mag ik vragen welke indexer ? haal ook weinig meer binnen van SB zelf.cypher21 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:52:
Hier werkt SB prima.
haalt netjes mijn series op
code:
1 2 3 4 5 6 2013-08-27 05:12:47 Under the Dome - 1x10 Downloaded DIMENSION HD TV 2013-08-27 05:10:04 Under the Dome - 1x10 Snatched HD TV 2013-08-26 07:56:35 Copper - 2x09 Downloaded 2HD.nzb HD TV 2013-08-26 07:54:05 Copper - 2x09 Snatched HD TV 2013-08-26 05:12:46 Breaking Bad - 5x11 Downloaded IMMERSE HD TV 2013-08-26 05:10:07 Breaking Bad - 5x11 Snatched
Wel met een betaalde indexer btw. Die van SB zelf werken voor geen meter meer
Mmm das vervelend. Probleem is is dat ik eerst wat andere zaken moet afhandelen alvorens hier naar te kunnen kijken. Zal het vanacht (waarschijnlijk) even proberen.gielie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:13:
@ Schumi2004
Er gaat inderdaad iets mis met de standaard zoekmachine van SB.
code:
1 2 3 SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: The highest quality of any match is N/A Aug-27 16:09:12 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: Ignoring result Under.the.Dome.S01E01.HDTV.x264-LOL because we don't want an episode that is SD TV
dit is een HD versie maar die ignored hij wel terwijl hij toch ingesteld staat op HD.
code:
1 2 Aug-27 16:09:12 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-264492 :: Ignoring result Under.the.Dome.S01E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION because we don't want an episode that is HD TV
geen enkele HD versie accepteert hij.
Ik heb hier nog even verder naar gekeken en nu werkt alles voor zover ik kan zien.serhat schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:04:
[...]
Wat heb je in NZBget onder Settings -> Permissions -> UMask staan?
Ik heb zelf 002 (alle rechten voor nzbget gebruiker, alle rechten voor gebruikers van dezelfde groep en alleen read voor de rest). Gezien zowel nzbget, sickbeard en couchpotato onder dezelfde groep draaien gaat dit goed en heb ik qua rechten het volgende na een download.
-rw-rw-r-- 1 nzbget downloaders 1256674715 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv -rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders 4437 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nfo -rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders 100654 2013-08-19 05:50 Dexter.S08E08.720p.HDTV.x264-IMMERSE.tbn -rw-r--r-- 1 htpc htpc 72550 2013-08-26 19:25 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.en.srt -rw-rw-r-- 1 nzbget downloaders 1343828030 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv -rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders 4410 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nfo -rw-rw-r-- 1 sickbeard downloaders 103337 2013-08-26 09:20 Dexter.S08E09.720p.HDTV.x264-IMMERSE.tbn
Ervan uitgaande dat jij ze allemaal niet in dezelfde groep hebt zitten zou umask '000' bij jou wel moeten werken. Maar dit betekent wel dat IEDEREEN op die ene bak rechten heeft om die bestanden te lezen, schrijven, verwijderen etc. Op een normale HTPC is dit over het algemeen geen probleem en is dit misschien zelfs de bedoeling.
Als de umask op 1000 of niet is ingevuld, zal hij de rechten gebruiken van de gebruikersaccount zelf, wat vaak 744 is (alle rechten voor huidige gebruiker, de rest alleen lezen - dus ook alleen lezen voor sickbeard bijvoorbeeld waardoor moven niet lukt).
thanks !!
Zou dit ook een oplossing kunnen zijn als films die door couch potato naar zbget worden doorgezet niet worden verplaatst? Sickbeard gaat wel allemaal goed bij mij namelijk.
Buzzie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:08:
[...]
Ik heb hier nog even verder naar gekeken en nu werkt alles voor zover ik kan zien.
thanks !!
Krijg je daar een soortgelijk foutmelding over dan? Of heb je in CP wel goed ingesteld dat hij moet gaan moven? Kijk even onder Settings -> Renamer.joppe113 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:27:
Zou dit ook een oplossing kunnen zijn als films die door couch potato naar zbget worden doorgezet niet worden verplaatst? Sickbeard gaat wel allemaal goed bij mij namelijk.
[...]
Bij mij staat bijv.

Bovenste is de map waar je ze wil hebben, onderste waar nzbget ze neer zet voor CP voordat deze het verwerkt.
In nzbget moet je dan natuurlijk ook de NZBTOCOUCHPOTATO in de postprocessing hebben staan.
Voorlopig gaat het met een andere zoekmachine wel goed wat eigenlijk wel vreemd is.schumi2004 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:19:
[...]
Mmm das vervelend. Probleem is is dat ik eerst wat andere zaken moet afhandelen alvorens hier naar te kunnen kijken. Zal het vanacht (waarschijnlijk) even proberen.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik heb die waarde naar 000 veranderd, en de eerste film die ik download werd netjes verplaatst. En herbenoemd. alleen een lege map bleef in de bronmap over. Maar de volgende film gebeurd weer niks mee....serhat schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:32:
[...]
Krijg je daar een soortgelijk foutmelding over dan? Of heb je in CP wel goed ingesteld dat hij moet gaan moven? Kijk even onder Settings -> Renamer.
Bij mij staat bijv.
[afbeelding]
Bovenste is de map waar je ze wil hebben, onderste waar nzbget ze neer zet voor CP voordat deze het verwerkt.
In nzbget moet je dan natuurlijk ook de NZBTOCOUCHPOTATO in de postprocessing hebben staan.
wat bedoel je met dat NZBTOCOUCHPOTATO in de postprocessing?
Iemand al oplossing gevonden voor SickBeard, dat de series niet meer worden gedownload? Sinds zondag download 'ie niks meer automatisch. Wiens SB werkt nog, welke searchproviders staan dan aan? Ik heb de volgende aan staan: Sicbeard Index, Usenet-Crawler en NZBs'R'US.
[ Voor 3% gewijzigd door repsaj op 28-08-2013 23:05 ]
x
Same here, doet het ook niet meer. Daarnaast heb ik nog een ander probleem:Jaspur schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:56:
Iemand al oplossing gevonden voor SickBeard, dat de series niet meer worden gedownload? Sinds zondag download 'ie niks meer automatisch. Wiens SB werkt nog, welke searchproviders staan dan aan? Ik heb de volgende aan staan: Sicbeard Index, Usenet-Crawler en NZBs'R'US.
Sinds de update naar DSM 4.3 doet sabnzbd het niet meer op mijn DS213. De NAS is bereikbaar vanaf het internet en sabnzbd ook, dus dat is allemaal goed ingesteld. Alleen lukt het sabnzbd niet om m'n usenet server te benaderen en downloaden lukt ook niet. Ik kan geen foutmeldingen of iets vinden in de log, de DS pakt ook gewoon een external IP...dus wat het wel is, geen idee?
Geen probleem hier na de DSM 4.3 update.
SB, CP en Sab doen hun werk prima.
@jaspur, het is al vaker voorbij gekomen, maar de standaard indexers van SB werken steeds slechter, nu dus kennelijk helemaal niet meer.
@joyrider, heb je het SAB package al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
SB, CP en Sab doen hun werk prima.
@jaspur, het is al vaker voorbij gekomen, maar de standaard indexers van SB werken steeds slechter, nu dus kennelijk helemaal niet meer.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Had goede hoop dat het de oplossing was, maar helaas. Tijdens het instellen van de nieuwsserver kon hij hem nu wel vinden, maar wanneer ik los een nzb toevoeg doet hij niets. Enige nadeel is alleen nu dus dat ik ook nog eens al m'n settings kwijt ben.. Ik heb ook geen idee wat het nog meer zou kunnen zijn?cypher21 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:41:
apart,
Logfiles geven geen enkele melding?
Wel dat er een NZB wordt toegevoegd? daarna niets?
code:
1
2
| Aug-29 08:36:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result Een.NL.Serie.S02E02.720p.HDTV.NL.Groep because we don't want an episode that is Unknown Aug-29 08:35:57 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Skipping Een NL Serie S02E02 DUTCH 720p HDTV because we don't want an episode that's Unknown |
De TPB Dutch Edition is veelbelovend maar het checken van de kwaliteit is echt volledig kapot heb ik t idee. Is er een manier waarop ik kan meehelpen om dit op te lossen? Bestaande content wordt niet herkend en nieuwe content kan ie niet vinden hierdoor waardoor de 'standaard' SB eigenlijk een veel betere keuze lijkt te zijn.
Sick Beard Index retourneert niet veel meer lijkt het. Hiervoor, zelfs met 3rd party indexers downloadde hij vrij vaak via Sick Beard zelf, maar dat lijkt de afgelopen week totaal niet meer het geval te zijn hier. Kijk naar andere indexers zou ik zeggen. Bij mij download hij nog gewoon door iig, maar via de 3rd party indexers vooral.
