[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Ook hier een PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2

Niet zo gelig als mijn sharp One X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAWYER schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:31:

Waar kan ik vinden wat voor scherm ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
SAWYER schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:31:

Als je het 1 op 1 vergelijkt zit er echt een wereld van verschil tussen, zet ze voor de gein ook allebij eens op max helderheid. ;)

Scherm van de One, is toch echt weer hele stap voorwaards.

Die Zoe filmpjes/foto's zijn leuk, maar waarom heeft htc er niet meer functionaliteit aan gegeven? Ik kan hem bijvoorbeeld niet eens instellen als achtergrond (bewegend) of versturen/delen onder vrienden (Whatsapp/facebook) Zelfs wifi stream naar TV doet die het niet. Alleen via de medialink kun je er iets mee. Vind dat toch een gemiste kans, iedereen die je het laat zien reageert er super enthausiast op. Maar de mogelijkheden zijn erg beperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste staat het in de TS, ten tweede zei ik twee uur geleden:
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:35:
Een van de linkjes volgen, daar staat een how-to!
en ten derde kunnen we ook de zoekfunctie gebruiken of Googlen?

1. Reboot the phone twice to get a clean "last_kmsg" file
2. Use any file manager that gets you to the root directory
3. Navigate to the /proc folder
4. Find "last_kmsg"
5. Open it on the device or send it to a PC and open it as a text file. Your looking for "panel_id" and "panel_vendor."

Die powerbutton links is trouwens wel he-le-maal ruk zeg :|

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 27-04-2013 00:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 16:42
Hier trouwens ook een mooi samsung scherm btw.
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Mee eens, vooral omdat ik rechts gewend ben door apple. Maar behalve dat is 'ie ook op gevoel lastig te vinden omdat hij vrij diep ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de batterijduur. Met andere smartphones kwam ik net de dag door, met de One zit ik nu na 15 uur nog op 51%.
En dan zit ik nog in de beginfase met van alles uitproberen, onder 'normaal' gebruik zou ik het dus makkelijk 2 dagen per oplaadbeurt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Hoe verander ik de functionaliteit van de knoppen? Home en Back bedoel ik.
Zoals je op de One X wel kan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sloebie op 27-04-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit? Dat kan helaas niet meer :s
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qveI2zjYE0nWPACgjpq0NNbd/full.gif

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
Ja dat is precies wat ik bedoelde.
Die zwarte balk in beeld komt me nu al me keel uit, maar hopelijk halen ze het met een update eruit dan, zoals ook bij de One X is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele aparte keuze ja, bij de eerste samples was een dubbele klik op de backknop namelijk het menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloebie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 01:08:
[...]

Ja dat is precies wat ik bedoelde.
Die zwarte balk in beeld komt me nu al me keel uit, maar hopelijk halen ze het met een update eruit dan, zoals ook bij de One X is gebeurt.
Xda een bezoekje brengen. Genoeg mods om dat balkje weg te halen en die menu terug te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Wat verbruikt jullie One s nachts? Met wifi aan?
Ik ben 25% kwijt in 9 uur. Is dit normaal?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 14:01
wackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:21:
Wat verbruikt jullie One s nachts? Met wifi aan?
Ik ben 25% kwijt in 9 uur. Is dit normaal?
tussen de 3 en 6 procent afhankelijk wat er allemaal aanstaat daarnaast gooit die snachts al m'n dataverbindingen uit want daar heb ik weinig aan als ik slaap ;)
25% lijkt me erg veel, check even wat er allemaal actief is, want volgens mij wordt je telefoon steeds 'wakker' gemaakt voor iets.
Ik ben dik tevreden over de batterij eigenlijk

[ Voor 13% gewijzigd door netblade op 27-04-2013 09:42 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 09-10 18:54
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen optie heb om screenshots te maken... Of heb ik gewoon nog niet ontdekt hoe dat moet? Erg vreemd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:56
Marcello83 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:51:
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen optie heb om screenshots te maken... Of heb ik gewoon nog niet ontdekt hoe dat moet? Erg vreemd iig.
power knop en home knop.
Of zoeken op screenshot android. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
netblade schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:41:
[...]

tussen de 3 en 6 procent afhankelijk wat er allemaal aanstaat daarnaast gooit die snachts al m'n dataverbindingen uit want daar heb ik weinig aan als ik slaap ;)
25% lijkt me erg veel, check even wat er allemaal actief is, want volgens mij wordt je telefoon steeds 'wakker' gemaakt voor iets.
Ik ben dik tevreden over de batterij eigenlijk
Heb ik al bekeken 15% is verbruikt door process msm_hsic_host en dat heeft te maken met wifi inderdaad.
Je wilt toch niet zeggen dat ik eerst alles moet uitschakelen om een beetje normaal batterij volume over te houden?
Heb ik nog nooit gedaan met mijn vorige telefoons. Krijg sterk de indruk dat de radio's heel veel energie verbruiken om een beetje bereik te krijgen door de alu behuizing.

