[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.085 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:05:
[...]

1) De 1e 2 searchers doen geen backlog searches (staat alleen de laatste week ofzo aan nzb's op)
En de andere 2 gaan waarschijnlijk ook niet heel ver terug, omdat ze nog niet zo lang bestaan. Hoe oud zijn je hits in binsearch?
Je kan missende series gewoon zelf aanzetten via binsearch. Als je ze in je downloader hetzelfde profiel geeft als dingen die SB toevoegt, worden ze daarna wel gewoon geprocessed.
2 tot 300 dagen oud. Aflevering 1 t/m 4 worden bijvoorbeeld wel gevonden, maar aflevering 5 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:21
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Rupie op 29-04-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
*cough* topicwaarschuwing

oftewel niemand gaat je hier kunnen helpen ben ik bang

[ Voor 53% gewijzigd door Brackpc op 28-04-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:51
En dan er bij ben je toch op je achterhoofd gevallen als je een dikke 100+ euro gaat betalen voor VIP status 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Freakster86 schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:47:
[...]

2 tot 300 dagen oud. Aflevering 1 t/m 4 worden bijvoorbeeld wel gevonden, maar aflevering 5 niet.
Je kan in je logs van CP kijken wat er precies aan de hand is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Na enige tijd Netflix gebruikt te hebben, toch maar weer terug overgestapt op SABnzbd + Sick Beard + CouchPotato. Alles werkt soepel en na een zondag klooien heb je alles wel weer draaien. De nieuwe (2.0) interface van CouchPotato ziet er super netjes uit en is een hele verbetering. Ook de minimale afhankelijkheid van NZB/API sites en de integratie van NZB zoeksites zoals Binsearch is een hele verbetering. Resultaten mogen volgens het programma minder accuraat zijn, maar tot nu toe vindt hij alles.

Wel zit ik nog met één probleempje. CouchPotato verwerkt mijn bestanden niet. SABnzbd maakt netjes submappen aan in de completed download map. Ik heb nu geprobeerd om alle videobestanden in de hoofdmap naar te zetten van de completed map ipv elke film een eigen map. Maar ook dan pikt hij hem niet op. Is het mogelijk om ergens het rename proces geforceerd te starten? En waar kan het aan liggen dat hij de films niet oppakt?

Overigens jammer dat Windows Phone nog steeds geen notificaties kan ontvangen (maar dat ligt denk ik buiten de makers van de software hierboven om). Binnenkort over op Android dus dan zal dat probleem ook wel verleden tijd zijn. Overigens heb ik FTD World verwijderd uit mijn CouchPotato instellingen omdat deze problemen gaf met het doorgeven van NZBs. De overige zoekmachines werken wel prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Robkazoe op 29-04-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Robkazoe schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:17:
[...]
Overigens jammer dat Windows Phone nog steeds geen notificaties kan ontvangen (maar dat ligt denk ik buiten de makers van de software hierboven om). [...]
Dat ligt zeker weten wel aan hun. Ze zouden bijv. gewoon Toasty kunnen ondersteunen (http://www.supertoasty.com/). Wat min of meer gelijk is aan pushover of notify my android (die krijgt ook een notify my wp tegenhanger), beiden software die bijv. door Sick Beard worden ondersteund.

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 29-04-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:38:
[...]

Je kan in je logs van CP kijken wat er precies aan de hand is.
Even een greep uit mijn logs:
code:
1
2
Apr-29 12:31:03 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Ignoring result Ancient.Aliens.S02E11.Aliens.and.the.Old.West.720p.HDTV.x264-DiVERGE because we don't want an episode that is HD TV
Apr-29 12:31:03 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Ignoring result Ancient.Aliens.S02E10.Alien.Messengers.720p.HDTV.x264-DHD because we don't want an episode that is HD TV

Terwijl de ingestelde kwaliteit juist HD TV is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Een restart heeft het probleem verholpen. Maar als ik telkens CouchPotato moet herstarten om een update uit te voeren, ben ik niet gelukkig dus hopelijk blijft het uit.
Caelorum schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:37:
[...]

Dat ligt zeker weten wel aan hun. Ze zouden bijv. gewoon Toasty kunnen ondersteunen (http://www.supertoasty.com/). Wat min of meer gelijk is aan pushover of notify my android (die krijgt ook een notify my wp tegenhanger), beiden software die bijv. door Sick Beard worden ondersteund.
Toasty is leuk, maar daar moet je dus wel gewoon even 2 euro voor neerleggen terwijl er bij Android en iOS gewoon 2 of meer verschillende diensten zijn die vaak ook nog eens gratis zijn. Beetje jammer allemaal.

[ Voor 64% gewijzigd door Robkazoe op 29-04-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:26

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

code:
1
2
Apr-29 12:31:03 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Ignoring result Ancient.Aliens.S02E11.Aliens.and.the.Old.West.720p.HDTV.x264-DiVERGE because we don't want an episode that is HD TV
Apr-29 12:31:03 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-101501 :: Ignoring result Ancient.Aliens.S02E10.Alien.Messengers.720p.HDTV.x264-DHD because we don't want an episode that is HD TV

Terwijl de ingestelde kwaliteit juist HD TV is.... :?
Heb je ook al geprobeerd de quality op unknown te zetten?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Robkazoe schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:45:
[...] Toasty is leuk, maar daar moet je dus wel gewoon even 2 euro voor neerleggen terwijl er bij Android en iOS gewoon 2 of meer verschillende diensten zijn die vaak ook nog eens gratis zijn. Beetje jammer allemaal.
Dat klopt, maar dat hoeft ze nog niet te weerhouden om het toe te voegen als optie. Vooral aangezien het geheel enorm makkelijk te implementeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:21
schumi2004 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:09:
En dan er bij ben je toch op je achterhoofd gevallen als je een dikke 100+ euro gaat betalen voor VIP status 8)7
100 euro is idd wel vrij veel. Wist niet dat dit zoveel was geworden. Wat raad je dan aan dat ik doe?

Ik heb momenteel bij series het probleem dat ik bij *knip* altijd in een wachtrij kom omdat ik geen VIP status heb. En de andere NZB sites geven mij NZB's die niet gedownload kunnen worden.
Ik zou graag kwaliteit willen en dan ben ik bereid hiervoor te betalen.

Ik heb couchpotatoe en sickbeard niet voor niets draaien om alles te automatiseren. Maar nu zit ik nog de helft van de series en films alle fouten op te lossen.

[ Voor 1% gewijzigd door Rupie op 29-04-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb je wel een goede payserver en genoeg retentie. Ik gebruik alleen SB voor series en tot nu toe kan ik alles binnenhalen.
Ik doe het alleen met de providers *knip* en haal alles binnen wat ik wil. Wat hij niet binnen haalt zoek ik op via evt torrents

[ Voor 23% gewijzigd door Rupie op 29-04-2013 16:03 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Robkazoe schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:45:
Een restart heeft het probleem verholpen. Maar als ik telkens CouchPotato moet herstarten om een update uit te voeren, ben ik niet gelukkig dus hopelijk blijft het uit.

[...]

Toasty is leuk, maar daar moet je dus wel gewoon even 2 euro voor neerleggen terwijl er bij Android en iOS gewoon 2 of meer verschillende diensten zijn die vaak ook nog eens gratis zijn. Beetje jammer allemaal.
Of via email ;)
Zo doe ik het voor alles en werkt perfect, nooit uitval en niet afhankelijk van derde.

@sn33ky
Ik raad helemaal niks aan zie topic waarschuwing.
Maar wellicht een tip waar je wel iets mee kunt, newznab

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 29-04-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Wel zit ik nog met één probleempje. CouchPotato verwerkt mijn bestanden niet. SABnzbd maakt netjes submappen aan in de completed download map. Ik heb nu geprobeerd om alle videobestanden in de hoofdmap naar te zetten van de completed map ipv elke film een eigen map. Maar ook dan pikt hij hem niet op. Is het mogelijk om ergens het rename proces geforceerd te starten? En waar kan het aan liggen dat hij de films niet oppakt?
Ik doe het zo:
Alles wat via SB in SAB komt, gaat naar de map ~\TVunsorted. SB post-processing kijkt in die map, en processed naar ~\TV
Alles wat via CP in SAB komt, gaat naar ~\MovieUnsorted. CP processed het naar ~/Movies
Plex kijkt in ~/TV en ~/Movies. En krijgt noticifations van CP en SB.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 00:41
Na enige tijd Netflix gebruikt te hebben, toch maar weer terug overgestapt op SABnzbd + Sick Beard + CouchPotato.
Ik ben benieuwd: waarom ben je van Netflix overgestapt? Lijkt mij echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Sinds kort maak ik ook gebruik van Sickbeard, Sabnzbd en CouchPotato en zeer dankbaar voor de vele handleidingen! :)

Ik kom er alleen niet uit met de benaming van de bestanden met Sickbeard, via NAMING heb ik in Sickbeard het volgende ingesteld, wordt weergegeven als;
Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
(%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG.ext)

Alleen komt dit niet overeen van wat ik algemeen gebruik, ik wil dit als volgende;
Name.S03E05.720p.HDTV.x264-RLSGROUP.ext
(voorbeeld Game.of.Thrones.S03E03.720p.HDTV.x264-EVOLVE.mkv)

Any tips?

