[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu alles op 1080 gezet, mocht dat niet werken ga ik alles op archived zetten.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week weer 2 harde schijven van 2tb gehaald nadat de vorige kapot is gevallen die vol stond met films etc voor mijn Boxee Box. Dus sinds enkele dagen weer hard bezig om wat in te lezen wat te gebruiken en het nodige te installeren. Ik kom wat enkele dingen tegen waar het mis gaat en heb nog wat vragen aan jullie.

Ik gebruik Sabnzbd om alles binnen te halen. De nzb's krijgt hij van TPB Sickbeard en Couchpotato. Sickbeard werkt goed, haalt de juiste bestanden binnen als ik op wanted druk en met het script nzbtosickbeard renamed en verplaatst hij alles van /volumes/complete/tv naar /volumes/TV Shows.

Hier komt mijn eerste vraag. Hoe stel ik in dat hij automatisch om de zoveel tijd zoekt naar nieuwe afleveringen en die snatched? En is er misschien een script dat hij begint te downloaden zodra de externe hd geconnect is? Subtitels via SB regelen en dan van Bierdopje halen?

Dan Couchpotato. Hier heb ik wat meer problemen mee (gehad). Eerst was het zo dat als er een download klaar is dat deze niet meteen wordt gerenamed en verplaatst naar de juiste folder wat wel zou moeten gebeuren via de build in features. Dit heb ik nu wel zo voor elkaar gekregen door het script nzbtocp in te stellen. Dit werkt goed maar heb nog steeds enkele problemen. Namelijk als een download failed dan wordt er geen andere release gesnatched.. Ook kwam ik er vanochtend achter dat CP vannacht films opeens heeft gesnatched die al klaar met downloaden waren en zelfs die nog in de queue stonden te wachten.. Iemand die me kan helpen? Dat laatste kan misschien komen omdat de Snatched & Available lijst niet gesynct wordt met de wanted lijst (misschien door het gebruik van het nzbtocp script)

Zal ongetwijfeld niet helemaal duidelijk zijn en misschien willen jullie nog wat meer info maar dat moeten jullie dan maar vragen! Zal dan antwoorden waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:10:
Heb vorige week weer 2 harde schijven van 2tb gehaald nadat de vorige kapot is gevallen die vol stond met films etc voor mijn Boxee Box. Dus sinds enkele dagen weer hard bezig om wat in te lezen wat te gebruiken en het nodige te installeren. Ik kom wat enkele dingen tegen waar het mis gaat en heb nog wat vragen aan jullie.

Ik gebruik Sabnzbd om alles binnen te halen. De nzb's krijgt hij van TPB Sickbeard en Couchpotato. Sickbeard werkt goed, haalt de juiste bestanden binnen als ik op wanted druk en met het script nzbtosickbeard renamed en verplaatst hij alles van /volumes/complete/tv naar /volumes/TV Shows.

Hier komt mijn eerste vraag. Hoe stel ik in dat hij automatisch om de zoveel tijd zoekt naar nieuwe afleveringen en die snatched? En is er misschien een script dat hij begint te downloaden zodra de externe hd geconnect is? Subtitels via SB regelen en dan van Bierdopje halen?

Dan Couchpotato. Hier heb ik wat meer problemen mee (gehad). Eerst was het zo dat als er een download klaar is dat deze niet meteen wordt gerenamed en verplaatst naar de juiste folder wat wel zou moeten gebeuren via de build in features. Dit heb ik nu wel zo voor elkaar gekregen door het script nzbtocp in te stellen. Dit werkt goed maar heb nog steeds enkele problemen. Namelijk als een download failed dan wordt er geen andere release gesnatched.. Ook kwam ik er vanochtend achter dat CP vannacht films opeens heeft gesnatched die al klaar met downloaden waren en zelfs die nog in de queue stonden te wachten.. Iemand die me kan helpen? Dat laatste kan misschien komen omdat de Snatched & Available lijst niet gesynct wordt met de wanted lijst (misschien door het gebruik van het nzbtocp script)

Zal ongetwijfeld niet helemaal duidelijk zijn en misschien willen jullie nog wat meer info maar dat moeten jullie dan maar vragen! Zal dan antwoorden waar nodig.
Vraag 1: onder search settings staat search frequency ;) in minuten invullen, dus bijvoorbeeld elke 60 min.
Vraag 2: niet dat ik weet, maar je kan onder manage searches een force search doen, hoef je niet alle series bij langs ;)
Vraag 3: wat bedoel je? Je kan SB idd subtitles laten zoeken oa via Bierdopje. Werkt prima
Vraag 4: in de openings post staat een Google doc (best practice doc) kijk daar even naar, staat netjes in hoe je alles moet instellen met de scripts. Waarschijnlijk heb je ergens een foutje, maar kan zo snel niet zien wat.
Loop dat dus even goed na en als er dan nog problemen zijn roep je maar weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Goedemorgen,

Ik ben SickBeard aan het ontdekken icm met een DS212j en SabNZB. Op zich werkt het allemaal, hij download serie's en met AutoSub krijg ik er NL srt bij. Dus dat is mooi.

Maar ik wil als het kan de serie's afspelen op mijn Apple TV3, iPad 3 of iPhone 4s. Kan dat, zo ja, in welk formaat moet ik dan downloaden met SickBeard? Want alles word nu gedownload op 1080p BlueRay en daar heb ik niks aan helaas...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frid0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:42:
Maar ik wil als het kan de serie's afspelen op mijn Apple TV3, iPad 3 of iPhone 4s. Kan dat, zo ja, in welk formaat moet ik dan downloaden met SickBeard? Want alles word nu gedownload op 1080p BlueRay en daar heb ik niks aan helaas...
In sickbeard kan je niet opgeven welk formaat het is, alleen de kwaliteit. Ik heb eigenlijk altijd mkv's van sickbeard gehad. Zelf heb ik de maximale kwaliteit op 1080 web-dl gezet, bluray download ik liever op een andere manier als ik die wil.

met een jailbreak op de ipad of iphone kan je ze bekijken met xmbc voor ios. Er zijn amper tot geen apps verder die ac3 geluid ondersteunen, althans niet tot een paar maand terug toen ik keek. Vorig jaar waren die er wel,maar er werd gedreigd met rechtzaken en de appmakers moeten betalen en willen dat niet.

Apple tv kan ook geen mkv streamen meen ik zonder jailbreak en die jailbreak is er niet voor apple tv 3.

Genoeg niet apple mediaspelers die dit trouwens wel kunnen. Ïk ben zelf echt geen fan van apple tv door al dit gedonder. Heb veel plezier van mijn ipad, maar verder... Volgens mij moet je alles dan handmatig converteren van mkv naar mp4 om het te kunnen zien op je apple tv 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

In sickbeard kan je niet opgeven welk formaat het is, alleen de kwaliteit. Ik heb eigenlijk altijd mkv's van sickbeard gehad. Zelf heb ik de maximale kwaliteit op 1080 web-dl gezet, bluray download ik liever op een andere manier als ik die wil.

met een jailbreak op de ipad of iphone kan je ze bekijken met xmbc voor ios. Er zijn amper tot geen apps verder die ac3 geluid ondersteunen, althans niet tot een paar maand terug toen ik keek. Vorig jaar waren die er wel,maar er werd gedreigd met rechtzaken en de appmakers moeten betalen en willen dat niet.

