Vreemd, werkt hier als een treinSepp14 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:28:
Subtitle plug in heeft nooit gewerkt bij mij in sickbeard tpb dutch fork. Ik gebruik autosub.
Verwijderd
Ook voor Bierdopje? Krijg continu deze error in mijn log en vind daardoor weinig NL subs
May-03 07:17:21 WARNING SUBLIMINAL :: Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
Ik heb besloten om maar terug te gaan van nzbget naar sab. Ondanks de voordelen die nzbget heeft, vond ik sab toch beter werken. Ik ben door een domme fout van mezelf al mijn series kwijt en ben dus alles opnieuw aan het downloaden. En veel van de series komen dus nu per seizoen, en in bluray kwaliteit binnen in nzb's van 30GB per stuk en nzbget doet er (niet overdreven) iets van 3 uur over per bestand om ze te controleren en uit te pakken, terwijl sab het doet in iets van 10 minuten.
Ik had ineens (ook weer niet overdreven) 8 gedownloade bestanden van 30GB per stuk in mijn pp queue staan, en nzbget ging helemaal over zijn nek.
Ik vind het jammer want nzbget deed het voorheen best goed.
Ik had ineens (ook weer niet overdreven) 8 gedownloade bestanden van 30GB per stuk in mijn pp queue staan, en nzbget ging helemaal over zijn nek.
Iemand die weet waarom ik mijn SB altijd manual moet laten postprocessen omdat hij anders de series niet zelf meer verwerkt? Is er een bepaalde instelling die ik anders moet zetten?
En het lukt me niet meer om een films te downloaden met SABnzbd. Ik weet niet of het aan CP ligt of aan SAB, maar de films blijven hangen op 0:00:00 left. Hij geeft dan wel aan dat er missing articles zijn, maar dan ging hij voorheen alsnog proberen om de films uit te pakken en te repareren. Nu komt hij niet meer aan die stap toe. Waar zou ik moeten kijken om dit te verhelpen?
Alvast bedankt!
En het lukt me niet meer om een films te downloaden met SABnzbd. Ik weet niet of het aan CP ligt of aan SAB, maar de films blijven hangen op 0:00:00 left. Hij geeft dan wel aan dat er missing articles zijn, maar dan ging hij voorheen alsnog proberen om de films uit te pakken en te repareren. Nu komt hij niet meer aan die stap toe. Waar zou ik moeten kijken om dit te verhelpen?
Alvast bedankt!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kijk bij SABZNDB eens onder "status" > recenste meldingen > debug. Daar haal je nog wel wat extra info vandaan. Wat ook wel eens wil hebben is een herstart.Jorgen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:37:
Iemand die weet waarom ik mijn SB altijd manual moet laten postprocessen omdat hij anders de series niet zelf meer verwerkt? Is er een bepaalde instelling die ik anders moet zetten?
Alvast bedankt!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Niet eens gecheked maar de laatste keer dat ik keek zag ik niet dergelijke meldingen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:19:
[...]
Ook voor Bierdopje? Krijg continu deze error in mijn log en vind daardoor weinig NL subs
May-03 07:17:21 WARNING SUBLIMINAL :: Service bierdopje not available: none of available features could be used. One of ['xml'] required
Je zou ook een andere provider erbij kunnen pakken, opensubtitles bv want om nu te zeggen dat de Subtitle engine niet functioneerd in SickBeard puur en alleen omdat Bierdopje niet doet wat je wil lijkt mij wat overdreven
Misschien kan user nzbget hier iets mee als je de logging er nog van hebt?mvds schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:21:
Ik heb besloten om maar terug te gaan van nzbget naar sab. Ondanks de voordelen die nzbget heeft, vond ik sab toch beter werken. Ik ben door een domme fout van mezelf al mijn series kwijt en ben dus alles opnieuw aan het downloaden. En veel van de series komen dus nu per seizoen, en in bluray kwaliteit binnen in nzb's van 30GB per stuk en nzbget doet er (niet overdreven) iets van 3 uur over per bestand om ze te controleren en uit te pakken, terwijl sab het doet in iets van 10 minuten.
Ik denk niet dat ik die nog heb, ik heb nzbget gedeïnstalleerd namelijk...schumi2004 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:21:
[...]
Misschien kan user nzbget hier iets mee als je de logging er nog van hebt?
Ik wacht wel even tot 11 er is, en dan probeer ik het wel opnieuw. En ik zou willen dat die rot tranmission eens mijn pp script pakt!
Verwijderd
Option ParCheck=yes? If so, it checks every download (even undamaged). Set it to "no" to check only damaged downloads. In the latest development version (v11-r660) I've changed the values from "yes/no" to "force/auto" to avoid confusion (and also added new value "manual" for manual repair on a faster computer but that's a different story).mvds schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:21:
En veel van de series komen dus nu per seizoen, en in bluray kwaliteit binnen in nzb's van 30GB per stuk en nzbget doet er (niet overdreven) iets van 3 uur over per bestand om ze te controleren en uit te pakken, terwijl sab het doet in iets van 10 minuten.
Were you using v10 or v9?
De Bierdopje subs doen het helaas niet niet out of the box.schumi2004 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:21:
[...]
Niet eens gecheked maar de laatste keer dat ik keek zag ik niet dergelijke meldingen.
Je zou ook een andere provider erbij kunnen pakken, opensubtitles bv want om nu te zeggen dat de Subtitle engine niet functioneerd in SickBeard puur en alleen omdat Bierdopje niet doet wat je wil lijkt mij wat overdreven
[...]
Misschien kan user nzbget hier iets mee als je de logging er nog van hebt?
Je moet schijnbaar lxml installeren. Het is mij echter op Windows nog niet gelukt.
http://sickbeard.com/foru...=9&t=2386&p=32327&#p32322
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik heb 11 als package voor Synology DS211 enz , transmission zal ik vanavond even in docje bijwwerken (of op z'n laatst morgen avond)mvds schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:24:
[...]
Ik denk niet dat ik die nog heb, ik heb nzbget gedeïnstalleerd namelijk...
Ik wacht wel even tot 11 er is, en dan probeer ik het wel opnieuw. En ik zou willen dat die rot tranmission eens mijn pp script pakt!
Opensubtitles doet het ook prima hier dus lig er niet echt wakker vanTijntje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:28:
[...]
De Bierdopje subs doen het helaas niet niet out of the box.
Je moet schijnbaar lxml installeren. Het is mij echter op Windows nog niet gelukt.
[ Voor 26% gewijzigd door schumi2004 op 03-05-2013 10:30 ]
I had that option at noVerwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:26:
[...]
Option ParCheck=yes? If so, it checks every download (even undamaged). Set it to "no" to check only damaged downloads. In the latest development version (v11-r660) I've changed the values from "yes/no" to "force/auto" to avoid confusion (and also added new value "manual" for manual repair on a faster computer but that's a different story).
Were you using v10 or v9?
My NAS is a DS413.
Verwijderd
Then the download was damaged indeed and required repair.mvds schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:43:
I had that option at noAnd I was using 10.2 (latest synocommunity version) in combination with the latest version scripts (v 8.0 I think it is) from clinton hall (nzbtomedia)
May be that was the same issue schumi2004 had a few days ago.
Do you use multiple news server? Is xsnews.nl one of them?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:19:
[...]
Mij wel, op de lxml installatie pagina staat een linkje naar de onofficiële windows binariesTijntje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:28:
[...]
De Bierdopje subs doen het helaas niet niet out of the box.
Op de Python installer manier kreeg ik het ook niet aan de praat, wat een gedoe is dat zeg. Eerst moet je dan PIP installeren (wat nergens staat gedocumenteerd dus je moet eerst uitvissen hoe je dat moet installeren), dat gaat vervolgens niet goed omdat hij het standaard op de verkeerde plek zet. Als het dan goed staat moet je 'pip install lxml' doen en die download failed gewoon ergens halverwege. Als je niet bekend bent met Python is het echt een trial and error spaghetti van heb ik jou daar. Wellicht dat het op Linux of NASsen beter werkt maar op Windows is het echt een zooitje.
Ik start SAB, CP en SB sowieso alleen maar zelf op, wanneer ik iets wil downloaden.renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:18:
[...]
Kijk bij SABZNDB eens onder "status" > recenste meldingen > debug. Daar haal je nog wel wat extra info vandaan. Wat ook wel eens wil hebben is een herstart.
Ik heb geklikt op "latest warnings" en dan "logging + debug" en dan "show logging".