//EDIT:
zelfde vraag werd hier gesteld zeroday in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" door zeroday.

[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 29-04-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik ben sinds kort aan het prutsen met couchpotato, maar nu zit ik met de volgende opgave waar ik niet zomaar uit kom. Ik heb nog een behoorlijke hoeveelheid SD-materiaal. Het liefste zou ik deze allemaal in 1x omzetten naar HD materiaal, maar via Couchpotato is me dat nog niet gelukt.

Het verst dat ik ben gekomen is door "readd the movie and mark al previously snatched/downloaded as ignored", maar dit werkt maar met 1 movie per keer. Is hier een handige methode voor te bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 11:04

zeroday

There is no alternative!

EN-IS schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:09:
Sinds kort maak ik ook gebruik van Sickbeard, Sabnzbd en CouchPotato en zeer dankbaar voor de vele handleidingen! :)

Ik kom er alleen niet uit met de benaming van de bestanden met Sickbeard, via NAMING heb ik in Sickbeard het volgende ingesteld, wordt weergegeven als;

Alleen komt dit niet overeen van wat ik algemeen gebruik, ik wil dit als volgende;

Any tips?

//EDIT:
zelfde vraag werd hier gesteld zeroday in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" door zeroday.
ik heb het volgende:

ik heb 2 configuraties van sabnzbd en sickbeard
1 configuratie is niet meer in gebruik, maar daar werd de naming door sabnzbd gedaan
%sn/Season %s/%sn - S%0sE%0e - %en.%ext

Omdat ik sickbeard foutief in had gesteld (geen processing en de tv folder anders dan waar de bestanden stonden) ben ik met over de 150 series op een andere machine verder gegaan met daar de 2e configuratie van sabnzbd en sickbeard
Hier laat ik sickbeard processen: series vinden, doorsturen naar sabnzbd en dan vanuit de complete folder van sabnzbd, sickbeard het laten processen en verplaatsen
met de volgende config:
Season %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG

en met deze naming ben ik ook tevreden, is/lijkt hetzelfde als sabnzbd

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

M_V schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:43:
Ik ben sinds kort aan het prutsen met couchpotato, maar nu zit ik met de volgende opgave waar ik niet zomaar uit kom. Ik heb nog een behoorlijke hoeveelheid SD-materiaal. Het liefste zou ik deze allemaal in 1x omzetten naar HD materiaal, maar via Couchpotato is me dat nog niet gelukt.

Het verst dat ik ben gekomen is door "readd the movie and mark al previously snatched/downloaded as ignored", maar dit werkt maar met 1 movie per keer. Is hier een handige methode voor te bedenken?
Je bedoelt Manage -> Dropdown naar HD -> Change Quality?
Ik zou verwachten dat deze dan ook HD zal gaan downloaden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:29
EN-IS schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:09:

Any tips?

//EDIT:
Ik raad je echt aan dit te gebruiken, doe ik al jaren en werkt superb!:
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
tcviper schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:
[...]

Wanneer je dit verandert, kun je Sickbeard dan alles wat je al hebt laten omzetten naar die nieuwe benaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Freakster86 schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:26:
[...]

Wanneer je dit verandert, kun je Sickbeard dan alles wat je al hebt laten omzetten naar die nieuwe benaming?
Dat is mogelijk via MANAGE > MASS UPDATE
zeroday schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:14:
- knip -
Hier laat ik sickbeard processen: series vinden, doorsturen naar sabnzbd en dan vanuit de complete folder van sabnzbd, sickbeard het laten processen en verplaatsen
met de volgende config:
Season %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG

en met deze naming ben ik ook tevreden, is/lijkt hetzelfde als sabnzbd
Dank voor je reactie, deze config is hetzelfde als wat ik tot heden heb gebruikt :)
tcviper schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:
Dank voor de tip, deze is met episode name, dit gebruik ik niet echt namelijk :)

Om eerlijk te zijn zorgt de huidige config/benaming niet voor problemen, in ieder geval niet met XBMC maar wel met ondertitels, alleen vind ik het toch fijn als het door gaat met wat ik al had, namelijk de 720p en x264 vermelding. :9

[ Voor 65% gewijzigd door EN-IS op 29-04-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ah, tuurlijk :)

Ik heb nu namelijk dit:
Seizoen %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG
=
Seizoen 2/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext

Bij de serie V (2009) maakt Sickbeard er dus het volgende van:
V.2009.S01E01.HD.TV-SICKBEARD

Autosub pakt dit vervolgens op en zet "V 2009" in de wachtrij. Dit moet echter "V (2009)" zijn.
Wanneer ik er namelijk dit van maak:

V (2009).S02E01.720p.WEB-DL-jhonny2

Vind Autosub ook meteen de ondertiteling. Dit moet dus anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Freakster86 schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:33:
Ah, tuurlijk :)

Ik heb nu namelijk dit:
Seizoen %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG
=
Seizoen 2/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext

Bij de serie V (2009) maakt Sickbeard er dus het volgende van:
V.2009.S01E01.HD.TV-SICKBEARD

Autosub pakt dit vervolgens op en zet "V 2009" in de wachtrij. Dit moet echter "V (2009)" zijn.
Wanneer ik er namelijk dit van maak:

V (2009).S02E01.720p.WEB-DL-jhonny2

Vind Autosub ook meteen de ondertiteling. Dit moet dus anders.
Precies! Hoe gaan we dit bewerkstelligen? :Y) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik laat altijd de originele bestandsnaam staan bij post processing. Precies om dit soort problemen te voorkomen.

S%0SE%0E/%RN
voorbeeld: Show.Name/S02E03/Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP.ext

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
RocketKoen schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:39:
Ik laat altijd de originele bestandsnaam staan bij post processing. Precies om dit soort problemen te voorkomen.

S%0SE%0E/%RN
voorbeeld: Show.Name/S02E03/Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP.ext
Ladies and gentlemen, we got it;
%RN

Ah, dank je RocketKoen, met deze config "%RN" wordt dus het originele bestandsnaam niet gewijzigd en krijg je het volgende;
Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP.ext

Dat zou dus in mijn geval het volgende betekenen:
Show.Name.S02E03.720p.HDTV.x264-RLSGROUP.ext

Ik ga het even testen :)

//EDIT
het werkt! Dank RocketKoen!, @freakster86, zie mijn post.

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 29-04-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
EN-IS schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:38:
[...]

Precies! Hoe gaan we dit bewerkstelligen? :Y) 8)
Ik heb de opzet tcviper gebruikt :)

Seizoen %S/%SN - S%0SE%0E - %EN - %QN-%RG
=
Seizoen 2/Show Name - S02E03 - Ep Name - HD TV-RLSGROUP.ext
=
V (2009) - S01E01 - Pilot - HD TV-SICKBEARD
=
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:30
Kreeg de tip om mijn probleem ook even hier neer te zetten, het gaat pas fout in XBMC, maar zou natuurlijk net zo goed aan couchpatato kunnen liggen.
TerminalNL schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:42:
Vandaag eindelijk eens bezig gegaan om couchpatato werkend te krijgen samen met nieuwsgroepen, sabnzbd en XBMC, en die laatste levert dus problemen op.
Het werkt prima de add-on, zie de films staan maar zodra ik deze wil bekijken krijg ik de error addon.py.

Wat ik zo tegen kwam via google betekend het eigenlijk alleen dat er iets fout gaat, maar wat?

Debug log

Heb ook al geprobeerd terug te gaan naar versie 11 van XBMC maar dat maakte geen verschil, dus hij staat nu ook weer op Frodo.
Advanced launcher heb ik ook al geupdated want dat kon het ook nog wel eens wezen maar ook dat hielp weer niks. Iemand hier die wel wijs kan worden uit de log? Programmeer taal is niet aan mij besteed helaas.
Het geheel draait onder OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

EN-IS schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:29:
[...]

