[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 104 Laatste
Acties:
  • 631.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Net even een Camera test gedaan, niet echt een geweldige omgeving. Morgen maar even in het daglicht en avond foto's maken met beide toestellen.

Wat me opvalt is dat de HTC de donkere plekker goed mee pakt! Ruis blijf je toch altijd wel houden in donkere foto's.

Hier twee vergelijkingen!

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/htc1.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/samsung1.jpg

Close-up

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/samsung2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/htc2.jpg
Deze foto neemt het gele licht over van de lamp tegen het plafond. Er is qua licht niets aan of uitgezet!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:09
JDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:36:
[...]

Hij is echt prachtig en heeft een heel klein spleetje dat ietsje groter is rechtsonder, maar daar zit ik totaal niet mee. Dan zou ik dus echt een beetje aan het nit picken zijn.
Dit snap ik dan weer niet. Het is een toestel van bijna 700 euro en dan zit er een kier in 8)7
Ik ga waarschijnlijk over 2 maanden pas verlengen met de One, maar vind die berichten van slechte afwerking toch niet echt fijn om te lezen.

Overigens vind ik de zwarte ook wel erg strak hoor! Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 17:12
Nou ik heb hem ook sinds gisteren hoor ^^ . minimale spleet onder, verder is hij perfect! ( heb er wel een hoesje om nu, aan de ene kant vind ik dat kut want het is een mooie tel, aan de andere kant dat wil ik dat zou houden zonder krassen etc :P )

heb alleen een probleem dat hij niet wilt verbinden met mobiel netwerk, ik zit bij telfort, zelfs handmatige instellingen via de website lukken niet. mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:17
Ik heb niks op de afwerking aan te merken, maar ik vind het wel erg groot t.o.v. m'n Desire S ;( lees gisteren pas dat ze ook een kleine versie gaan maken... maar ja die had weer stukken mindere specificaties.

[ Voor 37% gewijzigd door YoshiBignose op 02-05-2013 10:14 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 08:48
YoshiBignose schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:13:
Ik heb niks op de afwerking aan te merken, maar ik vind het wel erg groot t.o.v. m'n Desire S ;( lees gisteren pas dat ze ook een kleine versie gaan maken... maar ja die had weer stukken mindere specificaties.
Daar wen je snel aan. Na mijn N97 (drama) een S2, moest ik flink wennen. Na de S2 een S3 weer wennen. Nu dus een One en niet wennen, want ongeveer even groot maar ligt veel fijner in de hand. Als ik nu een kleiner toestel gebruik, bijvoorbeeld de iPhone vind ik dat echt veel te klein. Geloof me over een paar weken wil je niet meer kleiner.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Haha ja die ervaring ken ik Golf. Moest even wennen aan de htc one maar grote handen kunnen grote toestellen aan. Als ik nu terug pak naar me desire voor nog niet overgeplaatst files voelt die echt klein.

En wat betreft de afwerking, het is natuurlijk makkelijk om alleen maar te zeggen dat iets niet goed is wat voor de mensen die hier komen weer een negatief beeld geeft maar ook die van mij is in top conditie. Heb geen spleten alles verbind netjes en kan probleemloos 18 uur met een accu doen, natuurlijk bij flink gebruik en gamen niet maar normaal gebruik geen enkel probleem met de accu.

[ Voor 49% gewijzigd door Bocai op 02-05-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 05-06 17:46
Als ik het goed begrijp zijn de eerste zwarte toestellen dus ook uitgeleverd nu? :D

Als ik de foto's bekijk vind ik ook de zwarte er toch mooi uit zien. Maar zilver heeft toch meer een eigen smoel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:18
Southern Sun schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:12:
[...]

Dit snap ik dan weer niet. Het is een toestel van bijna 700 euro en dan zit er een kier in 8)7
Ik ga waarschijnlijk over 2 maanden pas verlengen met de One, maar vind die berichten van slechte afwerking toch niet echt fijn om te lezen.

Overigens vind ik de zwarte ook wel erg strak hoor! Ziet er goed uit.
Ik zal proberen vanavond (als ik de tijd ervoor vind) een macro shot proberen te maken van het ieniemiene spleetje, het slaat nergens op om hem hiervoor terug te sturen, vooral omdat ik nog eens een zwart toestel heb (waarbij het kiertje niet eens opvalt). Bovendien is het kiertje nog te nauw om echt stof tussen te laten komen. Als ik erop duw beweegt het niet eens, dat stoort ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Golf2vr6 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:25:
[...]

