[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:28
Hallo allemaal,

Ik heb na wat spelen CPS werkend op mijn Synology NAS. Eigenlijk werkt alles perfect, maar het enige 'probleem' dat ik nu heb is dat de ondertitels automatisch .nl. in de naam krijgen. Voor mijn Mede8er mediaspeler geen probleem natuurlijk, maar MX Player (en vele andere) op telefoon en tablet ziet de ondertitel nu niet direct.

Ik ben een CP guide op internet tegengekomen waarin op screenshots een mogelijkheid om de taal niet in de ondertitelnaam op te nemen te zien is... was dit in een oudere versie van CP of zie ik nu gewoon iets over het hoofd en is het nog steeds mogelijk?

Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:26
code:
1
Exception generated in thread POSTPROCESSER: 2

Even uitzoeken waar de 2 voor is en dan zijn al mijn problemen weer opgelost :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:27

orf

Ik heb in de combinatie Sick Beard Sabnzbd heel veel foutmeldingen (circa 8 op 10):
code:
1
Exit(1) nice: invalid number '' (Meer)

(meer) levert niets op, alleen een herhaling van de foutmelding.
In de logs zie ik niets wat hiermee te maken heeft en gek genoeg vind ik met Google niets relevants als ik op de foutmelding zoek. Wat zou dit kunnen zijn?

Ik draai op een Synology, Synocommunity. Versie 0.7.16 van Sabnzbd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
orf schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:35:
Ik heb in de combinatie Sick Beard Sabnzbd heel veel foutmeldingen (circa 8 op 10):
code:
1
Exit(1) nice: invalid number '' (Meer)

(meer) levert niets op, alleen een herhaling van de foutmelding.
In de logs zie ik niets wat hiermee te maken heeft en gek genoeg vind ik met Google niets relevants als ik op de foutmelding zoek. Wat zou dit kunnen zijn?

Ik draai op een Synology, Synocommunity. Versie 0.7.16 van Sabnzbd.
Fout melding uit SAB, hoe heb je Nice/IONice geconfigureerd in SAB? Tenminste dat is eerste wat me binnenschiet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:27

orf

schumi2004 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:41:
[...]

Fout melding uit SAB, hoe heb je Nice/IONice geconfigureerd in SAB? Tenminste dat is eerste wat me binnenschiet,
In de configuratie stond inderdaad iets raars. Nu op "-n10" gezet zoals de Wiki aangeeft. Ik denk dat dit het probleem wel oplost. Even aankijken edit: Dat heeft het opgelost.

Dank je :)

[ Voor 4% gewijzigd door orf op 29-09-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Zojuist Sick Beard TPB versie op mijn Synology geinstalleerd. Lukte mij echter niet om 'bestaande shows' toe te voegen en te zorgen dat deze goed opgepakt werden. Had deze vraag ook al in het Syno topic gesteld, maar realiseerde mij dat hij waarschijnlijk beter op zijn plek is hier:

Ik heb mijn meeste series ingedeeld als bijvoorbeeld 'Breaking Bad/Season 1/breaking.bad.s05e01...mkv'. Hoe kan ik dit toevoegen aan SB? Als ik de root folder van een serie toevoeg, dan gaat ie proberen series toe te voegen voor 'Season 1', 'Season 2', etc...

Het vinkje 'Flatten subdirs' lijkt geen effect te hebben op de werking hiervan. Ook heb ik een 'renaming scheme' met Season subdir er in gekozen, dit lijkt ook geen effect te hebben op het herkennen van bestaande series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 09:10
Het is de bedoeling dat je de root folder van al je series aangeeft:

/mnt/Volume1/series
i.p.v.
/mnt/Volume1/series/Breaking Bad/
of
/mnt/Volume1/series/Dexter/

Scheelt een hoop klikken, SB doet de rest. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CptChaos schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:14:
Ik heb een eigen nZEDb installatie en NZB Megasearch en van begin af aan geeft mijn Sick Beard eigenlijk de volgende error op beiden:

2013-09-28 17:01:19.830000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading CptChaos URL

Iemand van jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik heb nZEDb, NZB Mega Search en Sick Beard op de laatste stable builds. SB van Schumi of Mr. Orange geven bij mij helemaal een regen aan errors... Ook als ik de URLs zelf probeer te openen in de browser, krijg ik áltijd resultaten te zien, de URL en API-key is dus gewoon goed...

Ook lijken die twee forks ook minder resultaten te hebben (zowel met het toevoegen van series als het sturen van NZBs naar SAB) tov de stabiele variant, al zijn de looks natuurlijk wel 10x beter.
Ik blijf de error maar krijgen en ik heb geen flauw idee hoe dit op te lossen. Het is alleen met lokaal gehoste NZB API's lijkt het wel. Een kennis van me, die ook zijn nZEDb draait heeft nergens last van, ook via mijn nZEDb niet...

EDIT:
Zojuist geconstateerd; de API reageert wél, stuurt via de API ook de NZB naar SAB, maar die gaat dan staan wachten. Open ik de URL die door Sick-Beard gegeven wordt aan SAB via een browser, dan heb ik instantly een NZB... :?

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 30-09-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren (na lange tijd de de "originele" sb gebruikt te hebben) de TPB versie geinstalleerd.
Nu krijg ik het PostProcessen niet werkende....
Eerst geprobeerd om de bestaande config en scripts te laten staan. Nadien met de nieuwe scripts.
Krijg steeds volgende error in sabnzb
Loading config from /home/lars/scripts/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Arrested.Development.S04E14.720p.WEBRip.AAC2.0.x264-NFRiP.nzb&failed=0&quiet=1&dir=%2Fmnt%2Fdata2%2Fdownloads%2FTV%2FArrested.Development.S04E14.720p.WEBRip.AAC2.0.x264-NFRiP

<html>

<head>

<title>404</title>

<script type="text/javascript" charset="utf-8">

<!--

location.href = "/"

//-->

</script>

</head>

<body>

<br/>

</body>

</html>

Iemand een idee of tip?
Wil gerust gebruik maken van media pp script, maar vind geen duidelijke how to.

ps: als ik ergens iets gemist heb, zal ik mij al beginnen schamen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
je moet in de cfg file ff een 1 zetten bij failed branch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd heb ik erg last dat SB een aantal afleveringen van een X aantal series die in de lijst staan constant blijft opzoeken en de NZB beschikbaar stellen aan sabNZB.
SB heeft gewoon toegang tot sabNZB doormiddel van de API en Post-Processing staat ook aan wat de status van de serie heeft bijvoorbeeld ook: Downloaded (HD TV) of wanneer is deze op ignored zet lijkt SB dit wel te negeren, is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Alles *lijkt* nu aardig te werken. Had nog wat problemen met de verkeerde mappen waardoor downloads niet opgepikt werden en er te veel door de post processor werd verwerkt dat niet met SB gedownload werd.

