¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Op termijn zal je op bepaalde apps meer fps halen, benchmarks hadden dacht ik wel nog duidelijke verschillen. Maar in de praktijk zullen voor de 2 komende jaren de verschillen inderdaad marginaal zijnGolf2vr6 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:30:
[...]
Dat is leuk voor de stats, maar daar merk je in praktijk waarschijnlijk niks van.
Daarom heb ik ook gekozen voor de ONE!
dus de s4 is overclocked en dus niet perse beter.GilH schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:02:
S4 is ook op 1,9 geclockt en presteert dus beter dan de ONE die op 1,7 geclockt is.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Snapdragon 600 kan van de fabrikant tot 1,9 geclockt worden toch?raydekok schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:36:
[...]
dus de s4 is overclocked en dus niet perse beter.
http://www.qualcomm.com/s...ors/800-600-400-200/specs
Jawel, je batterij is sneller leeg ;-)Golf2vr6 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:30:
[...]
Dat is leuk voor de stats, maar daar merk je in praktijk waarschijnlijk niks van.
Maar als je wil clock je de processor van de one toch gewoon op de1.9 Ghz? No problem .
Ik bedoel ook niet echt qua snelheid maar softwarematig. Ook qua sensoren meer mogelijkheden.yannickie111 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:09:
[...]
Wat een onzin.
De processor is bijvoorbeeld PRECIES dezelfde.
Resolutie is hetzelfde. LCD tov amoled is een voordeel vind ik, zeker SLCD3.
Voor mij weegt het design ook behoorlijk zwaar, en de S4 is gewoon plastic. Dat kun je een voordeel vinden of niet, maar ik vind het lelijk. En verre van Premium.
Of je het gebruikt is de volgende vraag natuurlijk
Softwarematig is persoonlijk, niet?NeWSJuNK schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:46:
[...]
Ik bedoel ook niet echt qua snelheid maar softwarematig. Ook qua sensoren meer mogelijkheden.
Ik heb een Samsung galaxy tab 2, en ik vind touchwiz in vergelijking met sense gewoon niet fijn. Zowel qua gebruik als uiterlijk.
En sensoren, tsja, thermometer, hartslagmeter. Leuk, maareuh??
Volgens mij ben jij slachtoffer van Samsung marketing.NeWSJuNK schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:46:
[...]
Ik bedoel ook niet echt qua snelheid maar softwarematig. Ook qua sensoren meer mogelijkheden.
Je kunt hier verder gaan met je verhaal:[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV
Belangrijk. De gps fix op mijn huidige S2 blijft beroerd. Is het beter op de One?JantjeKoud schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:57:
Is er een 'gevoelige' ontvangst van gps? Een snelle lock bvb?
Ze worden aangeduid met fast, faster, nominal en slow. Bij een nexus 4 kan bijvoorbeeld de processor stock op 1350mv voor 1.4 ghz gebinned zijn, waar een "faster" versie maar 1150mv nodig heeft voor dezelfde snelheid. Ik heb zelf twee toestellen gehad en de impact op de batterij duur / warmte kan heel groot tussen verschillende S4's.
Ik denk persoonlijk dat deze "faster" chips cherry-picked worden voor grote jongens zoals Samsung, zodat ze snelheden van 1.9ghz kunnen draaien op hetzelfde voltage als andere fabrikanten op lagere snelheden.
[ Voor 14% gewijzigd door SpX op 31-03-2013 10:18 ]
Volgens mij snap je het niet helemaal.yannickie111 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:52:
[...]
Softwarematig is persoonlijk, niet?
Ik heb een Samsung galaxy tab 2, en ik vind touchwiz in vergelijking met sense gewoon niet fijn. Zowel qua gebruik als uiterlijk.
En sensoren, tsja, thermometer, hartslagmeter. Leuk, maareuh??
Zoals ik al in een voorgaande post heb geschreven kan dezelfde processor in combinatie met beter(e) (op de processor afgestemde) software en hardware veel beter presteren.
Dit kan ook gevolg hebben voor o.a. het batterij verbruik en niet alleen betere benchmarks.
Dan kan een sneller geklokte processor dus evenveel batterij verbruik hebben en toch beter presteren
[ Voor 7% gewijzigd door catt4u op 31-03-2013 12:17 ]
I love watercooling
Verwijderd
Filmpje is al eerder gepost, maar alsjeMarcello83 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:24:
Zijn er hier al gebruikers die een filmpje op bijvoorbeeld feestjes gemaakt hebben? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe die dual mic oplossing in de praktijk werkt.
