[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.065 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:47:
Op mijn Debian systeem logt Transmission naar syslog.

PS. Heb je er aan gedacht om dit script executable te maken? (chmod +x /volume1/downloads/scripts/auto-extract.py)
Ja hij heeft een chmod van 0777 en daarmee d us execute rechten. Ik heb even op mijn synology gekeken in /var/log/syslog maar daar heleaas geen meldingen van transmission. Ook niet in de 'messages' file helaas.

Ik heb ook geprobeerd hem via de synology scheduler aan te roepen met bovenstaand commando maar ook helaas geen geluk. Zit er misschien iets in de python die ja via spk installeerd en via ipkg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Werkt het script wel als je het vanaf de cli aanroept?

PS. chmod 777 kun je beter niet doen

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:28
Ik heb een klein probleempje met NZBget op mijn Synology ds212j die ik probeer te tackelen. In combinatie met sickbeard.

Ik heb een aantal series staan die hij automatisch checkt en download. Series staan op de nas in /volume1/Series. Echter, als NZBget gaat extracten, maakt ie een subdir aan in de Series dir op de NAS. Voorbeeldje:

Ik download de serie Homeland. De destination dir waar de MKV in moet komen is /volume1/Series/Homeland/ maar hij zet hem nu in /volume1/Series/Homeland.S01.720p.Bluray.DTS.x264-DON/

Kan het iets te maken hebben met de instelling Category2.DestDir: /volume1/Series? Of moet ik ergens anders mijn instellingen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

Je moet nzbget niet in de doellocatie laten downloaden, maar bijvoorbeeld naar /volume1/destination (of bedenk maar een locatie).
Vervolgens laat je dmv postprocessing de boel op de juiste locatie zetten. Je kan de postprocessing van sickbeard gebruiken of een postprocessingscript voor nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Vandaag tussen door 2 films die goed worden gepostprocessed en de rest weer niet....

Niemand een idee waar ik het moet zoeken?
joppe113 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:35:
ik heb een probleem met couchpatato waar ik zelf niet uit kom. Misschien dat het iemand bekend voor komt.

Ik heb een ds411+11 waar in nzbget op draai in samenwerking met sickbeard en couch. Sickbeard werkt perfect, ik ben een echte serie junkie en volg een hele hoop series. Sickbeard en nzbget downloaden ze keurig en verplaatsen ze daarna keurig naar mijn series map. Geen probleem.

Couch is een ander verhaal.

Als Couchpotato een film vind word hij netjes naar nzbget doorgezet en die download hem. Tot zover gaat het goed. Echter als het downloaden klaar is verplaatst couch hem niet en herbenoemd hem niet. De film blijft na uitpakken in een map extracted staan.

Tot mijn grote verbazing heeft couch laatst in een serie films 2 films wel verplaatst en herbenoemd zonder dat ik iets heb veranderd. De films daarna in de download lijst weer niet. Wat me wel opviel is dat de twee films die wel verplaatst zijn nog wel de originele oude (lege) map hadden erbij. Ik bedoel dat na het verplaatsen van de film naar de juiste map er in de download map nog een lege map van die film overbleef.

Komt iemand dit ook bekend voor? Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:49:
Werkt het script wel als je het vanaf de cli aanroept?

PS. chmod 777 kun je beter niet doen
Ja als ik hem via cmd aanroep werkt het scriptje perfect.
 /opt/bin/python2.7 auto-extract.py /volume1/downloads/tv/

Maar ik roep hier specifiek python 2.7 aan die ik via ipkg geinstaleerd heb. Ondanks dat ik python als package heb geinstalleerd was via cli het python commando niet beschikbaar. Dit pas na het bootstrappen en via ipkg python2.7 te hebben geinstaleerd. Maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar het is iets wat me opviel.

Maar ik snap inmiddels wel waarom hij niet via de taakplanner werkt, omdat natuurlijk in mijn commando niet het volledige path naar de auto-extract.py heb staan :+ zal eens testen als ik het volledige path er in zet.

Maar nu uitvogelen waarom het niet via transmission wilt.

En over je opmerking 777 is niet slim, snap ik omdat ik dan execute rechten aan iedereen geef. Maar aangezien mijn nas een kleine specifieke omgeving is waar alleen ik op inlog, en het script zelf ook niet meer doet dan alleen extracten was het voor mij om het uit te sluiten dat het daar niet aan lag. Maar ik snap je bezorgdheid.

[ Voor 30% gewijzigd door Senaxx op 17-08-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

joppe113 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:44:
Vandaag tussen door 2 films die goed worden gepostprocessed en de rest weer niet....

[...]
Kom je in de log niets tegen wat je helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
joppe113 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:44:

[...]
Hier hetzelfde probleem. Soms post-processed hij helemaal niet (start / scanned niet). Maar als ik dan rechts boven in een restart doe, gaat hij wel de post processing doen. Dan is het soms de vraag of hij de film kan renamen en moven, en als hij er iets niet mee kan komt er een .ignore bestand bij in te staan.

Kijk ook even als je een restart doet of hij dan wel post-processed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 21:38
Ik draai zelf geen NZBGet maar zonder logs kan ik nog minder ;)
Probleem daarbij is meestal dat je post-prosessing uit heb staan. Je moet zorgen dat hij de bestanden eerst uit "extracted" verplaatst.

Beste is om dit of op het forum te vragen en als je het probleem kan reproduceren (en logs hebt) op github issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Senaxx schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:57:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Soms post-processed hij helemaal niet (start / scanned niet). Maar als ik dan rechts boven in een restart doe, gaat hij wel de post processing doen. Dan is het soms de vraag of hij de film kan renamen en moven, en als hij er iets niet mee kan komt er een .ignore bestand bij in te staan.

Kijk ook even als je een restart doet of hij dan wel post-processed.
Mijn vermoeden is een post-processing configuratie error, hier werkt het als een zonnetje icm nzbget,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
schumi2004 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:07:
[...]

Mijn vermoeden is een post-processing configuratie error, hier werkt het als een zonnetje icm nzbget,
Jij hebt het denk ik over post-processing als een apart script? Wij over de ingebouwde post-processing van couchpotato zelf? Of vergis ik me.

m.b.t. post-processing configuratie van couchpotato zelf is er alleen "renamer" die verplaatst het naar de juiste map en doet wat cleanup. Daar kan je weinig fout aan doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Senaxx schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:57:
[...]

Jij hebt het denk ik over post-processing als een apart script? Wij over de ingebouwde post-processing van couchpotato zelf? Of vergis ik me.

m.b.t. post-processing configuratie van couchpotato zelf is er alleen "renamer" die verplaatst het naar de juiste map en doet wat cleanup. Daar kan je weinig fout aan doen denk ik.
Daar zou inderdaad wel eens de verwarring in kunnen zitten.

