Ook hier een PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2
Niet zo gelig als mijn sharp One X
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Waar kan ik vinden wat voor scherm ik heb?SAWYER schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:31:
Als je het 1 op 1 vergelijkt zit er echt een wereld van verschil tussen, zet ze voor de gein ook allebij eens op max helderheid.SAWYER schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:31:
en ten derde kunnen we ook de zoekfunctie gebruiken of Googlen?
[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 27-04-2013 00:47 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mee eens, vooral omdat ik rechts gewend ben door apple. Maar behalve dat is 'ie ook op gevoel lastig te vinden omdat hij vrij diep ligt.CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Die powerbutton links is trouwens wel he-le-maal ruk zeg
[ Voor 12% gewijzigd door Sloebie op 27-04-2013 01:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja dat is precies wat ik bedoelde.
Verwijderd
Xda een bezoekje brengen. Genoeg mods om dat balkje weg te halen en die menu terug te toveren.Sloebie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 01:08:
[...]
Ja dat is precies wat ik bedoelde.
Die zwarte balk in beeld komt me nu al me keel uit, maar hopelijk halen ze het met een update eruit dan, zoals ook bij de One X is gebeurt.
.
tussen de 3 en 6 procent afhankelijk wat er allemaal aanstaat daarnaast gooit die snachts al m'n dataverbindingen uit want daar heb ik weinig aan als ik slaapwackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:21:
Wat verbruikt jullie One s nachts? Met wifi aan?
Ik ben 25% kwijt in 9 uur. Is dit normaal?
[ Voor 13% gewijzigd door netblade op 27-04-2013 09:42 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
power knop en home knop.Marcello83 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:51:
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen optie heb om screenshots te maken... Of heb ik gewoon nog niet ontdekt hoe dat moet? Erg vreemd iig.
Heb ik al bekeken 15% is verbruikt door process msm_hsic_host en dat heeft te maken met wifi inderdaad.netblade schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:41:
[...]
tussen de 3 en 6 procent afhankelijk wat er allemaal aanstaat daarnaast gooit die snachts al m'n dataverbindingen uit want daar heb ik weinig aan als ik slaap
25% lijkt me erg veel, check even wat er allemaal actief is, want volgens mij wordt je telefoon steeds 'wakker' gemaakt voor iets.
Ik ben dik tevreden over de batterij eigenlijk
.
Het is me gelukt, dacht dat dat alleen voor de HTC one S was want het lukte mij steeds niet maar je moet al op de home knop drukken voordat het menu verschijnt.jopie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:52:
[...]
power knop en home knop.
Of zoeken op screenshot android.
Misschien eerst eens goed onderzoek doen voordat je conclusies trekt? Hoelang heb je de telefoon al? Heb je veel op syncen staan? De antenne zit achter het plastic en niet achter het aluminium dus je indruk over de radio klopt nu al voor geen meter meer. 1 minuut zoekwerkt had je dat ook kunnen vinden.wackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:57:
[...]
Heb ik al bekeken 15% is verbruikt door process msm_hsic_host en dat heeft te maken met wifi inderdaad.
Je wilt toch niet zeggen dat ik eerst alles moet uitschakelen om een beetje normaal batterij volume over te houden?
Heb ik nog nooit gedaan met mijn vorige telefoons. Krijg sterk de indruk dat de radio's heel veel energie verbruiken om een beetje bereik te krijgen door de alu behuizing.
Moet zeggen dat mijn enthousiasme van het toestel hierdoor minder wordt.
Ik kijk het nog ff aan en misschien gaat hij dan toch terug.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bedankt voor de tips.... Maar dat toontje mag wel wat minder.... Dat de antennes op die manier verwerkt zijn wist ik al lang. De reden dat ik dat zeg is omdat het toch een nieuwe manier is. Volg de One al sinds de geruchten.wontcachme schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:25:
[...]
