Net even een factory reset gedaan, helemaal gewiped maar nog steeds haperingen tijdens spelen. Ben bang dat dit een verhaaltje garantie gaat worden.
Verwijderd
Weet iemand een goede gratis videospeler voor 1920x1080 HD filmpjes ?
De standaard speler speelt geen geluid af. En VLC hapert constant tijdens afspelen.
De standaard speler speelt geen geluid af. En VLC hapert constant tijdens afspelen.
Verwijderd
MXplayerVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:35:
Weet iemand een goede gratis videospeler voor 1920x1080 HD filmpjes ?
Wel even op software render zetten, bij HW render synct het beeld en geluid slecht
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb mijn HTC one ook binnen, dus ik kom eens mooi meepraten hier.
In het boekje wordt geadviseerd om je telefoon eerst helemaal op te laden. Moet ik hem daar voor uit laten staan of kan ik hem ook aanzetten?
Hoe lang duurt het meestal om hem compleet op te laden?
In het boekje wordt geadviseerd om je telefoon eerst helemaal op te laden. Moet ik hem daar voor uit laten staan of kan ik hem ook aanzetten?
Xbox: Gulpener88
Hier ongeveer 3 uur, maar ik laad hem meestal snachts op ookal is de batterij nog niet geheel leeg.Gertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:58:
Ik heb mijn HTC one ook binnen, dus ik kom eens mooi meepraten hier.
Volgens mij heb ik in een review gelezen dat hij ongeveer 3,5 uur nodig heeft om helemaal op te laden
Ook dus bij de eerste lading?
En is dit als hij uit of aan staat?
(ik wil zo goed mogelijk met accu omgaan, maart ik wil er ook mee spelen:P)
Ik heb hem de eerste keer gewoon leeg laten lopen en daarna volledig opgeladen, maargoed het is super lastig om van die telefoon af te blijvenGertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:01:
Ook dus bij de eerste lading?
[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 25-04-2013 14:09 ]
Toestel aangemeld bij HTC ter reparatie. Je bent het toestel dan ongeveer 2 weken kwijt. Heb naast het hapering probleem ook meteen aangegeven dat het toestel een opening heeft aan de bovenkant en de volumetoets er niet waterpas inzat.
Zal mij benieuwen hoe ze dit gaan oplossen of dat ik een nieuw toestel krijg.
Ik hoop niet dat ze de software enkel voor je flashen, maar dat ze er meteen een nieuw mobo in gooien.NeonovA schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:09:
Toestel aangemeld bij HTC ter reparatie. Je bent het toestel dan ongeveer 2 weken kwijt. Heb naast het hapering probleem ook meteen aangegeven dat het toestel een opening heeft aan de bovenkant en de volumetoets er niet waterpas inzat.
In een One... Dat lijkt mij "best wel een onderneming" eigenlijknetblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:10:
Ik hoop niet dat ze de software enkel voor je flashen, maar dat ze er meteen een nieuw mobo in gooien.
Nickname does not reflect reality
Wie weet hebben ze speciale manieren om dat ding wel open te maken? Geen idee.Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:17:
[...]
In een One... Dat lijkt mij "best wel een onderneming" eigenlijk
Net ook mijn One mogen ontvangen, na 1 maand op de pre-order lijst te hebben gestaan.
Mijn eerste indruk: Wat een geweldig mooi scherm en een geweldig mooie telefoon. Heb wel blinkfeed meteen een pagina op zij gedrukt, dat hoeft van mij allemaal niet.
Mijn eerste indruk: Wat een geweldig mooi scherm en een geweldig mooie telefoon. Heb wel blinkfeed meteen een pagina op zij gedrukt, dat hoeft van mij allemaal niet.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Wat ik altijd belangrijk vind van een telefoon is hoe deze aanvoelt in je hand. Natuurlijk erg subjectief, maar de Samsung Galaxy vind ik echt aanvoelen als een cheapass plastic toestel waardoor deze voor mij een no go is. Ik heb nu een Iphone4S en dit voelt echt aan als een kwalitatief toptoestel. Hiervoor heb ik de HTC Sensantion gehad en die vond ik op zich wel plezierig in de hand liggen.
Wat is jullie mening.
De One vind ik op het oog echt de mooiste telefoon van deze generatie, maar twijfel nog erg gezien mijn "slechte"ervaringen met de Sensation. Deze is welgeteld 6 keer terug geweest voor reparatie en nu mijn garantie inmiddels is verlopen, herkent deze geen simkaarten meer.
Ik denk dat ik dit topic dan ook nog even ga volgen om te kijken hoe de kwaliteit op langere termijn is.
Wat is jullie mening.
De One vind ik op het oog echt de mooiste telefoon van deze generatie, maar twijfel nog erg gezien mijn "slechte"ervaringen met de Sensation. Deze is welgeteld 6 keer terug geweest voor reparatie en nu mijn garantie inmiddels is verlopen, herkent deze geen simkaarten meer.
Ik denk dat ik dit topic dan ook nog even ga volgen om te kijken hoe de kwaliteit op langere termijn is.
