[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:16
Na alle instellingen nagekeken te hebben pakt CP nog steeds geen films op. Sinds de 2.0.8.1 update krijg ik ook deze foutmelding:

[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in CouchPotatoApi: https://api.couchpota.to/eta/tt0481499/ Traceback (most recent call last):
File "/Applications/CouchPotato.app/CouchPotato-2.0.8.1.macosx-10_6-intel/CouchPotato.app/Contents/Resources/lib/python2.7/couchpotato/core/plugins/base.py", line 150, in urlopen
URLError: <urlopen error [Errno 8] nodeiname nor servname provided, or not known>

Volgens mij zoekt CP wel goed naar films want deze melding komt ook voor:

[hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://www.nzbsrus.com/a...xtended=1&xml=1&listname={date,grabs}&age=1000&searchtext=imdb%3A1711425&uid=xxx&key=xxx&c48=1&c51=1, params: []

SB pakt wel nog gegevens van dezelfde sites die ik gebruik. Ik heb wel 2 sites waar ik een maximum request heb die ik ook haal maar dan zou 1 site (nzbrsrus) het nog altijd moeten doen. Als ik handmatig zoek vind de films in de juiste benaming en de juiste kwaliteit en toch word de film niet opgepikt.

Wat kan ik nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Buzzie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:39:
Dat is dan precies datgene dat RudolfR heeft geschreven.

1x instellen wat je als kwaliteit wilt hebben en dan save default drukken.
als je dan een nieuwe serie toevoegd dan zal hij die kwaliteit pakken.
Je hebt gelijk, excuses @RudolfR, ik heb het gevonden :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:52
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een SPK van nzbget 11 kan maken met als bron sourceforce.
Anders moet ik hier de hele tijd vragen om de SPK en wil het graag zelf kunnen.
De SPK's van synocommunity lukken wel goed.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:42
gielie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:47:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een SPK van nzbget 11 kan maken met als bron sourceforce.
Anders moet ik hier de hele tijd vragen om de SPK en wil het graag zelf kunnen.
De SPK's van synocommunity lukken wel goed.
https://github.com/SynoCo...c/blob/develop/README.rst
VirtualBox met Ubuntu, digest file van nzbget-testing weggooien , versie nummer/link aanpassen in de nzbget folder in de mappen cross en spk en de juiste files toevoegen/aanpassen, de nzbget.conf tegen de nieuwe aan
nzbget-postprocess.conf en nzbget-postprocess.sh mogen in versie 11 weg en de nieuwe processing files van nzbget 11 toevoegen als er behoefte aan is. (deze regels aanpassen bv t.b.v. processing scripts en anders weg halen aangezien ze niet meer nodig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik had zoiets al geprobeerd, maar niet gelukt, ga het nog een keer proberen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de afgelopen week bezig geweest met het uitproberen van CouchPotato icm SABnzbd en BitTorrent en kreeg wisselende resultaten.

Van de +-15 films die CP in SAB heeft gegooid zijn er slechts 2 die 't gehaald hebben. Alle andere downloads zijn gefaald en ik heb geen idee waardoor. De downloads zelf haalden wel de 100% maar vervolgens gaat er 'iets' mis met de melding » Aborted, cannot be completed. Een lege download folder en dit bericht is alles wat ik er aan over heb gehouden zover ondanks dat er 150GB binnen is gekomen.

Bovendien krijg ik voor elke nzb een waarschuwing:
Saving E:\SABnzbd\Incomplete\The Shawshank Redemption 1994.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE -Kopimi- - 001105 - The.Shawshank.Redemption.1994.1080.cp(tt0111161)\__ADMIN__\The Shawshank Redemption 1994.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE -Kopimi- - 001105 - The.Shawshank.Redemption.1994.1080.cp(tt0111161).nz.nzb.gz failed
Ik heb zo'n beetje alle instellingen wel geprobeerd, ook naar verschillende mappen gewezen, alles elke keer herstart en zelfs de boel een keer opnieuw geinstalleerd. Ik ben ten einde raad. :-( Zou iemand mij hier mee willen helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 19:59
Ik heb het nu redelijk voor elkaar, sickbeard (schumi's fork), nzbget 11 met nzbtomedia (op een synology), de bestanden komen op de juiste locatie terrecht, echter blijven de bestanden nog in de download folder staan (ze worden wel naar de serie folder gekopieerd maar niet verwijderd).
Als ik in sickbeard aangeef bij post processing, Process Episode Method op move zet ipv copy krijg ik dit in de log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
20:01:04|INFO    The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch
20:01:04|DEBUG   Opening URL: http://localhost:8083/home/postprocess/processEpisode?nzbName=XXX.nzb&failed=0&dirName=XXX&quiet=1
20:01:07|INFO    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
20:01:07|INFO    "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
20:01:07|INFO    <html>
20:01:07|INFO    <head>
20:01:07|INFO        <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"></meta>
20:01:07|INFO        <title>500 Internal Server Error</title>
20:01:07|INFO        <style type="text/css">
20:01:07|INFO        #powered_by {
20:01:07|INFO            margin-top: 20px;
20:01:07|INFO            border-top: 2px solid black;
20:01:07|INFO            font-style: italic;
20:01:07|INFO        }
20:01:07|INFO    
20:01:07|INFO        #traceback {
20:01:07|INFO            color: red;
20:01:07|INFO        }
20:01:07|INFO        </style>
20:01:07|INFO    </head>
20:01:07|INFO        <body>
20:01:07|INFO            <h2>500 Internal Server Error</h2>
20:01:07|INFO            <p>The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.</p>
20:01:07|INFO            <pre id="traceback">Traceback (most recent call last):
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
20:01:07|INFO        response.body = self.handler()
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
20:01:07|INFO        self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
20:01:07|INFO        return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 2129, in processEpisode
20:01:07|INFO        result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 138, in processDir
20:01:07|INFO        process_result = processor.process()
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 923, in process
20:01:07|INFO        self._move(self.file_path, dest_path, new_base_name, sickbeard.MOVE_ASSOCIATED_FILES, sickbeard.USE_SUBTITLES and ep_obj.show.subtitles)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 302, in _move
20:01:07|INFO        self._combined_file_operation(file_path, new_path, new_base_name, associated_files, action=_int_move, subtitles=subtitles)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 282, in _combined_file_operation
20:01:07|INFO        action(cur_file_path, new_file_path)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 299, in _int_move
20:01:07|INFO        self._log("Unable to move file "+cur_file_path+" to "+new_file_path+": "+ex(str(e)), logger.ERROR)
20:01:07|INFO      File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/exceptions.py", line 27, in ex
20:01:07|INFO        if not e.args or not e.args[0]:
20:01:07|INFO    AttributeError: 'str' object has no attribute 'args'
20:01:07|INFO    </pre>
20:01:07|INFO        <div id="powered_by">
20:01:07|INFO        <span>Powered by <a href="http://www.cherrypy.org">CherryPy 3.2.0rc1</a></span>
20:01:07|INFO        </div>
20:01:07|INFO        </body>
20:01:07|INFO    </html>
20:01:07|INFO    MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.

(in postprocess in nzbget staat sbfailed_fork aan en sbdelete_failed uit, anders krijg ik nog meer errors)
Nu weet ik niet of dit wel op move moet staan, maar hoe krijg ik dat de overige bestanden + folder verwijderd worden uit de download folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Ik had zoiets al geprobeerd, maar niet gelukt, ga het nog een keer proberen.
Vervang de bestaande files eens met deze https://www.dropbox.com/s.../spksrc-nzbgettesting.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:11
Heren,

Ik heb een DS213j gekocht en had plannen om deze alles automatisch te laten downloaden.
NZBGet / Couch Potato / Sickbeard / Subliminal / AutoSub

Nu ben ik twee avonden bezig maar ik ben way-over-my-head met dit. De termen vliegen me om de oren en ik heb de grootste moeite handleidingen te begrijpen, laat staan uitvoeren. Ik kan nergens een idiotproof handleiding vinden ala: klik hier, klik hier, klik hier. Er zijn her en der handleidingen maar deze zijn dan vaker niet meer up 2 date of zijn toch te technisch gechreven.

