Als ik een Zoe wil sharen via Dropbox (via de share knop, dus niet automatisch), komt alleen een enkele jpg op mn dropbox te staan, maar niet de mp4. Ik heb de handleiding lopen napluizen en internet afgezocht, maar kan niet vinden wat ik verkeerd doe. Wie weet hoe je een Zoe naar dropbox krijgt?
Als bij mij de Zoe afspeelt, dan kan ik rechtsboven op het menu drukken en dan delen.erikmo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:16:
Als ik een Zoe wil sharen via Dropbox (via de share knop, dus niet automatisch), komt alleen een enkele jpg op mn dropbox te staan, maar niet de mp4. Ik heb de handleiding lopen napluizen en internet afgezocht, maar kan niet vinden wat ik verkeerd doe. Wie weet hoe je een Zoe naar dropbox krijgt?
Kies ik dan voor dropbox, dan krijg ik een progressbar met: video opslaan. Daarna kan ik een map kiezen in dropbox.
[ Voor 0% gewijzigd door diewom op 01-05-2013 00:41 . Reden: typo ]
Dat kan idd bij de highlight video, maar een afzonderlijke 3 seconden Zoe kan ik alleen maar delen als foto.diewom schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:40:
[...]
Als bij mij de Zoe afspeelt, dan kan ik rechtsboven op het menu drukken en dan delen.
Kies ik dan voor dropbox, dan krijg ik een progressbar met: video opslaan. Daarna kan ik een map kiezen in dropbox.
Oh ja, Zoe vs Highlight... sorry!erikmo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:52:
Dat kan idd bij de highlight video, maar een afzonderlijke 3 seconden Zoe kan ik alleen maar delen als foto.
Via de gallery lukt mij ook niet.
Dan heb ik 2 workarounds:
1: Ik gebruik total commander als filemanager, die kan ook naar dropbox sturen.
2: In de dropbox app zelf: Upload here. En dan je ding kiezen met video icoon.
Geluid kan echt hard zoals jullie al gemerkt hebben. Klinkt echt goed voor een telefoon. Maar is gelijk een "probleem" dat hij niet heel zacht kan, als ik hem op aller zachtst doe vind ik het nog redelijk hard. Dus ben geneigd om me telefoon vaker op stil of tril te zetten, want anders heeft hele omgeving er last van.
En als er een notificatie af gaat, dan hoor ik de speaker nog een paar sec door ruisen en als die "uit" gaat hoor ik een "tok" steeds. Weet niet of ik het duidelijk uitleg, maar is dit bij jullie ook zo?
En als er een notificatie af gaat, dan hoor ik de speaker nog een paar sec door ruisen en als die "uit" gaat hoor ik een "tok" steeds. Weet niet of ik het duidelijk uitleg, maar is dit bij jullie ook zo?
Dat het geluid heel hard is kan ik beamen, maar dat tikken en ruisen dat hoor ik niet...xileS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 01:22:
Geluid kan echt hard zoals jullie al gemerkt hebben. Klinkt echt goed voor een telefoon. Maar is gelijk een "probleem" dat hij niet heel zacht kan, als ik hem op aller zachtst doe vind ik het nog redelijk hard. Dus ben geneigd om me telefoon vaker op stil of tril te zetten, want anders heeft hele omgeving er last van.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik weet het hoort in accessoires topic. Maar mijn ervaring met de batterij is wat minder. Dus dit is zeker interessant. Hoewel ik nu al een universele battery pack heb besteld
http://htcsource.com/2013...tcSource+%28HTC+Source%29
.
Wat bedoel je met minder? Misschien kan je Gsam Battery Monitor of Better Batter Stats(xda) installeren en wat screenprints plaatsen. Ik ervaar de accu van de One als de beste tot nu toe, ik was al tevreden over de XZ maar de One heeft net even wat meer uithoudingsvermogen.wackidth schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:18:
Ik weet het hoort in accessoires topic. Maar mijn ervaring met de batterij is wat minder. Dus dit is zeker interessant. Hoewel ik nu al een universele battery pack heb besteld
Als voorbeeld gisteren, 's ochtends 09:00 van de lader en 's nachts om 00:30 er weer op. Ik had nog 72% over met 1 uur schermtijd (niet erg veel gebruikt dus gisteren). Daarnaast staan bij mij de sync opties voor gmail en exchange standaard op push en helderheid op automatisch.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Dit heb ik ook! Die tok waar je het over hebt vind ik best hinderlijkxileS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 01:22:
Helaas heb ik gisteren ook twee dode pixels ontdekt op m'n scherm..
Maar goed dat ik m'n One X nog heb zodat deze terug kan voor reparatie.
2x wat gehuurd, maar toch: http://mobiel.nu.nl/gadge...t-watch-in-nederland.html
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is inderdaad een nadeel. Gelukkig kun je als je een Custom ROM installeert (ik gebruik Android Revolution HD) een tweak mee installeren die de back knop gebruikt als menu knop als je 'em inhoudt, en dus ook dat irritante opties knopje met 3 puntjes weglaat!Noctonix schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:30:
Ik betrap mijzelf er af en toe nog op dat ik 'terug' wil gaan door rechts te drukken maar daar zit nu de home knop! En ik druk nog te vaak op de 'terug' knop om opties te zien..
Wel jammer vindt ik dat hij bij sommige apps het 'opties' knopjes (die met 3 puntjes) onderin gooit in een iets wat grote zwarte balk.. in mijn opzicht mag dit best ergens boven in verwerkt worden.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb het flauwe vermoeden dan mijn HTC de WIFI verbinding van mijn huis een reset geeft.. Ik maak al een aantal jaren gebruik van Ziggo icm een Dlink router, die altijd smetteloos gewerkt heeft..
Echter sinds ik de One heb en ik zet hem aan op Wifi, dan knalt de verbinding eruit ( willekeurig ) mijn router gaat dan automatisch resetten.. Ik heb dit getest dmv 2 dagen geen wifi te gebruiken op mijn HTC, goede normale stabiele verbinding.. Net weer de HTC op wifi gezet, knalt er binnen 10 min de router eruit.. reset zichzelf, weer online.. Nu ben ik aan het wachten totdat het weer gebeurd.