Heb voor de zekerheid een paar gecomplete downloads weggegooid, opnieuw op Wanted gezet maar hij lijkt ze nu niet opnieuw te downloaden... Al enkele uren geeft de log dit weer (ieder uur 1x)

code:
1
2
3
4
5
2013-09-30 22:28:34 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
2013-09-30 22:28:17 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing ThePirateBay cache and updating with new information
2013-09-30 22:28:15 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
2013-09-30 22:28:15 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
2013-09-30 22:28:14 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED

Verder heb ik niets veranderd... Ik weet niet waarom hij niet gewoon exact dezelfde torrent opnieuw download? Een andere serie had ik niet eerder al gedownload, maar die lijkt ook niet te starten (terwijl ik zelf wel de torrents kan vinden via TPB)

Tot slot heb ik wat problemen met de indexer... Als hij een nieuwe episode in een bestaande map gooit (zoals Breaking Bad, ep 16 in bestaande map 'Season 16') gaat het prima, maar Family Guy en Homeland zijn gisteren bijvoorbeeld uitgekomen met ep 1 van nieuw Season. Deze worden niet goed geïndexeerd (waarschijnlijk omdat de nieuwe FOLDER zelf ook indexed moet worden?) Enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalua schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:31:
je moet in de cfg file ff een 1 zetten bij failed branch
Helaas staat die parameter niet in de autoprocess.cfg file....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:43

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Draai CP master server van source op W7.
Alleen ik kom er achter dat de nederlandse films niet worden gesnatched.
heb Daglicht, verliefd op Ibiza en leve boerenliefde maar die pakt hij niet. Staan wel in torrents site en op usenet.
Quality instellingen heb ik allemaal standaard staan heb daar niks aan veranderd. torrents gaan bij mij via transmission.
Wat doe ik verkeerd?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:46
Ik heb Subliminal draaien op m'n DS213, geïnstalleerd gewoon via Package Center, maar nu heb ik dus alleen vrij basic settings als de taal en de directory die ie moet scannen. Waar vind ik de uitgebreidere instelmogelijkheden, zoals hoe vaak ie moet scannen en/of op welke tijd enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Mijn bovenstaande probleem lijkt inmiddels opgelost.

Bij één serie was het een kwestie van de nieuwste 'Wanted' episode OPNIEUW als Wanted te markeren...
Bij een andere serie was het probleem dat TVDB het niet eens is met de nummering van episodes zoals die in de torrent scene gedaan worden en dus niets vind... Dit moet vast ook wel op te lossen zijn
http://code.google.com/p/sickbeard/issues/detail?id=1933

Blijft het probleem van DLNA Indexeren van (nieuwe) mappen helaas wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
BBBrt schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:53:
Hallo allemaal,

Ik heb na wat spelen CPS werkend op mijn Synology NAS. Eigenlijk werkt alles perfect, maar het enige 'probleem' dat ik nu heb is dat de ondertitels automatisch .nl. in de naam krijgen. Voor mijn Mede8er mediaspeler geen probleem natuurlijk, maar MX Player (en vele andere) op telefoon en tablet ziet de ondertitel nu niet direct.

Ik ben een CP guide op internet tegengekomen waarin op screenshots een mogelijkheid om de taal niet in de ondertitelnaam op te nemen te zien is... was dit in een oudere versie van CP of zie ik nu gewoon iets over het hoofd en is het nog steeds mogelijk?

Bedankt alvast :)
Heb jij dit opgelost gekregen? Heb hetzelfde probleem namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Ik heb inmiddels mijn mac opnieuw geinstalleerd om te kijken of dit mijn probleem zou oplossen, maar helaas blijft het probleem bestaan. De series die ik toevoeg zet hij automatisch op skipped.. Alleen kijk je onder de aflevering zie je de bestandsnaam wel staan. Ik kom er maar niet achter waarom hij de toegevoegde afleveringen/series niet als DOWNLOADED herkent, maar ze elke keer op skipped zet.
Zie screenshot voor duidelijkheid: http://cl.ly/image/423L2Y2f2j1J

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij skipt ze omdat je ze al hebt?

[ Voor 101% gewijzigd door Smultie op 01-10-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Smultie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 07:50:
Hij skipt ze omdat je ze al hebt?
Nou eerst was het zo dat als ik een bestaande serie toevoeg, dat hij ze herkent als downloaded.. Nu zet hij ze standaard op skipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maar maakt het feitelijk uit? Hij hoeft ze niet meer te downloaden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Is er een manier om in SB de naam waar mee gezocht wordt bij providers te veranderen ??
Als ik zo de logs bekijk, zoekt SB voor het 2e seizoen van The Bridge(2011) met de Zweedse naam (Broen) terwijl hij aangeboden wordt als The Bridge ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Goner schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:00:
Is er een manier om in SB de naam waar mee gezocht wordt bij providers te veranderen ??
Als ik zo de logs bekijk, zoekt SB voor het 2e seizoen van The Bridge(2011) met de Zweedse naam (Broen) terwijl hij aangeboden wordt als The Bridge ...
Broen toevoegen in scene exceptions. Bij CSI: Crime Scene Investigation deed hij het automatisch. Waarom? Vraag het me niet.
Ik heb ook hetzelfde probleem met dezelfde serie. Ik zie hem wel op de diverse torrentsite maar hij pakt hem niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Sepp14 op 01-10-2013 10:27 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
willem1509 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Nou eerst was het zo dat als ik een bestaande serie toevoeg, dat hij ze herkent als downloaded.. Nu zet hij ze standaard op skipped
Je kan volgens mij aangegeven hoe hij al gedownloade episodes moet classificeren als je ze toevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Sepp14 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:23:
[...]
Broen toevoegen in scene exceptions. Bij CSI: Crime Scene Investigation deed hij het automatisch.
Nou, automatisch ; http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227
zo te zien voegen ze die 'centraal' toe.

