[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:50:
[...]

Jij vind het wel leuk om 100x dezelfde dooddoeners in een topic te zien?

Enjoy...
het is een discussie en dan kan het zijn dat een boel mensen dat jammer vinden dat feature X er niet in zit.

Anders waren deze discussies in totaal overbodig geweest want dan moet je elk toestel maar nemen zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen hoe goed de lyrics werken bij boomsound? In Spotify heb je ook diverse apps die de lyrics er automagisch bij zoeken tijdens het afspelen maar veel nummers worden niet herkend.

Kan iemand een testje draaien met wat onbekendere/niet-top40 nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
Chadi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:52:
[...]

het is een discussie en dan kan het zijn dat een boel mensen dat jammer vinden dat feature X er niet in zit.

Anders waren deze discussies in totaal overbodig geweest want dan moet je elk toestel maar nemen zoals het is.
Mee eensch... De discussie is al vaker aan de orde geweest bij bv de One X en de S idem en op een gegevn moment voegt weer zo'n reactie niet zo heel veel meer toe.

Verder uiteraard niet persoonlijk opvatten alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:59:
Kan iemand vertellen hoe goed de lyrics werken bij boomsound?
Boomsound is toch gewoon een audio-techniek/driver gerelateerd iets? Mag toch aannemen dat je een willekeurige player kan installeren, met lyrics support, en dat boomsound gewoon alsnog werkt :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomsound is inderdaad niet de juiste omschrijving. Ik doelde eigenlijk hierop:
De nieuwe HTC muziek app zal automatisch je nummers voorzien van album art maar ook voorzien van songteksten.
Bron: http://tweakers.net/advertorials/HTCOne/boomsound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:11:
Boomsound is inderdaad niet de juiste omschrijving. Ik doelde eigenlijk hierop:

[...]

Bron: http://tweakers.net/advertorials/HTCOne/boomsound
Alle bekende nummers kent hij wel.
onbekendere en eigenlijk bijna alle nederlandse artiesten kent hij niet helaas.
Bij de meeste nummers kan je de lyrics volgen als in een karaoke.
Zijn echter ook veel nummers waar alleen de lyrics in beeld komen. Dus zonder karaoke.
Heb ook al een paar liedjes gehad waarbij hij niet helemaal goed liep.. maar ja dat hou je toch met verschillende downloads etc.
Hij maakt trouwens gebruik van de gracenote database. Net als iTunes bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Interessant, hoop trouwens dat dit ook het begin is van het einde van de race naar meer megapixels. 8 is namelijk meer dan genoeg. Je kan beter zoals apple en HTC investeren in betere/grotere lenzen en de algehele fotokwaliteit t.o.v. 'normale' camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 23:41

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
lijkt me meer een prototype-model die het uiteindelijk niet is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Na veel problemen met mijn Sensation was ik eigenlijk wel klaar met HTC. Ik heb het toestel 2 jaar geleden gehaald en veel gezeur met accu gehad, spontane reboots of uitvallen. Toen Samsung ook nog eens met de beste hardware kwam vorig jaar dacht ik dat HTC voorbij was voor me (sinds Touch Pro al gebruiker van HTC) Nu komen ze met dezelfde hardware dus daar zit het verschil niet meer in en heeft HTC weer een mooie telefoon gemaakt.
Maar ik heb nog steeds een wat negatief gevoel bij HTC na de Sensation. Hoe zijn recentere toestellen bevallen bij jullie? Hoe doen de accu's het?
Ik heb geen zin in een duur nieuw toestel dat weer na een half jaar raar gaat doen. Vindt de One erg mooi maar ben nog wat huiverig. Helemaal omdat ik nu niet zelf een nieuwe accu kan plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Niocera schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:29:
Na veel problemen met mijn Sensation was ik eigenlijk wel klaar met HTC. Ik heb het toestel 2 jaar geleden gehaald en veel gezeur met accu gehad, spontane reboots of uitvallen. Toen Samsung ook nog eens met de beste hardware kwam vorig jaar dacht ik dat HTC voorbij was voor me (sinds Touch Pro al gebruiker van HTC) Nu komen ze met dezelfde hardware dus daar zit het verschil niet meer in en heeft HTC weer een mooie telefoon gemaakt.
Maar ik heb nog steeds een wat negatief gevoel bij HTC na de Sensation. Hoe zijn recentere toestellen bevallen bij jullie? Hoe doen de accu's het?
Ik heb geen zin in een duur nieuw toestel dat weer na een half jaar raar gaat doen. Vindt de One erg mooi maar ben nog wat huiverig. Helemaal omdat ik nu niet zelf een nieuwe accu kan plaatsen
Ik heb ook een Sensation gehad, prima toestel........Totaal geen mee gehad, na een half jaartje (toen de custom roms goed genoeg waren) ben ik ook over gestapt. Tot aan de dag van vandaag doe hij het nog steeds prima. Geen enkel probleem met de accu of uitval gehad.

Voor de Sensation maakte HTC gebruik van LI-ION accu's, nu met de HTC One zit er een LI-PO accu in, met name de levensduur van de laatste moet veel beter zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
Na veel problemen met mijn Sensation was ik eigenlijk wel klaar met HTC.
Dit lees ik wel vaker... 1 keer een mindere ervaring en nooooit meer iets van fabrikant X.
Op een gegeven moment blijft er dan weinig te kiezen over want iedereen heeft wel 's wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:43
Ik gebruik mijn sensation nog steeds met veel plezier. Niets geen custom roms ofzo maar stock rom er op. In het begin last gehad van de 'krakende' behuizing, maar heb toen zonder gezeur gratis een nieuwe unibody behuizing toegestuurd gekregen. Ik ga dan ook zeker de ONE bestellen. Vraag is alleen nog welke provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acst schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:17:
lijkt me meer een prototype-model die het uiteindelijk niet is geworden.
Was al besproken, is een model voor China, die wel degelijk uitkomt ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:38:
[...]