Het txt-document wat dan te zien is, snap ik niet zo goed.
Waar moet ik dan op letten?
Your Friendly Neighborhood Moderator
I have two, I have usenetserver.com as primary and the server from my provider (Ziggo) as backup.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:55:
[...]
Then the download was damaged indeed and required repair.
May be that was the same issue schumi2004 had a few days ago.
Do you use multiple news server? Is xsnews.nl one of them?
Verwijderd
Thanks for info. Too bad you don't have logs anymoremvds schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:20:
I have two, I have usenetserver.com as primary and the server from my provider (Ziggo) as backup.
@mvds
You should try version 11.0, sounds like the same issue i had.
In latest code nzbget added a fix that should solve this (i hope)
It did for me
You should try version 11.0, sounds like the same issue i had.
In latest code nzbget added a fix that should solve this (i hope)
It did for me
Problem is that I have a DS413, so with the PPC cpu
There is no package available yet.
But I'll give 11.0 a try once it's available through the normal channel (synocommunity)
But I'll give 11.0 a try once it's available through the normal channel (synocommunity)
Iemand die in het kort kan uitleggen hoe torrent postprocessing werkt?
Mijn situatie: Synology DS209+II, Sickbeard ThePirateBay edition, SabNZBD+, Ziggo Usenet service. Dit heb ik eigenlijk al een poosje goed werkende. Het stoorde mij alleen dat een aantal series (voornamelijk big bang en 2.5man) niet of nauwelijks door sickbeard werden binnengehaald. Dus moest ik die of manueel toevoegen in SAB (haalde dan een NZB van binsearch) of ik downloade een torrent en gooide die daarna in de juiste serie-seizoens map. Dit vond ik kortgezegd omslachtig.
Dus ik denk, ik test die torrent functie eens uit in Sickbeard. Heb nu netjes 2 torrentproviders geselecteerd, ezrss en piratebay, en gekozen voor de 'BlackHole' methode. (Ik koos eerst voor de 'Synology DS' methode, maar de connection test werkte niet, waarschijnlijk verkeerde poort ofzo) Anyway, ik nog eens laten zoeken naar eerder genoemde series en die werden meteen gedownload. Ik was een blij man.
Alleen werkt nu de post-processing niet, ik heb netjes de download folder als 'watched folder' in Sickbeard aangegeven. Maar hij blijft op 'snatched' staan
Mis ik hier nog een cruciaal onderdeel? Ik zie ook in de logs niks raars.
Mijn excuses, ik heb te weinig geduld. Tijdens het typen van dit verhaal werkt het wel.
Mijn situatie: Synology DS209+II, Sickbeard ThePirateBay edition, SabNZBD+, Ziggo Usenet service. Dit heb ik eigenlijk al een poosje goed werkende. Het stoorde mij alleen dat een aantal series (voornamelijk big bang en 2.5man) niet of nauwelijks door sickbeard werden binnengehaald. Dus moest ik die of manueel toevoegen in SAB (haalde dan een NZB van binsearch) of ik downloade een torrent en gooide die daarna in de juiste serie-seizoens map. Dit vond ik kortgezegd omslachtig.
Dus ik denk, ik test die torrent functie eens uit in Sickbeard. Heb nu netjes 2 torrentproviders geselecteerd, ezrss en piratebay, en gekozen voor de 'BlackHole' methode. (Ik koos eerst voor de 'Synology DS' methode, maar de connection test werkte niet, waarschijnlijk verkeerde poort ofzo) Anyway, ik nog eens laten zoeken naar eerder genoemde series en die werden meteen gedownload. Ik was een blij man.
Alleen werkt nu de post-processing niet, ik heb netjes de download folder als 'watched folder' in Sickbeard aangegeven. Maar hij blijft op 'snatched' staan
Mis ik hier nog een cruciaal onderdeel? Ik zie ook in de logs niks raars.
Mijn excuses, ik heb te weinig geduld. Tijdens het typen van dit verhaal werkt het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door arjen9551 op 03-05-2013 18:26 ]
n.a.
Sidns een paar maanden kan Sick Beard geen afleveringen van Big Bang meer snatchen. Modern Family lukt prima, maar Big Bang is er mee gekapt. Als ik hem handmatig download via bijv. NZBIndex, dan pikt Sick Beard hem wel weer op, maar ja, hier heb ik natuurlijk Sick Beard niet voor gedownload.
Iemand een idee wat er is verandert waardoor dat niet meer werkt? (en dan niet aan mijn kant dan, daar is niets veranderd
)
Iemand een idee wat er is verandert waardoor dat niet meer werkt? (en dan niet aan mijn kant dan, daar is niets veranderd
Doe eens handmatig zoeken en check dan je logboek eens. Welke searchproviders heb je ingesteld?
Standaard sickbeard index, die andere providers werken niet bij mij of je moet betalen 
Dat is het misschien wel...deze keer dan.
edit: nee helaas, ook bij een oudere S06E20 werkt het niet. ze zijn slecht te vinden allemaal.. vaag
hmm... in dit geval is S06E22 volgens mij nog niet eens te downloaden.. NZB index heeft hem ook niet eensmei-03 19:18:31 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for The Big Bang Theory - 6x22 - The Proton Resurgence
mei-03 19:18:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for The Big Bang Theory - 6x22 - The Proton Resurgence
mei-03 19:18:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for The Big Bang Theory - 6x22 - The Proton Resurgence
mei-03 19:18:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for The Big Bang Theory - 6x22 - The Proton Resurgence
edit: nee helaas, ook bij een oudere S06E20 werkt het niet. ze zijn slecht te vinden allemaal.. vaag
[ Voor 16% gewijzigd door maarud op 03-05-2013 19:33 ]
Ja ik heb dus hetzelfde. Via torrents pakt Sickbeard hem dus primamaarud schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:20:
Standaard sickbeard index, die andere providers werken niet bij mij of je moet betalen
[...]
hmm... in dit geval is S06E22 volgens mij nog niet eens te downloaden.. NZB index heeft hem ook niet eensDat is het misschien wel...deze keer dan.
n.a.
maarud schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:20:
[...]
hmm... in dit geval is S06E22 volgens mij nog niet eens te downloaden.. NZB index heeft hem ook niet eensDat is het misschien wel...deze keer dan.

Allemaal gratis
TBBT is wel erg gewild voor hersenen en consorten. Dan is torrents je laatste redmiddel. Moet dat zelf ook nog een keer instellen
Maak je ook gebruik van Couchpotato? Ben namelijk benieuw naar wat je daar toevallig hebt ingesteld mbt de kwaliteit (dvd/hd/enzv)?Freakster86 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:37:
[afbeelding]
Allemaal gratis![]()
TBBT is wel erg gewild voor hersenen en consorten. Dan is torrents je laatste redmiddel. Moet dat zelf ook nog een keer instellen
Welke branch/fork gebruik je ?maarud schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:16:
Sidns een paar maanden kan Sick Beard geen afleveringen van Big Bang meer snatchen. Modern Family lukt prima, maar Big Bang is er mee gekapt. Als ik hem handmatig download via bijv. NZBIndex, dan pikt Sick Beard hem wel weer op, maar ja, hier heb ik natuurlijk Sick Beard niet voor gedownload.
Iemand een idee wat er is verandert waardoor dat niet meer werkt? (en dan niet aan mijn kant dan, daar is niets veranderd)
Nivong heeft in mijn branch hier namelijk een mogelijke fix voor gedaan.
Nee, nog niet. Couch server wel geïnstalleerd, maar nog niet ingesteld.EN-IS schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:47:
[...]
Maak je ook gebruik van Couchpotato? Ben namelijk benieuw naar wat je daar toevallig hebt ingesteld mbt de kwaliteit (dvd/hd/enzv)?
edit:
Weet iemand hoe je SB de oude metadata kan laten opruimen?
Initial HDTV
archive WEB DL
Vervolgens verwijderd hij wel de HDTV aflevering, maar de metadata blijft staan.
[ Voor 22% gewijzigd door Freakster86 op 04-05-2013 00:41 ]
Force full update ?Freakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:01:
[...]
Nee, nog niet. Couch server wel geïnstalleerd, maar nog niet ingesteld.
edit:
Weet iemand hoe je SB de oude metadata kan laten opruimen?
Initial HDTV
archive WEB DL
Vervolgens verwijderd hij wel de HDTV aflevering, maar de metadata blijft staan.