Bedankt voor de tip, zal er eens in duiken. Iets als 'The Bridge(2011)' toevoegen dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Dat was bij mij al daarvoor al de naam maar daar vondt hij het ook niet op maar ik hou me aanbevolen voor suggesties als het je wel lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Goner schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:35:
[...]

Nou, automatisch ; http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227
zo te zien voegen ze die 'centraal' toe.

Bedankt voor de tip, zal er eens in duiken. Iets als 'The Bridge(2011)' toevoegen dus ...
Ja maar niet voor alles. Daarom heeft de NL versie van SB Piratebay fork zijn eigen scene exceptions, nivong houdt deze bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vreemd, heb net een manual search gedaan na aanpassing en zie toch weer :

2013-10-01 10:47:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Beginning manual search for Broen - 2x01 - Episode 1

jammer dat je niet iets als TVDB ID (252019) kunt gebruiken ...

EDIT: SB is gewoon te slim ... mr.orange zegt dat de torrent op kat niet van een verified user is en zelf zie ik net dat de torrents op tvtorrents niet het gewenste formaat (SD) zijn, dus ook verklaarbaar.

[ Voor 44% gewijzigd door Goner op 01-10-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Goner schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:49:
Vreemd, heb net een manual search gedaan na aanpassing en zie toch weer :

2013-10-01 10:47:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Beginning manual search for Broen - 2x01 - Episode 1

jammer dat je niet iets als TVDB ID (252019) kunt gebruiken ...
Heb als naam staan The Bridge (2011)
Exception list:
Bron/Broen
Bron
Broen
En pakt hij hem wel meteen via torrent en usenet
De qualitystaat op unknown replace with 1080 web-DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
CU2morO schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 00:32:
[...]

Heb jij dit opgelost gekregen? Heb hetzelfde probleem namelijk.
nope, ik wacht nog steeds op hulp of een geniale ingeving... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 13:44
Schumaster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:36:
Gister sickbeard(tpb dutch editie van schumi2004), couch potato, sabnzbd en spotweb opgezet.
Werkt allemaal perfect, behalve de newznab koppeling tussen sickbeard en spotweb.
Sick Beard geeft de volgende error(s):
code:
1
2
2013-09-27 10:56:15.961000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75692 :: Error loading Spotweb URL: http://192.168.178.117/api?apikey=xxx&limit=100&t=tvsearch&season=15&rid=4204&maxage=500&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5080
2013-09-27 10:56:15.961000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75692 :: No data returned from http://192.168.178.117/api?apikey=xxx&limit=100&t=tvsearch&season=15&rid=4204&maxage=500&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5080

Spotweb en Sickbeard draaien overigens(net als couchpotato en sabnzbd) op dezelfde (virtuele) machine.
http://192.168.178.117/api?t=c geeft keurig het XML bestand terug,
een handmatig bezoek aan
code:
1
http://192.168.178.117/api?apikey=xxx&limit=100&t=tvsearch&season=15&rid=4204&maxage=500&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050%2C5080
een geheel witte pagina.
Couchpotato doet het overigens wel via spotweb, het lijkt dus te maken te hebben met de api url die sickbeard genereerd...

Iemand die me hierbij kan helpen?
Niemand met hetzelfde probleem cq. een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
ik heb bij Couchpatato een extra searcher toegevoegd.

newznab heb ik aangevinkt en nzbgeek geactiveerd met een betaling, api keer gegeneerd en in couchpatato gezet. als ik naar films zoek, vind hij geen enkele via nzbgeek. dit is al bij meer dan 10.
wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Ik loop op twee verschillende synology nassen tegen het volgende probleem aan, anderen die dit herkennen?
Met de synocommunity package van couchpotato server merk ik dat elke maal als couchpotato server geupdate heeft de webpagina niet meer te openen is.

De package zelf lijkt nog wel te lopen (althans volgens de package manager van synology), maar de pagina verschijnt nooit. Een restart via de package manager lost het probleem wel op, maar de auto update functie is voor mij nutteloos als ik om de x dagen mijn package handmatig moet herstarten.

Heeft iemand idee hoe ik de oorzaak kan vinden? De logs vertellen me weinig bijzonders namelijk, maar wellicht kijk ik verkeerd danwel op de verkeerde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Couchpotato niet zichtbaar in mijn package center ik heb http://packages.synocommunity.com toegevoegd
maar zie hem niet.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
- verkeerde topic :X -

[ Voor 102% gewijzigd door jmxd op 02-10-2013 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:30
manii schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:31:
ik heb bij Couchpatato een extra searcher toegevoegd.

newznab heb ik aangevinkt en nzbgeek geactiveerd met een betaling, api keer gegeneerd en in couchpatato gezet. als ik naar films zoek, vind hij geen enkele via nzbgeek. dit is al bij meer dan 10.
wat doe ik verkeerd?
Heb je geverifieerd of het handmatig wel werkt? (kortom, staat de film wel op nzbgeek?)

Wat staat er in je logfile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

martijn24 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:20:
Couchpotato niet zichtbaar in mijn package center ik heb http://packages.synocommunity.com toegevoegd
maar zie hem niet.

iemand een idee?
Kijk je op je syno bij de packages wel bij het juiste tabblad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
job schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:51:
Ik loop op twee verschillende synology nassen tegen het volgende probleem aan, anderen die dit herkennen?
Met de synocommunity package van couchpotato server merk ik dat elke maal als couchpotato server geupdate heeft de webpagina niet meer te openen is.

De package zelf lijkt nog wel te lopen (althans volgens de package manager van synology), maar de pagina verschijnt nooit. Een restart via de package manager lost het probleem wel op, maar de auto update functie is voor mij nutteloos als ik om de x dagen mijn package handmatig moet herstarten.

Heeft iemand idee hoe ik de oorzaak kan vinden? De logs vertellen me weinig bijzonders namelijk, maar wellicht kijk ik verkeerd danwel op de verkeerde plek.
Ik heb precies dit probleem ook. Ik heb de auto-update voorlopig maar uitgezet. Verder loopt ie inderdaad wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:48
BBBrt schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:52:
[...]

Ik heb precies dit probleem ook. Ik heb de auto-update voorlopig maar uitgezet. Verder loopt ie inderdaad wel gewoon...
Ik had dit ook steeds en heb het 'opgelost' door db files te wissen en auto update uit te zetten.