Misschien eerst eens goed onderzoek doen voordat je conclusies trekt? Hoelang heb je de telefoon al? Heb je veel op syncen staan? De antenne zit achter het plastic en niet achter het aluminium dus je indruk over de radio klopt nu al voor geen meter meer. 1 minuut zoekwerkt had je dat ook kunnen vinden.
En msm_hsic_host gaat oa over dataverkeer. Dus bv ook syncen/polling. Misschien eens proberen een nacht met alles op handmatig.....
Ik verlies op dit moment 1 a 2 procent per uur overdag. Weer ververst elke 2 uur en de rest simpelweg handmatig. Google locatie disablen en meer van die shit. Meeste wat ik nu nog heb is wifi_rx wakelocks maar dat komt door iets in mijn modem vermoed ik.
.
Ik lees dus wisselende berichten over de batterij.... Maar goed ik kijk het wel aan.CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:37:
En de reviews heb je dan ook gelezen dunkt me?
Daarin zijn ze vrij lovend over de batterijduur, 25% in 9 uur ligt aan jouw applicaties, syncmethodes, of je hebt een bug, apps die conflicteren of je hebt daadwerkelijk een brakke batterij. Hoelang heb je 't toestel?
.
Dat toontje komt omdat ik gek wordt van mensen die gelijk beginnen over terugbrengen en "minder goed vinden" zonder eerst een zelf wat te onderzoeken/proberen. Als je een probleem hebt probeer je toch eerst zelf om een oplossing te vinden........wackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:34:
[...]
Bedankt voor de tips.... Maar dat toontje mag wel wat minder....
En voorbeeld 2. Om te testen schakel je auto syncen uit en gelijk trek je het uit het verband dat je er een dumbphone van moet maken. Als op één knopje drukken om te testen gelijk een telefoon een dumbphone maakt...... En dan gelijk de batterij concusie zonder enige onderbouwing of proberen een oplossing te vinden........Vind de batterij zwaar ondermaats.... Als ik van een smartphone een dumbphone moet maken.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ook gaat hij in op dat zero-gap verhaal:Myth/Question #1: The HTC Logo is a capacitive key that can be programmed as an extra input option.
A: There is an XDA video showing a user who mapped this HTC logo to respond to button presses. Even with that video- this is false. There is no capacitive sensor located in that area. The XDA user programmed the final row of pixels (or a couple rows) located in the middle of the phone to be accessed as a keypress. There is no hardware supporting capacitive touch in this location (one of the engineers showed me the opened up device personally).
Myth/Question #4: My device was advertised as a “Zero Gap Construction” phone. When I look at the speaker grills I can see slight raising between the speaker grill an screen. Is this a warranty issue or something I should send in for repair?
A: Your device is likely within specification. The front speaker grills are cosmetic and not part of the “zero gap construction.” A hairline space between speaker grill and frame will have no impact on performance.
Ik gebruik toch echt het HTC logo als menu key met een custom kernel hoor, dus het kan wel degelijk.luappul schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:11:
Iets wat toch wel jammer is: op reddit zit iemand van HTC die vragen beantwoordt over de One. Hij heeft een topic geopend waarin hij een aantal veel voorkomende vragen beantwoordt, en hierin meldt hij duidelijk dat er geen touchscreen onder het HTC logo zit, dus hier kan geen knop-functie aan worden toegewezen.
[...]
Ook gaat hij in op dat zero-gap verhaal:
[...]
Misschien moet je het even verduidelijken met een filmpjeedgarf28 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:17:
[...]
Ik gebruik toch echt het HTC logo als menu key met een custom kernel hoor, dus het kan wel degelijk.
Werkt nog goed ook!
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 15% gewijzigd door Slenger op 27-04-2013 11:49 ]
dat dacht ik ook.edgarf28 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:17:
[...]
Ik gebruik toch echt het HTC logo als menu key met een custom kernel hoor, dus het kan wel degelijk.
