Welke Python versie draai je ?willem1509 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:06:
Kan iemand mij helpen. Ik kom er niet uit. Ik heb de fork van schumi op mijn macbook pro draaien als een zonnetje en nu wil ik hem op mijn mac mini draaien. Alleen geeft hij bij het commando python sickbeard.py een foutmelding aan. (volgens mij een fout in de python code als ik het goed begrijp). Kan iemand mij helpen met deze foutmelding.
http://cl.ly/image/160x46180S1T
Net 2.7.5 waarbij ik deze foutmelding kreeg en daarna 3.3.2. geinstalleerd en kreeg ook de foutmelding. Het rare is dat als ik de master van midgetspy probeer op te starten via python sickbeard.py doet hij het wel, maar wil zo graag jouw fork draaien ivm nederlandse series etc.
[ Voor 8% gewijzigd door willem1509 op 26-05-2013 23:33 ]
Mooi!tcviper schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:36:
.taal.srt is een prima bestandsnaam hoor. Dus bijv .nl.srt en/of .en.srt is perfect, services zoals Plex snappen dat ook en kunnen dan de juiste sub selecteren van wat jij graag wilt per taal.
Dan ga ik nu proberen dat Autosub ze allebei download, en dan kan ik hopelijk in mijn mediaspeler een voorkeurstaal instellen. Of is de standaard dat de .srt zonder taaltoevoeging gepakt wordt?
Als je bij NL letterlijk nl invult en bij EN dus en laat staan dan komt het helemaal prima
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ik heb mijn "OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/incomplete/episodeX'" opgelost, er stond ergens toch nog een verkeerde drive letter 
Ik wil de versie van schumi2004 graag proberen, zijn hier ook windows binaries van of moet je deze zelf compileren? is hier ook een howto van? Bijna alles wat ik tegenkom is namelijk op linux geënt.
Ik wil de versie van schumi2004 graag proberen, zijn hier ook windows binaries van of moet je deze zelf compileren? is hier ook een howto van? Bijna alles wat ik tegenkom is namelijk op linux geënt.
Zie hier. Vervang de fork van Rintje voor de fork van Schumi2004 dutch tpbLennart_1337 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:24:
Ik heb mijn "OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/incomplete/episodeX'" opgelost, er stond ergens toch nog een verkeerde drive letter
maandag 23 januari 2012 16:22
Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Das ook een oplossing.Sepp14 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:43:
[...]
Zie hier. Vervang de fork van Rintje voor de fork van Schumi2004 dutch tpb
[...]
Zal deze week proberen een werkende binaries versie klaar te hebben.
Mijn laatste poging er een exe van te maken liep toch niet helemaal zoals verwacht.
Iemand een oplossing voor mijn probleem? Ik kom er niet uit. Zelfs een clean install van de mac houdt het probleemwillem1509 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 23:06:
Kan iemand mij helpen. Ik kom er niet uit. Ik heb de fork van schumi op mijn macbook pro draaien als een zonnetje en nu wil ik hem op mijn mac mini draaien. Alleen geeft hij bij het commando python sickbeard.py een foutmelding aan. (volgens mij een fout in de python code als ik het goed begrijp). Kan iemand mij helpen met deze foutmelding.
Welke Python heb je op je Mac Pro?willem1509 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:46:
[...]
Iemand een oplossing voor mijn probleem? Ik kom er niet uit. Zelfs een clean install van de mac houdt het probleem
Zou niet voor een versie 3.x gaan in ieder geval.
Voor de mensen die problemen hebben met AutoSub of gewoon eens iets anders willen proberen.
http://subtitlesapp.com/
Zowel voor Mac als Windows.
Echte aanrader.
Echte aanrader.
[ Voor 14% gewijzigd door TheVulture op 27-05-2013 16:57 ]
CouchPotato is van de ene dag naar het andere gestopt met het doorgeven van de te downloaden materiaal naar Sabnzbd.
Ik zie dat CouchPotato een film heeft gevonden, de NZB downloadt maar verder gebeurt er niets
Ik snap uit de log (http://pastebin.com/xANNU82h) niet veel, iemand tips hoe ik een en ander kan testen of wat er mis zou zijn? Er is niets veranderd in de instellingen, kan dus ook niets terugdraaien, API key van Sabnzbd ook opnieuw erin gezet, heeft ook niet geholpen.
//EDIT: bij het wisselen van de API en APINZB ket zie ik dat Sabnzbd aangeeft dat CouchPotato verbinding maakt maar met een onjuiste key, dus hij maakt wel verbinding!
Ik zie dat CouchPotato een film heeft gevonden, de NZB downloadt maar verder gebeurt er niets
Ik snap uit de log (http://pastebin.com/xANNU82h) niet veel, iemand tips hoe ik een en ander kan testen of wat er mis zou zijn? Er is niets veranderd in de instellingen, kan dus ook niets terugdraaien, API key van Sabnzbd ook opnieuw erin gezet, heeft ook niet geholpen.
//EDIT: bij het wisselen van de API en APINZB ket zie ik dat Sabnzbd aangeeft dat CouchPotato verbinding maakt maar met een onjuiste key, dus hij maakt wel verbinding!
[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 27-05-2013 19:15 ]
Verwijderd
Lijkt erop dat je extensie FastestChrome roet in het eten gooit. Kan het kloppen dat je die gebruikt ?EN-IS schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:57:
CouchPotato is van de ene dag naar het andere gestopt met het doorgeven van de te downloaden materiaal naar Sabnzbd.
Klopt, gebruik het vooral bij de selectie van text en die met 1 muisklik zoeken. Effe testen wat er gebeurt als ik deze uitschakelVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:11:
Lijkt erop dat je extensie FastestChrome roet in het eten gooit. Kan het kloppen dat je die gebruikt ?
EDIT: Je had gelijk, deze uitgeschakeld en alles lijkt weer te werken!
[ Voor 23% gewijzigd door EN-IS op 27-05-2013 19:18 ]
Is er al een SPK met de laatste SabNZBD+ voor Synology?
Autosub lijkt de fout in te gaan bij de serie gekke mennekes. Ik had daar de 1080p WEB DL versie aangevinkt, maar autosub heeft nu voor de 2e keer (2e fout sinds begin gebruik) de HD TV versie gedownload. Waarom is mij een raadsel, want de bestanden hebben geen enkele overeenkomst.
Heb de WEB DL versie maar uitgevinkt en HD TV aangezet. Serie en ondertitel sneller binnen en ook goed.
