[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.612 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wat je daarbij vergeet is dat het toestel dan al beschikbaar is in het land waar het kapot gaat, dit is bij de HTC One nu nog niet het geval. Dat er al een aantal in omloop zijn klopt, maar in NL is hij officieel nog steeds niet leverbaar en dus ook niet beschikbaar als vervangend toestel.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ik krijg geen mooie platen uit de One camera, het is eigenlijk belabberd slecht te noemen. 1:1 weergave op de PC laat een verschrikkelijk beeld zien. Het lijkt wel of er een gigantische bak sharpening overheen wordt gegooid.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bullet NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:05:
[...]

Kom op, al hadden ze je een Desire of Wildfire opgestuurd dan had je daar over geklaagd.
Punt is gewoon dat ze het heel netjes afhandelen, HTC Nederland hoeft namelijk helemaal geen service van HTC Duitsland (wat feitelijk een ander bedrijf is) over te nemen.

Dat ze dit wel doen is gewoon service, alleen dat zie jij blijkbaar iets anders.
Bovendien zullen ze die 3 weken wat ruim aanhouden, omdat ze de toestellen zelf ook nog niet eens binnen hebben.

Je wou het toestel als eerste hebben, nu zit je daardoor zelf even in de wachtkamer....

Nogmaals, hoe kan je nu een aparte voorraad aanmaken voor DOA's op moment dat het toestel er dom weg nog niet is.
Als ik een Desire had gekregen was ik tevreden geweest, ik heb nu 5 dagen een One gehad en zit nu 4 weken in totaal zonder smartphone. Dat is best jammerlijk ;) Als ze mij een reserve toestel hadden gegeven had ik gedacht, wauw ze zetten net die stap extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:03:
[...]

Ik ken de Apple werkwijze, in Europa als je een iPhone koopt en die gaat binnen 1 jaar kapot kan je hem gewoon omruilen in Amsterdam ( dus of je hem nu in Duitsland) of bel je Apple Care op. Easy as 1,2,3. Niks 3 weken wachttijd. Super geregeld dus :) En dit was ook tijdens de introductie van de iPhone 5 zo, Apple heeft gewoon een aparte voorraad voor DOA toestellen.
Bij Apple werkt het net zo als bij HTC, de eerste weken is daar ook niet tot nauwelijks voorraad...... Dat een Apple verkooppunt hem dan omruilt doen ze dus voor eigen rekening, iets wat elke winkel waar je een HTC koopt ook zou kunnen doen. Echter, dan moeten ze hem wel hebben!!!!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:07:
[...]

Bij Apple werkt het net zo als bij HTC, de eerste weken is daar ook niet tot nauwelijks voorraad...... Dat een Apple verkooppunt hem dan omruilt doen ze dus voor eigen rekening, iets wat elke winkel waar je een HTC koopt ook zou kunnen doen. Echter, dan moeten ze hem wel hebben!!!!!
Je ziet mijn punt niet, Apple zorgt ervoor dat ze een aparte voorraad hebben voor dit soort gevallen nogmaals voor de 100ste keer. Ook als die pas uit is. HTC niet ;)En het gaat niet om een Apple verkooppunt zelf, het gaat gewoon om Apple zelf rechtstreeks. Apple vraagt niet eens van waar die is gekocht. ( zolang die in europa is gekocht no problem)

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:03:
[...]

Ik ken de Apple werkwijze, in Europa als je een iPhone koopt en die gaat binnen 1 jaar kapot kan je hem gewoon omruilen in Amsterdam ( dus of je hem nu in Duitsland) of bel je Apple Care op. Easy as 1,2,3. Niks 3 weken wachttijd. Super geregeld dus :) En dit was ook tijdens de introductie van de iPhone 5 zo, Apple heeft gewoon een aparte voorraad voor DOA toestellen.
Dat klopt maar dat gaat niet op als je toestel nog niet uit is NL. Geloof me ik heb die situatie vaak genoeg gezien. Je zult gewoon moeten wachten dat het duidelijk is ingeregeld en dat is meestal wanneer die officieel uit is in het betreffende land. Dus keep on dreaming met je aparte DOA voorraad want ik kan je 100% garanderen dat die er niet is.

Met HTC service is zelf ook niks mis mee. Mijn ervaring zaterdag opgehaald en dinsdag weer thuis afgeleverd maar ook hier geld dat dit met een toestel was die allang uit was in NL. En niet zoals jouwn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:07:
[...]

Als ik een Desire had gekregen was ik tevreden geweest, ik heb nu 5 dagen een One gehad en zit nu 4 weken in totaal zonder smartphone. Dat is best jammerlijk ;) Als ze mij een reserve toestel hadden gegeven had ik gedacht, wauw ze zetten net die stap extra :)
Tja, ik vindt het van jezelf niet echt handig.... Jij loopt risico dat jij je oude telefoon al verkoopt zonder dat je weet dat je nieuwe stabiel is, jij koopt hem in het buitenland, je hebt een totaal niet reëel verwachtingspatroon in deze.

Overigens heb ik een (reparatie)ruil pool van Wildfires en Legends, Wanneer je richting de Waddenzee komt kan je één van deze lenen.....

Maar ik blijf het niet handig vinden om zelf je oude al weg te doen zonder te weten alsof je nieuwe gaat werken...... Maxima zou zeggen, "je bent een beetje dom" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:11:
[...]

Tja, ik vindt het van jezelf niet echt handig.... Jij loopt risico dat jij je oude telefoon al verkoopt zonder dat je weet dat je nieuwe stabiel is, jij koopt hem in het buitenland, je hebt een totaal niet reëel verwachtingspatroon in deze.

Overigens heb ik een (reparatie)ruil pool van Wildfires en Legends, Wanneer je richting de Waddenzee komt kan je één van deze lenen.....