PSN ID Binloading_nl
als je t met abonnement hebt dan horen ze dit toch gewoon binnen 8 dagen om t ruilen?NeonovA schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:09:
7 dagen stond in mijn brief!joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:25:
[...]
als je t met abonnement hebt dan horen ze dit toch gewoon binnen 8 dagen om t ruilen?
oh..mja dat is dan wel een punt voor mensen die haantje de voorste willen zijn:)
Het is off-topic, maar je hebt 2 jaar garantie en de HTC Sensation is vanaf 26 mei 2011 pas geleverd, je hebt dus nog gewoon garantie!steefje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:22:
Wat ik altijd belangrijk vind van een telefoon is hoe deze aanvoelt in je hand. Natuurlijk erg subjectief, maar de Samsung Galaxy vind ik echt aanvoelen als een cheapass plastic toestel waardoor deze voor mij een no go is. Ik heb nu een Iphone4S en dit voelt echt aan als een kwalitatief toptoestel. Hiervoor heb ik de HTC Sensantion gehad en die vond ik op zich wel plezierig in de hand liggen.
Wat is jullie mening.
Meer een punt dat ik geen zin heb om weer naar Duitsland te rijden. Dan zou ik wellicht moeten wachten tot ze weer toestellen op voorraad hebben. Als ik het dan van uit mijn luie stoel kan laten fixen doe ik dat eerder.joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:27:
oh..mja dat is dan wel een punt voor mensen die haantje de voorste willen zijn:)
Het was mij zelf niet eerder opgevallen (ik speel zelf geen spellen op mijn telefoon). Maar inderdaad als ik Angry Birds installeer en dan heel goed kijk kan ik ook kleine haperingen zoals in het filmpje te zien.
Het lijkt mij ook sterk dat dit een hardware probleem is, waarschijnlijk eerder een niet geoptimaliseerde driver o.i.d.
Het lijkt mij ook sterk dat dit een hardware probleem is, waarschijnlijk eerder een niet geoptimaliseerde driver o.i.d.
Hoop toch echt dat de batterij duur beter wordt. Vanochtend vol mee en nu al leeg. Op energiebesparing.
Beetje browsen Twitter geen zware dingen.
Toestel wordt al erg warm terwijl ik dit aan het tikken ben.
.
Heb het echt bij elk spel dat het mij opvalt. Iets waar ik dus met de Samsuns GS2 geen last van had. Tevens haperen de filmpjes ook heel licht. Helaas vallen dat soort dingen mij heel erg snel op. Wellicht dat ik gewoon een pietlut ben.
Naja toestel had ook panel gaps dus hij zal sowieso niet voor niets die kant op gaan.
Geen games die op de achtergrond draaien? Ik heb bv een game met the simpsons en die draait vrolijk bij het opstarten mee, vreet ook sneller je batterij leeg.wackidth schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:07:
Hoop toch echt dat de batterij duur beter wordt. Vanochtend vol mee en nu al leeg. Op energiebesparing.
Hmmm, hoeft niet persé. Iets (app/game) dat op de achtergrond "aan" staat of automatisch wordt opgestart hoeft niet daarom meteen een resource hog/accu verbruiker te zijn.netblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:22:
Geen games die op de achtergrond draaien? Ik heb bv een game met the simpsons en die draait vrolijk bij het opstarten mee, vreet ook sneller je batterij leeg.
Check hieronder maar een paar apps die blijkbaar op mijn telefoon vanzelf zijn opgestart of nog op de achtergrond draaien en hoeveel CPU-tijd deze in beslag hebben genomen. Geheel/vrijwel niets dus. Ze zullen wel in het geheugen staan maar verder niet veel doen om de telefoon te vertragen dan wel accu te verbruiken. Op het moment dat je die app start "is" 'ie er meteen/sneller, da's uiteraard het voordeel van cachen.
Wil niet zeggen dat die Simpsons game "dus" niets doet qua accuduur, maar het hoéft niet persé, op zich

Nope geen games..... Zag wel dat de androidworld app 25% had gebruikt tov 51% Webbrowser. Dus die er ff afgegooid en weer opnieuw kijken.netblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:22:
[...]
Geen games die op de achtergrond draaien? Ik heb bv een game met the simpsons en die draait vrolijk bij het opstarten mee, vreet ook sneller je batterij leeg.
.
Leuke tool, hoe heet deze? Wil wel even kijken wat deze laat zienBrad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:39:
[...]
Hmmm, hoeft niet persé. Iets (app/game) dat op de achtergrond "aan" staat of automatisch wordt opgestart hoeft niet daarom meteen een resource hog/accu verbruiker te zijn.
Check hieronder maar een paar apps die blijkbaar op mijn telefoon vanzelf zijn opgestart of nog op de achtergrond draaien en hoeveel CPU-tijd deze in beslag hebben genomen. Geheel/vrijwel niets dus. Ze zullen wel in het geheugen staan maar verder niet veel doen om de telefoon te vertragen dan wel accu te verbruiken. Op het moment dat je die app start "is" 'ie er meteen/sneller, da's uiteraard het voordeel van cachen.