Wat de interne processing van CP betreft heb ik er 0,0 problemen mee, je zou het zelf kunnen testen of het doet wat je wilt:
http://<ip>:<port.nummer>/api/<je.api.key.hier>/renamer.scan

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 19-08-2013 11:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
job schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:31:
Je moet nzbget niet in de doellocatie laten downloaden, maar bijvoorbeeld naar /volume1/destination (of bedenk maar een locatie).
Vervolgens laat je dmv postprocessing de boel op de juiste locatie zetten. Je kan de postprocessing van sickbeard gebruiken of een postprocessingscript voor nzbget.
Dat was m idd! Ik zat net verkeerd te denken. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07

FutureCow

(C) FutureCow

Heb gister de laatste update van schumi erop gezet.
Ik kan nu alleen geen custom search providers toevoegen. er staan er nu ook maar 4 in het lijstje.

[ Voor 34% gewijzigd door FutureCow op 19-08-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
FutureCow schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:18:
Heb gister de laatste update van schumi erop gezet.
Ik kan nu alleen geen custom search providers toevoegen. er staan er nu ook maar 4 in het lijstje.
Hoezo kan geen custom providers toevoegen, wat gebeurt er dan of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07

FutureCow

(C) FutureCow

stom...

was vergeten op save changes onderin te drukken nadat je op add drukt.

[ Voor 67% gewijzigd door FutureCow op 19-08-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Senaxx schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:46:
[...]

Ja als ik hem via cmd aanroep werkt het scriptje perfect.
 /opt/bin/python2.7 auto-extract.py /volume1/downloads/tv/

Maar ik roep hier specifiek python 2.7 aan die ik via ipkg geinstaleerd heb. Ondanks dat ik python als package heb geinstalleerd was via cli het python commando niet beschikbaar. Dit pas na het bootstrappen en via ipkg python2.7 te hebben geinstaleerd. Maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar het is iets wat me opviel.

Maar ik snap inmiddels wel waarom hij niet via de taakplanner werkt, omdat natuurlijk in mijn commando niet het volledige path naar de auto-extract.py heb staan :+ zal eens testen als ik het volledige path er in zet.

Maar nu uitvogelen waarom het niet via transmission wilt.
Even een schaamteloose quote van mezelf omdat ik inmiddels het probleem opgelost heb. Blijkbaar moet je vanuit de taakplanner een andere python aanroepen.

/usr/local/python/bin/python /volume1/downloads/scripts/auto-extract.py /volume1/downloads/tv/

Nu wordt elk uur netjes alle rars uitgepakt en worden ze naar de juiste directory gezet dmv sickbeard post processing en kan transmission lekker door seeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:24

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Set up: W7 met versie van Schumi dutch tpb.
Sab 0.7.14
utorrent 3.3 build 29544 32 bit
Heb een aantal nzb providers ingesteld en ook torrents, Kat en TPB. (oeps topic warning :o )
het laatste gebruik ik voor afleveringen waar mijn retentie ophoudt.

Als ik ze handmatig zoek vind ik ze . Laat ik Sickbeard zoeken krijg ik een error
code:
1
 KickAssTorrents page requested with url http://kickass.to/usearch/Johan.Falk%20S01E02%7C1x02%7C01x02%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found

De cache wordt wel iedere keer geupdate zie ik in het log
code:
1
 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing KickAssTorrents cache and updating with new information

ik gebruik utorrent voor de evt, torrents.
Wat gaat er fout? Doe ik het handmatig gaat het allemaal goed geen postprocess maar laat de desbetreffende map rescan doen als de download klaar is

kan het zijn omdat het allemaal in windows is dat hij het niet kan. Of is er een how to voor het in windows instellen van desbetreffende setup?

Alvast bedankt

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03
Ik heb me dit weekend ook eens bezig gehouden met een htpc in elkaar te steken en alles volautomatisch te laten werken. Het was wel wat zoeken en zwoegen aangezien het mijn eerste keer was, maar dankzij deze topic heb ik het zo goed als perfect gekregen: CP + SB + XBMC + SABNZB + Autosub werken allemaal zoals het hoort, enkel met transmission heb ik nog een klein probleempje:

Ik gebruik de transmission Qt GUI Windows x64 versie op Windows 8. De torrents worden correct doorgegeven van SB naar transmission maar het TorrentToMedia.py script wilt hij niet uitvoeren. Als ik in de logs ga kijken geeft transmission de volgende error: "Error ( 8 ) executing script C:\...\TorrentToMedia.py : exec format error"

Iemand een idee wat dat is? Misschien handig te vermelden dat de andere script's( nzbtoCp en nzbtoSB wel werken

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door webcrtor op 21-08-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Edit: Al opgelost, blijkbaar hoef ik setup.py niet te draaien en kon ik gewoon op sickbeard.py dubbelklikken om het op te starten, lekker slim van mezelf
Ik probeer Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb werkend te krijgen op windows 8
Ik heb python werkend, als ik in cmd phython type spingt hij naar de pythonshell.
py2exe geinstalleerd.
Ik heb Cheetah-2.4.4 geïnstalleerd
code:
1
python setup.py install

Nu probeer ik Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb te installeren:
code:
1
python setup.py install

Krijg ik de fout:
from lib.pygithub import github
ImportError: No module named pygithub

Nu heb ik van github PyGithub-master gedownload en probeer die te installeren:
code:
1
python setup.py install

Error: import setuptools
ImportError: No module named setuptools

Er zit idd geen SetupTools.py bij.

Ben ik een beetje op de goede weg om het werkend te krijgen?
Ben zelf niet bekend met python/github en wil graag schumi's sickbeard werkend krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lennart_1337 op 21-08-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Volg je de guide van Freekers? Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Ik heb sickbeard python file (snelkoppeling gemaakt) naar mijn bureau blad gekopieerd en zo start ik Sickbeard op dan door die te openen

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 21-08-2013 16:50 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
IK ben al een tijdje aan het stoeien met het automatisch laten verwerken van series door sickbeard. Ik heb alle handleidingen die ik kon vinden er op na geslagen maar zie nu dat het niet gewerkt heeft. Het downloaden werkt, maar het verplaatsen gebeurt niet. De afleveringen belanden in een map voor sickbeard en daar blijven ze staan. De logfile laat 1014 regels zien met error regels waarbij de volgende error per 10 keer wordt genoteerd (10 series die zijn opgezet al draaien ze niet allemaal)

Aug-21 20:29:03 ERROR POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13

Mijn settings heb ik als volgt ingesteld (alles staat bij op een Synology):

- tv-download Dir op tabblad ' post-processing' => /volume1/Downloads/SABnzbd/complete/SickBeard
- Bij de serie aangegeven dat ze naar de uiteindelijk map moesten => /volume1/video/Series/Breaking Bad
- Scan & Process aangevinkt
- Naam wijziging aangevinkt

Waar gaat het mis? Sickbeard versie is gewoon diegene die je uit het package center kan halen.

• schumi2004
Voor de liefhebbers, hier een nzbget v12 rev 794 testing voor een Synology DS211 en andere gelijke (88f6281)
https://www.dropbox.com/s...88f6281_12.0%7Er794-4.spk

Ook heb ik de SickBeard dutch-tpb bij gewerkt en hierin de mogelijkheid geboden de nzbget username aan te passen.

Doe er je voordeel mee.

Note;
Bijwerken van failed download handling zoals Tolstyak het recentelijk gewijzigd heeft laat nog even op zich wachten.
Zijn er trouwens gebruikers die hier problemen mee hebben als in dat het niet werkt?

