Idd, echter is dat met torrents niet het geval wat met usenet wel is (voornamelijk parren/unpacken)mvds schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:28:
[...]
Ah oke, nou je hebt de oplossing zelf al gegeven, die addon niet meer gebruiken dan
Wat was trouwens de reden dat je hem gebruikte? Dacht je dat de film zou gaan haperen als je NAS staat te downloaden/checken/parren/unpacken?
[code]
16:50:05|INFO ====================
16:50:05|INFO nzbToSickBeard V8.1
16:50:05|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
16:50:05|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg
16:50:05|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard
16:50:05|INFO
16:50:05|INFO <html>
16:50:05|INFO <head>
16:50:05|INFO <title>404</title>
16:50:05|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
16:50:05|INFO <!--
16:50:05|INFO location.href = "/"
16:50:05|INFO //-->
16:50:05|INFO </script>
16:50:05|INFO </head>
16:50:05|INFO <body>
16:50:05|INFO <br/>
16:50:05|INFO </body>
16:50:05|INFO </html>
16:50:05|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
[/code]
Iets gaat er niet goed met die nieuwe scripts. Heb alle instellingen overgezet naar .cfg en dat staat voor zover ik kan zien helemaal goed. Alleen doet ie nu bovenstaande. Hij zegt dat het script is uitgevoerd, maar het wordt gewoon gedumpt in de map series i.p.v. in de juist serie/seizoen. Instellingen zijn dus onveranderd, .cfg is hetzelfde als voorheen (zelfde gegevens), maar toch werkt het niet. Iemand?
Bedoel, hij zegt eerst sabtosickbeard, maar gaat dan over op autoprocesstv
Werkelijk schandalig... Verwijderd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
16:50:05|INFO ====================
16:50:05|INFO nzbToSickBeard V8.1
16:50:05|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV...
16:50:05|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg
16:50:05|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard
16:50:05|INFO <html>
16:50:05|INFO <head>
16:50:05|INFO <title>404</title>
16:50:05|INFO <script type="text/javascript" charset="utf-8">
16:50:05|INFO <!--
16:50:05|INFO location.href = "/"
16:50:05|INFO //-->
16:50:05|INFO </script>
16:50:05|INFO </head>
16:50:05|INFO <body>
16:50:05|INFO <br/>
16:50:05|INFO </body>
16:50:05|INFO </html>
16:50:05|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully.
[/code]
Iets gaat er niet goed met die nieuwe scripts. Heb alle instellingen overgezet naar .cfg en dat staat voor zover ik kan zien helemaal goed. Alleen doet ie nu bovenstaande. Hij zegt dat het script is uitgevoerd, maar het wordt gewoon gedumpt in de map series i.p.v. in de juist serie/seizoen. Instellingen zijn dus onveranderd, .cfg is hetzelfde als voorheen (zelfde gegevens), maar toch werkt het niet. Iemand?
Bedoel, hij zegt eerst sabtosickbeard, maar gaat dan over op autoprocesstv
Werkelijk schandalig... Verwijderd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
[ Voor 6% gewijzigd door Freakster86 op 07-05-2013 17:15 ]
Meer mensen die deze error hebben in mijn SickBeard fork?
2013-05-07 17:03:25.887856 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching nzbX, skipping:
2013-05-07 17:03:29.648394 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Failed to parse IPTorrents cache page URL: https://www.iptorrents.co...&l79=1&l5=1&l4=1&q=&qf=ti Exceptions: 'utf8' codec can't decode byte 0x82 in position 1: invalid start byte
2013-05-07 17:04:09.187122 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Failed to parsing KickAssTorrents Exceptions: 'NoneType' object has no attribute 'find_all'
@Freaster86
Fail branche setting ingesteld?
2013-05-07 17:03:25.887856 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching nzbX, skipping:
2013-05-07 17:03:29.648394 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Failed to parse IPTorrents cache page URL: https://www.iptorrents.co...&l79=1&l5=1&l4=1&q=&qf=ti Exceptions: 'utf8' codec can't decode byte 0x82 in position 1: invalid start byte
2013-05-07 17:04:09.187122 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Failed to parsing KickAssTorrents Exceptions: 'NoneType' object has no attribute 'find_all'
@Freaster86
Fail branche setting ingesteld?
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2013 17:11 ]
Dit had ik gister en eergister ook. nzbX uitgezet om die reden. Torrents heb ik nog niet aan de praat, dus dat kan ik niet voor je testen.2013-05-07 17:03:25.887856 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching nzbX, skipping:

[ Voor 33% gewijzigd door Freakster86 op 07-05-2013 17:16 ]
Ja die nzbX error heb ik ook. Met KAT had ik tot een uur geleden geen problemen. DailyTV en EZ heb ik uitgezet, die geven constant errors bij mij.
Mmmm had het idee dat het een utf-8 ding was dus dat even geregeld maar helaas nog steeds.
@Schumi ik heb aan de van deze wiki UTF8 op m'n Synology NAS gezet.schumi2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:30:
Mmmm had het idee dat het een utf-8 ding was dus dat even geregeld maar helaas nog steeds.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik vind de CP update werkelijk een drama tot nu toe. Ik heb CP volledig gewist, omdat hij eerst maar niet wilde verder installeren of opnieuw opstarten. Daarna opnieuw geinstalleerd. Dat leek goed te gaan alleen nadat ik het eerder genoemde bestand dat zorgt voor je vertrouwde instellingen had overgezet bleef hij weer op loading staan zonder er verder iets mee te doen.
Alle films die ik wilde ontvangen nog die heb ik even in een .txt bestand gezet. Alles van Couchpotato verwijderd en erna maar een geheel nieuwe verse install geprobeerd. Dat leek wederom goed te gaan. Nadat ik mijn derde film had toegevoegd blijft alles weer op loading staan, Zo staat er bij het tab Home alleen Loading 'Snatched & Available'. Daar staat hij inmiddels alweer 10 minuutjes op.
Spijt me om te zeggen, maar dit blijkt dus echt een draak van een update. Hoop dat het snel opgelost is.
Alle films die ik wilde ontvangen nog die heb ik even in een .txt bestand gezet. Alles van Couchpotato verwijderd en erna maar een geheel nieuwe verse install geprobeerd. Dat leek wederom goed te gaan. Nadat ik mijn derde film had toegevoegd blijft alles weer op loading staan, Zo staat er bij het tab Home alleen Loading 'Snatched & Available'. Daar staat hij inmiddels alweer 10 minuutjes op.
Spijt me om te zeggen, maar dit blijkt dus echt een draak van een update. Hoop dat het snel opgelost is.
Gisteren bovenstaand package op mijn DS212+ gedraaid. Nadat ik had gelezen dat het allemaal wat eenvoudiger qua pp zou werken. En ik kreeg het in nzbget 10.1 niet voor elkaar.schumi2004 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:30:
[...]
Ik heb 11 als package voor Synology DS211 enz , transmission zal ik vanavond even in docje bijwwerken (of op z'n laatst morgen avond)
Dus eerst bestaande nzbget verwijdert, daarna package gedownload en geïnstalleerd. Ging als een speer.
Daarna via een git pull de nieuwste versie van de clintonhall naar mijn ds overgehaald en gekopieerd (zoals ook in de wiki van Clintonhall staat) naar de ppscript dir. Reload van nzbget en alles ingesteld.
Nu krijg ik tijdens het postprocessen bij elk script de volgende error:
nzbToSickBeard: env: python: No such file or directory
Dit is de hele log die ik in nzbget zie:
INFO Executing post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Got DETAIL DeleteSamples: env: python: No such file or directory WARNING Post-process-script nzbToMedia/DeleteSamples.py for Got terminated with unknown status INFO Executing post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Got DETAIL nzbToSickBeard: env: python: No such file or directory WARNING Post-process-script nzbToMedia/nzbToSickBeard.py for Got terminated with unknown status INFO Executing post-process-script Logger.py for Got DETAIL Logger: env: python: No such file or directory WARNING Post-process-script Logger.py for Got terminated with unknown status INFO Executing post-process-script EMail.py for Got DETAIL EMail: env: python: No such file or directory WARNING Post-process-script EMail.py for Got terminated with unknown status INFO Unpausing queue after post-process-script INFO Collection Got added to history
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Heb al een tijdje zitten te google-en maar kom er niet bepaald uit.
Op github kwam ik dit tegen https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/issues/48 oud topic van Schumi met hetzelfde probleem.
Wanneer ik
./nzbToSickbeard.py uitvoer dan krijg ik dezelfde melding als bovenstaande. En dat is dan weer anders dan in bovenstaand github topic.
Verwijderd
Looks like the system command /usr/bin/env is not available on your device.Blinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:56:
DETAIL DeleteSamples: env: python: No such file or directory
A simple fix would be to change the first line in each script from
code:
1
| #!/usr/bin/env python |
to
code:
1
| #!/usr/local/python/bin/python |
I think "/usr/local/python/bin/python" is a correct path on synology.
