[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 19:58
Even vraagje; Ik heb de Quadrant Standard en Antutu benchmark gedraaid en viel me op dat mijn One nu niet echt de snelste is. Op Quadrant 8900 en Antutu 19700.
Ik begrijp dat je in de praktijk hier vrijwel niets van merkt maar hoe kan het dat andere One's veel hoger komen?

Verder valt me op dat de batterij wel erg snel gaat. Zo ben ik vanacht 18% verloren in slaapstand.
HTC Sense is nogal een grootverbruiker. Alles heb ik voor zover op minimaal ingesteld. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
NeWSJuNK schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:12:
Even vraagje; Ik heb de Quadrant Standard en Antutu benchmark gedraaid en viel me op dat mijn One nu niet echt de snelste is. Op Quadrant 8900 en Antutu 19700.
Ik begrijp dat je in de praktijk hier vrijwel niets van merkt maar hoe kan het dat andere One's veel hoger komen?

Verder valt me op dat de batterij wel erg snel gaat. Zo ben ik vanacht 18% verloren in slaapstand.
HTC Sense is nogal een grootverbruiker. Alles heb ik voor zover op minimaal ingesteld. :?
ik scoor idd rond de 23000 punten. Energymodus aan of uit maakt niet zo heel veel uit, voor de scores. Wel voor je batterij duur, en je telefoon blijft even snel, zou die modus dus proberen. Gister nacht 5% kwijt, vannacht iets van 7% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:18:
[...]

ik scoor idd rond de 23000 punten. Energymodus aan of uit maakt niet zo heel veel uit, voor de scores. Wel voor je batterij duur, en je telefoon blijft even snel, zou die modus dus proberen. Gister nacht 5% kwijt, vannacht iets van 7% ;)
Energymodus maakt hier wel (enorm!) veel uit merk ik.

Nu 11900 en 24800 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik kom er even niet uit. Op de NL website van HTC staat:
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#specs

HSPA/WCDMA:

Europa/Azië: 850/900/1900/2100 MHz

GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz

LTE:

EU: 800/1800/2600 MHz
US (AT&T): 700/850/AWS/1900 MHz
US (TMO): 700/AWS MHz
US (Sprint): 1900 MHz
Azië: 1800/2600 Mhz
En die van Amerika:
http://www.htc.com/www/smartphones/htc-one/#specs

2G/2.5G - GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz

3G - UMTS/ HSPA:

Europe/ Middle East/ Africa: 900/1900/2100 MHz with HSDPA up to 42 Mbps
Asia: 850/900/1900/2100 MHz with HSDPA up to 42 Mbps
Canada/ Latin America: 850/1900/2100 MHz up to HSDPA 42 Mbps
T-Mobile (US): 850/ AWS/1900/2100 MHz with HSDPA up to 42 Mbps
AT&T: 850/1900/2100 MHz with HSDPA up to 21 Mbps
Sprint: 1900/2100 MHz with HSDPA up to 14.4 Mbps

3G - CDMA:

800/1900 MHz for Sprint

4G - LTE:

Europe/ Middle East/ Africa: 800/1800/2600 MHz
Asia: 1800/2600 MHz
T-Mobile (US)/ AT&T/ Canada/ Latin America: 700 MHz and AWS band
Sprint: 1900 MHz
Dus er zit idd een andere chipset in, maar werkt de NL versie nu wel of niet in Canada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
NeWSJuNK schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:27:
[...]

Energymodus maakt hier wel (enorm!) veel uit merk ik.

Nu 11900 en 24800 8)7
Grappig bij mijn test scheelde het maar 400 punten :D
Ik ga het nog eens uittesten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tquaed
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-07 14:11
Ik heb de Antutu test ook gedaan, ik haalde 24875 punten met energiemodus ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb de HTC One gisteren opgehaald bij BelCompany en ik ben in love :). Ik heb geen gaps dus dat is sowieso al nice en het geluid en het scherm zijn goddelijk _/-\o_ Maarja ik kom dan ook van een HTC Desire dus de stap is sowieso al groot natuurlijk :).

Hoe kun je trouwens zien welke scherm je hebt?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
tquaed schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:50:
Ik heb de Antutu test ook gedaan, ik haalde 24875 punten met energiemodus ingeschakeld.
En zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tquaed
Rutix schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:54:
Ik heb de HTC One gisteren opgehaald bij BelCompany en ik ben in love :). Ik heb geen gaps dus dat is sowieso al nice en het geluid en het scherm zijn goddelijk _/-\o_ Maarja ik kom dan ook van een HTC Desire dus de stap is sowieso al groot natuurlijk :).

Hoe kun je trouwens zien welke scherm je hebt?
Ik heb het hiermee kunnen vinden:

1. Reboot the phone twice to get a clean "last_kmsg" file
2. Use any file manager that gets you to the root directory
3. Navigate to the /proc folder
4. Find "last_kmsg"
5. Open it on the device or send it to a PC and open it as a text file. Your looking for "panel_id" and "panel_vendor."

PANEL type = PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2, PWM A2 is de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Koush (CM crew):
I won't be doing any benchmarks in this review, because they are silly. The only users that care about benchmarks are the users running benchmarks.
http://koush.com/post/one-review

Zegt ook wel genoeg dat de S4 met hogere benchmarks minder snappy dan een One is!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Mijn toestel wordt volgende week omgeruild door t-mobile, alleen ben ik bang dat ik straks met een toestel zit die er erger aan toe is dan dat ik nu heb.