Moet zeggen dat mijn enthousiasme van het toestel hierdoor minder wordt.
Ik kijk het nog ff aan en misschien gaat hij dan toch terug.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 09-10 18:54
jopie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:52:
[...]

power knop en home knop.
Het is me gelukt, dacht dat dat alleen voor de HTC one S was want het lukte mij steeds niet maar je moet al op de home knop drukken voordat het menu verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

wontcachme

You catch me? No you wont

wackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:57:
[...]

Heb ik al bekeken 15% is verbruikt door process msm_hsic_host en dat heeft te maken met wifi inderdaad.
Je wilt toch niet zeggen dat ik eerst alles moet uitschakelen om een beetje normaal batterij volume over te houden?
Heb ik nog nooit gedaan met mijn vorige telefoons. Krijg sterk de indruk dat de radio's heel veel energie verbruiken om een beetje bereik te krijgen door de alu behuizing.

Moet zeggen dat mijn enthousiasme van het toestel hierdoor minder wordt.
Ik kijk het nog ff aan en misschien gaat hij dan toch terug.
Misschien eerst eens goed onderzoek doen voordat je conclusies trekt? Hoelang heb je de telefoon al? Heb je veel op syncen staan? De antenne zit achter het plastic en niet achter het aluminium dus je indruk over de radio klopt nu al voor geen meter meer. 1 minuut zoekwerkt had je dat ook kunnen vinden.

En msm_hsic_host gaat oa over dataverkeer. Dus bv ook syncen/polling. Misschien eens proberen een nacht met alles op handmatig.....

Ik verlies op dit moment 1 a 2 procent per uur overdag. Weer ververst elke 2 uur en de rest simpelweg handmatig. Google locatie disablen en meer van die shit. Meeste wat ik nu nog heb is wifi_rx wakelocks maar dat komt door iets in mijn modem vermoed ik.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
wontcachme schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:25:
[...]

Misschien eerst eens goed onderzoek doen voordat je conclusies trekt? Hoelang heb je de telefoon al? Heb je veel op syncen staan? De antenne zit achter het plastic en niet achter het aluminium dus je indruk over de radio klopt nu al voor geen meter meer. 1 minuut zoekwerkt had je dat ook kunnen vinden.

En msm_hsic_host gaat oa over dataverkeer. Dus bv ook syncen/polling. Misschien eens proberen een nacht met alles op handmatig.....

Ik verlies op dit moment 1 a 2 procent per uur overdag. Weer ververst elke 2 uur en de rest simpelweg handmatig. Google locatie disablen en meer van die shit. Meeste wat ik nu nog heb is wifi_rx wakelocks maar dat komt door iets in mijn modem vermoed ik.
Bedankt voor de tips.... Maar dat toontje mag wel wat minder.... Dat de antennes op die manier verwerkt zijn wist ik al lang. De reden dat ik dat zeg is omdat het toch een nieuwe manier is. Volg de One al sinds de geruchten.
En als ik zie hoe ver het wifi signaal gaat buitenshuis dan hadden dat naar mijn idee wel wat minder gekunt.

Vind de batterij zwaar ondermaats.... Als ik van een smartphone een dumbphone moet maken.

De One heb ik nu een kleine week.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de reviews heb je dan ook gelezen dunkt me?
Daarin zijn ze vrij lovend over de batterijduur, 25% in 9 uur ligt aan jouw applicaties, syncmethodes, of je hebt een bug, apps die conflicteren of je hebt daadwerkelijk een brakke batterij. Hoelang heb je 't toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hier staat Wi-Fi ook altijd gewoon aan en ik laat alles altijd automatisch syncen maar ik verlies in een nacht echt maximaal 5 a 6 %.

Als jou One meer verliest heb je zeer waarschijnlijk apps draaien die veel stroom verbruiken. Je kunt natuurlijk ook een slechte accu hebben maar die kans is erg klein.

Heb je niet toevallig "Beste Wi-Fi prestaties" aangevinkt staan bij de geavanaceerde Wi-Fi instellingen? Die optie vreet namelijk stroom en voegt verder naar mijn mening niets toe. Wi-Fi snelheid + bereik zijn ook zonder die optie gewoon uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:37:
En de reviews heb je dan ook gelezen dunkt me?
Daarin zijn ze vrij lovend over de batterijduur, 25% in 9 uur ligt aan jouw applicaties, syncmethodes, of je hebt een bug, apps die conflicteren of je hebt daadwerkelijk een brakke batterij. Hoelang heb je 't toestel?
Ik lees dus wisselende berichten over de batterij.... Maar goed ik kijk het wel aan.
Wifi staat niet op beste prestaties...
Ik heb nu alles op handmatig gezet.... En dan maar afwachten

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wackidth schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:34:
[...]

