[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Timmie60 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:13:
Een vraag over de accu van de htc one. Mijn accu haalt met moeite het einde van de dag, er draaien geen zware games engiste dat ik doe is whatsappen en facebook, ongeveer schermtijd van 3 uur. Energie stand staat aan en de helderheid is laag, hou op he einde van de dag zo n 10 procent over, haal hem dan sochtends om 7 uur van het infuus en s avonds om half 11 gaat hij hier weer aan. Naar mijn idee presteerd mijn accu onder gemiddeld is dit iets voor garantie?
alvast bedankt.
Ik heb hier ook last van. Batterij zuipt als een gek. Doe ook niet veel bijzonders. Wat ik nu wel heb gemerkt is dat ik op wifi zit het toestel zuiniger is, dan op het mobiele netwerk. Ook heb ik er een app vanaf gegooid waarvan ik het vermoeden heb dat deze veel gebruikt. (androidworld next gen)

PS.
Heb battery monitor widget gedownload, maar weet me God niet waar ik op moet Letten. Zoveel info en onduidelijke staatjes.
Vanvond maar ff induiken.

[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 26-04-2013 10:29 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Gertjuhjan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:34:
[...]

Wat is de beste manier om te zien of je een dode pixel hebt? Een zwart beeld weergeven?
Wordt die pixel dan blauw(Zoals in mijn lcd monitor) of een andere kleur?
http://www.doihaveadeadpixel.com/

Erg handig dead pixel vrij hier..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Dankje,
Inderdaad, bij mij ook dead pixel vrij hier:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:12:
[...]

typfoutje, moest zijn dat ik die toch Niet gebruik. Is die dan wel weg te halen?

Onder apps - energie staat wel de optie van: meldingen weergeven. En deze is aangevinkt. Echter is deze bij mij niet uit te vinken helaas..
Dit heb ik ook zitten zoeken. Enorm irritant dat het in de notificatiebalk blijft staan. Heb wel een work around.. als je naar instellingen gaat -> apps -> alle applicaties -> energie applicatie opzoeken, deze gedwongen stoppen. Dan is die melding in je notificatiebalk weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dus ik was gisteren in de stad (Amsterdam) en ik liep even de T-mobile winkel binnen om te kijken naar de HTC one. Dus daar was ook een exemplaar, die aan stond, met natuurlijk bedrade beveiliging. :P

Wauw !! Wat een mooi toestel ! Eerste wat mij gelijk opviel. :D _/-\o_
Ik ging echter daarna de camera testen en toen zag ik dat het scherm flikkerde.. :? :? . dus ik keek goed en bewoog de camera en soms stopte het maar toen begon het weer opnieuw. Het leek op verschillende strepen over het scherm.

Is dit dan een slecht model of hebben jullie tweakers ook zo een model onder ogen gehad naast alle design issues? Want dat model in de T-mobile store zag er bijna perfect uit afgezien van een mini gap aan de onderkant en bovenkant van het toestel, wat nauwelijks zichbaar was.

Graag jullie antwoorden a.u.b. Thanks alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
wackidth schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:26:
[...]

Ik heb hier ook last van. Batterij zuipt als een gek. Doe ook niet veel bijzonders. Wat ik nu wel heb gemerkt is dat ik op wifi zit het toestel zuiniger is, dan op het mobiele netwerk. Ook heb ik er een app vanaf gegooid waarvan ik het vermoeden heb dat deze veel gebruikt. (androidworld next gen)

PS.
Heb battery monitor widget gedownload, maar weet me God niet waar ik op moet Letten. Zoveel info en onduidelijke staatjes.
Vanvond maar ff induiken.
Ik haal ook maar net 3 uur schermtijd met de One met energiemodus aan. Heb hem nu 2 weken en is nooit beter geweest, batterij is gewoon gemiddeld van de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
WestBoy_B schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:12:
Dus ik was gisteren in de stad (Amsterdam) en ik liep even de T-mobile winkel binnen om te kijken naar de HTC one. Dus daar was ook een exemplaar, die aan stond, met natuurlijk bedrade beveiliging. :P

Wauw !! Wat een mooi toestel ! Eerste wat mij gelijk opviel. :D _/-\o_
Ik ging echter daarna de camera testen en toen zag ik dat het scherm flikkerde.. :? :? . dus ik keek goed en bewoog de camera en soms stopte het maar toen begon het weer opnieuw. Het leek op verschillende strepen over het scherm.