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Na de laatste update van ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb) krijg ik deze meldingen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
aug-22 09:25:47 ERROR    CHECKVERSION :: Loading Network Timezones update failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/network_timezones.txt
aug-22 09:25:47 WARNING  CHECKVERSION :: Unknown exception while loading URL http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/network_timezones.txt: Traceback (most recent call last):
aug-22 09:25:44 ERROR    CHECKVERSION :: Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt
AA
AAerror: [Errno 10054] De externe host heeft een verbinding verbroken
AA    data = self._sock.recv(self._rbufsize)
AA  File "C:\Python27\lib\socket.py", line 447, in readline
AA    line = self.fp.readline()
AA  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 365, in _read_status
AA    version, status, reason = self._read_status()
AA  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 407, in begin
AA    response.begin()
AA  File "C:\Python27\lib\httplib.py", line 1030, in getresponse
AA    r = h.getresponse(buffering=True)
AA  File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 1180, in do_open
AA    return self.do_open(httplib.HTTPConnection, req)
AA  File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 1207, in http_open
AA    result = func(*args)
AA  File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 378, in _call_chain
AA    '_open', req)
AA  File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 418, in _open
AA    response = self._open(req, data)
AA  File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 400, in open
AA    usock = opener.open(url)
AA  File "C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\sickbeard\helpers.py", line 140, in getURL
aug-22 09:25:44 WARNING  CHECKVERSION :: Unknown exception while loading URL http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt: Traceback (most recent call last):
aug-22 09:25:42 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-82505 :: Searching for stuff we need from Wallander season 3
aug-22 09:25:41 INFO     CHECKVERSION :: No scene exceptions update needed
aug-22 09:25:41 INFO     CHECKVERSION :: Check scene exceptions update
aug-22 09:25:41 INFO     CHECKVERSION :: No update needed
aug-22 09:25:41 ERROR    CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update: ValueError('No JSON object could be decoded',)

Meer mensen hier last van?

Edit:

Probleem opgelost nu thanks all

• schumi2004
@Sepp14
Heb hem zelf nog niet voorbij mogen zien komen, zal er vanavond ook pas naar kunnen kijken ben ik bang.

Edit:
Opzich lijkt het niet zo spannend ook. Hij kan de url niet ophalen (wat ik wel vaker zie bij time_zones en zoneinfo) en geeft een beetje niet zo'n net antwoord terug maar lijkt verder wel te werken, toch?

Lijkt erop dat ie tijdelijk even problemen gehad heeft met gitub, hij lijkt aan einde van stukje log ook git niet te kunnen benaderen.

[ Voor 65% gewijzigd door schumi2004 op 22-08-2013 10:11 ]

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Github was vanochtend even down. Zou het weer moeten doen als het goed is.

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:24
schumi2004 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:14:
Voor de liefhebbers, hier een nzbget v12 rev 794 testing voor een Synology DS211 en andere gelijke (88f6281)
Ik ga hem proberen, heb je toevallig ook een spk van V11final, compilen daarvan lukt nog steeds niet.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:34

Ankh

|true

Vraagje omtrent CouchPotato.

Momenteel hebben wij 425+ films erin staan en het begint echt zeer traag te worden. Nu vroeg ik me af of uberhaupt mensen deze functie gebruiken?

Waar het mij in de essentie om gaat, via de IMDB Watchlist voegen wij films toe. Waarna hij gaat zoeken.
Op het moment dat deze gevonden is, dan zal deze worden gedownload.

In principe wil ik gewoon aan kunnen dat de gedownloade film goed is. Of dat ik handmatig een andere uitzoek. Nu zie ik soms Snatched & Available voorbij komen, maar ook niet bij alle films...

Voorbeeld: De afgelopen dagen zijn er een aantal Web-DL versies uit gekomen, welke ik liever niet heb (staat ook aangegeven). Enkel heeft die toch gedownload en verwerkt (rename, in manage gezet etc).
Maar de gehele toegevoegde waarde van Manage omgaat me hierin.

Dus mijn vraag, als ik mijn manage directory weg haal (en CP is weer snel). Krijg ik dan niet de melding dat de film reeds gedownload is (en ik dus niets meer kan doen)?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• schumi2004
gielie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:11:
[...]

Ik ga hem proberen, heb je toevallig ook een spk van V11final, compilen daarvan lukt nog steeds niet.
Nee heb ik niet maar waarom zou je persee v11Final willen hebben als je V12 heb nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over Couchpotato.
Couchpotato download bij mij ook altijd automatisch subs mee. Alleen voor bijvoorbeeld "Now you see me" zijn de subs er nog niet. worden deze automatisch gedownload als ze beschikbaar komen. Of doet die dat alleen bij het post-processing????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:45:
Couchpotato download bij mij ook altijd automatisch subs mee. Alleen voor bijvoorbeeld "Now you see me" zijn de subs er nog niet. worden deze automatisch gedownload als ze beschikbaar komen. Of doet die dat alleen bij het post-processing????
Alleen bij postprocessing, heb namelijk nog nooit een sub later zien toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:45:
Je kunt overwegen hiervoor Subliminal ernaast te draaien welke de missende subs probeert te zoeken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik snap er even helemaal niets meer van. Op de één of andere manier krijg ik sinds ik NZBGet gebruik gewoon niets meer compleet binnen. Alles is of zwaar incompleet, of kan het niet eens vinden op een server.

Gebruik NZBGet op een synology ds212j.

M'n hele log staat vol met rode tekst zoals dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1 of 131 article downloads failed for "Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E01.720p.BluRay.x264-DON.part07.rar"
warning Fri Aug 23 2013 13:29:58    Download Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E01.720p.BluRay.x264-DON.part07.rar [1/131] failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:58    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E01.720p.BluRay.x264-DON.part07.rar [1/131] @ all servers failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:58    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E01.720p.BluRay.x264-DON.part07.rar [1/131] @ server1 (reader.extremeusenet.nl) failed, could not fetch article: 430 No such article
warning Fri Aug 23 2013 13:29:57    1 of 131 article downloads failed for "Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E08.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar"
warning Fri Aug 23 2013 13:29:31    Download Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E08.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:31    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E08.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] @ all servers failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:31    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E08.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] @ server1 (reader.extremeusenet.nl) failed, could not fetch article: 430 No such article
warning Fri Aug 23 2013 13:29:28    1 of 131 article downloads failed for "Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E02.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar"
warning Fri Aug 23 2013 13:29:03    Download Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E02.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:03    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E02.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] @ all servers failed
warning Fri Aug 23 2013 13:29:03    Article Game.of.Thrones.S01.720p.BluRay.x264-DON/Game.of.Thrones.S01E02.720p.BluRay.x264-DON.part08.rar [1/131] @ server1 (reader.extremeusenet.nl) failed, could not fetch article: 430 No such article

Het lijkt erop dat hij gewoon geen artikelen kan vinden op de server.

Kan het misschien ook nog ergens anders aan liggen? Heeft een slechte searchengine ook invloed? Ik heb een gratis account bij een best wel bekende search provider. (weet niet of ik de naam mag posten).

Heb al Eweka geprobeerd als ExtremeUsenet. Beide werken belabberd.

