Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 00:44
Anoniem: 420206 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:04:
Heb Telfort ook even door de mangel gehaald, maar dat is toch wel significant duurder hoor. Toestellease kost daar namelijk €27 voor de One terwijl dat bij Hi maar €18 is. Inclusief internet komt je dan ongeveer op €42. Dat is nogal een verschil met Hi, ik weet natuurlijk niet hoe jij bij de bewering komt dat Telfort goedkoper is, maar dat lijkt in dit geval niet op te gaan (je hebt wel gelijk met de belbundel, die kan daar inderdaad weggelaten worden via de officiële weg)!

Maar; toch hoor ik nog graag of de genoemde webshops in combinatie met een Hi Student Messaging XL betrouwbaar zijn - en of ik echt het abbo + de maandkosten krijg die men aangeeft?! Ook noemt Studentmobiel.nl niet dat er bij Student Messaging XL wel Spotify zit, terwijl Typhone.nl dit wel doet.. Graag wat ervaringen dus :)

EDIT: heb Studentmobiel.nl even gebeld omdat ik het niet helemaal vertrouwde, blijkft dus inderdaad dat zij GEEN Spotify Premium meeleveren terwijl Hi.nl dat wel standaard doet bij Messaging XL. Vraag me serieus af hoeveel mensen hier al in gestonken zijn, want het staat gewoon nergens op de webpagina.. Dan maar naar Typhone denk ik!
[/quote]

Wat wil je eigen terug zien in een abonoment? Ik ken misschien een webiste die goed voor je is maar eerst wil ik weten wat je precies wilt in zo abo ?
- Liefst zo min mogelijk belminuten
- Weinig of onbeperkt sms
- Minimaal 1 GB data
- HTC One
- Max. €40 per maand over 24 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420206

MuFFIN 007 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:08:
[...]

- Liefst zo min mogelijk belminuten
- Weinig of onbeperkt sms
- Minimaal 1 GB data
- HTC One
- Max. €40 per maand over 24 maanden
Volgens mij kan je hier goedkoper uitkomen maar dan moet je wat puzzelen.

http://shop.mtvmobile.nl/...zi.html#extra-information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Anoniem: 420206 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:24:
[...]

Volgens mij kan je hier goedkoper uitkomen maar dan moet je wat puzzelen.

http://shop.mtvmobile.nl/...zi.html#extra-information
Is me nog niet gelukt, totaalbedrag over 2 jaar kwam niet lager dan €950.

Inmiddels afgesloten bij Hi, via Typhone, met de volgende configuratie:
- Hi Messaging Student XL
- Onbeperkt SMS
- Gratis Hi naar Hi bellen
- Toestellease Cat. H (deze week verlaagd, was eerst nog I, SGS4 is nog steeds I >:) )
- 3000 (2000 + 1000, actie) MB Internet op 14.4 mbps
- Gratis Spotify Premium
- 0 belminuten
- HTC One Silver 32 GB (€0)
- 24 maanden €36
- Totaalbedrag over twee jaar €768

Goedkoper dan dit kan het op dit moment niet, tenzij je natuurlijk grote bedragen gaat bijbetalen voor je toestel. Stel nu dat er binnen 7 dagen een retegoede openingsactie komt cancel ik deze en ga ik daarvoor, maar dit is absoluut geen miskoop :) Providers die hierna het goedkoopst zijn starten rond de €900 totale kosten over 2 jaar, een verschil waarvoor ik graag toestellease op de koop toe neem 8)

Voor geïnteresseerden, bovenstaande config is niet meer af te sluiten direct via de Hi shop, omdat je daar tegenwoordig verplicht bent een belbundel à €6.50 te nemen. Via Studentmobiel, Typhone, en Belsimpel kan het nog wel zonder. Bij Studentmobiel krijg je echter geen Spotify, waardoor je beter het Messaging Large abbo kunt kiezen voor €32 per maand (2 GB internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:21
Ik heb een htc one stunning silver via studentmobiel gekocht in combinatie met verlenging t-mobile abonnement. Nou ben ik er achter gekomen dat twee versies zijn van de htc one de 3g versie en de lte versie. Heeft iemand enig idee welke geleverd word door studentmobiel? En als het de 3g versie is kan ik mijn order dan beter annuleren en ergens anders kijken, in verband met eventuele meerwaarde doorverkoop als ik weer moet verlengen? (gebruik meestal toch wifi namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 12:26
Riuujin schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:20:
Ik heb een htc one stunning silver via studentmobiel gekocht in combinatie met verlenging t-mobile abonnement. Nou ben ik er achter gekomen dat twee versies zijn van de htc one de 3g versie en de lte versie. Heeft iemand enig idee welke geleverd word door studentmobiel? En als het de 3g versie is kan ik mijn order dan beter annuleren en ergens anders kijken, in verband met eventuele meerwaarde doorverkoop als ik weer moet verlengen? (gebruik meestal toch wifi namelijk)
Dat klopt niet wat je daar aangeeft. HTC One kan 4G aan maar ook 3G dus is maar 1 model.
Wat wel zo is dat de stunning silver een branded telefoon van t-mobile en de gewone variant het normale model is wat HTC uitleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Raven__NL schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 08:26:
[...]

