The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Fuck a duck, dat is me toch een teringgoed idee zegRVE_NL schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:57:
Couchpotato doet zijn werk ook goed, af en toe komt het voor dat een .nzb van FTD world niet goed wordt binnengehaald, dan download ik hem handmatig van de website. Om ervoor te zorgen dat al je films NL ondertitels hebben zet je bij required words o.a.: QoQ, Dutch, SRT, Simply Release Toppers, NLSubs, externe, ingebakken, NL Subs etc.
Ondertitels voor films moet trouwens ook kunnen met Sublimal maar dat is mij iets te veel hocus pokus.
Dat ga ik dus gelijk doorvoeren hier.
Voor de setup heb ik deze http://www.otegamers.com/...dphones-setup-on-windows/ gebruikt.
Helaas gaat het bij mij verkeerd met het processen.
Ik heb dezelfde folder structuur aangehouden als in de guide, alleen met een andere drive (in mijn geval E)
De series worden netjes binnen gehaald.
Echter de complete worden niet verplaatst naar mijn map E:\TV
Ik heb de diverse instellingen in sickbeard en sabnzb bekeken maar ik kan niet terug vinden waar ik dit instel.
Zou iemand mij de goede kant op willen sturen.
Ben net terug van vakantieDJvL schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:18:
Ik krijg na de laatste update de volgende foutmelding (schumi-tpb):
code:
1 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment
Ik draai op debian en alles werkte hiervoor probleemloos.
Is dit nog steeds aan de orde?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Met welk processing script ?BeefHazard schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:23:
Ja, ik krijg er 1 per 10 minuten. Welkom terug van vakantie btw
Er staan daar een heleboel bestanden in jouw lijst, en ook in die van mr orange. Welke bestanden heb ik nodig voor deze installatie? (Ik weet echt zeer weinig van git en python e.d.)schumi2004 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:05:
[...]
Anders dan die van Rintje en borduur er niet verder op
De veranderingen
Your Friendly Neighborhood Moderator
Uit die lijst die ik gegeven heb niks, is alleen de readme. Waar ga je het op installeren?Jorgen schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 08:52:
[...]
Er staan daar een heleboel bestanden in jouw lijst, en ook in die van mr orange. Welke bestanden heb ik nodig voor deze installatie? (Ik weet echt zeer weinig van git en python e.d.)
Your Friendly Neighborhood Moderator

Als ik probeer mijn post-processing instellingen te saven, krijg ik de volgende meldingen:
Linksboven

Rechtsonder

Met een paar reboots is het opeens verdwenen trouwens, maar misschien komt het weer terug.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Voor het "this pattern is invalid" staat hieronder de oplossingBeefHazard schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:41:
Postprocessing instellingen zijn als volgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik probeer mijn post-processing instellingen te saven, krijg ik de volgende meldingen:
Linksboven [afbeelding]
Rechtsonder [afbeelding]
Met een paar reboots is het opeens verdwenen trouwens, maar misschien komt het weer terug.
http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=5297
TV rips / WEB DL's. Die lopen meestal een sec of 1 a 2 voor/achter. Misschien moet je de bestanden minder renamen zodat alle info in de titel blijft staan. (Wilde gok)EJPostema schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:06:
Ik heb de laatste tijd dat sickbeard de verkeerde subs download. De subs lopen dan een seconde voor op de serie, heel irritant. Of ligt dat aan xbmc?
Ik rename nooit series en films trouwens, ook nooit problemen dus.
Ik ook niet hoor, i love originele bestandsnamen. Dan weet je ook direct van welke release groep het is. Anders is het een grote puinhoop.SidewalkSuper schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:25:
Mijn ervaring, series moet je nooit renamen als je subs wil downloaden, films kun je er wat makkelijker mee weg komen qua renamen.
Overigens heb ik de renamer wel zo ingesteld dat die wel de releasegroup erin laat staan, dus als die wel iets doet moet dat ook goed gaan.
Oftewel 'rename episodes' uitgevinkt. en instellingen bij de renamer resulteren in Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
Subliminal kan dit wel, autosub nietBeefHazard schreef op zondag 07 juli 2013 @ 19:41:
Misschien ook maar eens doen. Je zou toch denken dat 'ie de data uit de metadata file haalt?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gaat anders prima hoor, wat ik alleen doe is ze wat mooier maken en dat werkt nu al jaren prima:SidewalkSuper schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:25:
Mijn ervaring, series moet je nooit renamen als je subs wil downloaden, films kun je er wat makkelijker mee weg komen qua renamen.
