[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:15

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Buzzie schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:20:
[...]

Voeg jij de releases handmatig toe aan SAB ?
of laat je dit allemaal automatisch doen?

Als je het automatisch doet....om de hoeveel tijd laat je SB en CP dan checken op releases?
Ik voeg een enkele release/nzb handmatig toe, maar de meeste alle gewoon via SP en CP.
SB zoekt standaard om de 60 minuten.
Bij CP kon ik het zo gauw niet vinden. (Hij zoekt hier geen starting quality, die staat op 0)

Heb je hier iets aan?

SB laat bij coming episodes trouwens nog maar 1 show zien. De andere (nog lopende!) series zet hij er niet meer tussen. Raar hoor...
Na het zoeken van een release, geeft SB nu ook een zich alsmaar herhalende foutmelding. Aaarrgh :(

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 24-06-2013 22:42 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
EN-IS schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:39:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de log van CouchPotato beter te begrijpen, ik heb wederom een error waar ik niet uit kom.

CouchPotato zoekt naar een film, vind deze en download de nzb bestand, alleen verschijnt deze niet in Sick Beard SabNZBD, de verbinding tussen beiden is prima en ik heb niets aangepast/er is niets gewijzigd, dit is mijn log;
http://pastebin.com/zpLjRDYs

Iemand inzicht in wat er gebeurt? Dank :)
Heb je wel de API key ingevuld bij couchpotato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
willem1509 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:26:
Heb je wel de API key ingevuld bij couchpotato?
Ja deze heb ik ingevuld met de juiste API.
Sabnzbd
Use SABnzbd to download NZBs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

EN-IS schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:39:
Iemand inzicht in wat er gebeurt? Dank :)
Het gaat al mis voordat er een nzb opgehaald wordt.

Heb je de juiste api keys gebruikt? Bij elke search provider moet je een eigen api key gebruiken.
Daarnaast zijn er ook 2 providers die helemaal niet reageren (die sites zijn down).

edit: ohja, je moet ook zeker weten dat een film die je wilt hebben daadwerkelijk al op bluray/dvd verkrijgbaar is.
Test het dus eens met een oudere film.

[ Voor 53% gewijzigd door job op 25-06-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Goedemiddag,

Vraagje, ben aardig nieuw hier. Heb onlangs een Synology DS212j gekocht met 2 x 2TB schijven. Dit heb ik vooral gekocht voor Sickbeard, SabNZB, Couchpotato etc etc.

Nu wilde ik de package gaan downloaden van Synology Community. Die is offline lees ik overal, daar zijn ze druk mee bezig weer werkende te krijgen. Het moet nu handmatig las ik hier en daar.

Maar kan iemand mij daarmee misschien wat op weg helpen aub? Weet niet waar ik die package 1 voor 1 vandaan moet halen, downloaden. Welke de juiste zijn voor mijn Synology DS212j en dan te installeren.

Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Frid0 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:08:
Maar kan iemand mij daarmee misschien wat op weg helpen aub? Weet niet waar ik die package 1 voor 1 vandaan moet halen, downloaden. Welke de juiste zijn voor mijn Synology DS212j en dan te installeren.
Zie een pagina terug, daar staat wat en hoe.
oftewel, even geduld hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 25-06-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
job schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:14:
[...]

Zie een pagina terug, daar staat wat en hoe.
oftewel, even geduld hebben.
Bedankt voor je snelle antwoord. Maar ik heb het net nog 1 keer geprobeerd vanaf mijn werk. En het lukte, denk dat die weer online is. Heb de package Couchpotato, Sickbeard, Headphone etc etc nu :)

Dat is 1 stap, nu kijken hoe ik alles moet installeren en werkend krijg. SabNZB eerst maar eens mee beginnen. Trouwens, Python package. Dat zie ik ook af en toe voorbij komen. Wat is dat en wat kan ik daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Gewoon couchpotato installeren, en je merkt meteen wat je met python moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
job schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:30:
Gewoon couchpotato installeren, en je merkt meteen wat je met python moet doen.
O ok, simpel :)
Maar zie ook een apart Python package.
Die hoef ik niet eerst te installeren voordat ik begin met couchpotato enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Ga nou gewoon lekker bezig, en je merkt vanzelf wat je moet doen :)
Loop je vast, bedenk goed dat alles waar je straks tegen aan gaat lopen hier al heel vaak gevraagd is.
Even zoeken via het zoekveld bovenin, en je weet wat je moet doen.

[ Voor 57% gewijzigd door job op 25-06-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
job schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:32:
Ga nou gewoon lekker bezig, en je merkt vanzelf wat je moet doen :)
Loop je vast, bedenk goed dat alles waar je straks tegen aan gaat lopen hier al heel vaak gevraagd is.
Even zoeken via het zoekveld bovenin, en je weet wat je moet doen.
Haha, is goed. Ga gewoon aan de gang en kijk hoe ver ik kom
Bedankt in ieder geval voor de info tot dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
job schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:04:
Het gaat al mis voordat er een nzb opgehaald wordt.

Heb je de juiste api keys gebruikt? Bij elke search provider moet je een eigen api key gebruiken.
Daarnaast zijn er ook 2 providers die helemaal niet reageren (die sites zijn down).

edit: ohja, je moet ook zeker weten dat een film die je wilt hebben daadwerkelijk al op bluray/dvd verkrijgbaar is.
Test het dus eens met een oudere film.
Dank voor je reactie, ik heb de juiste api keys gebruikt, en ik zie dat er ook een nzb bestand wordt gedownload, alleen wordt deze niet verzonden naar Sabnzbd.

Ik heb mijn search providers aangepast en het even getest met een wat oudere film, The Matrix op DVD kwaliteit, resultaat;
- het werkt 8)7

Om eerlijk te zijn, voorheen downloadde couchpotato de nzb ook al, maar nu wordt het wel naar Sabnzbd gestuurd, vreemd, het werkt in ieder geval weer, dank :)!

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 25-06-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Frid0 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:31:
[...]

