PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Anoniem: 323326
Ik gebruik jouw fork van sickbeard en krijg de NL releases niet binnen voor de volgende serie:
Ontvoerd
Hier de log:
SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: title = Ontvoerd.S01E02.DUTCH.PDTV.x264-iFH url = http://nzbx.co/nzb?8b805d2858ebb1fded72cc6898e8c2ba*|*Ontvoerd.S01E02.DUTCH.PDTV.x264-iFH
Zoals je ziet, NZB bestaat gewoon en hij zou hem dus ook moeten kunnen downloaden ?
Niks mis mee hierAnoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:18:
Shumi2004, ik denk dat jij deze wel weet.
Ik gebruik jouw fork van sickbeard en krijg de NL releases niet binnen voor de volgende serie:
Ontvoerd
Hier de log:
SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: title = Ontvoerd.S01E02.DUTCH.PDTV.x264-iFH url = http://nzbx.co/nzb?8b805d2858ebb1fded72cc6898e8c2ba*|*Ontvoerd.S01E02.DUTCH.PDTV.x264-iFH
Zoals je ziet, NZB bestaat gewoon en hij zou hem dus ook moeten kunnen downloaden ?
2013-01-14 16:28:42 Ontvoerd - 1x02 Snatched SD TV
2013-01-14 16:28:35 Ontvoerd - 1x01 Snatched SD TV
Ik krijg nu deze foutmelding (_brokenlog.txt):
Als ik hem handmatig uitpak dan gaat dat gewoon goed. Ik draai nu met versie: 9.0, zou ik over moeten naar versie: NZBGet 9.1-r538?Repair failed for blabla.720p.HDTV.X264-blabla: not enough par-blocks, 670 block(s) needed, but 67 block(s) available
Zou je misschien even mij opweg kunnen helpen? Debug log geeft dit aan:
Invalid scene release: Ontvoerd S01E05 DUTCH - RealCo contains dutch, ignoring it
Invalid scene release: Ontvoerd.S01E01.PROPER.DUTCH.PDTV.x264-DiFFERENT contains dutch, ignoring it
Je settings file lijkt nog het word dutch te bevatten, kun je die openen en kijken wat er staat bij de ignore_wordsAnoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:35:
[...]
Zou je misschien even mij opweg kunnen helpen? Debug log geeft dit aan:
Invalid scene release: Ontvoerd S01E05 DUTCH - RealCo contains dutch, ignoring it
Invalid scene release: Ontvoerd.S01E01.PROPER.DUTCH.PDTV.x264-DiFFERENT contains dutch, ignoring it
zou dit moeten zijn: ignore_words = "german,french,core2hd,swedish"
Klopt, aangepast, restart en hij staat er weer in ?schumi2004 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:39:
[...]
Je settings file lijkt nog het word dutch te bevatten, kun je die openen en kijken wat er staat bij de ignore_words
zou dit moeten zijn: ignore_words = "german,french,core2hd,swedish"
Wel eerst SB afsluiten heAnoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:40:
[...]
Klopt, aangepast, restart en hij staat er weer in ?
Probeer meest recente versie eens, daar zou het zeker in moeten zitten.Coenen schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:34:
Ik ben wat aan het experimenteren met nzbget. Kan nzbget nu goed omgaan met aangepste PAR files?
Ik krijg nu deze foutmelding (_brokenlog.txt):
[...]
Als ik hem handmatig uitpak dan gaat dat gewoon goed. Ik draai nu met versie: 9.0, zou ik over moeten naar versie: NZBGet 9.1-r538?
[ Voor 54% gewijzigd door schumi2004 op 14-01-2013 16:42 ]
Stom, eerst afsluiten, duh! Thanks herenschumi2004 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:40:
[...]
Wel eerst SB afsluiten he
[...]
Probeer meest recente versie eens, daar zou het zeker in moeten zitten.
En wat is de meest recente versie? De master heeft inmiddels ook dutch ?
Welke master, van midgetspy?Anoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:45:
[...]
Stom, eerst afsluiten, duh! Thanks heren
En wat is de meest recente versie? De master heeft inmiddels ook dutch ?
Die niet en zal er waarschijnlijk niet komen ook, mijn master is "dutch" branch.
Bedoelde van sickbeardschumi2004 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:53:
[...]
Welke master, van midgetspy?
Die niet en zal er waarschijnlijk niet komen ook, mijn master is "dutch" branch.
Dat bedoelde ik ook
Midgetspy is originele SickBeard , in mijn fork is "dutch" branch leading.
Ah ik snap hem, jouw dutch branch houd je wel up to date neem ik aan met Midgetspy's master ?schumi2004 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:27:
[...]
Dat bedoelde ik ook
Midgetspy is originele SickBeard , in mijn fork is "dutch" branch leading.
JaAnoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:28:
[...]
Ah ik snap hem, jouw dutch branch houd je wel up to date neem ik aan met Midgetspy's master ?
Gebruik jij misschien nog andere search providers.
Dit is toch jou fork https://github.com/schumi2004/Sick-Beard ??