Bedankt voor de tips.... Maar dat toontje mag wel wat minder....
Dat toontje komt omdat ik gek wordt van mensen die gelijk beginnen over terugbrengen en "minder goed vinden" zonder eerst een zelf wat te onderzoeken/proberen. Als je een probleem hebt probeer je toch eerst zelf om een oplossing te vinden........
Vind de batterij zwaar ondermaats.... Als ik van een smartphone een dumbphone moet maken.
En voorbeeld 2. Om te testen schakel je auto syncen uit en gelijk trek je het uit het verband dat je er een dumbphone van moet maken. Als op één knopje drukken om te testen gelijk een telefoon een dumbphone maakt...... En dan gelijk de batterij concusie zonder enige onderbouwing of proberen een oplossing te vinden........

Hetzelfde als ik een iPhone zou kopen en als booten langer duurt dan 1 sec is het een langzame telefoon met een ondermaats processor.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 20:19
Iets wat toch wel jammer is: op reddit zit iemand van HTC die vragen beantwoordt over de One. Hij heeft een topic geopend waarin hij een aantal veel voorkomende vragen beantwoordt, en hierin meldt hij duidelijk dat er geen touchscreen onder het HTC logo zit, dus hier kan geen knop-functie aan worden toegewezen.
Myth/Question #1: The HTC Logo is a capacitive key that can be programmed as an extra input option.

A: There is an XDA video showing a user who mapped this HTC logo to respond to button presses. Even with that video- this is false. There is no capacitive sensor located in that area. The XDA user programmed the final row of pixels (or a couple rows) located in the middle of the phone to be accessed as a keypress. There is no hardware supporting capacitive touch in this location (one of the engineers showed me the opened up device personally).
Ook gaat hij in op dat zero-gap verhaal:
Myth/Question #4: My device was advertised as a “Zero Gap Construction” phone. When I look at the speaker grills I can see slight raising between the speaker grill an screen. Is this a warranty issue or something I should send in for repair?

A: Your device is likely within specification. The front speaker grills are cosmetic and not part of the “zero gap construction.” A hairline space between speaker grill and frame will have no impact on performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
luappul schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:11:
Iets wat toch wel jammer is: op reddit zit iemand van HTC die vragen beantwoordt over de One. Hij heeft een topic geopend waarin hij een aantal veel voorkomende vragen beantwoordt, en hierin meldt hij duidelijk dat er geen touchscreen onder het HTC logo zit, dus hier kan geen knop-functie aan worden toegewezen.

[...]

[...]
Ik gebruik toch echt het HTC logo als menu key met een custom kernel hoor, dus het kan wel degelijk.
Werkt nog goed ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:20
edgarf28 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:17:
[...]

Ik gebruik toch echt het HTC logo als menu key met een custom kernel hoor, dus het kan wel degelijk.
Werkt nog goed ook!
Misschien moet je het even verduidelijken met een filmpje ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 14:32
Ik krijg telkens fouten met verbinding met het WIFI ook als ik hem op beste prestaties heb staan, doe ik iets verkeerd?

Wel zegt WIFI dat hij volop bereik heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Slenger op 27-04-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
[...]

Werkt nog goed ook!
dat dacht ik ook.
't zal waarschijnlijk net zoals bij de One X zijn dat het volledige touchscreen zelfs doorloopt, en het niet gewoon aparte toetsjes zijn..
edit: na de reddit-pagina te lezen:
The XDA user programmed the final row of pixels (or a couple rows) located in the middle of the phone to be accessed as a keypress.

[ Voor 19% gewijzigd door efari op 27-04-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
luappul schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:11:

[Myth/Question #4: My device was advertised as a “Zero Gap Construction” phone. When I look at the speaker grills I can see slight raising between the speaker grill an screen. Is this a warranty issue or something I should send in for repair?

A: Your device is likely within specification. The front speaker grills are cosmetic and not part of the “zero gap construction.” A hairline space between speaker grill and frame will have no impact on performance.]
De front speaker grill is cosmetisch en maken daarom geen deel uit van de zero gap constructie?! Die volg ik even niet... In mijn optiek is zero gap ook echt zero gap 8)7

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:31:
[...]

De front speaker grill is cosmetisch en maken daarom geen deel uit van de zero gap constructie?! Die volg ik even niet... In mijn optiek is zero gap ook echt zero gap 8)7
Het is geen unibody, de gills zijn er als ware gewoon opgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:33:
[...]