Heb de WEB DL versie maar uitgevinkt en HD TV aangezet. Serie en ondertitel sneller binnen en ook goed.
[Synology] PackagesSenaxx schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:30:
Is er al een SPK met de laatste SabNZBD+ voor Synology?
Bedoel je daarmee dat ik hem in een ander topic moet requesten? Of dat hij daar in moet staan? Via de synocommunity staat maximaal 0.7.11 online namelijk. Of ik zie hme over het hoofd?
Ik bedoelde eigenlijk dat vragen m.b.t. Synology Packages volgens de moderators daar thuis hoortSenaxx schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:14:
[...]
Bedoel je daarmee dat ik hem in een ander topic moet requesten? Of dat hij daar in moet staan? Via de synocommunity staat maximaal 0.7.11 online namelijk. Of ik zie hme over het hoofd?
Als ik me verveel morgen kan ik er wel 1 maken maar je zou het ook zelf kunnen m.b.v. VirtualBox met hierop een Ubuntu image.
Clone de spksrc repo enz enz. Eigenlijk staat alles wat je weten moet hierin.
https://github.com/SynoCo...c/blob/develop/README.rst
Wat je dan doet is in de bestaande SABnzbd package folders (cross en spk folders) versie nummer veranderen en de juiste ARCH opgeven voor je Synology tijdens compilen en vergeet ook niet de digest file weg te gooien in cross folder. Of wachten tot morgen
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 27-05-2013 22:19 ]
Verwijderd
Dat zou ik niet weten helaas. Makkelijkste wat ik zo even kan bedenken is in prive modus gaan werken (dan heb je geen addons)EN-IS schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:16:
[...]
Klopt, gebruik het vooral bij de selectie van text en die met 1 muisklik zoeken. Effe testen wat er gebeurt als ik deze uitschakel
EDIT: Je had gelijk, deze uitgeschakeld en alles lijkt weer te werken!Alleen nu komt het, ik gebruik deze extensie dagelijks, uitschakelen is natuurlijk een oplossing maar is er ook een andere oplossing?
Nou ik ben sinds vandaag net overgestapt van QNAP naar Synology en ben me Nas nog aan het inrichten (wat een werk om IPKG op DSM 4.2 werkend te krijgen als je nog nooit gedaan hebt) en ik wacht dus wel even tot morgenschumi2004 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:17:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk dat vragen m.b.t. Synology Packages volgens de moderators daar thuis hoort
Als ik me verveel morgen kan ik er wel 1 maken maar je zou het ook zelf kunnen m.b.v. VirtualBox met hierop een Ubuntu image.
Clone de spksrc repo enz enz. Eigenlijk staat alles wat je weten moet hierin.
https://github.com/SynoCo...c/blob/develop/README.rst
Wat je dan doet is in de bestaande SABnzbd package folders (cross en spk folders) versie nummer veranderen en de juiste ARCH opgeven voor je Synology tijdens compilen en vergeet ook niet de digest file weg te gooien in cross folder. Of wachten tot morgen
Waar heb je IPKG voor nodig, meeste kan gewoon via packages?Senaxx schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:20:
[...]
Nou ik ben sinds vandaag net overgestapt van QNAP naar Synology en ben me Nas nog aan het inrichten (wat een werk om IPKG op DSM 4.2 werkend te krijgen als je nog nooit gedaan hebt) en ik wacht dus wel even tot morgen
Ik volgde een guide van synology-forum voor het isntalleren van PEAR enzovoorts. Maar dit was achteraf helemaal niet nodigschumi2004 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:13:
[...]
Waar heb je IPKG voor nodig, meeste kan gewoon via packages?
@schumie2004
Ik draai jou SB dutch-PB en ik weet niet of het een bug is maar bij coming episodes is de dag verkeerd.
Datum is wel goed maar voor iets wat op maandag komt staat er dinsdag.
Ik draai jou SB dutch-PB en ik weet niet of het een bug is maar bij coming episodes is de dag verkeerd.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Als ik van de officiële sickbeard naar schumi's fork ga, kan ik dan ook de database meenemen of moet ik dit handmatig weer opbouwen?
Je moet twee environment variabelen invullen die met je taalinstellingen te maken hebben; ik heb dat probleem zelf ook gehad en het "houtje-touwtje" opgelost.willem1509 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:46:
Alleen geeft hij bij het commando python sickbeard.py een foutmelding aan. (volgens mij een fout in de python code als ik het goed begrijp). Kan iemand mij helpen met deze foutmelding.
Probeer maar eens, voordat je Sickbeard opstart:
export LC_ALL = "nl_NL.UTF-8"
export LANG = “nl_NL.UTF-8″
Deze blog helpt je misschien nog wel een stukje verder.
[ Voor 32% gewijzigd door JohnnyDune op 28-05-2013 10:58 . Reden: uitleg verder uitgewerkt ]
3710 Wp~, Zuid-Zuidwest - ID.4 1st
Thanks! Ik ga het vanavond gelijk even proberen! Ik houd je op de hoogteJohnnyDune schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:47:
[...]
Je moet twee environment variabelen invullen die met je taalinstellingen te maken hebben; ik heb dat probleem zelf ook gehad en het "houtje-touwtje" opgelost.
Probeer maar eens, voordat je Sickbeard opstart:
export LC_ALL = "nl_NL.UTF-8"
export LANG = “nl_NL.UTF-8″
Deze blog helpt je misschien nog wel een stukje verder.
Ow, mij nog niet opgevallen. Ga er naar kijken.gielie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:57:
@schumie2004
@Senaxx
Welke type NAS heb je?
412+ als ik je profiel geloven moet?
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 28-05-2013 12:11 ]
kan ik hier verzoekjes doen of moet dat via github?schumi2004 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:07:
[...]
Ow, mij nog niet opgevallen. Ga er naar kijken.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
gitgielie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:16:
[...]
kan ik hier verzoekjes doen of moet dat via github?
@Senaxx
SABnzbd 7.12 DS412+ Cedarview
[ Voor 26% gewijzigd door schumi2004 op 28-05-2013 12:30 ]
Ligt dat niet aan het tijdsverschil?schumi2004 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:07:
[...]
@Senaxx
Welke type NAS heb je?
Als een aflevering in Amerika uitgezonden wordt is het hier namelijk de dag later. Zelfde met die whats coming add-on op XBMC. Je ziet alle afleveringen de dag na de uitzending staan in XBMC met de tijd waarop het wordt uitgezonden + enkele uren later (bijvoorbeeld Anger Management wordt op donderdag in de States uitgezonden, maar in de add-on staat vrijdag om 3:30 's nachts).
