FAQ moederborden en processors

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Welkom op het forumdeel Processoren en Moederborden . Op dit deel kunnen een heleboel vragen over moederborden en processoren in het algemeen of specifiek worden gesteld. Uiteraard staat dit ook open voor alle opmerkingen/tips en reviews die iemand perse met anderen wil delen.
Om de boel op het forum een beetje in goede banen te leiden zijn er een aantal regels. Indien iemand zich keurig aan de regels houdt dan is er niets aan de hand. De meeste regels staan in de algemene forum FAQ. Vooral het deel Basic Survival Guide is uitermate handig. Hierin staat namelijk beknopt hoe je Netiquette toepast (hoe je je netjes gedraagt).

Om te voorkomen dat vragen erg vaak gesteld worden, zou je met een zoektocht eerst moeten controleren of een soortgelijke vraag niet vorige week behandeld is. Iemand die toen ontzettend uitgebreid antwoord gaf heeft misschien geen zin om dat nogmaals te doen of is simpelweg offline. Daarvoor kan je de GoT-Search of de Onno-search toepassen.

Indien je een vrij algemene vraag hebt, dan zou deze misschien in 1 van onderstaande topics kunnen staan. Hoe dan ook staan er vast wel dingen die je nog niet wist. (indien je meer weet, kan je natuurlijk deze topics aanvullen)

AMD CPUs
AMD moederborden
Intel CPUs
Intel Moederborden
Overklokken? Hoe doe ik dat?
Geheugen
uitgebreidde Socket A koeler roundup :)
BIOS tweakers guide

Indien je als user een andere user in de fout ziet gaan (Schelden/flamen, dubbelposten etc), ga dan niet in de draad zelf miepen maar plaats eeen topicje op Stoute users.
Indien je werkelijk iets heel raars ziet (bugs of onterechte slotjes), ga dan aub naar Lieve Adjes.

Om te voorkomen dat er teveel wildgroei is, is er voor ieder forum een moderator (politieman ) aangesteld. Voor dit forum is dat Ecteinascidin. Ikke ben vrijwel altijd bereikbaar via email (ecteinascidin@tweakers.net) of ICQ (11172023). Indien iemand zich afvraagt wanneer ik een slotje zet of welke andere criteria ik handhaaf, dan kan je het beste hier kijken: Modereren en slotjes (hoe zit dat nu?)

Ik en de rest van de Crew wenst u in ieder geval veel forum plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als extraatje de FAQ's die hier in weze niet thuishoren maar wel informatief zijn :)

Hoe bouw ik een PC