[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Had ik dus al gedaan.
Door dat gezien te hebben, ging ik er vanuit dat de achterkant, zijkant + voorkant (speakergedeelte) uit 1 stuk bestond. Zoals ik zeg maar ongeveer met de HTC Legend en HTC One V gewend ben.
Maar als ik meerdere reviews filmpjes en fotos zie, dan zit er toch een groot stuk plastic ertussen. De zijkanten dus. Wat ik dus niet verwacht had, als ik eerst de productiefilmpjes en fotos zag.

Afbeelding wat je zonet post, vind ik dan ook verwarrend. Zo lijkt het wel weer uit 1 stuk. Maar aangezien de zijkanten van plastic zijn, is het dus denk ik niet zo?

[ Voor 11% gewijzigd door xileS op 29-03-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
xileS schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:35:
[...]

Had ik dus al gedaan.
Door dat gezien te hebben, ging ik er vanuit dat de achterkant, zijkant + voorkant (speakergedeelte) uit 1 stuk bestond. Zoals ik zeg maar ongeveer met de HTC Legend en HTC One V gewend ben.
Maar als ik meerdere reviews filmpjes en fotos zie, dan zit er toch een groot stuk plastic ertussen. De zijkanten dus. Wat ik dus niet verwacht had, als ik eerst de productiefilmpjes en fotos zag.
Op basis van de foto's van de kale body had ik ook het idee dat de voor en achterkant 1 stuk waren (en het plastic aan de zij- en achterkant alleen opvulling van gefreesde stukken was:
-edit: CLB hefet hem al gepost zie ik nu..

[ Voor 8% gewijzigd door -aad- op 29-03-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:35:
Afbeelding wat je zonet post, vind ik dan ook verwarrend. Zo lijkt het wel weer uit 1 stuk.
Maar aangezien de zijkanten van plastic zijn, is het dus denk ik niet zo?
De zijkanten zijn bedekt met wat plastic, dat doet niks onder voor de term 'unibody' :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dus onder de plastic aan de zijkanten, zit aluminium? Dan snap ik niet waarom ze het niet geheel aluminium hebben gelaten ;p.
Of ja, misschien vanwege de antennes en bereik enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Het BesteProduct heeft de HTC One ook eens goed bekeken. Eindresultaat: de eerste smartphone die ze 5 sterren geven (van de 5). YouTube: HTC One review » BesteProduct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-aad- schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:37:
[...]

Op basis van de foto's van de kale body had ik ook het idee dat de voor en achterkant 1 stuk waren (en het plastic aan de zij- en achterkant alleen opvulling van gefreesde stukken was:
-edit: CLB hefet hem al gepost zie ik nu..
Klopt, had ik ook, was een beetje verbaast toen ik dat drop filmpje zag en het aluminium plaatje voor de speaker er gewoon af kwam zetten.

De Term Unibody is een hele brede, maakt me verder niet uit trouwens, vind een hele achterkant van aluminium al prachtig genoeg. En op een Zwarte zie je die plastic randjes toch minder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
En deze foto's vind ik er toch wel prima uitzien, heel wat beter dan sommige foto's die ik bv. bij GSMArena voorbij heb zien komen: http://blog.htc.com/2013/03/htc-one-photography/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook gekeken naar de bron van die foto's ;)
EDIT: Die laatste foto laat de 'slechte' resolutie wel goed zien, die lokken haar, totaal zonder detail...

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 29-03-2013 18:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Ja, natuurlijk staan ze op het blog van HTC, maar ik ga ervan uit dat ze wel met een HTC One zijn genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Doncab schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:08:
Ja, natuurlijk staan ze op het blog van HTC, maar ik ga ervan uit dat ze wel met een HTC One zijn genomen.
In een professionele studio, met professionele belichting en als het even kan ook nog professioneel na bewerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Doncab schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:08:
Als dat al zo is (denk het hier wel omdat ze het expliciet zeggen) kan je er wel vanuit gegaan dat er daarna nog wel het een en ander aan bewerkt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:09:
[...]

In een professionele studio, met professionele belichting en als het even kan ook nog professioneel na bewerken ;)
Zegt idd erg weinig. Een professioneel top fotograaf maakt ook prachtige foto's met een opwindcamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Klopt, had ik ook, was een beetje verbaast toen ik dat drop filmpje zag en het aluminium plaatje voor de speaker er gewoon af kwam zetten.

De Term Unibody is een hele brede, maakt me verder niet uit trouwens, vind een hele achterkant van aluminium al prachtig genoeg. En op een Zwarte zie je die plastic randjes toch minder.
Ja idd, als het echt "unibody" body was, dan zou het aluminium plaatje niet er niet zomaar eraf gaan. Dus zo lijkt het erop dat voor en achterkant wel los van elkaar zijn, met een stukje plastic in het midden.
Ik zit trouwens nu weer op me antieke HTC Legend, omdat mijn One V waterschade heeft (en daardoor scherm heel donker is), en een aantal barsten in het scherm.
Deze Legend is niet kapot te krijgen lijkt het wel. Heb hem echt duizende keren overal en van verschillende hoogtes laten vallen, en zelfs mee gegooid. En heeft alleen wat krasjes en deukjes aan de behuizing, maar verder geen barsten in het scherm. Sinds ik een telefoon met aluminium unibody heb gehad, wil ik nauwelijks meer iets anders. Kan niet wachten tot HTC One eindelijk goed te verkrijgen is (ook als is die niet volledig unibody ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag hier afreageren/klagen over moderaties: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 124% gewijzigd door Bullet NL op 29-03-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Doncab schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:06:
En deze foto's vind ik er toch wel prima uitzien, heel wat beter dan sommige foto's die ik bv. bij GSMArena voorbij heb zien komen: http://blog.htc.com/2013/03/htc-one-photography/
Ik vind ook daar elke foto slecht. De eerste is ultiem low-res (en dan die enthousiaste marketing drizzle die er bij staat, mijn god zeg), de knikkers zijn mwa, die pauw foto snap ik niet want is een blurry pixelmess waar ik voor mij voor zou schamen, beschouw dit als een mislukte foto, het jongetje mist detail.