Dit lees ik wel vaker... 1 keer een mindere ervaring en nooooit meer iets van fabrikant X.
Op een gegeven moment blijft er dan weinig te kiezen over want iedereen heeft wel 's wat :P
Helemaal waar maar je wordt wat dramatischer als je voor de zoveelste keer ontdekt dat je telefoon zichzelf heeft uitgeschakeld in je broekzak

@BulletNL Fijn om te horen dat er ook goede toestellen tussen zaten

Langzaam maar zeker groeit mijn vertrouwen weer iets..en het is gewoon een te mooie telefoon om voor een ander toestel te gaan dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Hier precies hetzelfde, mijn Sensation valt ook steeds uit, de HTC letters op de achterkant zijn eruit gevallen, kraakt en is al een keer weg geweest ivm vlek in het scherm en krakende behuizing. 8)7 Ook draait de S2 nog gewoon Android 4.1 terwijl HTC de Sensation al een jaar terug als dood heeft verklaard. HTC One lijkt ook al weer vrij veel problemen te ondervinden, kieren in de behuizing, slechte camera, verschillende leveranciers van de schermen met een redelijk groot kwaliteitsverschil en 1,5 maand uitstel. Erg jammer, ik vind de One echt erg mooi, maar ben bang dat ik deze keer maar op "safe" speel met een S4..

Zijn natuurlijk wel eerste impressies en bijna elk toestel komt negatief in het nieuws met de release, maar mijn vertouwen in HTC is ook niet erg groot meer dat ze het goed oplossen.

[ Voor 6% gewijzigd door J0ey op 03-04-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
J0ey schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:47:
[...] Erg jammer, ik vind de One echt erg mooi, maar ben bang dat ik deze keer maar op "safe" speel met een S4..
Want met een sammy weet je wel zeker dat je nooit problemen krijgt? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:04:
[...]

Want met een sammy weet je wel zeker dat je nooit problemen krijgt? :z
Nee, dat zeg ik ook helemaal niet, kijk maar naar de sudden death van de S3. Toch blijkt het dat Samsung zijn oude modellen een stuk beter ondersteund en dat die modellen een stuk langer meegaan zowel hardware als softwarematig (S2 tegenover de Sensation). Ik vind het interessant om te zien hoelang de HTC One X/S support gaan krijgen, misschien dat HTC toch wat geleerd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
J0ey schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:47:
[...]

Hier precies hetzelfde, mijn Sensation valt ook steeds uit, de HTC letters op de achterkant zijn eruit gevallen, kraakt en is al een keer weg geweest ivm vlek in het scherm en krakende behuizing. 8)7 Ook draait de S2 nog gewoon Android 4.1 terwijl HTC de Sensation al een jaar terug als dood heeft verklaard. HTC One lijkt ook al weer vrij veel problemen te ondervinden, kieren in de behuizing, slechte camera, verschillende leveranciers van de schermen met een redelijk groot kwaliteitsverschil en 1,5 maand uitstel. Erg jammer, ik vind de One echt erg mooi, maar ben bang dat ik deze keer maar op "safe" speel met een S4..

Zijn natuurlijk wel eerste impressies en bijna elk toestel komt negatief in het nieuws met de release, maar mijn vertouwen in HTC is ook niet erg groot meer dat ze het goed oplossen.
Je hebt allerlei aannames over de One, terwijl slechts in een enkele review daar over gesproken wordt. Lees eens heel dit topic door en je zal zijn dat het allemaal niet zo slecht is als je aangeeft.

Wat betreft de HTC Sensation. Deze telefoon heb ik nu ook. Die van mij viel ook uit en had ook reboots. Wat blijkt nu, de batterij zit te los (dat kan je hebben, met een batterij die te vervangen is ;) ). Als je nu een klein papiertje tussen je batterij en de telefoon doet, zodat ie strakker op z'n plek zit, zijn de reboots verleden tijd.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Merfeh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:16:
[...]

Je hebt allerlei aannames over de One, terwijl slechts in een enkele review daar over gesproken wordt. Lees eens heel dit topic door en je zal zijn dat het allemaal niet zo slecht is als je aangeeft.

Wat betreft de HTC Sensation. Deze telefoon heb ik nu ook. Die van mij viel ook uit en had ook reboots. Wat blijkt nu, de batterij zit te los (dat kan je hebben, met een batterij die te vervangen is ;) ). Als je nu een klein papiertje tussen je batterij en de telefoon doet, zodat ie strakker op z'n plek zit, zijn de reboots verleden tijd.
Ik zeg in mijn laatste regel ook dat het eerste impressies zijn, ik hoop dat het niet zo slecht is, want de One is qua uiterlijk toch wel een heel stuk mooier dan de S4. Bedankt voor de tip, maar dat heb ik ook al gedaan, dat hielp ook niet. Ik denk dat het of iets in de hardware of batterij is, maar ik ga niet voor een maandje (dan hoop ik of een One of een S4 te hebben) een nieuwe batterij kopen met het risico dat dat het niet is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:03
Nog een url met foto's geschoten met de One:

http://www.5i01.cn/topicd...l.php?f=566&t=3288066&p=1

Geen idee wat er verder allemaal staat, geen google vertaling gebruikt iig.

Edit: original setting of ONE + slightly sharpen by Lightroom :|

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-04-2013 21:32 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 16:55

Felyrion

goodgoan!

J0ey schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:08:
[...]
...Toch blijkt het dat Samsung zijn oude modellen een stuk beter ondersteund en dat die modellen een stuk langer meegaan zowel hardware als softwarematig (S2 tegenover de Sensation)...
Is dat een gevoel bij jou of is dat ook zo? (even serieus benieuwd) Zijn daar bronnen van?

Ik heb namenlijk zelf het gevoel dat het andersom is, maar ik ben dan ook wel wat partijdig. Ik heb vier HTC's als laatste toestellen gehad, met allen goede support wanneer nodig.

Zeker de HD2, die is inmiddels al lang en breed doorverkocht, maar doet het nog uitstekend en komt prima mee met de instappers van vandaag de dag.

Dat is een beetje het probleem met dit soort discussies denk ik. Iedereen heeft zo zijn eigen goede of slechte ervaring, en kleurt daar het plaatje op in. Helaas zijn cijfers volgens mij lastig te vinden en blijft het een gevoel...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 15:19
Golf2vr6 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:29:
Nog een url met foto's geschoten met de One:

http://www.5i01.cn/topicd...l.php?f=566&t=3288066&p=1

Geen idee wat er verder allemaal staat, geen google vertaling gebruikt iig.