[ Voor 12% gewijzigd door master_JE op 14-01-2013 18:15 ]
ja en check je /home/root/.sickbeard (LET OP DE PUNT ERVOOR) mits je linux draaid, op een of andere manier stond mijn config daar.master_JE schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:14:
@schumi2004, het lukt mij ook niet om een nl serie binnen te halen.... maar ik zie tevens ook geen config.ini kan dit kloppen??
Gebruik jij misschien nog andere search providers.
Dit is toch jou fork https://github.com/schumi2004/Sick-Beard ??
Ik draai deze onder windows, als ik ni de map sickbeard kijk zie ik alleen maar config.py en pyc staan, run ik deze krijg ik een melding "no module named cherrypyAnoniem: 323326 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:28:
[...]
ja en check je /home/root/.sickbeard (LET OP DE PUNT ERVOOR) mits je linux draaid, op een of andere manier stond mijn config daar.
Dat is idd mijn fork ja (staat default op 'dutch'branch)
Onder windows heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar kan het wel uitzoeken voor je, wordt alleen niet vandaag maar morgen.
Ik heb inderdaad ook meerdere providers maar ik heb het (even terug) getest met alleen nzbx
Aanvankelijk meende ik dat er een bug was waardoor sickbeard geen enkel episode kon vinden.
Ik had bij <serie> / edit ingesteld:
custom
720p web dl
720p bluray
1080p bluray
Echter downloadde hij hierbij niets!
Wanneer ik echter bij <serie> / edit het volgende instel:
custom
720p web dl
720p bluray
1080p bluray
Archive
HD-Tv
Dan download hij wel, maar enkel HD-Tv.
Mijn vraag is nu, heeft iemand een idee waarom hij alleen HD-Tv wil downloaden?
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo te zien alleen handmatig via Manage > Edit (select all) en dan custom met 1080p erbij?
Denk dat dan initial alles normaal en dan bij Archive alleen 1080p, right?
[ Voor 36% gewijzigd door tcviper op 15-01-2013 13:24 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Wanneer ik CouchPotato laat zoeken, zie ik deze in de logs nergens terug, terwijl ik heb aangegeven dat ik 'm als 'BR-Disk' wil hebben.
Heeft iemand enig idee waarom CP deze niet zou zien? Als ik de zoek-URL open in een browser, staat ie er wel tussen. Kan het zijn dat CP alleen de eerste paar resultaten bekijkt?
Ik heb overigens het bestand 'main.py' voor de 'quality' aangepast volgens deze info. Hij vindt nu dus ook BR-Disks aan de hand van het woord 'bluray'. Het maakt echter geen verschil voor het vinden van de juiste torrent.
[ Voor 19% gewijzigd door maikel op 15-01-2013 15:28 ]
Wat zie je hiervan terug in de log?
Yes, ze stonden gewoon op spotnetTsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:59:
Is die serie wel in web-dl te vinden voor Sickbeard?
Ik zie 'm dus niet in de log terugkomen, dat is het hele probleem. Ik heb debug-logging aangezet, maar daar komt ie niet in terug. Wel een paar andere, maar die worden, correct, overgeslagen.RudolfR schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:30:
Volgens mij logt CP heel uitgebreid over de uitgevoerde zoekactie en de reden waarom iets wel/niet matcht.
Wat zie je hiervan terug in de log?
De vraag is dus waarom hij die andere niet ziet.
Sickbeard:

Zoals je kunt zien zijn de afleveringen er wel degelijk in 720p WEB-DL:
Sabnzbd:

note: deze heb ik met de hand ingeladen vanuit niet spotnet en zijn niet via sickbeard geinïtieerd!
Voorheen was het geen enkel probleem om met deze instellingen 720p WEB-DL's te downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door Vuurvoske op 15-01-2013 19:32 ]
- Headphones haalt een nzb op
- Gooit die nzb in de black hole
- NZBGet pakt hem op
- Kan hem niet parsen
Zegmaar zoals je in Sickbeard een manual post-processing kan doen.
Ik wil graag wat film verplaatsen en meteen m'n renaming testen.
Groet,
Jelle
Pakt hij dan alleen door CP gedownloade films? Of gewoon alle films die erin staan en bekend zijn bij IMDB?SidewalkSuper schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:58:
Plemp ze in de map die in de gaten gehouden wordt door CP en restart CP
Het lijkt erop dat het alleen de zelf gesnatchte zoekt.
Misschien een optie om de gevonden films (die wel onder Manage staan) ook te kunnen rename?
@Ruudburger ?
[ Voor 21% gewijzigd door Jell0zz op 16-01-2013 00:16 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Anthirian op 16-01-2013 01:27 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Trouwens die 720p downloads konen niet te staan bij de media lijst dua download hij sws de 720p versie en verwijderd deze als hij in 1080p gevonden wordt ofzo ? Beetje zonde van de download....