Is dit dan een slecht model of hebben jullie tweakers ook zo een model onder ogen gehad naast alle design issues? Want dat model in de T-mobile store zag er bijna perfect uit afgezien van een mini gap aan de onderkant en bovenkant van het toestel, wat nauwelijks zichbaar was.

Graag jullie antwoorden a.u.b. Thanks alvast !
Bij mijn HTC One heb ik daar geen last van. Ik ga ervan uit dat het dus een slecht model betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 10:40
Doncab schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:14:
[...]

Bij mijn HTC One heb ik daar geen last van. Ik ga ervan uit dat het dus een slecht model betreft.
Dit hadden de testmodellen die ik gezien heb bij de androidworld meeting ook, kan komen door tl verlichting of de software die eropstond zei htc toen (of een combi). Dit zou een van de dingen zijn die de recente update moest fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
mormegilmaster schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:21:
[...]

Dit hadden de testmodellen die ik gezien heb bij de androidworld meeting ook, kan komen door tl verlichting of de software die eropstond zei htc toen (of een combi). Dit zou een van de dingen zijn die de recente update moest fixen.
Dus is dit al opgelost door de update? Ja of Nee? Want dit is toch irritant, zo een mooi en duur toestel en ouderwets flikkeringen over het scherm heen. Dat kan echt niet ! Ik heb dit trouwens niet getest bij een wit achtergrond, bijvoorbeeld google.nl ! Maar het was niet zichtbaar in het home-scherm. Graag meer reacties hierop! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Heb het al eerder gemerkt met telefoons in de winkel dat de camera niet lekker werkt.
Denk persoonlijk dat TL licht er invloed op heeft en misschien nog wel sterker die dingen achterop tegen diefstal ivm elektrische straling.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w217/highrisedrifter/Imagexvcfcvcx2.jpg

Het is dus blijkbaar niet mogelijk om die irritante facebook foto's uit je gallerij te houden.
Ik vindt dit toch wel een min puntje van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Werkt een file aanmaken met de naam .nomedia ook niet? Geen idee waar dat zou moeten staan, maar bij muziek werkt dat wel.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere gallery-app installeren... of log lekker uit bij FaceBook :) Goede idd: .nomedia-file proberen...
Kun je trouwens niet verschillende mappen 'onzichtbaar maken', kan bij elke third party gallery-app wel...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 11:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:36:
Andere gallery-app installeren... of log lekker uit bij FaceBook :)
Kun je trouwens niet verschillende mappen 'onzichtbaar maken', kan bij elke third party gallery-app wel...
maar als je de losse app van facebook gebruikt kan dit wel. je moet de facebook app in sense gewoon niet gebruiken. en anders gebruik je quickpic. te geniaal

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:09
Wat voor foto's komen er in je gallery dan? Foto's van vrienden? Wat moet ik me erbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ryan_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
Wat voor foto's komen er in je gallery dan? Foto's van vrienden? Wat moet ik me erbij voorstellen?
Dit vraag ik mij ook af, heb het nu met mijn sensation en mijn vriendin met haar One X ook dat zodra je gallery opent eerst de keuze hebt tussen eigen foto's, facebook, Dropbox, Flickr en volgens mij andere als je die ook hebt.

Is het zoiets of hebben ze gewoon alles op 1 hoop in de gallery gesodemieterd.
Dan lijkt me terug naar keuzes veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:34:
[afbeelding]

Het is dus blijkbaar niet mogelijk om die irritante facebook foto's uit je gallerij te houden.
Ik vindt dit toch wel een min puntje van HTC
Dat is wel vreemd aangezien ik ervoor kan kiezen de Facebook map in de gallery te hiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
Ryan_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
Foto's die je zelf hebt ge-upoad naar Facebook, en foto's waarin je ge-tagged bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Heb over het algemeen geen last van flikkeringen met de camera. Met "normale" verlichting.
Thuis heb ik led strips maar daar heb je met elke camera flikkeringen. Dus ook met de One