Wil niet zeggen dat die Simpsons game "dus" niets doet qua accuduur, maar het hoéft niet persé, op zich
[afbeelding]
Verlaat je zo'n app dan met Home ipv Back? Met Home een app verlaten = stug doordraaien op de achtergrond over het algemeen. Sommige apps sluiten ook niet (geheel) met Back maar verreweg de meeste wel i.i.ig.wackidth schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:42:
Nope geen games..... Zag wel dat de androidworld app 25% had gebruikt tov 51% Webbrowser. Dus die er ff afgegooid en weer opnieuw kijken.
Dat is System Panel, enorm uitgebreide en boeiende (if you're into this stuff) appnetblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:43:
Leuke tool, hoe heet deze? Wil wel even kijken wat deze laat zien
Verticale balkje naast elke app/service laat meteen zien hoeveel van de CPU die op dat moment aan het verbruiken is. Is dat balkje leeg, zoals hieboven, zal deze app/service bijzonder weinig doen voor je accuduur.
[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 25-04-2013 15:48 ]
Dan doe je iets niet goed. Hoge helderheid? Veel syncen? Veel lage bereik gebieden? Ik heb redelijk wat spelletjes gedaan vandaag, beetje twitter en zit nu op 86% sinds 0800.wackidth schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:07:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Helderheid op auto. Nu ben ik wel altijd onderweg dus veel licht heb wel het idee dat deze op max staat.wontcachme schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:51:
[...]
Dan doe je iets niet goed. Hoge helderheid? Veel syncen? Veel lage bereik gebieden? Ik heb redelijk wat spelletjes gedaan vandaag, beetje twitter en zit nu op 86% sinds 0800.
.
Om hier nog even op terug te komen, ik kan dus ook de kleine haperingen bij Angry Birds zien en om even uit te sluiten dat het toestel of de huidige software een performance probleem heeft heb ik zojuist de benchmarks gedraaid die Tweakers ook heeft gebruikt bij de review van de One. En de resultaten daarvan zijn gewoon uitstekend, ik haal zelfs 3fps meer dan in de review wat waarschijnlijk komt door de inmiddels verbeterde software. Tevens zie ik in die benchmark ook visueel de haperingen niet.NeonovA schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:09:
Heb het echt bij elk spel dat het mij opvalt. Iets waar ik dus met de Samsuns GS2 geen last van had. Tevens haperen de filmpjes ook heel licht. Helaas vallen dat soort dingen mij heel erg snel op. Wellicht dat ik gewoon een pietlut ben.Naja toestel had ook panel gaps dus hij zal sowieso niet voor niets die kant op gaan.
De haperingen zijn dus waarschijnlijk echt optimalisatie issues van de game met de net nieuwe One.
de accuduur valt mij tot nu toe juist heel erg mee. Ik heb het toestel eergisteravond opgeladen. Wel erg weinig gebeld overigens maar toch een paar telefoontjes, wat surfen, facebook enz. (geen spelletjes oid)

Een benchmarktest had ik ook al uitgevoerd en deze was ook goed te noemen. Toch vind ik het vreemd dat ik bij alle spellen die ik draai ik haperingen zie. Wellicht dat alle spellen nog geoptimaliseerd moeten worden maar apart is het wel.ik222 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:09:
[...]
Om hier nog even op terug te komen, ik kan dus ook de kleine haperingen bij Angry Birds zien en om even uit te sluiten dat het toestel of de huidige software een performance probleem heeft heb ik zojuist de benchmarks gedraaid die Tweakers ook heeft gebruikt bij de review van de One. En de resultaten daarvan zijn gewoon uitstekend, ik haal zelfs 3fps meer dan in de review wat waarschijnlijk komt door de inmiddels verbeterde software. Tevens zie ik in die benchmark ook visueel de haperingen niet.
De haperingen zijn dus waarschijnlijk echt optimalisatie issues van de game met de net nieuwe One.
Zojuist nog een aflevering van een serie naar de telefoon gesleept, deze werkt wel zonder hick-ups.
Kan me voorstellen dat het iets met optimalisatie/compatibiteit te maken heeft. Heb ook al gehoord dat er best veel applicatie's vanuit de Play Store niet geïnstalleerd kunnen worden, omdat de Playstore aangeeft dat de app niet compatible is met de One.NeonovA schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:24:
[...]
Een benchmarktest had ik ook al uitgevoerd en deze was ook goed te noemen. Toch vind ik het vreemd dat ik bij alle spellen die ik draai ik haperingen zie. Wellicht dat alle spellen nog geoptimaliseerd moeten worden maar apart is het wel.
Zojuist nog een aflevering van een serie naar de telefoon gesleept, deze werkt wel zonder hick-ups.
Da's meestal een resolutie/dpi-issue en is vaak op te lossen met een multi-dpi Play Store.BB72 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:26:
Heb ook al gehoord dat er best veel applicatie's vanuit de Play Store niet geïnstalleerd kunnen worden, omdat de Playstore aangeeft dat de app niet compatible is met de One.
Je hebt sowieso een pincet nodig om het menu van Angry Birds te bedienen op het 1920 x 1080 scherm dus het is er sowieso niet voor gemaaktBB72 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:26:
[...]