Maar ik blijf het niet handig vinden om zelf je oude al weg te doen zonder te weten alsof je nieuwe gaat werken...... Maxima zou zeggen, "je bent een beetje dom" 8)7
Dan verschillen wij van mening ;)Jammer dat je zegt dat ik dom ben, dat is op de man spelen en helemaal niet nodig. ;)

Nee, ik schrijf dat het niet handig is van jou, ik quote Maxima..... Ik speel niet op de man, ik vindt alleen dat je onrealistische "eisen" hebt. zie verder de 8)7

Ik neem aan dat we nu na al tig quotes van elkaar wel een 8)7 kunnen schrijven, ik kan ook jou hele garantie verhaal uit dit topic filteren en off-topic naar de Trash Can of een "eigen" topic diep in de kelders van GoT verhuizen Zeker omdat dit een individueel probleem is wat feitelijk niet zo heel veel meer met een algemene discussie over de HTC One te maken heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:08:
[...]

Je ziet mijn punt niet, Apple zorgt ervoor dat ze een aparte voorraad hebben voor dit soort gevallen nogmaals voor de 100ste keer. Ook als die pas uit is. HTC niet ;)En het gaat niet om een Apple verkooppunt zelf, het gaat gewoon om Apple zelf rechtstreeks. Apple vraagt niet eens van waar die is gekocht. ( zolang die in europa is gekocht no problem)
Jij ziet het punt niet. Het toestel is nog helemaal niet uit in nederland, ook niet pas... Hoe kunnen ze nou ondersteuning bieden voor een toestel wat niet uit is in het land... Als het toestel officieel is uitgebracht in een land zal de ondersteuning er ook voor zijn, tot die tijd heb je pech. Dan kan je wel met Apple aankomen, maar daar duurde het ook een maand (of twee) voor de ondersteuning goed was. Een maat van me heeft 4 weken moeten wachten toen zijn iphone 5 naar de klote was gegaan (scherm was niet goed), had pech omdat apple zelf ook nog geen reserve toestellen had...

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
HesRuud schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:13:
[...]

Jij ziet het punt niet. Het toestel is nog helemaal niet uit in nederland, ook niet pas... Hoe kunnen ze nou ondersteuning bieden voor een toestel wat niet uit is in het land... Als het toestel officieel is uitgebracht in een land zal de ondersteuning er ook voor zijn, tot die tijd heb je pech. Dan kan je wel met Apple aankomen, maar daar duurde het ook een maand (of twee) voor de ondersteuning goed was. Een maat van me heeft 4 weken moeten wachten toen zijn iphone 5 naar de klote was gegaan (scherm was niet goed), had pech omdat apple zelf ook nog geen reserve toestellen had...
Knap, ik had 2 oktober een nieuwe iPhone 5 gekregen, wifi problemen. Apple opgebeld, en binnen 24 uur een nieuwe thuis zonder kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:08:
[...]

Ik zie je punt helemaal, ik heb zelf een importeurschap van elektronica producten gehad.
Het punt is dat jij niet realistische verwachtingen hebt van een importeur in een specifiek land betreffende stock voor DOA terwijl het toestel nog niet leverbaar is in het betreffende land.

Bovendien, waarom zou HTC NL je een leen-toestel mee geven van een andere model als jij die ook niet in eerste instantie gekocht hebt? Dan neem je feitelijk een plek in van iemand die wel recht heeft op een (gelijkwaardig model)

De snelste manier om in het bezit te komen van een nieuw toestel voor je DOA was gewoon, terug naar MediaMarkt Duitsland of e.v.t bij HTC Duitsland..... Die hebben ongetwijfeld stock voor DOA's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:18:
[...]

Ik zie je punt helemaal, ik heb zelf een importeurschap van elektronica producten gehad.
Het punt is dat jij niet realistische verwachtingen hebt van een importeur in een specifiek land betreffende stock voor DOA terwijl het toestel nog niet leverbaar is in het betreffende land.

Bovendien, waarom zou HTC NL je een leen-toestel mee geven van een andere model als jij die ook niet in eerste instantie gekocht hebt? Dan neem je feitelijk een plek in van iemand die wel recht heeft op een (gelijkwaardig model)

De snelste manier om in het bezit te komen van een nieuw toestel voor je DOA was gewoon, terug naar MediaMarkt Duitsland of e.v.t bij HTC Duitsland..... Die hebben ongetwijfeld stock voor DOA's liggen.
Nope, Saturn had geen voorraad meer en kregen pas eind april nieuwe binnen volgens hun systeem. Hij gaf me als tip HTC zelf op te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:17:
[...]

Knap, ik had 2 oktober een nieuwe iPhone 5 gekregen, wifi problemen. Apple opgebeld, en binnen 24 uur een nieuwe thuis zonder kosten. ;)
De iPhone 5 was ook beschikbaar vanaf 28 september 2012 in Nederland. Dus jou iphone was toen al officieel uit in NL. Jou HTC toestel is nog niet officieel uit in NL en dat is het verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Ik snap de hele vergelijking niet.

Je vergelijkt een toestel wat officieel uit was sinds 28 september 2012.
5 dagen nadat hij uit was gaat hij stuk en krijg jij binnen 24 uur een nieuwe.

Vergeleken met:

Toestel wat pas (wss) mid/eind April 2013 uit komt. Waarvan jij hem ver hier voor gekocht hebt in een ander land en ter reparatie aanbiedt in NL waar hij dus nog niet uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raven__NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:20:
[...]

De iPhone 5 was ook beschikbaar vanaf 28 september 2012 in Nederland. Dus jou iphone was toen al officieel uit in NL. Jou HTC toestel is nog niet officieel uit in NL en dat is het verschil!
Volgens de wet heb je recht op een nieuw toestel als je binnen een week klachten ermee hebt, daar houdt HTC zich dus niet aan :) Los van het feit dat het toestel er niet is, dan hadden ze met een andere oplossing moeten komen. Saturn doe ik niks verwijten, want hun krijgen geen toestellen aangeleverd van HTC. HTC maakte het defecte apparaat. Ook al heb ik hem in Duitsland gekocht, HTC had met een passende oplossing moeten komen en dat hebben ze verzuimd te doen :)

[ Voor 27% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:23:
[...]