Werkt nog goed ook!
The XDA user programmed the final row of pixels (or a couple rows) located in the middle of the phone to be accessed as a keypress.
[ Voor 19% gewijzigd door efari op 27-04-2013 12:00 ]
De front speaker grill is cosmetisch en maken daarom geen deel uit van de zero gap constructie?! Die volg ik even niet... In mijn optiek is zero gap ook echt zero gapluappul schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:11:
Ook gaat hij in op dat zero-gap verhaal:
[Myth/Question #4: My device was advertised as a “Zero Gap Construction” phone. When I look at the speaker grills I can see slight raising between the speaker grill an screen. Is this a warranty issue or something I should send in for repair?
A: Your device is likely within specification. The front speaker grills are cosmetic and not part of the “zero gap construction.” A hairline space between speaker grill and frame will have no impact on performance.]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Het is geen unibody, de gills zijn er als ware gewoon opgeplakt.EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:31:
[...]
De front speaker grill is cosmetisch en maken daarom geen deel uit van de zero gap constructie?! Die volg ik even niet... In mijn optiek is zero gap ook echt zero gap
Yeah ik snap de uitleg maar die redenatie is toch gewoon te gek voor woorden.Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:33:
[...]
Het is geen unibody, de gills zijn er als ware gewoon opgeplakt.
Inderdaad.EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:34:
[...]
Yeah ik snap de uitleg maar die redenatie is toch gewoon te gek voor woorden.
Mijn mening is dat de mensen die lopen te janken over die gapes gewoon wat te zeiken moeten hebben. Het is amper zichtbaar en totaal niet storend. De gaten zijn nog geen MM groot.EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:34:
[...]
Yeah ik snap de uitleg maar die redenatie is toch gewoon te gek voor woorden.
Nou, heb jij mijn gap gezien?Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:
[...]
Mijn mening is dat de mensen die lopen te janken over die gapes gewoon wat te zeiken moeten hebben. Het is amper zichtbaar en totaal niet storend. De gaten zijn nog geen MM groot.![]()
Sorry maar dit hele probleem snap ik totaal niet.
Uitzonderingen daar gelaten, trouwens lijkt je metaal rechts onderin ook niet helemaal 100% smooth te zijn.NeonovA schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:41:
[...]
Nou, heb jij mijn gap gezien?
http://www.nvideoo.com/downloads/htcfout1.png
Ik vind dit persoonlijk toch wel een te grote kier hoor, zeker als er meer zijn die er totaal geen last van hebben.
Eensch, ik heb zelf nog geen One maar heb er inmiddels een paar in mijn hand gehad. Heb overigens geen gaps gevonden en zou er zeer waarschijnlijk een stuk makkelijk mee omgaan als menig andere hier op het forum.Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:44:
[...]
Maar ik heb ook pics gezien van schermen die er niet recht in lagen, en niet netjes afgewerkte One's. Dan ben ik de laatste die het niet begrijpt. Maar mensen die met een vergrootglas hun One's na gaan speuren op een kiertje, snap ik totaal niet.
Ja maar is 1/10 van een mm een kier?EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:09:
[...]
Eensch, ik heb zelf nog geen One maar heb er inmiddels een paar in mijn hand gehad. Heb overigens geen gaps gevonden en zou er zeer waarschijnlijk een stuk makkelijk mee omgaan als menig andere hier op het forum.
Anderzijds vind ik de term "zero gaps" zeer misleidend. Als je de constructie op deze manier op de markt brengt en er zelfs een term voor bedenkt, vind ik niet dat er gaps te bespeuren mogen te zijn.
Goeie vraag. Gelukkig niet aan ons om te beoordelenPractics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:16:
[...]
Ja maar is 1/10 van een mm een kier?
Waar leg je de grens?
Moet de One dan geroot zijn?? Ik kan de Proc folder niet eens vindenCLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Ten eerste staat het in de TS, ten tweede zei ik twee uur geleden:
[...]
en ten derde kunnen we ook de zoekfunctie gebruiken of Googlen?