A better solution would be to find where "env" is located on your system and create a symlink to "env" in "/usr/bin/env" (if "/usr/bin" is writable). Then you don't need to edit scripts.
is er een manier om de renamer in couchpotato server handmatig te starten? (net zoals het handmatig starten van de processing in sickbeard)
The quick solutions did the trick. Changed the first line and postprocessing is runningVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:19:
[...]
Looks like the system command /usr/bin/env is not available on your device.
A simple fix would be to change the first line in each script from
code:
1 #!/usr/bin/env python
to
code:
1 #!/usr/local/python/bin/python
I think "/usr/local/python/bin/python" is a correct path on synology.
A better solution would be to find where "env" is located on your system and create a symlink to "env" in "/usr/bin/env" (if "/usr/bin" is writable). Then you don't need to edit scripts.
I've no idea where the env is located on my Synology, but I'll try to google it.
Thnx for the quick reply!
DS211> find / -name envBlinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:52:
[...]
The quick solutions did the trick. Changed the first line and postprocessing is running![]()
I've no idea where the env is located on my Synology, but I'll try to google it.
Thnx for the quick reply!
/volume1/public/couchpotatoserver/env
/volume1/@appstore/couchpotatoserver/env
/volume1/@appstore/sickbeard-tpb/env
/volume1/@appstore/subliminal/env
/usr/bin/env
DS211>
DiskStation> find / -name env
/usr/bin/env
/volume1/@appstore/sickbeard-custom/env
/volume1/@appstore/sabnzbd/env
DiskStation>
Het spijt me verschrikkelijk maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen (of zojuist heb veranderd). Ik zie wel de /usr/bin/env staan na mijn zoekactie.
Moet ik daar dan een symlink richting python dir meemaken. Zoiets dan:
ln -s /usr/bin/env /usr/local/python/bin/python
/usr/bin/env
/volume1/@appstore/sickbeard-custom/env
/volume1/@appstore/sabnzbd/env
DiskStation>
Het spijt me verschrikkelijk maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen (of zojuist heb veranderd). Ik zie wel de /usr/bin/env staan na mijn zoekactie.
Moet ik daar dan een symlink richting python dir meemaken. Zoiets dan:
ln -s /usr/bin/env /usr/local/python/bin/python
Verwijderd
Great, it's there. May be I interpreted the message wrong:
code:
1
| env: python: No such file or directory |
Is it "env" trying to say it can't find python in the search path?
Try to type "env python" in terminal. Does is start python? If not what the following command print:
code:
1
| echo $PATH |
Is the path "/usr/local/python/bin/" there? If not may be a solution would be to create a symlink from "/usr/local/python/bin/python" to any dir in the search path. Or add "/usr/local/python/bin" to the PATH globally or just in the script which starts NZBGet.
code:
1
2
3
| DiskStation> env python env: python: No such file or directory DiskStation> |
code:
1
2
3
| DiskStation> echo $PATH /opt/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin DiskStation> |
The path "/usr/local/python/bin/" is there.
I'll add "/usr/local/python/bin/" to the PATH globally and try it again.
Ik heb nu een setup voor sabnzb samen met sickbeard en dat werkt voor een heel eind.
Hij haalt mijn series op en ik download ze ook.
Bij het post-processing gebeurt er echter iets raars.
Mijn video file wordt wel verplaatst, maar de .nfo en de SRR files blijven in de oude download map staan.
Ik heb "Keep Original Files" en "Move Associated Files" uitgezet maar nog steeds blijven ze staan.
Doe ik nou iets raars?
https://www.dropbox.com/s/vwpwdr3efxxydvs/Sickbeard.png
(Even een dropbox linkje voor een screenshot)
Mijn video file wordt wel verplaatst, maar de .nfo en de SRR files blijven in de oude download map staan.
Ik heb "Keep Original Files" en "Move Associated Files" uitgezet maar nog steeds blijven ze staan.
Doe ik nou iets raars?
Verwijderd
What I meant in my question "Is the path "/usr/local/python/bin/" there?" if it's in PATH. According to your test - it's not.Blinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:15:
The path "/usr/local/python/bin/" is there.
I don't know how easy or difficult it is to add "/usr/local/python/bin" to global PATH. You might need to edit some config file run on system boot. It's important that the path is set before NZBGet is started. That's why the idea with a symlink.
As quick test if adding "/usr/local/python/bin" to PATH helps at all try in terminal:
code:
1
2
| export PATH=$PATH:/usr/local/python/bin env python |
Does it start python now?
Ohw sorry, I've edited the PATH now:
Now 'env python' works in the terminal.
After that I changed the first line of the .py files back into '#!/usr/bin/env python' but no luck. Getting the same error as above.
Just to be sure I rebooted the whole NAS. No luck after that either.
code:
1
2
| DiskStation> echo $PATH /opt/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/python/bin |
code:
1
2
3
4
5
6
| DiskStation> env python Python 2.7.3 (default, Mar 7 2013, 19:08:35) [GCC 4.2.1] on linux2 Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information. >>> exit() DiskStation> |
After that I changed the first line of the .py files back into '#!/usr/bin/env python' but no luck. Getting the same error as above.
[ Voor 19% gewijzigd door Blinky op 07-05-2013 22:43 ]
Add it to the PATH set by /etc/profile.Blinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:42:
Ohw sorry, I've edited the PATH now:
code:
1 2 DiskStation> echo $PATH /opt/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/python/bin
code:
1 2 3 4 5 6 DiskStation> env python Python 2.7.3 (default, Mar 7 2013, 19:08:35) [GCC 4.2.1] on linux2 Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information. >>> exit() DiskStation>
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
This is the content of the /etc/profile:
After a restart of Nzbget still the same error.
code:
1
2
3
4
5
6
| #/etc/profile: system-wide .profile file for ash. umask 022 PATH=/opt/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/python/bin export PATH |
Word die file niet alleen gelezen bij het starten van de NAS? Dus is er niet een herstart nodig om die settings werkend te krijgen? (of het uitvoeren van de commands in de shell)Blinky schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:30:
This is the content of the /etc/profile:
code:
1 2 3 4 5 6 #/etc/profile: system-wide .profile file for ash. umask 022 PATH=/opt/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/python/bin export PATH
Je moet sowieso de map weghalen (SAB zorgt hiervoor). Je moet enkel rename episodes aanvinken verder. In SAB zorg je dat SabToSickBeard.exe gebruikt wordt als postprocessing script. Dan zou alles gewoon moeten werken.Zinloos1 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:17:
Ik heb nu een setup voor sabnzb samen met sickbeard en dat werkt voor een heel eind.
Doe ik nou iets raars?
Probeer /etc/environment i.p.v. /etc/profile. Zou kunnen zijn dat het op een synology-systeem niet bestaat/gebruikt wordt though.
[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 08-05-2013 08:53 ]
Gisteren na de laatste aanpassingen heb ik mijn DS nog opnieuw opgestart, maar dat werkte ook niet.mvds schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:41:
[...]
Word die file niet alleen gelezen bij het starten van de NAS? Dus is er niet een herstart nodig om die settings werkend te krijgen? (of het uitvoeren van de commands in de shell)
Thnx, die ga ik vanavond nog eens proberen.serhat schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:53:
Probeer /etc/environment i.p.v. /etc/profile. Zou kunnen zijn dat het op een synology-systeem niet bestaat/gebruikt wordt though.
Schumi,
ik ben nu beizg nzbget11 te testen op de nas, maar iets gaat er niet helemaal goed met de scripts ism de nieuwe instellingen.
Hoe heb jij de scipts ingesteld in nzbget11 (scripts zelf werken goed in 10 dus die zijn correct ingesteld)
ik ben nu beizg nzbget11 te testen op de nas, maar iets gaat er niet helemaal goed met de scripts ism de nieuwe instellingen.
Hoe heb jij de scipts ingesteld in nzbget11 (scripts zelf werken goed in 10 dus die zijn correct ingesteld)
Verwijderd
In v11 the post-processing scripts concept was reworked in order to provide easy installation of the scripts.Brackpc schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:06:
Because of this the scripts written for v10 need to be updated to work with v11.
For more info please see the first post in the topic Introducing new post-processing scripts concept on NZBGet Forum.
What script you were using? If that was a script for SickBeard/CouchPotato, you can use nzbToMedia, which already supports v11.
See topic Catalog of post-processing scripts for the list of new scripts written specially for v11.
Thanks for your fast reply.
I indeed am using nzbtomedia v8.1.
in nzbget i did the following:
in Paths i pointed ScriptDir to the nzbtomedia folder.
I know get the python scripts of nzbtomedia in my left navigation.