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 16-01-2013 09:20 ]
Je hebt vast ergens een nzbget.log file staan. Staat daar niet meer informatie in?Tarabass schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:52:
Dit gaat over nzbget icm headphones. Na wat configureren heb ik één en ander aan de praat gekregen.Als ik de nzb open in Grabit werkt de nzb-file gewoon. Handmatig toevoegen aan NZBGet werkt ook gewoon. Handmatig in de black hole gooien werkt ook gewoon. Waarom zou NZBGet hem niet kunnen parsen? Wat kan dit zijn?
- NZBGet pakt hem op
- Kan hem niet parsen
Same issue hierTarabass schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:52:
Dit gaat over nzbget icm headphones. Na wat configureren heb ik één en ander aan de praat gekregen.Als ik de nzb open in Grabit werkt de nzb-file gewoon. Handmatig toevoegen aan NZBGet werkt ook gewoon. Handmatig in de black hole gooien werkt ook gewoon. Waarom zou NZBGet hem niet kunnen parsen? Wat kan dit zijn?
- NZBGet pakt hem op
- Kan hem niet parsen
Alle films die ik erin gooi gaat ie post processen, of ik nou hem nou wanted heb of niet.Jell0zz schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:00:
[...]
Pakt hij dan alleen door CP gedownloade films? Of gewoon alle films die erin staan en bekend zijn bij IMDB?
Het lijkt erop dat het alleen de zelf gesnatchte zoekt.
Misschien een optie om de gevonden films (die wel onder Manage staan) ook te kunnen rename?
@Ruudburger ?
Het werkt dus al goed zo
Hij doet niet alles tegelijk, hij gaat gewoon het rijtje af. Als je test met 10 films duurt het wel even voor alles gedaan is.
[ Voor 11% gewijzigd door SidewalkSuper op 16-01-2013 09:48 ]
Niet echt. Er staat:MaakmeGek schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:21:
[...]
Je hebt vast ergens een nzbget.log file staan. Staat daar niet meer informatie in?
[INFO] Collection naamvandenzb.nzb found
[ERROR] Failed to parse nzb-file
[ERROR] Could not add collection naamvandenzb.nzb to queue
Dat is eigenlijk alles. Voeg ik de nzb handmatig toe, gaat het goed
Ik sta hier gelukkig niet alleen in
[ Voor 16% gewijzigd door Tarabass op 16-01-2013 09:55 ]
[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 16-01-2013 09:57 ]
Read en write alleen voor de owner.SidewalkSuper schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:56:
Staan de rechten van die nzb file en/of die map goed?
zet em eens op 777 en kijk of het dan wel werkt.
En hebben al je processes wel dezelfde user/owner?
Ik had namelijk ook zo'n probleem toen ik sickbeard had geinstalleerd toen ik op root zat, en sab terwijl ik in mn user account zat.
Waar kan ik zien onder welke user het proces draait?RocketKoen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:17:
[...]
zet em eens op 777 en kijk of het dan wel werkt.
En hebben al je processes wel dezelfde user/owner?
Ik had namelijk ook zo'n probleem toen ik sickbeard had geinstalleerd toen ik op root zat, en sab terwijl ik in mn user account zat.
Edit:
Als ik de rechten van het bestand snel verander naar 777 pakt hij hem wel op. Het is dus een rechtenkwestie, en het ligt niet aan de inhoud van de nzb. Als ik de rechten op de folder instel op 777 heeft dit geen effect. Het bestand krijgt dan nog steeds 440. Hoe krijg ik het nu zo dat headphones de nzb aanmaakt onder hogere rechten?
[ Voor 29% gewijzigd door Tarabass op 16-01-2013 10:58 ]
Kan je niet helpen met die vraag trouwens, sorry.
In ieder geval weer een zetje de goeie richting opgehad. Thx!SidewalkSuper schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:21:
Leek me al de enige mogelijkheid waar het op fout kon gaan.
Kan je niet helpen met die vraag trouwens, sorry.
kijken onder welke user een process draait zul je even moeten googlen. Ik weet niet meer wat het was.Tarabass schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:49:
[...]
Waar kan ik zien onder welke user het proces draait?
Edit:
Als ik de rechten van het bestand snel verander naar 777 pakt hij hem wel op. Het is dus een rechtenkwestie, en het ligt niet aan de inhoud van de nzb. Als ik de rechten op de folder instel op 777 heeft dit geen effect. Het bestand krijgt dan nog steeds 440. Hoe krijg ik het nu zo dat headphones de nzb aanmaakt onder hogere rechten?
Geen ervaring met headphones, maar zit er geen optie in die de rechten op bestanden die hij aanmaakt regelt?
Programma's die je handmatig start, starten onder de user waarmee je bent ingelogd.
Als je ze automatisch start, moet je kijken in het script dat je gebruikt om automatisch te starten.
Daar staat meestal een veld USER=""
Anoniem: 485753
This error message usually means the file is not a correct xml-file (nzb-files are xml-files) and could not be parsed by XMLParser. Rename it to .xml and open in a web-browser (IE or Firefox). Does browser report errors?Tarabass schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:54:
[INFO] Collection naamvandenzb.nzb found
[ERROR] Failed to parse nzb-file
[ERROR] Could not add collection naamvandenzb.nzb to queue
Or send the file to me and I'll check it (nzbget@gmail.com).