Ik vind het wel fijn want dan weet ik op welke dag het op mijn mediaplayer staat.
Dat kloptschumi2004 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:07:
[...]
@Senaxx
Welke type NAS heb je?
*edit* Het lijkt dat hij prima werkt
[ Voor 32% gewijzigd door Senaxx op 28-05-2013 15:01 ]
Echt Super !TheVulture schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:53:
Voor de mensen die problemen hebben met AutoSub of gewoon eens iets anders willen proberen.
Echte aanrader.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik heb sinds enkele dagen Sick Beard draaien. Alles lijkt goed te werken, maar er is 1 error die elke keer terugkeert:
2013-05-29 01:42:28.522630 FINDPROPERS :: Exception generated in thread FINDPROPERS: a float is required
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
2013-05-29 01:42:28.522630 FINDPROPERS :: Exception generated in thread FINDPROPERS: a float is required
Ik heb bij mij deze optie uit staan. Config -> Search Settings -> Find Propers.wars schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:38:
Ik heb sinds enkele dagen Sick Beard draaien. Alles lijkt goed te werken, maar er is 1 error die elke keer terugkeert:
Dat is een optie natuurlijk, maar dan vind ik geen propers meerSenaxx schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:54:
[...]
Ik heb bij mij deze optie uit staan. Config -> Search Settings -> Find Propers.
Is het mogelijk van SB enkel te laten zoeken naar een episode na de airdate ? Ik kreeg onlangs een ep binnen van de lopende doden terwijl het nieuwe seizoen bijlange nog niet begonnen is.
Page intentionally left blank.
Dat doet SB ook, hij haalt de airdate van tvdb en zet de betreffende afleveringen op wanted. Pas vanaf het moment dat de airdate van toepassing is gaat (hij op basis van jouw zoekfequentie) naar de aflevering zoeken. Weet je zeker dat je wel het juiste hebt toegevoegd?StarWing schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:53:
Is het mogelijk van SB enkel te laten zoeken naar een episode na de airdate ? Ik kreeg onlangs een ep binnen van de lopende doden terwijl het nieuwe seizoen bijlange nog niet begonnen is.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik heb een tijd terug (vorig seizoen) exact hetzelfde voorgehad met dezelfde reeks: een aflevering die volgens SB zelf nog niet uitgezonden was had ie wel al gesnatched (wat uiteraard niet resulteerde in een geslaagde download omdat het allemaal encrypted rotzooi was)renzo4000 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:00:
[...]
Dat doet SB ook, hij haalt de airdate van tvdb en zet de betreffende afleveringen op wanted. Pas vanaf het moment dat de airdate van toepassing is gaat (hij op basis van jouw zoekfequentie) naar de aflevering zoeken. Weet je zeker dat je wel het juiste hebt toegevoegd?
edit: bij 'arrested development' had ik ook een aflevering die 2 dagen voor uitzendingsdatum al binnen gehaald werd
[ Voor 10% gewijzigd door roeleboel op 29-05-2013 15:21 ]
Thanks voor de info , ik backup mijn settings, installeer een nieuwe CP versie en heb mijn wanted lijst via IMDB ingeschakeld. Vrij redundant denk ik.schumi2004 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:42:
[...]
offtopic:
Na een paar gesprekjes met de vrouw dat iets "weer" niet werkt maar besloten deze levensstijl maar niet toe te passen op alle vlakken
[...]
Als je package opnieuw eroverheen installed dan zou er niks mogen gebeuren en werkt alles weer zoals voorheen. Maar het kan zoiezo geen kwaad een backup van je config te hebben.
En in het geval van CP (SB is niet erg) een tip je wanted lijst op Imdb bij te houden zodat in geval van een crash en reinstall van scratch je in iedergeval je wanted list nog hebt en deze gefilterd wordt met wat je nog niet hebt nadat je je library hebt toegevoegd in CP.
It's not who you are , it's who you know.
Ik heb problemen met headphones, bij het starten krijg ik de melding failed to start on port: 8181 is something else running?
Ik heb intussen in ___init.py 8181 al veranderd naar 8282 die zeker weten vrij is, maar dan krijg ik de melding: failed to start on port 8282, is something else running?
blijkbaar is er iets anders aan de hand. Iemand enig idee?
Ik heb intussen in ___init.py 8181 al veranderd naar 8282 die zeker weten vrij is, maar dan krijg ik de melding: failed to start on port 8282, is something else running?
blijkbaar is er iets anders aan de hand. Iemand enig idee?
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Na kort gebruik van Couchpotato deze inmiddels weer gedeïnstalleerd. Door een of andere bug heeft het programma mijn hele C schijf volgeslipt. Hier kwam ik achter na WinDirStat te draaien toen mijn C ineens vol zat.
In de dir C:\Users\<naam>\AppData\Roaming\CouchPotato\application\updates\unpack staan momenteel meer dan 40.000 mapjes met namen zoals "tmplbpegt", die elk een Couchpotato.exe van 385kB bevatten. Dit waren er oorspronkelijk meer dan 80.000 maar ik ben ze aan het verwijderen. Het lijkt mij op tijdelijk bestanden van updates, maar waarom er over enkele dagen meer dan 80.000 updates gedownload worden (en de tijdelijke bestanden niet verwijdert worden) is door mij niet anders te beantwoorden dan een slordige bug. Dusdanig slordig dat ik mijn vingers hier niet nogmaals aan ga branden...
In de dir C:\Users\<naam>\AppData\Roaming\CouchPotato\application\updates\unpack staan momenteel meer dan 40.000 mapjes met namen zoals "tmplbpegt", die elk een Couchpotato.exe van 385kB bevatten. Dit waren er oorspronkelijk meer dan 80.000 maar ik ben ze aan het verwijderen. Het lijkt mij op tijdelijk bestanden van updates, maar waarom er over enkele dagen meer dan 80.000 updates gedownload worden (en de tijdelijke bestanden niet verwijdert worden) is door mij niet anders te beantwoorden dan een slordige bug. Dusdanig slordig dat ik mijn vingers hier niet nogmaals aan ga branden...
Ik heb laatst ook zoiets gehad, SB had opeens een aflevering gevonden die nog niet was uitgezonden.roeleboel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:32:
[...]