Zijn er tools / apps om dit te kunnen checken/uit te sluiten?
Echter sinds ik de One heb en ik zet hem aan op Wifi, dan knalt de verbinding eruit ( willekeurig ) mijn router gaat dan automatisch resetten.. Ik heb dit getest dmv 2 dagen geen wifi te gebruiken op mijn HTC, goede normale stabiele verbinding.. Net weer de HTC op wifi gezet, knalt er binnen 10 min de router eruit.. reset zichzelf, weer online.. Nu ben ik aan het wachten totdat het weer gebeurd.
Logfile van je router door spitten, maar vermoed dat je er niet veel wijzer van word.Frank1973 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:08:
Ik heb het flauwe vermoeden dan mijn HTC de WIFI verbinding van mijn huis een reset geeft.. Ik maak al een aantal jaren gebruik van Ziggo icm een Dlink router, die altijd smetteloos gewerkt heeft..
Daarnaast als je al jaren de zelfde route gebruikt, vervang hem eens, scheeld je giga in snelheid.(mits je abo dat ook toe laat.)
Router is een Dlink 855 dus aan de snelheid van de router ligt het niet..Practics schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:11:
[...]
Logfile van je router door spitten, maar vermoed dat je er niet veel wijzer van word.![]()
Daarnaast als je al jaren de zelfde route gebruikt, vervang hem eens, scheeld je giga in snelheid.(mits je abo dat ook toe laat.)
Prima, maar wordt die zinloze "watch-app" dan ook weer verwijderd of verwijderbaar?CLB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:03:
2x wat gehuurd, maar toch: http://mobiel.nu.nl/gadge...t-watch-in-nederland.html

Geen idee... Over de Nederlandse HD-medialink ook nog geen antwoord gekregen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je kunt hem disablen, ik heb dat bij meerdere apps gedaan die ik ronduit nutteloos vind, heerlijke feature van Android 4.1.2yannickie111 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:17:
[...]
Prima, maar wordt die zinloze "watch-app" dan ook weer verwijderd of verwijderbaar?
Dan zou ik even wachten om de HTC de schuld te geven, ik ervaar het zelfde vaak tijdens het weekend. Maar dat probleem ligt in mijn geval bij Ziggo.Ik heb de HTC nog niet maar voor de rest is het probleem hetzelfde, verbinding die opeens weg valt bij middelmatig gebruik van de capaciteit. Dus onderzoek de zaak eens op werkdagen.Practics schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:11:
[...]
Logfile van je router door spitten, maar vermoed dat je er niet veel wijzer van word.![]()
Ok zal eens kijken komende week..ipje schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:28:
[...]
Dan zou ik even wachten om de HTC de schuld te geven, ik ervaar het zelfde vaak tijdens het weekend. Maar dat probleem ligt in mijn geval bij Ziggo.Ik heb de HTC nog niet maar voor de rest is het probleem hetzelfde, verbinding die opeens weg valt bij middelmatig gebruik van de capaciteit. Dus onderzoek de zaak eens op werkdagen.
De Medialink werkt ook soepel, ik heb maar een kleine hapering kunnen zien tijdens het afspelen van youtube content..
Wat ik alleen jammer vindt is dat je scherm aan blijft staan als je een YT video aan het kijken bent, zodra je de telefoon 'Stand-By' zet, valt het beeld op de media link HD ook weg. Weet niet of dit alleen bij YT het geval is, maar dit moet ik nog even testen
Overigens werkt de TV afstandsbediening ook prima, kan alle normale functies bedienen met m'n telefoon, nooit meer zoeken naar die afstandsbediening
Alleen werkte hij niet echt geweldig in combinatie met de HD Recorder/Zender van KPN (experia box), Merk is Motorola, maar zodra ik een tiles aan tik met 'Nu te zien op TV' brengt hij mij in 6 van de 10 gevallen naar zender 550 of 554 waar bij mij alleen een soort Tellsell show draait..
Wat ik alleen jammer vindt is dat je scherm aan blijft staan als je een YT video aan het kijken bent, zodra je de telefoon 'Stand-By' zet, valt het beeld op de media link HD ook weg. Weet niet of dit alleen bij YT het geval is, maar dit moet ik nog even testen
Overigens werkt de TV afstandsbediening ook prima, kan alle normale functies bedienen met m'n telefoon, nooit meer zoeken naar die afstandsbediening
Alleen werkte hij niet echt geweldig in combinatie met de HD Recorder/Zender van KPN (experia box), Merk is Motorola, maar zodra ik een tiles aan tik met 'Nu te zien op TV' brengt hij mij in 6 van de 10 gevallen naar zender 550 of 554 waar bij mij alleen een soort Tellsell show draait..
netblade schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 07:56:
[...]
Dat het geluid heel hard is kan ik beamen, maar dat tikken en ruisen dat hoor ik niet...
Shit, ja ik vind het ook hinderlijk, want ik ga er expres nu ook steeds op letten als het stil is -.-.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:51:
[...]
Dit heb ik ook! Die tok waar je het over hebt vind ik best hinderlijk
Helaas heb ik gisteren ook twee dode pixels ontdekt op m'n scherm..
Maar goed dat ik m'n One X nog heb zodat deze terug kan voor reparatie.
Helemaaaal geen zin om hem terug te sturen voor reparatie, moet ik hem zeker een aantal weken missen ;s.
Displayverlichting op automatisch werkt bij mij niet altijd even goed. Met name in een erg donkere omgeving weet hij vaak niet hoe helder het display moet zijn en blijft hij maar bijstellen..Verder een fantastisch apparaat hoor!
Heeft misschien te maken met HD zenders. Ik heb bv UPC Horizon. Daar zitten de HD kanalen op 1 2 etc etc. Op de oude digitale box begonnen de HD zenders vanaf 70Noctonix schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:50:
De Medialink werkt ook soepel, ik heb maar een kleine hapering kunnen zien tijdens het afspelen van youtube content..
Dus met optie HD aan sprong hij telkens in de 70 range.
Optie voorkeur voor HD uitgevinkt. Nu werkt alles goed.
.
