[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
*weg* Hou het on-topic!

[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 28-03-2013 13:50 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 21:10

emzed

*

*weg* zie hier boven

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 28-03-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 28-03-2013 13:51 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 28-03-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Modbreak:Andere dingen dan ervaringen of discussies over de HTC One mogen achterwege blijven in dit topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
Wie weet er een fijne universele autohouder voor de One?
ik heb voor m'n One X een originele gehad, die wel goed beviel, behalve dat de telefoon steeds uit het hoesje moest en toch ook sporen bleek achter te laten op de achterkant.
Daarom ben ik nu op zoek naar een universele waar de One met case in kan.

*Edit* Excuus zie onderstaande opmerking, had nog niet door dat er ook al een acc. topic voor was.

[ Voor 14% gewijzigd door rjvisje op 28-03-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

rjvisje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:54:
ik heb voor m'n One X een originele gehad, die wel goed beviel, behalve dat de telefoon steeds uit het hoesje moest en toch ook sporen bleek achter te laten op de achterkant.
Ik denk dat je hier het accesoire topic voor nodig hebt ;)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
rjvisje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:54:
Je moet in het accessoires topic zijn, maar toch een link. Kan die ook nog met hoesje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ongelofelijk, wat een slechte service. Bel HTC op, heb mijn toestel nu 5 dagen en vraag wat er nu verder moet gebeuren met mijn flikkerende scherm op de One. Hou zou het standaard reparatie project in moeten en dan is hij 3 weken weg. (!). Dan doen ze het bij Apple toch een stuk beter. Heb je wat, wordt die gewoon omgeruild. Bizar. Hele slechte after sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:49:
Hou zou het standaard reparatie project in moeten en dan is hij 3 weken weg. (!).
Misschien wachten ze op de nieuwe batch camera modules? :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Ja, al met al bizar slecht geholpen. Dan gaat het slecht met je bedrijf zijnde als HTC, en ga je zo met je klanten om :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
Dat hoort normaal tot een service van het verkooppunt, dus vind het logisch dat je zo'n traject in gaat als je hem zelf bij HTC aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:51:
[...]

Ja, al met al bizar slecht geholpen. Dan gaat het slecht met je bedrijf zijnde als HTC, en ga je zo met je klanten om :/
Toestel is nog niet eens beschikbaar in Nederland.
Dan zal een bedrijf als Dynafix ook nog niet echt voorraad hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:51:
[...]

Gewoon een Vodafone winkel inlopen met een Dynafix balie, daar kunnen ze alles wat ze op het Dynafix reparatiecentrum ook kunnen doen. Denk alleen dat je aardig vroeg bent, ben bang dat nog niet alle Dynafix medewerkers gecertificeerd zijn om reparaties aan de HTC One te mogen doen.

Dat ze je telefoon niet omruilen als HTC Benelux heeft er ook niet mee te maken dat hij officieel nog niet op voorraad is? en/of dat ze geen omruiling doen toestellen die niet uit de Benelux doen?

Je gaat nu wel heel kort door de bocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

Felyrion

goodgoan!

Sorry, maar dat lijkt me wel een beetje het risico van een early adopter.. je weet dat de klantketens binnen HTC nog niet zijn afgestemd op garantie afhandeling.. Het toestel is nog niet eens ergens op voorraad en jij verwacht dat ze hem zomaar kunnen omwisselen?
Wat had je verwacht..?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
rjvisje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:52:
Dat hoort normaal tot een service van het verkooppunt, dus vind het logisch dat je zo'n traject in gaat als je hem zelf bij HTC aanmeld.
Dit dus! Wanneer je weer naar Duitsland was gegaan (waar je hem ook gekocht hebt) had je misschien gebruik kunnen maken (indien hij op voorraad was) van een omruiling van de winkel waar je hem vandaan hebt.

Nu je hem zelf min of meer geïmporteerd hebt voor de release in NL kan je dit soort dingen verwachten.

Ik wacht daarom nog netjes tot dat alle mogelijke bugs uit het toestel zijn en sla dan mij slag! ;) Succes met het voor mij testen van het toestel :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Gewoon een Vodafone winkel inlopen met een Dynafix balie, daar kunnen ze alles wat ze op het Dynafix reparatiecentrum ook kunnen doen. Denk alleen dat je aardig vroeg bent, ben bang dat nog niet alle Dynafix medewerkers gecertificeerd zijn om reparaties aan de HTC One te mogen doen.

Dat ze je telefoon niet omruilen als HTC Benelux heeft er ook niet mee te maken dat hij officieel nog niet op voorraad is? en/of dat ze geen omruiling doen toestellen die niet uit de Benelux doen?