Klinkt echt behoorlijk goed!!
Thanks dat klinkt idd erg goed alhoewel ik niet echt het idee heb dat het geluid daar heel hard staat. Is er nog niemand die zijn One meegenomen heeft naar een Hardstyle of Hardcore feestjeVerwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:34:
[...]
Filmpje is al eerder gepost, maar alsje![]()
Klinkt echt behoorlijk goed!!
http://blog.htc.com/2013/...istortion-free-recording/
Deze begint ook aardig hard:
YouTube: HTC One Camera Sample: Soundtrack Dark Knight Rises, Hans Zimmer (Concert Live)
En nog eentje van dezelfde uploader:
YouTube: HTC One Camera Sample: Soundtrack Inception, Hans Zimmer (Concert Live)
Tsja en hardcore feestjes leuk... maar ten eerste hebben nog maar weinig Nederlanders een HTC One, en diegenen die hem hebben zijn vooralsnog niet naar hardcore feestjes geweest helaas
[ Voor 17% gewijzigd door Garrett op 31-03-2013 13:49 ]
I love watercooling
Om het toch even na te bootsen thuis maar even loeihard hardstyle aangezet en dit opgenomen met m'n HTC One ! Als er nog meer verzoekjes zijn hoor ik het graagMarcello83 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:05:
[...]
Thanks dat klinkt idd erg goed alhoewel ik niet echt het idee heb dat het geluid daar heel hard staat. Is er nog niemand die zijn One meegenomen heeft naar een Hardstyle of Hardcore feestje
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Iets anders dan Hardstyle misschienDennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:57:
[...]
Om het toch even na te bootsen thuis maar even loeihard hardstyle aangezet en dit opgenomen met m'n HTC One ! Als er nog meer verzoekjes zijn hoor ik het graag
[video]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zal even wat dance/trance/house opnemen
Lekker nummertje, klinkt goedDennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:57:
[...]
Om het toch even na te bootsen thuis maar even loeihard hardstyle aangezet en dit opgenomen met m'n HTC One ! Als er nog meer verzoekjes zijn hoor ik het graag
[video]
Wat ook een goeie test is om op te nemen in een auto omdat je dan meer een 'gesloten' ruimte hebt, het geluid kan niet ontsnappen zeg maarDennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:12:
[...]
Ik zal even wat dance/trance/house opnemenMomentje!
Goed hard aan en opnemen zeg ik
I love watercooling
Ga ik zo direct even doenGarrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:22:
[...]
Wat ook een goeie test is om op te nemen in een auto omdat je dan meer een 'gesloten' ruimte hebt, het geluid kan niet ontsnappen zeg maar
Goed hard aan en opnemen zeg ik
Rupsen, Rapsen.
DAT wil ik dus nooit meer
I love watercooling
Haha cool, thnx!DennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:12:
[...]
Ik zal even wat dance/trance/house opnemenMomentje!
Edit: Klinkt idd lekker voor een mobieltje!
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 31-03-2013 14:28 ]
Verwijderd
Dit klinkt meer dan goed! Tnx
Dit gaat een leuk festival seizoen worden zo, kun je naderhand tenminste HOREN op welk nummer het hele publiek ook alweer los ging ipv alleen zien met een beetje gekraak
Bedankt voor de moeiteDennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:22:
En voor degenen die niks hebben met hardstyle, even een test met Avicii :
[video]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Thanks man! Dit heeft me overtuigd van de kwaliteit! Damn wat klinkt dat goed!DennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:57:
[...]
[video]
Dual mic, ik zeg geslaagd
I love watercooling
Kan echt niet meer wachten tot ik mijn One in handen heb haha.
Welke resolutie is dit eigenlijk opgenomen ?. Want ik wou kiezen voor 1080p, maar er stond ook Original O.o Of komt dat door dat het verticaal is ?
Overigens top kwalitiet kwa geluid!
Sterker nog, geluid is echt veel beter dan de One X. Dit heb ik vorig jaar opgenomen op Decibel 2012
Voor namelijk het einde is om te janken.
[ Voor 37% gewijzigd door Metian op 31-03-2013 17:55 ]
Rupsen, Rapsen.