Als dit foto's zijn waarmee zij willen tonen wat voor een mega techniek Ultrapixel is hebben ze gefaald imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:39
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:25:
[...]

Ik vind ook daar elke foto slecht. De eerste is ultiem low-res (en dan die enthousiaste marketing drizzle die er bij staat, mijn god zeg), de knikkers zijn mwa, die pauw foto snap ik niet want is een blurry pixelmess waar ik voor mij voor zou schamen, beschouw dit als een mislukte foto, het jongetje mist detail.

Als dit foto's zijn waarmee zij willen tonen wat voor een mega techniek Ultrapixel is hebben ze gefaald imho.
ok dit is een beetje overdreven. als je nu een camera hebt (Spiegel reflex) en je maakt dit ok. maar dan nog. het is een f*&^*%& telefoon en die kan toevallig leuke foto's maken. wat had je verwacht?

ik heb nu een sony xperia s en die maakt slechtere foto's.

ik kijk er naar uit om er mee te mogen spelen. prima foto's voor een keer afdrukken. en verder internet en pc.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
raydekok schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:43:
ok dit is een beetje overdreven. als je nu een camera hebt (Spiegel reflex) en je maakt dit ok. maar dan nog. het is een f*&^*%& telefoon en die kan toevallig leuke foto's maken. wat had je verwacht?
Gelezen wat er voor onzinnige drizzle bij die foto's staat? Dan verwacht ik inderdaad meer ja.

Dit zal uiteraard wel gewoon onder de categorie onschuldige marketing vallen, I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:39
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:49:
[...]

Gelezen wat er voor onzinnige drizzle bij die foto's staat? Dan verwacht ik inderdaad meer ja.

Dit zal uiteraard wel gewoon onder de categorie onschuldige marketing vallen, I know :)
tuurlijk verkopen ze het als top of the world maar goed zijn wij dom? wij snappen dat spelletje wel lijkt me.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
Achja genoeg andere keus qua telefoons als het voornamelijk over de camera gaat.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Heeft iemand van jullie eigenlijk al de zwarte versie?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Garrett schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:12:
Heeft iemand van jullie eigenlijk al de zwarte versie?
ik heb eigenlijk nog nergens particulieren gezien met een zwarte One. Ook op Xda enz niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Donstil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:25:
[...]

ik heb eigenlijk nog nergens particulieren gezien met een zwarte One. Ook op Xda enz niet.
Nee ik ook nog nergens... daarom vroeg ik het ook.. de grijze vind ik persoonlijk zozo... liever alles uniform qua kleur... dan ben ik maar saai ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Hoe meer mensen voor de zilveren gaan, hoe meer kans ik heb dat mijn zwarte volgende week binnenkomt..of die week daarna wanneer ik in Berlijn zit, jammer had graag meteen camera is willen uitproberen in Berlijn.

Hoe dan ook, nog paar nachtjes (weekjes) slapen. :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 19:34
Metian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:02:
Hoe meer mensen voor de zilveren gaan, hoe meer kans ik heb dat mijn zwarte volgende week binnenkomt..of die week daarna wanneer ik in Berlijn zit, jammer had graag meteen camera is willen uitproberen in Berlijn.

Hehe, zelfde gedachte hier. Ben zelf een fan van bijna alles dat zwart is, de mijne staat nog op pre-order dus ben benieuwd of deze snel geleverd gaat worden. Als iedereen (lees: heel veel mensen) inderdaad gaat voor de zilveren.. oOo

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Metian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:02:

Amen! Ik heb ook een zwarte in bestelling namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja, zal allemaal wel redelijk gelijk liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
HTC One camera tips: How to take better pictures:
http://www.androidcentral...ps-how-shoot-stuff-better

We put the HTC One's ultrapixels to the test:
http://connect.dpreview.c...s-ultrapixels-to-the-test

Beyond megapixels: The future evolution of smartphone cameras:
http://www.extremetech.co...ion-of-smartphone-cameras

[ Voor 60% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-03-2013 07:30 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Die sightseeing stand is wel slim bedacht. Zou ik vaak kunnen gebruiken zoiets. Scheelt je uiteraard maar één swipe en dus één seconde of zo, maar goed. Dat soort kleine dingen kan ik wel waarderen :)
Beyond megapixels: The future evolution of smartphone cameras:
http://www.extremetech.co...ion-of-smartphone-cameras
Interessant. Ook dat de One zo snel kan focussen. Pluspuntje voor de camera. Mag ook wel weer een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 09:45:
[...]