[ Voor 5% gewijzigd door wackidth op 26-04-2013 11:53 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik gebruik net als eerst op m'n Desire standaard de app quickpic. Heb het sowieso niet zo met stock galleries, of erg traag of het werkt gewoon niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:36:
Andere gallery-app installeren... of log lekker uit bij FaceBook :) Goede idd: .nomedia-file proberen...
file managers, zoals bijv es file explorer kan galerij folders verstoppen, deze verschijnen er dan niet meer in. Verwacht mijn htc one vandaag of morgen dus kan het niet testen, misschien iemand bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Nog ff jullie mening om de batterijduur te vergroten. Het synchroniseren van 5 mail accounts.
Beter slim synchroniseren? Of om de 4 uur?
Ik hoef mijn mail niet direct te hebben en anders refresh ik zelf wel handmatig.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
weet iemand ook heel toevallig of de tmobile branded One ergens op de buitenkant Tmobile heeft staan? Dat was voorheen altijd zo en dat wil ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

witch_dv schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:07:
weet iemand ook heel toevallig of de tmobile branded One ergens op de buitenkant Tmobile heeft staan? Dat was voorheen altijd zo en dat wil ik echt niet.
Met een beetje zoeken had je het gevonden, maar het antwoord is.......
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Er zit geen sd-kaartje in zoals vroeger, maar als ik hem aan mijn pc aansluit zie ik ook geen geheugen in "Deze computer" Nu probeer ik via dropbox files erop te krijgen, (maar dat duurt erg lang)
Hoe kan ik direct bestanden van pc naar telefoon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
Btw.. die idioten die hun HTC One bekrassen met autosleutels hebben jullie ook al gezien?

Zilver: YouTube: HTC One aluminum body scratch test
Zwart: (al is deze niet heel duidelijk) YouTube: HTC One anti scratch

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Gertjuhjan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:26:
Er zit geen sd-kaartje in zoals vroeger, maar als ik hem aan mijn pc aansluit zie ik ook geen geheugen in "Deze computer" Nu probeer ik via dropbox files erop te krijgen, (maar dat duurt erg lang)
Hoe kan ik direct bestanden van pc naar telefoon krijgen?
usb?

Als je de One aansluit via usb aan een pc verschijnt hij direct onder Portable Devices in "Deze Computer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
wackidth schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:07:
Nog ff jullie mening om de batterijduur te vergroten. Het synchroniseren van 5 mail accounts.
Beter slim synchroniseren? Of om de 4 uur?
Ik hoef mijn mail niet direct te hebben en anders refresh ik zelf wel handmatig.
Altijd op handmatig zetten als het kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

SAWYER schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:29:
[...]

usb?

Als je de One aansluit via usb aan een pc verschijnt hij direct onder Portable Devices in "Deze Computer"
USB. Idd, zoiets hadik gisteren thuis gezien. Ik dacht dat dat alleen voor media was(video, geluid etc.)
Hier op het werk werkt het helaas niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
SAWYER schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:29:
[...]

usb?

Of via airdroid, via wifi, gaat ook behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
dannzyx schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:34:
[...]

Of via airdroid, via wifi, gaat ook behoorlijk rap.
Net zo snel als dropbox, wat hij dus te langzaam vindt.
Lan Sync staat normaal altijd aan in Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of ik ook kan instellen dat mijn LED knippert als er een melding binnenkomt als hij aan het laden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 16:42
Heeft iemand hem al geroot? Vol. down+power doet een normale boot ipv naar bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
wackidth schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:52:
Heb over het algemeen geen last van flikkeringen met de camera. Met "normale" verlichting.
Thuis heb ik led strips maar daar heb je met elke camera flikkeringen. Dus ook met de One
Maar zie je dat ook terug als je een foto neemt, in de foto zelf? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
naamloos4 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:27:
Heeft iemand hem al geroot? Vol. down+power doet een normale boot ipv naar bootloader.
[HTC One] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Alara78 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:43:
[...]

Dat is wel vreemd aangezien ik ervoor kan kiezen de Facebook map in de gallery te hiden.
Hoe doe je dat dan? Zoek me er een ongeluk naar.

Ik heb nu heel facebook eruit verwijderd maar dan krijg je zo'n lelijk zwart vrienden block

[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 26-04-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:53
Gisteren besloten om mijn HTC One weg te doen. Toch iets te groot voor mijn kleine handjes. Ik baal wel flink, vind het echt een geweldig toestel!