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %QN-%RG
Dan krijg je dus: Season 02/Show Name - S02E03 - HD TV-RLSGROUP.ext
Ziet net even wat netter uit in een mapje maar heeft wel alles erin
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ja ik heb dat dus ook, maar nog steeds gaat het mis...tcviper schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:56:
[...]
Gaat anders prima hoor, wat ik alleen doe is ze wat mooier maken en dat werkt nu al jaren prima:
Dat heb ik al maanden zo staan en werkt prima.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ja, zo kan ik me voorstellen dat ie alles nog kan vinden iddtcviper schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:56:
[...]
Gaat anders prima hoor, wat ik alleen doe is ze wat mooier maken en dat werkt nu al jaren prima:
Iemand die hier reeds een oplossing voor heeft?Sven_Vdb schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:12:
Is het eigenlijk mogelijk om alles op UNC Paths te beheren?
Ik heb een FreeNas draaien op mijn ESXI Server. Met daarop allemaal shares.
Graag had ik deze willen gebruiken in sickbeard en couchpotato. Maar dit lukt blijkbaar niet?
Ook als ik deze map naar een DriveLetter kan ik deze niet kiezen ( Alles draait op een windows machine).
Heeft iemand dit ooit al gedaan met UNC Paths?
Momenteel nog altijd niet gedaan gekregen.
CP (als addon geinstalleerd .bin) staat op een Readynas Ultra 2 (X86), ingebouwde update versie doet het niet meer.
Heb een ticket (#1920) op github aangemaakt, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Ticket is inmiddels alweer geclosed door Ruud, met als antwoord:
Tarfile isn't used for a few months now. Please update manually as it won't happen automatically anymore
Heb een vrij recente versie, zie afbeelding, die dus nu niet meer wil updaten, iemand suggesties?
http://img27.imageshack.us/img27/7177/nz0u.jpg
Ik ben ook aan het wachten op SynoCommunity voor een update van CP (ook SABnzb 0.7.14)neo5008 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:15:
Iemand enig idee hou cochupotato te updaten naar de laatste versie 2.1.0.
CP (als addon geinstalleerd .bin) staat op een Readynas Ultra 2 (X86), ingebouwde update versie doet het niet meer.
Heb een ticket (#1920) op github aangemaakt, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Ticket is inmiddels alweer geclosed door Ruud, met als antwoord:
Tarfile isn't used for a few months now. Please update manually as it won't happen automatically anymore
Heb een vrij recente versie, zie afbeelding, die dus nu niet meer wil updaten, iemand suggesties?
http://img27.imageshack.us/img27/7177/nz0u.jpg
Voor SabNZB heb ik een issue aangemaakt, de source is al geupdate, SPK moet nog gebakken worden.wars schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:14:
[...]
Ik ben ook aan het wachten op SynoCommunity voor een update van CP (ook SABnzb 0.7.14)
CP via Synocommunity is hier gewoon up2date.
Version 06a211a24ab9f8212f332176de2f3173e8346988 (5-7-2013 23:49:26)
Updater source, master
ID 20254
raar, bij mij is het nog deze:cypher21 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:00:
[...]
Voor SabNZB heb ik een issue aangemaakt, de source is al geupdate, SPK moet nog gebakken worden.
CP via Synocommunity is hier gewoon up2date.
Version 06a211a24ab9f8212f332176de2f3173e8346988 (5-7-2013 23:49:26)
Updater source, master
ID 20254
Version 40324ee89f61b90a6b4b5441380b33f9ccc0a891 (3-6-2013 20:59:26)
Updater source, master
ID19245
ik ben de package source van Synocommunity eens opnieuw aan het toevoegen, maar wilt niet gesaved worden, is de URL niet meer http://packages.synocommunity.com ?
(krijg via de browser hier een 403 error trouwens)
CP update zichzelf via GIT, dus je hebt niet iedere keer een nieuwe package nodig
[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 09-07-2013 12:02 ]
toch iets geks aan de hand hier bij mij.cypher21 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:55:
URL is http://packages.synocommunity.com
CP update zichzelf via GIT, dus je hebt niet iedere keer een nieuwe package nodig
heb de source van SynoCommunity volledig verwijderd, en ik probeer hem opnieuw toe te voegen:

Mss beter hier vragenwars schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:04:
[...]
toch iets geks aan de hand hier bij mij.
heb de source van SynoCommunity volledig verwijderd, en ik probeer hem opnieuw toe te voegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
sab stuur nzbmedia een seintje en die sickbeard.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2129, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 229, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment |
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik heb dat ook best wel vaak, maar wel alleen als ik manual post process. Vaak is het trouwens dan wel gebeurtremcoXP schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:57:
ik krijg nu in sickbeard continue dit soort fouten bij processing.
sab stuur nzbmedia een seintje en die sickbeard.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2129, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 229, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment
die dat dit een download is met een dakje op de o.EJPostema schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:04:
[...]