Dat klopt niet wat je daar aangeeft. HTC One kan 4G aan maar ook 3G dus is maar 1 model.
Wat wel zo is dat de stunning silver een branded telefoon van t-mobile en de gewone variant het normale model is wat HTC uitleverd.
Ik dacht juist dat stunning silver niet gebrand was en dat t-silver de gebrande versie was. Verder staat er in de handleiding van de htc one:
De HTC One is zowel verkrijgbaar in een versie voor 3G als LTE, afhankelijk van je
regio en mobiele aanbieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Riuujin schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:20:
4g versie normaal, het is de internationale versie die je krijgt.
De 3g versie word normaal niet geleverd in de EU. (Als die al bestaat?)

Verder is stunning silver de normale versie, en die t versie die van tmobile welke goedkoper is MAAR je krijgt een hoop bloatware + updates zijn nog trager als de standaard al trage htc :)

[ Voor 4% gewijzigd door undercover. op 20-07-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Oke ik heb hem net binnen, valt me alleen wel op als ik bij network settings kijk dat ik kan kiezen uit 'wcdma only', 'gsm only' of 'gms / wcdma auto' zie er dus geen lte bij staan of hoort zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32
Riuujin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:07:
Oke ik heb hem net binnen, valt me alleen wel op als ik bij network settings kijk dat ik kan kiezen uit 'wcdma only', 'gsm only' of 'gms / wcdma auto' zie er dus geen lte bij staan of hoort zit?
Toevallig T-Mobile of een mvo? Dan kan dat kloppen die hebben nog geen eigen LTE netwerk of het is nog niet publiekelijk opengesteld.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
netblade schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:21:
[...]

Toevallig T-Mobile of een mvo? Dan kan dat kloppen die hebben nog geen eigen LTE netwerk of het is nog niet publiekelijk opengesteld.
Ik zit op het netwerk van t-mobile, het toestel is unbranded (CID is HTC_E11). Wat bedoel je met mvo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Heb mijn One inmiddels ook binnen (Hi abonnement, via Typhone), volgens mij is het toestel volledig unbranded, maar betekent dit dan ook dat er geen CID code in zit? Hoe kan ik dit controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

MuFFIN 007 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:13:
Heb mijn One inmiddels ook binnen (Hi abonnement, via Typhone), volgens mij is het toestel volledig unbranded, maar betekent dit dan ook dat er geen CID code in zit? Hoe kan ik dit controleren?
CID getter in de playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
GKW schreef op zondag 21 juli 2013 @ 22:16:
[...]

CID getter in de playstore
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Net contact gehad met studenmobiel, eerst via email en later via twitter. Hoewel ze in de email zeiden dat het om een 3g toestel ging hebben ze nu aangegeven via twitter dat dit een fout is en het wel om een 4g toestel gaat.. Allen bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
MuFFIN 007 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:05:
[...]

Is me nog niet gelukt, totaalbedrag over 2 jaar kwam niet lager dan €950.

Inmiddels afgesloten bij Hi, via Typhone, met de volgende configuratie:
- Hi Messaging Student XL
- Onbeperkt SMS
- Gratis Hi naar Hi bellen
- Toestellease Cat. H (deze week verlaagd, was eerst nog I, SGS4 is nog steeds I >:) )
- 3000 (2000 + 1000, actie) MB Internet op 14.4 mbps
- Gratis Spotify Premium
- 0 belminuten
- HTC One Silver 32 GB (€0)
- 24 maanden €36
- Totaalbedrag over twee jaar €768

Goedkoper dan dit kan het op dit moment niet, tenzij je natuurlijk grote bedragen gaat bijbetalen voor je toestel. Stel nu dat er binnen 7 dagen een retegoede openingsactie komt cancel ik deze en ga ik daarvoor, maar dit is absoluut geen miskoop :) Providers die hierna het goedkoopst zijn starten rond de €900 totale kosten over 2 jaar, een verschil waarvoor ik graag toestellease op de koop toe neem 8)