Dat wordt een tweede iPhone 5. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 19:20
TZC-T1-FX schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:26:
Gisteren besloten om mijn HTC One weg te doen. Toch iets te groot voor mijn kleine handjes. Ik baal wel flink, vind het echt een geweldig toestel!

Dat wordt een tweede iPhone 5. *zucht*
Heb je al geprobeerd om je vingers uit te rekken???

Hieronder mijn gratis Tweakers-Top-Tip

Goed laten weken in warm water, daarna oprekken door een touwtje (1meter lang) aan een schroef in de muur te knopen, vervolgens het touwtje aan he topje van je vingers knopen en zo hart mogelijk een meter over 3 achteruit proberen te lopen.....
;)

Maar goed, is het formaat niet gewoon gewenning?? Kan me voorstellen dat wanneer je van een iPhone komt je even moet wennen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
Btw.. die idioten die hun HTC One bekrassen met autosleutels hebben jullie ook al gezien?

Zilver: YouTube: HTC One aluminum body scratch test
Zwart: (al is deze niet heel duidelijk) YouTube: HTC One anti scratch
ik heb hem nooit bij m'n sleutels in de zak zitten en er op een of andere wonderbaarlijke wijze toch al een kras op zitten...
dus daar gaat toch maar een screenprotector op binnenkort..
Zijn er nog magische methodes om krasjes iets weg te kunnen poetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
rjvisje schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:49:
[...]

ik heb hem nooit bij m'n sleutels in de zak zitten en er op een of andere wonderbaarlijke wijze toch al een kras op zitten...
dus daar gaat toch maar een screenprotector op binnenkort..
Zijn er nog magische methodes om krasjes iets weg te kunnen poetsen?
Jawel, maar dat hoort hier niet thuis. Graag ook eerst zelf even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:17:
[...]

Hoe doe je dat dan? Zoek me er een ongeluk naar.

Ik heb nu heel facebook eruit verwijderd maar dan krijg je zo'n lelijk zwart vrienden block
Oh sorry, never mind.

Ik dacht dat je het mapje Facebook bedoelde, niet dat overzicht van alle foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Bullet NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:36:
[...]

Heb je al geprobeerd om je vingers uit te rekken???

Hieronder mijn gratis Tweakers-Top-Tip

Goed laten weken in warm water, daarna oprekken door een touwtje (1meter lang) aan een schroef in de muur te knopen, vervolgens het touwtje aan he topje van je vingers knopen en zo hart mogelijk een meter over 3 achteruit proberen te lopen.....
;)

Maar goed, is het formaat niet gewoon gewenning?? Kan me voorstellen dat wanneer je van een iPhone komt je even moet wennen...
Hahaha _/-\o_ Nee maar ik heb hem voor een dag ongeveer gebruikt, maar ik greep telkens naar mijn iPhone 5 als ik een mailtje moest antwoorden. Uiteindelijk was de HTC One voor mij meer een goodie dan een echte smartphone die ik dagelijks kan gebruiken.

Ik heb nog mijn best gedaan om de HTC One te accepteren, maar het lukt me maar niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 11:36

Kwastie

Awesomeness

TZC-T1-FX schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:06:
[...]

Hahaha _/-\o_ Nee maar ik heb hem voor een dag ongeveer gebruikt, maar ik greep telkens naar mijn iPhone 5 als ik een mailtje moest antwoorden. Uiteindelijk was de HTC One voor mij meer een goodie dan een echte smartphone die ik dagelijks kan gebruiken.