How the files are placed into nzb-directory? Do you copy them manually or some other program (like CouchPotato etc.) put it there?
zie eerdere reacties. Het nzb bestand is goed. Er gaat iets mis met de rechten op het bestand.Anoniem: 485753 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:04:
[...]
This error message usually means the file is not a correct xml-file (nzb-files are xml-files) and could not be parsed by XMLParser. Rename it to .xml and open in a web-browser (IE or Firefox). Does browser report errors?
Or send the file to me and I'll check it (nzbget@gmail.com).
How the files are placed into nzb-directory? Do you copy them manually or some other program (like CouchPotato etc.) put it there?
In case you dont speak dutch:
Its works fine when he changes the rights to the .nzb to 777, but the file gets created (by headphones) as 440 and wont work like that.
[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 16-01-2013 15:07 ]
It was a problem with the permissions
Anoniem: 485753
I filter the thread for "nzbget" and read only posts containing this word
btw, the error is quiet confusing.
It's not.serhat schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:34:
I would guess that if you enable debugging, that it might show that he cannot read the file at all. Yes, the error message can be improved to be more intuitive, but in theory it is correct.
It can be parsed. It can be read as well. When manually added it has the same permissions and owner, and works just fine. The file is okay, but nzbget doesn't snatch it automaticly. This has something to do with permissions. From my point of view it should be placed in queue by nzbget, or give a permission exception.
Als developer zeg je ga bestand X inlezen en parsen. Maar door een permissie problemen kan hij het niet inlezen dus ook niet parsen, waardoor je een melding krijgt, hey ik kan het niet parsen! Dus op zich klopt dat wel, alleen is het voor een gebruiker interessanter dat hij het bestand niet kon parsen omdat tijdens het inlezen hij een permission denied krijgt bijvoorbeeld. Dan weet jij dat er waarschijnlijk iets met de permissies niet klopt.
Ik als programmeur heb dat soort dingen ook wel eens geschreven, pas nadat je zo'n probleem tegen komt, zoals nu, kom je er eigenlijk pas achter van.. Melding kan iets specifieker. Waarschijnlijk is dat ook wat we hem moeten vragen, want verder kan hij er niks aan doen.
Met dat van debug bedoel ik meer van: Ik gebruik nzbget nu een tijdje en voor zover ik heb gezien zijn de debug messages die de developer gebruikt vrij uitgebreid en de kans dus groot dat daar wel staat dat het een permissie probleem is.
looks like you gave all your processes their own user.Tarabass schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:25:
Headphones does create a nzb-file (which is correct and works fine when manually added in nzbget) in 'the black hole'. This file has owner 'headphones' and chmod 440. nzbget does not snatch this file but gives a parse error. If i change 440 to 777 nzbget puts it in queue..
btw, the error is quiet confusing.
And that doesnt work if you need to send a file with 440 permissions to another process.
So i would suggest you run both processes as the same user.
Alternative: you can place them in the same usergroup.
Ik ga even in het Nederlands verder hoor. Praat wat makkelijker
Ik zie nu dat headphones een user heeft aangemaakt. Via de package van synocommunity. Deze user is niet terug te zien in de lijst met users van synology, maar als ik hem probeer aan te maken krijg ik een 250 error. Het bestand, de nzb, wordt gemaakt door die user 'headphones' en wordt ook de owner van het bestand.
De user admin, welke gebruikt wordt door nzbget, probeert dit bestand op te pakken uit de blackhole. Dit lukt hem niet. Maar waarom niet? Waarom zou nzbget het bestand niet op mogen pakken? Hier kom ik echt linux kennis te kort..
Hij mag hem dus niet lezen, kan hem dus ook niet parsen.
Zet de 2 programma's op dezelfde user. Vaak kan dit in linux programma's ergens in de config file, of in het startup script.
Of: add de headphones user aan de group van je admin. (moet je op google zoeken hoe dat precies moet in je distro).
uitleg:
De getallen (440 en 777) in de permissions, geven aan wat bepaalde users mogen doen.
het 1e getal is de owner, 2e andere mensen in de user group, en 3e is voor alle andere users.
Het getal 0 tm 7 staat voor een 3 bits binair getal. 1e bitje is read, 2e bit write, 3e bit append.
440 = dus leesrechten (100) voor de owner en zn group, en geen rechten voor de rest.
777 = iedereen mag alles.
Bedankt voor je uitleg. Ik wist een beetje wat de premissions doen, maar niet dat een andere user er dan niet bij kan. Is een stukje duidelijker zo. Ik ga kijken of ik de users in dezelfde groep krijg. Ik heb gisteren gekeken of ik een config of iets kon vinden, maar zonder succes. Ik ga een en ander onderzoekenRocketKoen schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:28:
Je kan het op 2 manieren oplossen.