Onder Mac OSX heb ik een klein irritant probleempje. Ik heb SB goed werkend gekregen onder OSX ML, communiceert goed met SABNZB en sorteren in 'series' folder gaat ook goed. Kortom, het werkt naar behoren!
Echter kan ik na verloop van tijd de SB webpage niet meer openen, safari blijft dan hangen. Opnieuw opstarten wil niet, want dan geeft python aan dat dit proces al loopt. Opnieuw opstarten is dan het enige wat ik kan doen en het proces opnieuw starten. Op de achtergrond download SB ook geen series.
Ik heb al heel veel gezocht naar dit probleem, maar ik kan er niets over vinden. Iemand een idee?
Echter kan ik na verloop van tijd de SB webpage niet meer openen, safari blijft dan hangen. Opnieuw opstarten wil niet, want dan geeft python aan dat dit proces al loopt. Opnieuw opstarten is dan het enige wat ik kan doen en het proces opnieuw starten. Op de achtergrond download SB ook geen series.
Ik heb al heel veel gezocht naar dit probleem, maar ik kan er niets over vinden. Iemand een idee?
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Nee, dit werkt niet. Force full update of update via mass update verwijdert niet de oude metadata. Ik kan ook nergens een andere optie hiervoor vinden. Any ideas?
edit:
Nog een vraagje. Ik zit nu te stoeien met Coupotato Server om dit werkende te krijgen. Ik heb de torrents voor nu even uitgeschakeld, omdat ik me hier nog in moet verdiepen (download station, transmission en weet ik wat else). Maar nu krijg ik de volgende melding:
[code][tato.core.plugins.renamer] The "to" can't be inside of the "from" folder. You'll get an infinite loop.[/code]
Op zich een duidelijk probleem, maar het is mij niet helemaal duidelijk 'hoe' ik het oplos (behalve dan de map from te veranderen, duh)
Ik had het zo staan i.c.m. sabtocouchpotato.py:
[code] Couchpotato from: volume1/downloads/movies
Couchpotato to: volume1/media/movies
SABnzbd - Categories - map/pad = ../../media/movies[/code]
Dit zorgde ervoor dat de film wel in de media/movies kwam te staan, maar dat CP de film niet vond en het script dus niet werd afgerond:
[code]WARNING The movie does not appear to have changed status after 2 minutes. Please check CouchPotato Logs[/code]
Omdat het leek dat de 'from' maplocatie niet leek te kloppen, immers de film stond al in media/movies, heb ik die locatie aangepast naar dezelfde locatie als de 'to' maplocatie.
Nu krijg ik dus die error dat to en from niet naar dezelfde map mogen verwijzen, maar hoe kan ik dit het beste aanpassen? Bij Sickbeard onstaat dit probleem niet, terwijl in SABnzbd - categories daar ook wordt verwezen naar ../../media/series en dat gaat perfect.
Moet ik ../../media/movies veranderen in ../../downloads/movies ?
Ja! mappad in SAB verandert naar ../../downloads/movies en dit ook de from folder gemaakt
Iemand die weet waar de force full update optie in CP zit?
Als ik manage klik zie ik
daar blijft ie ook hangen. Rescannen van de map helpt niet./volume1/media/movies - 89%
[ Voor 79% gewijzigd door Freakster86 op 04-05-2013 12:47 ]
De alpha 499 van de websiteschumi2004 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:43:
[...]
Welke branch/fork gebruik je ?
Nivong heeft in mijn branch hier namelijk een mogelijke fix voor gedaan.
Verwijderd
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutchmaarud schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:30:
[...]
De alpha 499 van de websiteIk zal eens kijken naar de fix
Laat maar even een issue achter met een debug log dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!
Ik gebruik de binary omdat ik niet al die zooi (Python e.d.) op mijn computer wil installeren. Kan ik misschien toch jouw source gebruiken i.c.m. met een .exe'tje?
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen want ik heb het zelf nooit dmv een exe (of binary's) gerunt. Ik raad je sterk aan om python te installeren (kost je maximaal 5 minuten en scheelt je uren aan geknoei)maarud schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:42:
Ik gebruik de binary omdat ik niet al die zooi (Python e.d.) op mijn computer wil installeren. Kan ik misschien toch jouw source gebruiken i.c.m. met een .exe'tje?
Het script wordt uitgevoerd door CP, want de film wordt verplaatst en hernoemd. Maar dan krijg ik deze melding in SAB:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 14:45:03|INFO ==================== 14:45:03|INFO nzbToCouchPotato V7.1 14:45:03|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 14:45:03|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 14:45:03|INFO Found movie id tt0857190 in name 14:45:05|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 14:46:10|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 14:46:10|INFO renamer.scan started on CouchPotatoServer for The.Sweeny.2012.BluRay.720p.DTS.AC3.X264 R Knorloading.cp(tt0857190).nzb 14:48:11|WARNING The movie does not appear to have changed status after 2 minutes. Please check CouchPotato Logs |
Ik probeer nu al een paar keer de fork van schumi aan de praat te krijgen, naast mijn originele sickbeard installatie. Dit lukt me alleen niet, heeft iemand een goede tutorial gevonden?
Ik volg gewoon de stappen van de tweakblog, alleen dan installeer ik de fork en gebruik andere directories, zodat niet alles wordt overschreven. Dit heb ik ook aangepast in de script wat je aan moeten maken in etc/init.d.
Hij wil sickbeard gewoon niet starten. Iemand een idee hoe dit moet
Ohja, ik draait het op ubuntu server
EDIT: Geen idee wat ik heb gedaan, maar het werkt
Ik heb uiteindelijk mijn originele sickbeard gestopt, toen de form van schumi opgestart. Port veranderd reboot gedaan et voila. Alles werkt
Ik volg gewoon de stappen van de tweakblog, alleen dan installeer ik de fork en gebruik andere directories, zodat niet alles wordt overschreven. Dit heb ik ook aangepast in de script wat je aan moeten maken in etc/init.d.
Hij wil sickbeard gewoon niet starten. Iemand een idee hoe dit moet
Ohja, ik draait het op ubuntu server
EDIT: Geen idee wat ik heb gedaan, maar het werkt
Ik heb uiteindelijk mijn originele sickbeard gestopt, toen de form van schumi opgestart. Port veranderd reboot gedaan et voila. Alles werkt
[ Voor 16% gewijzigd door EJPostema op 04-05-2013 18:19 ]
Ik heb wat problemen bij het installeren van sickbeard naar mijn synology 213 nas. Ik heb via package center python geinstalleerd. Volgens de instructies die ik vond moet ik dan via http://www.synocommunity.com/packages de sickbeard package downloaden en installeren. Als ik dit echter doe geeft hij de melding: 'installeer python 2.7.3-3 voor u dit pakket installeert. Maar het vreemd is dat versie 011 er al opstaat en is de laatste versie in het package centre?
Iemand een idee?
/edit, opgelost, blijkbaar een opsplitsing tussen de officiele software en de community....is nog ff wennen dit
Iemand een idee?
/edit, opgelost, blijkbaar een opsplitsing tussen de officiele software en de community....is nog ff wennen dit
[ Voor 10% gewijzigd door xxxMaverick op 04-05-2013 18:36 ]
Handmatig 2.7.3-3 installeren. Ik had hetzelfde probleem en dit loste het op.
Verwijderd
update je script en kijk of dat werkt.Freakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:56:
Het script wordt uitgevoerd door CP, want de film wordt verplaatst en hernoemd. Maar dan krijg ik deze melding in SAB:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 14:45:03|INFO ==================== 14:45:03|INFO nzbToCouchPotato V7.1 14:45:03|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 14:45:03|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 14:45:03|INFO Found movie id tt0857190 in name 14:45:05|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 14:46:10|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 14:46:10|INFO renamer.scan started on CouchPotatoServer for The.Sweeny.2012.BluRay.720p.DTS.AC3.X264 R Knorloading.cp(tt0857190).nzb 14:48:11|WARNING The movie does not appear to have changed status after 2 minutes. Please check CouchPotato Logs
Ja, 't lijkt nu te werken
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 19:48:16|INFO nzbToCouchPotato V7.1 19:48:16|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 19:48:16|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 19:48:16|INFO Found movie id tt1853728 in name 19:48:18|INFO Found movie id 1 in CPS database for movie tt1853728 19:48:19|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 19:49:24|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 19:49:24|INFO renamer.scan started on CouchPotatoServer for Django.Unchained.2012.1080p.Bluray.X264-BARC0DE.cp(tt1853728).nzb 19:49:47|INFO SUCCESS: This movie is now marked as status done in CouchPotatoServer |
Niemand?Hokkie schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 07:45:
Onder Mac OSX heb ik een klein irritant probleempje. Ik heb SB goed werkend gekregen onder OSX ML, communiceert goed met SABNZB en sorteren in 'series' folder gaat ook goed. Kortom, het werkt naar behoren!