Dat tikje een paar seconden na geluid hoor ik ook. Ik denk dat de versterker zich uitschakelt en dat je dat hoort. Ruisen doet ie in de tussentijd ook, maar dan moet ik echt de speaker tegen mijn oor houden om het te horen.xileS schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 01:22:
Ik gebruik het toestel niet/nauwelijks met koptelefoon en voor nu vind ik het niet hinderlijk.
Het tikje bij uitschakelen van de amp was me al wel opgevallen (voordat je er over begon hier).
Ik geniet nu al sinds zaterdag van me htc one (sorry moet het toch even melden) maar heb problemen met het plaatsen van afbeeldingen van mijn pc naar de htc one. Deze verschijnen namelijk niet in mijn galerij lijst. Nu heb ik wat speur werk gedaan met es explorer en vond dat er 3 wegen zijn om bij storage0 of sdcard te komen. Als je hier een afbeelding plaatst worden ze wel bij alle twee ge-update.
Als ik nu via browser een afbeelding opsla verschijnt die gewoon in me galerij en als ik bij eigenschappen kijk staat die soms in storage0 en soms in sdcard.
Weet iemand waarom mijn geplaatste afbeeldingen via usb niet in mijn galerij verschijnen? Soms had ik geluk met de map te verstoppen via ES en weer te laten verschijnen en dan zie ik ze maar dit is niet gegarandeerd
-edit toevoeging:
de .nomedia heb ik verwijderd dus dat is het ook niet
Als ik nu via browser een afbeelding opsla verschijnt die gewoon in me galerij en als ik bij eigenschappen kijk staat die soms in storage0 en soms in sdcard.
Weet iemand waarom mijn geplaatste afbeeldingen via usb niet in mijn galerij verschijnen? Soms had ik geluk met de map te verstoppen via ES en weer te laten verschijnen en dan zie ik ze maar dit is niet gegarandeerd
-edit toevoeging:
de .nomedia heb ik verwijderd dus dat is het ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door Bocai op 01-05-2013 12:23 ]
Ik heb het idee dat de lichtsensor niet helemaal lekker werkt. Ook mijn home en terug knoppen lichten alleen maar op als ik mijn vinger over de lichtsensor houd. Zat laatst in een redelijk donkere kamer (nee, niet het toilet), maar ze lichtten niet op...doe het nu dus op de tast.Boontjes schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:22:
Displayverlichting op automatisch werkt bij mij niet altijd even goed. Met name in een erg donkere omgeving weet hij vaak niet hoe helder het display moet zijn en blijft hij maar bijstellen..Verder een fantastisch apparaat hoor!
Kan je de gevoeligheid hiervan nog aanpassen?
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Neem aan dat je hem gewoon aansluit en via verkenner ze er op gooit (dus zonder htc software) ?. Best gek dat ze wanneer je ze op de geheugenkaart gooit niet zichtbaar zijn.Bocai schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:18:
Ik geniet nu al sinds zaterdag van me htc one (sorry moet het toch even melden) maar heb problemen met het plaatsen van afbeeldingen van mijn pc naar de htc one. Deze verschijnen namelijk niet in mijn galerij lijst. Nu heb ik wat speur werk gedaan met es explorer en vond dat er 3 wegen zijn om bij storage0 of sdcard te komen. Als je hier een afbeelding plaatst worden ze wel bij alle twee ge-update.
Dit kan komen door een bestand dat in de map van de foto's staan .nomedia. Als deze er staat, worden ze ook niet zichtbaar.
Overigens raad ik je aan om Google Play: QuickPic te gebruiken, een van de betere gallery apps op de store.
Rupsen, Rapsen.
Oh ja, en dan nog een vraag over Blinkfeed: als daar een agenda item tussen staat en ik klik daarop dan schiet de agenda niet naar de dag van de afspraak, maar altijd naar de maandag. Vrij irritant.
Iemand die dit ook heeft? Is dit een bug in Blinkfeed wellicht?
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Geen last van.styxz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:40:
Oh ja, en dan nog een vraag over Blinkfeed: als daar een agenda item tussen staat en ik klik daarop dan schiet de agenda niet naar de dag van de afspraak, maar altijd naar de maandag. Vrij irritant.
Evenementenfilmpje met de wind volop aanwezig en een hoop mensen, beestje houdt zich erg goed al zeg ik 't zelf
zie zelf het korte fragmentje:
YouTube: Armin van Buuren @ 538 Koninginnedag 2013
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Goed geluid, alleen komt het door de wind dat die af nu en dan 'schud' ?. Lijkt net alsof die geluidsgolven registreert en het beeld laat vervormen.Trackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:57:
Evenementenfilmpje met de wind volop aanwezig en een hoop mensen, beestje houdt zich erg goed al zeg ik 't zelfzie zelf het korte fragmentje:
Rupsen, Rapsen.
Haha komt door de wind en koude handen.. dan gaat vasthouden niet meer zo lekker :)!Metian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:59:
[...]
Goed geluid, alleen komt het door de wind dat die af nu en dan 'schud' ?. Lijkt net alsof die geluidsgolven registreert en het beeld laat vervormen.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Even geheel offtopic hoor. Ik heb dit sinds kort ook met mijn Ubee modem en ziggo en dat terwijl ik een S2 met CM10.1 draai. Elke keer als ik die op mijn wifi zet, dan knalt de wifi eruit na enige tijd. Misschien dat ziggo iets heeft gewijzigd. (zit niet zo diep in de materie)Frank1973 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:08:
Verrek, jullie kaarten iets heel belangrijks aan. Ik heb dit namelijk ook i.c.m. mijn Ziggo Ubee modem + Buffalo router... heel vreemd!R86Bakker schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:01:
[...]
Even geheel offtopic hoor. Ik heb dit sinds kort ook met mijn Ubee modem en ziggo en dat terwijl ik een S2 met CM10.1 draai. Elke keer als ik die op mijn wifi zet, dan knalt de wifi eruit na enige tijd. Misschien dat ziggo iets heeft gewijzigd. (zit niet zo diep in de materie)
Dacht ik al, zag er alleen wel heel vaag uit omdat het heel af en toe gebeurde, voor de rest ziet het er namelijk wel heel strak uit.Trackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:00:
[...]