Zet de 2 programma's op dezelfde user. Vaak kan dit in linux programma's ergens in de config file, of in het startup script.
Of: add de headphones user aan de group van je admin. (moet je op google zoeken hoe dat precies moet in je distro).
uitleg:
De getallen (440 en 777) in de permissions, geven aan wat bepaalde users mogen doen.
het 1e getal is de owner, 2e andere mensen in de user group, en 3e is voor alle andere users.
Het getal 0 tm 7 staat voor een 3 bits binair getal. 1e bitje is read, 2e bit write, 3e bit append.
440 = dus leesrechten (100) voor de owner en zn group, en geen rechten voor de rest.
777 = iedereen mag alles.
http://synology.brickman....tall%20Newznab%20Plus.txt
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [09:34:10 randy@ananas:~/.subliminal ] $ subliminal -m -l nl -s bierdopje /mnt/storage/pool/Downloads/_Series/The.Good.Wife.S02E13.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-POD/The.Good.Wife.S02E13.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-POD.mkv ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) No subtitles downloaded |
nu heb ik natuurlijk als een goed tweaker betaamd gezocht, en kwam de volgende bugreport tegen:
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/178
echter maak ik al gebruik van de meest up-to-date versie:
1
2
| [09:42:31 randy@ananas:~/.subliminal ] $ git pull Already up-to-date. |
heeft iemand hier een idee?
edit:
heb regel 84 aangepast in __init__.py van
1
| requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) |
naar:
1
| requests.session() |
en nu werkt het wel, alleen lijkt me dit niet de bedoeling

[ Voor 7% gewijzigd door consolefreak op 17-01-2013 10:41 ]
Heb je denk ik wel een beetje krachtige Syno voor nodig. Denk niet dat je het gaat trekken met een 1xx of 2xx serie.Lief Adje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:40:
Misschien ook wel leuk: newznab op je synology:
Iemand ff proberen?schumi2004 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:50:
[...]
Heb je denk ik wel een beetje krachtige Syno voor nodig. Denk niet dat je het gaat trekken met een 1xx of 2xx serie.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Ik sla hem ff over als je niet erg vind, heb nog wat andere projectjes op de planning om mijn NAS om zeep te helpen
Hij indexed maar 6 groepen, je zou toch denken dat je daar je series wel mee binnen te halen.
Het is geen snelheids monster, maar het kan.
http://pastebin.com/KxnrajaX
Dat is bv. voor series. Voor films met OpenSubtitles krijg ik dan bv. gekke fouten over "cannot marshal"
http://pastebin.com/chzMZvG6
Doe ik iets fout?
Ik heb hem zelf draaien op mijn NAS.Lief Adje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:13:
Ik zal het binnenkort eens gaan proberen, wel op een lege syno, heb geen zin om me eigen 24/7 actief te hebben...
Ben ook met Brickman bezig geweest om te finetunen en opties en dergelijke voordat deze online kwam aangezien de gratis versie iets anders in elkaar zit dan de + versie
Maar ik heb hem op mijn 1812+ draaien en draait prima.
Hier werkt het ook al een maand niet meer. Net weer opnieuw geïnstalleerd via zowel LaSi als github en het werkt nog steeds niet. In het vorige topic waren er nog een aantal gebruikers waarbij het ook niet werkte.HyperBart schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:38:
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met Subliminal? Sinds mijn installatie op mijn nieuwe downloadserver heb ik tot nu toe Subliminal nog nooit werkend gekregen... Ik heb het LaSi script gebruikt, maar ik heb de indruk dat ik precies toch een bepaalde instelling of pakketje niet goed heb staan:
http://pastebin.com/KxnrajaX
Dat is bv. voor series. Voor films met OpenSubtitles krijg ik dan bv. gekke fouten over "cannot marshal"
http://pastebin.com/chzMZvG6
Doe ik iets fout?
Ik heb momenteel spotweb draaien en deze wil ik gebruiken icm CP.
Spotweb draait momenteel gewoon goed en het werkt al ICM SB.
Echter via CP wil het nog niet lukken. Newznab werkt wel gewoon.
CP zoekt op films en krijgt ze ook gewoon gevonden. Alleen zodra CP ze wil downloaden ( doorsturen ) naar sabnzbd dan krijg ik een error in de log. Via andere indexers werkt het wel gewoon.
LOG: http://pastebin.com/g1J8QvgX
[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.0.251:8741...AALr2@spot.net&apikey=xxx
Deze regel zie ik bijv in de log. Als ik deze regel kopieer in mijn explorer ( XXX vervangen ik uiteraard door de API key )dan word er gewoon netjes een NZB file geopend waardoor ik het gevoel heb dat het werkt zoals het moet?
http://192.168.0.251:87418//api?t=c geeft ook gewoon een werkende XML page.
Weet iemand waar ik dit probleem zou moeten gaan zoeken?
Er zijn dus effectief bij (nieuwe, heb ik begrepen) installaties problemen:Snippo schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:20:
[...]