Edit: original setting of ONE + slightly sharpen by Lightroom :|
Lightroom gebruiken voor telefoonfoto's 8)7

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
J0ey schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:08:
[...]

Nee, dat zeg ik ook helemaal niet, kijk maar naar de sudden death van de S3. Toch blijkt het dat Samsung zijn oude modellen een stuk beter ondersteund en dat die modellen een stuk langer meegaan zowel hardware als softwarematig (S2 tegenover de Sensation). Ik vind het interessant om te zien hoelang de HTC One X/S support gaan krijgen, misschien dat HTC toch wat geleerd heeft..
Ondersteuning bij HTC is toch ook lang niet slecht. Toegegeven, sommige toestellen vielen buiten de boot zoals de Sensation met name maar daar zaten toch voor een deel ook design technische redenen achter (te weinig geheugen bijvoorbeeld). Ik heb heel veel modelletjes gehad en nooit problemen.
Mijn Desire S bijvoorbeeld is van 2.3 toch nog tot ICS gekomen en huidige One S zou nog 4.2 en Sense 5 moeten gaan krijgen. Vind ik geen slechte support.

Veel langer hoeft van mij ook niet want als HTC het niet doet is er wel een leuke custom ROM of ik heb allang weer een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
netblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:37:
[...]

Precies... en dan sharpenen terwijl de meeste revews al spreken over over sharpened bij standaard settings, duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Felyrion schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:30:
[...]

Is dat een gevoel bij jou of is dat ook zo? (even serieus benieuwd) Zijn daar bronnen van?

Ik heb namenlijk zelf het gevoel dat het andersom is, maar ik ben dan ook wel wat partijdig. Ik heb vier HTC's als laatste toestellen gehad, met allen goede support wanneer nodig.

Zeker de HD2, die is inmiddels al lang en breed doorverkocht, maar doet het nog uitstekend en komt prima mee met de instappers van vandaag de dag.

Dat is een beetje het probleem met dit soort discussies denk ik. Iedereen heeft zo zijn eigen goede of slechte ervaring, en kleurt daar het plaatje op in. Helaas zijn cijfers volgens mij lastig te vinden en blijft het een gevoel...
De software is natuurlijk een feit, Samsung heeft de S2 laatst nog een update naar Android 4.1 gegeven. De hardware is vooral van wat ik lees op Tweakers, dus geen feit of iets. Maar ik heb wel een aantal keer gelezen dat de Sensation het meest geRMAde HTC toestel was, of dat een bron heeft weet ik niet..
Clubbtraxx schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:40:
[...]

Ondersteuning bij HTC is toch ook lang niet slecht. Toegegeven, sommige toestellen vielen buiten de boot zoals de Sensation met name maar daar zaten toch voor een deel ook design technische redenen achter (te weinig geheugen bijvoorbeeld). Ik heb heel veel modelletjes gehad en nooit problemen.
Mijn Desire S bijvoorbeeld is van 2.3 toch nog tot ICS gekomen en huidige One S zou nog 4.2 en Sense 5 moeten gaan krijgen. Vind ik geen slechte support.

Veel langer hoeft van mij ook niet want als HTC het niet doet is er wel een leuke custom ROM of ik heb allang weer een andere telefoon.
Klopt helemaal, maar dat is vooral omdat die Sense 3.x schil zo idioot zwaar was.. 4.x was al een hele verbetering, en de Sensation is daar ook echt veel sneller op met een custom ROM. En ik neem aan dat de meeste mensen een telefoon voor 2 jaar kopen, dan kan je nu ongeveer een nieuw toestel kiezen als je de Sensation op launch hebt gehaald.. De laatste grote update (Android 4.0) was maart 2012(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:37:
[...]

Überhaupt Lightroom gebruiken 8)7 .... ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey, heb de One gekocht, effe gewacht op de samsung maar die vind ik echt tegenvallen...
dus doe ook effe mee met dit forum!
weet iemand hoe het zit met die schermen met verschillende kwaliteit van de one?
Is de ene van minder kwaliteit ook veel slechter dan de goede.
Dit vind ik namelijk wel belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je 'm hebt dn nergens opmerkingen over hebt is 't toch goedzo? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is waar misschien moet ik gewoon maar ff wachten tot ik m in mijn handen heb. zal zkr en vast goed zijn!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 17:43
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:04:
Heey, heb de One gekocht, effe gewacht op de samsung maar die vind ik echt tegenvallen...
dus doe ook effe mee met dit forum!
weet iemand hoe het zit met die schermen met verschillende kwaliteit van de one?
Is de ene van minder kwaliteit ook veel slechter dan de goede.
Dit vind ik namelijk wel belangrijk
Er zijn verschillende schermen in omloop, maar ik denk niet dat het een probleem is tenzij je de schermen naast elkaar legt.

Op XDA is er een discussie gaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

BPP

Ik heb geprobeerd te zoeken via de searchknop, maar ik kon de antwoord op mijn vraag niet geheel vinden, dus stel ik hem maar. Ik twijfel tussen de twee kleuren zoals zoveel mensen. De zwarte vind ik weer wat strakker ogen, maar ik vind de achterkant van de zilveren weer mooier. En die past ook weer wat mooier bij mijn nieuwe MBPr die ik volgende maand ga halen. :+ :+
Ik lees dat de zilveren ook wat ongevoeliger voor krassen is en dat vervelende vlekjes op het zwart wat meer opvallen logischerwijs. Mochten er krassen komen op de body, zullen de krassen dan gewoon zwart zijn, of komt er een zilveren laag doorheen? Want dan gaat het sowieso geen zwart worden, maar zilver. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zou die Chinese HTC met dual sim en SD slot werken hier in NL of zit je met teveel restricties qua antennes en software (Play store werkt bijvoorbeeld al niet in China kreeg ik te horen via HTC chat)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Rubman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:39:
Zou die Chinese HTC met dual sim en SD slot werken hier in NL of zit je met teveel restricties qua antennes en software (Play store werkt bijvoorbeeld al niet in China kreeg ik te horen via HTC chat)
Ze maken in China inderdaad gebruik van andere frequenties en het CMDA protocol, nu zou een fabrikant dit op kunnen lossen door te gebruik te maken van EN-EN..... Dus zowel de Aziatische als de netwerk technieken die wij in West-Europa gewend zijn in het toestel te stoppen. Maar wat ik er van gelezen heb is dat bij de Dual-Sim versie van de HTC One niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:42:
[...]