Apple tv kan ook geen mkv streamen meen ik zonder jailbreak en die jailbreak is er niet voor apple tv 3.

Genoeg niet apple mediaspelers die dit trouwens wel kunnen. Ïk ben zelf echt geen fan van apple tv door al dit gedonder. Heb veel plezier van mijn ipad, maar verder... Volgens mij moet je alles dan handmatig converteren van mkv naar mp4 om het te kunnen zien op je apple tv 8)7
Bedankt voor je snelle en uitgebreide uitleg.

Begrijp dat ik het op mijn ATV3 niet te zien ga krijgen. Jammer!

Maar als ik mijn iPad en/of iPhone Jailbreak dan kan het wel zeg je? Tenminste, kan ik het zien op mijn iPad en iPhone. Met welke app's kan het dan? Heb wel Plex draaien op mijn DS212j en iPad, zie alle serie's wel netjes staan met alle info maar kan niks afspelen. iPad ondersteund geen mkv's :(

Mmmm, ok. Heb nog wel ergens een oude Eminent EM 7180 geloof ik liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:25
Met een iPad kan je met VLC of een soortgelijke app gewoon mkv's Airplayen naar je Apple TV :)

Mkv's kun je met veel apps bekijken.
Ik zelf gebruik nu nog nPlayer om via het netwerk te kijken, maar VLC heeft al aangekondigd dat SMB shares een high priority hebben om in een volgende update gepropt te zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-08-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:28:
Met een iPad kan je met VLC of een soortgelijke app gewoon mkv's Airplayen naar je Apple TV :)
Mag jij mij zeggen hoe??

Want met de VLC app die nu in de App Store staat lukt mij dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Go to the multi-tasking view (press the home button twice and swipe to the left) to enable AirPlay mirroring. Due to limitations on Apple's API, we are unable to add a button for video as much as we'd like to.
http://forum.videolan.org...469&hilit=airplay#p381469

[ Voor 16% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-08-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Dit zeg mij niet veel. Snap wel wat ze zeggen, dat je het iPad beeld mirror op je tv en dan zo doet. Maar dat is niet echt Airplay.
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:28:

Mkv's kun je met veel apps bekijken.
Ik zelf gebruik nu nog nPlayer om via het netwerk te kijken, maar VLC heeft al aangekondigd dat SMB shares een high priority hebben om in een volgende update gepropt te zijn.
nPlayer, werkt dat goed?? Ook met geluid en NL srt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Airplay Mirroring is gewoon Airplay en kan dan ook in full hd.
nPlayer werkt perfect momenteel hier, ik connect via SMB en speel alles met ondertiteling.
DTS geluid is echter een probleem, daarom is het wachten op VLC dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:08:
Airplay Mirroring is gewoon Airplay en kan dan ook in full hd.
nPlayer werkt perfect momenteel hier, ik connect via SMB en speel alles met ondertiteling.
DTS geluid is echter een probleem, daarom is het wachten op VLC dus ook.
Mmmm, ok. Maar zonder geluid heeft het weinig zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Frid0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:10:
[...]

Mmmm, ok. Maar zonder geluid heeft het weinig zin
DTS geluid is vooral alleen in films. AC3 geluid werkt gewoon. Al mijn series zijn iig prima te kijken, tot de tijd komt dat VLC de app update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:11:
[...]

DTS geluid is vooral alleen in films. AC3 geluid werkt gewoon. Al mijn series zijn iig prima te kijken, tot de tijd komt dat VLC de app update :)
O ok. En die serie's heb je in MKV, 1080p gedwonload?

Die nPlayer kost 4,5 euro zie ik. Dat is het wel waard begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Check even wat van je series in VLC op een pc ofzo.
Onder Extra -> Codecinformatie kun je dan precies zien wat voor audio streams er in de bestanden zit die je wil afspelen.
Sommige series heb ik idd in 1080p, sommige gewoon de normale 720p hdtv.

DTS Audio zal nPlayer niet afspelen, maar de rest (redelijkerwijs) wel.

Ik vond de app het zeker waard tot nu toe, maar ik snap best dat nu VLC er is, het de keuze iets lastiger maakt. Misschien komt er volgende week al een update voor VLC met SMB sharing mogelijkheden. Dan is het jammer.
Als je dit ziet, zie je wel dat het waarschijnlijk nog even duurt https://trac.videolan.org/vlc/ticket/8879

[ Voor 46% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-08-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
VLC op een pc...heb het daar niet op draaien...
Heb het alleen op mijn iPad/iPhone staan maar daar staat dus de meeste recente op. Daar kan je niks mee, tenminste zover ik weet...

werkt bij mij niet met mijn DS212J :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Nee, daar kun je nu nog niets mee. Ze zijn er mee bezig. Heb mn bovenstaande bericht btw iets aangepast naar aanleiding van je vraag.
Als je series kijkt zit je 9 van de 10x wel goed met nPlayer (uitgaande van de standaard series, met de standaard groepen en rips).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:25:
Nee, daar kun je nu nog niets mee. Ze zijn er mee bezig. Heb mn bovenstaande bericht btw iets aangepast naar aanleiding van je vraag.
Als je series kijkt zit je 9 van de 10x wel goed met nPlayer (uitgaande van de standaard series, met de standaard groepen en rips).
O ok, VLC er maar weer af gegooid dan. Als er toch niks aan heb nu :)
Tot nu toe wel ja, wil dat eerst testen. Heb nu 2 serie's in zijn geheel op mijn NAS staan incl sub's maar kan geen 1 aflevering kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Frid0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:35:
[...]

O ok, VLC er maar weer af gegooid dan. Als er toch niks aan heb nu :)
Tot nu toe wel ja, wil dat eerst testen. Heb nu 2 serie's in zijn geheel op mijn NAS staan incl sub's maar kan geen 1 aflevering kijken :(
Je kan de app kopen en geld terugvragen als het niks voor je is. Geen garanties natuurlijk dat Apple je geld terug geeft, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:40:
[...]

Je kan de app kopen en geld terugvragen als het niks voor je is. Geen garanties natuurlijk dat Apple je geld terug geeft, maar je kan het proberen.
Hahaha, nou als je Apple beetje kent doen ze dat niet vermoed ik
Maar denk dat ik het wel ga proberen. Moet toch iets met al die MKV bestanden op mijn NAS :)
Heb er nu niks aan hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Apple refund regelmatig apps, maar dan moet er wel een gegronde reden voor zijn.
Als jij je reden gegrond genoeg kan maken, zullen ze refunden. Ik weet alleen niet of het niet goed afspelen van alle files op je nas tot die redenen behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
SidewalkSuper schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:43:
Apple refund regelmatig apps, maar dan moet er wel een gegronde reden voor zijn.
Als jij je reden gegrond genoeg kan maken, zullen ze refunden. Ik weet alleen niet of het niet goed afspelen van alle files op je nas tot die redenen behoort.
Denk dat dat niet goed genoeg is voor Apple.
Maar wie weet, kan het altijd proberen als het niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat tips qua preffered words voor CP? Om zo betrouwbare/goede releases binnen te halen en misschien wat met NL subs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik gebruik bij preferred required words alleen officiële releasegroepen. Daarmee filter ik al die meuk die door p2p groepen gedaan worden heel makkelijk eruit :)
NL subs erin heb ik dus zelden, omdat die groepen haast nooit de eerste zijn tov groepen met R1 sources.