Daar wen je snel aan. Na mijn N97 (drama) een S2, moest ik flink wennen. Na de S2 een S3 weer wennen. Nu dus een One en niet wennen, want ongeveer even groot maar ligt veel fijner in de hand. Als ik nu een kleiner toestel gebruik, bijvoorbeeld de iPhone vind ik dat echt veel te klein. Geloof me over een paar weken wil je niet meer kleiner.
Ik geloof je, maar was toch erg gewend om dat sliden vanaf de bovenkant gemakkelijk te halen, maar nu is het toestel daar gewoon te groot voor. Moet m'n hand dus iets anders houden standaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:59
Gisteren mijn One geleverd gekregen via Vodafone, ik kan geen media link bestellen, want volgens de site kom ik niet in aanmerking terwijl is hem wel de 26e had besteld, binnen de actie. Apart. Verder erg blij met de interface.

Ik heb echter aan de bovenkant en de onderkant een spleet. Ook ligt het glas niet goed verzonken tussen de speakergrills. Ik voel rechts een opstaande rand. Wat dat betreft jammer. Nog geen idee wat ik er mee ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:06
vanWalsum schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:35:
Nog geen idee wat ik er mee ga doen!
Lijkt mij geen rocket science is het wel!?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Noctonix schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 01:11:
Net even een Camera test gedaan, niet echt een geweldige omgeving. Morgen maar even in het daglicht en avond foto's maken met beide toestellen.

Wat me opvalt is dat de HTC de donkere plekker goed mee pakt! Ruis blijf je toch altijd wel houden in donkere foto's.

Hier twee vergelijkingen!

[afbeelding] [afbeelding]

Close-up

[afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto neemt het gele licht over van de lamp tegen het plafond. Er is qua licht niets aan of uitgezet!
Wat mij opvalt is dat de lens van de Note vettig is, vandaar de vertikale uitwassen van de lichte delen.
Ze doen verder niet heel erg voor elkaar onder en je ziet dat de One lichtgevoeliger is dan de Note.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Leveringen en dergelijke horen hier niet thuis. Lees aub de topicwaarschuwing. Een aantal reacties zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513714

Toen ik mijn ONE X nog had, luisterde ik veel radio via de FM daarop. Helaas deed deze dat vrij slecht. Denk dan vooral aan volumeschommelingen. Die haalde het bij lange na niet. Als je dan overschakelde naar de mp3 stond die natuurlijk keihard. Is er iemand die al ervaringen heeft met het gebruik van de FM? Het gaat mij dan vooral om het volume en de hoeveelheid ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 23:13
Anoniem: 513714 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:48:
Toen ik mijn ONE X nog had, luisterde ik veel radio via de FM daarop. Helaas deed deze dat vrij slecht. Denk dan vooral aan volumeschommelingen. Die haalde het bij lange na niet. Als je dan overschakelde naar de mp3 stond die natuurlijk keihard. Is er iemand die al ervaringen heeft met het gebruik van de FM? Het gaat mij dan vooral om het volume en de hoeveelheid ruis.
Radio dat is lang geleden :+
Hier op werk even getest, het geluid is iid enorm zacht in verhouding met de rest, en ruisen, via de ether ruist het altijd als een gek dus daar kijk ik niet gek meer van op

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:59:
Hier ligt een SH34EW voor me, helemaal top!
Heb nu een SH34HW en niks te zien op het eerste gezicht qua beschadigingen en kieren :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 505344 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:15:
[...]

LMAO and again LOL....LOL....
BRILLIANT !!!

Thank U Golf2vr6...LOL... U made my Night
Loved your comment _/-\o_
C
Volgens mij was ik de eerste met een one. 3 weken geleden in kleef en vorige week 1bij de bel gekocht voor mijn dochter.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 02-05-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Golf2vr6 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:23:
[...]

:? |:(

Terug naar het S4 topic jij!
Als je had leren lezen had je vast kunnen stellen dat ik al 2 htc's one heb, 1 voor mij zelf (al 3 weken) en 1 voor mijn dochter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
HTC gaat toch een aanpassing doen na die microfoon/nokia zaak:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/05/htconespecs_620x340.jpg

We've wondered what HTC would do after a Dutch court banned it from using HDR Microphones in its oft-delayed One handset, and now we know. It looks like the company has quietly nixed references to the Nokia-developed component on its website, raising the possibility that the handsets currently being manufactured won't have the STMicroelectronics unit on board. None of this should affect phones that are already on the market, but we've reached out to HTC to find out what this means for future One owners and will let you know more when we do.