Kan iemand wat opnemenen met de one, en dan afspelen (en met iets anders opnemen)
lol, wut?barrel schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:53:
wow echt indrukwekkend die geluidopnames.
Kan iemand wat opnemenen met de one, en dan afspelen (en met iets anders opnemen)
Met de One ga jij veel zuiverder en geen vervormd geluid krijgenMetian schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:47:
[...]
Welke resolutie is dit eigenlijk opgenomen ?. Want ik wou kiezen voor 1080p, maar er stond ook Original O.o Of komt dat door dat het verticaal is ?
Overigens top kwalitiet kwa geluid!
Sterker nog, geluid is echt veel beter dan de One X. Dit heb ik vorig jaar opgenomen op Decibel 2012
[video]
Voor namelijk het einde is om te janken.Benieuwd wat voor resultaten is dit jaar haal met Decibel 2013 en de One.
De One X is net zo ruk als mijn Galaxy S destijds.
Trouwens nog een vraagje voor de gelukkige bezitters... ik heb een droptest gezien van de One en een iPhone 5 en bij de One kreeg ik bijna tranen in de ogen lol... dat gedeukte aluminium.
Maar de onderste speakergrill sprong dus weg... hoe degelijk voelen die grills eigenlijk aan vinden jullie?
En @ barrel hierrrrrr YouTube: HTC ONE - BOOMSOUND beatsaudio TEST
[ Voor 6% gewijzigd door Garrett op 31-03-2013 19:40 ]
I love watercooling
Gewoon niet laten vallen, repareren is geen optie: iFixit neemt HTC One onder handen: toestel niet te reparerenGarrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:36:
[...]
Trouwens nog een vraagje voor de gelukkige bezitters... ik heb een droptest gezien van de One en een iPhone 5 en bij de One kreeg ik bijna tranen in de ogen lol... dat gedeukte aluminium.
Maar de onderste speakergrill sprong dus weg... hoe degelijk voelen die grills eigenlijk aan vinden jullie?
klik

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Nou ja, die speaker grill kan je heus nog wel terug lijmen, zo is 'ie er immers ook op geplaatst.renzo4000 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:50:
[...]
Gewoon niet laten vallen, repareren is geen optie: iFixit neemt HTC One onder handen: toestel niet te repareren
klik
@Garrett: Je mag qua degelijkheid eigenlijk hetzelfde verwachten als de kans dat het scherm er uit springt, die zit ook vastgelijmt.
Gewoon toeval dat het ding net op zo'n ongelukkige hoek viel.
Maar goed, voorkomen is beter dan genezen, dus niet laten vallen
Weet het wel zeker, na de video's op vorige pagina met het geluid dat hij opneemt. Ik kan nu niet meer wachten op de telefoon en DecibelGarrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:36:
[...]
Met de One ga jij veel zuiverder en geen vervormd geluid krijgen
De One X is net zo ruk als mijn Galaxy S destijds.
[ Voor 43% gewijzigd door Metian op 31-03-2013 20:32 ]
Rupsen, Rapsen.
I love watercooling
iFixit weet echt wel waar ze het over hebben. Zelf kun je bitter weinig aan deze telefoon repareren ;-) Scherm heel houden dus.Metian schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:31:
Ze zullen hem vast wel kunnen repareren, One X heeft ook een unibody ( dacht ik ). Die kunnen ze ook gewoon repareren, dus waarom zou dat bij de One niet meer mogelijk zijn...
Maar goed, voorkomen is beter dan genezen, dus niet laten vallen
[...]
Weet het wel zeker, na de video's op vorige pagina met het geluid dat hij opneemt. Ik kan nu niet meer wachten op de telefoon en Decibel
Review: HTC One
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/17935
( Wat een pipo
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-04-2013 11:07 ]
daar word ik blij van...Golf2vr6 schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:57:
MobileCowboys
( Wat een pipo)
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Leuke review!Golf2vr6 schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:57:
MobileCowboys
( Wat een pipo)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Even een correctie:alwaysleft schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:26:
Ultrapixel tech. heel duidelijk uitgelegd:
YouTube: HTC One "Ultrapixel": Explained!
De Lumia 920 heeft geen grotere sensor, ze zijn allebei 1/3", het low-light voordeel komt uit de OIS i.c.m. hele trage sluitersnelheid.