Volgens de wet heb je recht op een nieuw toestel als je binnen een week klachten ermee hebt, daar houdt HTC zich dus niet aan :) Los van het feit dat het toestel er niet is, dan hadden ze met een andere oplossing moeten komen
Nu draai je af...
Dan zul je in Duitsland moeten gaan zeuren of waar je het ook hebt gekocht en niet bij de fabrikant in Nederland waar je eigenlijk in feite niks mee te maken hebt. Wees blij dat ze dit onder garantie doen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raven__NL schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:25:
[...]

Nu draai je af...
Dan zul je in Duitsland moeten gaan zeuren of waar je het ook hebt gekocht en niet bij de fabrikant in Nederland waar je eigenlijk in feite niks mee te maken hebt. Wees blij dat ze dit onder garantie doen afhandelen.
HTC klantenservice gaf aan dat het geen reet interesseert waar ik hem had gekocht in Europa. Dat zijn niet mijn woorden maar de woorden van de klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hoe kan HTC (Nederland) zich daaraan houden als ze het toestel nog niet hebben. Zoals al vaker is gezegd het is gewoon nog niet uit in NL.
Beetje appels met peren vergelijken dit. Ik koop een X ding in het buitenland en verwacht dat het hier in NL meteen omgeruild word als het 1 week later stuk is en hier nog niet uit is.

Dit is in mijn ogen onmogelijk, ja ze kunnen hem vanuit een ander land halen, maar die zijn over het algemeen al gereserveerd voor bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rubman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:26:
Hoe kan HTC (Nederland) zich daaraan houden als ze het toestel nog niet hebben. Zoals al vaker is gezegd het is gewoon nog niet uit in NL.
Beetje appels met peren vergelijken dit. Ik koop een X ding in het buitenland en verwacht dat het hier in NL meteen omgeruild word als het 1 week later stuk is en hier nog niet uit is.

Dit is in mijn ogen onmogelijk, ja ze kunnen hem vanuit een ander land halen, maar die zijn over het algemeen al gereserveerd voor bestellingen.
Nogmaals, dat is niet mijn probleem dat HTC de toestellen niet heeft. Ze houden zich niet aan de wet en moeten beter zijn voorbereid op dit soort verhalen ;)Dan hadden ze de eerste batch een hoop toestellen voor DOA voorraad moeten maken bijvoorbeeld zoals Apple ook doet. Ze kunnen een hoop leren van Apple in mijn ogen :)Maar dit gaat way offtopic ;)

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:27:
[...]

Nogmaals, dat is niet mijn probleem dat HTC de toestellen niet heeft. Ze houden zich niet aan de wet ;)
Waar staat in de wet dat je binnen 7 dagen een nieuwe moet krijgen? Volgens mij bedoel je dat zodra je hem binnen die 7 dagen als DOA aanbied je een nieuwe krijgt, maar er meen ik nergens dat dat ook binnen 7 dagen moet zijn hoor?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Nogmaals, dat is niet mijn probleem dat HTC de toestellen niet heeft.
Nou dit is wel degelijk jou probleem, jij moet immers wachten :)
[...]

Volgens de wet heb je recht op een nieuw toestel als je binnen een week klachten ermee hebt, daar houdt HTC zich dus niet aan :) Los van het feit dat het toestel er niet is, dan hadden ze met een andere oplossing moeten komen. Saturn doe ik niks verwijten, want hun krijgen geen toestellen aangeleverd van HTC. HTC maakte het defecte apparaat. Ook al heb ik hem in Duitsland gekocht, HTC had met een passende oplossing moeten komen en dat hebben ze verzuimd te doen :)
Dat is echt onzin, er staat nergens binnen wetgeving dat je recht hebt op een nieuw model via een bedrijf waar je niet gekocht hebt.

HTC Nederland is waarschijnlijk een ander bedrijf als HTC Duitsland. Dat HTC Nederland jou wel helpt omdat ze binnen europa afspraken hebben is natuurlijk goeie service maar ze hebben niets met de wetgeving van doen als je hem niet hier koopt.

Sowieso schrijft wetgeving voor dat je zaken doet met de winkel en niet met de fabrikant. HTC helpt jou uit Service, volgens de wet moet je terug naar de winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-04-2013 14:32 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:26:
[...]
HTC klantenservice gaf aan dat het geen reet interesseert waar ik hem had gekocht in Europa. Dat zijn niet mijn woorden maar de woorden van de klantenservice ;)
Dat noemt men service maar eigenlijk heb je helemaal niks te maken met de fabrikant HTC NL. Als jij volgens de wet recht hebt op een nieuw toestel dan is niet de fabrikant aansprakelijk maar de verkopende partij (tenzij je hem bij HTC NL hebt gekocht wat ik zelf betwijfel).

Dus nogmaals wees blij dat HTC NL je wilt verder helpen maar alleen is het voor hun niet mogelijk omdat het toestel hier nog niet officieel uit is. Je zult gewoon moeten wachten. Tevens is het jou eigen eigen verantwoordelijkheid want jij bent bewust een toestel in het buitenland gaan kopen. Je had er rekening mee kunnen houden dat er problemen kunnen zijn met het toestel. Ik begrijp dat je daar liever niet vanuit wilt gaan bij aankoop want het komt waarschijnlijk zeer zelden voor maar je zult het toch moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Als hij binnen 7 dagen stuk is (ook wel DOA genoemd) moet je een nieuw product krijgen.
Dit hoeft echter niet binnen deze 7 dagen te gebeuren, maar is een niet nader omschreven termijn voor.
Kortom HTC doet hier helemaal niks verkeerd en zijn juist zeer behulpzaam om jouw in Duitsland gekochte telefoon in NL gewoon zonder morren om te ruilen zodra ze toestellen hebben.
Je zou volgens de wet namelijk terug moeten naar de winkel waar je hem gekocht hebt, omdat die jouw de service moeten verlenen in geval van een defect.

Dus ik bljif erbij dat HTC nisk verkeerd doet en jij het toch echt mis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
*weg* Aan insinuaties, beschuldigingen en aannames hebben we niets…. Lees de reacties op jou berichten nog eens door.

