Joster schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Dat ziet er wel interessant uit. Op het forum van XBMC.org hebben ze het er ook maar druk mee:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=97657
Verder stuitte ik op deze post van je:
[...]
Die maakte het voor mij nog wat duidelijker
Zoals ik het nu lees zullen we er echter wel - wanneer we dit willen laten uitvoeren door de gebruikers in dit topic - voor moeten zorgen dat ofwel iedereen de beschikking heeft over een eigen newznab server of gebruik mag maken van iemands server die het op deze manier heeft ingesteld. Toch?
schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:27:
@j1nx, dat NZB/SABnzbd streaming is toch voornamelijk een ding wat thuis hoort bij XBMC? Bij mijn weten wat ik er in het verleden mee geprobeerd heb was het alleen beschikbaar voor XBMC, mijn hardware trok het toen niet dus heb het opgegeven. (Volgens mij best een krachtige machine voor nodig om het soepeltjes te laten lopen?)
Daarnaast ben ik zelf liever van het compleet willen hebben ipv er achter moeten te komen dat de files niet meer op usenet beschikbaar zijn (DMCA gebeuren enzo). Ik ben ook niet zo van laat ik eens gaan kijken wat er nieuw is en die maar spelen.
Gewoon omdat het kan zal ik het weer eens proberen, veel weet ik er namelijk niet vanaf maar blijf me nog steeds afvragen of het een ding is voor dit topic?
Ben momenteel nogal druk met andere dingen aan het klooien dus moet toe geven het al een tijdje niet gebruikt te hebben, maar met de laatste aanpassingen en nfs support voor android en IOS is het wel erg leuk allemaal.
Zo is er ook een SB port die dus de files niet meer download, maar alleen de nzb's en die dan link in strm files. Die strm files kun je dus gewoon importeren in je database als zijnde lokale series! (zelf nog nooit getest)
Er zijn ook tools die folders scannen op nzbs en er dan strm file van maken. Ik heb een 100 MBit glasvezel verbinding en maar een 100 Mbit netwerk, dus voor mij is het gewoon een hele grote NAS, dat usenet
Dat takedown gebeuren ben ik ook nog niet tegenaan gelopen, is toch ook een beetje dweilen met de kraan open.
Theoretisch zou je dus de gehele video en music nzb collectie van de NN+ archief je database in pleuren
Aangezien je wel tegelijk moet downloaden EN uitpakken, lijkt het me misschien iets te veel voor een simpele NAS box, maar een beetje boxje moet het toch wel aan kunnen.