I entered the configuration data in the webinterface (eventhough they should already be in the files)
And I set the script of the category movies to nzbtomedia.
after a download is finished i get the following postprocess output:
WARNING Tue May 07 2013 21:05:29 Post-process-script nzbToMedia.py for The.Transporter.2002.1080p.BluRay.DTS.x264-Skazhutin.cp(tt0293662) terminated with unknown status
INFO Tue May 07 2013 21:05:29 Executing post-process-script nzbToMedia.py for The.Transporter.2002.1080p.BluRay.DTS.x264-Skazhutin.cp(tt0293662)
The script isnt executed since it wont create a postprocess.log
where did i go wrong?
Verwijderd
You did nothing wrong. There is a python configuration issue on Synology, discussed on previous page of this topic.
Please read this post for a fix.
I hope the problem can be fixed by changes in python package (instead of editing pp-scripts) but we need to check first if changing the global PATH helps. Please read the previous page for details.
Please read this post for a fix.
I hope the problem can be fixed by changes in python package (instead of editing pp-scripts) but we need to check first if changing the global PATH helps. Please read the previous page for details.
could it be that the scripts arent reverensing to the systems but to the env/bin of Couchpotato?
Couchpotato's python script is located inside the package in the env folder which is rerouted using the startupscript:
# Others
INSTALL_DIR="/usr/local/${PACKAGE}"
PYTHON_DIR="/usr/local/python"
PATH="${INSTALL_DIR}/bin:${INSTALL_DIR}/env/bin:${PYTHON_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin"
USER="apps"
PYTHON="${INSTALL_DIR}/env/bin/python"
COUCHPOTATOSERVER="${INSTALL_DIR}/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py"
CFG_FILE="${INSTALL_DIR}/var/settings.conf"
PID_FILE="${INSTALL_DIR}/var/couchpotatoserver.pid"
LOG_FILE="${INSTALL_DIR}/var/logs/CouchPotato.log"
Im editing the startupscript of nzbget-11 to include this path now to see if that helps
Couchpotato's python script is located inside the package in the env folder which is rerouted using the startupscript:
# Others
INSTALL_DIR="/usr/local/${PACKAGE}"
PYTHON_DIR="/usr/local/python"
PATH="${INSTALL_DIR}/bin:${INSTALL_DIR}/env/bin:${PYTHON_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin"
USER="apps"
PYTHON="${INSTALL_DIR}/env/bin/python"
COUCHPOTATOSERVER="${INSTALL_DIR}/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py"
CFG_FILE="${INSTALL_DIR}/var/settings.conf"
PID_FILE="${INSTALL_DIR}/var/couchpotatoserver.pid"
LOG_FILE="${INSTALL_DIR}/var/logs/CouchPotato.log"
Im editing the startupscript of nzbget-11 to include this path now to see if that helps
@hierboven
Ik heb inderdaad ook al van alles geprobeerd om het werkend te krijgen via 'env python' maar kreeg het niet voor elkaar.. heb zelf gewoon de eerste regel gewijzigd..
Ik heb inderdaad ook al van alles geprobeerd om het werkend te krijgen via 'env python' maar kreeg het niet voor elkaar.. heb zelf gewoon de eerste regel gewijzigd..
post in english to also inform nzbget.
Changed the nzbget-11 startup script located in:
/var/packages/nzbget-testing/scripts/start-stop-status into:
(edited the last part of path, ${PYTHON_DIR}/bin:)
restarted the package through DSM
PROBLEM: SOLVED
Changed the nzbget-11 startup script located in:
/var/packages/nzbget-testing/scripts/start-stop-status into:
code:
1
2
3
4
| # Others INSTALL_DIR="/usr/local/${PACKAGE}" PYTHON_DIR="/usr/local/python" PATH="${INSTALL_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin:${PYTHON_DIR}/bin:" |
(edited the last part of path, ${PYTHON_DIR}/bin:)
restarted the package through DSM
PROBLEM: SOLVED
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
| 10:52:45|INFO ==================== 10:52:45|INFO nzbToMedia V8.1 10:52:45|INFO MAIN: Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 10:52:45|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later). 10:52:45|INFO MAIN: Calling CouchPotatoServer to post-process: Iron Man 3 2013 CAMRip XviD AC3 -TODE.cp(tt1300854).nzb 10:52:45|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 10:52:45|INFO Found movie id tt1300854 in name 10:52:45|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api/e449428426c54c33ac2f78f8bfc7597b/movie.list/?status=active 10:52:45|INFO Found movie id 7 in CPS database for movie tt1300854 10:52:45|DEBUG Looking for status of movie: 7 - with release sent to clientAgent: nzbget and download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 10:52:45|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api/e449428426c54c33ac2f78f8bfc7597b/movie.get/?id=7 10:52:45|DEBUG This movie is marked as status active in CouchPotatoServer 10:52:45|DEBUG Found a single release with download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 for clientAgent: NZBGet. Release status is: snatched 10:52:45|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 10:53:50|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api/e449428426c54c33ac2f78f8bfc7597b/renamer.scan/?movie_folder=/volume1/Temp/dst/movies/Iron Man 3 2013 CAMRip XviD AC3 -TODE.cp(tt1300854)&downloader=NZBGet&download_id=939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 10:53:50|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 10:53:50|INFO renamer scan started on CouchPotatoServer for Iron Man 3 2013 CAMRip XviD AC3 -TODE.cp(tt1300854).nzb 10:53:50|DEBUG Looking for status of movie: 7 - with release sent to clientAgent: NZBGet and download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 10:53:50|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api/e449428426c54c33ac2f78f8bfc7597b/movie.get/?id=7 10:53:51|DEBUG This movie is marked as status active in CouchPotatoServer 10:53:51|DEBUG Found a single release with download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 for clientAgent: NZBGet. Release status is: snatched 10:54:11|DEBUG Looking for status of movie: 7 - with release sent to clientAgent: NZBGet and download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 10:54:11|DEBUG Opening URL: http://localhost:5050/api/e449428426c54c33ac2f78f8bfc7597b/movie.get/?id=7 10:54:11|DEBUG This movie is marked as status done in CouchPotatoServer 10:54:11|DEBUG Found a single release with download_id: 939fc65c777cdfce507fd7763afcc812 for clientAgent: NZBGet. Release status is: snatched 10:54:11|INFO SUCCESS: This movie is now marked as status done in CouchPotatoServer 11:11:25|INFO ==================== 11:11:25|INFO nzbToMedia V8.1 11:11:25|INFO MAIN: Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 11:11:25|INFO MAIN: Script triggered from NZBGet (11.0 or later). 11:11:25|INFO MAIN: Calling Sick-Beard to post-process: NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb 11:11:25|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 11:11:25|INFO The download succeeded. Sending process request to SickBeard's failed branch 11:11:25|DEBUG Opening URL: http://localhost:8083/home/postprocess/processEpisode?nzbName=NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb&failed=0&dirName=%2Fvolume1%2FTemp%2Fdst%2Ftv%2FNCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS&quiet=1 11:11:35|INFO Processing folder /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS 11:11:35|INFO TV_DOWNLOAD_DIR: /volume1/Temp/dst/tv 11:11:35|INFO PostProcessing Path: /volume1/Temp/dst/tv 11:11:35|INFO PostProcessing Dirs: [u'NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS'] 11:11:35|INFO PostProcessing Files: [u'138397.srr', u'NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv'] 11:11:35|INFO PostProcessing VideoFiles: [u'NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv'] 11:11:35|INFO Processing /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv (NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb) 11:11:35|INFO Found result in history: (72108, 10, []) 11:11:35|INFO Parsed NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nzb into NCIS - S10E23 - Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264 (BS) [ABD: False] 11:11:35|INFO Checking scene exceptions for a match on NCIS 11:11:35|INFO Looking up NCIS in the DB 11:11:35|INFO Lookup successful, using tvdb id 72108 11:11:35|INFO Loading show object for tvdb_id 72108 11:11:35|INFO Retrieving episode object for 10x23 11:11:35|INFO The old status had a quality in it, using that: 1080p WEB-DL 11:11:35|INFO SB snatched this episode so I'm marking it as priority 11:11:35|INFO Is ep a priority download: True 11:11:35|INFO There is no existing file so there's no worries about replacing it 11:11:35|INFO This download is marked a priority download so I'm going to replace an existing file if I find one 11:11:35|INFO Found release name NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS 11:11:35|INFO Destination folder for this episode: /volume1/Media/Series/NCIS/Season 10 11:11:35|INFO Moving file from /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv to /volume1/Media/Series/NCIS/Season 10/NCIS.S10E23.1080p.WEB-DL-BS.mkv 11:11:35|INFO Processing succeeded for /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv 11:11:35|INFO Deleting succeeded for /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS/138397.srr 11:11:35|INFO Deleting file /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS/138397.srr 11:11:35|INFO Deleting folder /volume1/Temp/dst/tv/NCIS.S10E23.Double.Blind.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS 11:11:35|INFO MAIN: The autoProcess* script completed successfully. |
[ Voor 99% gewijzigd door Brackpc op 08-05-2013 11:13 ]
Verwijderd
Kan iemand mij misschien helpen? Ik kom er zelf echt niet uit blijkbaar.... :-S
Ik gebruik spotweb als newznab voor Sickbeard en voor Couchpotato, althans ik wil dat gebruiken maar krijg het niet werkend.