[ Voor 97% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Volgens de wet heb je recht op een nieuw toestel als je binnen een week klachten ermee hebt, daar houdt HTC zich dus niet aan :) Los van het feit dat het toestel er niet is, dan hadden ze met een andere oplossing moeten komen. Saturn doe ik niks verwijten, want hun krijgen geen toestellen aangeleverd van HTC. HTC maakte het defecte apparaat.
Nu wordt het een beetje vervelend, ten eerst verdraai jij de boel nu en ten tweede laat je duidelijk zien dat je niet weet wat jou rechten zijn betreffende een zelf geïmporteerd toestel.

Als consument heb je een terug breng recht bij defecten binnen een redelijke tijd, je hebt dan de keuze uit een nieuw toestel en/of je geld terug. Maar daar komt jij weer.... Je hebt dit toestel zelf uit het buiteland gehaald, daar moet je dus zijn voor je claim.

Normaals, HTC had niet met een andere oplossing hoeven aankomen, omdat jij met je HTC One geen klant bent van een Nederlandse retailer die vervolgens door HTC NL is voorzien van voorraad. Zou je dit wel geweest zijn had je aanspraak kunnen maken op het Nederlandse consumenten recht incl.. alle daarbij behorende verwachtingen.

Bovendien is officieel ook geen sprake van DOA, het toestel deed het gewoon bij aankomt, pas later kreeg jij je scherm problemen. Zie daar voor je eigen berichten in dit topic.

Modbreak:Nu stoppen we met de discussie over één specifiek defect geval in dit topic, het staat iemand vrij om een bij een patroon in de defecten van meerdere toestellen een "HTC One - defecten en afhandeling topic aan te maken. Alleen, het is daar nu nog te vroeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Goede discussie :-S. Nog mensen met ervaringen en eerste indrukken van het toestel? Ben zelf wel benieuwd naar mensen die zijn overgestapt van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
NoepZor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:05:
Ik krijg geen mooie platen uit de One camera, het is eigenlijk belabberd slecht te noemen. 1:1 weergave op de PC laat een verschrikkelijk beeld zien. Het lijkt wel of er een gigantische bak sharpening overheen wordt gegooid.
Is ook zo, in het verleden is gebleken dat Sharpness -2 in de instellingen het beeld geeft dat het dichtst bij de waarheid komt bij recente HTC toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 12:11
Maar weer verder met discussie over het toestel... is dit op de automatische settings? Krijg je verbetering als je handmatige instellingen wijzigt (kan je bv mate van sharpening instellen?)

Edit: ja dus...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Inderdaad op volledig auto settings, tweakers fotoalbum werkt bij mij niet op het werk, dus kan helaas even geen voorbeeldfoto's uploaden, dit zal ik vanavond even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afgelopen weekend met Engels modelletje kunnen spelen, wel leuk toestel maar helaas had ie erg last van of een cpu whine of een ander digital hissing want icm Sennheiser CXC was het niet om aan te horen zo slecht.
Misschien een maandag morgen exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
dolby schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:31:
Afgelopen weekend met Engels modelletje kunnen spelen, wel leuk toestel maar helaas had ie erg last van of een cpu whine of een ander digital hissing want icm Sennheiser CXC was het niet om aan te horen zo slecht.
Misschien een maandag morgen exemplaar.
Waarom vond je het slecht klinken? Ik wil hem namelijk graag gaan gebruiken icm een B&W P5 <3

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Chadi schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:38:
Nou vind Expansie dmv een mSD ook wel handig. Gen must have maar een should have. Net als een verwisselbare accu.
Die kennen we nu ook wel, dat gezever over die accu elke keer. Miljoenen en miljoenen iphones hebben geen verwisselbare accu en daar hoor ik nooit iemand over. Als je dat graag wilt koop je maar een toestel met plastic klepje en ga je lekker de hele dag batterijtjes wisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Clubbtraxx schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:26:
[...]

Die kennen we nu ook wel, dat gezever over die accu elke keer. Miljoenen en miljoenen iphones hebben geen verwisselbare accu en daar hoor ik nooit iemand over. Als je dat graag wilt koop je maar een toestel met plastic klepje en ga je lekker de hele dag batterijtjes wisselen..
Of een mobile accu die bij bosjes voor paar tientjes voorbij komen op de dag aanbiedingen sites. ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Dat van die bak sharpening kan kloppen, maar kan je zelf aanpassen in de camera opties.
Probeer eens sharpening -2 ipv auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
[...]

Nogmaals, dat is niet mijn probleem dat HTC de toestellen niet heeft. Ze houden zich niet aan de wet en moeten beter zijn voorbereid op dit soort verhalen ;)Dan hadden ze de eerste batch een hoop toestellen voor DOA voorraad moeten maken bijvoorbeeld zoals Apple ook doet. Ze kunnen een hoop leren van Apple in mijn ogen :)Maar dit gaat way offtopic ;)
Als je de HTC klantenservice op dezelfde vriendelijke wijze hebt benaderd als GSMeasy wens ik je veel succes met het wachten op goede service..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Clubbtraxx schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:36:
[...]

Dat van die bak sharpening kan kloppen, maar kan je zelf aanpassen in de camera opties.
Probeer eens sharpening -2 ipv auto?
De optie heb ik gevonden, ik ga er straks even mee spelen.. :) hopelijk wordt het beter. Dat het geen 8+ mp is maakt me niets uit, ik heb liever dan 4mp aan echte scherpte en detail, maar die is in de auto settings ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
NoepZor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:38:
[...]

De optie heb ik gevonden, ik ga er straks even mee spelen.. :) hopelijk wordt het beter. Dat het geen 8+ mp is maakt me niets uit, ik heb liever dan 4mp aan echte scherpte en detail, maar die is in de auto settings ver te zoeken.
Mooi! Laat ons effe weten of het helpt.
voor mij is de camera ook niet zo heel erg belangrijk maar het kan geen kwaad om het beste eruit te halen wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
NoepZor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:38:
[...]

Is dit niet gewoon toevallig waar de camera update zich op richt?

Is deze trouwens al uitgerold naar consumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
EzMe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:23:
[...]