Je gaat nu wel heel kort door de bocht....
Het gaat erom dat ze nog wat kunnen leren van Apple, die ruilen zoiets binnen een week gewoon kosteloos om en hebben aparte voorraden reserve toestellen voor dit soort problemen. Is niet mijn fout dat HTC dit niet heeft. Kortom, slechte after sales dat ze voor zo een gevallen niks achter de hand hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:58:
[...]

Dit dus! Wanneer je weer naar Duitsland was gegaan (waar je hem ook gekocht hebt) had je misschien gebruik kunnen maken (indien hij op voorraad was) van een omruiling van de winkel waar je hem vandaan hebt.

Nu je hem zelf min of meer geïmporteerd hebt voor de release in NL kan je dit soort dingen verwachten.

Ik wacht daarom nog netjes tot dat alle mogelijke bugs uit het toestel zijn en sla dan mij slag! ;) Succes met het voor mij testen van het toestel :P ;)
Dus omdat ik hem als early adapter heb mag ik verwachten dat er iets aan is en het redelijk normaal is dat er een defect is? Ow my god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 14:48

oXygeN

oftewel oxje...

Heb je net zoveel energie gestoken in het HTC overtuigen dat ze er toch iets sneller wat aan moeten doen als dat je hier loopt te spuien dat de service zo slecht is?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Apple doet dat net zo min als ze de apparaten hier nog niet verkopen. Collega kreeg te horen dat hij het na x dagen/weken maar weer moest proberen als ze leverbaar waren. Of hij werd opgestuurd naar het buitenland. Lijkt me dezelfde gang van zaken.

Je komt erg kortzichtig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
oXygeN schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:01:
Heb je net zoveel energie gestoken in het HTC overtuigen dat ze er toch iets sneller wat aan moeten doen als dat je hier loopt te spuien dat de service zo slecht is?
Ja, je komt er nu achter hoe belabberd de service is. Niet eens een ruil toestel of iets. Jammer, voor de rest een mooi toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:59:
[...]

Het gaat erom dat ze nog wat kunnen leren van Apple, die ruilen zoiets binnen een week gewoon kosteloos om en hebben aparte voorraden reserve toestellen voor dit soort problemen. Is niet mijn fout dat HTC dit niet heeft. Kortom, slechte after sales dat ze voor zo een gevallen niks achter de hand hebben
Apple heeft genoeg andere nadelen, bijvoorbeeld de garantie termijnen.....
Ik vindt je voorbeeld qua Apple niet zo sterk, ga maar eens opzoek hoeveel mensen wel niet problemen hebben met de garantie afhandeling van Apple.

In mijn ogen zou je pas recht op kritiek hebben ten aanzien van HTC Nederland op moment dat het toestel ook in Nederland zou zijn geleverd door HTC Nederland.

Hoe kunnen ze überhaupt voorraad aanhouden voor een toestel van jou op moment dat het toestel hier nog niet eens leverbaar is? Ik heb alle begrip voor de teleurstelling van jou, zeker omdat het een vrije dure telefoon is. Maar de motivatie om "boos" op HTC NL te zijn slaat kant nog wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Felyrion schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:02:
Apple doet dat net zo min als ze de apparaten hier nog niet verkopen. Collega kreeg te horen dat hij het na x dagen/weken maar weer moest proberen als ze leverbaar waren. Of hij werd opgestuurd naar het buitenland. Lijkt me dezelfde gang van zaken.

Je komt erg kortzichtig over.
Niet mee eens, ik had binnen een week problemen met mijn hume button op de iPhone 5. Apple opgebeld, binnen 24 uur een nieuwe kosteloos gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
[...]

Dus omdat ik hem als early adapter heb mag ik verwachten dat er iets aan is en het redelijk normaal is dat er een defect is? Ow my god
early adopter is iets anders dan een toestel importeren naar een gebied waar het nog niet beschikbaar is en verwachten dat de lokale kantoor je kan helpen met een defecte toestel welke pas over een maand uit gaat komen.

Je voorbeeld van Apple is irrelevant. Als je een iPhone koopt welke alleen nog in de VS beschikbaar is en je probeert hem in NL om te ruilen krijg je gewoon nul op je rekest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Dus omdat ik hem als early adapter heb mag ik verwachten dat er iets aan is en het redelijk normaal is dat er een defect is?
Nee omdat je Early Adaptor bent met een buitenlands toestel kun je verwachten dat een reparatie langer duurt.
Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Zijn die er? Nooit geweten, kun je daar op afspraak geholpen worden enz?
Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Die schijnt net na de batch Nederlandse toestellen te komen. Die worden in november verwacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:03:
[...]