Voor geïnteresseerden, bovenstaande config is niet meer af te sluiten direct via de Hi shop, omdat je daar tegenwoordig verplicht bent een belbundel à €6.50 te nemen. Via Studentmobiel, Typhone, en Belsimpel kan het nog wel zonder. Bij Studentmobiel krijg je echter geen Spotify, waardoor je beter het Messaging Large abbo kunt kiezen voor €32 per maand (2 GB internet)
Toestellease.... begin daar niet aan... De komende weken moet t-mobile weer een openingsactie hebben dus dan is het 27,50 x24 en is de telefoon is van jou, waar het bij HI dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Ferio schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Toestellease.... begin daar niet aan... De komende weken moet t-mobile weer een openingsactie hebben dus dan is het 27,50 x24 en is de telefoon is van jou, waar het bij HI dat niet het geval is.
Ik ben er ook niet wild van, maar als ik naar mijn telefoons van de laatste jaren (Nokia 5800 XM en HTC Sensation) kijk heb ik ze nooit langer dan 24 maanden gehad en waren ze aan het eind van die periode ook echt versleten (dus niet meer door te verkopen). Dus in dat geval maakt het geen drol uit of je 'm weer moet inleveren... Stel dat ik dan weer naar een andere provider wil kan dat gewoon natuurlijk, dus als Hi dan niet meer de voordeligste is ben ik er weer vandoor... Nu zijn ze dat (met behoorlijke voorsprong) in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zag op Marktplaats een aanbieding van TGA Telecom, een nieuwe HTC One kost bij hun slechts 459 euro.
Heeft iemand ervaringen met deze winkel? Ik kan geen website oid vinden en ze staan ook niet tussen de shop reviews in de pricewatch.

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 22:47
Hoe snel zal de prijs van the htc one omlaag gaan als de nieuwe iphone in september uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Waarom zou de prijs van de HTC One omlaag gaan bij de iPhone release? De prijs zal pas omlaag gaan als de opvolger van de HTC One gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 12:03
Weet iemand hoe het zit met de Tele2 versie van de HTC One bij Cool Blue? Krijg je dan nog wel de laatste updates en is een custom rom mogelijk?

Tele2 heeft namelijk een zeer goede deal 1 jaar 50euro per maand (2.5GB + 200min) + 74 euro = 674 is bijna net zo veel als het toestel zelf

[ Voor 33% gewijzigd door GrooV op 25-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Aan het eind van deze maand moet ik een nieuw toestel kiezen. Ik vroeg mij af of er op het moment al goede aanbiedingen zijn?

Op het moment zit ik bij tele2, dus daar kan ik eventueel verlengen, al ben ik niet echt te spreken over hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Prijsdaling van de HTC One: €500 bij de Dixons :)
http://www.dixons.nl/tele...s/15989219/htc-one-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zag het ook, maar helaas nog steeds duurder dan via tele2 voor 2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

MikeyMan schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:31:
Zag het ook, maar helaas nog steeds duurder dan via tele2 voor 2 jaar :)
Met wat voor een abonnement is dat dan? Zit momenteel bij t mobile. Zat zelf vooral bij 1GB te kijken omdat die voordeliger leek dan 500MB ofschoon 500 met alle wifi ook voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

300 minuten en 1500 mb... Bijvoorbeeld bij smartphoneshop.nl. scheelt overigens maar een tientje ofzo hoor. Maar dan betaal ik liever gespreid dan in een keer 500 euro neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

MikeyMan schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:55:
300 minuten en 1500 mb... Bijvoorbeeld bij smartphoneshop.nl. scheelt overigens maar een tientje ofzo hoor. Maar dan betaal ik liever gespreid dan in een keer 500 euro neer te leggen.
Ik haal echter de 1Gb bij lange na niet, 500gb ook vaak niet door veel wifi, belminuten schommelt meestal rond de 100-120 minuten.

Dan is een los unbranded toestel misschien toch handiger plus dat ik t toestel in de winkel kan inspecteren op de bekende probleempjes. Maar inderdaad meer lappen in een keer.

Hmm... Ik ga eens kijken naar t mobile vs tele2... Kijken wat een geschikte deal is zonder mega overschot aan belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Damn, net een week te vroeg een nieuwe One gekocht, scheelt toch weer 100 euro... :-(
Nu wordt de One Mini nog een stuk minder interessant qua prijs.