Hier werkt het ook al een maand niet meer. Net weer opnieuw geïnstalleerd via zowel LaSi als github en het werkt nog steeds niet. In het vorige topic waren er nog een aantal gebruikers waarbij het ook niet werkte.
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/180
--> https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/178
Voor de marshal error nog geen reactie:
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/181
Toch maar een mooi dingetje, die Github
Wat je moet doen is in versie 0.7.9 op regel 286 van de filde SABnzbd.py de volgende regel even een comment van maken
Stop SABnzbd
van
os.umask(prev and int('077',8))
naar
#os.umask(prev and int('077',8))
Start SABnzbd
En de regel hierboven prev= os.umask(0) de juiste rechten geven zoals shypike dat zegt, dat zou dan moeten worden
prev= os.umask(002) als ik het goed heb
source:
Dan zou SickBeard genoeg rechten moeten hebben om de files te kunnen verwijderen na failed download.In short,
A umask of 022 allows only you to write data, but anyone can read data.
A umask of 077 is good for a completely private system. No other user can read or write your data if umask is set to 077.
A umask of 002 is good when you share data with other users in the same group. Members of your group can create and modify data files; those outside your group can read data file, but cannot modify it. Set your umask to 007 to completely exclude users who are not group members.
[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 19-01-2013 11:16 ]
schumi2004 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:26:
@master_JE
Dat is idd mijn fork ja (staat default op 'dutch'branch)
Onder windows heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar kan het wel uitzoeken voor je, wordt alleen niet vandaag maar morgen.
Ik heb inderdaad ook meerdere providers maar ik heb het (even terug) getest met alleen nzbx
[ Voor 18% gewijzigd door master_JE op 17-01-2013 23:17 ]
Ik heb als test de gratis versie even geprobeerd en dat werkt op een DS211. Moet het nog verder uitzoeken hoe het werkt en welke groepen je het beste kunt gebruiken maar de eerste test die je even moet doen loopt nu.Lief Adje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:40:
Misschien ook wel leuk: newznab op je synology:
Wat mij alleen nog niet duidelijk is hoeveel dagen (backfill) hij binnenhaalt. Kan dit niet terugvinden in de Brinkman handleiding.
Tip:
ik kreeg bij het onderdeel Configure Newznab --> Run Installer 2 foutmeldingen.
1 voor Pear dat niet geïnstalleerd was en
2 voor te weinig geheugen.
Beide waren wel uitgevoerd dus even de NAS een keer herstarten en daarna waren de fouten weg.
De aanpassingen waren gewoon nog niet verwerkt en je kan waarschijnlijk ook wel services herstarten maar dit is net zo makkelijk.
Update:
De test met newznab_retr_test.sh ging goed dus NAS herstart.
In de log krijg ik nu een foutmelding dat hij niet kan verbinden met de database.

Via de wizzard ging dat zonder foutmelding dus vreemd.
Nu alles verwijderd en we gaan het nog eens proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeOO op 18-01-2013 10:19 ]
Ik bedoelde dat inderdaad. Ik heb het zo als je van boven naar beneden leest;robobeat schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:14:
@nivong: als jij 720p als eerste hebt staan en de 1080p als tweede in je quality settings, is het logisch dat hij de 720p gelijk pakt. de setting "Wait ... day(s) for a better quality" heeft eerder betrekking op het feit dat als hij een versie vind met de kwaliteit die lager is dan de eerste, hij eerst zoveel dagen wacht totdat hij die versie daadwerkelijk download.
1.1080p
2.720p
Toch pakt hij dan de 720p versie odanks dat ik die 10 dagen heb ingesteld .
Hoe voegen jullie extra schijven toe aan een Sickbeard omgeving?thesystem schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:42:
Ik gebruik Windows met hierop o.a. Sickbeard en Sabnzbd. Nu begint de schijf waar de series haar toe worden gedownload vol te lopen. Ik heb een extra schijf toegevoegd, maar ik vraag me af hoe ik deze extra ruimte kan toevoegen aan de bestaande omgeving.
Ik heb zelf al gedacht aan mklink of het mounten van de partitie naar een map, maar ik denk dat sickbeard/sabnzbd dan net netjes verder kan werken ivm lopende seizoenen en series e.d.
Verder gebruik ik ook nog XBMC die hier dan ook weer mee om moet kunnen gaan om de library goed op te bouwen.
Wat is de beste manier om dit op te lossen?
Alles werkt wel, maar ik kan in SB nergens mijn kwaliteiten kiezen, enkel HD, SD, Any.
Iemand die mij kan zeggen hoe ik dit fix?
Mijn CP library build trouwens nie, hij stopt telkens na de 7 zelfde films en blijft dan steken op 2%.
Sickbeard kan heel goed overweg om series naar de juiste HD te verplaatsen.
Ik ruim mijn series toch regelmatig op. Zo kan ik beide HD's prima gebruiken.
Couchpotato kan dat helaas niet. Die plaatst alles naar de 2e HD in de film map.
Soms voeg ik nog handmatig een NZB aan een watchlist toe en kan dan zelf bepalen op welke HD hij komt.
