Schumi's laatste Sickbeard plus de laatste dev branch van nzbtomedia. Probleem wordt hier al aangehaald: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/issues/190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
ah dank u, nog mensen dus met hetzelfde probleem als ik.

hopelijk kan shumi er iets op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ja want ik krijg alles processed vannacht maar ze blijven in download map staan en sickbeard doet niks ermee. Volgens mij werkt scan and process niet meer.

[ Voor 54% gewijzigd door tcviper op 15-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 01:23
Kreeg een melding dat Schumi's sickbeard een update had, na de update kreeg ik:

Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
Samplex schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:38:

Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now

Hoe los ik dit op?
code:
1
2
3
4
5
2013-10-15 05:56:52 INFO     POSTPROCESSER :: Processing succeeded for /volume1/downloads/done/tv/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv
2013-10-15 05:56:52 INFO     POSTPROCESSER :: Release name (The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION) found from file (/volume1/downloads/done/tv/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nzb)
2013-10-15 05:56:51 INFO     POSTPROCESSER :: Analyzing name u'The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv'
2013-10-15 05:56:51 INFO     POSTPROCESSER :: Analyzing name None
2013-10-15 05:56:51 INFO     POSTPROCESSER :: Processing /volume1/downloads/done/tv/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv (None)

Bij mij doet processing het nog prima. Alleen die nieuwe pagina "Manage Torrents" levert bij mij nog een 404 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
05:10:40|INFO ====================
05:10:40|INFO nzbToSickBeard V8.6
05:10:40|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
05:10:40|INFO Loading config from /home/michiel/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
05:10:40|INFO FLATTEN: Flattening directory: /Downloads/complete/tv/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION
05:10:40|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /Downloads/complete/tv/The.Blacklist.S01E04.720p.HDTV.X264-DIMENSION
05:10:40|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
05:10:40|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
05:11:45|INFO
05:11:45|INFO <html>
05:11:45|INFO <head>
05:11:45|INFO <title>404</title>
05:11:45|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
05:11:45|INFO <!--
05:11:45|INFO location.href = ""
05:11:45|INFO //-->
05:11:45|INFO </script>
05:11:45|INFO </head>
05:11:45|INFO <body>
05:11:45|INFO <br/>
05:11:45|INFO </body>
05:11:45|INFO </html>
05:11:45|INFO
05:11:45|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb de laatste tijd iets raars.
Ik maak gebruik van CP icm IMDB. Ik kan dan heel makkelijk films toevoegen aan mijn watchlist op IMDB welke CP dan oppikt en download.
Erg makkelijk en heeft altijd goed gewerkt.
Ik krijg echter de laatste tijd mailtjes binnen van SAB die films gedownload heeft die ik niet in mijn watchlist heb staan. Of niet heb toegevoegd aan CP.
Is er een mogelijkheid om na te gaan waar CP ze vandaan haalt?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
DarkSide schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:04:
Ik heb de laatste tijd iets raars.
Ik maak gebruik van CP icm IMDB. Ik kan dan heel makkelijk films toevoegen aan mijn watchlist op IMDB welke CP dan oppikt en download.
Erg makkelijk en heeft altijd goed gewerkt.
Ik krijg echter de laatste tijd mailtjes binnen van SAB die films gedownload heeft die ik niet in mijn watchlist heb staan. Of niet heb toegevoegd aan CP.
Is er een mogelijkheid om na te gaan waar CP ze vandaan haalt?
In je logs sowieso. Maar het klopt dat Couch af en toe raar doet. Zo had ik Rush toegevoegd en ik krijg steevast een of andere aflevering van Top Gear binnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28

DarkSide

theres no place like ::1

zal nog eens goed de logs bekijken. Kon zo snel niet de source vinden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Samplex schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:38:

Hoe los ik dit op?
Staat erbij vermeld wat je moet doen. Even update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik dacht ik zet het normale script weer in ipv. nzbtomedia maar die geeft helaas precies de zelfde fout. Nog iemand een oplossing kunnen vinden? Dit handmatig kopiëren gedoe is natuurlijk te veel werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 01:23
Hier werkt het postproccesing script ook niet meer

Tue Oct 15 2013 22:20:49 Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Serie.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb failed (terminated with unknown status) sinds the update van Schumi deze morgen :(

Update, python path was weer naar default gezet, aangepast in !/usr/local/python/bin/python en toen werkte het weer..