Die sightseeing stand is wel slim bedacht. Zou ik vaak kunnen gebruiken zoiets. Scheelt je uiteraard maar één swipe en dus één seconde of zo, maar goed. Dat soort kleine dingen kan ik wel waarderen :)
Komt regelmatig voor dat als ik wat pics van mijn kids wil schieten dat het lockscreen er bij mijn S3 op schiet. Als je dan unlocked, wil de S3 nog wel eens laggen als je in de camera app zit....resultaat...moment gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/190x1D0k090o1P0L1v3I/image.jpg
Transparante notificatiebalk... Had ik nog niet gezien, klein dingetje, maar is dat standaard zo of in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Uit de show je homescreen thread op XDA:

Afbeeldingslocatie: http://dl.xda-developers.com/attachdl/cfe33c1611f4f72ca74d2d2edd8835c2/5156ac30/1/8/3/1/0/3/9/uploadfromtaptalk1364165383733.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.xda-developers.com/attachdl/5ec1a176716b07693bfb4dbab7841f55/5156ac9b/1/8/2/6/5/4/4/uploadfromtaptalk1363975788633.jpg

Lijkt me standaard. Of de meeste stellen het zo in...

Waarom mensen deze lelijke screens in zo'n thread posten is mij een raadsel overigens...

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-03-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
CLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:01:
[afbeelding]
Transparante notificatiebalk... Had ik nog niet gezien, klein dingetje, maar is dat standaard zo of in te stellen?
Ik heb het op meerdere foto's al gezien...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm grappig, weer een klein plusie voor Sense (ipv een andere launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Transparante notificatiebalk is wel mooi, had wel gehoopt dat ze die klok er eens uit zouden halen.
Er staan er bijna altijd 2 op het homescreen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
notificatiebalk is standaard transparant in de homescreens.
Zodra je een app opent wordt hij grijs. ook bij blinkfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

[afbeelding]
Dat is standaard zo, had ook niet anders verwachten dat dat transparant zou zijn, aangezien dit al sinds Sense 4.0 er in zit (als ik me niet vergis)

Enige nadeel is alleen dat wanneer er een andere launcher geïnstalleerd wordt dat de homescreens geen transparante notificatie meer hebben :(

[ Voor 13% gewijzigd door Metian op 30-03-2013 10:56 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
Hoe is het met zoom/scroll smoothness? Te vergelijken met dat van de iPhone 5 of niet? Graag wel antwoord van iemand die een iPhone heeft gehad. Wil mogelijk weer eens overstappen, maar kan niet tegen een enkele vorm van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
NotSoSteady schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:39:
Hoe is het met zoom/scroll smoothness? Te vergelijken met dat van de iPhone 5 of niet? Graag wel antwoord van iemand die een iPhone heeft gehad. Wil mogelijk weer eens overstappen, maar kan niet tegen een enkele vorm van lag.
Dat ligt er aan waar.
Op internet paginas gaat het echt supervloeiend.
Ik kom zelf van de iphone 4s en deze gaat echt veel sneller.
Er zijn echter ook best veel apps waarbij het scrollen niet helemaal vloeiend gaat..
Zelfs facebook en diverse twitterapps lopen niet volledig vloeiend. Dit vond ik wel een tegenvaller tov iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
gwsoldier schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:41:
[...]

Dat ligt er aan waar.
Op internet paginas gaat het echt supervloeiend.
Ik kom zelf van de iphone 4s en deze gaat echt veel sneller.
Er zijn echter ook best veel apps waarbij het scrollen niet helemaal vloeiend gaat..
Zelfs facebook en diverse twitterapps lopen niet volledig vloeiend. Dit vond ik wel een tegenvaller tov iOS.
Facebook voor android is gewoon ruk. Twitter app loopt op mijn S3 vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Golf2vr6 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:45:
[...]

Facebook voor android is gewoon ruk. Twitter app loopt op mijn S3 vloeiend.
Facebook is inderdaad een van de meest waardeloos geprogrammeerde apps van Android dus niet representatief voor de snelheid van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
netblade schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Facebook is inderdaad een van de meest waardeloos geprogrammeerde apps van Android dus niet representatief voor de snelheid van het toestel
Nog makkelijker zo imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Damn, ik vind de foto's van de HTC one nog steeds super crap.. De Iphone 4 wint er zelfs van zo te zien.
Ik zou wel graag vooruit willen qua camera vergeleken met mijn SGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Haha bedankt voor de lach van vandaag, ik gebruik voornamelijk de chat van facebook dus zelf niet zo'n freak die de gehele dag moet weten wat een ander op de wc aan het doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
monkeyfntstc schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:26:
Damn, ik vind de foto's van de HTC one nog steeds super crap.
Helaas same here ook ja. Hoe meer je er ziet hoe erger het ook wordt :(
Inderdaad... Van alle "mooie" foto's die je ziet denk ik mja dat kan mijn SGS2 ook wel, alleen dan veel beter. Uitzondering is natuurlijk het low-light gebeuren. Ook de professioneel genomen foto's vond ik, ondanks de waarschijnlijk ideale omstandigheden, gewoon heel, heel erg matig. Gaat wellicht alsnog de dealbreaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kunnen jullie me is vertellen waarom jullie zo erg naar de camera kijken ? Kijken jullie echt alleen naar de camera ? Want ik snap er echt helemaal niks meer van.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Ik vind de Dpreview shots anders niet slecht. Je kan het naast andere telefoons leggen en gaan vergelijken, of je kijkt naar de pictures zoals ze zijn en dan kan ik niet anders zeggen dat ze goed genoeg zijn.

Smartphone pictures zijn sowieso zwaar overrated, want naast de gemiddelde compact camera van 100 euro leggen ze het nog keihard af, vooral full size. Neem liever een Canon S100 of Sony RX1 mee voor mijn foto's onderweg, zodat je er over 10 jaar ook nog van kan genieten.

Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik lees eigenlijk nergens niks niet over de gps niet. Dat is een dealbreaker voor mij.
Iemand iets gelezen, ervaring....iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Metian schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:36:
Kunnen jullie me is vertellen waarom jullie zo erg naar de camera kijken ?
Omdat die zo uniek en mega zou zijn wellicht.
Kijken jullie echt alleen naar de camera ? Want ik snap er echt helemaal niks meer van.
Nee niet alleen maar. Maar het is/ik vind het zonde dat dat onderdeel van de telefoon niet (voor mij) voldoet aan de rest van de geweldige specifcaties / materialen / totaalpakket. Had serieus liever dezelfde sensor er in gehad als die in de SGS4 zit. Voor een ander, die low-light interessant vindt, zal de One weer dé bom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Ik heb nog eens naar allerlei foto's van de One gekeken en vind ze helemaal niet zo slecht. Kan er heel goed mee leven. En voor het echt serieuze werk pak ik mijn dslr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:29:
Inderdaad... Van alle "mooie" foto's die je ziet denk ik mja dat kan mijn SGS2 ook wel, alleen dan veel beter. Uitzondering is natuurlijk het low-light gebeuren. Ook de professioneel genomen foto's vond ik, ondanks de waarschijnlijk ideale omstandigheden, gewoon heel, heel erg matig. Gaat wellicht alsnog de dealbreaker zijn.
Wat is er dan matig aan? Als je het over detail gaat hebben, ja dan legt de One het af tegen de rest. Minder pixels betekent gewoon minder detail. Maar sinds wanneer bekijk je de foto's van een telefoon op 100%? Zelfs al heb je een 30" monitor, dan nog kun je de foto's niet fullscreen bekijken. Laat staan dat je ze in volle resolutie op facebook plempt.

De 'review' op dpreview laat zien dat het detail vergelijkbaar is met een iPhone die naar 4Mpix terug geschaald is. Het grootste probleem met telefooncamera's is nou net de low-light plaatjes. En daar is de One echt veul beter dan de iPhone. Blooming is ook een groot probleem, maar daar heb ik nog niets over gezien.
Golf2vr6 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:40:
Ik lees eigenlijk nergens niks niet over de gps niet. Dat is een dealbreaker voor mij.
Iemand iets gelezen, ervaring....iets?
De GPS zal wel in orde zijn toch? Waarom zou je daar aan twijfelen? Moderne high-end telefoons hebben allemaal GPS en ondersteunen aGPS.
monkeyfntstc schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:26:
Damn, ik vind de foto's van de HTC one nog steeds super crap.. De Iphone 4 wint er zelfs van zo te zien.
Wat is er dan super crap aan? IMHO zijn dit beter foto's dan de iPhone, maar goed. Ik heb een Lumia 920 :) Ook de 'beste' telefooncamera die er is volgens Nokia :)

[ Voor 27% gewijzigd door zonoskar op 30-03-2013 13:16 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Het begint er op te lijken dat enkelen hier alles uit de kast proberen te halen om HTC zo negatief mogelijk neer te zetten. Daarbij uitsluitend op de camera richtend vergeten ze dat keer op keer de One gewoon erg goed uit de reviews komen.

Jammer hoor

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:07
Ik begrijp de 'overstappers' van GSll naar de One niet zo goed. de S4 doet alles (veel) beter dan de One, behalve het design misschien. Volgens de reviews die ik heb gelezen is de S4 echt next level. Zonder de One af te kraken. Dat blijft een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
Zoveel beter zou ik nou ook niet zeggen,ze zijn aan elkaar gewaagd en hebben elk hun special features.
Wat ik wel wil is dat ik voor 700€ een premium gevoel wil en dat heb je bij de gs4 niet.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Leutje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:23:
Het begint er op te lijken dat enkelen hier alles uit de kast proberen te halen om HTC zo negatief mogelijk neer te zetten. Daarbij uitsluitend op de camera richtend vergeten ze dat keer op keer de One gewoon erg goed uit de reviews komen.

Jammer hoor
Ik probeer HTC helemaal niet zo negatief mogelijk neer te zetten. De foto's spreken voor zichzelf. Ik neig nog steeds naar de HTC one. Het blijft een fantastische telefoon, maar je blijft vergelijken en aangezien HTC mij echt heeft doen geloven dat dit een innovatieve camera was...

Ik begrijp dat de meesten vinden dat de foto's prima zijn, maar je gaat mij niet vertellen dat de foto's van HTC in de buurt komen van die van de SGS4. Nogmaals, je betaalt wel 600 á 700 euro, dan mag je wel het beste van het beste verwachten.