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Nou inmiddels ben ik een stukje verder. Ik probeer via mijn Synology NAS 213 automatisch te downloaden. Ik heb verschillende pakketten en installaties gedaan.
Hoe ver ben ik nu?
Inmiddels draait sick beard en staat NZBGet er ook op. Na heel wat gedoe heb ik de installatie zover dat er communicatie is tussen de 2 programma's. Dowloaden lukt echter nog niet. In NZBget krijg ik nu de melding:
Could not open file /volume1/sickbeard/temp/2302
En dan ongeveer 1000 van die meldingen. Het lijkt er dus op dat NZBGet zelfstandig een poging doet dir's aan te maken en onvoldoende rechten heeft.
Mijn vraag:
Ik heb geen idee wat de volgende stap moet zijn. Het toekennen van extra schrijfrechten neem ik aan maar hoe doe ik dit? ik word echt niet wijs van de verschillende tutorials omdat vele oude informatie bevatten.
Sabnzbd werkte te vraag maar werkte wel
iemand een idee?
Hoe ver ben ik nu?
Inmiddels draait sick beard en staat NZBGet er ook op. Na heel wat gedoe heb ik de installatie zover dat er communicatie is tussen de 2 programma's. Dowloaden lukt echter nog niet. In NZBget krijg ik nu de melding:
En dan ongeveer 1000 van die meldingen. Het lijkt er dus op dat NZBGet zelfstandig een poging doet dir's aan te maken en onvoldoende rechten heeft.
Mijn vraag:
Ik heb geen idee wat de volgende stap moet zijn. Het toekennen van extra schrijfrechten neem ik aan maar hoe doe ik dit? ik word echt niet wijs van de verschillende tutorials omdat vele oude informatie bevatten.
Sabnzbd werkte te vraag maar werkte wel
@ Schumi
Ik heb je handleiding m.b.t. couchpotato server gevolgd en de bestandsnaam zo gelaten:
<original>.<ext>
Bij sommige films krijg je dan een zwaar idiote bestandsnaam:
daa-prush-720p
moet premium rush zijn
Hierdoor wordt er geen ondertiteling etc. gedownload. Zou je mij kunnen zeggen hoe jij dat hebt staan?
Ik heb je handleiding m.b.t. couchpotato server gevolgd en de bestandsnaam zo gelaten:
<original>.<ext>
daa-prush-720p
moet premium rush zijn
Hierdoor wordt er geen ondertiteling etc. gedownload. Zou je mij kunnen zeggen hoe jij dat hebt staan?
Eerlijk gezegd heb ik daar zelf niet zo op gelet eigenlijk, ik ken de vreemde namen wel en mss is het daarom beter de folder naam als file naam te gebruiken?Freakster86 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:23:
@ Schumi
<original>.<ext>
daa-prush-720p
moet premium rush zijn
Ik heb de systeemschijf uit mijn downloadpc gehaald, en nu even als extra opslag aangesloten op een andere computer. De schijf is bijna dood maar kan nog wel bestanden overzetten in explorer. Het zou handig zijn als ik de huidige configuraties kan bewaren ivm andere pc's, smartphones etc.
Weet iemand hoe ik de settings van Sickbeard, Couchpotato en SabNZBd handmatig kan overzetten op een andere systeemschijf? Zijn dat gewoon de mappen in Program Files, of zijn er meerdere locaties waar deze programma's hun configuraties opslaan?
Weet iemand hoe ik de settings van Sickbeard, Couchpotato en SabNZBd handmatig kan overzetten op een andere systeemschijf? Zijn dat gewoon de mappen in Program Files, of zijn er meerdere locaties waar deze programma's hun configuraties opslaan?
Verwijderd
https://github.com/clinton-hall/nzbToMediaFreakster86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:15:
[...]
Ja, 't lijkt nu te werkenHeb zelf niks gedaan, maar blijkbaar duurt het even voor ie de aanpassing ook daadwerkelijk overneemt? Wat bedoel je precies met script updaten? Via scp bijwerken?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 19:48:16|INFO nzbToCouchPotato V7.1 19:48:16|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 19:48:16|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 19:48:16|INFO Found movie id tt1853728 in name 19:48:18|INFO Found movie id 1 in CPS database for movie tt1853728 19:48:19|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files 19:49:24|INFO CouchPotatoServer returned {u'success': True} 19:49:24|INFO renamer.scan started on CouchPotatoServer for Django.Unchained.2012.1080p.Bluray.X264-BARC0DE.cp(tt1853728).nzb 19:49:47|INFO SUCCESS: This movie is now marked as status done in CouchPotatoServer
Update je script, nu staat er:
nzbToCouchPotato V7.1
nzbToCouchPotato V8 is al uit met een belangrijker fix voor CP (failed)
Log in via putty (of iets soortgelijks) op je NAS als root. Ga naar je download dir (zal wel iets van /volume1/download zijn, maar check dat even) en doe daar een chmod -R 777 op en misschien zelfs een chown -R nzbget:usersxxxMaverick schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:22:
Nou inmiddels ben ik een stukje verder. Ik probeer via mijn Synology NAS 213 automatisch te downloaden. Ik heb verschillende pakketten en installaties gedaan.
Hoe ver ben ik nu?
Mijn vraag:
Sabnzbd werkte te vraag maar werkte weliemand een idee?
Dus:
chmod -R 777 /volume1/download
chown -R nzbget:users /volume1/download
Maar check wel even de download dir....
Oké, kun je mij uitleggen hoe ik het script precies moet updaten? Behoud ik dan mijn eerder gedane aanpassingen?Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 20:31:
[...]
https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia
Update je script, nu staat er:
nzbToCouchPotato V7.1
nzbToCouchPotato V8 is al uit met een belangrijker fix voor CP (failed)
Zojuist een update van CP geïnstalleerd, maar nu start CP niet meer op... iemand anders ook dat probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door Freakster86 op 06-05-2013 08:05 ]
1. Download de nieuwe versie.Freakster86 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:14:
[...]
Oké, kun je mij uitleggen hoe ik het script precies moet updaten? Behoud ik dan mijn eerder gedane aanpassingen?
Zojuist een update van CP geïnstalleerd, maar nu start CP niet meer op... iemand anders ook dat probleem?
2. Pak die uit.
3. En kopieer die over de oude heen.
Klaar
Thxmvds schreef op maandag 06 mei 2013 @ 08:18:
[...]
1. Download de nieuwe versie.
2. Pak die uit.
3. En kopieer die over de oude heen.
KlaarEn ja, je instellingen blijven bewaard, zolang je de cfg maar niet overschrijft.
Nu nog CP aan de praat. CP package wil maar niet starten sinds de update van vanochtend.
Overigens kan het geen kwaad om de nieuwe config in te vullen en die over de oude heen te kopieren. Soms staan er extra opties in de config die de scripts nodig hebben om hun werk te kunnen doen. En vergeet ook niet de autoProcessMedia.conf en de autoProcessMedia.sh naar de juiste plaats te kopieren! (als je nzbget gebruikt tenminste)Freakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:02:
[...]
ThxAlles behalve .cfg bestand gekopieerd.
Nu nog CP aan de praat. CP package wil maar niet starten sinds de update van vanochtend.
[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 06-05-2013 10:29 ]
bij postprocesing gaat iets mis, hij verplaats de gedownloade bestanden niet van de map waar nzbget ze in heeft gezet naar de map waar al mijn series in staan: Dit vind ik in de log van sickbeard die de postprocesing verzorgd:
May-06 11:25:11 ERROR POSTPROCESSER :: Unable to move file /volume1/downloads/dst/ tv/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD/_unpack/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD.mkv to /volume1/Series/River Monsters/Season 05/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD.mkv: 13
Weet iemand waarom het misgaat?