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 05-08-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag ook maar eens gewaagd aan het installeren van sickbeard + auto-sub op de mac. Gelukkig geen noemenswaardige problemen tegengekomen tijdens dat proces. Ik heb nu alleen een uber noob probleem en ik hoop dat iemand hier het antwoord erop heeft aangezien ik er via google niet uit ben gekomen.

Wanneer sickbeard een nzb stuurt naar sabnzbd, zet sabnzbd de nzb standaard onder de categorie 'default'. Nu heb ik een categorie gemaakt genaamd 'sickbeard' welke naderhand sabtosickbeard.py uitvoert. Het probleem is nu dat ik alle nzb's die toegevoegd worden manueel op de sickbeard categorie gezet moet worden, ik zou dit graag automatisch willen.. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd met groups / indexer tags maar niks mag baten :/

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11109447/sickbeard.jpg

edit: ik heb het al opgelost. SABnzbd Category in Sickbeard kwam niet overeen met dat van SABnzbd. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
In sickbeard kan je toch de SABnzbd Category instellen ? (Bij search settings). Dat is dan de categorie die sickbeard meegeeft aan Sabnzbd. Bij mij werkt dat prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Welke eBook downloaders heb je behalve LazyLibrarian nog meer? Ik vind LL nou niet echt intuitief, en volgens mij kan ie ook alleen maar overweg met newznab providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
mvds schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:44:
Welke eBook downloaders heb je behalve LazyLibrarian nog meer? Ik vind LL nou niet echt intuitief, en volgens mij kan ie ook alleen maar overweg met newznab providers.
Plus dat het zo goed als dood is https://github.com/itsmegb/LazyLibrarian

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb nu https://github.com/herman-rogers/LazyLibrarian-1 erop staan, maar die is niet veel nieuwer/beter dan de originele versie. Het idee is mooi, een SB/CP achtige app voor eBooks, maar helaas, waarschijnlijk door tijdgebrek van de ontwikkelaar blijft het nu hangen bij een het-is-het-net-niet-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb mijn indexers vernieuwd in CP en SB. Wat oude eruit, nieuwe erin, etc. Hoe zorg ik er nu voor dat bijv CP mijn nieuwe indexers gebruikt voor de wantedlijst? Is hier een handige manier voor, zonder dat ik alle films opnieuw in moet typen?

Edit: zonder dat ik iets gedaan heb, zijn er nu wel 30 films zomaar ineens toegevoegd aan SAB. Ik ga er vanuit dat CP die nu wel kon vinden. Wat gebeurt er dan met de films die eerder al met andere indexers gevonden waren, maar bijv. veel missing articles hadden? En bovendien, zoveel wil ik niet tergelijkertijd downloaden, al was het maar omdat SAB er langzaam van lijkt te worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Jorgen op 06-08-2013 20:16 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik heb een hoop directories verplaatst op mijn linux data/download server. Nu zou ik graag ipv de Sickbeard alpha master install de Schumi install (dutch-tpb) willen gebruiken. Hoe kan ik naar die versie overgaan met behoud van mijn data/database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets wazigs met auto-sub, in veel van de series staat "100" of "800" of "default" dwars door de serienaam. Dit heeft weer tot gevolg dat de hele error log vol loopt, omdat hij die shows niet kan vinden.
Ik kan met geen mogelijkheid die wanted list opnieuw opbouwen, omdat scandisk process ook niet meer start (doordat alle threads vol zijn).
Ik wil gewoon even de hele database met wanted leeggooien. Ik dacht dat dit in database.db zou staan, maar dat verwijderen heeft geen zin. Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Jorgen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:45:
Ik heb mijn indexers vernieuwd in CP en SB. Wat oude eruit, nieuwe erin, etc. Hoe zorg ik er nu voor dat bijv CP mijn nieuwe indexers gebruikt voor de wantedlijst? Is hier een handige manier voor, zonder dat ik alle films opnieuw in moet typen?
Volgens mij gebeurd dit automatisch, CP zoekt met de beschikbare indexers die je hebt ingevuld. Je hoeft hiervoor dus niks te doen (anders zou onderstaand ook niet gebeuren)
Edit: zonder dat ik iets gedaan heb, zijn er nu wel 30 films zomaar ineens toegevoegd aan SAB. Ik ga er vanuit dat CP die nu wel kon vinden. Wat gebeurt er dan met de films die eerder al met andere indexers gevonden waren, maar bijv. veel missing articles hadden? En bovendien, zoveel wil ik niet tergelijkertijd downloaden, al was het maar omdat SAB er langzaam van lijkt te worden.
De films die bij CP op wanted staan gaat hij zoeken, totdat hij ze vind. Ik denk dat de films die eerder zijn gedownload met veel missing articled als 'snatched' staan? Daar kan je hem forcen om opnieuw te zoeken of een andere release te pakken.

En al dat downloaden, laat je nas of htpc lekker zijn ding doen. Ze moeten toch binnenstromen tenslotten. Maakt dan niet zoveel uit als het iets langer duurt ;)
Lankman schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:04:
Ik heb een hoop directories verplaatst op mijn linux data/download server. Nu zou ik graag ipv de Sickbeard alpha master install de Schumi install (dutch-tpb) willen gebruiken. Hoe kan ik naar die versie overgaan met behoud van mijn data/database?
in de sickbeard directory staat een bestandje dat "sickbeard.db" heet, die moet je dus even backuppen. hoe dat precies werkt kan je wel googlen of even zoeken in dit topic. Overigens is dit helemaal niet nodig. Je kan Sickbeard je bestaande series die je hebt laten scannen, bouwt hij die database vanzelf weer op (kan ff duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:31:
Iemand nog wat tips qua preffered words voor CP? Om zo betrouwbare/goede releases binnen te halen en misschien wat met NL subs erin.
Ik heb bij zowel preferred als required:
[=-< Q.o.Q >-=],qoq,nlsubs,nl,dutch,NLSUBBED,Ingebakken subs,NL Subs,EXTERNE SUBS,Simply ReleaseS Toppers,~* SRT *~, NL,DERIDDER,TheKnight,ADIT,nl-subs,BIRD

En bij ignored words:
DVDScreener,AVCHD,XViD,german,french,truefrench,danish,swedish,spanish,italian,korean,dubbed,swesub,korsub,dksubs,DKSUB,NORDIC

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Ik loop 27 SickBeard commits achter, tijd om updates te doen. Draai natuurlijk dutch-tpb. Log zegt dit wanneer ik probeer te updaten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Aug-07 12:47:22 DEBUG    TRAKTWATCHLIST :: Starting new thread: TRAKTWATCHLIST
Aug-07 12:47:13 DEBUG    CP Server Thread-8 :: After checking, cur_commit = 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d, newest_commit = 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d, num_commits_behind = 0
Aug-07 12:47:13 DEBUG    CP Server Thread-8 :: newest: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d and current: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d and num_commits: 0
AA
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Git output: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d
AA
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: git output: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Executing git rev-parse HEAD with your shell in /usr/local/sickbeard-custom/var/SickBeard