Waarom vond je het slecht klinken? Ik wil hem namelijk graag gaan gebruiken icm een B&W P5 <3
Zoals hij zei, CPU(/Radio?) noise. Daar had de SGS2 ook enorm veel last van. Ik heb hier echter nog niet eerder klachten over gehoord bij de One (en HTC in het algemeen, in ieder geval sinds ze hun eigen amps zijn gaan gebruiken), dus ik zou het nog niet als feitelijk beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:22
[...]

Haha ik denk eerder dat supportgewijs Apple veel meer te leren heeft dan HTC of een andere concurrent. Bijvoorbeeld de garantie die in de EU wettelijk 2 jaar is ook echt doorvoeren.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
YouTube: HTC One vs. Samsung S3 - Audio recording comparison

Ik weet niet of deze link al gepost was maar kwam hem tegen op xda. Een opname vergelijk tussen de s3 en de one. De testomstandigheden zijn mij niet duidelijk. Of de s3 echt zo vreselijk veel slechter is, is lastig te zeggen maar, ik vond het de moeite waard om te delen.

Maar als je hoort hoe de One bij een concert opneemt, impressive! _/-\o_ (Al kon mijn oude Ricoh dig. Cam. Dit wonderbaarlijk genoeg ook, al dan wel lagere kwaliteit)

(Wat ben ik blij dat ik straks van mijn galaxy s af ben!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
M-en-M schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:06:
[...]

Is ook zo, in het verleden is gebleken dat Sharpness -2 in de instellingen het beeld geeft dat het dichtst bij de waarheid komt bij recente HTC toestellen.
contrast +1 deed ook veel goeds voor mijn foto's toen ik de one een weekje had, probeer dat ook eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk nog even naar het bericht van Golf2vr6
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40006968#40006968
met de Dpreview "test". In het artikel staat helaas niets over de instellingen die ze gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*, niet door blijven gaan...... zie de modbreak in dit bericht; Bullet NL in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
cjpunt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:46:
Goede discussie :-S. Nog mensen met ervaringen en eerste indrukken van het toestel? Ben zelf wel benieuwd naar mensen die zijn overgestapt van iOS.
Tsjah volgens mij het aloude android vs. iOS verhaal..
qua bouwkwaliteit ligt hij dichterbij een iphone dan andere android toestellen.
Is nog geen iphone kwaliteit, maar voelt goed.
apps enzo blijft nog wel een stuk minder. iOs apps lijken toch beter. vaak ook een stuk vloeiender.
Apps zijn ook nog lang niet allemaal gemaakt voor een full-hd scherm. kleine plaatjes bij nieuwsberichten bijvoorbeeld. Heb zelfs apps die gewoon onbruikbaar zijn geworden door de resolutie..
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een toptoestel!
Je kan er heel veel mee, vooral dat vind ik een groot verschil.
iphone en htc one is gewoon niet goed te vergelijken.
Ik ben blij dat ik een htc one heb genomen. Maar ik was totaal niet ontevreden over m'n iphone. Begon m gewoon een beetje saai te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies de reden dat ik ook voor de ONE ga, mijn iphone 4s doet het prima maar is gewoon saai geworden na een jaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
BPP schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:16:
[...]

Waarom hoor je bij de iPhone bijna nooit gezanik over de accu en het ontbreken van een MicroSD kaart? Dat vraag ik mij toch af. Bepaal jij trouwens of iets een minpunt is ofniet?
Omdat de iPhone gebruikers niet beter weten en/of met de vele tekortkomingen van de telefoon en het OS leven om 'er bij' te horen, want als ze een iPhone hebben denken ze superieur te zijn aan alle andere smartphone gebruikers.
Ze kunnen? 'm betalen en kunnen zeggen dat ze een iPhone hebben.
(iPhone is zo ontzettend 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gwsoldier schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:11:
[...]

apps enzo blijft nog wel een stuk minder. iOs apps lijken toch beter. vaak ook een stuk vloeiender.
Apps zijn ook nog lang niet allemaal gemaakt voor een full-hd scherm. kleine plaatjes bij nieuwsberichten bijvoorbeeld. Heb zelfs apps die gewoon onbruikbaar zijn geworden door de resolutie..
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een toptoestel!
Toch wel jammer, dat AppS niet zo goed zijn op Android ervaar ik ook wel (ik neem het voor lief) maar dat veel AppS nog niet met 1080p overweg kunnen is toch jammer.

Ik zie dat ook op de MacBook pro's met retina display. Veel content is nog niet geschikt.
catt4u schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:39:
[...]

want als ze een iPhone hebben denken ze superieur te zijn aan alle andere smartphone gebruikers.
God wat een onwijs kortzichtige visie zeg :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:50:
maar dat veel AppS nog niet met 1080p overweg kunnen is toch jammer.
Tsjaa komt met de tijd toch, als de developer een beetje snel en goed is, moet het geen probleem zijn :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:52:
[...]

Tsjaa komt met de tijd toch, als de developer een beetje snel en goed is, moet het geen probleem zijn :)
Ja dat is ook zo, alleen moeten die updates dan wel komen en dat duurt soms zo lang, zeker bij die onbekende AppS met weinig support die soms zo handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Voor developers is dit uitstekend moment om te zorgen dat hun app een van de eerste zijn die ook fatsoenlijk op FullHD werken, geeft alleen maar pluspunten, aangezien mensen met FullHD scherm dan sneller geneigd zijn om hun apps te downloaden.

Maar goed, hangt natuurlijk ook weer werk en kosten aan vast. Maar uit eindelijk zal grotendeels wel overgaan om ook FHD te ondersteunen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
catt4u schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:39:
[...]

Omdat de iPhone gebruikers niet beter weten en/of met de vele tekortkomingen van de telefoon en het OS leven om 'er bij' te horen, want als ze een iPhone hebben denken ze superieur te zijn aan alle andere smartphone gebruikers.
(iPhone is zo ontzettend 2007)
Ik weet niet, maar maar jouw mening is inmiddels ook erg 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:00:
Voor developers is dit uitstekend moment om te zorgen dat hun app een van de eerste zijn die ook fatsoenlijk op FullHD werken, geeft alleen maar pluspunten, aangezien mensen met FullHD scherm dan sneller geneigd zijn om hun apps te downloaden.