[ Voor 19% gewijzigd door Samplex op 15-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Na een update van nzbtomedia en sickbeard werkt het postprocessing niet helemaal lekker meer.

Sickbeard:
Source https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/
SB Version: alpha (dutch-tpb)

in de nzbtomedia config:
failed_fork = 1

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
22:38:44|INFO    ====================
22:38:44|INFO    nzbToSickBeard V8.5
22:38:44|INFO    Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
22:38:44|INFO    Loading config from /home/user/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg
22:38:44|INFO    FLATTEN: Flattening directory: /mnt/downloads/#_SERIES/Top.of.the.Lake.S01E02.BDRip.X264-REWARD
22:38:44|INFO    REMOVER: Removing empty folders in: /mnt/downloads/#_SERIES/Top.of.the.Lake.S01E02.BDRip.X264-REWARD
22:38:44|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
22:38:44|INFO    Waiting for 0.0 seconds to allow SB to process newly extracted files
22:38:44|DEBUG   Opening URL: http://localhost:8080/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Top.of.the.Lake.S01E02.BDRip.X264-REWARD.nzb&failed=0&dirName=%2Fmnt%2Fdata3%2Fdownloads%2Fklaar%2F%23_SERIES%2FTop.of.the.Lake.S01E02.BDRip.X264-REWARD&quiet=1
22:38:44|INFO    
22:38:44|INFO    <html>
22:38:44|INFO        <head>
22:38:44|INFO            <title>404</title>
22:38:44|INFO            <script type="text/javascript" charset="utf-8">
22:38:44|INFO              <!--
22:38:44|INFO              location.href = ""
22:38:44|INFO              //-->
22:38:44|INFO            </script>
22:38:44|INFO        </head>
22:38:44|INFO        <body>
22:38:44|INFO            <br/>
22:38:44|INFO        </body>
22:38:44|INFO    </html>
22:38:44|INFO    
22:38:44|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Ik zie iedere keer het programma nzbtomedia voorbij komen maar wat kun je eigenlijk met dit programma doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:47
Hier werkt de post processing vanuit SB TPB dutch na de laatste update ook niet meer.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO </html>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO </body>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <br/>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <body>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO </head>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO </script>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO //-->
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO location.href = ""
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <!--
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <title>404</title>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <head>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO <html>
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO
INFO    Wed Oct 16 2013 10:18:08    nzbToSickBeard: 10:18:08|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik heb nog een probleem waar ik al een tijdje tegen aan loop met de versie van Schumi als ik manual wil post processen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2257, in processEpisode
    if not dirName:
NameError: global name 'dirName' is not defined

iemand een idee hoe ik dit oplos.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
mtenbos schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:57:
Ik zie iedere keer het programma nzbtomedia voorbij komen maar wat kun je eigenlijk met dit programma doen
nzbtomedia is een postprocessing script voor Torrents, NZBGet en SABnzbd. Check voor meer informatie hier: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gielie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:30:
Ik heb nog een probleem waar ik al een tijdje tegen aan loop met de versie van Schumi als ik manual wil post processen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2257, in processEpisode
    if not dirName:
NameError: global name 'dirName' is not defined

iemand een idee hoe ik dit oplos.
Een van de dingen die je kunt doen is het melden van het probleem op Schumi's github.
Maar maak je geen zorgen, dat is al gedaan in dit geval: https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/issues/58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Zolang kun je ook even Het post processing stuk van Sickbeard zelf aanzetten :) Dat script blijft het binnenhalen en checken maar dan checkt sickbeard zelf of de files al klaar staan en moved/renamed ze ;)

Werkt prima voor nu bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Die had ik nog niet gezien, het iig geen locaal probleem, we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27

Nicap

Tsssk....