Zijn er mensen die een toestel hebben zonder gap?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Kreeg net een spontane restart, dit stond er in het foutraport:

'' Deze telefoon is net hersteld van een buitengewoon herstelpoging. Wilt u een foutraport naar HTC sturen? Dit helpt ons bij het verbeteren van onze producten''

Wat houdt dat in '' een buitengewoon herstelpoging ''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Houdt in dat dat stukje brak is vertaald. :+ Lijkt mij gewoon een stevige crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Een hele stevige dan, is er nergens een logboek terug te vinden, zoals bij windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hij zegt dat ie een foutrapport wilt versturen, misschien dat er ergens op de telefoon een log rondzwerft? Niet zeker though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tquaed
Met energiebesparing uit haal ik 23874 punten, daarna weer een test gedaan met energiebesparing aan toen haalde ik 19868 punten. Na een herstart haalde ik vervolgens weer met energiebesparing aan 24600 punten.

Het lijkt of het de schakeling tussen energiebesparing aan/uit niet altijd even soepel verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:05
Ik heb een kleine panel gap aan de kant van de speakergrill bij de USB aansluiting. Deze boeit verder niet omdat er toch een flipcover over komt.

Ik heb één hot pixel kunnen ontdekken op een plek waar de je deze onder normale omstandigheden nooit zal zien. De pixel zit strak tegen de linkerkant van het scherm en is alleen in het donker op een zwart scherm met maximale helderheid te zien.

Wat ik verder heb is dat de bovenste speakergrill een fractie lager ligt dan het scherm, wat zorgt voor miniscuul richeltje wat ik voel als ik over het scherm swype om de notificatie balk naar beneden te trekken. Ik ben er nog niet uit of mij dit voldoende stoort om het toestel om te willen ruilen.

Als ik overigens de One naast mijn HOX leg dan is het verschil in scherm als dag en nacht. De HOX heeft vergeleken met de One dan maar een matig en flets scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:41:
Hier nog twee voorbeeldjes.

(Settings op auto, hetzelfde focus punt)

Htc One
[afbeelding]

920
[afbeelding]

Htc One
[afbeelding]

920
[afbeelding]
ik vind die 920 dus heel flets. niks mis met die One plaatjes.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
Enige wat je mist is dat focus punt op beide camera's op hetzelfde leggen niet betekend dat ze daar ook dezelfde iso waardes etc. pakken. Misschien leert de tijd dat je bij de One beter ze;f de iso aan kan passen of dat je beter op lichtere delen van het object scherp kan stellen oid. Want het verschil lijkt me daar in te zitten, de one maakt niet echt slechtere foto's maar ze zijn donkerder, dat wil niet zeggen dat er veel minder detail in zit. Bij de eerste foto's die je plaatste zag je in de donkere stukken juist veel meer detail op de One dan op de 920.

En grote foto's mogen best thumbnails zijn hoor (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:41:
Hier nog twee voorbeeldjes.

(Settings op auto, hetzelfde focus punt)

Htc One
[afbeelding]

920
[afbeelding]

Htc One
[afbeelding]

920
[afbeelding]
Misschien wel zo fijn om ze even te resizen (en dan clickable te maken). Niet iedereen heeft vlotte pc (lastig scrollen), en als je die wel hebt moet je een uur wachten omdat Imageshack vreselijk traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay , paar kleine meldingen en een vraagje .....

Ten eerste hebben ze eindelijk begrepen bij HTC hoe ze de auto app moesten aanpassen, gewoon je eigen apps ertussen en kunnen kiezen tussen welke navigatie methode je wilt.... :)

De officiële autohouder van HTC is goed, maar het aansluiten op de usb poort is een beetje minder....veel heen en weer bewegen om hem goed erin te krijgen....

Nu viel mij vanmiddag op dat tijdens het rijden , en het afspelen van een filmpje met VLC het rode led begon te knipperen op de telefoon ?

Wordt hij dan te warm ofzo ?.....terwijl het niet echt warm was, en er geen zon op de voorruit scheen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
jodel99999 schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:01:
Okay , paar kleine meldingen en een vraagje .....

Ten eerste hebben ze eindelijk begrepen bij HTC hoe ze de auto app moesten aanpassen, gewoon je eigen apps ertussen en kunnen kiezen tussen welke navigatie methode je wilt.... :)

De officiële autohouder van HTC is goed, maar het aansluiten op de usb poort is een beetje minder....veel heen en weer bewegen om hem goed erin te krijgen....

Nu viel mij vanmiddag op dat tijdens het rijden , en het afspelen van een filmpje met VLC het rode led begon te knipperen op de telefoon ?

Wordt hij dan te warm ofzo ?.....terwijl het niet echt warm was, en er geen zon op de voorruit scheen... :(
Carkit hoort eigenlijk in Accessoires voor de HTC One
Maar ik heb hem ook besteld, zou je foto's kunnen uploaden ? Ben zeer benieuwd.

Rood knipperent licht is idd warmte, tenmiste bij de HOX wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Carkit hoort eigenlijk in Accessoires voor de HTC One
Maar ik heb hem ook besteld, zou je foto's kunnen uploaden ? Ben zeer benieuwd.

Rood knipperend licht is idd warmte, tenminste bij de HOX wel.
[/quote]

Het gaat me ook niet over de carkit, die zijn meestal prima ( behalve bij de usb is deze minder precies ).....zal straks een foto maken.

