[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:36
Iemand mijn post nog gelezen ivm settings van sabnzb suite die opeens verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-06 09:20
Bedankt voor het korte en makkelijke antwoord!

Echter heb ik geen idee hoe dat werkt met forks. Ik installeer normaliter gewoon packages vanuit package center. Heb voor het eerst van de week nzbToMedia weten te installeren.

Kun je misschien hinten naar een post of zoekwoorden met wat meer uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:17
G.Scholtens schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:49:
Iemand mijn post nog gelezen ivm settings van sabnzb suite die opeens verdwenen zijn?
Heb hem gelezen ja en er niet op geantwoord. Niet dat ik het antwoord niet of wel weet maar want wat mij opvalt is dat je nu dit probleem hebt en morgen weer compleet iets anders. Al die issues bij elkaar geeft mij de indruk dat je dingen zelf "stuk" maakt. Mijn advies is begin even helemaal opnieuw ;)
funkeey schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:12:
[...]

Bedankt voor het korte en makkelijke antwoord!

Echter heb ik geen idee hoe dat werkt met forks. Ik installeer normaliter gewoon packages vanuit package center. Heb voor het eerst van de week nzbToMedia weten te installeren.

Kun je misschien hinten naar een post of zoekwoorden met wat meer uitleg?
Kan wel even een package voor je maken maar mss is het ook handig om een verkorte instructie te plaatsen in de startpost hoe zelf packages te kunnen compilen?

Zit te twijfelen of ik nu een linkje naar een spk in startpost moet zetten naar mijn fork aangezien het veelal Synology users zijn die ik voorbij zie komen.

[ Voor 42% gewijzigd door schumi2004 op 10-01-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
schumi2004 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:15:
Kan wel even een package voor je maken maar mss is het ook handig om een verkorte instructie te plaatsen in de startpost hoe zelf packages te kunnen compilen?

Zit te twijfelen of ik nu een linkje naar een spk in startpost moet zetten naar mijn fork aangezien het veelal Synology users zijn die ik voorbij zie komen.
Het hoeft niet helemaal voorgekauwd. Al is dat natuurlijk wel mooi. Maar op de een of andere manier word ik nooit echt wijzer uit forks en hoe en wat er mee te doen.

Dus als ik het goed begrijp moet ik jouw fork compilen tot een spk en die installeren op de synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
funkeey schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:21:
[...]

Het hoeft niet helemaal voorgekauwd. Al is dat natuurlijk wel mooi. Maar op de een of andere manier word ik nooit echt wijzer uit forks en hoe en wat er mee te doen.

Dus als ik het goed begrijp moet ik jouw fork compilen tot een spk en die installeren op de synology?
Ja, maar zal je wat tijd besparen met compilen https://www.dropbox.com/s...arch_20130110-99-TEST.spk

Verder doe ik het op de volgende manier:
VirtualBox met Ubuntu (Diaoul gebruikt zelf Debian Stable)
Installeer git (sudo apt-get install git)
clone mijn repo (git clone https://github.com/schumi2004/spksrc.git)
cd spksrc
make ARCH=88f6281 sickbeard (meerdere architectures om voor te compilen opvragen met ' ls toolchains')
En wachten ;)

SickBeard is zo gedaan aangezien deze niet per architecture gecompiled moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:36
schumi2004 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Heb hem gelezen ja en er niet op geantwoord. Niet dat ik het antwoord niet of wel weet maar want wat mij opvalt is dat je nu dit probleem hebt en morgen weer compleet iets anders. Al die issues bij elkaar geeft mij de indruk dat je dingen zelf "stuk" maakt. Mijn advies is begin even helemaal opnieuw ;)
Ben van het weekend al helemaal opnieuw begonnen. Alles van sabnzbd suite verwijderd, en een andere versie gebruikt aangezien ik toen niet meer in CP kon komen. Enige wat ik gedaan heb is search providers invullen. Zondag t/m dinsdag alles goed werkende tot gisteren en heb niks aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
schumi2004 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:28:
[...]

Ja, maar zal je wat tijd besparen met compilen https://www.dropbox.com/s...arch_20130110-99-TEST.spk

Verder doe ik het op de volgende manier:
VirtualBox met Ubuntu (Diaoul gebruikt zelf Debian Stable)
Installeer git (sudo apt-get install git)
clone mijn repo (git clone https://github.com/schumi2004/spksrc.git)
cd spksrc
make ARCH=88f6281 sickbeard (meerdere architectures om voor te compilen opvragen met ' ls toolchains')
En wachten ;)

SickBeard is zo gedaan aangezien deze niet per architecture gecompiled moet worden.
Thanks, heel nice!

Is die fork ook gewoon te updaten, want in SB geeft hij een melding, of moet ik dat laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Via SB wel, niet via DSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
webbier schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Je moet bij de renaming opties even Season %S0x/"EpisodeNaming" ervoor zetten. Ik weet zo uit mijn hoofd niet de precieze code, maar die staat er als voorbeeld wel bij geloof ik.
Uiteraard is die netjes ingevuld echter bij de nieuwe versie blijkt dat de database wel is overgenomen maar dat de settings per serie verloren zijn gegaan. Oftewel alle vinkjes stonden uit voor het indelen per seizoen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
funkeey schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:34:
[...]

Thanks, heel nice!

Is die fork ook gewoon te updaten, want in SB geeft hij een melding, of moet ik dat laten?
Kunt gewoon vanuit SB updaten, is er een fix die Diaoul in SynoCommunity repo maakt dan zal ik mijn repo ook updaten en dan zou je hem even via DSM moeten updaten.
Let wel, van mij zal je nooit een update melding krijgen in DSM, dus als er een update melding komt dan zou ik even wachten met updaten.
Klein maar belangrijk detail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 16:40
Is het alweer veilig om te updaten?
Ik zit nu met DSM op 4.1-2661
Sickbeard Couch Sab etc zijn allemaal up to date en geïnstalleerd via de SynoCommunityRepo.

Kan ik DSM nu veilig updaten naar de nieuwste (beta) versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik denk het wel, zolang je de pakketten niet gaat updaten. Verder zit er uiteraard altijd het risico aan dat een of meerder pakketten niet helemaal lekker meer werkt.