Het is geen unibody, de gills zijn er als ware gewoon opgeplakt.
Yeah ik snap de uitleg maar die redenatie is toch gewoon te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 07-10 12:41
EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:34:
[...]

Inderdaad.
Ik vind het maar vreemd. Op de website van HTC lees ik toch echt het volgende:
"Aluminium unibody. Naadloze constructie. De gladde randen geven een slank uiterlijk en ligt prettig in de hand. Het ontwerp van de nieuwe HTC One is compromisloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:34:
[...]

Mijn mening is dat de mensen die lopen te janken over die gapes gewoon wat te zeiken moeten hebben. Het is amper zichtbaar en totaal niet storend. De gaten zijn nog geen MM groot. :O

Sorry maar dit hele probleem snap ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 07-10 12:41
Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:
[...]

Mijn mening is dat de mensen die lopen te janken over die gapes gewoon wat te zeiken moeten hebben. Het is amper zichtbaar en totaal niet storend. De gaten zijn nog geen MM groot. :O

Nou, heb jij mijn gap gezien?
http://www.nvideoo.com/downloads/htcfout1.png

Ik vind dit persoonlijk toch wel een te grote kier hoor, zeker als er meer zijn die er totaal geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
NeonovA schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:41:
[...]

Nou, heb jij mijn gap gezien?
http://www.nvideoo.com/downloads/htcfout1.png

Ik vind dit persoonlijk toch wel een te grote kier hoor, zeker als er meer zijn die er totaal geen last van hebben.
Uitzonderingen daar gelaten, trouwens lijkt je metaal rechts onderin ook niet helemaal 100% smooth te zijn.
Maar idd dit lijkt op eerste gezicht wel redelijk verkeerd. Echter weet ik ook dat het vaak bepalend is in welk licht je het toestel houd, aangezien de rand van metaal redelijk vertekent beeld geeft.

Maar ik heb ook pics gezien van schermen die er niet recht in lagen, en niet netjes afgewerkte One's. Dan ben ik de laatste die het niet begrijpt. Maar mensen die met een vergrootglas hun One's na gaan speuren op een kiertje, snap ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:44:
[...]
Maar ik heb ook pics gezien van schermen die er niet recht in lagen, en niet netjes afgewerkte One's. Dan ben ik de laatste die het niet begrijpt. Maar mensen die met een vergrootglas hun One's na gaan speuren op een kiertje, snap ik totaal niet.
Eensch, ik heb zelf nog geen One maar heb er inmiddels een paar in mijn hand gehad. Heb overigens geen gaps gevonden en zou er zeer waarschijnlijk een stuk makkelijk mee omgaan als menig andere hier op het forum.
Anderzijds vind ik de term "zero gaps" zeer misleidend. Als je de constructie op deze manier op de markt brengt en er zelfs een term voor bedenkt, vind ik niet dat er gaps te bespeuren mogen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EzMe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:09:
[...]

Eensch, ik heb zelf nog geen One maar heb er inmiddels een paar in mijn hand gehad. Heb overigens geen gaps gevonden en zou er zeer waarschijnlijk een stuk makkelijk mee omgaan als menig andere hier op het forum.
Anderzijds vind ik de term "zero gaps" zeer misleidend. Als je de constructie op deze manier op de markt brengt en er zelfs een term voor bedenkt, vind ik niet dat er gaps te bespeuren mogen te zijn.
Ja maar is 1/10 van een mm een kier?
Waar leg je de grens?

Durf toch echt te stellen dat 80% van de mensen die hem nu terug doen om die gaps, eigenlijk geen reden hebben. Niks is perfect, ga jij in de mac donnalds ook terug als je burger er niet zo uitziet als op de advertentie? (En dat is dan nog heel extreem voorbeeld, die burgers lijken namelijk totaal niet op elkaar)

Maar nogmaals als je echt gaps hebt die duidelijk zichtbaar zijn ben je gek als je niet terug gaat. Maar als je terug gaat en je neemt een loep mee om de verkoper op de gaps te wijzen, dan zit er iets fout. (Niet letterlijk nemen aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:16:
[...]

Ja maar is 1/10 van een mm een kier?
Waar leg je de grens?
Goeie vraag. Gelukkig niet aan ons om te beoordelen :) Ik verwacht dat HTC hier wel een procedure voor heeft. Ze zullen vast wel een procedure hebben waarmee te bepalen is wat binnen spec ligt en niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Ten eerste staat het in de TS, ten tweede zei ik twee uur geleden:

[...]

en ten derde kunnen we ook de zoekfunctie gebruiken of Googlen?