Wat ik ook vaak heb is dat wanneer ik exact dezelfde bestanden download via NZBGet als met Alt.Binz op m'n pc, dan komen ze slechts met een paar missende blocks op m'n pc, maar op m'n NAS kan ie niet meer gerepareerd worden vanwege het aantal missende blocks. :/ zoals nu ook. Via NZBGet alleen maar missende artikelen en ladingen missende blocks. En via Alt.Binz alleen per rar 1 missende block, max. Wat dus prima te repareren valt. Maar NZBGet slaagt er blijkbaar niet in artikelen te vinden op de servers op de één of andere manier...

Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 23-08-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:50
GoT is al lang weer verwijderd op last van de copyright houder.
Zoek even in dit draadje naar DMCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Maar dat verklaard toch niet dat ik het op m'n pc wel kan repareren, en als ik het via NZBget download te weinig blocks zijn om te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 09-09 14:56
Sepp14 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:22:
Volg je de guide van Freekers? Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Ik heb sickbeard python file (snelkoppeling gemaakt) naar mijn bureau blad gekopieerd en zo start ik Sickbeard op dan door die te openen
Zo doe ik het nu ook, vandaar mijn edit, kwam er te laat achter dat 't zo simpel was.
Ik proveerde vanuit phyton de boel te starten met commando's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik heb weer een probleem met nzbget (12) en het postprocess script van clinton hall
Ik heb nu weer het zelfde probleem wat ik eerder al heb gehad (en opgelost) maar ik heb geen idee meer hoe.

code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR   Fri Aug 23 2013 16:00:03    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Necessary.Roughness.S03E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS failed (terminated with unknown status)
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: OSError: [Errno 13] Permission denied
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: os.rename(configFilenamenew, configFilenameold)
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: File "/volume1/@appstore/nzbget-testing/var/ppscripts/nzbToMedia/autoProcess/migratecfg.py", line 224, in migrate
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: migratecfg.migrate()
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: File "/usr/local/nzbget-testing/var/ppscripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py", line 123, in <module>
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: Traceback (most recent call last):

iemand een idee hoe ik dit oplos?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:28:
Ik heb weer een probleem met nzbget (12) en het postprocess script van clinton hall
Ik heb nu weer het zelfde probleem wat ik eerder al heb gehad (en opgelost) maar ik heb geen idee meer hoe.

code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR   Fri Aug 23 2013 16:00:03    Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Necessary.Roughness.S03E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS failed (terminated with unknown status)
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: OSError: [Errno 13] Permission denied
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: os.rename(configFilenamenew, configFilenameold)
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: File "/volume1/@appstore/nzbget-testing/var/ppscripts/nzbToMedia/autoProcess/migratecfg.py", line 224, in migrate
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: File "/usr/local/nzbget-testing/var/ppscripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py", line 123, in <module>
INFO    Fri Aug 23 2013 16:00:03    nzbToSickBeard: Traceback (most recent call last):

Je hebt script geupdate neem ik aan? Hij zegt iets met permision denied, user rechten op de files in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
gielie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:28:

code:
1
2
3
4
5
6
7

Lijkt inderdaad op een rechtenprobleem. Even opgezocht. Melding krijg je als hij de standaard geleverde autoProcessMedia.cfg.sample probeert te renamen naar autoProcessMedia.cfg. Waarschijnlijk heeft nzbget niet genoeg rechten in die map waar de sample file staat.

code snippet hier beneden
Python:
1
2
# rename our newly edited autoProcessMedia.cfg.sample to autoProcessMedia.cfg
    os.rename(configFilenamenew, configFilenameold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
serhat schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:52:
[...]

Lijkt inderdaad op een rechtenprobleem. Even opgezocht. Melding krijg je als hij de standaard geleverde autoProcessMedia.cfg.sample probeert te renamen naar autoProcessMedia.cfg. Waarschijnlijk heeft nzbget niet genoeg rechten in die map waar de sample file staat.

code snippet hier beneden
Python:
1
2
# rename our newly edited autoProcessMedia.cfg.sample to autoProcessMedia.cfg
    os.rename(configFilenamenew, configFilenameold)
Klopt, ik heb nu niet alleen de files maar ook de hele map van de post process kwa rechten aangepast, probleem opgelost.
nu alleen ff onthouden voor de volgende keer.

@schumi
nzbget 12 werkt prima, heb inderdaad geen reden om 11 final te draaien, tnks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, heb ook even wat geprutst met Sickbeard en Headphones op m'n Synology NAS. Denk dat alles nu wel draait. Momenteel gebruik ik the Piratebay editie, maar misschien stap ik uiteindelijk ook wel over op de nieuwsgroepen. Is toch wat sneller, stabieler en zekerder.

Heb nu een serie of 5 toegevoegd, zie wel wanneer het klaar is :)
Achteraf gezien had ik wellicht beter een iets snellere variant gekocht (zoals iedereen al zei :p ), maar och, hoef er zelf niks voor te doen. Alles komt lekker binnen. Het meeste werk zit hem nu in het ophalen van alle oude afleveringen, daarna is het gewoon een kwestie van bijhouden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukei
  • Laatst online: 19:53
Welke newznab provider gebruiken jullie voor nederlandse series?

powerball makes the world diverent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dennahz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:54:
Zo, heb ook even wat geprutst met Sickbeard en Headphones op m'n Synology NAS. Denk dat alles nu wel draait. Momenteel gebruik ik the Piratebay editie, maar misschien stap ik uiteindelijk ook wel over op de nieuwsgroepen. Is toch wat sneller, stabieler en zekerder.

Heb nu een serie of 5 toegevoegd, zie wel wanneer het klaar is :)
Achteraf gezien had ik wellicht beter een iets snellere variant gekocht (zoals iedereen al zei :p ), maar och, hoef er zelf niks voor te doen. Alles komt lekker binnen. Het meeste werk zit hem nu in het ophalen van alle oude afleveringen, daarna is het gewoon een kwestie van bijhouden.
Stabieler zekerder of betrouwbaarder van usenet kan ik wel beamen, minder geneuzel met verkeerde naamgeving etc,
Grootste probleem is denk ik je providers waar je je content vandaan haalt en je indexers.
Ben er al wel achter dat als je een crappy indexer hebt je snel de plank mis slaat.
Ik heb zelf torrent als backup aangezien bekende series redelijk snel DMCA'ed zijn hoewel dat de laatste tijd redelijk meevalt.
Verder heb ik nog de mazzel dat ik vrij gebruik kan maken van IPv6 usenet servers welke een behoorlijke retentie hebben, laatste wat ik heb gepakt van heel lang geleden was 1065 dagen, toch netjes voor een free IPv6 servert :P

Ben niet te beroerd om te betalen maar als het werkt waarom veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 10:51
Joarie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:20:
knip

Edit:

Ok...met wat zoeken lijkt het uiteindelijk op dit grapje uit te komen...eens in de gaten houden of het werkt. Ik kan tenminste alweer (snel!!) series opzoeken en toevoegen. Ook lijken de juiste data erbij te komen.