Dat is mogelijk via MANAGE > MASS UPDATE

[...]

Dank voor je reactie, deze config is hetzelfde als wat ik tot heden heb gebruikt :)

[...]

Dank voor de tip, deze is met episode name, dit gebruik ik niet echt namelijk :)

Om eerlijk te zijn zorgt de huidige config/benaming niet voor problemen, in ieder geval niet met XBMC maar wel met ondertitels, alleen vind ik het toch fijn als het door gaat met wat ik al had, namelijk de 720p en x264 vermelding. :9
Problemen met ondertitels? nou ik gebruik al sinds het begin auto-sub en ik heb njente problemen met het vinden van subs en om ze automatiek binnen te krijgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

EN-IS schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:42:
[...]

Ladies and gentlemen, we got it;
%RN

//EDIT
het werkt! Dank RocketKoen!, @freakster86, zie mijn post.
Mag iemand mij het verschil gaan uitleggen tussen RN en RG

RG = Vikings - S01E09 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-CtrlHD
RN = Vikings - S01E09 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-CtrlHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
zeroday schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:41:
Problemen met ondertitels? nou ik gebruik al sinds het begin auto-sub en ik heb njente problemen met het vinden van subs en om ze automatiek binnen te krijgen ..
Sinds kort maak ik ook gebruik van AutoSub, sporadisch is het voorgekomen dat er geen ondertitel was gedownload terwijl deze wel beschikbaar was, weet niet zeker of dat door de benaming kwam maar dat is dus nu in ieder geval opgelost.
zeroday schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:52:
Mag iemand mij het verschil gaan uitleggen tussen RN en RG

RG = Vikings - S01E09 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-CtrlHD
RN = Vikings - S01E09 - 720p WEB-DL DD5 1 H 264-CtrlHD
Gehele bestandsnaam:
Release Name: %RN Show.Name.S02E03.HDTV.XviD-RLSGROUP

Alleen release groep:
Release Group: %RG RLSGROUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:06
Vraagje mensen ik heb hier "Eureka S04 Christmas Special" ik zie @ thetvdb niet meteen de juiste nummer hiervoor het staat bij specificaties als aflevering 9, maar dat is ook gewoon een andere aflevering.. iemand een idee?
http://thetvdb.com/?tab=s...9334&seasonid=91311&lid=7
http://thetvdb.com/index....seasonid=26774&id=2456121
(voor dit goed te laten weergeven @ SickBeard)

[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 29-04-2013 19:59 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik kon 123 het niet op TVRAGE terug vinden en volgens wikipedia:
bron: Wikipedia: List of Eureka episodes

Season 4 was split into two parts, plus a standalone Christmas special: the first nine episodes were shown in the summer of 2010, a Christmas episode was shown in December, and the final episodes began airing on July 11, 2011.[14]
Check ook TVRAGE:
http://www.tvrage.com/Eureka/episode_list/4

en volgens deze site end imdb is het S04E21 XMAS SPECIAL:
- http://www.tvmuse.eu/tv-s..._245/season_4/episode_21/
- IMDB: "Eureka" Do You See What I See (TV episode 2011)

Was een van de gaafste afleveringen, heb toen erg genoten. Eureka _/-\o_
.

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 29-04-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Na het downloaden blijft in SABnzbd de status van de download:

Processing folder /volume1/video/Series (HD)/Bobs Burgers S03E09 God Rest Ye Merry Gentle-Mannequins 1080p WEB-DL DD5 1 H264-iT00NZ

Waardoor de folder/file onjuist blijft. Als ik klik op more krijg ik het volgende te zien:

code: filename
1
2
3
Loading config from /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Bobs.Burgers.S03E09.God.Rest.Ye.Merry.Gentle-Mannequins.1080p.WEB-DL.DD5.1.H264-iT00NZ.nzb&quiet=1&dir=%2Fvolume1%2Fvideo%2FSeries+%28HD%29%2FBobs+Burgers+S03E09+God+Rest+Ye+Merry+Gentle-Mannequins+1080p+WEB-DL+DD5+1+H264-iT00NZ
Processing folder /volume1/video/Series (HD)/Bobs Burgers S03E09 God Rest Ye Merry Gentle-Mannequins 1080p WEB-DL DD5 1 H264-iT00NZ

Iemand enig idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brackpc schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:13:
postprocessing moet in werking treden zodra de torrent op complete springt, bij mij werdt het script ook niet opgestart bij mijn eerste pogingen.

komt er in je nzbtomedia folder een postprocessing.log dan start hij het script correct indien dit niet gebeurt probeer dan het volgende:

stop transmission package via dsm en start hem handmatig via het voglende commando via ssh vanuit je transmission/bin map

./transmission-daemon -g "/volume1/@appstore/transmission/var" -e "/volume1/transmission/logtrans.log"

dan kan je in de logfile van transmission kijken of hij het script wel correct oproept.

Bij mij was het zo dat hij het script wel starte via commandline en niet via package, heb toen dus het rechtenprobleem opgelost zoals boven beschreven, en ook gezorgd dat python correct in de $path variabele stond(2x gedaan een keer in /etc/profile en 1x in het startscript van de package, geen idee of dit dubbelop is). Ik vermoedt namelijk dat hij dit niet meegeeft, aangezien alle andere programmas een optie hebben om een python bin locatie te geven maar het torrent script gedeelte mist deze optie
Ben er eigenlijk helemaal klaar mee maar ben toch opzoek naar DE oplossing.
Ik heb alles zo ingesteld dat het zou moeten werken echter krijg ik nu de volgnde melding:
01:07:41|INFO TorrentToMedia V8.0
01:07:41|INFO MAIN: Loading config from /volume1/downloads/ppscripts-torrents/autoProcessMedia.cfg
01:07:41|DEBUG MAIN: Received Directory: /volume1/downloads/torrents | Name: een.serie.naam.mp4] | Category:
01:07:41|ERROR SEARCH: Could not identify category and torrent name from the directory structure. Please check downloader settings. Exiting

En toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
hij lijkt me de tv map te missen in je torrents

hij moet dus /volume1/downloads/torrents/tv binnen krijgen.

zover ik het kan zien gaat het script na het binnenkrijgen van die category verder met ofwel het cp script danwel het sb script

hoe heb je je folders ingesteld in de verschillende opties? Tranmission/torrenttomedia.py

EDIT: Heb hieronder even de relevante passages uit de verschillende configs voor je neergezet, denk dat dit alle wijzigingen zijn die ik heb doorgevoerd:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
Autoprocess.cfg

[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### sbCategory - category that gets called for post-processing with SB
sbCategory = tv
host = localhost
port = 8083
username = 
password = 
###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
web_root =
ssl = 0
watch_dir = 
failed_fork = 1
delete_failed = 0

[Torrent]
###### clientAgent - Supported clients: utorrent, transmission, deluge, other
clientAgent = transmission
###### useLink - Set to hard for physical links, sym for symbolic links, and no to not use links
useLink = hard
###### minSampleSize - Minimum required size to consider a file not an sample file (in MB, eg 200mb)
minSampleSize = 200
###### outputDirectory - Default output directory (categories will be appended as sub directory to outputDirectory)
outputDirectory = /volume1/Temp/dst/
###### Other categories/labels defined for your downloader. Does not include CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, Mylar categories.
categories = movies,tv
###### uTorrent Hardlink solution (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
uTorrentWEBui = http://localhost:8090/gui/
uTorrentUSR = your username
uTorrentPWD = your password
deleteOriginal = 1

settings.json transmission - edit terwijl transmission uit staat

"download-dir": "/volume1/Temp/dst/tv", 
"incomplete-dir": "/volume1/Temp/torrent/tv/", 
"incomplete-dir-enabled": true, 
"ratio-limit": 0, 
"ratio-limit-enabled": true, 
"script-torrent-done-enabled": true, 
"script-torrent-done-filename": "/volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/TorrentToMedia.py", 
"watch-dir": "/volume1/Temp/watchtorrent/tv/", 
"watch-dir-enabled": true

enige wat bij mij nog mis gaat is als ik zelf een torrent in de watchfolder zet waar de mkv/mp4 niet in een map zit, dan wordt de file direct in de map tv gezet en niet in de map tv/naamtorrent/file en dat vindt het script niet lief :) eens kijken of ik daar nog wat op kan vinden.