Maar goed, hangt natuurlijk ook weer werk en kosten aan vast. Maar uit eindelijk zal grotendeels wel overgaan om ook FHD te ondersteunen.
Offtopic: Is er ergens al een HD-app topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Weet niet of het al gevraagd is, maar zou iemand met HTC One iets over de LED kunnen vertellen, is deze goed zichtbaar wanneer die knippert / brand etc ?

offtopic:
@TheThorn - Niet dat ik weet, volgens mij niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:05:
Offtopic: Is er ergens al een HD-app topic?
Apps gaan dat langzaamaan ondersteunen, waarom dan een los topic? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:17:
[...]

Apps gaan dat langzaamaan ondersteunen, waarom dan een los topic? :)
Nou, er zullen ook zat developers zijn die dat niet gaan doen. Persoonlijk zou ik wel belang hebben bij een verzameltopic voor HD apps, net als dat bij de 'gewone' app-topics het geval is. Maar goed, dat is persoonlijk :9

OT: Heeft er al iemand ervaring met Sense TV? Ben daar wel erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Metian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:10:
Weet niet of het al gevraagd is, maar zou iemand met HTC One iets over de LED kunnen vertellen, is deze goed zichtbaar wanneer die knippert / brand etc ?

offtopic:
@TheThorn - Niet dat ik weet, volgens mij niet.
Ik ben ook erg benieuwd hoelang het ledje knipperd als je bijv een gesprek hebt gemist. Volgens mij is het eerder in het topic gevraagd maar nog geen antwoord op gekomen. Waar dit voorheen (en nu moet ik liegen) 5 minuten was, hoop ik eigenlijk toch wel dat het ledje gewoon blijft knipperen totdat je het gemiste bericht/ oproep hebt gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EzMe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:37:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd hoelang het ledje knipperd als je bijv een gesprek hebt gemist. Volgens mij is het eerder in het topic gevraagd maar nog geen antwoord op gekomen. Waar dit voorheen (en nu moet ik liegen) 5 minuten was, hoop ik eigenlijk toch wel dat het ledje gewoon blijft knipperen totdat je het gemiste bericht/ oproep hebt gechecked.
Bij mijn Sensation XE bleef het ledje gewoon knipperen dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:37:
[...]

Nou, er zullen ook zat developers zijn die dat niet gaan doen. Persoonlijk zou ik wel belang hebben bij een verzameltopic voor HD apps, net als dat bij de 'gewone' app-topics het geval is. Maar goed, dat is persoonlijk :9

Nou knutsel een mooi topic inelkaar en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:03
BGR vind de One ook wel ok!

"The HTC One is the best Android smartphone in the world — period."

http://bgr.com/2013/04/01/htc-one-review-401858

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Golf2vr6 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:11:
BGR vind de One ook wel ok!

http://bgr.com/2013/04/01/htc-one-review-401858
Ook wel ok. Haha :D

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de LED, want vijf minuten branden is natuurlijk een beetje raar.
Dan heeft het ook weinig zin, ik kijk wel eens langer dan vijf minuten niet naar mijn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk zou ik wel belang hebben bij een verzameltopic voor HD apps
Is toch gewoon een kwestie van waslijstjes posten, vandaag is voor deze app ondersteuning uitgekomen...
monkeyfntstc schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:23:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de LED, want vijf minuten branden is natuurlijk een beetje raar. Dan heeft het ook weinig zin, ik kijk wel eens langer dan vijf minuten niet naar mijn telefoon..
Heel die ledjes zijn raar bij HTC, begrijp dat gewoon totaal niet, geen RGB en geen normale instellingen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 02-04-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Led knippert groen tot je de notificaties hebt gelezen, dus idd langer dan 5 min. Het zit linksboven achter de gril van de speakers. Het valt vrij goed op in normaal licht maar moeilijker te zien in zon licht. Omdat ik van 5 jaar iOS afkom vind ik de ledje wel prettig. Hoef het toestel niet aan te zetten om te kijken of ik berichten heb. Gebruik het nu iets over 2 weken en heb nog geen spijt ervan en me iPhone 5 wordt deze week verkocht. Totdat apple met een mooier iOS komt en groter scherm zal het voor mij ook android blijven. Het enige wat ik een beetje mis is de app store maar goed... playstore is voldoende voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Leuke blog van 5 dagen over de One. daarnaast vergelijkt hij de one met iphone 5, S3 en 620 van nokia. Die heeft hij in bezit het, leuk stukje tekst om te lezen :)

http://gavinsgadgets.word.../?s=HTC+one&submit=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:59:
Led knippert groen tot je de notificaties hebt gelezen, dus idd langer dan 5 min. Het zit linksboven achter de gril van de speakers. Het valt vrij goed op in normaal licht maar moeilijker te zien in zon licht. Omdat ik van 5 jaar iOS afkom vind ik de ledje wel prettig. Hoef het toestel niet aan te zetten om te kijken of ik berichten heb.
Top! Thanks voor je reactie. Toen ik van mijn HTC Touch Pro 2 was het LEDje een van de dingen die ik het meest miste. Ben blij dat ik hem staks weer terug heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Die review van Anandtech wordt ook leuk. 16k woorden tot nu toe en hij is nog niet klaar :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:59:
Led knippert groen tot je de notificaties hebt gelezen, dus idd langer dan 5 min.
O dat is wel een hele mooi verwelkoming, die kleine dingetjes doen het vaak voor me :)
wontcachme schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:37:
Die review van Anandtech wordt ook leuk. 16k woorden tot nu toe en hij is nog niet klaar :X
Helemaal top, maar ik wil 'm gewoon NU lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
djpsycho82 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 06:07:
Leuke blog van 5 dagen over de One. daarnaast vergelijkt hij de one met iphone 5, S3 en 620 van nokia. Die heeft hij in bezit het, leuk stukje tekst om te lezen :)

http://gavinsgadgets.word.../?s=HTC+one&submit=Search
Inderdaad leuk om te lezen! Hij komt handige features tegen zoals soundhound geintegreed in de radioapp

Afbeeldingslocatie: http://gavinsgadgets.files.wordpress.com/2013/03/20130331-235230.jpg
wontcachme schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:37:
Zit ik ook op te wachten.. Hij zou deze week toch online worden gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
[...]