Niet mee eens, ik had binnen een week problemen met mijn hume button op de iPhone 5. Apple opgebeld, binnen 24 uur een nieuwe kosteloos gekregen _/-\o_
Die was ook nog niet leverbaar in Nederland neem ik dan aan?

Ik heb tot op heden alleen goede ervaringen met HTC. Bij een snap met defecte speaker (krakend) ook direct (ongevraagd, want slijtage) de touchpad vervangen omdat ze dat nodig vonden.
En later mijn vader met een Sensation die telkens vastliep binnen 3 dagen ook gewoon een nieuwe. Maar met dit verschil dat de apparaten ruim leverbaar waren in Nederland.

Wordt een beetje een onzindiscussie zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
Nutteloze discussie maar wil er toch op inhaken. Mijn nichtje koopt een 4s toen deze ruim beschikbaar was. Ding wilde niet opladen. Volgende dag terug naar Apple....werd het toestel ook opgestuurd en kon ze 2 weken wachten. Ik denk dat je beter contact met MM op kan nemen voor je defect btw.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:56:
Nutteloze discussie maar wil er toch op inhaken. Mijn nichtje koopt een 4s toen deze ruim beschikbaar was. Ding wilde niet opladen. Volgende dag terug naar Apple....werd het toestel ook opgestuurd en kon ze 2 weken wachten. Ik denk dat je beter contact met MM op kan nemen voor je defect btw.
Terug naar Apple of terug naar een winkel die Apple verkoopt?

Kan me namelijk niet voorstellen dat ze bij een AppleStore (die in Amsterdam dus) een ding niet omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:23:
[...]

Terug naar Apple of terug naar een winkel die Apple verkoopt?

Kan me namelijk niet voorstellen dat ze bij een AppleStore (die in Amsterdam dus) een ding niet omwisselen.
Doen ze gewoon wel bij Apple, die ruilen het binnen een jaar ( waar die ook is gekocht) gewoon om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:03:
[...]

Ga eens lang bij een KPN Business XL winkel die kunnen ook spullen ter plaatsen repareren en sturen de rekening naar Leverancier.

Heb ik al aantal keren gedaan. Zat een scheurtje in mijn S3 en mensen konden mij slecht horen. Ze hadden het volledige scherm (inclusief geluidmodule) vervangen en binnen 1 uur kon het toestel weer meenemen.De rekening wordt opgestuurd naar samsung. Top service van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:53:
[...]

Doen ze gewoon wel bij Apple, die ruilen het binnen een jaar ( waar die ook is gekocht) gewoon om ;)
Mits het toestel ook daadwerkelijk uit is in Nederland, iets wat de HTC One momenteel niet is.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
zedzed1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:54:
[...]

Ga eens lang bij een KPN Business XL winkel die kunnen ook spullen ter plaatsen repareren en sturen de rekening naar Leverancier.

Heb ik al aantal keren gedaan. Zat een scheurtje in mijn S3 en mensen konden mij slecht horen. Ze hadden het volledige scherm (inclusief geluidmodule) vervangen en binnen 1 uur kon het toestel weer meenemen.De rekening wordt opgestuurd naar samsung. Top service van KPN
Denk niet dat ze dat bij een One doen die nog niet in nederland uit is en ook nog eens in Duitsland is gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:53:
[...]

Dat zeg ik toch ook ;)
Verderf schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:57:
[...]

Mits het toestel ook daadwerkelijk uit is in Nederland, iets wat de HTC One momenteel niet is.
Of Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:05:
[...]

Dat zeg ik toch ook ;)

[...]

Of Europa.
Precies, Apple ruilt hem gewoon om het eerste jaar als die in Europa is gekocht. Jammer dat HTC die policy niet heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
wifi van broers iphone 5 deed het niet. 4 weken geleden in NYC gekocht. naar de apple store in adam. Man leest hem uit en zegt; deze is in de USA gekocht dus moet je hem daar laten maken. Vette pech dus. Gelukkig komt hij wel vaker in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:16

Laguna

Connaisseur

Drop test HTC One vs iPhone 5:

spoiler:
Geen verrassingen ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
jvang schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:09:
wifi van broers iphone 5 deed het niet. 4 weken geleden in NYC gekocht. naar de apple store in adam. Man leest hem uit en zegt; deze is in de USA gekocht dus moet je hem daar laten maken. Vette pech dus. Gelukkig komt hij wel vaker in de USA.
Alleen toestellen in Europa, wat logisch is aangezien de modellen in de USA anders zijn qua mhz banden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:10:
[...]