Kan me voorstellen dat het iets met optimalisatie/compatibiteit te maken heeft. Heb ook al gehoord dat er best veel applicatie's vanuit de Play Store niet geïnstalleerd kunnen worden, omdat de Playstore aangeeft dat de app niet compatible is met de One.
Ik denk dus ook dat het een probleem met een bepaalde engine i.c.m. de enorme resoultie van de One is.
Wat ik geinig vind is de remote control. Ik had op het werk voor de grap de televisie uitgezet:P En hun maar steeds weer aanzetten:P
Ik ging gisteren de Media Markt pesten. Remote --> Samsung --> uit. Hele stand met Samsung televisies ineens uit! Snel maar weer aangezet en weggelopen.

Oehhhh dit klinkt als een leuke grap in het weekendTZC-T1-FX schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:01:
Ik ging gisteren de Media Markt pesten. Remote --> Samsung --> uit. Hele stand met Samsung televisies ineens uit! Snel maar weer aangezet en weggelopen.
Held!TZC-T1-FX schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:01:
Ben benieuwd hoe winkels zich daar in de toekomst gaan tegen wapenen.
ps, doet me denken aan mijn jeugdjaren. Samen met je vriendjes me t de afstandbediening van thuis de wijk terroriseren. De een een Philips, de ander een Sony, JVC, Akai etc in de binnenzak
Dan nog liever de tv uit dan dat een of andere grappenmaker sukkel het volume van je versterker op 1000 knalt. Dat zijn imho geen grappen. Maar ik zal hier dan ook wel gewoon te oud voor zijn
Nee dat is moedwillig iets slopen. M'n pa snapte er van de week niks van toen ik op bezoek kwam om te eten, tv op een andere zender enzo, hij moet er wel om lachen toen die er achter kwam dat m'n telefoon ook een afstandsbediening was.Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:10:
Dan nog liever de tv uit dan dat een of andere grappenmaker sukkel het volume van je versterker op 1000 knalt. Dat zijn imho geen grappen. Maar ik zal hier dan ook wel gewoon te oud voor zijn
Waar ik laatst ook achter kwam is dat je met elke telefoon kan kijken of de batterijen van je normale afstandbedieningen nog lading hebben (mits het ir afstandsbedieningen zijn). Je moet de telefoon dan in foto stand zetten, de afstandbediening richten op de camera en op een knop drukken. Zie je een lichtpuntje op je telefoonbeeld dan werkt de remote nog
Nooit geweten dat dit werkte....
Nooit geweten dat dit werkte....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ook de medialink binnen........ Maar ik moet zeggen dat het toch wel toegevoegde waarde heeft
Ondanks dat Ik een smart tv heb werkt dit toch wel heel leuk..
Je streamt gewoon je complete beeldscherm! ff de One v van mijn vriendin geprobeerd maar dan moet je swipen. Werkt toch minder.
Ondanks dat Ik een smart tv heb werkt dit toch wel heel leuk..
Je streamt gewoon je complete beeldscherm! ff de One v van mijn vriendin geprobeerd maar dan moet je swipen. Werkt toch minder.
.
Hier een filmpje dat ik net heb opgenomen vanuit school naar huis :)!
Komt rechtstreeks van 't toestel dus geen verdere bewerking ondergaan ;-)!
YouTube: HTC One camera test A16
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Leuk filmpje, prima kwaliteit...... Maar blijf je niet een beetje lang links rijden???Trackerfire schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:31:
Cogitationis poenam nemo patitur
Haha, zo min mogelijk wisselen van baan altijd daar. Gebeuren dagelijks ongelukken, omdat een aantal gasten dat keer op keer doen... ik heb het wel afgeleerd inmiddels, dan maar iets tegen de regelsBullet NL schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:35:
[...]
Leuk filmpje, prima kwaliteit...... Maar blijf je niet een beetje lang links rijden???
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Mijn HTC One kan geen verbinding maken met de medialink. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Wifi staat aan op de telefoon.
5ghz netwerk?Doncab schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:00:
Mijn HTC One kan geen verbinding maken met de medialink. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Wifi staat aan op de telefoon.
De Horizon kan werken op 2,4Ghz en 5 Ghz (tegelijk ook mogelijk)Doncab schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:04:
Horizon box van UPC. Is dat 5 GHz?
Volgens mij staat het standaard niet ingeschakeld (5Ghz).
[ Voor 12% gewijzigd door BluRay op 25-04-2013 19:28 ]
Ik heb de HTC one nu sinds 20 april in gebruik en moet zeggen dat de batterijduur echt zoveel beter is dan de galaxy S2. Waar ik eerst voor het eind van de ochtend al 40% kwijt was (7 uur sochtends uit de oplader) heb ik rond 17:00 nog steeds 70% staan. Geweldig!
Daarnaast heb ik de HTC media link gisteren ontvangen en ik moet zeggen dat het een erg leuke gadget is. Werkt soepel en is ideaal om te gebruiken om even een foto te laten zien of youtube filmpje.
Al met al erg blij met dit toestel en ik ben ervan overtuigd dat ik hier een flinke tijd mee kan doen.
Daarnaast heb ik de HTC media link gisteren ontvangen en ik moet zeggen dat het een erg leuke gadget is. Werkt soepel en is ideaal om te gebruiken om even een foto te laten zien of youtube filmpje.