Vind het wel vreemd dat hij zo snel warm word, en of het niet te snel ( :-( ) warm is...had van te voren ook een HOX met een carkit en had daar geen last van.....bedoel nog niet echt zon...nog niet echt 35 graden..., dan is het nu nog gemakkelijk om te weten dat hij te snel warm word.

Voor de rest als de carkit besteld hebt , de software in de ONE is 1000% beter geworden dan in de HOX.....gewoon zelf kunnen kiezen welke apps je wilt hebben op het blad, geen verplichte navigatie meer ..maar zelf kunnen kiezen..veel en veel beter gedaan, van tevoren op de HOX gebruikte ik de car app niet ...nu wel. :)

Wat me wel nog opvalt is dat als je car app uitschakeld , het scherm niet meekantelt als je hem in de lengte gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:17:
Rood knipperent licht is idd warmte, tenmiste bij de HOX wel.
Dat is rood/groen/rood/groen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:54:
Ik heb de HTC One gisteren opgehaald bij BelCompany en ik ben in love :). Ik heb geen gaps dus dat is sowieso al nice...
Pics or it didn't happen :P . Nee maar serieus zou je ff wat pics van een echte gapless One kunnen posten (bovenkant en onderkant), voor mij en ik denk verschillende andere tweakers die teleurgesteld hun One hebben teruggestuurd zou het mooi zijn te weten dat ze daar wel zijn in de rest van de wereld, HTC One's met goed geplakte speakergrills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Gisteren overdag nog een rare foto gemaakt van m'n neefje die een bal wegtrapt. Overdag en dus goeie belichting, sluitertijd 1/170. Op een of andere manier zie je een rare beweging in de foto. Net alsof twee frames van een filmpje zijn gecombineerd (het is dus geen blur die je bij een lange sluitertijd zou verwachten). Het was een normale foto (geen Zoe). Aan de sluitertijd kan het haast niet liggen. Iemand anders al een keer zoiets gehad?

[ Voor 8% gewijzigd door -aad- op 28-04-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
kwiebus schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:32:
Wat ik verder heb is dat de bovenste speakergrill een fractie lager ligt dan het scherm, wat zorgt voor miniscuul richeltje wat ik voel als ik over het scherm swype om de notificatie balk naar beneden te trekken. Ik ben er nog niet uit of mij dit voldoende stoort om het toestel om te willen ruilen.
Bij mij ging het nog iets verder: bovenste speakergrille lag een fractie lager dan het scherm zoals bij jou, de onderste speakergrille lag een fractie hoger dan het scherm. Er zat ook al wat stof tussen.
Verder sloot het scherm onderaan niet mooi aan met de grille en was er een gap te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Op fora nu al heel wat negatieve berichten gezien over de bouwkwaliteit zeg, ik ga me bijna afvragen of er uberhaupt wel een 'gapless' One in omloop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij steekt de witte inlay aan de rechterbovenzijde wat naar buiten en aan de linker onderzijde te ver naar binnen waardoor er een rand onstaat welke sneller zal beschadigen.. verder geen gaps oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clubbtraxx schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:06:
Op fora nu al heel wat negatieve berichten gezien over de bouwkwaliteit zeg, ik ga me bijna afvragen of er uberhaupt wel een 'gapless' One in omloop is...
Precies dit dus...Ik vraag me nu af of ik moet wachten totdat ze mijn One kunnen vervangen met een gapless One of dat ik de One gewoon moet vergeten en naar iets anders moet gaan kijken.

Daarom nogmaals een oproep aan iedereen met een 'gapless One' om een paar pics te schieten en deze naar boven te laden...please :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
Het valt bij mij eigenlijk best wel mee....

Je kan zien dat de speakergril niet direct op het witte materiaal aansluit, maar van een kier is eigenlijk geen sprake. Mijn HTC One is niet minder afwerkt dan de Sony Xperia Z of de HTC Sensation waar ik ze vandaag mee kan vergelijken.

Prima ding dus....... Overigens kon ik bij de winkel waar ik heb gekocht had kiezen tussen 3 modellen, de gene die de mijne is geworden zag er wel het beste uit ;)

Maar al met al waren de andere twee ook prima verkoopbaar. Het verschil zat in een helemaal recht liggende volumeknop en bij de andere twee lag deze minimaal uit het lood met het aluminium.... Ik weet zeker dat iemand die er nooit op na gekeken zou hebben het niet eens was opgevallen.

Kortom, prima toestel.........

Ben alleen al met een andere laucher in de weer, Sense is prima.... Maar ik ben aan Vanilla Android gewend ;) Ben nu de goede dingen van Sense 5.0 aan het combineren met Vanilla Android ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:08

wontcachme

You catch me? No you wont

Denken jullie nu echt dat er geen gapless zijn? Daar zijn in dit topic al lang plaatjes van gepost. En wat voor een nut heeft het in vredesnaam dat iemand een foto moet maken van een gapless One? Er zijn al zat mensen in dit topic geweest die ook hebben gezegt dat er geen gleuf was bij hun versie.
Minder dan 1% van de One eigenaren zul je wereldwijd op internet topics vinden over de One. Dan moet je toch echt je "heel wat" in perspectief stellen. Mensen zijn sneller geneigd dingen te posten/aan te kaarten als er iets mis is/men denkt dat er wat is. Dus van die minder dan 1% zal al een groter deel zijn die problemen heeft. Waarom denk je dat het makkelijker is om negatieve reviews te vinden dan positieve (over elk onderwerp)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft wordt het hele gapless verhaal wel een beetje overdreven hoor. OK, er zijn een aantal slechte gevallen, maar ik zie ook genoeg foto's van zeer minimale gaps die waarschijnlijk het internet niet eens hadden gehaald als niet iedereen elkaar na zou praten.