Ik wacht er in ieder geval mee want heb DSM 4.2 nog niet direct nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Sinds kort processed Sickbeard de gedownloade afleveringen vanuit nzbget niet meer. alles is geïnstalleerd op mijn popcorn hour a210 en heeft het tot 2 weken terug prima gedaan zonder enige tussenkomst van mijzelf. Het download gaat nu nog prima maar ik moet ze allemaal handmatig processen. enig idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Maak je gebruik van een script en zo ja, welke? Zeker weten dat je niets veranderd hebt aan categorieën / rechten van files / mappen / etc? Zegt de log van Sickbeard iets over het scannen en wat hij vervolgens wel of niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:27
Hallo,

Ik ben een serieuze sickbeard enz noob en ben nu een uurtje aan het pielen om sabnzb en sickbeard samen werkend te krijgen.

Dit gaat alleen niet...

Ik heb een aantal tutorials geprobeerd en de instellingen precies zo gedaan zoals op dit moment hier word beschreven : http://www.binaries4all.nl/sickbeard/

Host/username/password/API alles staat goed maar als ik in sickbeard op test sabnzb clink zegt hij unnable to connect to host.

In Sabnzb staat ook alles goed volgens die site.

Maarrr chrome geeft bij de url van sabnzb https:// met een rode streep er door en een slot met kruis er voor... kan dit er mee te maken hebben ? en hoe krijg ik dat weg ?

Sabnzb werkt wel overigens.

Alles staat gewoon op de zelfde pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:13
En http:// ipv https://?

Dus: http://localhost:8080

[ Voor 38% gewijzigd door RudolfR op 10-01-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Nee, chrome maakt dit er zelf van en zeurt over certificaten of iets...

Ik heb een chrome sabnzb extentie gevonden maar die download niet op een of andere duistere manier, kan dit helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
douwe.nl schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:06:
Nee, chrome maakt dit er zelf van en zeurt over certificaten of iets...

Ik heb een chrome sabnzb extentie gevonden maar die download niet op een of andere duistere manier, kan dit helpen ?
Geef eens een iets of wat gedetailieerde uitleg van je setup.
Waar draaien beide apps op, 1 systeem?
Die chrome addon moet je ff vergeten, eerst connectie met sab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Beide draaien in chrome op w7 op mijn PC, heb er geen Nas oid er aan hangen..

Wat wil je nog meer weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-05 11:34
Joster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:36:
Heb je de laatste versie van CPS? Heb je alle CPS instellingen overgenomen zoals Clinton Hall beschrijft? Wat zegt de log van CPS?
net zoals in de readme ja,
In de log van cps heb ik nu plots wel iets gevonden:
[tato.core.plugins.renamer] The "to" can't be inside of the "from" folder. You'll get an infinite loop.
Ik had een map completed in de map movies gezet naar waar ik ging moven, nu even een andere map genomen, hopelijk werkt het zo wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
douwe.nl schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:46:
Beide draaien in chrome op w7 op mijn PC, heb er geen Nas oid er aan hangen..

Wat wil je nog meer weten ?
Kan er nog niet veel mee.

Zal mijn setup even duidelijk maken:
Ik heb er voor gekozen om in SABnzbd te kiezen voor mijn uiteindelijke destination folder dat is /volume1/series
Normaliter zou het /volume1/downloads/complete zijn volgens sabnzbd
Ik heb voor de categorie series Series (zo noem ik hem) post processing opgegeven als nzbToSickBeard.py (met de juiste settings in autoProcessTV.cfg)

Daarna verwacht ik dat je in SickBeard --> Post Processing al een naming hebt gekozen (vul hier absoluut geen TV Download Dir in, lees description!!!)
Mijn setting is de langste in het rijtje ;), iets met Season 02/Show.Name.etc etc

Dan zou het gewoon op rolletjes moeten lopen op deze manier ;)

Maar stel nu dat je toch kiest voor /volume1/downloads/complete zoals dat in SABnzbd staat (je doet dus niks met de Folder/Path in categories) dan nog zou met post processingscript alles goed moeten komen.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 11-01-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Was ik al bang voor :P

Ik ga het ff zo doen, misschien geef ik je dan wel de goede info, wat bedoel je met:nzbToSickBeard.py (met de juiste settings in autoProcessTV.cfg)

Zo ziet Sabnzb er uit bij mij nu:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ftetts.png

Dit heb ik bij sickbeard staan:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/140ckt0.png

[ Voor 7% gewijzigd door douwe.nl op 11-01-2013 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ze staan toch op 1 systeem, dan zou ik niet de manier gebruiken zoals je nu hebt. Zoals je lezen kunt staat er bij de note ook duidelijk alleen te gebruiken als apps op verschillende systemen draaien ;)

Ga maar eens opzoek naar uitleg over sabToSickbeard maar mijn advies is dan het script nzbToMedia te gebruiken, doen het zelfde alleen nzbToMedia is veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:28
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:53:
Ze staan toch op 1 systeem, dan zou ik niet de manier gebruiken zoals je nu hebt. Zoals je lezen kunt staat er bij de note ook duidelijk alleen te gebruiken als apps op verschillende systemen draaien ;)

Ga maar eens opzoek naar uitleg over sabToSickbeard maar mijn advies is dan het script nzbToMedia te gebruiken, doen het zelfde alleen nzbToMedia is veelzijdiger.
Hoezo niet? Plaatje van SABnzbd+ werkt bij mij niet, maar bij de instellingen van Sickbeard die ik niks geks staan? In de note staat namelijk ook: "Use only if not using SABnzbd+ post processing."

En het probleem was tenslotte ook dat Sickbeard geen verbinding kon maken met SABnzbd+. Ik vermoed dan ook dat er een instelling in de api niet goed staat, je verkeerde inloggegevens hebt ingevuld of dat de link niet klopt. Ik zou hier dan ook even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
FabianNL schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:17:
[...]

Hoezo niet? Plaatje van SABnzbd+ werkt bij mij niet, maar bij de instellingen van Sickbeard die ik niks geks staan? In de note staat namelijk ook: "Use only if not using SABnzbd+ post processing."
Heb je een punt, excuses ;)
Is nog vroeg voor me :P
En het probleem was tenslotte ook dat Sickbeard geen verbinding kon maken met SABnzbd+. Ik vermoed dan ook dat er een instelling in de api niet goed staat, je verkeerde inloggegevens hebt ingevuld of dat de link niet klopt. Ik zou hier dan ook even naar kijken.
Niks aan toe te voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 20:19
Ik heb van de week op mijn NAS Python upgrade uitgevoerd naar 2.7.4 als ik me niet vergis en ook Sickbeard geupdate.....beide via Synocommunity.
Nu is vannnacht een serie gedownload wat goed is gegaan echter zie ik nu de volgende foutmeldingen staan.