Al met al erg blij met dit toestel en ik ben ervan overtuigd dat ik hier een flinke tijd mee kan doen.
Heb ik inmiddels ook gevonden. 5 GHz uitgeschakeld en alleen 2,4 gHz ingeschakeld, maar helaas... hij kan nog steeds geen verbinding maken
Hmm rot, ik heb hem helaas nog niet ontvangen, ze zijn wel langsgeweest maar ik was niet thuis, zaterdag heb ik een nieuwe bezorgafspraak met ze gemaakt, dan zal ik wel even kijken hoe en wat. Misschien zijn er in de tussentijd wel meer UPC luitjes met een horizon box die je kunnen helpen?Doncab schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:38:
Heb ik inmiddels ook gevonden. 5 GHz uitgeschakeld en alleen 2,4 gHz ingeschakeld, maar helaas... hij kan nog steeds geen verbinding maken
Dat zou wel welkom zijn, intussen blijf ik proberen.netblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:06:
[...]
Hmm rot, ik heb hem helaas nog niet ontvangen, ze zijn wel langsgeweest maar ik was niet thuis, zaterdag heb ik een nieuwe bezorgafspraak met ze gemaakt, dan zal ik wel even kijken hoe en wat. Misschien zijn er in de tussentijd wel meer UPC luitjes met een horizon box die je kunnen helpen?
[ Voor 0% gewijzigd door Doncab op 25-04-2013 20:12 . Reden: Typo ]
Ik heb hier ook een tijdje zitten prutsen voor de medialink wilde werken. Uiteindelijk bleek ik gewoon te ongeduldig omdat de firmware updat eerst voltooid moest zijn voordat ik weer kon verbinden 
Een tip is sowieso on de medialink eerst aan te sluiten op de televisie en de televisie aan te zetten. Op de televisie kun je namelijk zien wat de medialink aan het doen is.
Een tip is sowieso on de medialink eerst aan te sluiten op de televisie en de televisie aan te zetten. Op de televisie kun je namelijk zien wat de medialink aan het doen is.
Bedankt, ik ben er inmiddels ook achter. Het duurt nogal een tijd voordat de update voor de medialink gereed is. Maar nu werkt het als een zonnetjeik222 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:36:
Ik heb hier ook een tijdje zitten prutsen voor de medialink wilde werken. Uiteindelijk bleek ik gewoon te ongeduldig omdat de firmware updat eerst voltooid moest zijn voordat ik weer kon verbinden
Ik vraag me af hoe die zich aan kan melden zonder telefoon, gezien die van de telefoon de wifi gegevens krijg toch?ik222 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:36:
Trouwens dit is volgens mij meer wat voor het accessoire topic

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 25-04-2013 20:40 ]
Ik zit eraan te denken om na 2 jaar Samsung (S2 en S3) over te stappen op de One. Ditmaal wil ik echter een 2-jarig abonnement nemen. Nu vroeg ik mij af, en dat vraag ik hier, omdat ik vermoed dat velen hier al ervaring hebben met HTC's, hoe het update beleid is bij HTC. Kan ik bijvoorbeeld na het eerste jaar nog een nieuwe Sense verwachten voor de One? Zoals Samsung dat met de S2 doet.
Ik weet dat dit voor niemand te voorspellen is, maar jullie kunnen mij vast vertellen hoe dit met de One X, en daarvoor de Sensation is gegaan.
Bedankt alvast!
Ik weet dat dit voor niemand te voorspellen is, maar jullie kunnen mij vast vertellen hoe dit met de One X, en daarvoor de Sensation is gegaan.
Bedankt alvast!
Vraagje over whats app. Bij mn vorige iphone kon je gewoon een filmpje maken met je camera en dan 45 seconden versturen via whats app. Was het filmpje te lang dan kon je zelf de 45 seconden kiezen.
Nu met htc one begint whats app gelijk te mekkeren dat je maar 12 mb kan verzenden. Iemand een oplossing?
Nu met htc one begint whats app gelijk te mekkeren dat je maar 12 mb kan verzenden. Iemand een oplossing?
Denk dat dit gewoon ligt aan het feit dat je nu de whatsapp voor android gebruikt ipv de versie voor ios. Hier zitten namelijk nogal wat verschillen in.
Ik heb zelf in de instellingen gezocht maar helaas niks kunnen vinden.
Is het mogelijk om net als bij een iPhone de Whatsapp berichten op het home scherm te krijgen als deze vergrendeld is ?
Is het mogelijk om net als bij een iPhone de Whatsapp berichten op het home scherm te krijgen als deze vergrendeld is ?
Resultaten uit het verleden bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar de nieuwe sense wordt in ieder geval voor de One X uitgebracht. Het verhaal gaat dat dit in juni moet gebeuren.-Edwin- schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:05:
Ik zit eraan te denken om na 2 jaar Samsung (S2 en S3) over te stappen op de One. Ditmaal wil ik echter een 2-jarig abonnement nemen. Nu vroeg ik mij af, en dat vraag ik hier, omdat ik vermoed dat velen hier al ervaring hebben met HTC's, hoe het update beleid is bij HTC. Kan ik bijvoorbeeld na het eerste jaar nog een nieuwe Sense verwachten voor de One? Zoals Samsung dat met de S2 doet.