Couchpotato komt met de volgende melding in de log:
[otato.core.providers.base] Failed to parsing Newznab: Traceback (most recent call last):
File "/Users/Ansink/Tools/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/base.py", line 67, in getRSSData
data = XMLTree.fromstring(data)
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.6/lib/python2.6/xml/etree/ElementTree.py", line 963, in XML
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.6/lib/python2.6/xml/etree/ElementTree.py", line 1245, in feed
ExpatError: syntax error: line 1, column 0
Voor Sickbeard lijkt het wel te werken, alleen download deze niet de releases welke ik zou willen (QoQ) en daardoor krijg ik veel series nu niet binnen, kan ik ergens een voorkeur aangeven misschien?
Ik gebruik spotweb als newznab voor Sickbeard en voor Couchpotato, althans ik wil dat gebruiken maar krijg het niet werkend.
[otato.core.providers.base] Failed to parsing Newznab: Traceback (most recent call last):
File "/Users/Ansink/Tools/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/base.py", line 67, in getRSSData
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.6/lib/python2.6/xml/etree/ElementTree.py", line 963, in XML
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.6/lib/python2.6/xml/etree/ElementTree.py", line 1245, in feed
Voor Sickbeard lijkt het wel te werken, alleen download deze niet de releases welke ik zou willen (QoQ) en daardoor krijg ik veel series nu niet binnen, kan ik ergens een voorkeur aangeven misschien?
output postprocessing toegevoegd aan post.
Schumi zou jij deze fix in je package kunnen verwerken voor nzbget11?
(hmm wou dit eigenlijk als edit toevoegen
aan bovenstaande post)
Schumi zou jij deze fix in je package kunnen verwerken voor nzbget11?
(hmm wou dit eigenlijk als edit toevoegen
[ Voor 23% gewijzigd door Brackpc op 08-05-2013 11:19 ]
Het wil maar niet lukken om failed download handling aan de praat te krijgen. Heb alles opnieuw geinstalleerd op m'n DS412+. Draai Sickbeard alpha-dutch van schumi2004.
Postprocessing werkt prima voor completed downloads maar niet voor failed. Krijg onderstaande melding. Iemand een idee?
Postprocessing werkt prima voor completed downloads maar niet voor failed. Krijg onderstaande melding. Iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| 09:54:16|INFO nzbToSickBeard V8.1 09:54:16|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV... 09:54:16|INFO Loading config from /usr/local/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 09:54:16|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch 09:54:16|DEBUG Opening URL: http://localhost:8083/home/postprocess/processEpisode?nzbName=xxx.S01E07.720p.HDTV.x264-EVOLVE.nzb&failed=-1&dirName=%2Fvolume1%2Fdownloads%2Fseries%2Fxxx+S01E07+720p+HDTV+x264-EVOLVE&quiet=1 09:54:16|INFO <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" 09:54:16|INFO "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> 09:54:16|INFO <html> 09:54:16|INFO <head> 09:54:16|INFO <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"></meta> 09:54:16|INFO <title>500 Internal Server Error</title> 09:54:16|INFO <style type="text/css"> 09:54:16|INFO #powered_by { 09:54:16|INFO margin-top: 20px; 09:54:16|INFO border-top: 2px solid black; 09:54:16|INFO font-style: italic; 09:54:16|INFO } 09:54:16|INFO 09:54:16|INFO #traceback { 09:54:16|INFO color: red; 09:54:16|INFO } 09:54:16|INFO </style> 09:54:16|INFO </head> 09:54:16|INFO <body> 09:54:16|INFO <h2>500 Internal Server Error</h2> 09:54:16|INFO <p>The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.</p> 09:54:16|INFO <pre id="traceback">Traceback (most recent call last): 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond 09:54:16|INFO response.body = self.handler() 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ 09:54:16|INFO self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ 09:54:16|INFO return self.callable(*self.args, **self.kwargs) 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 1586, in processEpisode 09:54:16|INFO result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 74, in processDir 09:54:16|INFO process_result = processor.process() 09:54:16|INFO File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 739, in process 09:54:16|INFO if ignore_file in self.file_path: 09:54:16|INFO TypeError: argument of type 'NoneType' is not iterable 09:54:16|INFO </pre> 09:54:16|INFO <div id="powered_by"> 09:54:16|INFO <span>Powered by <a href="http://www.cherrypy.org">CherryPy 3.2.0rc1</a></span> 09:54:16|INFO </div> 09:54:16|INFO </body> 09:54:16|INFO </html> 09:54:16|INFO Deleting failed files and folder /volume1/downloads/series/xxx S01E07 720p HDTV x264-EVOLVE 09:54:16|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully. |
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
heb je de nieuwste versie(van SB-dutch-tpb) en ook aangezet in de scripts dat je gebruik maakt van de failed branch?
sickbeard verslikt zich hier in de toegestuurde gegevens zover ik kan zien
sickbeard verslikt zich hier in de toegestuurde gegevens zover ik kan zien
[ Voor 4% gewijzigd door Brackpc op 08-05-2013 11:30 ]
Volgens mij heb ik de nieuwste versies van nzbToMedia scripts en SickBeard. Heb gisteren een git clone gedaan van clinton-hall en sick zegt dat hij geen update nodig heeft.
In autoProcessMedia.cfg staat failed_fork = 1
In autoProcessMedia.cfg staat failed_fork = 1
wat gebeurt er als je de map handmatig laat processen door sickbeard (klik op post processing in het serieoverzicht)
Handmatig processen van de download map bedoel je? Dat gaat goed, hij doet alleen niks met failed downloads. Als ik het vinkje zet bij Mark failed downloads krijg ik dezelfde foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 1586, in processEpisode result = processTV.processDir(dirName, nzbName, failed=failed) File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/processTV.py", line 74, in processDir process_result = processor.process() File "/volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard/postProcessor.py", line 739, in process if ignore_file in self.file_path: TypeError: argument of type 'NoneType' is not iterable |
Het script doet dus zn werk goed, sickbeard gaat dus mis bij de faileds.
Hoe hebt je het geinstalleerd is het een pre-build package, via custom sickbeard of handmatig gedaan?
als ik het goed zie heb je het via de sickbeard-custom package gedaan right?
if so welke github link heb je aangegeven?
en welke python heb je geinstalleerd de synocommunity versie of de synology versie (heb gehoordt dat de synology versie problemen veroorzaakt)
Hoe hebt je het geinstalleerd is het een pre-build package, via custom sickbeard of handmatig gedaan?
als ik het goed zie heb je het via de sickbeard-custom package gedaan right?
if so welke github link heb je aangegeven?
en welke python heb je geinstalleerd de synocommunity versie of de synology versie (heb gehoordt dat de synology versie problemen veroorzaakt)
Heb het geinstalleerd via custom sickbeard met link https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch.git en branch dutch.
Python van SynoCommunity.
Python van SynoCommunity.
branch dutch is oud, neem als branch dutch-tpb
ik vermoed dat dat je probleem is
ik vermoed dat dat je probleem is
Wil de dutch branch wel bijwerken als er vraag naar is maar is denk beter hem uit OP weg te halen 
Iets anders. Weet iemand of er een torrent client is welke post-processing doet na het behalen van de seed ratio ipv completed?
Dit zou namelijk veel handiger zijn aangezien je nu met zaken rekening moet houden wat post-processing betreft, als namelijk seed ratio behaald is (moet de client wel ondersteuen) heb je namelijk niks meer te maken met het wel of niet behouden van files ivm seeden.
Iets anders. Weet iemand of er een torrent client is welke post-processing doet na het behalen van de seed ratio ipv completed?
Dit zou namelijk veel handiger zijn aangezien je nu met zaken rekening moet houden wat post-processing betreft, als namelijk seed ratio behaald is (moet de client wel ondersteuen) heb je namelijk niks meer te maken met het wel of niet behouden van files ivm seeden.
Het lijkt nu beter te gaan na vervangen van dutch door dutch-tpb. Er komen entries in m'n failed downloads lijst.