Nu is mijn vraag of iemand interesse heeft om deze setup bij mij in te komen stellen, uiteraard eventueel tegen betaling. Graag mailen indien interesse.

Ik ga voorlopig nog maar even verder klooien >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om je te ontmoedigen Card Nox, maar ik (vrij nieuw met dit alles) heb m'n DS213 2 weken later teruggestuurd. Het ligt dus niet aan jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Card Nox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:03:
Heren,

Ik heb een DS213j gekocht en had plannen om deze alles automatisch te laten downloaden.
NZBGet / Couch Potato / Sickbeard / Subliminal / AutoSub

Nu ben ik twee avonden bezig maar ik ben way-over-my-head met dit. De termen vliegen me om de oren en ik heb de grootste moeite handleidingen te begrijpen, laat staan uitvoeren. Ik kan nergens een idiotproof handleiding vinden ala: klik hier, klik hier, klik hier. Er zijn her en der handleidingen maar deze zijn dan vaker niet meer up 2 date of zijn toch te technisch gechreven.

Nu is mijn vraag of iemand interesse heeft om deze setup bij mij in te komen stellen, uiteraard tegen betaling. Graag mailen indien interesse.

Ik ga voorlopig nog maar even verder klooien.
Ik wil alleen zonder betaling helpen, stuur maar PM.

Edit:
Niet lullig bedoelt maar wat precies zijn de problemen waar je tegen aan loopt?
Meeste zaken zijn vrij rechttoe rechtaan en kan me inderdaad voorstellen dat bepaalde zaken moeizaam verlopen maar wat de apps betreft die zijn in packages verkrijgbaar en in 1 click installed dus daar ligt het niet aan, waar het dan aan ligt is het gebrek aan kennis van de speciefieke apps en daar is dit topic voor.
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:42:
Niet om je te ontmoedigen Card Nox, maar ik (vrij nieuw met dit alles) heb m'n DS213 2 weken later teruggestuurd. Het ligt dus niet aan jou. ;)
Heb je daadwerkelijk je DS retour gestuurd omdat je niet uit de third party apps kwam en dit dus een tekortkoming van de DS betrof?
Wat doe je hier op tweakers?

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 14-06-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
schumi2004, thanks voor je hulp alvast.

FYI; ik heb hiervoor een paar maandjes met SabNZB / CP / SB gewerkt op de PC. Het downloaden ging wel maar het post processing had ik nog niet helemaal uitgedokterd.

Voor nu: Ik heb alle packages geïnstalleerd vanuit de community dus dat was me al gelukt (eerste kleine overwinning). Alle apps openen ook en ik kan bij de settings.

Waar ik vooral tegen aan loop zijn de scripts. Dus welk programma moet ik naar welke folder laten downloaden en welk programma moet ik welke post processing taken laten uitvoeren. Ik zie dan vaker dat je bepaalde scripts moet 'laden' / 'copy/pasten' maar geen idee waar. Had ergens gelezen dat je onder admin moest inloggen en het dan ergens in plakken. Als ik dan zo'n post zie van 'DrNizeGuy' begin ik weer duizelig te worden ;).

Heb nu onderstaande folders:
- NZBs
- download incomplete
- download complete
- movies
- music
- series
- photos

Maar sommige geven aan dat je het beste per app aparte folders kunt maken?

Crazy-Mazy, ik heb juist voor Synology gekozen omdat het hierbij nog het makkelijkst zou moeten gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Card Nox op 14-06-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Card Nox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:41:
schumi2004, thanks voor je hulp alvast.

FYI; ik heb hiervoor een paar maandjes met SabNZB / CP / SB gewerkt op de PC. Het downloaden ging wel maar het post processing had ik nog niet helemaal uitgedokterd.

Voor nu: Ik heb alle packages geïnstalleerd vanuit de community dus dat was me al gelukt (eerste kleine overwinning). Alle apps openen ook en ik kan bij de settings.

Waar ik vooral tegen aan loop zijn de scripts. Dus welk programma moet ik naar welke folder laten downloaden en welk programma moet ik welke post processing taken laten uitvoeren. Ik zie dan vaker dat je bepaalde scripts moet 'laden' / 'copy/pasten' maar geen idee waar. Had ergens gelezen dat je onder admin moest inloggen en het dan ergens in plakken. Als ik dan zo'n post zie van 'DrNizeGuy' begin ik weer duizelig te worden ;).

Heb nu onderstaande folders:
- NZBs
- download incomplete
- download complete
- movies
- music
- series
- photos

Maar sommige geven aan dat je het beste per app aparte folders kunt maken?

Crazy-Mazy, ik heb juist voor Synology gekozen omdat het hierbij nog het makkelijkst zou moeten gaan.
De dir structuur die je hebt heb ik ook en ziet er prima uit.
Wat scripts betreft zou ik een folder maken ergens op je NAS en daar de hele inhoud van nzbToMedia in plaatsen. Dit gaat het makkelijkste met WinSCP bv.
Hier staan de scripts bv in
/volume1/@appstore/scripts

Dan geef je over de folder scripts en zijn inhoud de rechten aan sabnzbd of via winscp of via commandline.

Vervolgens is het de settings aanpassen volgens bv dit document uit OP. Denk dat je met de settings daarin wel een eind moet komen. Dan heb je in iedergeval een basis, later zou je het naar wens kunnen aanpassen.

Waarom er voor elke app een apart folder gemaakt moet worden is mij niet geheel duidelijk, wellicht voor torrents/nzb's die uitgelezen worden met een watch dir wellicht om dan op die manier direct de categorie mee te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:53

mvds

Totally awesome!

Dat denk ik ook schumi2004... Maar dat kan ook gewoon nog steeds... Wat ik heb gedaan is binnen de dir download complete (die heet bij mij completed maar dat maakt niks uit natuurlijk) een dir series (voor SickBeard) en een dir movies (voor couchpotato) aanmaken.

Zo hebben de scripts voor beide type downloads een eigen dir en worden downloads van SickBeard niet per ongeluk opgepakt door CouchPotato en omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
ik heb het volgende probleempje waar ik niet uit kom.

Ik draai sickbeard en couch samen met nzbget. Bevalt prima! Sickbeard download en zet ze prima weg in de map waar ik ze wil hebben. Echter alles wat anders door nzbget word binnengehaald word niet verplaatst (in geval can couch) en alles blijft word in een map extracted uitgepakt. Wat ik begreep is dat niet de standaard.

Heeft iemand een idee wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:11:
Dat denk ik ook schumi2004... Maar dat kan ook gewoon nog steeds... Wat ik heb gedaan is binnen de dir download complete (die heet bij mij completed maar dat maakt niks uit natuurlijk) een dir series (voor SickBeard) en een dir movies (voor couchpotato) aanmaken.

Zo hebben de scripts voor beide type downloads een eigen dir en worden downloads van SickBeard niet per ongeluk opgepakt door CouchPotato en omgekeerd.
Zoiets zou ik me voor kunnen stellen bij een handmatige actie maar met gebruik van scripts zou dit nooit mogen/kunnen gebeuren.
SickBeard triggert een download naar SAB/NZBget en geeft categorie mee, deze categorie is weer gekoppeld aan een script welke alleen weet heeft van SickBeard dus hoe zou CP hier ineens mee aan de haal gaan?
Voor de werking maakt het niks uit natuurlijk dat elke download voor CP/SB in eigen dir terecht komt lijkt mij alleen configuratie technisch wat lastiger.
joppe113 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:21:
ik heb het volgende probleempje waar ik niet uit kom.