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:01
De One die bij Dixons te koop staat, is dat de versie met 4G/LTE?
Ik neem aan van wel, aangezien dit schijnbaar de enige versie is die in Europa wordt verkocht.
Maar in de specificaties komt dit niet terug.
Via het serienummer (99HTT011-00) lijkt dit wel zo te zijn, maar weet iemand dit zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Zinloos1 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:11:
De One die bij Dixons te koop staat, is dat de versie met 4G/LTE?
Ik neem aan van wel, aangezien dit schijnbaar de enige versie is die in Europa wordt verkocht.
Maar in de specificaties komt dit niet terug.
Via het serienummer (99HTT011-00) lijkt dit wel zo te zijn, maar weet iemand dit zeker?
Zou ik ook graag willen weten. Ik heb hem gereserveerd en ga hem (hopelijk) morgen halen. Ik zal het wel vragen als ik hem kan komen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

GKW schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:15:
Zou ik ook graag willen weten. Ik heb hem gereserveerd en ga hem (hopelijk) morgen halen. Ik zal het wel vragen als ik hem kan komen afhalen.
Heb hem ook gereserveerd. Ik neem aan dat het gewoon de 4G/LTE versie is, maar ga er nu ook maar even navraag naar doen. Als het goed is ligt ie vandaag al op me te wachten...

...of tja, ze liggen op me te wachten, want ik heb zowel de zwarte als de zilveren laten reserveren :P Vind allebei de uitvoeringen wel iets hebben, dus beslis maar in de winkel welke het wordt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

GKW schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:15:
[...]

Yep, gewoon 4G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik heb volgens mij wel een ouder toestel. Wel nieuw in een gesealde doos maar de product code is HT35 en dat is volgens mij Mei 2013. Wat zouden jullie doen? Er zit wel een heeeeel kleine gap aan de bovenkant bij de powerbutton

[ Voor 54% gewijzigd door GKW op 16-09-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Zijn ze daarom maar 499 bij de dixons, omdat het oudere builds zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Nee, ik heb hem net teruggebracht en even rondgekeken bij de Phone House en Vodafone en die hadden beide ook 35 (Mei 2013). Ik denk dat ze een aardige voorraad opgebouwd hebben en daar nu vanaf willen maar dat is een wild guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ik zag dat de online (Bezorg) voorraad van de Dixons toch aardig snel naar 0 gezakt was en bij de Dixons om de hoek hadden ze er maar welgeteld één liggen van de HTC One in beide kleuren. Voelde niet aan als een flink voorraadje wegwerken, maar goed één filiaal zegt nog niks over de rest.

Trouwens... die code HT enzovoort... staat die op de doos?

[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 17-09-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Gim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:
Ik zag dat de online (Bezorg) voorraad van de Dixons toch aardig snel naar 0 gezakt was en bij de Dixons om de hoek hadden ze er maar welgeteld één liggen van de HTC One in beide kleuren. Voelde niet aan als een flink voorraadje wegwerken, maar goed één filiaal zegt nog niks over de rest.

yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:

Bij het begin van die actie hadden ze er op de webshop van Dixons maar 27 op voorraad, dus dat was ook niet groot ingekocht, het lijkt idd op een restpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zou die batch vreemd zijn? Kan me voorstellen dat ze via verschillende Wholesalers in batches uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500856

Daar hebben we een heel leuk iets voor bedacht, http://tweakers.net/aanbod/, de naam verklapt het al een beetje.
Dit soort dingen horen niet thuis in een toesteltopic.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 18-09-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kan bij deze bevestigen dat de Tele2 versie niet is gesimlocked,,,

• GKW

GKW

*knip* & weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 18-09-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Mm... 459 voor een nieuwe HTC One? iemand hier een telefoon gekocht? Kan echt helemaal niks vinden van TGA telecom @ google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ArcticWolf schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:34:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Mm... 459 voor een nieuwe HTC One? iemand hier een telefoon gekocht? Kan echt helemaal niks vinden van TGA telecom @ google
Zie ook tweaker2010 in "HTC One - Levertijden en prijzen" ;)
Ik heb de gok niet gewaagd. Voor 499 kun je hem bij Dixons halen, dat lijkt me een stuk veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Interessant, de rode versie kun je nog niet bij de bekendere Nederlandse webshops kopen. Apart dat je helemaal niks van vinden over TGA Telecom ookal zijn ze 6,5 jaar actief op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AquaSheep schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:02:
Interessant, de rode versie kun je nog niet bij de bekendere Nederlandse webshops kopen. Apart dat je helemaal niks van vinden over TGA Telecom ookal zijn ze 6,5 jaar actief op Marktplaats.
dat viel mij dus ook op ja... de rode is echt netjes vind ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ze zullen wel toestellen uit het buitenland importeren, vandaar dat de prijs ook een stuk lager is.
Maar in geval van defecten of garantie is er geen winkel waar je op terug kunt vallen.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm.. weet iemand hoe ik een snelkoppeling in de launch bar krijg?erheen slepen werkt niet... :s

NVM, na reboot lukt het wel..