Ik heb dat ook best wel vaak, maar wel alleen als ik manual post process. Vaak is het trouwens dan wel gebeurt
daar licht het vermoedelijk aan.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Is inmiddels opgelost (probleem extern IP en DNS)
ik zie tussen de community apps wel nog geen update van CP staan...
Als je geen dashboard pagina ziet in CouchPotato, of geen suggestions op je dashboard, dan zit je NIET op de laatste versie.
Ergens in het verleden hebben de packagers bedacht dat het handig is om hun eigen updater te gebruiken of GIT clones te doen onder een andere gebruiker. Hierdoor loopt de updater in CP zelf scheef. De versienummer en datum wordt wel geupdate, maar de bestanden niet.
Ik zie heel vaak hier nog screenshots voor bij komen (zoals deze van neo5008: http://img27.imageshack.us/img27/7177/nz0u.jpg) Dit is een oude versie (minstens 2 maanden).
Oplossing is om een reinstall te doen of geen package gebruiken en gewoon zelf installeren. Er staan genoeg tutorials in de FAQ op het CP Forum.
Wanneer we éénmalig manueel installeren, lopen de updates dan wel altijd goed?RuudBurger schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:53:
Mensen op een NAS (meestal ReadyNas of Synology):
Als je geen dashboard pagina ziet in CouchPotato, of geen suggestions op je dashboard, dan zit je NIET op de laatste versie.
Ergens in het verleden hebben de packagers bedacht dat het handig is om hun eigen updater te gebruiken of GIT clones te doen onder een andere gebruiker. Hierdoor loopt de updater in CP zelf scheef. De versienummer en datum wordt wel geupdate, maar de bestanden niet.
Ik zie heel vaak hier nog screenshots voor bij komen (zoals deze van neo5008: http://img27.imageshack.us/img27/7177/nz0u.jpg) Dit is een oude versie (minstens 2 maanden).
Oplossing is om een reinstall te doen of geen package gebruiken en gewoon zelf installeren. Er staan genoeg tutorials in de FAQ op het CP Forum.
bij een reinstall zijn alle settings weg veronderstel ik?
En ik vermoed dat neo5008 de custom versie draait...
Ja als je een manual install doet, gebruik je de updater van CP zelf (GIT of Source), dan kan ik het alleen kapot maken
[ Voor 68% gewijzigd door RuudBurger op 09-07-2013 15:37 ]
Lijkt me dus verstandig dat ik de originele versie ga draaien.
Bedankt voor de reacties.
Nu maar eens gaan uitzoeken hoe dit in z'n werk gaan aangezien het niet een kwestie is een .bin bestand installeren. Ik zal via putty de GIT versie moeten installeren?
Kan de bestaande package (addon) niet verwijderen via het menu.neo5008 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:35:
Klopt heb een aantal maanden terug de versie van Readynasxtras.com geinstalleerd, zoals hierboven beschreven zal deze package een andere (dus niet werkende updater hebben).
Lijkt me dus verstandig dat ik de originele versie ga draaien.
Bedankt voor de reacties.
Nu maar eens gaan uitzoeken hoe dit in z'n werk gaan aangezien het niet een kwestie is een .bin bestand installeren. Ik zal via putty de GIT versie moeten installeren?
Is deze handmatig te verwijderen via Putty?
Heb nu SSH en putty draaiend, kan ook inloggen.
gitscm. geinstalleerd.
Als ik git clone https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git gebruik krijg ik onderstaande foutmelding:
NAS:~# git clone https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git
Initialized empty Git repository in /root/CouchPotatoServer/.git/
error: SSL certificate problem, verify that the CA cert is OK. Details:
error:14090086:SSL routines:SSL3_GET_SERVER_CERTIFICATE:certificate verify failed while accessing https://github.com/RuudBu...otatoServer.git/info/refs
Iemand nog tips, of een suggestie waar de klepel ;-) kan vinden?
Log is hier te vinden: http://pastebin.com/b41yvbb5
[ Voor 89% gewijzigd door --Christiaan-- op 10-07-2013 10:53 ]
Als providers heb ik :
- Sick Beard Index
- ###s.org
- Womble's Index
Ergens moet toch wat vandaan komen, of zie ik dat verkeerd?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
In mijn historie zie ik overigens een enkele keer wat van Sickbeard index komen. De rest (voor mij) via DogNZB.
[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 10-07-2013 16:45 ]
Ik heb nog steeds dat hij niet communiceert met TVDB en daarom niks meer binnenhaalt. Iemand anders hier last van?