Jaspur schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:56:
Welke searchproviders heb je @ Xfix? De womble en standaard SickBeard search provider hadden de release namelijk niet. Ik heb een extra searchprovider toegevoegd (eigen Spotweb) en doen ging het prima.Dit was een installatie die bij me zusje draaide (ik beheer er meerdere op afstand).Xfix schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:04:
hmm Sickbeard heeft Dexter en Breaking Bad niet gedownload.. Meer mensen last van gehad?
Handmatig zoeken aanklikken heeft ook niet gewerkt. Dit terwijl ze afleveringen wel op usenet staan!
Maar ik ben blij dat ik inmiddels al helemaal over ben op Schumi2004 i.c.m. torrents. Wel een private tracker dus zorgt voor goede resultaten.
Ik heb het nu:
1. Sickbeard gooit de .torrent naar Transmission
2. Die download en bij 100% download execute hij het uitpakscript
3. Sickbeard postprocessing pakt ze weer op en zet ze in de TV dir.
Ondertussen blijven de source bestanden behouden en kan transmission lekker door seeden. Dus goed voor de ratio, en series zijn lekker snel binnen.
[ Voor 52% gewijzigd door Senaxx op 29-08-2013 09:44 ]
Hier alle series up to date in sickbeard. Mijn volgorde: nzbs.in, nzbs.org, Sickbeard index.Jaspur schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:56:
alles word gevonden bij de eerste
Backlog is leeg. Heb er 36 actieve shows in staan.
NZB wordt inderdaad toegevoegd, maar van downloaden is geen sprake. Je ziet afwisselend 1k/s en -- staan dus hij doet verder niets.cypher21 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:08:
apart,
Ik heb inmiddels sabnzbd meerdere keren verwijderd en toegevoegd en tussendoor deed hij het net even (met default settings). Wanneer ik categories toevoeg leek het weer terug bij af te zijn. Ik haal gewoon sabnzbd van de synocommunity repository als voorheen, dus daar zit het niet in.
Voorbeeldje van wat hij "doet":

[ Voor 17% gewijzigd door J0YR1D3R op 29-08-2013 13:37 ]
Dat kan hier https://github.com/schumi...ch/tree/dutch-pistachitosCartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:41:
code:
1 2 Aug-29 08:36:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result Een.NL.Serie.S02E02.720p.HDTV.NL.Groep because we don't want an episode that is Unknown Aug-29 08:35:57 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Skipping Een NL Serie S02E02 DUTCH 720p HDTV because we don't want an episode that's Unknown
De TPB Dutch Edition is veelbelovend maar het checken van de kwaliteit is echt volledig kapot heb ik t idee. Is er een manier waarop ik kan meehelpen om dit op te lossen? Bestaande content wordt niet herkend en nieuwe content kan ie niet vinden hierdoor waardoor de 'standaard' SB eigenlijk een veel betere keuze lijkt te zijn.
Ben zelf nu bezig het Failed download handling gedeelte bij te werken van hier https://github.com/Tolsty...ommits/development-custom
Is dat niet gewoon dat hij de bestanden niet kan vinden (dus is verwijderd door een DMCA klacht)? Dan kreeg ik in Sab ook altijd 1 kb/s (iets laag iig) etc te zien met een hele hoge resterende tijd. Zelfde met nzbget trouwens.J0YR1D3R schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:56:
[...]
NZB wordt inderdaad toegevoegd, maar van downloaden is geen sprake. Je ziet afwisselend 1k/s en -- staan dus hij doet verder niets.
Ik heb inmiddels sabnzbd meerdere keren verwijderd en toegevoegd en tussendoor deed hij het net even (met default settings). Wanneer ik categories toevoeg leek het weer terug bij af te zijn. Ik haal gewoon sabnzbd van de synocommunity repository als voorheen, dus daar zit het niet in.
[afbeelding]
Althans de symptomen lijken daarop uit te wijzen. Als je diezelfde nzb download via je desktop gaat het wel goed?
[ Voor 5% gewijzigd door serhat op 29-08-2013 14:23 ]
Als de post niet gevonden kan worden, krijg je daar meldingen van in je log, die heeft hij niet
Volgens mij zit het probleem in deze:schumi2004 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:33:
[...]
Dat kan hier https://github.com/schumi...ch/tree/dutch-pistachitos
Ben zelf nu bezig het Failed download handling gedeelte bij te werken van hier https://github.com/Tolsty...ommits/development-custom
code:
1
| elif checkName(["720p", "hdtv", "[xh]\.?264"], all) or checkName(["hr.ws.pdtv.x264"], any) and not checkName(["(1080)[pi]"], all): |
In de meeste NL releases die ik download zit er geen h264 of x264 in waardoor deze niet matcht.
Dit is een typisch gevalletje buiten de retentie van je nieuwsgroepaanbieder. Oorzaak kan zijn te oude posts of een DMCA verzoek.J0YR1D3R schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:56:
[...]
NZB wordt inderdaad toegevoegd, maar van downloaden is geen sprake. Je ziet afwisselend 1k/s en -- staan dus hij doet verder niets.
[afbeelding]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
serhat schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:21:
[...]
Is dat niet gewoon dat hij de bestanden niet kan vinden (dus is verwijderd door een DMCA klacht)? Dan kreeg ik in Sab ook altijd 1 kb/s (iets laag iig) etc te zien met een hele hoge resterende tijd. Zelfde met nzbget trouwens.
Ik ga het eens proberen vanavond met een andere file, misschien is dat het inderdaad wat jullie noemen. Dank voor het advies in ieder geval beidenAnthirian schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Dit is een typisch gevalletje buiten de retentie van je nieuwsgroepaanbieder. Oorzaak kan zijn te oude posts of een DMCA verzoek.
Ah, dat plaatje heb ik overheen gekeken.
Dat ziet er idd uit als artikel niet gevonden.
Maar in je log zou je dan meldingen moeten zien als:
let wel, in je gewone log, niet de error log2013-08-14 17:12:47,084::INFO::[decoder:230] <Article: article=1372092954.28835.29@eu.news.astraweb.com, bytes=793718, partnum=29, art_id=None> => ontbreekt op alle servers, overslaan
2013-08-14 17:12:47,086::INFO::[decoder:230] <Article: article=1372092954.29863.30@eu.news.astraweb.com, bytes=793054, partnum=30, art_id=None> => ontbreekt op alle servers, overslaan
2013-08-14 17:12:47,088::INFO::[decoder:230] <Article: article=1372092954.30699.31@eu.news.astraweb.com, bytes=793478, partnum=31, art_id=None> => ontbreekt op alle servers, overslaan
2013-08-14 17:12:47,090::INFO::[decoder:230] <Article: article=1372092954.31473.32@eu.news.astraweb.com, bytes=793102, partnum=32, art_id=None> => ontbreekt op alle servers, overslaan
2013-08-14 17:12:47,104::INFO::[downloader:599] Thread 4@news.sunnyusenet.com:119: Article 1372092954.31999.33@eu.news.astraweb.com missing (error=430)
Heel toevallig dat dat dan samen hing met de update naar 4.3, want ik heb dit eerlijkgezegd nog nooit eerder gehadcypher21 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:56:
Ah, dat plaatje heb ik overheen gekeken.
[...]
let wel, in je gewone log, niet de error log
Ik zal later vanavond zelf even proberen en eventueel 264 optioneel maken. Als die rls groups zich nu eens aan formatje hieldenCartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Volgens mij zit het probleem in deze:
code:
1 elif checkName(["720p", "hdtv", "[xh]\.?264"], all) or checkName(["hr.ws.pdtv.x264"], any) and not checkName(["(1080)[pi]"], all):
In de meeste NL releases die ik download zit er geen h264 of x264 in waardoor deze niet matcht.
Het is ook geen groep maar gewoon een gast met teveel tijd die alles ript, upload en spot
Die regels kunnen hem niks schelen, geef hem eens ongelijk ook want we mogen blij zijn dat hij die moeite erin steekt
Daar heeft ie helemaal gelijk in maar als iedereen maar een dotje doet is er geen beginnen aan natuurlijkCartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:45:
Het is ook geen groep maar gewoon een gast met teveel tijd die alles ript, upload en spotDie regels kunnen hem niks schelen, geef hem eens ongelijk ook want we mogen blij zijn dat hij die moeite erin steekt
Al dit soort apps zijn afhankelijk van een aantal "standaard" variabelen en als er van afgeweken wordt is er natuurlijk geen beginnen aan, snap
Komt er dus op neer (hoewel dat volgens mij ook niet helemaal waar is) dat we nu voor 1 "uploader" dingen moeten aanpassen
Ik begrijp je punt maar ik ga er niet bij die gast om zeiken zegmaar. In dit geval lijkt het me niet echt een probleem. Als er 720P HDTV in de naam staat lijkt het me een prima aanname te zijn dat het om 720P HDTV gaat, de toevoeging van h264/x264 voegt daar weinig meer aan toe imo.