1. Reboot the phone twice to get a clean "last_kmsg" file
2. Use any file manager that gets you to the root directory
3. Navigate to the /proc folder
4. Find "last_kmsg"
5. Open it on the device or send it to a PC and open it as a text file. Your looking for "panel_id" and "panel_vendor."

Moet de One dan geroot zijn?? Ik kan de Proc folder niet eens vinden :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee geen rootacces nodig, maar je moet wel in de root van de SD kunnen kijken!
OI File Manager kan dit volgens mij niet, ES File Explorer kan dit bijvoorbeeld wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Bedankt, komt van een iPhone af :)

Hier ook een Samsung C2_2 scherm

[ Voor 13% gewijzigd door ken op 27-04-2013 14:34 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
[...]

Werkt nog goed ook!
Werkt dat hele htc logo dan echt als knop? Want ik lees ook dat je daarmee toch behoorlijk aan de onderkant van je touchscreen moet zitten duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik heb zojuist mijn One opgehaald bij de Belcompany na de tip van CLB.

Ding onderweg netjes in zijn doosje gelaten want ik moest zelf rijden. Allemaal erg lastig.
Nu thuis dus pas aan de slag ermee en god wat is hij geweldig, hij voelt super in de hand, is veel minder zwaar dan mijn 920 en het beeld is echt super.

Het is veels te kort om nu al een eerste indruk te schrijven maar tot nu toe ben ik razend enthousiast.
Wel vallen er direct 2 dingetjes op aan het toestel, eentje is de keyboard lag binnen Android, als verwend iOS gebruiker en snelle typer merk ik dit op de One direct weer, het is minder aanwezig als in de OneX die ik afgelopen jaar gebruikte maar het zit er toch duidelijk weer in.

Het tweede puntje is de positionering van de 2 touch knoppen, toen ik dit las in de eerste indrukken en reviews was ik hier een beetje sceptisch over. Wat is het nou voor een probleem waar dat home knopje zit dacht ik eerst, nu ik het toestel echter 30 minuten gebruikt heb erger ik me er al aan. Het voelt gewoon onnatuurlijk om niet met het middelste knopje terug naar je home screen te gaan. Ik heb dan ook al zeker 25x mis gedrukt. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik daar echt aan gewend zal zijn.

Edit: Is de 25gb Dropbox actie afgelopen trouwens? Ik dacht dat dit ook nog op de One van toepassing was? Ik heb het tijdens de eerste setup helemaal niet voorbij zien komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 15:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:10:

Ding onderweg netjes in zijn doosje gelaten want ik moest zelf rijden. Allemaal erg lastig.
Nu thuis dus pas aan de slag ermee en god wat is hij geweldig, hij voelt super in de hand, is veel minder zwaar dan mijn 920 en het beeld is echt super.

Het is veels te kort om nu al een eerste indruk te schrijven maar tot nu toe ben ik razend enthousiast.
Wel vallen er direct 2 dingetjes op aan het toestel, eentje is de keyboard lag binnen Android, als verwend iOS gebruiker en snelle typer merk ik dit op de One direct weer, het is minder aanwezig als in de OneX die ik afgelopen jaar gebruikte maar het zit er toch duidelijk weer in.

Het tweede puntje is de positionering van de 2 touch knoppen, toen ik dit las in de eerste indrukken en reviews was ik hier een beetje sceptisch over. Wat is het nou voor een probleem waar dat home knopje zit dacht ik eerst, nu ik het toestel echter 30 minuten gebruikt heb erger ik me er al aan. Het voelt gewoon onnatuurlijk om niet met het middelste knopje terug naar je home screen te gaan. Ik heb dan ook al zeker 25x mis gedrukt. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik daar echt aan gewend zal zijn.
Mja ik kom ook van IOS af maar die keyboard lag is me eigenlijk niet opgevallen. Heb trouwens wel swiftkey gekocht wat behoorlijk aangenaam is. Vooral in landscape+gespleten mode.
Maar idd ik zat ook een tijdje in het midden te drukken :+ ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:10:
Daar zijn we hier voor!
Edit: Is de 25gb Dropbox actie afgelopen trouwens? Ik dacht dat dit ook nog op de
One van toepassing was? Ik heb het tijdens de eerste setup helemaal niet voorbij zien komen.
Nee, maar ik lees wat meer perikelen... Het moet wel te fixen zijn... Dropbox.com/gs al geprobeerd?

