[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 631.433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:36
Nu nzbmatrix er niet meer is zou ik graag spotweb draaien op mijn synology als newznab server.
Ik ben echt een noob met linux en installeer alles via *.PKG lekker makkelijk en werkt goed.
Helaas is er geen spotweb.pkg. Is dit onmogelijk om te maken of heeft tot nu toe niemand zich er toe gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:00
0Burner0 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:22:
Nu nzbmatrix er niet meer is zou ik graag spotweb draaien op mijn synology als newznab server.
Ik ben echt een noob met linux en installeer alles via *.PKG lekker makkelijk en werkt goed.
Helaas is er geen spotweb.pkg. Is dit onmogelijk om te maken of heeft tot nu toe niemand zich er toe gezet?
Probeer het hier eens Het grote Synology topic - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:11

zeroday

There is no alternative!

0Burner0 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:22:
http://lmgtfy.com/?q=spotweb+synology

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 11:56
Met de tutorial van Brickman kreeg zelfs ik dat voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
zijn er mensen die een alternatief gebruiken voor subliminal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Autosub voor series en de geïntegreerde subliminal voor Couchpotato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
autosub is zo te zien enkel voor bierdopje, subliminal voor meerdere sites... dan zal ik het bij subliminal houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Toch krijg ik er al mijn series mee binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@schumi: ik meen een tijdje terug een post van je te hebben gezien met een script voor CP naar sabnzdb voor het renamen etc. kan deze alleen niet meer vinden nu :S wil namelijk in sabnzdb instellen dat na een download CP het renamen etc moet starten.

Weet jij toevallig nog waar ik die post kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Paulus07 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:14:
@schumi: ik meen een tijdje terug een post van je te hebben gezien met een script voor CP naar sabnzdb voor het renamen etc. kan deze alleen niet meer vinden nu :S wil namelijk in sabnzdb instellen dat na een download CP het renamen etc moet starten.

Weet jij toevallig nog waar ik die post kan vinden?
Zie OP en dan zoeken naar nzbToMedia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:26:
[...]

Zie OP en dan zoeken naar nzbToMedia ;)
thx, ga ik ff zoeken :) eerst CP weer werkend zien te krijgen. elke keer als ik de logs naar usb wil laten schrijven start CP niet meer -_- maar als ik hem niet instel naar usb gaat de NAS niet meer in hibernate :S

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 05-01-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Paulus07 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:30:
[...]

thx, ga ik ff zoeken :) eerst CP weer werkend zien te krijgen. elke keer als ik de logs naar sub wil laten schrijven start CP niet meer -_-
Nee dat is een issue , CPv2 vindt het niet zo leuk als je dat verplaatst, symlinks werken beter.
Maar gebruik deze link https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia zie net dat ik vergeten ben nzbToMedia te benoemen in OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:31:
[...]

Nee dat is een issue , CPv2 vindt het niet zo leuk als je dat verplaatst, symlinks werken beter.
Maar gebruik deze link https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia zie net dat ik vergeten ben nzbToMedia te benoemen in OP
thx, heb de nzbToCouchPotato nu ingesteld. eens kijken of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
In het kader van het verbeteren van de OP omtrent download automation hebben wij het idee opgevat om onze ideeën aan jullie voor te leggen en te peilen hoe jullie hier tegenover staan. De twee wijzigingen / toevoegingen die de grootste impact hebben zijn zojuist onderaan de openings post beschreven. Middels een tweetal polls willen we na gaan of deze wijzigingen over voldoende draagvlak beschikken.

Zodoende willen we jullie vragen deze voorstellen door te nemen en een stem uit te brengen op de polls. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Er is een temp fix voor de nzbx error die gegeven wordt.
Fix hier: https://github.com/orther...5825880d35747e1b7f93c6a06

[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 06-01-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
schumi2004 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:59:
@JiinX volgens mij moet je even goed kijken naar de settings want SB kan wel degelijk direct naar SAB pushen en als je dan gebruikt maakt vannzbToMedia scripts en die als postprocessing instelt voor de cat TV in SAB pleurt deze hem weer naar SB welke alles afhandelt zoals je wilt.

Edit:
Kan nog beter BlackMage ;)

Watch dir is alleen nodig als SAB en SB op afzonderlijke systemen draaien, op 1 systeem is een postprocessing script toch stuk makkelijker en lekkerder voor je NAS ipv gehele tijd watchdir in de gaten moeten te houden.
Bedankt man! Je hebt me in de juiste richting geweezn. Met de standaard scripts die meegeleverd worden kan je inderdaad alles volledig automatiseren! thnx.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:27
Na een aantal pogingen om SabNZBd te vervangen door NZBget is het mij gister toch gelukt om NZBget goed aan de praat te krijgen met het nzbToMedia script.

Nu heb ik heel handing gewoon de oude bestanden van de installatie op mijn Synology vervangen met de nieuwe. Maar nu bedenk ik net dat als er dan een update voor NZBget komt, deze files doodleuk overschreven gaan worden..