Welk uitpakscript gebruik je? want ik krijg de torrents wel binnen (zonder het rar gedoe) maar heb nog geen goed postprocessing script die het in een folder stopt zodat sickbeard het weer kan verplaatsen.Senaxx schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:35:
[...]
[...]
Welke searchproviders heb je @ Xfix? De womble en standaard SickBeard search provider hadden de release namelijk niet. Ik heb een extra searchprovider toegevoegd (eigen Spotweb) en doen ging het prima.Dit was een installatie die bij me zusje draaide (ik beheer er meerdere op afstand).
Maar ik ben blij dat ik inmiddels al helemaal over ben op Schumi2004 i.c.m. torrents. Wel een private tracker dus zorgt voor goede resultaten.
Ik heb het nu:
1. Sickbeard gooit de .torrent naar Transmission
2. Die download en bij 100% download execute hij het uitpakscript
3. Sickbeard postprocessing pakt ze weer op en zet ze in de TV dir.
Ondertussen blijven de source bestanden behouden en kan transmission lekker door seeden. Dus goed voor de ratio, en series zijn lekker snel binnen.
There are no secrets, only information you do not yet have
Schumi ik gebruik nu de dutch tpb versie van jouw maar ik zie dat jouw andere brnache iets actueler is. welke kan ik het best pakken? nu werkt het goed (ookal is het zomerseizoen voor de meeste van mijn series).
handig om over te stappen wat is er beter / slechter?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik wil Sick Beard als een soort losse pagina gaan draaien. Dus bv http://bla/sickbeard, net zoals ik http://bla/spotweb heb draaien. Dus zonder poortnummer allemaal achter dezelfde webserver. Is dat mogelijk? Ik kan er niets over vinden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb hem een keer een mail gestuurd om te vragen of hij de benaming van een nl.serie kon aanhouden zoals die stond vermeld in TVDB. Dit ivm met dat er veel mensen zijn die downloaden via SIckbeard.schumi2004 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:02:
[...]
Daar heeft ie helemaal gelijk in maar als iedereen maar een dotje doet is er geen beginnen aan natuurlijk
Al dit soort apps zijn afhankelijk van een aantal "standaard" variabelen en als er van afgeweken wordt is er natuurlijk geen beginnen aan, snap
Komt er dus op neer (hoewel dat volgens mij ook niet helemaal waar is) dat we nu voor 1 "uploader" dingen moeten aanpassen
Volgens hem was de benaming fout zoals daar stond vermeld in TVDB, hij had de enige en goed benaming.
Ook goed, zijn goed recht. Vond het een beetje krom. Zocht ze wel handmatig op later
Vindt het wel knap dat hij er zoveel tijd insteekt maar meedenken doet hij niet.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ach, het gezeik dat we wel niet gehad hebben omdat Through the Wormhole verkeerd genummerd was op The TVDB. De hele scene nummerde gewoon verder maar The TVDB vond dat de eerste aflevering van het seizoen eigenlijk aflevering 10 was. Heeft letterlijk een week geduurd voordat de moderator daar het eindelijk wilde fixen.
x/h264 zegt sowieso niets over de resolutie, ik kan prima een 360p-video in h264 encoden.Cartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:29:
Als er 720P HDTV in de naam staat lijkt het me een prima aanname te zijn dat het om 720P HDTV gaat, de toevoeging van h264/x264 voegt daar weinig meer aan toe imo.

[ Voor 37% gewijzigd door NMe op 29-08-2013 22:07 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Probeer Keuringsdienst van Waarde maar eens, elke site en releasegroep hanteert er een andere seizoensnummeringNMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:
Ach, het gezeik dat we wel niet gehad hebben omdat Through the Wormhole verkeerd genummerd was op The TVDB. De hele scene nummerde gewoon verder maar The TVDB vond dat de eerste aflevering van het seizoen eigenlijk aflevering 10 was. Heeft letterlijk een week geduurd voordat de moderator daar het eindelijk wilde fixen.

Precies, daarom. De toevoeging van codec is vrij loos voor de detectie.[...]
x/h264 zegt sowieso niets over de resolutie, ik kan prima een 360p-video in h264 encoden.
Ik gebruik dit script: https://bitbucket.org/mar...uto-extract.py?at=defaultzeroday schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:06:
[...]
Welk uitpakscript gebruik je? want ik krijg de torrents wel binnen (zonder het rar gedoe) maar heb nog geen goed postprocessing script die het in een folder stopt zodat sickbeard het weer kan verplaatsen.
Met als commando: /usr/local/python/bin/python /volume1/downloads/scripts/auto-extract.py /volume1/downloads/tv/
Hij pakt ze dan in dezelfde directory uit waar de rars ook staan. En sickbeard scanned deze directory. Het liefst zou ik ze automatisch naar een dir laten uitpakken waar alles netjes in komt maar dat heb ik nog niet voor elkaar, en dit werkt ook
Ik zal er nog eens naar kijken.Cartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:29:
Ik begrijp je punt maar ik ga er niet bij die gast om zeiken zegmaar. In dit geval lijkt het me niet echt een probleem. Als er 720P HDTV in de naam staat lijkt het me een prima aanname te zijn dat het om 720P HDTV gaat, de toevoeging van h264/x264 voegt daar weinig meer aan toe imo.
Die dutch-pistachitos is een development branch. Heb mijn neus al eens gestoten door klakeloos te mergen met dutch-tpb en dat ging niet helemaal goed. Ik heb er geen moeite mee alles opnieuw te doen maar wil dat andere in vervolg toch maar niet aan doen. De naam geving heb ik overgenomen van mr-orange (maakt het voor mij wat duidelijker). Draai deze na update van vandaag al even en tot op heden nog geen problemen maar gebruik is op eigen risico.remcoXP schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:24:
Schumi ik gebruik nu de dutch tpb versie van jouw maar ik zie dat jouw andere brnache iets actueler is. welke kan ik het best pakken? nu werkt het goed (ookal is het zomerseizoen voor de meeste van mijn series).
Reverse proxy?pven schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:49:
Ik wil Sick Beard als een soort losse pagina gaan draaien. Dus bv http://bla/sickbeard, net zoals ik http://bla/spotweb heb draaien. Dus zonder poortnummer allemaal achter dezelfde webserver. Is dat mogelijk? Ik kan er niets over vinden.
Je mag het ook zelf doen!! (Kan mijn tijd ook wel beter besteden!)Sepp14 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:54:
[...]
Heb hem een keer een mail gestuurd om te vragen of hij de benaming van een nl.serie kon aanhouden zoals die stond vermeld in TVDB. Dit ivm met dat er veel mensen zijn die downloaden via SIckbeard.
Volgens hem was de benaming fout zoals daar stond vermeld in TVDB, hij had de enige en goed benaming.
Ook goed, zijn goed recht. Vond het een beetje krom. Zocht ze wel handmatig op later
Vindt het wel knap dat hij er zoveel tijd insteekt maar meedenken doet hij niet.
Ik kan me die mail nog wel herinneren maar ik vergeet ook wel eens wat (en heb nog andere verplichtingen!) en wellicht heb ik mijn mening destijds gebasseerd op iemands anders uitspraak. Zal er nog eens naar kijken. Op dit moment houd nivong de scene exceptions bij https://github.com/nivong/sb_tvdb_scene_exceptions , ik kan hem wel weer terug halen en aanpassingen hierin doen want imo is dat wat er gebeuren moet tenzij jij vind van niet?
Geef me anders eens een lijstje van hoe het volgens jouw moet zijn.
Heb in het verleden al eens lopen spelen met quality settings etc en dat bracht niet veel goeds als in verkeerde releases bij de gevraagde quality maar zal er nog een blik op werpen.Cartman! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
[...]
Probeer Keuringsdienst van Waarde maar eens, elke site en releasegroep hanteert er een andere seizoensnummering
[...]
Precies, daarom. De toevoeging van codec is vrij loos voor de detectie.
Overigens is de dutch-tpb fork niet zo heel bijzonder behalve dan dat deze fail download handling ondersteund en wat andere aanpassingen welke gericht zijn op de dutch community en wat aanpassingen van andere tweakers (zie readme) als je deze functies/opties niet hebben wilt kun je zonder problemen switchen naar de originele branch van mr-orange
[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 29-08-2013 23:46 ]
Dat was de term die ik zocht. Dank!
Meteen een extra vraag: ik ga (met Sick Beard en Couchpotato) van de ene 'server' over naar de andere 'server'. Kan ik dan simpelweg sickbeard.db overzetten zodat ik niet alles opnieuw toe hoef te voegen? Of is er iets mooiers zoals een soort export/import te vinden?
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-08-2013 07:26 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Denk dat er nu iets helemaal verkeerd wordt begrepen. Ik had het over een uploader op Spotnet.schumi2004 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:35:
[...]
[...]
Je mag het ook zelf doen!! (Kan mijn tijd ook wel beter besteden!)