Vandaag ben ik voor het eerst met de SB ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb) bezig, omdat ik het nog steeds irritant vond dat ik met de gewone SB zelf de mislukte dl's moest zoeken.

Heb nu alles werken , alleen krijg ik het niet voor elkaar om bij een mislukte dl, sabnzbd via script dat aan cp te vertellen.

Ik gebruik de 0.7.16 van Sabnzbd met het nzbtomedia script.
Als een dl goed gaat werkt alles goed, dan wordt netjes SB geupdate, maar bij mislukte dl dus niet...

Iemand een idee?

edit: ik zie net dat sabnzbd het script niet aanroept bij een mislukte download..
(Heb de instellingen van de wiki van clinton-hall overgenomen.)

[ Voor 50% gewijzigd door BlaBla1973 op 02-10-2013 22:17 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:30
Hoe kan ik Nzbget 11 updaten naar versie 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wow, zojuist een update van Sickbeard voorbij gekomen :)

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/wiki/ChangeLog

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cypher21 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:24:
Wow, zojuist een update van Sickbeard voorbij gekomen
Is dat zo byzonder ? ik krijg voor de alpha TPB elke paar dagen wel wat wijzigingen via git ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Goner schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Is dat zo byzonder ? ik krijg voor de alpha TPB elke paar dagen wel wat wijzigingen via git ....
Als je bedenkt dat de master de laatste update een half jaar geleden heeft gehad, is dat best bijzonder ja

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Connection time outs op mijn NAS. Het is druk denk ik.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Github down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier ervaring met nzbtomedia post-processing icm Sickbeard op een ubuntu server?
Werk al lange tijd met de originele sickbeard (midgetspy) en post processing was geen enkel probleem.
Sinds ik overschakelde op The Pirate Bay edition (omdat ik nl ondersteuning wou), krijg ik de post processing niet meer aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:23:
Niemand hier ervaring met nzbtomedia post-processing icm Sickbeard op een ubuntu server?
Werk al lange tijd met de originele sickbeard (midgetspy) en post processing was geen enkel probleem.
Sinds ik overschakelde op The Pirate Bay edition (omdat ik nl ondersteuning wou), krijg ik de post processing niet meer aan de praat...
Ik heb diezelfde combinatie, moet wel zeggen dat ik sickbeard al een tijdje niet heb geupdate na meldingen hier dat het mis kon gaan. Waar kom je vast te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:07
De laatste tijd is sickbeard sowieso een ramp, je voegt een nieuwe show toe en je kunt half jaar wachten:

(loading) Loading... (/video/TV.Series/Brooklyn Nine-Nine)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 22:28
Dat is dan ook geen serie die je wilt zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Smaken verschillen he ;) Maar daar gaat het hier nu niet om. Punt is dat als je iets toevoegt hij blijft loaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Neem aan dat je na 5 of 10 sec. wel ff op F5 drukt?

*Een week (of 2) geleden nog een serie toegevoegd, werkte na de eerste F5. :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 03-10-2013 15:45 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Heb het uiteindelijk opgelost door 2x Sickbeard te restarten. En ja uiteraard druk ik 100x F5, duuuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg niet het idee alsof XDM ook werkelijk iets doet. een paar films staan al dagen in the wanted lijst en in python krijg ik alleen maar te zien theMovieDB found an Element.

Het is ook jammer dat de documentatie er nog 0,0 van is al heeft het wel potentie.

[ Voor 17% gewijzigd door Hakker op 03-10-2013 21:42 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 17-09 12:53
ik ben gisteren tot diep in de nacht bezig geweest met de tutorials van brickman om reverse proxy / subdomains werkend te krijgen en ben hier niet in geslaagd.
bij reverse proxy's moet ik nog steeds het port nr intypen: naam.mine.nu:8260/maraschino
en met virtual hosts en mijn dyndns domein krijg ik het ook niet voor elkaar om urls te gebruiken als: couchpotato.dyndnsdomein.nu

heeft iemand dit werkend en een tutorial hiervoor welke voor een leek als mij uit te voeren is om couchpotato/spotweb/sickbeard/nzbget/maraschino en mijn dsm zelf via port 80 te benaderen zodat ik ook op mijn werk overal bij kan?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

BlaBla1973 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:53:
Ik had dit ook steeds en heb het 'opgelost' door db files te wissen en auto update uit te zetten.
Dat is inderdaad een oplossing, maar niet ideaal. Zou handig zijn als ik de update functie wel kan gebruiken.
remcoXP schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:06:

heeft iemand dit werkend en een tutorial hiervoor welke voor een leek als mij uit te voeren is om couchpotato/spotweb/sickbeard/nzbget/maraschino en mijn dsm zelf via port 80 te benaderen zodat ik ook op mijn werk overal bij kan?
Ik heb deze tutorial gevolgd. Werkt probleemloos: http://www.mdevries.org/synology_proxy.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheTVDB heeft wel een major fuck-up geloof ik. Ik heb om mijn problemen met Sick-Beard op te lossen de hoop gevestigd op een compleet nieuwe install. Dat eenmaal gedaan, kan ik mijn bestaande series niet toevoegen; nieuwe zoeken lukt ook niet. Heb die van Schumi even ook gedownload, om daarmee de bestaande series op te halen, maar ook daarmee lukt het niet. Grappige is wel, dat ik een XML-file krijg te zien als ik de URL open. Ergens zit TheTVDB dus de boel te nekken. :(

EDIT:
Ik heb zojuist even van branche geswitched om te kijken of dat hielp, niet dus... Sick-Beard geeft een 403 foutmelding richting TheTVDB. Hopelijk wordt het snel opgelost door TheTVDB. Met mijn browser kan ik wel de website bezoeken, dus ik denk dat TheTVDB om de een of andere reden Sick-Beard blocked naar TheTVDB of zo...