Situatie:Error contacting TVDB: Could not connect to server:
- Jaar lang probleemloos gedraaid
- Force update en Force Version gedaan
- Reboot SB
- Reboot NAS
- Reboot router
Edit:
Ok...met wat zoeken lijkt het uiteindelijk op dit grapje uit te komen...eens in de gaten houden of het werkt. Ik kan tenminste alweer (snel!!) series opzoeken en toevoegen. Ook lijken de juiste data erbij te komen.
Hi all, I think I found a solution for some of you that can not add shows (it fails with timeout)
Go to Control Panel - Network - Tab Network Interface - Button ipv6 setup - Set it to off
Now it should work.
Thanks go to zoggy for hinting it was IPv6 related
[ Voor 39% gewijzigd door Joarie op 10-07-2013 20:31 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik vind niets in de CP issues lijst waar ik iets mee kan. Als ik
1
| ./CouchPotato.py --debug --console_log |
draai, komen er ook geen errors. Sterker nog, CP palt mijn config gewoon op en kijkt of er nog werk aan de winkel is. Het draait dus wel, maar ik zie niets in de browser.
Iemand tips?
Bedankt!, is inmiddels gelukt en draaiende.
Nu nog de addon versie localiseren met putty aangezien deze via het dashboard van de NAS niet te verwijderen is.
Ik zou dit eens proberen.Japius schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:27:
Hier nog iemand aanwezig met problemen met CouchPotato? Ik draai de git versie op Ubuntu. Die update automatisch. Op dit moment krijg ik een blanco scherm. De head van de pagina staat vol met javascripts en css, maar de body blijft leeg.
Ik vind niets in de CP issues lijst waar ik iets mee kan. Als ik
code:
1 ./CouchPotato.py --debug --console_log
draai, komen er ook geen errors. Sterker nog, CP palt mijn config gewoon op en kijkt of er nog werk aan de winkel is. Het draait dus wel, maar ik zie niets in de browser.
Iemand tips?
RuudBurger in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 12-07-2013 08:18 ]
Als je ze zo in de download map plaatst kun je headphones laten post-processen.
Post even een debug log als het dan nog niet wil werken.
[ Voor 16% gewijzigd door RudolfR op 12-07-2013 20:27 ]
Doet het nog steeds niet, maar ligt eerder aan de MusicBrainz denk ik.
Log:
1
2
3
| 2013-07-12 21:08:06 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Empire Of The Sun - Ice On The Dune failed (retried 3 times, caused by: HTTP Error 503: Service Unavailable) 2013-07-12 21:07:59 INFO Querying MusicBrainz for the release group id for: Empire Of The Sun - Ice On The Dune 2013-07-12 21:07:59 INFO Processing: Empire Of The Sun - Ice On The Dune (2013) |
Service Unavailable dit is wel vaker het probleem. Werkt dit bij jou wel? Ik heb gewoon de standaard server ingesteld en heb geen VIP.
Je kunt ook Beets (http://beets.radbox.org/) eens proberen, als ik het goed herinner wordt dat in Headphones ook gebruikt om te post-processen. Heb het zelf ook een tijdje gebruikt in het verleden.
Momenteel heb ik deze versie:
SB Version: alpha (master) -- source : fb37d332b333b43e7bcae46b619ae6b7ef94e266
3.1-1. volgens de Synology package manager
VInd trouwens dat er momenteel heel erg weinig wordt binnengehaald qua series (hoewel dit een bekend probleem is). Dit zijn m'n providers:
NZBGeek
Usenet-Crawler
SIck Beard Index
Wombls Index
*knip*

[ Voor 37% gewijzigd door Dannydekr op 13-07-2013 13:53 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Bedankt voor de tip. Ik heb dit al eens ergens zien voorbij komen. Ik ga het een kans geven!webbier schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:42:
@ TheVulture
Je kunt ook Beets (http://beets.radbox.org/) eens proberen, als ik het goed herinner wordt dat in Headphones ook gebruikt om te post-processen. Heb het zelf ook een tijdje gebruikt in het verleden.
Zie topic waarschuwing
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
aangepast
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Netjes
Wat je wel kan doen is transmission (torrents) in gaan zetten. Volgens mij is dat de enige tip die ik je mee kan geven om dit probleem te verhelpen.
The sickbeard dutch-tpb edition is daarvoor het meest geschikt, die wordt ook goed ontwikkeld
1
| POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment |
Ook krijg ik deze melding bij manual post processing.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2129, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 229, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment |
Als laatste krijg ik ook nog deze melding:
1
| Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt |
Vorige week is de laatste build geinstalleerd, fresh install. Ik hoop dat je me kunt helpen, alvast dank!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heb iets of wat tijd gebrek maar zal proberen hem deze week bij te werken. Ik krijg die errors overigens niet, misschien dat je me (via pm of hier) instructies kunt geven hoe te reproduceren?Donnie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:29:
Schumi2004, ik wil niet ongeduldig zijnmaar heb je ondertussen een mogelijke oplossing voor dit probleem gevonden (huidige versie)
code:
1 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment
Ook krijg ik deze melding bij manual post processing.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2129, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 229, in processDir returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path) UnboundLocalError: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment
Als laatste krijg ik ook nog deze melding:
code:
1 Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt
Vorige week is de laatste build geinstalleerd, fresh install. Ik hoop dat je me kunt helpen, alvast dank!
De laatste error is de change die je voor me hebt doorgevoerd voor de SABNZBD script output op regel 229.schumi2004 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:38:
[...]
Heb iets of wat tijd gebrek maar zal proberen hem deze week bij te werken. Ik krijg die errors overigens niet, misschien dat je me (via pm of hier) instructies kunt geven hoe te reproduceren?
Misschien dat NZBget er niet mee overweg kan? Of bepaalde versie van Python?
@Donny probeer eens die regel 229 weg te gooien. Krijg je de rest van de fouten ook?
Edit: Net even direct vanuit SickBeard gekeken. Manual processing werkt zonder foutmeldingen op mijn Synology met de .spk uit de opening postFile "/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/share/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 229, in processDir
returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path)
[ Voor 7% gewijzigd door Mirx_NL op 16-07-2013 22:26 ]
[ Voor 49% gewijzigd door MikeOO op 18-07-2013 08:49 ]
Het gaat hierbij om de categorie muziek.
Het volgende gebeurt Sabnzbd download op de Synology naar: complete/muziek
Vervolgens verplaatst hij het naar Volume1/muziek
Hier begint het fout te gaan, er word een nieuwe map aangemaakt met Artist-Album maar de files blijven in een andere map in dezelfde folder staan namelijk _UNPACK_Downloadnaam.
Krijg het maar niet voor elkaar om de bestanden in de goede map te krijgen en de Unpack map te verwijderen zonder dit handmatig te moeten doen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 21-07-2013 10:40 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
[ Voor 98% gewijzigd door schumi2004 op 21-07-2013 11:41 ]
Als ik met NZBget 11 het postproccesing script aftrap dan krijg ik de volgende foutmelding:
Mon Jul 22 00:13:26 2013 ERROR nzbToSickBeard: Could not start /opt/share/nzbget/ppscripts/nzbToSickBeard.py: Permission denied
Ik heb al chmod 777 op het script gezet maar nog geeft NZBget dezelfde foutmelding,
-rwxrwxr-x 1 775 root 7958 Jul 21 23:27 nzbToSickBeard.py
Hoe los ik dit op?
[ Voor 6% gewijzigd door Samplex op 22-07-2013 00:24 ]
Is dat de enige foutmelding? Of komt er nog iets voor?Samplex schreef op maandag 22 juli 2013 @ 00:22:
(Synology DS713+, NZBget 11, Sickbeard schumi2004)
Hoe los ik dit op?
Staat de owner van script goed, nzbget gebruik als owner nzbget en niet admin oid.
Kan je het script wel handmatig starten?
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Handmatig starten onder root werkt wel maar het script loopt niet helemaal door.
In /etc/passwd heb ik geen NZBget user, hoe kan ik die ownership dan goed zetten voor de nzbget user?
Installeer even midnight commander, hiermee kan je via putty op de command line een filebrowser openen om zo te zien wie de owner is van het script. (Te openen met mc in putty)Samplex schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:31:
Gielie, dat is enige melding, deze krijg ik ook by deletesample.py en email.py permission denied.
Handmatig starten onder root werkt wel maar het script loopt niet helemaal door.
In /etc/passwd heb ik geen NZBget user, hoe kan ik die ownership dan goed zetten voor de nzbget user?
De owner is hier toch gewoon 'root' ?Samplex schreef op maandag 22 juli 2013 @ 00:22:
-rwxrwxr-x 1 775 root 7958 Jul 21 23:27 nzbToSickBeard.py
Kijk maar even met mc dan zul je zien dat nzbget eigenaar is van de folder en root van het script, hierdoor loopt ie vast, verander het script owner naar nzbget en het gaat goed ( eigen ervaring)Samplex schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:56:
Ja dat lijkt me ook alleen hoe voeg je de nzbget user toe als er geen user nzbget bekend bevalve dan in de nzbget applicatie zelf.
Iemand een idee wat deze doen?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb het idee dat je eerste zin niet af isDamian schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:09:
Ik kan in de wiki van Sickbeard het verschil in de categorien HD, HD720P en HD1080P.
En ze "doen" niets. Je kan daarmee kiezen welke kwaliteit je wilt downloaden.
HD = Pakt een HD release (720p pf 1080p, net welke als eerste beschikbaar is)Damian schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:09:
Ik kan in de wiki van Sickbeard het verschil in de categorien HD, HD720P en HD1080P.
De andere spreken voor zichzelf neem ik aan
Dat zou gek zijn. Het kan geen kwaad. Als ik het mij goed herinner:
De permissies staan op 775 (dus 5 voor iedereen) heb je als nzbget user nog steeds read en execute rechten wat voldoende moet zijn om een script te draaien, tenzij nzbget hem toch echt ook in write modus wil openen, al gebruikt ie dat uiteindelijk niet. Het probleem is eerder denk ik dat hij geen toegang heeft als nzbget tot de mappen erboven. Die moeten ook de goede rechten hebben.
Beste manier is eigenlijk inloggen als user nzbget (stel je bent root: su nzbget -s /bin/sh ). En dan vanaf / steeds een map hoger gaan en kijken waar je niet in kan. Daar waar je niet in kan komen zou je dan moeten fixen rechtentechnisch gezien. Althans dat is wat ik vaak doe.
Oke dat ga ik straks even proberen.gielie schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:01:
[...]
Kijk maar even met mc dan zul je zien dat nzbget eigenaar is van de folder en root van het script, hierdoor loopt ie vast, verander het script owner naar nzbget en het gaat goed ( eigen ervaring)
Hoe krijg je het voor elkaar met sickbeard dat ie releases download van groepen die speciaal series maken met NL subs ingebakken?
Daar moet je niet op letten, je hebt nu de versie die ook subs binnenhaalt, van bv bierdopje, dat kan je per serie aan zetten. Dus zodra er een sub beschikbaar is zal hij die ook binnen halen. Het worden dan losse srt bestanden die in elke media player te zien is.Samplex schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:14:
[...]
Oke dat ga ik straks even proberen.
Hoe krijg je het voor elkaar met sickbeard dat ie releases download van groepen die speciaal series maken met NL subs ingebakken?
[ Voor 6% gewijzigd door gielie op 22-07-2013 14:26 ]
Ik had toch echt het probleem dat ik de post process scripts aan nzbget moest toewijzen anders wilde hij ze niet goed uitvoeren. Weet ook niet waarom, ze hebben beide admin rechten, 775 dus.
Misschien gek, maar het is inderdaad wel zoserhat schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:14:
[...]
Dat zou gek zijn. Het kan geen kwaad. Als ik het mij goed herinner:
De permissies staan op 775 (dus 5 voor iedereen) heb je als nzbget user nog steeds read en execute rechten wat voldoende moet zijn om een script te draaien, tenzij nzbget hem toch echt ook in write modus wil openen, al gebruikt ie dat uiteindelijk niet. Het probleem is eerder denk ik dat hij geen toegang heeft als nzbget tot de mappen erboven. Die moeten ook de goede rechten hebben.
Beste manier is eigenlijk inloggen als user nzbget (stel je bent root: su nzbget -s /bin/sh ). En dan vanaf / steeds een map hoger gaan en kijken waar je niet in kan. Daar waar je niet in kan komen zou je dan moeten fixen rechtentechnisch gezien. Althans dat is wat ik vaak doe.
Of is er een script dat deze categorieën automatisch toe kan voegen voordat de file wordt gedownload?
Gebruikt commands:
cd /usr/local/couchpotatoserver/var/
mv -R logs /volumeUSB1/usbshare/logs/couchpotatoserver/
ln -s /volumeUSB1/usbshare/logs/couchpotatoserver/logs ./logs
Folder:
drwxr-sr-x 5 couchpot root 4096 Jul 22 16:05 .
drwxrwxrwx 6 couchpot root 4096 May 20 12:40 ..
drwxrwsrwx 5 couchpot root 4096 Jul 22 16:05 .couchpotato
drwxrwsrwx 3 couchpot root 4096 Aug 10 2012 cache
-rw-r--r-- 1 couchpot root 70656 Aug 10 2012 couchpotato.db
-rw-r--r-- 1 couchpot root 32768 Aug 10 2012 couchpotato.db-shm
-rw-r--r-- 1 couchpot root 0 Aug 10 2012 couchpotato.db-wal
-rw-rw-rw- 1 couchpot root 6 Jul 22 16:05 couchpotatoserver.pid
drwxrwsrwx 4 couchpot root 4096 Aug 10 2012 db_backup
lrwxrwxrwx 1 root root 48 Aug 21 2012 logs -> /volumeUSB1/usbshare/logs/couchpotatoserver/logs
-rw------- 1 couchpot root 6207 Jul 22 16:05 settings.conf
Zoals je ziet, niets geupdate sinds vorig jaar...
nas> chown -R nzbget:users /opt/share/nzbget/ppscripts
chown: unknown user/group nzbget:users
Ik heb ook geen nzbget user in /etc/passwd
[ Voor 18% gewijzigd door Samplex op 22-07-2013 18:19 ]
1
| ps aux | grep nzbget |
bijvoorbeeld
Ik betwijfel of de timestamp van een symlink wel meeverandert als er iets verandert in de directory waar naar gelinkt wordt. Ik zou echt de timestamps van de files even checken.tboheeren schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:10:
Zoals je ziet, niets geupdate sinds vorig jaar...
[ Voor 62% gewijzigd door RudolfR op 22-07-2013 18:55 ]
nas> ps | grep nzbgetRudolfR schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:54:
Kun je achterhalen onder welke user nzbget draait?
code:
1 ps aux | grep nzbget
bijvoorbeeld
[...]
Ik betwijfel of de timestamp van een symlink wel meeverandert als er iets verandert in de directory waar naar gelinkt wordt. Ik zou echt de timestamps van de files even checken.
6332 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
6337 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
28721 root 2548 S grep nzbget
30594 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
30595 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
30596 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
30597 root 17624 S /opt/bin/nzbget -D
Je kunt toch eenvoudig een categorie selecteren bij het toevoegen? Als je met een blackhole werkt moet je mappen met de naam van de categorie in die directory aanmaken en daar je nzb's plaatsen. En als je handmatig upload kun je toch direct de categorie selecteren?MaakmeGek schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:48:
Is het mogelijk om nzbToMedia post-processing te gebruiken in NZBget op films/tv aflevering die je handmatig hebt toegevoegd en dus geen categorie hebben meegekregen?
Of is er een script dat deze categorieën automatisch toe kan voegen voordat de file wordt gedownload?
Uw advertentie hier?
Nu heb ik alleen nog het volgende probleem, dit geeft de logging van Sickbeard aan:
013-07-23 00:34:50.601721 POSTPROCESSER :: Unable to move file /volume1/Downloads/dst/Series/De.Serie.s01e10/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/Media/Series/De Serie/Season 01/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/Downloads/dst/Series/De Serie S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv'
Waarom een Permission Denied?
verwijder even je download map en laat SB de map aanmaken, dit gebeurd mij ook weleens.Samplex schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:49:
Ik heb de rechten goed gezet van de scripts, python path stond nog niet goed en deze toegevoegd aan root profile.
Nu heb ik alleen nog het volgende probleem, dit geeft de logging van Sickbeard aan:
013-07-23 00:34:50.601721 POSTPROCESSER :: Unable to move file /volume1/Downloads/dst/Series/De.Serie.s01e10/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/Media/Series/De Serie/Season 01/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/Downloads/dst/Series/De Serie S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/De.Serie.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv'
Waarom een Permission Denied?
Dit was inderdaad de oplossing voor deze problemen, bedankt! Ik gebruik inderdaad de nieuwste beta (4.3) dus misschien ligt het deels daar aanMirx_NL schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:13:
[...]
De laatste error is de change die je voor me hebt doorgevoerd voor de SABNZBD script output op regel 229.
Misschien dat NZBget er niet mee overweg kan? Of bepaalde versie van Python?
@Donny probeer eens die regel 229 weg te gooien. Krijg je de rest van de fouten ook?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik sla het nzb bestandje inderdaad dan op in het mapje nzb dat nzbget steeds checkt. Dus ik moet in het mapje nzb 2 nieuwe mappen aanmaken met de naam van de categorie als ik het goed begrijp?CyPh schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:16:
[...]
Je kunt toch eenvoudig een categorie selecteren bij het toevoegen? Als je met een blackhole werkt moet je mappen met de naam van de categorie in die directory aanmaken en daar je nzb's plaatsen. En als je handmatig upload kun je toch direct de categorie selecteren?
Yup. Volgens mij wel case sensitive dus let op hoofdletters, Bijvoorbeeld :MaakmeGek schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:07:
[...]
Ik sla het nzb bestandje inderdaad dan op in het mapje nzb dat nzbget steeds checkt. Dus ik moet in het mapje nzb 2 nieuwe mappen aanmaken met de naam van de categorie als ik het goed begrijp?