Ik heb een tijd terug (vorig seizoen) exact hetzelfde voorgehad met dezelfde reeks: een aflevering die volgens SB zelf nog niet uitgezonden was had ie wel al gesnatched (wat uiteraard niet resulteerde in een geslaagde download omdat het allemaal encrypted rotzooi was)
edit: bij 'arrested development' had ik ook een aflevering die 2 dagen voor uitzendingsdatum al binnen gehaald werd
Heel irritant, voor je het weet mis je de goede download.
Ik volg CSI en probeer altijd de 1080p web-dl te pakken. Zo staat het ingesteld in SB bij mij. Nu zie ik wel dat er een sub (Bierdopje) voor is (1080p web dl seizoensfinale) maar SB kan die aflevering nergens in die kwaliteit vinden. handmatig ook niet en via andere kanalen ook niet. Iemand hier meer last van toevallig?
Ik heb geen spotweb draaien voor iemand met die oplossing komt. Draait niet goed bij mij.
Ik heb geen spotweb draaien voor iemand met die oplossing komt. Draait niet goed bij mij.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Welke fork draai je ?wars schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:38:
Na een schone installatie van Mountain Lion eindelijk erin geslaagd om de fork van Schumi te installeren. Bedankt voor de hulp met het probleem van Python! 
Ik loop btw wel tegen het volgende probleem aan alleen dat is meer iets in Sick-Beard zelf: zie onderstaande link:
http://cl.ly/image/0c2n3G0U3u1g
Hij kan de instellingen niet opslaan voor het postprocessen. Als ik op het knopje config-->postprocessing klik dan geeft hij gelijk links bovenin de hoek de melding: this pattern is invalid.
2013-05-29 22:26:56.954119 CP Server Thread-4 :: You tried saving an invalid air-by-date naming config, not saving your air-by-date settings
Ik loop btw wel tegen het volgende probleem aan alleen dat is meer iets in Sick-Beard zelf: zie onderstaande link:
Hij kan de instellingen niet opslaan voor het postprocessen. Als ik op het knopje config-->postprocessing klik dan geeft hij gelijk links bovenin de hoek de melding: this pattern is invalid.
2013-05-29 22:26:56.954119 CP Server Thread-4 :: You tried saving an invalid air-by-date naming config, not saving your air-by-date settings
[ Voor 62% gewijzigd door willem1509 op 29-05-2013 22:41 ]
Ik zie dat mijn vraag al een keer eerder is gesteld, misschien is het in de tussentijd aangepast/toegevoegd (mogelijkheid om de past episodes te zien, een dag of twee terug)?Phyxion schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:07:
Hoe kan je in Sickbeard eigenlijk de episodes bekijken van vandaag / een week terug? Coming Episodes is leuk, maar alles wat vandaag te zien is zou ik toch ergens terug moeten kunnen zien? De history is ook niet echt alles.
De gewilde past episodes aanklikken en op wanted zetten. Dan zoekt Sickbeard vanzelf de genoemde aflevering en wordt hij gedownload. Of op het vergrootglasje klikken naast de gewilde episode zodat hij gaat zoeken naar de aflevering.EN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:35:
[...]
Ik zie dat mijn vraag al een keer eerder is gesteld, misschien is het in de tussentijd aangepast/toegevoegd (mogelijkheid om de past episodes te zien, een dag of twee terug)?
[ Voor 11% gewijzigd door willem1509 op 29-05-2013 22:39 ]
Dank alleen is dat niet wat ik bedoelwillem1509 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:38:
De gewilde past episodes aanklikken en op wanted zetten. Dan zoekt Sickbeard vanzelf de genoemde aflevering en wordt hij gedownload. Of op het vergrootglasje klikken naast de gewilde episode zodat hij gaat zoeken naar de aflevering.
Tevens heb ik het idee dat de functionaliteit (past episodes) ergens anders voor dient dan wat ik eigenlijk vraag

Wat precies heb je gedaan?willem1509 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:54:
Na een schone installatie van Mountain Lion eindelijk erin geslaagd om de fork van Schumi te installeren. Bedankt voor de hulp met het probleem van Python!
Als ik namelijk air by date enable en save dan gaat dat gewoon netjes.
Gek, dat probleem ben ik inderdaad ook tegengekomen met een schone installatie op mijn development pc. De installatie op mijn Synology via SickBeard-Custom ging echter prima, toen was het pattern meteen gevuld. Gaat dus toch iets niet helemaal goed denk ik
Het probleem is overigens dat hij Air by Date helemaal niet enabled heeft staan. Maar bij het opslaan probeert SB toch het pattern-veld te parsen, wat (volgens mij) leeg is.
Als ik deze week een momentje heb zal ik ook wel even kijken. Ik dacht dat het een eenmalige fluke was maar als anderen het ook hebben moet het toch een bug ergens zijn.
Het probleem is overigens dat hij Air by Date helemaal niet enabled heeft staan. Maar bij het opslaan probeert SB toch het pattern-veld te parsen, wat (volgens mij) leeg is.
Als ik deze week een momentje heb zal ik ook wel even kijken. Ik dacht dat het een eenmalige fluke was maar als anderen het ook hebben moet het toch een bug ergens zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Volgens mij heb je mij er al op gewezen maar ik moet bekennen dat ik er niet aan toegekomen benCloud schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:39:
Gek, dat probleem ben ik inderdaad ook tegengekomen met een schone installatie op mijn development pc. De installatie op mijn Synology via SickBeard-Custom ging echter prima, toen was het pattern meteen gevuld. Gaat dus toch iets niet helemaal goed denk ik![]()

Zal er morgen ook even naar kijken, kan zo 1 2 3 niet zeggen waar het aan ligt.
Ik weer alleen dat SB ook de missed episodes laat zien. Oftewel de episodes die zijn uitgezonden maar niet zijn gedownload. En voor de rest kan je wel in je download programma zien wat er is binnengehaald toch?EN-IS schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:45:
[...]
Dank alleen is dat niet wat ik bedoelJe hebt in SickBeard de mogelijkheid om de komende afleveringen (Coming Episodes) te bekijken, hierin staat een overzicht van ongeveer de komende week, alleen vroeg ik mij af of het mogelijk is om in dit overzicht de afleveringen die zijn geweest, van een dag of twee, weer te geven (gedownload of niet maakt me niets uit), mijn vraag heb ik al gezocht maar kan het zo 123 niet terug vinden behalve hier.