Ik heb nog mijn best gedaan om de HTC One te accepteren, maar het lukt me maar niet. |:(
Na één dag kom je tot die conclusie? Klinkt alsof je het niet eens hebt willen proberen 8)7 :P

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ja, dat heb ik al na één dag. 4.7 inch is voor mij echt te groot en niet fijn met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01
Och dat heb ik ook met de ZX gehad, na 3 dagen was ik dat ding spuugzat en pakte ik mijn Desire Z weer. Kan voorkomen toch?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

TZC-T1-FX schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:19:
Ja, dat heb ik al na één dag. 4.7 inch is voor mij echt te groot en niet fijn met één hand.
Huh? Heb je hem al?
Ik dacht dat Oompa Loompaland nog steeds levering problemen had :+

#Excuses

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 12:56
Heeft iemand al de 23GB extra dropbox-ruimte gekregen?
Ik heb ingelogd in de, voorgeinstalleerde, drpobox-app, maar geen extra space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker, heb ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty19
  • Niet online
al es eerder extra space via htc in dropbox verkregen? Dan krijg je een volgende keer namelijk niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
yannickie111 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:30:
Ik heb ingelogd in de, voorgeinstalleerde, drpobox-app, maar geen extra space...
ja die heb ik gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik kreeg het pas toen ik via de htc-site op een link klikte. Toen werd ik doorverwezen naar dropbox en had ik ineens 24 gb erbij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Laat me raden, jij bent in het verleden ooit stout geweest en je heb ooit een losse APK van een s3 of hox geïnstalleerd om toen die extra GB's te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10-10 12:56
qwerty19 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:34:
al es eerder extra space via htc in dropbox verkregen? Dan krijg je een volgende keer namelijk niets..
Wel ooit op de iets minder legale manier, maar die was toen ook weer binnen een dag weg...
(Eigenlijk heb ik de ruimte ook niet nodig, want heb al 23 GB, maar toch >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty19
  • Niet online
Ah, kijk, da's dan je straf :+
yannickie111 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:35:
[...]

Wel ooit op de iets minder legale manier, maar die was toen ook weer binnen een dag weg...
(Eigenlijk heb ik de ruimte ook niet nodig, want heb al 23 GB, maar toch >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Nu online

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Trackerfire schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:02:
[...]
Hij zat inderdaad in een carkit :)! Beetje gevaarlijk ook filmen en filerijden tegelijk :D
Het zou kunnen dat je meereed met iemand en vanaf de bijrijdersstoel filmde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die extra dropbox ruimte dan? Ik kreeg maar 500mb geloof ik, heb in totaal 3gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:48:
Hoe komen jullie aan die extra dropbox ruimte dan? Ik kreeg maar 500mb geloof ik, heb in totaal 3gig.
Heb je dropbox geinstalleerd op je HTC One?
Daarna moet je daar op inloggen.
Daarna ga je naar de website van dropbox en dan log je daar in.
Dan zal ergens wel iets geactiveerd zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:48:
https://www.dropbox.com/help/249/en

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ligt een SH34EW voor me, helemaal top!
Zal heus wel iets zijn, maar kom op, ding ziet er prachtig afgewerkt uit, dus of het spleetje 1 micron is of 2...
Bullet NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:34:
Laat me raden, jij bent in het verleden ooit stout geweest en je heb ooit een losse APK geïnstalleerd
Heb ik toen zelfs een topic voor gestart en zelf dus ook toegepast, was na 'n maand weer weg...
Bij m'n One X kreeg ik het nog wel, bij de One X+ niet, contact opgenomen met de Dropbox-support.
Uitgelegd dat ik in het verleden zo'n los apk'tje had gebruikt, nu een One X+ had blabla, hop 25GB erbij!

[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 16:00 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx! Het is gelukt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:59:
Hier ligt een SH34EW voor me, helemaal top!
Zal heus wel iets zijn, maar kom op, ding ziet er prachtig afgewerkt uit, dus of het spleetje 1 micron is of 2...

[...]

Heb ik toen zelfs een topic voor gestart en zelf dus ook toegepast, was na 'n maand weer weg...
Bij m'n One X kreeg ik het nog wel, bij de One X+ niet, contact opgenomen met de Dropbox-support.
Uitgelegd dat ik in het verleden zo'n los apk'tje had gebruikt, nu een One X+ had blabla, hop 25GB erbij!
Kan me ook niet voorstellen dat mensen werkelijk vallen over een spleetje waar je je eerst bij jezelf 5x afvraagt of het nu, de schittering is van het metalen randje of echt piep klein spleetje. Moest eerst 3x mijn toestel in ander licht houden voor ik met zekerheid wat kon zien. 8)7 (En nee mankeert echt niks aan mijn ogen)

Maar goed, dodepixels snap ik dan wel weer. Zag ook foto hier ergens in het topic van een ONE die helemaal niet netjes was afgewerkt, daar kan ik ook inkomen om terug te sturen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

Gertjuhjan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:34:
[...]