O ok, simpel :)
Maar zie ook een apart Python package.
Die hoef ik niet eerst te installeren voordat ik begin met couchpotato enzo?
Voordat je alle apps installeerd, kun je beter python van synology eraf gooien, en die van syno community installeren.

Dat is iig een handige start om mee te beginnen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
cypher21 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:33:
[...]

Voordat je alle apps installeerd, kun je beter python van synology eraf gooien, en die van syno community installeren.

Dat is iig een handige start om mee te beginnen :)
O ok. Heb nog helemaal geen python geinstalleerd eerlijk gezegd. Heb nog een hele basis Synology DS212j omdat ik deze pas zins kort in mijn bezig heb en nog een beginner er mee ben. Maar is goed, zal eerst de Python van Syno Community installeren. Bedankt voor de tip

Ga ik kijken wat ik daarna het beste kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo nog even wat vraagjes i.v.m. het testen van Schumi's Build.

1) Ik heb nu met git hem gecloned in een nieuwe dir en de config.ini van mijn oude SickBeard gekopieerd hierheen, vooralsnog lijkt alle settings goed te staan ( Base dir / SabNZB api / NMA api ) enz enz.

2) Nu zag ik dat er ook subtitle support in zit, kan ik hiervoor gewoon de bierdopje plugin gebruiken ? Ik draai nu namelijk losstaand Autop-Sub ernaast in mijn download dir.

Als met al ziet het er wel netjes uit tot nu toe :D

//EDIT

Ik zal het even uitbreiden kwa setup welke ik gebruik

1) SB scanned mijn series
2) Stuurt de opdracht naar sabnzb+ met tag tv
3) Sabnzb+ download hem in "tv-downloaded" dir
4) auto-sub scanned die dir op matches voor subs

Hierna verplaatst ik handmatig de serie+sub naar de tv share voor de htpc's in het huis.

[ Voor 24% gewijzigd door ShadowBumble op 25-06-2013 14:42 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 19:36

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:37:
SB laat bij coming episodes trouwens nog maar 1 show zien. De andere (nog lopende!) series zet hij er niet meer tussen.
Welke versie ?
Werkt bij mij nog vlekkeloos ...
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-viAzE4BrT4k/UcmVMADsrCI/AAAAAAAAA_U/noLKPQXDcMw/s640/SB_ep1.jpg

enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Goner schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:06:
[...]

Welke versie ?
[afbeelding]

enz enz
Same here, laat ook alles netjes zien, overigens bedankt voor de "Falling Skies" was benieuwd wat de serie was kon hem niet dus opgezocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Welke versie ?
[afbeelding]
Ik heb het al een keer eerder gezien, iemand die afbeeldingen vertoonde bij coming episodes, alleen was dat in development en nooit uitgebracht, hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

//EDIT; ik weet dat dit mogelijk is met de standaard layouts; list - banner - poster alleen is dit niet hetzelfde layout als die van Goner of de layout waar ik het over heb, ik zal dat eens proberen op te zoeken :)

Gevonden:
http://www.sickbeard.com/...c.php?f=8&t=1451&start=10

[ Voor 23% gewijzigd door EN-IS op 25-06-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Welke versie ?
[afbeelding]

enz enz
Alpha build 500 (niet op Synology etc, gewoon op laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Jorgen schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:37:
[...]

Ik voeg een enkele release/nzb handmatig toe, maar de meeste alle gewoon via SP en CP.
SB zoekt standaard om de 60 minuten.
Bij CP kon ik het zo gauw niet vinden. (Hij zoekt hier geen starting quality, die staat op 0)

Heb je hier iets aan?
probeer je SB is aan te passen naar 15 min ofzo.
zo heb ik hem ook staan en heb nergens last van.

je andere vraag kon ik je niet mee helpen sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:12:
[...]
Alpha build 500 (niet op Synology etc, gewoon op laptop)
Zou toch niet uit mogen maken ?? Source (code) zal toch wel hetzelfde zijn ?
Ik gebruik de alpha ThePirateBay (SB Custom plus de TPB fork), op een Synology DS212j zoals hier beschreven.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 25-06-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:45:

2) Nu zag ik dat er ook subtitle support in zit, kan ik hiervoor gewoon de bierdopje plugin gebruiken ? Ik draai nu namelijk losstaand Autop-Sub ernaast in mijn download dir.
De versie van Shumi gebruikt Subliminal voor de ondertitels. Over de voor en nadelen van Subliminal versus AutoSub staat de gehele thread vol, en kun je ook op het bierdopje forum het een en ander vinden.

Zelf vind ik Autosub wel fijn, omdat het fine-tunen van de downloads (hoeveel % match) net even wat makkelijker is.

Denk dat het er waarschijnlijk op neer gaat komen dat ik Subliminal de engelse ondertitels laat zoeken, en dat ik AutoSub voor de nederlandse ga gebruiken.

Maar draai het ook pas net en nog niet full blown, dus moet ook nog effe kijken hoe de resultaten van Subliminal uit gaan pakken. Want dan hou ik het lekker all-in-one, want alles vanuit 1 interface heeft zo ook zijn voorgelen.

Gebruikte op Windows jBiersubdownloader met een eigen gemaakte bat file, dus moet beide pakketten nog effe uittesten :9

[ Voor 5% gewijzigd door Mirx_NL op 25-06-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:03:
Ik heb opennzb ook even geprobeerd, maar inderdaad hier ook 403. Zal wel liggen aan het feit dat er niet actief doorontwikkeld wordt, zoals te lezen op de site zelf.
Zelfde voor CptChaos

Headphones wordt geblokkeerd vanwege het grote aantal requests, wanneer je via de web interface ook een 403 krijgt sta je geblacklist (bij 20k requests/dag. Als dit het geval is stuur me een berichtje dan probeer ik wat voor je te regelen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 21-09 22:42
Hoi,

Snapt iemand misschien wat hier aan de hand is?
Wat voor directories ik ook aanmaak, ik zien ze niet in manage directories. Maar je ziet ze wel op de plek waar de series komen te staan.!?