Ik ben benieuw waar jullie deze bestanden neerzetten op de Synology? Want voor alle bestanden kan je in NZBget gewoon opgeven naar welk pad er gezocht moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

Joster schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:16:
In het kader van het verbeteren van de OP omtrent download automation hebben wij het idee opgevat om onze ideeën aan jullie voor te leggen en te peilen hoe jullie hier tegenover staan. De twee wijzigingen / toevoegingen die de grootste impact hebben zijn zojuist onderaan de openings post beschreven. Middels een tweetal polls willen we na gaan of deze wijzigingen over voldoende draagvlak beschikken.

Zodoende willen we jullie vragen deze voorstellen door te nemen en een stem uit te brengen op de polls. Alvast bedankt!
OK, heb gestemt en is verder wel OK, wat ik eigenlijk nu steeds meer mis en misschien wel leuk is voor het nieuwe deel is: NZB/Sabnzbd Streaming!

Ik ken er zelf nu een aantal op basis van XBMC. Is misschien wel leuk om als extra te behandelen en maakt dan ook de connectie met de andere [ervaringen] topics in deze sectie.

Ik maak gebruik van;
- Pneumatic
- Newznab voor pneumatic
- NZBTV

Verder in combinatie met Pneumatic kan je er dus ook evetueel voor kiezen om niet meer de gehele film/serie te downloaden, maar eventueel alleen de nzb's je database in te scannen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:32
pina schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:18:
autosub is zo te zien enkel voor bierdopje, subliminal voor meerdere sites... dan zal ik het bij subliminal houden
Klopt alleen werkt autosub wel 100x beter met series ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
j1nx schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:57:
[...]

OK, heb gestemt en is verder wel OK, wat ik eigenlijk nu steeds meer mis en misschien wel leuk is voor het nieuwe deel is: NZB/Sabnzbd Streaming!

Ik ken er zelf nu een aantal op basis van XBMC. Is misschien wel leuk om als extra te behandelen en maakt dan ook de connectie met de andere [ervaringen] topics in deze sectie.

Ik maak gebruik van;
- Pneumatic
- Newznab voor pneumatic
- NZBTV

Verder in combinatie met Pneumatic kan je er dus ook evetueel voor kiezen om niet meer de gehele film/serie te downloaden, maar eventueel alleen de nzb's je database in te scannen.
Dat ziet er wel interessant uit. Op het forum van XBMC.org hebben ze het er ook maar druk mee: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=97657

Verder stuitte ik op deze post van je:
j1nx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:59:
[...]

Hij is ook heel belangrijk. Password protected rars is echt een ziekte op usenet en is voor Sickbeard en Headphones echt heel vervelend.

Ik zelf download bijvoorbeeld vrijwel niets meer.

- Een server die Sabnzbd draaid (streaming enabled)
- Een XBMC mediaPC
- Pneumatic usenet streaming plugin
- Newznab addon voor pneumatic

Ik browse bijvoorbeeld gewoon door een lijstje van "laatste gepost", "Featured" of "Most popular". Of gewoon even zoeken. Dat haakt allemaal in op de API van een in te stellen Newznab server.

Zie ik iets leuk, dan kijk ik dat en stream ik het gewoon van usenet.

Het is zeg maar "Icefilms", "Navi-X" of "1-Channel" on steriods. Gewoon 1080p Blueray streamen. Direct kijken zonder ook maar iets te downloaden.

En dan is het mega irritamnt als er passwd protected releases staan. En geloof me, die irritante kinderen op usenet, doen dat dus met elke mogelijk nieuwe film. om leuk te zijn ofzo?

Downloaden is Zooooooooo 2011 :P
Die maakte het voor mij nog wat duidelijker :)

Zoals ik het nu lees zullen we er echter wel - wanneer we dit willen laten uitvoeren door de gebruikers in dit topic - voor moeten zorgen dat ofwel iedereen de beschikking heeft over een eigen newznab server of gebruik mag maken van iemands server die het op deze manier heeft ingesteld. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@j1nx, dat NZB/SABnzbd streaming is toch voornamelijk een ding wat thuis hoort bij XBMC? Bij mijn weten wat ik er in het verleden mee geprobeerd heb was het alleen beschikbaar voor XBMC, mijn hardware trok het toen niet dus heb het opgegeven. (Volgens mij best een krachtige machine voor nodig om het soepeltjes te laten lopen?)

Daarnaast ben ik zelf liever van het compleet willen hebben ipv er achter moeten te komen dat de files niet meer op usenet beschikbaar zijn (DMCA gebeuren enzo). Ik ben ook niet zo van laat ik eens gaan kijken wat er nieuw is en die maar spelen.

Gewoon omdat het kan zal ik het weer eens proberen, veel weet ik er namelijk niet vanaf maar blijf me nog steeds afvragen of het een ding is voor dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb het probleem dat Couchpotato de NZB's van FTDworld niet wilt binnen halen, Ik heb netjes mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en handmatig de URL kopieren werkt ook. Echter kan SABnzbd de url niet ophalen omdat dit een onbruikbaar NZB bestand zou zijn.