Ze maken in China inderdaad gebruik van andere frequenties en het CMDA protocol, nu zou een fabrikant dit op kunnen lossen door te gebruik te maken van EN-EN..... Dus zowel de Aziatische als de netwerk technieken die wij in West-Europa gewend zijn in het toestel te stoppen. Maar wat ik er van gelezen heb is dat bij de Dual-Sim versie van de HTC One niet het geval.
Dat vroeg ik me inderdaad af.
Op de foto is echter wel wcdma te zien, kan verder totaal geen specs vinden van de HTC One 802w (hier hebben we de HTC One 801n)

En in deze link staat dat hij verder gelijk is aan de EU versies alleen geen LTE support (wat we hier toch niet hebben maar enkel in de USA toch?)

[ Voor 13% gewijzigd door Rubman op 04-04-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brian Klug ‏@nerdtalker
Almost done with the writing, so close.

Lijkt de release van de HTC one zelf wel.....so close!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar CMDA gebruikt toch helemaal geen Sim?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:19:
Brian Klug ‏@nerdtalker
Almost done with the writing, so close.
En dan nog de layout, benchmarks, plaatjes resizen, eindredactie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wij gebruiken ook W-CDMA hoor, waar denken jullie dat 3G op werkt? ;)

Het eerder gepostte toestel is voor China Unicom, welke 3G heeft op 2100 MHz en GSM op 900 MHz, wat betekent dat een dergelijk toestel dus zal werken in Nederland. (Aangenomen dat er geen simlock is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarbij als note moet worden vermeldt dat LTE hier niet gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok maar LTE is dat gelijk aan de 4G hier?
of zal de telefoon gewoon gaan werken met bijvoorbeeld een 4G abbo van Vodafone, KPN, T-Mobile of Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:32
Dit is niet de bedoeling, lees de TS en de TW even door.......

[ Voor 71% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
Zojuist de HTC One besteld via Hi in het zilver, ben benieuwd!

Die HD Link hoor ik weinig mensen over, heeft dat ook nog maar iets aan waarde of is het niet meer als een 90 euro gadget die ze aan de pre-orders kwijt willen om maar wat extra orders binnen te slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:42
darkpluisje schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:06:

Die HD Link hoor ik weinig mensen over, heeft dat ook nog maar iets aan waarde of is het niet meer als een 90 euro gadget die ze aan de pre-orders kwijt willen om maar wat extra orders binnen te slepen?
Hier nog eentje. Maar dan bij Sizz. Had eigenlijk liever €90 korting gehad.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
darkpluisje schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:06:

Ik vind het zeker meerwaarde hebben: zet de TV aan met de One, drie vingers omhoog swipen en je hebt zo je muziek of wat je dan ook maar op het scherm hebt staan over je home theater knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

M-en-M schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:04:
[...]

Ik vind het zeker meerwaarde hebben: zet de TV aan met de One, drie vingers omhoog swipen en je hebt zo je muziek of wat je dan ook maar op het scherm hebt staan over je home theater knallen. :)
Dat is ook de reden waarom ik het gekozen heb, vind het wel handig ding om dingen via me TV te kunnen 'streamen'. En ach, je krijgt het er bij. Anders kost het je 90 euro. Dus waarom niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
De camera update van de One is nu eindelijk officieel;

nieuws: HTC gaat 'exif-bug' verhelpen bij Desire en drie One-toestellen

Deze update zou tot betere daglichtfoto's moeten leiden.... Goed om te lezen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 05-10 23:41

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:05:
De camera update van de One is nu eindelijk officieel;

nieuws: HTC gaat 'exif-bug' verhelpen bij Desire en drie One-toestellen

Deze update zou tot betere daglichtfoto's moeten leiden.... Goed om te lezen dus!
Positieve ontwikkeling. Ik wacht rustig me toestel af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ben toch even naar de vodafone shop in Groningen geweest (nee ik kan niet meer zo lang wachten xD), maar wat een mooi strak ding is de One zeg :D.

[ Voor 16% gewijzigd door ulTimaS op 04-04-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag hopen dat ik vanavond 25 eerste impressies lees hier ivm 't Tweakerevent.
Heb er wel een hard hoofd in eerlijk gezegd, heb niks gelezen in de trend van 'ik ben erbij'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

CLB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:17:
Ik mag hopen dat ik vanavond 25 eerste impressies lees hier ivm 't Tweakerevent.
Heb er wel een hard hoofd in eerlijk gezegd, heb niks gelezen in de trend van 'ik ben erbij'
Heb inderdaad ook niemand hier horen roepen dat ze er bij zijn. Maar laten we op het beste hopen en dat iemand zijn verhaal alsnog hier plaatst.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een Duits toestel:

Sommige van jullie konden meteen out-of-the-box kiezen voor de Nederlandse taal en andere niet.
Kan het zo zijn dat de Nederlandse taal pas gekozen kan worden nadat het toestel een Nederlandse sim-kaart heeft gedetecteerd?
Ik meen dat ik dit ergens gelezen had maar weet het niet meer zeker en niet meer waar ik het gelezen heb.
Ik las in de OP dat er nog steeds geen oorzaak voor gevonden is, maar wellicht is dit het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:35:

Sommige van jullie konden meteen out-of-the-box kiezen voor de Nederlandse taal en andere niet.
Kan het zo zijn dat de Nederlandse taal pas gekozen kan worden nadat het toestel een Nederlandse sim-kaart heeft gedetecteerd?
Ik meen dat ik dit ergens gelezen had maar weet het niet meer zeker en niet meer waar ik het gelezen heb.
Ik las in de OP dat er nog steeds geen oorzaak voor gevonden is, maar wellicht is dit het wel?
Ik kreeg gelijk Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Facebook Home kan ook gelijk vanaf de One: http://www.engadget.com/2...ect-phones-on-april-12th/

Mooi nieuws voor een FB verslaafde als mij :)

Edit: komt binnen aantal maanden op de One, vanaf volgende week vrijdag al op de One X en One x plus. Apart

[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 04-04-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
Wel leuk, als je daar makkelijker alles op kan zien ipv de geselecteerde dingen van de newsfeed op de one zou het zeker nut hebben. Alleen wat verzameld facebook nog meer van je telefoon dan het al doet *Zet tinfolie hoedje op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:35:

Ik kreeg Duits, Frans, Turks, Italiaans geloof ik, maar geen Nederlands. Ik heb de simkaart er niet direct vanaf het begin in gehad. Met morelocale2 de telefoon vertaald, maar in instellingen staat nu als taal Nederlands, maar in de keuzelijst is deze alsnog niet aanwezig.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
NoepZor schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:00:
[...]