Maar goed, nog maar eens een opname van Major Lazer gisteren:

YouTube: Major Lazer @ Paradiso Amsterdam 2013

Om je vingers bij af te likken dat geluid. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Precies, het kiertje valt reuze mee..... Wil je op safe spelen? Ga dan een winkel binnen waarbij je de One eerst zelf kan/mag bekijken.....

ps.

Kleine tip voor om je lens/scherm schoon te maken..... Ga een lokale optiekzaak binnen, daar kan je voor een paar euro een spuitbusje met schoonmaakmiddel halen waar je normaal brillen schoon mee maakt. Die spul is ook uitermate geschikt om het de lens of het scherm van je telefoon schoon te maken.

Elke opticien heeft van die kleine microvezel doekjes, dit in combinatie met het schoonmaak middel werkt perfect.....

p.s. Natuurlijk nooit direct op je One spuiten..... Eerst het doekje vochtig maken met het schoonmaakmiddel en dan daarmee je telefoon schoon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:34:
Precies, het kiertje valt reuze mee..... Wil je op safe spelen? Ga dan een winkel binnen waarbij je de One eerst zelf kan/mag bekijken.....

ps.

Kleine tip voor om je lens/scherm schoon te maken..... Ga een lokale optiekzaak binnen, daar kan je voor een paar euro een spuitbusje met schoonmaakmiddel halen waar je normaal brillen schoon mee maakt. Die spul is ook uitermate geschikt om het de lens of het scherm van je telefoon schoon te maken.

Elke opticien heeft van die kleine microvezel doekjes, dit in combinatie met het schoonmaak middel werkt perfect.....

p.s. Natuurlijk nooit direct op je One spuiten..... Eerst het doekje vochtig maken met het schoonmaakmiddel en dan daarmee je telefoon schoon maken.
Nog een tip, naai een microvezeldoekje aan de binnenkant van je truien/shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
raydekok schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:45:
[...]

ik vind die 920 dus heel flets. niks mis met die One plaatjes.
Maar de 920 foto's benaderen het beeld wat ik ook zie met mijn eigen ogen een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:29:
Wat mij betreft wordt het hele gapless verhaal wel een beetje overdreven hoor. OK, er zijn een aantal slechte gevallen, maar ik zie ook genoeg foto's van zeer minimale gaps die waarschijnlijk het internet niet eens hadden gehaald als niet iedereen elkaar na zou praten.

Volgens mij kun je met elk apparaat wel net zo lang zoeken om iets te vinden. Vraag me af hoe die gasten een auto kopen. Een week lang met vergrootglas en waterpas in de garage kamperen om foutjes te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

Ik heb wat vreemds opgemerkt met kabels en de One.
De kabel die je bij de One krijgt doet het perfect als je hem met je pc verbind: opladen en extern geheugen. Bij alle andere kabels die ik hier rond heb zwerven laad hij alleen op :S

Zijn gewoon usb kabels die in andere telefoons wel werken, en waar ik regelmatig chips mee flash :P
echt vreemd, aangezien ik geen verschil kan ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:29:

Geluid is idd echt top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:08

wontcachme

You catch me? No you wont

wootah schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:31:
Ik heb wat vreemds opgemerkt met kabels en de One.
De kabel die je bij de One krijgt doet het perfect als je hem met je pc verbind: opladen en extern geheugen. Bij alle andere kabels die ik hier rond heb zwerven laad hij alleen op :S

Zijn gewoon usb kabels die in andere telefoons wel werken, en waar ik regelmatig chips mee flash :P
echt vreemd, aangezien ik geen verschil kan ontdekken!
Weet het niet zeker, maar het kan dat HTC een paar draadjes extra gebruikt natuurlijk die normaal niet gebruikt worden/andere functie hebben. Meen dat vorig jaar ook de overeenkomst tussen de makers verliep waarin de lader en kabel aan één standaard voldoen dus zo mogen in principe nu weer alles zelf bepalen. Dit willen ze overigens in de EU nu wel weer met een wet gaan afdwingen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
wontcachme schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:48:
[...]

Weet het niet zeker, maar het kan dat HTC een paar draadjes extra gebruikt natuurlijk die normaal niet gebruikt worden/andere functie hebben. Meen dat vorig jaar ook de overeenkomst tussen de makers verliep waarin de lader en kabel aan één standaard voldoen dus zo mogen in principe nu weer alles zelf bepalen. Dit willen ze overigens in de EU nu wel weer met een wet gaan afdwingen.
Bij mij doet die het ook gewoon met een normale kabel, geen enkel probleem. :P
Dat was de goedkoopste micro usb kabel van 2 meter van ebay. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zwarte HTC One is sinds gisteravond binnen :D . Heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar zag helaas al wel wat schoonheidsfoutjes aan de zijkanten, vooral boven en onder. Geen opvallende gaps, maar het plastic zit er niet helemaal goed plat op, zodat ik wat randjes voel en zie. Vind het nog steeds wel jammer dat de zijkanten van kunststof/plastic is, had in 1e instantie een aluminium unibody verwacht.
xileS schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:48:
2x 25 GB op 1 account werkt denk ik niet. Een nieuwe dropbox account aanmaken op je HTC One, krijg je denk ik nog een keer 25 GB. Of aan iemand anders 25 GB geven, door met zijn account in te loggen.
CLB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:57:
[...]