Ik draai sickbeard en couch samen met nzbget. Bevalt prima! Sickbeard download en zet ze prima weg in de map waar ik ze wil hebben. Echter alles wat anders door nzbget word binnengehaald word niet verplaatst (in geval can couch) en alles blijft word in een map extracted uitgepakt. Wat ik begreep is dat niet de standaard.

Heeft iemand een idee wat er mis is?
Wat doe je dan als je iets manual download, pas je de categorie aan?
Maak je wel gebruik van post-processing ?

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 14-06-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:44:
Heb je daadwerkelijk je DS retour gestuurd omdat je niet uit de third party apps kwam en dit dus een tekortkoming van de DS betrof?
Wat doe je hier op tweakers?
Netwerk was (zeker toen) erg nieuw voor me. Ik dacht dat de Synology een 1-2-3 oplossing was maar ik kreeg 't moeilijk aan de praat en heb er tegenwoordig ook niet meer de tijd voor dus had 't toen snel gehad en heb em omgeruild voor een stille pc kast (24/7 downloaden was 't enige waar ik een NAS voor wou).

Nog even terugkomend op al m'n falende downloads:
Ik zit bij Giganews en die heeft 1774 dagen retentie, in princiepe zouden nzbs met een leeftijd van 1000 dagen 99% vd tijd moeten slagen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:01:
[...]

Netwerk was (zeker toen) erg nieuw voor me. Ik dacht dat de Synology een 1-2-3 oplossing was maar ik kreeg 't moeilijk aan de praat en heb er tegenwoordig ook niet meer de tijd voor dus had 't toen snel gehad en heb em omgeruild voor een stille pc kast (24/7 downloaden was 't enige waar ik een NAS voor wou).

Nog even terugkomend op al m'n falende downloads:
Ik zit bij Giganews en die heeft 1774 dagen retentie, in princiepe zouden nzbs met een leeftijd van 1000 dagen 99% vd tijd moeten slagen, toch?
Ligt er maar net aan wat je download, als de content DMCA onderhevig is dan kun je nog zo'n flinke retentie hebben maar als het weg is van de server dan is het weg. Andere provider ernaast pakken of wat gratis aanbieders configureren. Deze zullen niet zo'n hoge retentie hebben hoewel ik er hier soms toch nog wel wat zaken compleet mee kan maken wat zon 800+ dagen oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Ligt er maar net aan wat je download, als de content DMCA onderhevig is dan kun je nog zo'n flinke retentie hebben maar als het weg is van de server dan is het weg. Andere provider ernaast pakken of wat gratis aanbieders configureren. Deze zullen niet zo'n hoge retentie hebben hoewel ik er hier soms toch nog wel wat zaken compleet mee kan maken wat zon 800+ dagen oud is.
En hoezo halen ze dan net 1 rar bestand weg? Stel ik download een bestand van 8.0GB dan haalt ie alsnog (lijkt) 7.9GB binnen, probeert 't te repareren en meldt vervolgens dat 't niet meer te helpen valt. Ik zou verwachten dat ie daar toch wel eerder achter komt? En als ik meerdere server toevoeg, zoekt ie de ontbrekende bestanden daar dan op? Want dan ga ik dat eens heel snel in orde maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:30:
[...]

En hoezo halen ze dan net 1 rar bestand weg? Stel ik download een bestand van 8.0GB dan haalt ie alsnog (lijkt) 7.9GB binnen, probeert 't te repareren en meldt vervolgens dat 't niet meer te helpen valt. Ik zou verwachten dat ie daar toch wel eerder achter komt? En als ik meerdere server toevoeg, zoekt ie de ontbrekende bestanden daar dan op? Want dan ga ik dat eens heel snel in orde maken. _/-\o_
In het kort gezegd wel maar lees even hier verder, krijg je een veel beter beeld van de werking en DMCA geneuzel en hoe een gedeelte te kunnen afvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ja ik maak gebruik van post procesing, staat bij zowel sickbeard als couch aangevinkt. Bij sickbeard gaat het perfect. Bij couch word het niet verplaatst.

Alles wat niet verplaatst word netjes uitgepakt maar in een mapje extracted. Of ik nu handmatig nog een catogori aangeef of niet..

Handmatig verplaatsen van een film vind ik niet zo erg, maar er is een film die extracted heet en mijn xmbc herkend die film dan heel vaak. Ik moet dus steeds het filmbestand ook handmatig uit dat mapje halen en het mapje verwijderen...
schumi2004 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Zoiets zou ik me voor kunnen stellen bij een handmatige actie maar met gebruik van scripts zou dit nooit mogen/kunnen gebeuren.
SickBeard triggert een download naar SAB/NZBget en geeft categorie mee, deze categorie is weer gekoppeld aan een script welke alleen weet heeft van SickBeard dus hoe zou CP hier ineens mee aan de haal gaan?
Voor de werking maakt het niks uit natuurlijk dat elke download voor CP/SB in eigen dir terecht komt lijkt mij alleen configuratie technisch wat lastiger.

[...]

Wat doe je dan als je iets manual download, pas je de categorie aan?
Maak je wel gebruik van post-processing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
schumi2004 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:44:
[...]
Wat scripts betreft zou ik een folder maken ergens op je NAS en daar de hele inhoud van nzbToMedia in plaatsen. Dit gaat het makkelijkste met WinSCP bv.
Hier staan de scripts bv in
/volume1/@appstore/scripts
Ik heb WinSCP geïnstalleerd en kan er mee inloggen op de NAS. Echter hoe kom ik nu bij de door jou aangegeven folder? Ik zie enkel mijn eigen folders (zowel via mijn eigen login als via admin).

EDIT:
1. Moet ik de apps updaten als deze er om vragen of niet? CP vraagt me namelijk waarom ik zo'n oude versie gebruik.
2. De profielen die ik in CP heb aangemaakt voor download kwaliteit zie ik nog wel maar komen niet in het dropdown menu te staan wanneer ik een film wil toevoegen, sterker nog er staat geen 1 profiel in. Gisteren werkte die nog gewoon....??

[ Voor 26% gewijzigd door Card Nox op 14-06-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Card Nox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:30:
[...]

Ik heb WinSCP geïnstalleerd en kan er mee inloggen op de NAS. Echter hoe kom ik nu bij de door jou aangegeven folder? Ik zie enkel mijn eigen folders (zowel via mijn eigen login als via admin).

EDIT:
1. Moet ik de apps updaten als deze er om vragen of niet? CP vraagt me namelijk waarom ik zo'n oude versie gebruik.
2. De profielen die ik in CP heb aangemaakt voor download kwaliteit zie ik nog wel maar komen niet in het dropdown menu te staan wanneer ik een film wil toevoegen, sterker nog er staat geen 1 profiel in. Gisteren werkte die nog gewoon....??
Die folder maak je gewoon zelf, waarom je profielen niet zichtbaar zijn heb ik geen verklaring voor, je zou het pakket kunnen herstarten en als dat niet helpt pakket er gewoon opnieuw overheen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CptChaos schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:20:
Een maat van mij en ikzelf hebben met Heaphones een HTTP 403 (forbidden) foutmelding te pakken met opennzb.net als Search Provider, zijn er meer mensen die hier last van hebben? :?
Ik quote mezelf maar even, mijn vraag wordt overgeslagen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb opennzb ook even geprobeerd, maar inderdaad hier ook 403. Zal wel liggen aan het feit dat er niet actief doorontwikkeld wordt, zoals te lezen op de site zelf.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik kan in sickbeard geen shows meer toevoegen en heb even in dit topic gezocht. Ik vindt 2 meldingen met hetzelfde euvel, maar geen oplossingen van ongeveer 3 maanden terug.

