Haha, dit is toch 'belachelijk'? Koop je een premium, aluminium telefoon en ga je hem volledig! voorzien van plastic? Hoe is dit dan anders dan bv een S4? Ik dacht dat men een premium gevoel wilde hebben in een telefoon en dat de HTC de enige Android telefoon is die dit biedt?
Jaaaaa, want hij zit er 24/7 omheenGertjuhjan schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:17:
Dan heb je zown mooie alluminium behuizing, ga je hem alsnog bekleden met plastic:P
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mensen weet je wat het voordeel van zo'n hoesje is.....hij kan er ook af!
Je gebruikt hem dus alleen als je denkt dat het nodig is, gewoon omdat het kan....
Je gebruikt hem dus alleen als je denkt dat het nodig is, gewoon omdat het kan....
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Het is i.i.g. volgens de aangepaste, misleidende (imho) en huidige standaarden wel een unibody coverGertjuhjan schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:17:
Dan heb je zown mooie alluminium behuizing, ga je hem alsnog bekleden met plastic:P
Nickname does not reflect reality
Is die dode pixel goed te zien? Valt je dat gelijk op als je het toestel aan zet? Ik wil het toestel van iemand overnemen die het toestel alleen uit de verpakking heeft gehad. Misschien toch even goed om te vragen of er een dode pixel of gap aanwezig is.joblamie schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:48:
[...]
Ik heb geen gaps, alleen een dode pixel. Heb jij een bevestinginsmail ontvangen van je T-Mobile omruil?
Een pixel is echt enorm klein bij de One, dus als je niet heel erg zoekt, dan zal je hem niet snel zien. Maar zodra je het weet, tenminste is dat bij mij zo, dan zie je hem steeds weer. Verder hangt het nog af hoe stuk die is. Bij sommige mensen brandt ie alleen groen, en bij anderen brandt ie niet.
Idd, niet doen. Gewoon een leren pouch kopen, 10 euro op Amazon en je bent de koning te rijk:)
Die helpt niet als ik hem met een slokje op vanavond uit mijn vingertjes laat glippen..die case welalwaysleft schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:35:
[...]
Idd, niet doen. Gewoon een leren pouch kopen, 10 euro op Amazon en je bent de koning te rijk:)
(hoop ik)
Hmmmm, komt dat dan door je vingertjes of door het slokje?Golf2vr6 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:38:
[...]
Die helpt niet als ik hem met een slokje op vanavond uit mijn vingertjes laat glippen..die case wel (hoop ik)
Ik zit trouwens steeds met verbazing het glas van het scherm te bevoelen....
Ik heb diverse telefoons gehad, maar het is niet alsof het glas van de One gladder is dan al mijn vorige telefoons....
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2013 13:45 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Mijn ervaring:Chadi schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:01:
[...]
Ik zat aan de C840 . Iemand die hem ook gebruikt en zijn ervaring kan delen?
[afbeelding]
Ik vind het hoesje echt helemaal niks. Het is vrij moeilijk om de One uit het hoesje te krijgen. Ook zit het middelste gedeelte van het hoesje vrij strak om de One heen. Heb al een licht krasje op de achterkant doordat ik m uit het hoesje haalde.
Verder heb ik het idee dat het ook niet heel veel bescherming bied, zo'n hard plastic cover. Siliconen of rubber is toch meer shock absorbant.
Dat staat op dat moment vaak in verband met elkaar. Voor dat soort situaties gebruik ik dan ook de case....verder niet!Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:39:
[...]
Hmmmm, komt dat dan door je vingertjes of door het slokje?
Of toch maar de S3 meenemen, want ik zou hem ook nog kunnen verliezen natuurlijk
Sorry totaal off-topic!
Als ik nu mijn meldingsgeluid, alarmgeluid, WhatsApp notificatie en alle andere notificatie geluid wil aanpassen krijg ik het volgende:

Bij meldingsgeluid en alarm, staat er "Sound set" is gestopt, bij WhatsApp en andere apps staat er "Common Resource" is gestopt, nadat ik Actie voltooien met Beltonen kies.
Dit is gekomen toen ik gisteren voor Actie voltooien met ES File Explorer heb gedaan en daarmee een mp3 bestand heb gekozen van mijn oude htc mobiel. En sindsdien krijg ik die foutmelding niet meer weg. Ik heb al geprobeerd om ES File Explorer te deïnstalleren, maar dat hielp niet. Iemand anders nog suggesties? Beetje vervelend om geen geluid meer te kunnen veranderen. En om hiervoor nou gelijk een hardreset te doen.

Bij meldingsgeluid en alarm, staat er "Sound set" is gestopt, bij WhatsApp en andere apps staat er "Common Resource" is gestopt, nadat ik Actie voltooien met Beltonen kies.
Dit is gekomen toen ik gisteren voor Actie voltooien met ES File Explorer heb gedaan en daarmee een mp3 bestand heb gekozen van mijn oude htc mobiel. En sindsdien krijg ik die foutmelding niet meer weg. Ik heb al geprobeerd om ES File Explorer te deïnstalleren, maar dat hielp niet. Iemand anders nog suggesties? Beetje vervelend om geen geluid meer te kunnen veranderen. En om hiervoor nou gelijk een hardreset te doen.
Wat bij mij wel helpt, de One ligt zo lekker in mijn hand....(waarschijnlijk door het ronde ontwerp van de achter kant en de extreem dunne zijkanten) dat ik hem lekker stevig vast kan pakken.Golf2vr6 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:41:
[...]
Dat staat op dat moment vaak in verband met elkaar. Voor dat soort situaties gebruik ik dan ook de case....verder niet!
Of toch maar de S3 meenemen, want ik zou hem ook nog kunnen verliezen natuurlijk
Sorry totaal off-topic!
Ken je dat gevoel...... Dat wanneer je hem aankijkt je spontaan een lach op je gezicht geeft? Het is echt een telefoon die mensen blij maakt....
Hem verliezen zou doodzonde zijn..... Maar inderdaad, in omgevingen waar je niet hoeft te pronken met je telefoon kan je maar beter iets goedkoops mee nemen
Euhhhh, een andere filemanager installeren, dan vervolgens het zelfde doen, maar i.p.v. de filemanager te selecteren de HTC soundmanager selecteren...xileS schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
Als ik nu mijn meldingsgeluid, alarmgeluid, WhatsApp notificatie en alle andere notificatie geluid wil aanpassen krijg ik het volgende:
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2013 13:56 ]
Je kan naar instellingen -->applicaties-->es file explorer gaan en dan standaardwaarden wissen.xileS schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
[afbeelding]
Hiermee zet je de keuze die je gemaakt hebt om dingen standaard met bijvoorbeld ES file explorer te openen terug naar de standaardinstellingen.