Meer mensen hier last van ? Alsof Couchpotato de gebruikersnaam en wachtwoord niet goed doorgeeft.
Draait versie v.2.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sontax schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:33:
Ik heb het probleem dat Couchpotato de NZB's van FTDworld niet wilt binnen halen, Ik heb netjes mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en handmatig de URL kopieren werkt ook. Echter kan SABnzbd de url niet ophalen omdat dit een onbruikbaar NZB bestand zou zijn.

Meer mensen hier last van ? Alsof Couchpotato de gebruikersnaam en wachtwoord niet goed doorgeeft.
Draait versie v.2.0.4
Wat zegt de logging hiervan? Komt daar iets zinvols uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:40:
[...]

Wat zegt de logging hiervan? Komt daar iets zinvols uit?
Hier stukje uit de log van Couchpotato:

1-05 18:49:33 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://ftdworld.net/cgi-bin/nzbdown.pl?fileID=886665, params: []01-05 18:49:34 ERROR [otato.core.providers.base] Failed getting nzb from FTDWorld: Traceback (most recent call last): File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\appdata\CouchPotato-2.0.4.win32\couchpotato\core\providers\base.py", line 92, in download File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\appdata\CouchPotato-2.0.4.win32\couchpotato\core\plugins\base.py", line 144, in urlopen File "urllib2.pyc", line 126, in urlopen File "urllib2.pyc", line 400, in open File "urllib2.pyc", line 513, in http_response File "urllib2.pyc", line 438, in error File "urllib2.pyc", line 372, in _call_chain File "urllib2.pyc", line 521, in http_error_default HTTPError: HTTP Error 403: Not Found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sontax schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:48:
[...]

Hier stukje uit de log van Couchpotato:

1-05 18:49:33 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://ftdworld.net/cgi-bin/nzbdown.pl?fileID=886665, params: []01-05 18:49:34 ERROR [otato.core.providers.base] Failed getting nzb from FTDWorld: Traceback (most recent call last): File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\appdata\CouchPotato-2.0.4.win32\couchpotato\core\providers\base.py", line 92, in download File "C:\Program Files (x86)\CouchPotato\appdata\CouchPotato-2.0.4.win32\couchpotato\core\plugins\base.py", line 144, in urlopen File "urllib2.pyc", line 126, in urlopen File "urllib2.pyc", line 400, in open File "urllib2.pyc", line 513, in http_response File "urllib2.pyc", line 438, in error File "urllib2.pyc", line 372, in _call_chain File "urllib2.pyc", line 521, in http_error_default HTTPError: HTTP Error 403: Not Found
Lijkt idd alsof hij het niet doorgeeft ja.

En je bent niet de enige https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/1219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-04 21:06
Ben ik nu gek of kun je in CouchpotatoV2 een film niet 'opnieuw' downloaden, oftewel een andere versie van dezelfde kwaliteit pakken? Ik zie die optie nergens staan, in V1 kon je dat wel kiezen.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

Heren iemand enig idee hoe je met headphones 60 GB indexeert en hier niet 3 dagen voor nodig hebt ? Ik run nu al voor 2 dagen en heeft pas een kwart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

marko77 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:59:
Ben ik nu gek of kun je in CouchpotatoV2 een film niet 'opnieuw' downloaden, oftewel een andere versie van dezelfde kwaliteit pakken? Ik zie die optie nergens staan, in V1 kon je dat wel kiezen.
Even refreshen en kijken of hij dan andere versies vind. Tevens moet je soms de view van je wanted list veranderen voordat je sommige optie te zien krijgt.
Je kan gewoon zien welke bestanden hij gevonden heeft. Als hij niets meer vind dan ligt dat, waarschijnlijk, aan je kwaliteit instellingen en/of je zoekinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:05:
Heren iemand enig idee hoe je met headphones 60 GB indexeert en hier niet 3 dagen voor nodig hebt ? Ik run nu al voor 2 dagen en heeft pas een kwart....
Ah ja. Daar heb ik ook altijd een haat/liefde verhouding mee gehad. Momenteel zit ik in de haat periode. Vond het maar een onduidelijk programma wat uiteindelijk mijn hele collectie overhoop gooide. Tzt probeer ik het nog maar eens maar dan zonder mijn bestaande collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
marko77 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:59:
Groene pijltje van betreffende film ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:11:
[...]

Ah ja. Daar heb ik ook altijd een haat/liefde verhouding mee gehad. Momenteel zit ik in de haat periode. Vond het maar een onduidelijk programma wat uiteindelijk mijn hele collectie overhoop gooide. Tzt probeer ik het nog maar eens maar dan zonder mijn bestaande collectie.
grr ben dus niet de enige....

ook als ik een Force Post-Process Albums in Download Folder doe voor het processen van de download folder:
/tmp
naar
/music
en dan netjes in mappen laten zetten en alles update stopt hij ook gewoon na een paar releases...! zwaar irritant, dan moet ik de map verwijderen en gaat hij weer verder... ramp!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 06-01-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb hier ooit ook eens de Headphones mijn muziekfolder laten scannen. Grote fout. De nodige honderden gig aan zware metalen zorgden voor een enorme zooi troep in Headphones, toen maar alles gewist en opnieuw begonnen.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-04 21:06
schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:34:
[...]