Tevens heb ik het idee dat de functionaliteit (past episodes) ergens anders voor dient dan wat ik eigenlijk vraag
[afbeelding]
Of als je XBMC gebruikt, die laat dat ook zien
Je bedoeld... waar kan ik deze episode downloaden?Sepp14 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:57:
Ik volg CSI en probeer altijd de 1080p web-dl te pakken. Zo staat het ingesteld in SB bij mij. Nu zie ik wel dat er een sub (Bierdopje) voor is (1080p web dl seizoensfinale) maar SB kan die aflevering nergens in die kwaliteit vinden. handmatig ook niet en via andere kanalen ook niet. Iemand hier meer last van toevallig?

Misschien hebben mensen het ook wel met andere series die hun volgen daarom stel ik hem.
Dan zal ik maar met een mindere kwaliteit genoegen nemen.
Da standaard versie, dus niet de custom versie
Sinds 2 dagen heb ik Sickbeard draaien (alpha dutch-pistachitos). Alles werkte prima, tot ik vanochtend een update deed. Sindsdien krijg ik regelmatig de foutmelding:
bij het postprocessen. Ook zie ik dat afleveringen die gedownload zijn en voorheen keurig naar de juiste map werden gekopieerd nu in de downloadfolder blijven staan.
Heeft iemand een idee of ik iets verkeerd doe of ligt het aan de laatste 'git pull'?
code:
1
| Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args' |
bij het postprocessen. Ook zie ik dat afleveringen die gedownload zijn en voorheen keurig naar de juiste map werden gekopieerd nu in de downloadfolder blijven staan.
Heeft iemand een idee of ik iets verkeerd doe of ligt het aan de laatste 'git pull'?
Is ook def branchw.d schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:22:
Sinds 2 dagen heb ik Sickbeard draaien (alpha dutch-pistachitos). Alles werkte prima, tot ik vanochtend een update deed. Sindsdien krijg ik regelmatig de foutmelding:
code:
1 Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args'
Had eerder al gezegd dat als je die gebruikt kunnen er dingen stuk gaan!
dutch-tpb moet je hebben.
Edit:
Heb het zojuist zelf getest en behalve een indexer error kreeg ik verder niks bijzonders (neem aan dat het errors zijn?) en ging alles zoals het voorheen ook ging.
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 30-05-2013 13:47 ]
Hmmm, ik gebruik de dutch-tpb versie van je. Vanochtend stond er dat ik 16 commits achterliep. Ik update trouw na inzien welke update. Nu staat er Sick Beard alpha dutch-pistachitos.schumi2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:24:
[...]
Is ook def branch
Had eerder al gezegd dat als je die gebruikt kunnen er dingen stuk gaan!
dutch-tpb moet je hebben.
Edit:
Heb het zojuist zelf getest en behalve een indexer error kreeg ik verder niks bijzonders (neem aan dat het errors zijn?) en ging alles zoals het voorheen ook ging.
SB Version: alpha (dutch-pistachitos)
SB Config file: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\config.ini
SB Database file: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\sickbeard.db
SB Cache Dir: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\cache
Heb ik toch in principe wel gewoon de dutch-tpb of vergis ik me nu?
Idem hier, denk dat er iets mis is gegaan met het updaten/mergen. Ik had ook de TBP Dutch en nu opeens de Pistachitos die aan blijft geven dat er een update is (welke niet te updaten isSepp14 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:29:
[...]
Hmmm, ik gebruik de dutch-tpb versie van je. Vanochtend stond er dat ik 16 commits achterliep. Ik update trouw na inzien welke update. Nu staat er Sick Beard alpha dutch-pistachitos.
SB Version: alpha (dutch-pistachitos)
SB Config file: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\config.ini
SB Database file: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\sickbeard.db
SB Cache Dir: C:\Sick-Beard-Dutch-dutch-tpb\cache
Heb ik toch in principe wel gewoon de dutch-tpb of vergis ik me nu?
Jawel is iets met database zag ik klik je op de andere database en restart je hem is de melding weg. In mijn geval dus.
Denk ook meteen dat ik mijn vraag en het antwoord heb gevonden als ik dit zo neerzet. Maar ik wacht af op het juiste antwoord
Denk ook meteen dat ik mijn vraag en het antwoord heb gevonden als ik dit zo neerzet. Maar ik wacht af op het juiste antwoord
Je zou even kunnen kijken naar de file versionChecker.py of anders SB even herstarten.
https://github.com/schumi...3ee9a2253440310e96ac17310
en deze
https://github.com/schumi...-tpb/sickbeard/version.py
Lijkt erop dat gitignore niet zijn werk gedaan heeft
en deze
schumi2004 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:04:
Je zou even kunnen kijken naar de file versionChecker.py of anders SB even herstarten.
en deze
Dank je wel voor de info en razendsnelle hulp
Op zich niet iets ernstigs eigenlijk want ze liepen nagenoeg toch gelijk 1 commit verder is pistachitos en die zou je anders vanavond ook gekregen hebben 
Edit:
Ben er ook achter waarom ignore niet functioneerde, scheelt als je de betreffende files wel even uit de cache haalt wat ik op die andere machine vergeten ben dus blijkbaar
Edit:
Ben er ook achter waarom ignore niet functioneerde, scheelt als je de betreffende files wel even uit de cache haalt wat ik op die andere machine vergeten ben dus blijkbaar

[ Voor 37% gewijzigd door schumi2004 op 30-05-2013 15:16 ]
Thanks, even de files handmatig aangepast, .git folder weggegooid en een restart en het werkt weer perfect
.
Zit met een klein probleempje.
Ik heb een Synology NAS waar ik SickBeard-ThePirateBay op heb draaien. (ik heb en hoef geen Usenet-account).
Ik heb een aantal series ingesteld om te laten downloaden (via Download Station van Synology) en wil graag dat deze postprocessed worden.
Standaard downloadt Download Station in /volume1/Download, maar als ik deze map als Post-proces-map instel, worden ook alle andere download (muziek, films, iso's, etc) gepostprocessed. Wat er in de praktijk dus op neer komt dat de files gedelete worden!!
Is het mogelijk om vanuit SickBeard een bepaald commando mee te laten geven aan Download Station dat de torrents/magnets die vanuit SickBeard komen, op een andere locatie worden gedownload??
Ik heb een Synology NAS waar ik SickBeard-ThePirateBay op heb draaien. (ik heb en hoef geen Usenet-account).
Ik heb een aantal series ingesteld om te laten downloaden (via Download Station van Synology) en wil graag dat deze postprocessed worden.
Standaard downloadt Download Station in /volume1/Download, maar als ik deze map als Post-proces-map instel, worden ook alle andere download (muziek, films, iso's, etc) gepostprocessed. Wat er in de praktijk dus op neer komt dat de files gedelete worden!!