Stage Script
python: error while loading shared libraries: libpython2.7.so.1.0: cannot open shared object file: No such file or directory

Output from user script "sabToSickBeard.py" (Exit code = 127):
python: error while loading shared libraries: libpython2.7.so.1.0: cannot open shared object file: No such file or directory

Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 20:21
wat mij vanmorgen opvalt is dat two and a half men en the big bang theory niet zijn gedownload.. kan ze ook niet vinden op nzbindex of binsearch..

iemand enig idee?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Joster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:18:
Maak je gebruik van een script en zo ja, welke? Zeker weten dat je niets veranderd hebt aan categorieën / rechten van files / mappen / etc? Zegt de log van Sickbeard iets over het scannen en wat hij vervolgens wel of niet kan?
Nzbget heeft een script unpak.sh om te repareren en uit te pakken. Sickbeard gebruikt geen specifiek script anders dan het "standaard" post-processen. Niks veranderd. Merkte opeens dat afleveringen bleven staan in het download mapje en niet meer verplaatst werden. De log heeft het alleen over series die niet meer gedownload worden en niet meer in de te volgen series staan. Dat stond er voorheen overigens ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 21:25
freak1 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:37:
wat mij vanmorgen opvalt is dat two and a half men en the big bang theory niet zijn gedownload.. kan ze ook niet vinden op nzbindex of binsearch..

iemand enig idee?
Same here. Overigens had ik hetzelfde probleem met de 2.5 men ep van vorige week. Heb ik uiteindelijk maar handmatig gedownload.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:08
Geen problemen hier freak1

pssst a.b.etc ook indexeren

[ Voor 43% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-01-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad hier ook, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de laatste maanden het begin van het einde is, steeds vaker moet ik SB en CP een handje helpen om het goede te downloaden. Uiteindelijk zal er wel wat beters komen, maar het werkt nu lang niet meer zo ideaal als een half jaar terug.

Tegelijkertijd zie ik dat het aantal torrent seeds van losse episodes een bult toeneemt.

[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 11-01-2013 11:11 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 20:21
SidewalkSuper schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:48:
Geen problemen hier freak1

pssst a.b.etc ook indexeren
dus jij hebt de nieuwe two and a half men en big bang theory gevonden met sickbeard?

schiet mij maar lek maar zelfs op nzbindex of binsearch vind ik zeniet hoor

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

freak1 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:52:
[...]

dus jij hebt de nieuwe two and a half men en big bang theory gevonden met sickbeard?

schiet mij maar lek maar zelfs op nzbindex of binsearch vind ik zeniet hoor
Sickbeard heeft ze via m'n eigen spotweb install gedownload, De filename is scrabled en bestaat uit alleen cijfers

Ik heb sinds de DMCA issues de updaterate van zowel spotweb als sickbeard flink omhooggeschroefd

[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 11-01-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:29

m-buurman

hmmm...coffee!!

Sick Beard heeft ze bij mij ook naar binnengehaald via een Spotweb server, de filename is inderdaad anders dan je zou verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
m-buurman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:36:
Sick Beard heeft ze bij mij ook naar binnengehaald via een Spotweb server, de filename is inderdaad anders dan je zou verwachten..
Hoe ziet de bestandsnaam eruit en welke groep is dat??
kan dat even gaan controleren bij mijn newznab installatie want die heeft hem niet opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
schumi2004 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:26:
[...]

Kunt gewoon vanuit SB updaten, is er een fix die Diaoul in SynoCommunity repo maakt dan zal ik mijn repo ook updaten en dan zou je hem even via DSM moeten updaten.
Let wel, van mij zal je nooit een update melding krijgen in DSM, dus als er een update melding komt dan zou ik even wachten met updaten.
Klein maar belangrijk detail ;)
Ja, precies, dat is duidelijk.

Echter is mijn probleem na het installeren van de fork nog niet verholpen. Serie wordt gedownload, lijkt dezelfde files weer te zijn. Deze staan niet op de nieuwsserver, of niet compleet en vervolgens probeert SB geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:42
-

[ Voor 103% gewijzigd door Wimbo op 19-01-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wimbo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:26:
Weet er iemand hoe ik Sickbeard (schumi2004 fork) kan laten zoeken in spotweb als S14E16 ipv 14x16 ?
Momenteel kan Sickbeard helemaal niets vinden in mijn spotweb, terwijl alles wel is ingesteld, en hij in de logs laat zien dat hij zoekt.

(En sinds ik de schumi2004 fork heb staan mijn logs vol met vage rommel)

Logfile als ik zoek naar een bepaalde Episode:
http://dl.dropbox.com/u/14047811/sblog.txt

(google heeft me weinig opgeleverd trouwens :'( )
Kan je even niet met Spotweb helpen maar dat zou het zelfde moeten zijn als de normale branch van SB.
Dat er soort van "rommel" tussen staat komt doordat er op meer categorieën (foreign en other ipv alleen HD en SD) gezocht wordt met newznab providers (omdat daar vaak de NL series in staan). SB doet er verder niks mee omdat er geen match op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:42
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 19-01-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
FabianNL schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:17:
[...]

De API lijkt me goed te staan, wachtwoord en username kan ik wel even uit zetten om te proberen denk..

Zo ziet de URL er uit, heeft dit er niks mee te maken ?

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ief7dx.png

ok, met het typen van dit bericht de API nog ff bekeken en ik zag dat er http ipv https in de url stond, dit veranderd en nu heeft wl een sync :P

Rest mij wel de vraag wat dat https inhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Een self-signed certificate is per definitie untrusted, dus zal Chrome daar over zeuren. Als je deze melding niet wil zul je een uitzondering moeten toevoegen aan Chrome, maar hoe dat werkt zou ik je niet kunnen vertellen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
douwe.nl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:47:
=knip=

Rest mij wel de vraag wat dat https inhoud ?
Meen je dit nu echt?
Wikipedia: HyperText Transfer Protocol Secure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Tot nu toe komt alles gewoon nog steeds binnen.