Groene pijltje van betreffende film ;)
Die zie ik niet, je kunt ze selecteren dan 'change quality', delete of refresh.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom zeg ik, in sommige views heb je niet alle keuzes. Links bovenin even kiezen voor de middelste optie. Als je dan hovert over een film dan krijg je meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joster schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Dat ziet er wel interessant uit. Op het forum van XBMC.org hebben ze het er ook maar druk mee: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=97657

Verder stuitte ik op deze post van je:

[...]

Die maakte het voor mij nog wat duidelijker :)

Zoals ik het nu lees zullen we er echter wel - wanneer we dit willen laten uitvoeren door de gebruikers in dit topic - voor moeten zorgen dat ofwel iedereen de beschikking heeft over een eigen newznab server of gebruik mag maken van iemands server die het op deze manier heeft ingesteld. Toch?
schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:27:
@j1nx, dat NZB/SABnzbd streaming is toch voornamelijk een ding wat thuis hoort bij XBMC? Bij mijn weten wat ik er in het verleden mee geprobeerd heb was het alleen beschikbaar voor XBMC, mijn hardware trok het toen niet dus heb het opgegeven. (Volgens mij best een krachtige machine voor nodig om het soepeltjes te laten lopen?)

Daarnaast ben ik zelf liever van het compleet willen hebben ipv er achter moeten te komen dat de files niet meer op usenet beschikbaar zijn (DMCA gebeuren enzo). Ik ben ook niet zo van laat ik eens gaan kijken wat er nieuw is en die maar spelen.

Gewoon omdat het kan zal ik het weer eens proberen, veel weet ik er namelijk niet vanaf maar blijf me nog steeds afvragen of het een ding is voor dit topic?
Ben momenteel nogal druk met andere dingen aan het klooien dus moet toe geven het al een tijdje niet gebruikt te hebben, maar met de laatste aanpassingen en nfs support voor android en IOS is het wel erg leuk allemaal.

Zo is er ook een SB port die dus de files niet meer download, maar alleen de nzb's en die dan link in strm files. Die strm files kun je dus gewoon importeren in je database als zijnde lokale series! (zelf nog nooit getest)

Er zijn ook tools die folders scannen op nzbs en er dan strm file van maken. Ik heb een 100 MBit glasvezel verbinding en maar een 100 Mbit netwerk, dus voor mij is het gewoon een hele grote NAS, dat usenet _/-\o_

Dat takedown gebeuren ben ik ook nog niet tegenaan gelopen, is toch ook een beetje dweilen met de kraan open.

Theoretisch zou je dus de gehele video en music nzb collectie van de NN+ archief je database in pleuren ;)

Aangezien je wel tegelijk moet downloaden EN uitpakken, lijkt het me misschien iets te veel voor een simpele NAS box, maar een beetje boxje moet het toch wel aan kunnen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@j1nx
Klinkt inderdaad wel leuk allemaal, ga er toch eens dieper in duiken, thanks voor de uitleg.
* schumi2004 gaat zoeken naar die modded versies

Edit:
Dit is dus 1 van de redenen dat ik er niet zo'n liefhebber van ben http://forum.xbmc.org/sho...57&pid=1288553#pid1288553

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 06-01-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Stormtrooper schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:06:
Ik heb hier ooit ook eens de Headphones mijn muziekfolder laten scannen. Grote fout. De nodige honderden gig aan zware metalen zorgden voor een enorme zooi troep in Headphones, toen maar alles gewist en opnieuw begonnen.
Tegenwoordig werkt het anders. Als je voor het eerst je collectie scant wordt er niet automatisch meer een artiest toegevoegd aan de database bij elke match. Nu moet je bij manage artists selecteren welke je wil toevoegen. Verkeerde matches worden zo uitgesloten. Ik moet zeggen dat ik er met mijn 37GB aan muziek vrijwel geen problemen meer mee heb het laatste halfjaar.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt goed en beter zoals het was. Zal het weer eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Klopt, dat is nu dan eventueel wel een probleem. Is gemakkelijk op te lossen door;
a) Een goede NZB indexer te nemen, die zijn headers ook echt compleet binnen haalt.
b) Een goede usenet server te nemen, desnoods meerdere (gratis)

Ik heb namelijk nog NOOIT het probleem mee mogen maken. Als je gewoon 100% comlplete nzb's gebruikt en een goede usenet server dan heb je vrijwel nooit repairs nodig.

Ik kan me ook niet meer heugen wanneer sabnzbd par's moest binnen halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-04 21:19
Weet iemand hoe ik het volgende oplos?