Is het mogelijk om vanuit SickBeard een bepaald commando mee te laten geven aan Download Station dat de torrents/magnets die vanuit SickBeard komen, op een andere locatie worden gedownload??
@Schumi2004 dank voor je reactie! Ik bleek hetzelfde probleem te hebben als Sepp14, dat is in ieder geval nu verholpen.
Nu zie ik veel errors:
De serie staat wel in Sickbeard, ik heb er al 2 seizoenen van binnen (The Killing).
Ik kan via google niet veel vinden, heeft iemand een idee wat dit betekent?
Verder had ik een bepaalde serie vanmiddag nog compleet, en nu zijn er ineens 3 afleveringen gedelete! Ze staan niet meer in het overzicht van Sickbeard, maar ook niet meer op de HD... Ik ben alleen zo stom geweest om de logfile te clearen. Ik ga de logging in de gaten houden...
Nu zie ik veel errors:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 2013-05-30 20:20:39.448098 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:39.461656 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:40.004882 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:41.577679 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args' 2013-05-30 20:20:46.185953 CHECKVERSION :: Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt 2013-05-30 20:21:22.362144 CHECKVERSION :: Loading Network Timezones update failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/network_timezones.txt 2013-05-30 20:25:42.368111 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.374199 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.380537 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.678493 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args' |
De serie staat wel in Sickbeard, ik heb er al 2 seizoenen van binnen (The Killing).
Verder had ik een bepaalde serie vanmiddag nog compleet, en nu zijn er ineens 3 afleveringen gedelete! Ze staan niet meer in het overzicht van Sickbeard, maar ook niet meer op de HD... Ik ben alleen zo stom geweest om de logfile te clearen. Ik ga de logging in de gaten houden...
[ Voor 67% gewijzigd door Wtrdk op 30-05-2013 20:29 ]
Deleted als in verwijderd van disk?w.d schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:16:
@Schumi2004 dank voor je reactie! Ik bleek hetzelfde probleem te hebben als Sepp14, dat is in ieder geval nu verholpen.
Nu zie ik veel errors:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2013-05-30 20:20:39.448098 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:39.461656 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:40.004882 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:20:41.577679 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args' 2013-05-30 20:20:46.185953 CHECKVERSION :: Loading zoneinfo.txt failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/zoneinfo.txt 2013-05-30 20:21:22.362144 CHECKVERSION :: Loading Network Timezones update failed. Unable to get URL: http://github.com/Prinz23/sb_network_timezones/raw/master/network_timezones.txt 2013-05-30 20:25:42.368111 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.374199 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.380537 POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SB before post-processing an episode 2013-05-30 20:25:42.678493 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 'str' object has no attribute 'args'
Ik zou de series die problemen veroorzaken uit SB verwijderen en ze opnieuw toevoegen
@Schumi2004 Heb ik zojuist gedaan. Server herstart, sickbeard herstart. Nu opnieuw proberen. Fingers crossed!
@schumi2004
Vandaag liep ik 19 aanpassingen achter op jouw SickBeard branch. Dus weer de update gedaan en tijdens updaten kreeg ik ineens een TimeOut error.
NAS herstart maar helaas krijg ik Sickbeard niet meer gestart.
Krijg de melding: Kon de Pakket Service niet uitvoeren als ik deze handmatig probeer te starten.
Dus Sickbeard via Package Center verwijderd en daarna SickBeard Custom geïnstalleerd met jouw branch.
Na een schone installatie krijg ik weer de foutmelding Kon de Pakket Service niet uitvoeren
Lijkt er bijna op dat er toch iets niet goed is gegaan met je branch. Voor de update werkte hij nog perfect.
Update:
Heb de Master branch als test geïnstalleerd en dan werkt het prima.
Probleem zit dan toch echt in de Shumi2004 branch.
Ik zou even niet updaten totdat schumi2004 een reactie heeft gegeven.
Vandaag liep ik 19 aanpassingen achter op jouw SickBeard branch. Dus weer de update gedaan en tijdens updaten kreeg ik ineens een TimeOut error.
Krijg de melding: Kon de Pakket Service niet uitvoeren als ik deze handmatig probeer te starten.
Dus Sickbeard via Package Center verwijderd en daarna SickBeard Custom geïnstalleerd met jouw branch.
Na een schone installatie krijg ik weer de foutmelding Kon de Pakket Service niet uitvoeren
Lijkt er bijna op dat er toch iets niet goed is gegaan met je branch. Voor de update werkte hij nog perfect.
Update:
Heb de Master branch als test geïnstalleerd en dan werkt het prima.
Probleem zit dan toch echt in de Shumi2004 branch.
Ik zou even niet updaten totdat schumi2004 een reactie heeft gegeven.
[ Voor 22% gewijzigd door MikeOO op 31-05-2013 08:43 ]
Kreeg net dezelfde foutmelding toen ik Schumi's branch voor 't eerst wilde installeren.MikeOO schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:30:
@schumi2004
Doet het bij mij ook niet meer nee, na een update gister. Nog geen tijd gehad om uit te vinden wat er mis gaat maar SB wil in elk geval via de package manager niet meer starten. Log laat helemaal geen activiteit meer zien na de laatste shutdown. Verder nog geen tijd voor gehad.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
@boven
In de file helpers.py de regel
from lib.linktastic import linktastic
Weg halen, lijkt dat deze is achter gebleven.
Dank weer voor de snelle service. Heb hem opnieuw geïnstalleerd en nu gaat het weer goed.schumi2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:14:
@boven
Installatie doet 't weer! Thuis ff kijken of 't beter bevalt dan Mr. Orange's versie. (helaas poort 8083 niet geforward, en zit op m'n werk...)schumi2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:14:
@boven
Hhhmm...
This just in:
This just in:
Unread postby mr_orange » Fri May 31, 2013 11:05 am
I've taken a big decision I'm thinking for months. I'm really sad but I'm quitting the developement of my branch for the time being. Have my reason one of these is Sickbeard have all the feature that I really wanted and I'm kinda bored to add other enhacement and fixes... Sorry really need to move forward.
Thanks for all your given support.
Mr_orange
Kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven.
Wat mijn visie betreft doet SB voor mij nu ook wat ie moet doen, zal hooguit bugfixes zijn en wat er verder gebeurt zijn allemaal toevoegingen van andere providers.
Wat ik verder denk voor mijn fork is het bijhouden van code van midgetspy (original SB) en tolstyak (failed download) maar verder kan ik niet veel bedenken.