Ik kreeg Duits, Frans, Turks, Italiaans geloof ik, maar geen Nederlands. Ik heb de simkaart er niet direct vanaf het begin in gehad. Met morelocale2 de telefoon vertaald, maar in instellingen staat nu als taal Nederlands, maar in de keuzelijst is deze alsnog niet aanwezig.
same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ik open net even XDA..eerste wat ik zie..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IvWADsYl.jpg

Om te janken :F

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 16:55

Felyrion

goodgoan!

Ik vraag me altijd af hoe mensen dat voor elkaar krijgen... ik loop jaren met hoesje-loze telefoons rond, en verkoop ze na twee jaar onbeschadigd door.. Maar als ik om me heen kijk zie ik zoveel mensen met deuken en gebarsten schermpjes dat ik me afvraag wat iedereen toch met die dingen doet :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 09:59
Dronken zijn ;)
Mijn telefoon ziet er ook nog redelijk goed uit, de schade die erop zit is iig voornamelijk na het stappen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:57:

[afbeelding]

Zo'n foto kan je van elke smartphone wel maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
THX demo:

OT maar omdat het hier vermeld werd:
Facebook Home:
[YouTube: http://youtu.be/Lep_DSmSRwE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Diep onder de indruk. Lijkt bijna fake, zo mooi klinkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Metian schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:57:

[afbeelding]

Hele vreemde barst (aangezien de zijkanten van het glas zijn afgeschermd), hoe is dat gebeurd? Ongelukkige hoek op het punt van een stoep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 16:16
M-en-M schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:33:
[...]

Hele vreemde barst (aangezien de zijkanten van het glas zijn afgeschermd), hoe is dat gebeurd? Ongelukkige hoek op het punt van een stoep?
lijkt me een spaningsbreuk, aansteker in de zak en dan bukken oid, pats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
M-en-M schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:33:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219398
So so gutted! Only had the htc one for a week and it feel out of my pocket onto my solid slate kitchen floor and well lets just say it couldnt have been a better face plant! Didnt even touch the sides...just face down slap bang on the floor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Zal ik dan maar de eerste zijn die over het event post. Daar gaan we dan..... Het was leuk om een keer op tweakers hoofdkantoor te zijn en de mensen achter de schermen te ontmoeten. Na wat lekker eten en een drankje was het tijd om aan de presentatie te beginnen.

Eerst was tweakers aan de beurt om een presentatie te geven over hoe tweakers wel niet gegroeid is, maar dan met de mobile devices centraal. Was wel interresant om te zien waar tweakers vandaan komt en waar ze nu staan. Daarna was HTC aan de beurt om een stukje te vertellen over HTC zelf en natuurlijk de One te introduceren. Waarna wij vervolgens aan de slag mochten met de telefoon, waar het niet dat HTC een verrassing voor ons in petto had. Wij kregen namelijk te horen dat wij een review toestel thuis krijgen en na 2 weken testen de One mogen houden!!

Zo blij als we waren mochten wij eindelijk de doosjes in ontvangst nemen waar het testtoestel in zat. Bij het openen van de doos en het uitpakken van de telefoon viel het mij gelijk op wat een pracht telefoon het wel niet is. Het scherm was nog niet eens aan en ik had alleen al een wow gevoel van het mooie strakke design en de bouw van de telefoon. Het viel mij op dat hij ondanks de gebruikte matrialen bijna hetzelfde aanvoelde als mijn S2 qua gewicht. Na een de telefoon goed geïnspecteerd te hebben was het tijd om de telefoon aan te doen..... en man wat een scherm. Eigenlijk iedereen die om mij heen stond was gelijk in awe over het scherm. De helderheid, kleur en scherpte van het scherm is voor mij echt het mooiste die ik tot nu toe bij een smartphone heb gezien. Ik heb voor het eerst sense mogen ontdekken en ik was aangenaam verrast. Zelfs de blinkfeed feature waar ik in het begin mijn twijfels over had, heeft toch een uitnodigend karakter om het te gaan gebruiken. Vooral na het instellen van de tweakers feed (alleen jammer dat het nog de content nog beperkt is). De camera heb ik een paar foto's mee gemaakt, maar zover ik kon zien maakte hij prima foto's. Een echte test onder wat moeilijkere omstandigheden kon ik helaas niet doen.

Maar waren er ook nadelen aan het toesel? Voor zover ik even kort mocht spelen met de One, vielen mij twee dingen op. Ten eerste het toestel werd aardig warm bij gebruik dat het voor mij doen een beetje oncomfortabel werd. Ik heb snel klamme handen en het aluminium hielp niet echt om de warmte af te voeren. Verder vind ik het fijn om een toestel plat op tafel neer te leggen als ik wat aan het eten ben om bijvoorbeeld wat te typen (whatsapp enz). Het design leent zich er niet voor vanwege de curved achterkant, waardoor je een soort schommeleffect krijgt bij het typen. Niet echt een nadeel te noemen, maar voor mij persoonlijk is het er wel één.