Draait op een virtuele ubuntu. De video share draait op een synology middels nfs.

btw sabnzbd ziet ze wel.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2kom0m.png

[ Voor 3% gewijzigd door Centauriprime op 26-06-2013 01:27 ]

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mirx_NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:38:
[...]

De versie van Shumi gebruikt Subliminal voor de ondertitels. Over de voor en nadelen van Subliminal versus AutoSub staat de gehele thread vol, en kun je ook op het bierdopje forum het een en ander vinden.

Zelf vind ik Autosub wel fijn, omdat het fine-tunen van de downloads (hoeveel % match) net even wat makkelijker is.

Denk dat het er waarschijnlijk op neer gaat komen dat ik Subliminal de engelse ondertitels laat zoeken, en dat ik AutoSub voor de nederlandse ga gebruiken.

Maar draai het ook pas net en nog niet full blown, dus moet ook nog effe kijken hoe de resultaten van Subliminal uit gaan pakken. Want dan hou ik het lekker all-in-one, want alles vanuit 1 interface heeft zo ook zijn voorgelen.

Gebruikte op Windows jBiersubdownloader met een eigen gemaakte bat file, dus moet beide pakketten nog effe uittesten :9
Ja ik had ook besloten om er gewoon auto-sub naast te blijven draaien, geeft net dat meer flexibiliteit om eerlijk te zijn. Eitherway tot nu werkt het echt prima met minimale moeite om van de Originele SB naar de Schumi versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
Centauriprime schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:21:
Hoi,

Snapt iemand misschien wat hier aan de hand is?
Wat voor directories ik ook aanmaak, ik zien ze niet in manage directories. Maar je ziet ze wel op de plek waar de series komen te staan.!?

Draait op een virtuele ubuntu. De video share draait op een synology middels nfs.

btw sabnzbd ziet ze wel.

[afbeelding]
Het zou ongetwijfeld iets met rechten te maken hebben :) Controleer de rechten van de aangemaakte mappen eens of die gelijk zijn als de map die je wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Goedemorgen,

Heb een vraag, heb eerder deze week de SynCommunity kunnen toevoegen aan mij Synology DS212j. Nu wil ik de verschillende package gaan gebruiken bv, SabNZB, Sickbeard, Couchpotato etc etc. Heb die package nu "geinstalleerd" op de NAS en als ik in Package Center kijken staan ze ook Ingeschakeld.

Nu wil ik ze gaan gebruiken/instellen. Ga dan naar linksboven waar de zwarte knop met 1 blauw vierkantje zit. Druk daar op en dan op de Package waar ik mee wil beginnen. Dan opend die automatische een nieuwe webpage maar krijg dan elke keer, "Oops! Internet Explorer could not connect to xxxxxxx.synology.me:8081" Doe het dan nu vanaf mijn werk en ben ingelogd via MyDS met het admin account.

Als ik dat thuis doe en dan rechtstreeks inlog lukt het ook niet.

Wie kan mij helpen met dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Weet iemand of het mogelijk is om het zoeken van Sickbeard in te plannen?
In de webinterface zie ik alleen de mogelijkheid om de tijd tussen searches in te stellen. Maar nu het serieseizoen zo'n beetje afloopt, en ik nog maar één actieve serie heb, wil ik eigenlijk dat sickbeard nog maar één keer per week even zoekt. Vanochtend is de aflevering weer binnen gekomen en het is onzin dat 'ie elk uur blijft scannen terwijl ik weet dat er pas over een week weer een aflevering komt.
(Ja ik kan natuurlijk de search interval op 10080 zetten, maar ik wil eigenlijk gewoon het moment van zoeken kunnen definiëren.)
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een .dmg van SB voor de Mac waar de 1080p en Subliminal optie in verwerkt zitten.

Ik heb alleen de master versie van lad1337 kunnen vinden, maar daar zijn deze opties nog niet in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
simonr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:13:
Weet iemand of het mogelijk is om het zoeken van Sickbeard in te plannen?
In de webinterface zie ik alleen de mogelijkheid om de tijd tussen searches in te stellen. Maar nu het serieseizoen zo'n beetje afloopt, en ik nog maar één actieve serie heb, wil ik eigenlijk dat sickbeard nog maar één keer per week even zoekt. Vanochtend is de aflevering weer binnen gekomen en het is onzin dat 'ie elk uur blijft scannen terwijl ik weet dat er pas over een week weer een aflevering komt.
(Ja ik kan natuurlijk de search interval op 10080 zetten, maar ik wil eigenlijk gewoon het moment van zoeken kunnen definiëren.)
Iemand hier ervaring mee?
Je kunt dit vooralsnog alleen in de code aanpassen.
Die aanpassing wordt na een update ook weer ongedaan gemaakt.

Er is al een feature aangevraagd hiervoor: http://code.google.com/p/sickbeard/issues/list

Maar vooralsnog niets mee gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:13
Frid0 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:23:
Goedemorgen,

Heb een vraag, heb eerder deze week de SynCommunity kunnen toevoegen aan mij Synology DS212j. Nu wil ik de verschillende package gaan gebruiken bv, SabNZB, Sickbeard, Couchpotato etc etc. Heb die package nu "geinstalleerd" op de NAS en als ik in Package Center kijken staan ze ook Ingeschakeld.

Nu wil ik ze gaan gebruiken/instellen. Ga dan naar linksboven waar de zwarte knop met 1 blauw vierkantje zit. Druk daar op en dan op de Package waar ik mee wil beginnen. Dan opend die automatische een nieuwe webpage maar krijg dan elke keer, "Oops! Internet Explorer could not connect to xxxxxxx.synology.me:8081" Doe het dan nu vanaf mijn werk en ben ingelogd via MyDS met het admin account.

Alvast bedankt!
In je verhaal kom ik nergens tegen je je portforward hebt ingesteld op je router. xxxxxxx.synology.me is een adres wat van buitenaf komt en je zal de porten moeten forwarden naar het IP-adres van je NAS. Zorg wel dat je NAS een vast IP-adres krijgt anders werken de forward later niet meer als je NAS ooit een andere op-adres krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
cypher21 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:15:
[...]