Update: HTC has issued a statement (in full, after the break) saying that the company is entitled to use its remaining supplies of STM's HDR Microphones until they run out. At that point, it'll use a different ("improved") microphone design in future production runs.

bron : http://www.engadget.com/2013/05/02/htc-hdr-mic-dropped/

Hoe kan je checken of jouw HTC de 'verboden' audiochip bevat? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kappade op 02-05-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JRKAP schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:59:
HTC gaat toch een aanpassing doen na die microfoon/nokia zaak:

[afbeelding]

We've wondered what HTC would do after a Dutch court banned it from using HDR Microphones in its oft-delayed One handset, and now we know. It looks like the company has quietly nixed references to the Nokia-developed component on its website, raising the possibility that the handsets currently being manufactured won't have the STMicroelectronics unit on board. None of this should affect phones that are already on the market, but we've reached out to HTC to find out what this means for future One owners and will let you know more when we do.

Update: HTC has issued a statement (in full, after the break) saying that the company is entitled to use its remaining supplies of STM's HDR Microphones until they run out. At that point, it'll use a different ("improved") microphone design in future production runs.

bron : http://www.engadget.com/2013/05/02/htc-hdr-mic-dropped/

Hoe kan je checken of jouw HTC de 'verboden' audiochip bevat? :P
Ga er maar vanuit dat alles wat nu is/wordt uitgeleverd de nokia mic heeft. Niks mis mee overigens want dat was de eerste keus van htc. Tuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze nu een kwalitatief iets mindere mic (tweede keus) moeten gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zo dat WIFI blaast echt keihad, hier @ work over de 5GHZ (geen idee of we hie ral de ac standaard gebruiken btw)
https://www.dropbox.com/s...2013-05-02%2013.13.53.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hoe zit het eigenlijk met de wifi hotspot (met AC??) met de htc one, heb hier nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
netblade schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:16:
Zo dat WIFI blaast echt keihad, hier @ work over de 5GHZ (geen idee of we hie ral de ac standaard gebruiken btw)
https://www.dropbox.com/s...2013-05-02%2013.13.53.png
Baas boven baas:

https://www.dropbox.com/s...2013-05-02%2013.31.01.png

Een upload van >150 Mb/s!!

8)

Wtf, wat snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Damn, dat haal ik hier niet, maar elke verbinding krijgt hier max 100MBIT, ze hebben veel meer ter beschikking hier maar dat krijgen we gewoonweg niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Het maakt overigens wel uit in welke stand ik de telefoon houd (logisch).
Ik weet niet waar de hotspots hier zitten, maar 153 Mbits/s was het maximale dat ik eruit wist te persen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Molybdenum schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:40:
Het maakt overigens wel uit in welke stand ik de telefoon houd (logisch).
Ik weet niet waar de hotspots hier zitten, maar 153 Mbits/s was het maximale dat ik eruit wist te persen. :p
Ding capt hier op de 150MBIT, terwijl ik zeker weet dat die hotspots hier wel wat meer aan kunnen ;)
https://www.dropbox.com/s...2013-05-02%2013.42.45.png

Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag is of die AC standaard wel gehaald kan worden? Er zit naar mijn weten maar 1 antenne voor wifi in het toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 02-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die even kan chatten met HTC whatabout de HD Medialink actie?
Kun je nou wel of niet foto's uploaden met data NA 29 april, oftewel 1 mei, 2 mei...?

Chat werkt niet op iPhone / iOS en op m'n Tweets van dagen terug is geen antwoord gegeven...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Stuur een email:) Email naar info@htcmedialinkhd.nl
ik had gisteren binnen 45 minuten antwoord(op een andere vraag)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03 21:50
CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:51:
Iemand die even kan chatten met HTC whatabout de HD Medialink actie?
Kun je nou wel of niet foto's uploaden met data NA 29 april, oftewel 1 mei, 2 mei...?

Chat werkt niet op iPhone / iOS en op m'n Tweets van dagen terug is geen antwoord gegeven...
heb je al hun email geprobeerd? Ik kreeg binnen 2 uur antwoord via: info@htcmedialinkhd.nl. Wat mij toen verteld werd is dat de aankoopbewijs moet opstaan dat hij voor 30 april besteld moest zijn en voor 31 mei uiteindelijk de HTC in je handen moest hebben voor het IMEI nummer.