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
BeefHazard schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:45:
Ik loop 27 SickBeard commits achter, tijd om updates te doen. Draai natuurlijk dutch-tpb. Log zegt dit wanneer ik probeer te updaten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Aug-07 12:47:22 DEBUG    TRAKTWATCHLIST :: Starting new thread: TRAKTWATCHLIST
Aug-07 12:47:13 DEBUG    CP Server Thread-8 :: After checking, cur_commit = 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d, newest_commit = 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d, num_commits_behind = 0
Aug-07 12:47:13 DEBUG    CP Server Thread-8 :: newest: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d and current: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d and num_commits: 0
AA
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Git output: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d
AA
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: git output: 429d51e32b155c7af6849334a76d4e74d3b62b6d
Aug-07 12:47:11 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Executing git rev-parse HEAD with your shell in /usr/local/sickbeard-custom/var/SickBeard
Die update is terug gedraaid, FF sickbeard afsluiten en opnieuw opstarten en dan is de melding ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je in couchpotato aangeven dat die alleen van speciale release groups moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:26:
Kan je in couchpotato aangeven dat die alleen van speciale release groups moet downloaden.
zie een paar posts boven die van jou van tcviper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Kalua schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

Die update is terug gedraaid, FF sickbeard afsluiten en opnieuw opstarten en dan is de melding ook weg
Bedankt! Nu wachten tot 'ie uitkomt en blijft :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzzie schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:36:
[...]

zie een paar posts boven die van jou van tcviper
Zo, koekkoek |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:28:
Ik heb nu iets wazigs met auto-sub, in veel van de series staat "100" of "800" of "default" dwars door de serienaam. Dit heeft weer tot gevolg dat de hele error log vol loopt, omdat hij die shows niet kan vinden.
Ik kan met geen mogelijkheid die wanted list opnieuw opbouwen, omdat scandisk process ook niet meer start (doordat alle threads vol zijn).
Ik wil gewoon even de hele database met wanted leeggooien. Ik dacht dat dit in database.db zou staan, maar dat verwijderen heeft geen zin. Wat kan ik doen?
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb vandaag ook maar even een gooi gedaan naar couchpotato. Eigenlijk download ik alleen HD films van SRT(simply releases team) of QOQ (quality of quantity). Maar ik krijg denk ik de zoek termen niet helemaal goed.
Wat hebben jullie als termen bijvoorbeeld staan? Ik weet dat ze altijd dezelfde namen bestandsnamen aanhouden dus ik heb nu: DTS , AC3, 1080p, NL, SRT, SimplyReleasesTeam, , .~* SRT *~. , Q.o.Q

Bijv:
The Big Wedding (2013) 1080P DTS & DD 5.1 CUSTOM NL : .~* SRT *~.
Scary MoVie (2013) MKV 1080P DTS & DD 5.1 CUSTOM NL : .~* SRT *~.
Evidence (2013) x264 1080p DD5.1 (WEB-DL) Custom NLSubs [=-< Q.o.Q >-=]

Tevens heb ik spotweb aan couchpotato gelinkt doormiddel van Newznab. Dit werkt dan wel prima maar hij vind dan niet de juiste films. Ik denk dat dit ook aan mijn zoektermen ligt, maar als ik bijvoorbeeld een film toevoeg aan mijn wanted list die deze week erop is gezet. Dan krijg ik hele andere namen(vooral pr0n, of geen films die uberhaupt op die naam lijken. Bijvoorbeeld bij Now you see me krijg ik een hint naar evidence die hij voorsteld?)

EDIT:
Ik heb nu paar paginas terug gelezen en de tags van jou overgenomen:
[=-< Q.o.Q >-=],qoq,nlsubs,nl,dutch,NLSUBBED,Ingebakken subs,NL Subs,EXTERNE SUBS,Simply ReleaseS Toppers,~* SRT *~, NL,DERIDDER,TheKnight,ADIT,nl-subs,BIRD

En bij ignored words:
DVDScreener,AVCHD,XViD,german,french,truefrench,danish,swedish,spanish,italian,korean,dubbed,swesub,korsub,dksubs,DKSUB,NORDIC
Maar dan vind hij ze nog steeds niet. Heb alle kwaliteiten aangevinkt. Hij pakt of zonder NL subs, vage releases. Of hele andere films...

[ Voor 40% gewijzigd door ralph0603 op 08-08-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:46
ralph0603 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:48:
Heb vandaag ook maar even een gooi gedaan naar couchpotato. Eigenlijk download ik alleen HD films van SRT(simply releases team) of QOQ (quality of quantity). Maar ik krijg denk ik de zoek termen niet helemaal goed.
Wat hebben jullie als termen bijvoorbeeld staan? Ik weet dat ze altijd dezelfde namen bestandsnamen aanhouden dus ik heb nu: DTS , AC3, 1080p, NL, SRT, SimplyReleasesTeam, , .~* SRT *~. , Q.o.Q

Bijv:
The Big Wedding (2013) 1080P DTS & DD 5.1 CUSTOM NL : .~* SRT *~.
Scary MoVie (2013) MKV 1080P DTS & DD 5.1 CUSTOM NL : .~* SRT *~.
Evidence (2013) x264 1080p DD5.1 (WEB-DL) Custom NLSubs [=-< Q.o.Q >-=]

Tevens heb ik spotweb aan couchpotato gelinkt doormiddel van Newznab. Dit werkt dan wel prima maar hij vind dan niet de juiste films. Ik denk dat dit ook aan mijn zoektermen ligt, maar als ik bijvoorbeeld een film toevoeg aan mijn wanted list die deze week erop is gezet. Dan krijg ik hele andere namen(vooral pr0n, of geen films die uberhaupt op die naam lijken. Bijvoorbeeld bij Now you see me krijg ik een hint naar evidence die hij voorsteld?)

EDIT:
Ik heb nu paar paginas terug gelezen en de tags van jou overgenomen:

[...]

Maar dan vind hij ze nog steeds niet. Heb alle kwaliteiten aangevinkt. Hij pakt of zonder NL subs, vage releases. Of hele andere films...
Ik bij de search providers heb ik o.a. de standaard aan te vinken provider FTD World aanstaan, misschien werkt je eigen newznab niet helemaal zoals het hoort.

Tevens heb ik de max en min bestandgrootte aangepast (ik zoek alleen naar deze 3):
QualityMin size (MB) Max size (MB)
1080p 6500 15000
720p 6000 15000
BR-Rip 6000 15000

Bij mij werkt het prima, dus bij jou zou het ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 15:45
BeefHazard schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:55:
[...]

Bedankt! Nu wachten tot 'ie uitkomt en blijft :)
Je wordt op je wenken bediend :> er is nu wel een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
RVE_NL schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Ik bij de search providers heb ik o.a. de standaard aan te vinken provider FTD World aanstaan, misschien werkt je eigen newznab niet helemaal zoals het hoort.