Je kunt dit vooralsnog alleen in de code aanpassen.
Die aanpassing wordt na een update ook weer ongedaan gemaakt.

Er is al een feature aangevraagd hiervoor: http://code.google.com/p/sickbeard/issues/list

Maar vooralsnog niets mee gedaan
Dank je! Aanpassen in showUpdater.py neem ik aan? En wordt dit overschreven op het moment dat je Sickbeard update, of ook bij elke 'force search' show-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
simonr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:42:
[...]

Dank je! Aanpassen in showUpdater.py neem ik aan? En wordt dit overschreven op het moment dat je Sickbeard update, of ook bij elke 'force search' show-update?
Ja, dat is em.

Nee, alleen bij elke software update. Dit is op zich niet zo vaak, maar wel irritant als je dit vergeet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik CouchPotato icm SAB en zit met een probleem.
Af en toe faalt een download in SAB en CP ziet dat:
Afbeeldingslocatie: http://i1207.photobucket.com/albums/bb464/QuakeFX/Untitled_zps9cc12537.jpg
Echter probeert CP geen andere release, hoewel ik wel Next On_failed > Try the next best release for a movie after a download failed aan heb staan. Met Google kom ik nergens een soortgelijk probleem tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:40
Frid0 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:23:

Nu wil ik ze gaan gebruiken/instellen. Ga dan naar linksboven waar de zwarte knop met 1 blauw vierkantje zit. Druk daar op en dan op de Package waar ik mee wil beginnen. Dan opend die automatische een nieuwe webpage maar krijg dan elke keer, "Oops! Internet Explorer could not connect to xxxxxxx.synology.me:8081"

Alvast bedankt!
Even handmatig op het IP-adres proberen in plaats van via de naam, dus bijvoorbeeld 192.168.1.1:8081

Maar denk niet dat daar je probleem zit. Omdat je geen standaard packages installeert worden de firewall rules van de Synology ook niet automatisch aangepast.
Probeer even een regel allow all toe te voegen (en te saven, niet vergeten!!!) om te kijken of het dan werkt.

Zo ja, dan kan de regel all weg, en moet je de benodigde poorten even toevoegen (8080, 8081,8082,8083,9081)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 08:27
Hoe kan je ervoor zorgen dat SB PB niet telkens alle bestanden wist waar hij niets mee kan tijdens het post processen?
Al mijn downloads komen in de "Completed" folder, ik verwacht dan ook dat SB files met rust laat die geen wanted series zijn...
Ik denk zelfs dat hij dit maar doet sinds de laatste update, voorheen had ik SB Standaard en daar gebeurde dit zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Mirx_NL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:08:
[...]

Even handmatig op het IP-adres proberen in plaats van via de naam, dus bijvoorbeeld 192.168.1.1:8081

Maar denk niet dat daar je probleem zit. Omdat je geen standaard packages installeert worden de firewall rules van de Synology ook niet automatisch aangepast.
Probeer even een regel allow all toe te voegen (en te saven, niet vergeten!!!) om te kijken of het dan werkt.

Zo ja, dan kan de regel all weg, en moet je de benodigde poorten even toevoegen (8080, 8081,8082,8083,9081)
Ik heb net in de Firewall een regel gemaakt met "Alles". Dat kan je standaard kiezen bij Firewall.
Dat gesaved, DSM nog een keer opnieuw opgestart.

Zit nu op mijn werk en probeer het nu via mijn extern ip. Inloggen bij DSM geen probleem.
Klik ik bv op de standaard Packages van Synology bv Video Station, Audio Station enzo. Dat start gelijk op.

Nu klik ik op SabNZB en opent die een nieuwe webpage met URL:

http://EXTERN IP:5000/webman/3rdparty/sabnzbd/sabnzbd.cgi
En niet veel later krijg ik dan:

Oops! Internet Explorer could not connect to EXTERN IP:8080

UPDATE:
De poorten toegevoegd, 8080, 8081,8082,8083,9081. En bij Firewall de regel, "Alles" weer terug gezet. Die staat er nu. En zie daar, dan krijg ik een webpage met het begin scherm om SabNZB te installeren. Dat werkt dus. Lijkt mij dat ik nu Sickbeard, Couchpotato nu ook werken? Of zijn dat andere poorten, zo ja, waar kan ik de poorten vinden van de verschillende Package?

Ik zit nu alleen met die regel "Alles" in mijn Firewall. Die wil ik weg halen, maar als ik dat doe werkt het niet meer. Moet ik daar ook iets toevoegen, per poort of zo??

[ Voor 19% gewijzigd door Frid0 op 28-06-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Frid0 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:19:
[...]
Lijkt mij dat ik nu Sickbeard, Couchpotato nu ook werken? Of zijn dat andere poorten,
SickBeard is standaard 8083 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Goner schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Bedankt!
Heb ze ook ondertussen allemaal gevonden. Heb de packages gewoon geinstalleerd, Sickbeard, Couchpotato, Headphone enzo. En dan als je gaat kijken in Package Center naar de Package gaat die je wilt zie je de poort vanzelf staan :-)

Zit nu alleen nog met Couchpotato. Heb de package van SynoComminty maar als ik dan Couchpotato aanklik zegt die, kan niet installeren. Kies ik daarna voor Couchpotato Server, die zit ik ook in de SynoCommunity packages dan lukt dat wel. Die geinstalleerd maar als ik die aanklik om te gaan installeren/instellen krijg ik een nieuwe webpage met niks............

Dus zit daar nu mee. Kan Sickbeard, SabNZD en Headphone van het weekend rustig gaan instellen enzo maar Couchpotato nog niet :-( Doe ik iets verkeerd met Couchpotato Server of moet ik die helemaal niet gebruiken maar de normale Couchpotato? Zo ja, waar haal ik een werken versie vandaan?? En hoe installeer ik handmatig, alleen die package?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Goner schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Standaard 8081 bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
cypher21 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:01:
[...]

Klopt..

Sabnzbd = 8080
Sickbeard = 8081
Couchpotato = 5050

Autosub = 8083

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Senaxx schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Klopt..