EDIT2:
Het is intussen ook bekend op het TheTVDB forum. Hopelijk is het snel opgelost, nu kan ik niet verder met het toevoegen van mijn series aan mijn Sick-Beard. :(

[ Voor 73% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
CptChaos schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:08:
TheTVDB heeft wel een major fuck-up geloof ik. Ik heb om mijn problemen met Sick-Beard op te lossen de hoop gevestigd op een compleet nieuwe install. Dat eenmaal gedaan, kan ik mijn bestaande series niet toevoegen; nieuwe zoeken lukt ook niet. Heb die van Schumi even ook gedownload, om daarmee de bestaande series op te halen, maar ook daarmee lukt het niet. Grappige is wel, dat ik een XML-file krijg te zien als ik de URL open. Ergens zit TheTVDB dus de boel te nekken. :(

EDIT:
Ik heb zojuist even van branche geswitched om te kijken of dat hielp, niet dus... Sick-Beard geeft een 403 foutmelding richting TheTVDB. Hopelijk wordt het snel opgelost door TheTVDB. Met mijn browser kan ik wel de website bezoeken, dus ik denk dat TheTVDB om de een of andere reden Sick-Beard blocked naar TheTVDB of zo...

EDIT2:
Het is intussen ook bekend op het TheTVDB forum. Hopelijk is het snel opgelost, nu kan ik niet verder met het toevoegen van mijn series aan mijn Sick-Beard. :(
Toevallig had ik gisteren avond hetzelfde probleem en ben naar bed gegaan,. Toen bedacht ik me dat ik nog een andere instantie van SickBeard had draaien en wilde daar vanmorgen naar kijken....echter toen kon ik de series weer toevoegen dus het probleem is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een Synology NAS (DS212J) en daarop gebruik ik NZBGet en Sickbeard. Dit zonder al te veel problemen kunnen instellen. Nu wil ik (uiteraard) ook Couchpotato gaan gebruiken. Heb inmiddels geinstalleerd, maar als ik een film toevoeg (handmatig of via IMDB maakt niet uit) kan hij deze standaard niet vinden. Ik gebruik NZBindex als search provider, en als ik via de website zoek vind ik genoeg, maar Couchpotato pakt hem kennelijk niet. Heb al diverse fora en sites bezocht om te kijken waar ik iets fout doe of waar het aan kan liggen, maar kom er niet uit.

Zijn er mensen die dit ook gehad hebben of die weten waar dit aan kan liggen?

Hieronder een stukje log waar ik zelf niet veel wijzer van wordt....

[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in NzbIndex: https://www.nzbindex.com/...1&max=250&age=1000&more=1 Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
HTTPError: HTTP Error 503: Service Temporarily Unavailable

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 00:30
brainovic schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:45:
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een Synology NAS (DS212J) en daarop gebruik ik NZBGet en Sickbeard. Dit zonder al te veel problemen kunnen instellen. Nu wil ik (uiteraard) ook Couchpotato gaan gebruiken. Heb inmiddels geinstalleerd, maar als ik een film toevoeg (handmatig of via IMDB maakt niet uit) kan hij deze standaard niet vinden. Ik gebruik NZBindex als search provider, en als ik via de website zoek vind ik genoeg, maar Couchpotato pakt hem kennelijk niet. Heb al diverse fora en sites bezocht om te kijken waar ik iets fout doe of waar het aan kan liggen, maar kom er niet uit.

Zijn er mensen die dit ook gehad hebben of die weten waar dit aan kan liggen?

Hieronder een stukje log waar ik zelf niet veel wijzer van wordt....

[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in NzbIndex: https://www.nzbindex.com/...1&max=250&age=1000&more=1 Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
HTTPError: HTTP Error 503: Service Temporarily Unavailable

Alvast dank!
Dit lijkt een probleem bij nzbindex. Als je die url ook opent in een browser krijg je ook een 503 error. Verander je echter in de url /rss/ in /search/ krijg je wel resultaten. Dit lijkt dus gewoon een fout in de site van nzbindex. Ik zou je aanraden een andere provider te zoeken en die te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
welke searcher in couchpatato is echt top, ik maak nu gebruik van de gratis versies. Maar wil eventueel wel betalen voor een goeie searcher.

als ik soms kijk van Couchpatato vind en wat er bijvoorbeeld op DUT planet is wel een verschil. dat de huidige gratis seachers in Couch geen retail bijvoorbeeld kan vinden en op DUT staat er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
manii schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:57:
welke searcher in couchpatato is echt top, ik maak nu gebruik van de gratis versies. Maar wil eventueel wel betalen voor een goeie searcher.

als ik soms kijk van Couchpatato vind en wat er bijvoorbeeld op DUT planet is wel een verschil. dat de huidige gratis seachers in Couch geen retail bijvoorbeeld kan vinden en op DUT staat er genoeg.
Weet het niet helemaal zeker, maar hier mogen geen search providers besproken worden. Wat wel mag is bijvoorbeeld je eigen provider opzetten. Neem eens een kijkje hoe spotweb werkt, deze kan als provider dienen voor couchpotato en sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:57
Sinds een week of wat heb ik soms episodes gedownload door Sickbeard die in de sab completed map blijven staan zoals op onderstaand screenshot. Hoe krijg ik het voorelkaar dat deze correct geunpacked worden en gepostprocessed?

iemand tips?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/sickbearddownload.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Dennism schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:49:
Sinds een week of wat heb ik soms episodes gedownload door Sickbeard die in de sab completed map blijven staan zoals op onderstaand screenshot. Hoe krijg ik het voorelkaar dat deze correct geunpacked worden en gepostprocessed?

iemand tips?

[afbeelding]
Aan de bestandsgrootte te zien lijken mij dit incomplete downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
CptChaos schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:08:

EDIT:

EDIT2:
Ik heb dit soort problemen toeveoegen(een maand geleden) ook gehad. Kon geen deel of hele serie toevoegen enz. sickbeard was onbruikbaar.
En ik zeg je.Ik weet hoe gek dit nu klinkt/oogt :
Het is een DNS server probleem.
Blijkbaard is de database niet bereikbaar via elke dns server. 8)7
dat kun je zien als je naar http://tvtdb.com gaat in je browser. (dus zonder de www) en een of andere spirituele/space/sterren site krijgt.

Ik heb dus mijn UPC(ik heb 150 down en 10 up) standaard primary dns-severs op mijn router(netgear wndr4500) veranderd naar die van OpenDNS en mijn secondary naar de eerste van UPC dus met andere woorden heb ik deze nu in mijn router als primary en secondary dns server staan :

208.67.222.222
62.179.104.196

Sindsdien werkt TVDB bij mij als een zonnetje en al een maand al lang (met verschillende forken/branches tegelijk ). :Y)

Ik heb trouwens een DS1512+/3GB met de nieuwste DSM 4.3 en update de standard fokl als zowe;l de pirate versie altijd.
Trouwens de dns servers handmatig instellen/wijzigen op de Synolgy zelf werkte/hielp niet (toen nog met 4.2).