Ik heb sinds een paar dagen dat autosub steeds crashed. Na een reboot werkt het weer een poosje maar na een tijdje kan ik autosub niet meerbereiken. Volgens mij na de laatste updates in ubuntu. Weet ff niet meer welke dat waren.
Mochten er meer mensen last hebben en een oplossing hebben, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Net een update gedraait (liep 46 commits achter) op Schumi's TPB versie van Sick Beard en nu krijg ik ieder uur deze meldingen:

code:
1
2
3
2013-10-16 21:51:40 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings.
2013-10-16 21:51:40 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching ThePirateBay, skipping: You must not use 8-bit bytestrings unless you use a text_factory that can interpret 8-bit bytestrings (like text_factory = str). It is highly recommended that you instead just switch your application to Unicode strings.
2013-10-16 21:51:40 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.

Uiteraard is er niets veranderd en staat alles nog hetzelfde ingesteld. TPB staat nog steeds als enige search provider ingesteld met Transmission als backend downloader op mijn Synology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verder heb ik nog steeds last van de volgende problemen / bugs. Als iemand weet hoe ik die kan oplossen of omzeilen, dan hoor ik het graag:

- Subtitles worden nog steeds verwerkt met language code er in: 'Episode.Name.RL-Group.en.srt'. Ondanks dat dit compliant is met de standaard werkt dit niet op mijn TV. Graag zie ik een optie om de language code weg te halen wanneer ik één language gebruik (engels)

- Indexeren van episodes in nieuwe folders werkt niet. Ik werk met Season 1/Episode.Name.RL-Group.ext naming style, eerste afleveringen in nieuwe folders worden geïndexeerd, maar de folder zelf moet ook geïndexeerd worden als deze nieuw is, anders zie ik hem niet op mijn TV via DLNA.

- Postprocessing van eerste episode van nieuw season lijkt ook niet te werken. Episode wordt netjes gedownload via Transmission, maar blijft in Sick Beard als Snatched staan zonder dat deze op de juiste plek gezet wordt. Als ik zelf de juiste folder voor het nieuwe Season aanmaak lijkt het wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
Na de update van sickbeard tpb dutch van vanmorgen werkt processing weer helemaal hartelijk bedankt Schumi2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajus
  • Laatst online: 29-04 08:08
gielie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:56:
[...]

Die had ik nog niet gezien, het iig geen locaal probleem, we wachten af.
Fix is gemerged met de repository van Shumi2004. Als je nu ducth-tpb update zou post-processing (manual en auto) weer moeten werken.

Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Cajus schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:28:
[...]

Fix is gemerged met de repository van Shumi2004. Als je nu ducth-tpb update zou post-processing (manual en auto) weer moeten werken.
Manual doet het bij mij nog steeds niet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
400 Bad Request

Unexpected body parameters: dir

File "/home/xbmc/PVR/Apps/Sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
  File "/home/xbmc/PVR/Apps/Sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
  File "/home/xbmc/PVR/Apps/Sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 30, in __call__
    raise error
HTTPError: (400, 'Unexpected body parameters: dir')

Niet dat dat boeit, normaal postprocessing werkt weer gelukkig :). Hulde weer daarvoor Schumi! Toch irritant om in dit seizoen per dag een aflevering of 8 handmatig te gaan kopieren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
krijg mijn dutch-pistachitos branch ni geupdate nu:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2013-10-17 18:01:32 CP Server Thread-5 :: git pull origin dutch-pistachitos returned : From https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch
 * branch            dutch-pistachitos -> FETCH_HEAD
error: Your local changes to the following files would be overwritten by merge:
    gui/slick/interfaces/default/inc_top.tmpl
    gui/slick/interfaces/default/manage_torrents.tmpl
    sickbeard/helpers.py
    sickbeard/name_cache.py
    sickbeard/name_parser/parser.py
    sickbeard/postProcessor.py
    sickbeard/processTV.py
    sickbeard/providers/iptorrents.py
    sickbeard/providers/kat.py
    sickbeard/providers/newznab.py
    sickbeard/providers/scc.py
    sickbeard/providers/torrentleech.py
    sickbeard/show_name_helpers.py
    sickbeard/webserve.py
Please, commit your changes or stash them before you can merge.
Aborting
Updating 31d0b65..d05eaa0