1. Reboot the phone twice to get a clean "last_kmsg" file
2. Use any file manager that gets you to the root directory
3. Navigate to the /proc folder
4. Find "last_kmsg"
5. Open it on the device or send it to a PC and open it as a text file. Your looking for "panel_id" and "panel_vendor."
Die powerbutton links is trouwens wel he-le-maal ruk zeg
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
[ Voor 13% gewijzigd door ken op 27-04-2013 14:34 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Werkt dat hele htc logo dan echt als knop? Want ik lees ook dat je daarmee toch behoorlijk aan de onderkant van je touchscreen moet zitten duwen.edgarf28 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:17:
[...]
Werkt nog goed ook!
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 15:17 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mja ik kom ook van IOS af maar die keyboard lag is me eigenlijk niet opgevallen. Heb trouwens wel swiftkey gekocht wat behoorlijk aangenaam is. Vooral in landscape+gespleten mode.Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:10:
Nou ik heb zojuist mijn One opgehaald bij de Belcompany na de tip van CLB.
Ding onderweg netjes in zijn doosje gelaten want ik moest zelf rijden. Allemaal erg lastig.
Nu thuis dus pas aan de slag ermee en god wat is hij geweldig, hij voelt super in de hand, is veel minder zwaar dan mijn 920 en het beeld is echt super.
Het is veels te kort om nu al een eerste indruk te schrijven maar tot nu toe ben ik razend enthousiast.
Wel vallen er direct 2 dingetjes op aan het toestel, eentje is de keyboard lag binnen Android, als verwend iOS gebruiker en snelle typer merk ik dit op de One direct weer, het is minder aanwezig als in de OneX die ik afgelopen jaar gebruikte maar het zit er toch duidelijk weer in.
Het tweede puntje is de positionering van de 2 touch knoppen, toen ik dit las in de eerste indrukken en reviews was ik hier een beetje sceptisch over. Wat is het nou voor een probleem waar dat home knopje zit dacht ik eerst, nu ik het toestel echter 30 minuten gebruikt heb erger ik me er al aan. Het voelt gewoon onnatuurlijk om niet met het middelste knopje terug naar je home screen te gaan. Ik heb dan ook al zeker 25x mis gedrukt. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik daar echt aan gewend zal zijn.
Daar zijn we hier voor!Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:10:
Nou ik heb zojuist mijn One opgehaald bij de Belcompany na de tip van CLB.
Nee, maar ik lees wat meer perikelen... Het moet wel te fixen zijn... Dropbox.com/gs al geprobeerd?Edit: Is de 25gb Dropbox actie afgelopen trouwens? Ik dacht dat dit ook nog op de
One van toepassing was? Ik heb het tijdens de eerste setup helemaal niet voorbij zien komen.
Dat doorlopen werkte voor mijCLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:20:
Dropbox.com/gs al geprobeerd?
Maakt me blij met mijn keuzeVoor wie het leuk vindt, One X vs One vs iPhone 5, beetje brak mja...
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 27-04-2013 15:51 ]
Update beschikbaar?Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:47:
Sinds een paar dagen gelukkige bezitter van een HTC One
Er staat bij mij in de notificatiebalk links een icoontje waarvan ik de betekenis maar niet kan achterhalen. Weet iemand misschien waar dit voor staat (icoontje in rood kader)?
[afbeelding]
Klik voor volledige grootte
[ Voor 4% gewijzigd door SAWYER op 27-04-2013 15:48 ]
En welke app is het?Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:50:
Thanks, maar dat is het niet. Zie net dat ik zelf eergisteren een app heb geinstalleerd die dit icoontje weergeeft
Ik gebruik (todat 4.2.2 uitkomt) Power TogglesRobbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:55:
App heet Notification Toggle, gebruik ik om toggles toe te voegen aan het schermpje dat je naar beneden schuift vanaf de notificatiebalk... ken de exacte termen niet want ik kom van een iPhone af.