Ik krijg de volgende melding:
code:
1
 Unable to look up the show in /volume1/tv-shows/Orange Is The New Black on TVDB, not using the NFO. Delete .nfo and add manually in the correct language.

In de log zie ik dit:
code:
1
2
3
2013-06-16 10:50:42.435498 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out
2013-06-16 10:54:52.040133 CP Server Thread-6 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=orange&language=en
2013-06-16 10:56:49.081590 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out

Volgens mij is het geen TVDB probleem want als ik in mijn omgeving vraag heeft er niemand problemen met tevoegen. Iemand een inzicht voor mij?

[ Voor 38% gewijzigd door Mystic Spirit op 16-06-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

@schumi2004 ik draai nu jouw fork van SB (met sb-custom) maar ik zie twee problemen.
1. Automatisch updaten werkt niet
2. Als ik een custom profiel aanmaak voor de kwaliteit, dan wil ie deze niet opslaan als default

[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 16-06-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruik nu een week of 2 met volle tevredenheid de SickBeard TPB fork van Schumi. Klasse werk!
Alleen download SickBeard zo nu en dan releases met Franse subs. Iemand hier nog meer last van?

Ik ben nu aan het spelen met Couchpotato en ik vraag me af wat de beste manier is om films binnen te hengelen met NL subs? Is dat door Subliminal te gebruiken of door bepaalde keywords te vereisen in de titel van de release? Wat gebruiken jullie?
Anthirian schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:03:
Ik heb opennzb ook even geprobeerd, maar inderdaad hier ook 403. Zal wel liggen aan het feit dat er niet actief doorontwikkeld wordt, zoals te lezen op de site zelf.
Ik ken de ontwikkelaar van OpenNZB persoonlijk, ik zal hem ff poken om te vragen wat er aan de hand is. Ik weet inderdaad dat hij druk is met zijn studie op dit moment.

EDIT: "Ik had voorheen de sql server naar de verkeerde interface gebind dus dat gaf problemen, doet het nu weer "

[ Voor 6% gewijzigd door Freekers op 16-06-2013 22:38 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Mystic Spirit schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:54:
Ik kan in sickbeard geen shows meer toevoegen en heb even in dit topic gezocht. Ik vindt 2 meldingen met hetzelfde euvel, maar geen oplossingen van ongeveer 3 maanden terug.

Ik krijg de volgende melding:
code:
1
 Unable to look up the show in /volume1/tv-shows/Orange Is The New Black on TVDB, not using the NFO. Delete .nfo and add manually in the correct language.

In de log zie ik dit:
code:
1
2
3
2013-06-16 10:50:42.435498 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out
2013-06-16 10:54:52.040133 CP Server Thread-6 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=orange&language=en
2013-06-16 10:56:49.081590 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out

Volgens mij is het geen TVDB probleem want als ik in mijn omgeving vraag heeft er niemand problemen met tevoegen. Iemand een inzicht voor mij?
Dat klopt, het ligt niet aan TheTVDB, want als je http://thetvdb.com/api/Ge...esname=orange&language=en bekijkt, krijg je gewoon een XML resultaat terug. Verwijder eens de .nfo uit je show folder en probeer het eens opnieuw?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:52:
@schumi2004 ik draai nu jouw fork van SB (met sb-custom) maar ik zie twee problemen.
1. Automatisch updaten werkt niet
2. Als ik een custom profiel aanmaak voor de kwaliteit, dan wil ie deze niet opslaan als default
Zou bijna denken dat het een sb-custom issue is , heb hier nergens last van.
Je zou een issue kunnen aanmaken op dutch-tpb repo, wil nog wel eens wat vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

schumi2004 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:42:
[...]

Zou bijna denken dat het een sb-custom issue is , heb hier nergens last van.
Je zou een issue kunnen aanmaken op dutch-tpb repo, wil nog wel eens wat vergeten ;)
Schumi ik heb momenteel de midgetspy versie draaien als ik nu wil migreren richting jouw branch moet ik dan van scratch beginnen of kan ik mijn bestaande DB gebruiken ?

En wat is dit git url aangezien luiheid de mens siert ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 17-06-2013 18:57 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Anthirian schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:57:
[...]

Dat klopt, het ligt niet aan TheTVDB, want als je http://thetvdb.com/api/Ge...esname=orange&language=en bekijkt, krijg je gewoon een XML resultaat terug. Verwijder eens de .nfo uit je show folder en probeer het eens opnieuw?
Ik heb de hele map meerdere keren verwijdert zonder resultaat. Ook de XML een keer in de nfo geplakt en geprobeerd hem dan op te laten nemen in de library, maar ook dat zonder resultaat. Net nog een keer opnieuw proberen toe te voegen, zonder resultaat. Ook voor andere series.

Eerst twijfelde ik of ik misschien het IP van TheTVDB had geblokkeerd had op mijn Synology, maar dan zou ik niet moeten kunnen zoeken en daarmee krijg ik gewoon resultaat. Dus dacht ik misschien heb ik een ban gekregen van TheTVDB (ik doe geen gekke dingen, maar je weet maar nooit), maar vanaf de laptop kan ik ook gewoon de XML benaderen.

Vandaar dat ik ook redelijk ten einde raad ben wat ik nu nog moet ondernemen om het te laten werken. Optie is natuurlijk de hele zaak deleten en opnieuw installeren, maar ook dat geeft geen garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic Spirit op 17-06-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
In de handleiding staat:

"Als je de folder locatie op gegegeven hebt voor de post-processing files kun je ze nu selecteren in bij DefScript
nzbToCouchPotato.py voor films
nzbToSickBeard.py voor series"

Met een printscreen waar je mooi de scripts kunt selecteren. Bij mij staat niet in dezelfde category welke .py ik kan selecteren, waar moet ik dit doen? Er staat bij 'POST-PROCESSING SCRIPT SETTINGS' wel 'PATHS' met "SabToSickBeard"maar niets voor CP?

[ Voor 12% gewijzigd door Card Nox op 17-06-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

ShadowBumble schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:57:
En wat is dit git url aangezien luiheid de mens siert ;)
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch
Card Nox schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:47:
In de handleiding staat:

"Als je de folder locatie op gegegeven hebt voor de post-processing files kun je ze nu selecteren in bij DefScript

Met een printscreen waar je mooi de scripts kunt selecteren. Bij mij staat niet in dezelfde category welke .py ik kan selecteren, waar moet ik dit doen? Er staat bij 'POST-PROCESSING SCRIPT SETTINGS' wel 'PATHS' met "SabToSickBeard"maar niets voor CP?
Ik snap je vraag niet helemaal. Zie je de .py bestanden ja/nee?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Freekers schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:49:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal. Zie je de .py bestanden ja/nee?
Jawel, maar hoe selecteer ik ze? Ik zie de optie om ze te kiezen niet in NZBGet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb iets geks met mijn Couchpotato installatie. Opeens kan ik de pagina niet meer benaderen via het interne ip-adres en poort. Via het externe ip-adres en poort werkt het wel. Het ip van mijn NAS is niet gewijzigd.

De NAS al een paar keer opnieuw opgestart net als Couchpotato. Maar geen effect. Couchpotato blijft onbenaderbaar via het lokale ip-adres. Extern werkt dus wel.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb namelijk niks gewijzigd aan mijn instellingen.

Poort gewijzigd van 5000 naar 4700 en weer terug en nu werkt het vreemd genoeg weer. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 17-06-2013 20:59 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Card Nox schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:57:
Jawel, maar hoe selecteer ik ze? Ik zie de optie om ze te kiezen niet in NZBGet.
Ah, NZBGet, ik dacht dat je met SABNZBD bezig was. Sorry, ik heb geen ervaring met NZBGet... Hopelijk kan iemand anders je hiermee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Card Nox schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:57:
[...]

Welke versie draai je van NZBget?
Als dat 11 is moet je de config voor ppscripts aanpassen naar de folder met nzbtomedia files hierin.