Tevens heb ik de max en min bestandgrootte aangepast (ik zoek alleen naar deze 3):
QualityMin size (MB) Max size (MB)
1080p 6500 15000
720p 6000 15000
BR-Rip 6000 15000

Bij mij werkt het prima, dus bij jou zou het ook moeten werken.
Als je QoQ en SRT download zou ik de minimum verlagen naar 2000 ipv 6000 want er zijn heel veel QoQ en SRT releases van zowel 720p/1080p die rond de 2,3Gb zijn. (Web-DL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ralph0603 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:48:

En bij ignored words:
Is het niet zo dat hij binnen de naam gaat zoeken op woorden of delen van woorden die jij opgeeft? Dus als je al nl opgeeft, hoef je nlsub niet op te geven. En ik zou alzo geen leestekens meenemen in je zoektermen. Dus QoQ en/of Q.o.Q is voldoende.

Plus, ik denk dat je juist VEEL te strict zoekt. Ik snap best dat hij niks vind/download als jij zegt dat al die woorden voor MOETEN komen (required). Als jij die hele rits als required hebt staan, dan MOET elk woord daarvan dus erin voorkomen. Dan lijkt het me logisch dat ie niks vind :)

In de required moet je zo min mogelijk zetten, bijvoorbeeld alleen DTS of AC3 als je perse die geluidskwaliteit wilt hebben. Trouwens, ik heb die leeg en alles als preferred staan.

Ik zou jouw required leegmaken, en bij preferred neerzetten:
Q.o.Q, qoq, dutch, Simply ReleaseS Toppers, DERIDDER, TheKnight, ADIT, BIRD

Je had trouwens al iets van 5 keer erin staan dat je nederlandse ondertitels wilde hebben, lijkt me ook wel een beetje overdreven. Waarom niet gewoon CouchPotato de ondertitel erbij laten zoeken? Werkt prima en zorgt ervoor dat je veel minder strict kan zoeken.

Kort samengevat, met al die termen in je required gaat ie ZEKER niks vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 22:46
tcviper schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Als je QoQ en SRT download zou ik de minimum verlagen naar 2000 ipv 6000 want er zijn heel veel QoQ en SRT releases van zowel 720p/1080p die rond de 2,3Gb zijn. (Web-DL).
Thx voor de tip, helaas zijn die web-dl's toch van mindere kwaliteit. Vaak komt er ook veel troep mee, ik wacht wel wat langer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
mvds, hij is niet degene die niets vindt, hij geeft zijn config voor diegene. En required is "A release should contain at least one set of words", dus niet alle. Zo heb ik het ook (ongeveer) en ik vind alles gewoon.

Sterker nog, ik heb niets bij preferred, alleen required

Ah, was het een quote in een quote? My bad 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door CyPh op 08-08-2013 10:56 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CyPh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:50:
mvds, hij is niet degene die niets vindt, hij geeft zijn config voor diegene. En required is "A release should contain at least one set of words", dus niet alle. Zo heb ik het ook (ongeveer) en ik vind alles gewoon.

Sterker nog, ik heb niets bij preferred, alleen required
Diegene die ik quote vind niks ;) En hij quote iets van een ander en neemt die tags dus over. Maar boeit niet...

Aha, dus required is eigenlijk een OR ipv een AND? Dat wist ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

mvds schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

Diegene die ik quote vind niks ;) En hij quote iets van een ander en neemt die tags dus over. Maar boeit niet...

Aha, dus required is eigenlijk een OR ipv een AND? Dat wist ik dus niet.
Ik heb nu jou quotes overgenomen en required leeg gehaald. Ik heb newznab even weg gehaald en FTDworld ingevoerd. Nu werkt hij wel prima. Hij pakt van Hatchet nu wel enkel de releases van SRT of QOQ(ik mag kiezen). Dus ik denk dat het nu wel werkt. Bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

mvds schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

Ik heb nu https://github.com/herman-rogers/LazyLibrarian-1 erop staan, maar die is niet veel nieuwer/beter dan de originele versie. Het idee is mooi, een SB/CP achtige app voor eBooks, maar helaas, waarschijnlijk door tijdgebrek van de ontwikkelaar blijft het nu hangen bij een het-is-het-net-niet-app
De laatste commit is van 7 maanden terug, dus het lijkt me vrij dood.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
mvds schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Is het niet zo dat hij binnen de naam gaat zoeken op woorden of delen van woorden die jij opgeeft? Dus als je al nl opgeeft, hoef je nlsub niet op te geven. En ik zou alzo geen leestekens meenemen in je zoektermen. Dus QoQ en/of Q.o.Q is voldoende.

Plus, ik denk dat je juist VEEL te strict zoekt. Ik snap best dat hij niks vind/download als jij zegt dat al die woorden voor MOETEN komen (required). Als jij die hele rits als required hebt staan, dan MOET elk woord daarvan dus erin voorkomen. Dan lijkt het me logisch dat ie niks vind :)

In de required moet je zo min mogelijk zetten, bijvoorbeeld alleen DTS of AC3 als je perse die geluidskwaliteit wilt hebben. Trouwens, ik heb die leeg en alles als preferred staan.

Ik zou jouw required leegmaken, en bij preferred neerzetten:
Q.o.Q, qoq, dutch, Simply ReleaseS Toppers, DERIDDER, TheKnight, ADIT, BIRD

Je had trouwens al iets van 5 keer erin staan dat je nederlandse ondertitels wilde hebben, lijkt me ook wel een beetje overdreven. Waarom niet gewoon CouchPotato de ondertitel erbij laten zoeken? Werkt prima en zorgt ervoor dat je veel minder strict kan zoeken.

Kort samengevat, met al die termen in je required gaat ie ZEKER niks vinden!
Uhm dat is niet dat AL die woorden perse erin moeten zitten, het is OR dus als een van die woorden erin zit mag die downloaden. En dat werkt al een half jaar prima bij mij.

"A release should contain at least one set of words. Sets are separated by "," and each word within a set must be separated with "&""

En als je dat niet ook bij REQUIRED zet, krijg je alsnog troep binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door tcviper op 08-08-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Is het eigenlijk ook mogelijk om een mass update automatisch te laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 23:27
Als NZBget een QoQ release binnen haalt dan gaat het downloaden goed alleen, rar's worden uitgepakt maar daar blijf het bij.

Omdat de bestandsnaam (bijvoorbeeld: M601d69-905067-bdc7dd-2189db05.mkv) niet de serie naam krijgt gaat t fout en word deze niet verplaatst. Hoe kan ik zorgen dat na het uitpakken nogmaals par draait om de file rename in ging te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Samplex op 08-08-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mijn CP reageert de laatste tijd niet/slecht. Misschien een te grote database oid, maar soms kan ik mijn Synology rebooten en dan doet 'ie het weer en de rest van de tijd opent de pagina niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 23:27
Sinds de laatste update van Sickbeard-tbd van Schumi krijg ik deze melding in de log file:

Aug-09 03:51:55 INFO SHOWQUEUE-REFRESH :: Performing refresh on The Vampire Diaries
Aug-09 03:51:53 WARNING SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Unable to add TVRage info: urlopen call to http://services.tvrage.co...?show=The+Vampire+Diaries failed
AA
AAerror: [Errno 104] Connection reset by peer
AA data = self._sock.recv(self._rbufsize)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 476, in readline
AA line = self.fp.readline(_MAXLINE + 1)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 365, in _read_status
AA version, status, reason = self._read_status()
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 409, in begin
AA response.begin()
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 1045, in getresponse
AA r = h.getresponse(buffering=True)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 1187, in do_open
AA return self.do_open(httplib.HTTPConnection, req)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 1214, in http_open
AA result = func(*args)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 382, in _call_chain
AA '_open', req)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 422, in _open
AA response = self._open(req, data)
AA File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 404, in open
AA usock = opener.open(url)
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/helpers.py", line 140, in getURL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
Samplex schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:41:
Als NZBget een QoQ release binnen haalt dan gaat het downloaden goed alleen, rar's worden uitgepakt maar daar blijf het bij.