Wel even wennen hoor, maarja ook dagen plezier qua instellen en customizen
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Power knop + Volume omlaagjopie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:52:
[...]
power knop en home knop.
Of zoeken op screenshot android.
Kon niet terug naar de BC, alleen ruil
Verwijderd
De mening heb ik ook. Er zijn er zelfs die met een vergrootglas gaan zoeken naar kieren en dode pixels. Hoe moet dat als die een nieuwe auto kopen. Hebben ze een week aflevertijd nodig.Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:
[...]
Mijn mening is dat de mensen die lopen te janken over die gapes gewoon wat te zeiken moeten hebben. Het is amper zichtbaar en totaal niet storend. De gaten zijn nog geen MM groot.![]()
Sorry maar dit hele probleem snap ik totaal niet.
Als je in de AppDrawer zit kun je icoontjes aanpassen in de onderste balk, dit kan niet vanuit een homescreen.Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:30:
Ik zit alleen een beetje te stoeien met die onderste balk.
Op mijn lockscreen wil ik hem helemaal weg en op mijn Homescreen wil ik er andere iconen in.
Dit is met een andere launcher heel makkelijk (Iconen er gewoon in en uit slepen) maar krijg ik met Sense 5.0 niet voor elkaar.
Kijk ik er nou zo overheen of zit het er niet in?
[ Voor 3% gewijzigd door Alara78 op 27-04-2013 16:33 ]
Wat een omslachtige manier om dat via de AppDrawer te regelen. Maar oke het is gelukt, dank daarvoor.Alara78 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:33:
[...]
Als je in de AppDrawer zit kun je icoontjes aanpassen in de onderste balk, dit kan niet vanuit een homescreen.
Ik heb zelf ook nog geen mogelijkheid gevonden om 'm uit te schakelen op het Lockscreen.
Zojuist gedaan en bleek en stap te missen. Mijn tweede machine ook even met Dropbox uitgerust en toen kreeg ik ineens een 23gb mailtjeCLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:20:
Nee, maar ik lees wat meer perikelen... Het moet wel te fixen zijn... Dropbox.com/gs al geprobeerd?
Jazeker wel.Jammer alleen dat Sense5.0 geen mapjes ondersteund binnen die balk. Wordt dus toch maar naar een andere launcher een deze dagen.
Gebruik zelf power toggles vanwege de ( zeer gemakkelijke ) notificatie van de batterij, meen dat dat in notification toggle er niet bij in zit :-)Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:55:
App heet Notification Toggle, gebruik ik om toggles toe te voegen aan het schermpje dat je naar beneden schuift vanaf de notificatiebalk... ken de exacte termen niet want ik kom van een iPhone af.
Wel even wennen hoor, maarja ook dagen plezier qua instellen en customizen
nee, ja, nee, geen idee, nee-Edwin- schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:15:
Tonen veel apps die zwarte menu balk bij de One? Dan denk ik vooral aan de populaire apps, zoals WhatsApp, Facebook, Twitter, Reisplanner, nu.nl etc.
5.5 uur het scherm de hele tijd aan? dat is namelijjk een hele nette tijdNeWSJuNK schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:58:
heb de One sinds vanmiddag in gebruik maar de batterij valt nog niet mee. Na volledig opgeladen nu na 5,5 uur en 14 % weer aan het infuus
Verwijderd
Tuurlijk hebben mensen daar interesse in, gewoon melden johVerwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:18:
Heb voor de mensen die interesse hebben wel een manier gevonden hoe je Whatsapp kan laten verschijnen op je lockscreen!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Telefoon nog niet binnen, maar dit zou ik wel graag willen weten jaVerwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:18:
Heb voor de mensen die interesse hebben wel een manier gevonden hoe je Whatsapp kan laten verschijnen op je lockscreen!