Alleen toestellen in Europa, wat logisch is aangezien de modellen in de USA anders zijn qua mhz banden ;)
kan je de wifi toch wel even repareren. schijnt gemakkelijk te zijn namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
jvang schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:12:
[...]

kan je de wifi toch wel even repareren. schijnt gemakkelijk te zijn namelijk
tsja, dat is het nadeel van in amerika kopen...dat snap ik nog ;) maar heb mijn HTC 20 kom net over de grens gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

En wat zeggen ze daar dan? Je hebt een overeenkomst met hen... misschien kunnen zij je nog helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Felyrion schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:15:
En wat zeggen ze daar dan? Je hebt een overeenkomst met hen... misschien kunnen zij je nog helpen?
Dat ze een nieuwe kunnen na bestellen, maar ik achteraan de pre order lijst kom die al 100 namen bevat dus minimaal een maand zou moeten wachten. Dus gewone reparatie traject is sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:52

wontcachme

You catch me? No you wont

alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Precies, Apple ruilt hem gewoon om het eerste jaar als die in Europa is gekocht. Jammer dat HTC die policy niet heeft.....
Wie zegt dat HTC die policy niet heeft? Wellicht dat ze dat zouden doen als hij ook hier al uit was, maar een telefoon die je hier (nog) niet kan verkrijgen kan je ook moeilijk ruilen. Dan zou hij naar Dynafix moeten worden gestuurd, maar die hebben natuurlijk ook nog geen onderdelen voor reparatie en die zullen uit Duitsland of Taiwan moeten komen. En daar zal wat tijd overeen gaan aangezien die niet elk onderdeel apart versturen maar gewoon een week opsparen en dan een flinke doos verzenden (lijkt mij logisch)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:57:
[...]

Denk niet dat ze dat bij een One doen die nog niet in nederland uit is en ook nog eens in Duitsland is gekocht ;)
Vragen nog geen eens om een factuur. Aangezien je europese garantie hebt. Ik zou het ff proberen, dan gelijk nee zeggen. Probeer mee te denken en misschien heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09 22:10
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:02:
[...]

Ja, je komt er nu achter hoe belabberd de service is. Niet eens een ruil toestel of iets. Jammer, voor de rest een mooi toestel :D
Ik heb eerder in dit topic gemeld dat het mogelijk kan zijn dat je je toestel langer kwijt bent bij mankementen als je hem uit het buitenland haalt. Hier een deel van de email die ik van HTC kreeg:
De garantie van een UK toestel geld ook in NL alleen als er onderdelen vervangen zouden moeten worden kan het gebeuren dat de repair tijd iets langer is als deze onderdelen bestel moeten worden uit de uk.
Dus als dit het gevolg van het bestellen van onderdelen is, dan is het deels je eigen schuld en ben je gewaarschuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
zedzed1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:16:
[...]

Vragen nog geen eens om een factuur. Aangezien je europese garantie hebt. Ik zou het ff proberen, dan gelijk nee zeggen. Probeer mee te denken en misschien heb je hier iets aan.
Dat klopt, alleen ga ik het normale reparatie traject in wat 3 weken duurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:16:
[...]

Dat ze een nieuwe kunnen na bestellen, maar ik achteraan de pre order lijst kom die al 100 namen bevat dus minimaal een maand zou moeten wachten. Dus gewone reparatie traject is sneller
Ik begrijp dat je enorm baalt dat er iets mis is met je toestel. Maar je bent wel erg onredelijk.

Het is algemeen bekend dat eerste batches vaker defecten vertonen dan latere batches. Vervolgens koop je, met die kennis in je achterhoofd, een toestel van een eerste batch in het buitenland. Dan loop je een bepaald risico.

In een ideale wereld zou je direct een nieuw toestel moeten krijgen, maar die zijn er niet in Nederland. In Duitsland is het ook nog behelpen met de aantallen. Ik vind dat je eisen niet reeël zijn. Daarnaast, het is lastig dat je scherm af en toe flikkert, maar tis toch niet alsof ie direct ontploft 8)7

Wacht een paar weken, dan zal je traject bij Dynafix ook een stuk sneller gaan. Nu is de kans groot dat ze moeten wachten op onderdelen en dan ligt je telefoon daar. De laatste twee keer dat ik te maken had met Dynafix was de tijd vanaf ophalen tot terug met de post 7 respectievelijk 8 dagen, waarbij er de laatste keer een pinksterweekend tussen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb weer hele goede ervaringen met de reparatiebalie van Dynafix in de grotere Vodafone-Shops. Vaak is het mogelijk om een afspraak te maken, zodat je toestel gemaakt kan worden waar je bij staat. Ook is één van de mogelijkheden dat het toestel gewoon mee terug naar huis kan op moment dat er onderdelen besteld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:27:
Ik heb weer hele goede ervaringen met de reparatiebalie van Dynafix in de grotere Vodafone-Shops. Vaak is het mogelijk om een afspraak te maken, zodat je toestel gemaakt kan worden waar je bij staat. Ook is één van de mogelijkheden dat het toestel gewoon mee terug naar huis kan op moment dat er onderdelen besteld moeten worden.
Volgens mij is dat hetzelfde als KPN Business Center, volgens mij dit daar ook een Dynafix in. Erg prettige ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Een mooie vergelijking van de schermen van de huidige flagship phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Ligt het nou aan mij of is alle ophef tav de XZ een beetje overtrokken?