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 21-09-2013 14:25 ]

• GKW

GKW

AquaSheep schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:02:
TGA haalt de toestellen uit Engeland. Je krijgt er een verloopplug bij de lader. Ze claimen dat de garantie gewoon via HTC wordt afgehandeld.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:16
Ik heb dus mijn htc weer een tijdje terug. na 3x opgestuurd te hebben had ik hem terug gekregen met kit tussen de gaps. Maar nu na weer een aantal weken trekt de kit gewoon weer los en het word alleen maar erger. het trekt het witte kunsstof gewoon kapot bij de powerbutton ! word er gek van, maandag dus maar weer htc bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 09:22
GKW schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:57:
[...]

TGA haalt de toestellen uit Engeland. Je krijgt er een verloopplug bij de lader. Ze claimen dat de garantie gewoon via HTC wordt afgehandeld.
Ik twijfel om er een te kopen bij TGA. Had ze al een emailtje gestuurd of het buitenlandse toestellen waren. Garantie verloopt volgens mij gewoon via hun binnen het eerste termijn daarna via HTC.

Mijn vader heeft ooit een htc sensation gehad, ook engelse versie via internetbedrijf.
Eerste die hij kreeg deed het niet, kwamen ze keurig aan huis om hem te vervangen, nieuwe in doos. (Jaar erna stof onder het scherm, was bekend probleem, HTC heeft de telefoon gewoon ontvangen en gerepareerd..np!)

Gedoe was daar dat de nederlandse taal ingesteld moest worden via MoreLocale2, en je de updates uit engeland kreeg.

Weet niet of dat het zelfde gaat worden als je de HTC one bij TGA koopt, of zijn er toch manieren om er een nederlandse firmware op te knallen en nederlandse updates te krijgen? Dat zijn voor mij 2 hekelpunten, al zit je dan wel met een recent toestel (bijv de rode) waar in het productieproces minder aan lijkt te mankeren.

...Van die verloopplug baal ik wel, want die van me htc sensation knalt met de minste kracht al eraf, moet je dat ding elke keer weer in elkaar zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 22-09-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

StormingSoul schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:47:
[...]

Ik twijfel om er een te kopen bij TGA. Had ze al een emailtje gestuurd of het buitenlandse toestellen waren. Garantie verloopt volgens mij gewoon via hun binnen het eerste termijn daarna via HTC.

Mijn vader heeft ooit een htc sensation gehad, ook engelse versie via internetbedrijf.
Eerste die hij kreeg deed het niet, kwamen ze keurig aan huis om hem te vervangen, nieuwe in doos. (Jaar erna stof onder het scherm, was bekend probleem, HTC heeft de telefoon gewoon ontvangen en gerepareerd..np!)

Gedoe was daar dat de nederlandse taal ingesteld moest worden via MoreLocale2, en je de updates uit engeland kreeg.

Weet niet of dat het zelfde gaat worden als je de HTC one bij TGA koopt, of zijn er toch manieren om er een nederlandse firmware op te knallen en nederlandse updates te krijgen? Dat zijn voor mij 2 hekelpunten, al zit je dan wel met een recent toestel (bijv de rode) waar in het productieproces minder aan lijkt te mankeren.

...Van die verloopplug baal ik wel, want die van me htc sensation knalt met de minste kracht al eraf, moet je dat ding elke keer weer in elkaar zetten.
Ik heb het ook niet gedaan. Ik heb een goede tweedehandse gekocht, twee maanden oud zonder gaps!
alleen wel HBOOT 1.54 dus geen S-off mogelijk :-(

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Hallo dames en heren,

Ik moet vandaag een nieuwe telefoon uitkiezen, ik heb gekozen voor de HTC One. Ik zit op het moment al bij Tele2, dus daar kan ik makkelijk verlengen.

2 Pagina's terug las ik dat de beste aanbieding op dit moment de Tele2 2 jaar met 300 min en 1500mb de beste aanbieding was, is dat op dit moment nog steeds zo, ik zie door de bomen het bos niet meer.

• AquaSheep
http://vindabo.nl/search.php?c=24&n=0&s=HTC+One
Even Tele2 aanvinken in de filters en je weet meteen het antwoord ;).