Er lijkt iets fout te gaan met verwijderen. Het spul is al verwijderd voordat het script het kan proberen. Heb vast ergens dubbel staan dat hij moet verwijderen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| 12:56:53|INFO ==================== 12:56:53|INFO nzbToSickBeard V8.1 12:56:53|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessTV... 12:56:53|INFO Loading config from /usr/local/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg 12:56:53|INFO The download failed. Sending 'failed' process request to SickBeard's failed branch 12:56:54|INFO Processing folder /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2 12:56:54|INFO TV_DOWNLOAD_DIR: 12:56:54|INFO Failed download detected: (xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.nzb, /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2) 12:56:54|INFO Using nzbName for release name. 12:56:54|INFO Processing /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2 (xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.nzb) 12:56:54|INFO Found result in history: (259765, 1, []) 12:56:54|INFO Parsed xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.nzb into xxx - S1E1 - 720p.HDTV.x264 (EVOLVE) [ABD: False] 12:56:54|INFO Checking scene exceptions for a match on xxx 12:56:54|INFO Looking up xxxx in the DB 12:56:54|INFO Lookup successful, using tvdb id 2xxxx 12:56:54|INFO Loading show object for tvdb_id 2xxxx 12:56:54|INFO Retrieving episode object for 1x1 12:56:54|INFO Setting episode(s) back to Wanted 12:56:54|INFO Setting episode back to wanted: Pilot 12:56:54|INFO Triggering search for episode(s) 12:56:54|INFO Searching for: Pilot 12:56:54|INFO Marking release as bad: xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE 12:56:54|INFO Deleting folder of failed download /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2 12:56:54|INFO Processing succeeded: (xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.nzb, /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2) 12:56:54|INFO Deleting failed files and folder /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2 12:56:54|ERROR Unable to delete folder /volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sabnzbd/var/scripts/nzbToMedia/autoProcess/autoProcessTV.py", line 56, in delete shutil.rmtree(dirName) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 237, in rmtree onerror(os.listdir, path, sys.exc_info()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 235, in rmtree names = os.listdir(path) OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/downloads/series/xxx.S01E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE.2' 12:56:54|INFO MAIN: The autoProcessTV script completed successfully. |
Er lijkt iets fout te gaan met verwijderen. Het spul is al verwijderd voordat het script het kan proberen. Heb vast ergens dubbel staan dat hij moet verwijderen.
@schumi
Heb er ondertussen ook naar gezocht (nog niets gedaan) en deluge leek dit te kunnen maar helaas ook hier alleen via completed (na download dus weer niet na seed) echter ondersteund deluge wel de optie om plugins te maken, wellicht eens naar kijken?
Heb er ondertussen ook naar gezocht (nog niets gedaan) en deluge leek dit te kunnen maar helaas ook hier alleen via completed (na download dus weer niet na seed) echter ondersteund deluge wel de optie om plugins te maken, wellicht eens naar kijken?
Ik gebruik Autosub al een hele poos naar alle tevredenheid, alleen is het mogelijk meerdere mappen toe te voegen, of te gebruiken? De mappen op mijn kleine schijf kunnen niet worden geïndexeerd op dit moment. Ik heb dit nergens kunnen terugvinden of dit mogelijk is.
Misschien een bibliotheek aanmaken en die map in autosub zetten? doe maar een gokje hoorIrminsul schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:37:
Ik gebruik Autosub al een hele poos naar alle tevredenheid, alleen is het mogelijk meerdere mappen toe te voegen, of te gebruiken? De mappen op mijn kleine schijf kunnen niet worden geïndexeerd op dit moment. Ik heb dit nergens kunnen terugvinden of dit mogelijk is.
Ik heb dezelfde foutmelding in CP.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:06:
In de log van CP kun je achterhalen welke URL er wordt opgevraagd; zoiets:
http://server/spotweb/api?t=movie&imdbid=1188729&apikey=xxx&extended=1
Als je de xxx vervangt door je spotweb API key dan zou je een geldige pagina moeten krijgen.
Ik kreeg eerst een SQL error, maar die heb ik verholpen door spotweb bij te werken. (zie: https://github.com/spotweb/spotweb/issues/1778)
Maar dan nog werkt het bij mij niet.
Verwijderd
Hoe bedoel je precies? Ik heb het zo:Irminsul schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:37:
/media/nas/Downloads/Serie
In de map serie staan al mijn series (duh) en deze scant hij recursieve
Ik vermoed dat ie bedoelt zo iets alsVerwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:12:
[...]
Hoe bedoel je precies? Ik heb het zo:
In de map serie staan al mijn series (duh) en deze scant hij recursieve
/media/nas/Downloads/Serie-2
Verwijderd
Wat werkt er niet, spots binnen halen via spotweb? Heb je een error dan kan ik er wat meeRudolfR schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:45:
[...]
Ik heb dezelfde foutmelding in CP.
In de log van CP kun je achterhalen welke URL er wordt opgevraagd; zoiets:
http://server/spotweb/api?t=movie&imdbid=1188729&apikey=xxx&extended=1
Als je de xxx vervangt door je spotweb API key dan zou je een geldige pagina moeten krijgen.
Ik kreeg eerst een SQL error, maar die heb ik verholpen door spotweb bij te werken. (zie: https://github.com/spotweb/spotweb/issues/1778)
Maar dan nog werkt het bij mij niet.
Error = updaten spotweb. Werkt dit niet check even of je rewrite goed werkt van spotweb. Anders dit lezen:Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:06:
https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider
En nee het is in sickbeard (nog) niet mogelijk om releases prioritijd te geven (ik doe het door de kwaliteit aan te passen, alleen maar 1080p web-dl bv)
Dat kan niet voor zover ik weetschumi2004 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:13:
[...]
Ik vermoed dat ie bedoelt zo iets als
/media/nas/Downloads/Serie-2
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 19:27 ]
Hier hetzelfde probleem. Sickbeard haalt prima nzb's van spotweb, bij Couchpotato gaat het mis.[b]nivong schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:15:[/b
[...]
Error = updaten spotweb. Werkt dit niet check even of je rewrite goed werkt van spotweb. Anders dit lezen:
https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider
En nee het is in sickbeard (nog) niet mogelijk om releases prioritijd te geven (ik doe het door de kwaliteit aan te passen, alleen maar 1080p web-dl bv)
[...]
Rewrite lijkt prima te werken, met http://host/spotweb/api?t=c krijg ik netjes een xml met alle categorieen etc.
Verwijderd
Ik heb de wiki link (content) aangepast, probeer het nog eens. Mocht het niet werken dubbel check je sites-enabledC@SP schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:03:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Sickbeard haalt prima nzb's van spotweb, bij Couchpotato gaat het mis.
Rewrite lijkt prima te werken, met http://host/spotweb/api?t=c krijg ik netjes een xml met alle categorieen etc.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <Directory /var/www/spotweb/> Options FollowSymLinks AllowOverride All Order deny,allow Allow from all Satisfy all </Directory> |
Bijvoorbeeld.
Zal wel weer als mosterd na de maaltijd komen maar begrijpen doe ik het niet.
Ik doe het downloaden altijd via deze stappen:
In Sabnzbd icm Sickbeard-dutch-tpb gaat het via categorien tvshows met het script autoProcesTV.py naar J:\Watchfolder Series.
Het sorteren in Sabnzbd van de tvshows is %sn/Season %s/%sn.S%0sE%0e.%en.%ext
De volgorde in mappen is:
J:\Download (Incomplete)-->J:\Brandmap\TVshows (vroeguh branden ik ze nog)-->J:\Watchfolder Series en in die map gaat Autosub kijken of er ondertitels nodig zijn. Evt renamen doe ik via Ember Media Manager
Nu heb ik geprobeerd het renamen te laten doen door SB. met de volgende setting:
Season %0S/%SN.S%0SE%0E.%Q.N-%RG (Season 02\Show Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext).
Dat werkt op zich ook goed icm met Autosub. Het komt in de J:\Watchfolder Series .
Nu probeerde ik het met in Sabnzbd met het script sabToSickbeard.py
maar hij delete de laatste folder en brengt het weer onder in J;\Brandmap\TVShows\CSI
Ik wil dat het in die laatste map blijft en niet nog eens wordt verplaatst. Wat is er fout aan het laatste script?
Het laatste script heeft wel mijn voorkeur ivm met het extra bijeen brengen van extra metadata voor op de Rpi met Xbian. Scraped hij ze beter dan dat ik nog eens moet doen met Ember media manager.
De eerste optie werkt maar ik wil het graag verbeteren vandaar mijn vraag
Ik doe het downloaden altijd via deze stappen:
In Sabnzbd icm Sickbeard-dutch-tpb gaat het via categorien tvshows met het script autoProcesTV.py naar J:\Watchfolder Series.
Het sorteren in Sabnzbd van de tvshows is %sn/Season %s/%sn.S%0sE%0e.%en.%ext
De volgorde in mappen is:
J:\Download (Incomplete)-->J:\Brandmap\TVshows (vroeguh branden ik ze nog)-->J:\Watchfolder Series en in die map gaat Autosub kijken of er ondertitels nodig zijn. Evt renamen doe ik via Ember Media Manager
Nu heb ik geprobeerd het renamen te laten doen door SB. met de volgende setting:
Season %0S/%SN.S%0SE%0E.%Q.N-%RG (Season 02\Show Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext).
Dat werkt op zich ook goed icm met Autosub. Het komt in de J:\Watchfolder Series .