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/130070-image/Untitled3.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
The Greatest HTC One video highlight ever:

BACON!!! _/-\o_ :Y)

Hier nog zo'n Zoe voorbeeld ding:
https://zoeshare.htc.com/pCAPPkhu1#

[ Voor 71% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-03-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
renzo4000 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:53:
[...]

Ligt het nou aan mij of is alle ophef tav de XZ een beetje overtrokken?

[afbeelding]
Kijk maar even naar de greyscale bovenaan: het contrast wordt helemaal verpest. (Zie verder de blokjes kleuren aan de rechterkant vs. die van de iPhone en One.)

Colour shift was nooit een probleem bij de XZ, het blijft een IPS paneel, enkel contrast shift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Ziet wel erg strak in elkaar. Wel lastig om bij de accu te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Benieuwd wat HTC doet als een One stuk gaat, het lijkt erop dat het echt ondoenlijk is om hem open te maken zonder een essentieel onderdeel kapot te maken. Dus zullen ze wel genoodzaakt zijn een kapotte telefoon te vervangen door een compleet nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Óglaigh schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:25:
Benieuwd wat HTC doet als een One stuk gaat, het lijkt erop dat het echt ondoenlijk is om hem open te maken zonder een essentieel onderdeel kapot te maken. Dus zullen ze wel genoodzaakt zijn een kapotte telefoon te vervangen door een compleet nieuwe?
Lijkt me wel ja:
Afbeeldingslocatie: http://guide-images.ifixit.net/igi/nytDSTQPM2MFVR52.medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dit baart me wel zorgen, het scherm is bijna niet te vervangen als die valt bij de One volgens iFixit:

The display assembly cannot be replaced without removing the rear case ;this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:40:
Dit baart me wel zorgen, het scherm is bijna niet te vervangen als die valt bij de One volgens iFixit:

The display assembly cannot be replaced without removing the rear case ;this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.
Mooi toch, gelijk een nieuw toestel zonder krasjes op de body. Ik heb een goede inboedel verzekering...no problemo. O-) (ik zie dit dus als voordeel, wat iemand anders natuurlijk als nadeel kan zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:43:
[...]

Mooi toch, gelijk een nieuw toestel zonder krasjes op de body. Ik heb een goede inboedel verzekering...no problemo. O-) (ik zie dit dus als voordeel, wat iemand anders natuurlijk als nadeel kan zien)
zo kan je het ook weer zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Zijn er ook nadelen met het omzetten van de taal naar Nederlands met de android app(naam kwijt!)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei die enorm lage score zie ik tegenwoordig wel erg vaak op ifixit. Geen goeie zaak als dingen buiten de garantie defect gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mooie aan dergelijk design is dat ze geen compromissen hoefden te maken, zie bijvoorbeeld het gebruik van koperen EM bescherming (welke ook werkt als koeling). En natuurlijk gaat het hele "pyramide" ontwerp van de internals er van uit dat je 'm niet zelf uit elkaar gaat halen.

Bovendien is inderdaad het voordeel dat ze je dus gewoon een nieuw toestel gaan geven. Nadeel is inderdaad dat je niet zomaar even het scherm of een kapotte behuizing kan vervangen... (Persoonlijk nooit gedaan, maar ik kan er het nut van inzien.)

edit: En nu zien we meteen wie de camera module heeft gemaakt: ST Microelectronics. Die heb ik een tijdje niet gezien...

edit2: Het is de schuld van Brian Klug dat we die "HTC One = foodie phone" blog post kregen.