Ik kan me die mail nog wel herinneren maar ik vergeet ook wel eens wat (en heb nog andere verplichtingen!) en wellicht heb ik mijn mening destijds gebasseerd op iemands anders uitspraak. Zal er nog eens naar kijken. Op dit moment houd nivong de scene exceptions bij https://github.com/nivong/sb_tvdb_scene_exceptions , ik kan hem wel weer terug halen en aanpassingen hierin doen want imo is dat wat er gebeuren moet tenzij jij vind van niet?
Geef me anders eens een lijstje van hoe het volgens jouw moet zijn.
Niet over jou. Mocht jij die desbetreffende uploader zijn dan is het alleen gegaan om een bepaalde serie.
Het was geen halszaak toen en nu ook niet.
Jouw branch die jij hebt TPB gebruik ik met veel plezier. Excuus voor als jij je aangesproken voelt maar jij was het zeer zeker niet.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Hoe zie ik welke branch ik draai? Bij Source staat "https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/" en bij Version "alpha (dutch-tpb)"...
Geen excuses nodig, heb het zelf verkeerd begrepenSepp14 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:12:
[...]
Denk dat er nu iets helemaal verkeerd wordt begrepen. Ik had het over een uploader op Spotnet.
Niet over jou. Mocht jij die desbetreffende uploader zijn dan is het alleen gegaan om een bepaalde serie.
Het was geen halszaak toen en nu ook niet.
Jouw branch die jij hebt TPB gebruik ik met veel plezier. Excuus voor als jij je aangesproken voelt maar jij was het zeer zeker niet.
Zal mijn mail nog eens doornemen, heb wel eens een dergelijke vraag voorbij zien komen.
Edit:
Ben er gisteren ook achter gekomen dat failed download afhandeling nog steeds werkt maar hij probeert dezelfde release opnieuw te downloaden, dat is niet handig. Zou mooier zijn als ie bv dezelfde release via torrents probeert te vinden en als dat niet lukt dan pas een andere.
[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 30-08-2013 11:07 ]
Is Goed.
Enige wat ik heb is dat ik die torrents niet goed draaiend krijg. Ligt meer aan mij denk ik. Heb ze nu uitgeschakeld. Probeer het van de winter wel weer een keer.
Enige wat ik heb is dat ik die torrents niet goed draaiend krijg. Ligt meer aan mij denk ik. Heb ze nu uitgeschakeld. Probeer het van de winter wel weer een keer.
Ik heb nu al een paar dagen de volgende melding: "Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates."
Een git pull in putty werkt gewoon, en CP en HTPC-manager willen wel updaten
Gaat om SB-TPB, iemand een idee wat dat kan zijn?
Ik kan mijn config in een overzichtje te gieten zoals ik hem heb draaien nu, mss dat je daar iets mee kunt.Sepp14 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:47:
Is Goed.![]()
Deze staat ook in dat docje uit SP maar wellicht dat die niet helemaal duidelijk is.
@ schumi2004
Eerst moet ik nog even zeggen "bedankt' voor de tijd die je in sickbeard stopt, behalve gezeik mag dat wel een keertje gezegd worden.
Dan nu heb ik een probleem met de manual post processing
ligt dit aan mijn installatie of werkt dat in jou versie niet?
Eerst moet ik nog even zeggen "bedankt' voor de tijd die je in sickbeard stopt, behalve gezeik mag dat wel een keertje gezegd worden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2133, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 221, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment |
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Heb deze bij mezelf nog niet gezien en heb recentelijk nog een dergelijke handeling gedaan (denk ik).gielie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:11:
@ schumi2004
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2133, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 221, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment
Kan nu niet bij mijn omgeving maar zal het straks even proberen.
Wat me wel opvalt, mss dat je dat bevestigen kunt, is dat je gebruik maakt van bijgeleverde processing script klopt dat? Of gebruik je toch nzbtomedia en lijkt hij nu zijn eigen pp script aan te roepen?
Ik gebruik nzbtomedia icm nzbget, maar als je in SB de manual post processing doet dan pakt hij denk ik de ingebakken post processing, hier zit de krux denk ik.schumi2004 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:21:
[...]
Heb deze bij mezelf nog niet gezien en heb recentelijk nog een dergelijke handeling gedaan (denk ik).
Kan nu niet bij mijn omgeving maar zal het straks even proberen.
Wat me wel opvalt, mss dat je dat bevestigen kunt, is dat je gebruik maakt van bijgeleverde processing script klopt dat? Of gebruik je toch nzbtomedia en lijkt hij nu zijn eigen pp script aan te roepen?
Ik heb nog verder lopen puzzelen maar het probleem blijft bestaan. Errorlog zat gisteren alweer boven 2000. Weet iemand waar ik de mist in ga met mijn instellingen?Tweety1 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:
IK ben al een tijdje aan het stoeien met het automatisch laten verwerken van series door sickbeard. Ik heb alle handleidingen die ik kon vinden er op na geslagen maar zie nu dat het niet gewerkt heeft. Het downloaden werkt, maar het verplaatsen gebeurt niet. De afleveringen belanden in een map voor sickbeard en daar blijven ze staan. De logfile laat 1014 regels zien met error regels waarbij de volgende error per 10 keer wordt genoteerd (10 series die zijn opgezet al draaien ze niet allemaal)
Aug-21 20:29:03 ERROR POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13
Mijn settings heb ik als volgt ingesteld (alles staat bij op een Synology):
- tv-download Dir op tabblad ' post-processing' => /volume1/Downloads/SABnzbd/complete/SickBeard
- Bij de serie aangegeven dat ze naar de uiteindelijk map moesten => /volume1/video/Series/Breaking Bad
- Scan & Process aangevinkt
- Naam wijziging aangevinkt
Waar gaat het mis? Sickbeard versie is gewoon diegene die je uit het package center kan halen.
Schumi, als ik de x264/h264 eruit haal krijg ik een hit via spotweb op de NL serie, dat gaat super. Hij detecteert de release nu als HDTV. Wat ik echter niet snap is hoe SB het verschil bepaalt tussen HDTV en HD 720P. Ik stel de serie namelijk in op HD 720P maar in common.py vind ik enkel Quality.HDTV terug en geen HTDV720P. Hoe werkt dit?
Bestaande files detecteert ie overigens nog steeds als Unknown. Is er een ander stuk code die dat afhandelt? Lijkt me namelijk dat die detectie overal hetzelfde stukje gebruikt.
Bestaande files detecteert ie overigens nog steeds als Unknown. Is er een ander stuk code die dat afhandelt? Lijkt me namelijk dat die detectie overal hetzelfde stukje gebruikt.
[ Voor 20% gewijzigd door Cartman! op 30-08-2013 18:07 ]
Ah dat is niet helemaal wat ik zoekSenaxx schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:51:
[...]
Ik gebruik dit script: https://bitbucket.org/mar...uto-extract.py?at=default
Met als commando: /usr/local/python/bin/python /volume1/downloads/scripts/auto-extract.py /volume1/downloads/tv/
Hij pakt ze dan in dezelfde directory uit waar de rars ook staan. En sickbeard scanned deze directory. Het liefst zou ik ze automatisch naar een dir laten uitpakken waar alles netjes in komt maar dat heb ik nog niet voor elkaar, en dit werkt ook
ik heb op zich geen nzb + rars nodig voor sickbeard, die posprocessing gaat goed.
het ging me om transmisson, maar heb gisteren dit
http://torrentfreaknews.b...ckbeard-post-process.html
gevonden en dat lijkt te doen wat ik wil, maar ik had een foutje gemaakt met het path (~ ervoor laten staan in 1 script (dom)).
je zou eens kunnen kijken of je folder wel de juiste gebruikers rechten hebbenTweety1 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:21:
[...]
Ik heb nog verder lopen puzzelen maar het probleem blijft bestaan. Errorlog zat gisteren alweer boven 2000. Weet iemand waar ik de mist in ga met mijn instellingen?
chmod / chown
ik denk dat jet daar moet zoeken
Je kunt hier mee spelen https://github.com/schumi...beard/common.py#L203-L222Cartman! schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:02:
Schumi, als ik de x264/h264 eruit haal krijg ik een hit via spotweb op de NL serie, dat gaat super. Hij detecteert de release nu als HDTV. Wat ik echter niet snap is hoe SB het verschil bepaalt tussen HDTV en HD 720P. Ik stel de serie namelijk in op HD 720P maar in common.py vind ik enkel Quality.HDTV terug en geen HTDV720P. Hoe werkt dit?