May-06 11:25:11 ERROR POSTPROCESSER :: Unable to move file /volume1/downloads/dst/ tv/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD/_unpack/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD.mkv to /volume1/Series/River Monsters/Season 05/River.Monsters.S05E04.Colombian.Slasher.720p.HDTV.x264-DHD.mkv: 13
Zijn er nog mede-Tweakers die de IMDB rss feeds gebruikten als Watchlist in CP? Sinds afgelopen week werkt deze RSS feed niet meer. Zijn hier oplossingen voor? Ik heb ook wel een trakt account, maar had nu net IMDB mooi geupdated
hier ook foutmeldingen. Heeft imdb iets aangepast?wars schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:31:
Zijn er nog mede-Tweakers die de IMDB rss feeds gebruikten als Watchlist in CP? Sinds afgelopen week werkt deze RSS feed niet meer. Zijn hier oplossingen voor? Ik heb ook wel een trakt account, maar had nu net IMDB mooi geupdated
cfg bestand ook gekopieerd. De inhoud was inderdaad anders dan voorheen. Info even overgetypt en klaarmvds schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:29:
[...]
Overigens kan het geen kwaad om de nieuwe config in te vullen en die over de oude heen te kopieren. Soms staan er extra opties in de config die de scripts nodig hebben om hun werk te kunnen doen. En vergeet ook niet de autoProcessMedia.conf en de autoProcessMedia.sh naar de juiste plaats te kopieren! (als je nzbget gebruikt tenminste)
Begin nu wel boos te worden op CP
Ja, klik maar eens op een RSS feed in je account: Page Cannot be foundLt. Marx schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:38:
[...]
hier ook foutmeldingen. Heeft imdb iets aangepast?
meer info over wat er gaande is: https://getsatisfaction.c...ersion_breaks_rss_readers
Er is een simpele fix voor IMDB. Scroll even naar beneden naar het einde van je watchlist. Daar vind je het linkje "Export this list". Copy/paste dit linkje even naar Couchpotato waar je normaal gesproken je RSS feed invult en voila, alles werkt weer
.
IMDB kapt compleet met RSS feeds schijnbaar..
[ Voor 8% gewijzigd door Notoriousss op 06-05-2013 11:52 ]
Nou nee, met een ander type RSS wel.. maar niet voor watchlist
However, it's not our intention to stop offering RSS feeds for watchlists, or any other list-based feature. Lists still offer an icon/link to get RSS content. The fact that those links are currently broken is a separate problem, and one that our staff is looking into right now.
Ah klopt, ik had de nieuwe update van IMDB niet gezien, enkel een iets ouder statement waar ze zeiden dat ze er mee ophielden:serhat schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:56:
Nou nee, met een ander type RSS wel.. maar niet voor watchlist
[...]
Anyway, met de export link werkt het nu ook gewoonJust to clarify, this RSS feed will no longer be available (which is why you are seeing the error page now) and they will not be moved to another forum (ie. watchlists, etc).
Unfortunately, there is no plan in the immediate future to resurrect them.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Couchpotato maar eens opnieuw geinstalleerd om te kijken of ik het nu wel goed kan laten werken met Spotweb. Zoek ik 1 bekende film, gebeurd er niks qua download. Heb alleen spotweb als searcher and sabnzb als download met de juiste api keys
Dit zegt de log. Wel gevonden, maar niks gedownload. Komt ook verder geen foutmelding. Hoe kan je verder debuggen?
code:
1
2
3
4
5
| 05-06 13:47:22 INFO [e.providers.movie.omdbapi] Found: Skyfall (2012) 05-06 13:47:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Skyfall in 720P 05-06 13:47:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Skyfall in 1080P 05-06 13:47:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Skyfall in BR-Rip 05-06 13:47:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Skyfall in DVD-Rip |
Dit zegt de log. Wel gevonden, maar niks gedownload. Komt ook verder geen foutmelding. Hoe kan je verder debuggen?
[ Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 06-05-2013 13:49 ]
Dat lijkt inderdaad te werken. Bedankt!Notoriousss schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:51:
Er is een simpele fix voor IMDB. Scroll even naar beneden naar het einde van je watchlist. Daar vind je het linkje "Export this list". Copy/paste dit linkje even naar Couchpotato waar je normaal gesproken je RSS feed invult en voila, alles werkt weer.
Kan je niet in de logfiles vinden wat de melding is? Er moet een reden zijn waarom ie niet wil starten natuurlijk...Freakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:38:
[...]
Begin nu wel boos te worden op CPWat ik ook probeer... hij start niet
Ik druk op uitvoeren en dan krijg ik "uitvoeren ..." te zien, maar daarna gebeurt er niks. Links onderin staat 'logboeken'. Daar staat geen enkele melding. Laatste was vanochtend 8 uur (end search).mvds schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:28:
[...]
Kan je niet in de logfiles vinden wat de melding is? Er moet een reden zijn waarom ie niet wil starten natuurlijk...
edit:
/var/log/messages
Hier staat ook helemaal niks in m.b.t. CP
[ Voor 8% gewijzigd door Freakster86 op 06-05-2013 14:58 ]
Package opnieuw eroverheen zettenFreakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:41:
[...]
Ik druk op uitvoeren en dan krijg ik "uitvoeren ..." te zien, maar daarna gebeurt er niks. Links onderin staat 'logboeken'. Daar staat geen enkele melding. Laatste was vanochtend 8 uur (end search).
edit:
/var/log/messages
Hier staat ook helemaal niks in m.b.t. CP
De bankaardappel hangt hier ook al sinds vanochtend op status updating (windows
. Nadat ik zojuist het venster heb afgesloten wilt deze verder ook niet meer opstarten. Bedankt bankaardappel voor de waardeloze update!
Bij mij weten is er iig op facebook een melding van gemaakt dat in dergelijke gevallen de installatie opnieuw eroverheen gezet kon worden met behoud van settings zo ook bij verwijderen en opnieuw installerenSteefmeister schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:23:
De bankaardappel hangt hier ook al sinds vanochtend op status updating (windows. Nadat ik zojuist het venster heb afgesloten wilt deze verder ook niet meer opstarten. Bedankt bankaardappel voor de waardeloze update!
Raak ik dan niet al mijn instellingen weer kwijt? Las alleen de post gericht aan mij, maar niet die hierboven. Ga het nu even proberen
Is er een manier om de oude instellingen terug te halen?
[ Voor 30% gewijzigd door Freakster86 op 06-05-2013 15:45 ]
Commentaar leveren en zeiken op de ontwikkelaar van een gratis stukje software, waar je waarschijnlijk 0 voor betaald hebt of 0 code aan hebt bijgedragenSteefmeister schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:23:
De bankaardappel hangt hier ook al sinds vanochtend op status updating (windows. Nadat ik zojuist het venster heb afgesloten wilt deze verder ook niet meer opstarten. Bedankt bankaardappel voor de waardeloze update!

Ik ben anders blij met de update! Lijkt inderdaad wat sneller te werken, en de GUI is ook weer een stukje fijner!
Hmm zojuist geprobeerd SickBeard (ja die van jou Schumi) te updaten, maar ik krijg de volgende error:
Iemand een idee? Vorige updates gingen zonder enig probleem. Wellicht het bestandje zoneinfo-2013c.tar.gz deleten?
[edit]
File een andere naam gegeven en update werkt perfect
.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| May-06 16:45:36 DEBUG CP Server Thread-5 :: Unable to find git with command git pull --summary origin dutch-tpb AA AAUpdating 4857075..2a4abd4 AAAborting AAPlease move or remove them before you can merge. AA lib/dateutil/zoneinfo/zoneinfo-2013c.tar.gz AAerror: The following untracked working tree files would be overwritten by merge: AA * branch dutch-tpb -> FETCH_HEAD May-06 16:45:36 DEBUG CP Server Thread-5 :: git output: From https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: Executing git pull --summary origin dutch-tpb with your shell in /home/xbmc/.sickbeard May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: After checking, cur_commit = 4857075b8ff163fa5d672b58f2ae79d5b280e173, newest_commit = 2a4abd4b933b0f2f24efe083188b1412040463b9, num_commits_behind = 5 May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: newest: 2a4abd4b933b0f2f24efe083188b1412040463b9 and current: 4857075b8ff163fa5d672b58f2ae79d5b280e173 and num_commits: 5 |
Iemand een idee? Vorige updates gingen zonder enig probleem. Wellicht het bestandje zoneinfo-2013c.tar.gz deleten?
[edit]
File een andere naam gegeven en update werkt perfect

Met opnieuw er over heen zetten zouden de settings NIET mogen verdwijnen!Freakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Raak ik dan niet al mijn instellingen weer kwijt? Las alleen de post gericht aan mij, maar niet die hierboven. Ga het nu even proberen
Alles foetsie...