[ Voor 21% gewijzigd door M-en-M op 28-03-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je een nieuwe krijgt. Dat gaat wel erg veel geld kosten voor HTC, je hebt best kans dat ze hem "gewoon" repareren. Volgens mij was de One X ook niet makkelijk open te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Kunnen de mensen van HTC tijdens die "uitprobeersessie" op het Tweakerskantoor m niet even voor je omruilen? ;) Dat zou pas service zijn naar hun early adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

J0ey schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:46:
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je een nieuwe krijgt. Dat gaat wel erg veel geld kosten voor HTC, je hebt best kans dat ze hem "gewoon" repareren. Volgens mij was de One X ook niet makkelijk open te maken?
Dat viel redelijk mee, je moest even durven, maar er zijn er een hele hoop die zelf hun WiFi probleem gefixt hebben bij de One X. Toestel open, pinnetjes wat verder naar buiten zetten en behuizing er weer om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog meer over de batterij van de HTC One, uitgebreide review over batterij leven HTC One: http://blog.gsmarena.com/...-complete-results-are-in/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een write-down van alles wat al bekend was om wat users te trekken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

CLB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:02:
Gewoon een write-down van alles wat al bekend was om wat users te trekken...
Klopt. En als goede lezer moet je je ook afvragen wat de waarde van zo'n getal is. Een S4 met dezelfde SoC scoort in standby veel hoger, bijna een dag meer.

Dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn, de firmware van HTC is nog niet optimaal of iets veroorzaakt een wakelock, maar de resultaten zullen in real-life veel dichter bij elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wel heel toevallig dat de S4 net niet staat bij het rijtje waar deze verslagen wordt (web browsing). ;) (Tenzij je op Expand drukt, natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wph schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:09:
[...]
maar de resultaten zullen in real-life veel dichter bij elkaar liggen.
Hoezo? Er zijn toch zat telefoons met vergelijkbare hardware die mega ver uiteen lopen qua accuduur? Werkelijk geen idee waarom toestel X een gelijkwaardige accuduur moet hebben aan toestel Y als er dezelfde processor/GPU in zit. Je kan op je eigen toestel ook twee verschillende Roms flashen waarna de accuduur verminderd dan wel verbeterd. Dat een S4 beter met zijn accu om gaat ondanks dat ie sneller is en een groter scherm heeft vind ik erg knap, zal de software wel efficienter daarmee om gaan/beter zijn geprogrammeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:23:
[...]

Hoezo? Er zijn toch zat telefoons met vergelijkbare hardware die mega ver uiteen lopen qua accuduur? Werkelijk geen idee waarom toestel X een gelijkwaardige accuduur moet hebben aan toestel Y als er dezelfde processor/GPU in zit. Je kan op je eigen toestel ook twee verschillende Roms flashen waarna de accuduur verminderd dan wel verbeterd. Dat een S4 beter met zijn accu om gaat ondanks dat ie sneller is en een groter scherm heeft vind ik erg knap, zal de software wel efficienter daarmee om gaan/beter zijn geprogrammeerd.
Nou bijvoorbeeld hierom:

http://blog.gsmarena.com/...sts-heres-what-it-scored/

De Droid DNA scoort hoger met veel lagere scores, behalve standby dus. Op een onzuinigere SoC met een kleinere batterij. Dus ik ga er vanuit dat dezelfde fabrikant nog wel iets aan de firmware weet te optimaliseren, mocht het daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wph schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:28:
Dus ik ga er vanuit dat dezelfde fabrikant nog wel iets aan de firmware weet te optimaliseren, mocht het daar aan liggen.
Ja, en Samsung niet? Mis nog steeds de logica waarom dat in de praktijk dicht bij elkaar zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:36:
[...]

Ja, en Samsung niet? Mis nog steeds de logica waarom dat in de praktijk dicht bij elkaar zal liggen.
Samsung zit qua standby al veel hoger. Minder ruimte voor optimalisatie. HTC heeft blijkbaar op dat gebied iets nog niet goed voor elkaar (in die versie van de firmware) dus is er meer ruimte voor optimalisatie. Ik heb trouwens niet het woord dichtbij gebruiker, dichter bij wel. Al durf ik ook die stelling wel aan, het zal elkaar niet veel ontlopen, al houdt de S4 het voordeel van de 10% grotere batterij.

[ Voor 11% gewijzigd door wph op 29-03-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wph schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:42:
HTC heeft blijkbaar op dat gebied iets nog niet goed voor elkaar (in die versie van de firmware) dus is er meer ruimte voor optimalisatie.
Nogmaals, waarom scheelt dat NU minder in de praktijk? Ontgaat mij geheel. Plus, wat is het punt? Lekker boeien dat een S4 lang(er) mee gaat. Misschien is Sense 5 wel een battery hog, wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:46:
[...]

Nogmaals, waarom scheelt dat NU minder in de praktijk? Ontgaat mij geheel. Plus, wat is het punt? Lekker boeien dat een S4 lang(er) mee gaat. Misschien is Sense 5 wel een battery hog, wie zal het zeggen.
Mijn punt: hecht niet te veel waarde aan dat getal.

Reden: met dezelfde SoC (en met de oudere S4 Pro) zijn al een stuk betere resultaten behaald. Toevallig zit die SoC in de S4.