Omdat de bestandsnaam (bijvoorbeeld: M601d69-905067-bdc7dd-2189db05.mkv) niet de serie naam krijgt gaat t fout en word deze niet verplaatst. Hoe kan ik zorgen dat na het uitpakken nogmaals par draait om de file rename in ging te zetten?
Dit gaat ook niet goed komen, de naam wordt gewoon weg niet herkend. Ik zou voor series gewoon de bekende releases aan houden en SB naar de ondertiteling laten zoeken, eventueel autosub (http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages) erop zetten zodat je de srt zonder nl aanduiding krijg. Heb ik heel lang gebruikt met grote tevredenheid.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik krijg de al een tijdje de volgende melding in SB PB van Schumi2004
code:
1
2
3
4
WARNING  CHECKVERSION :: 
Unknown exception while loading URL
Http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo-2013d.tar.gz: 
Traceback (most recent call last):

Verder werkt alles naar wens dus ik weet niet of dit een probleem is, iemand?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik heb al een tijdje mijn spotweb als newsnab draaien maar sinds een week krijg ik de volgende error;
code:
1
2
3
4
Aug-09 09:22:22 ERROR    SEARCHQUEUE-BACKLOG-264030 :: 
Error loading SpotWeb URL: http://endor/spotweb/api?apikey=f29dcaf0d345b00d4ccfe67d1872acbe&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=31945&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050
Aug-09 09:22:22 WARNING  SEARCHQUEUE-BACKLOG-264030 :: 
Timed out while loading URL http://endor/spotweb/api?apikey=f29dcaf0d345b00d4ccfe67d1872acbe&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=31945&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050

Er is hier al het een en ander over geschreven en ik heb mijn timeout in SB al staan op 600, moet ik deze nog meer verhogen of is mijn spotweb database te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Samplex schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 07:28:
Sinds de laatste update van Sickbeard-tbd van Schumi krijg ik deze melding in de log file:

Aug-09 03:51:55 INFO SHOWQUEUE-REFRESH :: Performing refresh on The Vampire Diaries
Aug-09 03:51:53 WARNING SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: Unable to add TVRage info: urlopen call to http://services.tvrage.co...?show=The+Vampire+Diaries failed
AA
AAerror: [Errno 104] Connection reset by peer
......
......
Krijg je dat nog steeds? Lijkt alsof tvrage tijdelijk down was. Als je dat niet meer krijgt is het prima. ALs je het toch krijgt, kan je de URL wel handmatig open die er staat? Op basis daarvan zou ik verder debuggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 21:43
waar kan je de timeout opgeven dan?
gielie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:02:
Ik heb al een tijdje mijn spotweb als newsnab draaien maar sinds een week krijg ik de volgende error;
code:
1
2
3
4
Aug-09 09:22:22 ERROR    SEARCHQUEUE-BACKLOG-264030 :: 
Error loading SpotWeb URL: http://endor/spotweb/api?apikey=f29dcaf0d345b00d4ccfe67d1872acbe&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=31945&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050
Aug-09 09:22:22 WARNING  SEARCHQUEUE-BACKLOG-264030 :: 
Timed out while loading URL http://endor/spotweb/api?apikey=f29dcaf0d345b00d4ccfe67d1872acbe&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=31945&maxage=900&cat=5030%2C5040%2C5020%2C5050

Er is hier al het een en ander over geschreven en ik heb mijn timeout in SB al staan op 600, moet ik deze nog meer verhogen of is mijn spotweb database te groot.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
remcoXP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:08:
waar kan je de timeout opgeven dan?

[...]
in _init_.py regel 49
SOCKET_TIMEOUT = 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
gielie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

in _init_.py regel 49
SOCKET_TIMEOUT = 30
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
gielie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:14:
[...]
Dit gaat ook niet goed komen, de naam wordt gewoon weg niet herkend. [...]
Maar met bijv. quickpar kan je de originele naam wel weer terugkrijgen. Er zou gewoon een extra stap moeten zijn naderhand: Als er een par2 bestand aanwezig is, doe dan nog een keer parren, voordat de postprocessing script wordt aangeroepen.
Aan de andere kant kan je dit misschien ook wel in het postprocessing script zelf oplossen.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 09-08-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
BeefHazard schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:45:
Ik draai zelf de standaard versie van sickbeard, nu heb ik wel intresse in een versie met tpb
Hoe zou ik makkelijk kunnen updaten in ubuntu zonder alle info kwijt te raken?
Is daar een manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Tito129 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:30:
[...]

Ik draai zelf de standaard versie van sickbeard, nu heb ik wel intresse in een versie met tpb
Hoe zou ik makkelijk kunnen updaten in ubuntu zonder alle info kwijt te raken?
Is daar een manier voor?
Het bestandje sickbeard.db is je database. Deze kan je backuppen. SB verwijderen en TPB versie installeren.
Volgens mij zitten er wat haken en ogen aan en kan het niet zomaar, dus hoe het precies zit moet je even googlen.

Overigens kan je gewoon SB je bestaande series laten scannen vanuit een fresh install. Kan even duren, maar het back uppen is helemaal niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
iemand een idee?

Mijn NAS leek het te druk te krijgen en had er geen zin meer in totdat ik de stroom eraf trok. Gevolg is nu dat ik een serrie in mijn DB heb staan welke SB niet meer snapt. Toevoegen werkt niet, de serie aan klikken in SB werk ook niet (internal error) dus hoe krijg ik deze nu uit de DB van SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
@schumi2004
Na de laatste update van jou SB versie wordt de download map niet meer verwijderd na het verplaatsen van de MKV file.
Geen melding oid. Wie handeld dat eigenlijk af SB of nzbget?

[ Voor 12% gewijzigd door gielie op 09-08-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:58:
@schumi2004
Na de laatste update van jou SB versie wordt de download map niet meer verwijderd na het verplaatsen van de MKV file.
Geen melding oid.
Nog eens?
Als ik een download heb en hij is processed dan verwijdert hij niet de source , dat is wat je zegt?
Zag wel een commit voorbij komen die dit mogelijk veroorzaakt, kom er straks op terug.

Ben er ook achter hoe ik een corrupte serie verwijderd krijg, via mass update, zit een mooi vakje delete ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 23:06:
[...]

Nog eens?
Als ik een download heb en hij is processed dan verwijdert hij niet de source , dat is wat je zegt?
Zag wel een commit voorbij komen die dit mogelijk veroorzaakt, kom er straks op terug.