Niet echt off topic toch? Je vraagt naar een ervaring :P. Ik ben ook wel benieuwd naar de bruikbaarheid hiervan met de in NL beschikbare providers. Ben hiernaast ook benieuwd naar de werking van IR met diverse randapparatuur (maar dat geldt ook voor de IR in de Galaxy S4 of de Xperia ZL).

Ben ook benieuwd naar Blinkfeed.Vraag me af of HTC hier voldoende Nederlandse bronnen voor aanlevert en of het mogelijk is, naast de NL bronnen ook buitenlandse bronnen in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-aad- schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:09:
In die link die ik eerder heb gepost en in het overzicht van Blinkfeed van HTC zelf is ANP opgenomen:
http://blog.htc.com/2013/02/htc-launches-blinkfeed/ We hebben dus ook nog EBuzz, RBuzz en TBuzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

EzMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:01:
[...]

Inderdaad leuk om te lezen! Hij komt handige features tegen zoals soundhound geintegreed in de radioapp

[afbeelding]

[...]

Zit ik ook op te wachten.. Hij zou deze week toch online worden gezet?
Dit zit ook al in de One X / S. Dus op zich weinig nieuws, maar werkt wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wut: duo-sim en MicroSD :/ * CLB gaat verhuizen naar China
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/chinese.engadget.com/media/2013/04/htc-one-802w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Oei! Overheen gelezen, je m'excuse! Wel vrij weinig bronnen nog, maar dat zullen er uiteindelijk wel meer worden hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Nu nog een zelf te verwisselen batterij dan is de One hardwarematig de beste op de markt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Zal deze niet werken in NL, gezien het toch wcdma is? of zit je dan met een probleem qua 4G banden en restricties in de software en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Zal die toevoeging van tweede sim en micro-sd niet ten koste gaan van de batterij-capaciteit?

In dat geval zou ik liever een One zonder hebben, tweede sim is nutteloos voor mij en micro-sd zal ik niet snel nodig hebben, op mijn One X heb ik ook na een jaar nog 7GB over en het enige wat ik heb verwijderd zijn af en toe wat foto's. Ik zal dus niet snel te weinig ruimte hebben met 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Ik snap niet dat bij deze versie de batterij dan niet ook verwisselbaar is.
Maar dit doet, vind ik, teveel afbreuk aan de mooie unibody...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet eens dat je er veel van merkt, zo tussen de twee 'plastic banden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb liever een strakke uni-body ipv een klep die wellicht gaat wijken na verloop van tijd.
Daarnaast krijg je misschien weer HTC HD2 fratsen, dat toestel verloor veel stevigheid zonder back-cover, en zelfs met cover liet het te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:34:
Ik snap niet dat bij deze versie de batterij dan niet ook verwisselbaar is.
Maar dit doet, vind ik, teveel afbreuk aan de mooie unibody...
Omdat de batterij aan de voorkant zit (recht achter het scherm), niet de achterkant zoals gewoonlijk. (Is efficiënter en zorgt voor die mooie bolling.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad de pyramide-opbouw:
Afbeeldingslocatie: http://blog.htc.com/wp-content/uploads/2013/02/Blog_DeveloperEdition.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
16.000 woorden (en nog niet af (!)).
Vergelijkbaar met 29 A4 velletjes vol tekst.

Exclusief de wss aanwezige benchmark images etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
Over HTC tv:
Als je de app voor de eerste keer opent vraagt hij gelijk je postcode en kabelmaatschappij. (ik heb ziggo)
Dan krijg je nog wat vragen. Wat zit er op kanaal? (Ned1 of Ned1HD) etc.
Aansluiten van de tv is super simpel. Je selecteert het merk, drukt op tv aan en als het goed is gaat je tv aan. Meer hoef je niet te doen!

Als je de app opent dan kom je gelijk in een scherm met aanbevolen programma's.
Nu op tv en hierna op tv. Hier kan je gelijk op drukken om naar die zender te gaan.
Hier staan bij mij echter altijd Film1 family, 101tv etc. Misschien wordt dit aangepast naar mate je meer zapt naar bepaalde zenders/programma's?
Via het menuutje linksbovenin kan je ook kiezen voor films, programma's, sport en de makkelijkste: Kanalengids.
Kanalengids is eigenlijk gewoon je tv gids. hier kun je per uur zien wat er op tv is.
Als je vervolgens op een programma klikt die nu op tv is en vervolgens op meer informatie dan kan je er eindelijk voor kiezen om hierheen te zappen.
Dit had veel mooier gekund vind ik.
Het mooiste was geweest als de app gelijk zou opstarten in de kanalengids en als je dan op een programma drukt, je gelijk hierheen gaat.
Wat wel handig is, is dat je bij de informatie van een programma ook een herinnering kan instellen. Zo krijg je een melding voordat het programma begint.
De afstandsbediening functie is beperkt. Je kan verwisselen van kanaal en volume etc. maar extra opties zijn niet in te stellen ofzo. Het zal dus nooit een vervanging zijn van je afstandsbediening.
Als je de app afsluit dat blijft hij wel in de notificatiebalk staan. van hieruit kan je snel het geluid uitzetten of de tv uit doen. En uiteraard terug gaan naar de app.
(Het is trouwens ook erg leuk om bij vrienden opeens hun tv uit te zetten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 16:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

gwsoldier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:00:

Eigenlijk heel kinderachtig maar dit was de eerste gedachte die in me opkwam toen ik over deze optie hoorde :+ Dank voor je uitleg over die app, ben zo benieuwd naar de One!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
Ik denk trouwens dat er straks ook wel apps in de playstore te vinden zijn die beter werken.
Galaxy s4 krijgt ook infrarood, en vast wel meer telefoons later ook wel.
Zou bijvoorbeeld leuk zijn om vanuit de ziggo app (tv gids) gelijk te kunnen zappen etc.
Of van je samsung of philips tv een app die alle functies van je afstandsbediening wel kent.
Oh ja, hij werkt ook alleen op tv's...
Zou leuk zijn dat hij ook je radio etc kan besturen... dvd speler.. etc..
Er zit volgens mij wel een leerfunctie op, maar dan krijg je dus weer alleen de simpele knoppenlay-out.
Geen playknop etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
gwsoldier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:00:
Over HTC tv:............ de app.
Dank voor je heldere uitleg. Handig om te weten dat de feature ook in NL goed werkt.
Heb echter wel een vraagje. Maak jij gebruik van een hdd-rec of gebruik je een cam-module?