En eventueel een eigen quality er aan toevoegen hier https://github.com/schumi...beard/common.py#L105-L115
Dat had ik gedaan idd, daarom pakt ie em nu wel maar als HDTV ipf HD 720P, zal nog eens verder neuzen
Nog iemand problemen met snelheid bij sabnzb? Hele dag prima gedownload, maar nu zit hij maar op 128kb. Speedtest geeft resultaten van 1500 kb aan. Rebooten hielp niet en ook een ander bestand om te downloaden bleed hetzelfde qua snelheid.
tsja dat is toch niet echt een probleem van 'sab' of waar andere sabbers ook problemen mee heeftSteefmeister schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:53:
Nog iemand problemen met snelheid bij sabnzb? Hele dag prima gedownload, maar nu zit hij maar op 128kb. Speedtest geeft resultaten van 1500 kb aan. Rebooten hielp niet en ook een ander bestand om te downloaden bleed hetzelfde qua snelheid.
waarom werkt sab soms niet goed
- load op server
- verrote nfs shares ivm hdd die gecrashed is (tsja . )
- powerline verbinding naar de kloten en die moet je dan even aan/uitzetten (ook tsja.. )
- netwerk switch teveel pakketjes verstuurd omdat het een goedkoop plastic china gebakje is (ook tsja tsja)
- teveel suckers die zuigen aan het lijntje bij de ISP waar je een usenet abo hebt en het lijntje tussen je provider en en je andere provider (snap je hem nog) .. zit vol (daarom ooit bij Eweka weggegaan omdat er teveel UPC gangers er ook zaten) ..
- er is een par / rar sessie bezig waardoor de eerste regel in werking treedt
- werkt sab op dezelfde pc als je speedtest? --> een aantal van deze beweringen gaat dan niet op en zal iemand anders wat anders moeten verzinnen wat het zou kunnen zijn
Suc6 met het uitvogelen .. Ik zit nog even te klooien waarom sickbeard geen fatsoenlijke nzb meer download (ja = sickbeard index lolo ligt plat .. ) dus nu wat andere dingen aan het uitproberen ..
tsja = eigen ervaring en door schade en schande wijs geworden
Door omstandigheden niet toegekomen aan het fixen van issues maar ga er nu aan beginnen, hopelijk morgen opgelost
Nee het is iets anders denk.gielie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Ik gebruik nzbtomedia icm nzbget, maar als je in SB de manual post processing doet dan pakt hij denk ik de ingebakken post processing, hier zit de krux denk ik.
Morgen verder.
Edit:
Heb het zelf even getest met een video file maar gaat gewoon goed.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Postprocessing results Processing folder /volume1/public/test TV_DOWNLOAD_DIR: PostProcessing Path: /volume1/public PostProcessing Dirs: [u'test'] PostProcessing Files: [] PostProcessing VideoFiles: [] Processing folder test Processing /volume1/public/test/The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4 (None) Parsed The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4 into The Bridge US - S1E8 - SD.TV (EVOLVE) [ABD: False] Checking scene exceptions for a match on The Bridge US Checking scene exceptions for a match on The Bridge (US) Looking up The Bridge US in the DB Looking up The Bridge (US) in the DB Lookup successful, using tvdb id 264085 Loading show object for tvdb_id 264085 Retrieving episode object for 1x8 Looking up quality for name test, got Unknown Looking up quality for name The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4, got SD TV Is ep a priority download: False File /volume1/series/The Bridge (US)/Season 01/The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4 is the same size as /volume1/public/test/The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4 File exists and we are not going to replace it because it's not smaller, quitting post-processing Processing failed for /volume1/public/test/The.Bridge.US.S01E08.SD.TV-EVOLVE.mp4: Cleaning up Folder /volume1/public/test Skipping Deleting folder /volume1/public/test because some files was not deleted/processed |
[ Voor 68% gewijzigd door schumi2004 op 31-08-2013 01:01 ]
Hartstikke top wat je doet schumi, fijn dat je er zo bovenop zit.
Ik heb vannacht een fresh install gedaan (ben van midgetspy, naar jouw fork overgestapt) alleen wilde hij mijn search provider settings niet saven.
Heb een issue op je github aangekaart. Zou fijn zijn als je er even naar kijkt, want lijkt me snel gefixt.
Ik heb vannacht een fresh install gedaan (ben van midgetspy, naar jouw fork overgestapt) alleen wilde hij mijn search provider settings niet saven.
Heb een issue op je github aangekaart. Zou fijn zijn als je er even naar kijkt, want lijkt me snel gefixt.
@ schumi2004
ik probeer de update uit te voeren van SB maar dat lukt niet.
doe ik het fout?
code:
1
2
3
4
| Aug-31 13:07:05 ERROR CP Server Thread-5 :: Invalid update data, update failed: ['schumi2004-Sick-Beard-Dutch-ce18847', 'schumi2004-Sick-Beard-Dutch-cd94703'] Aug-31 13:07:05 INFO CP Server Thread-5 :: Deleting file /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/dutch-tpb Aug-31 13:06:42 INFO CP Server Thread-5 :: Extracting file /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/dutch-tpb Aug-31 13:06:37 INFO CP Server Thread-5 :: Downloading update from https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tarball/dutch-tpb |
doe ik het fout?
[ Voor 35% gewijzigd door gielie op 31-08-2013 13:08 ]
Herkenbaar ook al een tijdje dit probleem maar gelukkig via Git Pull werkt het nog primaEJPostema schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:14:
Ik heb nu al een paar dagen de volgende melding: "Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates."
Speedtest test je verbinding met je internetprovider.Steefmeister schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:53:
Mogelijk dat er een probleem is bij je nieuwsgroepprovider.
Test bv eens via Grabit of het dan wel snel gaat.
Probeer eens via Putty of het via Git Pull wel werkt. Daarna SB wel even herstarten.gielie schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:00:
@ schumi2004
code:
1 2 3 4 Aug-31 13:07:05 ERROR CP Server Thread-5 :: Invalid update data, update failed: ['schumi2004-Sick-Beard-Dutch-ce18847', 'schumi2004-Sick-Beard-Dutch-cd94703'] Aug-31 13:07:05 INFO CP Server Thread-5 :: Deleting file /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/dutch-tpb Aug-31 13:06:42 INFO CP Server Thread-5 :: Extracting file /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/dutch-tpb Aug-31 13:06:37 INFO CP Server Thread-5 :: Downloading update from https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tarball/dutch-tpb
doe ik het fout?
Is er een mogelijkheid om handmatig search providers toe te voegen in sick-beard?
Ik heb geprobeerd om in config.ini het een en ander aan te passen (bijvoorbeeld 'womble = 1' om te testen), maar in de webinterface is hij nog steeds uitgevinkt.
Ik heb geprobeerd om in config.ini het een en ander aan te passen (bijvoorbeeld 'womble = 1' om te testen), maar in de webinterface is hij nog steeds uitgevinkt.
Zou in principe moeten werken. Heb je Sickbeard wel uitgezet als je in de configfile werkt? Anders kan het nietMisterLBP schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:10:
Is er een mogelijkheid om handmatig search providers toe te voegen in sick-beard?
Ja Sickbeard stond uit uiteraard.EJPostema schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:03:
[...]
Zou in principe moeten werken. Heb je Sickbeard wel uitgezet als je in de configfile werkt? Anders kan het niet
Zal eens in de logfiles kijken.
edit:
Was vergeten na de laatste pull te herstarten

Het werkt weer.
[ Voor 11% gewijzigd door MisterLBP op 31-08-2013 20:20 ]
Ik heb hem via SPK geïnstalleerd, dan kan ik toch geen git pull doen?MikeOO schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:16:
[...]
Probeer eens via Putty of het via Git Pull wel werkt. Daarna SB wel even herstarten.
Hij geeft iig een error als ik dit probeer.
code:
1
| fatal: Not a git repository |
Shumi, ik ga je SB versie proberen. Ik krijg van diverse mensen te goren dat hij zoveel beter is dan de originele versie. Ik werk in osx en dat is toch wel weer even pielen om het te installeren en vooral te laten draaien. Moet ik bij jouw versie dat scipt nog draaien om te zien of SB nog loopt?
Ik gebruik nu al een lange tijd de standaard osx app van SB, alleen al omdat dat met een dubbelklik klaar is.
Mijn waardering voor je werk heb je. 👍
Ik gebruik nu al een lange tijd de standaard osx app van SB, alleen al omdat dat met een dubbelklik klaar is.
Mijn waardering voor je werk heb je. 👍
Ik heb hem ook via een SPK gedaan via Sickbeard Custom en dan de branch van schumi (Sick-Beard-Dutch) genomen.gielie schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:52:
[...]
Ik heb hem via SPK geïnstalleerd, dan kan ik toch geen git pull doen?
Hij geeft iig een error als ik dit probeer.
code:
1 fatal: Not a git repository
Ik kan die wel via een Git Pull bijwerken. Of dat nog steeds kan weet ik niet dat is al weer even terug dat ik die geïnstalleerd heb.
Er zijn ook aardig wat mogelijkheden met GIT maar is altijd zoeken welk commando je moet gebruiken.
Check eens of je een .git folder hebt staan in je SickBeard folder.
Anders sickbeard eens verwijderen en opnieuw installeren. Even je bestanden veilig stellen zoals config.ini en sickbeard.db en dan hoef je niet veel meer in te stellen na de nieuwe installatie.
[ Voor 25% gewijzigd door MikeOO op 01-09-2013 07:40 ]
Ondertussen Shumi's versie helemaal aan de praat gekregen, werkt als een tierelier!