Couchpotato stuurt de downloads goed door naar de webinterface van transmission maar vervolgens blijven deze in de "incomplete" map staan en doet de renamer er ook niets mee. Handmatig toevoegen van torrents in transmission gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 22:13
Erg leuk idee van het heel usenet is 1 grote NAS voor mij, maar dat is tegenwoordig dus janken geblazen met al die takedowns. :)
Als dat probleem verholpen is met een implementatie van die patch uit die xbmc thread dan ben ik er ook wel bij om het te testen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-01-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
j1nx schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Klopt, dat is nu dan eventueel wel een probleem. Is gemakkelijk op te lossen door;
a) Een goede NZB indexer te nemen, die zijn headers ook echt compleet binnen haalt.

Ik heb namelijk nog NOOIT het probleem mee mogen maken. Als je gewoon 100% comlplete nzb's gebruikt en een goede usenet server dan heb je vrijwel nooit repairs nodig.

c) er zeer snel bij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 22:19
Hey Schumi, ik heb jouw fork nu net geupdate, want ik zag dat nzbx is toegevoegd. Nu kan ik alleen nergens de inlog/api gegevens invullen en SB geeft de volgende error dus:
CP Server Thread-4 :: don't know what nzbx is, skipping
enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2024
Voor de mensen die Sabnzbd up-to-date hebben:
Release 0.7.8 is withdrawn.
It contains a very unpleasant bug.
When encountering a Usenet article that has a CRC error or is malformed,
the back-end of SABnzbd crashes internally.
This results in a gradual reduction of download speed until speed is 0.
Only a restart will fix this (possibly only temporarily).

Sorry for the inconvenience, there will be a 0.7.9 release as soon as the first
bug reporters have verified the solution to the problem.

[ Voor 4% gewijzigd door dB90 op 07-01-2013 16:26 . Reden: uitleg ]

Webberry Webdevelopment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:22:
Hey Schumi, ik heb jouw fork nu net geupdate, want ik zag dat nzbx is toegevoegd. Nu kan ik alleen nergens de inlog/api gegevens invullen en SB geeft de volgende error dus:

[...]

enig idee?
Hoeft niet, ze gebruiken eigen api.
Maar ze zijn met api aan het rotzooien bij nzbx, dus kan ff vervelend doen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:11

zeroday

There is no alternative!

dB90 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:26:

[...]
net mijn apt-get stuff geupgrade
Setting up sabnzbdplus (0.7.9-0ubuntu1~jcfp1~precise) ...

mooi ;-)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

sjaool

Every life should have 9 cats

dB90 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:26:

[...]
D*mn, heb ik hem net gisteren geïnstalleerd van ReadyNASXtras.com. Nu maar hopen dat versie 0.7.9 gratis aangeboden gaat worden aan de mensen die al voor 0.7.8 betaald hebben.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sjaool schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:34:
[...]

D*mn, heb ik hem net gisteren geïnstalleerd van ReadyNASXtras.com. Nu maar hopen dat versie 0.7.9 gratis aangeboden gaat worden aan de mensen die al voor 0.7.8 betaald hebben.
Je maakt een grapje hoop ik?
Als je ervoor betaald heb ben je wel een kn*ppel ;)

http://sourceforge.net/pr.../files/sabnzbdplus/0.7.9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tja, het kost wel een paar Dollar maar op mijn ReadyNAS RNDU6000 is het wel de eenvoudigste manier om SABnzbd aan het draaien te krijgen. ;)

Mijn kennis wat betreft het handmatig installeren van SABnzbd op een ReadyNAS x86 is niet zo groot namelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 07-01-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem gevonden voor het gezeik met headphones.

Run beets inclusief chroma, zet alles recht, run headphones en hij vliegt erdoor heen (beets in headphones is gewoon tering traag!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:19
Voor de mensen die de SickBeard app hebben draaien op hun Mac, lad1337 heeft eindelijk na een jaar een update uitgebracht, deze is vanuit de app te updaten of download hier de laatste versie als .dmg
http://sickbeard.lad1337.de/

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 11:12
Ik zit met een probleem, sickbeard wil maar niet mijn movies hernoemen of subs downloaden.
Mijn instellingen in sabnzbd: http://puu.sh/1KVvt
(er is geen sorting)

Mijn installingen in couchpotato: http://puu.sh/1KVus
Iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door unrealbe op 07-01-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Het eerste wat ik zou proberen is het nzbToCouchPotato script uit de nzbToMedia scripts van Clinton Hall te gebruiken: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia

Hij heeft ook een readme geschreven hoe alles moet worden ingesteld. Mijn ervaring is dat CouchPotatoServer de gedownloade films hiermee een stuk beter oppakt.

[ Voor 33% gewijzigd door Joster op 07-01-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Bas Post schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:02:
Voor de mensen die de SickBeard app hebben draaien op hun Mac, lad1337 heeft eindelijk na een jaar een update uitgebracht, deze is vanuit de app te updaten of download hier de laatste versie als .dmg
http://sickbeard.lad1337.de/
Dat is heel goed nieuws, want dan betekent dat dat er binnenkort ook eindelijk alle nieuwigheden van de afgelopen 6 maanden Sick Beard in de master branch van de anime-fork terecht zullen komen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:19
Anthirian schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:33:
[...]