EDIT: Agree with above ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doen we dat, gek hoor, niemand heeft nog een zwarte en in Belgie is het 15 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
http://www.htcone.nl/regi...voor-de-htc-one-verlengd/

gister gewoon die site gevolgd en een bevestiging gekregen dat hij binnen 10 werkdagen wordt opgestuurd.

edit; ik had hem 2 mei binnen maar op de faktuur van Hi staat faktuurdatum 29 april dus misschien helpt dit mij er net doorheen. Ik heb nergens aan(kunnen) geven dat ik hem 21 maart besteld/verlengd had.

[ Voor 35% gewijzigd door Kappade op 02-05-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39

Wom

Frank1973 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:08:
Ik heb het flauwe vermoeden dan mijn HTC de WIFI verbinding van mijn huis een reset geeft.. Ik maak al een aantal jaren gebruik van Ziggo icm een Dlink router, die altijd smetteloos gewerkt heeft..

Echter sinds ik de One heb en ik zet hem aan op Wifi, dan knalt de verbinding eruit ( willekeurig ) mijn router gaat dan automatisch resetten.. Ik heb dit getest dmv 2 dagen geen wifi te gebruiken op mijn HTC, goede normale stabiele verbinding.. Net weer de HTC op wifi gezet, knalt er binnen 10 min de router eruit.. reset zichzelf, weer online.. Nu ben ik aan het wachten totdat het weer gebeurd.

Zijn er tools / apps om dit te kunnen checken/uit te sluiten?
Precies hetzelfde gedrag dan wat jij ziet vandaag. Nog geen tijd om verder uit te spitten, maar ook een Dlink router hier. Vanavond als ik tijd heb eens wat meer testen, vermoed dat het met de type beveiliging te maken heeft, al vaker issues mee gehad hier.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:43
Misschien interessant voor een aantal hier :

HTC One Silver bij Vodafone nu 24 maanden 18.75 en eenmalig 150 = totaal 600 euro.

Hierbij krijg je maandelijks 500mb aan data en 200 belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:20
Nano2009 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:16:

HTC One Silver bij Vodafone nu 24 maanden 18.75 en eenmalig 150 = totaal 600 euro.

Is die 18,75 niet de eerste 6 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
kaygoffin schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:24:
[...]

Is die 18,75 niet de eerste 6 maanden?
Inderdaad..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
wou net zeggen was al bijna naar de vodafone gerend om aan te melden en toestel met winst te verkopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 30-05 15:30
Nano2009 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:16:

En verkeerde topic > HTC One - Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is geen levertijdentopic ;) Niemand met een SH34HW voor de rest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:28:
Nope ik heb precies dezelfde reeks alleen eindigt die op FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:30
SH34EW hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:45
Nop, ik ben inmiddels een trotse bezitter van een FA34LW :) Die komt uit de nieuwe fabriek toch? XDA is even down atm

[ Voor 10% gewijzigd door EzMe op 02-05-2013 14:41 ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
netblade schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:44:
[...]

Ding capt hier op de 150MBIT, terwijl ik zeker weet dat die hotspots hier wel wat meer aan kunnen ;)
https://www.dropbox.com/s...2013-05-02%2013.42.45.png

Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag is of die AC standaard wel gehaald kan worden? Er zit naar mijn weten maar 1 antenne voor wifi in het toestel.
De ac standaard ondersteunt tot 8 antennes, als ik het goed heb (max. 500 Mbit/s op 1 link). Dus met 1 antenne die op 5 GHz kan, kan ook een ac standaard bedreven worden. Ik geloof dat de bandbreedte tov de n standaard iets groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Molybdenum schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:38:
[...]

De ac standaard ondersteunt tot 8 antennes, als ik het goed heb (max. 500 Mbit/s op 1 link). Dus met 1 antenne die op 5 GHz kan, kan ook een ac standaard bedreven worden. Ik geloof dat de bandbreedte tov de n standaard iets groter is.
Ik ga hier eens rondvragen of wij niet zo'n AC accesspoint hebben liggen, onder het mom 'testen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
Thoraxx schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:24:
Sinds vandaag ook in het bezit van de one silver!

Helaas ook last van dat alles niet naadloos aansluit. Ik zal hier binnenkort wat fotos van plaatsen.

Waar ik me ook aan irriteer is de tril functie. Die klinkt echt goedkoop alsof er iets meetrilt binnenin. Heeft iemand van jullie dat ook?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ik merk dit eigenlijk alleen wanneer ik het trillen aan heb staan voor het toetsenbord. Hij geeft dan korte kleine trillingen en dan lijkt er iets te "tikken". Bij gewoon trillen heb ik er geen last van, ik heb dit optie van het trillen bij het toetsenbord ook uitgezet (sowieso irritant).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
EzMe schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:32:
[...]