Best Practice docje uit OP

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 17-06-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:54:
[...]

Geen idee maak er geen gebruik van maar zoals ik reactie begreep niet de juiste wat zou kunnen kloppen aangezien ik geswitched ben naar hier

[...]

Misschien dat @rolandb6 package wil updaten?

[...]

Hoezo update hij niet? Snelste oplossing is zelf een package maken via een virtual machine.

[...]
Welke vrijheid? ben ik wel benieuwd naar ;)

[...]

Uit mijn hoofd zou dit wel eens waar kunnen zijn dat hij zelfde release pakt, dacht eigenlijk dat dat opgelost was in Tolstyak's branch..
Password protected releases is een probleem denk ik, volgens mij kun je dat niet afvangen met api/rss?

[...]

Juist, een failed download supported fork, of die van Tolstyak welke het bedacht heeft of mijn versie (change log) waar ik dat in geïntegreerd heb welke inmiddels op basis van mr-orange is wat zou kunnen verklaren waarom package afwijkt van @rolandb6. (jammer dat mr-orange development gestopt heeft overigens)
Gebruik eigenlijk de standaard release van lsellens, maar stop daar de Sickbeard versie van Schumi in. Deze kan je vervolgens vanuit de package verder updaten. Zou dus theoretisch dezelfde release moeten zijn, die bij mij prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Laatst online: 19-09 20:48
Is het eigenlijk mogelijk om alles op UNC Paths te beheren?
Ik heb een FreeNas draaien op mijn ESXI Server. Met daarop allemaal shares.

Graag had ik deze willen gebruiken in sickbeard en couchpotato. Maar dit lukt blijkbaar niet?
Ook als ik deze map naar een DriveLetter kan ik deze niet kiezen ( Alles draait op een windows machine).

Heeft iemand dit ooit al gedaan met UNC Paths?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
sjaool schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:05:
Ik heb iets geks met mijn Couchpotato installatie. Opeens kan ik de pagina niet meer benaderen via het interne ip-adres en poort. Via het externe ip-adres en poort werkt het wel. Het ip van mijn NAS is niet gewijzigd.

De NAS al een paar keer opnieuw opgestart net als Couchpotato. Maar geen effect. Couchpotato blijft onbenaderbaar via het lokale ip-adres. Extern werkt dus wel.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb namelijk niks gewijzigd aan mijn instellingen.

Poort gewijzigd van 5000 naar 4700 en weer terug en nu werkt het vreemd genoeg weer. 8)7
Ik had exact hetzelfde. Alles nagezocht, maar kon niets vinden. Niet in mijn router settings (iP stond geheel open), niet nergens een oplossing. Poort op 5151 gezet en ik kan weer via extern IP op mijn Couch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:34:
[...]

https://github.com/SynoCo...c/blob/develop/README.rst
VirtualBox met Ubuntu, digest file van nzbget-testing weggooien , versie nummer/link aanpassen in de nzbget folder in de mappen cross en spk en de juiste files toevoegen/aanpassen, de nzbget.conf tegen de nieuwe aan
nzbget-postprocess.conf en nzbget-postprocess.sh mogen in versie 11 weg en de nieuwe processing files van nzbget 11 toevoegen als er behoefte aan is. (deze regels aanpassen bv t.b.v. processing scripts en anders weg halen aangezien ze niet meer nodig zijn)
Op een of andere manier lukt het niet, krijg een fout melding aan het einde en kan niet echt achterhalen waarom. Iemand zin om de nzbget 11 spk voor de 211+ en 213+ hier te posten? Schumi2004? :D

Weet iemand waarom de nzbget-testing by synocommunity niet wordt geupdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Card Nox schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:47:
In de handleiding staat:

Heb je je scripts folder wel gedefiniëerd in Sabnzbd? Mocht je dat al gedaan hebben is het wijs dat je alle files in je script directory (sub folder van je Sickbeard dir) naar de script dir kopieert zoals je die hebt aangegeven in SAB.

Je zult zien dat je dan wél een dropdown menu krijgt om voor Sickbeard het python script te gebruiken.

Voor couchpotato heb je geen post processing script nodig om alles soepel te laten functioneren.

Wellicht werkt het bij NZBget hetzelfde maar zul je wel eerst de scripts in de script dir van NZBget moeten plaatsen voordat hij jou de optie geeft om de scripts te gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door troyk op 19-06-2013 09:25 ]

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
gielie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:17:
[...]Weet iemand waarom de nzbget-testing by synocommunity niet wordt geupdated?
Mogelijk omdat SynoCommunity al een aantal dagen plat ligt omdat de database is gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Op een of andere manier lukt het niet, krijg een fout melding aan het einde en kan niet echt achterhalen waarom. Iemand zin om de nzbget 11 spk voor de 211+ en 213+ hier te posten? Schumi2004? :D

Weet iemand waarom de nzbget-testing by synocommunity niet wordt geupdated?
Ook niet met die aangepaste files die ik eerder gepost heb?
(Moest je alleen revision nummer in aanpassen en de bestaande files overschrijven uiteraard)

Edit:
Voor de DS211+ heb ik hier iig de r658 nog. hier r697 (van vandaag)

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 19-06-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:44:
[...]

Ook niet met die aangepaste files die ik eerder gepost heb?
(Moest je alleen revision nummer in aanpassen en de bestaande files overschrijven uiteraard)

Edit:
Voor de DS211+ heb ik hier iig de r658 nog. hier r697 (van vandaag)
Ze zijn inmiddels bij 711, heb zelf 682-3 van jou draaien, de 697-3 kan ik zo snel niet vinden. IN de 711 versie hebben ze weer wat meer berbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:55:
[...]

Ze zijn inmiddels bij 711, heb zelf 682-3 van jou draaien, de 697-3 kan ik zo snel niet vinden. IN de 711 versie hebben ze weer wat meer berbeterd.
Jah zegt ie |:(
heeft er toch ff snel wat commits door heen gedrukt.

Edit:
Weet je zeker dat ze op 711 zitten?

nzbget - Revision 697: /trunk
https://nzbget.svn.sourceforge.net/svnroot/nzbget/trunk/

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 19-06-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
@Schumi : momenteel heb ik al een tijdje CP, SB, HP, SAB etc draaien maar zonder postprocess scripts. Ik ga je Best Practice documentje gebruiken. Hierin staat niets in van de locatie van de logbestanden in combinatie met een synology nas (en hibernation). Wanneer ik de scripts ga gebruiken wordt dan de verplaatsing van deze logbestanden naar usb overbodig?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tboheeren schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:12:
@Schumi : momenteel heb ik al een tijdje CP, SB, HP, SAB etc draaien maar zonder postprocess scripts. Ik ga je Best Practice documentje gebruiken. Hierin staat niets in van de locatie van de logbestanden in combinatie met een synology nas (en hibernation). Wanneer ik de scripts ga gebruiken wordt dan de verplaatsing van deze logbestanden naar usb overbodig?
Nee wordt niet overbodig. Volgens mij kunnen we ook stellen in zo'n beetje alle situaties logging los staat van de handelingen.
Dus post-processing en logging heeft niks met elkaar te maken. Je heb de loggigng wel nodig natuurlijk als je problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Jah zegt ie |:(
heeft er toch ff snel wat commits door heen gedrukt.