Het blijft vreemd dat Nederlandse sites allemaal zo gigantisch positief zijn over de batterij, maar Amerikaanse niet. Zal dit een gebruiks-/testkwestie zijn, of een probleem met het toestel zelf?Golf2vr6 schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:57:
MobileCowboys
( Wat een pipo)
[ Voor 32% gewijzigd door M-en-M op 01-04-2013 15:00 ]
Wellicht een probleem met dekking in USA? Indien een toestel zwak bereik heeft. Zal het meer stroom vreten dan wanneer je goed bereik hebt.M-en-M schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:21:
[...]
Het blijft vreemd dat Nederlandse sites allemaal zo gigantisch positief zijn over de batterij, maar Amerikaanse niet. Zal dit een gebruiks-/testkwestie zijn, of een probleem met het toestel zelf?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Daar dacht ik ook al aan, zeker i.c.m. het feit dat de Europese One minder Amerikaanse frequenties kan aanspreken, maar dit heeft naar mijn idee nooit zoveel invloed gehad.Michaelg schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:42:
[...]
Wellicht een probleem met dekking in USA? Indien een toestel zwak bereik heeft. Zal het meer stroom vreten dan wanneer je goed bereik hebt.
Brian Klug is voor zover ik weet de enige Amerikaanse reviewer die echt super positief is over de batterij, dus wie weet legt hij het uit. (Review komt trouwens deze week uit, zou eigenlijk morgen worden maar daar heeft hij uiteindelijk tegen besloten, aangezien het nu zo druk is met al die 1 april grappen.)
Die Ron Smeets moet eerst de feiten eens op een rijtje krijgen voor ie een 'review' geeft:
op 2"28' heeft ie het over JellyBean 4.2 met HTC Sense.
Er is nog helemaal niks bekend wanneer de update naar JB 4.2. komt

op 6"00' heeft ie het over problemen met de software, waardoor de telefoon later op de markt komt.
Hier is echter het laatste nieuws te lezen dat iets heel anders vertelt.
is wel vaker met MobileCowboys.nl, een aantal jaar geleden heb ik daar een jaartje voor geschreven en toen waren er grote plannen voor de site maar dat is nooit echt van de grond gekomen zo lijkt het. Nieuws en reviews zijn vaak laat en ook kwalitatief vaak niet geweldig.catt4u schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:28:
[...]
Die Ron Smeets moet eerst de feiten eens op een rijtje krijgen voor ie een 'review' geeft:
op 2"28' heeft ie het over JellyBean 4.2 met HTC Sense.
Er is nog helemaal niks bekend wanneer de update naar JB 4.2. komt![]()
op 6"00' heeft ie het over problemen met de software, waardoor de telefoon later op de markt komt.
Hier is echter het laatste nieuws te lezen dat iets heel anders vertelt.
Hmmm ik denk niet echt dat de monitors op je bureautje vergelijkbaar zijn met speakers op welke party dan ook, ook al zet je ze "heel hard".DennusB schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:57:
[...]
[video]
Zelfde verhaal met de auto, of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Wat het filmpje WEL goed demonstreerd, is hoe schokkend slecht de camera is, mijn N90 van 7 jaar geleden maakte serieus betere filmpjes.
Erg jammer, was na zo ongeveer wel elke Galaxy gehad te hebben wel eens toe aan wat anders. Qua design vond ik deze echt erg mooi en ook Sense ziet stukken er beter uit uit dan eerst.
Ik hecht niet eens zoveel waarde aan cameras op phones, maar van wat ik tot nu toe heb gezien is dit wel echt een dealbreaker voor mij.
haha overdrijven is ook een vak. Ik heb een Nokia N91 gehad. Die was uit ongeveer dezelfde tijd als de n90 maar had een betere camera (640x480 30fps ftw). Die camera kan echt niet in de schaduw staan van de One ondanks dat de One niet geweldig ismCeze85 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:31:
[...]
Hmmm ik denk niet echt dat de monitors op je bureautje vergelijkbaar zijn met speakers op welke party dan ook, ook al zet je ze "heel hard".
Zelfde verhaal met de auto, of zie ik dat nou helemaal verkeerd?![]()
Wat het filmpje WEL goed demonstreerd, is hoe schokkend slecht de camera is, mijn N90 van 7 jaar geleden maakte serieus betere filmpjes.
Erg jammer, was na zo ongeveer wel elke Galaxy gehad te hebben wel eens toe aan wat anders. Qua design vond ik deze echt erg mooi en ook Sense ziet stukken er beter uit uit dan eerst.
Ik hecht niet eens zoveel waarde aan cameras op phones, maar van wat ik tot nu toe heb gezien is dit wel echt een dealbreaker voor mij.
Ik weet niet zeker of je het op HD hebt gezet, maar ik vindt de ONE veel beter filmen dan welke andere smartphone. qua foto's zal ik je wel gelijk geven, vooral bij veel licht. Maar de video kwaliteit vindt ik toch wel uitstekend van deze telefoon en helemaal vergeleken met de S4.Ceze85 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:31:
[...]
Hmmm ik denk niet echt dat de monitors op je bureautje vergelijkbaar zijn met speakers op welke party dan ook, ook al zet je ze "heel hard".
Ik vind het er niet echt slecht uit zien. Heb wel betere filmpjes gezien, maar die waren ook wat minder bewogen. Maar wat ziet er volgens jou slecht uit? In het begin gaf het scherm wat problemen qua lijnen zag ik, maar dat zie ik wel vaker met bv mensen met een streepjes shirt. Dat is ook op andere telefoons.Ceze85 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:31:
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gaat er natuurlijk niet om welke speakers je hebt maar hoe "hard" het volume aankomt bij de membranen van de telefoon. Die moeten het aantal decibel goed kunnen verwerkenCeze85 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:31:
[...]
Edit : En daarbij, ik snap niet waarom je zo negatief doet?
[ Voor 14% gewijzigd door DennusB op 01-04-2013 22:06 ]
Niet op reageren.. hij is aan 't trollen. Hij komt net teleurgesteld van bokt.nl vandaan, vandaar ook datDennusB schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:05:
[...]
Gaat er natuurlijk niet om welke speakers je hebt maar hoe "hard" het volume aankomt bij de membranen van de telefoon. Die moeten het aantal decibel goed kunnen verwerken
Edit : En daarbij, ik snap niet waarom je zo negatief doet?Ik probeer alleen een bijdrage te leveren, als je dat niet waardeert kan je beter niet op GoT rondhangen. Genoeg mensen die er wel iets aan hadden !
Lockscreen zo instellen dat als je op een bepaalde Wifi zit (bijvoorbeeld thuis) dat je dan swipe to unlock hebt en buitenshuis een patroon/code moet invoeren?
Is, voor zover ik weet, gewoon mogelijk met een app. Weet zo alleen niet precies welke...monkeyfntstc schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:35:
Misschien een beetje een rare vraag, maaar is het volgende een SIV feature only of beschikt de HTC er ook over.
Lockscreen zo instellen dat als je op een bepaalde Wifi zit (bijvoorbeeld thuis) dat je dan swipe to unlock hebt en buitenshuis een patroon/code moet invoeren?
Het wordt een mooie race. Ik ben van de HTC Magic (opvolger G1) naar de S2 gegaan. Wordt de One (of de S4) net zo'n mindblowing vooruitgang?
40Hz @ 110dB =/= 5000Hz @ 110dB. Een strakke opname maken van de eerste lijkt mij bijzonder netjes.DennusB schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:05:
Gaat er natuurlijk niet om welke speakers je hebt maar hoe "hard" het volume aankomt bij de membranen van de telefoon. Die moeten het aantal decibel goed kunnen verwerken
Wie zegt dat het niet gewaardeerd wordt? Dit is en blijft een One-adoreer topic geloof ik. Elke vorm van kritiek, beargumenteerd of niet, wordt op de een of andere manier goed gepraat dan wel als trollen gezien. Ongelooflijk.Edit : En daarbij, ik snap niet waarom je zo negatief doet?Ik probeer alleen een bijdrage te leveren, als je dat niet waardeert kan je beter niet op GoT rondhangen. Genoeg mensen die er wel iets aan hadden !
Nickname does not reflect reality
Blijft ook weinig negatiefs te melden over de One, enige minpunt is de camera in dag licht niet je van het is. Poeh poehBrad Pitt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:28:
[...]
40Hz @ 110dB =/= 5000Hz @ 110dB. Een strakke opname maken van de eerste lijkt mij bijzonder netjes.
[...]
Wie zegt dat het niet gewaardeerd wordt? Dit is en blijft een One-adoreer topic geloof ik. Elke vorm van kritiek, beargumenteerd of niet, wordt op de een of andere manier goed gepraat dan wel als trollen gezien. Ongelooflijk.
Enige minpunt zelfs. Netjes, een geheel perfect toestel op één miniem en onbelangrijk detailtje na. Chapeau.alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:30:
Blijft ook weinig negatiefs te melden over de One, enige minpunt is de camera in dag licht niet je van het is. Poeh poeh![]()
Het zit er nu eenmaal niet op, dus we moeten het doen met het pakket wat de One wel biedt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voor jouw ja Brad Pitt, niet zo denigrerend doen heBrad Pitt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:33:
[...]
Enige minpunt zelfs. Netjes, een geheel perfect toestel op één miniem en onbelangrijk detailtje na. Chapeau.
Punt is dat dat dus niet mag. Een One plus DSLR moet je meenemen, of gewoon niet azijnpissen.alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:44:
[...]
Laat mensen zelf beslissen of de camera zo slecht is
Irritante aan/uit plek? Ach dat went snel. Geheel zinloze non-conforme button lay-out? Ach, dat went snel. Geen mogelijkheid om er een microSD in te prikken? Ach, 32GB is ruim voldoende hoor. Enz.
[ Voor 27% gewijzigd door Brad Pitt op 02-04-2013 10:51 ]
Waarom hoor je bij de iPhone bijna nooit gezanik over de accu en het ontbreken van een MicroSD kaart? Dat vraag ik mij toch af. Bepaal jij trouwens of iets een minpunt is ofniet?Brad Pitt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:50:
[...]
Punt is dat dat dus niet mag. Een One plus DSLR moet je meenemen, of gewoon niet azijnpissen.
Irritante aan/uit plek? Ach dat went snel. Geheel zinloze non-conforme button lay-out? Ach, dat went snel. Geen mogelijkheid om er een microSD in te prikken? Ach, 32GB is ruim voldoende hoor. Enz.
Omdat iPhone gebruikers dezelfde minpunt-goedpraat-methodes hanteren als men hier doet?BPP schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:16:
Waarom hoor je bij de iPhone bijna nooit gezanik over de accu en het ontbreken van een MicroSD kaart?
Nee, wie zegt dat. Zijn allemaal persoonlijke meningen hier. De één is dolenthousiast, de ander wat kritischer.Bepaal jij trouwens of iets een minpunt is ofniet?
You VS everybody....Brad Pitt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:23:
[...]
Omdat iPhone gebruikers dezelfde minpunt-goedpraat-methodes hanteren als men hier doet?
[...]
Ontopic: voor degene die hem al hebben (first batch zeg maar) merken jullie defecten/build issues of nog bugs in het toestel? @alwaysleft je heb hem al terug gestuurd neem ik aan?
[ Voor 42% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-04-2013 13:46 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Wat is precies het probleem met kritisch naar een toestel kijken en de min punten benoemen?
De One is een fantastisch toestel en op dit moment mijn eerste keuze, maar perfect is het toestel totaal niet.
Golf2vr6 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:14:
[...]
De One is een fantastisch toestel en op dit moment mijn eerste keuze, maar perfect is het toestel totaal niet.
Dat is logisch anders stond alleen het design ter discussie
Ik denk dat ik het toestel vandaag ga bestellen. Heb een tijdje de fora's gevolgd tussen de S4, de Z en de One.
Enige waar ik mee zit is dat "blinkfeed" is hier vanaf te stappen of moet je hier mee leren leven met de hoop dat dit in de toekomst wordt geupdate?
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Precies maar het gebeurt helaas overal. Tweakers met een Non iOS toestel staan voorop om iets over de Apple "fanboy's" te zeggen maar als het aankomt op hun eigen speeltje zijn ze vaak net zo ergBrad Pitt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:23:
[...]
Omdat iPhone gebruikers dezelfde minpunt-goedpraat-methodes hanteren als men hier doet?
Je ziet helaas vaak in dit soort topic's dat kritiek niet gewaardeerd word en dat is jammer.
Nee, natuurlijk niet bij pluspunten klapt iedereen mee. Maar als je hier een minpunt benoemd of over discussieert dan mag dat schijnbaar niet of je bent gelijk een azijnpisser....EzMe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:23:
Kritisch bekijken is niet alleen de minpunten benoemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-04-2013 12:32 ]
Jammer, want daar is in mijn optiek dit topic voor?Golf2vr6 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:31:
[...]
Nee, natuurlijk niet bij pluspunten klapt iedereen mee. Maar als je hier een minpunt benoemd of over discussieert dan mag dat schijnbaar niet of je bent gelijk een azijnpisser....

[ Voor 25% gewijzigd door EzMe op 02-04-2013 12:34 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Daar is vanaf te stappen door het scherm niet in te stellen als homescreenZygivt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:23:
Enige waar ik mee zit is dat "blinkfeed" is hier vanaf te stappen
of moet je hier mee leren leven met de hoop dat dit in de toekomst wordt geupdate?
Dan staat het dus nog wel op 1 van de homescreens, maar niet het mainscreen...
Als je het echt totaal nooit meer wilt zien, wordt het een kwestie van een andere launcher installeren
Haha, ik denk dat dit soort reacties precies zijn wat Brad Pitt bedoeld. Volledige ogenkleppen/roze bril.alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:30:
[...]
Blijft ook weinig negatiefs te melden over de One, enige minpunt is de camera in dag licht niet je van het is. Poeh poeh![]()
Geen enkel toestel is perfect, en zelfs als iemand een perfect toestel gevonden heeft zal deze misschien hoogstens voor hem perfect zijn, maar voor iemand anders compleet niet.
Ik ben overtuigd. Ik ga me pre-order plaatsen. thnxCLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:34:
[...]
Daar is vanaf te stappen door het scherm niet in te stellen als homescreen
Dan staat het dus nog wel op 1 van de homescreens, maar niet het mainscreen...
Als je het echt totaal nooit meer wilt zien, wordt het een kwestie van een andere launcher installeren
Rupsen, Rapsen.
Ik heb hem 1 week gehad, en kan echt alleen maar dit punt opnoemen als minpunt. Wat zijn in jouw ogen nog minpunten dan van het toestel?Cyleo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:34:
[...]
Haha, ik denk dat dit soort reacties precies zijn wat Brad Pitt bedoeld. Volledige ogenkleppen/roze bril.
Geen enkel toestel is perfect, en zelfs als iemand een perfect toestel gevonden heeft zal deze misschien hoogstens voor hem perfect zijn, maar voor iemand anders compleet niet.
Wat is er eigenlijk gebeurt met jou One? Opgestuurd naar HTC NL of ingeleverd bij de MediaMarkt en geld retour?alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:00:
[...]
Ik heb hem 1 week gehad, en kan echt alleen maar dit punt opnoemen als minpunt. Wat zijn in jouw ogen nog minpunten dan van het toestel?
Betekent wellicht dat de One ook niet lang hoeft te wachten op update naar Android 4.2 ...
Had er eigenlijk al op moeten zitten.sjdjong schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:14:
http://nl.hardware.info/n...r-android-422-met-sense-5
Betekent wellicht dat de One ook niet lang hoeft te wachten op update naar Android 4.2 ...
Opgestuurd via HTC Nederland, vandaag gebeld, nog 3 weken wachten....ze gaan hem omruilen maar ze hebben nog nergens reserve HTC Ones liggen. HTC klantenservice sucksDonstil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:14:
[...]
Wat is er eigenlijk gebeurt met jou One? Opgestuurd naar HTC NL of ingeleverd bij de MediaMarkt en geld retour?

Hahaha omdat het toestel nog niet uit is in NL sucks de klantenservicealwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:44:
[...]
Opgestuurd via HTC Nederland, vandaag gebeld, nog 3 weken wachten....ze gaan hem omruilen maar ze hebben nog nergens reserve HTC Ones liggen. HTC klantenservice sucks

Kan me voorstellen dat het erg klote is... Heb je hem eindelijk, moet die weer terug..
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Niks mis met de klantenservice imho
Ze hadden me een reserve toestel van hun zelf kunnen aanbieden, nog om gevraagd, nee dat kon er niet vanaf. Och ja, dan doet Apple het een stuk beterMother_Goozz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:48:
[...]
Hahaha omdat het toestel nog niet uit is in NL sucks de klantenservicegoeie
Kan me voorstellen dat het erg klote is... Heb je hem eindelijk, moet die weer terug..
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 13:53 ]
HTC maakt geen onderscheid tussen Duits en Nederlands toestelCLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:51:
Soit, een gloednieuwe krijgen, ook nog is een Nederlands model, terwijl je een Duitse hebt gestuurd.