(En heb je toevallig ook al getest of de afstandsbediening ook werkt met bijvoorbeeld je home theater set e.d.) nevermind, antwoord staat al hierboven :+ .

[ Voor 16% gewijzigd door R86Bakker op 03-04-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
R86Bakker schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:16:
[...]

Dank voor je heldere uitleg. Handig om te weten dat de feature ook in NL goed werkt.
Heb echter wel een vraagje. Maak jij gebruik van een hdd-rec of gebruik je een cam-module?

(En heb je toevallig ook al getest of de afstandsbediening ook werkt met bijvoorbeeld je home theater set e.d.)
Ik heb een ca+ module in mn tv.
Je kan bij het instellen van de tv wel kiezen om het geluid (dus de volume knoppen) te koppelen aan de home theater set.
Dit is echter puur voor de volume knoppen..
Je kan niet dvd's afspelen etc. Die knoppen zijn niet beschikbaar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Zelfde ervaring met Sense TV. Afstandsbediening werkt ook goed, bereik is best goed (je hoeft niet exact te mikken) en hij herkent alle door mij geprobeerde tv's en apparaten (tv: Philips uit 2011, Samsung uit 2009, Sony uit 2006 en een Tatung uit <2008, settop box: Humax 5300c)

Sommige kanalen hebben geen programma informatie staan of verkeerde informatie, 100% betrouwbaar is het dus nog niet, maar het is een geinige feature van de telefoon. Ik gebruik Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het lijkt me vooral handig om van nl3 in 1x naar Discovery te kunnen zappen, zonder dat je door de gids hoeft of het nummer uit je hoofd weet.

(ik gebruik twee tv's met een ci module)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:42
Goed mensen, ik ben er wel uit nu. De plastic S4 gaat em niet worden dus wel de One.
Hebben er hier al mensen de zwarte? ik twijfel nog over de kleur..

Vond eerst Silver erg mooi maar sommige foto's van de zwarte doen me ook weer twijfelen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
lijkt me leuk als kpn zijn iptv er op aan sluit. opnemen erbij en zappen. handig.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 20-09 22:07
Clubbtraxx schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:26:
[...]

Hoezo is dat gezever? Omdat jij het niet belangrijk vindt? Zo kan je wel elk punt onder de noemer gezever schuiven. Wat kan het mij bammen dat een iphone het niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

CLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:26:
Dat ligt aan de app ;)

[afbeelding]

Waarbij je die later weg kon halen door middel van:
[afbeelding]
Huh begrijp ik het nou goed, die menuknop onderaan is dus OOK te zien als er in de app zelf wel een menu icoon aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die IR module zou de One dus met een App met de Logitech Harmony moeten kunnen concurreren toch? Lijkt mij wel ideaal: 1 afstandsbediening waar je nog mee kan bellen ook :).

Lol, de topversie van Logitech heet Harmony One Plus. Zou toch mooi zijn als dé One hetzelfde kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22

Qon

Logitech gaat stoppen met het produceren van universele remotes...

BRON: nieuws: Logitech gaat Harmony-lijn van de hand doen

Dus die aanname klopt niet ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Qon op 03-04-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
pt0x schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:48:
Ik heb liever een strakke uni-body ipv een klep die wellicht gaat wijken na verloop van tijd.
Daarnaast krijg je misschien weer HTC HD2 fratsen, dat toestel verloor veel stevigheid zonder back-cover, en zelfs met cover liet het te wensen over.
Build quality is nooit een probleem geweest bij HTC.
Ik weet niet wat jij uitvreet met je HD2 maar de mijne is zonder backcover zeker niet slap en met de cover erop al helemaal niet. Sterker nog de desire die erna in huis kwam voelde een stuk minder solide met dat dunne plastic covertje.

Dit Chinese model had van mij dan ook wel hiernaartoe gemogen, alu cover achterop klikken en voila duo sim plus SD in the pocket. Kan er nog steeds nagenoeg net zo uitzien als 'onze' One zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Chadi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:59:
[...]

Hoezo is dat gezever? Omdat jij het niet belangrijk vindt? Zo kan je wel elk punt onder de noemer gezever schuiven. Wat kan het mij bammen dat een iphone het niet heeft?
.

Het is gezever omdat ie het nu eenmaal niet heeft.
Kan je 100 keer roepen dat het klote is, hij heeft het nog steeds niet.
Over ophouden dus, en als dat gemis voor jou onoverkomelijk is moet je op zoek gaan naar wat anders.

Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 20-09 22:07
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:39:
[...]
.

Het is gezever omdat ie het nu eenmaal niet heeft.
Kan je 100 keer roepen dat het klote is, hij heeft het nog steeds niet.
Over ophouden dus, en als dat gemis voor jou onoverkomelijk is moet je op zoek gaan naar wat anders.

Zo simpel is het.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:39:

Zo simpel is het.
Gaarne ook geen vergelijkingen meer met de SGS4, want die is nu eenmaal van plastic. En dat scherm heeft nu eenmaal een waas als je hem kantelt. En de Z heeft nu eenmaal een wat minder scherm. Niet meer doen.

Zo simpel is het.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Brad Pitt schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:47:
[...]

Gaarne ook geen vergelijkingen meer met de SGS4, want die is nu eenmaal van plastic. En dat scherm heeft nu eenmaal een waas als je hem kantelt. En de Z heeft nu eenmaal een wat minder scherm. Niet meer doen.

Zo simpel is het.
Jij vind het wel leuk om 100x dezelfde dooddoeners in een topic te zien?

Enjoy...
Pagina: 1 ... 31 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)