Is er een manier om de oude instellingen terug te halen?
En mocht je toch voor verwijderen gekozen hebben ben ik bang dat je alles opnieuw mag instellen, daarom altijd backup maken voor dergelijke acties.
Das wel appart, je bent de tweede al en hier lopen de updates perfectNotoriousss schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:49:
Hmm zojuist geprobeerd SickBeard (ja die van jou Schumi) te updaten, maar ik krijg de volgende error:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 May-06 16:45:36 DEBUG CP Server Thread-5 :: Unable to find git with command git pull --summary origin dutch-tpb AA AAUpdating 4857075..2a4abd4 AAAborting AAPlease move or remove them before you can merge. AA lib/dateutil/zoneinfo/zoneinfo-2013c.tar.gz AAerror: The following untracked working tree files would be overwritten by merge: AA * branch dutch-tpb -> FETCH_HEAD May-06 16:45:36 DEBUG CP Server Thread-5 :: git output: From https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: Executing git pull --summary origin dutch-tpb with your shell in /home/xbmc/.sickbeard May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: After checking, cur_commit = 4857075b8ff163fa5d672b58f2ae79d5b280e173, newest_commit = 2a4abd4b933b0f2f24efe083188b1412040463b9, num_commits_behind = 5 May-06 16:45:35 DEBUG CP Server Thread-5 :: newest: 2a4abd4b933b0f2f24efe083188b1412040463b9 and current: 4857075b8ff163fa5d672b58f2ae79d5b280e173 and num_commits: 5
[edit]
File een andere naam gegeven en update werkt perfect.
[ Voor 56% gewijzigd door schumi2004 op 06-05-2013 17:04 ]
Wel verdwenen. Ga zometeen maar alles opnieuw instellen. Kun je mij vertellen welke bestanden ik moet kopiëren om een backup te hebben van al mijn instellingen bij SB, CP en SAB?schumi2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:03:
[...]
Met opnieuw er over heen zetten zouden de settings NIET mogen verdwijnen!
En mocht je toch voor verwijderen gekozen hebben ben ik bang dat je alles opnieuw mag instellen, daarom altijd backup maken voor dergelijke acties.
Normaal staan de settings in de var dir van elke appFreakster86 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:10:
[...]
Wel verdwenen. Ga zometeen maar alles opnieuw instellen. Kun je mij vertellen welke bestanden ik moet kopiëren om een backup te hebben van al mijn instellingen bij SB, CP en SAB?
Ga ik die even kopiëren voordat ik weer een fout maak. Had namelijk inderdaad verwijderdschumi2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:11:
[...]
Normaal staan de settings in de var dir van elke app

Even een vraagje; kan ik deleted_failed niet beter op 1 zetten?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| cpsCategory = movies apikey = a7b8bed3646 host = localhost port = 5050 username = password = ###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ###### ssl = 0 web_root = delay = 65 method = renamer delete_failed = 0 |
Heb dat namelijk ook bij SB gedaan.
Misschien dat het heel simpel is op te lossen of gewoon dom ingesteld is door mij.
Maar SB verplaatst en renamed top, alleen in combinatie met Transmission (Torrent) verplaatst en renamed hij de bestanden die op dat moment deels binnen zijn ook. Op deze manier staan er films of afleveringen van 10 mb of 1kb tussen. Is er een mogelijkheid dat hij wacht tot iets compleet is, of is er een interval aan het scannen door SB te koppelen?
Ik draai de Piratebay editie op een Synology.
EDIT: volgens mij al gevonden. In Transmission: "Append ".part" to incomplete file names" aanvinken.
Maar SB verplaatst en renamed top, alleen in combinatie met Transmission (Torrent) verplaatst en renamed hij de bestanden die op dat moment deels binnen zijn ook. Op deze manier staan er films of afleveringen van 10 mb of 1kb tussen. Is er een mogelijkheid dat hij wacht tot iets compleet is, of is er een interval aan het scannen door SB te koppelen?
EDIT: volgens mij al gevonden. In Transmission: "Append ".part" to incomplete file names" aanvinken.
[ Voor 9% gewijzigd door van D op 06-05-2013 19:17 . Reden: Antwoord zelf al gevonden. ]
Dit heb ik geprobeerd met de WatchList (http://www.imdb.com/list/...tchlist&author_id=*******), echter hij pakt deze niet. Ik heb ook een custom list gemaakt en deze erin gezet maar ook dit slikt hij niet.Notoriousss schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:51:
Er is een simpele fix voor IMDB. Scroll even naar beneden naar het einde van je watchlist. Daar vind je het linkje "Export this list". Copy/paste dit linkje even naar Couchpotato waar je normaal gesproken je RSS feed invult en voila, alles werkt weer.
Beide lijsten (ik heb het liefst de watchlist want die kan ik vullen via de Android App) zijn public en hebben een film en ik heb na het invullen van de URL in automation CP opnieuw opgestart. Iemand een idee wat er fout zou kunnen gaan?
Echt vreemd dit. Couchpotato server opnieuw geïnstalleerd, alles ingesteld en vervolgens de map van alle movies laten scannen... vervolgens krijg ik niks te zien... herstart... en nu wil staat ie wéér op stopgezet en uitvoeren ho maar.
Logboek
edit:
ben opzoek naar de losse spk om die er maar overheen te installeren. Ik heb daarnet namelijk gewoon die uit het packagecenter (synocommunity) gepakt. Misschien dat dat het is?
edit2:
Verwijderen, herinstalleren en uitvoeren = werkt
Dan stopzetten en opnieuw uitvoeren = werkt
Dan stopzetten en settings.cfg verwijderen en de oude terugzetten = CP start niet meer op...

edit3:
Wanneer ik zonder stopzetten de settings.cfg aanpas en vervolgens herstart = werkt wel, maar geen oude settings
Als ik dan het pakket weer stopzet en opnieuw uitvoer = zelfde resultaat, oude settings niet terug.
edit4:
Opnieuw alles verwijderd, pachage opnieuw geïnstalleerd en alles handmatig weer ingesteld. Lijkt nu te werken. Wat een gedoe joh... en snap nog steeds niet waarom ie telkens vastliep
Logboek
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| 05-06 17:44:16 INFO [0m[tato.core.plugins.scanner] Found 27 movies in the folder /volume1/media/movies[0m 05-06 17:44:17 INFO [0m[chpotato.core._base._core] Waiting on plugins to finish: ['Manage.updateLibrary'][0m 05-06 17:44:19 INFO [0m[chpotato.core._base._core] Waiting on plugins to finish: ['Manage.updateLibrary'][0m 05-06 17:44:20 INFO [0m[chpotato.core._base._core] Waiting on plugins to finish: ['Manage.updateLibrary'][0m 05-06 17:44:21 ERROR [31m[otato.core.plugins.manage] Failed updating library: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/manage/main.py", line 150, in updateLibrary Env.prop('manage.last_update', time.time()) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/environment.py", line 92, in prop s.setProperty(identifier, value) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/settings/__init__.py", line 225, in setProperty db.commit() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/scoping.py", line 114, in do return getattr(self.registry(), name)(*args, **kwargs) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 655, in commit self.transaction.commit() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 313, in commit self._prepare_impl() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 297, in _prepare_impl self.session.flush() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 1587, in flush self._flush(objects) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/session.py", line 1658, in _flush flush_context.execute() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/unitofwork.py", line 331, in execute rec.execute(self) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/unitofwork.py", line 475, in execute uow File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/persistence.py", line 64, in save_obj table, insert) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/orm/persistence.py", line 558, in _emit_insert_statements execute(statement, params) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1450, in execute params) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1583, in _execute_clauseelement compiled_sql, distilled_params File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1697, in _execute_context context) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/base.py", line 1690, in _execute_context context) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/sqlalchemy/engine/default.py", line 335, in do_execute cursor.execute(statement, parameters) OperationalError: (OperationalError) database is locked u'INSERT INTO properties (identifier, value) VALUES (?, ?)' ('manage.last_update', u'1367855056.38') [0m |
edit:
ben opzoek naar de losse spk om die er maar overheen te installeren. Ik heb daarnet namelijk gewoon die uit het packagecenter (synocommunity) gepakt. Misschien dat dat het is?
edit2:
Verwijderen, herinstalleren en uitvoeren = werkt
Dan stopzetten en opnieuw uitvoeren = werkt
Dan stopzetten en settings.cfg verwijderen en de oude terugzetten = CP start niet meer op...
edit3:
Wanneer ik zonder stopzetten de settings.cfg aanpas en vervolgens herstart = werkt wel, maar geen oude settings
Als ik dan het pakket weer stopzet en opnieuw uitvoer = zelfde resultaat, oude settings niet terug.
edit4:
Opnieuw alles verwijderd, pachage opnieuw geïnstalleerd en alles handmatig weer ingesteld. Lijkt nu te werken. Wat een gedoe joh... en snap nog steeds niet waarom ie telkens vastliep
[ Voor 8% gewijzigd door Freakster86 op 06-05-2013 21:15 ]
Ok dat is heel raar, dit pakt ie bij mij perfect namelijk. De RSS link van bovenaan de pagina pakt ie sowieso niet, enkel de link onderaan je watchlist. Tenzij Couchpotato dit heeft aangepast bij de laatste versie zou dat gewoon moeten werken (ik heb het er vorige week ingezet en mijn films werden na een paar minuten ingeladen).Griffin schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:50:
[...]