Kan makkelijk, ik heb hier ook 3x 23GB (je krijgt geen 25GB) gekregen met drie verschillende HTC's :)
Is dit nog steeds mogelijk? Want dit is mij niet gelukt, heb alleen nog 23GB van mijn vorige phone (HTC One V) gekregen. Als het niet op 1 account lukt, kan ik er misschien wel iemand anders mee blij maken hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
xileS schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:06:
Zwarte HTC One is sinds gisteravond binnen :D . Heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar zag helaas al wel wat schoonheidsfoutjes aan de zijkanten, vooral boven en onder. Geen opvallende gaps, maar het plastic zit er niet helemaal goed plat op, zodat ik wat randjes voel en zie. Vind het nog steeds wel jammer dat de zijkanten van kunststof/plastic is, had in 1e instantie een aluminium unibody verwacht.

Is dit nog steeds mogelijk? Want dit is mij niet gelukt, heb alleen nog 23GB van mijn vorige phone (HTC One V) gekregen. Als het niet op 1 account lukt, kan ik er misschien wel iemand anders mee blij maken hoop ik.
Waar heb je de zwarte besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Heb vanmiddag even geprobeerd om de camera van de One X en de One te vergelijken.

Alle eerste foto's zijn van de One 2de foto's van de HOX

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/lbriqqgdh/1_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/fh7iwr2w5/1_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/j8h3j2gkl/2_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/66vet7s6d/2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/4t3rxwsx1/3_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/btrrqoup1/3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/4iw9ekeat/4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/ushbxd085/4_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/ju62f6bmt/5_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/6enn3gsit/5_2.jpg

Spreekt denk ik voorzich, gaf tot deze 1 op 1 vergelijking, de One X dik het voordeel bij normaal/mooi weer en de One het voordeel bij mindere omstandigheden.

[ Voor 30% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:27:
Denken jullie nu echt dat er geen gapless zijn? Daar zijn in dit topic al lang plaatjes van gepost. ...
Pics or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
SAWYER schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:08:
[...]

Waar heb je de zwarte besteld?
HTC One - Levertijden en prijzen
Media Markt Nordhorn Duitsland :). Had hem daar vorige maand gepreorderd.

Trouwens ik heb het nog niet voorbij zien komen, maar ik vroeg me af of er al een andere manier is om het scherm aan en uit te doen. Want de powerbutton vind ik toch niet zo handig geplaatst voor zo'n grote telefoon. Ik weet niet of het mogelijk is om daarvoor de volumeknoppen te gebruiken of dmv swipe2wake (wat mogelijk was met de voorgangers met een custom kernel)

[ Voor 13% gewijzigd door xileS op 28-04-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:18:
[...]

HTC One - Levertijden en prijzen
Media Markt Nordhorn Duitsland :). Had hem daar vorige maand gepreorderd.

Trouwens ik heb het nog niet voorbij zien komen, maar ik vroeg me af of er al een andere manier is om het scherm aan en uit te doen. Want de powerbutton vind ik toch niet zo handig geplaatst voor zo'n grote telefoon. Ik weet niet of het mogelijk is om daarvoor de volumeknoppen te gebruiken of dmv swipe2wake (wat mogelijk was met de voorgangers met een custom kernel)
Op xda staat een mogelijkheid om hem via het htc loge te doen. Eerst rooten volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om vervolgens te gaan zeuren dat er toch een minimale gap in het toestel zit zodat je hem weer aan het twijfelen kunt maken? Als diegene tevreden met zijn toestel (wat rutix volgens mij ook is), dan is het toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:39:
[...]

Om vervolgens te gaan zeuren dat er toch een minimale gap in het toestel zit zodat je hem weer aan het twijfelen kunt maken? Als diegene tevreden met zijn toestel (wat rutix volgens mij ook is), dan is het toch prima?
?...Nee, om voor mezelf te evalueren of er exemplaren zijn die een zodanig gebrek aan gaps hebben dat ik die zelf zou accepteren bij een telefoon die je juist koopt voor bouwkwaliteit/materialen. Het kan zijn dat die mensen die claimen een gapless f00n te hebben idd een gapless f00n hebben, of dat ze andere eisen aan afwerking stellen. Ik vind bouwkwaliteit/design/afwerking persoonlijk belangrijker dan puur de specs van de guts (anders had ik wel die plastic fantastic SIV gekozen) en heb mijn One teruggestuurd vanwege de gaps. Ik moet nu beslissen ofwel hopen op een beter exemplaar One, of een andere telefoon. Heb het topic doorgezocht met de zoekfunctie maar nergens pics gevonden van mensen die claimen een gapless f00n te hebben, dus ik hoop dat iemand daar de moeite voor wil nemen.

Vrij logisch allemaal toch...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt een "mind the gap" verhaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
[b][message=40168530,noline]

Geluid is goed, maar voor hoe lang nog? Straks zijn de STMicro microfoontjes op bij HTC en komt er iets anders in. Dat kan twee kanten op kwa kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:04:
[...]