[...]
dit werkt ook voor mijn netgear nas! thanks. IPV6 uit en shows kunnen weer worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
mag weg

[ Voor 186% gewijzigd door Buzzie op 24-08-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

schumi2004 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Stabieler zekerder of betrouwbaarder van usenet kan ik wel beamen, minder geneuzel met verkeerde naamgeving etc,
Grootste probleem is denk ik je providers waar je je content vandaan haalt en je indexers.
Ben er al wel achter dat als je een crappy indexer hebt je snel de plank mis slaat.
Ik heb zelf torrent als backup aangezien bekende series redelijk snel DMCA'ed zijn hoewel dat de laatste tijd redelijk meevalt.
Verder heb ik nog de mazzel dat ik vrij gebruik kan maken van IPv6 usenet servers welke een behoorlijke retentie hebben, laatste wat ik heb gepakt van heel lang geleden was 1065 dagen, toch netjes voor een free IPv6 servert :P

Ben niet te beroerd om te betalen maar als het werkt waarom veranderen.
Heb nu een aantal series toegevoegd, maar 't schiet niet echt op. Natuurlijk gaat het ook vaak om oude eps, dus weinig seeders. Misschien ga ik toch maar voor de nieuwsgroepen. Dan ben je sowieso zeker dat je de series goed binnenkrijgt.

Denk wel dat m'n NAS wat te traag gaat zijn om veel data tegelijk te verwerken (nieuwe serie toevoegen = soms wel > 200 eps), maar goed, het is gewoon een kwestie van wachten op het berichtje dat de serie er op staat... t'is niet dat het haast heeft hé ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
oudere series willen ook niet altijd even goed via usenet hoor. In ieder geval ook een stuk minder sinds NZBMatrix er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Alles gaat een stuk minder sinds NZBmatrix er niet meer is. Jammer, maar het is niet anders.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Vraag over NZBget

gebruik nu versie 11 en die werkt prima.
bestanden worden uitgepakt en naar de juiste locatie echter blijven de originele bestanden gewoon staan waar ze worden gedownload.
Hoe kan ik zorgen dat deze ook automatisch worden verwijderd ??
Keep Original Files staat uit bij Sickbeard

EDIT:

Ik zie overigens nu deze melding staan in de logs van Sickbeard:

Unable to move file /volume1/Data/NZBGet/complete/Series/Serie-Naam/bestand.mkv to /volume1/Data/==TV Series 720p==/Serie-Naam/Season 01/bestand.mkv: 13

Hij kopieert hem wel :?

EDIT 2:

Het is een rechten probleem ben ik achter gekomen.
De map die NZBget aanmaakt heeft root als eigenaar met 755 als rechten

Het bestand wat Sickbeard copieert heeft als eigenaar de gebruiker sickbear en de rechten 666.
De map zelf die Sickbeard heeft aangemaakt heeft sickbear als eigenaar en 777 rechten.

hoe en waar stel ik het nu zo in dat de move request goed gaat?

[ Voor 53% gewijzigd door Buzzie op 25-08-2013 21:05 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Unpack - UnpackCleanupDisk - Delete archive files after successful unpacking.

aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
RudolfR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:22:
Unpack - UnpackCleanupDisk - Delete archive files after successful unpacking.

aanstaan?
Ja staat aan :)
maar heb net nog wat toegevoegd aan mijn bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Lankman schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:59:
oudere series willen ook niet altijd even goed via usenet hoor. In ieder geval ook een stuk minder sinds NZBMatrix er niet meer is.
Jammer. Ben eigenlijk nieuw in de wereld van downloaden via nieuwsgroepen. Of nou ja, nieuw. Ik heb een tijd gewerkt met FTD (>4/5j geleden), maar nog nooit op deze manier.

Blijkbaar heb je ook weer een betaald account nodig bij een indexer + dan natuurlijk nog je abo bij een provider. Heb nu een testaccountje aangevraagd voor 3 dagen, maar kan deze natuurlijk niet fatsoenlijk testen zonder indexer :p

Nu kost het ook de wereld niet, maar ja, wil gewoon even testen alvorens ik dingen ga aanschaffen. Wel irritant hoor :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Een goede indexer is zeker een musthave, vooral voor Couchpotato.
Sickbeard heeft eigen bronnen die aardig goed zijn, maar een goede indexer werkt iig een stuk beter

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
  • Laatst online: 12-05-2024
Dennahz schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

Jammer. Ben eigenlijk nieuw in de wereld van downloaden via nieuwsgroepen. Of nou ja, nieuw. Ik heb een tijd gewerkt met FTD (>4/5j geleden), maar nog nooit op deze manier.
Als je vroeger met FTD hebt gewerkt dan zou spotnet misschien wat voor je zijn.
http://www.binaries4all.nl/spotnet/

Dan heb je alleen een usenet provider nog nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bedankt voor de hulp, maar denk niet dat ze hier zo blij zijn met het bespreken van indexers en zo (staat in de warning). Zal wel wat dingen uitzoeken en wat prutsen. Denk dat het bijna niet anders kan dan via de nieuwsgroepen. Torrent werkt toch minder fijn de laatste tijd. Weinig seeders op onbekender werk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
Spotnet is eigenlijk een prive indexer, geen openbare aangezien het prive op je pc draait.
Spotweb is een browser achtige versie hiervan welke wel openbaar zou kunnen werken, is ook een apart topic hierover op tweakers.net

Het hangt er dus een beetje vanaf wat je bedoeling is.

Eenvoudig en alleen voor jezelf lokaal op de pc
Spotnet

Redelijk eenvoudig en beschikbaar via een web browser (lokaal op je netwerk of verder)
Spotweb

Een echte indexer
Newznab of nZEDb (eigen installatie of via een invite op een bestaande locatie)

Als je wilt weten hoe ze werken of hoe je ze moet installeren kijk eens of het op het forum staat en anders in de google. Met de juiste zoektermen kan je een hoop vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Spotnet is geen indexer, Spotnet download van een openbare index naar je lokale opslag, er wordt niks geïndexeerd door Spotnet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Spotweb kun je wel als indexer gebruiken zoals mdebruin al aangeeft.

Die heb ik ook op mijn NAS als indexer, met daarnaast een andere betaalde indexer.

[ Voor 38% gewijzigd door cypher21 op 26-08-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb de pirate batch dutch edition van SB eens geinstalleerd en het ziet er goed uit, ik kom alleen tegen dat downloads van een bekende NL ripper/poster/spotter als 'Download (Unknown)' erin komen te staan terwijl de filename "Serienaam S03E03 720p HDTV - Rippernaam.mkv" is, lijkt me duidelijk zat toch dat het om 720P HD TV gaat... is dat ergens handmatig in te stellen zodat ie dit gaat herkennen ?

Ah... een serie als "serie.208.720p-releasegroep.mkv" herkent ie ook als Unknown :{

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 26-08-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
heb weer een poging gedaan de TV branch van CouchPotato draaiende te krijgen en moet zeggen dat het redelijk lijkt te werken.

Ik zal straks een package voor Synology users uploaden voor die er mee spelen willen.

Wetende dat het nog volop in ontwikkeling is valt het niet tegen, iets of wat onoverzichtelijk nog als je een serie toevoegt maar toch.