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Goede aanbieding bij MTV mobile, 2 jaar lang 50% korting, 2000MB, 150 minuten, €30 aansluitkosten,
gratis One, voor €24.50 pm.

https://shop.mtvmobile.nl...oneazw.html?ab_agid=10001

[ Voor 3% gewijzigd door funk80 op 28-09-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das idd een mooie aanbieding zeg... ben nu 38 p/m kwijt voor 300m en 1,5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
funk80 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:19:
Goede aanbieding bij MTV mobile, 2 jaar lang 50% korting, 2000MB, 150 minuten, €30 aansluitkosten,
gratis One, voor €24.50 pm.

https://shop.mtvmobile.nl...oneazw.html?ab_agid=10001
Dat is een super aanbieding!! :) Is maar 630 euro in totaal voor 2 jaar 150 minuten bellen en 2GB internet en onbeperkt sms_/-\o_ :9~

[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 29-09-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:33:
[...]

Dat is een super aanbieding!! :) Is maar 630 euro in totaal voor 2 jaar 150 minuten bellen en 2GB internet en onbeperkt sms_/-\o_ :9~
Als je abbo bijna is afgelopen net zoals bij mij kan je het eigenlijk niet laten liggen.
En best nogal wat keuzes van toestellen, maar de HTC one is the best. :9

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Supertip schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:40:

[...]

Als je abbo bijna is afgelopen net zoals bij mij kan je het eigenlijk niet laten liggen.
En best nogal wat keuzes van toestellen, maar de HTC one is the best. :9
Tot hoe lang geld de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
alwaysleft schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:59:
[...]

Tot hoe lang geld de aanbieding?
OP=OP.

Ik verwacht dat dat zeer snel zal zijn als ze morgen merken hoeveel mensen dit hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
zero_cool89 schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:34:
[...]

OP=OP.

Ik verwacht dat dat zeer snel zal zijn als ze morgen merken hoeveel mensen dit hebben besteld.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
rnd schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:52:
Ja heb inmiddels ook met MTV mobile gechat en die zeggen ook pas vanaf woensdag doen.

Actie is Op = Op
:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hoe bedoel je vanaf woensdag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
alwaysleft schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:19:
[...]
Hoe bedoel je vanaf woensdag doen?
Dat is van een andere discussie (inzake nummerbehoud). Rnd geeft daar aan dat hij via de chat heeft gesproken en dat ze daar hebben gezegd dat het een op = op actie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Alper15 schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:36:
[...]

Dat is van een andere discussie (inzake nummerbehoud). Rnd geeft daar aan dat hij via de chat heeft gesproken en dat ze daar hebben gezegd dat het een op = op actie betreft.
Wat me zorgen baart is dat de actie niet in de mail wordt bevestigd als je besteld, kan je deze actie ook in de T-Mobile winkel afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
alwaysleft schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:39:
[...]

Wat me zorgen baart is dat de actie niet in de mail wordt bevestigd als je besteld, kan je deze actie ook in de T-Mobile winkel afsluiten?
Dat denk ik niet. De aanbieding wordt aangeboden door MTV mobile zelf. Ik heb vanochtend een bestelling geplaatst en heb wel een mail gekregen dat mijn bestelling is ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alper15 op 29-09-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Wat is eigenlijk het verschil tussen de twee HTC One's? Voor 2GB en 75 min scheelt het je toch €50.
https://shop.mtvmobile.nl...rpi0,am24dati3,am24voicm2
https://shop.mtvmobile.nl...rpi0,am24dati3,am24voicm2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Laatst online: 18-05-2020
Vaag, geen verschil, behalve die €50 lijkt. Sowieso slim om printscreens te maken bij deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:40
Dit kon ik niet aan me voorbij laten gaan, had via de chat gevraagd als de telefoon op voorraad is en dat is hij dus meteen besteld.. zou binnen 2 dagen geleverd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:33

Mfpower

In dubio

Bij de Phone House is de HTC One nu bij een Red C abo (44pm voor 2 jaar) gratis verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scheelt niet veel, maar bij Groupon (de zwarte) €499,00

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 19:18

wph

Deze links lijken niet meer te werken, krijg steeds de melding dat er grote drukte is terwijl de webshop prima te bereiken is via shop.mtvmobile.nl

Zou de aanbieding afgelopen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:13
Ja de aanbiedingen zijn allang afgelopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 19:18

wph

Amaze86 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:16:
Ja de aanbiedingen zijn allang afgelopen.
Helaas... was een mooie aanbieding. Waarom ik dan een link krijg die zegt 'grote drukte, niet bereikbaar' blijft wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mooie aanbieding bij GSM Easy met Vodafone: 500 MB, 200 belminuten plus 3000 smsjes per maand voor 29 euro 24 maanden lang.