Edit:
Misschien gaat ie wel CP pimpen
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 31-05-2013 11:21 ]
SB is ook al heel ver gevorderd
Er zijn vast nog kleine verbeteringen denkbaar maar niets groots meer. Snap wel dat hij niet naast midget en tolstyak door wil blijven gaan terwijl er nog maar weinig is om je mee te onderscheiden.
Kan SB standaard dan ook goed overweg met .torrents? Ik kreeg alleen maar foutmeldingen van de trackers terug.
Mijn beleving is dat de torrent support in SB van midgetspy erg basic is, dan is die van mr-orange echt wel stukken beterSmultie schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:25:
Kan SB standaard dan ook goed overweg met .torrents? Ik kreeg alleen maar foutmeldingen van de trackers terug.
Ik zou ook graag eens willen spelen met die Torrent variant van Sickbeard, om zo de zaken binnen te halen die ik niet kan binnenhalen via nieuwsgroepen.schumi2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Mijn beleving is dat de torrent support in SB van midgetspy erg basic is, dan is die van mr-orange echt wel stukken beter
Wat is jou ervaring hiermee? Is er veel te downloaden via Torrent wereld?
Ik had ooit een account bij een hele bekende torrrent site die ook ondersteund wordt, in de normale versie.
Helaas kan ik daar niet meer mee inloggen, en geen idee hoe ik daar nu binnenkom
Binnen de wereld van Torrents valt er voldoende te halen, zeker aangezien releases in de Usenet wereld ook vaak vrijwel gelijktijdig op het torrent netwerk gedumpt worden.dx5314 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Ik zou ook graag eens willen spelen met die Torrent variant van Sickbeard, om zo de zaken binnen te halen die ik niet kan binnenhalen via nieuwsgroepen.
Wat is jou ervaring hiermee? Is er veel te downloaden via Torrent wereld?
Ik had ooit een account bij een hele bekende torrrent site die ook ondersteund wordt, in de normale versie.
Helaas kan ik daar niet meer mee inloggen, en geen idee hoe ik daar nu binnenkom
De kwaliteit en betrouwbaarheid van torrents zijn zeer variabel, het ligt er echt aan waar je de torrents vandaan haalt. Daarnaast is Sickbeard niet zo dol op torrents omdat de Torrent releasegroups zich niet altijd per definitie aan de juiste filenaming conventie houden.
Hierdoor kan Sickbeard in de war raken en functioneert SB niet zoals het zou moeten.
Mocht je een zeer betrouwbare torrent site zoeken:
www.torrentbytes.net
Heeft echter een limited sign-in en seeden is verplicht.
Good luck.
It's not who you are , it's who you know.
Thanks! Ik zou graag hier willen binnenkomen http://torrentleech.org/, maar werkt alleen d.m.v. een invite.
Boys... let op de topic warning
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Las laatst juist precies het tegenovergestelde. Dat in de torrent-/ usenetwereld juist heel kritisch naar de "dutchies" wordt gekeken ivm dat ze vaak hun eigen namen er aan geven aan wat ze het internet opgooien. Waardoor sommige dan zeggen dat het internet wordt "bevuild".troyk schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:41:
[...]
Binnen de wereld van Torrents valt er voldoende te halen, zeker aangezien releases in de Usenet wereld ook vaak vrijwel gelijktijdig op het torrent netwerk gedumpt worden.
De kwaliteit en betrouwbaarheid van torrents zijn zeer variabel, het ligt er echt aan waar je de torrents vandaan haalt. Daarnaast is Sickbeard niet zo dol op torrents omdat de Torrent releasegroups zich niet altijd per definitie aan de juiste filenaming conventie houden.
Ik word helemaal gek! Eindelijk een paar series compleet (Once upon a time, Borgen, Game of Thrones), zie ik net dat van GoT en Once upon a Time meer dan de helft van de episodes gedelete zijn! (in sickbeard op 'ignored' en verwijderd van de harde schijf)! Kan er iets mis zijn met mijn instellingen? Ik gebruik geen scripts in sabznbd, alleen de standaard postprocess-opties van sickbeard alpha-dutch-tpb.
In de logging kan ik niets vinden over removed/deleted of iets dergelijks.
Ik draai Sickbeard op ubuntu server 12.10 icm sabnzbd.
Heeft iemand een idee??
Heeft iemand een idee??
Per definitie verwijderd SB niks van de HDD's of welke media dan ook. Weet je zeker dat SB het verwijderd heeft?w.d schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:59:
Ik word helemaal gek! Eindelijk een paar series compleet (Once upon a time, Borgen, Game of Thrones), zie ik net dat van GoT en Once upon a Time meer dan de helft van de episodes gedelete zijn! (in sickbeard op 'ignored' en verwijderd van de harde schijf)! Kan er iets mis zijn met mijn instellingen? Ik gebruik geen scripts in sabznbd, alleen de standaard postprocess-opties van sickbeard alpha-dutch-tpb.
Heeft iemand een idee??
Dat ze op ignored staan kan een andere oorzaak hebben, ook weer default staan ze op ignored als ze toegevoegd worden (tenzij default settings aangepast en gesaved zijn).
Is er ergens een overzicht van alle forks, en de verschillen? Waarom niet de diverse features allemaal in 1?schumi2004 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:16:
[...]
Kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven.
Wat mijn visie betreft doet SB voor mij nu ook wat ie moet doen, zal hooguit bugfixes zijn en wat er verder gebeurt zijn allemaal toevoegingen van andere providers.
Wat ik verder denk voor mijn fork is het bijhouden van code van midgetspy (original SB) en tolstyak (failed download) maar verder kan ik niet veel bedenken.
Edit:
Misschien gaat ie wel CP pimpen
SB verwijdert niks.w.d schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:59:
Heeft iemand een idee??
Maar hij scant wel af en toe de map waar hij je downloads in zet. Als een aflevering op "snatched" stond, en bij een scan ontbreekt het bestand, dan gaat hij terug naar "wanted". Is het bestand er wel, dan gaat hij naar "Downloaded".
Stond een bestand al op "Downloaded" en ontbreekt het, dan gaat hij naar "ignored". SB gaat er dan van uit dat je de aflevering zelf hebt verwijderd of verplaatst.
De enige keer dat SB iets verwijdert, is als je een "archive" kwaliteit hebt ingesteld. Bijvoorbeeld Download 720p, archive 1080p. Dan verwijdert hij de 720p versie als het goed is bij het processen van de 1080p download. Maar dit zou dan wel in je logs staan.