Anders zou je gaan moeten werken met mountpoints e.d. Of overstappen op windows 8. Daar kan je gebruik maken van drive spaces en gewoon een HD toevoegen aan je space (draait alleen nog niet zo stabiel)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Anoniem: 93986
Je kan series gewoon op een andere schijf zetten als je wil. Maak een map aan op de nieuwe schijf en als je een nieuwe serie toevoegd dan laat je sickbeard de serie in die map zetten. Hij maakt zelf weer een map met de serienaam aan.thesystem schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:08:
[...]
Hoe voegen jullie extra schijven toe aan een Sickbeard omgeving?
Binnen XBMC kan je die map gewoon weer toevoegen en als je kiest voor de library functie dan zal je daar niets van terugzien.
klinkt eerder als een issue dan, niets kunnen vinden op het forum van CP?Anoniem: 323326 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:20:
[...]
Ik bedoelde dat inderdaad. Ik heb het zo als je van boven naar beneden leest;
1.1080p
2.720p
Toch pakt hij dan de 720p versie odanks dat ik die 10 dagen heb ingesteld .

De Temperary Download folder doet die wel goed maar de Complete Download Folder gooit die ze in D:\ root neer
Volgens mij komt het omdat de C-drive hetzelfde volume is als de D-drive is.

Heb al allerlei combinaties geprobeerd maar volgens mij zie ik iets over het hoofd

Niet voor zover ik kon vinden. Heb een issue aangemaakt op github, nog geen reactie helaas.robobeat schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:03:
[...]
klinkt eerder als een issue dan, niets kunnen vinden op het forum van CP?
http://www.binaries4all.nl/couchpotato/configuratie2.php
Deze guide even gebruikt en draai nu (na alles verwijderd te hebben) de developers build en na hele database opnieuw in te richten krijg ik ook geen rare errors meer, waarschijnlijk een database bij mij die niet helemaal lekker was?
Wie weet, lijkt er op dat hij het nu goed doet. Nog even afwachten natuurlijk.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 18-01-2013 19:29 ]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je in je Categorieën gewoon D:\ gesteld heb. Ik heb zelf twee aparte schijven dus ik weet het anders ook niet..xienator schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:35:
SabNZBD wil niet in de juiste map downloaden![]()
[afbeelding]
De Temperary Download folder doet die wel goed maar de Complete Download Folder gooit die ze in D:\ root neer
Volgens mij komt het omdat de C-drive hetzelfde volume is als de D-drive is.
[afbeelding]
Heb al allerlei combinaties geprobeerd maar volgens mij zie ik iets over het hoofd
Heb precies het zelfde probleem als wat jij hier beschrijft, helaas ook nog geen oplossing kunnen vinden.Henkske schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:24:
Allen,
Ik heb momenteel spotweb draaien en deze wil ik gebruiken icm CP.
Spotweb draait momenteel gewoon goed en het werkt al ICM SB.
Echter via CP wil het nog niet lukken. Newznab werkt wel gewoon.
CP zoekt op films en krijgt ze ook gewoon gevonden. Alleen zodra CP ze wil downloaden ( doorsturen ) naar sabnzbd dan krijg ik een error in de log. Via andere indexers werkt het wel gewoon.
LOG: http://pastebin.com/g1J8QvgX
[hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.0.251:8741...AALr2@spot.net&apikey=xxx
Deze regel zie ik bijv in de log. Als ik deze regel kopieer in mijn explorer ( XXX vervangen ik uiteraard door de API key )dan word er gewoon netjes een NZB file geopend waardoor ik het gevoel heb dat het werkt zoals het moet?
http://192.168.0.251:87418//api?t=c geeft ook gewoon een werkende XML page.
Weet iemand waar ik dit probleem zou moeten gaan zoeken?
Heeft dat ook iets te maken met de melding die ik krijg bij het verwerken van failed downloads?schumi2004 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:24:
Ben net achter iets vervelends gekomen met mijn SickBeard branch, het failed download mechanisme werkt niet helemaal lekker en maker Tolstyak is er al van op de hoogte en gaat het fixen. Maar daarnaast is er nog iets, als je gebruik maakt van de optie Delete files after failed download dan gaat dat niet lukken op de incomplete folder van SABnzbd daar deze bewust door shypike private gemaakt is in code.
....
1
2
3
4
5
| Jan-19 06:16:27 WARNING CP Server Thread-9 :: Processing failed for ***************-DIMENSION: Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: File /volume1/downloads/Sickbeard/***************-DIMENSION seems to be a directory Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: Processing /volume1/downloads/Sickbeard/***************-DIMENSION (***************-DIMENSION) Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: Setting episode(s) back to Wanted Jan-19 06:16:26 INFO CP Server Thread-9 :: Failed download detected: ***************-DIMENSION |
Enig idee wat het kan zijn?