De afgelopen weken wel een aantal dingen aangepast: een stuk of 8 indexers in SB (geen enkele betaalde overigens, en ook allemaal genoeg API hits om geen foutmeldingen te krijgen). SB zoekt elke 18 minuten bij mij. Het meeste komt binnen met de eigen indexer van SB, de rest wordt verdeeld over de andere indexers,

Ook heb ik de Ziggo newsserver toegevoegd als backup in SABnzb (welke maar 17mb heeft verbruikt deze maand). Ik ben over gestapt naar een andere hoofd newsserver (I-telligent).

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Haha ja, had die s er bij nog nooit gezien, had idd wel even kunnen google'n :X

Heb sickbeard en couchpotato nu wel werkend overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:58
eerder genoemde afleveringen komen bij mij nu gewoon binnen...

[ Voor 87% gewijzigd door joppe113 op 11-01-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik loop uiteraard weer tegen wat hickups aan.

Welke search providers gebruikt men ?

Als ik nzbs4u / nzb7 / nzbsrs wil gebruiken krijg ik continue errors, nu begrijp ik "request limit reached" maar vervolgens zegt hij ook dat de auth info van de zelfde site incorrect is.

2013-01-11 15:46:44.771000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load NZBs'R'US RSS feed: syntax error: line 1, column 0
2013-01-11 15:47:06.233000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error given from nzbs4u: Request limit reached
2013-01-11 15:47:06.233000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Authentication error: Your authentication info for nzbs4u is incorrect, check your config
2013-01-11 15:47:29.321000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error given from nzb7: Request limit reached
2013-01-11 15:47:29.322000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Authentication error: Your authentication info for nzb7 is incorrect, check your config

Een naam / url / API invullen valt niet onder raket wetenschappen geloof ik maar schijnbaar is het niet goed gegaan of zijn het gewoon ruk site's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

NZBs'R'US is tegenwoordig betaald (VIP only) dus ws ben je geen VIP :)
De andere weet ik niet, gebruik die niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 11:24

zeroday

There is no alternative!

schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:53:

ik snap niet helemaal het gebruik waarom je een postprocessin script wil gebruiken zoals bijv. nzbtomedia.
In mijn huidige config laat ik sabnzbd de uitpak verzorgen en die stopt alles netjes onder \usenet\tv\serienaam\seizoen\aflevering
in één van mijn configs laat ik SB niets doen, het enige wat ie dan weet en ziet is dat de nzb gepakt is maar weet dan niet het bestand (dit was ooit een gekozen manier, omdat ik dan niet de folders met bestanden kreeg waar de mediaplayer dan over zeurde.
Nu zijn we 2 jaar verder en kan ik of zou ik over kunnen stappen naar de manier waarin ik:

1. SB de nzb laat versturen naar SAB
2. SAB de file laat uitpakken en neerzet op de locatie
3. SB de file dan oppakt en dan ook it in zijn database kan zetten.

Ik zie hierin niet de noodzaak van een extra postprocessing file die eea doet. Kan iemand me uitleggen wat ik dan meer zou kunnen doen (op een Ubuntu machine, dus geen NAS).

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
obsidian schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:20:
Duidelijk :P

tralalalala ik zeg niks ;)

[ Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 11-01-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
* schumi2004 wijst naar topic waarschuwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 09:54
obsidian schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:20:
RSS en API zijn sowieso offline, ook als je wel VIP bent.. Zijn bezig met een rebuild vande API ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
noted, thx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

zeroday schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:22:
[...]

ik snap niet helemaal het gebruik waarom je een postprocessin script wil gebruiken zoals bijv. nzbtomedia.
In mijn huidige config laat ik sabnzbd de uitpak verzorgen en die stopt alles netjes onder \usenet\tv\serienaam\seizoen\aflevering
in één van mijn configs laat ik SB niets doen, het enige wat ie dan weet en ziet is dat de nzb gepakt is maar weet dan niet het bestand (dit was ooit een gekozen manier, omdat ik dan niet de folders met bestanden kreeg waar de mediaplayer dan over zeurde.
Nu zijn we 2 jaar verder en kan ik of zou ik over kunnen stappen naar de manier waarin ik:

1. SB de nzb laat versturen naar SAB
2. SAB de file laat uitpakken en neerzet op de locatie
3. SB de file dan oppakt en dan ook it in zijn database kan zetten.

Ik zie hierin niet de noodzaak van een extra postprocessing file die eea doet. Kan iemand me uitleggen wat ik dan meer zou kunnen doen (op een Ubuntu machine, dus geen NAS).
Niet zozeer dat je dan meer kan doen, maar het is dan niet meer nodig dat SB en/of CP een dir in de gaten houd of er een nieuwe file staat. Het word ze namelijk verteld wanneer er een file klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

obsidian schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:38:
[...]

Niet zozeer dat je dan meer kan doen, maar het is dan niet meer nodig dat SB en/of CP een dir in de gaten houd of er een nieuwe file staat. Het word ze namelijk verteld wanneer er een file klaar staat.
ah ok.. het aloude gevalletje van 'hdd kan dan lekker in sleep mode' ..
daar doe ik niet aan (nooit gedaan), ook niet toen ik mijn pakketjes voor de dns323 / ch3snas en nzbget maakte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Heb het hele spul draaien en zit nu met XBMC te klooien...

Dit is echt verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

douwe.nl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:47:
Heb het hele spul draaien en zit nu met XBMC te klooien...

Dit is echt verslavend :P
pas maar op je moet straks ook die dingen nog allemaal gaan kijken ;-)
[just watched Buckwild (2 eps) & Person of Interest .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ben eerder bang dat ik straks thuis moet gaan verkopen dat er 4 TB bij moet komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 14:42
Draai sinds vandaag de fork van Schumi2004, maar SabNZB+ vertikt het ineens om mijn TV series te vewerken. CouchPotato werkt nog wel goed. De log geeft de volgende fout aan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
Loading config from /home/muncher/Scripts/nzbToMedia-master/autoProcessTV.cfg
The download succeeded. Sending process request to SickBeard
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Person.of.Interest.S02E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nzb&quiet=1&dir=%2Fhome%2Fmuncher%2FDownloads%2Fcomplete%2FPerson.of.Interest.S02E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION

<html>

<head>

<title>404</title>

<script type="text/javascript" charset="utf-8">

<!--

location.href = "/"

//-->

</script>

</head>

<body>

<br/>

</body>

</html>

Ik begrijp niet waar die 404 ineens vandaan komt. Heb autoProcessTV.cfg even gecheckt, daar staat alles goed in. Zelfs nog even zonder HTTPS geprobeerd (zoals je ziet in de log), geen verschil Ik gebruik de scripts van nzbtomedia. Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)?