Bedankt alvast!
Met de Desire HD heeft HTC zijn klanten wel een beetje teleurgesteld door eerst een update te beloven en die uiteindelijk niet uit te brengen. Dat is wel al weer een heel tijdje geleden.... Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat de One wel een langere tijd ondersteuning zal krijgen.
Bij de iPhone wordt een filmpje voor whatsapp met een lage bitrate en resolutie geschoten.T.E schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:32:
Vraagje over whats app. Bij mn vorige iphone kon je gewoon een filmpje maken met je camera en dan 45 seconden versturen via whats app. Was het filmpje te lang dan kon je zelf de 45 seconden kiezen.
Probeer bij het filmen de video resolutie te verlagen naar 720p, liefst nog lager.

Heeft iemand bij zijn dataverbruik over wifi ook zo'n enorm hoog android os verbruik staan?
1GB vind ik best wel veel voor een telefoon...
Wat valt er allemaal onder android os?
[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 25-04-2013 22:46 ]
Dat ligt er toch aan wat je er mee doet kwa datanetblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:46:
[afbeelding]
Heeft iemand bij zijn dataverbruik over wifi ook zo'n enorm hoog android os verbruik staan?
1GB vind ik best wel veel voor een telefoon...
Wat valt er allemaal onder android os?
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur zie ik via WiFi een verbruik van 20GB. Maar goed, het streamen van 1080p films is voor mij de reden. Wat doe jij er mee?
Over wifi de afgelopen week 6.88GB waarvan 1.2 van de playstore en dit van het android os, de rest zijn downloads van games, en youtube.SAWYER schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:50:
[...]
Dat ligt er toch aan wat je er mee doet kwa data![]()
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur zie ik via WiFi een verbruik van 20GB. Maar goed, het streamen van 1080p films is voor mij de reden. Wat doe jij er mee?
Hoe heb je je toestel zo stabiel gekregen tijdens het filmen? Het beeld is idd prima en niet schokkerig.Trackerfire schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:31:
Wat dacht je van: http://hunterhk.com/images/HMA-CPH-1003.JPGtweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:56:
[...]
Hoe heb je je toestel zo stabiel gekregen tijdens het filmen? Het beeld is idd prima en niet schokkerig.
Is er een app waarmee je met gestures ook een pagina terug kan gaan ipv de back knop in te drukken bijvoorbeeld door swipen met 3 vingers?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
GMD GestureControl kan dat feilloos.ken schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:59:
Is er een app waarmee je met gestures ook een pagina terug kan gaan ipv de back knop in te drukken bijvoorbeeld door swipen met 3 vingers?
Viel mij ook al op, ik hoopte stiekem dat dat door de OIS kwamtweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:56:
[...]
Hoe heb je je toestel zo stabiel gekregen tijdens het filmen? Het beeld is idd prima en niet schokkerig.
Vanochtend wou ik mijn HTC One pairen en syncen met mijn Parrot C3100 carkit. Hij paired wel maar synced niet. Inplaats daarvan krijg ik op de Parrot de melding "Memory full" Dit had ik niet met mijn HTC Desire S en Blackberry Curve. De Desire S heb ik verwijderd en geheugen proberen te cleanen middels de groen en rode knop tegelijk in te drukken echter zonder succes. Waarschijnlijk ligt het niet zo zeer aan de HTC One.
Iemand anders die dit ook heeft?
AULXJMHR
Ik heb het gehad met een Parrot C3100 carkit, gewoon even goed resetten.... Het heeft inderdaad niets met de One te maken.DPhoenix schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:10:
Vanochtend wou ik mijn HTC One pairen en syncen met mijn Parrot C3100 carkit. Hij paired wel maar synced niet. Inplaats daarvan krijg ik op de Parrot de melding "Memory full" Dit had ik niet met mijn HTC Desire S en Blackberry Curve. De Desire S heb ik verwijderd en geheugen proberen te cleanen middels de groen en rode knop tegelijk in te drukken echter zonder succes. Waarschijnlijk ligt het niet zo zeer aan de HTC One.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Is het mogelijk om de melding/aanuit knop voor de energiebesparing te verwijderen uit de notificatiebalk?
ik gebruik die toch niet en heb die niet constant daar nodig...
is het trouwens ook niet mogelijk om de apps die in de dock staan aan te passen?
ik gebruik die toch niet en heb die niet constant daar nodig...
is het trouwens ook niet mogelijk om de apps die in de dock staan aan te passen?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 00:12 . Reden: typo ]
Je kunt hem niet wegkrijgen en gebruik blijven maken van de energiebesparingsstand en dockapps kan ja...
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 00:12 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
typfoutje, moest zijn dat ik die toch Niet gebruik. Is die dan wel weg te halen?CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:08:
Je kunt hem niet wegkrijgen en gebruik blijven maken van de energiebesparingsstand en dockapps kan ja...