Dat is heel goed nieuws, want dan betekent dat dat er binnenkort ook eindelijk alle nieuwigheden van de afgelopen 6 maanden Sick Beard in de master branch van de anime-fork terecht zullen komen! *O*
Sterker nog, de Anime branch is ook ge-update naar 13-01-13!

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ben ik de enige die het raar vind dat nieuwe episodes van bijv Castle (gisteren) en Happy Endings (zondag) nog niet zijn binnengekomen in Sickbeard? vind ze uberhaupt nergens online ook niet bij binsearch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 18:04
Happy Endings is keurig gistermorgen bij mij binnen gekomen.

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Hmmm, heel raar dan. Want ik kan die episode 08 nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Wat is die anime fork eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Laatst online: 21-04 18:04
tcviper schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:15:
Hmmm, heel raar dan. Want ik kan die episode 08 nergens vinden.
Als ik zoek op happy endings op nzbindex.nl staat ie er wel tussen hoor. :)

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
tcviper dan index je niet de juiste groepen. Er wordt momenteel nogal veel gespeeld met verschillende groepen om in te posten. Zo worden best veel nieuwe films in alt.binaries.global.quake geplempt sinds een week ofzo. Over een week zal dat wel weer anders zijn :)
Als je op Binsearch zoekt met de optie "search in other groups" kun je vaak al heel wat meer vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:49

lordsnow

I know nothing

tcviper schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:49:
Ben ik de enige die het raar vind dat nieuwe episodes van bijv Castle (gisteren) en Happy Endings (zondag) nog niet zijn binnengekomen in Sickbeard? vind ze uberhaupt nergens online ook niet bij binsearch.
Castle kwam gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Heeft volgens mij te maken met de custom built van Schumi (sickbeard), weet alleen ff niet hoe ik nu de oude van synocommunity zo terug krijg zonder alle settings kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Jpjedi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:20:
Wat is die anime fork eigenlijk?
Dat is deze fork: https://github.com/lad1337/Sick-Beard
Die kan overweg met absolute nummering, en ook zit er een Cross-Entity Map in (heet XEM) die de scene-nummers koppelt aan TVDB/TVRage/AniDB als er onregelmatigheden in zitten.

Bij mij is het echter nog niet geüpdatet. De laatste commit dateert nog steeds van 6 maanden terug. Wellicht heeft hij er gauw even binaries van gemaakt, maar alle nieuwe dingen zijn nog niet doorgevoerd in de fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:49:
Kun je ze wel vinden op de voor jouw beschikbare providers in SickBeard? Zo niet dan heeft het mijn inziens niet veel te maken met mijn build maar meer met je providers, NZBX moet je nog niet teveel vertrouwen, die API van hun is iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Laatst online: 14:33

m-buurman

hmmm...coffee!!

SABnzbd geeft een error nadat ik mijn Synology geupdate heb naar DSM 4.2 beta.
Downloaden is geen probleem, maar bij het uitpakken failed hij met de volgende foutmelding.
Het gekke is dat er wel een bestand uitgepakt wordt, kan vanaf het werk alleen niet kijken of het een werkend bestand is.

ERROR: ld.so: object '/usr/syno/synoha/lib/libsynoha.so.4' from /etc/ld.so.preload cannot be preloaded: ignored.

[ Voor 17% gewijzigd door m-buurman op 08-01-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46
Ik heb Subliminal geinstalleerd gekregen op mijn Windows machine. Als ik 'm via commandline aanroep op bijvoorbeed x:\TV\Arrow, dan downloadt hij netjes alle ondertitels voor deze serie. Roep ik 'm aan voor bijvoorbeeld 'Person of Interest', dan vindt hij niets. Het lijkt erop dat hij gaat zoeken naar de serie 'Person' en 'Interest'. Uit de log haal ik niet veel, wellicht dat iemand hier iets meer mee kan:

code:
1
2
3
4
5
DEBUG    2013-01-08 15:41:57 subliminal.core          Listing subtitles language
_set([Language(Dutch; Flemish), Language(English)]) for UnknownVideo(interest\)
with services ['bierdopje']
DEBUG    2013-01-08 15:41:57 subliminal.services      UnknownVideo(interest\) is
 not valid for service bierdopje

Ik voer de volgende code succesvol uit:
code:
1
python subliminal -m -l nl -l en -s bierdopje d:\tv\Arrow\

Terwijl deze code de bovenstaande error geeft:
code:
1
python subliminal -m -l nl -l en -s bierdopje d:\tv\Person of Interest\

[ Voor 14% gewijzigd door I-King op 08-01-2013 16:41 . Reden: Toevoeging code ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
zet je pad eens in quotes, of escape die spaties in het pad met een /

[ Voor 8% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46
Lijkt beide niet te werken. Met een escape voor de spaties gebeurt er niets, als ik het tussen quotes plaats dan krijg ik geen output met de -v optie, behalve de melding dat er geen subtitles gedownload zijn.

Edit: Als ik de directory d:\tv\ neem dan gaat hij wel netjes door alle folders heen. Ook prima.