Ik kwam op deze oplossing door deze opmerking (van ManiacB : "Admins are looking at this. At this point we think it may be cloudfare related and have a ticket open with them to investigate.

It does seem like only people in certain areas of the world are affected."

en dat hier : http://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?f=4&t=12909&start=10

En omdat ik net voor dat de prblemem waren begonenn van een sneller abbonement en dus andere IP bij UPC heb gekregen (incl ander modem).

Ik heb wel een probleem dat couchpotato (de custom, "tv" fork/branch) na ongeveerr 3/4 van een dag blijft hangen en dus obreikbaar word.
en hij download echt massa aan films, zet ze ook in de bedoelde map maar niet on de lijst als Beschikbaar. 8)7
kan mij iemand daarmee helpen ?
info :
Version
73dd0916 (donderdag 3 oktober 2013 21:20:24)
Updater
git, tv
ID
24615

[ Voor 30% gewijzigd door Dr.Jake op 06-10-2013 13:52 . Reden: typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
2013-10-06 09:39:38 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-258823 :: Serie.S02E02.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS has previously failed, rejecting it
2013-10-06 09:39:38 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-258823 :: Quality of Serie.S02E02.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS is 1080p WEB-DL

Er is niks gefailed, waarom geeft SB dan deze melding en download SB de serie niet?

Update:

Gevonden, het zat onder Manage in SB

[ Voor 6% gewijzigd door Samplex op 06-10-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
Iemand het volgende wel is meegemaakt?

Ik maak gebruik van SabNZBD 0.7.16 en heb Supernews als provider.
Omdat ik sinds het begin van het TV Seizoen vaak meldingen krijg dat ik xx parts te kort kom heb ik, om te testen, een block account genomen bij tweaknews.

Nu is er vandaag een serie gedownload maar deze is dus niet compleet binnen gekomen. Ik zie wel dat er vandaag van mijn block account gebruik is gemaakt maar de aflevering is dus niet compleet gemaakt.

Als ik de aflevering in zijn geheel download via mijn block account komt hij gewoon compleet binnen.

de provider van mijn block account staat als backup server aangevinkt in SabNZBD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:57
Senaxx schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Aan de bestandsgrootte te zien lijken mij dit incomplete downloads.
Dat zijn het volgens mij niet, SAB geeft ook aan dat de download gelukt is qua repair e.d. ze worden alleen gewoon niet geunpacked. Op het screenshot staat maar een deel van de files, daar allees niet in een verkenner scherm past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik gebruik MediaScout (Windows) om film en serie metadata te downloaden en alles in mapjes te gooien. Het werkte voortreffelijk tot laatst www.themoviedb.org zijn API heeft aangepast en MediaScout is al een jaar of twee niet meer geupdate.

Welk programma gebruiken jullie die regelmatig wordt geupdate en enkel dient voor metadata binnen te halen voor films ?

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 06-10-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:19:
Ik gebruik MediaScout (Windows) om film en serie metadata te downloaden en alles in mapjes te gooien. Het werkte voortreffelijk tot laatst www.themoviedb.org zijn API heeft aangepast en MediaScout is al een jaar of twee niet meer geupdate.

Welk programma gebruiken jullie die regelmatig wordt geupdate en enkel dient voor metadata binnen te halen voor films ?
Ik zou zeggen .... check de topic titel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bedoel je daarmee dat CouchPotato ervoor kan dienen of dat ik in het verkeerde topic zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Phuncz schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:28:
Bedoel je daarmee dat CouchPotato ervoor kan dienen of dat ik in het verkeerde topic zit ?
Ik zou bijna zeggen RTFSP maar is al wel een goed begin of check site van genoemde app even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aha blijkbaar kan CouchPotato ook niet-gedownloade files voorzien van meta blijkbaar. Dat maar eens bekijken, bedankt !

EDIT: blijkbaar kan het toch geen files voorzien van metadata (poster, backdrop, movie info) tenzij ze gedownload zijn via CouchPotato. Dat is dus voor mij geen oplossing vrees ik. Ik zal maar een ander topic openen I guess.

[ Voor 48% gewijzigd door Phuncz op 06-10-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Laatst online: 10:30
Phuncz schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:57:
Aha blijkbaar kan CouchPotato ook niet-gedownloade files voorzien van meta blijkbaar. Dat maar eens bekijken, bedankt !

EDIT: blijkbaar kan het toch geen files voorzien van metadata (poster, backdrop, movie info) tenzij ze gedownload zijn via CouchPotato. Dat is dus voor mij geen oplossing vrees ik. Ik zal maar een ander topic openen I guess.
gebruik zelf deze
http://forum.xbmc.org/forumdisplay.php?fid=195
weet alleen niet of die nog werkt. tijd niet meer gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die is blijkbaar gisteren nog geupdate, dus dat zit wel goed. Bedankt voor de tip, die ga ik eens bekijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Zijn er ook mensen die een post-processing na Transmission draaien? Ik heb het probleem namelijk op een Synology NAS dat een python script niet start aangeroepen vanuit transmission, maar een bash script draait wel prima.

Dus ik verwacht zelf dat het iets te maken heeft met rechten en/of users. Maar misschien zijn er hier meer mensen die vanuit transmission een post processing script aanroepen. De synology is in ieder geval gebootstrapped en python 2.5 en 2.6 zijn geinstalleerd via IPKG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Ik ben inmiddels een heel eind met het installeren van Sickbeard, Couchpotato en dergelijken op mijn Synology DS212J. Ik loop nu echter tegen een knelpunt aan. Ook ik wil (uiteraard) zowel Sickbeard als Couchpotato koppelen aan Spotweb. Ik heb alle handleidingen en fora doorgespit, maar Sickbeard en Couchpotato geven aan dat ze niet kunnen verbinden met Spotweb.

Ik heb Spotweb geinstalleerd via een package, dat werkt allemaal goed. Als ik de url (http://ip-adres/spotweb/api?t=c) test dan krijg ik een XML-pagina te zien, dat zou een goed teken moeten zijn.
Vervolgens de gegevens in Sickbeard en Couchpotato ingevuld, incluis API-key, maar dan loop ik vast. Als ik de API-link handmatig in mijn browser plak doet deze het wel. Kennelijk gaat er ergens iets mis in de koppeling. Is er iemand die mij op het juiste spoor kan helpen?