Zo veel beter dan de normale SB, merk t pas echt wanneer ik hem in gebruik heb.
ik gebruik sabnzd en couchpatato, ik heb de instelling en mappen goed staan zodat couchpatato de films normaal hernoemt en subtitels download.
hij doet dit niet, waar kan dit aanliggen
dit is wel de eerste keer dat ik couch patato gebruik
hij doet dit niet, waar kan dit aanliggen
dit is wel de eerste keer dat ik couch patato gebruik
Tot nu toe heb ik 12 series zonder problemen kunnen downloaden via Sickbeard. Gisteren heb ik een serie toegevoegd aan Sickbeard om te downloaden. Ondanks dat deze serie bekend was via de wizard (en ook op thetvdb.com) vult hij de gegevens (banner) niet aan. Als ik vervolgens naar de pagina van de serie wil gaan krijg ik een '500 Internal Server Error'.
Ik wil de serie nu handmatig verwijderen, maar dat lukt niet omdat ik de pagina waar de delete knop zit niet kan openen.
Ik heb Sickbeard al herstart, en ook de hele server herstart, maar dat maakt geen verschil.
Hoe kan ik de serie alsnog verwijderen? Moet ik dan rechtstreeks in de DB van Sickbeard iets verwijderen?
Ik draai Dutch-TPB (up to date) op Ubuntu Server 12.04
Ik wil de serie nu handmatig verwijderen, maar dat lukt niet omdat ik de pagina waar de delete knop zit niet kan openen.
Ik heb Sickbeard al herstart, en ook de hele server herstart, maar dat maakt geen verschil.
Hoe kan ik de serie alsnog verwijderen? Moet ik dan rechtstreeks in de DB van Sickbeard iets verwijderen?
Bij manage kan je shows verwijderen etcw.d schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:17:
Tot nu toe heb ik 12 series zonder problemen kunnen downloaden via Sickbeard. Gisteren heb ik een serie toegevoegd aan Sickbeard om te downloaden. Ondanks dat deze serie bekend was via de wizard (en ook op thetvdb.com) vult hij de gegevens (banner) niet aan. Als ik vervolgens naar de pagina van de serie wil gaan krijg ik een '500 Internal Server Error'.
Zijn er hier mensen die toevallig de develop versie van CouchPotato gebruiken??
Als ik een bestand naar een black hole stuur dan wordt de extensie .movie ipv .torrent.
hier kan deluge niet mee overweg.
op een andere VPS heb ik de master draaien en daar gebeurt dat niet.
Als ik een bestand naar een black hole stuur dan wordt de extensie .movie ipv .torrent.
hier kan deluge niet mee overweg.
op een andere VPS heb ik de master draaien en daar gebeurt dat niet.
Wanneer ik na een koude boot
Dit betekent dat SickBeard twee keer wordt opgestart neem ik aan. Ik heb in /etc/init.d een sickbeard startup file, maar hoe zou het andere process (1512) getriggerd kunnen worden?
code:
uitvoer krijg ik het volgende te zien1
| ps ax | grep py |
code:
1
2
3
4
5
| 1502 ? S 0:00 sudo -u username -EH nohup python /home/username/.sickbeard/SickBeard.py -q 1512 ? Sl 0:01 python /home/username/.sickbeard/SickBeard.py -q 1536 ? Sl 0:03 /usr/bin/python CouchPotato.py --daemon --pid_file=/var/run/couchpotato.pid 1973 ? Sl 0:00 /usr/bin/python -OO /usr/bin/sabnzbdplus --daemon --server 0.0.0.0:8081 2336 pts/0 S+ 0:00 grep --color=auto py |
Dit betekent dat SickBeard twee keer wordt opgestart neem ik aan. Ik heb in /etc/init.d een sickbeard startup file, maar hoe zou het andere process (1512) getriggerd kunnen worden?
[ Voor 4% gewijzigd door MisterLBP op 01-09-2013 21:20 ]
Zou je mij kunnen uitleggen wat er beter werkt dan de normale versie?MisterLBP schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:54:
Ondertussen Shumi's versie helemaal aan de praat gekregen, werkt als een tierelier!![]()
De normale draait op zich best prima hier dus ben beetje huiverig iets te veranderen.
In de openingspost staat alles opgenoemd wat er anders is in de Schumi versie. Ik zou hem gelijk veranderen.Impstoker schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:07:
[...]
Zou je mij kunnen uitleggen wat er beter werkt dan de normale versie?
De normale draait op zich best prima hier dus ben beetje huiverig iets te veranderen.
Enerzijds heb ik heb wat lopen kloten met m'n Synology omdat sinds de update 4.3 het hibernaten erg matig verliep.
Anderzijds zijn er vanuit Sick Beard (ThePirateBay Dutch Edition van schumi2004) een aantal updates geweest de afgelopen dagen.
Vandaag kom ik er achter dat Sick Beard niet meer kan communiceren met Download Station.
Search settings - Torrent Search staat ingesteld op Synology DS.
Synology Host is http://10.0.1.2:5000/
Synology Username en password zijn correct ingevoerd.
Om uit te sluiten dat het niet aan de NAS ligt: welke services/poorten moeten draaien/open zijn om communicatie tussen Sick Beard en Download Station te bewerkstelligen?
Anderzijds zijn er vanuit Sick Beard (ThePirateBay Dutch Edition van schumi2004) een aantal updates geweest de afgelopen dagen.
Vandaag kom ik er achter dat Sick Beard niet meer kan communiceren met Download Station.
Search settings - Torrent Search staat ingesteld op Synology DS.
Synology Host is http://10.0.1.2:5000/
Synology Username en password zijn correct ingevoerd.
Om uit te sluiten dat het niet aan de NAS ligt: welke services/poorten moeten draaien/open zijn om communicatie tussen Sick Beard en Download Station te bewerkstelligen?
[ Voor 28% gewijzigd door Smultie op 02-09-2013 09:19 ]
Nee dat komt door de sudo.MisterLBP schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:43:
Wanneer ik na een koude bootcode:uitvoer krijg ik het volgende te zien
1 ps ax | grep py
code:
1 2 3 4 5 1502 ? S 0:00 sudo -u username -EH nohup python /home/username/.sickbeard/SickBeard.py -q 1512 ? Sl 0:01 python /home/username/.sickbeard/SickBeard.py -q 1536 ? Sl 0:03 /usr/bin/python CouchPotato.py --daemon --pid_file=/var/run/couchpotato.pid 1973 ? Sl 0:00 /usr/bin/python -OO /usr/bin/sabnzbdplus --daemon --server 0.0.0.0:8081 2336 pts/0 S+ 0:00 grep --color=auto py
De sudo voert die andere commando uit als een nieuw proces, waardoor je het 2 keer ziet. Een voorbeeld op mijn HTPC.
htpc@HTPC:~$ sudo sleep 100 & [1] 18667 htpc@HTPC:~$ ps -ef | grep sleep root 18667 18567 0 09:04 pts/0 00:00:00 sudo sleep 100 root 18668 18667 0 09:04 pts/0 00:00:00 sleep 100
Let op kolom 2 van regel 1 (18667 = PID van de sudo commando)
en kolom 3 van regel 2 (18667 = parent PID, dus de process ID van de commando die dit heeft gestart)
Het is 1 keer gestart zoals het hoort. Daar zou ik niks achter zoeken.
Aha, top, dat zocht ik! Thanks!EJPostema schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:51:
[...]
Bij manage kan je shows verwijderen etc
Ik die .git map weggemikt...niksUnable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.

Had vergelijkend problemen eens. Ik draai w7. heb toen de zip gepakt die uitgepakt en de sickbeard.py geopend. Daarna had ik die melding niet meer.Cartman! schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:56:
[...]
Ik die .git map weggemikt...niksIn welke config moet ik git_path nu neerzetten?
Het is al gelukt. Op een Synology NAS zit het hier: /volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/config.ini Na het toevoegen van m'n pad naar Git (/opt/bin/git) deed hij het prima.
Sickbeard TPB draait en ziet er goed uit zeg!
Kom van een error melding echter niet af:
2013-09-02 10:40:33.192991 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: global name 'process_result' is not defined
Iemand idee?
Kom van een error melding echter niet af:
2013-09-02 10:40:33.192991 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: global name 'process_result' is not defined
Iemand idee?
OK opgelost, ik heb de sb-update map leeg gemaakt, hierna verliep de update zonder problemen.MikeOO schreef op zondag 01 september 2013 @ 07:36:
[...]
Ik heb hem ook via een SPK gedaan via Sickbeard Custom en dan de branch van schumi (Sick-Beard-Dutch) genomen.
Ik kan die wel via een Git Pull bijwerken. Of dat nog steeds kan weet ik niet dat is al weer even terug dat ik die geïnstalleerd heb.
Er zijn ook aardig wat mogelijkheden met GIT maar is altijd zoeken welk commando je moet gebruiken.