Ja, dat is opgelost als je de incomplete folder fix doet die ik posten. Zelf nog niet getest maar als ik shypike zijn reactie lees op SABnzbd forum moet het hiermee opgelost zijn, daarnaast had ik er ook een bug mee gevonden wat weer opgelost moet worden door Tolstyak, heeft ie tot op heden nog niet gedaan, wat ie er precies meebedoelde weet ik niet, heb nog geen failed downloads meer gehad.bdu schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:49:
[...]
Heeft dat ook iets te maken met de melding die ik krijg bij het verwerken van failed downloads?
code:
1 2 3 4 5 Jan-19 06:16:27 WARNING CP Server Thread-9 :: Processing failed for ***************-DIMENSION: Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: File /volume1/downloads/Sickbeard/***************-DIMENSION seems to be a directory Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: Processing /volume1/downloads/Sickbeard/***************-DIMENSION (***************-DIMENSION) Jan-19 06:16:27 INFO CP Server Thread-9 :: Setting episode(s) back to Wanted Jan-19 06:16:26 INFO CP Server Thread-9 :: Failed download detected: ***************-DIMENSION
Enig idee wat het kan zijn?
Edit:
Zag dat ik vergeten was de betreffende file erbij te benoemen in mijn eerdere post, is nu aangepast.
Edit2:
Ik heb 1080P WEB-DL support toegevoegd aan mijn fork (nog in aparte branch)
De branch 108p.web-dl heeft dezelfde functionaliteiten als de dutch branch alleen nu ook met 1080P WEB-DL support. Iemand die zich geroepen voelt om het te willen testen voor ik hem merge ?
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard/tree/1080p.web-dl
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 19-01-2013 12:02 ]
Welke heb je gepakt?Kalua schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:34:
Hey schumi, heb jou laatste NZBget gecompiled, maar krijg een package wat niet wil starten. Er missen blijkbaar een aantal files(onder andere de config file). Heb jij toevallig nog een oudere package?
Heb namelijk de branche weer terug gezet naar orignele source
https://github.com/schumi.../cross/nzbget/Makefile#L7
Als je de nzbget branch gepakt heb die ik ook heb staan dan gaat het niet goed nee, die was meer voor test
Vreemd, zou eerder een issue aan de kant van NZBget zijn dan.Kalua schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:43:
gewoon je standaard branch (is failed volgens mij). Alles compiled prima en krijg er ook een spk uit, maar er missen files en die wil niet starten
Wat zegt het volgende als je NZBget start?
tail -f /var/log/messages
Log van NZBget geeft verder ook nietsJan 19 11:52:52 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:52:59 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:06 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:13 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:20 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:22 scemd: scemd.c:420 stop manutild.
Jan 19 11:53:27 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:36 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:53:43 pingpong.cgi: pingpong.cpp:69 SLIBRelaydGetServerId failed.
Jan 19 11:58:40 PkgMan.cgi: pkgstartstop.cpp:105 Failed to start package nzbget
Ga wel ff een nieuwe package in elkaar draaien..
[ Voor 3% gewijzigd door Kalua op 19-01-2013 13:04 ]
Weet zo 123 niet meer welke DS je had dus hoop dat je een DS211 of een variant erop hebtKalua schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:53:
[...]
Log van NZBget geeft verder ook niets
Ga wel ff een nieuwe package in elkaar draaien..
https://www.dropbox.com/s...1_10.0%7Er534-99-TEST.spk
Die werkt bij mij iig.
RSS link: http://rss.imdb.com/user/ur36988979/watchlist
Over wat voor periode heb je het dan? Hier wordt hij s'nachts bijgewerkt namelijk, niet direct.Jell0zz schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:15:
Ik heb een ander probleem met Couchpotato, ik heb hem ingesteld om mijn publieke watchlist op IMDB te volgen dmv RSS, echter wordt mijn wanted lijst niet upgedate terwijl er nieuwe films in m'n watchlist op IMDB zitten.
RSS link: http://rss.imdb.com/user/ur36988979/watchlist
Ik heb het op een interval van een uur gezet, kan het ook op 0 uur? om te testen?schumi2004 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Over wat voor periode heb je het dan? Hier wordt hij s'nachts bijgewerkt namelijk, niet direct.
Dat mis ik wel aan couchpotato, dat er geen force checks inzitten om te kijken of iets werkt..
Debug log zegt ?Jell0zz schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:19:
[...]
Ik heb het op een interval van een uur gezet, kan het ook op 0 uur? om te testen?
Dat mis ik wel aan couchpotato, dat er geen force checks inzitten om te kijken of iets werkt..
[providers.automation.imdb] Failed loading IMDB watchlist: Traceback (most recent call last): File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\CouchPotato-2.0.5.win32\couchpotato\core\providers\automation\imdb\main.py", line 30, in getIMDBids File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\CouchPotato-2.0.5.win32\couchpotato\core\helpers\variable.py", line 109, in getImdb File "genericpath.pyc", line 29, in isfile TypeError: coercing to Unicode: need string or buffer, NoneType found
Neem aan dat je juiste url hebt anders ff een bug report op github maken mss ?
CPv2 herstarten al gedaan?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]