?...Nee, om voor mezelf te evalueren of er exemplaren zijn die een zodanig gebrek aan gaps hebben dat ik die zelf zou accepteren bij een telefoon die je juist koopt voor bouwkwaliteit/materialen. Het kan zijn dat die mensen die claimen een gapless f00n te hebben idd een gapless f00n hebben, of dat ze andere eisen aan afwerking stellen. Ik vind bouwkwaliteit/design/afwerking persoonlijk belangrijker dan puur de specs van de guts (anders had ik wel die plastic fantastic SIV gekozen) en heb mijn One teruggestuurd vanwege de gaps. Ik moet nu beslissen ofwel hopen op een beter exemplaar One, of een andere telefoon. Heb het topic doorgezocht met de zoekfunctie maar nergens pics gevonden van mensen die claimen een gapless f00n te hebben, dus ik hoop dat iemand daar de moeite voor wil nemen.

Vrij logisch allemaal toch...
Het is allemaal persoonlijk. Ik heb een gapless toestel maar misschien vind jij met een vergootglas nog een gap. Ik zet dus geen foto want nu ben ik tevreden en dan misschien niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Waar kan je de screentime vinden? Bij de s3 en kale android is dit bij instellingen-> accu te vinden.
Bij de one vind ik het niet bij instellingen -> energie. Alleen wat de apps gebruiken zie ik daar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
jwakie schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:21:
Waar kan je de screentime vinden? Bij de s3 en kale android is dit bij instellingen-> accu te vinden.
Bij de one vind ik het niet bij instellingen -> energie. Alleen wat de apps gebruiken zie ik daar staan.
Is er al uit sins een update op de Hox, je kunt een apart programmatje installeren die het wel kan. (Lees zelf monitort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/5dnhab.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/fwi8g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/352nd4l.jpg

Sorry voor de kwaliteit...met oude phone gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Zo bij je volumeknop is het een flink gat als ik het goed zie. De rest sluit mooi aan, ik heb juist bij de boven en onderkant een heel dun spleetje, maar dat stoort me niet heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sloebie schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:53:
Zo bij je volumeknop is het een flink gat als ik het goed zie. De rest sluit mooi aan, ik heb juist bij de boven en onderkant een heel dun spleetje, maar dat stoort me niet heel erg.
Lijkt zo, zit geen gat en hij ligt recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Golf2vr6 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:57:
[...]

Lijkt zo, zit geen gat en hij ligt recht ;)
Ja ik zit de mijne ook te bestuderen net, en ziet er echt precies hetzelfde uit.
Die van jou is idd gapless haha, maar ja bij mij is het zo miniem dat ik me er niet aan kan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 09:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Op zich prima toch?
Ik doe er toch altijd een hoesje omheen (wel zo fijn als ik 'm weer eens door kan verkopen)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Hebben jullie ook last van stuck/dead pixels?
Ik lees op xda dat bijna iedereen die hierop reageert er 1 of meer heeft..

http://forum.xda-develope...read.php?t=2226220&page=1

Ik had er zelf ook last van, had 3 dead pixels. Hij is inmiddels teruggestuurd en hij wordt omgeruild.
Ik zou zeggen check het ook ff, ik ben namelijk erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Ruben1992 schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:18:

Ik had er zelf ook last van, had 3 dead pixels. Hij is inmiddels teruggestuurd en hij wordt omgeruild.
Nope helemaal niks, mijn 2e inmiddels... helemaal pixel perfect, heb het ff gecheckt met rood/wit/zwart/blauw/groene schermen en geen problemen :)
Maar deze mag de deur denk ik wel uit want ik ga toch wel voor de zwarte, en in de tussentijd gebruik ik m'n Note 2 wel :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben1992 schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:18:

Ik heb er 1, ik zit er wel steeds te kijken.. Hij zit links boven, vlak onder de http:// balk in chrome. Het kunnen er ook meerdere op 1 plek zijn maar het is lastig te zien omdat een pixel zo bizar klein is. Ik kijk er wel steeds naar maar ik ga em hier niet voor terugbrengen. De behuizing is namelijk wel heel goed vergelijkbaar met:
Hebben jullie ook dat als je met je vinger de notificatie balk tevoorschijn haalt dat je dan het randje voelt tussen de bovenste speaker grill en het glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:18:
[...]

Het is allemaal persoonlijk. Ik heb een gapless toestel maar misschien vind jij met een vergootglas nog een gap. Ik zet dus geen foto want nu ben ik tevreden en dan misschien niet meer
Je wordt dus ontevreden vanuit sociale druk? Zegt meer over je persoonlijkheid dan de afwerking van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
De One sinds vrijdag in bezit. Geen spleten, mooi afgewerkt. In eerste instantie bij eXpansys besteld, maar die geannuleerd na het zoveelste uitstellen. Nu via T-Mobile.

Die 30 sec recaps van een dagje foto's en filmpjes schieten zijn wel leuk. Kan je ook recaps maken van een selectie foto's? Ik heb bv. een wandeling gemaakt en 's middags op een feestje geweest. Die zet ie nu samen in een recap, omdat het voor de One blijkbaar één event is.

Voorbeeld:
YouTube: Collse Watermolen

Ook nog een kiekje van een olieslager/oliemolen (Collse Watermolen, Eindhoven). Het slaan van de zaden is pijnlijk aan de oren, maar de microfoon van de One heeft er totaal geen moeite mee. :)

Low light filmpje:

(edit: de filmpjes hebben allen dezelfde titel, maar zijn wel degelijk verschillend!)