Kortom het is gewoon een toptoestel, één die ik persoonlijk als winnaar uit de bus zie komen tussen de flagships. Dit was even een kort review en komt een uitgebreidde als ik het toestel in handen heb over twee weken. Tot dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 12:56
Thx voor de uitleg,heeft Moons soms ook vermeld wr de one trg is uitgesteld ?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Ik ben ook net terug uit A'dam.
Beetje te moe nu voor een uitgebreid verslag. Maar het was een geweldige leuke bijeenkomst en het toestel is echt subliem mooi en snel. De eerste indruk was echt fantastisch. Ligt zalig in de hand en voelt nauwelijks groter dan mijn Sensation en voelt zelfs een stuk lichter. De keuze voor aluminium lijkt een zeer keuze en onderscheid zich echt van de goedkoop aanvoelende plastic varianten.
De softwarematige vernieuwingen zijn ook zeer veelbelovend.

Zodra ik mijn eigen versie binnen heb volgt uiteraard een uitgebreide review. Als iemand nu al vragen heeft zal ik die ook proberen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Cryostorm schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:11:
Waarna wij vervolgens aan de slag mochten met de telefoon, waar het niet dat HTC een verrassing voor ons in petto had. Wij kregen namelijk te horen dat wij een review toestel thuis krijgen en na 2 weken testen de One mogen houden!!
Nice! d:)b Maar zeg eens eerlijk, had je hier stiekem niet ook een beetje op gehoopt? Volgens mij hebben ze tot nu toe elke keer deze verrassing in petto gehad :) Maar blijft natuurlijk geweldig dat dit zomaar kan, ik ben jaloers! En aangezien Tweakers ook een presentatie heeft gegeven, onder andere over mobile devices: heb je toevallig ook nog even gevraagd of ze bij tweakers nog bezig zijn met het verbeteren van hun android app? Die is nu behoorlijk bagger, zeker op een tablet....

[ Voor 6% gewijzigd door luappul op 04-04-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Ja, hij gaf aan dat het door de camera sensor kwam dat hij een maand later in de winkel ligt. Ik had het inderdaad stiekem gehoopt , maar had al tevreden geweest met een first hands-on. (makkelijk praten als je hem krijgt, maar goed :+ )

[ Voor 43% gewijzigd door Cryostorm op 04-04-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp hieruit dat jullie geen toestellen meekregen, direct for you... :)
Dus als ik nu vraag om een screenshot van Blink Feed met Tweakers-content gaat dat niet lukken...?

Tweakers heeft dus een eigen feed, probably snel in elkaar geknutseld vanwege dit event... Grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 06-10 08:48
Ik was er ook en net thuis vanuit A'dam. Na een inleiding van Wilbert de Vries (Tweakers), Mark Moons (HTC) en Thomas Rodrigues (HTC) werden de toestellen uitgedeeld.

En wat een vette telefoon is het. Hebben mogen testen met een test-toestel, waarop nog niet de final software die op de Nederlands toestellen komt stond.

1e indruk:
Superdesign, goede bouwkwaliteit, supermooi scherm en lekker snel.

Ben blij dat ik na een uitstapje naar Sony (Xperia P) weer kan zeggen dat HTC weer een telefoon die mij aanspreekt heeft gemaakt (na voor mijn Sony, al 6 HTC's te hebben gehad),

Zoals al aangeven door CryoStorm en KarlMarX volgt er een uitgebreide review nadat we het toestel thuis hebben ontvangen. In de tussentijd zal ik proberen jullie vragen van een antwoord te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:58

The_Worst

Unox

CLB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:24:

Tweakers heeft dus een eigen feed, probably snel in elkaar geknutseld vanwege dit event... Grappig :)
Nee hoor, er was al eerder ergens anders vermeld dat Tweakers een feed zou hebben in Blinkfeed. Bron kan ik je zo niet geven maar het is al eerder ergens voorbij gekomen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Hadden jullie allemaal zilvergrijze exemplaren?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 06-10 08:48
CLB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:24:
Ik begrijp hieruit dat jullie geen toestellen meekregen, direct for you... :)
Dus als ik nu vraag om een screenshot van Blink Feed met Tweakers-content gaat dat niet lukken...?

Retailversie was nog niet beschikbaar, vandaar dat we niet direct een toestel mee hebben gekregen. Er is ons wel beloofd dat we hem voor de Nederlandse releasedate (16/4) in huis zullen hebben.

Misschien heeft iemand wel een foto van Blinkfeed (met Tweakers) gemaakt. Moet overigens zeggen dat Blinkfeed 1 van de dingen is die mij aangenaam heeft verrast.

@Garrett: waren allemaal zilvergrijze (met een wit randje) exemplaren

[ Voor 4% gewijzigd door BB72 op 04-04-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:27:
Nee hoor, er was al eerder ergens anders vermeld dat Tweakers een feed zou hebben
in Blinkfeed. Bron kan ik je zo niet geven maar het is al eerder ergens voorbij gekomen.
Hmm search for me :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Ook ik ben net terug. Moons herhaalde nogmaals de datum: 16 april. Verder is vandaag (oeoeoe, primeur) de blinkfeed van tweakers beschikbaar gekomen.

Verder herkende ik de wow-factor bij het scherm toen ie aanging, maar daarvoor had ik al een wow-moment voor het geluid. Het altijd zo metaal-klinkende opstartgeluidje knalde opeens van tafel toen iedereen zijn telefoon aanzette. Meer vragen? Vraag maar raak, ik zit hier nog wel even. Maar zoals gezegd: we hebben hem niet meegekregen, maar krijgen hem binnenkort thuisgestuurd :)

Instant-update: niemand had een zwarte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Tof dat jullie de toestellen al krijgen, jammer dat ik achteraf gezien toch wel had gekund. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Net teruggekomen vanuit A'dam. Leuke ervaring om eens een keer op het hoofdkantoor van Tweakers te komen! Mooi gebouw, nette inrichten.. maar dat geheel terzijde.

In de mail stond dat er 'wat te eten' was waardoor ik en meerdere Tweakers zich hadden voorbereid op wat snackjes e.d. Echter stond er een lekkere Chinese maaltijd voor ons op het programma. Na gegeten te hebben mochten we naar Wilbert luisteren over wat weetjes over de bezoeken van Tweakers op mobiel. Hierna kwam eigenlijk, in ieder geval zo leek het, marketingpraatje van HTC. Mooi toestel en wat leuke functies toegevoegd. Hierna mochten we (eindelijk!) het toestel testen.