In de praktijk haalt vrijwel niemand de 64 uur van de S4 of zelfs de 48 uur van de One. Praktijk(gebruik) ligt dichter bij elkaar. Verder is de praktijk ook nog eens een keer zo, dat er nog vrijwel niemand een One heeft. Tegen de tijd dat dat wel zo is, is er vast al een firmware update geweest. Veelal zijn eerste firmware updates voor bugfixes. Battery drain in standby zou er daar 1 van kunnen zijn.

Dan over Sense 5, er is een kans dat dat een battery hog is. Dat weten we echter niet, zelf zou ik, mocht het zo zijn, voornamelijk Blinkfeed verdenken. Maar ik denk dat Sense 5 niet bijzonder veel zwaarder is, de animaties ed zijn niet meer zo aanwezig als in bv. Sense 3.

Maar ik vind deze posts allemaal wat overbodig, ik moet iets wat ik zeg in 3 volgende reacties gaan uitleggen, waarbij je me probeert te vangen op dingen die ik niet eens zo gezegd heb. Een beetje begrijpend lezen is toch niet te veel gevraagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
alwaysleft schreef op donderdag de 28 maart 2013 @ 21:40:
Dit baart me wel zorgen het scherm is bijna niet te vervangen als die valt bij de One volgens iFixit:

Dat is slim van HTC, zo kun je makkelijk weer een nieuwe verkopen als het glas stuk is oid.

Maar komt het er nu op neer dat wanneer de accu defect/op is dat je m weg kan gooien?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wackidth schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:31:
[...]

Dat is slim van HTC, zo kun je makkelijk weer een nieuwe verkopen als het glas stuk is oid.

Maar komt het er nu op neer dat wanneer de accu defect/op is dat je m weg kan gooien?
Nooit gehoord van garantie?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
DennusB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:43:
[...]batterij. Nooit gehoord van garantie?
*zucht* na 2 jaar en 1 dag heb je geen garantie meer. Verkopen word lastiger omdat iedereen weet dat de batterij niet verwisselbaar is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Maar een kapot scherm door een val, valt toch niet onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 16:16
valeer schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:53:
Maar een kapot scherm door een val, valt toch niet onder garantie?
Geen fabrieksgarantie nee, je kunt je er wel voor verzekeren.
wackidth schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:47:
[...]

*zucht* na 2 jaar en 1 dag heb je geen garantie meer. Verkopen word lastiger omdat iedereen weet dat de batterij niet verwisselbaar is.
Ik maak me daar zelf niet druk om, ik heb nog geen telefoon gehad waar de batterij slecht van is geworden, mijn ervaring is dat de batterij langer meegaat dan dat je toe bent aan een nieuwe telefoon. Mijn HD2 van 3,5 jaar oud (wel met vervangbare batterij) is ook gewoon nog prima.

[ Voor 53% gewijzigd door barrel op 29-03-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
barrel schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:06:
[...]

Geen fabrieksgarantie nee, je kunt je er wel voor verzekeren.
Nee. Als je met he auto tegen een boom rijdt ook niet. Tip: goede verzekeringen (inboedel) hoeven niet duur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Weten jullie of de htc's die van UK afkomstig zijn wel de Nederlandse taal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Maar als ik nu m'n iPhone laat vallen breng ik hem ter reperatie en kost het me een x bedrag om mijn scherm te vervangen. Als ze bij HTC dat scherm niet makkeljk kunnen vervangen maar meteen een nieuwe tel meegeven, dan kunnen ze die moeilijk volledig aan mij doorberekenen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
valeer schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:52:
Maar als ik nu m'n iPhone laat vallen breng ik hem ter reperatie en kost het me een x bedrag om mijn scherm te vervangen. Als ze bij HTC dat scherm niet makkeljk kunnen vervangen maar meteen een nieuwe tel meegeven, dan kunnen ze die moeilijk volledig aan mij doorberekenen, toch?
Valt mee toch. Het kost het ongeveer €160 om een nieuwe iphone 5 te maken. Htc zal niet veel duurder zijn

[ Voor 8% gewijzigd door xamirz op 29-03-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:55:
[...]

Valt mee toch. Het kost het ongeveer €160 om een nieuwe iphone 5 te maken. Htc zal niet veel duurder zijn
200 dollar en ja dat kan je niet zomaar omrekenen in euro's. Komt namelijk bij een dergelijke omzetting altijd nog 20% BTW bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

acst schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:08:
[...]