Ik kreeg het pas toen ik via de htc-site op een link klikte. Toen werd ik doorverwezen naar dropbox en had ik ineens 24 gb erbij:)
de htc site? Ik heb de one al lang aangemeld op dropbox en de app geopend maar nog steeds 2GB :/

edit:
Oké ik krijg na het kijken op de dropbox site en de app opeens een mailtje met "Complete Get Started to claim the free space that comes with your HTC device!" :+

[ Voor 19% gewijzigd door wootah op 26-04-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrymger
  • Laatst online: 25-06 18:12
Moet zeggen, ik ben best impressed na een klein weekje met de One te hebben doorgebracht, Vooral audio kwaliteit tijdens het opnemen van bas muziek is het beste wat ik ooit gehoord heb van een smartphone. Zojuist ook even wat naar youtube geupload ;D YouTube: HTC One Bass Test Hardstyle (Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind)
YouTube: HTC One Bass Test Metal (Fear Factory - Shock)
YouTube: HTC One Bass Test Trap (Skellism DAMN SON | Vol 2 BEST OF TRAP 2013)

Tijdens het typen van dit bericht kreeg ik ook de Medialink binnen, eerste indruk; leuk voor powerpoints en PDF's files op school/ werk maar full HD Game of Thrones streamen werd hem niet (100% vloeiend dan). Verder wel erg gebruiksvriendelijk, en weer een extra oplader erbij ^_^. Ook kan je de audio output niet kiezen, en aangezien mijn Dell U2711 geen speakers heeft is het geluid foetsie.

[ Voor 19% gewijzigd door Skrymger op 26-04-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Mooie oplossing om toch toggles in je notification menu te krijgenAfbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/EZ6OqGe.png

Google Play: Power Toggles

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

[b][message=40162150,noline]
Tijdens het typen van dit bericht kreeg ik ook de Medialink binnen, eerste indruk; leuk voor powerpoints en PDF's files op school/ werk maar full HD Game of Thrones streamen werd hem niet (100% vloeiend dan). Verder wel erg gebruiksvriendelijk, en weer een extra oplader erbij ^_^. Ook kan je de audio output niet kiezen, en aangezien mijn Dell U2711 geen speakers heeft is het geluid foetsie.
Mja, als je de video start vanuit de gallery dan gaat hij eerst bufferen. Als je speelt met VLC dan stuurt hij het beeld 1 voor 1 door wat misschien niet zo vloeiend is. Eigenlijk het zelfde als je via remote desktop gaat gamen draadloos, ook niet al te best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrymger
  • Laatst online: 25-06 18:12
renzo4000 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:51:
Mooie oplossing om toch toggles in je notification menu te krijgen[afbeelding]

Google Play: Power Toggles
Wauw, die is best netjes, gelijk geinstalleerd. Nu nog die energy save troep weg, hoe heb je dat gefixed?
wootah schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:52:
[...]

Mja, als je de video start vanuit de gallery dan gaat hij eerst bufferen. Als je speelt met VLC dan stuurt hij het beeld 1 voor 1 door wat misschien niet zo vloeiend is. Eigenlijk het zelfde als je via remote desktop gaat gamen draadloos, ook niet al te best :P
ja, dat is dus het probleem, gestreamt via MX player, omdat de gallery app vast loopt tijdens het afspelen van die file, geen idee waarom ^_^, moet nog een keer een andere 1080P file proberen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Skrymger op 26-04-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

Skrymger schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:54:
[...]

Wauw, die is best netjes, gelijk geinstalleerd. Nu nog die energy save troep weg, hoe heb je dat gefixed?

[...]

ja, dat is dus het probleem, gestreamt via MX player, omdat de gallery app vast loopt tijdens het afspelen van die file, geen idee waarom ^_^, moet nog een keer een andere 1080P file proberen ;)
Misschien is dit niet van toepassing bij streaming, maar helpt het niet om hardware decoding uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09-10 18:41
Skrymger schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:54:
[...]