Haha komt door de wind en koude handen.. dan gaat vasthouden niet meer zo lekker :)!
Toch wel grote pluspunt ten opzichte van One X als ik kijk naar me Decibel video's van vorig jaar.
Rupsen, Rapsen.
Misschien slim om er een ander topic voor te openen:PTrackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:03:
[...]
Verrek, jullie kaarten iets heel belangrijks aan. Ik heb dit namelijk ook i.c.m. mijn Ziggo Ubee modem + Buffalo router... heel vreemd!
Xbox: Gulpener88
Ik zal het de volgende keer is via htc software proberen misschien dat dat helpt, ik had hier voor een desire en daarbij was het geen probleem. De .nomedia had ik idd al verwijderd daar lag het helaas niet aan. Heb ondertussen de quickpic gedownload en zal die is een poging geven.Metian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Neem aan dat je hem gewoon aansluit en via verkenner ze er op gooit (dus zonder htc software) ?. Best gek dat ze wanneer je ze op de geheugenkaart gooit niet zichtbaar zijn.
Dit kan komen door een bestand dat in de map van de foto's staan .nomedia. Als deze er staat, worden ze ook niet zichtbaar.
Overigens raad ik je aan om Google Play: QuickPic te gebruiken, een van de betere gallery apps op de store.
-edit
quickpic ziet ze inderdaad wel

[ Voor 5% gewijzigd door Bocai op 01-05-2013 13:08 ]
Geluid is echt goed.... Vind ook dat de stabilisator goed zijn werk doet ondanks de grotere trillingen.Trackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:00:
[...]
Haha komt door de wind en koude handen.. dan gaat vasthouden niet meer zo lekker :)!
Hetzelfde met gamen bijvoorbeeld.... Real racing 3 geeft daardoor en andere beleving..
[ Voor 12% gewijzigd door wackidth op 01-05-2013 13:09 ]
.
Hehe, inderdaad. Ik zet zo in deze post nog een ander filmpje van iets eerder toen het nog zonnig was en niet zo koudMetian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Dacht ik al, zag er alleen wel heel vaag uit omdat het heel af en toe gebeurde, voor de rest ziet het er namelijk wel heel strak uit.
Toch wel grote pluspunt ten opzichte van One X als ik kijk naar me Decibel video's van vorig jaar.

YouTube: 538 Koninginnedag - Java Eiland
[ Voor 21% gewijzigd door Trackerfire op 01-05-2013 13:11 ]
Ik moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen verstand heb of het met de software wel gaat lukken. Aangezien ik deze nog nooit gebruikt hebt. Standaard methode die ik gebruik is het direct aansluiten van me telefoon (One X) en vervolgens in verkenner gewoon de afbeeldingen plaatsen.Bocai schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:06:
[...]
Ik zal het de volgende keer is via htc software proberen misschien dat dat helpt, ik had hier voor een desire en daarbij was het geen probleem. De .nomedia had ik idd al verwijderd daar lag het helaas niet aan. Heb ondertussen de quickpic gedownload en zal die is een poging geven
Daarnaast gebruik ik dat betreft eigenlijk ook nooit de HTC Gallery, ik mis gewoon weg teveel opties die QuickPic wel heeft ( un-hide / password code etc ).
Top, ben benieuwd! Hoop zelf me zwarte One snel binnen te hebben en met Decibel dit jaar eens vergelijkingsmateriaal te kunnen schieten.Trackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Hehe, inderdaad. Ik zet zo in deze post nog een ander filmpje vanuit een vrijwel windstille plek
[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 01-05-2013 13:10 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik had gister maar eens de speakers van de one vergeleken met de iPhone 5. Ik wilde wel eens weten tot hoe laag de speakers nog geluid konden vormen.
De One kan 80Hz al redelijk hard reproduceren, de iPhone5 begint zachtjes van 115Hz wat geluid voor te brengen. Onder de frequenties hoor je alleen getik vanwege filtering.
Wel bijzonder dat 80Hz word gehaald, ondanks de kleine speakers
Natuurlijk nog niet echt een vervanging voor een sub-woofer.
De One kan 80Hz al redelijk hard reproduceren, de iPhone5 begint zachtjes van 115Hz wat geluid voor te brengen. Onder de frequenties hoor je alleen getik vanwege filtering.
Wel bijzonder dat 80Hz word gehaald, ondanks de kleine speakers
Natuurlijk nog niet echt een vervanging voor een sub-woofer.
In Eindhoven op Klok Rock Orange geweest met Koninginnenacht.
Dead Elvis & His One Man Grave is een gimmick, een goeie opwarmer voor het publiek. Vermakelijke show als je van rockabilly houdt.
YouTube: Dead Elvis & His One Man Grave
Ik stond ongeveer naast een speaker.
De One heeft helemaal geen moeite met het hoge geluidsniveau! Nice, want ik neem graag wat scenes op tijdens concerten.
Wat me ook opvalt hier is dat de camera zich niet snel van de wijs laat brengen qua belichting, ondanks de flitsen direct licht tijdens deze opname. Hij is wel gevoelig voor flares. Bij fel licht uit een hoek, soms is de lichtbron niet eens in beeld, krijg je al snel een zweem.
Dead Elvis & His One Man Grave is een gimmick, een goeie opwarmer voor het publiek. Vermakelijke show als je van rockabilly houdt.
De One heeft helemaal geen moeite met het hoge geluidsniveau! Nice, want ik neem graag wat scenes op tijdens concerten.
Wat me ook opvalt hier is dat de camera zich niet snel van de wijs laat brengen qua belichting, ondanks de flitsen direct licht tijdens deze opname. Hij is wel gevoelig voor flares. Bij fel licht uit een hoek, soms is de lichtbron niet eens in beeld, krijg je al snel een zweem.
Verwijderd
Het geschreeuw klinkt inderdaad heel mooiMolybdenum schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:33:
In Eindhoven op Klok Rock Orange geweest met Koninginnenacht.