Hier een aantal dingen die mij opvielen:
Zoe maakt een soort compilatie van foto's en filmpjes die je op een bepaalde event hebt gemaakt, helemaal zelf! Een erg leuke feature. Als je op de Zoe manier foto's maakt van een bewegend object, kun je de bewegende beelden in een foto zetten. Een van de HTC mannen liet het ook zien door met Zoe een aantal foto's achter elkaar te maken (door de foto toets in te houden). Hierna kon er met behulp van een functie een aantal van die bewegende beelden van andere foto's in een foto worden geplakt, of weggehaald.

De blink feed was wel eventjes wennen en er is nog maar weinig content voor, maar ik zie de toegevoegde waarde er al wel van in. Facebook en Tweakers toevoegen aan de Blink feed en je bent in enkele seconden compleet geupdatet qua nieuws. Twitter is ook mogelijk, maar dat maakt de Blink feed naar mijn mening snel onoverzichtelijk en lijkt niet erg handig.

Zoals hierboven al genoemd wordt, over 2 weken krijgen we de telefoon toegestuurd en moeten we een uitgebreide review schrijven waardoor we de telefoon mogen houden.

Mijn iPhone 4 gaat over 2 weken naar 'vraag & aanbod' ;).

Nogmaal HTC en Tweakers bedankt voor de Experience'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 07-10 14:16
Ondergetekende is de bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06-10 15:45
Misha schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:35:
[...]
Heb jij er ook 1 gewonnen Misha?

Ik help jou toch? Daar staat toch wel een One tegenover? O-) :+

Edit:
Erg leuk dat alles tweakers hem mogen houden, en dat de reacties zo positief zijn! (Ik had niet anders verwacht.) Toch een behoorlijke kostenpost deze actie voor HTC. Volgend jaar zit ik in Amsterdam voor studie, ik hoop dat ik dan eens naar tweakers HQ mag komen voor zoiets :P

[ Voor 35% gewijzigd door yannickie111 op 04-04-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:58

The_Worst

Unox

Misha schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:35:
[...]

Bedankt, ik kon het niet meer vinden. :> :P

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm dus deze mensen die 'm gingen 'testen' krijgen toestel wel zeker weten, maar mensen die pre order hebben geplaatst niet? Nou dat zuigt voor mensen die pre order hebben geplaatst. Waarom niet meteen laten weten dat er een kans is dat je toestel mag houden ipv alleen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:39:
[...]

Nee, wij accepteren geen giften, kado'tjes etcetera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06-10 15:45
Misha schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:46:
[...]
Nee, wij accepteren geen giften, kado'tjes etcetera ;)
Een zak chocotoffs ruilen tegen de One? Praten we nergens over :P

Het wordt te laat, met nutteloze posts van mij tot gevolg, ik ga slapen. Hoe langer ik slaap hoe sneller de One er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
Zie nu ook tweakers bij de blinkfeed diensten staan.
Het nadeel hiervan is gelijk dat tweakers bij de meeste nieuwsartikelen geen plaatjes heeft staan.
Hierdoor zie je op je blinkfeedscherm ook alleen maar tekst, wat natuurlijk niet heel mooi is.
Ik hoop dat er snel meer feeds van anderen komen! nu.nl bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:39:
[...]

Edit:
Erg leuk dat alles tweakers hem mogen houden, en dat de reacties zo positief zijn! (Ik had niet anders verwacht.) Toch een behoorlijke kostenpost deze actie voor HTC. Volgend jaar zit ik in Amsterdam voor studie, ik hoop dat ik dan eens naar tweakers HQ mag komen voor zoiets :P
Inderdaad leuk dat er zoveel positieve reacties zijn en dat ze er 1 krijgen... het is ze gegund :)
Beetje jammer dat er niet 1 zwarte bij zat... maar ja dan wacht ik wel tot die normaal verkrijgbaar is.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
gwsoldier schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:57:
Zie nu ook tweakers bij de blinkfeed diensten staan.
Het nadeel hiervan is gelijk dat tweakers bij de meeste nieuwsartikelen geen plaatjes heeft staan.
Hierdoor zie je op je blinkfeedscherm ook alleen maar tekst, wat natuurlijk niet heel mooi is.
Ik hoop dat er snel meer feeds van anderen komen! nu.nl bijvoorbeeld.
Het probleem is dat HTC een voorwaarde heeft voor de plaatjes en dat is dat ze van een bepaalde kwaliteit zijn (wat vanaf hun kant volledig logisch is en ze ook moeten blijven hanteren). Onze nieuwsartikelen hebben altijd wel een plaatje, maar deze standaard plaatjes zijn niet conform hun kwaliteitseis. Daardoor komt het voor dat artikelen geen plaatjes hebben. Ik denk dat ze af en toe het plaatje uit het artikel pakken zodat er toch nog iets staat.

We zouden dit kunnen oplossen, maar dat vereist behoorlijk significante aanpassingen aan ons CMS, workflow van de redactie en zou betekenen dat we heel veel plaatjes opnieuw moeten maken, wat een drain is op mankracht (we hebben nu al heel veel plaatjes die we direct kunnen gebruiken. Die moeten dan opnieuw worden gemaakt). Al met al is ons systeem/flow/proces aanpassen het niet waard om wel overal in de Blinkfeed plaatjes te krijgen.

Maargoed /ontopic

Wat mij zelf erg goed beviel aan de HTC One (en ik heb hem stiekem van een van de testers ff gejat :+) was de bouwkwaliteit, het ontwerp en het geluid. De One voelt echt ontzettend solide aan. De bouw en formfactor van een apparaat is een van de belangrijkste dingen voor mij en ik neem het daardoor ook voor lief dat bijvoorbeeld de accu niet verwisselbaar is. De geluidskwaliteit vind ik ook echt een van de sterkere punten. De presentator (ik weet niet meer hoe hij heette) gaf een prachtig herkenbaar voorbeeld van dat we nu altijd onze hand in een bolvorm achter de telefoon houden om het geluid net ff wat krachtiger te maken. Bij de One was dit absoluut niet nodig. Net als iemand anders die in dit topic reageerde vraag ik me wel af hoe warm de telefoon kan worden bij intensief gebruik. Ik vind het niet verschrikkelijk erg, mijn huidige telefoon is soms ook een heerlijke handverwarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Misha schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:12:
[...]