Sickbeard zegt:

SEARCHQUEUE-BACKLOG-79349 :: Error loading Spotweb URL: (http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api...)
SEARCHQUEUE-BACKLOG-79349 :: No data returned from (http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api...)

En Couchpotato:

[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in Newznab: http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api?t=movie&imdbid=1392170&apikey=xxx&extended=1 Traceback (most recent call last):
timeout: timed out

Alvast dank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Problemen opgelost voorlopig dus niet echt de moeite om onderstaande te lezen!

Ik heb gisteren ook couchpotato geïnstalleerd en heb enkele vraagjes:

- Ik had 3 films aan m'n wanted lijst toegevoegd en dan 'search all wanted' gedaan. 2 zijn er gevonden. Bij die 2 moest ik dan kiezen welke versie ik wou of ik kon hem zelf eentje laten kiezen. Nu vraag ik me af of dat ook zo gaat zijn als ik niet op 'search' klik maar als hij zelf de search automatisch uitvoert. Dus ga ik dan ook die keuze moeten maken of gaat hij automatisch zelf een versie kiezen? Want anders is het toch niet volledig automatisch, als je eerst nog moet klikken op: 'kies zelf een versie'.
-> Opeens neemt hij wel een versie automatisch, weet zelf niet echt waarom.

- En mijn 2e vraag: Die 3e film is er op de piratenbaai, maar toch vindt couchpotato die niet om de een of andere reden. De log als ik een forced search voor die film doe:
10-07 15:09:50 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/info/tt2333508/, params: []
10-07 15:09:50 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.omdbapi.com/?i=tt2333508, params: []
10-07 15:09:50 INFO [re.providers.info.omdbapi] Found: Orc Wars (2013)

Rechts onderaan komt er te staan: Searching filmnaam, en dat verdwijnt dan gewoon. Dus geen enkele andere melding en de film blijft in m'n Wanted lijst.
Ik zie die film staat op de baai met deze naam: Filmnaam.2013.720p.BluRay.x264-iFPD [PublicHD] en size: 5.46 GiB (5861082800 Bytes).
-> Moest blijkbaar "Always search" aanvinken

Searcher: Enkel ThePirateBay, met als proxy kuiken.co
Maar ik had het ook eens geprobeerd met KickAssTorrents aangevinkt en was hetzelfde.

Ik heb geen categorien, enkel een global filters lijstje:
Preferred: publichd
Required: (leeg)
Ignored: cam, ts, telesync, r5, screener, german, dutch, french, truefrench, danish, swedish, spanish, italian, korean, dubbed, swesub, korsub, dksubs

Qualities: 720p, 1080p, BR-Disk, BR-Rip, DVD-R, DVD-Rip (rest uitgevinkt)
Sizes: Bij alle aangevinkte heb ik min = 3000 en max = 10000

[ Voor 5% gewijzigd door joachim op 07-10-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Met XDM SabNZB instelling moet ik bij categories de categorie ID's van Newznab overnemen? hier is helaas ook helemaal niks over te vinden.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
brainovic schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:48:
Ik ben inmiddels een heel eind met het installeren van Sickbeard, Couchpotato en dergelijken op mijn Synology DS212J. Ik loop nu echter tegen een knelpunt aan. Ook ik wil (uiteraard) zowel Sickbeard als Couchpotato koppelen aan Spotweb. Ik heb alle handleidingen en fora doorgespit, maar Sickbeard en Couchpotato geven aan dat ze niet kunnen verbinden met Spotweb.

Ik heb Spotweb geinstalleerd via een package, dat werkt allemaal goed. Als ik de url (http://ip-adres/spotweb/api?t=c) test dan krijg ik een XML-pagina te zien, dat zou een goed teken moeten zijn.
Vervolgens de gegevens in Sickbeard en Couchpotato ingevuld, incluis API-key, maar dan loop ik vast. Als ik de API-link handmatig in mijn browser plak doet deze het wel. Kennelijk gaat er ergens iets mis in de koppeling. Is er iemand die mij op het juiste spoor kan helpen?

Sickbeard zegt:

SEARCHQUEUE-BACKLOG-79349 :: Error loading Spotweb URL: (http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api...)
SEARCHQUEUE-BACKLOG-79349 :: No data returned from (http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api...)

En Couchpotato:

[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in Newznab: http://ipadresvanmijnnas/spotweb/api?t=movie&imdbid=1392170&apikey=xxx&extended=1 Traceback (most recent call last):
timeout: timed out

Alvast dank....
Datzelfde probleem heb ik dus ook op mijn synology DS1512+ / 3GB met sickbeard(standard & the pirate bay) en couchpotato server en mijn spotweb (package) installatie (DSM 4.3).

andere externe searchers / newznabs doen het zonder problemen/fouten.

Dus heb ik dezelfde vraag om hulp.

Bedankt alvast

[ Voor 0% gewijzigd door Dr.Jake op 07-10-2013 22:52 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:17
Heren, probeer in de newznab url in plaats van het ip-adres van je nas eens localhost of 127.0.0.1 op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 18-09 18:30
Kan iemand mij uitleggen wat scene exceptions zijn en waarom deze van belang zijn? (nivong misschien?)

Een NL serie die ik volg is opeens een naming gaan gebruiken en hoop het met deze scene exceptions op te lossen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Scene exceptions wil zeggen dat als je een aflevering wilt hebben maar niet van de groep Dimension bijvoorbeeld. Dan download hij een andere versie van de aflevering.

Voorbeeld: ik heb de aflevering Two and a Half Men - 10x22 - 720p HDTV X264-DIMENSION... maar als ik niet de aflevering van de groep Dimension wil dan vul je bij scene exceptions Dimension in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Scene exceptions? waar staat dat dan? of bedoelen jullie Ignore Words?

[ Voor 30% gewijzigd door tcviper op 08-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Muncher schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:09:
Kan iemand mij uitleggen wat scene exceptions zijn en waarom deze van belang zijn? (nivong misschien?)

Een NL serie die ik volg is opeens een naming gaan gebruiken en hoop het met deze scene exceptions op te lossen :).
http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Muncher schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:09:

http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 22:47

WR.

Op aanraden van schumi plaats ik het hier maar:

Kan iemand hier mij helpen om SB-TBP-dutch aan de praat te krijgen op windows 7 x64?
Heb Python en Cheetah gedownload maar er is nergens een bestand (exe) wat opstartbaar is vanuit de SB-TBP map.