Sabnzbd = 8080
Sickbeard = 8081
Couchpotato = 8083

Autosub = 8083
CP is standaard 5050 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Klopt foutje... even aangepast :) Oude CP was 5000 en nieuwe 5050 als ik het goed herinner. Ik heb niet de originele poorten meer, bij mij begint SAB op 8001, Sick op 8002, Couch op 8003, Autosub op 8004 enzovoorts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Senaxx schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Klopt..

Sabnzbd = 8080
Sickbeard = 8081
Couchpotato = 5050

Autosub = 8083
AutoSub?? Hoe kom je aan die package? Die zit niet bij de SynoCommunity zie ik :-(
Werkt die samen met bierdopje.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Frid0 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:26:
[...]

AutoSub?? Hoe kom je aan die package? Die zit niet bij de SynoCommunity zie ik :-(
Werkt die samen met bierdopje.nl?
Yep, die werkt alleen met bierdopje. Martijn de Vries heeft wel een Package hiervoor.

Voeg de repositry van hem toe: http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages
Er zitten hier 2 versies in: 1 origineel, en 1 gemod met bootstrap interface door donny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Senaxx schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:43:
[...]

Yep, die werkt alleen met bierdopje. Martijn de Vries heeft wel een Package hiervoor.

Voeg de repositry van hem toe: http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages
Er zitten hier 2 versies in: 1 origineel, en 1 gemod met bootstrap interface door donny.
Top, bedankt!
Dat werkt gewoon als je ook al de repositry van SynCommunity heb? Die kunnen naast elkaar/samen met elkaar werken?

Aha, denk dat ik eerst maar eens de originele ga bekijken. Dat andere zegt mij (nog) niet zoveel :-)

In die repositry zit ook een werkende Couchpotato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Frid0 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:49:
[...]

Top, bedankt!
Dat werkt gewoon als je ook al de repositry van SynCommunity heb? Die kunnen naast elkaar/samen met elkaar werken?

Aha, denk dat ik eerst maar eens de originele ga bekijken. Dat andere zegt mij (nog) niet zoveel :-)

In die repositry zit ook een werkende Couchpotato?
Ja je kan in de Synology package manager gewoon meerdere repository's toevoegen. Deze kan je dus naast SynoCommunity draaien (als die het weer doet). En nee, hier zit geen Couchpotato in, die zin wel in SynoCommunity als die weer up is.

Ik heb nog wel een Couchpotato noarch package maar die is lastig te updaten. Die is van voor de niet werkende auto-updater, dus heb ik handmatig even de files vervangen en daarna werkte hij goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 28-06-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Senaxx schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:52:
[...]

Ja je kan in de Synology package manager gewoon meerdere repository's toevoegen. Deze kan je dus naast SynoCommunity draaien (als die het weer doet). En nee hier zit geen Couchpotato in, die zin wel in SynoCommunity als die weer up is.
SynoCommunity is al een tijdje weer up hoor. Heb die begin deze week of zelfs misschien al vorige weekend erop gezet en die doet het gewoon. Maar ga die andere dan ook toevoegen.

Zoek nu alleen nog een werkende Couchpotato. Die van SynoCommunity werkt niet, kan niet installeren zegt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Synocommunity is niet beschikbaar vanaf web. Jammer, want ik krijg vanmiddag mijn DS213j binnen. Anyways: voordat de mods komen, blijf een beetje ontopic en laat de synology vragen in het synology topic.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
BeefHazard schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:58:
Synocommunity is niet beschikbaar vanaf web. Jammer, want ik krijg vanmiddag mijn DS213j binnen. Anyways: voordat de mods komen, blijf een beetje ontopic en laat de synology vragen in het synology topic.
Ik zag ook al dat we beetje offtopic gingen: packages vragen voor Syno kan je beter naar: [Synology] Packages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Senaxx schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:59:
[...]

Ik zag ook al dat we beetje offtopic gingen: packages vragen voor Syno kan je beter naar: [Synology] Packages
Sorry, wist niet dat die bestond. Maar ga daar nu verder. Bedankt voor zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cypher21 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:01:
[...]
Eh, nee ... mijn SB Custom kwam met default 8083, heb niks veranderd bij setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Goner schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Eh, nee ... mijn SB Custom kwam met default 8083, heb niks veranderd bij setup.
Ik denk dat het een standaard instelling van de custom fork is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
De "Normale" SB draait op 8081 en de Custom fork op 8083 inderdaad

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9pdU3VJi9pVs68xZ22swkqBbq4vTIlQAojBm2KosNlTjvdgNw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb dutch-tpb (Piratebay versie) bijgewerkt.
Voor diegene die er iets in of bij willen of op en aanmerkingen hebben ermee zou het prettig zijn als je een issue aanmaakt op github, vergeet nog al eens wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoeveel goede branches(?)/forks(?) van CP / SB / SAB zijn er schumi en welke zou je me aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem met de serie zero hour;

In de showlist van SB staat dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/abcJUujF.png

Als ik op de serie klik, zie ik echter dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/addV8qrU.png

En wat daar al te zien is, is nog duidelijk in de map. Renamen van de serie is niet consequent, terwijl ik niks heb veranderd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/acuVykep.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:19:
Hoeveel goede branches(?)/forks(?) van CP / SB / SAB zijn er schumi en welke zou je me aanraden?
Ik ben niet objectief eigenlijk ;)
Ik zou SAb in wissellen voor NZBget, CP is er maar 1 van en van SB heb je keuzes uit veel verschillende van original, anima tot welke in SP staat, NL georienteerd.

@Freakster86
Al een force update gedaan op die serie?