Onder apps - energie staat wel de optie van: meldingen weergeven. En deze is aangevinkt. Echter is deze bij mij niet uit te vinken helaas..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 00:31 ]
Is ideaal hiervoor ja.. root is wel een vereiste dus je zal je bootlader moeten unlocken om hiermee te werken.
Hij zat inderdaad in een carkit :)! Beetje gevaarlijk ook filmen en filerijden tegelijktweaker2010 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:56:
[...]
Verwijderd
Ik kom van de Galaxy Nexus en bij deze telefoon was het heel makkelijk om al het geluid uit te zetten met alleen de trilfunctie aan. Nou vind ik dit op de One nogal raar en omslachtig. Als ik het scherm aanzet en de volume knop naar beneden ingedrukt houd dan lijkt het dat het zou moeten werken. Echter, als ik een whatapp bericht krijg dan hoor ik nog steeds het geluid. Ik ben er inmiddels wel achter dat het kan door eerst het scherm te unlocken, daarna de volume toets te gebruiken, dan op het instellingenknopje drukken en vervolgens alle 3 de volume opties te muten. Dit is echt super onhandig! Is het makkelijker te doen, of mis ik iets?
als je de volumetoetsindrukt inplaats van op de instellingeknop te drukken op het muzieknootje aan de andere kant. dan switched hij van profiel.Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:09:
Ik kom van de Galaxy Nexus en bij deze telefoon was het heel makkelijk om al het geluid uit te zetten met alleen de trilfunctie aan. Nou vind ik dit op de One nogal raar en omslachtig. Als ik het scherm aanzet en de volume knop naar beneden ingedrukt houd dan lijkt het dat het zou moeten werken. Echter, als ik een whatapp bericht krijg dan hoor ik nog steeds het geluid. Ik ben er inmiddels wel achter dat het kan door eerst het scherm te unlocken, daarna de volume toets te gebruiken, dan op het instellingenknopje drukken en vervolgens alle 3 de volume opties te muten. Dit is echt super onhandig! Is het makkelijker te doen, of mis ik iets?
Verwijderd
Ah, dat had ik niet door.. Maar hij mute dan nog steeds niet alles volgens mij. want als je naar opties gaat en je zet je profiel op stil of op trillen dan zie je dat de volumes van "muziek en video" en "alarmen" nog steeds vol aan staan. Vind het toch vreemd. ik hoor dus ook gewoon mijn whatsapp geluidje gewoon terwijl die op trillen staat.syntesia schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:14:
[...]
als je de volumetoetsindrukt inplaats van op de instellingeknop te drukken op het muzieknootje aan de andere kant. dan switched hij van profiel.
moet jij je profielen even aanpassen in instellingen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:20:
[...]
Ah, dat had ik niet door.. Maar hij mute dan nog steeds niet alles volgens mij. want als je naar opties gaat en je zet je profiel op stil of op trillen dan zie je dat de volumes van "muziek en video" en "alarmen" nog steeds vol aan staan. Vind het toch vreemd. ik hoor dus ook gewoon mijn whatsapp geluidje gewoon terwijl die op trillen staat.snap er geen reed van terwijl ik niet echt een leek ben met android. Heb jaren stock android gebruikt, toch irritant dat dit soort dingen anders werken.
Op mn Galaxy SII had ik hetzelfde na de update van Gingerbread naar Jellybean. Vond het eerst erg storend, maar nu vind het toch wel handig eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:20:
[...]
Ah, dat had ik niet door.. Maar hij mute dan nog steeds niet alles volgens mij. want als je naar opties gaat en je zet je profiel op stil of op trillen dan zie je dat de volumes van "muziek en video" en "alarmen" nog steeds vol aan staan. Vind het toch vreemd. ik hoor dus ook gewoon mijn whatsapp geluidje gewoon terwijl die op trillen staat.snap er geen reed van terwijl ik niet echt een leek ben met android. Heb jaren stock android gebruikt, toch irritant dat dit soort dingen anders werken.
Een vraag over de accu van de htc one. Mijn accu haalt met moeite het einde van de dag, er draaien geen zware games engiste dat ik doe is whatsappen en facebook, ongeveer schermtijd van 3 uur. Energie stand staat aan en de helderheid is laag, hou op he einde van de dag zo n 10 procent over, haal hem dan sochtends om 7 uur van het infuus en s avonds om half 11 gaat hij hier weer aan. Naar mijn idee presteerd mijn accu onder gemiddeld is dit iets voor garantie?
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Zonder een paar screenshots is hier geen zinnig antwoord op te geven!Timmie60 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:13:
Een vraag over de accu van de htc one. Mijn accu haalt met moeite het einde van de dag, er draaien geen zware games engiste dat ik doe is whatsappen en facebook, ongeveer schermtijd van 3 uur. Energie stand staat aan en de helderheid is laag, hou op he einde van de dag zo n 10 procent over, haal hem dan sochtends om 7 uur van het infuus en s avonds om half 11 gaat hij hier weer aan. Naar mijn idee presteerd mijn accu onder gemiddeld is dit iets voor garantie?
alvast bedankt.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Zit er een limiet aand de grootte van de USB stick/sd/HDD die via OTG kan worden aangesloten?