[ Voor 14% gewijzigd door Molybdenum op 28-04-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Ik had zoiets van ach, laat ik mijn omruil bij T-mob morgen maar annuleren om die gap.
Kom ik er net achter dat er een dode pixel op mijn scherm zit :')

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Molybdenum schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:00:
Die 30 sec recaps van een dagje foto's en filmpjes schieten zijn wel leuk. Kan je ook recaps maken van een selectie foto's? Ik heb bv. een wandeling gemaakt en 's middags op een feestje geweest. Die zet ie nu samen in een recap, omdat het voor de One blijkbaar één event is.
Die kan je normaal ook splitsen, dat heb ik in een YT vid eens gezien.
Ik denk dat je mbv die 3 puntjes het menu moet ingaan en dan "Split Up" kiezen, de gewenste foto's/filmpjes selecteren en dan moet je een nieuwe map naam opgeven.
De gekozen foto's/filmpjes zitten vanaf dan in die map :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Strunkie schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:21:
Ik had zoiets van ach, laat ik mijn omruil bij T-mob morgen maar annuleren om die gap.
Kom ik er net achter dat er een dode pixel op mijn scherm zit :')
Volgens mij heeft elke one dode pixels als ik alle verhalen lees :/ beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neehoor, je bent gewoon a little bit freightened door alle horrorverhalen die mensen vaker op internet zetten.

Mijne had het niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
CLB schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:44:
Neehoor, je bent gewoon a little bit freightened door alle horrorverhalen die mensen vaker op internet zetten.

Mijne had het niet :)
haha, ik hoop dat je gelijk hebt! Krijg mn one in de loop van volgende week weer dus ben benieuwd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Ruben1992 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:43:
[...]

Volgens mij heeft elke one dode pixels als ik alle verhalen lees :/ beetje jammer
Ik kom er net achter dat ik 2 3 hot pixels heb en 1 blauwe haha!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Energon schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:32:
[...]

Die kan je normaal ook splitsen, dat heb ik in een YT vid eens gezien.
Ik denk dat je mbv die 3 puntjes het menu moet ingaan en dan "Split Up" kiezen, de gewenste foto's/filmpjes selecteren en dan moet je een nieuwe map naam opgeven.
De gekozen foto's/filmpjes zitten vanaf dan in die map :).
Te gek!

Dankjewel, het is gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Ruben1992 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:45:
[...]

haha, ik hoop dat je gelijk hebt! Krijg mn one in de loop van volgende week weer dus ben benieuwd! :*)
Ach wees niet bang, er zijn meer toestellen die prima inelkaar zitten dan toestellen die niet goed zijn. Het topic met klachten is ook veelste rustig, zeker als je er ook nog even zeef door houd met zeikerts en echte gegronde klachten.

Ook mijn toestel heeft geen dode pixels of wat anders. Daarbij heb ik wel last van gaps, maar in een vorm dat ik eerst een marco lens op mijn canon moet zetten wil ik er foto's van maken waarop het zichtbaar is. Ook mijn bovenste speakergrill zit niet helemaal zoals het moet horen, MM afwijking, lekker boeiend, als die er afvalt, gaat die wel retour. Stoor mij er niet aan, kwam er dan ook pas achter na 5 dagen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Zo, eindelijk mijn One sinds gister na gedoe met het pakket vanuit VF. Qua afwerking is de mijne zo goed als gapless. Minimaal spleetje aan de bovenkant. Het scherm ligt echter aan beide kanten lager dan de speakers. Hoort dat? En verder zie ik in de koptelefoon aansluiting wat rafels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Molybdenum schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:51:
[...]

Te gek!

Dankjewel, het is gelukt! :)
Prima! Dan had ik het nog goed onthouden :D
Ik heb het zelf nog niet kunnen uittesten, maar op voorhand adhv YT filmpje dus gezien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Upbeat schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:53:
Zo, eindelijk mijn One sinds gister na gedoe met het pakket vanuit VF. Qua afwerking is de mijne zo goed als gapless. Minimaal spleetje aan de bovenkant. Het scherm ligt echter aan beide kanten lager dan de speakers. Hoort dat? En verder zie ik in de koptelefoon aansluiting wat rafels.
Die rafels bij die female jack gaan vanzelf weg.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
Net deed de verlichting onder de home en terugtoets het een tijd niet.....nu opeens weer wel. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Heb ik dit misschien zelf geactiveerd door een toetscombinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, is allemaal automatisch, houd je vinger maar eens voor de sensors linksboven op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Nee hoor, geen last van, mijn one is helemaal vrij van problemen. Er zijn al vast meer One's geleverd dan hier aan tweakers hun updates komen melden. Ga er maar van uit dat de toon op een forum altijd negatiever is dan de werkelijkheid laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 17:21
Inderdaad, hier ook geen dode pixels en ook geen (storende) gaps. Toestel bevalt echt uitstekend.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:27:
[...]

Nee hoor, geen last van, mijn one is helemaal vrij van problemen. Er zijn al vast meer One's geleverd dan hier aan tweakers hun updates komen melden. Ga er maar van uit dat de toon op een forum altijd negatiever is dan de werkelijkheid laat zien.
Inderdaad, ga er maar vanuit dat er al meer dan 3000 toestellen zijn verkocht, op het forum zijn hier echt niet meer dan 20 mensen met klachten atm.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens benieuwd of die HD Medialink in NL nog wordt aangepast...
Ik riep vandeweek blij, 15 juni, maar tot nu toe is alleen de Belgische site daarop aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik heb op die van mij geen dode pixels gevonden. Het lijkt me sterk overdreven te zeggen dat elke One dode/stuck pixels heeft,

Het forum hier en op XDA bewijst toch het tegenover gestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:34:
Ben trouwens benieuwd of die HD Medialink in NL nog wordt aangepast...
Ik riep vandeweek blij, 15 juni, maar tot nu toe is alleen de Belgische site daarop aangepast...
Ja ik kan het ook nergens vinden, had eerder al een post geplaatst, niemand op gereageerd...