Check eens of je een .git folder hebt staan in je SickBeard folder.
Anders sickbeard eens verwijderen en opnieuw installeren. Even je bestanden veilig stellen zoals config.ini en sickbeard.db en dan hoef je niet veel meer in te stellen na de nieuwe installatie.
tnks voor het mee denken.
Niet zozeer beter, maar meer opties en beter onderhouden.Impstoker schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:07:
[...]
Zou je mij kunnen uitleggen wat er beter werkt dan de normale versie?
Foutenafhandeling, Transmission integratie en ondertiteling plugin zijn voor mij de grootste pluspunten.
Hoewel deze functies veelal van mr.orange's fork afkomen is het fijn om de Nederlandse versie met Nederlandse episode omschrijvingen (shumi dus) te hebben.
Shumi reageerde ook binnen een paar uur op mijn issue die ik aankaartte, wat ik ook vrij tof vind
Fijn om te weten, ben weer wat gerusterserhat schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:05:
[...]
Nee dat komt door de sudo.
De sudo voert die andere commando uit als een nieuw proces, waardoor je het 2 keer ziet. Een voorbeeld op mijn HTPC.
htpc@HTPC:~$ sudo sleep 100 & [1] 18667 htpc@HTPC:~$ ps -ef | grep sleep root 18667 18567 0 09:04 pts/0 00:00:00 sudo sleep 100 root 18668 18667 0 09:04 pts/0 00:00:00 sleep 100
Let op kolom 2 van regel 1 (18667 = PID van de sudo commando)
en kolom 3 van regel 2 (18667 = parent PID, dus de process ID van de commando die dit heeft gestart)
Het is 1 keer gestart zoals het hoort. Daar zou ik niks achter zoeken.
[ Voor 35% gewijzigd door MisterLBP op 02-09-2013 16:08 ]
Kan SB hele seizoenen binnenhalen? Sommige series pakt hij alleen episode per episode.
Nu wil ik als test bijv de Serie Flikken binnenhalen Seizoen 1.
Deze zie ik staan bij een bekende torrenstindexer maar dan als dvd per deel. Hij is er dus wel. maar dan krijg ik dit als error
Losse episodes zijn er niet alleen volle seizoenen.
Kan SB daar mee omgaan?
Ik gebruik de ThePirateBay Dutch Edition (dutch-tpb) op een W7.
Deze zie ik staan bij een bekende torrenstindexer maar dan als dvd per deel. Hij is er dus wel. maar dan krijg ik dit als error
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| sep-02 19:32:18 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E13%7C1x13%7C01x13%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:18 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E12%7C1x12%7C01x12%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:18 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E11%7C1x11%7C01x11%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:18 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E10%7C1x10%7C01x10%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:17 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E09%7C1x09%7C01x09%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:17 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E08%7C1x08%7C01x08%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:17 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E07%7C1x07%7C01x07%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:17 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E06%7C1x06%7C01x06%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:16 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E05%7C1x05%7C01x05%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:16 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E04%7C1x04%7C01x04%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:16 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E03%7C1x03%7C01x03%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:15 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E02%7C1x02%7C01x02%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:15 WARNING SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: KickAssTorrents page requested with url http://katproxy.com/usearch/Flikken%20S01E01%7C1x01%7C01x01%20category%3Atv/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found sep-02 19:32:09 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-88521 :: Searching for stuff we need from Flikken season 1 sep-02 19:32:06 INFO CP Server Thread-7 :: Seeing if we need any episodes from Flikken season 1 sep-02 19:32:06 INFO CP Server Thread-7 :: Sending backlog for Flikken season 1 because some eps were set to wanted |
Kan SB daar mee omgaan?
couch patato heb ik ingesteld om en, nl subtitels te zoeken en te downloaden.
Hij hernoemt de films alles maar wil niet de subtitles binnenhalen, waar kan dit aanliggen?
dit is een log file van een film die ik geprobeerd heb
Hij hernoemt de films alles maar wil niet de subtitles binnenhalen, waar kan dit aanliggen?
dit is een log file van een film die ik geprobeerd heb
09-02 20:59:41 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/search/Schindler%27s+List/?limit=5, params: []
09-02 20:59:41 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.omdbapi.com/?y=&t=Schindler%27s+List, params: []
09-02 20:59:42 INFO [e.providers.movie.omdbapi] Found: Schindler's List (1993)
09-02 20:59:46 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/ismovie/tt0108052/, params: []
09-02 20:59:47 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.omdbapi.com/?i=tt0108052, params: []
09-02 20:59:47 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/info/tt0108052/, params: []
09-02 20:59:47 INFO [e.providers.movie.omdbapi] Found: Schindler's List (1993)
09-02 20:59:48 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://cf2.imgobject.com/...Qjj63zbQW5TZ8CjPThAUd.jpg, params: []
09-02 20:59:48 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/eta/tt0108052/, params: []
09-02 20:59:49 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Schindler's List in 720p
09-02 20:59:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...1993%22&ns=1&ig=1, params: []
09-02 20:59:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.nzbindex.com/...0&age=1000&more=1, params: []
09-02 20:59:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.binsearch.inf..._sort=date&adv_col=on, params: []
09-02 20:59:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://nzbx.co/api/search?q=0108052&sf=1000, params: []
09-02 20:59:50 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(199) on BinSearch: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) [01/69] - "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax.sfv" yEnc (1/1)
09-02 20:59:50 INFO [ato.core.plugins.searcher] Quality was missing in name, assuming it's a DVD-R based on the size: 8632.32
09-02 20:59:50 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(154) on BinSearch: [21455]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.RARFiX.720p.HDTV.x264-NBS ]-[1/7] - "schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs.part163.rar" yEnc (1/66)
09-02 20:59:50 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(223) on BinSearch: La liste de Schindler (1993) - [01/42] - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nfo" - yEnc (1/1)
09-02 20:59:50 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.nzbindex.com/...0&age=1000&more=1, params: []
09-02 20:59:50 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in Nzbx: https://nzbx.co/api/search?q=0108052&sf=1000 Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\denny\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.1.0.win32\couchpotato\core\plugins\base.py", line 165, in urlopen
URLError: <urlopen error [Errno 10061] Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd>
09-02 20:59:52 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbindex.com/n...720p-x264-Qmax.sfv.nzb/?q=, params: []
09-02 20:59:53 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...1993%22&ns=1&ig=1, params: []
09-02 20:59:55 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(207) on NzbIndex: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) [01/69] - "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax.sfv" yEnc09-02 20:59:55 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(219) on NzbIndex: (DownRev.Net) [00/93] - "Schindlers.list.1993.720p.HDRip.x264.HebSub-DownRev.nzb" yEnc
09-02 20:59:55 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbindex.com/n....hdtv.x264-nbs.nfo.nzb/?q=, params: []
09-02 20:59:56 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(192) on NzbIndex: [21454]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.720p.HDTV.x264-NBS ]-[006/185] - "schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs.nfo" yEnc
09-02 20:59:56 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbindex.com/n...720p.HDTV.x264.DTS.nzb/?q=, params: []
09-02 20:59:57 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz..._1993_hdtv_720p_x264_Qmax, params: []
09-02 20:59:58 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(223) on NzbIndex: La liste de Schindler (1993) - [1/1] - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nzb" - yEnc
09-02 20:59:58 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.nzbindex.com/...0&age=1000&more=1, params: []09-02 20:59:59 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(203) on NZBClub: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax"
09-02 21:00:02 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...HDRip_x264_HebSub_DownRev, params: []
09-02 21:00:03 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(219) on NZBClub: (DownRev.Net) "Schindlers.list.1993.720p.HDRip.x264.HebSub-DownRev"
09-02 21:00:06 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...3_DVD9_720p_HDTV_x264_NBS, params: []
09-02 21:00:08 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(188) on NZBClub: [21454]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.720p.HDTV.x264-NBS ]- - "sample.schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs"
09-02 21:00:11 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz..._MULTi_720p_HDTV_x264_DTS, params: []
09-02 21:00:12 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(228) on NZBClub: La liste de Schindler ) - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS" -
09-02 21:00:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...1993%22&ns=1&ig=1, params: []
09-02 21:00:17 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://nzbx.co/api/search?q=0108052&sf=1000, params: []
09-02 21:00:17 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(199) on BinSearch: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) [01/69] - "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax.sfv" yEnc (1/1)
09-02 21:00:17 INFO [ato.core.plugins.searcher] Quality was missing in name, assuming it's a DVD-R based on the size: 8632.32
09-02 21:00:18 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(154) on BinSearch: [21455]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.RARFiX.720p.HDTV.x264-NBS ]-[1/7] - "schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs.part163.rar" yEnc (1/66)
09-02 21:00:18 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in Nzbx: https://nzbx.co/api/search?q=0108052&sf=1000 Traceback (most recent call last):
File "C:\Users\denny\AppData\Roaming\CouchPotato\application\CouchPotato-2.1.0.win32\couchpotato\core\plugins\base.py", line 165, in urlopen
URLError: <urlopen error [Errno 10061] Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd>
09-02 21:00:18 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(223) on BinSearch: La liste de Schindler (1993) - [01/42] - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nfo" - yEnc (1/1)