Alles wat sickbeard tot nu toe doorgestuurd heeft is goed gegaan (en dat is een zooi aangezien ik mn complete library opnieuw aan het bouwen ben)

[ Voor 98% gewijzigd door Brackpc op 30-04-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brackpc schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:31:
hij lijkt me de tv map te missen in je torrents

hij moet dus /volume1/downloads/torrents/tv binnen krijgen.

zover ik het kan zien gaat het script na het binnenkrijgen van die category verder met ofwel het cp script danwel het sb script

hoe heb je je folders ingesteld in de verschillende opties? Tranmission/torrenttomedia.py

EDIT: Heb hieronder even de relevante passages uit de verschillende configs voor je neergezet, denk dat dit alle wijzigingen zijn die ik heb doorgevoerd:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
Autoprocess.cfg

[SickBeard]
#### autoProcessing for TV Series
#### sbCategory - category that gets called for post-processing with SB
sbCategory = tv
host = localhost
port = 8083
username = 
password = 
web_root =
ssl = 0
watch_dir = 
failed_fork = 1
delete_failed = 0

[Torrent]
###### clientAgent - Supported clients: utorrent, transmission, deluge, other
###### useLink - Set to hard for physical links, sym for symbolic links, and no to not use links
useLink = hard
###### minSampleSize - Minimum required size to consider a file not an sample file (in MB, eg 200mb)
minSampleSize = 200
###### outputDirectory - Default output directory (categories will be appended as sub directory to outputDirectory)
###### Other categories/labels defined for your downloader. Does not include CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, Mylar categories.
categories = movies,tv
###### uTorrent Hardlink solution (You must edit this if your using TorrentToMedia.py with uTorrent)
deleteOriginal = 1

settings.json transmission - edit terwijl transmission uit staat

"download-dir": "/volume1/Temp/dst/tv", 
"incomplete-dir": "/volume1/Temp/torrent/tv/", 
"incomplete-dir-enabled": true, 
"ratio-limit": 0, 
"ratio-limit-enabled": true, 
"script-torrent-done-filename": "/volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/TorrentToMedia.py", 
"watch-dir": "/volume1/Temp/watchtorrent/tv/", 
"watch-dir-enabled": true

enige wat bij mij nog mis gaat is als ik zelf een torrent in de watchfolder zet waar de mkv/mp4 niet in een map zit, dan wordt de file direct in de map tv gezet en niet in de map tv/naamtorrent/file en dat vindt het script niet lief :) eens kijken of ik daar nog wat op kan vinden.

Alles wat sickbeard tot nu toe doorgestuurd heeft is goed gegaan (en dat is een zooi aangezien ik mn complete library opnieuw aan het bouwen ben)
Het lijkt mij ook mis te gaan op TV echter heet het bij mij geen TV maar Series maar buiten dat. Dat zou toch raar zijn als we het op die manier doen want dan zou Movies niet meer gaan werken, hij pleurt tenslote alles in TV neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Nee movies roept als je het goed gedaan hebt via torrenttomedia direct het cp script op
(heb daar redelijk lang voor moeten zoeken, mijn cp categorie is movies en in autoprocess.cfg staat het op movie. Ookal is het regel 2 van de configuratie het duurde ff voor ik die gevonden had :p)

EDIT: en maar weer even de relevante config delen voor cp :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
AutoProcessMedia:

[CouchPotato]
#### autoProcessing for Movies
#### cpsCategory - category that gets called for post-processing with CPS
cpsCategory = movies
apikey = *****
host = localhost
port = 5050
username = *****
password = *****
ssl = 0
web_root =
delay = 65
method = renamer
delete_failed = 1

CouchPotato settings.conf

[transmission]
username = *****
ratio = 1
manual = 0
enabled = 1
paused = False
host = localhost:9091
directory = /volume1/Temp/torrent/movies/
password = *****

(stuur me anders ff een DM als je er via chat naar wil kijken gaat misscien wat makkelijker)

[ Voor 110% gewijzigd door Brackpc op 30-04-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brackpc schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:20:
Nee movies roept als je het goed gedaan hebt via torrenttomedia direct het cp script op
(heb daar redelijk lang voor moeten zoeken, mijn cp categorie is movies en in autoprocess.cfg staat het op movie. Ookal is het regel 2 van de configuratie het duurde ff voor ik die gevonden had :p)
Das een rot streek, deze regel doet toch anders vermoeden :(

zucht, eerst maar weer koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Yup ik kwam er dus achter doordat die categorie verkeerd stond, hij begon met het script....en stopte toen ineens bij de melding processing en toen niet.

Na googelen bleek hij dan dus wel de category te vinden maar bleek dit een incorrecte te zijn.
Aangepast in config en BAM ineens doet die nog een script erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brackpc schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:32:
Yup ik kwam er dus achter doordat die categorie verkeerd stond, hij begon met het script....en stopte toen ineens bij de melding processing en toen niet.

Na googelen bleek hij dan dus wel de category te vinden maar bleek dit een incorrecte te zijn.
Aangepast in config en BAM ineens doet die nog een script erbij :P
Was dus inderdaad de categorie dir die er dus wel bij moet. Beetje misleidende uitleg. Even clinton-hall erop aanspreken ;)

Bedankt in ieder geval , nu werkt het :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Blij dat ik diegene die mn goed werkende sickbeard goed werkend houdt heb kunnen helpen :)

Ik moet zeggen dat de documentatie van nzbtomedia wel wat te wensen over laat inderdaad(maar ze zijn bezig de wiki te verbeteren begreep ik). Het was soms een behoorlijk gedoe om een stap verder te komen in het configureren.

[ Voor 1% gewijzigd door Brackpc op 30-04-2013 09:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Brackpc schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:38:
Blij dat ik diegene die mn goed werkende sickbeard goed werkend houdt heb kunnen helpen :)

Ik moet zeggen dat de documentatie van nzbtomedia wel wat te wensen over laat inderdaad(maar ze zijn bezig de wiki te verbeteren begreep ik), was soms een behoorlijk gedoe om een stap verder te komen in het confifureren.
Wat te wensen overlaat is eigenlijk zacht uitgedrukt.
De uitleg erbij gaf mij een totaal andere indruk en onlogisch ook dus daarom, eigenwiijs als ik ben, die optie niet eens geprobeerd.

Maar het werkt nu, nu op naar de volgende ;)

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 30-04-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Ben in elk geval blij dat al het wekr uiteindelijk een goedwerkend systeem opleverd.

zowel in CP als SB eerst een nzb en indien dat mislukt een torrentje beginnen.

Heb nu dus je SB build draaien, cp werkend (en update uitgezet zodat die het ook blijft doen) NZBGet doet het goed en transmission ook.

Heb XMBC library in een database gezet en nfs aangezet,

Enig idee wat mn volgende project kan zijn haha O-)

[ Voor 42% gewijzigd door Brackpc op 30-04-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
LiveTV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
gaat hem helaas niet worden met iptv van kpn :) of is daar tegenwoordig al verandering in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dus jullie hebben nu torrents als backup in sickbeard? Mag ik vragen welke handleiding jullie daarvoor hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:22:
Dus jullie hebben nu torrents als backup in sickbeard? Mag ik vragen welke handleiding jullie daarvoor hebben gebruikt?
Deze Brackpc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" en let erop dat in download/watchdir de series folder ook staat ;)

Edit:
Iemand opgevallen dat in de laatste update van mijn fork de subs een dubbele land tag staat?

<releasename>.nl.nl.srt

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 30-04-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 14:20
mmm.. heb vanmiddag ook is sabnzbd en couchpotato op men macmini gegooid, alles werkte perfect, 2 testfilmpjes afgehaald zonder problemen.
Daarnet even gekeken naar wat instellingen zoals de mogelijke kwaliteit enzo, zonder iets aan te passen van communicatie-settings met sabnzbd, en nu doet ie het niet meer..
Heel de boel al is herstart, key nog is gekopieerd voor de zekerheid, maar wil niet helpen.
In de logs zie ik volgende
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Potato.core.providers.base] Failed getting nzb from NzbIndex: Traceback (most recent call last):
  File "/Applications/CouchPotato.app/CouchPotato-2.0.7.1.macosx-10_6-intel/CouchPotato.app/Contents/Resources/lib/python2.7/couchpotato/core/providers/base.py", line 137, in download
  File "/Applications/CouchPotato.app/CouchPotato-2.0.7.1.macosx-10_6-intel/CouchPotato.app/Contents/Resources/lib/python2.7/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
  File "urllib2.pyo", line 126, in urlopen
  File "urllib2.pyo", line 406, in open
  File "urllib2.pyo", line 519, in http_response
  File "urllib2.pyo", line 444, in error
  File "urllib2.pyo", line 378, in _call_chain
  File "urllib2.pyo", line 527, in http_error_default
HTTPError: HTTP Error 502: Bad Gateway

iemand met wat meer ervaring die een ideetje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:34:
[...]