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 26-08-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
Tsurany schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:43:
Spotnet is geen indexer, Spotnet download van een openbare index naar je lokale opslag, er wordt niks geïndexeerd door Spotnet.
Had het misschien iets anders moeten formuleren maar heb zelf eigenlijk ook geen ervaring met spotnet.
Zelf gebruik ik spotweb welke zover ik heb begrepen op dezelfde basis zou moeten werken.

Een vraagje wat misschien niet helemaal in dit topic thuis hoort maar toch aan de andere kant weer wel.
Als je een echte indexer zoals newznab of nzedb gebruikt voor couchpotato/sickbeard heb je dan meer kans op hits of lijkt dat maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Cartman! schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:41:
Heb de pirate batch dutch edition van SB eens geinstalleerd en het ziet er goed uit, ik kom alleen tegen dat downloads van een bekende NL ripper/poster/spotter als 'Download (Unknown)' erin komen te staan terwijl de filename "Serienaam S03E03 720p HDTV - Rippernaam.mkv" is, lijkt me duidelijk zat toch dat het om 720P HD TV gaat... is dat ergens handmatig in te stellen zodat ie dit gaat herkennen ?

Ah... een serie als "serie.208.720p-releasegroep.mkv" herkent ie ook als Unknown :{
Als je de serie aan klikt op sickbeard en dan alle episodes selecteerd kan je de status wijzigen via het dropdown menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
MdBruin schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

Had het misschien iets anders moeten formuleren maar heb zelf eigenlijk ook geen ervaring met spotnet.
Zelf gebruik ik spotweb welke zover ik heb begrepen op dezelfde basis zou moeten werken.

Een vraagje wat misschien niet helemaal in dit topic thuis hoort maar toch aan de andere kant weer wel.
Als je een echte indexer zoals newznab of nzedb gebruikt voor couchpotato/sickbeard heb je dan meer kans op hits of lijkt dat maar zo.
Naar mijn mening wel.
Ik draai ook spotweb met API access voor sickbeard en CP.
Daarnaast heb ik een betaalde newsnab indexer.
Als ik in de geschiedenis kijk van Sickbeard, dan wordt meer dan 70% via de betaalde indexer binnen gehaald ipv spotweb.
In CP kan ik de statistieken niet bekijken, maar ookal heb ik daar mijn Spotweb een hogere prio gegeven, alsnog komt volgens mij meerendeel via de betaalde indexer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Voor de liefhebbers, TV branch van CouchPotato voor op je Synology hier

Note: Niks geen officiele support en geheel op eigen risico. Hij wordt naast de bestaande CP installed. Heb het zelf nog niet kunnen testen.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 27-08-2013 08:31 . Reden: package update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
EJPostema schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:25:
[...]

Als je de serie aan klikt op sickbeard en dan alle episodes selecteerd kan je de status wijzigen via het dropdown menu
Dat snap ik, maar dit hoort ie toch zelf te detecteren... De bedoeling is dat het automatisch gaat, niet dat ik bij elke aflevering moet aanvinken dat het 720P is toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Cartman! schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Dat snap ik, maar dit hoort ie toch zelf te detecteren... De bedoeling is dat het automatisch gaat, niet dat ik bij elke aflevering moet aanvinken dat het 720P is toch? ;)
In de settings kan je toch per show de voorkeuren aangeven ?
( manage all shows)

Als je al de 'verkeerde' neemt in het begin ( Any of SD ) dan moet je idd dat zelf aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
FreshMaker schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

In de settings kan je toch per show de voorkeuren aangeven ?
( manage all shows)

Als je al de 'verkeerde' neemt in het begin ( Any of SD ) dan moet je idd dat zelf aangeven.
Alles stond op SD inderdaad maar als ik een serie pak en deze verander naar HD 720P en rescan uitvoer blijft ie staan op "Downloaded (Unknown)" dus dan ziet ie nog niet dat het HD 720P is op een of andere manier :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
schumi2004 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:26:
Voor de liefhebbers, TV branch van CouchPotato voor op je Synology hier

Note: Niks geen officiele support en geheel op eigen risico. Hij wordt naast de bestaande CP installed. Heb het zelf nog niet kunnen testen.
Uit welke repo komt de source? Ik zie nergens de tvshow fork en ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:19
Wat is couchpotato TV precies? en wat is er beter aan dan sickbeard? en is er ook ubuntu/linux versie ergens?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
voor CPTV:
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=18&t=2227

source is beschikbaar, dus je kunt em zo op ubuntu/linux zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ik zie daar nergens een link naar de source.
Misschien staat-ie er wel, maar ik zie 'm niet.

Waarschijnlijk is het nu niet of nauwelijks beter dan sickbeard, maar de heren ontwikkelaars hebben wel volop plannen en de ontwikkeling van sickbeard zou te traag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RudolfR schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:20:
Ik zie daar nergens een link naar de source.
Misschien staat-ie er wel, maar ik zie 'm niet.

Waarschijnlijk is het nu niet of nauwelijks beter dan sickbeard, maar de heren ontwikkelaars hebben wel volop plannen en de ontwikkeling van sickbeard zou te traag gaan.
github

Ik vind de ontwikkelingen van SB ook rete traag gaan en dan hebben we het nog niet eens over PR's die in sommige gevallen al paar jaar openstaan.
Bovendien vind ik alles in 1 ook wel prettig eerlijk gezegd.

[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 26-08-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Thnx, ik had 'm inderdaad niet gezocht in de repo van RuudBurger himself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
cypher21 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:01:
[...]

Naar mijn mening wel.
Ik draai ook spotweb met API access voor sickbeard en CP.
Daarnaast heb ik een betaalde newsnab indexer.
Als ik in de geschiedenis kijk van Sickbeard, dan wordt meer dan 70% via de betaalde indexer binnen gehaald ipv spotweb.
In CP kan ik de statistieken niet bekijken, maar ookal heb ik daar mijn Spotweb een hogere prio gegeven, alsnog komt volgens mij meerendeel via de betaalde indexer binnen
Bedankt voor je antwoord zal er toch maar weer eens naar gaan kijken/uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Cartman! schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Heb je geprobeerd in Quality Custom te kiezen en meerdere quality aan te vinken? En dat SB daarna replace with.. doet?
Heb hetook met de nl series van de/een bepaalde poster. Hij geeft ze meestal aan met unknown. Maar ze komen wel binnen als hd tv 720p.
Geeft niks, Probeer ze maar handmatig te doen(zelf zoeken, downloaden en dan met postprocesscript sabtosickb.py) dan SB rescan geeft hij het ook aan downloaded unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 20:03
tcviper schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:11:
Wat is couchpotato TV precies? en wat is er beter aan dan sickbeard? en is er ook ubuntu/linux versie ergens?
Ik hem al heel lang couchpotato niet meer gebruikt, ben eigenlijk afgehaakt om dat ik graag subs wil.
Couchpotato downloade vaak releases waar geen nl sub van te verkijgen was.
Is dit al handiger geworden? zoja toch maar weer is inverdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Couchpotato moet alleen nog leren een optie toe te voegen om subs als .nl.srt te kunnen toevoegen ipv gewoon als .srt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:49:
Couchpotato moet alleen nog leren een optie toe te voegen om subs als .nl.srt te kunnen toevoegen ipv gewoon als .srt :)
We zouden een issue kunnen openen en linken naar de ontwikkelingen op gebied van TV ?

