- Liefst zo min mogelijk belminutenAnoniem: 420206 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:04:
Heb Telfort ook even door de mangel gehaald, maar dat is toch wel significant duurder hoor. Toestellease kost daar namelijk €27 voor de One terwijl dat bij Hi maar €18 is. Inclusief internet komt je dan ongeveer op €42. Dat is nogal een verschil met Hi, ik weet natuurlijk niet hoe jij bij de bewering komt dat Telfort goedkoper is, maar dat lijkt in dit geval niet op te gaan (je hebt wel gelijk met de belbundel, die kan daar inderdaad weggelaten worden via de officiële weg)!
Maar; toch hoor ik nog graag of de genoemde webshops in combinatie met een Hi Student Messaging XL betrouwbaar zijn - en of ik echt het abbo + de maandkosten krijg die men aangeeft?! Ook noemt Studentmobiel.nl niet dat er bij Student Messaging XL wel Spotify zit, terwijl Typhone.nl dit wel doet.. Graag wat ervaringen dus
EDIT: heb Studentmobiel.nl even gebeld omdat ik het niet helemaal vertrouwde, blijkft dus inderdaad dat zij GEEN Spotify Premium meeleveren terwijl Hi.nl dat wel standaard doet bij Messaging XL. Vraag me serieus af hoeveel mensen hier al in gestonken zijn, want het staat gewoon nergens op de webpagina.. Dan maar naar Typhone denk ik!
[/quote]
Wat wil je eigen terug zien in een abonoment? Ik ken misschien een webiste die goed voor je is maar eerst wil ik weten wat je precies wilt in zo abo ?
- Weinig of onbeperkt sms
- Minimaal 1 GB data
- HTC One
- Max. €40 per maand over 24 maanden