* update *

Oude installatie terug gezet en alles werkt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Muncher schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:23:
Draai sinds vandaag de fork van Schumi2004, maar SabNZB+ vertikt het ineens om mijn TV series te vewerken. CouchPotato werkt nog wel goed. De log geeft de volgende fout aan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
Loading config from /home/muncher/Scripts/nzbToMedia-master/autoProcessTV.cfg
The download succeeded. Sending process request to SickBeard
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Person.of.Interest.S02E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nzb&quiet=1&dir=%2Fhome%2Fmuncher%2FDownloads%2Fcomplete%2FPerson.of.Interest.S02E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION

<html>

<head>

<title>404</title>

<script type="text/javascript" charset="utf-8">

<!--

location.href = "/"

//-->

</script>

</head>

<body>

<br/>

</body>

</html>

Ik begrijp niet waar die 404 ineens vandaan komt. Heb autoProcessTV.cfg even gecheckt, daar staat alles goed in. Zelfs nog even zonder HTTPS geprobeerd (zoals je ziet in de log), geen verschil Ik gebruik de scripts van nzbtomedia. Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)?

* update *

Oude installatie terug gezet en alles werkt weer...
Probeer mijn branche eens met de nzbToMedia scripts, waarschijnlijk is de autoProcessTV file niet geupdate.
Ik meen ook dat ik in mijn branche een verwijzing heb staan naar nzbToMedia scripts

Edit:
Let ook goed op dat je niet besluit je oude scripts te handhaven en alleen de aangepaste files te pakken.
Advies van mij is om een aparte map te maken en daar de nzbToMedia files in te zetten, check de post-processings dirs in de benodigde apps (sab of nzbget) enz enz.
1 klein foutje kan deze kuren veroorzaken, ben er zelf ook al eens ingetrapt. Controleer je post-processing dirs/settings dus zorgvuldig!

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 12-01-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Magic schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:05:
Inderdaad hier ook, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de laatste maanden het begin van het einde is, steeds vaker moet ik SB en CP een handje helpen om het goede te downloaden. Uiteindelijk zal er wel wat beters komen, maar het werkt nu lang niet meer zo ideaal als een half jaar terug.

Tegelijkertijd zie ik dat het aantal torrent seeds van losse episodes een bult toeneemt.
Volgens mij is SB tegenwoordig ook meer dan prima met Torrents te gebruiken. Het zal niet lang duren of dat gaat beter werken dan Usenet. Nu in ieder geval Sickbeard elk kwartier aan het scannen gezet en Spotweb zou ook elk kwartier moeten updaten dus dan kan Sickbeard zo alles bij Spotweb weghalen zodra het er staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 19:05
Enkele dagen geleden SabNZB, SickBeard e.d. geinstalleerd op een Windowsmachine (tijdelijk totdat ik mijn nieuwe downloadmachine binnenkrijg.

Afleveringen van series worden netjes doorgestuurd van Sickbeard naar SabNZB, maar het post-processing binnen Sickbeard gaat vaker fout dan goed. Wanneer ik hierna handmatig post-processing doe op de map dan krijg ik volgende foutmelding na een tijd, hij heeft dan wel 1 aflevering goed verplaatst. Het log binnen Sickbeard geeft geen meldingen. Ik heb op dit moment een heel seizoen van een serie gedownload en ik moet voer iedere aflevering handmatig eenmaal postprocessing doen. Ik heb zojuist Sickbeard al opnieuw erop gezet, maar blijf hetzelfde resultaat houden.

http://pastebin.com/423VyDUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

douwe.nl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:01:
Ben eerder bang dat ik straks thuis moet gaan verkopen dat er 4 TB bij moet komen :P
Dat stadium ben ik al gepasseerd

6TB voor de series (4x2TB in RAID) (4 bay NAS) waarvan ik nog 2.19 TB vrij heb.
3TB voor movies & andere meuk (4 bay NAS)
6TB voor muziek & foto's (2 bay NAS) en daar wordt de muziek gesynced naar een andere 2 bay NAS
en dan heb ik nog een 4 Bay NAS die momenteel weinig doet .. dient als backup van een paar oudere 2 Bay nasjes .. )

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Buzzie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:28:
Ik heb van de week op mijn NAS Python upgrade uitgevoerd naar 2.7.4 als ik me niet vergis en ook Sickbeard geupdate.....beide via Synocommunity.
Nu is vannnacht een serie gedownload wat goed is gegaan echter zie ik nu de volgende foutmeldingen staan.

Stage Script

Output from user script "sabToSickBeard.py" (Exit code = 127):

Iemand een idee???
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
zeroday schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 09:08:
[...]

Dat stadium ben ik al gepasseerd

6TB voor de series (4x2TB in RAID) (4 bay NAS) waarvan ik nog 2.19 TB vrij heb.
3TB voor movies & andere meuk (4 bay NAS)
6TB voor muziek & foto's (2 bay NAS) en daar wordt de muziek gesynced naar een andere 2 bay NAS
en dan heb ik nog een 4 Bay NAS die momenteel weinig doet .. dient als backup van een paar oudere 2 Bay nasjes .. )

;-)
En ik ben gelukkig als ik het op 1 systeem heb draaien :P

Eerst hier lekker mee klooien en dan later een NAS die alles zelf kan lijkt me wel wat, m'n pc verbruikt zo veel als hij dag en nacht aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 03-06 21:41
Lees hier veel mensen met post proces script enzo. En ik vraag me altijd af, waarom?

Zelf gebruik ik Sickbeard -> Nzbget.

Sickbeard zet de gevonden nzb file in de 'blackhole' map van nzbget. Elke nzb die in die map komt wordt gedownload door nzbget. En heb in sickbeard ingesteld dat hij alles in die map moet processen. Dus heb geen externe scripts nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dacuuu schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:14:
Lees hier veel mensen met post proces script enzo. En ik vraag me altijd af, waarom?

Zelf gebruik ik Sickbeard -> Nzbget.

