Net teruggekomen vanuit A'dam. Leuke ervaring om eens een keer op het hoofdkantoor van Tweakers te komen! Mooi gebouw, nette inrichten.. maar dat geheel terzijde.
In de mail stond dat er 'wat te eten' was waardoor ik en meerdere Tweakers zich hadden voorbereid op wat snackjes e.d. Echter stond er een lekkere Chinese maaltijd voor ons op het programma. Na gegeten te hebben mochten we naar Wilbert luisteren over wat weetjes over de bezoeken van Tweakers op mobiel. Hierna kwam eigenlijk, in ieder geval zo leek het, marketingpraatje van HTC. Mooi toestel en wat leuke functies toegevoegd. Hierna mochten we (eindelijk!) het toestel testen.
Hier een aantal dingen die mij opvielen:
Zoe maakt een soort compilatie van foto's en filmpjes die je op een bepaalde event hebt gemaakt, helemaal zelf! Een erg leuke feature. Als je op de Zoe manier foto's maakt van een bewegend object, kun je de bewegende beelden in een foto zetten. Een van de HTC mannen liet het ook zien door met Zoe een aantal foto's achter elkaar te maken (door de foto toets in te houden). Hierna kon er met behulp van een functie een aantal van die bewegende beelden van andere foto's in een foto worden geplakt, of weggehaald.
De blink feed was wel eventjes wennen en er is nog maar weinig content voor, maar ik zie de toegevoegde waarde er al wel van in. Facebook en Tweakers toevoegen aan de Blink feed en je bent in enkele seconden compleet geupdatet qua nieuws. Twitter is ook mogelijk, maar dat maakt de Blink feed naar mijn mening snel onoverzichtelijk en lijkt niet erg handig.
Zoals hierboven al genoemd wordt, over 2 weken krijgen we de telefoon toegestuurd en moeten we een uitgebreide review schrijven waardoor we de telefoon mogen houden.
Mijn iPhone 4 gaat over 2 weken naar 'vraag & aanbod'

.
Nogmaal HTC en Tweakers bedankt voor de Experience'!