Ik wacht het nu gewoon even af en probeer beide toestellen in de winkel. Zou mij niks verbazen als ik dan toch thuis kom met de HTC one. Aangezien HTC, naast de camera in MIJN opzicht, toch een geweldige telefoon heeft neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Metian schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:36:
Kunnen jullie me is vertellen waarom jullie zo erg naar de camera kijken ? Kijken jullie echt alleen naar de camera ? Want ik snap er echt helemaal niks meer van.
Helemaal mee eens, koop lekker een camera als je zoveel en zo vaak de beste foto's van de wereld wilt maken. Mij interesseert die camera echt nagenoeg niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Semi transparant. Was ook al zo op de One X hoor (iig met custom rom, stock weet ik zo niet meer).
Ben zelf meer fan van de volledige transparante notificatiebalk van oa de Viper ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
Mijn ervaringen met de camera zijn tot nu toe best goed.
hij maakt prima foto's. punt
Ik ga ze niet vergelijken met andere telefoons, hij maakt gewoon prima foto's.
Vooral de functies die de camera heeft zijn erg goed!
Zoe foto's zijn grappig en vooral wat je er dan mee kan is best indrukwekkend!
object removal bijvoorbeeld werkt echt verassend goed.
Ik maakte een foto op een plek waar meerdere mensen door het beeld liepen.
Hij kon ze er allemaal uit vissen.
Heb nog niet kunnen testen met weinig belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die camera boeit mij ook niet zo.
Als ik maar een foto kan nemen,ik hoef echt niet iemands baardharen te tellen qua scherpte dan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
zonoskar schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:12:
[...]
Maar sinds wanneer bekijk je de foto's van een telefoon op 100%?
Er is ook zoiets als een keer wat willen printen, op bijv. A4. Wordt lastig met deze resolutie.
Zelfs al heb je een 30" monitor, dan nog kun je de foto's niet fullscreen bekijken.
Bekijk ze gewoon fullscreen op m'n 27 inch monitor. De foto's zijn slechts 2700x1500 hoor.
De 'review' op dpreview laat zien dat het detail vergelijkbaar is met een iPhone die naar 4Mpix terug geschaald is.
Downscalen en dan ongeveer hetzelfde detailniveau hebben, now really? Iets onzinnigers lately niet gehoord.
Het grootste probleem met telefooncamera's is nou net de low-light plaatjes. En daar is de One echt veul beter dan de iPhone.
Dat is het enige vlak waar de One inderdaad (iets) beter is dan andere telefoons. Waarbij je er uiteraard alsnog niet veel van moet verwachten aangezien het een measly sensor is en blijft. Voor het formaat en het apparaat waar 'ie in zit is het echter prima.

Ik snap daadwerkelijk niet dat mensen dit allemaal als afzeiken beschouwen. De camera IS geen wonder, so what? Mag zoiets niet besproken worden. En voor de een is het een belangrijk onderdeel en voor de ander weer niet. Zou mij nul boeien als de gesprekskwaliteit bagger, bel namelijk zelden tot nooit. Een ander belt twee uur per dag en ziet dat nogal anders. Het overdreven beschermende gedrag is tenenkrommend vaak imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
gwsoldier schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:57:
Mijn ervaringen met de camera zijn tot nu toe best goed.
hij maakt prima foto's. punt
Ik ga ze niet vergelijken met andere telefoons, hij maakt gewoon prima foto's.
Vooral de functies die de camera heeft zijn erg goed!
Zoe foto's zijn grappig en vooral wat je er dan mee kan is best indrukwekkend!
object removal bijvoorbeeld werkt echt verassend goed.
Ik maakte een foto op een plek waar meerdere mensen door het beeld liepen.
Hij kon ze er allemaal uit vissen.
Heb nog niet kunnen testen met weinig belichting.
Leuk, de goede kanten mogen ook wel eens aangehaald worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:03:
[...]Bekijk ze gewoon fullscreen op m'n 27 inch monitor. De foto's zijn slechts 2700x1500 hoor.
Precies, en dat is nog steeds hoger dan jouw monitor (2560x1440 waarschijnlijk) 1 op 1 kan weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Clubbtraxx schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:03:
Leuk, de goede kanten mogen ook wel eens aangehaald worden :)
Die worden vaak zat besproken hoor. En alle negatieve dingen als niet belangrijk of non existent gezien. Helaas mag je op vrijwel elk forum alleen wow en mfg wat vet! roepen als het over het nieuwe speeltje gaat.

Overdreven lofzang = jij mag blijven!, beargumenteerde kritiek = azijnpisser go away. Niet zo volwassen. We hebben het over een telefoon. Een object. Meer niet. Niet een familielid of zo.
Clubbtraxx schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:06:
Precies, en nog steeds hoger dan jouw monitor (2560x1440 waarschijnlijk) 1 op 1 kan weergeven.
Zal wel bijdehand bedoelt zijn of zo maar ik bekijk ze gewoon fullscreen.

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 30-03-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:03:

Ik snap daadwerkelijk niet dat mensen dit allemaal als afzeiken beschouwen. De camera IS geen wonder, so what? Mag zoiets niet besproken worden. En voor de een is het een belangrijk onderdeel en voor de ander weer niet. Zou mij nul boeien als de gesprekskwaliteit bagger, bel namelijk zelden tot nooit. Een ander belt twee uur per dag en ziet dat nogal anders. Het overdreven beschermende gedrag is tenenkrommend vaak imho.
Daar heb je een punt.
Wel moet ik er bij zeggen dat de experts tot nu toe allemaal zeggen dat de camera van de One zeer goed is.
Hij is wel zwak in toch wel in de meest voorkomende situatie, veel daglicht, dan mis je toch wel megapixels.
Allround is het wel de betere.

Het is nog even wachten op de review van Brian @Anandtech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
Als iemand trouwens een vraag heeft over het toestel.
Stuur maar even een berichtje.
Ik kan het zo testen, en mijn ervaringen hier delen.
Feel free to ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:06:

Zal wel bijdehand bedoelt zijn of zo maar ik bekijk ze gewoon fullscreen.
Tuurlijk wij snappen ook wel dat je fullscreen kijkt, maar jij weet net zo goed als ik dat er bedoeld werd dat de resolutie nog steeds hoger is dan die van de meest gangbare monitoren. En je dus als je fullscreen kijkt details aan het inboeten bent aangezien je monitor de native resolutie van het plaatje niet haalt. Dat was zijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Clubbtraxx schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:15:
En je dus als je fullscreen kijkt details aan het inboeten bent aangezien je monitor de native resolutie van het plaatje niet haalt. Dat was zijn punt.
Op geen enkele monitor zal je veel resolutie hoeven in te boeten aangezien het detail vaak ver te zoeken is. Zo'n foto van dat jongetje bij de HTC demo foto's is werkelijk absurd slecht, kan niets beters over zeggen.
Check dat haar. Op ISO100, onder goede omstandigheden, ik bedoel kom op dan. Kan je toch niet gaan beweren dat dat er niet uit ziet omdat je 120 pixels in de breedte minder hebt dan de foto native is.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 30-03-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
Het gaat nu al vanaf pagina 65 in dit forum over hoe beroerd die camera wel niet is. alleen maar herhaling herhaling herhaling. Wil je weten hoe de camera is kan je alles ondertussen wel terug lezen toch? En elke foto vergelijking die gepost wordt laat weer precies dezelfde prestaties zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Brad Pitt schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:18:
[...]