Sickbeard zet de gevonden nzb file in de 'blackhole' map van nzbget. Elke nzb die in die map komt wordt gedownload door nzbget. En heb in sickbeard ingesteld dat hij alles in die map moet processen. Dus heb geen externe scripts nodig.
Gebruik je alleen sickbeard? Of ook Couchpotato e.d.
Hier worden series idd door SB opgepakt, maar films door CP en muziek door Headphones met post processing scripts

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
cypher21 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:17:
[...]

Gebruik je alleen sickbeard? Of ook Couchpotato e.d.
Hier worden series idd door SB opgepakt, maar films door CP en muziek door Headphones met post processing scripts
Aleen Sickbeard ja, Als je combi draait zoals jij wordt het misschien anders. Maar zie veel mensen prutten met scripts om te post processen van sickbeard, terwijl ze alleen sickbeard gebruiken. En dan denk ik, doe het gewoon ffe makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dacuuu schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Aleen Sickbeard ja, Als je combi draait zoals jij wordt het misschien anders. Maar zie veel mensen prutten met scripts om te post processen van sickbeard, terwijl ze alleen sickbeard gebruiken. En dan denk ik, doe het gewoon ffe makkelijk :)
Als je idd alleen SB gebruikt, is al dat gedoe niet per se nodig ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Laatst online: 19-05 20:21
vandaag maar eens de dutch versie van sickbeard geinstalleerd, alleen nu wil ik "wie is de mol" download, serie netjes toegevoegd maar deze wil die niet downloaden :(. Lukt het bij iemand anders wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 20:44

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb SB, CP, SABnzb, Transmission op een Raspberry Pi draaien. Even als experiment tussendoor.
Omdat ik maar een 8GB geheugenkaartje in m'n Raspberry Pi heb zitten, zou het mooi zijn als SABnzb z'n downloads gelijk naar m'n server gooit. Maar hoe krijg ik dit voormekaar?
Bij 'Completed Download Folder het volgende invullen: smb://192.168.1.11/SABnzbplus/ werkt helaas niet.
De files zijn hier terecht gekomen: /home/xbian/.config/sabnzbdplus/smb:/192.168.1.11/SABnzbplus/[U4A] bx8-garrd3 - bx8-garrd3
Ik denk dat ik de share op m'n server moet mounten op m'n raspberry pi, ik heb alleen nog geen idee hoe, kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Coenen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:54:
Ik heb SB, CP, SABnzb, Transmission op een Raspberry Pi draaien. Even als experiment tussendoor.
Omdat ik maar een 8GB geheugenkaartje in m'n Raspberry Pi heb zitten, zou het mooi zijn als SABnzb z'n downloads gelijk naar m'n server gooit. Maar hoe krijg ik dit voormekaar?
Bij 'Completed Download Folder het volgende invullen: smb://192.168.1.11/SABnzbplus/ werkt helaas niet.
De files zijn hier terecht gekomen: /home/xbian/.config/sabnzbdplus/smb:/192.168.1.11/SABnzbplus/[U4A] bx8-garrd3 - bx8-garrd3
Ik denk dat ik de share op m'n server moet mounten op m'n raspberry pi, ik heb alleen nog geen idee hoe, kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?
Wat je verteld klopt, Klik op de link in mijn onderschrift, daar vind je antwoord. ;)
Even kort door de bocht:
Mount de smb shares op je raspberry pi, en gebruik in sab dan die gemounte mappen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 12-01-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dank, dat is meer dan ik zocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Coenen schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:07:
Dank, dat is meer dan ik zocht. :)
Zocht iets om wat tuts voor me zelf op te dumpen, Om alles te onthouden is ook zo wat, en nu hebben andere mensen er ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
Welke rename optie hebben jullie ingesteld in sickbeard zodat AUTOSUB het beste de subs erbij kan zoeken?

Ik heb momenteel:
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN
Show Name - S02E03 - Ep Name.ext

Maar ik denk dat het beter is om de source en de group erbij te vermelden voor autosub herkenning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Henkske schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:43:
Welke rename optie hebben jullie ingesteld in sickbeard zodat AUTOSUB het beste de subs erbij kan zoeken?

Ik heb momenteel:

Maar ik denk dat het beter is om de source en de group erbij te vermelden voor autosub herkenning?
Het beste is originele bestandsnamen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Helaas wel ja. Die optie bied SB ook aan. Niets weerhoud je er echter van die om dat aan te passen of op te schonen. Je kan je eigen naming aanhouden en vervolgens wat info zoals releasegroep toevoegen. Mijn ervaring is dat de volgorde niet zoveel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Henkske schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:43:

Ik heb momenteel:

Renamen doe ik niet aan, wil de namen zoals de scene ze uitbrengt. Weet je altijd welke release je hebt, kwaliteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
Bedankt voor jullie reacties.

Ga ik nu es verder met CP want die werkt al weken niet goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
schumi2004 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:03:
[...]

Probeer mijn branche eens met de nzbToMedia scripts, waarschijnlijk is de autoProcessTV file niet geupdate.
Ik meen ook dat ik in mijn branche een verwijzing heb staan naar nzbToMedia scripts

Edit:
Let ook goed op dat je niet besluit je oude scripts te handhaven en alleen de aangepaste files te pakken.
Advies van mij is om een aparte map te maken en daar de nzbToMedia files in te zetten, check de post-processings dirs in de benodigde apps (sab of nzbget) enz enz.
1 klein foutje kan deze kuren veroorzaken, ben er zelf ook al eens ingetrapt. Controleer je post-processing dirs/settings dus zorgvuldig!
Ik draaide je fork met NzbToMedia scripts, had ik er even iets duidelijker bij moeten zetten. NzbToMedia net verteld dat het om een failed branche gaat, volgens mij werkt het nu weer goed. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik mis eigenlijk de package 'NZB config' van synocommunity in de OP. Ik ben er net mee begonnen, en het lijkt me een groot gemak en heeft zeker potentie om de boel aan elkaar te knopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Laatst online: 30-05 09:00
Van de week bij een maat Couchpotato geïnstalleerd op zijn Linux bak in samen met SpotWeb & SabNZBd. En alles leek te werken, totdat CP een NZB gaat ophalen van SpotWeb. De NZB wordt opgehaald en wordt volgens de log ook netjes verstuurd naar Sab, Sab geeft een OK reactie en dan blijft het stil. De film wordt niet getoond in Sab en ook worden er geen foutmeldingen gegeven in Sab.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb de instellingen vergelijken met de setup bij mij en alles is hetzelfde. De laatste GIT van CP wordt gebruikt en ook de laatste (0.7.9) versie van Sab.