Edit:

nzbget - Revision 697: /trunk
https://nzbget.svn.sourceforge.net/svnroot/nzbget/trunk/
Misschien gaat het daar wel fout bij mij want ik gebruik nzbget 11.0-r711
Dir trunk had ik ook wel gezien maar dat had ik genegeerd

dit krijg ik als fout melding wat mij niks zegt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
 usr/local/nzbget/lib -Wl,--rpath-link,/home/machiel/spksrc/spk/nzbget/work-ppc853x/install//usr/local/nzbget/lib -Wl,--rpath,/usr/local/nzbget/lib " touch configure
/bin/sh: 1: cd: can't cd to /home/machiel/spksrc/spk/nzbget/work-ppc853x/nzbget-11.0-testing-r711
make[2]: *** [myPreConfigure] Error 2
make[2]: Leaving directory `/home/machiel/spksrc/cross/nzbget'
make[1]: *** [depend_target] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/machiel/spksrc/spk/nzbget'
make: [arch-ppc853x] Error 2 (ignored)
root@VirtualBox:~/spksrc/spk/nzbget#

[ Voor 41% gewijzigd door gielie op 19-06-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
schumi2004 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:51:
[...]

Welke versie draai je van NZBget?
Als dat 11 is moet je de config voor ppscripts aanpassen naar de folder met nzbtomedia files hierin.

Best Practice docje uit OP
Ik heb versie 10.2 volgens de info. Dit is gedaan via die packages via de synocommunity.

Wat je verder zegt is helaas nogal Chinees voor mij. Ik weet zeker dat als je snapt wat het betekend binnen een minuut gedaan is maar ik heb geen flauw idee hoe ik a; een config moet aanpassen (notepad gok ik) en b; waar ik deze config file zou kunnen vinden (neem aan ergens in de NZBget directory) en c; welke regel ik dan aan zou moeten passen.

Ik heb helaas de tijd niet om hier rustig een paar weekjes elke avond aan te gaan zitten. Mijn oorspronkelijk vraag staat dus nog; als iemand tijd/zin heeft om het eea uit te leggen in lekemans termen (tegen eventuele vergoeding) dan heel graag. Zo niet dan wordt de Synology waarschijnlijk gebruikt als standaard simpel streamertje en dan hoop ik in de toekomst meer tijd te krijgen om me hierin te verdiepen aangezien het wel interessante materie is.

EDIT: Even tegen de vriendin gezegd dat ze moet wieberen... CP vind NZB's en ze komen in de NZBget que maar krijg 500+ errors: "Could not create file /volume1/downloads incomplete/queue/". In dit topic iets gelezen met 'users' en '700' rechten? Het lijkt dus alsof NZBget niet de juiste rechten heeft om folders te maken?

EDIT: Deze handleiding heeft het over 'chmod 777' rechten?

[ Voor 25% gewijzigd door Card Nox op 19-06-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Card Nox schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:39:
[...]

Ik heb versie 10.2 volgens de info. Dit is gedaan via die packages via de synocommunity.

Wat je verder zegt is helaas nogal Chinees voor mij. Ik weet zeker dat als je snapt wat het betekend binnen een minuut gedaan is maar ik heb geen flauw idee hoe ik a; een config moet aanpassen (notepad gok ik) en b; waar ik deze config file zou kunnen vinden (neem aan ergens in de NZBget directory) en c; welke regel ik dan aan zou moeten passen.

Ik heb helaas de tijd niet om hier rustig een paar weekjes elke avond aan te gaan zitten. Mijn oorspronkelijk vraag staat dus nog; als iemand tijd/zin heeft om het eea uit te leggen in lekemans termen (tegen eventuele vergoeding) dan heel graag. Zo niet dan wordt de Synology waarschijnlijk gebruikt als standaard simpel streamertje en dan hoop ik in de toekomst meer tijd te krijgen om me hierin te verdiepen aangezien het wel interessante materie is.

EDIT: Even tegen de vriendin gezegd dat ze moet wieberen... CP vind NZB's en ze komen in de NZBget que maar krijg 500+ errors: "Could not create file /volume1/downloads incomplete/queue/". In dit topic iets gelezen met 'users' en '700' rechten? Het lijkt dus alsof NZBget niet de juiste rechten heeft om folders te maken?

Heb je die map ook aangemaakt die bij de 500+ errors staat?

met chmod 777 heeft alles en iedereen lees en schrijf en execute rechten. helemaal veilig is het niet maar zo te zien is het maar een tijdelijke map neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Die bestaat ja, ze zijn (denk ik) automatisch aangemaakt door NZBGet aangezien ik het niet heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Card Nox schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:57:
Die bestaat ja, ze zijn (denk ik) automatisch aangemaakt door NZBGet aangezien ik het niet heb gedaan.
Ok en heb je die chmod uitgevoerd via terminal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Nee. TBH ik heb geen idee wat dit is of hoe dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Card Nox schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:00:
Nee. TBH ik heb geen idee wat dit is of hoe dit te doen.
Ik heb je net een prive bericht gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Ik ben bezig met het opzetten van SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato.
Nu wil ik deze urls rewriten van een port nummer naar url. Dit is voor Sickbeard en SABnzbd allemaal prima gelukt. Helaas geeft hij bij Couchpotato aan dat er te veel redirects zijn. Misschien dat iemand hier die probleem eerder is tegengekomen ?

Ik kan er zelf niet veel over vinden en de manieren hoe het moet heb ik al uitgevoerd.

Ik gebruik IIS 8 icm. Windows Server 2012 Datacenter icm. URL Rewrite module en Application Request Routing Cache.

Hoop dat er iemand een oplossing heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Buzzie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:58:
[...]

Ok en heb je die chmod uitgevoerd via terminal ?

Ja, dit commando voer je uit in je terminal.
Overigens is chmod voor bestanden, chown voor directories.

sudo chmod 755 <bestanden /directory>
sudo chown 755 <directory>

Probeer het eens .

;)

sudo chmod 755 <bestanden /directory>

[ Voor 8% gewijzigd door troyk op 20-06-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

tomdabom schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:10:
Ik ben bezig met het opzetten van SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato.
Nu wil ik deze urls rewriten van een port nummer naar url. Dit is voor Sickbeard en SABnzbd allemaal prima gelukt. Helaas geeft hij bij Couchpotato aan dat er te veel redirects zijn. Misschien dat iemand hier die probleem eerder is tegengekomen ?

Ik kan er zelf niet veel over vinden en de manieren hoe het moet heb ik al uitgevoerd.

Ik gebruik IIS 8 icm. Windows Server 2012 Datacenter icm. URL Rewrite module en Application Request Routing Cache.

Hoop dat er iemand een oplossing heeft !
Misschien wil je je achterliggende gedachte met ons delen want ik probeer te snappen waarom je dit zou willen en ik kan niet echt een situatie bedenken. Overigens is er bij uitleg wellicht een andere eenvoudigere oplossing voor je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

troyk schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:32:
[...]

Ja, dit commando voer je uit in je terminal.
Overigens is chmod voor bestanden, chown voor directories.

sudo chmod 755 <bestanden>
sudo chown 755 <directory>

Probeer het eens .
Ehhh :?

Volgens mij zijn beide voor zowel bestanden als directories.... Echter is chmod het aanpassen van rechten (lees. schrijf, uitvoeren) en chown het aanpassen van de eigenaar. En chown doe je vervolgens door <eigenaar>:<groep> bijv:

chown root:users <bestanden/directorie>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Card Nox schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:39:
[...]

Die errors over folders komen waarschijnlijk door oude complete/incomplete folders. (met verkeerde users eraan)
Ik zou die complete incomplete folders, dst en inc en wat nog meer verwijderen en NZBget opnieuw opstarten. Ze worden dan opnieuw aangemaakt wanneer nodig en dan zou het opgelost moeten zijn.

Dan zou je voor wat de scripts betreft via NZBget GUI (weet zo 123 niet hoe het heet meer in 10.2) post-processing script folder aan moeten geven waarna je ze verder weer bij CouchPotato en SickBeard etc kunt selecteren uit mijn hoofd.

