[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste
Acties:
  • 632.527 views

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Jazco2nd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:56:
[...]

wow dat programma ken ik, heeft bij mij echter vanaf dag 1 nooit gewerkt. Ik dacht ook dat het sinds Android 4.1 niet meer werd ondersteund. Ik krijg altijd de melding "cannot copy files, try restarting or reconnecting your device". Maar beide helpen niet. HTC Sync manager werkt wel..

Heb het net weer ff geinstalleerd, zelfde resultaat..
Had eenzelfde melding in het begin. Heeft te maken met de instellingen onder "developer options" op je HTC. Moet je even het vinkje uitzetten bij USB debugging. Hielp bij mij in ieder geval.

• RdF
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-08 14:55

RdF

SChief schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:20:
[...]

Dat is wel heel slecht ja. Mijne vandaag (weinig gebruik, alleen wat Whatsapp/Twitter/Instagram):

Alle locatiedingen staan aan, bespaar nergens op.
Bedankt voor je input. Er lijkt inderdaad iets niet in de haak te zijn, erg vreemd. Sinds m'n post eerder deze avond is de batterij gezakt van 47 naar 28 procent. Dat is dus zonder de telefoon ook maar aangeraakt te hebben.

Iemand enig idee hoe ik verder het beste kan troubleshooten, of moet dit haast wel een 'defecte' accu zijn?

Alvast bedankt.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
RdF schreef op donderdag 26 september 2013 @ 02:39:
[...]Iemand enig idee hoe ik verder het beste kan troubleshooten, of moet dit haast wel een 'defecte' accu zijn?
Download wakelock detector en kijk welke app er voor zorgt dat je telefoon niet in deep sleep komt.

Je kan per app zien hoeveel minuten hij een lock had.

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/R1qkNZgd

Ik heb echt een belachelijk slechte wifi ontvangst. Zie de test resultaten. YouTube filmpjes stoppen heel vaak en voor de rest is de snelheid ook belabberd. Downloaden uit de play store gaat echter wel redelijk snel.

Iemand een idee of dit ligt aan mijn toestel (voorzien van viper 2.7 rom) of aan mijn wifi van Online? Volgens alle diagnostische tools is de verbinding uitstekend en zou ik theoretisch 54 mbp/s moeten kunnen halen.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

MetalManic schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:39:
[afbeelding]

Ik heb echt een belachelijk slechte wifi ontvangst. Zie de test resultaten. YouTube filmpjes stoppen heel vaak en voor de rest is de snelheid ook belabberd. Downloaden uit de play store gaat echter wel redelijk snel.

Iemand een idee of dit ligt aan mijn toestel (voorzien van viper 2.7 rom) of aan mijn wifi van Online? Volgens alle diagnostische tools is de verbinding uitstekend en zou ik theoretisch 54 mbp/s moeten kunnen halen.
Ik heb nadat de One in sleep in geweest een hele lage bit-rate via wifi en ik vermoed dat avast hier de schuldige van is omdat als ik avast kill ik wel weer de gewone snelheid heb. Ik zie in jou screenshot dat je ook avast gebruikt. Misschien eens testen zonder avast?

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
GKW schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:56:
[...]

Ik heb nadat de One in sleep in geweest een hele lage bit-rate via wifi en ik vermoed dat avast hier de schuldige van is omdat als ik avast kill ik wel weer de gewone snelheid heb. Ik zie in jou screenshot dat je ook avast gebruikt. Misschien eens testen zonder avast?
Avast heb ik gestopt en de score is nu zelfs 74 punten lager dan net. Eens proberen na een reboot zonder dat Avast wordt gestart.

Edit. Na een reboot en zonder Avast een score van 7566. Nog wel lager dan veel gemiddelde scores maar wel een verbetering met een factor 13 ten opzichte van net. Oplossing is dus Avast verwijderen. Jammer, dat was jaren mijn virus scanner. Nu maar op zoek naar een waardig opvolger die mijn wifi intact houdt. Suggesties?

[ Voor 23% gewijzigd door MetalManic op 26-09-2013 11:17 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Na een re-boot was mijn verbinding ook altijd goed maar als het toestel een tijdje in sleep heeft gestaan was het weer bagger. Ik moet vanavond even checken of dit met Avast verwijderd beter gaat.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Ik ken eigenlijk alleen de tekst van de eerste foto's op alle dozen van de HTC one, met serie nummers imei's etc, nu kwam ik ook een doos tegen waar het 2de op stond.. Maar wat het inhoud? BK 3FF?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/htc1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/htc2.jpg

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Ik heb sinds een week het probleem dat Facebook verificatie mislukt (driehoekje met uitroepteken in notificatiebalk) . Als ik er op klik opent de facebook app even en sluit meteen weer en het probleem blijft. Weet iemand waar dit aan ligt? Kan er op internet weinig over vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 26-09-2013 15:04 ]

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Deinstalleer de laatste versies van Facebook en installeer opnieuw?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

tiguan schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:03:
Ik heb sinds een week het probleem dat Facebook verificatie mislukt (driehoekje met uitroepteken in notificatiebalk) . Als ik er op klik opent de facebook app even en sluit meteen weer en het probleem blijft. Weet iemand waar dit aan ligt? Kan er op internet weinig over vinden.
Kijk (of post) even in de andere apps topics of maak desnoods een nieuw (facebook) topic aan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:32

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Bij mij nog geen update te bekennen iig.

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
tiguan schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:17:
Bij mij nog geen update te bekennen iig.
Updates gaan sowieso gefaseerd. Aangezien wij hier in Nederland bij de vorige updates ook pas later aan de beurt kwamen, zal dit nu ook wel van toepassing zijn. Komende week sowieso geen update gok ik.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
StormingSoul schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:08:
Ik ken eigenlijk alleen de tekst van de eerste foto's op alle dozen van de HTC one, met serie nummers imei's etc, nu kwam ik ook een doos tegen waar het 2de op stond.. Maar wat het inhoud? BK 3FF?

[afbeelding]

[afbeelding]
Nouja, BK zal iig voor black staan..

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens het verhaal op zes heeft de huidige update nog sense 5.0. In europa krijgen we sense 5.5.

En dat schijnt eind oktober te worden...

[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 26-09-2013 23:07 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Oktober of november... Die update is trouwens niet eens in de US, maar als eerste in Taiwan en dat druppelt nu langzaam naar de US.

http://www.gottabemobile....ll-takes-sense-5-5-twist/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Pfff ik had niet verwacht dat ik ook last zou hebben van die camera-bug (?), ik kan me dus niet herinneren of het voor de updates niet was, maar kon 't haast niet geloven toen ik een blauwe waas zag.

Hier een foto gemaakt met mijn telefoon:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/IMAG2792.jpg

En hier één met die van m'n broer:
https://dl.dropboxusercon...2013-09-26%2021.07.36.jpg

Het zijn sowieso geen foto's van hoogstaande kwaliteit omdat ze even snel gemaakt zijn (ze zijn daarentegen wel op hetzelfde object scherp gesteld), maar het verschil is wel erg duidelijk.
We hebben het ook nog in een andere camera app geprobeerd, zelfde resultaat.

Hoop niet dat dit terugstuur werk wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na iets meer dan 9 maanden, meer dan 400 pagina's, 10.000 berichten en 550.000 views...
Zijn we toe aan een nieuw deeltje: [HTC One] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Enjoy it! *O*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)