code:
1
2
3
4
5
6
01-12 20:03:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.2.200/spotweb/api?t=get&id=UNZktvPnSwICz7tUADzGz%40spot.net&apikey=xxx
01-12 20:03:49 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "The Sweeney (2012) X264 1080P DD 5.1 & DTS NL Subs Made By : .~* SRT *~." to SABnzbd.
01-12 20:03:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening multipart url: http://192.168.2.200:81/api?nzbname=The+Sweeney+%282012%29+X264+1080P+DD+5.1++DTS+NL+Subs+Made+By++.+SRT+..cp%28tt0857190%29&apikey=xxx&mode=addfile&cat=movies, params: ['nzbfile']
01-12 20:03:49 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result text from SAB: ok
01-12 20:03:49 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] NZB sent to SAB successfully.
01-12 20:03:49 INFO [ato.core.plugins.searcher] Snatched "The Sweeney (2012) X264 1080P DD 5.1 & DTS NL Subs Made By : .~* SRT *~.": The Sweeney (2012) in 1080P

API keys heb ik gecontroleerd en die kloppen gewoon en als je de regel van Spotweb handmatig opent dan verschijnt er ook een NZB bestand.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

pff gaat wel lekker laatste tijd met die lolo:
SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com...=tvsearch&cat=5040%2C5030
stuk of 15 errors en hij is ook enorm traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mijn SABnzbdplus lijkt al om zeep te zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
    cherrypy.response.body = self.handler()
  File "/usr/share/sabnzbdplus/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/usr/share/sabnzbdplus/sabnzbd/interface.py", line 276, in index
    filter=FILTER, searchList=[info], compilerSettings=DIRECTIVES)
  File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
    self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
  File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
    self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
  File "/usr/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
    return os.stat(filename).st_mtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/usr/share/sabnzbdplus/interfaces/Plush/templates/main.tmpl'

Ik heb alleen 2 shares gemount?! Morgen maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

G-Meister schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:14:
Van de week bij een maat Couchpotato geïnstalleerd op zijn Linux bak in samen met SpotWeb & SabNZBd. En alles leek te werken, totdat CP een NZB gaat ophalen van SpotWeb. De NZB wordt opgehaald en wordt volgens de log ook netjes verstuurd naar Sab, Sab geeft een OK reactie en dan blijft het stil. De film wordt niet getoond in Sab en ook worden er geen foutmeldingen gegeven in Sab.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb de instellingen vergelijken met de setup bij mij en alles is hetzelfde. De laatste GIT van CP wordt gebruikt en ook de laatste (0.7.9) versie van Sab.

code:
1
2
3
4
5
6
01-12 20:03:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://192.168.2.200/spotweb/api?t=get&id=UNZktvPnSwICz7tUADzGz%40spot.net&apikey=xxx
01-12 20:03:49 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "The Sweeney (2012) X264 1080P DD 5.1 & DTS NL Subs Made By : .~* SRT *~." to SABnzbd.
01-12 20:03:49 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening multipart url: http://192.168.2.200:81/api?nzbname=The+Sweeney+%282012%29+X264+1080P+DD+5.1++DTS+NL+Subs+Made+By++.+SRT+..cp%28tt0857190%29&apikey=xxx&mode=addfile&cat=movies, params: ['nzbfile']
01-12 20:03:49 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result text from SAB: ok
01-12 20:03:49 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] NZB sent to SAB successfully.
01-12 20:03:49 INFO [ato.core.plugins.searcher] Snatched "The Sweeney (2012) X264 1080P DD 5.1 & DTS NL Subs Made By : .~* SRT *~.": The Sweeney (2012) in 1080P

API keys heb ik gecontroleerd en die kloppen gewoon en als je de regel van Spotweb handmatig opent dan verschijnt er ook een NZB bestand.
Misschien basaal, maar staan de juiste poorten open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Ik heb een probleem met sickbeard. Ik draai sickbeard op freenas 8.3.0.
Het probleem is dus dat sickbeard de series niet automatisch doet downloaden. Wanneer ik een serie toevoeg haalt hij wel een aantal afleveringen binnen, maar vervolgens niet meer. Het rare is wanneer ik dus handmatig op search klik (vergrootglas achter de aflvering) dan vind hij de aflevering wel en gaat hij hem ook downloaden.
indexers gebruik ik sickbeards eigen. nzbgeek en nzbplanet
Waar kan dat aan liggen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Ik lees op Internet dat de laatste versie van Subliminal regelmatig de volgende fout geeft op Linux/Ubuntu/Xubuntu:

code:
1
TypeError: session() takes no arguments (2 given)

Ik had er zelf ook last van. Heb wat onderzoek gedaan en ben via de Github https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/172 van Subliminal achter een (tijdelijke) oplossing gekomen.

De tijdelijke oplossing is als volgt:
code:
1
2
uninstall requests: sudo pip uninstall -y requests
install requests version 0.14.2: sudo pip install requests==0.14.2

Hierna loopt Subliminal als een zonnetje bij mij. Ik heb echter AutoSub al draaien en die voldoet ruimschoots, vind vooral de grafische interface nice. Heeft iemand nog argumenten om te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
Ik gebruik Windows met hierop o.a. Sickbeard en Sabnzbd. Nu begint de schijf waar de series haar toe worden gedownload vol te lopen. Ik heb een extra schijf toegevoegd, maar ik vraag me af hoe ik deze extra ruimte kan toevoegen aan de bestaande omgeving.

Ik heb zelf al gedacht aan mklink of het mounten van de partitie naar een map, maar ik denk dat sickbeard/sabnzbd dan net netjes verder kan werken ivm lopende seizoenen en series e.d.
Verder gebruik ik ook nog XBMC die hier dan ook weer mee om moet kunnen gaan om de library goed op te bouwen.

Wat is de beste manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Laatst online: 30-05 09:00
Tarabass schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:33:
[...]