Ben er ook achter hoe ik een corrupte serie verwijderd krijg, via mass update, zit een mooi vakje delete ;)
Dus de download folder met oa de nzb,nfo file erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 23:13:
[...]

Dus de download folder met oa de nzb,nfo file erin.
Zou opgelost moeten zijn nu https://github.com/schumi...824b231914bff1de413aa6c1d

Edit:
Toch niet helemaal, hij delete uiteindelijk alles in download folder (niet goed).
Morgen verder trouble shooten.

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 10-08-2013 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren voor het eerst gehoord van sick beard. Natuurlijk direct op zoek gegaan en geinstalleerd maar nu wilt hij precies nie vinden/zoeken. Ik gebruik het programma op mijn pc met windows7. In mijn logs heb ik een melding die 65x voor komt nl :

2013-08-09 23:03:52.856000 POSTPROCESSER :: You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir

Kan iemand mij hiermee voort helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Post processen kan alleen bij files die nog op een andere locaties staan dan je map waar Sickbeard ze naartoe verplaatst.

Dus bijvoorbeeld van /Downloads/Series naar /Media/Series/Serienaam/Seizoen

Als een serie al in /Media/Series/Serienaam/Seizoen/ wil postprocessen kan dat dus niet.

EDIT: Lees ff de openingspost en wat tutorials om alles goed in te stellen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door EJPostema op 10-08-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Gister sickbeard geüpdate naar de versie van schumi. ,Meer alles opnieuw geïnstalleerd. Nu de torrents nog aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Laatst online: 19-09 21:56
ik heb een probleem met couchpatato waar ik zelf niet uit kom. Misschien dat het iemand bekend voor komt.

Ik heb een ds411+11 waar in nzbget op draai in samenwerking met sickbeard en couch. Sickbeard werkt perfect, ik ben een echte serie junkie en volg een hele hoop series. Sickbeard en nzbget downloaden ze keurig en verplaatsen ze daarna keurig naar mijn series map. Geen probleem.

Couch is een ander verhaal.

Als Couchpotato een film vind word hij netjes naar nzbget doorgezet en die download hem. Tot zover gaat het goed. Echter als het downloaden klaar is verplaatst couch hem niet en herbenoemd hem niet. De film blijft na uitpakken in een map extracted staan.

Tot mijn grote verbazing heeft couch laatst in een serie films 2 films wel verplaatst en herbenoemd zonder dat ik iets heb veranderd. De films daarna in de download lijst weer niet. Wat me wel opviel is dat de twee films die wel verplaatst zijn nog wel de originele oude (lege) map hadden erbij. Ik bedoel dat na het verplaatsen van de film naar de juiste map er in de download map nog een lege map van die film overbleef.

Komt iemand dit ook bekend voor? Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij verplaatst Couch ook niks, dat doet CP of SB voor je :) Ik voeg de serie of film ook altijd toe aan mijn wanted list in een van beide en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Klopt, ik bedoel ook couchpotato.
mvds schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:16:
Volgens mij verplaatst Couch ook niks, dat doet CP of SB voor je :) Ik voeg de serie of film ook altijd toe aan mijn wanted list in een van beide en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klinkt als een rechten issue. Kijk een in de log van CP om te zien of daar een melding instaat waarom hij ze niet verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
mvds schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:09:
Klinkt als een rechten issue. Kijk een in de log van CP om te zien of daar een melding instaat waarom hij ze niet verplaatst.
Ik zie vaak deze voorbij komen:
tato.core.plugins.renamer] Renamer is already running, if you see this often, check the logs above for errors.

Weet niet of je dat bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik heb zondag de sickbeard versie van schumi geinstalleerd op ubuntu. Ik zag in deze versie ook dat het bierdopje kan gebruiken voor subs downloaden..
Maar ik kan nergens mijn user name of api code instellen zodat ik het ook echt via sickbeard kan dowloaden.
Weten jullie waar ik dat moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Deze hoef je ook niet in te vullen. Alles gebeurt zeg maar automatisch. Je moet even naar config gaan en dan subtitles en even aanzetten. Je moet wel aangeven bij de serie dat je ook ondertiteling wilt hebben (ga naar een serie en klik op edit).

Zelf gebruik ik AutoSub, werkt prima en net wat fijner als de ingebouwde subtitle ondersteuning in Sickbeard.
Tito129 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:57:
Ik heb zondag de sickbeard versie van schumi geinstalleerd op ubuntu. Ik zag in deze versie ook dat het bierdopje kan gebruiken voor subs downloaden..
Maar ik kan nergens mijn user name of api code instellen zodat ik het ook echt via sickbeard kan dowloaden.
Weten jullie waar ik dat moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
Heb de volgende constructie opgezet:

Synology DS213J met één volume (volume 1).
Via synocommunity Python, Sabnzbd, CP en SB geinstalleerd.

Sabnzbd download alles naar de map volume1/downloads/

SB kan connectie maken naar Sab en als het goed is verplaatst hij alles naar de map Volume1/TV
CP kan connectie maken naar Sab en als het goed is verplaatst hij alles naar de map Volume1/Films

Ookal kunnen beide applicaties connectie maken naar Sab (API key is ook ingevuld) halen zij geen films of tv series binnen. Dit zijn series en films waarvan ik zeker weet dat zij op de opgegeven zoekmachines staan.

Iemand enig idee hoe dat precies kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 23:20
Vecodo schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:09:
Heb de volgende constructie opgezet:

Synology DS213J met één volume (volume 1).
Via synocommunity Python, Sabnzbd, CP en SB geinstalleerd.

Sabnzbd download alles naar de map volume1/downloads/

SB kan connectie maken naar Sab en als het goed is verplaatst hij alles naar de map Volume1/TV
CP kan connectie maken naar Sab en als het goed is verplaatst hij alles naar de map Volume1/Films

Ookal kunnen beide applicaties connectie maken naar Sab (API key is ook ingevuld) halen zij geen films of tv series binnen. Dit zijn series en films waarvan ik zeker weet dat zij op de opgegeven zoekmachines staan.

Iemand enig idee hoe dat precies kan?
Bij sickbeard even in debug log kijken. Staat vanzelf of hij een matchend resultaat vindt, of waarom hij hem negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ik draai nu de couchpotatoserver op mijn nas en dan de development versie. maar die geeft een orange balk dat er een update is maar ik kan hem enkel via git pull updaten, niet via de website.

ik krijg dan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
ERROR [potato.core._base.updater] Failed updating via GIT: Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 186, in doUpdate
    self.repo.saveStash()
  File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 427, in saveStash
    self._executeGitCommandAssertSuccess(command)
  File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess
    raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned)
GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'stash save' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (1):

*** Please tell me who you are.

Run

git config --global user.email "you@example.com"
  git config --global user.name "Your Name"

to set your account's default identity.
Omit --global to set the identity only in this repository.

fatal: unable to auto-detect email address (got 'couchpotatoserver@Nas.(none)')
Cannot save the current index state

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb je toevallig handmatig wijzigingen doorgevoerd in de source van CP?