[ Voor 19% gewijzigd door I-King op 08-01-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
Joster schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:28:
Het eerste wat ik zou proberen is het nzbToCouchPotato script uit de nzbToMedia scripts van Clinton Hall te gebruiken: https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia

Hij heeft ook een readme geschreven hoe alles moet worden ingesteld. Mijn ervaring is dat CouchPotatoServer de gedownloade films hiermee een stuk beter oppakt.
Bedankt, ik ga het vanavond testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
DO NOT UPDATE PACKAGES UNDER DSM 4.2 UNTIL FURTHER NOTICE

http://forum.synology.com...t=50593&start=675#p237388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sjaool schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:14:
Tja, het kost wel een paar Dollar maar op mijn ReadyNAS RNDU6000 is het wel de eenvoudigste manier om SABnzbd aan het draaien te krijgen. ;)

Mijn kennis wat betreft het handmatig installeren van SABnzbd op een ReadyNAS x86 is niet zo groot namelijk.
Vandaag via de mail versie 0.7.9 voor mijn ReadyNAS RNDU6000 gekregen van ReadyNASXtras.com. Toch wel een nette service van ze. En het is best wel gemakkelijk installeren zo'n .bin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
Ik wil alleen de .avi / .mkv / .mp4 e.d. meenemen naar de "move" folder maar couchpotato neemt alle files die bij de download zaten mee naar de rename folder zoals.

.jpg .txt .nfo e.d.

Is dit ergens op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Je kan ze door SABnzbd (ik weet niet of je dat gebruikt..) al laten verwijderen. Heb je verder "cleanup" aangevinkt en "move leftover" uitgevinkt in CPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
Nee ik werk met NZBget en Transmission.

Move leftover staat uit en Cleanup staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Fenergy schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:15:
Nee ik werk met NZBget en Transmission.

Move leftover staat uit en Cleanup staat aan.
Als je de scripts gebruikt van nzbtomedia kun je de cleanup list aanvullen met andere files die weg moeten na download ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 10:06
Start ik net CP op, zijn al mijn instellingen en wanted list compleet weg. Iemand hier ook ervaring mee?

Hier is mijn log van CP (v2): http://pastebin.com/87PzEwR6
Log van XBMC (frodo rc1 on openelec): http://pastebin.com/FvwKswF9

Heb CP al een herstart gegeven maar geeft geen verschil

EDIT: Het is niet alleen CP, maar ook sickbeard, sab etc.
Hierbij nog het error log van sabnzbdsuite: http://pastebin.com/9wDEBBSP

[ Voor 18% gewijzigd door G.Scholtens op 09-01-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
j1nx schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Heb er even mee gespeeld op mijn NAS (DS211) en ondanks dat mijn dochter een iso ervanaf aan het kijken was kon ik op mijn desktop toch nog redelijk een stream kijken. Best grappig eigenlijk, duurt wel even voor je werkelijk kijken kunt maar werken doet het iig. Nu even checken wat de toegevoegde waarde van een aangepaste SickBeard en CouchPotato is, kijken of ik die parallel kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm krijg bij het downloaden van een serie deze melding:

nzbToSickBeard V4.0
Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
Loading config from /volumeUSB1/usbshare/scripts/sabnzdb/autoProcessTV.cfg
The download failed. Nothing to process

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:37
Ik had met SABnzbd een hele berg downloads in de queue staan om uitgepakt/gerepaired te worden totdat SABnzbd compleet vast liep en niks meer wou doen.. Na het opnieuw opstarten van de gehele NAS (Synology) heb ik het weer aan de praat gekregen maar nu komen de downloads niet meer voor in SABnzbd om uitgepakt/gerepaired te worden (ze staan wel in de map met incomplete downloads en waren al volledig gedownload)

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat SABnzbd weer verder gaat met deze uitpakken/repairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-03 23:59
Evil Cowman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:39:
Ik had met SABnzbd een hele berg downloads in de queue staan om uitgepakt/gerepaired te worden totdat SABnzbd compleet vast liep en niks meer wou doen.. Na het opnieuw opstarten van de gehele NAS (Synology) heb ik het weer aan de praat gekregen maar nu komen de downloads niet meer voor in SABnzbd om uitgepakt/gerepaired te worden (ze staan wel in de map met incomplete downloads en waren al volledig gedownload)

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat SABnzbd weer verder gaat met deze uitpakken/repairen?
Ik denk dat het het makkelijkste is om zelf ff te parren en uitpakken. Dat of gewoon opnieuw downloaden, wat ik zou doen denk ik. Luiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
BlackMage schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat het het makkelijkste is om zelf ff te parren en uitpakken. Dat of gewoon opnieuw downloaden, wat ik zou doen denk ik. Luiheid.
ja het is iets wat ik serieus overwoog.. maar om hem nou weer bijna een hele dag te laten downloaden voor iets dat ik al binnen heb vind ik ook zo zonde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 17-04 22:50
Op deze site staan ook een aantal zeer goede tutorials voor het installeren van Sickbeard, SabNZB+ en Couchpotato en XBMC op (x)Ubuntu.

http://www.ainer.org/sabn...-for-ubuntu-linux-mint/11
http://www.ainer.org/sick...ide-for-ubuntu-linux-mint
http://www.ainer.org/couc...ide-for-ubuntu-linux-mint
http://www.ainer.org/xbmc...ide-for-ubuntu-linux-mint

Wel enigzins verouderd, maar de stappen zijn nog precies hetzelfde. Misschien iets voor de OP?