Nop, ik ben inmiddels een trotse bezitter van een FA34LW :) Die komt uit de nieuwe fabriek toch? XDA is even down atm
Ik heb ook een FA34LW, wat wil dat zeggen? :P

Oh ik zie nu dat er gewoon een systeemupdate is van 228mb, meestal geeft ie dat toch automatisch aan? 1.29.111.11

[ Voor 17% gewijzigd door YoshiBignose op 02-05-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:30
YoshiBignose schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:58:
[...]

Ik heb ook een FA34LW, wat wil dat zeggen? :P

Oh ik zie nu dat er gewoon een systeemupdate is van 228mb, meestal geeft ie dat toch automatisch aan? 1.29.111.11
Zit hier al op 1.29.401.12 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Die cijfers na de 29 zijn ofwel iets met 40 of andere reeks.
Andere reeks staat meestal gelijk aan een Branded toestel, VF of T-Mobile. wat in kan houden dat je veel later updates krijgt omdat ze eerst zelf nog het een en ander willen veranderen voor ze de update van HTC pushen.
Alleen maar nadelen want je hebt dan Update Google-->Update HTC-->Update Provider-->Jij. kan dus onnodig veel tijd tussen gaan zitten.

Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Dan heb je dus een T-Mobile branded versie. Hoe zit het met de telefoons die bij VF gehaald zijn al dan niet met de winkel openingsacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbranded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
SH34LW hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Yess, dan word VF toch weer interessanter.
Dan heb je dus een FW met 1.29.40nogwat neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
SH34LW sinds 45 minuten :-)

Verder: flawless! Geen gaps, geen beschadiging niks!

Gehaald bij phonehouse Vleuten: ligt er nog 1 op voorraad. De laatste wrs de komende 2-3 weken voor hun.

Zojuist aangemeld voor de medialink: kon alles invullen en heb een bevestiging dat er binnen 10 werkdagen een medialink op mijn deurmat ligt... we zullen zien.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 30-05 15:30
SH34LW sinds maandag. Minimale gap aan de bovenzijde, maar wel opstaand randje tussen aluminium en scherm linksboven. Rechtsboven ligt het scherm wel gelijk aan het aluminium (je voelt het scherm van rechts naar links iets oplopen). Aan de onderzijde is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
SH34LW hier, geen idee wat het betekend..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:12:
Yess, dan word VF toch weer interessanter.
Dan heb je dus een FW met 1.29.40nogwat neem ik aan
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

tzeunis schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:20:
SH34LW sinds 45 minuten :-)

Verder: flawless! Geen gaps, geen beschadiging niks!

Gehaald bij phonehouse Vleuten: ligt er nog 1 op voorraad. De laatste wrs de komende 2-3 weken voor hun.

Zojuist aangemeld voor de medialink: kon alles invullen en heb een bevestiging dat er binnen 10 werkdagen een medialink op mijn deurmat ligt... we zullen zien.
Had je een pre-order?
Of vandaag ook pas echt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:27:
[...]

Had je een pre-order?
Of vandaag ook pas echt gekocht?
Net gekocht, had pre-order bij gsmwijzerprutsers lopen, maar na 6 weken werd ook ik wel ongeduldig. Dus vanmorgen daar gekocht en gsmwijzer geannuleerd.

Zojuist medialink ingevoerd en een bevestigingsmail terug met het antwoord dat mijn medialink binnen 10 werkdagen op de mat ligt.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

tzeunis schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Net gekocht, had pre-order bij gsmwijzerprutsers lopen, maar na 6 weken werd ook ik wel ongeduldig. Dus vanmorgen daar gekocht en gsmwijzer geannuleerd.

Zojuist medialink ingevoerd en een bevestigingsmail terug met het antwoord dat mijn medialink binnen 10 werkdagen op de mat ligt.
Dat zou dus betekenen dat ook al koop je hem nu nog, dat je evengoed een medialink krijgt.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-05 12:54
--- Verkeerd topic! ---

[ Voor 107% gewijzigd door Slenger op 02-05-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok dus blijkbaar werkt de Medialink actie langer dan aangegeven staat. Hopelijk (maar denk het niet) ook nog als ik bij de VF winkel sta op 6 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
  • Laatst online: 24-05-2022
Weet iemand hoe je meerdere foto's kunt selecteren (om bv te delen) in je gallerij??? Heb al op i-net gezocht maar kan niks bruikbaars vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

RanDyJ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:53:
Weet iemand hoe je meerdere foto's kunt selecteren (om bv te delen) in je gallerij??? Heb al op i-net gezocht maar kan niks bruikbaars vinden..
Eerst klikken op de knop delen vanuit de gallerij. Dan kan je aanvinken welke je wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
  • Laatst online: 24-05-2022
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Eerst klikken op de knop delen vanuit de gallerij. Dan kan je aanvinken welke je wil delen.
Ohh wat slecht van mezelf :p. Wat ik deed was dus lang de foto ingedrukt houden en dan delen en zo kwam ik dus niet verder. Thnx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 06-06 08:48
Anoniem: 111759 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:27:
[...]