Dit heb ik geprobeerd met de WatchList (http://www.imdb.com/list/...tchlist&author_id=*******), echter hij pakt deze niet. Ik heb ook een custom list gemaakt en deze erin gezet maar ook dit slikt hij niet.
Beide lijsten (ik heb het liefst de watchlist want die kan ik vullen via de Android App) zijn public en hebben een film en ik heb na het invullen van de URL in automation CP opnieuw opgestart. Iemand een idee wat er fout zou kunnen gaan?
Klopt, bij mij pakt het ook na een aantal minuten, duurt dus even, het is geen instant loadNotoriousss schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:22:
Ok dat is heel raar, dit pakt ie bij mij perfect namelijk. De RSS link van bovenaan de pagina pakt ie sowieso niet, enkel de link onderaan je watchlist. Tenzij Couchpotato dit heeft aangepast bij de laatste versie zou dat gewoon moeten werken (ik heb het er vorige week ingezet en mijn films werden na een paar minuten ingeladen).
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat CouchPotato usenet bestanden overslaat die zijn beveiligd door middel van een wachtwoord?

//EDIT
Ik heb hier al wat info gevonden en is hetzelfde wat hieronder wordt gezegd
https://couchpota.to/foru...814fe48e93e5d2ac10094001a
[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 06-05-2013 18:35 ]
Een indexer nemen die deze bestanden niet aanbied.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aha, hoe kan ik zien welke indexer is gebruikt om deze uit te schakelen?Tsurany schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:31:
Een indexer nemen die deze bestanden niet aanbied.
Ik maak gebruik van de volgende providers in CP (op volgorde):
- nzb.su
- http://nzb-matrix.eu/
- http://autonzb.co/
- http://www.usenet-crawler.com/
- Nzbindex
- Binsearch
- NzbX
Dus geen "gratis" indexers om troep te voorkomen, maar blijkbaar is een van de bovenstaande niet helemaal lekker.
Ahh, ik zie al dat de laatste 3 ook zijn ingeschakeld (nzbindex, binsearch, nzbx).

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 06-05-2013 18:39 ]
Als aanvulling op onderstaande, series via sickbeard en films via couch worden wel gedwonload, gecontroleerd en uitgepakt maar blijven dan in een _unpack map staan.
Hoop op de gouden tip.
Hoop op de gouden tip.
joppe113 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:28:
bij postprocesing gaat iets mis, hij verplaats de gedownloade bestanden niet van de map waar nzbget ze in heeft gezet naar de map waar al mijn series in staan: Dit vind ik in de log van sickbeard die de postprocesing verzorgd:
Mij valt op bij Transmission dat hij de seed ratio negeert.van D schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:37:
Misschien dat het heel simpel is op te lossen of gewoon dom ingesteld is door mij.
Na een download en bereiken van seed ratio springt hij op pauze (althans dat denk ik) maar kijk ik bv uren later weer heb ik eens 15GB geupload op een bestand van 300MB
Tja, ben ik weer 
Er lijkt iets fout te gaan. Via google kom ik op enkele fora die de finger wijzen naar nzbX. Kunnen jullie dat bevestigen?
Er lijkt iets fout te gaan. Via google kom ik op enkele fora die de finger wijzen naar nzbX. Kunnen jullie dat bevestigen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| 21:24:25|INFO ==================== 21:24:25|INFO nzbToCouchPotato V8.1 21:24:25|INFO Script triggered from SABnzbd, starting autoProcessMovie... 21:24:25|INFO Loading config from /volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcessMedia.cfg 21:24:25|INFO Found movie id tt1712170 in name 21:24:25|ERROR Could not parse database results to determine movie id for imdbid: tt1712170 Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 78, in get_movie_info result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded 21:24:25|INFO Waiting for 65.0 seconds to allow CPS to process newly extracted files Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/nzbToCouchPotato.py", line 221, in <module> result = autoProcessMovie.process(sys.argv[1], sys.argv[2], sys.argv[7], clientAgent) File "/volume1/@appstore/scripts/nzbtomedia/autoProcess/autoProcessMovie.py", line 275, in process result = json.load(urlObj) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 278, in load **kw) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/__init__.py", line 326, in loads return _default_decoder.decode(s) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 366, in decode obj, end = self.raw_decode(s, idx=_w(s, 0).end()) File "/usr/local/python/lib/python2.7/json/decoder.py", line 384, in raw_decode raise ValueError("No JSON object could be decoded") ValueError: No JSON object could be decoded |
Schumi: Heb net een git clone gedaan van dutch-tpb (kwam hem tegen en zocht wat nieuws)
Maar heb als search provider mijn eigen spotweb wat altijd werkte. Url is ook goed als ik hem in browser paste. Maar krijg de error: Unable to find a download for <afleverin>
Doe ik iets verkeerd of was die versie nog niet af?
thnx
Maar heb als search provider mijn eigen spotweb wat altijd werkte. Url is ook goed als ik hem in browser paste. Maar krijg de error: Unable to find a download for <afleverin>
Doe ik iets verkeerd of was die versie nog niet af?
thnx
@Freakster86
nzbX is bekend en zou fixed moeten zijn bij mr-orange maar gaat hem vandaag niet worden dat ik dat snel ff overneem, morgen ochtend als eerste.
Heb fix gemerged.
@slommer
Spotweb zou gewoon moeten werken, wat zegt debug log? Heb zelf ook weer spotweb access dus zal het zelf morgen ook testen.
Weet trouwens ook al wat er met mijn Transmission is/was. Een addon op xbmc gebruiken welke downloads stopt en start zodra er film gekeken wordt en niet is niet handig, dan worden alle gepauzeerde opdrachten ook weer gestart
Ze moeten er echt post processing inzetten als seeding compleet is
nzbX is bekend en zou fixed moeten zijn bij mr-orange maar gaat hem vandaag niet worden dat ik dat snel ff overneem, morgen ochtend als eerste.
Heb fix gemerged.
@slommer
Spotweb zou gewoon moeten werken, wat zegt debug log? Heb zelf ook weer spotweb access dus zal het zelf morgen ook testen.
Weet trouwens ook al wat er met mijn Transmission is/was. Een addon op xbmc gebruiken welke downloads stopt en start zodra er film gekeken wordt en niet is niet handig, dan worden alle gepauzeerde opdrachten ook weer gestart

Ze moeten er echt post processing inzetten als seeding compleet is
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 06-05-2013 23:30 ]
werkt ook gewoon. Alleen was dit de 1e serie (voor vriendin over verzorging) die niet in hdformat maar sd only was terwijl mijn setting ervoor hd was. Dus dan vind ie niets. Hij loopt nu en deze sickbeard ziet er zoveel beter uit als de vorige. Thnx voor datschumi2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:23:
@slommer
Goedemorgen heren/dames,
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar ik kan nergens de volgende functie vinden in automator.
Het omdraaien van bestandsnamen:
Voorbeeld:
mlifletit.avi
omzetten naar
titelfilm.avi
Weten jullie wellicht hoe dit wel kan met Automator? Ik kan het namelijk nergens vinden.
Ik download handmatig vaak de afleveringen van Game of Thrones van TheKnight of QoQ, maar omdat de titel is omgedraaid herkent sickbeard of couchpotato de betreffende episode niet en verwerkt hij hem niet verder.
Graag hoor ik of jullie wel deze functie weten te vinden in Automator.
Alvast bedankt,
Groeten Willem
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar ik kan nergens de volgende functie vinden in automator.