Voor wie het leuk vindt, One X vs One vs iPhone 5, beetje brak mja...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vVcxw20lqr3Gm55EWZvU5Fp9/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z6WSdU0ZA9J7JMaCimrnBmrh/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UJ5ZFIZNjDUPZZGZh0zxu2TT/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s5xfq9Cd5wVvVtMBBf2cWl5t/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j8riVK1kSA57XSTNRACg64ip/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5l871yYefrbtT85oIxOCZATr/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:20:
Dropbox.com/gs al geprobeerd?
Dat doorlopen werkte voor mij
Voor wie het leuk vindt, One X vs One vs iPhone 5, beetje brak mja...
[afbeelding] [afbeelding]

Maakt me blij met mijn keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yes. Zojuist ontvangen van Hi! Ik blij zijn!

Eerst opladen of direct gebruiken guys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het toestel gewoon direct gebruiken. Met nieuwe batterijen maakt het niet uit of je het toestel eerst oplaadt. Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 07-10 15:10
Edit: antwoord al gevonden, is de app Notification Toggle die ik nota bene zelf heb geinstalleerd |:(

Sinds een paar dagen gelukkige bezitter van een HTC One 8)

Er staat bij mij in de notificatiebalk links een icoontje waarvan ik de betekenis maar niet kan achterhalen. Weet iemand misschien waar dit voor staat (icoontje in rood kader)?

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/FXv5oavS
Klik voor volledige grootte

[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 27-04-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:47:
Sinds een paar dagen gelukkige bezitter van een HTC One 8)

Er staat bij mij in de notificatiebalk links een icoontje waarvan ik de betekenis maar niet kan achterhalen. Weet iemand misschien waar dit voor staat (icoontje in rood kader)?

[afbeelding]
Klik voor volledige grootte
Update beschikbaar?

Instellingen-->Info-->Update

Toch maar niet in de verkoop CLB? :P

[ Voor 4% gewijzigd door SAWYER op 27-04-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Thanks, maar dat is het niet. Zie net dat ik zelf eergisteren een app heb geinstalleerd die dit icoontje weergeeft 8)7

Toch bedankt!

Echt typisch dat ik een half uur zit te zoeken, vervolgens de vraag post en daarop direct de app in de drawer zie staan met precies dat icoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:50:
Thanks, maar dat is het niet. Zie net dat ik zelf eergisteren een app heb geinstalleerd die dit icoontje weergeeft 8)7
En welke app is het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
App heet Notification Toggle, gebruik ik om toggles toe te voegen aan het schermpje dat je naar beneden schuift vanaf de notificatiebalk... ken de exacte termen niet want ik kom van een iPhone af.

Wel even wennen hoor, maarja ook dagen plezier qua instellen en customizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:55:
App heet Notification Toggle, gebruik ik om toggles toe te voegen aan het schermpje dat je naar beneden schuift vanaf de notificatiebalk... ken de exacte termen niet want ik kom van een iPhone af.

Ik gebruik (todat 4.2.2 uitkomt) Power Toggles

Google Play: Power Toggles

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 11-10 14:30

Convoy

g44p

jopie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:52:
[...]

power knop en home knop.
Power knop + Volume omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAWYER schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:48:
Toch maar niet in de verkoop CLB? :P
Kon niet terug naar de BC, alleen ruil :)
Dus verkocht via Marktplaats; HTC Medialink, cover en paar tientjes in mn zak, ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit alleen een beetje te stoeien met die onderste balk.

Op mijn lockscreen wil ik hem helemaal weg en op mijn Homescreen wil ik er andere iconen in.
Dit is met een andere launcher heel makkelijk (Iconen er gewoon in en uit slepen) maar krijg ik met Sense 5.0 niet voor elkaar.

Kijk ik er nou zo overheen of zit het er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:
[...]

De mening heb ik ook. Er zijn er zelfs die met een vergrootglas gaan zoeken naar kieren en dode pixels. Hoe moet dat als die een nieuwe auto kopen. Hebben ze een week aflevertijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:30:
Ik zit alleen een beetje te stoeien met die onderste balk.

Op mijn lockscreen wil ik hem helemaal weg en op mijn Homescreen wil ik er andere iconen in.
Dit is met een andere launcher heel makkelijk (Iconen er gewoon in en uit slepen) maar krijg ik met Sense 5.0 niet voor elkaar.

Kijk ik er nou zo overheen of zit het er niet in?
Als je in de AppDrawer zit kun je icoontjes aanpassen in de onderste balk, dit kan niet vanuit een homescreen.

Ik heb zelf ook nog geen mogelijkheid gevonden om 'm uit te schakelen op het Lockscreen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alara78 op 27-04-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb net even 2 foto's gemaakt, een met de One en met de 920.
Ik zal ze zo ff delen. Lijkt weinig verschil in belichjting te zijn.
Alara78 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:33:
[...]

Als je in de AppDrawer zit kun je icoontjes aanpassen in de onderste balk, dit kan niet vanuit een homescreen.