Als je had leren lezen had je vast kunnen stellen dat ik al 2 htc's one heb, 1 voor mij zelf (al 3 weken) en 1 voor mijn dochter
Sorry, ik had natuurlijk sarcasme mode moeten gebruiken. Dacht dat dat wel duidelijk was.....

Je mag weer van de kast komen hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2013 16:17 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

BB72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:23:
SH34LW sinds maandag. Minimale gap aan de bovenzijde, maar wel opstaand randje tussen aluminium en scherm linksboven. Rechtsboven ligt het scherm wel gelijk aan het aluminium (je voelt het scherm van rechts naar links iets oplopen). Aan de onderzijde is dat niet.
Ik heb hetzelfde 'probleem', en dan niet zozeer het scherm maar de linker bezel die 0,1mm opstaat en dus net niet gelijk loopt met de rest van het toestel. Daarnaast is de onderste 0,5mm van mijn volumetoets net niet helemaal goed afgewerkt, maar al met al geen echte defecten waarmee ik terug ga.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Als ik zo alle verhalen lees over de HTC One, dan kan ik niet wachten totdat ik er een heb :). Maar nu nog een vraag voor alle gebruikers: Hebben jullie de meegeleverde hoofdtelefoon geprobeerd? En zo ja, zijn ze een beetje goed?

[ Voor 3% gewijzigd door henkMASTERPRO op 02-05-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

henkMASTERPRO schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:44:
Als ik zo alle verhalen lees over de HTC One, dan kan ik niet wachten totdat ik er een heb :). Maar nu nog een vraag voor alle gebruikers: Hebben jullie de meegeleverde headset geprobeerd? En zo ja, zijn ze een beetje goed?
Headset?
Ik had beats audio oordopjes. En die doen het erg goed.
Ik ben helaas nooit zo kapot van die dopjes die je kan vervangen, die raak ik altijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Als ik zo alle verhalen lees over de HTC One, dan kan ik niet wachten totdat ik er een heb :). Maar nu nog een vraag voor alle gebruikers: Hebben jullie de meegeleverde hoofdtelefoon geprobeerd? En zo ja, zijn ze een beetje goed?
Verbazingwekkend goed zelfs. Ik moet zeggen dat ik sins de walkman geen in-ear oordopjes meer heb in gehad aangezien ik die dingen nooit fijn vind zitten. Maar deze laten zich zeer comfortabel dragen, gaan erg hard, zijn zuiver en zit veel bas in. Me like :)

//edit ik heb wel beats audio uitgeschakeld

[ Voor 3% gewijzigd door EzMe op 02-05-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ik heb ze al een tijdje gebruikt, zitten echt mega comfortabel! Beter dan die harde Apple meuk.
Het geluid is ook super voor een meegeleverde in-ears.

Ook raken de kabels amper in de knoop aangezien het platte kabels zijn, doet me een beetje denken aan Tagliatelle Pasta :9

Het enige waar ik over val is dat er geen volume controles op het tussenstukje zitten.. alleen een rode knop die de muziek pauzeert en weer start..
EzMe schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:01:
Verbazingwekkend goed zelfs. Ik moet zeggen dat ik sins de walkman geen in-ear oordopjes meer heb in gehad aangezien ik die dingen nooit fijn vind zitten. Maar deze laten zich zeer comfortabel dragen, gaan erg hard, zijn zuiver en zit veel bas in. Me like :)
Tja veel bass, voor een in-ear wel. Maar als ik het vergelijk met mijn Beats Studio headphones is dit toch wel een stukje minder :p

[ Voor 32% gewijzigd door Noctonix op 02-05-2013 17:06 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
Dus eigenlijk, als het ik zo hoor is het zeer goed te noemen. Richting beats kwaliteit maar zonder het logo ongeveer. Ik vraag het omdat elke unboxing, review de oordopjes wel laat zien maar niet beoordeeld en ik heb nog nieuwe nodig. Dus als ik de HTC krijg zal het 2 vliegen in een klap zijn! Bedankt voor zover voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
henkMASTERPRO schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:07:
Dus eigenlijk, als het ik zo hoor is het zeer goed te noemen. Richting beats kwaliteit maar zonder het logo ongeveer. Ik vraag het omdat elke unboxing, review de oordopjes wel laat zien maar niet beoordeeld en ik heb nog nieuwe nodig. Dus als ik de HTC krijg zal het 2 vliegen in een klap zijn! Bedankt voor zover voor de reacties!