Deze Brackpc in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3" en let erop dat in download/watchdir de series folder ook staat ;)

Edit:
Iemand opgevallen dat in de laatste update van mijn fork de subs een dubbele land tag staat?

<releasename>.nl.nl.srt
Thx :)

Hoe verschilt subs met Sickbeard downloaden met Autosub? Wat zijn de voor/nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Weet iemand waar ik dit kan aanpassen?
https://code.google.com/p/sickbeard/wiki/QualitySettings

Ik zie in Sickbeard juist alleen maar 2 categorieën, SD en HD maar geen individuele instellingen zoals hierboven wordt aangegeven.

Ik zit hiermee omdat ik even niet weet wat het verschil is tussen
- 720p WEB-DL
en
- 720p HDTV
en
- 720p Bluray (deze zie ik bijna nooit in releases)

en welke van deze drie de beste kwaliteit heeft?

Ik kan maar kiezen uit SD en HD en natuurlijk heb ik alles op HD staan, alleen zie ik dat er vaak WEB-DL kwaliteit wordt gedownload, wanneer er ook 720p HDTV release beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Voor de torrent user onder ons (Transmission) icm nzbToMedia scripts.
Gaat bij jullie de post-processing wel goed?
Hier pakte hij alleen releases welke in een folder stonden, releases welke bestonden uit alleen een mp4/mkv werd niks mee gedaan?

* schumi2004 wordt ook een beetje moe van het werkend krijgen van pp script icm torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12

mvds

Totally awesome!

schumi2004 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:42:
Iemand ervaring in het gebruik van nzbToMedia scripts icm Transmission toevallig?
Scheelt als andere me al voor gegaan zijn voor ik het zelf ga uitzoeken ;)

@gerwinf
Ik had zelf het idee dat wat Notoriousss melde alleen op mijn fork van toepassing was en ondertussen opgelost is.
En? Gelukt? Ik heb Tranmission nog steeds niet zover dat ie het script aanroept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:58:

Ik zie in Sickbeard juist alleen maar 2 categorieën, SD en HD maar geen individuele instellingen zoals hierboven wordt aangegeven.

- 720p WEB-DL
en
- 720p HDTV
en

Ik kan maar kiezen uit SD en HD en natuurlijk heb ik alles op HD staan, alleen zie ik dat er vaak WEB-DL kwaliteit wordt gedownload, wanneer er ook 720p HDTV release beschikbaar is.
Bovenin Manage - Series waarvan je de kwaliteit wilt aanpassen aanvinken en dan onderin 'edited selected' doen. Dan krijg je een een nieuw scherm met bovenin de 'quality'. Dan op custom drukken en met ctrl ingedrukt meerdere selecteren. Daarna opslaan.

Wat precies het verschil is durf ik niet te zeggen. Bij de meeste series is HDTV en WEB DL het vaakst voorkomend. Bluray ook zo af en toe. Soms pas ik het per serie aan, want een serie als 'ancient aliens' (jaja, call me weird ;) ) wordt alleen vertaald voor de HD versie. Dan vink ik dus enkel HDTV aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

;w
schumi2004 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:04:
Voor de torrent user onder ons (Transmission) icm nzbToMedia scripts.
Gaat bij jullie de post-processing wel goed?
Hier pakte hij alleen releases welke in een folder stonden, releases welke bestonden uit alleen een mp4/mkv werd niks mee gedaan?

* schumi2004 wordt ook een beetje moe van het werkend krijgen van pp script icm torrents.
Bij mij roept ie het script niet eens aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23-09 15:18
EN-IS schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:58:

- 720p WEB-DL
en
- 720p HDTV
en

720p hdtv = opname van de tv (meestal via de decoder)

720p/1080p web dl = iTunes versie. (hogere bitrate dan de tv opname versie. En je hebt bij de web dl versie geen reclame en zender logos in beeld.

bluray = de rips vanaf de fysieke schijfjes. Deze releases zie je vaak na het seizoen.

zelf ga ik altijjd voor de WEB DL versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:49:
;w
[...]

Bij mij roept ie het script niet eens aan...
Hier wel maar het vreemde is is dat als ik met command line hem start er iets meer lijkt te gebeuren dan wanneer ik hem via Package start (Synology), ga nu package zelfmaken met logging default enabled om te zien waarom het nu fout gaat.

Blijft alleen de vraag over die ik eerder stelde .

Ik snap best dat het met torrents lastiger is releasenames etc te vinden maar zo lastig hoort het mijn inziens niet te zijn toch?
13:14:03|INFO ====================
13:14:03|INFO TorrentToMedia V8.0
13:14:03|INFO MAIN: Loading config from ./autoProcessMedia.cfg
13:14:03|ERROR MAIN: There was a problem loading variables: 'NoneType' object has no attribute 'startswith'
23:33:19|INFO ====================
23:33:19|INFO TorrentToMedia V8.0
23:33:19|INFO MAIN: Loading config from /volume1/@appstore/scripts/ppscripts-torrents/autoProcessMedia.cfg
23:33:19|DEBUG MAIN: Received Directory: /volume1/downloads/torrents/series | Name: Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4 | Category:
23:33:19|DEBUG SEARCH: Found Category: series in directory structure
23:33:19|INFO SEARCH: Determined Category to be: series
23:33:19|INFO SEARCH: Could not find a unique torrent folder in the directory structure
23:33:19|INFO SEARCH: The directory passed is the root directory for category series
23:33:19|WARNING SEARCH: You should change settings to download torrents to their own directory if possible
23:33:19|INFO SEARCH: We will try and determine which files to process, individually
23:33:19|INFO MAIN: Output directory set to: /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|DEBUG MAIN: Scanning files in directory: /volume1/downloads/torrents/series
23:33:19|DEBUG MAIN: Looking for Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4 in: Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|DEBUG MAIN: Found file Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4 that matches Torrent Name Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|INFO MAIN: Found video file .mp4 in /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|INFO COPYLINK: Hard linking /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4 to /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|INFO COPYLINK: Something went wrong in linktastic.link, copying instead
23:33:19|DEBUG COPYLINK: Copying /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4 to /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|ERROR MAIN: Failed to link file: Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|DEBUG [Errno 20] Not a directory: '/volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4'
23:33:19|INFO FLATTEN: Flattening directory: /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|INFO REMOVER: Removing empty folders in: /volume1/downloads/torrents/series/Beauty.and.the.Beast.2012.S01E19.HDTV.x264-ASAP.mp4
23:33:19|ERROR MAIN: Something failed! Please check logs. Exiting
Iemand?

[ Voor 72% gewijzigd door schumi2004 op 30-04-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Freakster86 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:46:
Bovenin Manage - Series waarvan je de kwaliteit wilt aanpassen aanvinken en dan onderin 'edited selected' doen. Dan krijg je een een nieuw scherm met bovenin de 'quality'. Dan op custom drukken en met ctrl ingedrukt meerdere selecteren. Daarna opslaan.

Wat precies het verschil is durf ik niet te zeggen. Bij de meeste series is HDTV en WEB DL het vaakst voorkomend. Bluray ook zo af en toe. Soms pas ik het per serie aan, want een serie als 'ancient aliens' (jaja, call me weird ;) ) wordt alleen vertaald voor de HD versie. Dan vink ik dus enkel HDTV aan.
Dank, ik heb het gevonden en kunnen wijzigen, vervolgens getest en het download ook nieuwe keuzes! :)
Dacuuu schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:10:
720p hdtv = opname van de tv (meestal via de decoder)

720p/1080p web dl = iTunes versie. (hogere bitrate dan de tv opname versie. En je hebt bij de web dl versie geen reclame en zender logos in beeld.

bluray = de rips vanaf de fysieke schijfjes. Deze releases zie je vaak na het seizoen.

zelf ga ik altijjd voor de WEB DL versies.
Dank voor de uitleg, aha, dan klopt mijn vermoeden dat WEB-DL beter is, alleen als ik een en ander bekijk, zie ik dat HDTV eerder uitkomt dan alle andere releases en het even duurt voordat WEB-DL beschikbaar is :)
Hoe ervaar jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Vraag is niet aan mij gericht, maar voel me wel geroepen om hem te beantwoorden :P

Ikzelf heb ze allemaal aangevinkt. Ik zie niet echt het verschil, althans ik stoor me er totaal niet aan. Ik heb liever dat het snel binnen is. Je zou altijd nog kunnen instellen dat SB altijd (later) alsnog de WEB DL versies download. "initial" en "archive"

Ik deed dit laatst bij een aflevering van GoT. Grappige was dat de oude kwaliteit werd verwijderd, maar alle oude metadata bleef wel staan :? Let hier dus op als je daarvoor kiest. Misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
Ik zit nu sinds kort met het volgende probleem:

wanneer sickbeard een aflevering snatcht, komt die terecht in nzbget. Maar de laatste tijd wordt het materiaal niet meer teruggevonden en downloadt nzbget niet meer. Probleem daarbij is, dat hij gewoon blijft steken bij die ene download en de rest van de queue op die manier gewoon blokkeert.