Nu probeerde ik het met in Sabnzbd met het script sabToSickbeard.py
maar hij delete de laatste folder en brengt het weer onder in J;\Brandmap\TVShows\CSI
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
| CSI.S13E20.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NFHD Loading config from C:\Program Files\SABnzbd\scripts\autoProcessTV.cfg Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=CSI.S13E20.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NFHD.nzb&failed=0&dirName=J%3A%5CWatchfolder+Series%5CCsi%5CSeason+13&quiet=1 Processing folder J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13 TV_DOWNLOAD_DIR: J:\Watchfolder Series PostProcessing Path: J:\Watchfolder Series\Csi PostProcessing Dirs: [u'Season 13'] PostProcessing Files: [u'Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv', u'Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nfo', u'Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nzb', u'Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.srr'] PostProcessing VideoFiles: [u'Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv'] Processing J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv (CSI.S13E20.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NFHD.nzb) Found result in history: (72546, 13, []) Parsed CSI.S13E20.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NFHD.nzb into CSI - S13E20 - 1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264 (NFHD) [ABD: False] Checking scene exceptions for a match on CSI Scene exception lookup got tvdb id 72546, using that Loading show object for tvdb_id 72546 Retrieving episode object for 13x20 The old status had a quality in it, using that: 1080p WEB-DL SB snatched this episode so I'm marking it as priority Is ep a priority download: True File J:\Brandmap\TVShows\CSI Crime Scene Investigation\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv doesn't exist so there's no worries about replacing it This download is marked a priority download so I'm going to replace an existing file if I find one Deleting file J:\Brandmap\TVShows\CSI Crime Scene Investigation\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv Found release name CSI.S13E20.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NFHD Destination folder for this episode: J:\Brandmap\TVShows\CSI Crime Scene Investigation\Season 13 Moving file from J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv to J:\Brandmap\TVShows\CSI Crime Scene Investigation\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv Processing succeeded for J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.mkv Deleting succeeded for J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nfo Deleting file J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nfo Deleting succeeded for J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nzb Deleting file J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.nzb Deleting succeeded for J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.srr Deleting file J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13\Csi.S13E20.1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NFHD.srr Deleting folder J:\Watchfolder Series\Csi\Season 13 |
Ik wil dat het in die laatste map blijft en niet nog eens wordt verplaatst. Wat is er fout aan het laatste script?
Het laatste script heeft wel mijn voorkeur ivm met het extra bijeen brengen van extra metadata voor op de Rpi met Xbian. Scraped hij ze beter dan dat ik nog eens moet doen met Ember media manager.
De eerste optie werkt maar ik wil het graag verbeteren vandaar mijn vraag
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Verwijderd
Beste mensen, wie kan mij verder helpen met een probleem met CouchPotato
Ik heb sinds kort FreeNAS 8.3 met SabNZB en nu ook CouchPotato geinstalleerd.. maar mijn CouchPotato kan geen enkele film vinden.. als ik een bekende film naam in vul bij search of ik gebruik het scriptje in je favorieten dan gebeurt er helemaal niets
zie:

Zo ziet mijn log file er uit:

Ik heb voor mij gevoel echt overral gezocht en veel gelezen in dit topic maar kan de oplossing nergens vinden.. ik zou erg dankbaar zijn als iemand mij kan verder helpen met dit probleem..
Ik heb sinds kort FreeNAS 8.3 met SabNZB en nu ook CouchPotato geinstalleerd.. maar mijn CouchPotato kan geen enkele film vinden.. als ik een bekende film naam in vul bij search of ik gebruik het scriptje in je favorieten dan gebeurt er helemaal niets
zie:

Ik heb voor mij gevoel echt overral gezocht en veel gelezen in dit topic maar kan de oplossing nergens vinden.. ik zou erg dankbaar zijn als iemand mij kan verder helpen met dit probleem..
Waarom zou je dat willen? Ik heb in mijn autoProcessMedia aangegeven dat hij mijn files mag deleten als ie klaar is met post processen. En dat doet ie ook netjes, of hij nou zijn seed ratio gehaald heeft of niet. En dat is met transmission.schumi2004 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:59:
Wil de dutch branch wel bijwerken als er vraag naar is maar is denk beter hem uit OP weg te halen
Omdat je wellicht op bepaalde sites een ratio moet hebben om er gebruik van te kunnen makenmvds schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Waarom zou je dat willen? Ik heb in mijn autoProcessMedia aangegeven dat hij mijn files mag deleten als ie klaar is met post processen. En dat doet ie ook netjes, of hij nou zijn seed ratio gehaald heeft of niet. En dat is met transmission.
Welke versie van CP gebruik je? Heb 't idee dat je een oude gebruikt en dan ook nog x64. CouchPotatoServer is namelijk CPv2 en heeft ook nog een 'Home' screen wat ik niet op je screenshots zie staan.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:00:
zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog steeds problemen met de post processing met Couchpotato Server. Wat ik probeer, ik krijg telkens het volgende resultaat in SAB:
Naar wat ik online kan vinden wordt er verwezen naar een probleem met python, een probleem i.c.m. nzbx (ruim 2 maanden oud), en verder iets over een database?
Enig idee waar dit door komt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| 00:40:45|INFO ==================== 00:40:45|INFO nzbToCouchPotato V8.1 00:40:45|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 00:40:45|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 00:40:45|INFO Found movie id tt0468569 in name 00:40:46|ERROR Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt0468569 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 78, in get_movie_info result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded 00:40:46|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/nzbToCouchPotato.py", line 221, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 275, in process result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded |
Naar wat ik online kan vinden wordt er verwezen naar een probleem met python, een probleem i.c.m. nzbx (ruim 2 maanden oud), en verder iets over een database?
Dit gezien Verwijderd in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" ?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:55:
Ik heb nog steeds problemen met de post processing met Couchpotato Server. Wat ik probeer, ik krijg telkens het volgende resultaat in SAB:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 00:40:45|INFO ==================== 00:40:45|INFO nzbToCouchPotato V8.1 00:40:45|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 00:40:45|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 00:40:45|INFO Found movie id tt0468569 in name 00:40:46|ERROR Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt0468569 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 78, in get_movie_info result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded 00:40:46|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/nzbToCouchPotato.py", line 221, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 275, in process result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded
Voor zover ik het kan begrijpen werkt voor nu enkel die temporary fix? Er staat dat je alle scripts moet aanpassen. Op welke bestanden doelt hij dan precies? Alle .py bestanden in de map nzbtomedia? Ik kan die regel enkel vinden in sabtocouchpotato.py. Als ik die aanpas heeft dat echter geen enkel effect. Krijg dan nog steeds de eerdergenoemde foutmelding.
Het is sowieso V2, V1 had een witte layout. Het is wel een oudere versie. Ik zou je CP inderdaad even updaten.Tommiiee schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:12:
[...]
Welke versie van CP gebruik je? Heb 't idee dat je een oude gebruikt en dan ook nog x64. CouchPotatoServer is namelijk CPv2 en heeft ook nog een 'Home' screen wat ik niet op je screenshots zie staan.
Als het onduidelijk is welke files dan open je zo toch even allemaal om te kijken welke het zouden zijnFreakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:35:
[...]
Voor zover ik het kan begrijpen werkt voor nu enkel die temporary fix? Er staat dat je alle scripts moet aanpassen. Op welke bestanden doelt hij dan precies? Alle .py bestanden in de map nzbtomedia? Ik kan die regel enkel vinden in sabtocouchpotato.py. Als ik die aanpas heeft dat echter geen enkel effect. Krijg dan nog steeds de eerdergenoemde foutmelding.
Haha, ja, maar ik zie niet wat nzbtoheadphones.py hiermee te maken heeft? Of moet je die toch veranderen wanneer je headphones gaat gebruiken?
edit;
nzbtosickbeard heeft dit namelijk ook, maar Sab en SB werken nu helemaal perfect..
edit;
nzbtosickbeard heeft dit namelijk ook, maar Sab en SB werken nu helemaal perfect..
[ Voor 24% gewijzigd door Freakster86 op 09-05-2013 09:51 ]
Wat je niet nodig hebt hoeft dan niet he simpel toch ?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:49:
Haha, ja, maar ik zie niet wat nzbtoheadphones.py hiermee te maken heeft? Of moet je die toch veranderen wanneer je headphones gaat gebruiken?
edit;
Ik zelf heb het wel gedaan voor het geval ik het ooit nog eens gebruiken ga, (waarschijnlijk inet maar kan maar gedaan zijn)
Ik heb vorige week in Sickbeard de renaming optie onder post processing aangezet. De consequentie is dat de episodes netjes worden renamed met de daadwerkelijke naam van de episode in plaats van dat de naam bestaat ui de release, formaat etc.
Het nadeel is alleen dat subliminal nu niet meer zo goed lijkt te weten welke subtitels er bij de episode horen, en maar een willekeurige subtitle lijkt te pakken, wat regelmatig de onjuiste is.