Toestel 35 euro. http://www.gsmeasy.nl/com...d_6=490&f_bundelid_11=499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
alwaysleft schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:18:
Mooie aanbieding bij GSM Easy met Vodafone: 500 MB, 200 belminuten plus 3000 smsjes per maand voor 29 euro 24 maanden lang.

Toestel 35 euro. http://www.gsmeasy.nl/com...d_6=490&f_bundelid_11=499
Voor €23,- P/m ook! :) Alleen wel met mindere bundels maar wel vaag dat het toestel dan goedkoper is! http://www.gsmeasy.nl/com...d_6=490&f_bundelid_11=498

[ Voor 5% gewijzigd door DaveD1109 op 20-10-2013 20:35 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaveD1109 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:33:
[...]

Voor €23,- P/m ook! :) Alleen wel met mindere bundels maar wel vaag dat het toestel dan goedkoper is! http://www.gsmeasy.nl/com...d_6=490&f_bundelid_11=498
200 MB ja, dat is bijna voor 75% te weinig...daarom nam ik hem niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Gratis HTC One inc. Vodafone RED 2 jaar voor maar €39/maand of Vodafone RED Essential 2 jaar voor €35/maand bij studentmobiel/gsmwijzer. Bijna €140 goedkoper dan bij andere webshops.
http://vindabo.nl/search.php?c=24&n=1&s=HTC+One
(Filteren op Vodafone zetten)

Edit: Coolblue heeft de prijzen ook aangepast (geldt alleen voor zilveren en zwarte kleur). Ongeveer dezelfde prijzen als bij studentmobiel/gsmwijzer.

[ Voor 21% gewijzigd door AquaSheep op 22-10-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
alwaysleft schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

200 MB ja, dat is bijna voor 75% te weinig...daarom nam ik hem niet mee ;)
Voor mij ook hoor maar dacht meld het even! ;)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Bij Typhone is hij ook lekker goedkoop als je voor een 2 jarig RED abonnement gaat.
120 euro voor het toestel en €32p/m voor het abbo met onbeperkt bellen, smsen en 2gb data :D
(is wel een verlenging.. maar toch! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Laatst online: 14-06 10:49

Patrick89

PSN : Gamesource

Bij GSMEASY.nl was hij laatst gratis met hetzelfde abonnement (Verlenging).. Aangezien ik zakelijk heb ik maar eens vodafone zakelijk gebeld hoe het kon dat gsmeasy.nl voor een "normale" prijs kon leveren.. Daarop hadden ze geen antwoord..

Wat ik wel vermoed is dat Vodafone contact heeft opgenomen.. Maar ik hou me aanbevolen mocht je hem nog weer eens gratis treffen... Ik vond zelf 38 euro voor 4GB ook wel schappelijk..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Hij is inmiddels weer qua prijs verhoogd bij gsmeasy.nl

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
Volgens mij is dit ook wel een goede aanbieding:
https://www.gsmwijzer.nl/..._bundle_id=2404&internet=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Laatst online: 14-06 10:49

Patrick89

PSN : Gamesource

Op zich niet duur maar het moet goedkoper kunnen..

Laatste voor 32 euro onbeperkt bellen + 2GB met gratis HTC (Verlengen)

Als je het bekijkt als nieuwe abbo is hij redelijk ! Niet super goed of zo :)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Bij GSMEasy kunnen ze hem nu helaas niet meer gratis aanbieden.
Maar als ze denken dat ik 120 euro neer ga tellen terwijl hij eerder al gratis was bij een 32,- p/m abbo, dan zijn ze gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCK1984
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
Voor degene die het interessant vinden, ik mag namelijk zelf over een week verlengen. En had vernomen dat de prijzen de laatste periode weer gestegen waren. Maar kwam het volgende tegen

Htc one gratis bij student mobiel 35,- per mnd red essential https://www.studentmobiel...nieuw/439/vodafone-2-jaar

En bij verlengen gratis en 33,- per mnd red essential https://www.studentmobiel...nging/440/vodafone-2-jaar

Edit: gsmwijzer hanteert dezelfde prijzen.