Werkt uiteraard ook voor alle andere applicaties waar je dit voor gedaan hebt. Bijvoorbeel Chrome ipv Stock browser. Je kan dan altijd de standaardwaarden van het programma wat je als standaardkeuze hebt aangevinkt wissen om bij de volgende keer dat je het weer doet een nieuw keuzeschermpje krijgt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Na het deïnstalleren van ES File Explorer krijg je vanzelf weer de "oude" melding via welke manier je een systeem geluid wilt kiezen. Jouw manier klopt geheel, maar eigenlijk alleen als je de app niet verwijdertRubman schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:59:
Je kan naar instellingen -->applicaties-->es file explorer gaan en dan standaardwaarden wissen.
Hiermee zet je de keuze die je gemaakt hebt om dingen standaard met bijvoorbeld ES file explorer te openen terug naar de standaardinstellingen.
Ah had er overheen gelezen dat hij de app verwijderd had.
Specificaties en reviews zeggen veel over een toestel maar zo'n mooie uitspraak zegt mij veel meer. Dit overtuigt me alleen maar meer om ook een One te halenBullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:54:
[...]
Ken je dat gevoel...... Dat wanneer je hem aankijkt je spontaan een lach op je gezicht geeft? Het is echt een telefoon die mensen blij maakt....
Wonderlijk, dat een mening van een ánder jou zo kan beïnvloeden. Maar niet erg, ieder zijn dingaval0ne schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:13:
Specificaties en reviews zeggen veel over een toestel maar zo'n mooie uitspraak zegt mij veel meer. Dit overtuigt me alleen maar meer om ook een One te halen
Ik zou op zijn minst een One zelf even proberen vast te pakken en te gebruiken om daarmee een mening te kunnen vormen. Wat een ander van iets vindt zou mij persoonlijk bijzonder weinig uitmaken. Mooi is subjectief, een gebruikservaring is dat ook.
[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2013 14:18 ]
Ik geloof allemaal best dat een S4 sneller in de benchmarks is, dat zijn accu te verwisselen is en dat hij ook nog eens uit te breiden is qua geheugen. Maar..... En ik heb een S4 geruime tijd in handen gehad.... De HTC One is veel meer een sieraad dan de S4, de One geeft je veel meer het gevoel iets bijzonders in handen te hebben. Wat dat betreft weet de HTC One een iPhone te benaderen c.q. te overstijgen.aval0ne schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:13:
[...]
Specificaties en reviews zeggen veel over een toestel maar zo'n mooie uitspraak zegt mij veel meer. Dit overtuigt me alleen maar meer om ook een One te halen
Specsfetisjisten zullen misschien eerder voor de S4 gaan, maar de One geeft het gevoel "dat" bijzondere gevoel... Hij is qua gevoel totaal niet te vergelijken met de HTC One X overigens, Iets wat met het verschil tussen de S3 en S4 wel kan.
Verkeerde topic denk ik, dit soort berichten kunnen beter hier:Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:20:
<knip gebruikelijke One lofzang>
[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV
Soms vraag ik me wel eens af bij het lezen van dit topic of je niks beters te doen hebt dan elk positief ding wat word gezegd over de HTC One tegen te moeten spreken.Brad Pitt schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:22:
[...]
Verkeerde topic denk ik, dit soort berichten kunnen beter hier:
[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV
Je hebt door dat je in het HTC One ervaringen topic zit en dat nu eenmaal veel mensen behoorlijk lyrisch zijn over de telefoon omdat het gewoon een mooi stukje techniek is en HTC weer wat meer op de markt zet?
Waarom wonderlijk? Ik beschrijf een gevoel wat een telefoon geeft. Iets wat helemaal niets met specificaties te maken heeft. Naar mijn mening geeft de One volledig recht aan die 599 euro die hij mij gekost heeft. En dan ligt hij alleen maar standby naast me.Brad Pitt schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:17:
[...]
Wonderlijk, dat een mening van een ánder jou zo kan beïnvloeden. Maar niet erg, ieder zijn ding
Ik zou op zijn minst een One zelf even proberen vast te pakken en te gebruiken om daarmee een mening te kunnen vormen. Wat een ander van iets vindt zou mij persoonlijk bijzonder weinig uitmaken. Mooi is subjectief, een gebruikservaring is dat ook.
Ik denk dat de One de eerste telefoon is die het zelfde bij mensen weet op te roepen wat een iPhone ook kan. Natuurlijk, mijn mening en volledig subjectief. Maar het is wel mijn mening
Kan alleen maar adviseren om hem mee te nemen in je lijstje wanneer je een nieuwe telefoon wil hebben, hij heeft mij afgelopen zaterdag voldoende overtuigt om na een S4 gebruikt te hebben toch voor de HTC One te kiezen.
Dit topic is bedoelt voor ervaringen en discussies met betrekking tot de HTC One. Niet om andere telefoons te vergelijken, daar is specifiek het genoemde andere topic voor. Ik zie daadwerkelijk het probleem niet.Rubman schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:25:
Soms vraag ik me wel eens af bij het lezen van dit topic of je niks beters te doen hebt dan elk positief ding wat word gezegd over de HTC One tegen te moeten spreken.
Je hebt door dat je in het HTC One ervaringen topic zit en dat nu eenmaal veel mensen behoorlijk lyrisch zijn over de telefoon omdat het gewoon een mooi stukje techniek is en HTC weer wat meer op de markt zet?
Waarom stuur je dit naar mij? Mijn reactie was aan aval0ne gericht. Jouw mening weet ik wel.Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:26:
Waarom wonderlijk? Ik beschrijf een gevoel wat een telefoon geeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2013 14:29 ]
Ik moet bij hem elke keer denken aan dit nieuwsberichtRubman schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:25:
[...]
Soms vraag ik me wel eens af bij het lezen van dit topic of je niks beters te doen hebt dan elk positief ding wat word gezegd over de HTC One tegen te moeten spreken.
http://www.nu.nl/gadgets/...nten-htc-zwart-maken.html
* Hooglander1 is wel blij met dergelijke subjectieve ervaringen van mede-Tweakers. Het is voor mij belangrijk om de ervaring van de telefoon te kunnen peilen en en niet alleen puur specs te vergelijken. Gelukkig wordt dat ook steeds belangrijker, ook in smartphone-land
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat is de probleem niet. Ik heb voor "Éen keer" gekozen en niet voor "Altijd" bij Actie voltooien met. Dus ik kan nog steeds de standaard HTC soundmanager selecteren (heet Beltonen), maar krijg dus altijd nu die foutmelding in welke app dan ook.Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:54:
[...]
Euhhhh, een andere filemanager installeren, dan vervolgens het zelfde doen, maar i.p.v. de filemanager te selecteren de HTC soundmanager selecteren...

Notificatie wijzigen met ES File Explorer lijkt wel te werken voor WhatsApp ed, maar dan krijg ik het geluidje niet eerst te horen voordat ik een keuze maak. En kan dan alleen in mijn eigen opslag bladeren (niet in de systeemgeluiden geloof ik). Als ik de meldingsgeluid of alarm wil aanpassen, krijg ik gelijk al een foutmelding, zonder een andere keuze te kunnen maken.
[ Voor 29% gewijzigd door xileS op 29-04-2013 14:48 ]
Ik heb de One afgelopen weekend in mijn handen gehad en vind het een erg mooie telefoon. Qua uiterlijk, premium gevoel en afwerking zeker vergelijkbaar met de iPhone 5 (welke ik nu in mijn bezig heb). Sense 5 ziet er minimalistisch en 'professioneel' uit en het toestel reageerde 'snel' op de bediening. Snel tussen '' omdat Android, in mijn ogen, niet kan tippen aan iOS vwb GUI fluidity, de snelheid van het opstarten van apps en task-switchen.
Maar goed, ik overweeg de her-overstap naar Android en de HTC One en S4 zijn de toestellen waar ik tussen twijfel. Ik kan er zelf wel uitkomen, maar een ding is voor mij redelijk bepalend en deels onduidelijk.
Firmware updates. Sowieso raar dat ik er hier niet veel over lees. Zover ik weet - gebaseerd op mijn ervaring tijdens het Sensation tijdperk - is HTC erg laks en laat met firmware updates. Ze komen niet, veel te laat of ze bevatten diverse bugs. Nu gaat het misschien wel, maar straks komt Android 4.3 of 5 uit en dan? Hoe is HTC tegenwoordig met updates? Komen ze regelmatig? Zijn ze vrij snel met het updaten naar nieuwere Android versies? Hoe is de kwaliteit van de updates? Etc...
Samsung is ook niet snel, maar zelfs de S2 werd geupdatet naar Jelly Bean. Toch netjes, al duurde dat vrij lang. De update van de S3 was ook niet rap, maar ook niet schandalig laat. Hoe ziet men dat hier? Enig idee?
Het grote voordeel van de iPhone is voor mij dat Apple consequent firmware updates doorvoert en dat je de komende 2+ jaar verzekerd bent van regelmatige updates. Met deze uitspraak bedoel ik verder niets bijzonders, maar ik ben erg terughoudend om de her-overstap te maken naar Android omdat ik daar lang niet altijd goede ervaringen mee gehad heb.
Maar goed, ik overweeg de her-overstap naar Android en de HTC One en S4 zijn de toestellen waar ik tussen twijfel. Ik kan er zelf wel uitkomen, maar een ding is voor mij redelijk bepalend en deels onduidelijk.
Firmware updates. Sowieso raar dat ik er hier niet veel over lees. Zover ik weet - gebaseerd op mijn ervaring tijdens het Sensation tijdperk - is HTC erg laks en laat met firmware updates. Ze komen niet, veel te laat of ze bevatten diverse bugs. Nu gaat het misschien wel, maar straks komt Android 4.3 of 5 uit en dan? Hoe is HTC tegenwoordig met updates? Komen ze regelmatig? Zijn ze vrij snel met het updaten naar nieuwere Android versies? Hoe is de kwaliteit van de updates? Etc...
Samsung is ook niet snel, maar zelfs de S2 werd geupdatet naar Jelly Bean. Toch netjes, al duurde dat vrij lang. De update van de S3 was ook niet rap, maar ook niet schandalig laat. Hoe ziet men dat hier? Enig idee?
Het grote voordeel van de iPhone is voor mij dat Apple consequent firmware updates doorvoert en dat je de komende 2+ jaar verzekerd bent van regelmatige updates. Met deze uitspraak bedoel ik verder niets bijzonders, maar ik ben erg terughoudend om de her-overstap te maken naar Android omdat ik daar lang niet altijd goede ervaringen mee gehad heb.
ios en android zijn zo ie zo niet te vergelijken. Apple werkt al aan updates en voert die door terwijl wij dat niet weten, daarom voelen deze altijd als snel en direct aan. Wat je vraagt is echter koffie dik kijken. HTC one is hun vlaggen schip en de enigste die uitkomt dit jaar (zeggen ze, gaan al geruchten over een m5?).
@Bocai: Dat weet ik maar dat bedoel ik niet. Updates met Android zijn sowieso een crime, omdat nadat Google ze vrijgegeven heeft, de diverse fabrikanten er nog mee aan de slag moeten gaan. En we weten allemaal dat ze daar hun tijd voor uittrekken. Als ze daar al überhaupt al rijd aan besteden.
Wat ik bedoel is of men aan kan geven wat het 'track-record' is van HTC vwb updates en hun beleid? Wat is de tijd tussen een nieuwe Android aankonding en het updaten van HTC flagship toestellen? Hoe actief is HTC met het fixen van bugs? Etc.
Wat ik bedoel is of men aan kan geven wat het 'track-record' is van HTC vwb updates en hun beleid? Wat is de tijd tussen een nieuwe Android aankonding en het updaten van HTC flagship toestellen? Hoe actief is HTC met het fixen van bugs? Etc.
Moet zeggen dat ik bij vele samsungfans het applefan gevoel krijg.Hooglander1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:31:
[...]
Ik moet bij hem elke keer denken aan dit nieuwsbericht![]()
http://www.nu.nl/gadgets/...nten-htc-zwart-maken.html
* Hooglander1 is wel blij met dergelijke subjectieve ervaringen van mede-Tweakers. Het is voor mij belangrijk om de ervaring van de telefoon te kunnen peilen en en niet alleen puur specs te vergelijken. Gelukkig wordt dat ook steeds belangrijker, ook in smartphone-land
M4 zal je bedoelen, die moet ergens volgende maand (volgens geruchten) uit komen, maar zal binnen de mid-range toestellen blijven. kleiner scherm, 720p resolutie etc. Niks om je zorgen over te maken dat betreft.Bocai schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:50:
ios en android zijn zo ie zo niet te vergelijken. Apple werkt al aan updates en voert die door terwijl wij dat niet weten, daarom voelen deze altijd als snel en direct aan. Wat je vraagt is echter koffie dik kijken. HTC one is hun vlaggen schip en de enigste die uitkomt dit jaar (zeggen ze, gaan al geruchten over een m5?).
Rupsen, Rapsen.
Tja ik ben HTC fan en zal ook niet snel iemand een Samsung aanraden, toch kopen veel mensen die gein omdat je het komend jaar waarschijnlijk weer het hele jaar door in de bushokjes de S4 ziet hangen waar HTC nergens te vinden is (afgezien van een tijdelijke poster bij HI na dan)Replar schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:57:
[...]
Moet zeggen dat ik bij vele samsungfans het applefan gevoel krijg.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat bedoel ik, heel makkelijk om te halen en accepteren geen enkel minpunt. (heel zwart/wit gezien)netblade schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:02:
[...]
Tja ik ben HTC fan en zal ook niet snel iemand een Samsung aanraden, toch kopen veel mensen die gein omdat je het komend jaar waarschijnlijk weer het hele jaar door in de bushokjes de S4 ziet hangen waar HTC nergens te vinden is (afgezien van een tijdelijke poster bij HI na dan)
Telefoon hier inmiddels ook binnen! (als tester van Tweakers).
Prachtig toestel is het toch. Zeer nihile gap aan de bovenkant, maar enkel goed te zien als je je er op focust. Tot nu toe zeer tervreden over de telefoon, dan met name de snelheid en dat geweldige scherm!
Prachtig toestel is het toch. Zeer nihile gap aan de bovenkant, maar enkel goed te zien als je je er op focust. Tot nu toe zeer tervreden over de telefoon, dan met name de snelheid en dat geweldige scherm!
Nouja ik denk dat het gros van de mensen die zo'n S4 kopen al eerder Samsung hebben gekocht en er tevreden mee zijn. Maar wat bedoel je met 'accepteren geen enkel minpunt'? Ik hoef geen Samsung vanwege hun skin, ik ben erg blij met Sense, en dat is ook naast de bouwkwaliteit en mijn goede ervaringen met de reparatieafdeling van HTC een van de punten dat ik HTC boven Samsung verkies. Ik geen reden zie om voor een Samsung te gaan waar ik de interface na 1 blik al niks vind, en ik vind hun modellen gewoonweg niet mooi (plastic)Replar schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:06:
[...]
Dat bedoel ik, heel makkelijk om te halen en accepteren geen enkel minpunt. (heel zwart/wit gezien)
[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 29-04-2013 15:16 ]
Het scherm, die is heerlijk. Tot nu toe vond ik films kijken nooit leuk op mijn telefoon.Denimo schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:13:
Telefoon hier inmiddels ook binnen! (als tester van Tweakers).
Maar ik ben afgelopen tijd bezig met de serie Stargate Atlantis. En ik dacht, even proberen op mijn telefoon. Heerlijk beeld:)
Xbox: Gulpener88
Ik was echt super verbaast over het scherm in direct zonlicht, ik had nog nooit een telefoon gezien waarbij de kleuren zo gelijk bleven als bij de HTC One.Gertjuhjan schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:16:
[...]
Het scherm, die is heerlijk. Tot nu toe vond ik films kijken nooit leuk op mijn telefoon.
Maar ik ben afgelopen tijd bezig met de serie Stargate Atlantis. En ik dacht, even proberen op mijn telefoon. Heerlijk beeld:)
Niemand weet een oplossing hiervoor?xileS schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
[afbeelding]
Trouwens wat me gisteravond opviel, toen ik al mijn oude foto's en video's van aan het overzetten was is dat de timestamp behouden wordt
Ik had hiervoor namelijk 2 weken een Xperia Z en dat was echt een ramp met oude fotos erop zetten, want alle timestamps werden aangepast. Dus hele logische volgorde was eruit. En kon dus niet meer zien wat de echte datum van de foto was. Op de HTC One is dat dus geen probleem.
Notificaties van de Xperia Z vond ik wel beter, dan hoe het nu in Sense is. Je ziet zeg maar bv van WhatsApp de tekst van de gesprekken niet boven verschijnen, je moet het eerst openen om te lezen wat er gezegd is. Bij de XZ zag je dat dus wel, volgens mij werkte dat ook voor mail enzo, wat opzich wel prettig was.
Dit is een feature wat ik wel op mijn One X heb.xileS schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:25:
[...]
Notificaties van de Xperia Z vond ik wel beter, dan hoe het nu in Sense is. Je ziet zeg maar bv van WhatsApp de tekst van de gesprekken niet boven verschijnen, je moet het eerst openen om te lezen wat er gezegd is. Bij de XZ zag je dat dus wel, volgens mij werkte dat ook voor mail enzo, wat opzich wel prettig was.
Het is iets wat met een custom rom kan.
Overigens heb ik een vraag over de status balk. Deze is bij mij totaal niet transparant.
Is dit bij iedereen zo?
Bij mij is hij in de lockscreen transparant. Ga ik er uit wordt hij donker grijsBocai schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:39:
ik zie dat als ik het unlock dat die even grijs is maar daarna is het gewoon transparant bij mij
Hmmm
Hier ook hoor alleen lock en startscherm transparant. In app drawer en alle apps grijs.SAWYER schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:48:
[...]
Bij mij is hij in de lockscreen transparant. Ga ik er uit wordt hij donker grijs![]()
Hmmm
Ik heb mijn One afgelopen weekend laten stuiteren 
Had er wel een hoedje om, maar eentje die niet het hele toestel beschermt...
Nu aan de bovenkant een krasje/dutje in het aluminium en aan de onderkant wat lichte kransjes op de rand.
denken jullie dat die speakergrill delen makkelijk/goedkoop te vervangen zijn?
Nu aan de bovenkant een krasje/dutje in het aluminium en aan de onderkant wat lichte kransjes op de rand.
Je bent bij mijn weten de eerst die deze vraag stelt, misschien kan je even contact op nemen met HTC wat zo iets zou gaan kosten.....Roelio86 schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:58:
Nu aan de bovenkant een krasje/dutje in het aluminium en aan de onderkant wat lichte kransjes op de rand.denken jullie dat die speakergrill delen makkelijk/goedkoop te vervangen zijn?
Heb het net opgelost. De mp3 bestanden had ik van een andere phone met ES File Explorer gestuurd naar mijn One. Had zonet mijn One aan pc aangesloten heb heb de hele map met de notificatie mp3s verwijderd en opnieuw gekopieerd vanaf de pc met een andere mapnaam en de foutmelding is nu opeens weg
Ja, ik had al een vermoeden dat het met een costum rom kan, voor de rest vind ik Sense wel fijn, ben het al erg gewend geraakt door mijn vorige phones.SAWYER schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:37:
[...]
Dit is een feature wat ik wel op mijn One X heb.
Het is iets wat met een custom rom kan.
Ik snap niet waarom het niet al standaard al een feature is, net zoals batterijpercentage rechtboven. Dat is blijkbaar nog steeds niet mogelijk met stock rom ;s.
[ Voor 36% gewijzigd door xileS op 29-04-2013 17:48 ]
Mijn HTC ga ik toch maar langs een service center brengen. Ik heb al 2 keer harde reset uitgevoerd omdat die stomme blinkfeed maar blijft hangen op vernieuwen, en het blijft maar terug komen, dit trekt binnen een paar uur mijn hele batterij leeg. Terwijl ik Blinkfeed "uit" heb staan (geen nieuws updates). Ook Camera die niet top blijft werken (al doet de video stand het echt geweldig!) En de gap en machine beschadigingen ben ik nu ook helemaal zat! En ook nog 3-4 pixels die licht blijven bij zwart beeld. Hopelijk behoud ik de enorm goede geluid opname van dit toestel, fenomenaal gewoon!
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Zelf al even gekeken, meeste supplies doen rond de 30 dollar (excl. VAT en verzenden) voor een gehele voorkant (waar op een of andere manier ook randen in zijn opgenomen).Roelio86 schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:58:
Nu aan de bovenkant een krasje/dutje in het aluminium en aan de onderkant wat lichte kransjes op de rand.denken jullie dat die speakergrill delen makkelijk/goedkoop te vervangen zijn?
dit filmpje toont je enkele tips die volgens mij wel leuk om te weten zijn (zeker voor als je van een ander merk/platform komt..)
YouTube: 20+ Tips and Tricks for the HTC One
(mss eventueel zelfs in de TS zetten voor de nieuwelingen?)
YouTube: 20+ Tips and Tricks for the HTC One
(mss eventueel zelfs in de TS zetten voor de nieuwelingen?)
Keek net op NL1 tv en raad eens welke telefoon de NOS liet zien om te showen dat er een NOS app is waar je de kroning mee kan volgen
Alleen was HTC weggephotoshopped.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt ik zeg het ook, grappigwontcachme schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:12:
Keek net op NL1 tv en raad eens welke telefoon de NOS liet zien om te showen dat er een NOS app is waar je de kroning mee kan volgen![]()
Haha ik zag het ook! Tja mooie telefoon tochwontcachme schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:12:
Keek net op NL1 tv en raad eens welke telefoon de NOS liet zien om te showen dat er een NOS app is waar je de kroning mee kan volgen![]()
Het zegt denk ik al genoeg dat de HTC One nog met JellyBean 4.1.2 komt en de Samsung Galaxy S4 al direkt op JellyBean 4.2.2 draait bij de introduktieAnteros schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:54:
@Bocai: Dat weet ik maar dat bedoel ik niet. Updates met Android zijn sowieso een crime, omdat nadat Google ze vrijgegeven heeft, de diverse fabrikanten er nog mee aan de slag moeten gaan. En we weten allemaal dat ze daar hun tijd voor uittrekken. Als ze daar al überhaupt al rijd aan besteden.
Ach de One is met 4.1.2 wel snel en soepel, dat kan je helaas van een S4 op 4.2 niet zeggen.catt4u schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:41:
[...]
Het zegt denk ik al genoeg dat de HTC One nog met JellyBean 4.1.2 komt en de Samsung Galaxy S4 al direkt op JellyBean 4.2.1 draait bij de introduktie
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De One en de S4 zijn dan ook niet op hetzelfde moment op de markt gekomen.catt4u schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:41:
[...]
Het zegt denk ik al genoeg dat de HTC One nog met JellyBean 4.1.2 komt en de Samsung Galaxy S4 al direkt op JellyBean 4.2.2 draait bij de introduktie
Dat klopt, maar 4.2.x was er al een tijdje toen de One op de markt kwam
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ach, ik heb liever dat ze een goed geoptimaliseerde 4.1.2. in de markt zetten dan een brakke 4.2.2 De 4.2.2. komt vanzelf wel, of HTC gaat misschien wel direct naar 4.3.xCLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:20:
Dat klopt, maar 4.2.x was er al een tijdje toen de One op de markt kwam
Ben ik geheel met je eens
Maar dat 4.2 er 'toen' nog niet was klopt dus niet.
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 29-04-2013 23:34 ]
Ik heb mijn toestel sinds vandaag en ik krijg om de haverklap een irritante foutmelding in de notificafiebalk:
"Beperkte toegang gewijzigd, gegevensdienst geblokkeerd". Mijn dataverbinding doet vervolgens niks meer, maar blijft wel aan staan. Het enige wat helpt is de verbinding uit en aan zetten, maar na enkele minuten gebruik komt de melding steeds terug.
Iemand enig idee of ervaring?
"Beperkte toegang gewijzigd, gegevensdienst geblokkeerd". Mijn dataverbinding doet vervolgens niks meer, maar blijft wel aan staan. Het enige wat helpt is de verbinding uit en aan zetten, maar na enkele minuten gebruik komt de melding steeds terug.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Nee, geen idee.... wel de juiste instellingen van je provider in je telefoon staan?Svenderson schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:08:
Ik heb mijn toestel sinds vandaag en ik krijg om de haverklap een irritante foutmelding in de notificafiebalk:
Je zou even contact met je provider op kunnen nemen.
Nou heb het toestel dus nu een paar dagen, en wel echt een geweldig ding.
Een ding wat ik me wel afvraag is hoe het proces bij HTC gaat, en dan mbt interface dingen.
Ik zie niet in waarom ze voor 2 knoppen kiezen, waarom je nu minder homescreens hebt dan bv OneX, waarom de powerknop links zit.
Ik ben echt wel positief over het toestel, maar sommige keuzes zijn echt een stap terug tov OneX vind ik.
Wellicht dat sommige dingen met updates opgelost worden, maar het lijkt erop dat ze echt helemaal van scratch zijn begonnen en niet de pluspunten van Sense4 mee hebben genomen.
Een ding wat ik me wel afvraag is hoe het proces bij HTC gaat, en dan mbt interface dingen.
Ik zie niet in waarom ze voor 2 knoppen kiezen, waarom je nu minder homescreens hebt dan bv OneX, waarom de powerknop links zit.
Ik ben echt wel positief over het toestel, maar sommige keuzes zijn echt een stap terug tov OneX vind ik.
Wellicht dat sommige dingen met updates opgelost worden, maar het lijkt erop dat ze echt helemaal van scratch zijn begonnen en niet de pluspunten van Sense4 mee hebben genomen.
Kun je met Sense niet homescreen toevoegen? pinch zoom uit?Sloebie schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 02:35:
Nou heb het toestel dus nu een paar dagen, en wel echt een geweldig ding.
Ik gebruik Apex zelf.
Iemand hier met Apex EN transparante status bar in de homescreen?
Weet iemand hoe je HQ [1080p]-filmpjes van YT kan omzetten naar een afspeelbaar formaat voor op de One zonder kwaliteitsverlies?
Ik zou graag 4K-filmpjes willen opslaan zodat ik deze geregeld eens kan tonen aan anderen
.
En anders moet het maar telkens via YT zelf
Ik zou graag 4K-filmpjes willen opslaan zodat ik deze geregeld eens kan tonen aan anderen
[ Voor 10% gewijzigd door Agent 47 op 30-04-2013 03:42 ]
De transparante notificatie-bar is Sense, elke andere launcher wordt gezien als app en heeft dit dus niet. Volgens mij is het wel mogelijk om deze te verkrijgen met andere launchers doormiddel van een root (al weet ik dit niet 100% zeker). Wel jammer natuurlijk, want z'n transparante notificatie-bar is wel awesome op de homescreens.SAWYER schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 03:26:
[...]
Kun je met Sense niet homescreen toevoegen? pinch zoom uit?
Ik gebruik Apex zelf.
Iemand hier met Apex EN transparante status bar in de homescreen?
Neem aan dat je de filmpjes gedownload hebt, zo ja. Gebruik is Google Play: MX Speler die zou het zonder problemen moeten afspelen en hoef je dus niks te veranderen aan het formaat en dus ook geen kwaliteitsverlies.Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 03:41:
Weet iemand hoe je HQ \[1080p]-filmpjes van YT kan omzetten naar een afspeelbaar formaat voor op de One zonder kwaliteitsverlies?
Ik zou graag 4K-filmpjes willen opslaan zodat ik deze geregeld eens kan tonen aan anderen.
[ Voor 36% gewijzigd door Metian op 30-04-2013 08:57 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik heb dit ook, heb al veel gezocht en van alles geprobeerd (instellingen provider opnieuw instellen, aantal apps deinstalleren). Tot nu toe lijkt rooten en een nieuwe radio installeren de enige oplossing. Iemand een idee om dit op te lossen?Svenderson schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:08:
Niet gewoon een limiet ingesteld voor je data? Dat als je die vinkjes uit zet bij gegevensverbruik dat die melding weg is?stijnislike schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:31:
[...]
Ik heb dit ook, heb al veel gezocht en van alles geprobeerd (instellingen provider opnieuw instellen, aantal apps deinstalleren). Tot nu toe lijkt rooten en een nieuwe radio installeren de enige oplossing. Iemand een idee om dit op te lossen?
Helaas niet, komt nog steeds voor.wizzlewaxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:48:
[...]
Niet gewoon een limiet ingesteld voor je data? Dat als je die vinkjes uit zet bij gegevensverbruik dat die melding weg is?
Heeft iemand een oplossing om de notificatieled langer te laten branden dan een paar minuten? Ik snap dat htc ervoor gekozen heeft dit te beperken ivm battery drain, maar het schiet zijn doel een beetje voorbij imho. Lightflow werkt iig ook niet goed, Ik heb ook noled geprobeerd maar dat vind ik geen mooie oplossing omdat ie toch het display laat branden (itt amoled waar alleen de nodige pixels aanstaan)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De enige oplossing is Tasker: Notificatieled-tweaks HTC One X
Ik heb ze geconverteerd via een site naar .mp4 / avi / xvid maar de kwaliteit blijft ronduit zeer laag, ookal stond het filmpje in 1080p op YT.Metian schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 08:55:
[...]
Neem aan dat je de filmpjes gedownload hebt, zo ja. Gebruik is Google Play: MX Speler die zou het zonder problemen moeten afspelen en hoef je dus niks te veranderen aan het formaat en dus ook geen kwaliteitsverlies.
Heb momenteel geen One (die is DOA)..
Is er een manier om die filmpjes zonder kwaliteitsverlies te downen van YT?
Bedoeling is dat ik niet telkens via YT naar die URL moet en om eventueel buffering te voorkomen
Waarom zou je 4k filmpjes op een niet 4k schermpje willen laten zien aan andere? Dan zijn 1080P filmpjes toch prima. 4K op 1080p is echt niet mooier dan 1080p op 1080p hoor.Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 03:41:
Weet iemand hoe je HQ \[1080p]-filmpjes van YT kan omzetten naar een afspeelbaar formaat voor op de One zonder kwaliteitsverlies?
Ik zou graag 4K-filmpjes willen opslaan zodat ik deze geregeld eens kan tonen aan anderen.
\wat ik zelf heb gedaan is 2 1080p trailers gedownload van Apple.com/trailers en die op de One opgeslagen. Geeft een mooi beeld en goed geluid, mensen zijn er in ieder geval onder de indruk van.
(Ik had iRonMan3 gepakt en een anitmatie ding, Animatie ziet er namelijk altijd lekker scherp en kleurrijk uit)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Internet Download Manager geeft een optie om youtube te downloaden zonder komst van andere website's en download dan ook gewoon de video zie je op youtube ziet (inclusief keuze tussen 720p / 1080p etc indien aanwezig). En dit alles zonder kwaliteitsverlies.Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:43:
[...]
Ik heb ze geconverteerd via een site naar .mp4 / avi / xvid maar de kwaliteit blijft ronduit zeer laag, ookal stond het filmpje in 1080p op YT.
Heb momenteel geen One (die is DOA)..
Is er een manier om die filmpjes zonder kwaliteitsverlies te downen van YT?
Bedoeling is dat ik niet telkens via YT naar die URL moet en om eventueel buffering te voorkomen.
Althans dit is de enige manier die ik ken en gebruik.
Rupsen, Rapsen.
Zo heb je nog tig sites; keepvid.com bijvoorbeeld
Ik heb mijn telefoon nu zo'n 24 uur en heb sinds vanmorgen het volgende probleem:
Hoewel 3G/H constant actief is, werkt mijn internet niet. Ik kan geen pagina's laden (verschillende browsers geprobeerd), geen facebook laden en geen whatsapp berichten verzenden. Het vreemde is dat dit met een G verbinding (door de telefoon vast te zetten op GSM) wel gewoon werkt (alleen heel langzaam uiteraard).
Telefoon al opnieuw opgestart, gezocht naar storingen bij Vodafone (regio Utrecht) en het simkaartje verwisseld met mijn 2e sim. Allemaal geen resultaat. Iemand een idee?
Hoewel 3G/H constant actief is, werkt mijn internet niet. Ik kan geen pagina's laden (verschillende browsers geprobeerd), geen facebook laden en geen whatsapp berichten verzenden. Het vreemde is dat dit met een G verbinding (door de telefoon vast te zetten op GSM) wel gewoon werkt (alleen heel langzaam uiteraard).
Telefoon al opnieuw opgestart, gezocht naar storingen bij Vodafone (regio Utrecht) en het simkaartje verwisseld met mijn 2e sim. Allemaal geen resultaat. Iemand een idee?
Sim even in je oude toestel stoppen om te kijken of het daar wel werkt?Dav0s schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:30:
Ik heb mijn telefoon nu zo'n 24 uur en heb sinds vanmorgen het volgende probleem:
Verwijderd
Of netwerk overbelast: koninginnedagnetblade schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:34:
[...]
Sim even in je oude toestel stoppen om te kijken of het daar wel werkt?
Oh ja dat is ook nog vandaag gaande, dat zou een goede mogelijkheid kunnen zijn inderdaad.
Mwah, het is hier in Utrecht nog vrij rustig. Daarnaast begon het vanmorgen om een uur of 7
Andere telefoon net geprobeerd, daar doet ie hetzelfde inderdaad. Raarrrrrr... Morgen maar met vodafone bellen. Wel vreemd dat er nergens een storing gemeld is. En ik krijg op zowel mijn nieuwe als mijn oude telefoon constant berichtjes van vodafone dat ze zien dat mijn mobiel internet niet staat ingesteld, terwijl dit gewoon actief is..
Andere telefoon net geprobeerd, daar doet ie hetzelfde inderdaad. Raarrrrrr... Morgen maar met vodafone bellen. Wel vreemd dat er nergens een storing gemeld is. En ik krijg op zowel mijn nieuwe als mijn oude telefoon constant berichtjes van vodafone dat ze zien dat mijn mobiel internet niet staat ingesteld, terwijl dit gewoon actief is..
Sinds gisteren de HTC One + HD Link ontvangen vanuit HTC.
Gisteren avond/nacht helemaal naar mijn wens ingesteld, echt een prima telefoon!
Ik heb echter wel een vraag nog, links boven komen icoontjes te staan als je berichten ontvangt en dergelijken, nu staat er op de een of andere manier een lege ruimte wat mij nogal irriteert aan het oog
De ruimte schuift een plekje op als ik Energie Besparing aan zet..
Enig idee hoe ik die ruimte weg krijg?
Gisteren avond/nacht helemaal naar mijn wens ingesteld, echt een prima telefoon!
Ik heb echter wel een vraag nog, links boven komen icoontjes te staan als je berichten ontvangt en dergelijken, nu staat er op de een of andere manier een lege ruimte wat mij nogal irriteert aan het oog
De ruimte schuift een plekje op als ik Energie Besparing aan zet..

[ Voor 17% gewijzigd door Noctonix op 30-04-2013 13:18 ]
IDM works like a charm! Jammer dat het maar 30 dagen trial is, snel gebruik van maken dusMetian schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:01:
[...]
Internet Download Manager geeft een optie om youtube te downloaden zonder komst van andere website's en download dan ook gewoon de video zie je op youtube ziet (inclusief keuze tussen 720p / 1080p etc indien aanwezig). En dit alles zonder kwaliteitsverlies.
Althans dit is de enige manier die ik ken en gebruik.
Da's hoogstwaarschijnlijk een app op de achtergrond met een transparante notificatie icon. Vanaf Android 4.1.x kan je die melding sowieso uitzetten in Instellingen maar moet je wel eerste weten wélke app het isNoctonix schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:17:
Dat komt waarschijnlijk door power toggles/notification toggels of soortgelijke app,Noctonix schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:17:
Niet echt handig bij iets als Notification Toggle. Dan haalt ie je ingestelde knoppen ook weg, terwijl je alleen de icon weg wilt hebbenBrad Pitt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:20:
[...]
Da's hoogstwaarschijnlijk een app op de achtergrond met een transparante notificatie icon. Vanaf Android 4.1.x kan je die melding sowieso uitzetten in Instellingen maar moet je wel eerste weten wélke app het is
Bij Notification Toggle kun je de prioriteit aanpassen. Dan staat je transparante icon altijd achteraan of kun je het helemaal verbergen, afhankelijk van hoe laag je gekozen prioriteit is.
[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 30-04-2013 13:37 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hahaha ja daar is het inderdaad minder handigChester schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:33:
Niet echt handig bij iets als Notification Toggle. Dan haalt ie je ingestelde knoppen ook weg, terwijl je alleen de icon weg wilt hebben
Thanks, nog steeds niet ideaal natuurlijk maar ik ga het eens uitzoeken en kijken wat het doet voor je batterij.CLB schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:29:
De enige oplossing is Tasker: Notificatieled-tweaks HTC One X
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Ik heb al vanalles geprobeerd om het accuverbruik omlaag te krijgen, maar als het scherm aanstaat zie je het accupercentage gewoon omlaag gaan, heb het scherm al gedimd, maar dat lijkt ook niet veel uit te maken, nog meer mensen last hiervan?
Het standby verbruik daarintegen valt wel weer mee...
absoluut geen problemen met het accu verbruik. ik heb in het eerst in 2 jaar weer eens 2 dagen op een accu kunnen doen. (hiervoor htc sensation) over de accuduur niets dan lof hier.
Hier hetzelfde. Vooral met een spelletje dan giert het accuverbruik omhoog.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:09:
Ik heb al vanalles geprobeerd om het accuverbruik omlaag te krijgen, maar als het scherm aanstaat zie je het accupercentage gewoon omlaag gaan, heb het scherm al gedimd, maar dat lijkt ook niet veel uit te maken, nog meer mensen last hiervan?
Gewoon net als bij mijn oude telefoon gewoon weer 1a2 x per dag aan de lader.

Hier ook beperkte toegang gewijzigd.
Vandaag 4 uur lang navigatie gebruikt ( TomTom Eu ) werkt perfect op de One retesnel met opstarten ed..
Batterijverbruik valt ook reuze mee, beter dan mijn vorige telefoon de S2 die moest ik halverwege al aan de lading hangen.. Nu heen en terug en in de tussentijd nog bellen/internet en foto's maken.. Heb ik nog 30% over.. Erg netjes!!
Anyway, nu merkte ik wel bij aankomst van mijn bestemming, dat de telefoon erg warm was ( achterkant ) nu weet ik niet of dat normaal is, ik speel geen spelletjes of zo.. Ik heb er een standaard Belkin hoesje omheen zitten om de achterkant te beschermen zou dat er iets mee te maken hebben?? Of is het gewoon normaal??
Batterijverbruik valt ook reuze mee, beter dan mijn vorige telefoon de S2 die moest ik halverwege al aan de lading hangen.. Nu heen en terug en in de tussentijd nog bellen/internet en foto's maken.. Heb ik nog 30% over.. Erg netjes!!
Anyway, nu merkte ik wel bij aankomst van mijn bestemming, dat de telefoon erg warm was ( achterkant ) nu weet ik niet of dat normaal is, ik speel geen spelletjes of zo.. Ik heb er een standaard Belkin hoesje omheen zitten om de achterkant te beschermen zou dat er iets mee te maken hebben?? Of is het gewoon normaal??
De aluminium behuizing geleid de warmte dus dat het warm wordt is niet zo vreemd.
Wat zo'n cover op lange termijn doet is afwachten het kan z'n warmte toch minder kwijt met zo'n ding.
Wat zo'n cover op lange termijn doet is afwachten het kan z'n warmte toch minder kwijt met zo'n ding.
Wat blijkbaar toch een voordeel is, als ik de mensen in dit topic mag geloven wordt de S4 te warm om nog mee te kunnen werken...moca schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:36:
De aluminium behuizing geleid de warmte dus dat het warm wordt is niet zo vreemd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252978
In dat topic zitten misschien twee of drie mensen die zeggen dat 'ie heet wordt en die hebben een Exynos Octa die in Nederland niet te koop is. Mensen met een warme Snapdragon hebben over het algemeen een continu draaiende mediascanner (vanwege een brakke file dan wel een extreem volle SD) en da's een vrij universele Android 4.x issue. Heb ik op mijn telefoon ook soms. Een S4 wordt aan de buitenkant max ong. 43 graden.Replar schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:10:
Wat blijkbaar toch een voordeel is, als ik de mensen in dit topic mag geloven wordt de S4 te warm om nog mee te kunnen werken...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252978
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 30-04-2013 19:27 ]
Klopt ja, het is zo ver ik zag voornamelijk met de Exynos, maar juist daarvan had ik verwacht dat het beter zou zijn.Brad Pitt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:26:
[...]
In dat topic zitten misschien twee of drie mensen die zeggen dat 'ie heet wordt en die hebben een Exynos Octa die in Nederland niet te koop is. Mensen met een warme Snapdragon hebben over het algemeen een continu draaiende mediascanner (vanwege een brakke file dan wel een extreem volle SD) en da's een vrij universele Android 4.x issue. Heb ik op mijn telefoon ook soms. Een S4 wordt aan de buitenkant max ong. 43 graden.
Kopers in Nederland, en het grootste deel van de rest van de wereld, zullen hier dus geen last van hebben door de snapdragon.
Nou ja, geen last is wellicht weer wat te positiefReplar schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:31:
Kopers in Nederland, en het grootste deel van de rest van de wereld, zullen hier dus geen last van hebben door de snapdragon.
De S4 throttled nu al bij bepaalde benchmarks en je ziet de resultaten omlaag kelderen als je te snel achter elkaar een hertest doet. Dat is iets dat ik bijzonder storend vind. Of de CPU/GPU zijn gewoon te hoog geclocked dan wel is de warmte-afgifte niet efficient genoeg. Je moet mijns inziens gewoon continu op vollast kunnen draaien zonder dat het apparaat trager wordt dan wel (te) warm.
Verwijderd
er is afgelopen week meerdere malen een bezorger langsgeweest met de htc link terwijl ik een week weg was. nu is het wss teruggestuurd naar htc, kan ik deze nog gewoon krijgen? of is het jammer voor mij (ging om de gratis htc link bij pre orders).
Op de HTC One staat er onder widgeds 2 radio players: FM player en de andere heb ik niet meer.
Kan iemand even voor mij checken wat de naam van de player is??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
TuneIn?ken schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:06:
Op de HTC One staat er onder widgeds 2 radio players: FM player en de andere heb ik niet meer.
Thanks, die bedoel ik idd, vreemd genoeg staat dit niet meer in m'n widget lijstje..
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Is er eigenlijk al wat bekend over de nieuwe T-Mobile abonnementen? Niet stiekem gelekt of iets dergelijks?
Srry vraag gesteld in verkeerde topic. Dacht dat het Levertijden was
Srry vraag gesteld in verkeerde topic. Dacht dat het Levertijden was
[ Voor 26% gewijzigd door IJburger op 30-04-2013 23:41 ]
Ik heb de HTC One nu een hele dag kunnen gebruiken, en eigenlijk is het een heel fijn toestel! Het leek me een min punt dat hij een 4,7 inch scherm had in vergelijking met mijn Samsung Note 2.0 van 5,55 inch. Maar het voelt juist fijner.
Ik zou het juist zonde vinden als er een hoesje omheen moet, omdat hij zo lekker in de hand ligt.
Ik betrap mijzelf er af en toe nog op dat ik 'terug' wil gaan door rechts te drukken maar daar zit nu de home knop! En ik druk nog te vaak op de 'terug' knop om opties te zien..
Wel jammer vindt ik dat hij bij sommige apps het 'opties' knopjes (die met 3 puntjes) onderin gooit in een iets wat grote zwarte balk.. in mijn opzicht mag dit best ergens boven in verwerkt worden.
Heeft iemand enig idee of er al screen protectors in de winkels te koop zijn? heb ze tot nu toe alleen online kunnen vinden.
Ik zou het juist zonde vinden als er een hoesje omheen moet, omdat hij zo lekker in de hand ligt.
Ik betrap mijzelf er af en toe nog op dat ik 'terug' wil gaan door rechts te drukken maar daar zit nu de home knop! En ik druk nog te vaak op de 'terug' knop om opties te zien..
Wel jammer vindt ik dat hij bij sommige apps het 'opties' knopjes (die met 3 puntjes) onderin gooit in een iets wat grote zwarte balk.. in mijn opzicht mag dit best ergens boven in verwerkt worden.
Heeft iemand enig idee of er al screen protectors in de winkels te koop zijn? heb ze tot nu toe alleen online kunnen vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)