Beetje zoeken en gij zult vinden..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Overigens net even naar buiten geweest en wat plaatjes geschoten met mijn HTC One en Samsung Note 2.0

Hier uit kan ik concluderen dat er qua kwaliteit niet veel verschil zit tussen de 8mp camera van de Note 2.0 en de 4up camera van de One.

Wel zien de plaatjes op de One er kleurrijker uit dan op de Note 2.0.

Hier de plaatjes!

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/photo1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/photo2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/photo3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/photo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/photo5.jpg

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Noctonix schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:09:
[...]

[video]

[video]

Maak dan ook plaatjes van momenten waar de One in ieder geval een plus heeft. Slecht verlichte plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Noctonix schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:09:
[...]

[video]
Ligt het aan mij of leiden die smerige nagels jullie ook af bij dit filmpje? Kan het niet eens uitkijken lol

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:14:
[...]

Maak dan ook plaatjes van momenten waar de One in ieder geval een plus heeft. Slecht verlichte plaatsen!
De laatste twee leken in mijn ogen juist te licht..

Zal gaandeweg nog wat plaatjes schieten komende week ;)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Occy74 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:15:
[...]
Ligt het aan mij of leiden die smerige nagels jullie ook af bij dit filmpje? Kan het niet eens uitkijken lol
Lol! Nee, het viel ook mij op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 12:38
Wat zeggen die serienummers eigenlijk?
Ik heb een SH34KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 09:58
Noctonix schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:13:
Overigens net even naar buiten geweest en wat plaatjes geschoten met mijn HTC One en Samsung Note 2.0

Hier uit kan ik concluderen dat er qua kwaliteit niet veel verschil zit tussen de 8mp camera van de Note 2.0 en de 4up camera van de One.

Wel zien de plaatjes op de One er kleurrijker uit dan op de Note 2.0.

Hier de plaatjes!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die verkleinde foto's zeggen dus niet veel. Pas dan merk je het verschil in detail, dit ontbreekt gewoon met 4mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
https://www.dropbox.com/sh/b8g6pnyum80uqhe/OKLMt_1bwi

Hier een link met foto's van mijn HTC. Wat vinden jullie van deze gaps? Twijfel om hem terug te sturen.

Dat gaatje waarmee je de microsim eruit kan halen was trouwens vanaf het begin al zo beschadigt.

[ Voor 23% gewijzigd door Thoraxx op 02-05-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:06
Thoraxx schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:34:
Hier een link met foto's van mijn HTC. Wat vinden jullie van deze gaps? Twijfel om hem terug te sturen.
Ziet er toch vreselijk uit? Ja, over twee jaar mag 'ie er zo uit zien. Zou er meteen mee terug gaan, heel slecht.

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 02-05-2013 17:37 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
Ja baal er enorm van, heb super lang op het toestel gewacht.
Gewoon naar Vodafone terug sturen zeker, met retour formulier wat erbij zat?

Ook de trilfunctie trilt af en toe vaag, alsof er iets mee vibreert.

Wat vind de rest van de gaps? acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 12:26

Dat gaatje waarmee je de microsim eruit kan halen was trouwens vanaf het begin al zo beschadigt.
Ik krijg het idee dat winkels teruggebrachte toestellen gewoon opnieuw uitleveren aan een andere klant, in de hoop dat die er wel genoegen mee neemt?
Het lijkt er sterk op dat er al iemand heeft lopen priegelen met dat gaatje voor je sim-slot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Thoraxx schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:45:
Ja baal er enorm van, heb super lang op het toestel gewacht.
Gewoon naar Vodafone terug sturen zeker, met retour formulier wat erbij zat?

Ook de trilfunctie trilt af en toe vaag, alsof er iets mee vibreert.

Wat vind de rest van de gaps? acceptabel?
Ik zou die maar heul snel retour brengen/sturen. Wat heeft er aan je simkaart opening zitten knagen? Mag hopen dat je dat niet zelf gedaan hebt....