dit is via de web interface. Via cmd line herkent hij niets

[ Voor 3% gewijzigd door dotslasher op 17-10-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dotslasher schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:01:
krijg mijn dutch-pistachitos branch ni geupdate nu:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2013-10-17 18:01:32 CP Server Thread-5 :: git pull origin dutch-pistachitos returned : From https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch
 * branch            dutch-pistachitos -> FETCH_HEAD
error: Your local changes to the following files would be overwritten by merge:
    gui/slick/interfaces/default/inc_top.tmpl
    gui/slick/interfaces/default/manage_torrents.tmpl
    sickbeard/helpers.py
    sickbeard/name_cache.py
    sickbeard/name_parser/parser.py
    sickbeard/postProcessor.py
    sickbeard/processTV.py
    sickbeard/providers/iptorrents.py
    sickbeard/providers/kat.py
    sickbeard/providers/newznab.py
    sickbeard/providers/scc.py
    sickbeard/providers/torrentleech.py
    sickbeard/show_name_helpers.py
    sickbeard/webserve.py
Please, commit your changes or stash them before you can merge.
Aborting
Updating 31d0b65..d05eaa0

dit is via de web interface. Via cmd line herkent hij niets
Je heb iets local gedaan of niet?

Your local changes to the following files would be overwritten by merge:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
denk dat ik per ongeluk een chmod op de sickbeard-custom folder gedaan had ipv de nzbToMedia folder.

Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 19:43
De lijst van files die volgens git is gewijzigd wordt gelogd in die melding die je postte.

Probeer 'git stash save' voordat je opnieuw update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
NAS> git stash save
fatal: bad revision 'HEAD'
fatal: bad revision 'HEAD'
fatal: Needed a single revision
You do not have the initial commit yet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 19:43
ff snel gegoogled:

http://stackoverflow.com/...roken-after-computer-died

Waarschijnlijk ben je sneller klaar als je je files backupt en de repo opnieuw kloont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede morgen!

Gister ben ik ook bezig geweenst met het installeren van CouchPotato en SickBeard op mijn Windows 8 HTPC. Nu had ik SABnzbd al en ook SickBeard werkt perfect, echter krijg ik CouchPotato niet goed geïnstalleerd.

Het installatie proces verloopt vlekkeloos, maar wanneer ik daarna het programma probeer op te starten gebeurd er niks. Er verschijnt geen icoontje rechts onder in het beeld en ook wordt er geen proces opgestart. Ik heb al geprobeerd het programma te verwijderen en opnieuw te installeren, echter bij en uninstalleren krijg ik de melding dat somige componenten handmatig moeten worden verwijderd.

- Heeft er iemand ervaring met dit probleem?
- Weten jullie welke mappen op welke locaties ik moet verwijderen om CouchPotato helemaal van mijn computer te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:57

StarWing

Huh ?!?

@schumi, sinds enkele dagen krijg ik de melding "You are ahead of dutch-tpb. Update not possible."
Meer dan de gewone updates heb ik niet gedaan.

Enig id hoe ik dit werkend kan krijgen zonder de boel opnieuw te installeren ?

code:
1
2
3
4
5
6
7
Oct-18 09:37:48 DEBUG    CP Server Thread-10 :: "/opt/bin/git" rev-parse HEAD : returned successful
Oct-18 09:37:48 DEBUG    CP Server Thread-10 :: git output: 8a7300be4886af924576ebfc1bd2a215f9265312
Oct-18 09:37:48 DEBUG    CP Server Thread-10 :: Executing "/opt/bin/git" rev-parse HEAD with your shell in /volume1/@appstore/Sick-Beard-Dutch
Oct-18 09:37:48 INFO     CP Server Thread-10 :: Checking if git needs an update
Oct-18 09:37:42 INFO     CP Server Thread-10 :: Forcing version check
Oct-18 09:37:42 DEBUG    CP Server Thread-10 :: After checking, cur_commit = 8a7300be4886af924576ebfc1bd2a215f9265312, newest_commit = d05eaa04813a2d08fbc37e283db3a786e988fe41, num_commits_behind = 100
Oct-18 09:37:42 DEBUG    CP Server Thread-10 :: newest: d05eaa04813a2d08fbc37e283db3a786e988fe41 and current: 8a7300be4886af924576ebfc1bd2a215f9265312 and num_commits: 100

Page intentionally left blank.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]