Voorbeeld:
mlifletit.avi
omzetten naar
titelfilm.avi
Weten jullie wellicht hoe dit wel kan met Automator? Ik kan het namelijk nergens vinden.
Ik download handmatig vaak de afleveringen van Game of Thrones van TheKnight of QoQ, maar omdat de titel is omgedraaid herkent sickbeard of couchpotato de betreffende episode niet en verwerkt hij hem niet verder.
Alvast bedankt,
Groeten Willem
Ik denk dat je dan met applescript aan de slag moet. Heel moeilijk hoeft dat niet te zijn.willem1509 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:45:
Voorbeeld:
mlifletit.avi
omzetten naar
titelfilm.avi
Volgens mij moet dat dan iets worden in de richting van:
code:
1
2
3
4
5
| tell application "Finder" set bestandsnaam_ori to name of selected_file set bestandsnaam_nw to reverse of characters of bestandsnaam_ori as text set the name of file bestandsnaam_ori to bestandsnaam_nw end tell |
ongetwijfeld bugged, misschien moet je nog wat met de extensie doen, maar in grove lijnen is dat het idee.
offtopic:
groetjes en aanhef hoeft hier niet
groetjes en aanhef hoeft hier niet
[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 07-05-2013 09:58 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
En hier mijn (vast niet zo nette maar werkt wel) reverse script zonder automator voor linux:willem1509 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:45:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #!/bin/bash file=$1 extension=.$( echo $file | rev | cut -d. -f1 | rev ) filename="${file%.*}" mv $file $( echo $filename | rev )$extension #echo $( echo $filename | rev )$extension ls |grep $extension exit 0 |
Ik heb het eindelijk werkend. Bleek aan het feit te liggen dat ie python niet kon vinden. Het volledige pad in het script gezet, en nu doet ie het primaschumi2004 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:04:
Voor de torrent user onder ons (Transmission) icm nzbToMedia scripts.
Gaat bij jullie de post-processing wel goed?
Hier pakte hij alleen releases welke in een folder stonden, releases welke bestonden uit alleen een mp4/mkv werd niks mee gedaan?
* schumi2004 wordt ook een beetje moe van het werkend krijgen van pp script icm torrents.
MoraalridderFabianNL schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:32:
[...]
Commentaar leveren en zeiken op de ontwikkelaar van een gratis stukje software, waar je waarschijnlijk 0 voor betaald hebt of 0 code aan hebt bijgedragen![]()
Ik ben anders blij met de update! Lijkt inderdaad wat sneller te werken, en de GUI is ook weer een stukje fijner!
Om 1 of andere reden krijg ik mijn Sick-Beard (TPB) versie al enige tijd niet automatisch geupdated. Voor de rest werkt het prima, ik dacht vandaag laat ik het eens fixen, ik begrijp alleen niet wat er fout gaat..
Ik gebruik OS X 10.8 (Mountain Lion)
Sickbeard geeft netjes de melding:
Nadat ik op 'Update Now' druk krijg ik:
Vervolgens voor de zekerheid GIT (1.8.2.1) opnieuw geïnstalleerd (standaard locatie: /usr/local/git).
Wanneer ik mijn GIT versie m.b.v. de terminal check lijkt GIT te werken
Daarna heb ik Sick-Beard afgesloten, config.ini geopend en bij git_path ingevuld:
Uit de log maak ik op dat Sick-Beard GIT niet kan aanspreken, is het path verkeerd of is er iets mis met mijn (GIT) installatie?
Wie kan mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
Ik gebruik OS X 10.8 (Mountain Lion)
Sickbeard geeft netjes de melding:
code:
1
| There is a newer version available (or else you're ahead of ThePirateBay-Dutch fork)— Update Now |
Nadat ik op 'Update Now' druk krijg ik:
code:
1
| Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates. |
Vervolgens voor de zekerheid GIT (1.8.2.1) opnieuw geïnstalleerd (standaard locatie: /usr/local/git).
Wanneer ik mijn GIT versie m.b.v. de terminal check lijkt GIT te werken
code:
1
| git --versiongit version 1.8.2.1. |
Daarna heb ik Sick-Beard afgesloten, config.ini geopend en bij git_path ingevuld:
code:
ik heb ook geprobeerd:1
| git_path =/usr/local/git/bin/git |
code:
1
| git_path =/usr/local/git |
Uit de log maak ik op dat Sick-Beard GIT niet kan aanspreken, is het path verkeerd of is er iets mis met mijn (GIT) installatie?
Wie kan mij vertellen wat ik over het hoofd zie?
[ Voor 73% gewijzigd door RVE_NL op 07-05-2013 16:14 ]
Bij mij staat er in de config.ini:
git_path = /usr/bin/git
En dat is hetzelfde als het resultaat van 'which git':
/usr/bin/git
git_path = /usr/bin/git
/usr/bin/git
Oh? Dat werkt bij mij prima. Ik heb de ratio heel erg laag staan (0,1) en dat houd in dat ie allang de ratio heeft bereikt terwijl ie nog bezig is met downloaden. Dus zodra de download klaar is, ziet ie dat de ratio bereikt is, en stopt ie het seeden, en roept ie het pp script aan.schumi2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:58:
[...]
Mij valt op bij Transmission dat hij de seed ratio negeert.
Na een download en bereiken van seed ratio springt hij op pauze (althans dat denk ik) maar kijk ik bv uren later weer heb ik eens 15GB geupload op een bestand van 300MB
Ja heb oorzaak gevonden maar staat paar post verderop.mvds schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:58:
[...]
Oh? Dat werkt bij mij prima. Ik heb de ratio heel erg laag staan (0,1) en dat houd in dat ie allang de ratio heeft bereikt terwijl ie nog bezig is met downloaden. Dus zodra de download klaar is, ziet ie dat de ratio bereikt is, en stopt ie het seeden, en roept ie het pp script aan.
Ik gebruik op XBMC een addon welke Transmission stopt en start bij het starten en stoppen van een video , dat laatste is namelijk niet handig (starten bij stoppen film) want dan start ie wat gepauzeerd is vanwege seed ratio weer opnieuw
Thx voor je reactie. Wanneer ik 'wich git' invoer krijg ik: /usr/local/git/bin/git. Mijn opgegeven path was dus correct.RudolfR schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:31:
Bij mij staat er in de config.ini:
git_path = /usr/bin/git
/usr/bin/git
Omdat het opzoeken van het probleem nogal veel tijd in beslag neemt heb ik zojuist maar even handmatig SickBeard overnieuw geïnstalleerd met behoud van database. Hopelijk werkt de autoupdate nu weer
Mijn eerdere post had betrekking op CPschumi2004 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:23:
@Freakster86
Heb fix gemerged.
Dan nog een 2e; als het sabtosickbeard script wordt uitgevoerd, wordt de aflevering enkel verplaatst naar folder series zonder dat deze in de correcte map/seizoen wordt gezet. Ik heb een paar dagen terug de nzbtomedia geüpdatet, dus ik gok dat ik iets ben vergeten over te zetten. Enig idee wat? Manual processsing werkt gewoon goed.
Het wordt nu dus:
Media/Series/originele folder naam/originele bestandsnaam
En het moet worden:
Media/Series/serie naam/seizoen x/bestandsnaam (hernoemt)
Maar bij mij is de status niet gepauzeerd als de ratio is bereikt, maar gereed. En deze downloads staan dan ook greyed out en worden niet opnieuw gestart als ik alles pauzeer en weer verder laat gaan.schumi2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:02:
[...]
Ja heb oorzaak gevonden maar staat paar post verderop.
Ik gebruik op XBMC een addon welke Transmission stopt en start bij het starten en stoppen van een video , dat laatste is namelijk niet handig (starten bij stoppen film) want dan start ie wat gepauzeerd is vanwege seed ratio weer opnieuw
Schijnbaar gebeurt dit wel met xbmc transmission addonmvds schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:58:
[...]
Maar bij mij is de status niet gepauzeerd als de ratio is bereikt, maar gereed. En deze downloads staan dan ook greyed out en worden niet opnieuw gestart als ik alles pauzeer en weer verder laat gaan.
Ah oke, nou je hebt de oplossing zelf al gegeven, die addon niet meer gebruiken danschumi2004 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:42:
[...]
Schijnbaar gebeurt dit wel met xbmc transmission addon
Wat was trouwens de reden dat je hem gebruikte? Dacht je dat de film zou gaan haperen als je NAS staat te downloaden/checken/parren/unpacken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]