Heb je niet toevallig een keer wat ruimte op je schijf gemaakt? Of een ander stukje software dat toegang heeft tot de map waar je series in staan. Of een andere user die je server gebruikt.
Soms gebeurd het dat SickBeard in 1x een compleet seizoen binnenhaalt (Serie X). Het gaat dan om losse afleveringen, ingepakt in losse onderdelen dus S01E01.SerieX.r001 tm/ .r030, S01E02.SerieX.r001 t/ .r030, etc. Wat er vervolgens gebeurd, is dat hij alle afleveringen uitpakt en ' merged' tot 1 file. Hier zit vervolgens maar 1 aflevering in. De enige oplossing is om SabNZB te vertellen dat hij niet de bestanden moet weggooien en ze vervolgens zelf handmatig uit te pakken naar de correcte folder.
Weet iemand hoe ik de instellingen zo kan krijgen dat SabNZB/SB de bestanden op de juiste manier uitpakt?
Weet iemand hoe ik de instellingen zo kan krijgen dat SabNZB/SB de bestanden op de juiste manier uitpakt?
Dank voor het meedenken. Ik heb het probleem gevonden, en het was (uiteraard
) m'n eigen fout. Ik liet Sabnzbd downloaden naar de folder waar de series uiteindelijk ook komen te staan. Dat conflicteerde tijdens het postprocessen van SB. Ik heb sabnzbd nu naar een andere folder laten downloaden, daar postprocessed SB de files, en dan moved hij ze naar de juiste folder. Nu treedt het probleem niet meer op!
Wat is de truc om SickBeard specials te laten herkennen ??
Ik zie nu bijv. dit :
Unable to parse the filename /volume1/video/tv series/Game of Thrones/Specials/Game.of.Thrones.A.Gathering.Storm.720p.HDTV.x264-BTN.mkv into a valid episode
hij is uiteraard goed met S02E13 namen, maar wat doe je met special episodes ??
Ik zie nu bijv. dit :
Unable to parse the filename /volume1/video/tv series/Game of Thrones/Specials/Game.of.Thrones.A.Gathering.Storm.720p.HDTV.x264-BTN.mkv into a valid episode
hij is uiteraard goed met S02E13 namen, maar wat doe je met special episodes ??
@Shumi: Is er eigenlijk een guide ergens waarin al uw stappen uitgelegd zijn voor de processing van de verschillende componenten?
Heb nu alle tools in linux geinstalleerd ook een freenas opgezet met alles "done" shares (degene die xbmc gaat scannen).N
Nu zou ik graag alles mooi in orde brengen. Zeker nu alles nieuw opgezet is. Maar ik vind niet direct een guide om dit te doen. Wel her en der stukjes in dit topic. Maar is niet altijd even handig om te lezen tussen alle posts door.
...
Heb nu alle tools in linux geinstalleerd ook een freenas opgezet met alles "done" shares (degene die xbmc gaat scannen).N
Nu zou ik graag alles mooi in orde brengen. Zeker nu alles nieuw opgezet is. Maar ik vind niet direct een guide om dit te doen. Wel her en der stukjes in dit topic. Maar is niet altijd even handig om te lezen tussen alle posts door.
...
Uit de start postSven_Vdb schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:18:
@Shumi: Is er eigenlijk een guide ergens waarin al uw stappen uitgelegd zijn voor de processing van de verschillende componenten?
...
Best Practice Document (Handleiding)
(Let op, document is niet af! Voorlopig gebasseerd op post-processing)
Document hier
Ah ok, die had ik inderdaad ook al gezien. Maar was niet zeker of dit wel degelijk ging over de github dingen en dergelijke.
En verder ? Ook episode nummering ?
Doctor Who heeft elk jaar een Christmas Special, dus S0 en dan ? Welk jaar is welke E??
Even op thetvdb.com checken of direct via Sickbeard.. daar zal je bij je serie ook de Specials zien.. Weet je direct welke episode nummer je moet gebruiken.Goner schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:34:
[...]
En verder ? Ook episode nummering ?
Doctor Who heeft elk jaar een Christmas Special, dus S0 en dan ? Welk jaar is welke E??
Verwijderd
Beter laat dan nooit. Ik kwam bij je post via Google, ik vond namelijk ook niks voor Top Gear.renzo4000 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:43:
[...]
Ik heb de qualiteit op "any" staan dus dat zou niet uit mogen maken. Dit staat in de "debug log".
Mar-09 18:39:23 DEBUG CP Server Thread-2 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809,6)) AND airdate <= 734936 AND status != 7
Mar-09 18:39:23 DEBUG CP Server Thread-2 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 734936
Mar-09 18:39:16 DEBUG CP Server Thread-2 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809,6)) AND airdate <= 734936 AND status != 7
Mar-09 18:39:16 DEBUG CP Server Thread-2 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 734936
Mar-09 18:38:47 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Top Gear - 19x05 - Vehicle for the Elderly
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> Top Gear - 19x05 - Vehicle for the Elderly
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: formatting pattern: %SN - %Sx%0E - %EN -> Top Gear - 19x05 - Vehicle for the Elderly
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode has no release name, replacing it with a generic one: %SN - %Sx%0E - %EN
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No result picked.
Mar-09 18:38:47 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Picking the best result out of []
Mar-09 18:38:46 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Search url: http://www.usenet-crawler...axage=900&cat=5030%2C5040
Mar-09 18:38:46 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Cache results: []
Mar-09 18:38:46 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT * FROM usenet_crawler WHERE tvdbid = ? AND season = ? AND episodes LIKE ? with args [74608, 19, '%|5|%']
Terwijl als je naar usenet crawler gaat en je de zoekterm "top gear s19e05" dan vindt ie hem gewoon??
Ik heb alle debug logs bekeken, gekeken of wel op goede ID's (Rage / TVDB) wordt gezocht. Ineens zag ik de query "2013.01", ipv "S12".
Wat blijkt: "Air by date" staat standaard aangevinkt bij Top Gear?? Ik heb de serie weggegooid en opnieuw toegevoegd, vinkje staat aan. Heel vaag.
Vinkje uitgezet en het komt nu goed binnen....
En nu merk ik het. Hetgeen ik regelmatig zie voorbij komen gaat over sickbeard ( en dan zelfs niet over processing. ) (over uw dutch fork)Sven_Vdb schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:08:
[...]
Ah ok, die had ik inderdaad ook al gezien. Maar was niet zeker of dit wel degelijk ging over de github dingen en dergelijke.
Wat waren we gisteren weer wakker.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]