Beetje zonde als ik nu een 64GB usb stick haal en de One maar met 32GB overweg kan.
Zit net te denken of dat misschien door middel van partities omzeild kan worden. Straks maar eens met een kleine stick checken of hij meerdere partities ziet.
Beetje zonde als ik nu een 64GB usb stick haal en de One maar met 32GB overweg kan.
Zit net te denken of dat misschien door middel van partities omzeild kan worden. Straks maar eens met een kleine stick checken of hij meerdere partities ziet.
[ Voor 30% gewijzigd door Martin-S op 26-04-2013 08:28 . Reden: Ik zat te denken ]
Inmiddels mijn dode pixel gemeld bij T-Mobile, als je dat binnen 7 dagen na ontvangst doet, dan komen ze je toestel aan de deur omruilen voor een nieuwe op het moment dat hij op voorraad is. Gauw bellen met de klantenservice dus, want je moet het binnen 7 dagen melden om het op deze manier op te laten lossen. Ben je later, dan wordt het gewoon een garantie kwestie en ben je je toestel een tijdje kwijt.
[ Voor 35% gewijzigd door joblamie op 26-04-2013 08:38 ]
Wat is de beste manier om te zien of je een dode pixel hebt? Een zwart beeld weergeven?joblamie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:37:
Inmiddels mijn dode pixel gemeld bij T-Mobile, als je dat binnen 7 dagen na ontvangst doet, dan komen ze je toestel aan de deur omruilen voor een nieuwe op het moment dat hij op voorraad is. Gauw bellen met de klantenservice dus, want je moet het binnen 7 dagen melden om het op deze manier op te laten lossen. Ben je later, dan wordt het gewoon een garantie kwestie en ben je je toestel een tijdje kwijt.
Wordt die pixel dan blauw(Zoals in mijn lcd monitor) of een andere kleur?
Alleen een stuck pixel zal je kunnen zien op een zwart scherm, een dode wordt wat lastigGertjuhjan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:34:
Wat is de beste manier om te zien of je een dode pixel hebt? Een zwart beeld weergeven?
Nee, die doet "niks" en is zwart. Een stuck pixel kan wel een kleur hebben, of dat nu rood blauw of groen is.Wordt die pixel dan blauw(Zoals in mijn lcd monitor) of een andere kleur?
Het verschil tussen een dode en stuck pixel is mij verder niet bekend, maar bij mij is de pixel zichtbaar als het scherm zwart is. De betreffende pixel is dan als enige zichtbaar en lijkt wit. De pixel is met deze resolutie zo ontzettend klein, dat het ook een andere kleur zou kunnen zijn.Gertjuhjan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:34:
[...]
Wat is de beste manier om te zien of je een dode pixel hebt? Een zwart beeld weergeven?
Wordt die pixel dan blauw(Zoals in mijn lcd monitor) of een andere kleur?
Ik denk nu dat je het hebt over het notification led:Pjoblamie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:39:
[...]
Het verschil tussen een dode en stuck pixel is mij verder niet bekend, maar bij mij is de pixel zichtbaar als het scherm zwart is. De betreffende pixel is dan als enige zichtbaar en lijkt wit. De pixel is met deze resolutie zo ontzettend klein, dat het ook een andere kleur zou kunnen zijn.
Een stuck pixel zou je op een zwart scherm kunnen zien, dit is namelijk een pixel die is blijven hangen in 1 kleur bijvoorbeeld rood, groen of blauw. Wit is ook mogelijk geloog ik.
Een dode pixel is een pixel die het gewoon niet doet en dus niks weergeeft, deze zal altijd zwart zijn.
Er zijn dus 2 manieren om het te testen (ik zou beide proberen) een volledig zwart scherm, want dan zie je een stuck pixel vaak het beste als een enkele gekleurde of witte pixel.
Een volledig wit scherm want dan zie je een dode pixel als een zwart puntje.
Een dode pixel is een pixel die het gewoon niet doet en dus niks weergeeft, deze zal altijd zwart zijn.
Er zijn dus 2 manieren om het te testen (ik zou beide proberen) een volledig zwart scherm, want dan zie je een stuck pixel vaak het beste als een enkele gekleurde of witte pixel.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Vergeet er ook niet bij te vermelden dat een vergrootglas heel handig kan zijn. Op een 50 inch tv zie je 1 dode/hangende pixel al niet meer op een halve meter (tot max meter)Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:42:
Een stuck pixel zou je op een zwart scherm kunnen zien, dit is namelijk een pixel die is blijven hangen in 1 kleur bijvoorbeeld rood, groen of blauw. Wit is ook mogelijk geloog ik.
Zou het beeld niet inspecteren, als die opvalt valt die op, dan retour merk je er niks aan, mooi laten zijn. Als je gaat kijken en je hebt er 1 dan ga je er helemaal blauw groen en geel aan ergeren. Toestel weer 2 weken kwijt, en nog maar de vraag of je nieuwe display geen dode/hangende pixel heeft.
Waar kan je zien hoelang je screen on time is?
Bij instellingen. Niet dusThomas19903 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:51:
Waar kan je zien hoelang je screen on time is?

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 26-04-2013 10:02 ]
Nergens, moet met een third party app.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)