Edit:
Konden we die niet forceren door een language dubbel te configureren bedenk ik me net?

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 26-08-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Tito129 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:42:
[...]

Ik hem al heel lang couchpotato niet meer gebruikt, ben eigenlijk afgehaakt om dat ik graag subs wil.
Couchpotato downloade vaak releases waar geen nl sub van te verkijgen was.
Is dit al handiger geworden? zoja toch maar weer is inverdiepen.
Geen last van, kan meestal gewoon de sub ervan vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
schumi2004 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:15:
heb weer een poging gedaan de TV branch van CouchPotato draaiende te krijgen en moet zeggen dat het redelijk lijkt te werken.

Ik zal straks een package voor Synology users uploaden voor die er mee spelen willen.

Wetende dat het nog volop in ontwikkeling is valt het niet tegen, iets of wat onoverzichtelijk nog als je een serie toevoegt maar toch.
pssst.. je moet in de config die je erbij hebt gedaan, ook de port ff naar 6060 veranderen. Anders start de package niet, omdat 5050 al in gebruik is.

Ik ben benieuwd naar de oplossing.. Het zou mooi zijn om alles in 1 te krijgen, met een dev die ook actief eraan werkt. Ben wel bang voor de stabiliteit en snelheid van CP, want dat ligt nu al heel erg laag vind ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Kalua op 26-08-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
schumi2004 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

We zouden een issue kunnen openen en linken naar de ontwikkelingen op gebied van TV ?

Edit:
Konden we die niet forceren door een language dubbel te configureren bedenk ik me net?
Ik heb nl,en nu erin staan maar als ie al iets download blijft het als .srt staan volgens mij, zou misschien handiger zijn als die daadwerkelijk checkt of er al een .srt bij zat en die eventueel kan renamen automatisch naar taal.srt net zoals sickbeard dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
hmm Sickbeard heeft Dexter en Breaking Bad niet gedownload.. Meer mensen last van gehad?
Handmatig zoeken aanklikken heeft ook niet gewerkt. Dit terwijl ze afleveringen wel op usenet staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

BB is bij mij prima binnengkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Niet online
Xfix schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:04:
hmm Sickbeard heeft Dexter en Breaking Bad niet gedownload.. Meer mensen last van gehad?
Handmatig zoeken aanklikken heeft ook niet gewerkt. Dit terwijl ze afleveringen wel op usenet staan!
Ik ook, heb op het moment geen betaaalde indexers (nzbmatrix dood, soit, maar nu ook hydramind weer weg is ben ik toch nogzins bevreesd om de volgende weer 10euro te geven). Draai voorlopig nog met gewone sickbeard.

Coenen, kan jij uit de log achterhalen wie de nzb's heeft aangeleverd? (ie womble, sickbeard, ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat kan die wel opzoeken maar zoals de Terms van dit tweakers forum schrijven mogen we het daar niet over hebben hier ;) Dus aub geen namen van indexers, anders word het topic dalijk gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Niet online
excuses, ik had het moeten weten! Zal het niet deleten omdat dat onleesbare threads oplevert, maar beschouw mijn vraag maar als niet gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Iemand die mij hiermee kan en wil helpen?

thanksss
Buzzie schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:05:
Vraag over NZBget

gebruik nu versie 11 en die werkt prima.
bestanden worden uitgepakt en naar de juiste locatie echter blijven de originele bestanden gewoon staan waar ze worden gedownload.
Hoe kan ik zorgen dat deze ook automatisch worden verwijderd ??
Keep Original Files staat uit bij Sickbeard

EDIT:

Ik zie overigens nu deze melding staan in de logs van Sickbeard:

Unable to move file /volume1/Data/NZBGet/complete/Series/Serie-Naam/bestand.mkv to /volume1/Data/==TV Series 720p==/Serie-Naam/Season 01/bestand.mkv: 13

Hij kopieert hem wel :?

EDIT 2:

Het is een rechten probleem ben ik achter gekomen.
De map die NZBget aanmaakt heeft root als eigenaar met 755 als rechten

Het bestand wat Sickbeard copieert heeft als eigenaar de gebruiker sickbear en de rechten 666.
De map zelf die Sickbeard heeft aangemaakt heeft sickbear als eigenaar en 777 rechten.

hoe en waar stel ik het nu zo in dat de move request goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:30:
[...]

pssst.. je moet in de config die je erbij hebt gedaan, ook de port ff naar 6060 veranderen. Anders start de package niet, omdat 5050 al in gebruik is.
Ja idd, dat scheelt. Morgen een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:31

jbbrans

Ik heb couchpotato op een synology nas geinstalleerd en na installatie werkt deze ook goed, echter als ik de nas uit heb gehad en weer opnieuw opstart krijg ik couchpotato niet meer aan de gang.

De log die ik krijg is de volgende:
23:12:36 CRITICAL [ __main__] Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 128, in <module>
l.run()
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 83, in run
runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env)
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/runner.py", line 89, in runCouchPotato
shutil.copy2(src_file, os.path.join(new_backup, os.path.basename(src_file)))
File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 131, in copy2
copystat(src, dst)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 100, in copystat
os.chmod(dst, mode)
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volumeUSB1/usbshare/cplogs/db_backup/1377551556/settings.conf'
Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 128, in <module>
l.run()
File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 83, in run
runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env)
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/runner.py", line 89, in runCouchPotato
shutil.copy2(src_file, os.path.join(new_backup, os.path.basename(src_file)))
File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 131, in copy2
copystat(src, dst)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 100, in copystat
os.chmod(dst, mode)
OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volumeUSB1/usbshare/cplogs/db_backup/1377551556/settings.conf'

Een hoop errors en een critical, maar ik ben beginnend nas gebruiker en weet totaal niet wat ik hier aan kan doen.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sepp14 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:31:
[...]

Heb je geprobeerd in Quality Custom te kiezen en meerdere quality aan te vinken? En dat SB daarna replace with.. doet?
Heb hetook met de nl series van de/een bepaalde poster. Hij geeft ze meestal aan met unknown. Maar ze komen wel binnen als hd tv 720p.
Geeft niks, Probeer ze maar handmatig te doen(zelf zoeken, downloaden en dan met postprocesscript sabtosickb.py) dan SB rescan geeft hij het ook aan downloaded unknown
Heb het 3 keer gelezen maar zie nog niet helemaal wat ik moet doen. M'n vorige 'gewone' sickbeard pakte alles gewoon netjes op en deze zet alles op unknown. Als er 'dvdrip' in de filename zit lijkt t me duidelijk dat dit om SD DVD gaat maar hij doet er niks mee...

Ook begreep ik dat de TPB Dutch Edition kan omgaan met NL series maar de eerste (Feuten) kan ie al niet vinden ondanks dat deze netjes in 720P op Spotweb staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:12

Kroontje

...

Welke quality heb je geselecteerd? 720P is vrijwel direct beschikbaar, 1080P laat volgens mijn ervaring altijd even op zich wachten..