Is er geen instelling in nzbget die dan gewoon naar het volgende item in de queueu gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Freakster86 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:01:
Vraag is niet aan mij gericht, maar voel me wel geroepen om hem te beantwoorden :P

Ikzelf heb ze allemaal aangevinkt. Ik zie niet echt het verschil, althans ik stoor me er totaal niet aan. Ik heb liever dat het snel binnen is. Je zou altijd nog kunnen instellen dat SB altijd (later) alsnog de WEB DL versies download. "initial" en "archive"

Ik deed dit laatst bij een aflevering van GoT. Grappige was dat de oude kwaliteit werd verwijderd, maar alle oude metadata bleef wel staan :? Let hier dus op als je daarvoor kiest. Misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft?
He dank, dat is handig!

Wist niet dat je dat kon. Wat ik heb begrepen; met 'initial' stel je dus in dat je HD (hdtv, 720p web-dl, 720p buray) materiaal wilt hebben, en met 'archive' stel je dus in dat deze bijvoorbeeld altijd later nog de 720p web-dl versie download.

//EDIT; heb het nu aangepast, zie het volgende staan :*)
Quality: initially download: HD TV, 720p WEB-DL, 720p BluRay + replace with: 720p WEB-DL

[ Voor 8% gewijzigd door EN-IS op 01-05-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:08
@schumi2004

Weet jij toevallig of ze met sickbeard ook bezig zijn om de code aan te passen naar de nieuwe mannier van posten. Steeds vaker worden afleveringen via een encrypted NZB gespot.

Sickbeard doet hier niets mee en pakt altijd een normale link met gevolg dat deze bij sommige afleveringen niet compleet binnenkomt en je dus handmatig een andere moet vinden.
Spotweb kan hier inmiddels met base64 netjes mee omgaan.
Zou mooi zijn als je in Sickbeard kunt opgeven dat hij eerst moet zoeken naar een encrypted NZB voor de aflevering.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 01-05-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De NZB's zijn niet encrypted en de content is ook niet encrypted. Er is gewoon gekozen voor andere, soms willekeurige, namen waardoor het niet duidelijk is wat voor content er werkelijk in zit. Sickbeard kan er prima mee omgaan maar moet wel verteld worden dat hij die NZB's moet pakken. Je moet dus een Sickbeard provider hebben die deze NZB's aanlevert.
Als jouw Sickbeard provider gewoon de connectie maakt tussen "Serie X" en post "97830458703245" is er niks aan de hand. Alleen veel Sickbeard providers indexeren gewoon usenet op basis van titels van posts, NFO's en filenames waardoor ze deze posts met andere namen niet oppakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 01-05-2013 08:37 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Eindelijk werkt het precies zoals ik wil op 1 ding na maar daar kom ik wel achter als ie klaar is met seeden. (Originele file verwijderen als seeden klaar is)
Note: Ik moest mijn nzbToMedia scripts dir clonen voor Transmission anders kwam ik in de knoop met rechten die op dat moment aan NZBget toegekend waren.

config autoProcessMedia.cfg
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Torrent]
useLink = hard
minSampleSize = 200
outputDirectory = /volume1/downloads/torrents-complete/
categories = movies,series
deleteOriginal = 0

config settings.json
code:
1
2
3
    "download-dir": "/volume1/downloads/torrents",
    "script-torrent-done-filename": "/volume1/@appstore/scripts/ppscripts-torrents/TorrentToMedia.py",

Eventueel blocklist
code:
1
2
    "blocklist-enabled": true, 
    "blocklist-url": "http://list.iblocklist.com/?list=bt_level1",

config SickBeard
code:
1
Transmission Directory = /volume1/downloads/torrents/series

Het grote verschil wat het allemaal werkend maakt nu is de output directory in autoProcesMedia.cfg

Je kunt eventueel de download-dir in settings.json ook zetten naar:
code:
1
"download-dir": "/volume1/downloads/torrents/series",

Dan hoef je in SickBeard niks daar neer te zetten.
MikeOO schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:22:
@schumi2004

Weet jij toevallig of ze met sickbeard ook bezig zijn om de code aan te passen naar de nieuwe mannier van posten. Steeds vaker worden afleveringen via een encrypted NZB gespot.

Sickbeard doet hier niets mee en pakt altijd een normale link met gevolg dat deze bij sommige afleveringen niet compleet binnenkomt en je dus handmatig een andere moet vinden.
Spotweb kan hier inmiddels met base64 netjes mee omgaan.
Zou mooi zijn als je in Sickbeard kunt opgeven dat hij eerst moet zoeken naar een encrypted NZB voor de aflevering.
Heb geen idee maar is dit niet gewoon iets voor Spotweb?
Als je een Spotweb server heb die hier mee kan werken dan heb je ze toch automatisch zo of zie ik het verkeerd?

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 01-05-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23-09 15:18
EN-IS schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:50:

Dank voor de uitleg, aha, dan klopt mijn vermoeden dat WEB-DL beter is, alleen als ik een en ander bekijk, zie ik dat HDTV eerder uitkomt dan alle andere releases en het even duurt voordat WEB-DL beschikbaar is :)
Hoe ervaar jij dat?
WEB DL's Komen vaak wat later uit. Meestal een paar uur tot een dag. Maar ik wacht er rustig op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
schumi2004 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:14:
Eindelijk werkt het precies zoals ik wil op 1 ding na maar daar kom ik wel achter als ie klaar is met seeden. (Originele file verwijderen als seeden klaar is)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Torrent]
useLink = hard
minSampleSize = 200
deleteOriginal = 0

config settings.json
code:
1
2
3
    "script-torrent-done-filename": "/volume1/@appstore/scripts/ppscripts-torrents/TorrentToMedia.py",

Eventueel blocklist
code:
1
2

config SickBeard
code:
1

Het grote verschil wat het allemaal werkend maakt nu is de output directory in autoProcesMedia.cfg

code:
1

[...]
Als je een Spotweb server heb die hier mee kan werken dan heb je ze toch automatisch zo of zie ik het verkeerd?
Maar hoe doe je het dan als je ook films wilt downloaden via Torrents als backup van Usenet?

Je kunt namelijk maar 1 download folder specificeren in de Transmission config file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Torrent]
useLink = hard
minSampleSize = 200
deleteOriginal = 0

config settings.json
code:
1
2
3

Eventueel blocklist
code:
1
2

config SickBeard
code:
1

code:
1

[...]
Raar dat in de handleiding staat dat je bij categorieën moet aangeven welke categorieën je hebt NAAST die je al bij SB en CP hebt ingevuld. Dit lijken me juist dezelfde categorieën als die je hebt voor SB en CP.

En weet je of dit ook werkt als je een intermediate dir hebt ingevuld (dus een incomplete dir voor tijdens het downloaden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Notoriousss schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Maar hoe doe je het dan als je ook films wilt downloaden via Torrents als backup van Usenet?

Je kunt namelijk maar 1 download folder specificeren in de Transmission config file?
Inderdaad dat klopt. In dat geval doe je het zo:
settings.json
code:
1
"download-dir": "/volume1/downloads/torrents/",

En geef je als Transmission dir op voor
SickBeard /volume1/downloads/torrents/series
CouchPotato /volume1/downloads/torrents/movies
mvds schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:14:
[...]

Raar dat in de handleiding staat dat je bij categorieën moet aangeven welke categorieën je hebt NAAST die je al bij SB en CP hebt ingevuld. Dit lijken me juist dezelfde categorieën als die je hebt voor SB en CP.