Die juiste user rechten moet via commandline of bv winscp zodat NZBget ook de scripts daadwerkelijk kan uitvoeren, via commandline ziet er bv zo uit

Rechten voor nzbget in de groep users en alle onderliggende files/folders van de folder scripts
chown -R nzbget:users /volume1/@appstore/scripts

Note:
Hier (/volume1/@appstore/scripts) heb ik dus voor gekozen een folder scripts te maken, je bent hier helemaal vrij in waar je die zet als NZBget het maar weet en de rechten voor nzbget goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

mvds schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Ehhh :?

Volgens mij zijn beide voor zowel bestanden als directories.... Echter is chmod het aanpassen van rechten (lees. schrijf, uitvoeren) en chown het aanpassen van de eigenaar. En chown doe je vervolgens door <eigenaar>:<groep> bijv:

chown root:users <bestanden/directorie>
True, edited post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:30

The_Duke

ho gek!

de API van Twitter heeft een update gehad waardoor de notificatie via Twitter niet meer werkt, gek genoeg lijk ik de enige te zijn die dit probleem opmerkt, kan er nergens iets over vinden.
zie https://dev.twitter.com/blog/api-v1-is-retired
Ik hoop dat er snel een update komt van sick en couch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
The_Duke schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
de API van Twitter heeft een update gehad waardoor de notificatie via Twitter niet meer werkt, gek genoeg lijk ik de enige te zijn die dit probleem opmerkt, kan er nergens iets over vinden.
Ik zal vanavond mijn fork bijwerken
https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/694

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
troyk schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:35:
[...]

Misschien wil je je achterliggende gedachte met ons delen want ik probeer te snappen waarom je dit zou willen en ik kan niet echt een situatie bedenken. Overigens is er bij uitleg wellicht een andere eenvoudigere oplossing voor je probleem.
Heb het probleem al opgelost door een subdomein er aan te hangen in IIS.
Mijn achterliggende gedachte was dat ik niet elke keer een port nummer moest invullen.

Nu in IIS een site aangemaakt met een instant rewrite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

tomdabom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:32:
[...]

Heb het probleem al opgelost door een subdomein er aan te hangen in IIS.
Mijn achterliggende gedachte was dat ik niet elke keer een port nummer moest invullen.

Nu in IIS een site aangemaakt met een instant rewrite.
Good, maar gewoon favoriten was niet afdoende geweest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
troyk schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Good, maar gewoon favoriten was niet afdoende geweest? ;)
Nee, ik gebruik hem vaak ook op school. En daar zijn ook nog eens een hoop poorten geblockt.

[ Voor 0% gewijzigd door tomdabom op 20-06-2013 19:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Laatst online: 10:59
Mystic Spirit schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:07:
[...]

Ik heb de hele map meerdere keren verwijdert zonder resultaat. Ook de XML een keer in de nfo geplakt en geprobeerd hem dan op te laten nemen in de library, maar ook dat zonder resultaat. Net nog een keer opnieuw proberen toe te voegen, zonder resultaat. Ook voor andere series.

Eerst twijfelde ik of ik misschien het IP van TheTVDB had geblokkeerd had op mijn Synology, maar dan zou ik niet moeten kunnen zoeken en daarmee krijg ik gewoon resultaat. Dus dacht ik misschien heb ik een ban gekregen van TheTVDB (ik doe geen gekke dingen, maar je weet maar nooit), maar vanaf de laptop kan ik ook gewoon de XML benaderen.

Vandaar dat ik ook redelijk ten einde raad ben wat ik nu nog moet ondernemen om het te laten werken. Optie is natuurlijk de hele zaak deleten en opnieuw installeren, maar ook dat geeft geen garantie.
Ik had dezelfde error. Een oplossing voor mij was om IPV6 uit te zetten op m'n synology. Het blijkt zo te zijn dat de xml server van thetvdb.com niet goed overweg kan met IPV6. Na het uitzetten van de IPV6 op m'n synology (configuratiescherm --> netwerk --> netwerkinterface --> ipv6 installeren --> uit) gaat het toevoegen van nieuwe series weer prima.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand een tip om te voorkomen dat ik in SAB alleen maar bestanden krijg die falen vanwege duizenden missing articles? 99% van het voer voor SAB is afkomstig van CP en SB. Series lukken 10 x beter dan films, maar ook daarbij gaat het nog geregeld mis.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
CP download niet een andere release indien de eerdere download mislukt, ondanks dat ik 'Next On_failed' heb aan gevinkt.

In mijn log zie ik dat hij om de minuut wel checkt: Checking SABnzbd download status... en Checking status snatched releases...

In mijn home screen staat als status 'done' bij een film die vervolgens mislukt is in SAB. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Het is me al gelukt (ik had niet aangevinkt dat SAB de release moest deleten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

The_Duke schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
Ik had het ook al gemerkt. Bij couchpotato krijg je in elk geval nog de error melding. Bij sickbeard en autosub zie je niets. Kreeg vanaf 11 juni al niets meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Ik heb nog een vraagje: als ik een film met de kwaliteit DVD-Rip toevoeg (groene kleur), en de eerste release mislukt, dan springt hij om in een blauw label en gaat hij niet automatisch andere DVD-Rip releases downloaden (terwijl er wel nog andere DVD-Rip releases beschikbaar zijn om te downloaden).

De log vermeldt het volgende:

X failed downloading, deleting...
Trying next release for: X
Better quality (DVD-Rip) already available or snatched for X

:?

Het is vrij vermoeiend om voor alle 'blauwe' films telkens op de knop 'another release' te klikken. Weet iemand wat er misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

PieterK123 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:09:
Het is me al gelukt (ik had niet aangevinkt dat SAB de release moest deleten)
Graag ook even aangeven waar / welke setting zodat anderen met hetzelfde probleem je oplossing kunnen gebruiken. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nog issues m.b.t. twitter na de laatste commit op dutch-tpb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:40
@Schumi: Vraagje, redelijk nieuw met de github versies (draaide eerst op windows via .exe nu op nas).

Ik heb handmatig een aanpassing gemaakt in de processTV.py, zodat de output string bij het succesvol moven anders is.

Bij de commits van gisteren zit ook een aanpassing in de processTV.py.

Ik neem aan wanneer ik deze pull, de file vervangen wordt door de versie op github, en dat ik dan de aanpassing weer met de hand moet doen.
Klopt dat?

Nu als je de optie move gebruikt is de laatste regel van het log:
returnStr += logHelper(u"Deleting folder " + processPath, logger.DEBUG)
en krijg je in sabnzbd te zijn dat de folder gedelete is.

Ik heb zelf (in de nieuwe versie op regel 228) toegevoegd:
returnStr += logHelper(u"Processing succeeded for "+cur_video_file_path)
om de normale processing succeeded melding in sabnzbd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mirx_NL schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:44:
@Schumi: Vraagje, redelijk nieuw met de github versies (draaide eerst op windows via .exe nu op nas).

Ik heb handmatig een aanpassing gemaakt in de processTV.py, zodat de output string bij het succesvol moven anders is.

Ik neem aan wanneer ik deze pull, de file vervangen wordt door de versie op github, en dat ik dan de aanpassing weer met de hand moet doen.
Klopt dat?

Je handmatige wijziging wordt inderdaad overschreven ja.
Je heb dat alleen maar toegevoegd met als doel dat SABnzbd het wel begrijpt of zie ik het verkeerd?
(het is nog vroeg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Sab begrijpt het sowieso, processing gaat gewoon goed, is alleen iets visueels.

Sabnzbd laat onder de download in groen het resultaat van het script zien. Dit is de laatste regel in het log, maw de laatste returnStr.

De windows versie met move, of jou versie met copy laat daar "Processing succeeded" zien.
Gebruik je echter de optie move, dan laat hij "Deleting folder" zien.

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/7512/iit.png

Laatste regels van het scriptresultaat na aanpassing:

Deleting folder /volume1/Series/blabla.nzb

Processing succeeded for /volume1/Series/blabla.nzb/blabla.mkv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:02:
Iemand een tip om te voorkomen dat ik in SAB alleen maar bestanden krijg die falen vanwege duizenden missing articles? 99% van het voer voor SAB is afkomstig van CP en SB. Series lukken 10 x beter dan films, maar ook daarbij gaat het nog geregeld mis.
Iemand die mij kan uitleggen wat ik verkeerd doe, of wat er anders ingesteld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mirx_NL schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:55:
Sab begrijpt het sowieso, processing gaat gewoon goed, is alleen iets visueels.

Sabnzbd laat onder de download in groen het resultaat van het script zien. Dit is de laatste regel in het log, maw de laatste returnStr.

De windows versie met move, of jou versie met copy laat daar "Processing succeeded" zien.
Gebruik je echter de optie move, dan laat hij "Deleting folder" zien.

[afbeelding]

Laatste regels van het scriptresultaat na aanpassing:

Deleting folder /volume1/Series/blabla.nzb

Processing succeeded for /volume1/Series/blabla.nzb/blabla.mkv
Heb je aanpassing meegenomen, wellicht al gezien.
Jorgen schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:08:
[...]

Iemand die mij kan uitleggen wat ik verkeerd doe, of wat er anders ingesteld moet worden?
Andere usenet provider (erbij) nemen

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 22-06-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Iemand enig idee waarom de repository van SynoCommunity (http://packages.synocommunity.com) niet werkt? Ik krijg de melding "invalid location".

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dagobert schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:43:
Iemand enig idee waarom de repository van SynoCommunity (http://packages.synocommunity.com) niet werkt? Ik krijg de melding "invalid location".
witchdoc in "[Synology] Packages"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:08:
[...]

In SABnzbd kan je wel het volgende instellen:

Afbreken als voltooien niet kan
Als tijdens de download duidelijk wordt dat te veel data ontbreekt, breek dan de download af

Instellen -> Opties -> Wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
Mirx_NL schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:44:

Klopt dat?

Die wijziging die je hebt gedaan kun je waarschijnlijk wel stashen met 'git stash'.
Vervolgens de 'git pull' uitvoeren en daarna je stash weer apply-en met 'git stash apply' of 'git stash pop'

Een alternatief is om de wijziging ook echt te commiten. Dan zou git e.e.a moeten mergen bij een git pul.

[ Voor 49% gewijzigd door RudolfR op 22-06-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Dagobert schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:43:
http://forum.synology.com...t=50593&start=885#p267649
http://www.synocommunity.com/stayinalive.php

Je kon van de week de packages tijdelijk direct downloaden, maar dat lijkt nu weer down te zijn terwijl ze de repo downloaden.

Heb er een paar gedownload voor mezelf van X86 en cedarview (had eerst de verkeerde :+ ) dus als je een intel processor hebt PM me, misschien heb ik de package die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
schumi2004 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Heb je aanpassing meegenomen, wellicht al gezien.
Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Hmm mij lukt het niet om je laatste versie te updaten Schumi. Ik krijg dit volgens mijn logs:

code:
1
2
3
4
Jun-22 22:21:56 ERROR    CP Server Thread-3 :: Invalid update data, update failed: ['schumi2004-Sick-Beard-Dutch-21d53d2', 'schumi2004-Sick-Beard-Dutch-f0530a6', 'schumi2004-Sick-Beard-Dutch-72cc09c', 'schumi2004-Sick-Beard-Dutch-3bdea50']
Jun-22 22:21:56 INFO     CP Server Thread-3 :: Deleting file /home/xbmc/.sickbeard/dutch-tpb
Jun-22 22:21:53 INFO     CP Server Thread-3 :: Extracting file /home/xbmc/.sickbeard/dutch-tpb
Jun-22 22:21:48 INFO     CP Server Thread-3 :: Downloading update from https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tarball/dutch-tpb

Enige idee toevallig :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Schumi: Ik ging ervan uit dat ik wel een goede provider had (gebruik Supernews). Ligt dus kennelijk niet aan mijn indexers?

XM86BX: Bedankt voor de tip over het automatisch afbreken! Dat ga ik gelijk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48
Met supernews totaal geen problemen hier ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij mij dus wel... Voorheen had ik nergens last van. Maar sinds NZB-matrix ermee gestopt is, lukt het gewoon niet meer. En dat terwijl ik toch verschillende indexers gebruik, die ook door andere mensen met succes worden gebruikt.

Ik begrijp dus niet waarom het bij mij mis gaat. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Jorgen schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:17:
Bij mij dus wel... Voorheen had ik nergens last van. Maar sinds NZB-matrix ermee gestopt is, lukt het gewoon niet meer. En dat terwijl ik toch verschillende indexers gebruik, die ook door andere mensen met succes worden gebruikt.

Ik begrijp dus niet waarom het bij mij mis gaat. Jammer hoor.
Voeg jij de releases handmatig toe aan SAB ?
of laat je dit allemaal automatisch doen?

Als je het automatisch doet....om de hoeveel tijd laat je SB en CP dan checken op releases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindh4nt3r
  • Laatst online: 09-09 10:02
Ik ben vandaag ook in de weer geweest met Sickbeard te installeren op mijn download/nas server.
Ziet er erg netjes uit en herkent de meeste shows die ik al had meteen.

Moet nog wel even wennen aan deze manier van shows binnen halen, maar gaat in ieder geval een stuk sneller als alles handmatig te moeten doen :)

Ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik gebruik ga maken van NBZ of torrents.. Gebruik de laatste tijd eigenlijk alleen maar torrents, maar zie net dat ik voor alle searchproviders een account nodig heb :S

Wie kan mij een goede NBZ account provider aanbevelen? Ik download +- 100/200 GB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

mindh4nt3r schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:24:
Wie kan mij een goede NBZ account provider aanbevelen? Ik download +- 100/200 GB per maand.
usenet provider bedoel je?
Bekijk dit topic eens: Newsservers met binaries [Deel 12]

Of bedoel je search providers? Die mogen we hier niet bespreken (zie topic warning), maar probeer eerst de gratis providers in SB/CP en kijk hoe ver je komt. Voor betaalde providers moet je maar even googlelen. Genoeg sites waar deze besproken worden.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 24-06-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan.

http://www.usenetvergelijker.nl/index.php

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindh4nt3r
  • Laatst online: 09-09 10:02
Ik heb het niet over index sites. Ik had al gelezen dat hierom vragen niet was toegestaan. Ik bedoelde providers. Maar ik zal in het andere topic gaan kijken :).

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de log van CouchPotato beter te begrijpen, ik heb wederom een error waar ik niet uit kom.

CouchPotato zoekt naar een film, vind deze en download de nzb bestand, alleen verschijnt deze niet in Sick Beard SabNZBD, de verbinding tussen beiden is prima en ik heb niets aangepast/er is niets gewijzigd, dit is mijn log;
http://pastebin.com/zpLjRDYs

Iemand inzicht in wat er gebeurt? Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mijn beperkte kennis zegt dat Couchpotato voor films is en Sickbeard voor series.
Dus kan me dan indenken dat de film niet verschijnt in Sickbeard. Bedoel je niet SabNzbd?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
schumi2004 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:07:
[...]
Edit:
Ze zitten tegen de release van nzbget 11 aan 11.0-testing-r715, This is a candidate for stable-branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Sepp14 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:42:
Mijn beperkte kennis zegt dat Couchpotato voor films is en Sickbeard voor series.
Dus kan me dan indenken dat de film niet verschijnt in Sickbeard. Bedoel je niet SabNzbd?
Klopt, ik bedoel SabNzbd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
gielie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:35:
[...]

Ze zitten tegen de release van nzbget 11 aan 11.0-testing-r715, This is a candidate for stable-branch.
Ok, straks eens proberen dan. Had verwacht dit wel in de trunk revision terug te zien.
Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]