Die wil ik ook foetsie, is bah!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Applicatie afsluiten in de instellingen, of vanuit de notificatiebalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09-10 18:41
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:17:
Applicatie afsluiten in de instellingen, of vanuit de notificatiebalk :)
mmm ja klopt had ik al gelezen bedenk ik me nu, wil alleen soms wel energie besparen...

Nou dan maar wat extra handelingen zo nu en dan.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zijn er nu nog verschillende uitvoeringen afhankelijk van de 4g banden? Want die van mij gaat naar Canada verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Ik las afgelopen week dat er een camera update is uitgekomen.
Ik ben even snel door de topic heen geraasd, sorry als ik het over het hoofd heb gezien, maar hebben jullie hier al positieve ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megamind schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:23:
Zijn er nu nog verschillende uitvoeringen afhankelijk van de 4g banden?
Want die van mij gaat naar Canada verkassen.
Die zijn er ja :)
monkeyfntstc schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:24:
Ik las afgelopen week dat er een camera update is uitgekomen.
Camera-update klinkt wel heel hip, oa de camera performance werd iets aangepakt :)

Klein dingetje wat veel mensen vast al kennen, maar toch leuk blijft:
Om te kijken of alle hardware op je HTC One werkt kun je naar het 'HTC Function Test' menu gaan...
Dit doe je door in de dialer de volgende code in te toetsen: *#*#3424#*#* en *tadaa* testen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:34:

de camera performance werd iets aangepakt :)
En is er een merkwaardig verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I don't know, is genoeg over de camera gebabbeld de laatste pagina's :)

Wat hebben jullie voor type scherm?
CLB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:55:
- Wordt er weer gebruikgemaakt van verschillende panels en fabrikanten voor het scherm van de One?
Het ziet er inderdaad wel weer zo uit, wat ook bij de HTC One X het geval was, kwestie van uitzoeken.
Ik een 'JDI_SAMSUNG_C2_2', seht gut aus!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
Net de medialink binnengekregen, woensdag besteld, vanavond maar es ff meeklooien. Maar wat zit daar een mooie lange kabel bij, in tegenstelling tot die die bij het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:08:

[...]
Ik heb er vandaag 2 in de handen gehad, echter bij beide net iets te grote kieren.... Ik wacht nog even een weekendje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32

[...]
PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2

Idd vind het scherm mooier dan die van mijn One X, vooral stuk helderder. Volgens mij had ik een sharp display in mijn One X (Was wat aan gelige kant, deze iets aan de blauwe.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharp was idd wat gelig, Acer was wittig/grijs/blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 11:27
Kreeg zojuist een OTA melding. Verder al iemand deze geinstalleerd?

Afbeeldingslocatie: http://www.surfhost.nl/dump/2013-04-26%2019.32.23.png

[ Voor 17% gewijzigd door SurfHost op 26-04-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 16:16
Ook hier een JDI_SAMSUNG_C2_2 in een SH34EW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

SurfHost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:39:

[afbeelding]
Kijk eens de laatste paar dagen terug :P. Is er al sinds woensdag of dinsdag

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay even een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gevonden...

Op de one x , kon ik met een nfc reader programma bepaalde nfc tags lezen.....

Op de One lukt dit niet met dezelfde programma's, heeft iemand een idee welke programma's wel werken met de one nfc ?

En hoe test ik dan eigenlijk ( zonder er een tweede telefoon bij te halen ) of de nfc wel werkt ? :?

Oplossing gevonden .....Inderdaad de apps van NXP werken...

Maar bij de One X hoefde je niet echt zo precies te zijn, je kon gewoon de tag onde de X houden en hij las hem
uit, Bij de One moet je hem echt tegen de camera aanhouden ( aan de achterkant dus ) :)

[ Voor 26% gewijzigd door jodel99999 op 26-04-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overal op internet gezocht of ik antwoord kon vinden op de volgende vraag:

Kun je nu wel of niet in STEREO opnemen?

Hebben video-opnames STEREO?
Ik lees veel over de HDR microfoon, maar zitten er dan ook twee in, op verschillene plaatsen?

Wsl, moet je bij details over een video-opname kunnen zien of het stereo is.....

Wie o wie kan het verlossende antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
wontcachme schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:41:
[...]