Op geen enkele monitor zal je veel resolutie hoeven in te boeten aangezien het detail vaak ver te zoeken is. Zo'n foto van dat jongetje bij de HTC demo foto's is werkelijk absurd slecht, kan niets beters over zeggen.
Check dat haar. Op ISO100, onder goede omstandigheden, ik bedoel kom op dan. Kan je toch niet gaan beweren dat dat er niet uit ziet omdat je 120 pixels in de breedte minder hebt dan de foto native is.
Dat beweer ik dan ook niet, en nee ik verdedig de camera niet en ja hij mist details door de lagere resolutie.
Enfin zoals ik hierboven al zei, er zitten ook positieve punten aan deze camera en iedereen staat het vrij om te oordelen of het reden genoeg is om de One in de shop te laten liggen of niet.
Ik vind het in elk geval geen reden om dat te doen, en kan niet wachten tot ik 'm heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
bij mij stock one x komt mijn achtergrond op homescreen ook door notificatie balk heen. Maar niet in een app of als je naar instellingen of je apps gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

jvang schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:26:
bij mij stock one x komt mijn achtergrond op homescreen ook door notificatie balk heen. Maar niet in een app of als je naar instellingen of je apps gaat
Klopt, wat op zich ook logisch is, zou namelijk heel raar uit zien als notificatie balk transparant is wanneer er een app open staat. Met homescreen is dit hele mooie toepassing. Daarom kijk ik er ook niet gek van op dat HTC dit opgegeven moment toegepast heeft.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:55:
Dat is standaard zo, had ook niet anders verwachten dat dat transparant
zou zijn, aangezien dit al sinds Sense 4.0 er in zit (als ik me niet vergis)
Nooit geweten, icm Sense maakte ik altijd gebruik van andere launchers :)
monkeyfntstc schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:44:
Nogmaals, je betaalt wel 600 á 700 euro, dan mag je wel het beste van het beste verwachten.
Hmm voor de behuizing van de S4 ga ik niet zo'n bedrag neertikken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zonoskar schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:12:
[...]

Wat is er dan matig aan? Als je het over detail gaat hebben, ja dan legt de One het af tegen de rest. Minder pixels betekent gewoon minder detail. Maar sinds wanneer bekijk je de foto's van een telefoon op 100%? Zelfs al heb je een 30" monitor, dan nog kun je de foto's niet fullscreen bekijken. Laat staan dat je ze in volle resolutie op facebook

Wat is er dan super crap aan? IMHO zijn dit beter foto's dan de iPhone, maar goed. Ik heb een Lumia 920 :) Ook de 'beste' telefooncamera die er is volgens Nokia :)
Mijn 27" monitor (iMac) komt anders een heel eind met zijn 2560x1440 tov 2289x1712.
Als je dan een voorbeeld foto bekijkt van iemand en die opend door je resolutie nagenoeg fullscreen is het toch elke keer weer een tegenvaller, voor Facebook resolutie is het idd prima maar daar waren we al over uit inmiddels.

Ik heb nu ook een 920 en die camera is toch wel erg lekker als je er eenmaal aan gewend bent maar de One laat ik niet liggen ondanks zijn mindere camera de rest van de 920 stelt zo teleur dat ik maar wat graag terug wil.
NeWSJuNK schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:33:
Ik begrijp de 'overstappers' van GSll naar de One niet zo goed. de S4 doet alles (veel) beter dan de One, behalve het design misschien. Volgens de reviews die ik heb gelezen is de S4 echt next level. Zonder de One af te kraken. Dat blijft een mooi toestel.
Ooh dat is nieuw voor me, doet de S4 echt alles beter (Laat staan veel beter) dan de One. Kan het me niet voorstellen. Op de camera na dan.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 30-03-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
GSM cameras zijn sowieso ondermaats. Sommigen zijn iets beter dan anderen. Maar op 100% view valt het altijd qua scherpte enorm tegen. Maar als je het zou printen op kleiner foto formaat is het nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Wanneer komt de review van anandtech eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
monkeyfntstc schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:08:
Wanneer komt de review van anandtech eigenlijk?
Weet 'ie niet, hij had eerder deze vrijdag belooft, maar daar is 'ie dus op terug gekomen. Waarschijnlijk wordt het ergens volgende week, maar met wat geluk dit weekend nog.

edit: Wat betreft die review van DPReview valt mij vooral op dat er eigenlijk pas bij 40% geschaald de foto's een redelijke scherpte hebben. In 4MP past ruim genoeg detail, veel meer dan zelfs door de huidige 13MP mobiele camera's bereikt wordt in goed licht (kijk anders maar eens naar een 4MP crop van een DSLR), maar de UltraPixel camera van HTC presteert gewoon onder de maat. (In ieder geval met de huidige firmware.) Het is overigens wel duidelijk dat het een pre-release toestel is, dat van die onscherpte aan de zijkant (komt inderdaad door de OIS die niet goed reset) is als het goed is al verholpen. Verder is het wel vreemd dat hun One last heeft van die purple flares, want die heb ik in nog geen enkele andere foto van de One gezien.