Haha Dead Elvis geniaal! Ik heb die kerel ook een keer mogen aanschouwen, leuke opwarmer inderdaad
Verwijderd
Heb het toestel een paar uurtjes nu. Ik ben aangenaam verrast door de speakers. Ik las overal dat ze goed waren. Maar wow. Zo'n verschil met mijn oudere telefoons. Verbaas me nog steeds elke keer als ik het horizontaal hou. Echte stereo geluid/effect uit zo'n klein dingetje.
Het tikje vind ik wel echt hinderlijk, als ik alleen thuis zit bv. Dan hoor ik het echt duidelijk steeds. Eerst stond standaard Touch-geluiden aan bij (instellingen->geluid), die heb ik nu expres uit gezet, vanwege dat tikje dus. Om dit op te lossen moet die denk ik toch echt terug naar HTC, maar daar heb ik nog niet zo'n zin in. Misschien wen ik er wel aan.Molybdenum schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:12:
[...]
Dat tikje een paar seconden na geluid hoor ik ook. Ik denk dat de versterker zich uitschakelt en dat je dat hoort. Ruisen doet ie in de tussentijd ook, maar dan moet ik echt de speaker tegen mijn oor houden om het te horen.
Ik gebruik het toestel niet/nauwelijks met koptelefoon en voor nu vind ik het niet hinderlijk.
Het tikje bij uitschakelen van de amp was me al wel opgevallen (voordat je er over begon hier).
Hmm nu jullie het zeggen, zonet deed internet het hier ook opeens niet meer ;sTrackerfire schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:03:
[...]
Verrek, jullie kaarten iets heel belangrijks aan. Ik heb dit namelijk ook i.c.m. mijn Ziggo Ubee modem + Buffalo router... heel vreemd!
Mijn S3 opnames van Decibel vorig jaar waren prima, alleen het geluid was om te huilenMetian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Dacht ik al, zag er alleen wel heel vaag uit omdat het heel af en toe gebeurde, voor de rest ziet het er namelijk wel heel strak uit.
Hopen dat ik dit jaar met de One kan filmen daar
Als ik een app afsluit in de App Switching Menu, dan kan ik alsnog bij Instellingen\Apps, gedwongen stoppen selecteren op een app die ik net heb afgesloten.
Zou dit betekenen dat een app toch nog voor een gedeelte op de achtergrond draait?
Zou dit betekenen dat een app toch nog voor een gedeelte op de achtergrond draait?
Verwijderd
Weet iemand of er al een mod is waarmee je het scherm aan kan zetten dmv de volume knoppen?
Fijn dat het geluid zo hard kan en het zo prima klinkt, maar ik had het ook wel aardig gevonden als hij ook een stuk zachter kon. Het minimale is mij soms toch nog te hard in bepaalde siuaties.
Helaas heb ik zelf nog geen HTC One, maar zijn er al mensen die TomTom hebben getest op de HTC One?
Ja en een simpele zoekfunctie had dit je verteldIjsklont schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:46:
Helaas heb ik zelf nog geen HTC One, maar zijn er al mensen die TomTom hebben getest op de HTC One?
Frank1973 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:14:
Vandaag 4 uur lang navigatie gebruikt ( TomTom Eu ) werkt perfect op de One retesnel met opstarten ed..
Batterijverbruik valt ook reuze mee, beter dan mijn vorige telefoon de S2 die moest ik halverwege al aan de lading hangen.. Nu heen en terug en in de tussentijd nog bellen/internet en foto's maken.. Heb ik nog 30% over.. Erg netjes!!
Anyway, nu merkte ik wel bij aankomst van mijn bestemming, dat de telefoon erg warm was ( achterkant ) nu weet ik niet of dat normaal is, ik speel geen spelletjes of zo.. Ik heb er een standaard Belkin hoesje omheen zitten om de achterkant te beschermen zou dat er iets mee te maken hebben?? Of is het gewoon normaal??
Ik heb dus een HTC one gekocht, hier krijg je toch gratis 23 gb dropbox space bij? Hoe krijg ik dat? Heb nu maar 5gb en zie geen mogelijkheid er 23 bij te krijgen.
Is dus al vaker besproken maar hier: https://www.dropbox.com/gsT.E schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:02:
Ik heb dus een HTC one gekocht, hier krijg je toch gratis 23 gb dropbox space bij? Hoe krijg ik dat? Heb nu maar 5gb en zie geen mogelijkheid er 23 bij te krijgen.
Nickname does not reflect reality
Staat ook al eerder in dit topic beschreven. Mocht je al eens gebruik hebben gemaakt van dezelfde HTC Actie met een andere telefoon, kan je hier geen gebruik meer van maken. (of met een illegale androidapp deze mogelijkheid hebben gehad.)T.E schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:02:
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
Gevonden! Wist het niet van tevoren, maar zag het staan toen ik ARHD rom installeerde! Erg handig aangezien de power button niet altijd even makkelijk bereikbaar is.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:14:
Heb het toestel een paar uurtjes nu. Ik ben aangenaam verrast door de speakers. Ik las overal dat ze goed waren. Maar wow. Zo'n verschil met mijn oudere telefoons. Verbaas me nog steeds elke keer als ik het horizontaal hou. Echte stereo geluid/effect uit zo'n klein dingetje.
Dat heb ik dus ook, ik schrok me vanmorgen helemaal de T**ing toen de wekker af ging.Boontjes schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:46:
Fijn dat het geluid zo hard kan en het zo prima klinkt, maar ik had het ook wel aardig gevonden als hij ook een stuk zachter kon. Het minimale is mij soms toch nog te hard in bepaalde siuaties.
Zo hard niet normaal, ik was wel gelijk wakker dat was wel fijn

Klopt idd, die APK was gelekt en die had ik toen gebruikt op een Nexus.Gertjuhjan schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:05:
[...]
Staat ook al eerder in dit topic beschreven. Mocht je al eens gebruik hebben gemaakt van dezelfde HTC Actie met een andere telefoon, kan je hier geen gebruik meer van maken. (of met een illegale androidapp deze mogelijkheid hebben gehad.)
Werkte prima (3dagen) maar toen ik een paar weken later een HOX kreeg was ik mooi het haasje.
Nu dus voor de zekerheid de 23gb maar met mijn 2e dropbox acount geactiveerd.