Verwijderd
Vertel..Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:18:
[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2013 20:30 ]
Verwijderd
Ook mijn eerste gedachten. Zie het nut er ook totaal niet van in.Golf2vr6 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:35:
Houd er wel rekening mee dat als je je telefoon ergens zo hebt liggen anderen misschien ook je appjes lezen
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 27-04-2013 20:38 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dankzij de reactie van Golf2vr6 inmiddels ook overgestapt op Power Toggles vanwege het tonen van het batterijpercentage in de notificatiebalk. Tevens is Power Toggles stukken fijner te configureren.jodel99999 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:42:
[...]
Gebruik zelf power toggles vanwege de ( zeer gemakkelijke ) notificatie van de batterij, meen dat dat in notification toggle er niet bij in zit :-)
[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 23:36 ]
Verwijderd
Dat de 920 zwaar superieur is, in dit voorbeeld dan, bedoel je?Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:16:
In het donker is het verschil enorm.
Nickname does not reflect reality
Jep dat, kleur van de 920 komt ook overeen met de werkelijkheid. Dat is met de One helaas wel anders.Brad Pitt schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:43:
[...]
Dat de 920 zwaar superieur is, in dit voorbeeld dan, bedoel je?
Eerste foto had je de focus anders moeten leggen, dan was die niet overbelicht geweest. Daarnaast had misschien bij foto 2 met ander focus punt wel meer licht op de foto gehad.Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:46:
[...]
Jep dat, kleur van de 920 komt ook overeen met de werkelijkheid. Dat is met de One helaas wel anders.
Foto 1 is met beide telefoons op het koppie scherp gesteld.Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:03:
[...]
Eerste foto had je de focus anders moeten leggen, dan was die niet overbelicht geweest. Daarnaast had misschien bij foto 2 met ander focus punt wel meer licht op de foto gehad.
Dit viel mij namelijk ook op bij paar shots die ik bij weinig licht had gemaakt. Je focus punt bepaald veel qua licht opbrengst.
Mijn ervaring is gewoon dat focus punt je licht opbrengst bepaald. Kan best zijn dat je bij de one je focus iets anders moet leggen, om bij het zelfde resultaat uit te komen.Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:05:
[...]
Foto 1 is met beide telefoons op het koppie scherp gesteld.
op Foto 2 is dat op de kerk gedaan.
[ Voor 78% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 01:14 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgens mij heb ik nog niemand gezien met ander scherm dan de samsung die jij benoemd.Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:18:
Vandaag dus mijn One opgehaald bij Belcompany in Groningen,
ik heb een JDI_SAMSUNG_C2_2 Scherm in mijn One zitten, productie batch SH34DW
[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 01:30 ]
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:16:
Voor de liefhebbers heb ik 4 foto's gemaakt
Settings op auto.
Nokia Lumia 920
[afbeelding]
Htc One
[afbeelding]
In het donker is het verschil enorm. Deze heb ik net vanaf het balkon gemaakt met alles op Auto en een "vaste hand"
Nokia Lumia 920
[afbeelding]
Htc One
[afbeelding]
Van de week ga ik nog even met beiden op pad om een fatsoenlijk vergelijk te maken.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
We hebben er enorm schik van ja, zijn twee zusjes. 21 weken oud en wij hebben ze nu iets van 8 weekjes ofz.FireFoz schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:08:
[...]
offtopic:
bengalenheb er zelf ook 2, te vette beesten
Jammer genoeg zal de One met welke focus dan ook nooit het resultaat krijgen als de Lumia 920. Die is gewoon zwaar superieur.Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:07:
[...]
Mijn ervaring is gewoon dat focus punt je licht opbrengst bepaald. Kan best zijn dat je bij de one je focus iets anders moet leggen, om bij het zelfde resultaat uit te komen.
[ Voor 151% gewijzigd door 13art op 28-04-2013 11:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq