Geen idee maak er geen gebruik van maar zoals ik reactie begreep niet de juiste wat zou kunnen kloppen aangezien ik geswitched ben naar
hierTheNymf schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:06:
Heren, ik heb een vraag; ik gebruik Openelec (3.0.3) icm SabNzbd-Suite (een XBMC addon).
Werkt allemaal prima (buiten dat ik de standaard Bricky SickBeard fork niet goed genoeg vind)
Nu wil ik dus graag een andere SickBeard fork gebruiken (die van @schumi2004 om precies te zijn).
Ik heb de .zip file van Github (
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch) gelurkt om alle SickBeard Python files te overschrijven en heb alle relevante .INI(s) en .DB files verwijderd -SickBeard maakt deze opnieuw aan bij first launch.
Echter, ik
zie nog de oude/verkeerde SB interface. Ook de SB info pagina geeft mij de verkeerde fork als info.. Het lijkt er op dat mijn 'installatie' niet pakt
Wat doe ik verkeerd? Dit is mijn eerste ervaring met Openelec en Github, kan iemand mij in de juiste richting wijzen

Misschien dat @rolandb6 package wil updaten?
Hoezo update hij niet? Snelste oplossing is zelf een package maken via een virtual machine.
Ik heb lang OpenElec gedraaid, maar ik miste echt de vrijheid die je met Ubuntu wel hebt.
Welke vrijheid? ben ik wel benieuwd naar

Uit mijn hoofd zou dit wel eens waar kunnen zijn dat hij zelfde release pakt, dacht eigenlijk dat dat opgelost was in Tolstyak's branch..
Password protected releases is een probleem denk ik, volgens mij kun je dat niet afvangen met api/rss?
TheNymf schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:54:
@troyk & gielie
de truc is inderdaad om failed download post processing te gebruiken. In Sab moet je dan
-Aangeven dat je ook failed download wils post processen.
-Een post processing script nzbToSickBeard.py/sabtoSickbeard.py gebruiken
-Een fork draaien van SB welke failed downloads ondersteund (zoals die van Schumi, gebaseed op mr-orange fork geloof ik)
Juist, een failed download supported fork, of die van
Tolstyak welke het bedacht heeft of mijn versie
(change log) waar ik dat in geïntegreerd heb welke inmiddels op basis van
mr-orange is wat zou kunnen verklaren waarom package afwijkt van @rolandb6. (jammer dat mr-orange development gestopt heeft overigens)