[ Voor 52% gewijzigd door M-en-M op 30-03-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

CLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:51:
[...]

Nooit geweten, icm Sense maakte ik altijd gebruik van andere launchers :)
Kan wel kloppen, aangezien launchers als 'app' worden gezien en dus geen transparante notificatie hebben. Ik meen dat Apex Launcher wel een optie heeft om z'n transparante notificatie te hebben, echter is dit alleen voor root only volgens mij.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
gwsoldier schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:12:
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van het toestel zelf?
Als ik het topic lees op xda ben ik geneigd om de 1ste batch aan mij voorbij te laten gaan.
Geen goede afwerking de onderkant waarbij spleetjes te zien zijn,alu vlak niet gelijk met body en het plastiek in het midden schijnt nogal poreus te zijn.
Check deze pag bv;http://forum.xda-develope...read.php?t=2197732&page=4

[ Voor 7% gewijzigd door Gunth op 30-03-2013 16:16 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
gwsoldier schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:12:
Er wordt alleen maar gesteggeld over camera en looks, maar zou zoveel andere dingen willen weten.
Mag ik 'gesteggel' zeggen? Ja, dat mag ik... omdat o.a. het volgende niet aan bod is gekomen:

Is er een 'gevoelige' ontvangst van gps? Een snelle lock bvb?
Is WiFi ontvangs goed? Ook op n en ac dus de 5 mhz band? Wat is het bereik?
Is het volume lineair harder of zachter te zetten, of gaat dit in stapjes?
Hoe klinken de bijgeleverde oordopjes? Zijn ze van een kwaliteit zoals bij elke telefoon of echt erg goed?
Hoe is het (maximale) volume in verhouding met oversturing en geluidskwaliteit? Met je eigen oordopjes en ook met de bijgeleverde?
Hoe is de ontvangst van de radio? (Vooral wanneer je ermee rondloopt)
Zijn er veel apps die moeite hebben met het full hd scherm? Zoals: nos, nu.nl, twitter, harware.info, tweakers. Of kun je daarvoor beter de tablet apps voor installeren?
Hoe doet de Ziggo TV app het op de ONE? (mits je ziggo hebt natuurlijk)
Werkt een app als DICE Player goed met streamen van films met ondertitels? (op bvb de Note 2 is het belabberd)
Ppphhhffffff.... Er schieten me vast nog wel meer vragen te binnen, maar hou het hier even bij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Donstil schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:01:
[...]

Mijn 27" monitor (iMac) komt anders een heel eind met zijn 2560x1440 tov 2289x1712.
Als je dan een voorbeeld foto bekijkt van iemand en die opend door je resolutie nagenoeg fullscreen is het toch elke keer weer een tegenvaller, voor Facebook resolutie is het idd prima maar daar waren we al over uit inmiddels.

Ik heb nu ook een 920 en die camera is toch wel erg lekker als je er eenmaal aan gewend bent maar de One laat ik niet liggen ondanks zijn mindere camera de rest van de 920 stelt zo teleur dat ik maar wat graag terug wil.

[...]

Ooh dat is nieuw voor me, doet de S4 echt alles beter (Laat staan veel beter) dan de One. Kan het me niet voorstellen. Op de camera na dan.
Heel simpel, wil je de beste looks qua uiterlijk en niet plastic fantastic en een wat mindere camera? Ga voor de One.

Wil je een goede camera smartphone die overdag echt goede foto's maakt en interesseert het je niks dat de behuizing wat minder premium aan doet voelen? Ga voor de S4. Zo simpel is het :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-03-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:14:
[...]

Heel simpel, wil je de beste looks qua uiterlijk en niet plastic fantastic en een wat mindere camera? Ga voor de One.

Wil je een goede camera smartphone die overdag echt goede foto's maakt en interesseert het je niks dat de behuizing wat minder premium aan doet voelen? Ga voor de S4. Zo simpel is het :)
Ja maar hij had het over "alles (veel) beter". De Camera kan ik inkomen maar verder ben ik wel benieuwd wat hij onders "alles" verstaat.
Gunth schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:56:
[...]

Hoe is eigenlijk de kwaliteit van het toestel zelf?
Als ik het topic lees op xda ben ik geneigd om de 1ste batch aan mij voorbij te laten gaan.
Geen goede afwerking de onderkant waarbij speetjes te zien zijn,alu vlak niet gelijk met body en het plastiek in het midden schijnt nogal poreus te zijn.
Check deze pag bv;http://forum.xda-develope...read.php?t=2197732&page=4
De eerste Batch is al voorbij lijkt me? Dat waren de toestellen die een weekje of 2 geleden ineens werden uitgeleverd.

Op XDA zijn het wel vaak mierenneukers hoor.

Edit: Hij zegt zelf al "to be honest, if anything these photos make it look worse than it is - i REALLY struggled to get those photos because it is very small lol"

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 30-03-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Idd daar overdrijven ze soms wel eens maar de foto's liegen er toch niet om.
We zien wel,is het niet goed sturen we hem trg.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunth op 30-03-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gunth schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:20:
Idd daar overdrijven ze soms wel eens maar de foto's liegen er toch niet om.
Ik moet lachen, je hebt zelf een Nexus 4...de One maakt betere foto's qua kwaliteit dan de Nexus 4. Dus je gaat er alleen maar op vooruit als je de One zou nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
alwaysleft schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:22:
[...]