Niks mis met de klantenservice imho
Dus dat is toch prachtig. Een Duits model inleveren en een Nederlands model terugkrijgen?alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:52:
HTC maakt geen onderscheid tussen Duits en Nederlands toestel
Naja misschien zit er werkelijk geen verschil in qua hardware, misschien wel qua updates. Ik zou tekenen voor een 32GB model van de Nederlandse markt voor €599,00, maar misschien ben ik dan wel heel erg simpel
[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 02-04-2013 13:54 ]
Zijn gewoon unbranded toestellen dus qua updates zit er nauwelijks verschil in, had ook gewoon Nederlandse taalCLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:52:
Hebben we 't al over gehad, dat had nooit gelukt bij een buitenlands toestel die hier nog niet te krijgen was
[...]
Dus dat is toch prachtig. Een Duits model inleveren en een Nederlands model terugkrijgen?
Naja misschien zit er werkelijk geen verschil in qua hardware, misschien wel qua updates. Ik zou tekenen voor een 32GB model van de Nederlandse markt voor €599,00, maar misschien ben ik dan wel heel erg simpel
Dikke onzin wat je daar zegt. Als mensen in Amerika toestellen (iphones/appletv) aankoopt die hier nog niet op de markt zijn hadden ze ook gewoon dikke pech en moesten ze wachten. En ik kan het weten als een ex Apple medewerker. Jij hebt de keuze gemaakt om een telefoon uit een ander land te kopen en je hebt de pech gehad dat die defect is en dat ze hier in NL nog niks voor je kunnen betekenen. Helaas werkt het niet zoals jij het al aangeeft om ene uit hun voorraad te krijgen. Want die paar toestellen die ze eventueel hebben zijn voor promo doeleinden.alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:51:
[...]
Ze hadden me een reserve toestel van hun zelf kunnen aanbieden, nog om gevraagd, nee dat kon er niet vanaf. Och ja, dan doet Apple het een stuk beterJe loopt winkel binnen of belt ze op en krijgt gelijk reserve toestel, waarom? Omdat ze aparte voorraad maken voor dit soort gevallen, kan HTC nog wat van leren. Aparte voorraad voor DOA's maken
Ik ken de Apple werkwijze, in Europa als je een iPhone koopt en die gaat binnen 1 jaar kapot kan je hem gewoon omruilen in Amsterdam ( dus of je hem nu in Duitsland) of bel je Apple Care op. Easy as 1,2,3. Niks 3 weken wachttijd. Super geregeld dusRaven__NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:00:
[...]
Dikke onzin wat je daar zegt. Als mensen in Amerika toestellen (iphones/appletv) aankoopt die hier nog niet op de markt zijn hadden ze ook gewoon dikke pech en moesten ze wachten. En ik kan het weten als een ex Apple medewerker. Jij hebt de keuze gemaakt om een telefoon uit een ander land te kopen en je hebt de pech gehad dat die defect is en dat ze hier in NL nog niks voor je kunnen betekenen. Helaas werkt het niet zoals jij het al aangeeft om ene uit hun voorraad te krijgen. Want die paar toestellen die ze eventueel hebben zijn voor promo doeleinden.
Kom op, al hadden ze je een Desire of Wildfire opgestuurd dan had je daar over geklaagd.alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:51:
[...]
Ze hadden me een reserve toestel van hun zelf kunnen aanbieden, nog om gevraagd, nee dat kon er niet vanaf. Och ja, dan doet Apple het een stuk beterJe loopt winkel binnen of belt ze op en krijgt gelijk reserve toestel, waarom? Omdat ze aparte voorraad maken voor dit soort gevallen, kan HTC nog wat van leren. Aparte voorraad voor DOA's maken
Punt is gewoon dat ze het heel netjes afhandelen, HTC Nederland hoeft namelijk helemaal geen service van HTC Duitsland (wat feitelijk een ander bedrijf is) over te nemen.
Dat ze dit wel doen is gewoon service, alleen dat zie jij blijkbaar iets anders.
Bovendien zullen ze die 3 weken wat ruim aanhouden, omdat ze de toestellen zelf ook nog niet eens binnen hebben.
Je wou het toestel als eerste hebben, nu zit je daardoor zelf even in de wachtkamer....
Nogmaals, hoe kan je nu een aparte voorraad aanmaken voor DOA's op moment dat het toestel er dom weg nog niet is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)