09-02 21:00:20 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...1993%22&ns=1&ig=1, params: []
09-02 21:00:20 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(207) on NzbIndex: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) [01/69] - "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax.sfv" yEnc
09-02 21:00:20 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(219) on NzbIndex: (DownRev.Net) [00/93] - "Schindlers.list.1993.720p.HDRip.x264.HebSub-DownRev.nzb" yEnc
09-02 21:00:22 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(192) on NzbIndex: [21454]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.720p.HDTV.x264-NBS ]-[006/185] - "schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs.nfo" yEnc
09-02 21:00:23 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(203) on NZBClub: (Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax) "Schindlers List 1993 hdtv 720p x264 Qmax"
09-02 21:00:26 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(219) on NZBClub: (DownRev.Net) "Schindlers.list.1993.720p.HDRip.x264.HebSub-DownRev"
09-02 21:00:28 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(223) on NzbIndex: La liste de Schindler (1993) - [1/1] - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nzb" - yEnc
09-02 21:00:29 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(188) on NZBClub: [21454]-[FULL]-[#a.b.hdtv.x264@EFNet]-[ Schindlers.List.1993.DVD9.720p.HDTV.x264-NBS ]- - "sample.schindlers.list.1993.dvd9.720p.hdtv.x264-nbs"
09-02 21:00:30 INFO [otato.core.providers.base] Found: score(228) on NZBClub: La liste de Schindler ) - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS" -
09-02 21:00:37 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.nzbclub.com/nz...Ti_720p_HDTV_x264_DTS.nzb, params: []
09-02 21:00:38 INFO [ore.downloaders.blackhole] Downloading nzb to D:\nzb\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052).nzb
09-02 21:00:38 INFO [ato.core.plugins.searcher] Snatched "La liste de Schindler ) - "Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS" - ": Schindler's List (1993) in 720p
09-02 21:01:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []09-02 21:01:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:02:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:02:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:03:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:03:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:04:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:04:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:05:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:05:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:06:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:06:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:07:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:07:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:08:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:08:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:09:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:09:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:10:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:10:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:11:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:11:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:12:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:12:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:13:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:13:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:14:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:14:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:15:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:15:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:16:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:16:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:17:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:17:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:18:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:18:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:19:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:19:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: [
]09-02 21:20:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:20:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:21:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:21:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:22:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: [
]09-02 21:22:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:23:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:23:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:24:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:24:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:25:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
09-02 21:25:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: []
09-02 21:26:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: [
]09-02 21:26:22 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8080/api?output=json&apikey=xxx&limit=15&mode=history, params: [
]09-02 21:26:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Download of La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052) completed!
09-02 21:26:22 INFO [tato.core.plugins.renamer] Scanning movie folder d:\download\films\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052)..
.09-02 21:26:22 ERROR [tato.core.plugins.renamer] Download ID SABnzbd_nzo_mxa_5f from downloader Sabnzbd not found in releases
09-02 21:26:22 INFO [tato.core.plugins.scanner] Found 1 movies in the folder d:\download\films
09-02 21:26:23 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com
09-02 21:26:24 INFO Starting new HTTP connection (1): http://www.subswiki.com
09-02 21:26:30 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com
09-02 21:26:31 INFO [tato.core.plugins.renamer] Removing "d:\download\films\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052)\Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nzb"
09-02 21:26:31 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "d:\download\films\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052)\Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.nfo" to "D:\Films\Schindler's List (1993)\Schindler's List.orig.nfo
09-02 21:26:31 INFO [tato.core.plugins.renamer] Renaming "d:\download\films\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052)\Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS.mkv" to "D:\Films\Schindler's List (1993)\Schindler's List.mkv"
09-02 21:26:31 INFO [tato.core.plugins.renamer] Deleting folder: d:\download\films\La liste de Schindler ) - Schindlers.List.1993.MULTi.720p.HDTV.x264.DTS - .cp(tt0108052)
09-02 21:26:31 INFO [e.providers.metadata.base] Creating XBMC metadata.
09-02 21:26:31 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.omdbapi.com/?i=tt0108052, params: []
09-02 21:26:31 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.couchpota.to/info/tt0108052/, params: []
09-02 21:26:32 INFO [e.providers.movie.omdbapi] Found: Schindler's List (1993
09-02 21:26:32 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://cf2.imgobject.com/...Qjj63zbQW5TZ8CjPThAUd.jpg, params: []
09-02 21:26:32 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://cf2.imgobject.com/...bc7lJsFjhHOVWXQgNNgSQ.jpg, params: []
09-02 21:26:33 INFO [tato.core.plugins.scanner] Found 1 movies in the folder D:\Films\Schindler's List (1993)
[ Voor 104% gewijzigd door Zaratrass op 02-09-2013 22:15 ]
mensen waarbij headphones wel fatsoenlijk werkt en albums vind? -_-
hmmm dan maar met torrents. dan werkt het wel goed
[ Voor 29% gewijzigd door Paulus07 op 03-09-2013 00:33 ]
Ik had hier ook veel last van, omdat ik een hoop series vroeger in zijn geheel met spotnet heb binnnen gehengeld. Ik heb het opgelost door een aparte share te maken voor DVD series, en deze seizoenen in SB als archived te zetten.Sepp14 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:14:
Kan SB hele seizoenen binnenhalen? Sommige series pakt hij alleen episode per episode.
-------
Kan SB daar mee omgaan?
Heb het opgelost, ik heb de Search providers die ik gebruik om hoog gezet en bij elke serie een Force Check gedaan. Ze staan nu weer in de lijst van upcoming Series!JerX schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Bij mij werkt Sickbeard (laatste beta versie) helemaal niet meer, series vinden doet hij helemaal niet meer. Laat staan dat de "Upcoming Episodes" recent is, serie zoals Suits staat niet eens in de lijst. Ik zal SickBeard is een reset schop geven..
Het is zeker mogelijk, maar waar sickbeard niet mee overweg kan is een dvd collectie, waarbij je typisch S1DVD1/2/3 hebt met daarop bv ieder 3 afleveringen. Dit geeft 1 grote error vervuiling. Een NZB met daarin 13 mkv's daarentegen heeft SB ook bij mij goed verwerkt.
Ik kom ze tegen compleet seizoen Flikken antwerpen: zonestad) in avi. Maar ik kan ze niet binnenhalen,Lankman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:14:
Het is zeker mogelijk, maar waar sickbeard niet mee overweg kan is een dvd collectie, waarbij je typisch S1DVD1/2/3 hebt met daarop bv ieder 3 afleveringen. Dit geeft 1 grote error vervuiling. Een NZB met daarin 13 mkv's daarentegen heeft SB ook bij mij goed verwerkt.
Op de een of andere manier krijg ik ze niet binnen. Zelfs niet via torrents.
Als test een afl gedaan van s07E10 van Flikken maastricht en die vondt hij wel in torrents en haalde hem binnen. Dus de torrents werken bij mij pffff.
Ja hoor, prima. Gisteren nog AM van Arctic Monkeys gedownload, vorige week Hesitation Marks van Nine Inch Nails en de week daarvoor Big TV van White Lies, allemaal automatisch. Geen problemen met downloaden, al krijg je soms wel kleine probleempjes bij het post-processen.Paulus07 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:05:
mensen waarbij headphones wel fatsoenlijk werkt en albums vind? -_-
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Is de versie van Schumi alleen voor windows? Ik krijg zijn versie niet aan de praat Sickbear.py blijft hangen op
import Sickbeard regel 51
setup.py blijft mekkeren om py2exe import regel 6..
py2exe is voor windows … Kan ik dus concluderen dat deze versie Windows only is?
import Sickbeard regel 51
setup.py blijft mekkeren om py2exe import regel 6..
py2exe is voor windows … Kan ik dus concluderen dat deze versie Windows only is?
[ Voor 33% gewijzigd door To_Tall op 03-09-2013 14:18 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Klopt maar py2exe is voor python 2.x een module voor windows..Smultie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:30:
Nee. Python draait op zo ongeveer alles.
De installatie blijft mekkeren over py2exe
Als ik setup niet draai. dan gaat sickbeard.py over zijn nek met regel 41 44 enz (import module sickbeard not found)
Ik heb de orginele versie weer hersteld.. dat werkt dus als een zonnetje
Mss heel stom, ik opende hem toen met opdrachtprompt in windows--> openen met...
Zal wel bij mij zijn klepel en klok iets daarmee.
Ik gebruik OS XSepp14 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:53:
Mss heel stom, ik opende hem toen met opdrachtprompt in windows--> openen met...
Ik start Sickbeard via de terminal.. py2exe zorgt volgens mij er voor dat je met een klik python bestanden kan openen..
Ik dacht altijd dat exe een windows ding is en niet voor apple
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]