Wat mij zelf erg goed beviel aan de HTC One (en ik heb hem stiekem van een van de testers ff gejat :+) was de bouwkwaliteit, het ontwerp en het geluid. De One voelt echt ontzettend solide aan. De bouw en formfactor van een apparaat is een van de belangrijkste dingen voor mij en ik neem het daardoor ook voor lief dat bijvoorbeeld de accu niet verwisselbaar is. De geluidskwaliteit vind ik ook echt een van de sterkere punten. De presentator (ik weet niet meer hoe hij heette) gaf een prachtig herkenbaar voorbeeld van dat we nu altijd onze hand in een bolvorm achter de telefoon houden om het geluid net ff wat krachtiger te maken. Bij de One was dit absoluut niet nodig.
Is zelfs behoorlijk nutteloos bij de One ;) . Maar erg mooi dat het geluid zo goed is. Ik hoop dat dit met de aansluiting van de koptelefoon ook zo is, bij mijn One X heb ik altijd een lichte achtergrond ruis.
Net als iemand anders die in dit topic reageerde vraag ik me wel af hoe warm de telefoon kan worden bij intensief gebruik. Ik vind het niet verschrikkelijk erg, mijn huidige telefoon is soms ook een heerlijke handverwarmer
Voor de One zelf is het natuurlijk alleen maar beter dat hij zijn warmte zo goed kwijt kan, niet meer het gedoe wat ik bij mijn One X had dat hij oververhit kon raken bij zware spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Misha schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:12:
[...]

Het probleem is dat HTC een voorwaarde heeft voor de plaatjes en dat is dat ze van een bepaalde kwaliteit zijn (wat vanaf hun kant volledig logisch is en ze ook moeten blijven hanteren). Onze nieuwsartikelen hebben altijd wel een plaatje, maar deze standaard plaatjes zijn niet conform hun kwaliteitseis. Daardoor komt het voor dat artikelen geen plaatjes hebben. Ik denk dat ze af en toe het plaatje uit het artikel pakken zodat er toch nog iets staat.

We zouden dit kunnen oplossen, maar dat vereist behoorlijk significante aanpassingen aan ons CMS, workflow van de redactie en zou betekenen dat we heel veel plaatjes opnieuw moeten maken, wat een drain is op mankracht (we hebben nu al heel veel plaatjes die we direct kunnen gebruiken. Die moeten dan opnieuw worden gemaakt). Al met al is ons systeem/flow/proces aanpassen het niet waard om wel overal in de Blinkfeed plaatjes te krijgen.

Maargoed /ontopic

Wat mij zelf erg goed beviel aan de HTC One (en ik heb hem stiekem van een van de testers ff gejat :+) was de bouwkwaliteit, het ontwerp en het geluid. De One voelt echt ontzettend solide aan. De bouw en formfactor van een apparaat is een van de belangrijkste dingen voor mij en ik neem het daardoor ook voor lief dat bijvoorbeeld de accu niet verwisselbaar is. De geluidskwaliteit vind ik ook echt een van de sterkere punten. De presentator (ik weet niet meer hoe hij heette) gaf een prachtig herkenbaar voorbeeld van dat we nu altijd onze hand in een bolvorm achter de telefoon houden om het geluid net ff wat krachtiger te maken. Bij de One was dit absoluut niet nodig. Net als iemand anders die in dit topic reageerde vraag ik me wel af hoe warm de telefoon kan worden bij intensief gebruik. Ik vind het niet verschrikkelijk erg, mijn huidige telefoon is soms ook een heerlijke handverwarmer
Leuk om te lezen dat ook jij even met het toestel kon testen ;) Vorig jaar waren alle mobile modjes ook bij het One X event, zal de zelfde opzet geweest zijn neem ik aan. Mooi dat Tweakers blinkfeed ook gaat ondersteunen, ik hoop zelf ook dat HTC ook iets met NU (voor het algemene nieuws en/of de NOS weet te roggelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Wauw, fantastisch om te horen. Goed geregeld Tweakers. Ben blij voor de mensen die het toestel thuis gestuurd krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
http://www.unwiredview.co...on-launching-on-april-19/

De 64gb developer uitvoering komt op 19 april beschikbaar in de VS. Prijs daar, 649 dollar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Garrett schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:28:
Hadden jullie allemaal zilvergrijze exemplaren?
Ja. Ik moet zeggen dat het toestel echt fijn aan voelde. Hij voelde ik niet zwaar aan. Blink zal ik denk ik toch wel vaak gaan gebruiken. Het toestel maakt in het donker echt geweldige foto's. Zal er in mijn review aandacht aan schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Chadi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 05:45:
[...]

Ja. Ik moet zeggen dat het toestel echt fijn aan voelde. Hij voelde ik niet zwaar aan. Blink zal ik denk ik toch wel vaak gaan gebruiken. Het toestel maakt in het donker echt geweldige foto's. Zal er in mijn review aandacht aan schenken.
Reuze benieuwd, uiteraard hoop ik dat ik hem gelijktijdig met jou krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmaniac
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 10:27
Was een leuke meeting @Tweakers HQ.
Met name de mededeling dat we de telefoon kregen was erg fijn! :)

Goed eten, spelen met heel mooi speelgoed! En speelgoed ook nog eens opgestuurd krijgen.
Wat wil je als tweaker nog meer? ;)

Het toestel is erg mooi maar het enige minpuntje wat ik in de zo 1 2 3 heb gezien is in mijn mening de rand tussen de behuizing en het scherm;
Je hebt een mooie alu achterkant en dan een duidelijk kunstof rand en daarna pas het scherm.

Op het demo model vond ik dat eigenlijk best lelijk, helemaal omdat het niet helemaal gelijk overliep.

Hopelijk is het op de final-consumer version beter.
Zodra het toestel binnen is zal ik daar dan ook zeker op letten :)

Al met al; Tweakers bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand iets zeggen over de geluidskwaliteit wanneer een hoofdtelefoon aangesloten is?
Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)