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 29-06-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heeft geen effect. Blijft precies zoals het in de plaatjes staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Schumi, ik begrijp dus dat jouw fork anders is dan die van Rintje. Of borduur jij weer daarop voort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:02:
Schumi, ik begrijp dus dat jouw fork anders is dan die van Rintje. Of borduur jij weer daarop voort?
Anders dan die van Rintje en borduur er niet verder op ;)
De veranderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:58:
Hij is alweer een week ofzo beschikbaar hoor? Ik heb er althans geen problemen meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Nu online
Ik had toen nog geen NAS dus ik zag alleen op de website "maintenance". Heb mijn Synology nu een half uurtje en heb al een paar packages te pakken. Dus inderdaad, hij is up.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:24
Kan er iemand mij wat op de juiste weg zetten met AutoSub? Ik heb heel de tijd 0 resterende API-calls maar er komt nergens iets bij. Logging level staat op info, maar er komt niks in logging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:31

lordsnow

I know nothing

Ik wil mijn HTPC opnieuw inrichten: nieuwe boot HDD er in, en de software opnieuw installeren.

Ik begrijp dan ik van CP "data.db" moet kopieren, en van SB "sickbeard.db". Maar hoe kopieer ik de dingen die nog in de download queue staan van SAB naar het nieuwe systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

HyperBart schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:37:
Kan er iemand mij wat op de juiste weg zetten met AutoSub? Ik heb heel de tijd 0 resterende API-calls maar er komt nergens iets bij. Logging level staat op info, maar er komt niks in logging?
Vroeger was er een knopje Reset API calls, net even gezocht, maar schijnbaar zit dat niet meer in de laatste versie. Dat knopje gebruikte toen ik autosub net had geinstalleerd en al m'n series af liep gaan. Dan gaat het hard met je API calls. Ik geloof dat bierdopje wat strenger is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 00:41
Ik krijg regelmatig deze error:

code:
1
FINDSUBTITLES :: Error occurred when downloading subtitles:

Waarschijnlijk heeft dit te maken met hoe bepaalde files zijn genoemd. Is er een manier om te achterhalen bij welke file het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
-nevermind-

[ Voor 96% gewijzigd door cheiron op 30-06-2013 10:32 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Coenen schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:32:
Vroeger was er een knopje Reset API calls, net even gezocht, maar schijnbaar zit dat niet meer in de laatste versie. Dat knopje gebruikte toen ik autosub net had geinstalleerd en al m'n series af liep gaan. Dan gaat het hard met je API calls. Ik geloof dat bierdopje wat strenger is geworden.
Dat dacht ik eerst ook alleen als je je log eerder in de gaten hebt gehouden, zie je nou wel een duidelijke verschil in aantal api calls, het is niet strenger of soepeler geworden, maar juist verspilling van api calss minder waardoor je niet gebruik hoeft te maken van reset api calls.

Ik had juist dat ik eerder continu op dat ene knop moest klikken, nu is dat niet meer nodig, de api calls gaan niet meer zo hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 21-09 09:03
Ik ben ook bezig om mijn Mac Mini up en running te krijgen, maar het is nog verre van perfect.

Couchpotato werkt eigenlijk het beste, echter heb ik nog steeds problemen met ondertitelingen. Ik dacht dat het aan het renamen lag, maar hij haalt gewoon niks binnen. Of ik krijg een ondertiteling die niet synchroon loopt met de film. Ik kan volgens mij SB niet dwingen om een release met dutch subtitles te downloaden.

Sickbeard vindt lang niet alles (komt misschien door de takedowns) De ene keer download hij een compleet seizoen (ideaal) en de andere keer worden alle afleveringen los gedownload (kun je hier nog op sturen ?) Misschien ga ik dit ook niet gebruiken aangezien ik graag een heel seizoen achter elkaar kijk en dus ook download.

Headphones, traag, incompleet, etc. Komt misschien doordat ik nog geen betaald account heb.

Werkt het bij jullie allemaal wel, dus de juiste releases, goede subtitles, etc ?

Ik ben voorlopig nog wel even zoet met het configureren van het één en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
schumi2004 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Ik ben niet objectief eigenlijk ;)
Ik zou SAb in wissellen voor NZBget, CP is er maar 1 van en van SB heb je keuzes uit veel verschillende van original, anima tot welke in SP staat, NL georienteerd.

@Freakster86
Al een force update gedaan op die serie?
Wat zijn dan de echte pro's en con's voor SAb vs NZBget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@KraveN, Headphones heeft bij mij nooit lekker gewerkt. Ik heb het een paar keer geprobeerd.
SickBeard doet wat ie moet doen. Met een paar goed search providers haalt ie alles binnen.
Ik laat hem wel wat vaker kijken/zoeken.
Voor Subs bij Series gebruik ik Autosub, dat werkt goed.
M'n CP werkt wat minder, sub downloaden heb ik nooit geprobeerd. Op dit moment start ie niet eens op.
Daar moet ik nog eens naar kijken. Ow, ik draai alles op een WHS2011 server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
EJPostema schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:00:
[...]

Wat zijn dan de echte pro's en con's voor SAb vs NZBget?
Geheugengebruik is bij NZBGet lager en meeste mensen vinden post processing scripts aanroepen via NZBGet makkelijker. Ik zelf gebruik gewoon SabNZBD, en laat post processing door sickbeard & Couch doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:46
KraveN schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:28:
Ik ben ook bezig om mijn Mac Mini up en running te krijgen, maar het is nog verre van perfect.

Couchpotato werkt eigenlijk het beste, echter heb ik nog steeds problemen met ondertitelingen. Ik dacht dat het aan het renamen lag, maar hij haalt gewoon niks binnen. Of ik krijg een ondertiteling die niet synchroon loopt met de film. Ik kan volgens mij SB niet dwingen om een release met dutch subtitles te downloaden.

Sickbeard vindt lang niet alles (komt misschien door de takedowns) De ene keer download hij een compleet seizoen (ideaal) en de andere keer worden alle afleveringen los gedownload (kun je hier nog op sturen ?) Misschien ga ik dit ook niet gebruiken aangezien ik graag een heel seizoen achter elkaar kijk en dus ook download.

Headphones, traag, incompleet, etc. Komt misschien doordat ik nog geen betaald account heb.

Werkt het bij jullie allemaal wel, dus de juiste releases, goede subtitles, etc ?

Ik ben voorlopig nog wel even zoet met het configureren van het één en ander.
Ik heb ook een Mac Mini met de hele mikmak.