Daarnaast zou het wellicht handig zijn om wat meer informatie te geven in de OP over nzbToMedia. Ik ben niet bekend met dit script en waarom het belangrijk of handig zou zijn. Kan dit misschien worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Evil Cowman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:39:

Ben er ondertussen achter gekomen dat als je op "Status" bovenaan de pagina klikt en dan op het tabje "Queue repair" je bij een overzicht uitkomt van "orphaned jobs" en daar staan al mijn ontbrekende downloads tussen! kan ik ze weer makkelijk verder uit laten pakken zonder het opnieuw te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Muncher schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:39:
Daarnaast zou het wellicht handig zijn om wat meer informatie te geven in de OP over nzbToMedia. Ik ben niet bekend met dit script en waarom het belangrijk of handig zou zijn. Kan dit misschien worden toegevoegd?
Wanneer je de gehele openingspost zoals die er vanaf zondagmorgen staat had gelezen had je gezien dat hieraan wordt gewerkt ;) (Met daarbij de opmerking dat we aan het peilen zijn gegaan of dit over voldoende draagvlak zou beschikken, vandaar de polls).

[ Voor 33% gewijzigd door Joster op 09-01-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

schumi2004 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:13:
[...]

Heb er even mee gespeeld op mijn NAS (DS211) en ondanks dat mijn dochter een iso ervanaf aan het kijken was kon ik op mijn desktop toch nog redelijk een stream kijken. Best grappig eigenlijk, duurt wel even voor je werkelijk kijken kunt maar werken doet het iig. Nu even checken wat de toegevoegde waarde van een aangepaste SickBeard en CouchPotato is, kijken of ik die parallel kan draaien.
Ik zag je al in het NZBTV topic voorbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
j1nx schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:43:
[...]

Ik zag je al in het NZBTV topic voorbij komen ;)
;)
Dacht meld het hier ook ff.
Toch geinig als backup zeg maar, laat het voorlopig ff intact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:47
Ik heb net coachpatato geinstalleerd en alles werkt perfect en ziet er top uit. Echter heb ik 1 klein probleempje dat is dat hij mijn public watchlist niet inleest oid, is er ergens een knop of functie om dit handmatig te doen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
jostefa schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:29:
Ik heb net coachpatato geinstalleerd en alles werkt perfect en ziet er top uit. Echter heb ik 1 klein probleempje dat is dat hij mijn public watchlist niet inleest oid, is er ergens een knop of functie om dit handmatig te doen>?
Even opnieuw herstarten, wel de juiste publieke url gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Ja ik gebruik deze url: http://rss.imdb.com/user/ur31860292/watchlist restarten heeft helaas geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Even in de config kijken of hij hem heeft opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:31
Duurde hier ook uren, je kunt de tijden voor checken geloof ik in de settings ook aanpassen, heb ik hier toen naar 1 uur gezet, je kunt ook een nachtje wachten ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Ik wacht tot morgen ochtend ben benieuwd :). Heerlijk zo'n synology ben er heel erg tevreden voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
Joster schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:28:

Hij doet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Heb je de laatste versie van CPS? Heb je alle CPS instellingen overgenomen zoals Clinton Hall beschrijft? Wat zegt de log van CPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
verrek zeg, SB gooit sinds de laatste update de eps niet meer in de season folders :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:48
Jpjedi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:39:
verrek zeg, SB gooit sinds de laatste update de eps niet meer in de season folders :S
Je moet bij de renaming opties even Season %S0x/"EpisodeNaming" ervoor zetten. Ik weet zo uit mijn hoofd niet de precieze code, maar die staat er als voorbeeld wel bij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:27
Sinds deze week heb ik erg veel last met bestanden die niet op de servers staan tijdens het binnenhalen van series.

Ik zit bij supernews en maak gebruik van dognzb, nzb.su, womble en de sickbeard indexer.

Afleveringen zijn nog geen 100 dagen oud en hij trekt er geen enkele van binnen. Als ik ze opnieuw wil binnenhalen na het mislukken, dan stuurt SB gewoon weer dezelfde NZB-url. Kan hier iets aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 22:19
funkeey schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:38:
Sinds deze week heb ik erg veel last met bestanden die niet op de servers staan tijdens het binnenhalen van series.

Ik zit bij supernews en maak gebruik van dognzb, nzb.su, womble en de sickbeard indexer.

Afleveringen zijn nog geen 100 dagen oud en hij trekt er geen enkele van binnen. Als ik ze opnieuw wil binnenhalen na het mislukken, dan stuurt SB gewoon weer dezelfde NZB-url. Kan hier iets aan gedaan worden?
Ja de failed fork van schumi gebruiken: https://github.com/schumi2004/Sick-Beard
Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]