Ik heb zelf ook nog geen mogelijkheid gevonden om 'm uit te schakelen op het Lockscreen.
Wat een omslachtige manier om dat via de AppDrawer te regelen. Maar oke het is gelukt, dank daarvoor.

Jammer alleen dat Sense5.0 geen mapjes ondersteund binnen die balk. Wordt dus toch maar naar een andere launcher een deze dagen.
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:20:
Nee, maar ik lees wat meer perikelen... Het moet wel te fixen zijn... Dropbox.com/gs al geprobeerd?
Zojuist gedaan en bleek en stap te missen. Mijn tweede machine ook even met Dropbox uitgerust en toen kreeg ik ineens een 23gb mailtje :)

Dus dat is ook weer geregeld. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Jammer alleen dat Sense5.0 geen mapjes ondersteund binnen die balk. Wordt dus toch maar naar een andere launcher een deze dagen.
Jazeker wel.

Gewoon icoontjes over elkaar houden en er zal een mapje worden gevormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Robbio85 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:55:

Gebruik zelf power toggles vanwege de ( zeer gemakkelijke ) notificatie van de batterij, meen dat dat in notification toggle er niet bij in zit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Is er eigenlijk al een afdeling voor de 5 beste apps voor de HTC One ?

oke

1:Whatsapp
2:ES explorer
3:Bards Tale
4:Chrome
5:Pulse
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:42
Tonen veel apps die zwarte menu balk bij de One? Dan denk ik vooral aan de populaire apps, zoals WhatsApp, Facebook, Twitter, Reisplanner, nu.nl etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
-Edwin- schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:15:
Tonen veel apps die zwarte menu balk bij de One? Dan denk ik vooral aan de populaire apps, zoals WhatsApp, Facebook, Twitter, Reisplanner, nu.nl etc.
nee, ja, nee, geen idee, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Over die zwarte balk, volgens mij verdwijnt die met 4.2.2. Als ik dat bericht van eerder vandaag las dan komt daar een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Vraagje.... je kunt in de balk onderin snelkoppelingen in elkaar schuiven maar kun je er ook snelkoppelingen aan toevoegen of wordt het dan een andere launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
heb de One sinds vanmiddag in gebruik maar de batterij valt nog niet mee. Na volledig opgeladen nu na 5,5 uur en 14 % weer aan het infuus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 15:17
NeWSJuNK schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:58:
heb de One sinds vanmiddag in gebruik maar de batterij valt nog niet mee. Na volledig opgeladen nu na 5,5 uur en 14 % weer aan het infuus ;(
5.5 uur het scherm de hele tijd aan? dat is namelijjk een hele nette tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heeft iemand al gevonden hoe je tips en help kan verwijderen uit blinkfeed?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor de mensen die interesse hebben wel een manier gevonden hoe je Whatsapp kan laten verschijnen op je lockscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:18:
Heb voor de mensen die interesse hebben wel een manier gevonden hoe je Whatsapp kan laten verschijnen op je lockscreen!
Tuurlijk hebben mensen daar interesse in, gewoon melden joh

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Telefoon nog niet binnen, maar dit zou ik wel graag willen weten ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Vinkje bij: Instellingen -meldingen- popup altijd weergeven in whatsapp misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tutorial zal vast niet nodig zijn met screenshots:

Ga naar Whatsapp
Settings
Notifications
en dan bij Pop Up notification kiezen wat je wil

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Houd er wel rekening mee dat als je je telefoon ergens zo hebt liggen anderen misschien ook je appjes lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Golf2vr6 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:35:
Houd er wel rekening mee dat als je je telefoon ergens zo hebt liggen anderen misschien ook je appjes lezen
Ook mijn eerste gedachten. Zie het nut er ook totaal niet van in.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Maar krijg je dan de berichtjes in dezelfde stijl als sms-jes, mailtjes, afspraken etc. op de HTC One?

[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 27-04-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dit is dus gewoon hetzelfde als al in Whatsapp zat bij andere telefoons, verwacht niet dat het dan als HTC style in je lockscreen komt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
jodel99999 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:42:
[...]

Gebruik zelf power toggles vanwege de ( zeer gemakkelijke ) notificatie van de batterij, meen dat dat in notification toggle er niet bij in zit :-)
Dankzij de reactie van Golf2vr6 inmiddels ook overgestapt op Power Toggles vanwege het tonen van het batterijpercentage in de notificatiebalk. Tevens is Power Toggles stukken fijner te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
Zo te zien is het dus zo dat als je van een OneX komt, en nu dus een One hebt, dan krijg je niet nogmaals 25gb dropbox? Dus 50gb in totaal.
Op zich niet erg, maar qua promotijd, 2 jaar volgens mij, telt dat bij elkaar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de liefhebbers heb ik 4 foto's gemaakt
Settings op auto.