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 01-05-2013 17:24 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb wat problemen met mijn Htc One en ik twijfel of ik hem terug moet sturen of niet. Eigenlijk geen zin om hem lang kwijt te zijn.
Persoonlijk vind ik de afwerking van mijn telefoon flink wat te wensen overlaat.
https://www.dropbox.com/sh/f17fr6n3dczds06/lvob-OEo3I
Heb meerdere keren met HTC contact gehad zowel via de Chat als bellen & service center en steeds wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.... Wat vinden jullie ervan?
Persoonlijk vind ik de afwerking van mijn telefoon flink wat te wensen overlaat.
Heb meerdere keren met HTC contact gehad zowel via de Chat als bellen & service center en steeds wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.... Wat vinden jullie ervan?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ziet er niet uit nee, veel te slecht afgewerkt, niet mee akkoord gaan wmb.Mother_Goozz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:56:
Ik heb wat problemen met mijn Htc One en ik twijfel of ik hem terug moet sturen of niet. Eigenlijk geen zin om hem lang kwijt te zijn.
Lijkt wel of iemand de gaten hij uitgeknaagt. Voor 600 euro zou ik hier niet mee akkoord gaan.
Ja, herkenbaar. De beelden waren goed, alleen dat geluid.. oh oh oh wat slecht was dat op mijn One X. Daarom ben ik ook erg benieuwd wat de One er van gaat maken, maar gezien de vele filmpjes, moet dat wel goed komen.Noctonix schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:17:
[...]
Mijn S3 opnames van Decibel vorig jaar waren prima, alleen het geluid was om te huilen
Hopen dat ik dit jaar met de One kan filmen daar
Terug naar de winkel gaan of de webwinkel aanschrijven. Hun zullen dan moeten zorgen dat het opgelost wordt. De kans is dan dat jij nieuw toestel krijgt of iets dergelijks.Mother_Goozz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:56:
Want zoals dit er uit ziet is het absurd voor woorden, kleine kiertjes bij speaker-grill is nog te doen, maar dit is gewoon slecht afwerkt en zou eigenlijk niet mogen gebeuren bij telefoon van 700 euro.
[ Voor 49% gewijzigd door Metian op 01-05-2013 18:04 ]
Rupsen, Rapsen.
mijn htc one vandaag opgestuurd naar studentmobiel, onder DOA hopen dat ik een nieuwe krijg had last van kleine gaps scheef liggend scherm en meerdere stuck pixels.
TomTom werkt veel beter dan met de S2:Ijsklont schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:46:
* is sneller met opstarten/omrekenen
* het scherm is beter zeker met zonlicht je kunt het evengoed zien.
* Batterijverbruik valt reuze mee.
* volume is super met deze speakers.
*GPS signaal zeer snel gevonden.
Maw ik ben zeer tevreden..
Gelukkig ben niet de enige die er zo over denktMetian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:02:
[...]
Want zoals dit er uit ziet is het absurd voor woorden, kleine kiertjes bij speaker-grill is nog te doen, maar dit is gewoon slecht afwerkt en zou eigenlijk niet mogen gebeuren bij telefoon van 700 euro.
Maar dit vind ik onacceptabel voor idd een telefoon van 600 euro..
Heb hem uit de UK ga het toch via HTC NL spelen, kijken wat ze gaan doen
Ik hoop gewoon dat het niet te lang duurt... Ben totaal verliefd op deze telefoon!
HTC Zoe is geweldig, had een bruiloft heb heb een geweldige compilatie kunnen maken. In de avond het feest, donker natuurlijk, iphone's - samsung - oudere htc modellen zijn nutteloos, filmen en geluidsopname zien er niet uit. Maar de HTC One pakt het geweldig op!!!! Beeldstabilisatie en geluid en belichting zijn ongelooflijk goed gewoon. Zelfs na 3 weken gebruik komt er een grote glimlach wanneer ik met het toestel bezig ben
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Allemachtig, zeker terugsturen dat ding!Mother_Goozz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:56:
Ik heb hier totaal geen last van mankementen gelukkig.
Onacceptabel... Een van de slechts afgewerkte die ik heb gezien.Mother_Goozz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:56:
Hebben meer mensen last bij het afspelen van video's in webpagina's?
Voorbeelden:
http://www.gamer.nl/video...-lego-marvel-super-heroes
Dit kan ik helemaal niet afspelen op de One. Start niet eens op.
https://www.facebook.com/photo.php?v=112314418972539
Deze kan ik afspelen maar wel op heel klein formaat. Full screen lijkt niet te werken??
Op tweakers kan ik ook geen films afspelen (wel als ik een formaat heb gekozen, zoals 720p.
reviews: Samsung Galaxy S4: kiezen voor de keuze
Meer mensen last van? Hoe kan ik dit oplossen. Is namelijk erg irritant.
Voorbeelden:
Deze kan ik afspelen maar wel op heel klein formaat. Full screen lijkt niet te werken??
Op tweakers kan ik ook geen films afspelen (wel als ik een formaat heb gekozen, zoals 720p.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Eerste 2 hetzelfde hier maar tweakers filmpje doet t gewoon .ken schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:19:
Voorbeelden:
Ik heb hem zojuist in het zwart binnen :D:D
Wat een mooi een vlekkenloos scherm, zal zo even mijn foto's posten!
Even een vraagje: is de onderste knoppenbalk te personaliseren?
Er staat nu standaard een bellijst icoontje, berichttekst icoontje, stock browser en camera.
Ik neem aan dat HTC begrijpt dat de meesten daar liever Whatsapp ed hebben staan.
Heb het hele forum gevolgd en doorgespit maar nog niet echt iemand hierover horen klagen (het kan zijn dat ik een dag of 2 heb gemist)..
Dankje!
Wat een mooi een vlekkenloos scherm, zal zo even mijn foto's posten!
Er staat nu standaard een bellijst icoontje, berichttekst icoontje, stock browser en camera.
Ik neem aan dat HTC begrijpt dat de meesten daar liever Whatsapp ed hebben staan.
Heb het hele forum gevolgd en doorgespit maar nog niet echt iemand hierover horen klagen (het kan zijn dat ik een dag of 2 heb gemist)..