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
-Edwin- schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Die verkleinde foto's zeggen dus niet veel. Pas dan merk je het verschil in detail, dit ontbreekt gewoon met 4mp.
Hier de originele van de One.

https://www.dropbox.com/sh/wo6dgb5b0b3hpzf/bUHnByOMv-#/

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 09:18

Ik vind de gaps wel meevallen eigenlijk, volume rocker ziet er ook prima uit. Dat simkaart gaatje is wel ergggg raar. Lijkt mij niet dat HTC dit zo levert, krijg eerder het gevoel dat dit iemand anders er met een te groot 'stokkie' in heeft lopen porren... zonde... om je telefoon voor zo'n gaatje terug te moeten doen voelt wel erg zuur lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
djpsycho82 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:52:
[...]

Ik vind de gaps wel meevallen eigenlijk, volume rocker ziet er ook prima uit. Dat simkaart gaatje is wel ergggg raar. Lijkt mij niet dat HTC dit zo levert, krijg eerder het gevoel dat dit iemand anders er met een te groot 'stokkie' in heeft lopen porren... zonde... om je telefoon voor zo'n gaatje terug te moeten doen voelt wel erg zuur lijkt me...
Ja vond het ook al raar... Maar er zat wel folie om het doosje.
Het is inderdaad zuur om hem terug te moeten sturen en wie weet wat je terug krijgt...

Heb trouwens de verpakking al van de lader en oordopjes gehaald... kan je dan nog wel terug sturen als DOA?

[ Voor 8% gewijzigd door Thoraxx op 02-05-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 09:58
Ik vind ze zelf wel acceptabel, alhoewel je niet moet proberen in te zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:20

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

AAAAH ik wordt gek ik kon hem net mee nemen voor 260 euro... ( unbranded) Ik kan hem in Zwolle met het zelfde abbo krijgen voor 150,- maar dan Tmobile branded.. wat zal ik doen ? Kun je de branding er af halen ?

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rooten (waardoor je garantie verliest) en HTC unbranded ROM erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:20:
Wat zou de branding inhouden maakt het het toestel trager ?

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 09:43
koelebobes schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:23:
[...]

Wat zou de branding inhouden maakt het het toestel trager ?
Nee, de updates komen wel trager.

[ Voor 3% gewijzigd door Replar op 02-05-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Replar schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:24:
[...]

Nee, de updates komen wel trager.
Hmmm 110,- euro extra. Krijg wel een extra media link erbij

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 07:45
Nadeel is dat je bij elke update je telefoon weer aan de PC kan hangen. Wat dan vaak ook weer tot gevolg heeft dat je al je apps en instellingen kwijt bent (Ja met root kun je betere backups maken i know, hoop werk levert vrij weinig op)

Vind trouwens wel dat het rustig is van HTC af qua updates. Het is nou niet alsof het toestel helemaal geen bugjes bevat. ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Practics op 02-05-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
BB72 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:23:
Ik had hetzelfde maar mijn scherm blijkt redelijk "kneedbaar" te zijn. Door flink schuin naar beneden duwend bij het randje te knijpen heb ik het scherm beter op zijn plaats kunnen duwen. Hetzelfde geldt voor een kleine gab bij speakergrill aan de onderkant, deze is door flink in de speakergrill te knijpen ook bijna niet meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Golf2vr6 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:10:
[...]

Sorry, ik had natuurlijk sarcasme mode moeten gebruiken. Dacht dat dat wel duidelijk was.....

Je mag weer van de kast komen hoor.
Hier ook sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Dat is overigens niet helemaal waar. Rooten betekent niet dat je helemaal geen garantie meer hebt :) fabrieksfouten zijn meestal nog steeds gedekt met root.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Hoe kan ik mijn agenda op mijn sense 5 homescreen krijgen of andere inhoud er vanaf???

En hoe krijg ik die blauwe tips eraf??? Ik word te oud voor die nieuwe onzin....

[ Voor 32% gewijzigd door tzeunis op 02-05-2013 20:52 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tzeunis schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:39:
Hoe kan ik mijn agenda op mijn sense 5 homescreen krijgen of andere inhoud er vanaf???

En hoe krijg ik die blauwe tips eraf??? Ik word te oud voor die nieuwe onzin....
Htc uitvinken bij diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Ik krijg met geen mogelijkheid die tips en help van mijn homescreen af en kan ook geen agenda op mijn eerste scherm toevoegen. Op de andere screens lukt dit wel.

Ik zie alleen maar die tips en help staan wat ik ook doe. Geen andere feeds :?

[ Voor 11% gewijzigd door tzeunis op 02-05-2013 21:17 ]

| Losing my religion |

Pagina: 1 ... 55 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)