[ Voor 10% gewijzigd door JCK1984 op 14-12-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-06 11:13
JCK1984 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:57:
Voor degene die het interessant vinden, ik mag namelijk zelf over een week verlengen. En had vernomen dat de prijzen de laatste periode weer gestegen waren. Maar kwam het volgende tegen

Htc one gratis bij student mobiel 35,- per mnd red essential https://www.studentmobiel...nieuw/439/vodafone-2-jaar

En bij verlengen gratis en 33,- per mnd red essential https://www.studentmobiel...nging/440/vodafone-2-jaar

Edit: gsmwijzer hanteert dezelfde prijzen.
Die prijs is inderdaad redelijk, maar ik zit vind dat je er te weinig data voor krijgt. Ik verwacht eerder een prijsdaling in 2014. Ik ga me voor zo'n abo geen 2 jaar vastleggen. Ik denk dat ik weer terug naar Simyo ga tot de abonnementen er beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCK1984
drvinnie schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:54:
[...]

Die prijs is inderdaad redelijk, maar ik zit vind dat je er te weinig data voor krijgt. Ik verwacht eerder een prijsdaling in 2014. Ik ga me voor zo'n abo geen 2 jaar vastleggen. Ik denk dat ik weer terug naar Simyo ga tot de abonnementen er beter uitzien.
Tja, kan het begrijpen.. Heb zelf op dit moment nog een bel-sms-web 200 met 500mb voor 50,- per mnd. Mn vriendin 1 van de 1e red abbo met 500mb ook voor 50,- per maand.
Dus daarmee vergeleken vond ik dit nog niet zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-06 11:13
JCK1984 schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:30:
[...]

Tja, kan het begrijpen.. Heb zelf op dit moment nog een bel-sms-web 200 met 500mb voor 50,- per mnd. Mn vriendin 1 van de 1e red abbo met 500mb ook voor 50,- per maand.
Dus daarmee vergeleken vond ik dit nog niet zo raar.
Wow dat is veel! Wanneer heb je die afgesloten dan? Ik heb 10GB van vodafone een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCK1984
Ik een jaar geleden mn oude abbo verlengd, en mn vriendin dit voorjaar ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet wanneer de gouden One via Vodafone beschikbaar zal zijn?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:34
CLB schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:18:
Iemand die weet wanneer de gouden One via Vodafone beschikbaar zal zijn?
Sinds vandaag beschikbaar: https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-c-2jr

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Miel71 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:02:
Vraagje, het is weer eens tijd voor een nieuwe telefoon voor mij (na bijna 4 jaar een Iphone4 te hebben gehad). Nu zat ik te twijfelen tussen een HTC one M7 of M8. De M8 vind ik toch wel iets aan de grote kant en ik hoef niet meer het nieuwste van het nieuwste. Daarnaast vind ik van M7 de rode erg mooi. Nu kan ik deze met een 1 jaar abbo krijgen voor ongeveer €150,-. Nu komt de M8 Mini binnenkort ook uit en mijn vraag was dus: of het verstandig is om nog een paar weken te wachten met de kans dat die nog goedkoper wordt dan nu? Ben nog een arme student dus wil een klein beetje letten op de centen.

alvast bedankt!!
Met de M7 krijg je meer waar voor je geld. De mini's van HTC, maar ook Samsung zijn het geld niet waard qua wat je ervoor krijgt, vergeleken met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 23:29
ik wilde sowieso niet voor de mini M8 gaan, qua specs is die echt zeer slecht vergeleken met een M7
het gaat mij puur om of ik nu de M7 zal halen of toch nog een paar weekjes wacht tot juni, zodat als de M8 mini uit is de prijs verder daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Denk niet dat dat voor de prijs van de M7 veel uitmaakt ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Miel71 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:02:
Nu kan ik deze met een 1 jaar abbo krijgen voor ongeveer €150,-.
Waar kan ik deze aanbieding "krijgen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
In combinatie met een T-mobile abonnement (35,-)

klik

je kan dacht ik ook een blauwe kiezen!

anyway, ik heb hem besteld! :D ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Miel71 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:17:
In combinatie met een T-mobile abonnement (35,-)

klik

je kan dacht ik ook een blauwe kiezen!

anyway, ik heb hem besteld! :D ben erg benieuwd!!
En hoe kom je erop dat die 150 euro kost voor 1 jaar?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
het toestel kost mij €157 (precies) met een abo van 35 per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-06 23:59
Miel71 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:41:
En die 35 euro per maand is wat de aanbieding een stuk minder aantrekkelijk maakt, hierdoor betaal je dus voor 1 jaar 577 euro. Dat is waar de meeste mensen op doelen, de aanbieding hoeft dus niet per se aantrekkelijk te zijn.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Miel71 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:41:
Oh ja het toestel,dan nog te duur.

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.