Maar is het dus zo dat alleen de deadline van registratie er toe doet? Dus als je het toestel maar hebt voor de deadline van registratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je pre-order bewijs / factuur moet van de 29e zijn of eerder :)
Had HTC al geTweet over het hoe of wat, misschien morgen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt GolfIIVR6 en Ray voor de pics...

Die van jullie zien er allebei inderdaad een stuk beter uit dan het exemplaar wat ik had. Thx heeft me verder geholpen, had de One al min of meer afgeschreven in mijn hoofd maar zo'n exemplaar zou ik wel acceptabel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
iSwitched to Android Blog Day 30 of my 30 Day Challenge Linus Tech Tips

Contact foto wijzigen kan wel. Op foto klikken in contacten. Je krijgt dan rechts onderin een mapje. Als je daar op klikt van je kiezen. Als het contact een puur facebook contact is dan kan alleen de facebook foto gebruikt worden.

[ Voor 67% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ben benieuwd, het toestel + HD Media link zou vandaag als het goed is op m'n deurmat moeten vallen (eigenlijk de 27e al..)

Ik hoor net dat bij de eerste van de 25 testers, hij al binnen is.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

CLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:01:
Nee, je pre-order bewijs / factuur moet van de 29e zijn of eerder :)
Had HTC al geTweet over het hoe of wat, misschien morgen antwoord...
Wist ik niet!! Ook net nog even besteld via HTC, word binnen 10 werkdagen verzonden volgens de mail.. ben benieuwd!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Strunkie schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:17:
Mijn toestel wordt volgende week omgeruild door t-mobile, alleen ben ik bang dat ik straks met een toestel zit die er erger aan toe is dan dat ik nu heb.

Zijn er mensen die een toestel hebben zonder gap?
Ik heb geen gaps, alleen een dode pixel. Heb jij een bevestinginsmail ontvangen van je T-Mobile omruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
[...]

Ik heb inderdaad ook een dode (sub?)pixel (groen) in mijn scherm. Ik had hier HTC over gecontacteerd maar die verwijzen mij door naar de winkel, waar zij me naar HTC verwijzen. Zo erg stoor ik me er niet aan, je ziet het alleen op zwart en niet eens goed in daglicht, dus ik leg me er maar bij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Laurens11 schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:12:
[...]

Ik heb inderdaad ook een dode (sub?)pixel (groen) in mijn scherm. Ik had hier HTC over gecontacteerd maar die verwijzen mij door naar de winkel, waar zij me naar HTC verwijzen. Zo erg stoor ik me er niet aan, je ziet het alleen op zwart en niet eens goed in daglicht, dus ik leg me er maar bij neer.
Misschien is dit iets voor het [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen topic.

Anyway, ik zou terug gaan naar de verkoper van je telefoon, zeker gelet op de prijs van HTC One. Dan mag je toch wel verwachten dat je een telefoon in handen hebt die aan je eisen voldoet.

In het Nederlands recht is het zo bepaald dat de verkoper het aanspreekpunt van de consument is. De verkoper dient dus ook jouw probleem op te lossen. Ook is het aan hem om contact op te nemen met de fabrikant.

Moraal van het verhaal: verkoper is en blijft verantwoordelijk voor je product. tenzij je zelf natuurlijk de schade veroorzaakt:P

[ Voor 0% gewijzigd door R86Bakker op 29-04-2013 13:23 . Reden: taal taal taal. Haastige spoed zelden goed... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
R86Bakker schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:56:
[...]

Misschien is dit iets voor het [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen topic.

Anyway ik zou terug gaan naar de verkoper van je telefoon, zeker gelet op de prijs van HTC One. Dan mag je toch wel verwachten dat je een telefoon in handen hebt, die aan je eisen voldoet.

In het Nederlands recht is het zo bepaald dat deze namelijk het aanspreekpunt van de consument is. De verkoper dient dus ook jouw probleem op te lossen. Ook is het aan hem om contact op te nemen met de fabrikant.

Moraal van het verhaal: verkoper is en blijft verantwoordelijk voor je product.tenzij je zelf natuurlijk schade veroorzaakt:P
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke vraag, maar ja you never know... Die HD Medialink... Werkt met verschillende HTC's neem ik aan?
Ook de HTC One X bijvoorbeeld? Maar kun je buiten HTC's ook nog wat regelen/ fixen / tweaken? Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Garrett schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:51:
Op zich prima toch?
Ik doe er toch altijd een hoesje omheen (wel zo fijn als ik 'm weer eens door kan verkopen)
Ik zat aan de C840 . Iemand die hem ook gebruikt en zijn ervaring kan delen?

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l241786.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Chadi schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:01:
Ik zat aan de C840 . Iemand die hem ook gebruikt en zijn ervaring kan delen?
Accessoires voor de HTC One

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Erg mooi. Ga even kijken waar ik hem vandaag nog kan scoren met een goede screenprotector.

Ik vlieg wel naar het andere topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Dan heb je zown mooie alluminium behuizing, ga je hem alsnog bekleden met plastic:P

Xbox: Gulpener88

Pagina: 1 ... 52 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)