Kijk eens de laatste paar dagen terug :P. Is er al sinds woensdag of dinsdag
Oeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
jodel99999 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:46:

Op de One lukt dit niet met dezelfde programma's, heeft iemand een idee welke programma's wel werken met de one nfc ?

En hoe test ik dan eigenlijk ( zonder er een tweede telefoon bij te halen ) of de nfc wel werkt ? :?
Geloof dat ik ergens had gelezen dat ze de app van NXP gebruikte, heb zelf nog geen One kan het dus niet bevestigen.

Edit: als je duits goed genoeg is heb je hier wel wat denk ik; YouTube: NFC-Tag mit dem HTC One von Vodafone beschreiben und auslesen

[ Voor 13% gewijzigd door wimstradamus op 26-04-2013 20:22 ]

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
jodel99999 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:46:

Ik heb een Samsung TecTile liggen en de One reageert pas als ik deze tegen het toestel hou ter hoogte van de camera. Op het HTC logo of eronder reageert hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En zorg dat de nfc functie ook aanstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
SurfHost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:55:
[...]

Ik heb een Samsung TecTile liggen en de One reageert pas als ik deze tegen het toestel hou ter hoogte van de camera. Op het HTC logo of eronder reageert hij niet.
Het streepje boven, en de cikcel om de camera lens is dan ook de NFC antenne, dus dat kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:47:
Ik heb overal op internet gezocht of ik antwoord kon vinden op de volgende vraag:

Kun je nu wel of niet in STEREO opnemen?

Hebben video-opnames STEREO?
Ik lees veel over de HDR microfoon, maar zitten er dan ook twee in, op verschillene plaatsen?

Wsl, moet je bij details over een video-opname kunnen zien of het stereo is.....

Wie o wie kan het verlossende antwoord geven?
Ja, de HTC One neemt op in stereo, met 192 Kbps (96 per kanaal).

Zie verder ook dit stukje uit de review van Anandtech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Waar kan ik zien wat voor scherm ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
waar ik eigenlijk ook niks over kan vinden, is de irriterende dots over een foto van een contact info als er iemand
belt, is dit uit te zetten ?

Het ziet er gewoon niet uit........
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
SurfHost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:55:
[...]

De NFC antenna zit ook om de camera heen :)
Vandaar dat de One hem ook alleen daar oppikt.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
SurfHost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:39:

[afbeelding]
Gebruik hem al een paar dagen, de update werkt prima.
En de touch buttons "terug" en "home" reageren veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Laatst online: 16-12-2023
Mijn HTC One heeft 3 dode pixels in het scherm. Gelijk teruggestuurd en opgegeven als DOA. Krijg nu een nieuwe. Alleen is nu de vraag wanneer, want ze zijn zoals jullie weten slecht leverbaar.
Ik zou zeggen check dit ook even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
jodel99999 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:52:
waar ik eigenlijk ook niks over kan vinden, is de irriterende dots over een foto van een contact info als er iemand
belt, is dit uit te zetten ?

Het ziet er gewoon niet uit........
8)7
Dat lijkt me gewoon HTC's manier om te compenseren voor het feit dat contactfoto's die op je Google-account (zonder Google+) worden opgeslagen een gigantisch lage resolutie meekrijgen.

Als je een Google+ account hebt en je contact zit daar op krijg je die filter niet:
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.mos.techradar.futurecdn.net//art/mobile_phones/HTC/HTC_One/Screengrabs/2013-03-13%2001.34.35-900-100.jpg
(Plaatje van TechRadar)

edit: Ik lees zojuist dat plaatjes met een genoeg hoge resolute vanuit Facebook en die je zelf hebt gemaakt ook zonder filter werken.

[ Voor 9% gewijzigd door M-en-M op 26-04-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:49:
Waar kan ik zien wat voor scherm ik heb?
Een van de linkjes volgen, daar staat een how-to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
Net iets ontdekt wat ik eigenlijk wel irritant vind. Wanneer je een foto maakt met een bepaalde instelling (bijv. HDR of nacht) en vervolgen ff snel wat anders doet, dan weer terug gaat naar de camera de instelling weer op "normaal" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:33:
[...]

Ja, de HTC One neemt op in stereo, met 192 Kbps (96 per kanaal).

Zie verder ook dit stukje uit de review van Anandtech.
thanks !!
Pagina: 1 ... 50 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)