Mirx_NL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:08:
[...]
Even handmatig op het IP-adres proberen in plaats van via de naam, dus bijvoorbeeld 192.168.1.1:8081
Maar denk niet dat daar je probleem zit. Omdat je geen standaard packages installeert worden de firewall rules van de Synology ook niet automatisch aangepast.
Probeer even een regel allow all toe te voegen (en te saven, niet vergeten!!!) om te kijken of het dan werkt.
Zo ja, dan kan de regel all weg, en moet je de benodigde poorten even toevoegen (8080, 8081,8082,8083,9081)
Ik heb net in de Firewall een regel gemaakt met "Alles". Dat kan je standaard kiezen bij Firewall.
Dat gesaved, DSM nog een keer opnieuw opgestart.
Zit nu op mijn werk en probeer het nu via mijn extern ip. Inloggen bij DSM geen probleem.
Klik ik bv op de standaard Packages van Synology bv Video Station, Audio Station enzo. Dat start gelijk op.
Nu klik ik op SabNZB en opent die een nieuwe webpage met URL:
http://EXTERN IP:5000/webman/3rdparty/sabnzbd/sabnzbd.cgi
En niet veel later krijg ik dan:
Oops! Internet Explorer could not connect to EXTERN IP:8080
UPDATE:
De poorten toegevoegd, 8080, 8081,8082,8083,9081. En bij Firewall de regel, "Alles" weer terug gezet. Die staat er nu. En zie daar, dan krijg ik een webpage met het begin scherm om SabNZB te installeren. Dat werkt dus. Lijkt mij dat ik nu Sickbeard, Couchpotato nu ook werken? Of zijn dat andere poorten, zo ja, waar kan ik de poorten vinden van de verschillende Package?
Ik zit nu alleen met die regel "Alles" in mijn Firewall. Die wil ik weg halen, maar als ik dat doe werkt het niet meer. Moet ik daar ook iets toevoegen, per poort of zo??
[
Voor 19% gewijzigd door
Frid0 op 28-06-2013 11:28
]