En weet je of dit ook werkt als je een intermediate dir hebt ingevuld (dus een incomplete dir voor tijdens het downloaden)?
Die handleiding zit inderdaad raar in elkaar ja maar er is eerder geroepen dat daar nog aan gewerkt wordt. Ik snapte er iig op een gegeven moment niks meer van tot ik een issue openede bij clinton-hall en hij uitleg gaf.

Intermediate dir weet ik niet, zou ik moeten testen maar sinds het nu werkt doe ik dat liever niet :P

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 01-05-2013 11:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
schumi2004 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:21:
[...]
Inderdaad dat klopt. In dat geval doe je het zo:
settings.json
code:
1
"download-dir": "/volume1/downloads/torrents/",

En geef je als Transmission dir op voor
SickBeard /volume1/downloads/torrents/series
CouchPotato /volume1/downloads/torrents/movies
Ah natuurlijk en door middel van die labels die je specificeert in settings.json herkent ie de sub dirs.

Ik was al aan het kijken naar het volgende: https://trac.transmissionbt.com/ticket/4231

By the way, ik heb je een PM gestuurd met een stukje over Mylar ;).

edit:

Werkt nu briljant Schumi met Transmission, postprocessing pakt ie nu ook perfect. Nu inderdaad alleen nog files deleten als de downloads klaar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Notoriousss op 01-05-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
EN-IS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:46:
He dank, dat is handig!

Wist niet dat je dat kon. Wat ik heb begrepen; met 'initial' stel je dus in dat je HD (hdtv, 720p web-dl, 720p buray) materiaal wilt hebben, en met 'archive' stel je dus in dat deze bijvoorbeeld altijd later nog de 720p web-dl versie download.

//EDIT; heb het nu aangepast, zie het volgende staan :*)
Quality: initially download: HD TV, 720p WEB-DL, 720p BluRay + replace with: 720p WEB-DL
Ik quote mijzelf even; weet iemand hoe dat zit met de instelling 'archive'? Gaat het nu elke aflevering die gearchiveerd is, dus aangemerkt als "Archive" downloaden als 720p web-dl?

Ik zag namelijk na het opstarten van de pc dat Sickbeard vele web-dl versies gevonden heeft en deze bestanden aan het downloaden is, ik zie wel dat het tot nu toe alleen van elk serie het laatste seizoen is en voorgaande seizoenen nog niet. Die staan ook tevens aangemerkt als "Archive".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
EN-IS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Ik quote mijzelf even; weet iemand hoe dat zit met de instelling 'archive'? Gaat het nu elke aflevering die gearchiveerd is, dus aangemerkt als "Archive" downloaden als 720p web-dl?

Ik zag namelijk na het opstarten van de pc dat Sickbeard vele web-dl versies gevonden heeft en deze bestanden aan het downloaden is, ik zie wel dat het tot nu toe alleen van elk serie het laatste seizoen is en voorgaande seizoenen nog niet. Die staan ook tevens aangemerkt als "Archive".
Ja hij zal elke versie die bij "archive" staan gaan downloaden als een soort van archief waarbij het programma dan ervan uitgaat dat jij alleen de beste versie wil bewaren. Een andere, mindere kwaliteit versie, zal hij verwijderen.

Ik heb dan ook staan: Initial : HDTV archive: 720p WEB-DL , 1080p WEB-DL
Aangezien de WEB-DL vaak een paar uur tot een dag na release uitkomt heb ik eigenlijk altijd wel een 1080p WEB-DL wat ik kijk.
aangezien ik toch vaak wel een dag tot 2 dagen achterloop ivm weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Buzzie schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:12:
Ja hij zal elke versie die bij "archive" staan gaan downloaden als een soort van archief waarbij het programma dan ervan uitgaat dat jij alleen de beste versie wil bewaren. Een andere, mindere kwaliteit versie, zal hij verwijderen.

Ik heb dan ook staan: Initial : HDTV archive: 720p WEB-DL , 1080p WEB-DL
Aangezien de WEB-DL vaak een paar uur tot een dag na release uitkomt heb ik eigenlijk altijd wel een 1080p WEB-DL wat ik kijk.
aangezien ik toch vaak wel een dag tot 2 dagen achterloop ivm weinig tijd.
Ik vind dit eigenlijk een geniale functie en ga er zeker gebruik van maken, alleen heb ik liever niet dat het alle gearchiveerd gemarkeerde afleveringen gaat downloaden :)

Hmmm, hoe kan ik dit dan het beste opvangen? Door alle gearchiveerd gemarkeerde afleveringen op ignored/skipped te zettten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:08
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar toch pakt hij steeds de normale NZB ipv de posts met de speciale link. Dat komt waarschijnlijk ook omdat de normale meestal iets eerder gespot worden.
Zou mooi zijn als je in Sickbeard een instelling had waarmee je bv ook naar de grote van een bestand kan laten zoeken.

De speciale nzb bestanden zijn meestal maar een paar kb tot een paar mb. Als je dan kunt opgeven dat hij eerst moet zoeken op deze kleine bestanden als prio en komen die niet voor dan de normal dan kom je al een heel eind dacht ik. Net iets als HD / SD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
EN-IS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:19:
[...]

Ik vind dit eigenlijk een geniale functie en ga er zeker gebruik van maken, alleen heb ik liever niet dat het alle gearchiveerd gemarkeerde afleveringen gaat downloaden :)

Hmmm, hoe kan ik dit dan het beste opvangen? Door alle gearchiveerd gemarkeerde afleveringen op ignored/skipped te zettten?
Precies....alles wat je niet hebben wil op skipped zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Ik heb met wat hulp van schumi een script aangepast naar een versie die ook op synology nas-en werkt en de afgeronde torrents en files verwijderd uit transmission.

De aangepaste versie is hier te vinden:

http://pastebin.com/AnHpVJrd

Even de config invullen en dan dit script toevoegen aan je crontab.
Het script verwijderd dan de afgeronde torrents, en de achtergebleven bestanden die na de postprocessing-scripts blijven staan

[ Voor 21% gewijzigd door Brackpc op 01-05-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Schumi: Ik gebruik met veel plezier jouw dutch fork van sickbeard, ik kan allleen niet vinden hoe en waar ik initial en archive quality kan instellen. Zit dit (nog) niet in jouw fork misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:26:
@Schumi: Ik gebruik met veel plezier jouw dutch fork van sickbeard, ik kan allleen niet vinden hoe en waar ik initial en archive quality kan instellen. Zit dit (nog) niet in jouw fork misschien?
ga naar de page van de serie die je wilt aanpassen, selecteer edit rechtsbovenin en zet de quality op custom.

Nu kan je het instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
En het kan ook global bij het toevoegen van nieuwe serie, kun je hem op default zetten. (Zelfde manier als in origineel als ik me niet vergis)

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 01-05-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Zijn hier mensen die Sickbeard/Couchpotato (alleen) gebruiken voor torrents? Zoja, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb zelf gekozen voor de Flexget oplossing omdat deze alle feeds en sites ondersteund, waar sick/couch slechts 2 of 3 ondersteunen. De belangrijkste source (tvshow rss) ondersteunen ze niet. Daarnaast is Flexget zeer geavanceerd in te stellen, fake files (rars) excluden, quality settings, renamen, etc etc en series downloaden adhv je favourites list op tvdb en redelijk goede support via Flexget tickets op de site. Voor het volautomatisch downloaden via torrents naar mijn mening wel de holy grail. Echter zijn er weinig NL forums die hierover berichten. Daarom ben ik benieuwd of de torrentliefhebbers hier tevreden zijn met hun huidige setup of ook naar een oplossing als Flexget verlangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
Hey schumi, heb jij toevallig al een spk van nzbget 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Hebben anderen hier ook last van:

sickbeard tpb dutch fork, subtitles worden goed gedownload voor oudere episodes. met de goede rechten.

Voor nieuwe afleveringen gaat het echter mis bij mij, zoals vandaag weer met supernatural en arrow.
Hij download de subtitles wel netjes maar ze krijgen chmod 600 rechten mee ipv 666, als ik daarna de file verwijder en sickbeard handmatig nogmaals op de subtitles laat zoeken geeft hij wel de correcte rechten mee.

Hierdoor kan ik de subs in xbmc dus pas na een handmatige search weer gebruiken (of ff zelf chmod uitvoeren op de sub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Subtitle plug in heeft nooit gewerkt bij mij in sickbeard tpb dutch fork. Ik gebruik autosub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Is er trouwens al een mogelijkheid om meerdere paden te gebruiken in Auto-Sub? Ik heb 2 harde schijven met series. Zou best fijn zijn als ik ook beide mappen automatisch van subs kan voorzien.