Is er een manier om deze applicaties toch weer "in sync" te brengen zonder dat ik de renaming verlies?
Het nadeel is alleen dat subliminal nu niet meer zo goed lijkt te weten welke subtitels er bij de episode horen, en maar een willekeurige subtitle lijkt te pakken, wat regelmatig de onjuiste is.
Is er een manier om deze applicaties toch weer "in sync" te brengen zonder dat ik de renaming verlies?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, daarom verkies ik altijd originele filename boven custom naming.cheiron schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:02:
Ik heb vorige week in Sickbeard de renaming optie onder post processing aangezet. De consequentie is dat de episodes netjes worden renamed met de daadwerkelijke naam van de episode in plaats van dat de naam bestaat ui de release, formaat etc.
Alles aangepast (behalve nzbtosickbeard.py) maar het probleem blijft..schumi2004 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:01:
[...]
Wat je niet nodig hebt hoeft dan niet he simpel toch ?
Ik zelf heb het wel gedaan voor het geval ik het ooit nog eens gebruiken ga, (waarschijnlijk inet maar kan maar gedaan zijn)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| 10:20:25|INFO ==================== 10:20:25|INFO nzbToCouchPotato V8.1 10:20:25|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 10:20:25|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 10:20:26|INFO Found movie id tt1321870 in name 10:20:26|ERROR Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt1321870 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 78, in get_movie_info result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded 10:20:26|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/nzbToCouchPotato.py", line 221, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 275, in process result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded |
Zou het misschien dit kunnen zijn?
In plaats van:
code:
1
| #!/usr/local/python/bin/python |
dit:
code:
1
| #!/volume1/@appstore/python/bin/python |
?
[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 09-05-2013 10:29 ]
Waarom niet nzbtosickbeard.py?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:23:
[...]
Alles aangepast (behalve nzbtosickbeard.py) maar het probleem blijft..
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 10:20:25|INFO ==================== 10:20:25|INFO nzbToCouchPotato V8.1 10:20:25|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 10:20:25|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 10:20:26|INFO Found movie id tt1321870 in name 10:20:26|ERROR Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt1321870 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 78, in get_movie_info result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded 10:20:26|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/nzbToCouchPotato.py", line 221, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 275, in process result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded
Zou het misschien dit kunnen zijn?
In plaats van:
code:
1 #!/usr/local/python/bin/python
dit:
code:
1 #!/volume1/@appstore/python/bin/python
?
Dit zou ook kunnen ja, gewoon proberen of je Python shell krijg als je dat commando geeft
code:
1
| /volume1/@appstore/python/bin/python |
Shell verlaten met ctrl+d
Bedoel je dit? Met putty:
Mijn "idee" net uitgevoerd, maar krijg nog steeds die JSON not found error.
code:
1
2
3
4
5
| Freek-DS> /volume1/@appstore/python/bin/python Python 2.7.3 (default, Mar 7 2013, 19:36:25) [GCC 4.2.0] on linux2 Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information. >>> |
Mijn "idee" net uitgevoerd, maar krijg nog steeds die JSON not found error.
ik had hier toch een alternatieve fix gepost die alle problemen bij mij oploste zonder de scripts aan te hoeven passen, misschien overheen gelezen, of werkt die stomweg niet bij jullie?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 09:35:
[...]
Brackpc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
/usr/local/ verwijst in packages gewoon naar de @appstore map, blader er maar eens heen in bijvoorbeeld sickbeard...je zult al je packages daar zien, dus ook python.
Echter werdt python niet opgenomen in de path bij nzbget11, via het startscript.
Na deze wijziging kan de package ook met python omgaan en voila no more problems
[ Voor 47% gewijzigd door Brackpc op 09-05-2013 11:16 ]
Werkt de DNS resolving goed op je FreeNAS bak?Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:00:
zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het mogelijk om tussen branches van SB te wisselen met behoud van instellingen? Ik wil van de gewone SB naar een met failed handling, en liefst ook TPB ondersteuning. Maar heb geen zin om alle instellingen weer te moeten doen, en alle series weer te moeten gaan importeren en statussen goed te moeten zetten.
Punt is dat ik SAB gebruik. Ik heb jouw suggestie gebruikt, maar nu krijg ik de volgende foutmeldingBrackpc schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:06:
[...]
ik had hier toch een alternatieve fix gepost die alle problemen bij mij oploste zonder de scripts aan te hoeven passen, misschien overheen gelezen, of werkt die stomweg niet bij jullie?
Brackpc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
/usr/local/ verwijst in packages gewoon naar de @appstore map, blader er maar eens heen in bijvoorbeeld sickbeard...je zult al je packages daar zien, dus ook python.
Echter werdt python niet opgenomen in de path bij nzbget11, via het startscript.
Na deze wijziging kan de package ook met python omgaan en voila no more problems
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| 11:54:39|INFO ==================== 11:54:39|INFO nzbToCouchPotato V8.1 11:54:39|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 11:54:39|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 11:54:39|INFO Found movie id tt0480249 in name 11:54:39|ERROR Unable to open URL Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 71, in get_movie_info urlObj = myOpener.openit(url) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 33, in openit return urllib.FancyURLopener.open(self, url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 207, in open return getattr(self, name)(url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 344, in open_http h.endheaders(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 954, in endheaders self._send_output(message_body) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 814, in _send_output self.send(msg) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 776, in send self.connect() File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 757, in connect self.timeout, self.source_address) File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 571, in create_connection raise err IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 11:54:39|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 11:55:44|ERROR Unable to open URL Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 270, in process urlObj = myOpener.openit(url) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 33, in openit return urllib.FancyURLopener.open(self, url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 207, in open return getattr(self, name)(url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 344, in open_http h.endheaders(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 954, in endheaders self._send_output(message_body) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 814, in _send_output self.send(msg) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 776, in send self.connect() File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 757, in connect self.timeout, self.source_address) File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 571, in create_connection raise err IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 11:55:44|INFO MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script. |
Als package gelinkt in OP komt deze naast bestaand voor wat Synology betreft, dit kun je als je vanaf source draait ook zelf zo doen. Gaat er niks verloren en kun je uit testen.mvds schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:58:
Is het mogelijk om tussen branches van SB te wisselen met behoud van instellingen? Ik wil van de gewone SB naar een met failed handling, en liefst ook TPB ondersteuning. Maar heb geen zin om alle instellingen weer te moeten doen, en alle series weer te moeten gaan importeren en statussen goed te moeten zetten.
Mijn vermoeden zegt dat je alsnog overnieuw moet beginnen vanwege een mogelijk DB conflict.
Welke python gebruik jij? Die uit de synocommunity, of die van Synology zelf?
De standaard TPB editie ondersteund zeker geen failed handling?schumi2004 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:02:
[...]
Als package gelinkt in OP komt deze naast bestaand voor wat Synology betreft, dit kun je als je vanaf source draait ook zelf zo doen. Gaat er niks verloren en kun je uit testen.
Mijn vermoeden zegt dat je alsnog overnieuw moet beginnen vanwege een mogelijk DB conflict.
Echt vreemd, ik heb helemaal geen problemen daarmee. En alle packages weggooien en opnieuw installeren, incl python? Heb je dat al eens geprobeerd? Heb je misschien packages gewisseld ofzo? (CP1 naar CP2 of zoiets dergelijks?)Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:09:
Synocommunity 2.7.3-5
Alle packages weggooien.. kan ik weer alles opnieuw gaan instellen
CP deed het de eerste keer niet perfect. Settings gekopieerd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd en settings teruggezet. CP liep toen steeds vast. Na veel gekloot weer handmatig alles ingesteld. Voorzover ik nu kan zien werkt CP goed.
Ik heb die wijziging in de eerste regel van elke .py weer naar het oude veranderd en gecheckt of ik de wijziging van brackpc goed heb overgenomen. Nu maar weer een film aanzetten en kijken of het nu goed gaat.
Edit:
Krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

CP deed het de eerste keer niet perfect. Settings gekopieerd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd en settings teruggezet. CP liep toen steeds vast. Na veel gekloot weer handmatig alles ingesteld. Voorzover ik nu kan zien werkt CP goed.
Ik heb die wijziging in de eerste regel van elke .py weer naar het oude veranderd en gecheckt of ik de wijziging van brackpc goed heb overgenomen. Nu maar weer een film aanzetten en kijken of het nu goed gaat.
Edit:
code:
1
2
| IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 12:47:40|INFO MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script. |
[ Voor 16% gewijzigd door Freakster86 op 09-05-2013 12:48 ]
Dat lijkt te hebben geholpen, dankjewel.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:45:
[...]
Ik heb de wiki link (content) aangepast, probeer het nog eens. Mocht het niet werken dubbel check je sites-enabled
code:
1 2 3 4 5 6 7 <Directory /var/www/spotweb/> Options FollowSymLinks AllowOverride All Order deny,allow Allow from all Satisfy all </Directory>
Bijvoorbeeld.