Anders even de log bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Kroontje op 27-08-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Buzzie schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:04:
Iemand die mij hiermee kan en wil helpen?

thanksss

[...]
Wat heb je in NZBget onder Settings -> Permissions -> UMask staan?
Ik heb zelf 002 (alle rechten voor nzbget gebruiker, alle rechten voor gebruikers van dezelfde groep en alleen read voor de rest). Gezien zowel nzbget, sickbeard en couchpotato onder dezelfde groep draaien gaat dit goed en heb ik qua rechten het volgende na een download.
-rw-rw-r-- 1 nzbget    downloaders 1256674715 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv
-rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders       4437 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nfo
-rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders     100654 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.tbn
-rw-r--r-- 1 htpc      htpc             72550 2013-08-26 19:25 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.en.srt
-rw-rw-r-- 1 nzbget    downloaders 1343828030 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv
-rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders       4410 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nfo
-rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders     103337 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.tbn

Ervan uitgaande dat jij ze allemaal niet in dezelfde groep hebt zitten zou umask '000' bij jou wel moeten werken. Maar dit betekent wel dat IEDEREEN op die ene bak rechten heeft om die bestanden te lezen, schrijven, verwijderen etc. Op een normale HTPC is dit over het algemeen geen probleem en is dit misschien zelfs de bedoeling.

Als de umask op 1000 of niet is ingevuld, zal hij de rechten gebruiken van de gebruikersaccount zelf, wat vaak 744 is (alle rechten voor huidige gebruiker, de rest alleen lezen - dus ook alleen lezen voor sickbeard bijvoorbeeld waardoor moven niet lukt).

[ Voor 7% gewijzigd door serhat op 27-08-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ter info: Sick Beard werkt (gewoon) netjes bij het updaten van DSM (Synology) naar 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Laatst online: 15-08 15:37
Kroontje schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:39:
[...]
Welke quality heb je geselecteerd? 720P is vrijwel direct beschikbaar, 1080P laat volgens mijn ervaring altijd even op zich wachten..

Anders even de log bekijken.
Hier hetzelfde probleem, ook met Dexter en BB. Staan ingesteld op 720p en instelling is al jaren hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Cartman! schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:32:
[...]

Heb het 3 keer gelezen maar zie nog niet helemaal wat ik moet doen. M'n vorige 'gewone' sickbeard pakte alles gewoon netjes op en deze zet alles op unknown. Als er 'dvdrip' in de filename zit lijkt t me duidelijk dat dit om SD DVD gaat maar hij doet er niks mee...

Ook begreep ik dat de TPB Dutch Edition kan omgaan met NL series maar de eerste (Feuten) kan ie al niet vinden ondanks dat deze netjes in 720P op Spotweb staat.
Als je in de TPB dutch edition op de desbetreffende serie klikt kom je op een pagina en boven in staat edit, delete enz.
Je klikt op edit en dan verschijnt er een pagina waar je de quality in kunt stellen door middel van een dropdown menu. Als je hem op custom zet kun je allerlei verschillende formaten selecteren.

Feuten is ook afhankelijk van de retentie. Season01E01 is via de nzbzoekmachine al verder dan 901+ dagen bij mij. Ik heb een retentie van 901 dagen
In Sickbeard staat hij als never aired season 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sepp14 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:10:
Als je in de TPB dutch edition op de desbetreffende serie klikt kom je op een pagina en boven in staat edit, delete enz.
Je klikt op edit en dan verschijnt er een pagina waar je de quality in kunt stellen door middel van een dropdown menu. Als je hem op custom zet kun je allerlei verschillende formaten selecteren.
Maar wat heeft die instelling te maken dan met de content die ik al heb? Seizoen 1 is SD DVD en seizoen 2 staat erop in HD TV 720P maar na scrapen van m'n HDD geeft ie ze aan als 'Unknown' terwijl uit de filename toch duidelijk moet worden wat het is toch?
Feuten is ook afhankelijk van de retentie. Season01E01 is via de nzbzoekmachine al verder dan 901+ dagen bij mij. Ik heb een retentie van 901 dagen
In Sickbeard staat hij als never aired season 3
Seizoen 3 is gisteren uitgezonden en staat gewoon in SD en HD op spotnet. Volgens mij zou ie dat dus gewoon moeten kunnen vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Bij mij werkt Sickbeard (laatste beta versie) helemaal niet meer, series vinden doet hij helemaal niet meer. Laat staan dat de "Upcoming Episodes" recent is, serie zoals Suits staat niet eens in de lijst 8)7. Ik zal SickBeard is een reset schop geven..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hier werkt SB prima.

haalt netjes mijn series op

code:
1
2
3
4
5
6
2013-08-27 05:12:47 Under the Dome - 1x10   Downloaded   DIMENSION  HD TV
2013-08-27 05:10:04 Under the Dome - 1x10   Snatched        HD TV
2013-08-26 07:56:35 Copper - 2x09   Downloaded   2HD.nzb    HD TV
2013-08-26 07:54:05 Copper - 2x09   Snatched        HD TV
2013-08-26 05:12:46 Breaking Bad - 5x11 Downloaded   IMMERSE    HD TV
2013-08-26 05:10:07 Breaking Bad - 5x11 Snatched

Wel met een betaalde indexer btw. Die van SB zelf werken voor geen meter meer

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 27-08-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Cartman! schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:18:
[...]

Maar wat heeft die instelling te maken dan met de content die ik al heb? Seizoen 1 is SD DVD en seizoen 2 staat erop in HD TV 720P maar na scrapen van m'n HDD geeft ie ze aan als 'Unknown' terwijl uit de filename toch duidelijk moet worden wat het is toch?

[...]

Seizoen 3 is gisteren uitgezonden en staat gewoon in SD en HD op spotnet. Volgens mij zou ie dat dus gewoon moeten kunnen vinden toch?
Zou je denken inderdaad, ik denk dat je hier tegen een beperking aanloopt van SickBeard in combinatie met nl series. Persoonlijk maakt het mij niet uit of er unknown staat of wat. Hij slurpt ze binnen.

Sickbeard haalt zijn info van TVDB.com. als daar de info niet wordt bijgewerkt krijg je dat SB meldt never aired.
Vaak zet ik voor nl series de quality op any als ik via unknown niks binnen krijg.
Voor het overige zet ik het op custom en dan de quality die ik eerst wil ( Voorbeeld: initial: SD DVD, SD TV, HD TV, RAWHD TV (720p HD TV) 180p HD TV enz.) en dan eventueel replace with de 1080 web-dl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
@ Schumi2004

Er gaat inderdaad iets mis met de standaard zoekmachine van SB.
code:
1
2
3
SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: The highest quality of any match is N/A
Aug-27 16:09:12 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: Ignoring result Under.the.Dome.S01E01.HDTV.x264-LOL 
because we don't want an episode that is SD TV

dit is een HD versie maar die ignored hij wel terwijl hij toch ingesteld staat op HD.

code:
1
2
Aug-27 16:09:12 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: Ignoring result Under.the.Dome.S01E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION 
because we don't want an episode that is HD TV

geen enkele HD versie accepteert hij.

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]