Ik moet lachen, je hebt zelf een Nexus 4...de One maakt betere foto's qua kwaliteit dan de Nexus 4. Dus je gaat er alleen maar op vooruit als je de One zou nemen ;)
We hebben het hier niet over de kwaliteit van de foto's maar over het toestel zelf.
Voor je lacht mss eerst eens goed lezen ;) nexus is trouwens al verkocht .

[ Voor 9% gewijzigd door Gunth op 30-03-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is nog niet bekend of HTC genoeg
toestellen gaat leveren om alle pre-orders te voorzien. U bent wel één van de eerste op basis van uw pre-order datum.

Kijk dat wilde ik ff horen van Coolblue _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:53:
toestellen gaat leveren om alle pre-orders te voorzien. U bent wel één van de eerste op basis van uw pre-order datum.

Welke datum heb jij besteld?
Ik op 28-02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:53:

Oeps verkeerde discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
JantjeKoud schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Is WiFi ontvangs goed? Ook op n en ac dus de 5 mhz band? Wat is het bereik?
Is het volume lineair harder of zachter te zetten, of gaat dit in stapjes?
Hoe klinken de bijgeleverde oordopjes? Zijn ze van een kwaliteit zoals bij elke telefoon of echt erg goed?
Zijn er veel apps die moeite hebben met het full hd scherm? Zoals: nos, nu.nl, twitter, harware.info, tweakers. Of kun je daarvoor beter de tablet apps voor installeren?
Hoe doet de Ziggo TV app het op de ONE? (mits je ziggo hebt natuurlijk)
Even de vragen gefilterd die ik nu kan beantwoorden.
Wifi ontvangst is zeer goed! ik kan netwerken ontvangen die ik met mijn iPhone 4s niet kont ontvangen, vrienden met SGS3 ook niet.
Volume is inderdaad in stapjes. Wel hele kleine stapjes.
De apps zijn vooral nog niet gemaakt voor full hd lijkt het wel.
Nu.nl bijvoorbeeld heeft piepkleine foto's naast de nieuwsberichten staan.
Twitter zelf werkt wel vloeiend. Nadeel van de twitter app is dat hij zoals zo veel apps de three dot bar onderin heeft staan.. Ook facebook heeft daar last van. Maar die loopt ook totaal niet vloeiend..
Tweakers loopt niet 100% vloeiend maar niet heel storend. ook daar de bar onderin..
Ziggo app werkt prima. soms een beetje lag in de tv gids. maar tv kijken doet het goed. En hier zowaar geen bar onderin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Blijf het nog steeds raar vinden dat HTC niet meteen optie toegevoegd heeft om de bekend 3-dot-menu weg te halen, zoals ze wel met One X deden met een update. Ach misschien afwachten of dat nog komt, want ik ergerde me er stierlijk aan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Ik mis trouwens nog een scratch test :D, ben vooral benieuwd hoe de zijkanten/achterkant het uithoudt.
Of heb ik weer eens iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
Wat bedoeld iedereen hier met het 3-dot-menu? Ik dacht dat apparaten zonder hardwarematige optie-toets rechtsboven in een app een optie toets kregen? Sorry, ik heb nog een telefoon met optieknop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt aan de app ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LR1Il.png

Waarbij je die later weg kon halen door middel van:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qveI2zjYE0nWPACgjpq0NNbd/full.gif

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 30-03-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
CLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:26:
Dat ligt aan de app ;)

Waarbij je die later weg kon halen door middel van:
Een betere verklaring kon ik niet krijgen ;) Persoonlijk lijkt het me handiger om iets onderaan te hebben.. Anders moet je steeds naar boven met je vinger.. Tenzij het ECHT instellingen zijn, die je niet elke dag nodig hebt. Maar ik gebruik momenteel vrij veel de optieknop, meer dan 'recente apps'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06-10 15:45
NeWSJuNK schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:33:
Wat een onzin.
De processor is bijvoorbeeld PRECIES dezelfde.
Resolutie is hetzelfde. LCD tov amoled is een voordeel vind ik, zeker SLCD3.

Voor mij weegt het design ook behoorlijk zwaar, en de S4 is gewoon plastic. Dat kun je een voordeel vinden of niet, maar ik vind het lelijk. En verre van Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-09 13:17
Ben er ook bang voor dat die apps ook blijven vertrouwen op de hardware menu knop gezien samsung die weer blijft gebruiken.

Snap htc ook niet met die 2 knoppen layout. Toch is deze waarschijnlijk de opvolger van mijn one x die nog te veel lag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik meen dat de 2 knoppen layout en het daarna verdwijnen van de menu optie kwam door inmenging van Google, maar dat weet ik niet zeker.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
yannickie111 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:09:
[...]

Wat een onzin.
De processor is bijvoorbeeld PRECIES dezelfde.
Resolutie is hetzelfde. LCD tov amoled is een voordeel vind ik, zeker SLCD3.

[...]
Dat de processor precies hetzelfde is wil niet zeggen dat die ook precies hetzelfde presteert.
Dat hangt van meer faktoren af;
Kijk maar eens naar wat Apple kan doen met een trager geklokte processor en een combinatie van goed op elkaar aangepaste hard- en software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
S4 is ook op 1,9 geclockt en presteert dus beter dan de ONE die op 1,7 geclockt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Zou één van de providers hier in NL ook het exclusieve recht krijgen om de 64GB versie te leveren?
Pagina: 1 ... 29 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)