Misschien basaal, maar staan de juiste poorten open?
Het is allemaal intern op 1 machine, dus het is geen poorten probleem. Want NZB bestanden die afkomstig zijn direct vanuit Binsearch of NZBIndex werken wel gewoon vanuit CP -> Sab. Maar als je een NZB wilt halen vanaf SpotWeb -> CP -> Sab dan pas ontstaat dit probleem.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tarabass schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:53:
Ik mis eigenlijk de package 'NZB config' van synocommunity in de OP. Ik ben er net mee begonnen, en het lijkt me een groot gemak en heeft zeker potentie om de boel aan elkaar te knopen..
Lijkt me meer een SYnology aangelegenheid , niet besschikbaar voor andere platforms, als je de genoemde repo installed hebt uit OP dan kom je hem vanzelf wel tegen, ik persoonlijk zie het nut er niet zo van in maar dat is mijn mening. Zoveel doet hij nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:15
Op mijn Synology NAS staat CouchPotato geinstalleerd. Maar laatste paar weken stopt het pakket steeds en dien ik CouchPotato weer uit te voeren in de ''Package Center".

Onderstaand is een error log van CP, wanneer CP zoekt naar de film "S1m0ne".
Zit de oorzaak hier ergens in?

01-13 16:39:55 ERROR
[ couchpotato.core.event] Error in event "library.update", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/library/main.py", line 91, in update db.commit() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/scoping.py", line 114, in do return getattr(self.registry(), name)(*args, **kwargs) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 655, in commit self.transaction.commit() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 313, in commit self._prepare_impl() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 297, in _prepare_impl self.session.flush() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 1587, in flush self._flush(objects) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 1658, in _flush flush_context.execute() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/unitofwork.py", line 331, in execute rec.execute(self) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/unitofwork.py", line 475, in execute uow File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/persistence.py", line 59, in save_obj mapper, table, update) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/persistence.py", line 485, in _emit_update_statements execute(statement, params) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1450, in execute params) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1583, in _execute_clauseelement compiled_sql, distilled_params File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1697, in _execute_context context) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1690, in _execute_context context) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/default.py", line 335, in do_execute cursor.execute(statement, parameters) OperationalError: (OperationalError) database is locked u'UPDATE library SET info=? WHERE library.id = ?' (u'{"rating": {"imdb": [6.0, 37941]}, "tmdb_id": 9296, "images": {"poster_original": ["http://cf2.imgobject.com/t/p/original/jU6Ay23RBpSsu82SP5eEhcQowE5.jpg"], "poster": ["http://cf2.imgobject.com/t/p/w154/jU6Ay23RBpSsu82SP5eEhcQowE5.jpg", "http://cf2.imgobject.com/t/p/w185/jU6Ay23RBpSsu82SP5eEhcQowE5.jpg", "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQ3MzU3MjQ3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwOTU4NzgxMQ@@._V1_SX300.jpg"], "backdrop_original": ["http://cf2.imgobject.com/t/p/original/onGENgMIyo5wJnkbkI3Q9EGNKlm.jpg"], "backdrop": ["http://cf2.imgobject.com/t/p/w1280/onGENgMIyo5wJnkbkI3Q9EGNKlm.jpg"]}, "via_imdb": true, "released": "23 Aug 2002", "titles": ["S1m0ne", "Simone"], "imdb": "tt0258153", "year": 2002, "via_tmdb": true, "plot": "A producer\'s film is endangered when his star walks off, so he decides to digitally create an actress to substitute for the star, becoming an overnight sensation that everyone thinks is a real person.", "genres": ["Comedy", "Drama", "Science Fiction", "Fantasy", "Sci-Fi"], "tagline": "", "release_date": {"dvd": 1043103600, "expires": 1372002917, "theater": 1030053600, "bluray": false}, "original_title": "S1m0ne", "directors": ["Andrew Niccol"], "writers": ["Andrew Niccol"], "actors": ["Al Pacino", "Catherine Keener", "Rachel Roberts", "Benjamin Salisbury"], "runtime": 117}', 150) encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir=None, debug=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)

[ Voor 0% gewijzigd door PaulBloem op 13-01-2013 17:55 . Reden: grammer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Meer mensen met een Synology op de 4.2 beta en de volgende foutmelding bij het updaten van sabnzbd naar 0.7.9 ?

"Please run "Python" before running this package."

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FwqaNWx3JL1JzC3kSU7c7wSd/full.png

Uiteraard is Python runnen geen optie...

[ Voor 8% gewijzigd door Hooglander1 op 13-01-2013 18:22 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 15:51
Als ik het goed heb moet je (indien de SABnzbd van Synocommunity is) OOK de Python versie van hun installeren en niet van een andere source :)

Hm, laat maar als het hiervoor heeft gewerkt dan is dat 't probleem natuurlijk niet |:(

[ Voor 27% gewijzigd door SmiGueL op 13-01-2013 23:59 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Hooglander1 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:22:
Meer mensen met een Synology op de 4.2 beta en de volgende foutmelding bij het updaten van sabnzbd naar 0.7.9 ?

"Please run "Python" before running this package."

[afbeelding]

Uiteraard is Python runnen geen optie...
Lees dit eens door voor de oplossing.
Het antwoord komt van dit forum.

Succes! :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 07:57
Iemand deze melding al gehad in sab 0.7.9 (DSM 4.2 beta) van synocommunity? ERROR:: ld.so: object '/usr/syno/synoha/lib/libsynoha.so.4' from /etc/ld.so.preload cannot be preloaded: ignored.

Gebeurt zo te zien bij het uitpakken.

[ Voor 13% gewijzigd door tcviper op 14-01-2013 10:21 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

tcviper schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:10:
Iemand deze melding al gehad in sab 0.7.9 (DSM 4.2 beta) van synocommunity? ERROR:: ld.so: object '/usr/syno/synoha/lib/libsynoha.so.4' from /etc/ld.so.preload cannot be preloaded: ignored.

Gebeurt zo te zien bij het uitpakken.
Yep, deze bug is bekend bij Synology en ze hebben toegezegd het te fixen.
Je kan de melding voorkomen door /etc/ld.so.preload te editen en een # voor de regel te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Als ik dat edit in die file pakt ie dan ook weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

tcviper schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:04:
Als ik dat edit in die file pakt ie dan ook weer uit?
Als het goed is wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
# ervoor gezet, en dan nu sab opnieuw starten of werkt meteen al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

tcviper schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:49:
# ervoor gezet, en dan nu sab opnieuw starten of werkt meteen al?
Meteen al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Super bedankt :)

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]