Of is hier wellicht een workaround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Notoriousss schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:35:
Is er trouwens al een mogelijkheid om meerdere paden te gebruiken in Auto-Sub? Ik heb 2 harde schijven met series. Zou best fijn zijn als ik ook beide mappen automatisch van subs kan voorzien.

Of is hier wellicht een workaround voor?
Ik weet niet welk systeem je gebruikt, maar je kunt de 2 mappen onder linux of mac via een symbolic link samen onder 1 "hoofdmap" plaatsen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sickbeard heeft van een serie het hele seizoen in 1 nzb gestopt (gevonden). Die nzb is door SAB gedownload, maar wordt bij het repareren afgebroken. Alle afleveringen hebben reparatie nodig, maar bij 1 is de schade te erg. Hierdoor wordt het hele proces afgebroken.

Hoe kan ik SAB alsnog al die andere afleveringen laten repareren en uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Magic schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Ik weet niet welk systeem je gebruikt, maar je kunt de 2 mappen onder linux of mac via een symbolic link samen onder 1 "hoofdmap" plaatsen.
Ah natuurlijk, gelijk even gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Freakster86 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:22:
Sickbeard heeft van een serie het hele seizoen in 1 nzb gestopt (gevonden). Die nzb is door SAB gedownload, maar wordt bij het repareren afgebroken. Alle afleveringen hebben reparatie nodig, maar bij 1 is de schade te erg. Hierdoor wordt het hele proces afgebroken.

Hoe kan ik SAB alsnog al die andere afleveringen laten repareren en uitpakken?
Dat zou niet nodig moeten zijn, sab zou elke aflevering als aparte download moeten afhandelen, mits ze ook zo zijn gedownload. Dus elke aflevering moet dan ook een mkv bestand zijn, en ook afzonderlijk zijn uit te pakken.

Misschien zijn de rar files niet gelijk aan de mkv files, en heb je bijv delen van verschillende mkv bestanden in een en dezelfde rar zitten. Dan kan het best zijn dat het hem niet lukt om de twee mkv bestanden compleet te krijgen.

Dus zoiets als dit:
mkv 1 heeft 20 rars, en de 21 ste rar bevat het laatste deel van mkv 1, en het eerste deel van mkv 2.
Als het overlappende rar bestand dan niet gerepareerd kan worden, kan je zowel mkv 1 als mkv 2 niet compleet krijgen.

En de download hoeft dan niet perse beschadigd te zijn, maar gewoon last hebben van take down requests. En dan hebben ze dus moedwillig een (groot) aantal van de te downloaden blokken weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
[120ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[115ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[124ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[108ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[113ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[105ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[116ACS223] Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (410 te weinig)
[118ACS223] Verificatie in 3 minutes 13 seconden, reparatie is nodig
[114ACS223] Verificatie in 3 minutes 12 seconden, reparatie is nodig
[102ACS223] Verificatie in 3 minutes 17 seconden, reparatie is nodig
[111ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[119ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[110ACS223] Verificatie in 3 minutes 13 seconden, reparatie is nodig
[117ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[104ACS223] Verificatie in 3 minutes 20 seconden, reparatie is nodig
[106ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[101ACS223] Verificatie in 3 minutes 22 seconden, reparatie is nodig
[125ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[103ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[109ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[112ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[121ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[122ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[123ACS223] Verificatie in 3 minutes 12 seconden, reparatie is nodig
[107ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig

25 afleveringen aangeleverd in 1 NZB. Elke aflevering heeft zijn eigen rijtje met rar bestanden. Door #7 begint SAB niet aan het repareren en breekt hij de operatie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Freakster86 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
[120ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[115ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[124ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[108ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[113ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[105ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[116ACS223] Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (410 te weinig)
[118ACS223] Verificatie in 3 minutes 13 seconden, reparatie is nodig
[114ACS223] Verificatie in 3 minutes 12 seconden, reparatie is nodig
[102ACS223] Verificatie in 3 minutes 17 seconden, reparatie is nodig
[111ACS223] Verificatie in 3 minutes 19 seconden, reparatie is nodig
[119ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[110ACS223] Verificatie in 3 minutes 13 seconden, reparatie is nodig
[117ACS223] Verificatie in 3 minutes 18 seconden, reparatie is nodig
[104ACS223] Verificatie in 3 minutes 20 seconden, reparatie is nodig
[106ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[101ACS223] Verificatie in 3 minutes 22 seconden, reparatie is nodig
[125ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[103ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig
[109ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[112ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[121ACS223] Verificatie in 3 minutes 15 seconden, reparatie is nodig
[122ACS223] Verificatie in 3 minutes 14 seconden, reparatie is nodig
[123ACS223] Verificatie in 3 minutes 12 seconden, reparatie is nodig
[107ACS223] Verificatie in 3 minutes 16 seconden, reparatie is nodig

25 afleveringen aangeleverd in 1 NZB. Elke aflevering heeft zijn eigen rijtje met rar bestanden. Door #7 begint SAB niet aan het repareren en breekt hij de operatie af.
Gewoon in je temp folder kijken.
Quickpar2 installeren en handmatig repareren en uitpakken.
Uitgepakte bestanden in je completed downloads map zetten en post processing draaien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Daar had ik ook al aan gedacht ;) maar om nou 24x te parren... er zit dus geen optie in SAB die dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:54:
Hey schumi, heb jij toevallig al een spk van nzbget 11?
Ja, ben net laatste nieuwe (rev658) aan het compilen voor ARM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoe staat het eigenlijk met die doc waar je aan werkt.
Ik snap dat je het allemaal vrijwillig doet en wil er absoluut geen druk op leggen, maar ben er wel benieuwd naar. Met name het sabnzbd vs nzbget verhaal.

Kan iemand me ook uitleggen hoe ik twee sickbeards naast elkaar kan draaien? Wil de fork van schumi wel eens proberen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Laatst online: 23-09 01:30
Ik heb nu bijna helemaal alles zoals ik wil, maar nog 1 ding lukt niet. Sickbeard, Sabnzbd en Subliminal draaien op mijn Windows 8 servertje en trekken alles prima binnen en de bestanden komen ook op de juiste plek terecht.
Op mijn RPi met XBian (XBMC) maak ik gebruik van de SMB shares op de server. Deze shares zijn aangemaakt met leesrechten voor Everyone, aangezien de RPi het anders niet snapt. Echter de nieuwe bestanden die SickBeard en Sabnzbd binnenharken hebben geen leesrechten voor Everyone met als gevolg dat de nieuwe files niet zomaar zichtbaar zijn bij een XBMC library update. Ik moet dan eerst handmatig de files leesrechten geven voor Everyone en pas dan zie ik ze in XBMC.

Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Bij instellingen -> mappen kan je de rechten instellen die sabnzbd mee geeft aan nieuwe downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
EJPostema schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:55:
Hoe staat het eigenlijk met die doc waar je aan werkt.
Ik snap dat je het allemaal vrijwillig doet en wil er absoluut geen druk op leggen, maar ben er wel benieuwd naar. Met name het sabnzbd vs nzbget verhaal.

Kan iemand me ook uitleggen hoe ik twee sickbeards naast elkaar kan draaien? Wil de fork van schumi wel eens proberen namelijk
Wilde van het weekend een begin gaan maken met NZBget en ook het Torrent gedeelte waar ik afgelopen paar dagen mee aan het stoeien was.

Voor Windows heb ik ook al de nodige info, nu alleen nog mooi in document gieten want de layout lijkt elke keer naar de knoppen te gaan.

Overigens kun je zelf ook opmerkingen/notities in documenten zetten wat handig kan zijn om te vermelden.
Kan ook document volledig openzetten maakt mij niet uit, maak ik wel een backup voor het geval iemand per ongeluk ctrl+a delete doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Zou er best wel aan bij willen dragen, maar ben er nu net 4 weken mee aan het spelen, dus hou me er even buiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
EJPostema schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:36:
Bij instellingen -> mappen kan je de rechten instellen die sabnzbd mee geeft aan nieuwe downloads
Ik denk dat dat alleen werkt op Linux, bij mij is die optie grijs en ik kan het niet bewerken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RubenDJ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat dat alleen werkt op Linux, bij mij is die optie grijs en ik kan het niet bewerken.
Is het onder Windows wel nodig, lijkt mij niet toch.
Alles draait onder zelfde user of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Ik heb het inmiddels opgelost door de map waarin de downloads terecht komen ook leesrechten voor Everybody in te stellen. De bestanden nemen dit dan automagisch over :)

specs

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]