Sickbeard draait bij mij perfect, nieuwe releases worden automatisch via nieuwsgroepen binnengehaald. Oude releases zijn met nieuwsgroepen vaak niet compleet binnen te krijgen, daarvoor is de fork van schumi juist geweldig, deze kan ook naar torrents zoeken.

Voor ondertiteling van TV series kun je het beste Auto-Sub installeren, dit programma doet het uitstekend. Het download indien NL ondertiteling nog niet beschikbaar is automatisch de engelse sub, en zovlug NL beschikbaar is wordt deze ook gedownload. Het programma monitors gewoon je series map ;).

Couchpotato doet zijn werk ook goed, af en toe komt het voor dat een .nzb van FTD world niet goed wordt binnengehaald, dan download ik hem handmatig van de website. Om ervoor te zorgen dat al je films NL ondertitels hebben zet je bij required words o.a.: QoQ, Dutch, SRT, Simply Release Toppers, NLSubs, externe, ingebakken, NL Subs etc.
Ondertitels voor films moet trouwens ook kunnen met Sublimal maar dat is mij iets te veel hocus pokus.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:59
Heeft iemand al een bruikbare spk van nzbget 11 voor de DS211+?
Hij is net uit als final release

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
gielie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:44:
Heeft iemand al een bruikbare spk van nzbget 11 voor de DS211+?
Hij is net uit als final release
[Synology] Packages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 21-09 09:03
@RVE_NL en @Coenen

Bedankt voor de tips, ik zal Auto-Sub vanavond eens proberen en zal ook eens wat proberen met die required words binnen couchpotato. Misschien inderdaad de oplossing voor mijn probleem.

[ Voor 1% gewijzigd door KraveN op 02-07-2013 10:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
@RVE_NL

Mag ik vragen welke versie van SB jij draait? De fork van Schumi of de officiele?

Ik heb op mijn mac mini namelijk wel eens het probleem dat wanneer ik via de terminal sickbeard probeer op te starten (via automator dit omgezet in een takenreeks), hij het scherm van Sickbeard niet kan laten zien. Je ziet dan alleen een blanco pagina en hij komt niet op de home pagina van sickbeard. Ik moet dan mijn mac mini opnieuw starten en als ik dan de takenreeks open, dan opent hij wel gelijk de pagina van sickbeard.

Iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik gebruik CouchPotao nu enkele weken (ik laat wel enkel zoeken, niet automatisch downloaden).
De dirs waarin mijn collectie staat heb ik ook meegegeven zodat ik onder Manage een mooi overzicht krijgt. Enkel werkt die scan ervan precies niet altijd. Wanneer ik een film verwijder of de map van naam verander, dan wordt dit niet aangepast. De oude entries blijven er ook instaan. En ik mis nog altijd een hoop films.
De titels zijn thans ok, een force scan levert ook niets op.

Kan deze db leeg gemaakt worden? Of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb Top Gear in Sickbeard staan en tot en met vorig seizoen (seizoen 19) kwam alles keurig binnen zoals het hoort. Nu was de nieuwe aflevering van zondag niet gedownload, dus ik heb gisteravond even gekeken en nu herkent Sickbeard niet dat er een seizoen 20 is begonnen. De overige 19 seizoenen staan er wel in. Moet ik deze handmatig toevoegen soms?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:46
willem1509 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:22:
@RVE_NL

Mag ik vragen welke versie van SB jij draait? De fork van Schumi of de officiele?

Ik heb op mijn mac mini namelijk wel eens het probleem dat wanneer ik via de terminal sickbeard probeer op te starten (via automator dit omgezet in een takenreeks), hij het scherm van Sickbeard niet kan laten zien. Je ziet dan alleen een blanco pagina en hij komt niet op de home pagina van sickbeard. Ik moet dan mijn mac mini opnieuw starten en als ik dan de takenreeks open, dan opent hij wel gelijk de pagina van sickbeard.

Iemand anders dit ook?
Ik draai de fork van Schumi. (@Schumi: Bedankt voor alle tijd die je hier insteekt man ;))
Voor het opstarten van SickBeard gebruik ik een script. Dit script zorgt ervoor dat sick-beard op de achtergrond wordt gestart (en blijft werken zonder open terminal venster, ookwel deamon mode genoemd). Het scriptje heb ik toegevoegd aan de opstartitems (systeemvoorkeuren -> gebruikers en groepen -> inloggen).

Wanneer ik de interface van Sick-Beard wil zien open ik de browser en ga ik naar localhost:poortnummer (deze heb ik toegevoegd aan mijn bladwijzerbalk in safari)

Misschien ook handig voor kraven, ik heb een dergelijk scriptje ook voor Auto-Sub. Als jullie ze willen gebruiken denk eraan dat je het pad nog even wijzigt (je kunt het scriptje bewerken met het standaard programma AppleScript-editor)

Download de scriptjes hier
wars schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:47:
Wanneer ik een film verwijder of de map van naam verander, dan wordt dit niet aangepast. De oude entries blijven er ook instaan. En ik mis nog altijd een hoop films.
De titels zijn thans ok, een force scan levert ook niets op.
Kan deze db leeg gemaakt worden? Of is er een andere manier?
Ik weet niet zeker of het helpt maar je kunt eens proberen om in couchpotato bij Settings (tandwiel) - Manage - 'Remove movie from db if it can't be found after re-scan' aan te zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door RVE_NL op 02-07-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:49:
Ik heb Top Gear in Sickbeard staan en tot en met vorig seizoen (seizoen 19) kwam alles keurig binnen zoals het hoort. Nu was de nieuwe aflevering van zondag niet gedownload, dus ik heb gisteravond even gekeken en nu herkent Sickbeard niet dat er een seizoen 20 is begonnen. De overige 19 seizoenen staan er wel in. Moet ik deze handmatig toevoegen soms?
Volgens mij haalt SB de info van theTVDB.com, en hier staat keurig ook netjes seizoen 20 op vermeld, zie:
http://thetvdb.com/?tab=series&id=74608&lid=13
Mogelijk een force-update doen van die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 18:47
Vanmiddag maar een een poging gewaagd om sick beard " fork van Schumi _/-\o_ " te installeren op mijn mediaplayer , alles is gelukt en dat voor iemand met niet veel linux ervaring is toch weer mooi meegenomen.