1
2
3
4
5
6
| watch .....|Movies .....|......|Transformers3.nzb .....|Music .....|Series .....|......|Dexter.S08E04.nzb |
[ Voor 7% gewijzigd door CyPh op 23-07-2013 09:34 ]
Uw advertentie hier?
Hoe laat ik SB deze dan aanmaken?gielie schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:50:
[...]
verwijder even je download map en laat SB de map aanmaken, dit gebeurd mij ook weleens.
Die wordt toch automatisch aangemaakt als de map niet bestaat? Dus gewoon map verwijderen en dan iets downloaden en laten processen.Samplex schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:10:
[...] Hoe laat ik SB deze dan aanmaken?
Het de mappen Media en Series heb ik aangemaakt.
Krijg er echt een punthoofd van, nu runned the py script weer niet: Tue Jul 23 18:21:29 2013 INFO nzbToSickBeard: env: python: No such file or directory
Ik heb aan /root/.profile bij path /usr/local/python/bin toegevoegd en nog niet werken.
Update:
/usr/local/python/bin/python toegevoegd aan de py scripts en nu werkt ie weer.
Onder SB Post processing heb ik ingesteld:
TV Download Dir: /volume1/Download/dst/Series
Process Episode Method: Move
Scan and Process: Enabled
Scan and Process Frequency: 10
Delete Failed: Enabled
Bijna eigelijk in staat om dat ding retour te sturen want tis niet stabiel te krijgen, niks out of the box werken.
[ Voor 35% gewijzigd door Samplex op 23-07-2013 19:24 ]
De melding die je krijgt is simpel op te lossen(via Google is dat ook te vinden) door de locatie van python in je postprocess script te veranderen naar de daadwerkelijke locatie.Samplex schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:39:
23 18:21:29 2013 INFO nzbToSickBeard: env: python: No such file or directory
Dit zijn dingen die ook niet out of the box werken, klein beetje zelf tweaken hoort hierbij maar als dat teveel werk is moet je hem inderdaad maar terug sturen.Bijna eigelijk in staat op dat ding retour te sturen.
Je moet alleen maar googlen naar de oplossing. De ene guide zegt dit de andere weer dat, bij de een is het path dit bij de andere zo dus de installaties per synology is niet identiek.
Nu kopieerd ie de serie wel alleen blijft het orgineel staan op /volume1/download/dst/Series
Jul-23 19:10:31 ERROR POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: exceptions must be old-style classes or derived from BaseException, not str
Jul-23 19:10:31 ERROR POSTPROCESSER :: Unable to move file /volume1/Download/dst/Series/Under the Dome S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv to /volume1/Media/Series/Under the Dome/Season 01/Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/Download/dst/Series/Under the Dome S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv'
Jul-23 19:10:02 INFO POSTPROCESSER :: Analyzing name u'Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv'
Jul-23 19:10:02 INFO POSTPROCESSER :: Analyzing name None
Jul-23 19:10:02 INFO POSTPROCESSER :: Processing /volume1/Download/dst/Series/Under the Dome S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv (None)
Tevens werkt de subtitles optie ook niet in Sickbeard, terwijl de subs gewoon bij bierdopje staan:
Jul-23 18:58:06 WARNING CHECKVERSION :: Unknown exception while loading URL http://github.com/Prinz23...er/zoneinfo-2013d.tar.gz: Traceback (most recent call last):
Jul-23 18:58:04 INFO CHECKVERSION :: No scene exceptions update needed
Jul-23 18:58:03 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No needed episodes found on the RSS feeds
Jul-23 18:58:02 INFO CHECKVERSION :: Check scene exceptions update
Jul-23 18:58:02 INFO CHECKVERSION :: No update needed
Jul-23 18:58:01 INFO FINDSUBTITLES :: No subtitles to download
Jul-23 18:58:01 INFO FINDSUBTITLES :: Checking for subtitles
Jul-23 18:58:01 INFO SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing spotweb cache and updating with new information
Jul-23 18:58:00 INFO POSTPROCESSER :: Analyzing name u'Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv'
Jul-23 18:58:00 INFO POSTPROCESSER :: Analyzing name None
Jul-23 18:58:00 INFO POSTPROCESSER :: Processing /volume1/Download/dst/Series/Under the Dome S01E01 1080p WEB-DL DD5. .H.264-NTb/Under.the.Dome.S01E01.Pilot.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv (None)
Waarom downloads ie de subs dan niet als ze gewoon op bierdopje staan?
[ Voor 32% gewijzigd door Samplex op 23-07-2013 19:20 ]
Ik heb regelmatig synos bij vrinden geïnstalleerd die geen zin in gedoe hadden, ik wil er best op afstand er een keer naar kijken, maar dat betekend wel dat alles open moet zetten naar de buitenwereld. Dm me anders even.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]