200 dollar en ja dat kan je niet zomaar omrekenen in euro's. Komt namelijk bij een dergelijke omzetting altijd nog 20% BTW bij.
Toen het nog 19% was, betaalde ik 214 euro om het scherm te laten vervangen (one x)..prijs zal met 21% iets hoger liggen dan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter: @HTC_NL

Test nu op 11 april samen met Androidworld exclusief de HTC One in Utrecht, Schrijf je snel in op: http://bit.ly/MeetHTC #HTCOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:52:
Weten jullie of de htc's die van UK afkomstig zijn wel de Nederlandse taal hebben?
Dit + of hier nadelen aan zitten zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
spNk schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Dit + of hier nadelen aan zitten zou ik ook graag willen weten.
Zoals eerder is gemeld is het nu nog niet duidelijk of toestellen uit de UK de mogelijkheid hebben om de Nederlandse taal in te stellen. Hangt er ook vanaf bij welke winkel je hem haalt, dus dat is nog even afwachten. Daarnaast kun je gewoon met een App uit de Playstore de taal wijzigen. Dus voor zover bekent, geen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Laatst online: 06-08 21:03
Voor wie alleen voor de looks gaat en de specs niet zo boeiend vind (hoewel wel Android 4.2 en 8MP camera) :9 :

"HTC One gekloond door Chinees HDC"

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=8813#.UVV5CmZgWUk

[ Voor 9% gewijzigd door sjdjong op 29-03-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjdjong schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:22:
Voor wie alleen voor de looks gaat en de specs niet zo boeiend vind (hoewel wel Android 4.2 en 8MP camera) :9 :
Zelfs de kier hebben ze nagemaakt, echt perfectionisten die gasten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:26:
[...]

Zelfs de kier hebben ze nagemaakt, echt perfectionisten die gasten! ;)
Idd, de humor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Hier nog eentje: http://www.chipworks.com/...03/28/inside-the-htc-one/

Oh en btw:
wph schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:09:
[...]

Klopt. En als goede lezer moet je je ook afvragen wat de waarde van zo'n getal is. Een S4 met dezelfde SoC scoort in standby veel hoger, bijna een dag meer.

Dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn, de firmware van HTC is nog niet optimaal of iets veroorzaakt een wakelock, maar de resultaten zullen in real-life veel dichter bij elkaar liggen.
Android 4.1.1... batterydrainer. De verschillen komen door het software verschil .. niet een verschil in hardware

[ Voor 50% gewijzigd door EzMe op 29-03-2013 13:54 ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 22:13
Óglaigh schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:09:
[...]

Zoals eerder is gemeld is het nu nog niet duidelijk of toestellen uit de UK de mogelijkheid hebben om de Nederlandse taal in te stellen. Hangt er ook vanaf bij welke winkel je hem haalt, dus dat is nog even afwachten. Daarnaast kun je gewoon met een App uit de Playstore de taal wijzigen. Dus voor zover bekent, geen nadelen.
Ik heb mijn One uit de UK gehaald, in eerste kon ik geen NL taal instellen maar nadat ik terug was in Nederland en mijn Sim erin had gedaan herkende hij dat opeens en sindsdien staat hij standaard op Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sjdjong schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:22:

"HTC One gekloond door Chinees HDC"

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=8813#.UVV5CmZgWUk
Haha wat heerlijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
Donstil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:09:
[...]

Haha wat heerlijk slecht.
Only in China

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Overal zie ik staan dat de HTC One een aluminium unibody heeft, maar als ik de foto's en filmpjes zag dan zie ik toch plastic aan de zijkanten? Dan is het toch niet uit 1 stuk, maar 2 (voor en achterkant)? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb de HTC Legend en de HTC One V, welke dus wel geheel unibody zijn. Alleen die hebben wel een rubber klepje onderin waar de antenne in is verwerkt en een stukje rubber/plastic bij de camera.
Zal wel iets met de design van de One zijn, dat het niet mogelijk is om het geheel unibody te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TS bekijken: [HTC One] Ervaringen en Discussie - productieproces

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/644228_10151730251793084_373197429_n.png

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 29-03-2013 17:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
xileS schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:00:
Overal zie ik staan dat de HTC One een aluminium unibody heeft, maar als ik de foto's en filmpjes zag dan zie ik toch plastic aan de zijkanten? Dan is het toch niet uit 1 stuk, maar 2 (voor en achterkant)? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb de HTC Legend en de HTC One V, welke dus wel geheel unibody zijn. Alleen die hebben wel een rubber klepje onderin waar de antenne in is verwerkt en een stukje rubber/plastic bij de camera.
Zal wel iets met de design van de One zijn, dat het niet mogelijk is om het geheel unibody te maken.
Klopt, je hebt volgens mij de aluminium achterkant, dan een rand met plastic en daar weer de speaker plaatjes op.
Snap ook niet helemaal waarom HTC het een "unibody" noemt.

In het filmpje van de droptest is dat ook wel duidelijk.
Pagina: 1 ... 28 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)