Zit je wel de juiste files aan te passen, omdat je ze mogelijk dubbel op je systeem heb, path niet goed voor post-processing.Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:17:
Alle packages weggooien.. kan ik weer alles opnieuw gaan instellen![]()
Edit:
code:
1 2 IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 12:47:40|INFO MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script.
var/packages/sabnzbd/scripts/start-stop-status
naar
Als ik in volume1/@appstore/sabnzbd ga zoeken kan ik niks vergelijkbaars vinden.
code:
1
| PATH="${INSTALL_DIR}/bin:${INSTALL_DIR}/env/bin:${PYTHON_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin" |
naar
code:
1
| PATH="${INSTALL_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin:${PYTHON_DIR}/bin:" |
Als ik in volume1/@appstore/sabnzbd ga zoeken kan ik niks vergelijkbaars vinden.
Package herstart neem ik aan?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:57:
var/packages/sabnzbd/scripts/start-stop-status
code:
1 PATH="${INSTALL_DIR}/bin:${INSTALL_DIR}/env/bin:${PYTHON_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin"
naar
code:
1 PATH="${INSTALL_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin:${PYTHON_DIR}/bin:"
die wijziging van mij kan je weer ongedaan maken, dacht inderdaad dat het om nzbget ging over, sabnzb heen gelezen in de post
de enige wijziging van mij op het startscript dat standaard meegeleverd was bij nzbget was $(pyhon_dir)/bin.
Deze staat bij sabnzbd er dus wel al correct tussen.
de enige wijziging van mij op het startscript dat standaard meegeleverd was bij nzbget was $(pyhon_dir)/bin.
Deze staat bij sabnzbd er dus wel al correct tussen.
Nu snap ik er helemaal niks meer van... Alles weer teruggezet en dan krijg ik wéér die 'nieuwe' foutmelding en niet de oude...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| 15:38:21|INFO ==================== 15:38:21|INFO nzbToCouchPotato V8.1 15:38:21|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 15:38:21|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 15:38:21|INFO Found movie id tt0116629 in name 15:38:21|ERROR Unable to open URL Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 71, in get_movie_info urlObj = myOpener.openit(url) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 33, in openit return urllib.FancyURLopener.open(self, url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 207, in open return getattr(self, name)(url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 344, in open_http h.endheaders(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 954, in endheaders self._send_output(message_body) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 814, in _send_output self.send(msg) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 776, in send self.connect() File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 757, in connect self.timeout, self.source_address) File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 571, in create_connection raise err IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 15:38:21|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 15:39:26|ERROR Unable to open URL Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 270, in process urlObj = myOpener.openit(url) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 33, in openit return urllib.FancyURLopener.open(self, url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 207, in open return getattr(self, name)(url) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib.py", line 344, in open_http h.endheaders(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 954, in endheaders self._send_output(message_body) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 814, in _send_output self.send(msg) File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 776, in send self.connect() File "/usr/local/python/lib/python2.7/httplib.py", line 757, in connect self.timeout, self.source_address) File "/usr/local/python/lib/python2.7/socket.py", line 571, in create_connection raise err IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused 15:39:26|INFO MAIN: A problem was reported in the autoProcessMovie script. |
Weet iemand of je de bij de subtitles de land/taalcode kan uitzetten in SB TBP branch?
Ik wil geen Arrow - S0xE0x - blah blah.nl.srt
Dat kan, onder instellingen kun je dat aangeven uitvinken.mvds schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:48:
Weet iemand of je de bij de subtitles de land/taalcode kan uitzetten in SB TBP branch?
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 09-05-2013 15:53 ]
Niet helemaal netjes maar ik breng het nogmaals onder de aandacht.
Weet iemand wat er bovenstaand verkeerd gaat?
[ Voor 89% gewijzigd door Sepp14 op 09-05-2013 16:23 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Bedoel je nu niet AutoSub dan? Want ik zie geen instellingen anders dan aan/uitzetten, taal, history opslaan en bronnen. Ik kan alleen de bron kiezen, maar ook verder niet instellen.EN-IS schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:53:
[...]
Dat kan, onder instellingen kun je dat aangeven uitvinken.
Voor zover ik kan zien heeft SB die optie niet. Autosub wel. Waarom zou je eigenlijk geen 'nl' erin willen hebben?mvds schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:25:
[...]
Bedoel je nu niet AutoSub dan? Want ik zie geen instellingen anders dan aan/uitzetten, taal, history opslaan en bronnen. Ik kan alleen de bron kiezen, maar ook verder niet instellen.
Geen speciale redenFreakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:26:
[...]
Voor zover ik kan zien heeft SB die optie niet. Autosub wel. Waarom zou je eigenlijk geen 'nl' erin willen hebben?
Oeh, dat is behoorlijk jammer. Het heeft toch wel wat om de daadwerkelijke titel van een episode te weten. Een delay in de post-processing door sickbeard van bijvoorbeeld 24 uur zou al een uitkomst kunnen zijn. Maar dat is er dus niet.schumi2004 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Nee, daarom verkies ik altijd originele filename boven custom naming.
Deze postprocessing zorgde er trouwens in mijn geval ook voor dat bestanden die voor SabNZBD niet te herkennen waren voor een bepaalde serie (vanwege onherkenbare namen) wel weer op de juiste plek werden neergezet ipv in de hoofdfolder.
Flickr PSN ID= cheironnl
- Aanpassingen ongedaan gemaakt.
- nzbtomedia bestanden allemaal vervangen met originele
- Opnieuw een film aangezet
- Zelfde foutmelding "IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused"
ip:port username:pass correct ?Freakster86 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:06:
Iemand enig idee waar dit aan ligt? Google levert niks op. Het gaat om dezelfde foutmelding die ik hierboven postte.
- Aanpassingen ongedaan gemaakt.
- nzbtomedia bestanden allemaal vervangen met originele
- Opnieuw een film aangezet
- Zelfde foutmelding "IOError: [Errno socket error] [Errno 111] Connection refused"
Ik denk de poort even te controleren. Open CP en krijg de melding "Kan geen verbinding maken".
Naar DSM en kom er nu achter dat CP is "gecrasht"... Package is stopgezet en op uitvoeren drukken heeft geen enkel effect

Spoor bijster

edit:
CPServer package gedownload en geïnstalleerd. Geen enkel succes. Kan op uitvoeren drukken tot ik een ons weeg, maar het wil niet.
edit2:
Ik laat CP wel even voor wat het is... uitgeschakeld dus. Ik heb een issue op github aangemaakt, aangezien ik via google niks nuttigs kan vinden, ik hier anders het hele topic blijf vervuilen en ik niet de enige blijk te zijn met een vastlopende CP.
[ Voor 33% gewijzigd door Freakster86 op 09-05-2013 22:34 ]
CP met imdb werkt nog steeds niet. Ik heb de volgende link gebruikt imdb eigen watchlist export link en heb geen errors in mijn log. Wat zou dit kunnen zijn (heb CP al herstart en een paar uur gewacht)
Heb dat stuk gekopieerd en apache herstart. Als ik de url die Couch probeert te openen met hand en met m'n api key in de browser kopieer krijg ik netjes een xml met resultaten. Couch is het er echter nog niet mee eens:Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:45:
[...]
Ik heb de wiki link (content) aangepast, probeer het nog eens. Mocht het niet werken dubbel check je sites-enabled
code:
1 2 3 4 5 6 7 <Directory /var/www/spotweb/> Options FollowSymLinks AllowOverride All Order deny,allow Allow from all Satisfy all </Directory>
Bijvoorbeeld.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 05-09 20:28:24 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost/spotweb/api?t=movie&imdbid=1549920&apikey=xxx&extended=1, params: []05-09 20:28:24 ERROR [otato.core.providers.base] Failed to parsing Newznab: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/providers/base.py", line 67, in getRSSData data = XMLTree.fromstring(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/xml/etree/ElementTree.py", line 1301, in XML parser.feed(text) File "/usr/local/python/lib/python2.7/xml/etree/ElementTree.py", line 1643, in feed self._raiseerror(v) File "/usr/local/python/lib/python2.7/xml/etree/ElementTree.py", line 1507, in _raiseerror raise err ParseError: mismatched tag: line 49, column 78 |
Ik moet zeggen, het is heel vaag met die export link. Bij mij werkte het de eerste paar uur niet, een herstart gedaan en daarna kwamen de films uit de watchlist opeens in mijn wanted list te staan. Het werkt, ongeveer, maar perfect zeker niet. Misschien een issue openen op Github?Griffin schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:48:
CP met imdb werkt nog steeds niet. Ik heb de volgende link gebruikt imdb eigen watchlist export link en heb geen errors in mijn log. Wat zou dit kunnen zijn (heb CP al herstart en een paar uur gewacht)
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]