Ik zit totaal niet in scripts en dergelijke dus als het niet al te gek is kom ik er vast wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

WR. schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:00:
Op aanraden van schumi plaats ik het hier maar:

Kan iemand hier mij helpen om SB-TBP-dutch aan de praat te krijgen op windows 7 x64?
Heb Python en Cheetah gedownload maar er is nergens een bestand (exe) wat opstartbaar is vanuit de SB-TBP map.

Ik zit totaal niet in scripts en dergelijke dus als het niet al te gek is kom ik er vast wel uit :)
In de map zit een python file genaamd Sickbeard. dubbelklik op die en anders volg je deze tut: Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kan je couchpotato ook 2 mappen laten scannen en bestanden hernoemen/verplaatsen? Wil namelijk een map films laten scannen en een map 3D. kan alleen in de settings 1 map opgeven als watchfolder. kan het nog op een andere manier of echt maar 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Maak een map films aan met daaronder 2 submappen voor 2d en 3d en laat couchpotato de map films scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
ejramse schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:34:
Heren, probeer in de newznab url in plaats van het ip-adres van je nas eens localhost of 127.0.0.1 op te geven.
Bedankt. Maar werkt allebei niet (beter).

nog steeds dezelfde fouten :

2013-10-08 04:38:07 SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-08 04:38:07 SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040

Daarvoor had ik localhost ook al erin gehad/gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Jake op 08-10-2013 23:25 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
ejramse schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:34:
Beiden geprobeerd, maar zonder resultaat. Geeft bij mij de zelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Dr.Jake schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:19:
[...]

Bedankt. Maar werkt allebei niet (beter).

nog steeds dezelfde fouten :

2013-10-08 04:38:07 SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Error loading My Own spotweb URL: http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040
2013-10-08 04:38:07 SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: No data returned from http://127.0.0.1/spotweb/...xage=1200&cat=5030%2C5040

Daarvoor had ik localhost ook al erin gehad/gezet.
Dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 18-09 23:29
Hostname gebruiken?

Als je zelf naar http://ip/spotweb/api?apikey=7766b5ded0f102360df89220e0dc18af&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=25490&maxage=1200&cat=5030%2C5040 gaat zie je wel wat?

[ Voor 81% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-10-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
webbier schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:28:
Maak een map films aan met daaronder 2 submappen voor 2d en 3d en laat couchpotato de map films scannen.
Dat werkt idd. Maar dan kan ik helaas niet opgeven dat hij de films moet hernoemen met bepaalde 3d waardes + wegscrhijven in een andere map.

Zal dan denk altijd een handmatige actie blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Een optie zou ook zijn om 2 CP's naast elkaar te draaien denk ik. Maar gewenst is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Ik heb een heel vreemd probleem.

Ik gebruik Couchpotato 5e683b5a (nieuwste) i.c.m. Transmission. In het verleden werkte alles prima. Couchpotato liet transmission een film donwloaden en als hij klaar was verplaatste couchpotato de film naar mijn folder /volume1/films/ Als dit gebeurd was stond de film nog wel in transmission maar omdat de bestanden uit de complete folder waren verdwenen stond daar een foutmelding.

Maar nu opeens sinds een paar dagen verdwijnt de film uit transmission als hij helemaal compleet gedownload is. Maar de film is ook niet gekopieerd naar /volume1/films/. Ik ben de film dus helemaal kwijt.

Ik gebruik als besturingssysteem Ubuntu.

De log laat het volgende zien:
http://pastebin.com/SW4RthEs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

wouter.N schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:50:
Maar nu opeens sinds een paar dagen verdwijnt de film uit transmission als hij helemaal compleet gedownload is. Maar de film is ook niet gekopieerd naar /volume1/films/. Ik ben de film dus helemaal kwijt.
Ik heb een beetje een vergelijkbaar probleem met Transmission: Als een film klaar is met downloaden, snapt CP niet dat 'ie klaar is en daarom verwijdert CP het 'downloading.ignore' bestand niet, waardoor de film niet wordt verplaatst naar de goede map. Zodra ik handmatig het 'downloading.ignore' bestand weghaal, verplaatst CP hem wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat hele nzbtomedia gebeuren is raar de laatste tijd. Vanuit newsgroups werkt alles prima maar met Torrents werkt het niet echt meer, denk dat er ergens iets flink verandert is ofzo. Bij mij gaat ie wel downloaden via torrents maar dat was het dan ook, er word niet meer gecheckd/grabbed/moved door sick/couch, terwijl NZB's het prima doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
SidewalkSuper schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:48:
Hostname gebruiken?

Als je zelf naar http://ip/spotweb/api?apikey=7766b5ded0f102360df89220e0dc18af&limit=100&t=tvsearch&season=6&rid=25490&maxage=1200&cat=5030%2C5040 gaat zie je wel wat?
Ik krijg dan een RSS/XML lijst te zien met wat lijkt op zoekresultaten. Hier het eerste deel:

<image>
<url>http://192.168.0.40/spotweb/images/spotnet.gif</url>
<title>Spotweb Index</title>
<link>http://192.168.0.40/spotweb/</link>
<description>SpotWeb Index API Results</description>
</image>
<newznab:response offset="0" total="11"/>
<item>
<title>Dexter S08E01 1080p WEB DL DD5 1 H 264 BS (NLsub)</title>
<guid isPermaLink="false">V5tSqAUkGV0MIH3UQBVrj@spot.net</guid>
<link>
http://192.168.0.40/spotw...efdb4944c4bf44be2950a5a30
</link>
<pubDate>Tue, 30 Jul 2013 11:02:28 +0200</pubDate>
<category>Image > x264HD</category>
<enclosure url="http://192.168.0.40/spotweb/api?t=g&id=V5tSqAUkGV0MIH3UQBVrj@spot.net&apikey=caad34defdb4944c4bf44be2950a5a30" length="2275177590" type="application/x-nzb"/>
<newznab:attr name="category" value="2000"/>
<newznab:attr name="category" value="2040"/>
<newznab:attr name="category" value="5000"/>
<newznab:attr name="size" value="2275177590"/>
<newznab:attr name="poster" value="Savales@spot.net"/>
<newznab:attr name="comments" value="0"/>
</item>

Dit zou volgens mij goed moeten zijn?
Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]