Nokia Lumia 920
Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/4627/wp20130427006.jpg

Htc One
Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/9153/20130427164706.jpg

In het donker is het verschil enorm. Deze heb ik net vanaf het balkon gemaakt met alles op Auto en een "vaste hand"

Nokia Lumia 920
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/1390/wp20130427007q.jpg

Htc One
Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/1838/20130427232046.jpg
Van de week ga ik nog even met beiden op pad om een fatsoenlijk vergelijk te maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opname met de One gemaakt in Paradiso. By far de beste opname die ik ooit met een telefoon heb gemaakt. Heb nog meer tests gemaakt, die volgen later.

https://www.youtube.com/watch?v=YBCiTEIi_9A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:16:
In het donker is het verschil enorm.
Dat de 920 zwaar superieur is, in dit voorbeeld dan, bedoel je?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:43:
[...]

Dat de 920 zwaar superieur is, in dit voorbeeld dan, bedoel je?
Jep dat, kleur van de 920 komt ook overeen met de werkelijkheid. Dat is met de One helaas wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad zeg... Kinda bad! Heb wel zin in de 4.2 update trouwens, klinkt leuk allemaal (ook al heb ik nu geen One :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:46:
[...]

Jep dat, kleur van de 920 komt ook overeen met de werkelijkheid. Dat is met de One helaas wel anders.
Eerste foto had je de focus anders moeten leggen, dan was die niet overbelicht geweest. Daarnaast had misschien bij foto 2 met ander focus punt wel meer licht op de foto gehad.

Dit viel mij namelijk ook op bij paar shots die ik bij weinig licht had gemaakt. Je focus punt bepaald veel qua licht opbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:03:
[...]

Eerste foto had je de focus anders moeten leggen, dan was die niet overbelicht geweest. Daarnaast had misschien bij foto 2 met ander focus punt wel meer licht op de foto gehad.

Dit viel mij namelijk ook op bij paar shots die ik bij weinig licht had gemaakt. Je focus punt bepaald veel qua licht opbrengst.
Foto 1 is met beide telefoons op het koppie scherp gesteld.
op Foto 2 is dat op de kerk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:05:
[...]

Foto 1 is met beide telefoons op het koppie scherp gesteld.
op Foto 2 is dat op de kerk gedaan.
Mijn ervaring is gewoon dat focus punt je licht opbrengst bepaald. Kan best zijn dat je bij de one je focus iets anders moet leggen, om bij het zelfde resultaat uit te komen.

[ Voor 78% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:20
Vandaag dus mijn One opgehaald bij Belcompany in Groningen,

ik heb een JDI_SAMSUNG_C2_2 Scherm in mijn One zitten, productie batch SH34DW

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:18:
Vandaag dus mijn One opgehaald bij Belcompany in Groningen,

ik heb een JDI_SAMSUNG_C2_2 Scherm in mijn One zitten, productie batch SH34DW
Volgens mij heb ik nog niemand gezien met ander scherm dan de samsung die jij benoemd. :)
Prima scherm dus niks te klagen. >:)

Hah nog een leuk zoe filmpje. Jammer dat ik hem niet als achtergrond op me telefoon kan instellen :(

https://www.dropbox.com/s...2013-04-25%2010.39.57.mp4

[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 28-04-2013 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:16:
Voor de liefhebbers heb ik 4 foto's gemaakt
Settings op auto.

Nokia Lumia 920
[afbeelding]

Htc One
[afbeelding]

In het donker is het verschil enorm. Deze heb ik net vanaf het balkon gemaakt met alles op Auto en een "vaste hand"

Nokia Lumia 920
[afbeelding]

Htc One
[afbeelding]
Van de week ga ik nog even met beiden op pad om een fatsoenlijk vergelijk te maken.
offtopic:
bengalen O+ heb er zelf ook 2, te vette beesten :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FireFoz schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:08:
[...]

offtopic:
bengalen O+ heb er zelf ook 2, te vette beesten :)
We hebben er enorm schik van ja, zijn twee zusjes. 21 weken oud en wij hebben ze nu iets van 8 weekjes ofz.
Geweldige beesten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Practics schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:07:
[...]

Mijn ervaring is gewoon dat focus punt je licht opbrengst bepaald. Kan best zijn dat je bij de one je focus iets anders moet leggen, om bij het zelfde resultaat uit te komen.
Jammer genoeg zal de One met welke focus dan ook nooit het resultaat krijgen als de Lumia 920. Die is gewoon zwaar superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 16:14
Lees de topicwaarschuwing eens....

[ Voor 151% gewijzigd door 13art op 28-04-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

knip

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 28-04-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Pagina: 1 ... 51 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)