Dankje!
Daar heb ik ook even over gedaan, je moet de huidige icoontjes in de applicatie lijst slepen, vervolgens kun je er andere opzetten.
In je Appdrawer gaan en dan kan je de gewenste icoontjes erin/uit slepenJDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:51:
Is dit een Android kwaaltje? Op de iPhone had ik dit niet...Replar schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:25:
[...]
Eerste 2 hetzelfde hier maar tweakers filmpje doet t gewoon .
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Energon en SPNK dankje..Energon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:52:
[...]
In je Appdrawer gaan en dan kan je de gewenste icoontjes erin/uit slepen.
Heeft even geduurd maar heb het dankzij julllie veranderd.
Dit zijn overigens de foto's:

[ Voor 8% gewijzigd door JDL15 op 01-05-2013 20:02 ]
Hoi,
Net mijn One gehaald bij de Phonehouse. Super mooi ding. Kan echter geen facebook opstarten (?) of een bestaand g-mail account toevoegen. Dan crasht ie en gaat ie naar het beginscherm. Iemand ervaring? Kon het niet vinden met de zoek functie.
Dank
Net mijn One gehaald bij de Phonehouse. Super mooi ding. Kan echter geen facebook opstarten (?) of een bestaand g-mail account toevoegen. Dan crasht ie en gaat ie naar het beginscherm. Iemand ervaring? Kon het niet vinden met de zoek functie.
Dank
Kijk, daar zat ik op te wachten! Bedankt, en hoe bevalt de kleur ?JDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:59:
[...]
Energon en SPNK dankje..
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien kan het probleem opgelost worden door een hard-reset. Dus voer deze anders even uit en kijk of dit het probleem oplost. Lijkt namelijk op een software fout, wat in principe wel opgelost moet worden door middel van een hard-reset.Richurdt schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:02:
Hoi,
Dank
[ Voor 41% gewijzigd door Metian op 01-05-2013 20:08 ]
Rupsen, Rapsen.
Uhhh.. waar zijn nog meer foto's dan? Ik zie er maar één en die is piepkleinJDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:59:
[...]
Energon en SPNK dankje..
[afbeelding]
[afbeelding]
.. ja ik zie je foto's nu haha !! Maar kan je betere foto's maken !
Ik ben zeer geinteresseerd in de zwarte model, maar er zijn maar heel weinig mensen die deze hebben op dit moment!
[ Voor 31% gewijzigd door WestBoy_B op 01-05-2013 20:08 ]
Alle filmpjes doen het hier prima. Wat betreft de eerste, heb je wel flash enabled in de browser?ken schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:19:
Voorbeelden:
[ Voor 56% gewijzigd door kwiebus op 01-05-2013 20:15 ]
Het gehele internet staat vol met filmpjes, foto's van de zwarte...WestBoy_B schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:06:
Ik ben zeer geinteresseerd in de zwarte model,
maar er zijn maar heel weinig mensen die deze hebben op dit moment!
Oei die zwarte is toch ook wel heel erg mooi, ik heb nu een zilveren maar heb nog een One te goed via GsmEasy (Via een Vodafone verlenging) maar als die zwart is (Geen kleur opgegeven, welke het eerste beschikbaar is krijg ik) gaat de zilveren de verkoop in.
Lastig kiezen maar ik trek toch iets meer naar een zwarte.
Lastig kiezen maar ik trek toch iets meer naar een zwarte.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt!! Maar het oog wil steeds meer van de HTC One zwart zien HAHA!CLB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:12:
[...]
Het gehele internet staat vol met filmpjes, foto's van de zwarte...
Eigenlijk wilde ik hem al hebben in mijn handen! Nu... maarja.. ik ben vast niet de enige
Verwijderd
Ik denk dat je eerst de verkoper moet aanspreken. Die zal vervolgens htc aansprekenMother_Goozz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:46:
[...]
Gelukkig ben niet de enige die er zo over denkthaha mijn vrouw zat al van: Zit niet zo te zeuren
Maar dit vind ik onacceptabel voor idd een telefoon van 600 euro..
Heb hem uit de UK ga het toch via HTC NL spelen, kijken wat ze gaan doen
Ik hoop gewoon dat het niet te lang duurt... Ben totaal verliefd op deze telefoon!
HTC Zoe is geweldig, had een bruiloft heb heb een geweldige compilatie kunnen maken. In de avond het feest, donker natuurlijk, iphone's - samsung - oudere htc modellen zijn nutteloos, filmen en geluidsopname zien er niet uit. Maar de HTC One pakt het geweldig op!!!! Beeldstabilisatie en geluid en belichting zijn ongelooflijk goed gewoon. Zelfs na 3 weken gebruik komt er een grote glimlach wanneer ik met het toestel bezig benVoor mij is dit het allerbeste toestel wat er momenteel op de markt is!
Zo die zwarte ziet er wel strak uit,net ietjes mooier dan de witte.Ben vooral benieuwd of er snel krassen op komen,wordt gek van mijn one s.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zweer toch bij de zilveren uitvoering.
Die ziet er classy uit. Speakergrilles vallen op, mooiere accenten (als het goed is afgewerkt, ahum!)
Vorig toestel was een zwarte iPhone 5, mss doet die mij gewoon teveel denken aan een zwarte One
.
Die ziet er classy uit. Speakergrilles vallen op, mooiere accenten (als het goed is afgewerkt, ahum!)
Vorig toestel was een zwarte iPhone 5, mss doet die mij gewoon teveel denken aan een zwarte One
Witte? Er is geen witte, wel een zilveren en ik vind de zilveren mooier. Ik heb de zwarte, weliswaar een dummy , in handen gehad en vind deze wat anoniem ogen t.o.v. de zilveren.Amaze86 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:50:
Zo die zwarte ziet er wel strak uit,net ietjes mooier dan de witte.Ben vooral benieuwd of er snel krassen op komen,wordt gek van mijn one s.
Sinds vandaag ook in het bezit van de one silver!
Helaas ook last van dat alles niet naadloos aansluit. Ik zal hier binnenkort wat fotos van plaatsen.
Waar ik me ook aan irriteer is de tril functie. Die klinkt echt goedkoop alsof er iets meetrilt binnenin. Heeft iemand van jullie dat ook?
Helaas ook last van dat alles niet naadloos aansluit. Ik zal hier binnenkort wat fotos van plaatsen.
Waar ik me ook aan irriteer is de tril functie. Die klinkt echt goedkoop alsof er iets meetrilt binnenin. Heeft iemand van jullie dat ook?
Neem dan maar een grijze zou ik zeggen. Ik heb ook een One S sinds launch day en er zit niet 1 krasje op (nou vooruit, eigenlijk wel 2 hele kleintjes aan de binnekant van de USB port maar dat is inherent aan die stekker).Amaze86 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:50:
Hard reset heeft niet gewerkt. Dan moet ik maar weer terug, en 4 weken wachtenMetian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:06:
Misschien kan het probleem opgelost worden door een hard-reset. Dus voer deze anders even uit en kijk of dit het probleem oplost. Lijkt namelijk op een software fout, wat in principe wel opgelost moet worden door middel van een hard-reset.
Edit: Hij bleef nu ook vastlopen bij het omlaagschuiven van de notification bar Dit moet toch een memory fout zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door Richurdt op 01-05-2013 22:04 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Bij vodafone shop in rdam kan je de zwarte en zilveren vergelijken. Ik vind de zwarte achterkant erg stijlvol. Maar van voren vind ik het best nietszeggend. Anoniem, zoals iemand hier al zei. De zilveren daarentegen heeft meer karakter. Voorkant zilver, achterkant zwarte. En aangezien ik vaker naar de voorkant staar, ben ik niet ontevreden met mijn keuze.
Verwijderd
Oplossing: zwarte backcover op zilveren one!Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:57:
Bij vodafone shop in rdam kan je de zwarte en zilveren vergelijken. Ik vind de zwarte achterkant erg stijlvol. Maar van voren vind ik het best nietszeggend. Anoniem, zoals iemand hier al zei. De zilveren daarentegen heeft meer karakter. Voorkant zilver, achterkant zwarte. En aangezien ik vaker naar de voorkant staar, ben ik niet ontevreden met mijn keuze.
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:22:
[...]
Oplossing: zwarte backcover op zilveren one!

hoeft niet
[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2013 12:12 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Iemand een idee hoe ik niet standaard 1080x1920 wallpapers fullscreen kan gebruiken ? Kan nu alleen de standaard HTC Wallpapers gebruiken, zonder een uitsnede te maken,
Dat vind ik nou juist het mooie van zulke telefoons. Mensen die kijken langer er naar en denken, hmm welke telefoon zal dat zijn. Maar smaken verschillen natuurlijk ook, mijn voorkeur gaat sowieso al uit voor zwart bij telefoons, is altijd al geweest en zal ook wel zo blijven.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:57:
Rupsen, Rapsen.
Ik heb de zilveren ook in handen gehad en die was natuurlijk ook mooi. Het is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind de zwarte wat volwassener en meer classy ogen, klassiek zwart. Zie het als een klassiek zwart pak. Een zilver pak is natuurlijk ook mooi, maar in mijn ogen net niet dat beetje "Bond" achtige.Metian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:43:
[...]
Dat vind ik nou juist het mooie van zulke telefoons. Mensen die kijken langer er naar en denken, hmm welke telefoon zal dat zijn. Maar smaken verschillen natuurlijk ook, mijn voorkeur gaat sowieso al uit voor zwart bij telefoons, is altijd al geweest en zal ook wel zo blijven.
Hier nog een aantal, sorry voor de slechte kwaliteit , maar will er nog even graag mee spelen:

Hij is echt prachtig en heeft een heel klein spleetje dat ietsje groter is rechtsonder, maar daar zit ik totaal niet mee. Dan zou ik dus echt een beetje aan het nit picken zijn.. De speaker grills liggen er ook prima op. Tot op heden nog issueloos toestel. Man, hier wil je gewoon dag en nacht mee spelen

[ Voor 16% gewijzigd door JDL15 op 01-05-2013 23:50 ]
Zou de afwerking van de zwarte dan wellicht beter zijn dan de zilveren versie? Mag het eigenlijk wel hopen, anders ben ik voor jan doedel aan het wachten. xD
Ik denk dat een donker spleetje natuurlijk ook minder vloekt qua kleur op zwart dan zilver.. Logisch toch?Freaky Maus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:44:
Zou de afwerking van de zwarte dan wellicht beter zijn dan de zilveren versie? Mag het eigenlijk wel hopen, anders ben ik voor jan doedel aan het wachten. xD
Weet er trouwens iemand of de " vrienden" tile kan worden gewist uit de galerij?
Daar staan dus de foto's van FB en Flicker, die ik beide niet gebruik. Of moet je dan een andere galerij gebruiken dan de stock app?
Betekent dat je dus ook geen Zöe meer kan zien.. Jammer. Of heeft iemand een workaround?
Daar staan dus de foto's van FB en Flicker, die ik beide niet gebruik. Of moet je dan een andere galerij gebruiken dan de stock app?
Betekent dat je dus ook geen Zöe meer kan zien.. Jammer. Of heeft iemand een workaround?
Dat ook, maar omdat de levertijd van de zwarte versie toch al uitgelopen is. Heeft HTC misschien ondertussen gemerkt dat de zilveren versie wat beter kan in kwaliteit, en hopelijk voeren ze dit gelijk door in alle zwarte One's?JDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:47:
[...]
Ik denk dat een donker spleetje natuurlijk ook minder vloekt qua kleur op zwart dan zilver.. Logisch toch?
Wishful thinking misschien, maar goed te lezen dat jouw zwarte One netjes (genoeg) is afgewerkt. Now give me! *zwaait met z'n Jedi-hand*
[ Voor 3% gewijzigd door Freaky Maus op 01-05-2013 23:53 ]
-vraag weg-
Heel erg mooi in het zwart... kan niet wachten lol
Heel erg mooi in het zwart... kan niet wachten lol
[ Voor 23% gewijzigd door Garrett op 02-05-2013 00:16 ]
I love watercooling
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)