Waar ik nu niet uit kom en waar ik al heel de middag mee bezig ben is het toevoegen van een eigen search provider, na het doorlezen van dit topic blijkt het wel te werken bij andere.
Wat vullen de mensen hiernu in bij SITE URL als de site het volgende vermeld
/api/login.php?howto && /connect/pillowSoft.php?fileId=pillowSoft
category/type codes:

video: &ccategory=[14] =>

&ctype=[multi]

Of moet deze informatie ergens anders ingevuld in sick beard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Sickbeard heeft ondersteuning voor de voorgeconfigureerde sites en site die je zelf kan toevoegen. Voor sites die je zelf kan toevoegen werken alleen newznab sites.

Als de site die jij hebt een newznab site is, is het voldoende om bij site url 'http://domein.tld/' in
te vullen (zonder de ').

[ Voor 8% gewijzigd door job op 02-07-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 11:01
Ik krijg na de laatste update de volgende foutmelding (schumi-tpb):

code:
1
POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment

Ik draai op debian en alles werkte hiervoor probleemloos.

[ Voor 68% gewijzigd door DJvL op 03-07-2013 00:23 ]

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

FabianNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:23:
[...]

Volgens mij haalt SB de info van theTVDB.com, en hier staat keurig ook netjes seizoen 20 op vermeld, zie:
http://thetvdb.com/?tab=series&id=74608&lid=13
Mogelijk een force-update doen van die serie?
Ga ik vanavond proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
RVE_NL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:49:
[...]

[...]

Ik weet niet zeker of het helpt maar je kunt eens proberen om in couchpotato bij Settings (tandwiel) - Manage - 'Remove movie from db if it can't be found after re-scan' aan te zetten.
Ja de foutieve entries zijn nu verdwenen.
Maar hij scanned nog steeds maar 217 van de 275 films die in de gscande folder zitten. Misschien toch eens nakijken of hij de titels niet correct kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:49:
Ik kijk ook topgear, is zonder problemen binnen gekomen. Ik heb gewoon een 20e seizoen.
Draai de fork van schumi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen idee wat fork is, ik heb Sickbeard gewoon standaard als je dat soms bedoeld. Zou ook moeten werken toch? Ik kijk vanavond wel even welke versie ik heb.

Edit: deze heb ik: https://code.google.com/p/sickbeard/downloads/list en dan de versie 500.

[ Voor 40% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-07-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik draai ook gewoon met de standaard Sickbeard versie, versie 500, bij mij kwam Topgear gewoon netjes binnen. Waarschijnlijk idd even een force update doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Coenen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:00:
Ik draai ook gewoon met de standaard Sickbeard versie, versie 500, bij mij kwam Topgear gewoon netjes binnen. Waarschijnlijk idd even een force update doen.
Hier ook geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Doen we vanavond even, thanks y'all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een waarschijnlijk simpele vraag, maar toch kom ik er niet uit. Wie weet kunnen jullie helpen? ;)

Ik heb een 2TB harde schijf "D". Mijn postprocessing gaat via SABtosickbeard. D is nu echter vol. Sommige series zijn echter nog niet afgelopen!

Ik wil dus dat dezelfde series verder gedownload worden, alleen moeten de afleveringen nu op E: opgeslagen worden. Dit terwijl de afleveringen op D: blijven staan. We zijn nu dus bijvoorbeeld bij Dexter seizoen 8. Seizoen 1 t/m 7 moeten blijven staan op D, 8 moet op E komen. Sickbeard moet 'snappen' dat seizoenen 1tm/7 op D aanwezig zijn!

Hoe verander ik dit, met behoud van de huidige afleveringen op D? Thanks guys! Heb me kleurenblind gezocht, maar kan het niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Schijnbaar is dat niet mogelijk:
http://sickbeard.com/foru...pic.php?f=8&t=7578#p35498

Wat ik zou doen is een aantal series compleet naar de E schijf verhuizen. Je kunt namelijk wel per serie apart instellen waar hij opgeslagen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippo schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:01:
Schijnbaar is dat niet mogelijk:
http://sickbeard.com/foru...pic.php?f=8&t=7578#p35498

Wat ik zou doen is een aantal series compleet naar de E schijf verhuizen. Je kunt namelijk wel per serie apart instellen waar hij opgeslagen moet worden.
Ugh. Ook een rotoplossing. Bedankt wel voor het antwoord.

Ik begin langzamerhand naar RAID, JBOD of een NAS te verlangen. Jammer genoeg durf ik dat niet aan zonder 'compleet nieuwe schijven' te gebruiken en deze als backup achter houden.

Misschien toch eens kijken naar een Synology?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Je kunt toch gewoon de locatie veranderen van de series.

Afleveringen die al gescant zijn door SB slaat ie toch over, en de nieuwe komen dan op E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:37:
Doen we vanavond even, thanks y'all.
Bij mij kwam hij op mijn Synology ook gewoon binnen. Maar bij een maat van mij moest ik inderdaad ook even een Force update doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Nu online
DJvL schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:18:
Ik krijg na de laatste update de volgende foutmelding (schumi-tpb):

code:
1
POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: local variable 'cur_video_file_path' referenced before assignment

Ik draai op debian en alles werkte hiervoor probleemloos.
Same here, maar dan op synology. Wel schumi's tpb-dutch.

[ Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 04-07-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Je kan voor de Season 3 ook een symlink maken. Open een dos box en kijk eens naar de opties van mklink. Iets als:

D:\Dexter>mklink /D "Season 08" "E:\Dexter\Season 08"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Nu online
Ook iets raars met Headphones. Volgens mij gaat het helemaal mis bij het maken van een NZB. De Black Hole-directory staat netjes op /volume1/downloads/nzbget/nzb. Toch kan nzbget de NZB niet parsen. Bij CP en SB gaat alles prima. :?

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]