Hij lijkt iig handmatige wijzigingen eerst even 'weg te zetten' lokaal (git stash) om dan te kunnen gaan updaten. Maar dat gaat mis gezien je git niet volledig is ingesteld, wat normaliter ook niet nodig zou moeten zijn gezien je niks weg hoeft te zetten als je van source draait en verder er zelf niks aan past. Daar lijkt het zo op. Verder kan ik er eigenlijk weinig van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
serhat schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:34:
Heb je toevallig handmatig wijzigingen doorgevoerd in de source van CP?

Hij lijkt iig handmatige wijzigingen eerst even 'weg te zetten' lokaal (git stash) om dan te kunnen gaan updaten. Maar dat gaat mis gezien je git niet volledig is ingesteld, wat normaliter ook niet nodig zou moeten zijn gezien je niks weg hoeft te zetten als je van source draait en verder er zelf niks aan past. Daar lijkt het zo op. Verder kan ik er eigenlijk weinig van maken.
thanks dat helpt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Ik maak gebruik van Sickbeard tpb versie van Schumi.
Maar het valt mij op dat er geen 1080p WEB-DL versies meer gedownload worden.
Ondanks dat deze wel aanwezig zijn bij de verschillende providers.
Ook staat 1080 WEB-DL in mijn archive om te downloaden.
720 WEB-DL doet hij wel (staat ook bij archive)

iemand anders dit ook opgevallen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Senaxx schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:45:
[...]

Bij sickbeard even in debug log kijken. Staat vanzelf of hij een matchend resultaat vindt, of waarom hij hem negeert.
Krijg de volgende Errors:
2013-08-14 18:25:58.262045 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75760 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:26:03.392293 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75760 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:26:08.441839 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75760 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:26:13.495310 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75760 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:26:57.423896 SEARCHQUEUE-BACKLOG-253350 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:27:02.499466 SEARCHQUEUE-BACKLOG-253350 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:27:07.530900 SEARCHQUEUE-BACKLOG-253350 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
2013-08-14 18:27:12.567493 SEARCHQUEUE-BACKLOG-253350 :: Unknown failure sending NZB to sab. Return text is:
Heb geprobeerd om paar aflevering via Force-update te downloaden.
Als ik naar instellingen gaan kan SB een goede connectie maken naar Sab (Success. Connected and authenticated).

Als categorie heb ik ingevuld "tv" het zelfde als bij SAB. en als download folder "/volume1/downloads/tv" wat ook overeenkomt.

Iemand de goude tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 15:59
Heeft er iemand een oplossing voor diegene die het nog steeds niet lukken om shows toe te voegen aan Sickbeard?

2013-08-14 21:22:46.716399 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server:  

[Errno 2] No such file or directory: '/usr/local/sickbeard/var/cache/tvdb/7010f08c11c4aaf28c0cee899377dab0.body' 
  • Hosts windows aangepast
  • Hosts Synology aangepast
  • webapi.py en webserve.py aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Vergeten de Api key in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 00:41
pwavg schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:27:
Heeft er iemand een oplossing voor diegene die het nog steeds niet lukken om shows toe te voegen aan Sickbeard?

2013-08-14 21:22:46.716399 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server:  

[Errno 2] No such file or directory: '/usr/local/sickbeard/var/cache/tvdb/7010f08c11c4aaf28c0cee899377dab0.body' 
  • Hosts windows aangepast
  • Hosts Synology aangepast
  • webapi.py en webserve.py aangepast
Kan je TVBD wel pingen van de machine? Is dit wat er in de debug log staat of in de error log?

[ Voor 4% gewijzigd door Muncher op 14-08-2013 22:54 ]

• Vecodo
job schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:44:
[...]

Vergeten de Api key in te vullen?
Nee, deze is goed ingevuld.
Als ik bij instelling de connectie naar SabNZBd test geeft SB ook aan dat een connectie kan maken.

• Buzzie
Ik heb sinds kort ook maar is NZBget geinstalleerd op mijn Synology NAS.

Echter gaat de Post Processing niet goed.
Ik heb de handleiding gevolgd zoals deze in de OP staat maar helaas.
Ik krijg onderstaande meldingen waar ik niet meer uit kom na lang zoeken.
Iemand een idee?

ERROR Post-process-script nzbToSickBeard.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)
Thu Aug 15 10:21:51 2013 ERROR Post-process-script EMail.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)
Thu Aug 15 10:21:51 2013 ERROR Post-process-script nzbToMedia.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de postprocessing sickbeard ipv die van nzbget.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Buzzie schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:49:
Ik heb sinds kort ook maar is NZBget geinstalleerd op mijn Synology NAS.

Echter gaat de Post Processing niet goed.
Ik heb de handleiding gevolgd zoals deze in de OP staat maar helaas.
Ik krijg onderstaande meldingen waar ik niet meer uit kom na lang zoeken.
Iemand een idee?

ERROR Post-process-script nzbToSickBeard.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)
Thu Aug 15 10:21:51 2013 ERROR Post-process-script EMail.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)
Thu Aug 15 10:21:51 2013 ERROR Post-process-script nzbToMedia.py for Serienaam failed (terminated with unknown status)
Je hebt de meest recente versie van de scripts die geschikt is voor versie 11? Geen enkele stap overgeslagen?

• Buzzie
mvds schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

Je hebt de meest recente versie van de scripts die geschikt is voor versie 11? Geen enkele stap overgeslagen?
Ik heb de meeste recente versie van clinton hall gepakt dus die zou moeten werken met de 11.0 testing....hoog uit dat het aan de testing versie ligt??

zou nog kunnen proberen om nzbget 11 final op mijn vps te installeren alleen dan moet ik een manier vinden om alle series naar de juiste map te krijgen op mijn nas.....via internet dus.

• Buzzie
job schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:09:
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de postprocessing sickbeard ipv die van nzbget.
kan maar draait op 2 verschillende systemen dus wordt lastiger denk ik....zeker wat me bestanden betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Voor de mensen die gebruik maken van torrents in plaats van usenet, is er goed nieuws.
Vanaf nu is er basic ondersteuning voor Transmission in HTPC-Manager

http://htpc.io - https://github.com/styxit/HTPC-Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 23:20
Ik krijg het helaas maar niet voor elkaar om na het downloaden van een torrent dat transmission dan een auto-unpack script gaat starten. Ik hoef geen fancy post processing ofzoiets, alleen auto-unpack.

Mooi script gevonden op: https://bitbucket.org/mar...39f76ebc5/auto-extract.py

en als ik deze vanaf commandline draai met werkt dit perfect.
 /opt/bin/python2.7 auto-extract.py /volume1/downloads/tv/

Nu voeg ik hem echter toe in de transmission file settings.json
code:
1
2
"script-torrent-done-enabled": true, 
"script-torrent-done-filename": "/volume1/downloads/scripts/auto-extract.py /volume1/downloads/tv/",

maar krijg het helaas niet werkend :( Hij gaat niet unpacken. Ik kan helaas ook niets iets vinden in een log waarom hij niet start of iets dergelijks (of nou ja helemaal geen transmission log)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 22:21

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Op mijn Debian systeem logt Transmission naar syslog.

PS. Heb je er aan gedacht om dit script executable te maken? (chmod +x /volume1/downloads/scripts/auto-extract.py)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]